Derby Slavii hrubě nevyšlo a dá se říct, že vlastními kiksy nabídla Spartě výhru sama, aniž by soupeř musel předvést mimořádný výkon. Že nepůjde o náš šťastný večer, mohla naznačit absence Provoda v základní sestavě a hlavně Dioufovo smolné zranění z úvodu zápasu. Rozhodujícím momentem byl ale bezpochyby zkrat Chytila z 24. minuty, kdy trefil brankáře, který byl u míče dříve, kopačkou do obličeje. Opakované záběry pak ukázaly, že se Chytil dvakrát nepřetrhl, aby se střetu vyhnul, a tak mířil po právu do sprch.
Slavia pak bohužel jen potvrdila, že hra v rozdílném počtu hráčů nepatří k jejím silným stránkám ať už jde o přesilovku, nebo oslabení. Díky dvojzákroku Staňka jsme ještě bez brankové újmy přežili první půli, po dvou chybách hned po přestávce ale bylo hotovo do 60. minuty. Zvláště kiks Schranze, který namazal Haraslínovi ve vlastním vápně, bil do očí a dal vzpomenout na hrubku téhož hráče z úvodu jara proti Malmö. Dopředu jsme pak byli zcela pasivní, o čemž dostatečně vypovídá údaj, že jsme ani jedinkrát nedokázali vystřelit na branku soupeře. Sparta si tak připsala výhru v derby, aniž bychom ji dokázali více prověřit či donutit k výkonu na hranici možností.
Prostě večer blbec, při kterém bylo všechno špatně. Chytil si za svůj zkrat zaslouží céres, týmu tím pohřbil důležitý zápas. A jak Slavia dosud celou sezonu působí mentálně vyspělým dojmem, tak toto byl moment, který se tomuto nastavení vymykal. Dál se v tom babrat nemá cenu, teď je třeba zmobilizovat síly, vyrovnat se s absencemi (kromě Chytila a Dioufa bude příště chybět i Oscar, který dostal 4. žlutou) a porazit Jablonec, abychom se vyhnuli zabřednutí do nějaké krize či dramatizaci boje o titul.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jindřich Staněk - 7 - V první půli nás podržel dvojzákrokem, kdy hlavně proti dorážce Kuchty předvedl špičkový zákrok. To jsou přesně situace, ve kterých je silný. Inkasované góly chytat nemohl.
Tomáš Holeš - 4 - Působil až nezvykle podrážděně, zřejmě kvůli domnělé křivdě (Dioufovo zranění, červená karta), která se ale nestala. Ve výkonu mu to nepomohlo, protože zřejmě on měl hlídat při standardní situaci Zeleného. Za tvrdší zákrok na Haraslína mohl vidět žlutou kartu.
Igoh Ogbu - 5 - Zápas zvládl průměrně. U chyb nebyl, výraznější momenty ale také neměl. V závěru zápasu viděl po zásluze žlutou kartu, když byl v souboji pozdě.
David Zima - 6 - Své si odvedl, vzadu chyby neudlěal. Z obrany se mi líbil nejvíc hlavně díky snaze hrát dopředu, což nám v zápase celkově chybělo. Několikrát vyvezl míč, bohužel ho ale pak sráží nepřesná přihrávka, čímž často celá akce přijde vniveč.
David Douděra - 5 - Snažil se burcovat mužstvo, sám při bránění problémy neměl. Dopředu bych ale ode všech čekal víc navzdory oslabení.
David Moses - 6 - Paradoxně mu docela sedělo, jak se zápas vyvíjel. Moses je hlavně defenzivní hráč, takže byly spíše vidět jeho přednosti. Snažil se i směrem dopředu, ve druhé půli se dral do vápna, ale byl odstaven tělem.
Oscar Dorley - 5 - Umí zahrát líp. Hra dopředu moc nefungovala včetně středu hřiště, dozadu byl výraznější Moses. V závěru dostal žlutou kartu a příště nebude hrát, což trochu beru jako chybu realizáku, který měl spíš stáhnout právě Oscara než Mosese (kterému se navíc dařilo), pokud nešlo o křeče či jiný zdravotní problém.
Christos Zafeiris - 4 - Kromě jedné střely ze střední vzdálenosti se neprosazoval a Provoda v roli tvůrce hry a útočné síly nenahradil.
Malick Diouf - nehodnocen - V úvodu jednou špatně přihrál na vlastní půlce, ale nic z toho nakonec nebylo. Pak se bohužel brzy zranil po nešťastném střetu s Uchennou. Přeji brzké uzdravení, nejčernější prognózy se snad nakonec nenaplní a Malick by s trochou štěstí mohl ještě zasáhnout do závěru letošní sezony.
Mojmír Chytil - 1 - Svým zkratem týmu zcela pokazil důležitý zápas. Můžeme jen spekulovat, co k tomu zákroku Chytila vedlo. Vindahla do hlavy samozřejmě kopnout nechtěl, ale střetu se mohl vyhnout. Zadní nohu nechal za sebou ať už ve snaze trefit možný vypadlý míč, nebo v přemotivovanosti nedat souboj "zadarmo" a brankáře třeba štrejchnout.
Tomáš Chorý - 4 - Do hry se v oslabení nedostával. Obránci ho zdvojovali, podpora zálohy chyběla. Za takového obrazu hry by byl prospěšnější brejkový útočník (ale chápu, že trenéři chtěli mít Chorého na hřišti kvůli defenzivním standardkám, což nakonec ale stejně nevyšlo). Měl ojedinělou šanci po chybě ve sparťanské rozehrávce, branku ale minul. Plusem je, že ve vypjatém zápase udržel nervy a nenechal se vykartovat na Jablonec.
Ivan Schranz - 2 - Jeho střídání za zraněného Dioufa chápu. Zmrzlý potřebuje být pro dobrý výkon rozehraný a taky bych se bál ho takto hodit do vody. Botose si pak na wingbeku moc nedovedu představit. Každopádně se Schranzovo nasazení nepovedlo a Ivan odehrál mizerný zápas. Už v první půli lacině podskočil míč, z čehož byl dvojšance Sparty. Ve druhé půli pak nesmyslně namazal ve vápně Haraslínovi, čímž nám zarazil poslední hřebík do rakve.
Ostatní hráči nejsou hodnoceni.
Komentáře (132)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
japoko včera 10.03.2025 11:01 |Výkony Zafiho a jeho přínos pro mužstvo, jsou bohužel v posledních zápasech nulové!
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
rybarmirek včera 10.03.2025 17:02 |Zdravím,jen reaguji na kritiku Zafeirise,on je pro mužstvo velký přínos,ale bohužel jen dozadu,tam to odmaka,dopředu nic.Jinak hodnocení naprostý souhlas,nebabrat se v tom a v neděli porazit Jablonec,potom bude klid.A že Pelta a ten rudej dobytek,bude dělat všechno možné aby nás rozeštval,o tom žádná.To prase které mělo být už dávno v teplakach zase vystrkuje ruzky,to je možné jen u nás.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Myšák včera 10.03.2025 18:03 |Vůbec se mi nelíbí, jak se válí a gestikuluje na srozhodčí, jako ten Kimčonun z Rangers.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
knl66 (přítel SN) včera 10.03.2025 11:15 |Byl to hnusnej fotbal celkově, od nás tak hnusnej výkon, jakej dlouho nepamatuju. Jediný hráč, který obstál, byl Staněk, jinak jsme hráli jak pod drogama nebo úplně vožralí.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Edenjejenjeden včera 10.03.2025 11:37 |Ještě bych možná přidal Mosese. Byl to jeho první "velkej" zápas a zrovna on rozhodně nepropadl.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Merlinus (přítel SN) včera 10.03.2025 12:20 |To jak jsme zápas po vyloučení absolutně zabalili a předvedli nulový naprosto připosraný výkon mě neskutečně zklamalo. Přijde mi, že jsme ten zápas absolutně nezvládli v hlavách. Je mi záhadou v čem to je, že Plzeň zvládneme naprosto skvěle a pak předvedeme tohle. A vymlouvat se na, že jsme hráli velkou část v deseti? I v deseti se dá předvést dobrý výkon. Stačí vzpomenout třeba hned v minulém kole Bohemka proti nám. Mně tohle derby přineslo neskutečné zklamání a velmi hořkou pachuť v (snad) titulové sezóně.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
rfslavia včera 10.03.2025 12:50 |myslim, ze maj v hlave ten velkej naskok, s Plzni by to bylo v pripade prohry o 7 uz jen a derby venku pred sebou, takhle maj nejtezsi zapasy uz odehrany a naskok porad obrovskej
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Akuls před 23 hodinami 10.03.2025 19:58 |JiT si na tiskovce ku podivu pochvaloval, že jsme Spartu od 60. minuty už do ničeho nepustili!? Vždyť vedli 2:0, zápas jen dohrávali, nikam se nehnali a Slavia to úplně zabalila! Pokusit se zkorigovat výsledek v 10ti proti 11ti byla pro Slavii evidentně až příliš vysoká matematika.
Komentář byl uživatelem upraven (10.03.2025 22:15) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
JiT si na tiskovce ku podivu pochvaloval, že jsme Spartu od 60. minuty už do ničeho nepustili!? Vždyť vedli 2:0, zápas jen dohrávali, nikam se nehnali a mi to úplně zabalili! Pokusit se zkorigovat výsledek v 10ti proti 11ti byla pro Slavii evidentně až příliš vysoká matematika..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
jose01 před 22 hodinami 10.03.2025 20:10 |smutný je to, že i Budějovice tam uhrály lepší výsledek, vždyť skoro každej dal letos spartě branku, my k tomu měli daleko, jak z Prahy do Brna
Komentář byl uživatelem upraven (10.03.2025 20:23) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
smutný je to, že i Budějovice tam uhrály lepší výsledek, vždyť skoro každej dal letos spartě branku, my k tomu měli daleko, z Prahy do Brna.
Skrýt původní komentář
Není to moc -
Slávista 51 včera 10.03.2025 11:39 |1 a 2 těm smolařům, co !
Re: Není to moc -
butters včera 10.03.2025 11:58 |0 bohužel dát nejde.
Hlavně žádnou paniku!
Jikom33 včera 10.03.2025 12:50 |Derby je za námi, byl to hnus, ale musíme to hodit za hlavu. Příští víkend bude proto naprosto zásadní
Máme to ve svých rukou, proto mi připadá trochu zbytečný to, jak byl Holeš při a po zápase podrážděnej, nebo jak Bořil hloupě reagoval na tu stejnou provokaci, která od nás míří ke sparťanům, když derby vyhrajeme my. Navíc jsme přišli o jednoho z nejlepších hráčů a všichni víme, že díky naší střelecký "smůle" může být každý zápas tak trochu drama... Křetinského klubový tisk jménem Deník Sport se snaží (a bude se snažit dál) nás trochu rozeštvat a rozhodit.
Zápas s Jabloncem tedy bude sakra důležitý, musíme ukázat, že derby bylo jen drobný klopýtnutí a nedopustit, aby na nás padl nějaký tlak. Bude to náročný, ale při troše štěstí z toho víkendu můžeme zase vyjít trochu veselejší, protože Sparta i Plzeň rozhodně nemají lehký los. Už aby byl víkend! :)
Re: Hlavně žádnou paniku!
Alanor (admin) včera 10.03.2025 13:03 |Je to tak, ty reakce byly zbytečně podrážděné. Ale myslím si, že v tom bylo dost emocí i kvůli zranění Dioufa. Že tam naši cítili křivdu i s tou červenou kartou (která se ale nestala). Proto cením toho Chorého, že se zrovna on udržel a nedostal žlutou, čímž by se taky vykartoval a byl by to proti Jablonci o to větší problém. Jen tím potvrdil, jak mentálně vyspěl.
Doufám, že realizák přes týden zapracuje a do závěru ligy půjdeme s naprostou koncentrací. Nějaká ublíženost a naštvanost, kterou trochu neovládl i Trpišovský při tiskovce, by nám vůbec nepomohla.
Komentář byl uživatelem upraven (10.03.2025 13:05) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Je to tak, ty reakce byly zbytečně podrážděné. Ale myslím si, že v tom bylo dost emocí i kvůli zranění Dioufa. Že tam naši cítili křivdu i s tou červenou kartou (která se ale nestala). Proto cením toho Chorého, že se zrovan on udržel a nedostal žlutou, čímž by se taky vykartoval a byl by to proti Jablonci o to větší problém. Jen tím potvrdil, jak mentálně vyspěl.
Doufám, že realizák přes týden zapracuje a do závěru ligy půjdeme s naprostou koncentrací. Nějaká ublíženost a naštvanost by nám vůbec nepomohla..
Skrýt původní komentář
Re: Hlavně žádnou paniku!
knl66 (přítel SN) před 24 hodinami 10.03.2025 18:32 |Jen dotaz... Píšeš: "...naši cítili křivdu i s tou červenou kartou (která se ale nestala)."
Co se nestalo? Nestala se křivda, nebo neměla být červená karta?
Komentář byl uživatelem upraven (10.03.2025 18:33) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jen dotaz... Píšeš: "...naši cítili křivdu i s tou červenou kartou (která se ale nestala)."
Co se nestalo? Křivda, nebo červená karta?.
Skrýt původní komentář
Re: Hlavně žádnou paniku!
Steve2924 (přítel SN) před 24 hodinami 10.03.2025 18:58 |žádná křivda se nestala.
pro ty pomalejší co k tomu potřebují výklad...
Re: Hlavně žádnou paniku!
knl66 (přítel SN) před 23 hodinami 10.03.2025 19:05 |Holt jsem pomalejší, už jsem se takovej narodil, a v apatyce jsem nenakoupil. Že Chytil šel ven po právu, s tím souhlasím. Ale raději jsem se holt zeptal, jak to kolega předřečník myslel...
Re: Hlavně žádnou paniku!
DKNL včera 10.03.2025 13:06 |Jablonec bude cítit krev. Rozhodně půjdou do zápasu s tím Teď, kdy jindy?
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
cvočkař Danda včera 10.03.2025 13:24 |Velmi smutný večer.Podle mně to všechno začalo zraněním Malička . Osobně bych poskládal obranu Holeš Chaloupek Ogbu Zima.Je to ale za náma a musíme se připravit na jabka.Pořád
10bodů je slušný náskok,abychom ligu dotáhli ke kýžené výhře.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
EsoRimmer včera 10.03.2025 13:35 |Muj pohled. Videt se ty rudochy se radovat to je pro me snad jeden z nejhorsich pohledu ve fotbale.
Cervena zaslouzena, koupnul protihrace do hlavy, clovek je zodpovedny a musim se mu vyhnout.
V deseti mi to prislo jako hodne odevzdany a ustraseny vykon.. chapu, ze je to tezke, ale toho fotbalu bylo hodne malo.
Prijde mi velky spatny, ze mame najednou na leveho beka jenom Schranze, otazke jeslti tam nedat treba Chaloupka.
Nelibi se mi ani sestava, kde je vlastne 8 defenzivnich hracu a dve veze, ten nedostatek kreativity je uz na hrane, jsme absolutne zavisli na Provodovi (vim, ze byl nemocny), ktery zacne na lavicce.. obecne mi prijde, ze taktika lepsi hrace posetrime na druhou puli, kdy soupere dorazime nam dlouhodobe nefunguje.
Zase na druhou stranu mame krasnou sezonu, porad super naskok, relativne jednoduchy los, verim, ze kdyz budeme hrat porad v osvedcene sestave, tak nam titul utect nemuze.
Mame tu ALE a to dalsi sezona a ucast v LM a taky to, ze je videt, ze Sparta se naucila hrat proti nam ve smyslu bojovnosti a nasazeni.. Trochu se zacinam bat, ze uz je u nas moc na silu ta fyzicka pripravenost hracu vs nejaka technicka nastavba...
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
lantsmit včera 10.03.2025 14:20 |Pořád ta stejná a tisíckrát vyvrácená klišé... A opět namnoze v akci po zápase, kterej byl zcela specifickej svými podmínkami i vývojem. Tedy po zápase, kterej o nějakém trendu, ať už pozitivním nebo populárně negativním, nemohl vypovědět v podstatě ničeho.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Marek3 před 24 hodinami 10.03.2025 18:59 |Mas pravdu, hodne specificky zapas ale to skutecne neomlouva absenci alespon naznaku jakekoliv kreativity - technicke dovednosti, narazecky, hry 'z jedne', prekvapiveho preneseni hry, dlouhe kolme prihravky. Zafeiris s Oscarem sice zodpovedni ale dopredu nic; Doudera nejrychlejsi sprinter v lize ale unik po kridle, nebo za obrance jsem nevidel. Snad Moses ukazala urcitou fotbalovou kvalitou. Tyhle atributy bych od naseho tymu ocekaval I ve specifickem zapase kde se nam nedari. Ja se domnivam ze nasemu muzstvu dlouhodobe chybi
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Marek3 včera 10.03.2025 13:52 |Spise nez zapas blbec je pro mne tento zapas, podobne jako nas posledni poharovy zapas a nase pusobeni v Evrope, pouze dukazem o nasem aktualnim stavu muzstva. Tym nema herni tvar a velke mnozstvi hracu je bud bez formy (Chytil, Schranz, Doudera, Zafeiris) nebo na slavii (alespon zatim) nestaci - Lingr, Zmrzly, Michez, Botos, nebo Vasil. Nase utocna hra je az smesne zavisla na Provodovi a Chorem za ktere nemame zadne alternativy; narozdil od obrany ktera funguje vyborne. Kolik prestupovych obdobi uteklo a my stale hledame ofenzivniho nebo tvoriveho zaloznika, kridla ktera umi jeden na jednoho a alternativy za Douderu s Dioufem. Nemame pochyb ze se nam podari letos ziskat titul ale nas tym ma k evropske kvalite hodne daleko a I potencionalni letni prestupy nam davaji malo casu na sestaveni a sehrani konkurenceschopneho muzstva.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
potty včera 10.03.2025 14:48 |Jak to vlastně vypadá s Oumou? Nepřišel on jako kreativnější (v rámci toho co teď máme k dispozici) střeďák?
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Marek3 včera 10.03.2025 14:59 |Tak ja myslim ze talentu mame v tymum hodne, ale my potrebujeme hrace kteri mohou naskocit hned.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Kikoriki včera 10.03.2025 16:19 |Kdyby se vyřešili všechny problémy jak píšeš, tak vyhrajeme CHL. Myslím, že ty problémy každý vidí a že na nich pracují v rámci možností. Proto psát to pořád dokola do diskusí mi přijde nesmysl.
nejdřív se tu opakovalo, jak není oponentura....najednou sportovní rada (vysmívaná) funguje. Pak byl Bílek slabej a nezmar bůh. A ono je to možná naopak. Teď se tu jede mantra krativního záložníka a právě proto, že ho nemáme, tak hrajeme jinak a ono to funguje. Máme herní tvář, a i výsledky a body. Jen je trochu jiná, než by sis představoval. pokud ale vyhrává tituly, tak nemám nic proti.
Nemůže to náhodou být tak, že pokud je někdo z formy nebo na Slávii zatím nemá, že potřebuje nějaký zápas, kde se mu forma vrátí nebo kde se zlepší? Že potřebuje hrát? jak jinak se dostat do formy? Nebo je tedy všechny vyhodit a pořídit nové hotové hráče? Za 10M? To sem nikdo nepůjde, to půjde radši do Francie. Já bych tam taky šel, kdybych měl na výběr.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
kupik včera 10.03.2025 16:02 |Dobrý odpoledne,přátelé
tak jsem už trochu vstřebal ten sobotní večer a použiju slavnej citát Ivana Hlinky: " Hlavně se z toho neposrat ".
Je třeba hodit za hlavu výsledek,nikolivěk hru samotnou a mentální nastavení teamu.
Nevím jak vám,ale mně už při nástupu a v prvních minutách připadali chlapci takoví zaražený,bez elánu,bez šťávy,aspoň já jsem to tak cejtil.Jakoby pod dojmem zápasu s Plzní v nich kolovala profesorská bohorovnost že se Sparta porazí sama.
Tak,jak byl T.Holeš napruženej po zápase,tak takhle měl před výkopem nabíjet ostatní touhou po vítězství.
D.Douděra je sice hecíř,ale ne lídr,T.Chorý tu zase není tak dlouho a ty kluci africký mi připadali tak trochu smutný.
V žádným případě nehodlám pitvat zákrok na H.M.Dioufa,i když primárně jsem přesvědčenej,že ten poloplešatej raubíř měl v popisu práce Dioufovi co nejvíc znepříjemnit život.Povedlo se a následkem toho šla celá hra do kytek.
A M.Chytil už jenom dokonal dílo zkázy.
Nechci mu šahat do svědomí,jestli mohl či ne tu nohu malinko zvednout,náběh pochopitelně v pořádku,ale to zakončení je přinejmenším diskutabilní.
Kdyby se tohle vodehrálo na naší straně,budeme řvát taky.
Důležitý je,že zůstal ve hře T.Chorý pro zápas s Jabloncem.Jinak nevím,kdo by šel nahoru.A Jablonec bude cejtit příležitost,Cedidla a Tekijaški hrajou vod podlahy,Martinec pozičně pořád výbornej.Nebude to mít Chorý jednoduchý.
Hlavně si přeju,aby M.Diouf byl co nejdřív v pořádku,já z tý naší lavičky mám pořád takovej rozpačitej dojem.
A eště jedna věc na závěr.
Média,komentátoři a jiný znalci se předháněj ve chvalozpěvech na rozhodčího K.Roučka.
Že prej pouští hru,že nekouká na nějakej ten strkanec apod.A že má figuru a respekt a cit pro hru.
To je možný,ale taky si nelze nevšimnout,že mu jaksi utíkaj zákroky po dohrání a v místě ,kde není těžiště hry.
Třeba je to záměr,třeba nevyzrálost,třeba obojí.
Na každej pád je nutno počítat s tím,že teď po Slavii všichni půjdou jak Žid po mosazi.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
bububu (přítel SN) včera 10.03.2025 17:03 |O derby už bylo napsáno mnohé, tak bych si dovolil jen několik poznámek, co trklo do očí mě. Na úvod je potřeba říct, že (naštěstí) naše prohra z hlediska titulové matematiky neznamená prakticky nic a pro titul bychom si nadále měli dojít s naprostým přehledem.
1) Realizák vůbec netrefil základní sestavu: Chytil v základu byl nesmyslný tah, naopak dávalo smysl hrát spíše odzadu a snažit se hrozit z brejků. Podstatně větší smysl by v základu dával Schranz (ne na beku, ale v útoku), případně Kušej, popravdě snad i Lingr.
2) Tým nebyl správně mentálně nastaven: na hřišti mi přišlo, že jsme to my, kdo ztrácí 13 bodů. Od začátku podráždění, vynervovaní. Proč? Místo toho, abychom v klidu hráli ze zabezpečené obrany a čekali na okýnka v obraně Sparty jsme hráli naivní hurá fotbal.
3) Někteří hráči mají dlouhodobě opravdu velmi slabou formu: Chytil svým vystoupením pouze korunoval svou jarní mizérii, kdy jeho přínos pro mužstvo je bohužel v posledních zápasech naprosto minimální. Upřímně, to už i ten Lingr tam náběhy udělá víc práce. Nevím, jestli Mojmíra tak vykolejil příchod Chorého, ale Chytil model 2025 nemůže být hráč základu Slavii, aktuálně je to tak být 3. - 4. útočník co chodí na posledních 15 minut. V útoku budeme muset v létě výrazně posílit.
Nemohl jsem si nevzpomenout na jarní derby, kdy jsme potřebovali za každou cenu vyhrát, ale hráli jsme na remízu. Předpokládal jsem, že s takovým herním plánem nastoupíme do derby v sobotu, leč nestalo se. Škoda. Byla to zcela ideální příležitost vyzkoušet si hrát ze zabezpečené obrany na brejky, což na podzim v LM budeme nuceni využívat prakticky v každém zápase (nemáme-li dostávat sedmičky).
Byl to odporný fotbal s debilním koncem, ale titul je stále v našich rukou.
Hodnocení slávistů
Flame včera 10.03.2025 17:19 |Zdravím všechny,
po takovém zápase se mi to nepíše hezky, ale k hodnocení mám výhrady.
Při vyloučení Chytila(správné) padají argumenty ve stylu, že hráč zodpovídá za svoje tělo: OK.
Připodotknu, že do Chytila vrazil rukou Vitík a tím ho trochu rozhodil, takže koordinace jeho pohybu se změnila.
Potom šlo o centimetry, Chytil Vindahla netrefil holení, jak tvrdili krasoduši z O2, ale nártem, kdy již Chytil nohu zvedal.
Další smůla byla v tom, že Vindahl hlavu trochu zvedl a Chytil ho tudíž spíš škrtl kopačkou, nebyl to žádný kopanec a na Vindahlově čele se objevila na konci utkání pouze odřenina a žádná boule.
To píšu aby bylo jasné, že to nebyl úmyslný faul.
Pokud se tedy shodneme, že hráč odpovídá za svoje tělo, je i při polehčujících okolnostech redka OK.
Podívejme se teď na faul Uchemy na Diufa i prizmatem suboje Ghali versus Kalabiška, který také skončil zlomenou nohou.
Jaký je rozdíl jestli někoho zrakvím kopačkou nebo tlustou prdelí? Odpovídám tedy za svoje tělo nebo ne? Nejhorší je, že "sudí si to obhájí", ale jsem přesvědčený, že pokud by to proběhlo obráceně šel by Diuf ven. Ostatně RK(křetínského rektoskopy) situaci kupodivu posvětili.
Stejně nevysvětlitelný je faul Sadilka na Schranze bez karty a naopak žlutá pro Oskara v závěru zápasu, to si Rouček rekapituloval úkoly, které má splnit:
1.Nevyloučit ani nevyžlutit v žádném případě sralťana.
2.Vyloučit pokud to jen trochu půjde Slávistu.
3.Vyžlutit Osara.
Splněno.
Čert a rudoch nikdy nespí!
Re: Hodnocení slávistů
záplata včera 10.03.2025 18:20 |To je pláče jak na naší tiskovce po zápase.
Re: Hodnocení slávistů
Steve2924 (přítel SN) před 24 hodinami 10.03.2025 18:56 |Ty vole, promiňte ostatní za ten výraz, Chytil tam nohu nechal naprosto záměrně nijak to nesouviselo s lehkým strčením Vitíka (které ho v pohybu vůbec nijak neovlivnilo) nebo zvedlou hlavou Vindahla. Prostě chtěl o golmana štrejchnout, bohužel pro něj ho trefil do hlavy a tím pádem byl zcela po právu vyloučený. Není tam žádná polehčující okolnost.
Souboj Ucheny a Diufa (žádný faul tam nebyl) byl normální souboj o balón kde byl Diuf pozdě a přišlo nezaviněné sednutí na nohu. Je to smůla ale to je prostě fotbal. Uchena se celou dobu (stejně jako Diuf) soustředil na balon a byl tam první a balón odehrál. Kdyby odehrál balón první Diuf tak by to byl faul a nejspíš by následovala červená.
Souboj Ghali vs Kalabiška byl naprostý úlet u kterého se každý normální fanoušek a expert shodli, že se to trestat nemělo. Tak teď nebuďme pokrytci a nechtějme aby byl trestán Uchena.
K těm tvým 3 bodům stručně. Nikdo ze Sparty červený zákrok neudělal. Chytil nedal VARu jinou možnost než přezkum na červneou. A kdyby chtěl Rouček Oscara vyžlutit tak ho vyžlutil už na začátku zápasu, kde tam zákrok na ŽK udělal.
Rouček to prostě celý zápas pouštěl a na konci mu asi přeplo, že 0 žlutých je málo tak jich pár rozdal. Sparťani evidentně Roučka znají lépe než naši hráči a tak si ke konci zápasu už tvrdé zákroky odpustili aby nedostali zbytečnou kartu. Ogbu ne a Oscar měl smůlu, že to Rouček blbě viděl, což pak více méně v rozhovoru pro TV přiznal, že neviděl, že by Oscar hrál balón (hrál) a přišlo mu to v reále horší než potom po zápase na videou. Bohužel VAR žk opravovat nemůže. Ale úmysl Roučka vyžlutit Oscara v tom vidí jen paranoik. On prostě pískal tak jak je u něj zvykem.
Re: Hodnocení slávistů
Flame před 23 hodinami 10.03.2025 19:32 |Asi jsi se spletl, nejsem tvůj otec.
Re: Hodnocení slávistů
El Greco před 22 hodinami 10.03.2025 20:27 |Ty evidentně nepoznáš faul na červenou ve fotbale a podle toho se chováš i v diskuzi. Doufám, že si tady toho pokusu o urážení rodičů místní VAR všimne a pošle tĕ dosprchy, ty otče.
Re: Hodnocení slávistů
Flame před 21 hodinami 10.03.2025 21:33 |Ty jsi asi ve škole nedával moc pozor a zjevně nerozumíš psanému textu synku.
Komentář byl uživatelem upraven (10.03.2025 21:46) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ty ji asi ve škole nedával moc pozor a zjevně nerozumíš psanému textu synku..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů
knl66 (přítel SN) před 24 hodinami 10.03.2025 18:57 |Že to od Chytila nebyl úmyslný faul? Možná chtěl "jen" penaltu, nevím. Každopádně tu nohu mohl zvednout. Byl to úmysl. Tohle někdo z AVE RB udělat Staňkovi, tak řvu jak protrženej. Něco podobného jako kdysi Kuchta v Liberci.
OK, Uchenna měl dostat žlutou. Ale to všechno ostatní jsou z tvojí strany jen domněnky a spekulace. Derby jsme si prohráli sami - od divné sestavy přes neschopnost se dostat k brance Ave RB, natož na ni pořádně vystřelit až po provokace po zápase. Divnej večer.
Re: Hodnocení slávistů
SLAVIESTA před 20 hodinami 10.03.2025 22:47 |Připojuji se - zcela úmyslný faul, noha zůstala nezvednutá schválně. (Chytila mám rád a zatím jsem na něj nikdy nenadával)
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Sokrates55 (přítel SN) včera 10.03.2025 17:36 |Dobrý podvečer přeji Vám všem a bohužel káva moc nechutnala.
Tentokrát s Alanorem a jeho hodnocením souhlasím bez výhrad a asi bych byl u Ivana Schranze (mám ho rád) ještě přísnější a i u Zafeirise bych ubral na 3.
V poli byl skutečně Moses naším nejlepším hráčem spolu s Oscarem a Staněk po právu nejvyšší známka.
Pokud bych mohl zvolit svůj způsob hodnocení, tak ho zkusím s dovolením zkusím.
Trenér a realizační tým za bídnou dvojku:
tým nebyl vůbec po mentální stránce připraven, bez chuti a bez bojovnosti, od první minuty vlažný a tady trenér nezvolil ani dobře sestavu.
Chorý ano, ale okolo měl měli být typy hráčů jako Moses. Měli jsme ty jejich obranné "vejšky" rozhýbat rychlostními typy. Měl hrát Kušej zleva, Lingr zprava a pohybem a také hrou po zemi jsme je měli rozlítat.
Schranz bohužel zpackal všechno, co se zpackat dalo a v podstatě jsme hráli o devíti.
Daleko lepší by možná byla varianta s doplněním Chaloupka a Holeše posunout a vyztužit prostor před stopery.
Když jsem viděl, že Haraslín je neškodný a Chaloupek by ho uhlídal, neměl by Kuchta pak tolik prostoru pod dohledem Holeše a pravá strana s Lacim by byla ohlídaná Zimou.
Chorý v útoku byl úplně odříznutý a neměl žádnou podporu od Zafeirise, který hrál s prominutím jako plašan.
To jde všechno za trenérem a realizačním týmem. Úplně stejný výkon jako minulý rok na jaře v Plzni.
A to trenér sliboval po zápase s Klokanem, že proti Spartě to bude už daleko lepší výkon.
Nebudu už hodnotit Chytila, kde jsem od samého začátku po jeho zákroku tušil ČK.
Mužstvo za bídnou trojku:
s výjimkou pro Staňka, Oscara, Zimu a Mosese.
Chorý se aspoň udržel a nenechal se vyprovokovat.
Ostatní se se zápasem moc nepotkali.
Jediné, co se mi nelíbilo, bylo dupnutí Kuchty Oscarovi na nohu bez trestu a pak úplně obrácený faul na Oscara od Sadílka, po kterém dostal Oscar 4 ŽK. To se Roučkovi tedy opravdu "povedlo"????
Ale rozhodčí nám to opravdu neprohrál, tu prohru jsme sami nabídli rudým přímo na podnose.
Když jsem viděl Karvinou v Hradci a Pardubice proti Plzni, kdy Karviná v oslabení makala jako o život, tak to my jsme se po hřišti doslova flákali.
Jsem ještě teď naštvaný. Víte, já tu masáž na sociálních sítích i v tisku vydržím, hráli jsme opravdu hrozně, ale proč se to pořád opakuje????
A zrovna proti rudému mordoru????
Tak se teď krucinál proberte všichni od trenérů počínaje a přes hráče konče.
"Imparibus nomquan bene plaustrum trahitur equis" staré římské přísloví
Špatně zapřažení koně dobře netáhnou svůj vůz.
S úctou k Vám
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Matěj51 včera 10.03.2025 17:48 |Opravdu nevím, s čím bych v tomto hodnocení (od Sokrata) nesouhlasil. Ti koně byli zapřaženi špatně.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
bbslavia před 20 hodinami 10.03.2025 22:45 |Ahoj Sokrate, ptáš se, proč se to opakuje. Na to je jasná odpověď, protože naše hra za poslední roky stagnuje, chybí kreativita, individuální kvalita do ofenzívy a neschopnost nakoupit kvalitní posily do základu. Každé přestupové období je to stejné, výjimkou je Malick. Podívej se na standartky v derby. Sparta gól+hlavička Panáka, my jako tradičně nic. To, že nejsme schopni za 5 let kopnout standartku, to jde za realizačním týmem. Přitom jsme mohli hrát v derby v naprostém klidu díky náskoku v lize, ale hráli jsme ustrašeně a pasivně. To není totální fotbal, to je totální alibismus. Pořád jen hledáme alibistické výmluvy, proč jsme neuspěli v EL, proč nemáme 3 roky titul, ale to nás nikam neposune. Zafeiris je průměr v lize, Douděra to samé, a když nehraje Provod, je záloha průměrná. Máme problém přehrát Táborsko a zase alibisticky mluvíme o nesehranosti. Buď si někdo uvědomí realitu nebo si řekneme po derby, máme náskok 10 bodů. nic se neděje.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
SLAVIESTA před 20 hodinami 10.03.2025 22:53 |Souhlasím s Tvým hodnocením, jen 2 pro realizační tým moc velkorysá. Za mě slabá 1.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
IJS před 24 hodinami 10.03.2025 18:31 |Zápas se hodnotí špatně a to jak týmově, tak i jednotliví hráči. Dalo by se říci, že bylo vše špatně. Špatně připravené mužstvo do zápasu, zranění klíčového hráče, špatné střídání, červená za naprostý nesmysl Chytila, namazaná příhra na 2. gól, reakce na tiskovce jak Holeše, tak i JiT, Bořilovo extempore, střet fanoušků Slavie s Policií ČR. Ve všech těchto případech jsme prohráli a media si na Slavii "smlsnou". Když už jsme prohráli ( což se i trochu čekalo ) tak to chtělo nějaký nadhled a to zejména na tiskovce. Teď jdou proti Slavie všichni a je rozehraná hra, která může Slavii hodně mrzet! Je tu sice 10 bodů, ale Sparta "cítí krev" a ta už neztratí ani bod a v zákulisí se začne hrát vysoká hra! Zápas s Jabloncem bude naprosto klíčový. Ten se musí vyhrát!
Jinak hodnotit jednotlivce je hodně složité, protože prakticky celý zápas se hrát podle sparťanských not a kluci se s tím nedokázali vyrovnat. Asi fakt byl nejlepší Staněk, Zima dobře bránil. ale když měl míč, tak ... Přínos dalších hráčů pro hru je těžké hodnotit. Snad jen Moses byla asi trefa. Trenérům se vůbec nepovedlo nasazení Ivana Schranze a možná ho tím i docela odepsali. Tak si říkám, že bych nechtěl být v kůži Ondry Zmrzlého. Jeho pozice je už na lavičce a je vidět, že mu trenéři nevěří a ani on sobě.
Nejlepší by bylo hodit sobotní zápas za hlavu a jít dál s optimizmem. Jenže to bylo derby a jeho dozvuky teď vnímá úplně každý!
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Pedro50 před 23 hodinami 10.03.2025 19:10 |Já jsem teda nečekal že to projdeme a nevěřím že by se to v 11 stalo
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
knl66 (přítel SN) před 23 hodinami 10.03.2025 19:21 |Ty jsi fakt "trochu čekal," že prohrajeme?!?
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
IJS před 23 hodinami 10.03.2025 19:44 |No tak čekal?! Spiš jsem čekal remízu, ale když jsem viděl výkon proti Bohemce, tak jsem velký optimista nebyl. Navíc náskok je takový, že při "normálním" průběhu a případné porážce, se mi zdálo, že se nic nehroutí. Teď už to tak nevidím. Tlak na vítězství s Jabloncem bude obrovský! Navíc tahouni týmu z podzimu jsou mimo hru nebo mimo formu. Co mi ale nejvíce vadí, je způsob hry, kterým se Slavia prezentuje. Je už přečtená i tím Táborskem. Do zápasu s Jabloncem je ještě 6 dni, ale stejně už všichni víme jak asi bude vypadat průběh hry. Odkopy, nákopy, centry. Jsem jen fanoušek, trenérský štáb a jeho výsledky uznávám, ale na tu hru se nedá dívat.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Kikoriki před 21 hodinami 10.03.2025 21:27 |Mě způsob hry nevadí. Naopak. A proti autobusu jsme neuměli nikdy ram se nic nemění.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
rak (přítel SN) před 23 hodinami 10.03.2025 19:37 |Komentář ke Zmrzlému byl, že po Táborsku není úplně v pořádku. Souhlasím s důležitostí nedělního zápasu pro nás.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Marek3 před 23 hodinami 10.03.2025 19:10 |Muzu se zeptat nekoho na Zafeirisovu soucasnou pozici? Ma byt box-to-box zaloznikem a nebo druhym DZ stim ze se vracime k rozestaveni pred zhruba 3 lety kdy jsme hrali na dva DZ s Hromadou a Holesem? Priznam se ze jeho ulohu ted moc nechapu a nerozumim proc ma ted tak maly vliv na nasi utocnou fazi. Dekuji.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
miradusin před 23 hodinami 10.03.2025 19:15 |nejsem si úplně jistý že te ušena byl na place k tomu aby malika zranil. to že měl jít ven je ale nesporné. hráč je zodpovědný za to jak se chová. bylo to blbě vyhecované, měl být větší klid, když máme luxus náskok. ... o to víc mne štve paranoia cajtů, co zranili pár našich fanošků. gumy z gumy... nevím jak se té zvůli dá bránit.
Komentář byl uživatelem upraven (10.03.2025 19:15) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
nejsem si )plně jistý že te ušena byl na place k tomu aby malika zranil. to že měl jít ven je ale nesporné. hráč je zodpovědný za to jak se chová. bylo to blbě vyhecované, měl být větší klid, když máme luxus náskok. ... o to víc mne štve paranoia cajtů, co zranili pár našich fanošk§. gumy z gumy... nevím jak se té zvůli dá bránit. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
JS (přítel SN) před 22 hodinami 10.03.2025 20:42 |Nechci se vůbec vyjadřovat k zápasu, ale chci říct, že Zafeiris je teda (po loňském "nástupu") docela zklamáním. Chápu, že z ofenzivního záložníka udělal Trpiš box-to-box midfieldera nebo deep laying playmakera, ale podle mě mu to prostě tahle nelepí. Navíc si to nemá moc s kým hrát, když je Oscar slabší, není tam další parťák.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
rfslavia před 9 hodinami 11.03.2025 09:44 |Zafeiris hral jak proti Plzni tak Sparte osobku...nevim, jestli je tohle zrovna role pro nej, neznam na svete hrace, kterej by zvladnul kreativitu dopredu a soucasne hrat osobku
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
cunak před 22 hodinami 10.03.2025 20:43 |Opravdu nám na té prasárně od Chytila primárně vadí, že ho vyloučili a tím "nám pokazil důležitý zápas"? Nemělo by nám spíš vadit, že šlo o bezohledný a pravděpodobně úmyslný zákrok na čuchtorúfovité úrovni, který mohl způsobit vážné zranění protihráče?
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
záplata před 21 hodinami 10.03.2025 21:20 |Někde ve skladu budu mít devítiocasou kočku, kdyby jsi potřeboval.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
obiwan před 21 hodinami 10.03.2025 21:26 |Nohu tam nechal úmyslně, ale určitě ne proto, aby zasáhl vyndála do hlavy...každopádně červená zasloužená...
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
jirkag5 před 21 hodinami 10.03.2025 21:44 |Nechal ji tam, protože by třeba mohla být penaltička ? Tak to útočníky učí už od žáků.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
lantsmit před 10 hodinami 11.03.2025 08:37 |V maximálním sprintu a bez balónu? Chci jména těch klubů, nebuďte slušnej a řekněte nám je.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
cunak před 7 hodinami 11.03.2025 11:40 |Slavia Praha bývala takovým klubem.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
wimpy před 9 hodinami 11.03.2025 09:49 |Vážné zranění volně ponechaným nártem? To opravdu nemohl, fakt mi vadí, že se nechal takhle blbě vyloučit.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
obiwan před 6 hodinami 11.03.2025 12:12 |Já se přiznám, že jsem viděl spíš hodně volný pohyb hlavy Vindahla po štrejchnuti nartem, jakoby se nezpevnil, což v tyhle situaci musí být nutnost... Takže hlava určitě v pohodě, spíš bych viděl riziko při tom cuknuti krční páteře. Proti tomu, co provedl jeden nejmenovaný horal našemu golmanovi, to byla dětská slavnost...
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
záplata před 20 hodinami 10.03.2025 23:00 |Protože se zde opět začíná šířit brekot, jak nás rozhodčí poškodil a zlomená noha a nic, ten bubenečskej rabiát šel na hřiště zlomit Malickovi nohu, Mojma chudák trefil golmana nerad atd. tak jsem si ty záběry inkriminovaných zákroků znovu pustil a poprosím všechny, kdo to chtějí seriózně posoudit, ať to udělají také. Můj názor je, že Malick si za svůj úraz může dokonce sám, v souboji byl pozdě a strčil nohu pod padajícího hráče a hlavně jí tam nechal, zákony fyziky jsou pak neúprosné, co se týče Chytila, v momentě, kdy vyndal skrývá míč bezpečně do svých rukavic , chyběj k němu Chytilovi ještě dobré dva metry, Chytil ví přesně kudy skáče a kde je golman, a bohužel musel minimálně tušit kde má hlavu, noha zcela úmyslně propnutá a stažená až ve chvíli kontaktu, nevím co chtěl ale penaltu, jak zde někteří psali, tak tu by fouknul jedině Pavlín, kdybychom byli náležitě uznalí, na mě to dělá dojem, že chtěl vyndalovi naložit. Kdyby mě chtěl někdo počastovat sebemrskačstvím, falešným gentlemanstvím, sparťanem, tak jak je libo ale s argumentama.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
lantsmit před 12 hodinami 11.03.2025 06:28 |Tenhle ubrečenej trademark naší Slavie, kterej se už roky snaží JiT změnit do odvahy, síly, sebevědomí a hlavně pokory k tomu, že je to pořád jenom sport, ukazuje na to, že zdaleka nejhůř šli do derby připravení právě tihle fandové. Kam se hrabe Mojma. Ano, selhal neuvěřitelně a odevzdal tím jinak zcela vyrovnanej zápas soupeři. Ale on se takovýho selhání dopustí jednou za dlouhej čas. Zatímco uplakánci z brigády PROTI VŠEM takhle poškozujou sebe i Slavii v podstatě každej trochu těžší zápas. A ještě k tomu si dovedou absurdně pochválit myšlenku fanouška Bohemky minulej týden do Sportu, že oni po zápase s námi brečet nebudou, protože od toho jsou tady jiný kluby. Koho tím asi myslel?
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
obiwan před 12 hodinami 11.03.2025 06:47 |Souhlas...
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
obiwan před 12 hodinami 11.03.2025 06:47 |Je to bohužel tak...
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Sníža před 12 hodinami 11.03.2025 06:48 |Já si nemyslím, že chtěl Vindhalovi ublížit, ale není to u něj poslední dobou poprvé co zkouší nafilmovat penaltu. Herně se mu moc nedaří tak zkouší co se dá. Jinak se vším souhlasím gólmana stopro viděl a šel si úmyslně pro faul, jenom nedomyslel následky. Byla to obrovská hloupost za kterou by měl nést zodpovědnost.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
miradusin před 10 hodinami 11.03.2025 08:01 |myslím, že ta varianta o penaltě se nejvíce blíží realitě. určitě ho nechctěl kopnout do hlavy, ale tu nohu nechal dole záměrně, kvůli filmalřině. byl tam ale pozdě a neodhadl dobře, že vyndal už bude mít balon pod kontrolou. bylo to hloupé a předpokládám flastr za surovou umyslnou hru. Ty jabka budou na krev. A musíme je dát jakkoli, jinak bude zle.
Hodnocení slávistů - 25. kolo
slavista23 před 19 hodinami 10.03.2025 23:25 |Ano byl to 99,5 % faul Chytila. Ale 0,5 %?
Nevidel jsem zaber zadni kamery?! Nestahl si mic k hrudi a tim sla kopacka do hlavy!?
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 9 hodinami 11.03.2025 09:06 |Zdravím Vás všechny a přeji dobré ráno, dnes už opět u dobré kávy.
Omlouvám se za svůj druhý vstup do této disputace o hodnocení zápasu a výkonu našich hráčů.
Svůj názor na hodnocení neměním a stojím si za ním.
Nehledejme nikde nějaké obezličky a nehrajme si na ublíženost.
Není k tomu žádný důvod.
Podělali jsme si to sami a to od a až do zet!!!
Tady ale nestačí jen si sypat popel na hlavu vážení trenéři i hráči.
Vy jste na ten zápas vůbec nebyli připraveni a jak jsem už popsal ve svém hodnocení z minulého dne, měla být zvolena jiná sestava a jiný způsob hry. A určitě věříte, že nechci být po bitvě generálem.
Jen doufám, že si to trenér Trpišovský uvědomí do příštího zápasu a přestane hrát na přemoudřelého.
Otázka sebereflexe a poznání vlastních udělaných omylů je pro něho jedinou cestou.
A nejen pro něho!
Padla také otázka, kdo za Malíčka. Připravme Zmrzlého a ať dokáže, že na to má. Proč ho jinak držet v mužstvu.
Máme tam mladé kluky jako Chaloupka a Teaha, máme Pecha a Mosese, máme Kušeje. To je budeme pořád držet na lavičce?? Já si říkám, že tohle jsou kluci kteří, mohou už pomalu přebírat káru.
Při vší úctě k Ivanovi Schranzovi, Bořilovi a odejitému na hostování Masopustovi a Ševčíkovi. Tady už výkonnostní nárůst opravdu hledat nemůžeme.
Tomáše Chorého mi bylo až líto a klobouk dolů, že to vydržel. Kam se pan trenér Trpišovský díval, když ho tam nechal takhle se trápit.
A výkon Mosese?? Ten kluk byl sakra dobrý a Sadílek nevěděl co s ním a nejen on, ale i Kairinen.
A Pech s Kušejem tam měli jít daleko dřív. Zafeiris byl na střídání už v prvním poločase.
Když se mají naši kluci natvrdo obouchat, tak zrovna na mordoru bych jím dal líznou víc.
Nic by se tím už moc nezkazilo.
Dobře, už toho nechám.
Já jsem prostě naštvaný, co jsme to zvolili za způsob hry.
Hlavně, že Houštecký sliboval Tvrdíkovi, že Plzeň už se opakovat nebude. A pic kozu do vazu. Je to tu zas:-((((
Víte, napadla mě myšlenka, že bychom mohli v losu MOL Cupu dostat rudý mordor znovu. A "Hyn sa ukáže......".
Ano, nemám teď ještě moc chladnou hlavu, která by mi měla velet, že máme bodový náskok a zase se vzchopit a najít svou tvář, kterou jsme bohužel v derby ztratili.
Ale jsem vlastně jen fanda, kterého tohle derby moc a moc bolí na srdci i na duši.
Proto hledejme chybu jen a jen u nás a hlavně výzvy a cesty, jak to zase napravit.
"Vitia sua confiteri sanitatis indicium est" - Horacius
Přiznat své chyby je znamením zdravého rozumu.
Tak kéž by tomu tak bylo i u nás.
S úctou k Vám všem
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
lantsmit před 9 hodinami 11.03.2025 09:11 |"Jen doufám, že si to trenér Trpišovský uvědomí do příštího zápasu a přestane hrát na přemoudřelého."
Ty víš, jak by zápas vypadal, tedy jestli by byl Trpišovský za přemoudřelého nebo za tradičně obdivovaného (tak jako po podobně exponovaném zápase v Plzni), kdyby Chytil neprovedl tu hovadinu?
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
mig52 před 6 hodinami 11.03.2025 12:35 |Na kdyby se nehraje a Chytil nebyl na derby připraven!!! Jinak by, jak píšeš, takovou hovadinu, já přidávám zk.....ou, neudělal.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
SLAVIESTA před 8 hodinami 11.03.2025 10:47 |Sebereflexe u Trpišovského? Milý Sokrate, jistě žertuješ. Tak prosím příště pozor na ty rouhačské řeči.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
mig52 před 6 hodinami 11.03.2025 12:32 |Tvůj příspěvek se mi moc líbí. Proč? Protože je pravdivý a nelže se v něm do vlastní kapsy!!!. A máme to ve vlastních rukách, tak to pojďme o víkendu napravit.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Jikom33 před 3 hodinami 11.03.2025 15:34 |Já taky nemám rád, když si lidé hrají na přemoudřelé, v tom se shodneme.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
lantsmit před 9 hodinami 11.03.2025 09:09 |Poslední poznámka k Chytilovi a pak už o tom dlouho nebudu chtít nic slyšet. Nehledejme v tom něco systematickýho, a tím ani normálního. Je jasný, že JiT se ho zastat musí, ve smyslu, že ho dobře zná a že je to slušnej kluk. Samozřejmě i včetně toho, že po hráčích sami chceme, aby šli za gólem důrazně. Tohle je ale zcela jinej případ a JiT to sám velmi dobře ví. U Mojmy to bylo jednání z frustrace, stejně jako ten nedávnej - podobně nešikovnej a očividnej pokus doma získat vyloženě směšnou simulací penaltu. Než přišel Chorý, tak byl Mojma za krále. Vzhledem k našim tehdejším možnostem to bylo do značné míry právem. Byl tahoun, hra na něm stála, sebevědomí měl v topu a díky tomu vybočoval i ze svých dlouhodobých čísel, co se týká produktivity. S příchodem Chorýho je tohle všechno pryč. Vidíme to všichni od první minuty. Mojma to pak viděl už daleko dřív na tréninku a ten obří rozdíl v přínosu cítí sám ze všech nejvíc. Mimochodem to otevření očí o skutečné kvalitě našich hráčů, jak jinak a daleko přínosněji se dá ta která pozice obsadit, jsme zažili krátce předtím u dvojice Mandous a po něm Staněk (a s fotbalovejma dovednostma navíc pak ještě u Kinskýho). Nebo když přišel Ogbu a prakticky během dvou zápasů zcela obnažil ty zcela zásadní nedostatky Ousoua před ním.
Zpátky k Mojmovi, je to velkej válečník, to mu naprosto nikdo nemůže upřít. Ale nejsem si jistej, jestli tohle je ta správná cesta, jak by mohl nebo měl být Slavii v té své nové roli užitečnej. Já bych viděl jeho možnej přínos, kdyby naskakoval do zápasů podobně, jako když pomalu končil Mick. Ve fázích, kdy už je hra roztrhaná, soupeř to musí otevírat nebo mu brutálně docházejí síly - viz modelovej příklad v podzimním zápase doma s Karvinou. Tím nabere zpátky sebevědomí, posbírá body a po sezóně si bude moct jít plnit sen na nějakou zajímavou zahraniční štaci.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
bububu (přítel SN) před 8 hodinami 11.03.2025 10:12 |Přesně!
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
soze před 7 hodinami 11.03.2025 11:01 |Souhlas
A všiml jsem si, že po příchodu Chorého se postupně z Mojmovy hry vytratil prvek, ve kterém byl do té doby dominantní - hra zády k bráně, v čemž byl (jen s mírnou nadsázkou) považován za fotbalovou obdobu Jágra. Proč se tak stalo, jestli jsme přestali hrát tak aby se do takových pozic dostával, nebo jestli se Mojma snaží napodobit Chorého a kvůli tomu se do hry zády k bráně nedostává, nevím a nechám si rád poradit.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
lantsmit před 7 hodinami 11.03.2025 11:11 |Zčásti to byl zase jenom klam, danej především tím, po jakých - v tomhle směru zcela nedostačivých hráčích - se této role ujal... Tecl, Van Buren, Tijany, Jurečka. Pak ale přišel Chorý, který je mj. i díky daleko lepší fotbalové kvalitě / technice a vidění fotbalu celkově v tomhle mistr nad mistry. Taky si dovedu představit, že se tým Chorýmu rychle a vcelku rád přizpůsobil, co se týká distribuce balónů do prostoru kolem něho, protože viděl ten okamžitej a ohromnej přínos. Mojma to evidentně potřebuje jinak, ale tenhle servis už od ostatních logicky nedostává. Protože se v mezidobí nastavili zcela na styl Chorýho.
Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2025 11:13) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Zčásti to byl zase jenom klam, danej především tím, po jakých - v tomhle směru zcela nedostačivých hráčích - se této role ujal... Tecl, Van Buren, Tijany, Jurečka. Pak ale přišel Chorý, který je mj. i díky daleko lepší fotbalové kvalitě / technice a vidění fotbalu celkově v tomhle mistr nad mistry. Taky si dovedu představit, že se tým Chorýmu rychle a vcelku rád, protože viděl ten okamžitej a ohromnej přínos, přizpůsobil, co se týká distribuce balónů do prostoru kolem něho. Mojma to evidentně potřebuje jinak, ale tenhle servis už od ostatních logicky nedostává. Protože se v mezidobí nastavil zcela na styl Chorýho..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
obiwan před 6 hodinami 11.03.2025 12:16 |Tebou jmenování hráči se v práci zády k bráně Mojmovi ani nepriblizili, jednak to neuměli a druhák to ani nebyl jejich způsob hry... A když k nám přišel, byl v tom opravdu dominantní, teď, pokud už se k tomu dostane, tak málokdy míč udrží, což, mimo jiné, může být i nízkým sebevedomim a nedostatkem praxe...
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
martynko před 7 hodinami 11.03.2025 11:43 |Za mě, JiT se ho zastat musí, protože sám realizák před derby hráče k příslušnému způsoby hry nabádá a hecuje. Důrazný přístup s dohráváním soubojů, maximální úsilí soupeři fotbal znechutit, otrávit. A Chytilova parketa jsou především souboje o balon v šestnáctce, takže když jde do zápasu takto nastavený, k úletu tohoto typu pak není daleko.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
obiwan před 6 hodinami 11.03.2025 12:22 |Já v našem týmu vidím jen pár opravdových valecniku (Staněk, Chorý, Ogbu, Provod a Boril). Bořil ze hry a Provod asi nemůže hrát naplno, takže je to strašně málo...Holese tam nepočítám, byť je to neustupna skála, navíc mě svým brečením po derby dost zklamal...
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
kexholm před 9 hodinami 11.03.2025 09:10 |Já narozdíl od Alanora nechápu po zranění Dioufa jeho vystřídání Schranzem. Jsme v zápase kde nám stačí bod a on dá na pozici wingbacka útočníka, takže jsme hráli na Spartě sice bez křídel ale se 3 útočníky v sestavě, za mě trenérská chyba. Po vyloučení Chytila, hrát s 2 útočníky v sestavě..... ještě větší chyba.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
lantsmit před 9 hodinami 11.03.2025 09:14 |Protože Zmrzlý je naprosto tropickej, v očích realizáku už to má od podzimu spočítaný a po sezóně se bude pakovat. Botose tam dát, by pak byl úlet zcela obří. A posunout tam Zimu nebo tam dát Chaloupka by znamenalo, že se směrem dopředu zcela zbavíme hry po levém křídle.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
miradusin před 9 hodinami 11.03.2025 09:57 |přesně tak. nasazením schranze jsme připravili; dual tutovku v první půli a sqělou příhru haraslínovi na druhej fík. ... tak hrát sněhulák, prohrajeme jen o gol....
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
wimpy před 8 hodinami 11.03.2025 10:05 |Problém je, že na tu pozici máme Dioufa a Douděru, jako alternaci Zmrzlého, kterého ovšem nepostavíme, ani kdybychom měli dohrávat v devíti a Micheze, kterého pošleme hrát za béčko. V případě nouze nejvyšší Schranze, protože to kdysi pokusně hrál. Nemělo by se tohle řešit primárně?
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
lantsmit před 8 hodinami 11.03.2025 10:20 |To se řešit určitě bude... už jenom vzhledem k tomu, že Diouf zcela jistě nejpozději po téhle sezóny odejde nadobro. Do zdravotních problémů Bořila to žádnej větší problém nebyl, zvlášť když jsme si do té doby v lize vytvořili zcela dominantní náskok, a to nejen výsledkově, ale i datově. Navíc tu jako třetí varianta byla ta se Schranzem a v lehčích zápasech typu Táborsko nebo Dukla třeba i ten Zmrzlý. Taky tam mohl klidně zaskočit Provod, který tu pozici slušně zastával ještě loni, nebo Oscar, který tam hrál dlouhodobě úspěšně před pár lety.. To by nás ale současně nesměla postihnout právě ta absence, resp. nefit stav Provoda, kvůli kterýmu musel Oscar zůstat v Mosesem uprostřed, protože Zafeiris zastupoval právě Provoda. Prostě se toho sešlo tolik najednou, navíc ve vztahu k těm naprosto nejdůležitějším hráčům, že se tomu dalo předejít jen velmi těžko.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
wimpy před 8 hodinami 11.03.2025 10:23 |Provod nebo Oscar na wingbacku mi přijde vyloženě jako plýtvání, i když na určité úrovni by to zahráli. To ovšem i ten Schranz.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
lantsmit před 8 hodinami 11.03.2025 10:35 |Bavím se tady pouze o improvizaci teď v derby... a případně po dobu těch pár zápasů, co nebudeme mít Dioufa k dispozici. Zmrzlýho už nechci vidět v sešívaným dresu snad ani na Dukle.
Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2025 10:35) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Bavím se tady pouze o improvizaci teď v derby... a případně po dobu těch pár zápasů, co nebudeme mít Dioufa k dispozici. Zmrzlý už nechci vidět v sešívaným dresu snad ani na Dukle..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
mig52 před 6 hodinami 11.03.2025 12:02 |Přesně, máme finance, ale zatím se projevily pozitivně "jen" v tom, že jsme nemuseli prodávat a přivedli mladé pušky do budoucnosti a odložené hráče. Jasně, to není málo, ale alternativy na kraje tu měly být, o tom žádná. Spoléhalo se na to, že se snad nic vážného nepřihodí a ono ejhle..... .
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Marek3 před 5 hodinami 11.03.2025 13:07 |Ja bych tam posunul Oscara...
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
chosejn před 9 hodinami 11.03.2025 09:56 |Souhlasim s kolegou lantsmitem, mohli tam dat jeste Zmrzleho, ale ten je hodne z formy viz. pohar a evidentne vic verili Schranzovi, ktery je alespon trochu rozehrany a navic, pokud se nepletu, tak na teto pozici zaskakoval za Davida Juraska, kdyz byl zraneny. Jsem docela zvedavy, koho tam nasadime na Jablonec. Hodil by se tam levak, ale pokud nebudeme chtit hrat Zmrzleho, tak by tam musel Provod a zase by chybel na svem miste, kde by teoreticky mohl hrat Botos....ale necham to na realizaku :-)
Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2025 10:00) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Souhlasim s kolegou lantsmitem, mohli tam dat jeste Zmrzleho, ale ten je hodne z formy viz. pohar a evidentne vic verili Schranzovi, ktery je alespon trochu rozehrany a navic, pokud si nepletu, tak na teto pozici zaskakoval za Davida Juraska, kdyz byl zraneny. Jsem docela zvedavy, koho tam nasadime na Jablonec. Hodil by se tam levak, ale pokud nebudeme chtit hrat Zmrzleho, tak by tam musel Provod a zase by chybel na svem miste....
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Alanor (admin) před 7 hodinami 11.03.2025 11:17 |Schranz ale krajního obránce hrál několikrát a do derby tam, myslím, nijak nevyhořel. Takže jsem to vzhledem k té (ne)formě Zmrzlého, chápal. Navíc i po mentální stránce je Schranz spíš bojovnější a odolnější typ, což zrovna v derby hraje výraznou roli.
Jako možná dlouhodobější náhrada do základu tam má ale Zmrzlý větší potenciál. Přijde mi, že on není typ, který může kdykoliv zaskočit a vždy si své odvede. Podle mě potřebuje nějaký prostor a důvěru, aby se dostal do formy a začal si věřit, pak ale může hrát velmi slušně, viz to minulé jaro.
Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2025 11:20) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Schranz ale krajního obránce hrál několikrát a do derby tam, myslím, nijak nevyhořel. Takže jsem to vzhledem k té (ne)formě Zmrzlého, chápal. Navíc i po mentální stránce je Schranz spíš bojovnější a odolnější typ, což zrovna v derby hraje výraznou roli..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
miradusin před 7 hodinami 11.03.2025 11:26 |možná ... ale Schranzik je z formy fakt dlouho .. a nasadit ho tam, je fatální selhání trenerského týmu.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Alanor (admin) před 7 hodinami 11.03.2025 11:29 |Teď na jaře hrál na ofenzivních pozicích dobře a byl v lepší formě než na podzim, když nepočítám ten kiks s Malmö.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
vlk30 (přítel SN) před 6 hodinami 11.03.2025 12:22 |Samozřejmě, že hrál dobře, to jen se musí za každou cenu někdo kritizovat, nedávno to byl třeba Doudis a příšte to bude někdo, prostě to Šrancíkovi bohužel nesedlo.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
japhy před 7 hodinami 11.03.2025 11:49 |Za mě teda vyhořel, ale už jsou to jen matný vzpomínky, protože tam nastupovával předminulou sezonu. V tý minulý sice na halvu začínal, ale velice rychle tuhle pozici opustil a od tý doby už jen na ofenzivnějších postech.
A ani o jeho letošním jaru bych nijak pochvalně nemluvil.
Stejně jsme ale střelci, projít tuhle sezonu jen se dvěma použitelnýma halvbekama. Tomič se odeslal pryč předem, s Michezem jsme tam něco nacvičovali ke konci podzimu, aby se ukázalo, že tudy ne a teď je bez náhrady v B. A nalevo jsme se Zmrzlým sice vstupovali jako s jedničkou, ale pak ho tak vytěžovali, až sešel a teď už mu nikdo nevěří.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Plos před 6 hodinami 11.03.2025 13:00 |Alanore, nezlob se, ale Schranz v obraně hoří dlouhodobě.
Má problém se zachytáváním hráčů, nechá se jednoduše obejít.
S míčem navíc v obraně často zmatkuje a pak z toho vznikají podobné minely.
Obecně jsou jeho přínosy primárně v zakončení, slušné hře hlavou, aktivitě a běhavosti.
To jsou jeho přednosti.
Naopak v situacích, kdy má něco vymyslet s míčem (ať už vepředu nebo vzadu), tak je to dost často o nervy
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Alanor (admin) před 5 hodinami 11.03.2025 13:15 |To já vůbec nezpochybňuju, že Schranz má mnohem lepší předpoklady pro hru dopředu a že je na ofenzivních postech užitečnější.
Ten můj názor platí pro konkrétní situaci, kdy si ve 20. minutě musíš do rozběhlého derby vybrat, jestli tam dát Schranze/Zmrzlého/Botose.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Pedro50 před 5 hodinami 11.03.2025 13:24 |S tím naprosto souhlasím a potvrzuje to že nas v letní přestávce čeká nutná mohutná revize a posílení kádru.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Martin 58 před 4 hodinami 11.03.2025 14:15 |Oscar doleva z přefutrovaného středu, a doplnit útok otravným hráčem Lingrem, když už začalo svítat, že zvolená taktika (a jaká vlastně?) není správná.
Oscardinho by si nejspíš se svou chytrostí s Uchennou poradil nejlíp.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Martin 58 před 4 hodinami 11.03.2025 14:27 |A někdy je potřeba někoho obětovat. Byla to pěkná příležitost zbavit se prostřídáním jednoho z hroťáků, což by byl Chytil (!!!). Odpovězme si na otázku: mohou někdy být z Chorěho nebo Chytila křídla, krajní hráči? Já říkám, podle toho, jak je znám, URČITĚ NE. Je normální hrát na dva hroty? Možná si blbě vzpomínám, ale nevím, kdo ze známých klubů tak hraje?
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
DF007 před 5 hodinami 11.03.2025 13:30 |Schranz je na wingbacka dobrý v případě, že potřebujeme otevřít obranu, protože se umí i z této pozice dostat do obrany, ať přihrávkou nebo sám do koncovky. Ale v okamžiku, kdy hrajeme s vyrovnaným soupeřem nebo dokonce pod tlakem, tak na tu pozici nepatří. Byl by fajn o řadu výše, protože je pracant a nevadí mu pracovat dozadu, ale obránce prostě není.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
kexholm NOVÝ před hodinou 11.03.2025 17:26 |Že na pozici wingbacka nebo beka Schranz hrál třeba proti slabším nebo doma když jsme potřebovali dát gól, to neznamená že to zvládne na Spartě, navíc úplně útočit jsme nepotřebovali. Pokud nevěřili Zmrzlýmu mohl tam dát Chaloupka na stopera, Holeš pravej wingback a Douděra levej wingback, nebo dát doleva Oscara, už tam taky dříve hrál, zatáhnout Zafeirise a na hřiště poslat třeba Kušeje, defenzivních variant bylo víc.....
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Taky před 6 hodinami 11.03.2025 12:07 |Staněk minimálně 8!
Moses taky 8 a musí hrát, je skvělej. ale kam Zafeirise???
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Marek3 před 5 hodinami 11.03.2025 13:05 |Za mne Oscar nalevo za Dioufa a Moses do stredu. Kazdopadne ho ocekavam v pristim zapase protoze ma Oscar stopku.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Taky před 4 hodinami 11.03.2025 14:23 |Oscar, Moses, Zafeiris, Douděra? Nezní to špatně, kdo to má, žejo ? :-)
Poctivci dozadu, dopředu hodně dobří, ale výškově trochu problém.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
vlk30 (přítel SN) před 6 hodinami 11.03.2025 12:19 |Tak Mojma za jedna to máme stejný i když jedničky jsem měl ve škole rád, tak tady jsem nerad. Jinak musím konstatovat abych nepovedené derby ukončil, tak že přes veškeré blitky na sítích a v médiích vidím problémy dva a ty rozhodli přes veškeré žvanění. Kdyby se nezranil Malick a Mojma nedostal naprosto dementní redku za kterou si může jen a jen sám. Mimochodem redku jsem očekával skoro na sto procent potom jak se rozmazlo odpuštění karty s Bohemkou, jen jsem nečekal že ji dostane zrovna on. Tudíž kdyby se nestali tyto dvě věci prakticky na začátku utkání, tak jsem přesvědčen o tom, že u komunisty by se neprohrálo, navíc Šrancík by těžko hrál místo Malicka. No jak známo na kdyby se nehraje.
Zafeiris
mig52 před 6 hodinami 11.03.2025 12:46 |Trápí mne neforma Zafeirise. Po jeho příchodu předváděl takové výkony, že jsem predpokládal, že v této době to bude o dva levely lepší hráč. Je jakýmsi snaživým plašanem, u kterého v současnosti nevím, co s balónem provede a pokud ho věnuje soupeři, už mne to nepřekvapuje a nekleju. Za mne v této formě není hráčem pro základní sestavu a stává se protekčním hráčem realizáku. Vím, že s poslední větou u mnohých narazím, ale stojím si za svým, že v současnosti to tak prostě je a dal bych mu nějaký čas prosedět na lávce nebo ho rozehrát v béčku. Zafi neZafi.
Re: Zafeiris
Ados před 5 hodinami 11.03.2025 13:05 |Možná jde jen o systém hry, kdy se snažíme všechno nakopávat na Chorýho a nejsme schopni podržet míč a vyměnit si pár přihrávek, aby se tým uklidnil. Když nevyjde nákop, tak se to na nás zase valí a celá hra působí kolikrát dost chaoticky. To je podle mě jeden z důvodů, proč Zafi tolik nevyniká, ale souhlasím, že jsem ho v tuto dobu také viděl dál. Na druhou stranu směrem do defenzivy je platnej a jeho buldočí povaha nám dost pomáhá.
Re: Zafeiris
Alanor (admin) před 5 hodinami 11.03.2025 13:10 |Ono je ale třeba říct, že právě do této podoby si ho realizák sám vyprofiloval. Když přicházel, tak měl geniální záblesky jako Stanciu, lákali jsme ho, jak z něj k tomu uděláme komplexnějšího fotbalistu, ale reálně je z něj jen tuctový pracant...
Re: Zafeiris
Slávista 51 před 4 hodinami 11.03.2025 14:17 |Občas je vzteklej a to ho rozptyluje od fotbalu.
Re: Zafeiris
záplata před 4 hodinami 11.03.2025 14:18 |To máš recht, ale ono to asi s tím způsobem hry souvisí, na mě to dělá dojem, že naše záloha si musí primárně plnit defenzivní úkoly a ne tvořit hru, my tu zálohu fakt překopáváme směr Chorý, přibližně, protože tak 30% nákopů jsou odevzdaný míče.
Re: Zafeiris
Ados před 4 hodinami 11.03.2025 14:38 |Možná se teď při zranění Dioufa nabízí změnit rozestavení a víc posílit střed s větším držením míče. Spoustu nákopů propadává zpět a spousta centrů ze stran lítá všude možně. Všiml jsem si, že několikrát nastala situace, kdy Chorý ze strany centroval balon do vápna a tam nikdo. Chytil na křídle taky nefunguje, ale to naštěstí pár zápasů teď nebudeme muset řešit.
Re: Zafeiris
lantsmit před 4 hodinami 11.03.2025 14:51 |Tohle je další z řady tvých v podstatě nekomentovatelných názorů. Z hlediska toho jak hanebně nepravdivé jsou. Zafeiris jako “tuctovej pracant”, to je pro mě hnus fialovej
Re: Zafeiris
Alanor (admin) před 3 hodinami 11.03.2025 15:05 |Píšu to samozřejmě z hlediska evropského fotbalu, kam měl Zafeiris jako velký talent mířit. Žádné fronty z Premier League se na něj nestojí.
Re: Zafeiris
lantsmit NOVÝ před hodinou 11.03.2025 17:08 |A na koho z našeho kádru se fronty z Premier League stojí? Když už to považuješ za nějaké relevantní hledisko...
Re: Zafeiris
Marek3 před 3 hodinami 11.03.2025 15:15 |Domnivam se ze poukazuje na to ze Zafeiris byl oznacovan za velky ofenzivni talent s potencialem na prestupy do top 5, ale zatim to spise vypada na Turecko, Recko, nebo nejakou Belgii na pozici ktera my neni uplne nejblizsi.
Re: Zafeiris
Alanor (admin) před 3 hodinami 11.03.2025 15:26 |Nejen označován, ten ofenzivní talent po příchodu také jednoznačně ukazoval. Odborná veřejnost se v podstatě shodovala, že je jeho příchod pro Slavii terno a že je v naší lize omylem. A my jsme z něj za 2 roky udělali s trochou nadsázky druhého Sadílka...
Re: Zafeiris
Marek3 před 3 hodinami 11.03.2025 15:38 |Jj, je zajimave jak se nam nepodarilo nahradit Stancia navzdory mnoha pokusum - Beran, Madsen, Zafeiris, Hellebrand.
Re: Zafeiris
lantsmit před 2 hodinami 11.03.2025 16:24 |JJ.... reprezentanta Řecka, kterej za ně teď pravidelně nastupuje... a hráče s cenovkou 11M EUR (dle TM), tedy skoro na pětinásobku ceny, za kterou k nám přišel. To všechno v čerstvých 22 letech, kdy má všechno před sebou. Narozdíl od Sadílka, kterej má v 28 letech pořád stejnou výkonnost i cenovku jako ten náš Hromada (ne)blahý paměti.
Ofenzivního záložníka v podstatě nikdy nikde nehrál, ani v Norsku, ani za jejich U21 a ani ji nehraje teď v Řecku. Zkoušeli jsme to s ním jenom u nás, ale úspěšnej na tý pozici prostě nebyl. Rozhodně to nebylo tak, že bychom mu tu možnost a podmínky k rozvoji do ofenzivy nedali. Dostal jich dost, ale prostě se vyprofiloval do toho box-to-box halva / druhýho pivota (vedle Oscara), kdy hraje on toho ofenzivnějšího z té dvojice. Jestli přitom někomu vizuálně, tím nižším těžištěm a několika dlouhými balóny nebo průnikovkami za obranu, připomínal Stanciua, tak to není problém ani Zafeirise, ani našeho realizáku. Prostě jím nikdy nebyl, a proto se jím ani nestal. A to ani v tom dobrým, ale ani v tom špatným. Tedy v tom, že by měl relativně větší rezervy ve hře dozadu.
Na závěr je pak nejvíc vypovídající, že se tu tohle téma řeší po zápase, kde kvůli Chytilovo hovadině nemohl Zafeiris svůj jinak velmi slušnej přínos ofenzivě (z pozice, ze které ho týmu dává) vůbec ukázat.
Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2025 16:31) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
JJ.... reprezentanta Řecka, kterej za ně teď pravidelně nastupuje... a hráče s cenovkou 11M EUR (dle TM), tedy skoro na pětinásobku ceny, za kterou k nám přišel. To všechno v čerstvých 22 letech, kdy má všechno před sebou. Narozdíl od Sadílka, kterej má v 28 letech pořád stejnou výkonnost i cenovku jako ten náš Hromada (ne)blahý paměti.
Ofenzivního záložníka v podstatě nikdy nikde nehrál, ani v Norsku, ani za jejich U21 a ani ji nehraje teď v Řecku. Zkoušeli jsme to s ním jenom u nás, ale úspěšnej na tý pozici prostě nebyl. Rozhodně to nebylo tak, že bychom mu tu možnost a podmínky v rozvoji do ofenzivy nedali. Dostal jich dost, ale prostě se vyprofiloval do toho box-to-box halva / druhýho pivota (vedle Oscara), kdy hraje on toho ofenzivnějšího z té dvojice. Jestli přitom někomu vizuálně, tím nižším těžištěm a několika dlouhými balóny nebo průnikovkami za obranu připomínal Stanciua, tak to není problém ani Zafeirise, ani našeho realizáku. Prostě jím nikdy nebyl, a proto se jím ani nestal. A to ani v tom dobrým, ale ani v tom špatným. Tedy v tom, že by měl relativně větší rezervy ve hře dozadu.
Na závěr je pak nejvíc vypovídající, že se tu tohle téma řeší po zápase, kde kvůli Chytilovo hovadině nemohl Zafeiris svůj jinak velmi slušnej přínos ofenzivě (z pozice, ze které ho týmu dává) vůbec ukázat..
Skrýt původní komentář
Re: Zafeiris
mig52 NOVÝ před 2 hodinami 11.03.2025 16:32 |To jako reprezentant Řecka nemůže být z formy??!! Díky roli, kterou dostal od trenérů?!
Re: Zafeiris
lantsmit NOVÝ před 2 hodinami 11.03.2025 16:45 |Z formy je jenom pro tebe a jenom teď po 20 minutách na Letný, které o ní mohly aspoň trochu vypovídat. Kdyby to tam po tom svém úniku pověsil, tak tu budeš stříkat dva tejdny.. Ale já vím, na kdyby se nehraje... Teda lidi jako vy s Alanorem můžete, když se vám to bude hodit do krámu. Zato my, vobyčejný fandové fotbalu jako hry, kterou ovlivňuje milion věcí, si takovouhle argumentační parádu dovolit nemůžeme.
Shrnutí na závěr: za špatný výkony / formu konkrétního hráče může realizák, kterej ho neumí správně využít. Za dobrý výkony / formu je ale zodpovědnej výlučně sám hráč, kterej takovou věc dokázal zvládnout navzdory realizáku.
A ještě jedna poznámka.... Jestli má v našem týmu problémy s výkonností / formou Zafeiris, nebo jsem se tu nedávno dočetl, že má být z formy Diouf, nejistej měl být pořád Zima (třeba ještě po Malmö), tak potom vážně nevím, co by si měli v Živanicích počít o několik tříd horší hráči jako Douděra nebo Chytil.
Re: Zafeiris
Martin 58 NOVÝ před 13 minutami 11.03.2025 18:17 |Velmi trefné. Taky mě to už dříve napadlo. A chtěli bychom Sadílka? Nechtěli! Tak proč na něj předěláváme chudáka Zafiho. To už jsme si rovnou mohli nechat lepšího Sadílka, Červa. Jenže když dáte na misky vah jeho a Zafeirise v nejlepším vydání, budeme chtít Zafiho. Nyní tím spíš, že máme Mosese!
Re: Zafeiris
mig52 NOVÝ před 2 hodinami 11.03.2025 16:30 |Tak teď to reálně vypadá, že nikde. S takovou hrou nemám obavu, že v brzké době odejde.
Re: Zafeiris
vlk30 (přítel SN) před 3 hodinami 11.03.2025 15:56 |Také bych řekl že realizák po něm něco chce on se to snaží plnit naprosto poctivě a na svoji kreativitu nemá asi tolik času. Věřím že jinde by asi zářil víc jako individuálně.
Re: Zafeiris
Arminius před 3 hodinami 11.03.2025 15:57 |Mám úplně stejný názor, hlavně že má Zafi správná běžecká čísla a je správně soubojový.
Re: Zafeiris
martynko před 4 hodinami 11.03.2025 14:35 |Sezonu před příchodem Zafiho jsme se do ofenzivy trápili s jalovou házenou a do defenzivy s propadáváním balonů a opakovaným hloupým inkasováním. Ztratili jsme tak hned několik zápasů s lehčími soupeři.
Pak přišli víceméně zároveň Zafi s Ogbuem a celý obraz hry rázem poskočil na jinou úroveň. Jak ofenziva, tak stoperská činnost. Zafimu v pohybu nepřekážel balon a rychle ho rozdával, hra zálohy se díky tomu viditelně rozhýbala. Ogbu stahoval balony ze vzduchu jak magnet a rozehrával jako starej mazák. Na hru se najednou dalo koukat a výsledkově se to též projevilo.
Bohužel z pohledu laického diváka se po nějaké době Zafi Jidřichovi osvědčil v nárazových rolích hlídacího psa playmakerů silných soupeřů a u Jindřicha si tím zřejmě podepsal ofenzivní ortel, kdy ten ho zřejmě od té doby vytěžuje mnohem více pro defenzivní činnost. Aspoň mi to tak připadá.
Re: Zafeiris
mig52 před 2 hodinami 11.03.2025 16:27 |No jo, bohužel, razítko a podpis. Hlídacího psa zvládne odehrát dost hráčů, tvořit hru a její výstavbu jen pár vyvolených a my z jednoho z nich uděláme dělníka hřiště.
Re: Zafeiris
Marcelo10 před 4 hodinami 11.03.2025 14:56 |Tohle bych vůbec nevyčítal Zafeirisovi, ale realizáku. Můj názor je, že místo Kerbra, odborníka na standartky (kolik jsme z nich dali golu?) jsme měli přivést odborníka na zakládání akcí. Na náš fotbal se už zase nedá dívta, stejně jako loni a předloni. Nepochopím, že takový kádr, za takový peníze, hraje takovou nakopávanou. JiT se často inspiruje v zahraničí, ale tady tuhle disciplínu prostě nezvládá. Kde viděl naše založení akce, kdy stoper pošle dlouhý balon, kde ho útočník sklepne a pokud míč udržíme, pak teprve "tvoříme" na polovině soupeře, to nevím. Já žádný podobný tým, mimo naši ligu, neznám. V Evropě prakticky neexistuje tým, který ve výstavbě hry naprosto vynechává střed zálohy. A tím pak trpí celé naše hra. Je to pak hektický, soubojový, rozháraný. Akce si nepřipravíme, reagujeme a ž na odraz, což nám, vzhledem k tomu, že 99% týmu proti nám zaleze, ale vůbec nevyhovuje. Z tohohle jsem dlouhodobě nešťastnej. Snad jediný opravdu pěkný zápas letos byl proti Lille. A pokud to umíme proti takovému soupeři, nedokážu pochopit, že proti Spartě nebo Bohemce ne.
Re: Zafeiris
Marek3 před 3 hodinami 11.03.2025 15:11 |1000% souhlas! Od odchodu Stancia, Kudely, Simy, Baha hrajeme nejaky hura fotbal. Jedina vyjimka byla jedno jaro v Evrope kde jsme tezili ze Sorovi rychlosti - tam se mi to libilo.
Re: Zafeiris
mig52 před 2 hodinami 11.03.2025 16:21 |Tak s první větou souhlas, je jasné, že na takové stagnaci má realizák klíčový vliv. Zafi přece nemohl zapomenout kopat.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Marek3 před 3 hodinami 11.03.2025 15:18 |Stanek
Holes - Ogbu - Zima
Moses - Zafeiris
Doudera - Provod - Oscar
Kusej - Chory
Neslo by to takhle?
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
McLawyer NOVÝ před 2 hodinami 11.03.2025 16:44 |Nešlo, Oscar má z derby čtvrtou ŽK
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
Sherudan NOVÝ před hodinou 11.03.2025 17:30 |U Holeše bych ještě připomněl, že se minimálně spolupodílel na druhém gólu, když jen strnule přihlížel, jak se kolem něj kutálí nepovedená Schranzova přihrávka.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
záplata NOVÝ před 44 minutami 11.03.2025 17:46 |Jestli on nebyl strnulej spíš Schranz, když viděl jak to tou přihrávkou Holešovi do protipohybu dojebal.
Hm, to je zajímavý, opravář googl mně slovo dojebal podtrhl, že tam mám hrubku a já tam žádnou nevidím.
Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo
SLAVIESTA NOVÝ před 34 minutami 11.03.2025 17:56 |Dojemné, jak se dá úplně všechno zmanipulovat. "Minimálně se podílel....." Za dokonale zjebanou(výstižnější výraz nenacházím) přihrávku obvinit nešťastného adresáta, to je dokonalost sama, to Ti musí závidět i nejeden politik.