Jak šlo minule v derby vše proti nám (zranění Dioufa, zkrat Chytila), tak tentokrát to bylo naopak. Jablonec sice prožívá velmi povedenou sezonu, ale včerejší zápas se mu nepovedl. O osudu utkání bylo rozhodnuto už během první půle, kdy "zápas blbec" prožil zejména brankář Hanuš. Po delší době jsme odehráli "snadný" zápas, kdy jsme už ve 20. minutě vedli 2:0, kredit si ale samozřejmě zaslouží i naši hráči. Zejména napadání stopera Ogbua rozehrávky soupeře od vlastní brány je věcí v podstatě nevídanou i ve světovém fotbale. To byla naprostá paráda a ta nejlepší reklama pro Trpišovského totální fotbal! U druhé branky zase situaci velmi dobře dohrával Douděra, u třetí pak šlo o velmi dobře provedenou standardní situaci dua Provod - Ogbu a následné až silvestrovské odrazy v podání hráčů soupeře.
I vzhledem k příznivým ostatním výsledkům z tohoto kola se tak dá konstatovat, že prohra v derby byla jen drobným zaškobrtnutím v přímočaré cestě za titulem. Kdo nedal chladit šampaňské po zápase s Plzní, jak jsem psal, ten tak může udělat s klidným srdcem nyní - sezona nevyhnutelně míří k velkému úspěchu v podobě mistrovské korunovace Slavie! Na to, aby oslavovali i hráči, je pochopitelně ještě brzy, my jako fanoušci si ale můžeme užít závěr ročníku bez větších nervů a bavit se sešívaným fotbalem. V kancelářích v Edenu by ale této časové výhody měli pomalu využít k přípravě co nejsilnějšího mančaftu pro příští ročník. Budeme se v něm chtít důstojně prezentovat v konfrontaci s nejvyšší fotbalovou kvalitou v Lize mistrů a bude se v něm opět hrát o přímý postup do této soutěže, přičemž se nemusíme bavit o tom, že obhajoba bývá náročnější. Vzhůru Slavia!
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jindřich Staněk - 7 - Opět prokázal, že je na ligové úrovni extratřídou. Skvělým reflexem vychytal šanci Nebyly, to je vyloženě Staňkova silná stránka. I jinak působil naprosto jistě a zvládl si poradit i s nepříjemnou malou domů. Kinského dle očekávání plně nahradil v roli nejlepšího brankáře v lize, i když jeho hra nohama stejně očekávaně za mladším kolegou pokulhává.
Tomáš Holeš - 6 - Pro obranu to byl celkem pohodový zápas, stopeři také dobře podporovali útok. Ogbu a Zima mi v této činnosti tentokrát přišli výraznější.
Igoh Ogbu - 8 - Nejlepší hráč zápasu! Dopředu byl vynikající, když po nevídaném napadání rozehrávky vstřelil důležitý úvodní gól a velmi dobrým zakončením z voleje měl výraznou zásluhu i na brance třetí. Dozadu byl agresivní a vyhrával souboje s Jawem s výjimkou zaváhání, kdy se jím nechal předskočit při šanci Nebyly. Ale nedá se vyloženě mluvit o chybě, spíš o výborném provedení od Jawa.
David Zima - 7 - Je ve formě, pro mě je možná ještě s Holešem aktuálně druhým nejlepším stoperem v lize po Ogbuovi. Vzadu čte dobře hru, v soubojích je aktivní. Velmi dobrá je i jeho podpora útočné činnosti, kdy se včera občas objevil až na pozici křídla, které centruje do vápna.
David Douděra - 6 - Na jaře jde po dohnání tréninkového manka z podzimu nahoru a podává nadstandardní výkony. Jak se po podzimu mezi fanoušky hojně diskutovala jeho pozice jako slabina, tak teď tyto debaty nejsou na pořadu dne a utichají. Douděra výborně dohrál situaci po Provodově střele a byl zfaulován brankářem, který o něm nevěděl. Celý zápas byl aktivní a uvažoval jsem i o vyšší známce, na tu mi ale nakonec scházela lepší přesnost centrů, což je stále Davidova slabina.
Christos Zafeiris - 6 - Byl ve hře a stejně jako celá Slavia podal nadstandardní výkon. Ve druhé půli jednou nebezpečně pálil, obecně ale teď na jaře nebývá tak výrazný jako jeho parťák ze středové dvojice, což je obvykle Oscar, včera to byl dobře hrající Moses.
David Moses - 7 - Potvrdil, že jeho aklimatizace ve Slavii proběhla velmi dobře a dá se říct, že Oscara v podstatě plnohodnotně nahradil. Byl aktivní, silný v soubojích, přitom i kvalitní při rozehrávce. Velký příslib.
Ondřej Zmrzlý - 5 - Nezahrál špatně, ale z našich hráčů hrál asi nejhůře. Ve hře měl i dobré momenty, ale nepřesností tam bylo také dost. Průměrný ligový výkon.
Lukáš Provod - 7 - Potvrdil, že je pro nás klíčovým hráčem. Penalta následovala po jeho střele, u třetí branky velmi dobře kopl rohový kop. I herně patřil k nejlepším hráčům na hřišti.
Tomáš Chorý - 6 - Pokutový kop proměnil s jistotou, jinak ale asi půjde trochu proti proudu, když řeknu, že se mi jeho výkon až tak nelíbil. Velmi často se totiž stahoval do krajů a chtěl se zapojovat do rozehrávky, přitom herně to příliš smysl nemá. Jeho silnou stránkou není kopání centrů ani vymýšlení přihrávek, naopak pak chybí při zakončení v pokutovém území.
Ivan Schranz - 6 - Výkon na hranici mezi pět a šest, nakonec dávám vyšší známku i jako vzpruhu po pokaženém derby ze Schranzovy strany. V poli nehrál špatně, byl celkem ve hře, ale víc by se měl snažit dostat do koncovky, což je jeho dlouhodobě nejsilnější stránka.
Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (47)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Flame před 15 dny 17.03.2025 15:22 |Zdravím všechny,
s hodnocením souhlas, ale dvě korekce:
1. Zmrzlý i ve srovnání se Schranzem za 6.
2. Šampaňské ještě nekupovat:
ČERT A RUDOCH NIKDY NESPÍ !!!
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
kupik před 15 dny 17.03.2025 15:54 |Dobrý odpoledne,přátelé
tak si můžeme všichni zhluboka oddychnout,neboť reparát za to nevyvedený derby dopadl velice slušně.
Známky vcelku odpovídají,já bych akorát trochu přidal O.Zmrzlýmu.Svýho úkolu se zhostil velice dobře,myslim si,že nehrál hůře než I.Schranz.Po dlouhý době v základu a nahradit Dioufa,te jest nelehká pozice.A poradil si.
Ovšem parádní utkání odehrál Igoh Ogbu.Ta dvojrole jako střední obránce a centrforvard v jednom je patrně novinka a moc se mi líbila.Vepředu,vzadu,uprostřed,všude včas a dobře.
Celkem mi vaděj různý články a mediální postřehy vo tom,že brankář Hanuš nám svejma chybama daroval 3 góly.
No nedaroval.Dostal.
Dostal je po perfektním presinku a napadání všech hráčů soupeře.
Jasně,byla pentle,a kopal se roh.Ovšem tomu předcházela hra kdy jsme dokázali vysoko presovat a získávat balóny.
Velmi se mi líbil D.Moses.Mičuda mu nepřekáží,dovede s ní moc hezký kousky,takový skoro taneční.
A jde klidně mezi dva,tři,ťukne si to,otočí se,hejbne ramenama a je v čudu.
Pánové a dámy,tak na to se móc a móc hezky kouká.
A opět pochvala pro D.Douděru.Asi mám pro toho kluka slabost.Von teda není rozdílovej,ale je podílovej.
Má velikej podíl na celkovým pojetí hry,není alibista,je hecíř,srdcař,bojovník,dává tomu výkonu šťávu.
Pravda,někdy tý síly v tom centru je moc,ale von to vypiluje.
Ve druhý půli trocha nohy z plynu,ale dá se to pochopit.Na kolektivním výkonu,kdy jsme vzadu opět s nulou a bez ŽK to však nic nemění.
Tenhle víkend byl velice vydařenej.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
mirda před 15 dny 17.03.2025 16:00 |Schranz opět zcela matný a nevýrazný výkon, šestka je přestřelená.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
ervin před 15 dny 17.03.2025 16:13 |Myslím že šestka je ok, dal jsem ji i Zmrzlému. Za mě nejlepší Ogbu a Moses.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Slávista 51 před 15 dny 17.03.2025 16:32 |NO JO,
jak nedá gól, tak je matnej !
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Ferguss před 15 dny 17.03.2025 17:08 |Souhlas. Motal se od ničeho k ničemu, měl minimum dotyků s míčem. Byl vidět jedině při sprintech na rozehrávajícího brankáře, které neměli valného smyslu. Kamarád měl vsazeno, že dá gól, tak jsme ho sledovali poměrně podrobně.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
donford před 15 dny 17.03.2025 17:11 |Vzpomněl jsem si při čtení hodnocení na věty, které říkal Botos na zimním soustředění: Počkejte, až to Moses opravdu rozjede! To budete všichni koukat, co on umí! A tak jsem tedy včera koukal. Okamžité sžití se s mužstvem na hřišti, rychlost, technika, vytrvalost, nebojácnost, nic mu nechybělo. Jako kdyby hrál za Slavii už nejednu sezónu. A nikoliv první téměř celý soutěžní zápas v základu. Myslím, že máme do středu pole teď 2 vynikající záložníky, Oscara a Mosese, doplněné rychlým a vytrvalým, i když pořád trochu zbrklým Zafeirisem. Tak nějak jako tři pitbuly.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
mis3 před 15 dny 17.03.2025 17:50 |Prohodil bych známky Zmrzlému a Schranzovi. Ondřej byl dopředu velmi aktivní. Dozadu tam sice měl v prvním poločase dvakrát nějkou nepřesnost, ale spoluhráči mu to moc neulehčili. Zato Schranz bohužel neviditelný.
Komentář byl uživatelem upraven (17.03.2025 19:10) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Prihodil bych známky Zmrzlému a Chranzovi. Ondřej byl dopředu velmi aktivní. Dozadu tam sice měl v prvním poločase dvakrát nějkou nepřesnost, ale spoluhráči mu to moc neulehčili. Zato Schranz bohužel neviditelný. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
yuta_watase01 před 15 dny 17.03.2025 19:39 |Jsem asi jeden z mala, kterému se Zmrzly vyloženě nelíbil..
Ve srovnání s Dioufem je to opravdu velká bída, hraje alibisticky, hodně na jistotu, obvykle prihrava prvnímu hráči vedle sebe, bez myšlenky, z kraje zápasu měl problém i se zpracováním míče a základními fotbalovymi dovednostmi.
Je to hodně poctivý kluk, charakterove vynikající, ale prostě za mě nemá dostatečnou kvalitu pro SKS. Raději bych restartoval Micheze, ten zdaleka nedostal tolik prostoru a myslím, že má daleko větší potenciál.
Vámi kritizovany Schranz taky nehrál nijak skvele, ale byl aspoň u druhé gólové akce a pěkně uvolnil právě Zmrzleho před tou akci, ze které byl roh a následně nás vstreleny 3.gol.
Ivana mám rád, ale též bych raději viděl na place buď Botose nebo Kuseje, který v sobě mají ten faktor X, ale nemají moc možností to ukázat..
Jindra má tyto poctive běžce jako Schranz či Zmrzly rád ...
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
senor před 14 dny 18.03.2025 19:03 |Souhlasím, není třeba si nic nalhávat Zmrzlý je v současnosti tak hráč pro Duklu, ne pro Slavii. Bohužel trenérovi se v zápase líbil. Pravděpodobně ho moc nesledoval, nebo si nechce přiznat, že to není žádná sláva.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Marek3 před 15 dny 17.03.2025 20:36 |Schranze je mi trochu lito. Vypada super kluk, dric a srdcar ale pusobi jako spickovy hrac do (nad)prumerneho tymu v lize kde da v zakladu 12-13 golu za sezonu a nemusi si delat hlavu s mezihrou nebo defenzivni cinnosti ktere mu nesvedci.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Cross před 15 dny 17.03.2025 20:57 |Schranz je skvělý hráč do velkých zápasů. Potvrzuje to pravidelně v lize, v pohárech, i ve slovenské repre. V Lize mistrů se nám bude velmi hodit.
Lingr
martynko před 15 dny 17.03.2025 23:34 |https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-lingr-je-na-odchodu-ze-slavie-resi-prestup-do-zamori-5201876#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sport.sznhp.box&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=abtest244_hpdop_comments_varCC&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Re: Lingr
jirkag5 před 15 dny 17.03.2025 23:41 |To už všichni vědí od rána.
Re: Lingr
SLAVIESTA před 14 dny 18.03.2025 11:43 |Jen mi trochu vadí, že novinky o Slavii musíme hledat jinde než ve SN. Ale na to už jsem si zvykl. Ony za dva tři dny informaci převezmou a také ji přinesou. Jen nevím proč se jmenují noviny.
Komentář byl uživatelem upraven (18.03.2025 17:00) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jen mi trochu vadí, že novinky o Slavii musíme hledat jinde než ve SN. Ale na to už jsem si zvykl. Oni za dva tři dny informaci převezmou a také ji přinesou. Jen nevím proč se jmenují noviny..
Skrýt původní komentář
Re: Lingr
mis3 před 14 dny 18.03.2025 09:53 |máme tu rubriku na přestupy...
Lingr je na odchodu. . .
Hubicka před 14 dny 18.03.2025 09:05 |Stejně jako Fila a Prebsl asi odejde i Lingr. Nic proti klukovi nemám. Je to bojovník a asi poctivej hoch, ale to je život fotbalisty a v této úrovni je to ještě těžší než v nižších soutěžích. Ukazoje to táké to, že kdo platí, rozhoduje, což za předešlého vedení možná až tak nebylo.?
Re: Lingr je na odchodu. . .
rakusan před 14 dny 18.03.2025 15:38 |Ale on se v USA nebude mít špatně. Samozřejmě mu to velmi přeju.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 14 dny 18.03.2025 09:17 |Dobré ráno přeji Vám všem a u dobré kávy k tomu, i se sluníčkem venku:-)).
Děkuji Alanorovi za hodnocení, vcelku se dá souhlasit snad s jednou připomínkou k Ivanovi Schranzovi.
Vím, že Ivan je poctivý kluk a pro Slavii udělá maximum. Jenomže v derby zahrál doslova děsivě a očekával jsem, že do zápasu s Jabloncem nenastoupí. Je to můj názor a nemusíte s tím souhlasit, ale Ivan není ve formě a i v tomto zápase byl podprůměrný, byť byl zapojen do akce před druhým gólem.
Prostě si hrát v tomto zápase nezasloužil. Dostal už hodně prostoru a chyboval dost zásadně nejen v derby, ale i v pohárových zápasech.
Zmrzlý dostal po dlouhé době příležitost od začátku, nebyl moc rozehraný a byl na něho i tlak, jak obstojí.
Neříkám že zářil, ale Vakho mu neutekl a postupně se rozehrál ke slušnému výkonu.
V Davidovi Mosesovi se nám objevil další šikula do zálohy a také jsem za něho moc rád.
Jindra měl výborný reflex a udržel si další nulu, no a Igoh je opravdu lídr, který jde příkladem pro všechny ostatní. Lukáš už byl zase víc ve hře a jeho výkon půjde nahoru, věřím mu.
Trenér tentokrát mužstvo přichystal úplně jinak a pořád mě mrzí (štve), že jsme tohle nedokázali v tom rudém mordoru. To mám pořád jako memento a varování.
Máme tedy dle trenéra připravenou pevnou obranu včetně možných doplnění buď Chaloupkem a snad i do budoucna Vlčkem.
Záložní formace se nám také vyloupla a tak hráči jako Oscar, Zafeiris, Moses, Provod, Douděra, Pech, uzdravený Diuf, Botos a možná i Teah, takže v záloze je také kvalita.
Zbývá nám tedy pracovat na útoku. Tam to pořád není to pravé.
Tomáš Chorý je hlavně rozený centrforward do vápna a je mi líto, že své síly dává i do soubojů na křídlech, kde nemá přeci jen tolik návyků a dobrý bek ho pohlídá.
Tyhle křídelní prostory by měli hrát zleva Kušej, třeba i Botos, možná pod Chorým Zafeiris, ale záleželo by na tom, jaký je soupeř. Prostě musíme zapracovat na útočné kvalitě dopředu.
Vzhledem k absenci Chytila a neformě Schranze tu vidím bolavou patu.
Výsledky posledního ligového kola i díky naší zasloužené výhry nad "jabkama", nám daly možnost opět získat náskok 13 bodů.
Jsem rád, když trenér řekl na tiskovce po zápase, že celý tým udělá maximum možného, abychom tento náskok udrželi a nepokazili si to opět nějakým špatným výkonem. To bych si tedy opravdu moc přál.
Zastavím se ještě u několika momentů.
Hrubé nesportovní chování Kuchty, kdy při souboji s Mikulou spadla Mikulovi kapitánská páska, kterou Kuchta sebral, zmuchlal v ruce a následně zahodil, aby pak do ní kopal až skončila v autu. Jestliže je Bořil kritizován za polití sprostě řvoucího rudého fanouška ( a dělat to prostě neměl), proč se nekritizuje v rudém sportu chování Kuchty.
Na Nehasila řve po zápase Laci a opět v tisku nic.
Penalta pro Duklu v Pardubicích je také omyl a souhlasím s Pavlem Horváthem, který to kritizoval.
První penalta v Č.B., to byl taky pěkný úlet.
Blahopřeji také Tomáši Součkovi k nejlepšímu fotbalistovi roku 2024 a i Lukáši Provodovi ke druhému místu. Také mě potěšilo třetí místo Pavla Šulce. Kéž by se mu k nám chtělo. Toho bych si moc přál, protože ho jinak Červ v Plzni zkazí.
Tak to by asi tak bylo všechno a napsal jsem toho víc než dost. Omlouvám se.
Jen jsem prostě rád, jak to nakonec v tomto kole dopadlo.
"Nepohrdejme byť jen malým darem a v pokoře přijměme jeho cenu, která se může nakonec ukázat jako daleko větší" to řekl čínský filosof Confucius. A čínsky neumím:-)).
Mějte se všichni dobře a s úctou k Vám
Sokrates55
Komentář byl uživatelem upraven (18.03.2025 09:38) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dobré ráno přeji Vám všem a u dobré kávy k tomu, i se sluníčkem venku:-)).
Děkuji Alanorovi za hodnocení, vcelku se dá souhlasit snad s jednou připomínkou ke Ivanovi Schranzovi.
Vím, že Ivan je poctivý kluk a pro Slavii udělá maximum. Jenomže v derby zahrál doslova děsivě a očekával jsem, že do zápasu s Jabloncem nenastoupí. Je to můj názor a nemusíte s tím souhlasit, ale Ivan není ve formě a i v tomto zápase byl podprůměrný, byť byl zapojen do akce před druhým gólem.
Prostě si hrát v tomto zápase nezasloužil. Dostal už hodně prostoru a chyboval dost zásadně nejen v derby, ale i v pohárových zápasech.
Zmrzlý dostal po dlouhé době příležitost od začátku, nebyl moc rozehraný a byl na něho i tlak, jak obstojí.
Neříkám že zářil, ale Vakho mu neutekl a postupně se rozehrál ke slušnému výkonu.
V Davidovi Mosesovi se nám objevil další šikula do zálohy a také jsem za něho moc rád.
Jindra měl výborný reflex a udržel si další nulu, no a Igoh je opravdu lídr, který jde příkladem pro všechny ostatní. Lukáš už byl zase víc ve hře a jeho výkon půjde nahoru, věřím mu.
Trenér tentokrát mužstvo přichystal úplně jinak a pořád mě mrzí (štve), že jsme tohle nedokázali v tom rudém mordoru. To mám pořád jako memento a varování.
Máme tedy dle trenéra připravenou pevnou obranu včetně možných doplnění buď Chaloupkem a snad i do budoucna Vlčkem.
Záložní formace se nám také vyloupla a tak hráči jako Oscar, Zafeiris, Moses, Provod, Douděra, Pech, uzdravený Diuf, Botos a možná i Teah, takže v záloze je také kvalita.
Zbývá nám tedy pracovat na útoku. Tam to pořád není to pravé.
Tomáš Chorý je hlavně rozený centrforward do vápna a je mi líto, že své síly dává i do soubojů na křídlech, kde nemá přeci jen tolik návyků a dobrý bek ho pohlídá.
Tyhle křídelní prostory by měli hrát zleva Kušej, třeba i Botos, možná pod Chorým Zafeiris, ale záleželo by na tom, jaký je soupeř. Prostě musíme zapracovat na útočné kvalitě dopředu.
Vzhledem k absenci Chytila a neformě Schranze tu vidím bolavou patu.
Výsledky posledního ligového kola i díky naší zasloužené výhry nad "jabkama", nám daly možnost opět získat náskok 13 bodů.
Jsem rád, když trenér řekl na tiskovce po zápase, že celý tým udělá maximum možného, abychom tento náskok udrželi a nepokazili si to opět nějakým špatným výkonem. To bych si tedy opravdu moc přál.
Zastavím se ještě u několika momentů.
Hrubé nesportovní chování Kuchty, kdy při souboji s Mikulou spadla Mikulovi kapitánská páska, kterou Kuchta sebral, zmuchlal v ruce a následně zahodil, aby pak do ní kopal až skončila v autu. Jestliže je Bořil kritizován za polití sprostě řvoucího rudého fanouška ( a dělat to prostě neměl), proč se nekritizuje v rudém sportu chování Kuchty.
Na Nehasila řve po zápase Laci a opět v tisku nic.
Penalta pro Duklu v Pardubicích je také omyl a souhlasím s Pavlem Horváthem, který to kritizoval.
První penalta v Č.B., to byl taky pěkný úlet.
Blahopřeji také Tomáši Součkovi k nejlepšímu fotbalistovi roku 2024 a i Lukáši Provodovi ke druhému místu. Také mě potěšilo třetí místo Pavla Šulce. Kéž by se mu k nám chtělo. Toho bych si moc přál, protože ho jinak Červ v Plzni zkazí.
Tak to by asi tak bylo všechno a napsal jsem toho víc než dost. Omlouvám se.
Jen jsem prostě rád, jak to nakonec v tomto kole dopadlo.
"Nepohrdejme byť jen malým darem a v pokoře přijměme jeho cenu, která se může nakonec ukázat jako daleko větší" to řekl čínský filosof Confucius. A čínsky neumím:-)).
Mějte se všichni dobře a s úctou k Vám
Sokrates55
.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
honza304 před 14 dny 18.03.2025 10:34 |No, já bych šampus nevytahoval, zajíci se počítají až po honu. Trochu pokory by to chtělo. Tímto se připojuji k Sokratovi.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
rybarmirek před 14 dny 18.03.2025 11:16 |Zdravím,opravdu překrásně napsáno i s tou lehkou kritikou.Dlouhodobe si vážím lidí,kteří dokáží pojmenovat věci pravými jmény a říkají svůj názor.To ,co předvádí Kuchta,je ostuda fotbalu ne žádné emoce,to dává mladým krásný příklad,nečekal jsem ani,že o tom padne slovo,kdekoli,natož ve Spartu!
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
pehacko před 14 dny 18.03.2025 19:25 |Ja kdybych zacal zase pit, tak bych kazdy den vytahnul tri šampaňské… za me je prave ten cas si zacit uzivat neco, co nam bylo tri roky zapovězeno., ukradeno a kurva moc to chybelo!
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Alanor (admin) před 14 dny 18.03.2025 12:40 |Hezký den, Sokrate,
jen malá poznámka k té penaltě Dukly: viděl jsem to živě, v reálu jsem se taky podivil, že po centru do chumlu ze standardky pískne rozhodčí penaltu, ale Rouček to viděl dobře a fakt tam ten úder loktem do obličeje byl. Hráč Pardubic se fakt napřáhl až přehnaně, nebylo to úplně smolné s tím, že by si soupeř na ruku "naskočil". Myslím si, že to bylo odpískané férově a souhlasím i s tím stanoviskem komise v tomto případě.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 14 dny 18.03.2025 19:00 |Hezký večer Alanore.
To je v pohodě a třeba to vidím až příliš přísně proti penaltě.
Prostě ten pohyb hlavy proti ruce tam je a hlava jde dost nízko.
Ale je to úhel pohledu a já Tvůj názor respektuji:-))
S úctou
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
PahaAhma před 14 dny 18.03.2025 15:14 |K Vašemu tradičně skvělému rozboru mám jen malou obhajobu Ivana: V derby byl "nuceně nasazen" na post, který mu není vlastní (ač na něm už v minulosti hrál). Přesto se mi jeho první doteky a zásahy v derby líbily, říkal jsem si "Bravo, Trpiš ví co dělá", ale postupně to šlo do kelu a po té hrůzostrašné chybě do kopru nejkoprovatějšího. Odstřelit jej i pro jeho tradiční pozici se asi trenérovi nechtělo, zřejmě mu důvěřuje. Jak se této důvěry ujal je již jiný příběh: neřekl bych že podprůměrně, ale nadprůměrně rovněž nikoli.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
mig52 před 14 dny 18.03.2025 18:15 |Já mám Schranze moc rád, dál pár sakra důležitých gólů, po kterých jsme řvali jako tuři. Jenže to jeho namazání je recidivou !!! Jasně, na ten post ho staví JiT. Takže první dominovou kostkou je on. A sestavu na zápasy určuje taktéž, takže mu přece Ivan neřekne, hele, trenére, dělám fatální chyby, nejsem hoden základní sestavy
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
dm52 před 14 dny 18.03.2025 16:07 |Netřeba se omlouvat za délku příspěvku, ja bych mohl číst třeba i dvakrát delší. Má to totiž hlavu a patu!
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
miradusin před 14 dny 18.03.2025 16:39 |naprostý souhlas .. je to sice dlouhé ale je tam řada věcí kde mám třeba já můj soukromý názor stejný. ivan už je pro sks - řeknu to natvrdo - nepoužitelný. stejně jako lingr ... chybí mi další striker, když je Mojma vyautovaný, tak Choras to sám nedá .. Velká gratulace jaké má sebevědomí u těch pentlí .... slepičář je cvok a nechutný člověk, jak jsem psal, když ho vidím, je to na zvracení. .. za mne je Igy top star a bojím se, že o něj přijdeme.... poslední rozhovor na skstv byl skvělý ... je to prostě frajer ... we are slavia ... to mi zůstane v hlavě
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
cvočkař Danda před 14 dny 18.03.2025 12:22 |Dobrý den přátelé.Dekuji za podnětnou diskusi, hlavně Sokratovi, který to opravdu popsal do detailů.Už se těším na příští kolo,kde hrajeme na Julisce,kam to mám cca 10 min.Letosni rok jsem si že zdravotního důvodu nekoupil permici do Edenu,tak se těším, že uvidím naše kluky zase po čase naživo. S přáním krásného dne zdraví cvočkař Danda
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
miradusin před 14 dny 18.03.2025 16:24 |to je ale škoda .. waiting list má 10 000 .. hned bych jí býval převzal pro syna
Komentář byl uživatelem upraven (18.03.2025 16:40) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
to je ale škoda .. waiting list má 10 000 .. hned bych jí býval převzal.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
miradusin před 14 dny 18.03.2025 16:27 |no tak jedeme domu na duklu kde bude 6 000 našich fanoušků, máme hradec a naši karvinou .... bojím se že nadstavba bude o přáteláčcích ... a bojím se rád :-)
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Slávista 51 před 14 dny 18.03.2025 19:33 |I O TOM,
že lze hrát pěkný fotbal pro radost ze života.
Chorý
Blad21 před 14 dny 18.03.2025 16:48 |Souhlas s komentářem u Chorého. Tento neblahý jev pozoruji už několik zápasů, kdy se pohybuje místo prostoru ve vápně na jeho krajích nebo ještě více u stran a pokouší se centrovat nebo prostrkávat do vápna a asi to bude zdá se záměr, čemuž moc nerozumím...
Re: Chorý
miradusin před 14 dny 18.03.2025 16:53 |tady nesouhlasím. Choras je náš nejlepší plejer společně s Igymi a Stankem .. nebýt jeho, tak jsme v olmíku ten druhý gol nedali .... na to jak působí, má sqelý cit pro hru. moc mu přeji a užiju si s ním CHL.
Re: Chorý
Blad21 před 14 dny 18.03.2025 20:19 |O tom není pochyb ...choras je nakonec jeden z hlavních pilířů našich úspěchů. Nekritizuji ho, jen mne rovněž jako Alanora zaujalo kam se ve hře občas dostává a že bych více čekal jako příjemce centru kde je jeho největší síla než jejich strůjcem z krajů hřiště
Re: Chorý
obiwan před 14 dny 18.03.2025 22:31 |My jsme se dost nasmali okamžiku, kdy Chorý centroval a nabihal mu Zafi :-) Proč hraje někdy naše věž křídlo, to je fakt otázka...
Re: Chorý
DF007 před 14 dny 19.03.2025 07:32 |Tomu se říká TOTÁLNÍ FOTBAL. Je zajímavé, že Ogbu na hrotu tady nikomu nevadil.
Re: Chorý
obiwan před 14 dny 19.03.2025 07:37 |Já, kdybych si mohl vybrat, bych upřednostnil situace, kdy bude centrovat Zafi a hlavickovat Chorý, ale pokud to v totálním fotbalu má být obráceně a budou z toho padat góly...
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
IJS před 14 dny 18.03.2025 20:12 |Hodnocení slovní O.K., ale známky jsou u některých hráčů dost nadsazené. Konkrétně mám na mysli známku 6 pro Zafiho a Schranze. Oběma se zápas moc nepovedl. Určitě hrají lépe než předvedli v neděli a známka 6 znamená nadprůměrný výkon, což rozhodně nepředvedli. Např. u Zmrzlého známka 5 asi odpovídá, ale když se vezmou okolnosti po jak dlouhé době šel do zápasu a hlavně měl hrát na jistotu, tak mě rozhodně nezklamal. Tam by seděla 6.
K vlastnímu zápasu - těžko se hodnotí, protože bylo rychle rozhodnuto a to i zásluhou štěstí a chybami nešťastníka Hanuše. Střídání ovšem mělo přijít daleko dřív. Kdy jindy , než za tohoto stavu a průběhu zápasu. Výjimečně jsme nehráli do plných, ale nějak neumíme založit rychlý protiútok, když už se ta šance naskytne. Z útočníků nejvíce nabíhal Chorý, ale ten tam není od toho a hlavně nejdou průnikové a brejkové nahrávky. To vidím jako největší slabinu dnešní Slavie - nemá tvůrce hry!
Ale to jsou jen vady na kráse a tou krásou je pohled na ligovou tabulku : +13 bodů a 9 zápasů do konce!
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
voiceman (přítel SN) před 14 dny 18.03.2025 21:45 |Speciálně ke Zmrzlému mám jednu poznámku. Hrát na to, že nic nezkazím, za mne na Slavii nestačí. Chybí mi tam drive a odvaha. Ondro, tak to prostě zkazíš, no! Ale něco udělej, ten alibismus je do očí bijící. Na rozdíl od Davida Mosese. Nepovede se vše, ale chci vidět ten drajv. Ondro, nebuď leklá ryba, máš na víc.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
mis3 před 14 dny 19.03.2025 07:20 |To je fakt dobrý, když to byl jeho první start v základu po půl roce...
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
miradusin před 14 dny 19.03.2025 07:58 |peru se o flek ne? nestačí mít odbarvené vlasy
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
p!erreCORE před 14 dny 19.03.2025 08:31 |Já dávám vždy všem střelcům 10 bodů (pokud zbytek zápasu odehrají alespoň průměrně).
Líbil se mi Moses. A moc nerozumím kritice na Zmrzlého. Rozumím tomu, že se vám nelíbil výkon, ale chybí mi v té kritice ohled na to, že hrál nerozehraný, jen s malou důvěrou realizaku... a ještě nahrazoval Dioufa. Já ho vidím asi jako tehdy Zeleného, nic moc, ale žádná hrůza.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
obiwan před 13 dny 19.03.2025 09:03 |Já to vidím podobně : Nastoupíš po půl roce, nemáš herní praxi, srovnávají tě s Dioufem, realizak tě taky asi nevynasi do nebes a tak se snažíš hrát víc na jistotu... Nemá to kluk lehký...
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Edenjejenjeden před 13 dny 19.03.2025 09:07 |Ze začátku na něm byla ta nerozehranost znát , ale postupem času se zlepšoval a druhý poločas už odehrál úplně v pohodě.
Ono není úplně jednoduchý nastoupit do zápasu po tak dlouhé herní pauze.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
lantsmit před 13 dny 19.03.2025 10:12 |Pokud to nemá kluk lehký, tak především kvůli svým nedostatkům. Přednosti prodává, řekl bych, dokonce nad míru přiměřenou poměrům v naší lize. S rozehraností nemá jeho výkon proti Jablonci moc co dělat. Hraje takhle v podstatě celou sezónu, ať už naskočil po delší době nebo měl vytížení trochu větší. Jestli nám byl kdy platnej v minulé sezóně, tak to bylo v rámci zcela jiných požadavků na kvalitu našeho týmu a tím i jeho hry. Za mě byly už tehdy, kdy hrál v podstatě pravidelně, ty jeho nedostatky podobný. Špatný bránění, rozhodování, práce s míčem. Teď při vzrůstající kvalitě kolem něho, a to nejen ve srovnání s ustřeleným Dioufem, ale prakticky s kýmkoli v současném týmu, za koho Zmrzlý na různých pozicích letos zaskakoval, to je jenom mnohem víc vidět. Podobně jako jsou mnohem víc vidět (ve srovnání s Chorým) nedostatky u Chytila. A vlastně už dnes i u toho Lingra. Když naskočí jako záskok za Provoda nebo dokonce i Pecha.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
brťas74 před 13 dny 19.03.2025 10:55 |Bravo borci,tak nějak jsem si představoval kolo po prohraném derby i v kontextu ostatních výsledků.SKS Forever.