Na začátek uvedu hodnocení do kontextu. Už z pohledu na tabulku je jasné, že Pardubice jsou podprůměrným ligovým mužstvem, které se pravděpodobně nevyhne baráži. Na začátku jara pak mají svěřenci trenéra Střihavky velké problémy s marodkou. Proti Slavii jim tak chyběla stoperská dvojice Noslin - Lurvink, zranění dále byli Kalabiška, Solil, Surzyn, Sychra a Krobot. Pro karty chyběl Patrák a pro dohodu o hostování Trédl. Po dlouhém výpadku pak alespoň jako střídající poprvé naskočil středopolař Simon. Není tak velkou nadsázkou, že nás v sobotu čekalo takřka pardubické béčko, když větší zkušenosti s ligou měla jen čtveřice Vorel, David Šimek, Šehič a Tanko.
My jsme naopak nastoupili v plné síle s výjimkou zraněného Chorého. Při takovém rozložení sil, kdy byl soupeř v podstatě druholigovém složení, bych očekával jednoznačnou převahu a snadný zápas pro naše barvy. O převaze se nemusíme bavit, domácí ohrozili Staňka až v 75. minutě z ojedinělého brejku. V oslabené sestavě tak Pardubicím nezbylo nic jiného, než se zakopat ve vlastním vápně a odolávat soustavnému tlaku Slavie. Náš tým bohužel jen potvrdil, jak slabou disciplínou pro něj obléhání hlubokého bloku je. Po první půli se šlo do šaten za stavu 0:0 a my jsme se zmohli na jedinou vypracovanou šanci ze samotného závěru, kdy Chytil hlavičkoval vedle (ještě dříve trefil Diouf brankovou konstrukci, tam šlo ale čistě o individuální moment z jinak nególové pozice). Z mého pohledu byl výkon Slavie okolo šestnáctky soupeře obrovsky upracovaný a nekvalitní. Chyběl jakýkoliv překvapivý moment, centry byly nepřesné nebo nesladěné s náběhy útočníků a střelba byla katastrofálně nepřesná.
Od větších nervů nás naštěstí ještě celkem brzy zachránila nešikovně nastřelená ruka domácího mladíka Chukwuebuky. Penaltu s ledovým klidem proměnil Schranz. Vedení jsme pak brzy potvrdili po standardní situaci (ale třeba rohy se nám opět nedařily). Zápas jsme tak dohrávali v poklidu, domácí přeci jen museli hru otevřít a docházely jim síly, takže šancí bylo v závěru dost. Zvlášť když střídající hráči přinesli do hry potřebný drajv (ale je opět otázka, jak by to vypadalo od začátku proti konsolidovanému soupeři). Ukázala se ale naše další letitá slabina, kdy jsme zahodili i ty největší šance, viz Zafeiris před poloodkrytou brankou. Směrem dozadu jsme se nevyhnuli ani ojedinělé chybě, kdy právě v 75. minutě nechal Yahaya v tutové pozici vyniknout Staňka.
Celkově tak snad jako jediné pozitivum vidím další získanou výhru, která nás opět o jeden pomyslný "korálek na niti" přibližuje kýženému titulu. Vítězství samozřejmě bylo zasloužené, protože silně oslabený soupeř nám těžko mohl konkurovat. Tím spíš to ale bylo okolo vápna jedno velké trápení. Tým bohužel již tradičně nevypadá po náročné zimní přípravě na začátku jara vůbec ve formě a jestli jste podobně jako já doufali, že nový formát Evropské ligy na tom něco změní, tak jste dostali jen o dva slabé výkony na začátku jara navíc (byť to bylo i vinou virózy)... Příště proti Baníku je už nejvyšší čas, aby předvedená hra směrem dopředu začala vypadat lépe. Nerad bych spoléhal na to, že k titulu doklopýtáme jen díky pevné obraně a vydřeným gólům ze druhých poločasů.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jindřich Staněk - 6 - Víceméně musel řešit jen jedinou gólovou šanci soupeře, jinak nebyl prověřen vůbec. Yahayu vychytal výborně a prokázal, že dokáže tým v důležitý okamžik podržet. Vzhledem k tomu, že důležitý zákrok přišel až za stavu 2:0, kdy nebyl vyloženě rozhodující v dělení bodů, a taktéž k celkovému nedostatku práce, dávám "jen" lepší šestku.
Tomáš Holeš - 5 - Při bránění měl podobně jako celý tým minimum práce, protože Pardubice nebyly ve stavu, kdy by dokázaly naši obranu častěji zaměstnávat. Směrem dopředu dobře doplňoval vápno a dostával se do koncovky, ta ale byla z jeho strany tristní, kdy několikrát zakopl míč rugbyově úplně mimo.
Igoh Ogbu - 5 - Pardubice moc nehrozily, k čemuž samozřejmě přispěl i Ogbu, ač mnoho těžkých situací nemusel řešit. Ve druhé půli podklouzl u šance soupeře, další pak málem zbytečnou ztrátou založil.
David Zima - 6 - Z našich stoperů se mi v sobotu líbil nejvíc. Doplňoval levou stranu a vyvážel míče. K lepší známce bych si ale představoval aspoň nějaké výraznější momenty směrem k ohrožení soupeřovy branky.
David Douděra - 4 - Jak se mi proti Boleslavi jeho výkon docela líbil, tak tentokrát to bylo slabší. Centry měl většinou neadresné (výjimkou byl relativně dobře kopnutý míč, po kterém následně byla penalta), kombinačně byl slabý. V první půli pak ještě sám nesmyslně kouskoval hru, když se pouštěl do vyřizování si účtů se soupeři.
Christos Zafeiris - 5 - V útočné mezihře by měl být výraznější, měl by se dostávat k nebezpečnějším přihrávkám nebo střelbě. Plus má za výborně kopnutou standardku na Chytila při gólu na 2:0, to mu ale neguje posléze zahozená šance, kdy měl před sebou poloodkrytou branku a on jen trefil brankáře Vorla.
Oscar Dorley - 5 - V podobných zápasech moc velký přínos nemá. Slabého soupeře by zvládl pokrýt i defenzivně slabší hráč, směrem dopředu pak proti "autobusu" nemá Oscar moc co nabídnout. Jednou vystřelil na branku, razance sice byla dostatečná, ale umístění bylo špatné, takže brankář neměl větší problémy s pacifikací pokusu.
Malick Diouf - 6 - Opět patřil mezi naše lepší hráče. Nečekanou střelou z těžké pozice málem překvapil Vorla. Obecně se ale nedá říct, že by vyčníval o třídu a dělal klíčový rozdíl.
Ivan Schranz - 6 - Potvrzuje, že se dostává do formy. Žádný koncert to od Schranze nebyl, ale aspoň dokázal jako jeden z mála našich hráčů vystřelit na branku, z čehož pak byla před přestávkou šance Chytila. Penaltu pak proměnil suverénně.
Mojmír Chytil - 6 - Na začátku kontaktu se soupeřem hodně přidal a jeho pád byl až teatrální. Penalta byla správně odvolána. Na konci první půle hlavičkoval v dobré šanci mimo, to se určitě dalo trefit. Reputaci si pak částečně napravil, když zvýšil na 2:0 po standardce a zajistil Slavii klidnější závěr.
Lukáš Provod - 5 - Nebyl výrazný zdaleka tolik jako obvykle, což se jen podepsalo na sterilitě našeho útočení. V závěru první půle měl dobrý průnik do vápna, ale jeho střela nakonec byla zablokována.
Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (39)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Divizni (přítel SN) před měsícem 10.02.2025 15:00 |Při hodnocení s tebou téměř vždy souhlasím. Dá se říci, že až obdivuji čeho si všimneš a perfektně popíšeš. V sobotu jsem se ale každou chvíli vztekal, co je Chytil za kopyto a že momentálně na Slávii nemá. Tu gólovou hlavičku by kdejaký góĺman vyškrábnul a jako koncový útočník nenasázet takhle slaboučkému soupeři alespoň 3 fíky? Třeba mě tu kluci ukamenují ale je to můj názor.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
popin před měsícem 11.02.2025 14:45 |Souhlas, i mě přišel Chytil úplně tragický, Při gólu měl 3 kliky : že to Zafi skvěle kopnul, že brankář nevyběhl a že se Holeš balonu už nedotkl (byl při rozehrání v offsidu). Brankář v té pozici, kde zamrznul, míč chytat nemohl. Ale spoléhat na Chytila jako koncového hráče je zoufalost.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Kenny před měsícem 11.02.2025 19:06 |Pokud byl v ofsajdu při rozehrání, byla by to regulerní branka. Důležité bylo aby nebyl v ofsajdu při hlavičce Chytila....
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Flame před měsícem 10.02.2025 15:01 |Zdravím všechny,
s hodnocením se nedá v globále nesouhlasit, jenom připodotknu, že i papírově slabší mužstvo může dobrou taktikou, nasazením a trochou štěstí favorita potrápit.
Připomínám naše zápasy v LM, kdy jeden hráč z týmu soupeřů měl větší cenu než celý náš mančaft.
Připomenu také výborný výkon Vorla a vykopnutý Schranzův balón směřující do brány.
Hlavní postřeh Alanora vidím v nekoordinovanosti centrů s útočícími hráči. Můžete sypat centry do vápna jeden za druhým, ale do území nikoho a naopak dáte deset náběhů a balón nepřiletí.
Takže kritika zasloužená!
ALE PŘÁTELÉ, TŘI BODY JSOU DOMA ! ! !
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Kulajs před měsícem 10.02.2025 19:32 |Ano, viděl jsem včera Plymouth (2.liga) proti Liverpoolu, za který sice nastoupilo "Béčko", ale i tak by si mělo poradit a ne že prohraje vypadne.
Komentář byl uživatelem upraven (11.02.2025 10:52) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ano, viděl jsem včera Plymouth (3.liga) proti Liverpoolu, za který sice nastoupilo "Béčko", ale i tak by si mělo poradit a ne že prohraje vypadne..
Skrýt původní komentář
Zřejmě ta
Slávista 51 před měsícem 10.02.2025 15:19 |4 je asi moc, že !
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Matěj51 před měsícem 10.02.2025 15:39 |Autor hodnocení - 10*
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
kupik před měsícem 10.02.2025 15:48 |Dobrý odpoledne,přátelé
velmi trefná je věta na konci hodnocení k.Alanora.
Nemůžeme pořád spolíhat jen na obranu a klopotně dosáhnout branky v druhý půli.
Jaký to rozdíl mezi zápasy,kdy jsme v prvním dějství zařídili 2-3 kusy a bylo vymalováno.
Bohužel,střelba nadále zůstává naší velkou slabinou,jakoby plejeři nevěděli,že nárt se má klopit,lítá nám to pořád do oblak.Samo mám na mysli přesná střelba,pokusů je tam habaděj.
A když k tomu připočteme slabší formu L.Provoda,Oscara i Ch.Zafeirise,tak jsme tam,kde jsme.
Vono nebejt tý pentle,kterou teda I.Schranz zavěsil naprosto famózně,tak by zase byly nervy.
Nám pořád chybí rozdílovej hráč,snajpr,borec co umí aspoň 1 kus za zápas.
Zahráváme dosti rohů,centry tam taky lítaj.Ale buď je to neadresný,nebo tam prostě ten střeleckej potenciál chybí.
Teď chyběl T.Chorý a bylo to ve vzduchu znát.A díky Bohu,že má pochroumanou pouze ruku,nevim nevim,jak bysme tuhle absenci řešili v dalších zápasech,kdyby byl zraněnej dlouhodobě.
Na jednu stranu posilujeme na mnoha postech,respektive přivádíme nový tváře,který se musej zapracovat,na stranu druhou dodnes nebyl ani avizován příchod rozdílovýho útočníka.
Nevidím do klubový pokladny,neznám strategii klubu,ale koupě hotovýho ranaře by nebyla od věci.Můj názor.
A jestli teda chceme tu LM nejenom vybojovat,ale i se ctí hrát,tak holt se musí taky investovati.
Snad se tedy v dalších zápasech zapojí i V.Kušej a pokusí se vylepšit naší produktivitu.Potenciál tam je.
A ruku na srdce,při vší úctě k soupeři,mančafty jako PCE by vod Slavie Praha měly dostat aspoň trojku.
Takže 3 bodíky z Pardubic beru jako normální splnění pracovní povinnosti.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Flame před měsícem 10.02.2025 17:14 |Zdravím,
máš hodně pravdu, ale fakt už si nepamatuju kdy jsme za první poločas dali tři kusy. Pamatuji na zápasy kdy jsme vše dávali do útoku a umírali na krásu se zabetonovaným soupeřem, který dal náhodný gól.
Taky beru v úvahu, za kolik jsme prodali Filu, který se u nás neprosadil, kolik bychom museli dát za vysněného zabijáka?
Opravdu špičkový střelec stojí miliardy a podívej na Mbapého, v Paříži mu tam padalo všechno do čeho kopl a v Realu to stále není ono.
Myslím, že máme teď mužstvo dobře poskládané, chybí vyhranost(viróza nám asi ubrala síly i čas na vyladění hry) a trocha štěstí při zakončení, všichni víme, že z tribuny to vypadá jednodušeji, než na hřišti. A důležité je i sebevědomí při zakončení, které přijde až po vícero brankách.
Já vidím jako nejlogičtější věnovat se tréninku souhry při centrech, aby centrující hráč viděl ve vápně náběh tří, čtyř spoluhráčů a dokázal je balónem nalézt.
Závěrem bych připodotkl, že jsme dali v lize nejvíc gólů a 2:0 se snaživým soupeřem mě fakt neuráží.
Teď jsem si vzpomněl, na podzim 2022 jsme sralťanům dali do pauzy čtyři kusy a škoda, že jsme jim v druhém poločase nepřidali ještě jeden. To by se Priske pakoval a "Taškář" by najmul zase Kotála nebo někoho podobného. To nás stálo minimálně dva tituly.
Komentář byl uživatelem upraven (10.02.2025 17:29) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Zdravím,
máš hodně pravdu, ale fakt už si nepamatuju kdy jsme za první poločas dali tři kusy. Pamatuji na zápasy kdy jsme vše dávali do útoku a umírali na krásu se zabetonovaným soupeřem, který dal náhodný gól.
Taky beru v úvahu, za kolik jsme prodali Filu, který se u nás neprosadil, kolik bychom museli dát za vysněného zabijáka?
Opravdu špičkový střelec stojí miliardy a podívej na Mbapého, v Paříži mu tam padalo všechno do čeho kopl a v Realu to stále není ono.
Myslím, že máme teď mužstvo dobře poskládané, chybí vyhranost(viróza nám asi ubrala síly i čas na vyladění hry) a trocha štěstí při zakončení, všichni víme, že z tribuny to vypadá jednodušeji, než na hřišti. A důležité je i sebevědomí při zakončení, které přijde až po vícero brankách.
Já vidím jako nejlogičtější věnovat se tréninku souhry při centrech, aby centrující hráč viděl ve vápně náběh tří, čtyř spoluhráčů a dokázal je balónem nalézt.
Závěrem bych připodotkl, že jsme dali v lize nejvíc gólů a 2:0 se snaživým soupeřem mě fakt neuráží.
.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Slavistat před měsícem 10.02.2025 21:20 |Kupiku, ale my "ranaře" na hrot máme, to je Chorý, tak byl i koupený. A on většinou za zápas gól dá.
Spíš je problém, že Chytil je dost dlouho mimo formu a další možný střeďák Fila byl na podzim zraněný a už tu není, případně ještě Schranz byl na podzim mimo, snad teď půjde nahoru. Na pravém kraji útoku je to vedle Schranze např. Michez, který je taky zatím nic moc a podle mě nemá nic navíc - rychlost, sílu, techniku..., čím by převyšoval jiné hráče. Na podzim byla i levá strana útoku mimo (Provod hrál v podstatě hybrid křídla a podhrotu) - ani Jurásek ani Wallem nehráli dobře a tak je tu místo nich Kušej, který ale byl zraněný, tak snad už bude OK a půjde nahoru kvalita. Je fakt, že by se ještě jeden útočník hodil, ale podle mého už to na jaro nechají jak je (a uvidí se co ti co tu jsou...). Spíš cítím, že schází pravý wingbek, konkurent k Douděrovi
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Ivan před měsícem 10.02.2025 18:21 |dík za hodnocení,
Ogbu - za 4, dopředu toho moc nepředvedl a vzadu musí být jistý, ale on tam jednou v souboji padal a objímal i soupeře čímž ho složil - to mohla být červená. Kdyby ji rozhodčí pískl, určitě by ho VAR neopravil.
Zima - podle mě výrazný dopředu byl, mimo jiné sám vybojoval standardku ze které jsme skórovali.
Provod - Líbil se mi, ale bylo jasné jak se na něj soupeři soustředí.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Alanor (admin) před měsícem 10.02.2025 18:58 |Nemohla to být červená, protože hráč Pardubic fauloval Ogbua první. Kvůli tomu Igoh padal a až v ten moment chytal soupeře. Stejně a správně se k tomu vyjádřila i komise rozhodčích.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Ivan před měsícem 10.02.2025 20:05 |Úplně stejný argument se dá použít u Santosovi červené s Plzní. Podle mě to nebyla červená, ale byla to šance pro rozhodčího ji dát a je spousta takových která by si na tom smlsla.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
IJS před měsícem 10.02.2025 18:33 |Hodnocení Alanora je trefné a přesně popisuje dojem, který jsme si asi ze zápasu odnesli. Sobotní soupeř z Pardubic byl fakt na úrovni 2. ligy. Nebýt šťastné penalty, tak bychom trnuli asi do konce zápasu. Furt si ale myslím, že problém není až tak v jednotlivých hráčích ( i když někteří hrají fakt blbě ), ale v herním systému, kterým se Slavia prezentuje. Zatím je úspěšný, takže se to těžko kritizuje, ovšem ke koukání to není. Mám na mysli hlavně přechod přes zálohu do protiútoku, centry na stojící útočníky a tradiční problém - rohové kopy. Skutečně netuším v čem je problém, když kopeme za zápas cca 10 rohů, ale i přes výškovou převahu, jsme úplně neškodní a naopak soupeř hrozí brejkem. Opět bych zpochybnil přínos Kerbra.
Ještě k té koncovce. Jak by asi letos střílel branky Venca Jurečka?
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
eomer (přítel SN) před měsícem 10.02.2025 18:37 |Přijde mi, že nám moc nejede hlava. Ta podrážděnost v některých momentech první půle nám to taky kazila.
Komentář byl uživatelem upraven (10.02.2025 18:37) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Přijde mi, že nám moc nejede hlava. Ta poxrážděnost v některých momentech první půle nám to taky kazila..
Skrýt původní komentář
Bílkovské výsledky
Mike před měsícem 10.02.2025 19:43 |Najeli jsem letos na pragmatickou hru a ve finále z toho jsou ,,bílkovské výsledky", jak jsem psal po Boleslavi. Našich 6 posledních zápasů mají tuto podobu- 1-0, 1-0, 2-1, 0-1, 1-0, 2-0. Za 7 vstřelených branek je 15 bodů. Ten tým má v lize daleko herně a výsledkově navíc, ani nevím, jak se k tomu vyjádřit, zda mám být spokojen s body a moc nehodnotit průměrnou hru, nebo být naštvaný, že se nejedná o žádný ofenzivní ohňostroj jako v minulých sezónách, kdy se občas klopýtlo a stálo nás to tituly. Asi zůstanu u těch bodů, které jsou jediným ukazatelem pořadí.
Jak jsem psal včera, tak to zopakuji. Přijde mi neuvěřitelné, že Sparta s jejich kádrem na nás ztrácí 13 bodů a že naše bilance po 21 kolech 18 -2-1 je nejlepší spolu s loňskou Spartou /ta však měla horší skóre po 21 kolech při stejném bodovém zisku jako my v letošní sezóně/ je nejlepší po 21 kolech od sezóny 1943/1944, kdy Sparta měla bilanci
18-3-0. Vlastně výsledkově sledujeme nejlepší Slavii od sezóny 1929/1930, kdy se hrálo sice jen 14 kol, ale tu završila Slavia titulem s bilancí 14 -0 -0 bez ztráty jediného bodu.
Re: Bílkovské výsledky
wimpy před měsícem 10.02.2025 20:13 |Ale ta hra není na jistotu, když vyhraješ 33:2 na střely, 11:0 na rohy a jen 2:0 na gĺy a to jeden ještě z penalty, je problém zjevně někde jinde.
Re: Bílkovské výsledky
KarJal68 před měsícem 11.02.2025 08:58 |chudáku
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Gordo před měsícem 10.02.2025 20:02 |Mám malou poznámku,necelých 10 minut hrál Moses a za mě skvěle .Jeho rychlost a následný centr byla ukázka na které se da určitě stavět.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
mig52 před měsícem 11.02.2025 06:46 |Jenže... . Bez hejtu a ironie. Přestože je JiT relativně mladý trenér, v některých případech je velmi konzervativní, někdy až umíněný a Mosese zřejmě jen tak v základu neuvidíme, protože Oscar. Toho skoro všichni milujeme, ale teď nemůžeme vidět jistou stagnaci, která může souviset s celkovým stavem týmu. Ale proti Baníku ho Jindřich nevynechá. Já věřím v další týdenní posun, forma vždycky na jaře postupně gradovala, snad tomu tak bude i letos.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
mart83 před měsícem 11.02.2025 08:33 |Tak Oscar má tři žlutý, myslím že Mosesův čas přijde brzo, nedivil bych se že už proti Plzni. Tam možná budeme muset se sestavou hodně kouzlit, tři žlutý mají před zápasem s baníkem kromě Oscara třeba i Chorý, Ogbu a Zafeiris. Otázka jak bude ten zápas vypadat, i ze strany rozhodčích a šádka, ale že by se nám nikdo z nich nevykartoval si nějak nedokážu představit :)
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
slamacek (přítel SN) před měsícem 11.02.2025 09:08 |jak ty zapasy budou vypadat? S Banikem nam sudi nepiskne nic navic. ZK budou i za blbosti, zejmena proto aby nase hrace pod hrozbou dostal pod tlak. Takove to Douderovo strkani do zad co se v lize nepiska bude bezna obrana hra.
v Plzni necekam zadne drobne prehmaty. Pokud pujde o jasnou situaci sudi ji piskne, pokud dostane sanci vyberu, volba bude jasna. Pro Plzen, ale i Spartu to bude posledni sance jak zamotat boj titul. Pokud porazime Banik a v Plzni pak neprohrajeme bude už opravdu tezke nam titul vzit. Tedy necekam zadne soft penalty jako ted v Pardubicich.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
obiwan před měsícem 10.02.2025 22:53 |Mě teda zklamalo Zafeirisovo řešení té tutovky předložené Kusejem... To stačilo lehce dloubnout... Jinak se mi líbil, myslím, že se zlepšuje, jen to vztekani a tohle spálení jasné golovky:-(
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Slávista 51 před měsícem 11.02.2025 00:10 |1*
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
KarJal68 před měsícem 12.02.2025 08:17 |pro mne je zafi topka.. právěto vztekání je něco, co něco i znamnená... jde mu o klub a výsledek. nejlepší hráč 4ever
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Kikoriki před měsícem 10.02.2025 23:37 |Za mě kvalita výkonu roste s kvalitou soupeře. Toto béčko nám vlastně o nás moc neřeklo. S Baníkem budeme v topu.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
KarJal68 před měsícem 11.02.2025 08:56 |už jsem tady dlouho nebyl.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
pehacko před měsícem 11.02.2025 16:55 |No a lukatome a jake to bylo?
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
KarJal68 před měsícem 11.02.2025 19:55 |nic moc, stále bez baby ..
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
pehacko před měsícem 12.02.2025 07:25 |Takze si právnicka přečetla co tady a asi i jinde pises a kopla te do prdele. No kazdeho z nas to ceka tak neves hlavu.
Vlastne ani nevim zda to nepises jako radostně, ze mas klid a vytahujes se na nas ostatni podpantoflace.
Ale neves hlavu, ja zrovna nedavno podporil rozejiteho kamarada výpočtem, ze je lepsi zivot bez zensky. Proc ji vlastne mas? Jde hlavne o sex… a ten mas ve vztahu strasne drahej. Ne jen penezma, ale casem mezi tim, kdy jsi s tou zenskou a jen na nej cekas a musis delat strasne veci do nechces. A ted kdyz jsi sam to delat nemusis a muzes si to zaridit jinak. Dokonce ho ani nemusis kupovat. Je ho vsude strasne moc. Kdyz jsi sam! A tolik volneho casu k tomu jako bonus. Nikdo ti nenadava. Nerika co mas delat a co je horsi co Nebudes delat. Nedela ti bordel v byte. Nedela ti bordel v aute. Citove te nevydira a nemuze ti ani nasazovat parohy! A taky nemas zadnou tchyni… byt sam je nejlepsi co muze sebevědomého a zajištěného chlapa potkat! Tak si to nezkaz!
No a kdyby si stejne chtel nejakou zenu, protoze jsi nepoucitelny hlupák, tak se rozhledni tady a na svou sbirku permic jiste nejakou utahnes. Treba ta Arya, tak je pry cerstve rozejita s vlajkou, tak to zkus!!!
Ps: a za to tve priznani jsem ti dal plus!
Komentář byl uživatelem upraven (12.02.2025 07:27) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Takze si právnicka přečetla co tady a asi i jinde pises a kopla te do prdele. No kazdeho z nas to ceka tak neves hlavu.
Vlastne ani nevim zda to nepises jako radostně, ze mas klid a vytahujes se na nas ostatni podpantoflace.
Ale neves hlavu, ja zrovna nedavno podporil rozejiteho kamarada výpočtem, ze je lepsi zivot bez zensky. Proc ji vlastne mas? Jde hlavne o sex… a ten mas ve vztahu strasne drahej. Ne jen penezma, ale casem mezi tim, kdy jsi s tou zenskou a jen na nej cekas a musis delat strasne veci do nechces. A ted kdyz jsi sam to delat nemusis a muzes si to zaridit jinak. Dokonce ho ani nemusis kupovat. Je ho vsude strasne moc. Kdyz jsi sam! A tolik volneho casu k tomu jako bonus. Nikdo ti nenadava. Nerika co mas delat a co je horsi co Nebudes delat. Nedela ti bordel v byte. Nedela ti bordel v aute. Citove te nevydira a nemuze ti ani nasazovat parohy! A taky nemas zadnou tchyni… byt sam je nejlepsi co muze sebevědomého a zajištěného chlapa potkat! Tak si to nezkaz!
No a kdyby si stejne chtel nejakou zenu, protoze jsi nepoucitelny hlupák, tak se rozhledni taky a na svou sbirku permic jiste nejakou utahnes. Treba ta Arya je pry cerstve rozejita s vlajkou, tak to zkus!!! .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
KarJal68 před měsícem 12.02.2025 08:10 |krasny rozbor pehy ... normálně jsem se v tom i našel. moc děkuji. .a myslím to upřímně
Komentář byl uživatelem upraven (12.02.2025 08:14) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
krasny rozbor pehy ... normálně jsem se v tom i našel. moc děkuji. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
KarJal68 před měsícem 11.02.2025 09:00 |choras je nepostradatelný
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před měsícem 11.02.2025 09:27 |Pěkné dobré ráno Vám všem a u dobré kávy:-))).
Děkuji Alanorovi za hodnocení a jeho zhodnocení naší hry.
Souhlasím s tím, že Pardubice neměli být pro nás těžkým soupeřem a i vzhledem k tomu jsou známky takto nastaveny a odpovídají svou hodnotou.
Předně jsem rád, že byla odvolána ta první penalta. Takovou opravdu nechci a Mojmíra poprosím, aby takové souboje radši ustál. Trochu jsem až za něj styděl. I proto jsem rád, že se nakonec prosadil gólově ze hry:-))
Oproti zápasu s Mladou Boleslaví jsem zaznamenal už zlepšený pohyb všech našich hráčů a snad už jsme překonali následky zdravotních problémů ze soustředění a virózy.
Herní stránka je pořád ještě taková nedovařená a nepřesností je tam pořád dost a dost.
Tyhle zápasy, kde je snad i povinností získat tři body, tak se nám podaří vyhrát dost komplikovaně.
Je ale fakt, že jsme i podzim začali dost nemastně a až teprve asi po třetím ligovém zápase jsme se rozjeli a odehráli pak cca 12 zápasů ve velmi dobré kvalitě a to i přes prohraný zápas na Bilbau a ve Frankfurtu.
Snad se to trenérům povede vyladit i teď na jaře a kluci se dostanou do fazóny.
Zápas mi krom toho ukázal, že Moses, Kušej, Botos i Chaloupek nebudou jen do počtu. Pokud k tomu připočítám Dominika Pecha a Thieha, tak máme opravdu slušný potenciál dotáhnou letošní ročník tam, jak si v pokoře a víře přejeme všichni.
V tomto zápase v Pardubicích bych ocenil výkon Zimiče, Staňka, Holeše, Schranze, Diufa a opět pracovitost Oscara.
Jińdra Staněk v brance je jistota.
Zafeiris a Provod tentokrát sice byli v zápase a na míči, ale pořád mi tam něco ještě schází a při té tutovce Zafeirise, to jsem si ulevil docela dost sprostě.
Douděra byl..... vlastně to Alanor přesně vystihnul. Proti MB byl lepší.
Ogbu to vůbec neměl jednoduché, protože vždycky musí hlídat nějakého ranaře (Yahaya byl opravdu kus chlapa) a ono to není nic jednoduchého, pokud hrajeme stylem jeden na jednoho.
Teď nás čeká série zápasů, kde se bude vařit voda.
Baník, Plzeň, Klokani, Sparta, Jablonec.
Uvidíme jak se s tím popasujeme a věřím, že do toho půjdeme na plný pecky.
Ono nám vlastně ani nic jiného nezbývá.
S úctou a pokorou k Vám všem:-))
Sokrates55
"Res secundae amicos parant, sed adversae amicos probant" - Markus Auelius
Štěstí přátele získává, ale neštěstí přátele zkouší.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
Slávista 51 před měsícem 11.02.2025 09:48 |KDYŽ SE BUDE
vařit voda, tak u toho musí všichni hráči Slavie - potit krev.
!
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
žbl68 před měsícem 11.02.2025 13:03 |souhlas vč. DD ...
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
KarJal68 před měsícem 11.02.2025 19:57 |snad ten baník dáme. sice jsme nakoupili co šlo ale hraje douděra a lingr. moc tomu trpišovi nerozumím.
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
mig52 před měsícem 12.02.2025 06:33 |Ogaři, my to dáme. Jak píše Sokrates, jednak forma půjde nahoru, jako v jiných letech (teda snad), a prádelně přát postup až do semi :-))). Dobře ji to vyšťaví a třeba ještě zvedne koefincientík :-))) . (My ho zvedali pár let, jako zkušenost super, ale také jsme na dojížděli). Samo, na krach Plzně absolutně nespoléhat, ale připravovat se v klidu v režimu delších týdnů můžeme. A nebát se postavit občas novice, vypadají fakt dobře! Tož tak, amen.
Komentář byl uživatelem upraven (12.02.2025 06:35) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ogaři, my to dáme. Jak píše Sokrates, jednak forma půjde nahoru, jako v jiných letech (teda snad), a prádelně přát postup až do semi :-))). Dobře ji to vyšťaví a třeba ještě zvedne koefincientík :-))) . (My ho zvedali pár let, jako zkušenost super, ale také jsme na dojížděli. Samo, na krach Plzně absolutně nespoléhat, ale připravovat se v klidu v režimu delších týdnů můžeme. A nebát se postavit občas novice, vypadají fakt dobře! Tož tak, amen..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
KarJal68 před měsícem 12.02.2025 08:12 |co říkáte na ten nový chorál TS ... nějak tomu nemůžu zatím prijít na chuť
Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo
KarJal68 před měsícem 12.02.2025 08:19 |je to offtopic. přesunu to tam