Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 22. kolo

Slavia v pohledném a zajímavém utkání porazila Baník i podruhé v sezoně. Výkonem se zaskvěl hlavně jediný střelec zápasu Zima.

Nedělním šlágrem kola jsem byl velmi mile překvapen. Slavia zatím na jaře nepředváděla žádné oku lahodící výkony, od Baníku jsem pak na půdě papírově silnějšího týmu čekal hlavně urputný boj a hru na brejky či snahu využít nějakou standardku. Utkání ale začalo otevřeně a pomohla mu i rychlá úvodní branka Zimy, který se prosadil po rohovém kopu. Dobře kopnutý míč a tlak na malém vápně - to je podle mě ta nejúčinnější varianta pro tyto situace, o čemž celou sezonu přesvědčuje zejména londýnský Arsenal.

První půle pak oboustranně měla grády. Baník hrál otevřeně a měl trochu překvapivě mírnou územní převahu. S velkou chutí hrál směrem dopředu hlavně náš bývalý hráč Ewerton. Z aktivní hry hostů vyústilo i množství rohových kopů, které ale Slavia až na jednu výjimku ubránila bez problémů. Naopak sešívaní byli nebezpečnější a měli hned tři další vyložené šance - dvakrát ale vynikl brankář Holec, Provod pak zakončil těsně vedle.

Druhé dějství bylo z naší strany ještě lepší. Slavia měla převahu a Baník se kromě pár náznaků nedostal vůbec k ničemu, možná i kvůli nucenému odstoupení aktivního Ewertona. Druhou vstřelenou branku slávistů ale po kontroverzním zásahu videa rozhodčí neuznal a další šance opět zůstaly trestuhodně nevyužity. Až do samotného konce tak byli hosté ve hře o body, ačkoliv by dění na hřišti spíše odpovídala naše poklidná výhra o dvě až tři branky. Závěr jsme ale stejně zvládli, takže mě tentokrát neproměněné šance až tak nepálí (i když se toto téma bohužel opakuje) a spíše jsem rád, že se hrál pohledný fotbal a my předvedli kvalitný výkon proti silnému soupeři, který hrál hlavně v prvním poločase velice dobře.

 Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 5 - Žádný náročnější zákrok předvést nemusel, Ewertonovu šanci v první půli by zřejmě chytil, ale ještě před ním zvládl odvrátit míč Schranz. Tentokrát jsem ale nebyl spokojen se Staňkovou hrou nohama, kdy se mu nepovedlo více odkopů, než by bylo záhodno.

Štěpán Chaloupek - 7 - Potvrdil, že je na ligu výborným hráčem a že když dostane šanci, tak zahraje velmi dobře. Proti Baníku měl těžkou práci s Ewertonem, několikrát ale zasáhl velmi dobře. Aktivní byl i směrem dopředu, skvělé byly jeho náběhy do vápna, jen škoda, že velkou šanci neproměnil (předtím ještě výborně sklepával pro Douděru). V 70. minutě ho pak vychytal Holec ještě jednou, ale tam bych spíš ocenil výborné zpracování Chaloupka. Očekávám, že je u něj jen otázka času, kdy se do základní sestavy dostane, na Slavii výkonnost má. Jen doplácí na velkou konkurenci v podobě taktéž výborného Holeše, který je navíc i jedním z lídrů týmu.

Igoh Ogbu - 7 - Se všemi stopery jsem byl velmi spokojen. Ogbu skvěle zvládal souboje, což bylo patrné hlavně ve druhé půli, kdy se díky tomu Baník nebyl schopen dostat do tlaku nebo zakončení. Měl jen jeden menší moment, kdy zbytečně kličkoval místo přihrávky, naštěstí míč nakonec neztratil.

David Zima - 9 - Jednoznačně hráč zápasu a nejlepší Zimův výkon od návratu do Slavie. Prosadil se po rohovém kopu, byl i u druhé branky, která nakonec bohužel neplatila. Jeho dva skvělé centry z hloubi pole předcházely gólovkám Douděry a Chaloupka. Ve druhé půli měl ještě jednu dobrou šanci, kdy pálil nad. Jen drobnou výtku mám k situaci okolo 80. minuty, kdy podpořil útok (což je chvályhodné), ovšem za cenu, že se po ztrátě míče nebyl schopen rychle vracet a musel se vepředu vydýchat. To v tom čase za těsného vedení nebylo takticky správné rozhodnutí.

David Douděra - 5 - V první půli se ocitl po dobrém náběhu ve velké šanci. Měl před sebou sice takřka odkrytou branku, zakončení ale bylo náročné. Akrobatický kop se mu celkem vydařil, ale Holec zasáhl ještě lépe. V 67. minutě v situaci dva na jednoho si naběhl nesmyslně za hráče soupeře a znemožnil tím Schranzovi možnost nahrávky před prázdnou branku, nicméně se nakonec stejně mával ofsajd. V poli se mu dařilo v soubojích, nicméně v první půli měl Ewerton na křídle až moc prostoru a situace musel hasit Chaloupek až na poslední chvíli.

Christos Zafeiris - 6 - Není v ideální formě, hlavně směrem dopředu se mu nedaří, jak by si fanoušci a asi i on představovali. Ale nějaký standard pořád má, navíc je velmi poctivý a platný směrem dozadu. Horší šestka.

Oscar Dorley - 6 - Ve středu pole to byl proti Boulovi s Rigem velký souboj dvou silných dvojic. Z mého pohledu to dopadlo relativně vyrovnaně a nedá se říct, že by jeden tým druhý výrazně přehrával (rozdíl byl spíš ve vytváření šancí okolo pokutového území). Oscar se blýskl čistým vypíchnutím míče Boulovi. Jeho diskutovaný zákrok podle mě na kartu spíše nebyl. Soupeře sice rukou do obličeje trefil, ale nikoliv loktem a velkou intenzitou, navíc v situaci, kdy skákal na míč a soupeř sám šel do kontaktu s cílem Oscara rozhodit.

Malick Diouf - 5 - Baník na něj byl připraven dobře a k větším útočným akcím Dioufa nepustil. Ve druhé půli se málem ocitl v šanci, ale špatným zpracováním se o ni připravil.

Ivan Schranz - 6 - Nadprůměrný výkon, dá se říct, že trenérům celkem adekvátně splácí své zařazení do základní sestavy. V první půli velmi dobře odvrátil nebezpečný volej Ewertona.

Tomáš Chorý - 7 - Do šancí se v neděli dostávali jiní, Chorý jim k tomu ale poskytoval servis v podobě výborné práce v poli. Udržel a rozdal spousty míčů, herně se mu dařilo a byl pro tým velmi platný.

Lukáš Provod - 7 - Výborně kopl roh před jedinou brankou zápasu - tak by to mělo vypadat! Další rohy už se mu ale tak nedařily - byly příliš krátké. V poli byl tradičně vysoce nadstandardní a patřil k nejaktivnějším hráčům nahrací ploše.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

22. kolo - Neděle 16. 02. 2025 18:30

Chance liga, 2024/2025
1 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

8. David Zima

FC Baník Ostrava
FC Baník Ostrava

Komentáře (51)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Pedro50     před 3 dny 18.02.2025 15:15 |  
    8 33

    Douděra za mě 3.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Divizni (přítel SN)     před 2 dny 19.02.2025 06:40 |  
      2 11

      Podepisuji. Viděl jsem to ale jen v televizi. Kluci co byli na staďáku říkají, že toho hodně naběhá, tak to zřejmě trenérům stačí. Hezký den všem.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    rybarmirek     před 3 dny 18.02.2025 15:23 |  
    5 2

    Zdravím,hodnocení naprostý souhlas, zápas jsem viděl dvakrát a musím s tebou ve všem souhlasit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Kikoriki     před 2 dny 18.02.2025 23:16 |  
      3 2

      Já to viděl naživo a pak při rozmrazení ještě doma. Ta dominance nad Baníkem byla víc vidět v TV. Zima byl fantastickej a já řval jako kráva. Kanonýr, kanonýr David Zima kanonýr.... rybarpetr

  3. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Flame     před 3 dny 18.02.2025 15:36 |  
    24 1


    Zdravím všechny,

    V Praze vládne paní Zima.

    V Edenu vládne pan Zima.

    Na "toaletné" stále zima: -13 !

  4. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Cross     před 3 dny 18.02.2025 15:39 |  
    14 2

    Zima předvedl komplexní a zcela dominantní výkon. Byl celý zàpas tak dobrý, že to nemůže být náhoda. Slavii se jeho návrat přece jen vyplatí, protože jeho stomilionová cenovka je v ostrém kontrastu třeba s Vitíkem, který produkoval zásadní minely půl podzimu a Transfermarkt mu pořád drží cenovku 15 miliônů eur. Tedy 370 miliónû korun. Směšné.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    kupik     před 3 dny 18.02.2025 16:04 |  
    26 1

    Dobrý odpoledne,přátelé
    Zima,Zima,zima.
    Zima vzadu,Zima vepředu,zima v ochozech.Na place o poznání tepleji,u videa patrně groček a pohodička.
    Ale popořadě.
    Díky k.Alanorovi za objektivní hodnocení,akorát jsem trochu na vážkách jak oceniti Ch.Zafeirise.
    Snahu určitě nelze upřít,ovšem pokles formy je dosti viditelný.Škoda.
    Velký zlepšení však vidím u získání druhejch míčů,bohužel často takto pracně získanou mičudu ztrácíme buď nepřesnou příhrou,či předržným vedením nebo zdlouhavým hledáním palebný pozice.A právě tady mi Ch.Zafeiris dává možnost si trošku postěžovat.Avšak i tak přispěl k dobrýmu výkonu celýho mančaftu,to hlavně v druhým jednání.
    Pochopitelně půjdu s dřívím do lesa,když budu chválit D.Zimu,ale byl to jeho dominantní výkon,kterej se podepsal na zisku třech bodů.
    A taky budu chválit T.Chorýho.
    Nevim,kdo přišel na ten nápad dotáhnout ho sem z Plzně,ale podle mýho to byl geniální tah.
    Von snad netratí jedinej balón,rozdává to hlavou,prsama,nohama,visej na něm,vokopávaj ho,tahaj,strkaj,stejnak to podrží a rozdá.Já osobně vidím jeho příchod jako povel k boji o titul.
    A co se týče toho VARu,tak na to mám 2 úhly pohledu.
    Ten první je,že celej slavnej VAR se už zcela nepokrytě a cíleně snaží dostat Slavii pod tlak a škodit.Takovejch situací jako byla před tou neuznanou brankou je v zápasech přehršle,na pětníku 10 borců,ruce,nohy,těla,prostě mlejn gól a neplatí.Proč?Protože VAR rozhodl,že I.Ogbu strčil do pana Holce.To jako fakt?To neviděli že Prekop ho tam remploval a do toho gólmana nacpal?Proboha,tohle není balet ani sportovní gymnastika,to je fotbal.Co by se asi dělo,kdyby se totéž událo na druhý straně.Lze jenom spekulovati.
    A teď ten druhej pohled.VAR dal najevo,že bude zlobit a rozhodovat v náš neprospěch.A možná dobře,že se to stalo v zápase,kterej jsme si s přehledem pohlídali a vyhráli.A jak se říká,všechno špatný je k něčemu dobrý,může to platit i zde.Budou muset ubrat,tohle bylo moc vokatý.
    A jenom to potvrdil pozápasovej rozhovor s panem Holcem.Jeho slovy,při první brance čekal jestli nebude nějakej kontakt aby spadnul.Kontakt nebyl a byl gól.A při druhý brance prej cejtil kontakt,tak upadnul.Kdo ho strčil neví.
    No a jak to dopadlo už víme všichni.Ve svý podstatě ten VAR docela potopil.A takhle se tady dělaj výsledky a fotbal.
    Proto v Plzni žádný tyjátry,žádný provokace,chladnou hlavu,poctivej výkon a přesnější mušku.
    A věřím,že to půjde.



    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Slávista 51     před 3 dny 18.02.2025 16:10 |  
      4 0

      Provokování bude,
      tak zesměšnit !

  6. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Slávista 51     před 3 dny 18.02.2025 16:07 |  
    5 7

    Není v ideální formě - tak za 6
    Nadprůměrný výkon - také za 6.
    !

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Alanor (admin)     před 3 dny 18.02.2025 16:14 |  
      7 7

      I když hráč není v ideální formě, tak může - světe, div se - podat nadprůměrný výkon. Není to nepodobné s tím, když si i skladník ve šroubárně přečte Vergilia v originále, že?

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        mig52     před 3 dny 18.02.2025 16:59 |  
        9 2

        Alanore, s tvým hodnocením i názory téměř vždy souhlasím. Ale jsi přesvědčen, že Zafi podal nadprůměrný výkon?

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        mig52     včera 20.02.2025 07:28 |  
        1 2

        A ještě k těm skladníkum ve šroubárně. Asi sis neuvědomil, že velká část jich byla za bolševika z komunity vzdělanců z řad lékařů, inženýrů, právníků, kteří nevoněli režimu, takže louskali i Ovidia, Sókratése, Platóna či Čapka aj. :))), :(((((

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Slávista 51     před 3 dny 18.02.2025 17:10 |  
      3 2

      Zafi - 6
      Schranz - 6

  7. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    cvočkař Danda     před 3 dny 18.02.2025 16:50 |  
    11 2

    Zdravím všechny.Jen na okraj,ten Douděra je fakt plašan,ale jak si na něj při náběhu počkal ten 100kg chachar a dal mu předpisových bodyček,jak v NHL,tak to musel být za žlutou moc rád.
    Nejlépe to bylo vidět ze zadního záběru jak se na něj chystá a jak vystrčil bok.Radko Gudas hadr.
    Jinak až na nervy, že to tam v. 90.min.nějakým omylem padne do naší branky,to byl velmi dobrý zápas.

  8. Hodnocení

    Hubicka     před 3 dny 18.02.2025 19:01 |  
    20 1

    Vcelku souhlas. Jen k brankáři. Hra nohou není až tak zásadní. Důležté je chytit co má a ještě něco navíc. Do autu to uletí kolikrát stoperům taky.Zafeiris je chráněný hráč. Sympaťák, maká, ale přínos s otazníkem. Až někdo přijde, případně se vyhraje Pech nebo někdo jiný, uvidíme. Chorý je na 8. Jeho přínos je velký i když nedá gól. Ve srovnání s Chytilem u třídu lepší.

    • Re: Hodnocení

      levap     před 3 dny 18.02.2025 19:40 |  
      4 10

      Jenom drobnost, hra nohou brankáře je zásadní a Staněk v této činnost opravdu není jednička a je to velká škoda. A i s ohledem na to jestli má šanci se dostat do zahraničí.

      • Re: Hodnocení

        Hubicka     před 3 dny 18.02.2025 20:04 |  
        1 5

        Jo, souhlas. Pro zahraničí je to handicap. Buď se zlepší nebo. . . Je to na něm.

      • Re: Hodnocení

        _karlik_     včera 19.02.2025 17:23 |  
        4 2

        jo, jo, spoléhání na hru nohama už z branky dostalo i p. kinského


        Komentář byl uživatelem upraven (19.02.2025 17:25) . Zobrazit původní komentář

  9. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Virgil1956     před 3 dny 18.02.2025 19:05 |  
    14 6

    Jen technická poznámka ohledně šance Schranz - Douděra. V ofsajdu nebyl Schranz, pískal se skutečně Douděrovi, když se z ofsajdu vrátil pro odražený míč. Takže velká šance to byla a zazdil jí Douděra tím, že Schranzovi vlezl do ofsajdu, a ten musel nevýhodně zakončovat sám.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      soze     před 3 dny 18.02.2025 19:33 |  
      10 0

      Ovšem nejlepší střelec Eura měl i tak skórovat :D

      Ale seriózně, pokud Schranz zamýšlel vytáhnout na sebe brankáře a pak přihrát před prázdnou kasu Douděrovi, tak ten svým zaběhnutím do ofsajdu donutil Schranze střílet když už byl brankář kousek před ním.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Virgil1956     před 3 dny 18.02.2025 20:26 |  
        4 2

        Přesně tak, tuthle šanci bych Schranzovi nevyčítal, bylo vidět, že chce přihrávat Douděrovi, a pak už byl moc blízko u golmana,

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          pavelKa (přítel SN)     před 2 dny 19.02.2025 07:27 |  
          7 7

          Byla to klasická Douděrova zbrklost. Vidí celé hřiště, vidí beky, vidí i hráče s míčem...a stejně vleze do ofsajdu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            lantsmit     před 2 dny 19.02.2025 09:04 |  
            4 9

            Nevidí… a v tom je jeden z jeho velkejch problémů. Nedívá se ani před centrováním. A když, tak už dvě vteřiny předtím, než do balónu kopne. Mezitím je situace nabíhajících hráčů zcela jiná, resp. jejich přesný pohyb nelze na tři vteřiny dopředu předvídat.

            • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

              spravnej_jezedak     před 2 dny 19.02.2025 09:15 |  
              9 1

              No právě, že to předvídat lze a to díky souhře.. Buď může předvídat centrující hráč, protože ví, jaké prostory útočící hráč v daných situacích vyhledává, nebo to může být jasně dané taktikou a nebo předvídá útočník, protože ví, kam centrující hráč balon pošle.. Průser je, když ten centrující hráč má takovou techniku, že sám neví kam to poletí..

              • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                lantsmit     včera 19.02.2025 11:22 |  
                3 5

                Na vteřinu dopředu předvídat lze, tzn. když se hráč správně podívá na postavení a náběhy svých spoluhráčů těsně před tím kopnutím. Ale když má někdo jako Douděra, nebo před ním třeba MvB, hlavu zabořenou do trávníku a roboticky sype míče jenom do těch prostor, kde by se cca spoluhráči pohybovat měli, tak to přesně takhle vypadá. PetCCovi to sice hraje ve statistice dělá krásná čísla, že ty svoje spoluhráče ve slušným procentu případů i tak trefí, ale žalostně málokdy tak, aby z toho mohli ohrozit branku soupeře. To vše jenom proto, že se Douděra nedívá, nebo dívá příliš brzo, nebo se strašně dlouho rozhoduje, váhá, a tím celou situaci přehraje, což pravidelně ústí v to, že jeho spoluhráč, pokud od něj balon dostane, tak ho dostane do neřešitelný situace, kdy už stojí / není v optimálním náběhu, obrana soupeře už je zformovaná / přehuštěná apod.

                • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                  Steve2924 (přítel SN)     před 23 hodinami 20.02.2025 11:36 |  
                  2 0

                  Přesně tak. Pak taky samozřejmě funguje to, že kam se dívám, tak kopu (hazím, jedu). Pokud hráč ve chvíli kdy kope kouká do balonu tak snižuje přesnost. A pak je ta souhra k ničemu, protože ty balóny létají s větším rozptylem.

                  Taky při souhře lze předpokládat, kde budou hráči za 2 - 3 sekundy a pak lze hrát i na slepo. Ale to při centrech do vápna obvykle moc nefunguje. Protože opravdu minimum hráčů dokáže během 1s spočítat, kam se pohne třeba 5 hráčů soupeře v obraně. Proto je dobré hrát pořád s hlavnou na hoře a když vidím, že to není výhodné tak ten centr raději zaseknout a lépe si ho připravit aby byl opravdu přesný. Nebo nechat bránicí hráče ať se zastaví a ztratí rychlost.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                    lantsmit     před 23 hodinami 20.02.2025 11:42 |  
                    2 2

                    ano, právě proto musí Douděra často zasekávat a situaci přehrávat. Protože ví, že není schopen hrát s hlavou nahoře při tom svém úniku po křídle zakončeném bez podívání se centrem. Ale i to zasekávání se musí dít daleko rychleji a efektivněji. I proto je Douděrovo příspěvek ofenzivě tak problematickej.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      rakusan     před 3 dny 18.02.2025 22:36 |  
      11 8

      Kdyby šrancik přihrál včas, dával by doudis do prázdný

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Pinturichio     včera 19.02.2025 13:12 |  
        7 2

        To by se mu nesměl Doudis schovat za hráče a znemožnit mu přihrát. Měl si počkat dva kroky, Schranz by na sebe víc navázal soupeře a dostal by to před prázdnou bránu.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    lantsmit     před 3 dny 18.02.2025 21:33 |  
    5 12

    Je zajímavý, a to nemyslím nijak zle, spíš jen jako další doklad toho, jak funguje lidský vnímání… že zatímco po Mandousovi, když začal chytat Staněk, tak byla jeho hra nohama hodnocena jako vcelku v pohodě, nijak zásadně problematická. Pak do toho vstoupil Kinský a všem nám ukázal do té doby nepoznanou úroveň toho, když je brankář zároveň dalším hráčem v poli. Teď se ten samej Staněk vrátil a jeho hra nohama připadá většině fanoušků vážně nedostatečná.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      jirkag5     před 3 dny 18.02.2025 22:30 |  
      29 3

      Důležitější je, že je lepší čapák než Tonda.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        lantsmit     před 2 dny 19.02.2025 08:49 |  
        1 9

        Tomu říkám reakce k věci ;-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      japhy     před 2 dny 19.02.2025 10:33 |  
      3 0

      Mě totiž přijde, že hraje s obráncema o dost míň, než loni na jaře. Že má teď prostě o hodně větší procento nákopů a proto mi to přijde nedostatečný.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    IJS     před 3 dny 18.02.2025 22:50 |  
    7 2

    Hodnocení i známky od Alanora jsou velice přesné a asi je nikdo nebude moc rozporovat. Hra byla dobrá a místy i velmi dobrá. Na tom má zásluhu rychlá úvodní branka a i fotbalové pojetí Baníku. Mně se nějak nelíbí hra středu zálohy. Domnívám se že přijdou zápasy, kdy by to chtělo hrát ve středu zálohy na 3. Zafi je z formy, i když velmi maká a brání, ale směrem do ofenzivy je to špatné a Oscar je výborný, ale jen dozadu. On nedá balón do brejku, to raději zastaví a balón vrátí zpět do obrany nebo i brankáři. Soupeři proti nám mají ve středu hřiště 3 hráče a celkem snadno získávají odražené a "druhé" míče. Abychom na to v Plzni nedoplatili, protože tam je střed zálohy reprezentační! Ještě mi vadilo nenasazení do zápasu Vasila Kušeje. Ten by se v neděli víc hodil než Botos.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Martin 58     včera 19.02.2025 11:36 |  
      18 2

      Tak to nevím, na co jste se od 74. minuty, kdy Botos přišel na hřiště, koukal. Za 20 minut toho vytvořil tolik, že někteří by na to potřebovali půl sezóny.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        IJS     včera 19.02.2025 13:39 |  
        2 0

        Myslel jsem to tak, že vývoji zápasu a otevřenému stylu obou mužstev v závěru zápasu, by více vyhovovalo nasazení brejkového útočníka. Kterým je určitě víc Vasil. Botos je u mě spíš konstruktivní hráč než sprintér s míčem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        lantsmit     včera 19.02.2025 14:12 |  
        1 14

        nevytvořil nic, všechno do čeho se dostal - svým dobrým pohybem a především kvalitní prací svých spoluhráčů, a to i díky výrazně narůstající únavě soupeře - zadrbal a zazdil. S výjimkou toho zakončení do tyče. Pro mě osobně tenhle jeho výkon moc příslibem není. Rohodování a provedení bylo velmi, velmi špatný. Ale na definitivní hodnocení je samozřejmě spousta času před námi, resp. před ním. Chci ve své hlavě ten jeho výkon omlouvat tím, že to byl jeho první velkej start za Slavii.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Lunaris     před 20 hodinami 20.02.2025 15:17 |  
        1 0

        .


        Komentář byl uživatelem upraven (20.02.2025 15:17) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Lunaris     před 20 hodinami 20.02.2025 15:17 |  
        2 0

        Po prvních dvou akcích Botose jsem si říkal, co tady tenhle hráč dělá. Následně to bylo možná o něco lepší, ale on v první řadě musí získat návyky na agresivní fotbal Slavie a neváhat jít do souboje.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      mig52     včera 19.02.2025 12:29 |  
      6 2

      Tak jak to teď hraje Zafi, přesně vyjádřil Sokrates. Psal jsem v podobném duchu asi před dvěma týdny. Předržuje, ztrácí nebo často nepřesně přihrává. Jasně, dozadu ok, ale my bychom kvalitu na jeho postu potřebovali směrem dopředu.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 2 dny 19.02.2025 09:06 |  
    32 4

    Dobrý den přeji Vám všem od nás z Prácheňska a u dobré kávy. Tady venku je docela "samec":-)))
    Hodnocení je od přítele Alanora velmi dobře zpracováno a zdůvodněno a tak jsem si jen říkal, že možná Zima mohl dostat ještě maličko přidáno:-)). Ale i tak souhlasím.
    Pořád bych byl však ještě ve střehu a radši si všímal našich nedostatků, které mě trápí.
    Ještě pořád máme zbytečné ztráty míče a řešení v útočné fázi by mělo být víc po zemi a rychlejší.
    Ano, dostávali jsme se proti chacharovi do šancí, ale to proměňování je pořád nedokonalé.
    Vždyť těch branek opravdu mohlo být víc. Takže pořád je na čem pracovat a co zlepšovat.
    V první půli byl chachar ve středu středu hřiště dost na míči, ale k bráně se už moc nedostal díky klukům v obraně.
    Chaloupek si chvíli zvykal na Awertona, ale pak se začal do tempa a cca od 30 minuty už byl moc dobrý. Holeše zastoupil více než dobře a jeho spoluhra se Zimou byla fakt kvalitní. Navíc Ogbu velmi čistě a s přehledem vymazal Prekopa. Navíc měl Prekop za tu simulaci ve vápně dost žluťáska bez debat.
    Oscar byl opět nadstadartní.
    Zafi by při hře dopředu neměl tolik předržovat balon. Pak ho zbytečně ztratí. To byla jeho vada, ale dozadu makal.
    Souhlasím také s hodnocením Tomáše Chorého. Chaluš na něho hrál docela "Sumo", ale Tomáš se vyprovokovat nenechal.
    Zároveň bych zase až tolik nehejtoval Douděru, on si své v tomto zápase odmakal. Ale souhlasím, že v první půli se Eweronem nevracel, Trpišovský mu to také důrazně připomněl a pak už to bylo lepší.
    Ve druhé půli jsme přeřadili na vyšší rychlostní stupeň a chachaři už tolik nestačili držet střed hřiště.
    Pokud by byla uznána v 56 minutě naše druhá branka, byl by to další zlom.
    Co ale může Slavia čekat od Pechance:-(((. A komise rozhodčích to ještě posvětí, to už je opravdu v (_I_).
    A to nechci rozvádět, co teď předvedla ta "Čuprova rudá squadra" .
    Takže teď nás čeká další těžký soupeř a uvidíme, zda skutečně jdeme dobrým směrem.
    Moc bych si to přál, ale to určitě všichni, co máme Slavii v srdíčku.

    "Quanto superiores sumus, tanto nos geramus submissius" - Cicero
    Čím výše stojíme, tím pokorněji si počínejme.

    Ale protože jsem z kraje Mistra Jana Husa, tak srát si na hlavu také nenecháme:-)))

    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      japhy     před 2 dny 19.02.2025 10:38 |  
      11 0

      Dík za Prekopa, toho snad ještě nidko nezmínil. Hned jsem si říkal, že by za to divadlo měl dostat kartónek. Můžeme porovnat se včerejším Marciniakem, kterému nevadilo simulujícího vyhodit ze hřiště po druhé žluté.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        standa.e     včera 19.02.2025 20:15 |  
        5 0

        Ale na stranu druhou - ta Prekopova simulace byla celkem vymazlená, žádné "vyhodit ruce a umřít",, fakt se snažil napodobit, že ho stáhli rukama...

  13. Neschopnost dát gól

    mirda     včera 19.02.2025 12:29 |  
    5 9

    Že neumíme hrát do zahuštěné obrany (autobus) všichni víme. Že jsme nedali gól ani do až naivně otevřené obrany Baníku mě překvapilo a zklamalo.

    • Re: Neschopnost dát gól

      Alanor (admin)     včera 19.02.2025 12:54 |  
      6 0

      Ten autobus je spíš o tvorbě šancí, kdy máme dost problém si je vůbec vytvářet. Jejich proměňování je věc jiná a zahazovat je jsme uměli vždycky, viz třeba poslední účast v LM.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Taky     včera 19.02.2025 15:00 |  
    2 1

    Díky za hodnocení, mám to zhruba taky tak.
    Chaloupek skvělej, ale jestli bude Holeš fit, proti Plzni nastoupí on. A bude snaha nacpat do sestavy i Bořila, to zase ohrožuje skvělého Zimu. Ale jsou to příjemnější starosti, než když ti co hrají, hrají kulový a ti na lavičce jsou ještě horší. :-)
    Pomůže mi někdo? Ten roh, co po něm padnul druhej (ten odvolanej) gól, kopal taky Provod?

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Papol     včera 19.02.2025 19:58 |  
      2 1

      Bořil asi ne, teprve začal trénovat

  15. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    standa.e     včera 19.02.2025 20:32 |  
    10 0

    Myslím, že stojí za pozornost pouhých 7 inkasovaných gólů po 22 kolech (jen v sezóně 2019/20 jich bylo méně - 5).

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      žbl68     NOVÝ před hodinou 21.02.2025 09:44 |  
      1 0

      snad ten trend vydrží i v Plži ... včerahráli hodně dobře ...

    • Re: Peťo Grajciar dobrej rozhovor

      Narmer     před 15 hodinami 20.02.2025 20:18 |  
      1 1

      Jeden z nejlepších dílů,ale ten jeho přestup k podvodníkům ve mě zanechal velký zklamání.