Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 24/25 #05

V pátém díle podcastu SN Mezi námi fanoušky diskutují quelhar, alois_veliky a Jan Vetyška o titulu, který je prakticky na dosah, výsledcích a výkonech, který k němu vedly, individualitách a dalších aktualitách.

V situaci, kdy Slavii chybí 14 bodů z devíti zápasů k titulu, není už otázka jestli, ale kdy se bude slavit. Účastníci vznesli argumenty, proč by bylo fajn to oslavit při zápase se Slováckem v posledním kole základní části, i proč by stálo za to slavit v prvním kole nadstavby v Olomouci. Diskuze se rozproudila o tom, jakým způsobem Slavia k titulu vlastně dokráčela, v čem se zlepšila oproti minulým sezónám a v čem je jiná. Probrali jsme prohrané derby a alois_veliky nám pověděl dle vlastní zkušenosti, co se dělo po zápase při útoku Policie ČR na fanoušky Slavie. V druhé části podcastu jsme probrali některé individuality. Všichni jsme byli rozpačití z toho, jak málo prostoru dostává Vasil Kušej, probrali jsme opět pozici Botose, zastavili jsme se u údajného odchodu Ondřeje Lingra do MLS. I nám se stejně jako ostatním fanouškům líbí Moses a stejně tak všichni stopeři. V poslední části jsme se krátce zastavili u MOL Cupu a jeho důležitosti pro nás jako fanoušky, zhodnotili boj o druhé místo v lize za Slavií a zmínili, jak se daří B týmu a jak se díváme na vznik C týmu.

Obsah:

(00:00) Titul skoro v kapse. Výsledky a výkony. Derby a události po něm
(1:06:40) Hráči individuálně - Kušej, Botos, Lingr, Moses, stopeři
(1:59:20) Různé - MOL Cup, boj o 2. místo v lize, B tým a C tým

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone

Podcast už nenajdete na Soundcloudu, jeho primárním hostingem je nyní Spotify. Epizodu tak najdete zde: https://open.spotify.com/episode/1TPQZXpId7y74wbpM9IjD3?si=3uXKw6tsTIKo_pecCuNT_A. Pokud používáte jiné podcastové aplikace, měli byste epizodu brzy najít i v nich, pokud ji nenajdete, napište do komentářů a pokusíme se to napravit.

Komentáře (98)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

    Razor-Ramon     před 12 dny 19.03.2025 11:42 |  
    5 1

    Už se těším! Zejména na pana Vetyšku.

  2. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

    Lunaris     před 12 dny 19.03.2025 11:56 |  
    26 2

    Co se týče toho zlepšení oproti loňsku, tak loni jsme po 26 kolech dostali 18 gólů, teď jenom 10, což je vyjádřeno procenty brutální pokles. Vstřelili jsme jen o 3 góly méně, jak v podcastu padlo, přesto máme ale v lize nejlepší útok, když se žádný ze soupeřů nedostal přes 50 gólů. Viditelný progres tedy nastal zejména v obranné fázi, kdy nejen stopeři zvedli svoje výkony oproti loňsku, ale zároveň se Trpišovský vrátil k osvědčenému presinku, který Slavia celoplošně praktikovala v dobách Součka a Krále, a v minulých sezónách se od něj postupně odchýlila. To už teď neplatí, tým tedy opět brání po celém hřišti a na nic nečeká, což názorně ukázal teď Ogbu s tím Jaboncem. Před rokem nebo dvěma by tohle byla nemyslitelná věc, když jsme bránili víc z bloku. Trpišovský ten tým ale postupně transformuje i s výhledem na to, že je tady jiná finanční stabilita a neodchází mu každý půlrok tři hráči, a opět se vrací k tomu, co nás zdobilo za Součka. Z hlediska mentálního nastavení byl pak zcela zásadní zápas doma s Lille, kdy jsme předvedli nejlepší výkon v sezóně a tým si dokázal, že strop má vysoko.
    Lze souhlasit s tím, že by Slavia potřebovala víc hráčů, kteří jsou schopní se prosadit dopředu individuální kvalitou (např. na úkor Douděry a Schranze). Mít takového, tak by zřejmě přešla i přes to Lille. Na druhou stranu je ale třeba připustit si, že letošní Evropská liga opravdu byla obětována na úkor titulu. Já o tom osobně vůbec nepochybuju. Sice jsme třeba v Bilbau nebo na Frankfurtu hráli výborné zápasy, třeba to Bilbao jsme fakt přejeli, tam nikdo takhle dobře snad nehrál, ale podvědomě se celý klub víc soustředil na ligu. Je to patrné z množství rozhovorů hlavně ze strany funkcionářů. A já jsem s tím v pohodě.


    Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2025 11:58) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

      lantsmit     před 12 dny 19.03.2025 13:15 |  
      4 8

      Souhlasím do posledního písmene a jen k tomu doplním, že tenhle masivní výkonnostní posun je opět primárně směrován k dosažení úspěchů v top Evropě. S tím, že znovuobnovená dominance v lize je "pouze" vedlejším produktem tohoto hlavního cíle. Až to doladíme do posledního hráče, který do těch zápasů v LM zasáhne, tak budeme pro jakýhokoli soupeře brutálně nechutní.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

      lantsmit     před 12 dny 19.03.2025 13:37 |  
      6 4

      Mimochodem v obou těch dvou dalších zápasech, kromě zcela jasného obětování zápasu doma s Ajaxem, tedy jak v Bilbau, tak následně i ve Frankfurtu, musel hrát z různých důvodů právě Zmrzlý, a mimo Frankfurt, kdy už nám to bodově začalo hořet, nehrál ani Chorý. Což jsou přesně ty "drobnosti", které v tak vyrovnaných zápasech prostě rozhodují a z mého pohledu také reálně rozhodovaly.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

      stomir     před 11 dny 20.03.2025 17:04 |  
      4 3

      Velmi dobře shrnuto. Pro příští sezónu je nutné tým připravit tak, aby zvládnul ligu mistrů, což je extrémní zátěž a současně moc neztrácel v lize. Ve srovnání se Součkovým týmem nám dle mého chybí špičkový playmaker typu Stancia a hráči jako Hušbauer, Škoda, kteří pomohli hlavně v lize rozebrat každou obranu. V lize vyhráváme skvělou obranou, výkony bez větších výkyvů a posilami jako je Staněk a Chorý, kteří obvykle zápasy zvládají plus náš nadstandard Ogbu, Provod, Diouf.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

      cunak     před 10 dny 21.03.2025 14:54 |  
      2 4

      Doba Krále ve Slávii opravdu dlouhá nebyla, ten zlatokop zdrhl do Ruska (ano do Ruska!) za prachama při první příležitosti.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

    Lunaris     před 12 dny 19.03.2025 13:55 |  
    8 1

    Šulc do Slavie určitě ne pouze za peníze. Ty by Slavia skutečně nedala, ale přichází do úvahy nějaká hráčská kompenzace. Jinak je to samozřejmě o tom, jaké nabídky na něho budou.


    Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2025 13:59) . Zobrazit původní komentář

  4. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

    Lunaris     před 12 dny 19.03.2025 15:20 |  
    16 0

    V Evropské lize jsme sice výsledkově neuspěli, ale data jsme měli jedna z nejlepších. Kluby se při přestupech dívají primárně na data, takže ani naše konečné postavení v tabulce z hlediska zájmu zahraničních klubů o naše hráče nemusí a pravděpodobně ani nebude hrát zásadní roli, což se fakticky ukázalo už teď v zimě, kdy dva náhradníci odešli za nesmysl. Jak říkal Jirka Bílek v podcastu Davida Ocetníka, Slavia je v zahraniční vnímána jako úroveň bundesligového klubu.
    Samozřejmě pokud bychom měli v pohárech horší umístění několik sezón, může to třeba hrát nějakou roli v pohledu na Slavii v zahraničí, ale toho se nebojím. Může se stát, že jedna max. dvě sezóny výsledkově nevyjdou navzdory vynikajícím datovým ukazatelům, ale nebude to dlouhodobý trend. Fakticky je to opravdu o zlepšení té finální fáze a pak se nemusíme nikoho bát. I v té LM, pakliže uděláme titul, budeme narážet na ty samé Frankfurty, Bilbaa apod. Ano, budou tam i kvalitnější kluby, ale ten fyzický běhavý fotbal nevoní nikomu. Za předpokladu, že tým bude mít dostatek sil jej praktikovat.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

    Lunaris     před 12 dny 19.03.2025 15:55 |  
    10 0

    Pohár samozřejmě musíme vyhrát my. O čem to tam spekulujete? To je strašný. Kde je ta hláška, že pohár je super?

  6. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

    Lunaris     před 12 dny 19.03.2025 16:07 |  
    6 0

    Celkově hodně dobrý díl, oba hosté přispěli zajímavými postřehy. Alois se neskutečně zlepšil.

  7. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

    Morb     před 12 dny 19.03.2025 17:33 |  
    4 3

    Achjo, tak já jdu teda běhat, no. Hrozně se mi nechce, ale tenhle podcast si chci vždycky poslechnout.

  8. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

    Steevee     před 12 dny 19.03.2025 21:34 |  
    14 5

    Hned se můžu chytit začátku a hlášky, že "sázkovky stáhly sázky a vyplatily Slavii jako mistra".

    Abychom se chápali, proč se něco takového může stát, resp. stalo. Není to o tom, že jsou ve Fortuně nebo Tipsportu úplně padlí na hlavu, není to ani o tom, že jsou sázkovky v Česku hrozně hodné.

    Oni mají jenom naprosto dokonale spočítané, že za toho stavu, kdy se k tomu rozhodly, se ta liga dá projebat jednou řekněme za padesát let. Což znamená, že jednou za padesát přijdou o nějaký ten milion, ale 49x budou muset tu "vatu" vyplatit. V květnu. V květnu nalijou lidem do kapes miliony.

    Takhle? Takhle to s marginálním rizikem vyplatí a co se stane? Jednou za padesát let (trošku) zapláčou a 49x výherci na dalších sázkách do května o obrovské procento těch výher přijdou. Jinými slovy Tipsport říká "na, tady máte svoje prachy a pojďte jejich prohrávání odstartovat dřív než v květnu". A troubové jim bohužel ještě zatleskají...

  9. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

    deny91     před 11 dny 20.03.2025 09:16 |  
    31 15

    Díky za tenhle díl, podepsal bych skoro všechno kromě názoru, že pohár je jedno a že není důležité, aby sparta skončila 4. V tom se neshodneme :-)

    Zvlášť ve mně rezonovala sekce o nestřídání v rozhodnutých zápasech a lpění do závěrečných minut na neperspektivních hráčích, jako by snad nemělo být zítřka. Mě to třeba teď v neděli strašně vadilo. Kdy jindy máme pracovat s výhledem do budoucna a využít ten polštář, když ne teď? Zvlášť když máme na střídačce tolik talentované mladíky/nezapracované posily, pro které každá půlhodina v ostrém zápase znamená hodně? A dáme jim jen několikaminutové štěky? Netvrdím, že měli všichni nastoupit od začátku, to bych i toho Schranze pochopil, ale proč za stavu 3:0 v 60. minutě není okamžitě na place Kušej, Míchez, Pech a Teah? Šance pro Mícheze, než ho odstřelíme? Žádná... Vždyť to je tak elementární logika, že vlastně nerozumím tomu, čemu na tom trenéři nerozumí. Nebo to je z jejich strany nezájem? Nebo mi fakt něco uniká? Opravdu budu rád za zpětnou vazbu i od vás.
    Nechci se neoprávněně navážet do JiT a jeho týmu, ale přijde mi, že mají na můj vkus až nějak často naprosto nepochopitelné myšlenkové pochody. A popravdě bych si seriózně přál, aby se tahle část podcastu k nim dostala a byli konfrontováni se zpětnou vazbou, když už žádný novinář není schopen se jich na pozápasové tiskovce zeptat a chtít po nich odpovědi, proč takhle k druhé polovině zápasu přistoupili. Nevím jak vám, ale mi tohle opravdu hodně vadí...

    Se slibovanými výraznými investicemi na přestupovém trhu zároveň věřím v to, že posílíme na klíčových pozicích (pravý a levy wingbek, ofenzivní záložník, snad i hrot zakončovatel) a že se zlepší i hra, která byla v průběhu sezony někdy opravdu velmi neatraktivní. Myslím, že tohle je na Slavii se současnými možnostmi prostě málo. Navíc my jsme se díky tomu ani nějak zásadně bodově nezlepšíli oproti minulé sezoně, to jenom Sparta je v úpadku (a to je dobře). To je jediný důvod, proč můžeme mluvit o jistotě titulu už dnes. Tady opravdu není jediný důvod usnout na vavřínech, ale musí se pracovat velmi tvrdě dál na zlepšení ofenzivy jak v lize, tak hlavně v Evropě. O to víc mě opět štve, že se s jasnou vizí nevyužívá každá minuta na hřišti pro ty, kterým ve Slavii patří budoucnost, abychom maximálně pracovali na utváření Slavie pro budoucnost, ale jede se furt tak napůl nostalgicky. Ale to už se opakuju.

    Možná můj příspěvek vyznívá hodně kriticky, ale když si vezmete, jak dlouho tady trenérský tým je, přijde vám, že je na svém vrcholu? Nebo že se stále zlepšuje/posouvá? Mi přijde, že herně a výsledkově měli vrchol v době, kdy tady byl Stanciu a Sima, když jsme došli do ČF EL a zválcovali ligu, ale od té doby to je dost rozpačité jak v lize, tak v Evropě. Herně i výsledkově. Výjimkou byla loňská sezona v Evropě a vítěztví ve sk. EL. Ale pokud tady má realizační tým zůstat, pak prostě očekávám, že by měli být schopni naplno využít současný potenciál Slavie a ne být brzdou (v jakémkoli slova smyslu).

    Proč jsem takto otevřený, je i důvod, který zazněl v podcastu: příští sezona může být naprosto klíčová a zlomová minimálně v polistopadové historii celého klubu. Je sezonou, kterou jsme nezažili:
    1) Přímý postup do LM bez předkol s obrovskými financemi
    2) Čas na výběr a přivedení posil, kvalitní přípravu bez nutnosti ošizení s ohledem na kvalifikaci pohárů a možnost kvalitního sehrání bez okamžitého tlaku na posily
    3) Možnost nabrat bodový polštář v lize v letních měsících oproti konkurenci bojující v předkolech
    4) Mistr jde opět rovnou do sk. LM, opět bez předkol, opět obrovské peníze, opět velké lákadlo a prestiž a možnost přivést velké posily
    5) Možnost tím pádem uniknout ligové konkurenci o level výš

    Když si to před sebe všechno položíte a sečtete, pak nelze nevidět historickou příležitost pro náš klub. Proto tak otevřeně kritizuji jakoukoli promarněnou příležitost připravovat se na tyto bezprecedentní možnosti už teď. Snad se to od repre pauzy do konce ligy zásadně změní a trenéři si plně uvědomí, o co vlastně v budoucnosti jde. Snad tomu bude odpovídat přestupové období a přístup trenérů k posilám. Prostě věřím a doufám, protože my v českém fotbale jsme experti na to nevyužít velké příležitosti. A tahle je historická.

    Tak, už jsem to ze sebe dostal, díky za tu možnost :-)

    Za mě ideální konec sezony:
    Slavia double
    Plzeň 2. místo a kvalifikace LM
    Baník 3. místo a jistota KL
    sparta někde vzadu

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

      SLAVIESTA     před 11 dny 20.03.2025 11:09 |  
      11 14

      Nechtěl jsem už nic psát, neb všeho moc škodí... Tvůj příspěvek ale musím podpořit. Vypadá to, že nikdo není schopen pochopit některé myšlenkové pochody našeho vedení, zejména pokud jde o zapracování nových posil. Doslova řvoucí vykřičník je Kušej, ale i další. Vypadá to, že vedení je úplně oslněno vlastní genialitou podpořenou potleskem uctívačů, kteří jsou nadšeni vždy a za každých okolností zcela vším, co vedení udělá.
      Abych použil slavnou filmovou hlášku - zrcadlo nám nastaví už brzo LM. Ani v tom menším a méně ostrém zrcadle EL, jsme moc hezky nevypadali. Naše hra zejména dopředu a ve finální části se oproti minulosti výrazně zhoršila a podle mě se nelepší.
      Vyhrát naši ligu neznamená v Evropě vůbec nic.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

      slaviator     před 11 dny 20.03.2025 11:56 |  
      17 2

      Tady je vidět, že loňský bodový účet nebyl neúspěch. My měli dobrou sezonu, Sparta byla o chlup lepší. Stačilo třeba vyhrát v derby na jaře na Letné a byli bychom mistři, chybělo fakt jen málo. Ale lonskou sezonu bych za neúspěšnou nepovažoval.

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

        SLAVIESTA     před 11 dny 20.03.2025 12:38 |  
        5 12

        Musíš si ale odmyslet mezinárodní část. Tam byl neúspěch až drtivý. Ani ta domácí úspěšná nebyla. Argument stačilo vyhrát..... neberu. Připomíná mi to hodnocení biatlonistů, stačilo dvakrát trefit a vyhrál(a), jenže netrefil a nevyhrál.

        • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

          slaviator     před 11 dny 20.03.2025 12:51 |  
          11 2

          Loni byl neúspěch na mezinárodní scéně drtivý?

          • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

            lantsmit     před 11 dny 20.03.2025 13:11 |  
            5 7

            Je to pátý přes devátý. Vadí mu výkon bez výsledku, stejně jako výsledek bez výkonu (podle něj). Bere jen výsledek současně s výkonem, obojí samozřejmě totálně dominantní.

            • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

              slaviator     před 11 dny 20.03.2025 13:14 |  
              2 4

              Já radši beru výkon, protože ten je dlouhodobě spojen i s výsledkem. Loni shodou okolností, že Sparta měla nejlepší sezonu za posledních deset let, tak jsme nebyli dominantní. Kdyby hráli jako letos na podzim, tak se bijeme v prsa už loni.

            • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

              SLAVIESTA     před 11 dny 20.03.2025 15:00 |  
              5 11

              A to je samozřejmě podle tebe a dalších úplně špatně. Mám ideu, aby náš úspěch byl vystavěn na tom, že hrajeme ještě lépe než oni, vám stačí, když oni hrají ještě hůř než my. Jak nakonec píše kolega výš.
              Končím, přiznávám, že na případnou diskuzi s Tebou nemám.


              Komentář byl uživatelem upraven (20.03.2025 15:00) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                lantsmit     před 11 dny 20.03.2025 15:10 |  
                6 7

                není to špatně, jen je to zcela nereálný.. A to i v poměrech těch největších evropských klubů. Nikdo není dlouhodobě lepší než všichni ostatní ve všech hraných soutěžích, a to jak z hlediska výkonu, tak i výsledku. Každý klub se podle svých aktuálních možností a limitů rozhoduje, jak ke kterému zápasu v té které soutěži, a to ještě vzhledem k fázi její rozehranosti, přistoupí. My si dali před sezónou jednoznačný cíl vyhrát domácí ligu, a to s deklarovaně a později i viditelně obětovanou Evropou. Tu domácí ligu dominantně vedeme, vyhráváme a vyhrajeme, a to protože jsme ve výsledcích, datově, ale i VIZUÁLNĚ lepší než všichni naši soupeři, když vezmeme v potaz výkony napříč celou sezónou. Což lze samozřejmě vykládat i tak, jak to píšeš ty, tzn. že jsou zároveň všichni soupeři "jenom" horší než my. Tak to bude bohužel vždycky. Každopádně to ale v dlouhodobé soutěži, zvlášť pokud ji vyhraješ s tak obrovským náskokem, jaký teď máme, a přitom ten enormní výsledkový rozdíl potvrzují i všechna relevantní data, nikdy nemůže být dílem náhody, ale pouze a jen tím obrovským kvalitativním rozdílem mezi jednotlivými mančafty, jaký tu minimálně dobrých pět let nebyl.

              • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                vlk30 (přítel SN)     před 11 dny 20.03.2025 17:19 |  
                6 2

                Samozřejmě, že na prvním místě jsou body a až na druhém to jestli hrajeme lépe. Fotbal rozhodují góly co ti bude platné, že budeš hrát lépe a budeš prohrávat. Tudíž se dá konstatovat, že tvá idea je celkem k hovnu, pokud nebude potvrzena vítězstvím. No navíc je spousta zápasu kde prostě prohraje lepší, to je stará fotbalová pravda. Jistě není to ideální, ale je to tak.

                • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                  SLAVIESTA     před 11 dny 20.03.2025 18:41 |  
                  6 6

                  Samozřejmě, že můžeš hrát dobře, dokonce lépe než soupeř a můžeš prohrát, ale určitě to není pravidlo. V takovém případě většinou lepší vyhrají. A jiný případ, často hraješ blbě(nepřesné přihrávky, špatná střelba, pomalé zakládání útoků) atd. atd. a vyhráváš, z jediného důvodu - soupeři hrají ještě hůř. Názorný příklad je naše liga, bodů máme hromadu, ale hromadu dobrých výkonů jsme rozhodně nepředvedli.
                  Rozhodně ne tolik, kolikrát jsme vyhráli. Na hovno je podle mě vyznávat, že výhra stačí, na výkonu nezáleží,
                  to pak s opravdu dobrými soupeři přinese výsledky, jakých jsme v poslední době dosáhli t.j. mizerné.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                    záplata     před 11 dny 20.03.2025 19:29 |  
                    10 6

                    Před touto sezonou byl na stůl před naše trenéry položen jednoznačný požadavek na titul, nejjednodušší cestou bylo hrát v naší chasnický lize chasnickej fotbal, proto se kupoval Chorý, který je postavený na pevné obraně, presinku a překopávání hřiště, kde se o to naši chasníci musí poprat a centrovat a centrovat, ono tam z toho množství prostě něco propadne, pro kombinační fotbal není prostor ani dostatečná kvalita, většina kádru až tak na tři, čtyři vyjímky je pouze ligový nadprůměr, na naší ligu to samozřejmě bohatě stačí, i když já si myslím, že ta naše letošní dominance je způsobena zcela nepochopitelným a nevysvětlitelným podzimním kolapsem Bubenče, zdejší přesvědčení, že jsme EL obětovali titulu je pouze chiméra, tak by se dal s přimhouřením jednoho oka označit zápas s Ajaxem, jinak to byla srážka s fotbalem na který ten náš chasnický prostě neměl, o čemž svědčí dvě ubohé plichty na domácím hřišti. Oko fajnšmekra to nepotěší ale přináší to v naší lize výsledky, kráčíme za titulem a tak by vlastně nemělo být nic ke kritice a člověk by měl držet klapačku.

                    Z tohoto pohledu bude zajímavé letní přestupové období, já jsem sám zvědavý jestli budeme vodit posily pro tu chasnickou ligu nebo pro evropský fotbal, když se znova bude hrát o přímý postup do LM, nebo se změní náš herní projev a budeme tý lize dominovat fotbalově?

                    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                      lantsmit     před 11 dny 20.03.2025 19:45 |  
                      4 6

                      Teda ten Liberec jsem na podzim úplně neprokouk, což jsem ostatně přiznal i uznal, ale tvoje observace naší Slavie, kterou máme před očima úplně jinak než nějakej Liberec, to je vážně NĚCO.

                      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                        záplata     před 11 dny 20.03.2025 19:54 |  
                        4 4

                        Že jo :-)

                    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                      deny91     před 10 dny 21.03.2025 12:14 |  
                      2 4

                      Já jsem naopak přesvědčený, že by Slavia měla být schopná se svým rozpočtem vyhrát ligu evropským fotbalem a ne nakopávanou bramboračkou. Kupujeme hráče ne zřídka za 70 - 100 milionů korun, jenom abychom s nimi hráli stejnou bramboračku jako Slovácko? Tak já nevím, ale tohle je teda úplně jiná Slavia, než která tady byla při ligovém HATTRICKU. Jak to že to šlo tehdy a teď to už nejde? Pamatuju na krásné výkony ve složení nahoře Oli - kuchta - Sima a pod nimi Stanciu, Provod a Holeš. Vždyť to jsou všechno hráči úrovně, na kterou dneska finančně dosáhneme. Akorát že to, co jsme tehdy dali za Nica, jsme v létě dali za Chorého. To nevypovídá nic o lize jako takové, ale o změně smýšlení našeho realizačního týmu.

        • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

          mis3     před 10 dny 21.03.2025 07:04 |  
          7 1

          vypadnutí s AC Milán, po výrzané pomoci od rozhodčích je drtivý neúspěch?

          • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

            SLAVIESTA     před 10 dny 21.03.2025 11:05 |  
            5 13

            Drtivý neúspěch je naše celkové vystoupení ve dvou po sobě jdoucích ročnících evropských pohárů, kde jsme tedy stopu nezanechali. Vytrhnout z toho jedno utkání to nezachrání. Za mě tedy neúspěch.
            Někdo ovšem najde úspěch i v tom, když šlápne do psího hovínka. Raduje se, že do toho šlápl jen jednou nohou. Mám to jinak.

            • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

              lukas6novak     před 10 dny 21.03.2025 11:12 |  
              11 0

              Takže vážně chceš říct že minulá sezóna byla v evropě drtivý neúspěch (pro zajímavost Slavia vypadla ve stejný fázi jako Plzeň letos a tam je to braný jako mimořádný úspěch)
              3 předkolo EL - Postup přes Dnipro-1 (3:0 a 1:1)
              4 předkolo EL - Postup přes Zorya Luhansk (2:0 a 1:2)
              Skupina EL - první místo ve skupině, 15 z 18 bodů a skóre 17:4
              Potom následovalo už vypadnutí s AC Milán. Reálně co víc by si od Slavie chtěl v té sezóně?

              • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                slaviator     před 10 dny 21.03.2025 12:00 |  
                1 1

                Asi postup přes AC Milán...

                • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                  lukas6novak     před 10 dny 21.03.2025 12:05 |  
                  1 0

                  To bych chtěl taky, a ideálně bych chtěl se Slavii zažít výhru v nějaký evropský soutěži. Ale i když jsem to chtěl tak bych to určitě nebral jako hranu úspěšný/neúspěšný sezóny

            • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

              Alanor (admin)     před 10 dny 21.03.2025 11:12 |  
              15 0

              Nezlob se na mě, ale je úplná blbost psát, že pohárová sezona 23/24 byla "drtivý neúspěch".

              Předkola jsme zvládli, i když výkon proti Zorye přesvědčivý nebyl. Ve skupině EL jsme ale skončili před AS Řím, čehož je třeba si cenit. Servette i Šerif jsme pokaždé porazili. Z mého pohledu opravdu velmi úspěšně zvládnutá skupina. Vypadnutí s AC Milán se dalo čekat a zvláště, když přihlédneme k okolnostem, tak ani náhodou nemůžeme mluvit o nějakém zklamání.

              Suma sumárum byla sezona 23/24 v pohárech velmi dobrá. Co by sis tam představoval jinak? Kde jsme zůstali za svými možnostmi (naopak jsme je ve skupině překročili)?

              • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                SLAVIESTA     před 10 dny 21.03.2025 13:57 |  
                2 6

                Dobrá, opravím se. Díru do světa(ani do Evropy) jsme ani v sezoně 23/24 neudělali. Ten neúspěch( pro mě drtivý) přišel o sezónu později. Nebo to bylo taky dobrý? Liga neliga.


                Komentář byl uživatelem upraven (21.03.2025 13:58) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                  Alanor (admin)     před 10 dny 21.03.2025 14:08 |  
                  8 0

                  A co čekáš vzhledem k možnostem klubu v porovnání s konkurencí? Že budeme každý rok postupovat nejméně do čtvrtfinále Evropské ligy, že budeme pravidelně vyřazovat AC Milán nebo aspoň Sevillu?

                  To už je pak jakákoliv další diskuse zbytečná, když se uvedeš tím, že pohárová sezona 23/24 byla špatná. Je to nesoudnost, úplně mimo realitu.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                    SLAVIESTA     před 10 dny 21.03.2025 14:22 |  
                    2 5

                    Tlačíš mě pořád do sezóny 23/24. To jsem korigoval, ale úspěch to nebyl. Mě zdrtila hlavně naše poslední vystoupení v EL. To ale neúspěch byl, ale do toho se mnohým nějak nechce. Nakonec jsi to pominul i Ty ve své odpovědi.
                    Chci věřit. že za podmínek které teď klub má, se tady všichni brzy shodneme, že jsme dosáhli úspěchu.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                      slaviator     před 10 dny 21.03.2025 15:11 |  
                      5 0

                      Loňská sezona byl neúspěch výsledkový, herně to byl neúspěch v některých zápasech, v některých zápasech to byl neúspěch pouze výsledkový (Bilbao, Frankfurt).

                      Ale ty znovu píšeš: "Tlačíš mě pořád do sezóny 23/24. To jsem korigoval, ale úspěch to nebyl." Proč to loni nebyl úspěch? Vyhrát skupinu EL, porazit AS Roma, hrát čtvrtffinále EL (stejně jako Plzeň letos...) nebyl úspěch?

            • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

              deny91     před 10 dny 21.03.2025 11:39 |  
              15 0

              Absolutně nesouhlasím, minulé vystoupení v EL bylo velmi úspěšné nehledě na vypadnutí s AC Milán.

              Zároveň je ale potřeba říct, že to bylo i dílem losu: nelze srovnávat zápasy se Servette nebo Šerifem s většinou letošních - Anderlecht, Ajax, Frankfurt, Bilbao, Fenerbahce a i ten PAOK venku. To jsou týmy o úroveň až dvě výše. A my zvládli jen jeden zápas s Ludogorcem, zápas s Malmo nemá smysl hodnotit.
              Letošní EL nám ukázala, že v současném kádru nemáme ofenzivní kvalitu vítězně zvládnout třeba aspoň polovinu těchto soupeřů. To by mělo být jasné zadání pro přestupy v létě a pro trenéry v přípravě, jinak budeme v LM rádi za ty body, které letos udělala sparta.


              Komentář byl uživatelem upraven (21.03.2025 11:42) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

              slaviator     před 10 dny 21.03.2025 11:58 |  
              10 1

              Loňské vítězství ve skupině EL, porážka AS Roma 2:0, to jsou drtivé neúspěchy?

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

        deny91     před 10 dny 21.03.2025 11:48 |  
        3 3

        Mi osobně přijde, že realizační tým si ji jako neúspěšnou vyhodnotil, jinak by neměl důvod tak razantně překopat náš herní styl a k tomu obětovat EL.

        • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

          slaviator     před 10 dny 21.03.2025 11:57 |  
          7 0

          Myslíš že máme překopaný herní styl? Mě přijde že hrajeme to co jsme hráli loni, akorát jsou hráči více sehraní. A to i pod vědomím toho, že nemusíme díky majiteli prodávat 3 hráče základu každou půlsezonu...

          • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

            deny91     před 10 dny 21.03.2025 12:03 |  
            7 5

            Vždyť je nyní naše hra z velké části postavená na nákopech nebo centrech z jakékoli pozice na Chorého. A to i v Evropě. Třeba na takovém PAOKu jsme to tam vzduchem posílali ze všech možných a často nepřipravených pozic a doufali, že se povede nějaká hlavička a nebo se to tam nějak odrazí k Lingrovi. Kombinace do druhé třetiny hřiště a pak kop to tam. Takhle to nebývalo. A za mě ani nemá být. Tohle bych čekal na vesnici ale ne ve Slavii se současnými parametry.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

      Lunaris     před 11 dny 20.03.2025 18:25 |  
      23 2

      Nejdřív by ses podepsal pod všechno, co bylo řečeno, abys v dalších odstavcích uvedl něco úplně jiného. Kam se chceš zásadně bodově zlepšovat proboha? Máme 4 ztráty z 26 zápasů, loni to bylo 5 ztrát z 26 zápasů. Kam se to realisticky může posouvat? Jakože budeme chtít plný počet? Trpiš každou sezónu hraje do posledních kol o titul, což neplatí o nikom dalším. Sám na příkladu sparty letos vidíš, jak těžké je udržet takto konzistentně vysokou výkonnost sezónu co sezónu. Mně se taky nelíbí nějaké dílčí věci, třeba jak kopeme rohy nebo že ani nehledáme náhradu za Douděru, jak tu v zimě psal Marcelo, ale v globálu máme 13 bodů náskok v soutěži, kterou jsme si jednoznačně určili jako prioritu. Slavia šlape i na ostatních frontách a už dávno není ten otloukánek, co si z něj dělají sparťani srandu. Ve Slavii jsou lidi, co jim na klubu záleží, chtějí sami sebe i klub posouvat, a je to prostě vidět. Fanoušci můžou být hrdí na současnou Slavii.

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

        Sokrates55 (přítel SN)     před 10 dny 21.03.2025 09:09 |  
        7 5

        Zdravím a přeji hezké ráno Vám všem u dobré kávy.
        Rád bych poděkoval Quelharovi za tento velmi dobrý podcast a tím také i Aloisovi i Honzíkovi.
        Fakt to je dobrý:-))
        A teď i poděkování za příspěvek Lunarisovi, který sedí jako "prdel na hrnec".
        Navíc si myslím, že jsme nechtěli v první fázi obětovat pohárovou evropskou ligu. Zápasy v Bilbau i na Frankfurtu byly dobré a bohužel jsme oba prohráli dost smolně. Pak nás to asi trochu dostalo pod deku a už jsme to pak po prohře na PAOK pustili. Ale můžete mít na to opravdu jiný pohled.
        Situace v Chance lize je teď taková, že jsme opět získali 13 bodový náskok.
        Moc bych si přál, abychom hráli každý ligový zápas na plný pecky tak, jako proti Jablonci a ne jako v rudém mordoru. Můžeme tak na konci základní části mít dostatečnou vatu a nadstavbu odehrát co nejlépe a přitom v herní pohodě.
        My budeme vlastně pořád ovlivňovat i dění v tabulce, co se týče té "trojky" pod námi. Možná budeme i v roli jakési bohaté nevěsty:-)).
        Takže díky za podcast a i Lunarisovi.
        S úctou
        Sokrates55

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

        deny91     před 10 dny 21.03.2025 11:30 |  
        11 10

        Přijde mi, že ti unikla pointa té jedné věty/myšlenky o bodovém zisku, na které jsi postavil svůj nesouhlas:
        Obětovali jsme herní styl, na který se vzhledem k našemu rozpočtu kolikrát jen stěží dívá, abychom pragmaticky vyhráli titul. To beru. K tomu se odložila na druhou kolej také EL. A výsledek je jaký?
        Bodově jsme na tom cca stejně jako loni (+ 3 body), kdy jsme ale hráli atraktivnější fotbal a vyhráli skupinu EL. Jediný rozdíl je v úpadku Sparty. Za mě to tedy není posun k lepšímu (kromě pevnější defenzívy), protože stylem fotbalu, který praktikujeme nyní, nejsme v Evropě tak konkurenceschopní jako loni. A to ruku v ruce s tím, že jsme do tohoto stylu přivedli ofenzivní hráče, kteří ale nemají dostatečnou kvalitu na efektivní řešení finální fáze na evropské úrovni (Lingr, Chorý).

        Na podzim nás čeká LM. Myslíš, že v ní uspějeme, pokud nezměníme a nezkvalitníme herní styl? Budou tam lehčí soupeři než letos v EL? Mimochodem úpadek Sparty přišel ruku v ruce s LM. Tak aby se nám nestalo to samé. Protože zatímco my jsme si dali jako prioritu ligu, oni nemohli LM odložit jen tak na druhou kolej jako my EL. A stejně tak nebudeme už moct příští sezonu jen prioritizovat titul a LM odehrát na druhé koleji.

        Vážím si toho, kde je dnes Slavia. Zároveň jsem ale psal svůj názor s ohledem na budoucnost. Jsem vděčný za lidi v celém klubu, protože to vnímám jako ty. Ale snaží se i trenérský tým stále posouvat a nedržet se svých vlastních stereotypů? To je moje otázka. Protože lpěním na některých věcech a některé jejich málo pochopitelné kroky mi přináší otazník, jestli nemají v progresu své limity.

        A závěrem k našemu současnému hernímu stylu:
        Nechci mluvit za tebe, ale předpokládám, že ani ty si nepřeješ, aby takhle vypadal herní projev Slavie v dalších letech. Vidět jak doma proti Bohemce v 10 vzduchem "nahazujeme" dopředu balony na Chorého nebo Chytila, místo abychom hráli kvalitní kombinační fotbal, to je za mě nehodno současné značky Slavie. Celkem jsem to u obrazovky protrpěl. S tímhle bychom do LM nemuseli ani jezdit. Čeká nás ještě hodně práce, abychom tam nedopadli jako Sparta nebo ještě hůř.

        • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

          Lunaris     před 10 dny 21.03.2025 16:03 |  
          14 4

          Dle mého tobě uniká něco jiného. Ty jsi natolik fixovaný na to, že jsme v Evropské lize nepostoupili a dali v lize o 3 góly méně než v loňské sezóně, že nevidíš už nic jiného.

          Dám pár statistik, které se dají lehce najít na livesportu ze zápasů EL, mimo zápas s Ajaxem, který se jednoznačně obětoval ve prospěch derby (a i tak jsme Ajax po vystřídání přehráli - letošního mistra Eredivisie), abychom se tedy podívali na to, jak jsme v Evropě nekonkurenceschopní.

          Bilbao - Slavia
          xG 0,17 - 1,07 (čtvrtý tým španělské ligy proti nám fakticky neměl doma pořádnou šanci, dal šťastný gól)
          držení míče 39% - 61% - to jsme měli venku na hřišti čtvrtého týmu LaLigy, chápeš to, doufám
          14 našich střel proti jejich šesti

          pro srovnání
          Bilbao - Plzeň
          xG 2,15 - 0,58
          držení míče 58% - 42%
          střely 19 - 8

          Frankfurt - Slavia
          xG 0,90 - 1,13 (Frankfurt hraje o třetí místo v Bundeslize, jen pro představu)
          držení míče 47% - 53%
          střely 10 - 20

          pro srovnání
          Frankfurt - Plzeň
          xG 1,41 - 1,13
          držení míče 64% - 36%
          střely 19 - 13

          Slavia - Fenerbahce
          xG 2,14 - 0,73 (mají světového kanonýra Džeka, to my prostě nemáme a mít nebudeme, to ale není vina Trpišovského, že by Slavii neposouval, to je zkrátka nějaká ekonomická síla klubu)
          držení míče 53% - 47%
          střely 23 -5

          Slavia - Anderlecht
          xG 1,39 - 0,77
          držení míče 63% - 37%
          střely 20 - 7

          Nebudu sem dávat PAOK a Malmö, když byla Slavia v kombinované sestavě schvácená nemocí, protože to nemá žádnou vypovídající hodnotu. Ano, neproměnili jsme množství šancí, což nás ve finále stálo postup do vyřazovací fáze EL, avšak ten narativ, co tu razíš ty a někteří další o naší nekonkurenceschopnosti v Evropě, není ničím jiným než pouhou chimérou. Uvedené statistiky a zápasy jsme sehráli v sezóně, kdy byla Evropská liga odsunuta na vedlejší kolej. Pokud bude na pohárové zápasy 100% focus, může to být jen lepší.

          Co se týče obětování herního stylu, Trpišovského trademark vždycky byl běhavý, fyzický a agresivní fotbal. V tomhle se nic nemění a ani by se měnit nemělo, protože jejich hrou ty evropské mančafty, jejichž ekonomické možnosti jsou jinde než naše, nepřehrajeme. Nic se neobětovalo, došlo jen k tomu, že Trpišovský vrátil obrannou fázi hry Slavie na úroveň, kterou Slavia měla v době, kdy hlavní priorita klubu nebyla hlavně dobře prodávat hráče a zajistit si tak rozpočet na další roky. Vždycky je snazší zpevnit obranu a je to první logická věc, do které by se měl každý trenér pustit. Jakmile tohle máš, můžeš začít pracovat na útočné fázi. Slavia je momentálně stále v přerodu, pan Tykač je tu rok a tři měsíce, což znamená teprve rok a tři měsíce, kdy Slavia může odklonit svou hlavní pozornost z plnění ekonomických cílů a zaměřit se na plnění těch sportovních.

          Jinak co se týče mé osoby, tak mně je úplně jedno, jakým způsobem Slavia hraje, když se jí bude dařit. Klidně ať je to totálně defenzivním stylem, kdy soupeře umlátíme a udusíme. To říkám jako fanoušek New Jersey Devils v době, kdy vyhrávali Stanley Cupy a soupeře drtili pastí ve středním pásmu; jako fanoušek San Antonia Spurs, které v mistrovských sezónách nepustilo soupeře v průměru nad 90 bodů za zápas, a jako fanoušek Chelsea v době Joseho Mourinha, kdy si na modrém obranném valu lámal zuby jeden soupeř za druhým. Kdybych chtěl sledovat nějaký úžasný technický fotbal, nebudu se dívat na českou ligu. Slavii jsem si zamiloval jako malý kluk a žádný styl fotbalu, který bude praktikovat, mě od toho nemůže odradit.

          • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

            záplata     před 10 dny 21.03.2025 17:21 |  
            6 5

            Mě by zajímalo, jak by jsi ty statistiky interpretoval, mají vypovídat o čem, že jsme dřeváci v zakončení nebo máme smůlu, nebo nám Pán Bůh nepřeje. Na to se nikdo ptát nebude, tabulka je jasná.

            16. Plzeň 13:12 12b. + postup z play off do osmifinále
            30. Slavia 7:11 5b.

            Já si myslím, že styl, kterým ,,válcujeme,, ligu, nemá v Evropě naději na úspěch. Marně se snažím vzpomenout kdy jsme naposledy dali gól po pěkné kombinační akci. Na standardky a fatální chyby soupeře nemůžeme v LM spoléhat.

            • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

              Lunaris     před 10 dny 21.03.2025 18:47 |  
              8 4

              Interpretuju je tak, že jsme herně přejeli týmy s několikanásobným rozpočtem a hodnotou kádru.
              Někteří fanoušci Bilbaa po zápase říkali, že nepamatují, kdy je u nich někdo takhle přehrál, a že to vypadalo, jako když tam přijel Real Madrid. Těžko chtít něco víc.

              • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                záplata     před 10 dny 21.03.2025 19:28 |  
                5 8

                Někteří fanoušci říkali.......,to je fakt vypovídající. Mně se naši kluci v tom zápase taky líbili, to jenom pro úplnost, nicméně tabulka říká, že jsme nikoho nepřejeli, jenom marný Bulhary, protože by se to v ní projevilo, sice se říká, že statistiky se v dlouhodobé soutěži musí projevit ale v tý EL to neklaplo a na xG se zatím nehraje. Myslím, že budeme muset přeci jenom něco na naší hře změnit.

                • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                  Lunaris     před 10 dny 21.03.2025 22:20 |  
                  9 6

                  Ok, zkusím napsat, jak to vidím. S příchodem Tomáše Chorýho došlo postupně k tomu, že Slavia se přeorientovala na tým, jehož hlavní útočnou zbraní jsou nebo by aspoň měly být centry. Dřív to takhle nebylo, dřív jsme se primárně snažili o průniky do vápna po křídlech nebo o cut backy, tzn. přihrávky od brankové čáry směrem ke středu vápna do střelby. Bylo i období, kdy jsme prakticky necentrovali a vedlo to pro změnu k opačnému extrému, že se nám vůbec nedařilo dostat míč do vápna, utápěli jsme se někde v křídelních prostorech a ztráceli míče. To bylo v době, kdy ten tým byl řádově vzrůstem nižší.

                  Když se vrátím k těm centrům, tak vnímám tři aspekty:
                  1) Chorý prostě není natolik dobrý, aby proti silným týmům v Evropské lize dokázal sám centry zužitkovat a střílet góly. K tomu bych ale dodal, že dostal dobré centry proti Royale Union a dal jim dva góly. Tím na sebe do značné míry upozornil a další soupeři si na něj začali dávat daleko větší pozor. Takže bych to viděl tak, že on je na tuhle úroveň dostatečně dobrý, ale není tak dobrý, aby si poradil v situaci, kdy ho soupeř bude např. zdvojovat. Pak se tahle řekněme velká závislost na jeho výkonu může negativně projevit a centrované míče ztratí svou efektivitu.

                  2) Kvalita těch samotných centrů, což platí i v české lize. Slavia hraje rozestavení, kdy wingbeci do značné míry suplují i roli křídel, takže oni jsou ti nejvíc centrující hráči. Provod v zásadě křídlo vůbec nehraje, ten si seskakuje doprostřed hřiště nebo i na opačnou stranu a je to vlastně středový hráč. Tím uvolňuje pole působnosti Dioufovi. Na opačné straně se do role centrujícího hráče staví Douděra a speciálně on buď centruje i v situaci, kdy může hrát po zemi, nebo ten centr pokazí. On vlastně centrovat neumí. aby to mělo efekt, musel by se naučit posílat takový ten ostrý střílený centr, co rychle padá. To se už nenaučí a ty jeho sklony volit špatná řešení se už taky těžko změní. Jeden na jednoho hrát též neumí, na rozdíl od Dioufa.

                  3) Chorý se často pohybuje níž, ale přesto mají spoluhráči tendenci centrovat do vápna, i když je tam zrovna jiný hráč než Chorý. Někdo méně nebezpečný ve vzduchu.

                  K tomu by se možná dalo ještě dodat, že mizerně kopeme ty rohy, což tady kritizuju dlouhodobě. Kdybychom zlepšili standardky, tak dáme gólů víc. Na tom Kerbr musí zamakat.

                  Takže já bych hledal kvalitnější náhradu za Douděru, pokud chceme, aby naše pravá strana byla v útočné fázi efektivnější. Na druhé straně při případném odchodu Dioufa samozřejmě nemůže hrát Zmrzlý, to by bylo ještě horší. Zároveň bych se snažil omezit tu obrovskou tendenci hrát tuhle centrovanou.
                  Na závěr ale opětovně zdůrazňuju, že vyladění útočné stránky je složitější a bude to trvat delší dobu. Slavia tuto sezónu vylepšila obranu, výkony všech hráčů a speciálně stoperů šly neskutečně nahoru. Zima, Holeš, Ogbu mají fantastická čísla, Bořil byl na podzim rovněž vynikající. S útočnou hrou holt musí být fanoušci trpělivější, je to work in progress. Statistiky se časem projeví.


                  Komentář byl uživatelem upraven (21.03.2025 22:21) . Zobrazit původní komentář

                  • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                    záplata     před 9 dny 22.03.2025 17:07 |  
                    2 1

                    Tenhle tvůj příspěvek mně mluví z duše, nedá se s ničím nesouhlasit.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                    kjandourek (admin)     před 9 dny 22.03.2025 18:51 |  
                    10 1

                    Já bych tedy jenom upozornil na to, že Chorý v Evropě skóroval proti Ajaxu, Anderlechtu, Fenerbahce a Malmö.... Tedy v každém domácím zápase ... Opravdu bych tedy trochu rozporoval ten závěr, že není tak dobrý, aby se v Evropě prosazoval proti zdvojené obraně...

                    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                      Lunaris     před 9 dny 22.03.2025 20:37 |  
                      4 0

                      Však taky závěr mého příspěvku, co bych zkusil změnit, se o Chorém nijak nezmiňuje. Chtěl jsem hlavně říct, že jsme útočný styl natolik přizpůsobili Chorému, že nám chybí větší variabilita. Souběžně ale věřím, že se to bude zlepšovat.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                      Vladko (přítel SN)     před 7 dny 24.03.2025 12:31 |  
                      4 0

                      A kolik toho spálil? Místo vedení 3 až 4 : 0 o půli jsme prohráli 1 : 2.

                • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                  lantsmit     před 9 dny 22.03.2025 17:54 |  
                  5 3

                  Na naší hře nemusíme a nebudeme měnit nic, jenom zase o dva/tři hráče zkvalitníme její obsazení.

          • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

            lantsmit     před 10 dny 21.03.2025 18:58 |  
            6 6

            Poslední dobou jedeš krásný bomby, já ti tleskám vestoje a nemám k tomu co dodat. Su Tvůj divák a přeju si, ať sem takhle píšeš, co jen Ti možnosti dovolí.

  10. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

    slaviator     před 11 dny 20.03.2025 11:52 |  
    8 1

    Podle mě ideální:

    my mistr - základní skupina LM
    2. Baník - 2. předkolo LM, tzn s jejich koeficientem nenasazení (což by byli všude ve všech předkolech), ale pokud porazí 1 ze 3 soupeřů, mají jistou skupinu EKL, kde mohou podobně jako letos Boleslav něco v klidu nahrát, získat zkušenosti
    3. Plzeň - předkolo EL nebo EKL (podle toho kdo vyhraje pohár) - mají úspěchy v Evropě, tu skupinu by pravděpodobně opět uhráli
    4. Sparta - předkolo EKL
    5. radši Olomouc než Liberec, předkolo EKL

    Radši bych aby to bylo takto, než aby Mol Cup vyhrál někdo jako Bohemka/Teplice/Jablonec

    Druhé místo Baníku není nereálné - na jaře my, Sparta a Baník pouze jednou prohráli, jinak jsme vše vyhráli. Plzeň hraje v posledních 4 kolech ze silných týmů na Spartě, Baník se Spartou doma - Sparta hraje s Plzní a Baníkem. Baník má na to skončit po základní části 2., což je velká výhoda do nadstavby - zatímco čtvrtý tým bude s druhým a třetím hrát s oběma venku, druhý tým bude se třetím a čtvrtým hrát s oběma doma (a v případě rovnosti bodů je kritérium umístění v základní části...)

  11. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

    Dennis     před 11 dny 20.03.2025 15:29 |  
    12 0

    Jirka Lerch. První zápas v srpnu 1992, poslední v srpnu 2002, deset let.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

      Narmer     před 11 dny 20.03.2025 20:14 |  
      1 1

      Byl jsem na jeho premiéře.
      Asi náš nejlepší krajní obránce 90let.
      Měl jet na Euro 96,ale Uhrin si prosadil Horňáka.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

      Narmer     před 11 dny 20.03.2025 20:15 |  
      2 1

      Byl jsem na jeho premiéře.
      Asi náš nejlepší krajní obránce 90let.
      Měl jet na Euro 96,ale Uhrin si prosadil Horňáka.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

      Mike     před 11 dny 20.03.2025 21:30 |  
      10 0

      Jirka Lerch má 9 sezón ve Slavii v řadě, v sezóně 2001/2002 už nehrál. Trochu jsem se podíval do statistik a těch hráčů v novodobější éře, kteří mají 10 sezón v řadě ve Slavii fakt není mnoho, docela mě to překvapilo, jsou to František Veselý- 15 sezón, František Zlámal- 14 sezón, Miroslav Stárek- 10 sezón- tady je paradox, že oba byli brankáři a vydrželi vedle sebe ve Slavii chytat takhle dlouho,Bohumil Smolík- 10 sezón a pak už Jan Bořil- 10 sezón. Nevím, zda tam počítat i Jiřího Hildebranta, ten těch sezón měl v první lize ve Slavii 11, celkem 14, z toho byly ale 3 druholigové. Pak jsou hráči, kteří mají ve Slavii 10 a více sezón, ale nejsou vcelku, vraceli se do Slavie po vojně nebo ze zahraničí- 11 Dušan Herda, 10- Pavel Kuka, Martin Latka , Karel Jarolím a Radek Černý. Vůbec se nedivím, že si kluci v rámci podcastu na nikoho nevzpomněli.


      Komentář byl uživatelem upraven (20.03.2025 21:32) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

        slaviator     před 10 dny 21.03.2025 12:04 |  
        5 2

        Pamatuju, když Bořil do Slavie přestupoval z Boleslavi. Měl jsem ho zafixovaného jako neproduktivního útočníka a nechápal jsem, proč ho kupujeme. To už je opravdu deset let? Ty brďo...

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

        Dennis     před 10 dny 21.03.2025 14:28 |  
        1 1

        No jo, špatně jsem se podíval, máš pravdu, tu sezonu 2001/2002 Jiří Lerch už nehrál. Stihl 9 sezon.

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

        kalex     před 7 dny 24.03.2025 18:14 |  
        1 0

        Hub měl osm v kuse.

  12. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

    mig52     před 11 dny 20.03.2025 16:23 |  
    10 3

    Quelhare, díky za podcast. Fajn.

  13. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

    p!erreCORE     před 9 dny 22.03.2025 11:49 |  
    2 12

    O titulu nepochybuji už asi měsíc... ale myslím, že to nebude úplně růžový a eště se tu dost nezlobíme :)

  14. Slávisté v reprezentaci

    Tacit     před 8 dny 23.03.2025 10:41 |  
    4 0

    Přátelé, jediný a rozhodující gól Pecha v U19 proti Chorvatům, tak to byla lahůdka.

    Dospělá repre byl jeden děs, průšvih je zranění Holeše. Bude nám prý chybět řádově týdny.

    • Re: Slávisté v reprezentaci

      Dennis     před 8 dny 23.03.2025 12:55 |  
      9 0

      Já bych to tak neviděl. Teda děs to byl, to se shodneme, ale jako úplný průšvih bych zranění Holeše neviděl. Na pravé straně obrany to je ideální příležitost pro Tomáše Vlčka, aby se zase dostal do formy a herního rytmu. Případně to může být další šance na cenné ligové minuty i pro Konečného. Obojí se nám hodí a do budoucna přinese benefity.

      • Re: Slávisté v reprezentaci

        Tacit     před 8 dny 23.03.2025 15:22 |  
        7 1

        Problém je, že Holeš naši hru, zvlášť odzadu dost diriguje. Lídra tam prostě potřebujeme. Jak to teď bude s Bóřou, nevím. Proto ty obavy.
        Ale snad to s Holym není tak zlý.
        Vlčkovi návrat samozřejmě přeju a věřím, že zas bude hodně dobrej, ale zatím to lídr není.

        • Re: Slávisté v reprezentaci

          Dennis     před 8 dny 23.03.2025 15:47 |  
          10 0

          Ogbu se Zimou tohle musí zvládnout. Hrajeme proti Dukle, Karviné, Hradci a Slovácku... Vlček taky není žádný zajíc, už něco odehrál.

      • Re: Slávisté v reprezentaci

        japhy     před 8 dny 23.03.2025 21:55 |  
        2 1

        Taky máme Chaloupka

        • Re: Slávisté v reprezentaci

          jirkag5     před 8 dny 23.03.2025 23:28 |  
          4 0

          Ovšem zraněného.

          • Re: Slávisté v reprezentaci

            japhy     před 7 dny 24.03.2025 11:42 |  
            3 0

            Aha, to jsem nějak vypustil.

  15. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

    lantsmit     před 8 dny 23.03.2025 11:58 |  
    3 5

    Krása, v podstatě už standard od Domina. Dotáhne U19 na Euro, ake v létě už bude lídr U21 na šampionátu téhle věkové kategorie.

    Znovu připomínám jeho věk - 18 let. Naposledy se takhle prosazoval v jednom z pražských S Rosický, ale ten byl v tu dobu už o rok starší.

    Po Dioufovi budem doufat hned v další podobnou hvězdu světovýho formátu.

    Musíme ho v tom rozhodnutém závěru ligu hrát na maximum, ať je stopro zapracovanej do týmu pro ligu mistrů.

    Edit: Patřilo pod Tacita k Pechovi


    Komentář byl uživatelem upraven (23.03.2025 12:25) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

      jirkag5     před 8 dny 23.03.2025 12:08 |  
      2 2

      Suchopárek ho vezme v létě na ME ? Tomu nevěřím.

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

        lantsmit     před 8 dny 23.03.2025 12:18 |  
        1 5

        Bude muset, i ten Suchej Párek

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

      Mike     před 8 dny 23.03.2025 12:49 |  
      18 0

      Tady já tedy budu polemizovat. V dresu pražských S se naposledy takto jevil Hložek, který byl ještě mladší a prosazoval se více než Pech. Za tím si stojím, i kdybych měl dostat červenou kartu a 100 palců dolů. Ale problémem pro něj, že se vlastně od těch 16 let moc nezlepšil a i když ho mnozí novináři napojení na Spartu viděli v Realu, nebo Bayernu, jeho stropem je podprůměrný klub Bndesligy, kde je asi nadprůměrným hráčem, tak kariéra Pecha se klidně může vyvíjet postupně a může časem díky svému stylu hrát dobrém klubu Top 5 ligách.

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

        lantsmit     před 8 dny 23.03.2025 13:07 |  
        3 9

        Hložek začal pravidelně hrát za tehdy mizernou Spartu (v porovnáni s dominující a brzy ligomistrovou Slavií) v sezóně 19/20, na jejímž konci mu bylo “už” 18 let. To jen pro upřesnění.

        Jinak jsem myslel na Rosickýho jako na posledního, kdo se z perspektivních mladých naplno v top fotbale prosadil. A to jen pro připomenutí toho, že je Pech ve svém vývoji o rok napřed. Ve smyslu, že má k monstr úspěchům krásně našlápnuto i z hlediska toho svýho věku.


        Komentář byl uživatelem upraven (23.03.2025 13:21) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

          Ivan     před 8 dny 23.03.2025 14:35 |  
          3 0

          Po Rosickým ještě Čech a Baroš, ale jinak kolem toho roku 2000 těch jmen je hodně.

          • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

            lantsmit     před 8 dny 23.03.2025 15:57 |  
            1 5

            Píšu o pražských S, z kontextu o ofenzivních hráčích. V Čechovi měl a má předlohu Kinský.

            Jinak to můžeš brát jako přepálenost od člověka, kterej podobně a taky hodně dopředu hajpoval právě toho Kinskýho a naopak nesdílel hype kolem Juráska. U Pecha je všechno správně a připravený, a to v mimořádně mladým věku.

            • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

              záplata     před 8 dny 23.03.2025 16:44 |  
              4 4

              A Patrika Bergra všichni bojkotujete?

        • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

          japhy     před 8 dny 23.03.2025 22:19 |  
          9 4

          Tak zase zpátky na zem. Hložkovi těžko bylo na konci sezony 19/20 18 let. Pravda je taková, že už sezonu předtím toho Hložek (16 let) odehrál tolik, co už tuhle sezonu Pech (18 let) těžko dožene.
          Toto není obhajoba toho netáhla, jen uvedení nesmyslů výše na pravou míru.

          • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

            lantsmit     před 8 dny 23.03.2025 23:14 |  
            2 8

            Hložek se narodil 25.7.2022, tzn, že končil sezónu 19/20 ve věku 18 let. Teprve v té sezóně se naplno prosazoval, když měl bilanci 2400 min: 4 + 8. Sezónu předtím naskočil párkrát na jaře s bilancí 850 min: 2 +1.

            Ale jinak dobrej pokus dávat do srovnání s Pechem někoho, koho jsem jako autor původního příspěvku záměrně pro srovnání vůbec neuvažoval. Na ofenzivní pozici v top klubu naší ligy na úrovni ligy mistrů se prostě pravidelně do základu prosadil a stal se v něm hvězdou naposledy Rosický. A teď to bude Pech.


            Komentář byl uživatelem upraven (23.03.2025 23:15) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

              mig52     před 7 dny 24.03.2025 06:43 |  
              7 4

              Budu za hnidopicha, ale dle tebe měl supermega talent ve zmíněné sezóně -2 roky.

            • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

              japhy     před 7 dny 24.03.2025 11:55 |  
              7 2

              Hele, kroutit se můžeš, jak chceš, ale prostě tu sezonu v 18 nekončil.
              A nevím, proč bych ho do srovnání dávat nemohl, nejsem tvým původním příspěvkem nijak vázanej. Že tys ho z nějakýho důvodu vynechal, není můj problém.

            • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

              slaviator     před 7 dny 24.03.2025 12:06 |  
              10 1

              Hložek má super kariéru, na to že mu budou letos tři roky...

              • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                lantsmit     před 7 dny 24.03.2025 12:47 |  
                2 8

                skvělý, krásně jsi mě přetlačil.... Pro cenu se dostav k nejbližšímu korps komandu.

                Ano, zřejmá chyba v psaní byla odhalena, Hložek se narodil nikoli v roce 2022, ale 2002. A na konci sezóny 19/20, tedy k 30. 6. 2020 chybělo Hložkovi do 18. narozenin celých 25 dní.

                • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                  japhy     před 6 dny 25.03.2025 09:34 |  
                  6 0

                  Dobrý den, pane Manipulátore. K čemu je info, že sezonu někdo končí a je mu skoro 18 let? Abys to relativizoval a prostší duchem nabyli dojmu, že tu sezonu odehrál téměř jako 18letej, čímžpádem se ti to hodí do krámu?
                  Pravda je taková, že skoro celou sezonu odehrál ve svých 17. A proč skoro? To je ten největší gól, protože do prvních zápasů nastupoval ještě jako 16letý.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

      Alanor (admin)     před 8 dny 23.03.2025 20:33 |  
      14 0

      Ještě Samek na podzim 21 byl výraznější (tehdy mu bylo 17 let). Tam měl formu, byl tu v základu a jednu chvíli byl skoro tahoun. Ale ten rychlostní deficit tam byl vidět vždy. I tak je smutné, jaký má jeho kariéra vývoj, když se o 3 roky později není schopen prosadit ani v průměrném Hradci.


      Komentář byl uživatelem upraven (23.03.2025 20:35) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

        Ivan     před 8 dny 23.03.2025 20:47 |  
        6 0

        To je když dáš mladýho talentovanýho hráče do týmu kterej šlape, tak se může chytnout.

        A on byl výbornej, vlastně mi není jasné proč se neprosazuje, možná Hradec nehraje jeho stylem, protože on měl výborné překvapivé průnikové finální a hlavně předfinální přihrávky.

        • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

          Alanor (admin)     před 8 dny 23.03.2025 21:00 |  
          11 1

          V Itálii na několik let kompletně vypadl z dospělého fotbalu.

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

        lantsmit     před 8 dny 23.03.2025 21:24 |  
        3 3

        U Samka bylo jasný - úplně všem - že pro dnešní atletickej fotbal předpoklady nemá. Byl vytaženej v pořádku, v době, kdy jsme na tom nebyli buhvíjak dobře, v tom středu zálohy. Kdyby mu bylo stejných 17 dnes, tak by si nekopl ani proti Táborsku.

        • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

          Ivan     před 8 dny 23.03.2025 22:00 |  
          7 0

          Ševčík, Stanciu, Ibra, Osky...

          mimochodem, Samek se nezřídka střídal se Stanciem.

          • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

            lantsmit     před 8 dny 23.03.2025 23:31 |  
            2 4

            Oscar v době Samka vůbec zprostředka zálohy nehrál. Stanciu laboroval se zraněními a v zimě, po těch několika Samkových startech odešel za penězma do Číny. Ševčík skoro celou tu sezónu (21/22) promarodil. Proto v ní nasbíral nejvíc zápasů za celou dobu, co byl u nás, Hromada. Na jaře pak naskakoval doprostřed i Talovierov. Musel i ten památný dvojzápas s Feyenoordem. No a pravda, taky i “na penzi” končící Traore. Tak taková byla tehdy v záloze pro Samka konkurence. Teď tam máme Zafeirise s Oscarem, každej za 10M. A za nimi číhají Moses, Ouma, Teah, dohromady minimálně za dalších 10.


            Komentář byl uživatelem upraven (23.03.2025 23:32) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

              Ivan     před 8 dny 24.03.2025 01:23 |  
              3 1

              Já si tu historii pamatuju jinak, ale to je spíš věc pocitů o tom kdo zrovna měl jakou formu.

              Po mý paměti jsme na podzim když hrál Samek hráli dobře a on do toho skvěle pasoval a byl jedním z našich lepších hráčů, ale pak se celýmu tým upřestalo dařit a on při tom začal být docela zbytečnej. Ale jsem si dost jistej že na podzim když hrál, tak hrál protože byl dobrej, ne proto že si Nico a Ševčík chtěli posedět na lávce.

              • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

                lantsmit     před 7 dny 24.03.2025 06:05 |  
                3 5

                Hrál, protože byl dobrej v daleko horším týmu, než máme dnes. Proto jsem psal, že byl tehdy nasazovanej “v pořádku”. Zvlášť pokud v tom samým období “mohl” hrát uprostřed Hromada, Talovierov nebo Traore. Stanciu byl tehdy každý tři měsíce na odchodu. A ta Ševčíkova zranění byla rekordní, celkem 150 dní ( https://www.transfermarkt.com/petr-sevcik/verletzungen/spieler/147555).

                A Samek, jakkoli byl výbornej na balónu, všichni si pamatujeme ty jeho velký rychlostní problémy hlavně dozadu.

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

        guyincognito     před 7 dny 24.03.2025 17:23 |  
        3 2

        Já bych ten hejt na Samka mírnil, pořád patří až do příštího cyklu repre u21, sezonu skončí s 1000+ minutama ve slušném ligovém týmu, je na dobry cestě aby z něj byl nadprůměrný ligový hráč. To, že jsme si z něj tady malovali, že bude lepší než Hložek je problém náš a ne jeho.
        S jeho typologií navíc bylo dost pravděpodobné, že to jeho prosazování do dospělého fotbalu bude postupné a bude připomínat spíš Janoška, Kalvacha a tak.

        • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #05

          Alanor (admin)     před 6 dny 25.03.2025 12:27 |  
          6 0

          To neměl být hejt, bylo to myšleno, že mě ta jeho situace mrzí a že bych mu přál větší rozlet. A v kontextu toho, kde byl před více než 4 lety a že jsme se bavili o nejvíc zářících hráčích do 18 let v lize, ten vývoj jeho kariéry zatím moc dobrý není. I když samozřejmě nic není ztraceno, pořád je to mladý hráč a může se to obrátit. Ale čekal jsem, že v Hradci bude vidět víc.