Chance liga

Slavia - Jablonec 3:0

Slavia porazila v Edenu Jablonec 3:0, když pod všemi brankami byl podepsán chybami brankář hostů Hanuš. Náskok Slavie na čele tabulky tak narostl zpět na 13 bodů a v posledních devíti zápasech stačí sešívaným uhrát k titulu 14 bodů.

Trenéři postrádali vykartované Oscara s Chytilem, zraněného Dioufa a zdravotní problémy nepustily do zápasu ani Lingra. V základní sestavě nahradil Oscara podle očekávání Moses, na levém wingbacku nastoupil Zmrzlý a útočnou trojici vytvořili Schranz, Provod a Chorý. Hosté nastoupili v asi nejsilnější sestavě, když zálohu s Nebylou a Beranem vyztužil ještě Hollý a o útok se měli starat Alegué s Jawem. První zajímavou šanci si slávisté vytvořili v sedmé minutě, Moses dal doleva Zmrzlému, jeho přízemní nástřel do vápna ale sebral Hanuš. V deváté minutě se Eden radoval po neuvěřitelné situaci. Hosté rozehrávali od vlastní brány nakrátko a nedostali se ani z vlastního vápna, když kde se vzal, tu se vzal, Igoh Ogbu obral o míč Hollého, na kterého hrál osobní obranu, a poslal jej pod padajícím Hanušem do brány - 1:0! Ve 13. minutě poslal Zima zajímavý centr do vápna, Chorý se k hlavičce nedostal. Chvíli poté zase hosté chybovali u vlastní brány, tentokrát akce skončila zablokovanou střelou Zafeirise a následným dalekonosným pokusem Zmrzlého mimo. V 16. minutě slávisté předvedli další výbornou akci, Hanuš zbrzdil střelu Provoda, ani nevěděl jak, jenže když si pak šel pro míč, za jeho zády se prohnal Douděra, míč ukopl a Hanuš jej poslal k zemi. Kopala se penalta, tu střelou doprostřed proměnil Chorý - 2:0. První šanci si připsal Jablonec až ve 24. minutě, kdy si hosté narazili míč do vápna pro Berana, ten už byl trošku z úhlu a bránu netrefil. Ve 30. minutě se hnal do šance Moses, jeho přihrávku do tutovky spoluhráčům ale zablokoval obránce. V 34. minutě přišla další velmi kuriózní situace. Po rohovém kopu zakončoval nohou úplně sám Ogbu do břevna, míč se odrazil k Polidarovi, od něj k ležícímu Hanušovi a ten si při pokusu o vyražení míče plácl o vlastní tělo míč do sítě - 3:0! Ve 41. minutě zachránil čisté konto skvělým zákrokem Staněk, když se Ogbu nechal při obranné hlavičce přeskočit a Nebyla v tutovce selhal na slávistickém brankáři. V poslední minutě ještě zazdil brejk pozdní a nepřesnou přihrávkou na Chorého Moses a to už bylo vše, Slavia vedla v poločase 3:0 a o vítězi zápasu nebylo pochyb.

Hosté v poločase dvakrát střídali, do hry přišli Souček se Suchanem místo Polidara s Hollým. V první zajímavé akci obešel Provod Berana, zpětnou přihrávkou ale nenašel Chorého. Pak se hrálo delší dobu bez většího vzruchu, až v 57. minutě slávisté prokombinovali míč do šance pro Chorého, ten místo nahrávky na Douděru střílel a jeho pokus byl zablokován na roh. Po faulu na Zmrzlého rozehráli slávisté přímý kop na krátko, Zafeiris pak vystřelil nepříjemnou střelou vystrašil Hanuše, ten jeho pokus vyrazil před sebe. Chvíli na to se ke střele dostal Provod, napálil jen obránce před sebou. Zima vyzval ke skórování Douděru, ten z první ve vápně vysoko přestřelil. Až po 70. minutě střídali poprvé trenéři Slavie, ze hry šli Zafeiris se Schranzem, do hry Pech a Botos. To už se zápas jen dohrával, na hřiště se podívali postupně také Kušej, Chaloupek a ve své ligové premiéře Teah. Kušej mohl v 86. minutě vstřelit branku, ale rozhodoval se příliš pomalu ve vápně, akce nakonec ještě málem skončila vlastní brankou, míč jen těsně přeletěl břevno. Zápas tak skončil pohodovou výhrou Slavie 3:0 a titul už je opravdu hodně blízko.

Trenér hostů Luboš Kozel zhodnotil zápas: "Dnes to budu mít jednoduché. Vše, s čím jsme do toho dnes chtěli jít, se nám rychle rozsypalo. Všechny branky byly skoro vlastní. V třicáté minutě bylo po utkání. Jediné, čeho si můžeme cenit, je to, že ve druhé půli Slavia žádný gól nepřidala, ale zápas byl samozřejmě rozhodnutý. Kabina na Hanyho nijak nereagovala, dnes si vybral slabší chvilku. První branka jde na vrub tomu, že chceme hrát fotbal. To, že Ogbu bude napadat Hollého až do naší šestnáctky, to jsme asi nečekali. U druhé branky asi o Douděrovi vůbec nevěděl. Golmana jsme střídat nechtěli, vím, že je Hany zkušený a že si s tím poradil, ve druhé půli něco chytil. Určitě to nebudeme házet jen na něj, ani ve hře jsme nebyli tak silní, jak jsme chtěli být. Věcí, které tam nebyly dobře, bylo daleko víc. Střídali jsme i tak, abychom nepřišli o hráče do dalších zápasů. Nečekal jsem, že tu budeme mít hodně šancí, ale chtěl jsem, abychom tu drželi hratelný výsledek déle. Jednu tutovou šanci, kterou jsme měli, jsme neproměnili. Ale když prohráváte brzy 2:0, 3:0, tak se to projeví i na sebevědomí hráčů. Ukázaná platí na hřišti, systém je takový, že páté místo dává oproti šestému výhodu bodu navíc, protože při rovnosti bodů v závěru je pátý tým vepředu. Proto určitě chceme skončit pátí. V poslední době máme štěstí, že je kádr zdravotně v pořádku. Filip Novák už se také dává zdravotně dohromady."

Jindřich Trpišovský prožil klidný zápas: "Pro nás to byl skvělý vstup do zápasu, začátek nám vyšel se vším všudy, tým pracoval skvěle. Dobré nastavení a koncentraci, kterou jsme viděli v týdnu na trénincích, se nám podařilo přenést do zápasu. Soupeř se tuto sezónu zlepšil, má velkou kvalitu, takže máme radost, že náš vstup do zápasu se povedl, šli jsme rychle do vedení. V závěru poločasu jsme se dostali trošku do útlumu, ale druhý poločas jsme kontrolovali. Chtěli jsme přidat góly i směrem k Tribuně Sever. Až na dvě situace jsme dnes pracovali skvěle dozadu, měli jsme energii, byl to vyspělý výkon, tým zaslouží pochvalu. Vyhráli jsme základní část, jak se počet zápasů do konce ligy krátí, tak je každé vítězství důležitější. Chceme skončit první v tabulce jara, to když zvládneme, tak se nemusíme o ničem jiném bavit. Za tím si jdeme dál. Soupeři o víkendu ztratili, my jsme měli možnost navýšit náskok a to se nám povedlo. Máme ale zodpovědnost k lidem, v hlavě ten náskok nemáme, hodně jsme se po prohře v minulém kole soustředili, bylo pro nás extrémně důležité tento zápas zvládnout. Tabulka vypadá nějak, ale máme jen o tři body v tabulce víc než loni po 26 kolech. Je skvělé mít jistotu prvního místa před nadstavbou už ve 26. kole. Po dlouhé době jsme byli doma dominantní nejen herně ale i výsledkově a mohli jsme zápas dohrávat úplně v klidu. Chtěli jsme navázat na obrannou fázi, i v derby jsme pustili soupeře do jediné šance ze hry. Gól jsme dostali ze standardky a druhý jsme soupeři nabídli sami hrubkou. Kontrolovaný průběh zápasu nám úplně nevyhovuje, spíš je lepší do zápasu vlétnout, to se nám dnes povedlo. Chtěli jsme hrát s jinou energií než minulý týden. Návrat Tomáše Vlčka je skvělá zpráva pro všechny. Máme tu některé hráče, kteří dobře trénují, ale nemají vytížení, Tomáš dnes naskočil za béčko, takže jsme chtěli dát šanci zase jiným. Uvidíme, v jakém stavu se nám vrátí hráči z repre pauzy, ale u Tomáše není kam spěchat. Budeme mu chtít dát do konce sezóny nějaké minuty, ale zápasovou praxi může sbírat i v béčku, které je na tom bodově a výsledkově velmi dobře. Igy standardně hraje na top hráče soupeře, dnes hrál na Jawa a na Hollého. V poslední době se hodně zklidnil s míčem, cítí se dobře. Myslím, že dal první gól nohou v kariéře. Trošku jsme si na takovou situaci chtěli počkat. On je teď v momentálním nastavení hráčem, který je pro nás ohromně důležitý. Jeho výkony jsou vyšší než jaká je jeho cenovka na transfermarktu, stává se z něj komplexní hráč, dělá progres v ofenzivní části svého výkonu. Bóřa měl nejtěžší průběh nemoci na soustředění, pak se mu obnovil problém s kolenem, má individuální plán. Po repre pauze by se měl připojit k týmu, teď je v individuálním fyzickém tréninku. Zdá se, že problém, který měl v koleni, se vyřešil. Při absenci Malicka je variantou na beka podobně jako Ondra Zmrzlý. Mám radost z Mosese, je to hráč, kterého jsme pečlivě dlouhodobě sledovali, byli jsme u jeho prvního startu v Čechách za dorost, byli jsme přesvědčení, že je to hráč pro nás. Měli jsme jen otazníky, jestli zvládne celoplošný fotbal, ale adaptoval se velmi rychle. Je důležité, aby si současnou formu udržel, jeho adaptabilita je neuvěřitelná. On se na hřišti rozhoduje, jako by tu byl rok nebo dva roky. Svědčí mu styl fotbalu, který hrajeme, má velkou podporu v hráčích kolem sebe, i Osky s ním často mluví na tréninku. Jsem s ním ohromně spokojený, jsem klidný, když je na hřišti. Za Ondru Zmrzlého jsem rád, první půlrok ve Slavii měl velmi dobrý, hodně nám loni na jaře pomohl. V přípravě patřil k nejlepším, ale tři dny před zápasem na Slovácku se zranil a měl problémy s vazy vlastně celý podzim, mezitím se nastartoval Malick. Dnes ho musel nahradit a to se mu povedlo, byl připravený, spoluhráči mu pomohli. Tomáši Vlčkovi pomohl zimní kemp a pobyt na dobrých trávnících. Celé jeho léčení proběhlo rychle, hráči se po takovém zranění vrací hodně různě. Dnes v béčku vypadal herně dobře. U Vorlise bude návrat postupný během letní přípravy nebo podzimní části sezóny. Zítra máme regenerační trénink, do čtvrtka bude zbytek týmu, co nejede na repre trénovat, na víkend pak budeme mít volno. To všem zapojeným pomůže. Zbyde nám asi sedm hráčů do pole. Od pondělí dalšího týdne se pak budeme připravovat na Duklu. Malick je v péči fyzioterapeutů, od příštího týdne může absolvovat část tréninků, může se fyzicky udržovat. Jakmile dojde ke srůstu té praskliny, tak by mohl nastoupit, to by mohlo být třeba za pět nebo šest týdnů. Incident po derby řešil s Bóřou osobně pan Tvrdík, já jsem u toho nebyl."

26. kolo - Neděle 16. 03. 2025 18:30

Chance liga, 2024/2025
3 - 0
3 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

9. Igoh Ogbu
18. Tomáš Chorý (pen)
34. vlastní branka

FK Jablonec
FK Jablonec

Komentáře (224)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Jablonec

    hajnej     před měsícem 16.03.2025 17:31 |  
    7 1

    Do nich!!!! Zvýšíme náskok na čele!

  2. Re: Slavia - Jablonec

    Myšák     před měsícem 16.03.2025 17:34 |  
    5 1

    Tak, tak, ať se práší za kočárem!!!

  3. Re: Slavia - Jablonec

    SLAVIESTA     před měsícem 16.03.2025 17:34 |  
    12 7

    Kušej nám do oka teda nepadl. Zas dřepí na lavici.

    • Re: Slavia - Jablonec

      Kikoriki     před měsícem 16.03.2025 17:37 |  
      5 1

      Dej tomu čas....

    • Re: Slavia - Jablonec

      Myšák     před měsícem 16.03.2025 17:46 |  
      2 2

      Dočkej času, jako husa klasu. Tak je to spravne, a tak to ma byt!

    • Re: Slavia - Jablonec

      1zippo1     před měsícem 16.03.2025 17:52 |  
      12 1

      Ale na posledních 6 minut vyběhne. Jsem zvědavej, jak dlouho to tady bude kluka bavit...-(

  4. Zmrzlý

    Kratass97     před měsícem 16.03.2025 17:37 |  
    12 13

    Zmrzlý…. Videl jsem ho několikrát a suverénně nejhorší co se týče všeho techniky a tak dále..

    • Re: Zmrzlý

      Mijk     před měsícem 16.03.2025 17:46 |  
      20 3

      Není to tak dlouho, co to byl nejlepší levej bek v lize mimo Slavii a Spartu. Ne každej umí po dlouhý pauze naskočit a doručovat. Drž mu palce a nepruď dopředu, holt je to teď asi nejlepší, co na tu pozici máme, no.

    • Re: Zmrzlý

      Myšák     před měsícem 16.03.2025 17:52 |  
      4 1

      A třeba dneska ho uvidíš válet!!!

    • Re: Zmrzlý

      Marek3     před měsícem 16.03.2025 18:11 |  
      1 5

      Jj, chtelo by to trochu koule a Botose...

  5. DNEŠNÍ VÝTĚZSTVÍ

    Slávista 51     před měsícem 16.03.2025 17:46 |  
    3 3

    dá se říci,
    potvrdí titul,
    že !

    • Re: DNEŠNÍ VÝTĚZSTVÍ

      Myšák     před měsícem 16.03.2025 17:48 |  
      1 1

      Jo!!!

    • Re: DNEŠNÍ VÝTĚZSTVÍ

      hiker42     před měsícem 16.03.2025 18:07 |  
      6 2

      Obsah ano, ale ta forma, ta forma :-))

  6. Re: Slavia - Jablonec

    necich     před měsícem 16.03.2025 17:48 |  
    15 2

    Doufejme, že to tzv. nepohnojíme. Vše nám hraje do karet, prohra Plzně tím pádem zvýšená motivace se Spartou, rovněž Baník bude mít sakra motivaci neb je stále ve hře o předkolo LM.
    Takže jak píši kolegové níže: ať se práší za kočárem a do nich!! Dnes může být vyjímečný víkend..

    • Re: Slavia - Jablonec

      Myšák     před měsícem 16.03.2025 17:50 |  
      2 1

      1****** !!!

  7. Re: Slavia - Jablonec

    traki     před měsícem 16.03.2025 17:55 |  
    14 6

    Co tam zase dělá Schranz? Mojmi jsme se zbavili a Kušej šanci nedostane.

    • Re: Slavia - Jablonec

      Cygnus     před měsícem 16.03.2025 18:29 |  
      4 0

      Že by hrál výškový rozdíl mezi Kušejem a Schranzem, který má 185 cm? Má 166 cm stínit soupeře při standardkách?

      • Re: Slavia - Jablonec

        Greaves     před měsícem 17.03.2025 11:30 |  
        1 1

        Myslím, že Vasil má něco okolo 150 cm.

  8. Re: Slavia - Jablonec

    japhy     před měsícem 16.03.2025 17:58 |  
    18 9

    Jako přeju mu výbornej výkon, ale prostě ta trenérská posedlost Schranzem je pro mě naprosto nepochopitelná.

    • Re: Slavia - Jablonec

      Morb     před měsícem 16.03.2025 18:27 |  
      5 5

      Nahrávat soupeři na gol nestačí, asi bude muset někoho zranit, aby vypadl ze sestavy. Asi jsem moc přísnej, ale ty dva námazy mám pořád před očima.

  9. Re: Slavia - Jablonec

    carevitchando     před měsícem 16.03.2025 17:58 |  
    9 0

    Tak Zmrzlý místo Dioufa a Ivan dostal důvěru i přes ten kiks minule. Tak věřme, že si vzpomene na zápas v Pardubicích nebo doma s Bolkou, kdy to naservíroval Chorému na hlavu.

  10. Re: Slavia - Jablonec

    zeleznik2     před měsícem 16.03.2025 18:04 |  
    2 0

    LAVIČKA: Markovič – Chaloupek, Ouma, Kušej, Michez, Botos, Vlček, Teah, Slončík, Konečný, Pech.

    Lingr zraněný. Vlček odehrál za Béčko 25 minut proti Vyškovu.

  11. Re: Slavia - Jablonec

    zeleznik2     před měsícem 16.03.2025 18:05 |  
    8 0

    3 body a návrat zpět k situaci před Derby. Děkuji.

  12. Re: Slavia - Jablonec

    Mimoň     před měsícem 16.03.2025 18:06 |  
    2 0

    Vypadá to že trenéři nechtějí návrat k 4-5-1. Když neprošlo 4-5-1 tak takovou druhou variantu jsem čekal. Tak snad to Zmrzlému půjde. Na druhou stranu je to jeho jedinečná šance se ukázat. Moc šancí teď nedostaval a měl by teď ukázat že týmu má co dát

  13. Re: Slavia - Jablonec

    zeleznik2     před měsícem 16.03.2025 18:07 |  
    3 2

    Baníček vyplenil Plzeň 1:0. Už je třetí, Plzeň klesá.

    • Re: Slavia - Jablonec

      honza304     před měsícem 17.03.2025 11:28 |  
      2 0

      Né, že bych z toho neměl radost, ale kdyby vyplenil, tak bych to viděl rozdílem aspoň tří, čtyř gólů, ne o jeden ;-))


      Komentář byl uživatelem upraven (17.03.2025 11:29) . Zobrazit původní komentář

  14. Re: Slavia - Jablonec

    pehacko     před měsícem 16.03.2025 18:09 |  
    16 1

    Zatim vsechno cemu bych neveril se v tomto kole stalo. Liberec porazil bolsevika. Pradelna doma rupnula s Baníkem… a ted bych neveril, ze zmrzlý muze byt pro Slavii jeste nekdy uzitecny. Takze se to stane dnes, kdy jindy! A hlavne ve stinu vysledku tohoto kola muzou kluci hrat s cistou hlavou. Dnesni vyhra bude znamenat uz rozhodujici naskok… tak snad se o ni poradne porveme a treba konecne uvidime i produktivní fotbal. Nekdy to tam napadat musi, tak proc ne dnes!?

  15. Re: Slavia - Jablonec

    jfunion     před měsícem 16.03.2025 18:16 |  
    6 0

    Přál bych si vidět Kušeje a Botose, budu doufat...

  16. Re: Slavia - Jablonec

    Radovan62 (přítel SN)     před měsícem 16.03.2025 18:19 |  
    2 0

    Dneska hodně důležitý,snad chlapci to taky tak cítí

  17. Re: Slavia - Jablonec

    p!erreCORE     před měsícem 16.03.2025 18:25 |  
    9 1

    Jsem rád, že levého beka hraje levý bek Zmrzlý.

  18. Re: Slavia - Jablonec

    Morb     před měsícem 16.03.2025 18:26 |  
    4 2

    Houštecký teď: "Zmrzlý musí chytit šanci za pačesy a ukázat nám, že sem patří"

    To mi napovídá, že jsou pochybnosti o tom, jestli si ho nechat.

  19. Re: Slavia - Jablonec

    fero2     před měsícem 16.03.2025 18:39 |  
    4 0

    Nemá měkdo jiný strem?Díky

  20. Re: Slavia - Jablonec

    Mimoň     před měsícem 16.03.2025 18:40 |  
    10 0

    Tohle nevymyslíš:D !!!
    Ogbu v roli útočníka gól!!

  21. Re: Slavia - Jablonec

    Qope     před měsícem 16.03.2025 18:40 |  
    9 1

    Co tam proboha Igoh dělal, jak jsem tam zjevil! :-D Stoper a napadá u golmana soupeře? Njn., to je ten totalní fotbal :-D

  22. Re: Slavia - Jablonec

    Marty2     před měsícem 16.03.2025 18:42 |  
    11 0

    Moses to je radost pohledět, nebudou mu ty záměry samozřejmě vycházet pořád, ale myšlenky má parádní. No a teď stoper presuje ve vápně soupeře? Nádhera

  23. Re: Slavia - Jablonec

    Morb     před měsícem 16.03.2025 18:43 |  
    13 0

    Líbí se mi, jak Moses všechno řeší směrem dopředu. Žádný alibisitcký vracečky.

  24. Re: Slavia - Jablonec

    Mimoň     před měsícem 16.03.2025 18:44 |  
    4 0

    Jablonec dnes nejistý. Vypadá to dobře

  25. Joo

    Mimoň     před měsícem 16.03.2025 18:48 |  
    15 0

    Douděra fantasticky vybojovaná pentle, alw i Schranzik dobrej pas. A Chorý kladivo to zatkoukl! Skvělý výkon zatím

  26. Re: Slavia - Jablonec

    Qope     před měsícem 16.03.2025 18:50 |  
    3 1

    Golman Jablonce znatelně podepsán pod oběma goly. A to není ani 20 minut odehráno. Chtělo by mu to do poločasu naložit co nejvíce, než si bude moci oddechnout ...

    • Re: Slavia - Jablonec

      zeleznik2     před měsícem 16.03.2025 19:19 |  
      3 0

      Teď už pod třemi.

  27. DNEŠNÍ VÍTĚZSTVÍ

    Slávista 51     před měsícem 16.03.2025 18:50 |  
    2 3

    je na dosah,
    že !

  28. Re: Slavia - Jablonec

    carevitchando     před měsícem 16.03.2025 18:50 |  
    11 0

    Hanuš :-D Jsme mu zaplatili dluhy z automatů ne? Teď vážně, vstup do zápasu snový.

    • Re: Slavia - Jablonec

      ehad     před měsícem 16.03.2025 19:04 |  
      4 1

      radsi to smaz, nebo to ted nekdo vezme jeste vazne :-D

  29. Re: první poločas

    zeleznik2     před měsícem 16.03.2025 18:51 |  
    3 0

    Teda se štěstím, ale je tam. Zatím skvělé.

  30. Re: Slavia - Jablonec

    Morb     před měsícem 16.03.2025 18:52 |  
    5 1

    Super, ještě přidat jeden gól, ať se v druhém poličase můžeme kouknout na Oumu, Teaha a Kušeje.

  31. Re: Slavia - Jablonec

    jfunion     před měsícem 16.03.2025 18:56 |  
    2 2

    Botos prosím...

  32. Re: Slavia - Jablonec

    Carlos1     před měsícem 16.03.2025 18:59 |  
    7 0

    Nerusi vas ty bannery kolem plochy? Prijde mi to hodne intenzivni

  33. Re: Slavia - Jablonec

    Joeker44     před měsícem 16.03.2025 19:01 |  
    4 2

    ...dá se ještě pochybovat o titulu? to by musela nastat krize taková, že si to ani nedovedu představit :) !!!

    • Re: Slavia - Jablonec

      ehad     před měsícem 16.03.2025 19:08 |  
      4 1

      blizko to je ... (skoro jiste) staci 4 vyhry (+ pocitam s dnesni vyhrou) ze zbyvajicich 9 zapasu ...

      ale dokud ty body nemame, tak nemame ani ten titul ...

  34. Re: Slavia - Jablonec

    Carlos1     před měsícem 16.03.2025 19:05 |  
    5 0

    Tvl,ten Hanus:))))

  35. Re: Slavia - Jablonec

    Nosorozec     před měsícem 16.03.2025 19:05 |  
    11 0

    Neměl by tomu Hanušovi někdo říct, že už za nás nehraje? :D

    • Re: Slavia - Jablonec

      Novi.sks     před měsícem 16.03.2025 19:20 |  
      7 0

      Asi chce taky placku, za dnešní výkon bych mu jí klidně poslal :-D

  36. Re: Slavia - Jablonec

    Mimoň     před měsícem 16.03.2025 19:06 |  
    2 0

    Neskutečný :DDD Každopádně je to gól z rohu!!

    • Re: Slavia - Jablonec

      Joeker44     před měsícem 16.03.2025 19:06 |  
      2 1

      soupeři se na to už nemohli dívat... tak si ho museli dát z toho rohu sami

  37. Re: Slavia - Jablonec

    Joeker44     před měsícem 16.03.2025 19:06 |  
    1 0

    už bych střídal Chorého... má 4 žluté?

    • Re: Slavia - Jablonec

      Marty2     před měsícem 16.03.2025 19:11 |  
      2 0

      Jen ať si to odsedí do nástavby.

      • Re: Slavia - Jablonec

        necich     před měsícem 16.03.2025 19:16 |  
        1 0

        Neruší se to do nadstavby?

        • Re: Slavia - Jablonec

          Joeker44     před měsícem 16.03.2025 19:19 |  
          2 0

          do nadstavby už klidně můžeme jít jako mistři

  38. Re: Slavia - Jablonec

    johnynz     před měsícem 16.03.2025 19:06 |  
    11 0

    Goooool Honza Hanuš!!

    • Re: Slavia - Jablonec

      carevitchando     před měsícem 16.03.2025 19:07 |  
      7 0

      Slávistický hráč měsíce :-)))

    • Re: Slavia - Jablonec

      ehad     před měsícem 16.03.2025 19:09 |  
      17 0

      gol, asistence a vybojoval penaltu ... asi hrac zapasu ;-)

      • Re: Slavia - Jablonec

        hajnej     před měsícem 16.03.2025 19:20 |  
        3 1

        :-)))

      • Re: Slavia - Jablonec

        johnynz     před měsícem 16.03.2025 19:22 |  
        10 0

        Na tuhle branu dostal Honza v 92. minute gol s Tiraspolem, zrejme jeho oblibena.

  39. Re: Slavia - Jablonec

    Sherudan     před měsícem 16.03.2025 19:07 |  
    4 0

    Dejte jim búúúúúúra!

  40. Re: Slavia - Jablonec

    Joeker44     před měsícem 16.03.2025 19:09 |  
    21 0

    po dlouhé době nebude hráčem kole brankář soupeře slavie :D

    • Re: Slavia - Jablonec

      Joeker44     před měsícem 16.03.2025 19:18 |  
      4 0

      každopádně má Hanuš 1+2 zatím :D

    • Re: Slavia - Jablonec

      pehacko     před měsícem 16.03.2025 19:27 |  
      3 0

      Nebo naopak bude… je zatim hodne zásadním hracem. Rada tenkrat na dukle byl taky hracem kola

  41. Re: Slavia - Jablonec

    necich     před měsícem 16.03.2025 19:18 |  
    8 1

    Czapiho pasti jsme se vyhnuli, super..:))

  42. UŽ NYNÍ KRÁSNÝ

    Slávista 51     před měsícem 16.03.2025 19:19 |  
    5 1

    pohled na tabulku 1. fotbalové ligy,
    že !

    • Re: UŽ NYNÍ KRÁSNÝ

      mig52     před měsícem 16.03.2025 19:26 |  
      4 3

      Že co? :-)))

      • Re: UŽ NYNÍ KRÁSNÝ

        necich     před měsícem 16.03.2025 19:39 |  
        3 0

        Čti nadpisy..:)

  43. Re: první poločas

    zeleznik2     před měsícem 16.03.2025 19:21 |  
    7 0

    Paráda, ale Honza Hanuš zatím náš 12 hráč.

  44. Sla-Jab

    Mimoň     před měsícem 16.03.2025 19:22 |  
    5 1

    Bláznivý zápas. Xg je pro nás 1.33 ale máme 3 góly. 4 střely na bránu a 3 góly...to také není pro nás typické. Jdeme štěstí naproti ovšem!! Aktivní výkon. Hodně bojovný. Možná bych tedy dal do druhého poločasu brzy šanci Kušejovi a dalším, když je ten stav takový. Ale to je na trenérech. Každopádně jsem hodně spokojený.

  45. Re: Slavia - Jablonec

    donford     před měsícem 16.03.2025 19:28 |  
    9 1

    Před řadou let chytal za Slavii brankář jménem Landa. Byl to brankářský nešťastník. Když stál v bráně, trnuli jsme všichni, protože on skutečně dokázal pustit gól z ničeho. Ale dnes ho Hanuš v bráně Jablonce ještě překonal. Podepsal se v prvé půli za všechny tři góly. I když mohl i za desítku, vůbec netušil, že je Douděra za ním a pojednou před ním.
    Moses je dnes hodně dobrý. Skvělý záskok za Oscara. Rychlý, nikoho se nebojí a dobře vede míč. Zmrzlý je nouzovka a Schranzovi to stále nejde.
    Pokud se nějak nezblázníme, tak po dnešku zase náskok 13 bodů.

    • Re: Slavia - Jablonec

      Mimoň     před měsícem 16.03.2025 19:30 |  
      5 1

      Tak taky tam mohl lépe přihrát v závěru Choremu. Chorý by šel sám na bránu spolu s Douděrou. A taky tam pri te tutovce Jablonce neměl hráče, ale je mladý. Může si to dovolit. Neboji se hrát...to je důležitý.

      • Re: Slavia - Jablonec

        obiwan     před měsícem 16.03.2025 19:33 |  
        1 1

        Přesně... To jsme tady na tribuně vzdychal...

    • Re: Slavia - Jablonec

      Pantagruel     před měsícem 16.03.2025 22:11 |  
      1 0

      Jojo Landu pamatuju - to jsou šedesátky, myslím. Pak přišel Ledecký, pletu se?

  46. Slavia

    Mimoň     před měsícem 16.03.2025 19:28 |  
    12 1

    Každopádně ten první gól nebyl vůbec náhoda. Trenéři ví, že Kozel takto hraje s týmem. Dneska ten náš presink je naprosto vražedný!

  47. Re: Slavia - Jablonec

    obiwan     před měsícem 16.03.2025 19:31 |  
    4 2

    Je to zábavnej zápas, pohodička, vynikající Hanus, pivečko, klobása... Jen houst a větší kapky:-)

  48. Re: Slavia - Jablonec

    WarszawskiMuranow     před měsícem 16.03.2025 19:31 |  
    4 0

    Máte nekdo prosím nějaký stream, to co dávali do placu kolegové mi v Polsku nefungule

  49. Re: Slavia - Jablonec

    Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 16.03.2025 19:32 |  
    4 0

    Tak ještě tři kousky a pak nechat kopnout taky Botose, Kušeje, Teaha a možná i Oumu. Jo a Pecha.

  50. Re: Slavia - Jablonec

    Kortes     před měsícem 16.03.2025 19:33 |  
    15 0

    Dneska musí být spokojený i náročný fanoušek, konečně si užijeme gólových oslav. Výhry 1:0 jsou důležité, ale takovyhle zapas už to chtělo. Hlavně to pomůže i v psychicky když se zlepší produktivita..
    Museli jsme to protrhnout.
    V druhém poločase si přeji čas pro Kušeje a Botose.
    Co musím pochvalit je Ogbua presink, to ho neskutečně odměnilo.
    Že přidávají góly stopeři je skvělé.

  51. Re: Slavia - Jablonec

    Sherudan     před měsícem 16.03.2025 19:43 |  
    3 5

    Jestli má Chorý nějaký zdravotní problém, nechal bych ho zkušeně zažlutit a pak vystřídat. Proti lampasákům ať si odpočine a doléčí, tam to musíme zvládnout i bez něj.

  52. Re: Slavia - Jablonec

    japoko     před měsícem 16.03.2025 20:03 |  
    11 5

    A Kušej nehraje proč, zranění?

    • Re: Slavia - Jablonec

      Swordsman     před měsícem 16.03.2025 20:05 |  
      8 4

      Typologie utkání :)

      • Re: Slavia - Jablonec

        SLAVIESTA     před měsícem 16.03.2025 20:44 |  
        9 1

        Na velká ligová utkání je malej. Trpišovský čeká až vyroste.

      • Re: Slavia - Jablonec

        japoko     před měsícem 16.03.2025 20:53 |  
        7 10

        Tak typologie znamená nechat hrát nulovýho Schranze?

        • Re: Slavia - Jablonec

          AlesJa     před měsícem 17.03.2025 11:36 |  
          3 0

          Ivan na postu který by mu měl svědčil nejvíce úplně mimo, to je pravda.

  53. Re: Slavia - Jablonec

    Snivec     před měsícem 16.03.2025 20:08 |  
    13 0

    Hráč utkání Hanus, ten byl dnes u všeho :)

    • Re: Slavia - Jablonec

      PahaAhma     před měsícem 16.03.2025 20:27 |  
      4 1

      Co? Normálně sedím v Nymburce v křesle... ;-)

    • Re: Slavia - Jablonec

      johnynz     před měsícem 16.03.2025 20:30 |  
      3 0

      Nedat Vecheta hattrick, moh dostat Zajice.

  54. Re: Slavia - Jablonec

    Mimoň     před měsícem 16.03.2025 20:23 |  
    11 5

    3:0...není co řešit. Až tedy na ten druhý poločas kdy jsme nevystrelili na bránu. Ale nějaké šance jsme tam taky měli. Sledoval jsem Zmrzlého a samozřejmě na Dioufa nikdo nemá. Ale Ondřej to má těžké. Hrál po dlouhé době a hned ho bude každý za Malička srovnávat. Každopádně ohromně důležitá výhra. Titul je velmi, velmi blízko!!!

    • Re: Slavia - Jablonec

      Qope     před měsícem 16.03.2025 22:38 |  
      3 0

      To, jak střílel Christos nepočítáš proč? :-)

  55. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    zeleznik2     před měsícem 16.03.2025 20:24 |  
    17 0

    A další krok k titulu splněn.
    Před osmi dny, trochu skleslý, dnes už zase radostný. Pohled na tabulku je krásný.

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      ehad     před měsícem 16.03.2025 20:27 |  
      8 0

      ze zvedavosti jsem se podival, kolikaty nejhur bychom skoncili, pokud bychom do konce souteze uz neziskali ani bod ... vysledek me prekvapil, uz nemuzeme skoncit hure nez na 4. miste ... ;-)


      Komentář byl uživatelem upraven (16.03.2025 20:28) . Zobrazit původní komentář

  56. Re: Statistiky zápasu

    zeleznik2     před měsícem 16.03.2025 20:25 |  
    6 0

    Statistiky zápasu
    Slavia vs Jablonec
    12 Střely 3
    4 Střely na branku 2
    64 % Držení míče 36 %
    490 Přihrávky 273
    81 % Přesnost přihrávek 68 %
    13 Fauly 10
    0 Žluté karty 1
    0 Červené karty 0
    0 Ofsajdy 2
    5 Rohy 2

  57. NO JO NO, TAK

    Slávista 51     před měsícem 16.03.2025 20:26 |  
    6 1

    jsme/SLAVIA první
    a to už, až do konce ligy, že -
    děkujeme mistři !

    • Re: NO JO NO, TAK

      torn     před měsícem 16.03.2025 20:29 |  
      4 0

      Matematicky jen do začátku nadstavby. Ale jinak ano.

  58. TO

    Slávista 51     před měsícem 16.03.2025 20:27 |  
    0 6

    hodnocení zatím neprobíhá.

  59. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    Leksel     před měsícem 16.03.2025 20:37 |  
    12 1

    Jablonec nehodil flintu do žita a byl nepříjemnej, naštěstí jsme ale podali týmovej výkon, kdy se každej hráč rval za ostatní. Největší ohrožení bylo ke konci 1.půle, kdy se k míči dostal Nebyla a měl na noze gól, ale famózní Staněk ho vychytal. Samozřejmě nejdůležitější jsou 3 body, ale velkou radost mám z našeho výkonu, kdy jsme se navzájem jistili a hrnuli se dopředu. Jakej to rozdíl proti derby. Nebudu nikoho vynášet do nebes, byl to výkon jeden za všechny a všichni za jednoho, ale po dlouhý době jsem viděl hrát Zmrzlýho a na hřišti byl sakra vidět. Ze hry a našeho výkonu mám radost, takovou útočnou kombinační Slávii bych rád viděl co nejvíc. Díky za to, chlapci!

  60. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    carevitchando     před měsícem 16.03.2025 20:38 |  
    22 1

    Skvělé vítězství a vyhraná základní část ligy k tomu, paráda. Myslím, že Zmrzlý obstál, hrál se zanícením a vlastně si ani nevybavím nějakou chybu. Ano, utkání rozhodly situace, ve kterých figuroval Hanuš, ale bylo to dáno aktivitou našich borců. Takže pohodový fotbalový večer.

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      Leksel     před měsícem 16.03.2025 20:57 |  
      12 0

      Jo, Hanuše je mi až líto, ale jeho chyby vyplynuly z našeho tlaku, kterej nepolevil až do konce. Žádná udržovacka stavu, ale ofenziva do závěrečnýho hvizdu.

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      Lord_Edmund     před měsícem 17.03.2025 07:28 |  
      3 1

      Dozadu byl Zmrzlý v pohodě, dopředu to nebylo nic moc a kazil dost přihrávek. No, ale nahradit Dioufa, tam to prostě neni v lidských silách :-) .

      • Re: Slavia - Jablonec 3:0

        senor     před měsícem 17.03.2025 08:23 |  
        3 8

        Když takto hodnotíš Zmrzlého, tak jsi mi vnutil myšlenku, jestli jsi byl na stejném zápase jako já. Rozhodně nebyl dozadu jak říkáš v pohodě a dopředu to byla tragédie. Převzít přihrávku problém a když se to podařilo tak ji obvykle vrátil dozadu. Jeho akční rádius mi připomínal potulující se hladové house. Pokud by tohle mělo nahradit v budoucnu Dioufa, tak to se musí neskutečně zlepšit. Neví jestli to vzhledem k jeho věku lze stihnout. Ale rád bych se mýlil.

        • Re: Slavia - Jablonec 3:0

          honza304     před měsícem 17.03.2025 11:23 |  
          0 2

          Jak jsme to říkali - koncový hráč. Většinou to u něho končilo.

  61. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    mig52     před měsícem 16.03.2025 20:39 |  
    15 2

    Parádní fotbalový víkend, líp dopadnout nemohl. Dokonce jsme si po delší době mohli užít zápas bez nervů. Škoda jen, že kluci, kteří dosud hráli v béčku, především Konečný, Michez a Ouma, se vůbec nedostali na hřiště, přitom potřebují hrát jako sůl. Dopoledne mohli odehrát zápas proti slušnému soupeři a je jen spekulací, zda by béčko s nimi v sestavě nevyhrálo. Tak třeba příště.
    Dnes se nám půjde spát jinak, než minulý týden. -13, odstřižen další dílek za titulem. Tak pěkný večer, Slávistky a Slávisti.

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      chosejn     před měsícem 16.03.2025 21:12 |  
      12 0

      jen pro doplneni,Konecny hral za becko do 67 minuty

      • Re: Slavia - Jablonec 3:0

        mig52     před měsícem 17.03.2025 06:53 |  
        2 1

        Díky za opravu, to jsem přehlédl.

  62. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    slavistapavel     před měsícem 16.03.2025 20:42 |  
    21 0

    Pět výher nás dělí od titulu a ligy mistrů!

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      necich     před měsícem 16.03.2025 21:19 |  
      5 2

      Budou stačit 3.

      • Re: Slavia - Jablonec 3:0

        ehad     před měsícem 16.03.2025 21:25 |  
        4 0

        budou, ale budeme jich mit vic ;-) ...

      • Re: Slavia - Jablonec 3:0

        sasky     před měsícem 17.03.2025 11:13 |  
        1 0

        Dle mého "ne"skromného názoru bude po základní části hotovo. Bubeneč hraje doma s Plzní a v Ostravě, z toho 6 bodů neudělá. Plzeň má sice "lehký" los, ale momentálně mizernou formu (škoda repre pauzy, to se asi trošku vzpamatují), ale taky bych to na plný počet neviděl. Nejvíc mně teď na druhé místo pasuje Baník, ale taky asi neudělají 12 bodů. Navíc tedy 14 ztrácí. No a pak se to samozřejmě ještě pomlátí v nadstavbě. Pokud to zůstane +13 nebo +14 po základní části, tak je hotovo. Ale ono je vlastně hotovo už teď. Máme nejlepší formu a herní projev (společně s chachary). Do konce ZČ máme nejlehčí los (až teda na Hradec). A pak už to bude jedno, snad v nadstavbě dostanou prostor hráči širšího kádru - Teah, Ouma, Pech, Chaloupek, Botos, Kušej...

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      Sherudan     před měsícem 16.03.2025 22:07 |  
      1 0

      Pokud správně počítám a jestli platí, že při rovnosti bodů rozhoduje umístění po základní části, pak potřebujeme minimálně 4 výhry a 2 remízy.

  63. Kozel

    ehad     před měsícem 16.03.2025 20:49 |  
    15 1

    Kozel je sympatak, rekl to spravne "To, že Ogbu bude napadat Hollého až do naší šestnáctky, to jsme asi nečekali."

    Chtel bych videt to napadni z nejakeho sirsiho pohledu, ono to vypada jako silena chyba, ale ...

  64. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    pehacko     před měsícem 16.03.2025 21:05 |  
    11 1

    Musim se na to doma poradne podivat, vubec nechapu, kde se vzal Ogbu na vapne pri napadání rozehravky. To bylo hodne slusny a totalni fotbal. Druha pule naopak trosku uspala, ale za ty tri body jsem stastny. Asi by to chtelo at ma tady nas Rakušan narozeniny kazdy zapas, je videt, ze klukum to pak jde lepe.

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      ehad     před měsícem 16.03.2025 22:05 |  
      5 1

      JiT v hodnoceni zapasu " ... trochu jsme si na takovou situaci chteli pockat ... " ;-)

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      Virgil1956     před měsícem 16.03.2025 22:54 |  
      6 0

      Kde se vzal, hrajeme chlap na chlapa a Ogbu hrál na Hollého, tak si ho prostě ohlídal i na druhé straně hřiště :)

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      obiwan     před měsícem 16.03.2025 22:55 |  
      2 1

      Já naopak vím, koukal jsem na to a říkal jsem si, kde se vzal Ogbu patnáct dvacet metrů od vápna proč letí za tím jablonečákem, co blbne:-)

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      rakusan     před měsícem 17.03.2025 14:55 |  
      2 0

      No tak to bohužel asi nepůjde, ale díky za zmínku o důvodu naší včerejší výhry :-) Tak ještě jedině svátek, ten mám 16.5. To bude konec nadstavby a my už dávno mistři...takže nic

  65. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    pf     před měsícem 16.03.2025 21:17 |  
    19 1

    Tak máme za sebou krásný sešívaný víkend a srdce každého sešívaného fanouška musí plesat. Jestli chtěl Honza Hanuš odčinit dávnou bolavou ránu jménem Tiraspol, tak mu budiž odpuštěno :)) Pro výhru jsme si šli správně nachystaní jako pro kořist a dominantně vládli hře, vůbec mi nevadí ten pošetřený druhý poločas, o vítězi nebylo pochyb. Prohra v derby nás vlastně nemusí vůbec mrzet, ať si ten klíč od Prahy strčí klidně do...

    V kontextu víkendových výsledků se ta těsná mrazivá výhra nad Baníkem jeví v úplně jiném světle. Do tabulky to bylo zásadní ligové vítězství.

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      pehacko     před měsícem 16.03.2025 21:24 |  
      12 0

      Za tiraspol nam to vratil uz vicekrat… ale musel by chytat sto let a pokazde se snazit jako dnes, aby tuhle bolavou ranu na dusi napravil.

      Ps: i kdyz me teda vice strasi ten sachtar na strahove… tam to bylo horsi. Liga mistru opravdu na dosah, nikdy predtim… vyhra z venku 1:0 golem Ulicha. Tam kazdy cekal na oslavy a prislo strasny peklo…

      • Re: Slavia - Jablonec 3:0

        pf     před měsícem 16.03.2025 21:31 |  
        6 2

        To byla největší chyba KJ, že tam tenkrát na hřiště poslal ty vyjukané mladíky Hanuše a Tafata.

        Pro mě jsou Tiraspol a Šachtar srovnatelně bolavé vzpomínky. V případě Šachataru to bylo tak zdrucující, že v plném autobusu vypraveném fanklubem z Loun nepadlo při zpáteční cestě jediné slovo. To bylo, jak když nás vezou někam na pohřeb...

        • Re: Slavia - Jablonec 3:0

          necich     před měsícem 16.03.2025 21:44 |  
          9 1

          Pro mne to srovantelně bolavé vzpomínky určitě nejsou. Tiraspol ještě zdaleka nic neřešil, Šachtar znamenal pár vteřin od vysněné LM a ještě pod panem Františkem Ciprem ikonou Slavie Praha..

          • Re: Slavia - Jablonec 3:0

            pf     před měsícem 16.03.2025 21:48 |  
            3 1

            V případě Tiraspolu si asi nikdo nepřipouštěl, že se ještě vůbec může něco pokazit, ta cesta do LM byla hodně umetená a bohužel s tím kalkukoval i tehdejší management, který už přerozděloval miliony z příjmů. To nečekané vypadnutí bylo jak domeček z karet, skončilo to málem zánikem klubu. Proto to vnímám dost podobně, po Šachtaru to nebylo tak fatální pro další osud klubu, proto obě utkání pro mě představují tu nejčernější noční můru.

            • Re: Slavia - Jablonec 3:0

              jirkag5     před měsícem 16.03.2025 23:38 |  
              3 2

              Když bychom přešli přes Tiraspol tak bychom hráli s Kodaní. To nic jasného ještě nebylo.

              • Re: Slavia - Jablonec 3:0

                pf     před měsícem 17.03.2025 08:24 |  
                1 0

                Mohli jsme být tenkrát v mistrovské části jsme byli mezi nasazenými týmy, takže se kalkulovalo s hratelným soupeřem a postupem, což pak doznával i Doležal. Ta sázka na jednu kartu se zle nevyplatila.

          • Re: Slavia - Jablonec 3:0

            pehacko     před měsícem 16.03.2025 21:50 |  
            11 0

            Sachtar to byla naprosta nocni mura… kousek od totalniho stesti. To uz bylo na tribunach citit pred zapasem, ze je to proste doma a pak nervozita a ke konci uz ta nadeje byla vana vsech a pak totalni vyplach… a prazdno. I po tech letech to v sobe porad mam. Boli to vic nez vsechny zklamani z osobniho zivota. Nastesti nad tim vladne zapas na stejnem stadinu s Ajaxem a vsechny vyhrané derby. Ty ja mam osobne vys.

            • Re: Slavia - Jablonec 3:0

              záplata     před měsícem 16.03.2025 22:12 |  
              5 2

              Mě to bolí při každý změně počasí protože na tom Šachtaru jsem jí při tom jejich prvním gólu vzteky natáhnul železnýmu zábradlí a skončil s rukou na chirurgii.

  66. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    jose01     před měsícem 16.03.2025 21:19 |  
    2 2

    Jediný pozitivum prohry v derby jsem viděl v tom, že většinou po vyhraným další zápas nevyhravame, naštěstí se to stalo těm druhejm a my vyhráli. Jestli to počítám správně , tak nebejt nastavby jsme mistři.

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      Slávista 51     před měsícem 16.03.2025 21:25 |  
      5 7

      BUDEME I PO TÉ,
      nesmyslné nadstavbě !

  67. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    silikat     před měsícem 16.03.2025 21:22 |  
    13 1

    Hanuš ukázal velké slávistické srdce.Pohodová výhra,jen bych za rozhodnuto stavu prostřídal dříve.

  68. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    kopanáfotbal     před měsícem 16.03.2025 21:24 |  
    3 11

    Bylo to utkání blbec.

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      Slávista 51     před měsícem 16.03.2025 21:27 |  
      1 12

      JO A
      Trpišovskej s celým realizákem -
      odchod, že !

      • Re: Slavia - Jablonec 3:0

        jirkag5     před měsícem 16.03.2025 23:48 |  
        4 5

        Chováte se jako vyblázněný puberťák.

  69. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    Edenjejenjeden     před měsícem 16.03.2025 21:26 |  
    28 0

    Tak tohle kolo se opravdu povedlo :-)
    Musím říct , že až takhle pohodovou výhru nad Jabloncem jsem rozhodně nečekal, i když k ní samozřejmě přispěl Hanuš. Ale k těm chybám byl Jablonec donucen naším výborně zvládnutým , a pro ně určitě nechutným celoplošným presinkem .
    Byl jsem hodně zvědavej na Zmrzlýho , přeci jen hrát po takový pauze není sranda , začátek trochu rozpačitější , ale myslím , že postupně se do zápasu dostával , a druhý poločas odehrál úplně v pohodě. Ale hráčem zápasu byl alespon pro mne Ogbu , dnes snad neprohrál žádnej souboj.
    Moc se mi líbil i Moses , střed pole byl jeho , má rychlost , techniku , dobře čte hru . Určitě velmi zajímavej hráč.
    A ještě bych se rád zastavil u jedný situace , byla asi minuta před koncem , Jablonec měl míč před naším vápnem , situace nebyla nijak extra nebezpečná , navíc zápas byl dávno rozhodnut , přesto se sprintem(!) vracel Chorý, to sem čuměl. Chtěl bych vidět , kolik hrotových útočníkú by se za podobné stavu takhle zodpovědně vracelo.
    Jen jsem doufal , že Botos , nebo Kušej dostanou za rozhodnutého stavu víc času na hřišti , ale tak snad příště.
    A nepochybuji o tom ,že v nadstavbě si zahrajou :-)

  70. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    mario63     před měsícem 16.03.2025 21:50 |  
    11 0

    Dnes velmi důležitá výhra a 3 body, paráda kluci:) jen tak dál, nepolevovat, ať po konci celé ligy je to ještě o větší parník, až za to budeme zvedat ten pohár !

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      honza304     před měsícem 17.03.2025 11:21 |  
      2 1

      Hlavně, abys to nepřehnal s tím slavením, tak skvělý to v určitých momentech nebylo, trefili jsme dvakrát bránu za tři góly ;-) (což je fantazie se třema bodama).

  71. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    Sherudan     před měsícem 16.03.2025 22:02 |  
    5 21

    A kde je v tabulce hodnocení Hanuš?? Chci mu dát 10!!!!

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      Ladislav (přítel SN)     před měsícem 16.03.2025 22:44 |  
      20 0

      Každý z nás měl někdy den blbec (a pokud někdo ještě ne, tak ho to teprve čeká), tak buďme rádi, že on ho měl zrovna dneska ...

  72. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    hiker42     před měsícem 16.03.2025 22:21 |  
    37 2

    Zpátky na vsi z Edenu. Budu stručnej:

    Staněk je Pan gólman. Igoh všude. Zimiče neobejde nikdo. Moses je Bůh. Provi fantazie.

    Hoši děkujem!

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      buri     před měsícem 17.03.2025 07:20 |  
      12 4

      Souhlasím s Tebou až na Provoda... Není ještě ve formě a divím se, že je v repre...

      • Re: Slavia - Jablonec 3:0

        hiker42     před měsícem 17.03.2025 10:13 |  
        2 0

        Mně se právě včera hodně líbil, jeho uvolnění ve 2. půli, rádius, kde se pohyboval. Mj. si myslím, že zápas s bídou byl z naší strany "mrtvej" i proto, že Provod chyběl. Jsem zvědavý, jak ho ohodnotí Alanor/quelhar, ono co si budem, z TS to nemůže být úplně objektivní :-).

  73. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    jarmik     před měsícem 16.03.2025 22:33 |  
    23 4

    Jestli je po dnešku někdo z nás nespokojenej, tak už není jen přehnaně kritickej, ale je NEMOCNEJ.

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      Mimoň     před měsícem 16.03.2025 23:29 |  
      8 4

      To je fakt. A zase jsme u toho...když se vlastně bez problému vyhraje, tak tu není ani polovina komentářů jako minulý týden. Ale chápu. Derby je derby a prohra je prohra... ;)) Ale co...Hlavně že se vyhrálo.

  74. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    sicilianbrno     před měsícem 16.03.2025 22:43 |  
    14 0

    Dneska pohodový zápas téměř v suchém triku, Staněk opět jeden super zákrok, sparta, pliseň ztráta, co vic si přát :-)
    Tolik se mně dneska nelibil Zmrzlý, spíše to zpomaloval, ale při vitězném zápase se to vcelku ztratí. Jablonec musím uznat, v 1 půli na nás místy dotiral, nezabalil to ani za stavu 3:0, za to je chválím, až mě skoro bylo líto Hanuše, takovej zápas se golmanovi sejde jednou za x let.
    Je škoda, že mezi střidajicima nevidime více Teaha a Oumu, ten navíc už za B nehraje, tudíž bych tam za rozhodnutýho stavu určitě oba dal, věřím, že jsou hladoví se ukázat, kór za rozhodnutého stavu. Asi si je oba šetřime do možná předem rozhodnuté nástavby :-)

    Jak se vám libil Alegue? Docela sem se na něj zaměřil a rozhodně nezklamal, libil se mně pohybem, technikou.

  75. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    IJS     před měsícem 16.03.2025 22:48 |  
    19 5

    Jak minulý týden šlo všechno proti Slavii, tak tento víkend je to přesně naopak! Vítězství nad Jabloncem a porážky Sparty a Plzně - samé dobré zprávy. Dnešní zápas měl takový divný průběh, že se i špatně hodnotí. Jasné vítězství o 3 branky, ale když se na to zaměříme, tak naše branky pramenily z presingu a hlavně ze smolného dne brankáře Hanuše. Takže pokud jsme v derby měli den BLBEC, tak dnes to byl den KLIKA.
    I přes jasné vítězství, tak se mi hra Slavie moc nelíbila. Naše kombinace a nahrávky v klíčových prostorech hřiště nejsou přesné a zakončení je bídné. Snad se do formy dostává Provod. Dnes už měl několik náznaků průniků a průnikových přihrávek. Výborná byla celá obrana ( jako téměř vždy ) a Douděra, i náhrady chybějících hráčů se povedly. Moses i Zmrzlý rozhodně nezklamali. Kdo se mi herně nelíbil, to byli Ivan Schranz a Zafi. Když vidím jak Ivan hraje, vlastně už od léta, tak mě překvapuje, že nedostane víc prostoru Kušej. Ale asi je Ivan jeden z lídrů týmů a je hlavně platný i směrem dozadu. Zafi je v defenzivě dobrý, ale jako tvůrce hry - to je špatné. Nevím jestli to bude stačit na řecký nároďák...
    Náskok je velký, los velmi dobrý a tak to kluci už dotáhněte k titulu!

  76. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    záplata     před měsícem 16.03.2025 23:26 |  
    5 7

    Hlavně bacha na Duklu, v Pardubicích naskočili na vítěznou vlnu, tak ať tam nedostaneme bůra.

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      Slávista 51     před měsícem 16.03.2025 23:27 |  
      1 4

      ?

      • Re: Slavia - Jablonec 3:0

        záplata     před měsícem 16.03.2025 23:29 |  
        3 4

        :-)

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      coogee     před měsícem 17.03.2025 09:42 |  
      3 2

      Přesně, taky se toho bojím! :-)))

  77. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    Mimoň     před měsícem 16.03.2025 23:40 |  
    20 3

    Už se tu Douděra chválil...ale ten kluk se mi teď líbí. Měl tam pěkné centry. Třeba ten v záveru na Kušeje...být Kušej vysoký jak ten Chorý, tak to možná byl gól. Ano něco mu nevyjde, ale vesměs byl velmi platný...a to zejména dnes směrem dozadu. Několikrát za to vzal a sprintem se vracel dozadu a povedlo se mu zastavit i nebezpečný brejk. Takhle je rozhodně platný pro tým. Byl tedy výraznější než Zmrzlý logicky. Ondra se ještě bál poněkud hrát, spíš to posílal dozadu. Ale v jeho pozici chápu. Věřím, že jakmile bude hrát x zápasů po sobě, dostane se zase do tempa. Loni na jaře ukázal, že umí. Zrovna v tuto dobu to loni bylo z jeho strany dobré období. Kušej snad také bude dostávat více minut. I směrem k LM by to bylo fajn, kdyby se více prosadil. Ale ještě má čas. Pořád tu není ani půlrok.
    Trenér připomněl, že po 26 zápasech máme jen o 3 body víc než loni. Soupeři letos nejsou zdaleka tak pevní jako loni. Ale fakt je ten, že naopak my jsme se zlepšili. Zejména hra venku není už takovou slabinou a také defenziva je to, co trenéři ještě dokázali vylepšit. 10 gólů po 26 kolech je opravdu wow efekt!

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      Sníža     před měsícem 17.03.2025 06:27 |  
      16 0

      Naprosto souhlasím, protože já byl jeden z těch co Doudise dost kritizoval, ale teď jde jeho forma opravdu nahoru. Zmrzlý je nevyhranej, ale bojuje a prakticky nic nezkazil. Za to Mosses to je střela. Ted se za námi vytvořila trojka, která se ještě mezi sebou bude rvát a přál bych to možná nejvíc Baníku a kdyby ta rudá bída padla na čtvrtou příčku to by byl sen. Klukům a fanouškům obrovská gratulace a dík, protože jsem měl z toho zápasu malinko obavy.

  78. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    Slavistat     před měsícem 17.03.2025 00:09 |  
    22 0

    Tak konečně pohodový zápas. Hodně pomohl nešťastník Hanuš, a brzy bylo hotovo. Byly doby, kdy se nám na Jablonec nedařilo, jsem rád, že to dnes byla jasná záležitost. Je to dobře, že jsme bukvice zase psychicky dostali dolů po tom našem prohraném derby se viděli nahoře a tak je zase rozdíl 13 bod.
    Moses hraje jako fakt dobře (sice 2x nedokázal včas a dobře přihrát do samostatných úniků, ale celkově hraje jako by s týmem byl nejmíň rok.
    Zmrzlý nic zásadního nepokazil, ale ani nevymyslel a je na něm vidět, že si nijak moc nevěří, takový průměrný výkon. Pech je dobrej, ale dnes několikrát mohl zkusit jít dopředu do rychlostního souboje, ze kterého mohly vzejít brejkové přečíslení a velké šance, on to však na jistotu otočil a vracel. Jestli mu chybí rychlost a nevěří si (na druhou stranu je ještě dost mladej, to může ještě vylepšit) nebo to byla volba jistoty za rozhodnutého stavu nevím.
    Dost mi mrzí, že Trpišovský za rozhodnutého stavu střídal tak pozdě. Mohl těm klukům dát 25-30 minut, takhle je tam Kušej 8 minut, to ho moc nemůže bavit a tak pak zkouší se předvést a snaží se nesmyslně jít do dvou místo kombinace (přitom Schranz je dost nevýraznej, bez formy). Škoda, JiT mohl střídat dřív obě várky nových hráčů, ale hlavně je další krok k titulu udělán

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      IJS     před měsícem 17.03.2025 09:46 |  
      3 6

      Dík za příspěvek. To pozdní střídání jsem taky nechápal. Navíc Ivan hrál skutečně špatně a svým výkonem si o vystřídání říkal mnohem dřív. To samé Zafi. Já tomu hráči nějak nemohu přijít na chuť?! Výborný směrem dozadu, ale když získá míč, tak ho tahá, klidně i přes dva protihráče a šance na bleskový protiútok je pryč. Nemá takové to vidění hry jako měl Stanciu nebo třeba Kairinen. Ovšem není za něho náhrada. Pech je spíš běžec typu Provoda a Botos mě zatím nepřesvědčil. Tady se bude muset Slavia v létě posílit. Mě by se líbil třeba Landra z MB.

  79. PRO - jirka g5

    Slávista 51     před měsícem 17.03.2025 05:06 |  
    19 6

    Já jenom připomínám, co zde každou chvíli
    vykřikují ti " přátelé/fanoušci "
    Slavie.
    Jsem jeden z těch, který je pro to, aby zde Trpišovský byl/trénoval co nejdéle - no 25let to asi nebude.

    • Re: PRO - jirka g5

      SLAVIESTA     před měsícem 17.03.2025 11:58 |  
      6 4

      Nejčastější trapné výkřiky máš promiň, hlavně Ty. Někdy i dost nesrozumitelné. Nepamatuji si, že bys někdy napsal několik srozumitelných vět, které by měly hlavu a patu.

      • Re: PRO - jirka g5

        Slávista 51     před měsícem 17.03.2025 12:32 |  
        1 7

        Každej holt není básník, nebo Rudolf Křesťan -
        je ti přáno, že seš nad ně.

  80. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    miradusin     před měsícem 17.03.2025 06:16 |  
    4 12

    chtěl jsem napsat něco o Hanušovi a Tiraspolu, kdy jsem opustil stadion poprvé a naposledy s ukončením zápasu, ale vše už bylo tady napsáno.... tak se zmůžu jen na to, že mu děkuji, že má sešívané srdce ale zejména ten vlastní gol mu tedy opravdu nepřeji ..... myslím, že tohle si vybral mírou vrchovatou a zrovna na tu samou bránu ...

  81. ...

    Steevee     před měsícem 17.03.2025 07:20 |  
    8 1

    Trošku se vlastně po tomhle víkendu paradoxně bojím, že naše oslavy "vyjdou blbě". Hodně to směřovalo k tomu, že by jistota mohla být po prvním nebo ideálně druhém kole nadstavby. Kdy se teoreticky mělo hrát domácí derby. Těšil jsem se na rudochy hlídající si čas nastavení a útěk ze hřiště:-)
    Takhle to, vzhledem k losu, vypadá, že můžeme mít 15 bodů klidně už po 30. kole a druhé kolo nadstavby doma ne se Spartou, ale s Baníkem.

    • Re: ...

      rak (přítel SN)     před měsícem 17.03.2025 08:02 |  
      10 0

      15 bodů náskok po základní části a to znamená i titul se nezdá nereálné. Pokud teď vše vyhrajeme. Bylo by to super. Mít pak 5 plnohodnotných zápasů přípravy s možností zkoušet řadu věcí, se soupeři, kteří budou hrát naplno. Takové přáteláky neseženeme. Je ale i možné, že budeme mít 14 bodů na Baník. Pokud ten porazí doma Spartu, má jinak docela příznivý los.

      • Re: ...

        Steevee     před měsícem 17.03.2025 10:15 |  
        4 0

        Jj je to tak, dost možná do toho nakonec hodí vidle Baník:D Ale stejně si myslím, že našich připadných 12 bodů z posledních čtyř kol nám 15 bodů na druhého zajistí.

        • Re: ...

          rak (přítel SN)     před měsícem 17.03.2025 12:58 |  
          2 0

          Baník má doma Pardubice, Spartu a Bohemku a jede na Duklu.

    • Re: ...

      mis3     před měsícem 17.03.2025 09:49 |  
      3 0

      no tak ale 2-4. místo se před nadstvbou může vyvinou jakkoliv, takže bych nepředbíhal...

  82. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    Hubicka     před měsícem 17.03.2025 07:51 |  
    7 3

    Výsledek hovoří jasně. Hru nebudu hodnotit. Snad po titulu v který teď už věřím a postupu do LM přijde střední záložník, útočník a pokud možno jeden a kdyby odešel Diouf, dva krajní halvové. Brankář, obrana a Chorý s Provodem cajk.

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      Slávista 51     před měsícem 17.03.2025 08:10 |  
      5 5

      Mohou to být i odchovanci -
      ti co přijdou, že.

      • Re: Slavia - Jablonec 3:0

        mig52     před měsícem 17.03.2025 08:56 |  
        4 3

        Že co? :-)

      • Re: Slavia - Jablonec 3:0

        Hubicka     před měsícem 17.03.2025 10:37 |  
        2 3

        Dost odvážné. Kolik v současné době odchovanců českých klubů hraje venku v dobrých soutěžích. Na prstech jedné ruky se dají spočítat.

        • Re: Slavia - Jablonec 3:0

          Slávista 51     před měsícem 17.03.2025 12:16 |  
          2 1

          Z vlastní akademie.

  83. Očima Pahouše

    PahaAhma     před měsícem 17.03.2025 08:39 |  
    32 2

    Blíží se nedělní podvečer, klíčový zápas jara, poslední ze série 5 utkání, kdy potkáváme 4 největší konkurenty v tabulce. Měl bych být nervózní (před tou blamáží v králíkárně mi fakt nebylo dobře po duši), ale já jsem veselej, klidnej jak vokurka a naladěnej na jednoznačnou výhru. Kde se tyhle předtuchy berou, ví čert.
    Odpustím si laciný posměšky na svého skorojmenovce v bráně Jablonce, sám vím, jak chutnalo pokřikování "Hanus je díra!", když jsem kdysi hájil bránu týmu 1. HC Hyperkutík v šesté hanspaulské lize ;-)
    Branky a rychlé rozuzlení zápasu jdou na první pohled za ním, ale já rovněž vidím brutální presink hochů v sešívaném, neskutečný výpad Iggyho připomínající esenci totálního fotbalu, vidím "Fénixe" Doudise, který jak kolibřík proběhne kolem brankové čáry, překvapí Hanuše a zařídí pencli, vidím zas Lukáše Provoda v bývalé formě, kterak je všude, hýří kreativitou a kope suprový roh, po němž se opět prosazuje Iggy, břevno se třese a záhy je míč potřetí v síti! Jablonec, tým s jednou z nejlepších obran v lize je k těmto komicky vypadajícím chybám donucen silou červenobílé mašiny! Je možné prohrát bitvu, je možné do ní zvolit špatnou taktiku, blbě se mentálně nastavit a neunést zlý vývoj, ale praví Mistři se dovedou oklepat, najít ztracenou víru a využít ztrát soupeřů k upevnění náskoku, který se už jeví být rozhodující!
    Není možné opomenout pohádkový reflex Jindřicha, ryšavého Vikinga v naší svatyni, který možná není tak dobrý stoper jako Tonda, ale na čáře nemá konkurenci v celé střední Evropě - Jablonc, hrající sympaticky otevřený fotbal se tak nevzmůže ani na čestný úspěch!
    Druhá půle trochu údržba, ale kde je problém, stejně vidím několik zajímavých a pohledných kombinací, ulítávám si na eleganci a jistotě Mosese, nerad bych na někoho zapomněl...
    Před zápasem tu čtu hejty na Zmrzlého, ale ten kluk se do toho během zápasu dostal víc než obstojně a zavřel všem nevěřícím Tomášům huby - tohle není žádné dřevo, nejhorší fotbalista Slavie a kdesi cosi, co jsem tu byl nucen číst.

    Tož tedy tak: Z toho šíleného pětiutkání jsme vyválčili 12 bodů, stejně jako opěvované buzny, akorát uteklo dalších 5 kol do kýženého cíle a já, protože nemám za nic v tomto ranku zodpovědnost, si mohu dovolit tichý, přesto však od srdce jdoucí výkřik: "Mistři!"

    Tohle už neproserem.

    A na nějaké drama v nástavbě či nadstavbě nemám volume, přeju si rozhodnout už v základní části, protože Návrat Krále musí mít koule!

    Ať žije Slavia!

  84. Kabela

    mig52     před měsícem 17.03.2025 08:55 |  
    9 3

    Těch třináct bodů náskoku je k nezaplacení. Kdoví, co by se dělo, kdybychom před týmem křiváka Kabely vedli o 3-4 bodíky. Po výhře nad námi si prý byl v marketu koupit novou koženou tašku. Při tomto vedení a blížícím se koncem ligy mu snad přechází chuť na roupy.

    • Re: Kabela

      Slavistat     před měsícem 17.03.2025 11:02 |  
      3 0

      Tu kabelku kupoval pánskou pro svoje potřeby, tedy pro nějakýho předsedu nebo dámskou pro nějakou vlivnou manželku co dře jako kobyla? :o).

  85. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    old_school_boy     před měsícem 17.03.2025 09:13 |  
    12 0

    Asi vše už bylo vyřčeno. Takže jen telegraficky. Včera dobrý kolektivní výkon. Kdybych chtěl být hyperkritický hnidopich, tak škoda druhého poločasu, kdy utkání dost spadnul řetěz (ale částečně to chápu). Ale gól pod tribunou sever by tomu slušel. Asi bychom si měli také narovinu říci, že paní štěstěna nám byla tentokrát nakloněna (i když vím, že se jí šlo naproti) a individuální chyby Jablonce utkání po 33 minutách prakticky rozhodly. Škoda, že při tomto průběhu trenér nevystřídal víc borců z lavičky na delší dobu (klidně na celý poločas). Pak by možná ještě jeden gól padnul. Snad bude nadstavba už zároveň tréninkovou přípravou na LM a příležitostí rozehrát širší lavičku.

  86. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    Ados     před měsícem 17.03.2025 09:21 |  
    15 0

    Upřímně takhle jednoduchý zápas s Jabloncem jsem nečekal. Ale donutili jsme je k chybám naší výbornou hrou. Psal jsem tu, že herně na jaře nic moc, ale včera jsem viděl jasnou dominanci a první poločas byl super. Konečně jsme dali víc gólů a druhej poločas už jsme si mohli užít bez nervů.

    + Moses (top posila)
    + obrana
    + už jsme zase +13 a titul je blízko
    - Kušej (chtěl bych ho vidět hrát víc)

  87. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    dm52     před měsícem 17.03.2025 09:50 |  
    3 2

    Jsem moc rád za hladké vítězství, měl jsem před utkáním dost obavy. Dost se mě moc nelíbila hra v druhé půli - hodně rozehrávání do šířky a dozadu. Čekal jsem, že je budeme tlačit a rvát to dopředu. Ale jinak super vyhra v pohodě.

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      Slávista 51     před měsícem 17.03.2025 09:53 |  
      2 6

      JO, JAK SE
      vrátěj k házený, je vo ničem, no !

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      Maeden (přítel SN)     před měsícem 17.03.2025 11:22 |  
      7 0

      To bych spíš čekal, že mě ráno auto teleportuje do práce. Vždyť hrajeme údržbu i proti mnohem slabším mančaftům za stavu 1:0.

  88. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    lantsmit     před měsícem 17.03.2025 09:52 |  
    8 16

    Netrefil jsem se do uvažování JiT ohledně řešení Dioufovy pozice, ale chápu to jako potvrzení trenérovy lidské / manažerské velikosti. Že tím silně podpořil Zmrzlého sebevědomí, nezmuchlal ho uprostřed jara, dal mu důvěru v zápase, který si vyhodnotil tak, že ho v rámci svých možností zvládne. A z hlediska očekávání jeho výkonu, se kterým jsme do zápasu šli, tzn. že to v první řadě mimořádně dobře uběhá, jako na druhý straně Douděra, to taky zvládl. Díky ofenzivní síle a presinku ostatních jsme od něj směrem dopředu žádný velký příspěvek nepotřebovali, resp. nám nechyběl. A dozadu to byla od celýho týmu taky chirurgicky přesná práce, takže ani Zmrzlý v tomhle směru ničemu mimořádnýmu nečelil. V porovnání třeba s tím, co by ho v tomhle směru potkalo minulý týden v derby.

    Za mě je ale ta zpráva o jeho včerejším výkonu taková, že potvrdil, že to na Slavii dlouhodobě není, a to ani v roli - zdá se - velmi rozumnýho, skromnýho a trpělivýho záskoku a lepiče děr na všech možných pozicích. Takže očekávám slušný rozloučení v klidu už po této sezóně.

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      Hubicka     před měsícem 17.03.2025 10:33 |  
      6 1

      S velkou pravděpodobností to tak bude, jestli to bude už v létě, nevím, ale po odchodu Dioufa nebude ten, který ho nahradí.

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      vojtal     před měsícem 17.03.2025 10:41 |  
      3 14

      Kdyby neměl odbarvenou hlavu, tak si ho za celej zápas pomalu ani nevšimnu.

      • Re: Slavia - Jablonec 3:0

        lantsmit     před měsícem 17.03.2025 11:45 |  
        3 4

        No, pro mě tedy měl kontaktů s balónem bohužel tradičně až moc, díky té své mimořádné běžecké aktivitě. A je to právě to, co nás z hlediska kvality našeho týmového výkonu poškozuje. Že spousta zajímavých akcí, které si dokážeme presinkem a celkovou herní aktivitou vytvořit / na soupeři vynutit, končí na té někdy až neuvěřitelné nekvalitě v tom finálním provedení. To je samozřejmě případ i Douděry na druhý straně. Když to přirovnám k basketu, tak tam se vyloženě hraje na to, aby se v tom finále / do střelby na koš dostávali téměř výhradně jen ti nejlepší střelci / exekutoři toho finálního řešení. Naopak soupeř brání tak, aby donutili útočící tým k tomu, aby to finále zbylo na ty nejhorší střelce / exekutory. Proto by tolik nevadilo, kdyby se hráči jako Zmrzlý nebo Douděra v jiném herním schématu do toho finále nebo předfinále nedostávali tolik. My ale hrajeme stylem, kdy ta produktivita hodně závisí právě na kvalitě křídel. Takže pro nás jejich nekvalita představuje dost velikej problém. Což dokládá ten celosezónní přínos Dioufa jako hráče, kterej jako jedinej tu potřebnou kvalitu pro to mimořádně důležitý křídlo v našem systému má.

        • Re: Slavia - Jablonec 3:0

          martyni (přítel SN)     před měsícem 17.03.2025 12:04 |  
          3 1

          Jo, taky mi prislo, ze byl Zmrzly ve hre dost. On je fakt pozicne sikovnej, je vzdycky tam, kde by mel bejt, alespon do ofenzivy teda.. ale ma zvlastni dar kazdou akci zazdit. Doudera teda posledni dobou dela body nebo se v kazdem zapase alespon spravne primota a prispeje k nejakymu golu. Tak u nej mi to neprijde tak zly, i kdyz to jeho paleni centru bez rozmyslu se mi moc nelibi.

          • Re: Slavia - Jablonec 3:0

            lantsmit     před měsícem 17.03.2025 12:26 |  
            2 3

            Mimochodem se mi to včera jevilo tak, že tam byla vědomá práce realizáku právě v tom smyslu, abychom to daleko hráli více středem, než jak to obvykle mydlíme po tom křídle.

            • Re: Slavia - Jablonec 3:0

              Lunaris     před měsícem 17.03.2025 12:54 |  
              5 0

              To nebyla možná ani tak práce realizaku, jako spíš to, že Moses je prostě více ofenzívně laděn než Oscar.

              • Re: Slavia - Jablonec 3:0

                lantsmit     před měsícem 17.03.2025 12:59 |  
                2 3

                Může být, ukáže až čas

  89. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    ehad     před měsícem 17.03.2025 09:56 |  
    24 2

    Pocet prispevku v diskuzi jasne indikuje, ze jsme vyhrali ;-) ....

    Jinak ad Hanus: Moderatori, novinari, diskutujici vlastne skoro vsichni rikaji, ze Hanus zavinil 3 goly. Ale nikdy to neni tak jednoznacne, vzdycky se sejde vic chyb.

    Prvni gol - evidentne Kozel chce hrat rozehravku timto zpusobem, Hollý podle mě čekal, že míč dostane, ale nepohlídal si hráče na zádech. Minimálně část viny nese on.

    Druhý gól - Hanuš vyrazil velmi nebezpečnou (možná obráncem tečovanou) střelu zevnitř vápna. Obrana Jablek mu pak nepomohla ani trochu.

    Třetí gól - obrana nechá Ogbua střílet nohou v podstate z penaltového puntíku samotného(!), odraženou střelu od břevna Polidar holení pošle zpět na branku okolo ležícího Hanuše ... Hanuš dílo dokoná, ale obrana v tom není bez viny.

    Jako perlička nakonec - mediální mrdky z idnesu (jinde jsem to radši nečetl) uvádí, že si Douděra při penaltovém faulu počkal na kontakt a upadl. Pak se diví, že jim nikdo nevěří, šmejdům.

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      Slávista 51     před měsícem 17.03.2025 10:14 |  
      12 1

      CHYBY VZNIKAJÍ
      při velikém tlaku a
      ten SLAVIA vytvářela.
      !

  90. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    Taky     před měsícem 17.03.2025 10:04 |  
    12 0

    Je to blízko, slávisti!
    Dal jsem Ogbuovi desítku, konec hlášení! :-)

  91. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    Kortes     před měsícem 17.03.2025 10:13 |  
    27 0

    Ještě mi to nedá a musím se tu s odstupem vrátit k výkonu Mosese.
    To byla pastva pro oči a výkon plný elánu, dravosti, dynamiky a hlavně práce s míčem fantastická…
    Některá řešení ještě musí doladit s ostatními, ale to věřím že se souhrou a větší herní praxí zlepší.
    Oskárek je srdeční záležitost, ale Moses ukázal při jeho absenci že má velký potenciál, a můžeme na něj v případě absencí ostatních SZ bez obav ukázat.

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      daadyy     před měsícem 17.03.2025 10:20 |  
      17 3

      Tak hlavně, aby mu to vydrželo. Takhle nadšenej jsem byl i ze Zafeirise, když u nás začínal.

      • Re: Slavia - Jablonec 3:0

        AlesJa     před měsícem 17.03.2025 11:30 |  
        4 1

        přizpůsobí se systému,

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      miradusin     před měsícem 17.03.2025 10:42 |  
      3 3

      za mne je moses zjevení ..... famozní .. těším se na to jak vlezu přes plot oslavit pohár

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      obiwan     před měsícem 17.03.2025 15:09 |  
      2 0

      Ještě mu chybí nespěchat, nebo spíše nezjancit finální prihravku, pak bude mít i čísla... včera tam mohl poslat Choryho do gólu...ale jinak je skvelej...

  92. Příspěvky Slavia - Jablonec

    coogee     před měsícem 17.03.2025 10:47 |  
    9 1

    Čtu komentáře a zjišťuju, že tady se prostě nevtipkuje ani po vyhraném zápase!?
    Lidi, jsme na cestě do CHL, trocha vtipu až ironie z a do vlastních řad nás teď už určitě nezastaví, tak se snažme ty některé příspěvky chápat jako takové pokusy! :-)

    • Re: Příspěvky Slavia - Jablonec

      pehacko     před měsícem 17.03.2025 11:28 |  
      6 0

      No ja od prvniho golu fandil tomu, at vsechno kopeme za brankovou caru a jablonec rozehrává. Ze nase tvorba hry byla trosku jalova a ze staci kazdy mic kopnout za brankovou caru a kdyz tomu zacnes fandit, tak uplne chces at Doudera a Zmrzlý centruji… k takovemu fandeni jsem strhnul velkou cast lidi kolem a byla to legrace.

      • Re: Příspěvky Slavia - Jablonec

        ehad     před měsícem 17.03.2025 11:41 |  
        2 0

        vybojovane 3 kopy od brany, to je v podstate 1/2 golu ;-) ... hlavne aby to ty svine nestihli zblokovat na roh ... ;-)

        • Re: Příspěvky Slavia - Jablonec

          pehacko     před měsícem 17.03.2025 11:50 |  
          4 0

          Tak u rohu jsem si pral at to kopne rovnou za brankovou caru, ze to je nejvic nebezpecna situace!

  93. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    mirda     před měsícem 17.03.2025 11:54 |  
    5 4

    Až nečekaně pohodový zápas se skvělým výsledkem, škoda, že nedokážeme dotáhnout žádný rychlý protiútok. Hlavně teď nepodlehnout iluzi o lehčím losu, to už tady tady znělo v EL, a jak to dopadlo.

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      donford     před měsícem 17.03.2025 12:13 |  
      17 1

      Tak jsem se s jistou nadějí dnes podíval do novin, tedy do MF Dnes a pan Palička opět nezklamal. O Slavii ani řádek, respektive o tom, že vyhrála 4 kola před koncem základní části skutečnou onu základní část, která by před kdysi rozhodnutím p. Svobody ze Sparty stačila na zisk mistrovského titulu, ani řádek, ani půl řádku. Ale zato se zabýval přes velmi dlouhý odstavec nenominací bezmozka Olatunjiho na zápas proti Liberci. A tak, kdo se zabývá i reakcemi na zápasy v novinách doporučuji, dnešní MF si nekupujte. Bylo by to zbytečné.

      • Re: Slavia - Jablonec 3:0

        Pedro50     před měsícem 17.03.2025 12:37 |  
        5 1

        Proč mě to nepřekvapilo

  94. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    wimpy     před měsícem 17.03.2025 12:53 |  
    25 0

    Trochu jsem se divil těm pozdním střídáním. Vedeme 3:0, Chorý tam polehává po zemi, zůstane přesto do konce a i ostatní náhradníci paběrkují po minutkách.

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      mig52     před měsícem 17.03.2025 13:04 |  
      16 1

      Nechci tu rozbíjet dobrou atmosféru, zvláště, když si to užívám, ale tomuto jsem se divil moc.

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      obiwan     před měsícem 17.03.2025 15:06 |  
      7 0

      Jen jsem mezi kamarády na tribuně lamentoval, proč nejde z hřiště Provod, ještě ho někdo zraní a už dostal na kotník... Nechápali jsme nikdo, proč v rozhodnutém souboji střídáme tak pozdě...

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      carevitchando     před měsícem 17.03.2025 15:43 |  
      5 0

      To jsem se divil taky, navíc Chorý hraje pod hrozbou stopky...

      • Re: Slavia - Jablonec 3:0

        Ladislav (přítel SN)     před měsícem 17.03.2025 15:56 |  
        3 0

        A není sám, v ohrožení máme čtyři lidi (Chorý, Zafeiris, Kušej, Botos), plus vlastně ještě pátý je Malik, ale hlavní je, že se nám včera nikdo nevykartoval … Naproti tomu náš příští soupeř Dukla měla v Pardubicích sice taky čtyři kandidáty, ale vykartovala se jim dvojice Hora, Kozma (další mohli být Ludvíček, Svozil). Ale nemůžeme chtít hned všechno, že …

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      PetCC     před měsícem 17.03.2025 21:39 |  
      2 2

      On ležel na zemi, protže se prstem napíchnul do soupeře a jestli se mutam hojí nějaká zlomenina, tak to byla určitě hodně ostrá bolest.
      Ale důvod na střídání to jistě nebyl.

      • Re: Slavia - Jablonec 3:0

        wimpy     před měsícem 17.03.2025 23:22 |  
        6 0

        No tomu přesně nerozumím, proč hráč, kterej hraje se zlomeninou nějaké kůstky na ruce, navíc jeho post je vyloženě soubojovej, dohrává zápas, kde o poločase vedeme 3:0.

  95. .

    japhy     před měsícem 17.03.2025 12:57 |  
    12 1

    Zas a znova musím ocenit náš playoff přístup, kdy i při 3:0 hrajeme jak "magoři" a soupeře naháníme jak lovnou zvěř, plus ta trojka vzadu je prostě neskutečná.
    Moses - nesnaží se uprostřed obcházet soupeře za každou cenu, ale svým pohybem a naznačováním krásně otevírá hřiště, po tomhle jsem vždycky volal. Jo a rozhodně nejsou s Oscarem 1:1
    Zmrzlý - no, žádná sláva, ale fakt to má těžký. Navíc předpokládám, že by stejně jako loni na jaře mohl jít postupně nahoru, jak se bude rozehrávat.
    Schranz - hm... Nakonce se ukázalo, že Lingr byl out, takže se to dá trochu víc pochopit, ale stejně. Jo, dával pěknou přihrávku do vápna před penaltou, ale jinak nic, vsadil bych se, že měl nejmíň doteků s míčem ze všech.
    Douděra - tomu posílám pochvalu speciálně pro to, že poslední zápasy neměl nic moc a teď to byl starej dobrej Douděra.

  96. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    Lunaris     před měsícem 17.03.2025 13:09 |  
    19 1

    Tak jsme si užili týden rudé onanie na téma vládci Prahy z brzy Strahova, aby nakonec vítěz Kania dokonal to, co měla zvládnout už Olomouc před dvěma týdny. Plzeň taky nezklamala a ono je to zase o 13 bodů. Škoda toho derby, bez rudé mr*ky na ksichtu bych se obešel, ale ještě bude šance jim nacákat zpátky.
    Byl to zkrátka a dobře takový víkend, který Slavia přesně potřebovala, konkurence ztratila, navíc jim ještě bude svinit Baník. My jsme svou aktivitou donutili Jablonec k chybám a s přehledem odvrátili potenciální psychickou nepohodu, která hrozí po každém prohraném derby. Oscar je sice o něco větší bestie dozadu, ale může v létě klidně odejít si plnit sny. Moses se ve hře dozadu může ještě zlepšit a dopředu je platnejší možná už teď.

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      Lunaris     před měsícem 17.03.2025 13:19 |  
      14 0

      A mimochodem, všimli jste si, co udělá, když se hráči klasicky rozestaví ve velkém vápně, aby mohli nabíhat směrem na bránu při rohu? Hned tam vyplave volný Ogbu. Možná by bylo fajn to takhle zkoušet častěji na úkor těch strkanic v malém vápně.

      • Re: Slavia - Jablonec 3:0

        PetCC     před měsícem 17.03.2025 21:33 |  
        2 0

        No tohle nějak komentovali ve studiu, že ho snad Jawo úplně blbě bránil.

  97. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    p!erreCORE     před měsícem 17.03.2025 13:49 |  
    14 2

    Jestli tohlencto nebyl, pinpongovou terminologií, proměněnej meč bol, tak set bol určitě. Krásnej fotbalovej víkend. Titul už čouhá z kapsy.

  98. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    bbslavia     před měsícem 17.03.2025 14:17 |  
    9 23

    POZITIVA-výkon Hanuše a jeho hattrik, první ve Slávii. Výkon Ogbua, náskok před soupeři a gól z rohu. Negativa-minimum šancí, zápas ovlivnily chyby Hanuše, jinak ze hry jsme si toho moc nebezpečného nevytvořili. Hra nohou Staňka, standartky až na jednu byly stejně mizerné jako vždy. Když jsem viděl zoufalou Spartu v Liberci, tak lze těžko akceptovat prohru v derby.

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      PetCC     před měsícem 17.03.2025 21:32 |  
      10 0

      Hra nohou Staňka byla tak mizerná, že z ruky a ze stoje přesně našel na 60 metrů Douděru :-)

      • Re: Slavia - Jablonec 3:0

        obiwan     před měsícem 17.03.2025 23:28 |  
        5 0

        Souhlas, koukal jsem na to zblízka a zíral jsem:-)

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      Sníža     před měsícem 18.03.2025 06:12 |  
      2 0

      Staněk nohama nehraje vůbec špatně a to minimum šancí vyplynulo z rychlého náskoku. Navíc Jablonec dobře napadal, takže to nebylo vůbec lehký.

  99. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    SLAVIESTA     před měsícem 17.03.2025 14:53 |  
    6 7

    Můj poslední příspěvek k tomuto zápasu. Pečlivě jsem si přečetl vše, co už bylo napsáno.
    Jsem rád, že jsou tady fandové, kteří jako já vidí, že naše hra měla k dokonalosti i přes skvělý výsledek pořád dost daleko. V našem ligovém bahnitém kachňáku ale jednoznačně(až na nepatrné výjimky) záříme a ostatní si mažeme na ten chleba.
    Považuji za docela pravděpodobné, že před nadstavbou, nebo po jejím prvním kole budeme mistři. Zbytek pak doufám, trenér využije ke zjištění, koho z náhradníků chce a koho ne.
    Za 6 nebo 10 minut hry, které někomu z nich nadělí(Kušej!! i další) zjistí prd.
    Nákup se pro LM se doufám zaměří na potřebné posily, které budou rychle zapracovány do základu a nebudou posilovat Vlašim a spol., nebo leštit lavičku.
    A jako poslední doufám, že fotbalový um, poctivost, nasazení na hřišti a forma budou mít jednoznačně přednost před osobními sympatiemi!
    P.S. Omlouvám se za délku.

  100. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    pehacko     před měsícem 17.03.2025 15:33 |  
    15 1

    Jeste jsem zapomenul ke vcerejsku jednu vec… a to sudi Cerny. Piskal dobre, citlive a ukazal, ze to umi, kdyz nedostane noticky. Moc bych si pral, aby se jako vcera piskal kazdy zapas v lize. Fotbalu by to nesmírně pomohlo.

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      Slávista 51     před měsícem 17.03.2025 16:31 |  
      2 3

      NA ROZDÍL
      jak tomu bylo v derby.
      !

    • Re: Slavia - Jablonec 3:0

      PetCC     před měsícem 17.03.2025 21:30 |  
      3 1

      Když se to tam permanentně nekosí a on to hloupě pouští, tak píská kvalitně.
      Problém je, že v derby se to kosí skoro vždycky :-)

  101. Re: Slavia - Jablonec 3:0

    Pedro50     před měsícem 18.03.2025 23:44 |  
    7 4

    Takový zvláštní zápas. Presinkem a vlastní kvalitou jsme soupeře donutili aby nám daroval tři góly. Co mě ale trochu děsí je naše hra a schopnost vstřelit gól z vlastní vypracované akce.