Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

PAOK doma porazil Slavii 2:0, čímž sešívaní přišli o možnost v pohárech postoupit dále. Zápas se našim barvám příliš nepovedl, když jsme od začátku tahali za kratší konec.

 Co si budeme povídat, Slavia měla špatně rozdané karty už před tímto zápasem a šlo spíš o poslední hřebíček do rakve než zlomový okamžik (tím byly domácí prohry s Fenerbahce a Anderlechtem). PAOK byl rozehranější, protože řecká ligová soutěž je v běhu. A sešívané navíc potrápila viróza, kvůli které do zápasu nastoupila s kombinovanou sestavou, v níž dostali šanci mladíci Pech a Konečný.

Ať už to bylo nerozehraností nebo nervozitou, slávisté měli velmi špatný vstup do zápasu. Domácí nás tlačili, což nakonec vyústilo v gól z penalty. Ta byla nařízena po hraničním zákroku, který by se u nás nebo v Anglii pro menší intenzitu pravděpodobně nepískal (viz podobný zákrok na Chorého v zápase s Plzní), nicméně rozhodčí si pokutový kop obhájí, protože Douděra atakoval hráče v šanci zezadu a bez možnosti hrát míč. Inkasovaná branka nás paradoxně probrala, naopak PAOK se uspokojil a sundal nohu z plynu.

Pasáž od cca 30. do 55. minuty zápasu pak patřila nám a vyrovnání nebylo u hlaviček Chytila, Lingra či Zimy daleko. Naděje ale pohřbila Oscarova minela, který se nesmyslně pustil do kličkování ve vlastním vápně proti několika protihráčům. Jak my se v Evropě na každou branku nadřeme, tak naopak soupeři jsme poskytli už několikátý dáreček za sebou, což na této úrovni prostě není možné, pokud chcete být úspěšní. Slavia zápas pochopitelně nezabalila a snažila se dostat na dostřel, nicméně to byla marná snaha a nebezpečnější byly brejky soupeře. Po prohře 0:2 a zřejmě nejslabším výkonu v letošních evropských zápasech tak víme, že ze skupiny nepostoupíme.

Na rovinu si řekněme, že je to velké zklamání a neúspěch (postupují 2/3 účastníků této fáze). Najít příčinu není těžké - s 5 vstřelenými brankami jsme 3. nejhorším celkem z 36, které se účastní této fáze (horší jsou jen Ludogorec a Kyjev). Od dobrých venkovních výkonů bez efektivity s Bilbaeem a Frankfurtem jsme se nakonec dostali až do včerejší křeče. Trenéři tak mají o čem přemýšlet, zvlášť když Plzeň dokázala uspět při podobném losu mnohem lépe se svým pragmatičtěji založeným fotbalem.

Každopádně svět nekončí, ba právě naopak - jarní část sezony teprve začíná. Skupinu jsme si rozehráli špatně už předtím a bylo nepravděpodobné, že to v lednu zvládneme zvrátit. Není tak důvod se hroutit nebo propadat panice. Naopak je třeba se dát dohromady (i zdravotně) a z výborně rozehrané sezony v domácí soutěži vymáčknout maximum.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 6 - Prokázal, že je kvalitním gólmanem, i když se o něm po prosezeném roce pochybovalo. Chytal spolehlivě, rozdílový zákrok vytáhl za stavu 0:2, když zblízka vychytal protihráče. Za inkasované góly nemohl. K dobrému chytání přidal i kvalitní rozehrávku, naopak slabinou bylo v podstatě nulové vybíhání na centry. Lepší šestka.

Mikuláš Konečný - 4 - Venkovní zápas na PAOKu pod tlakem nutné výhry pro něj byl příliš velkým soustem. V úvodu, kdy jsme byli pod tlakem, se hrálo hlavně přes naši pravou stranu, kde měli Konečný i Douděra problémy. Musí si ještě zvyknout na tvrdost i rychlost takových zápasů, ze 2. české ligy je to příliš velký skok. Postupem času se rozkoukal a svůj výkon zlepšil.

Igoh Ogbu - 5 - Obrana byla v úvodu pod tlakem a hlavně pravá strana působila až příliš rozevlátým dojmem. Ogbu se snažil hasit problémy, což se mu dařilo se střídavými úspěchy, viz zákrok na poslední chvíli v pokutovém území za stavu 0:0 a na druhé straně žlutá karta, kdy už mu soupeř prchal ve druhé půli. 

David Zima - 6 - V poli byl naším jediným nadprůměrným hráčem. Z obrany si vedl nejspolehlivěji a dostal se i k nebezpečné hlavičce, ze které málem vyrovnal. Blýskl se dvěma návraty, kdy dostihl a obral o míč unikajícího hráče, i když druhou situaci nejdřív neodhadl dobře a míč podskočil. V závěru si pak připsal ještě jednu chybu, když se naivně nechal obejít u autové čáry, ale to už jsme hráli vabank.

David Douděra - 3 - Bohužel i v prvním jarním zápase přidal další argumenty k tvrzení, že je slabinou současné základní sestavy. Pravá strana byla od začátku pod tlakem, Douděra pak zbytečným zákrokem zavinil penaltu. Když se mohl vykoupit, tak střílel mimo. Dopředu se sice snažil, ale většinou byl neadresný. Když už se mu centr povedl, tak naši hlavičku vychytal brankář soupeře.

Christos Zafeiris - 4 - Bylo vidět, že má velkou touhu předvést se v zemi, kterou reprezentuje. Úvod se nám nedařil, pro dvoučlenný střed zálohy to bylo těžké, když útoční hráči nebyli schopni udržet míč. Po inkasované brance jsme měli lepší pasáž, Zafeiris se dostal více do hry a střelou mohl dokonce vyrovnat. Branku ale minul.

Oscar Dorley - 3 - V nepovedeném vstupu do utkání patřil k minimu  našich hráčů, kteří pod tlakem dovedli podržet míč a rozehrát. K čemu to ale je, když nakonec zápas definitivně rozhodl svou školáckou minelou. Času na rozehrávku měl přitom dost, on ale nesmyslně kličkoval ve vlastním vápně proti přesile. Katastrofální chyba.

Malick Diouf - 5 - Nedá se říct, že by se mu extra dařilo, i tak patřil k našim aktivnějším hráčům. Pokoušel se o průniky i centry.

Ondřej Lingr - 4 - Měl velmi dobrý moment, kdy přesným centrem našel Chytila, který trefil břevno. Pak ještě mohl vyrovnat hlavou sám, ale brankář ho vychytal. Gól se z té šance asi dát dal, ale neřekl bych, že ji Lingr řešil špatně, přeci jen to nebyla úplně snadná pozice a hlavičkoval za sebe. Z hlediska aktivity a kvality mezihry ale odehrál velmi špatný zápas.

Mojmír Chytil - 5 - První půli měl slabou a mnoho míčů neudržel. Blýskl se jen dobrou hlavičkou, kterou bohužel trefil jen břevno. Ve druhé půli přidal a byl ve hře mnohem platnější, tak bych si to standardně představoval. Horší pětka.

Dominik Pech - 5 - Měl i hluchá období v zápase, podobně jako celá Slavia. Když už se ale do hry dostal, tak předvedl dobré věci - byl schopný dobře vést míč i roztáhnout hru. Od hráče v základu bych v takto důležitém zápase sice ideálně čekal ještě výraznější výkon, je ale třeba říct, že mladý Pech nepatřil k těm, kteří by včera zklamali.

Tomáš Holeš - 5 - Průměr, se zápasem už v závěrečných cca 25 minutách nic víc udělat nezvládl.

Simion Michez - 4 - Měl oživit snahu o závěrečný tlak, to se ale nepovedlo a skoro vidět nebyl.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

7. kolo - Čtvrtek 23. 01. 2025 21:00

Evropská liga, 2024/2025
2 - 0
1 - 0
PAOK FC
PAOK FC

26. Schwab (pen.)
56. Konstantelias

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (77)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    Steevee     před měsícem 24.01.2025 19:42 |  
    41 3

    Nemůžu si pomoct. K Lingrovi. Proč se dělal? Už od nás šel jako střídající a v závěrečné fázi tak napůl trucující hráč. Opravdu hodně (!) chtěl ven. Ve Feyenoordu se absolutně neprosadil. Silně se nabízelo, že jeho výkonnost bude horší než při odchodu. A my jsme za něho šli bohužel úplně nepochopitelně vysázet peníze nepříliš vzdálené těm, za které jsme pořídili Ogbua, Zafeirise nebo Dioufa.

    Ok, přimhouřím oko, spoléhalo se na znalost prostředí. A rozhodně se za něho ty peníze platily s tím, že pokud to má mít nějaký benefit, bude to absence nutnosti aklimatizačního půlroku nebo roku.

    Je nejvyšší čas si přiznat, že tohle byl naprostý výstřel do tmy za skoro 60 milionů a nehrát Lingra dál na sílu s tím, že "přece se někdy chytí a nakonec tím ukážeme, že ten příchod byl správný". Není, nebude.

    Velké zklamání.

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      MarekB98     před měsícem 24.01.2025 19:44 |  
      14 2

      Naprostý souhlas. A dále jen dodám, že v tomto přestupním období Slavia vydělala okolo 25 mil. eur na prodejích hráčů. Není na co čekat, musí přijít kvalita, a velká (myšleno ze zahraničí). Když ne teď, tak v létě už stoprocentně.


      Komentář byl uživatelem upraven (24.01.2025 19:45) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

        Alanor (admin)     před měsícem 24.01.2025 19:56 |  
        20 1

        V létě ale bude směrem k případné LM i ligovému podzimu pozdě. Budeme se pravděpodobně muset vyrovnat s odchody (Diouf, možná i Ogbu nebo Zafeiris), navíc bude třeba mít ještě vyšší kvalitu, pokud chceme něco v LM uhrát.

        Peníze přitom máme a i příští sezonu se bude hrát o přímý postup do LM. Přesně teď je ta ideální chvíle přivést aspoň 1 rozdílovou posilu (ofenzivní hráč do středu zálohy), ideálně 2 (k tomu i pravá strana za Douděru). Podle mě je škoda, že jsme do toho nešlápli víc. Kdy jindy, když ne teď?

        • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

          vojtal     před měsícem 24.01.2025 20:02 |  
          15 6

          Moje řeč a naprosto to nechápu. Tohle jde za sportovním úsekem. Když pak slyším Jindru říkat jak máme skvělý tým, trhá mi to uši.

          • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

            Alanor (admin)     před měsícem 24.01.2025 20:06 |  
            12 1

            Je taky třeba říct, že je otázka, jak moc jsou teď v zimě hráči dostupní... Větší přesuny obvykle probíhají v létě. Nebo je ještě možnost, že se o posílení snažíme, jen se o tom ještě neví.

            Na druhou stranu je vypovídající, že jsme chtěli Oumu. Zhruba takové CV bych si představoval od toho extra posílení, o kterém mluvím, ale problém je, že my potřebujeme kreativního hráče, který dělá body, ne dalšího poctivého běžce, který je spíš defenzivně laděný...

            • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

              MarekB98     před měsícem 24.01.2025 20:39 |  
              7 3

              Já bych zase řekl, proč by měl být problém utratit za hráče třeba 10 mil. eur, když se na to dokázalo vydělat? Teoreticky by to mohl zaplatit i Tykač, chápal bych, kdyby s tím měl problém, ale teď, když to bylo z hlediska prodejů tak úspěšné přestupové období, tak není nic takového nutné. S financial fair play mít Slavia rozhodně problém nemůže, dlouhodobě má příjmy z prodejů mnohem vyšší než výdaje. Já bych do toho prostě šlápl, není na co čekat. Je vidět, že ten tým má problémy i v Evropské lize a všichni určitě chceme Ligu mistrů a v ní co nejlepší výkony a výsledky.

        • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

          MarekB98     před měsícem 24.01.2025 20:33 |  
          8 2

          Samozřejmě souhlasím, teď je ten ideální moment. Nejpozději v létě píšu kvůli tomu, že se zatím stále nic neděje a začíná to vypadat, že Trpišovský je s kádrem spokojený.

        • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

          Slávista 51     před měsícem 24.01.2025 20:44 |  
          4 9

          Diouf se ještě zcela nepředvedl, aby odcházel,
          ti dva další jmenovaní se předvedli - jejich odchod nebude mrzet !

  2. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    Gordo     před měsícem 24.01.2025 19:52 |  
    4 18

    Nechci neuspěch svádět na rozhodčí ale ani v jednom ze 7 zápasů nepískali alespoň rovinu.

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      Alanor (admin)     před měsícem 24.01.2025 20:01 |  
      15 3

      To je ta nejjednodušší a nejhloupější výmluva. Rozhodčí pískali v podstatě úplně normálně (taky bych byl radši, aby se postihovaly simulace, ale bohužel to je v současném fotbale víceméně standard), nikdo nás nepoškodil.

      My se musíme vyrovnat s tím, že s námi nikdo závodit v odehraném čase a naběhaných kilometrech nebude. A že se obecně v Evropě hraje méně tvrdě než v lize.

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      ervin     před měsícem 24.01.2025 20:04 |  
      10 3

      Dobrej pokus, můžu tě ujistit že si za to můžeme sami. Neproměňování šancí, pozdní střídání, reakce na průběh zápasů, rozhodčí nejsou bez chyb ale v tomhle nejedou.

  3. PŘÁTELÉ, KAMARÁDI!

    Flame     před měsícem 24.01.2025 20:14 |  
    6 5

    Zdravím všechny.
    Než se pokusím o pár laických postřehů vrátím se k včerejší diskuzi. Tolik skepse snad není na místě a volání po vyhazovech je neadekvátní reakcí na zpackaný špíl.

    S hodnocením souhlas i označením penalty jako přísné, nicméně v zápase Barcelony jsem se divil víc a vícekrát. Takže to bych Douděrovi až tak moc nevyčítal, podle mého názoru byla horší situace před druhým gólem.

    Douděra se rozběhl k naší bráně s míčem u nohy a Mandousovi přihrával do nelehké pozice pozdě. Následně Mandous místo dlouhého odkopu na útočníky zvolí přihrávku na poslední chvíli na Oskara, který se jako přes kopírák snaží hrát fotbalově obklopen několika hráči PAOK. To by se mohlo hrát za stavu 5 :0, ale ne s mužstvem s tak vynikajícím presingem!

    Problém vidím ve stereotypní taktice, pomalý přechod do útoku a házenkářské obléhání soupeřovi brány s dlouhými a nepřesnými centry. Hlavně pokud centruji, je lepší kopnout balon co nejblíž od brankové čáry zpět, aby spoluhráči nabíhali proti proti němu a ne ho dostávali skoro zezadu, potom mají výhodu obránci soupeře. A když píši nabíhali, myslím opravdu nabíhali, třeba desetkrát zbytečně, ale nestát a nečekat jestli mi balón padne na hlavu.

    Pojďme za titulem a zlepšujme se za pochodu, mančaft není špatný.

    • Re: PŘÁTELÉ, KAMARÁDI!

      Alanor (admin)     před měsícem 24.01.2025 20:28 |  
      21 2

      Tak ta kritika je asi pochopitelná. Moc se nepovedl už konec podzimu, včera se definitivně vypadlo a ještě to herně byla celkem bída. Navíc realizák si tomu sám jde naproti, když tam tlačí Douděru s Lingrem, kteří tu důvěru na hřišti nesplácejí.

      Ale souhlasím, že je třeba se na věci podívat s větším nadhledem (pro ty více zklamané klidně až od příštího týdne, kdy už ten PAOK trochu přebolí). Teď jsme byli objektivně v těžké situaci a podělalo se to jindy. To zásadní nás teprve čeká a věřím, že s Chorým a hlavně Provodem ukážeme tu naši lepší tvář. Slavia do toho!

      • Re: PŘÁTELÉ, KAMARÁDI!

        Flame     před měsícem 24.01.2025 21:26 |  
        9 0

        Fakt nic proti kritice, včera jsem skřípal zuby, ale PAOK byl prostě lepší. A kritika Lingra je na místě. Jen si myslím, že hrajeme špatný systém , beze změny, kterou bych viděl jako variantu v určitých fázích špílu.

    • Re: PŘÁTELÉ, KAMARÁDI!

      domácí     před měsícem 24.01.2025 20:44 |  
      0 3

      Myslím, že to nebyl Douděra, ale Konečný.

    • Re: PŘÁTELÉ, KAMARÁDI!

      martynko     před měsícem 25.01.2025 17:45 |  
      3 0

      To jsi vystizne popsal nebezpecnost centrů od brankove cary. Ale jak to chces hrat, kdyz se tam vubec nedostavame??

  4. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    donford     před měsícem 24.01.2025 20:20 |  
    15 1

    Dle mého bylo hodnocení Alanora ještě vlídné. Včera to totiž nebyla Slavia. Individuální výkony velmi různé, nikdo je nesjednotil, nikdo jim nezavelel, nikdo ty ostatní nestrhnul. PAOK byl přece k poražení!
    Michez, Douděra, Lingr, to nebyl fotbal, to bylo utrpení a totální zmatek. Jak nedobře si vedla naše záloha - Douděra, Zafeiris, Oskar, Diouf! Přece spolu nehráli poprvé. Možná v některých minutách převaha v poli, ale vesměs jalová, tedy k ničemu. Zcela zřejmě se ukazuje, že vůdčí roli má Provod a vepředu ho doplňuje Chorý. A doma ještě TS, která naše vyhecuje a strhne.
    Nakonec si nejlépe vedl dopředu rozpaky vzbuzující Mandous. Nejvyšší čas se probudit, a to hned příště proti Malmö. Tak jsme se na soustředění "soustředili", až na to doplatil fotbal. Nějak jsme ho zapomněli.

  5. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    butters     před měsícem 24.01.2025 20:38 |  
    14 2

    K té viróze. Přemýšlím, kolikrát jsme pod vedením JiT měli bezproblémovou přípravu, ať už zimní nebo letní. Protože mockrát to asi nebylo. Zajímalo by mě, čím to je, jestli nás proklel nějaký šaman, nebo je příčinou něco, co by realizák mohl odstranit, kdyby začal něco (nevím co) dělat jinak?

    Včerejšek byl opravdu jen tečkou za naším letošním smutným evropským příběhem, hlavní příčinou krachu byly zbytečné prohry s Fenerbahce a Anderlechtem. Bilbao a Frankfurt venku, tam se dá přimhouřit oko, to jsou týmy z top soutěží s daleko většími možnostmi a ani v jednom z těch zápasů jsme nepropadli. S Turky a Belgičany to bylo horší. Rozhodně to nejsou týmy, s kterými bychom se nemohli měřit. Nemít z těch 2 zápasů ani bod je fiasko. Mrzí mě, že v zimní pauze neřešíme náš hlavní problém, nedostatek kreativity v ofenzivě.

    Jestli chceme na jaře dál spoléhat na to, že se Lingr probere, a Douděra se naučí centrovat, to je jako snažit se hlavou popadesáté prorazit zeď poté, co jsme si tu hlavu už 49x rozbili.

    OK, stalo se, zapomeňme. Zbývá nám liga a nečeká nás lehká práce. V prvních ostrých zápasech po přípravě vždy vypadáme všelijak, tak budu doufat, že jsme si tyhle "porodní" bolesti odbyli včera a příp. ještě s Malmö (umím si představit, kolik hoven se povalí ze sparťanských stok, jestli je neporazíme). A že v lize s Boleslaví už to bude vypadat tak, abychom si mohli říct, že jsme na dobré cestě ke splnění hlavního cíle letošní sezóny.

  6. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    ervin     před měsícem 24.01.2025 21:07 |  
    12 2

    Prosím udělejte něco s tou reklamou, napíšu pět slov a desetkrát vyjede přiblbla reklama!


    Komentář byl uživatelem upraven (24.01.2025 21:08) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      SLAVIESTA     před měsícem 24.01.2025 21:24 |  
      8 2

      Jistě s tím jde něco udělat. Na příklad, že bude vyjíždět ne po pěti slovech, ale po třech. Musím říct, že jsem si ji ještě nikdy nepřečetl, ihned se věnuji pouze jejímu odstranění. Doufám, že ostatní to mají podobně.

      • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

        ervin     před měsícem 24.01.2025 21:38 |  
        4 2

        Já to taky nečtu ale sere mě to!

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      JS (přítel SN)     před měsícem 24.01.2025 21:49 |  
      3 3

      Jo, i kvůli ní je strašně dlouhej loading time stránky a její frekvence je naprosto šílená. Vzhledem k tomu, že výtky tímto směrem se tu objevují už přes rok, stejně tak s nabídkou další sbírky na provoz webu na úkor reklamy, a přitom se nic neděje... Co na to říct.

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      Mesiaš     před měsícem 24.01.2025 22:19 |  
      6 2

      Nainstaluj AdGuard a máš po problémech

  7. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    IJS     před měsícem 24.01.2025 21:25 |  
    25 1

    Zdravím, hodnocení je hodně přísné, ale asi odpovídá skutečnosti. Víc než výkony hráčů mě straší způsob hry, kterou se teď Slavia prezentuje. 1. Pomalá hra. Získáme míč a místo abych, i za cenu rizika a případné ztráty, šli rychle dopředu např. narážečkou, tak míč jde do středu a ještě častěji dozadu na obránce či dokonce na brankáře. A potom znova začínáme hrát do připraveného soupeře. A to je ta lepší varianta. Úplně trnu při bagu se soupeřem v našem vápně, které si několikrát během zápasu hraje golman s obránci. Mimochodem jsme na to doplatili jak s Anderlechtem tak i včera s PAOK. Na obranu hráčů musím napsat, že to po nich trenéři vyžadují. 2. Řešení naši ofenzivy je jen jedno - centry z krajů hřiště někam do vápna. Snad se Chorý ( Chytil ) prosadí hlavou. Jenže než tan centr do vápna dolétne, tak už útočníci stojí, nejsou v náběhu a jsou proti stoperům v nevýhodě. Stoper jde proti balónu. Navíc centry jsou nejúčinnější, když letí pokud možno až od brankové čáry. Naše centry létají z pozice hranice vápna či ještě z větší dálky. 3. Střelba. Nikdo se nepokouší o střelbu. Nemáme hráče, který by byl nebezpečný na střelu z dálky. 4. Varianta B. Hrajeme furt stejně. Byli jsme s tím sice úspěšní, ale už nás mají soupeři načtené.
    Myslím že teď má Jindra a jeho parta těžkou hlavu a třebaže to vše svádí na neproduktivitu, je to jen částečná pravda.

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      záplata     před měsícem 24.01.2025 23:36 |  
      5 1

      Nebuď tak přísný, vždyť my tou rozehrávkou mezi golmanem a stoperama máme víc asistencí než Botos.

  8. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    Slavistat     před měsícem 24.01.2025 21:55 |  
    7 2

    Vypadnutí z UEFY je pro mě velké zklamání.
    Radši teď nebudu hodnotit jednotlivé hráče, ale vidím velký problém v hodně rozdílné kvalitě cca 10-11 hráčů do základu a zbytku. Na podzim týmu tito náhradníci skoro nepomohli (Ševčík, Wallem, Masopust, Jurásek (měl asi 2 dobré zápasy) - tihle už tu nejsou a dále pak Lingr, Michez, Schranz, Zmrzlý, Chytil (taky měl asi 2 dobré zápasy a přitom to byl před rokem náš 1. útočník!) a Douděra taky celkem nic moc. Ano část jich měla různá zranění, přesto v tom vidím velký nedostatek vedení týmu a trenérů, že nejsou schopni z tolika hráčů lavičky (když už si je vybrali) dostat alespoň polovinu hráčů do takové formy, aby byli přínosem při střídání (po střídání šla kvalita hry hodně dolů). A tak se na podzim utavili hráči základu a konec podzimu byl dost na morálku i štěstí, až po porážku od Teplic. Ohledně rotace - dřív se nadávalo, že je moc velká, letos byla hodně malá, nevím, jestli tím, že těm náhradníkům trenéři nevěří a bojí se je postavit při tlaku na body v lize nebo proč. Stejně tak i proč tak pozdě střídají, přitom se nabízí ulevit hráčům základu cca v 60 minutě a opět je to umanutostí trenérů na pozdní střídání nebo tím, že se tam plno těch hráčů lavičky bojí dát od 60.minuty a daj je až v 80.
    Takže co s tím? Peníze jsou, nabízí se i kvůli touze po LM nakoupit 1-2 hráče do základu už teď v zimě (ti hráči kteří přišli v zimě mimo Kušeje jsou hodně mladí, pro budoucnost). Nebo trenéři tolik věří všem těm co mají v týmu? Příprava byla na smůlu rozbitá nemocí (ale Sparta na stejném místě, stejným letadlem byla bez potíží), takže to jestli trenéři dají tým do formy a to včetně náhradníků bude možné posoudit až později. A ligu jsme ještě nevyhráli, je to ještě dlouhá cesta!

  9. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    Petr9608     před měsícem 24.01.2025 22:51 |  
    3 5

    Vlastně jsem si teď uvědomil, že by se na ta naše kaprliga mohla držet v té TOP 10 trvale - stačí když rudí, Pils a Chahaři budou spolehlivě sbírat body v EL/EKL.

    My si pak budeme prokopávat tituly výhrama 1:0 nad Karvinou a LM si budeme moci v klidu pinknout se dvěma remízama doma se Záhřebem a v Bernu.


    Komentář byl uživatelem upraven (24.01.2025 22:51) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      jipeslav (přítel SN)     před měsícem 25.01.2025 08:15 |  
      4 2

      První rok v LM, pokud se to podaří, bude těžký a nedají se čekat valné výsledky. Ale pokud by se hrála pravidelně, znamená to přísun peněz, za které se dají koupit zajímaví hráči a uhrát tam víc.

  10. Liga mistrů - bude to teda priorita

    Petr9608     před měsícem 24.01.2025 23:13 |  
    5 5

    A tedy seriozně se zeptám - pokud úplně nebouchem a ten náskok nám v lize vystačí, tak budou výsledky i v tý bájný LM prioritou, když zase mistr postoupí přímo do LM 26/27?

    Nebo klidně se může stát, že to bude přístup "EL 2024/25"?

    • Re: Liga mistrů - bude to teda priorita

      kostelnivlajka     před měsícem 25.01.2025 08:02 |  
      8 4

      Klidně se může stát, že postoupíme z ligy leda do prdele..

    • Re: Liga mistrů - bude to teda priorita

      martynko     před měsícem 25.01.2025 17:52 |  
      1 0

      V LM jsou za postup i vysledky mnohem vyssi penize a zapasy jsou prestiznejsi. Pro hrace i kluby, pro kazdeho je to skvele PR. Jen nesmíš pravidelně dostávat šišky jak ta Plzeň. Za me urcite nebude uprednostnovana liga pred LM, pokud se tam dostaneme.

  11. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    Petr9608     před měsícem 24.01.2025 23:36 |  
    3 2

    BTW: Pamatujete, že by mezi slávistama byl takový spor na téma tohoto druhu? Že jedna půlku nebetyčně sere ten neúspěch a k tomu je i sere druhá půlka fans, co říkají, že na pohárech zas tak nezáleží?

    Trochu by se to asi dalo porovnat s tim, že někomu vadil los LM 19/20 a někdo z nich byl nadšenej. Mě samozřejmě vadil, chtěl jsem co nejlehčí nebo aspoň styl "dva velmi těžcí a atraktivní + jeden lehký"

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      kostelnivlajka     před měsícem 25.01.2025 08:01 |  
      2 2

      Mně už záleží na tom se dobře pobavit a to je když se vztekám radostí v opačném případě se směji, což už je takové věc odevzdanosti..

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      butters     před měsícem 25.01.2025 13:03 |  
      5 1

      Já jsem někde mezi půlkama (teď si říkám, že by asi bylo lepší to zformulovat trochu jinak :-)), neúspěch v EL mě dost sere, ale zároveň mám letos titul jako prioritu, i kdyby za něj nebyla LM, zkrátka série 4 "prohraných" sezón by byla hodně nepříjemná i s ohledem na to, že minimálně 3 z nich jsme měli výborně rozjeté.

  12. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    záplata     před měsícem 25.01.2025 00:16 |  
    13 9

    Já jsem trošku na rozpacích, přečetl jsem si hodnocení zápasu od našeho trenéra a dozvěděl jsem se, že jsme si v druhém poločase,, vypracovali spoustu šancí", já si na žádnou nevzpomínám a teď nevím jak mám ten termín uchopit abych sním mohl dál pracovat, je nějaká definice pojmu šance?

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      wimpy     před měsícem 25.01.2025 01:14 |  
      11 0

      No když pominu ty hlavičky Chytila a Lingra, na noze to měl Pech a Zima. Všichni čtyři jmenovaní měli větší šanci, než den předtím Lautaro Matinez na letné.

  13. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    cunak     před měsícem 25.01.2025 04:37 |  
    1 13

    Přemýšlím nad rolí brankáře Antonína Kinského ve Slávii. Že by měl být jedničkou někdo, kdo se netají úmyslem do půl roku zmizet, jsem si nemyslel nikdy. Původně jsem si ale myslel, že při zranění Jindry Staňka bylo dobrým nápadem nechat ho chytat. Začínám si myslet, že ne. Co se týká chytání, není Mandous horší brankář. Jasně Kinský má lepší rozehrávku a působí sebevedomeji. Ale tým si já to zvykl, a když tu najednou Kinský není, tým je v obraně a při rozehravce naprosto dezorientovaný. Co vy na to (kromě osobních urážek)?

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      kostelnivlajka     před měsícem 25.01.2025 07:55 |  
      8 6

      Trpiš si tak plní sny, ještě 9x...

      • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

        edenian     před měsícem 25.01.2025 09:39 |  
        7 2

        No, treba mu to vyjde, treba Doudera by se dal poslat do 6. Ligy, ale museli bychom zaplatit. No a prachy asi mame :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      El Greco     před měsícem 25.01.2025 14:35 |  
      10 3

      Ty vážně chceš, aby s Tebou někdo polemizovat na téma: skvělej brankář, kterého jsme prodali za 16.5milionu eur neměl chytat, protože měl chytat horší brankář a tím pádem by ten lepší odešel v létě zadarmo a toho horšího bychom teď zase dali na lavičku?

      • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

        cunak     před měsícem 26.01.2025 06:00 |  
        1 7

        Ano, chci. Protože si myslím, že by pak třeba Oskar neudělal tu chybu a my byli stále ve hře o postup v UEFE.

  14. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    rybarmirek     před měsícem 25.01.2025 06:32 |  
    16 4

    Zdravím,s hodnocením souhlas,zápas nevyšel hned s několika důvodu,nebudu opakovat některé příspěvky od vás,jen jedno musím napsat.Z našeho mužstva už přestává jít dřívější strach,nebo jak to jinak lépe vyjádřit,a já nepřestávám věřit realizaku,že to vidí.Preci nemuzeme stále doufat v nemožné,že se někteří hráči změní jako mávnutím kouzelného proutku,to je nesmysl.Škoda,že se hned zranil Kusej,jeho tah na branku a centry budou potřeba a pochopitelně Lukáš Provod,o toho mám trochu obavu.Potrebujeme hned teď rozdílového hráče,fofrnika který to umí s míčem,nedělá mu problém jeden na jednoho a umí dát gól,opakovaně,ale kde ho sehnat,když prý peníze jsou,ale hráči k nám nechtějí,nebo já nevím.......Loni nám Sparta vyfoukla Krasnigoho,potom Rahmaniho,Plzni jsme nechali blázna,který by se hodil Červa a to ještě Plzeň získala lehce Adua a několik hráčů s Vyškova,tak to děláme dobře,prostě neděláme a za tím si stojím.Vm,že ne každý se povede,ale když to vychází jinde,tak proč ne u nás.Pred cca dvěma lety jsem seděl na tribuně s Martinem Hyskym,bylo to při zápase s Vyškovem,a už tehdá mě řekl kolik schopných hráčů tam běhá,to jsem samozřejmě také viděl,nakonec šli do Plzně za babku......
    Ještě jsem zapomel na jednu velmi důležitou věc,jak jsme si mohli nechat utéct pana Jana Říčku,velkého Slavistu,to mě hlava nebere.


    Komentář byl uživatelem upraven (25.01.2025 08:06) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      kostelnivlajka     před měsícem 25.01.2025 07:54 |  
      6 4

      Pavouk Šádek roztahuje ty chapadla až moc, mám oprávněnou obavu, aby nenachytal naše borce z vedení na švestkách...

      • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

        ervin     před měsícem 25.01.2025 10:02 |  
        27 6

        Ač to budete slyšet neradi Šádek je momentálně nejlepší manažer v lize. Ví koho koupí a okamžitě hráče začleňují s Koubkem do sestavy kde převážně zůstanou /Červ, Prince dřív Kalvach Šulc atd./. U nás se nakoupí X hráčů převážně atletů které obratem pošleme na hostování a většinou je už nevidíme. Ti co zůstanou pořádnou šanci nedostanou, střídání na 5-10minut nic neřeší. Tvrdošíjné prosazování některý hráčů do základu je taky k zamyšlení. Učinkování v EL je za mě ostuda, byť jsme sehráli dobré zápasy bohužel bez efektu, upřednostňovat ligu je blbost a vyhlašovat to do světa ještě větší! Dobře poskládané mužstvo musí zvládnout oboje .Na podmínky které momentálně v Edenu jsou je letošní účast v EL propadák. Postupem do LM by připlavali velké finance ale s touhle hrou bychom si koledovali o ostudu. Přeji všem hezký den.

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      jipeslav (přítel SN)     před měsícem 25.01.2025 08:07 |  
      8 10

      Nesouhlasím. Po podzimu i nad Plzní vedeme o 7 bodů, což je dost slušný. Nepovedl se jeden zápas s Teplicemi a teď se Soluní, kdy byl tým po viróze a prakticky v přípravné fázi. Plzeň jsme na podzim porazili. Je co zlepšovat, přišli také zajímaví hráči. Titul samozřejmě vyhraný není, ale máme hráče na to, abychom ho získali. Stěžejní bude zápas s Plzní, která bude po poháru. Ten by bylo dobré vyhrát. Ale Tvé hodnocení vyznívá, jako bychom v lize byli na pozici Sparty.

      • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

        kostelnivlajka     před měsícem 25.01.2025 08:15 |  
        5 6

        Podle mě bude stěžejní následující ligový mač, budou nastaveno zrcadlo jara--

  15. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    kostelnivlajka     před měsícem 25.01.2025 08:04 |  
    5 5

    Jak je o mně všeobecně známo, já známkuji jen klobásu, pivo, ženy a počasí...

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      Papol     před měsícem 25.01.2025 15:23 |  
      2 0

      Tak nám oznámkuj Adámkovou :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

        kostelnivlajka     před měsícem 25.01.2025 20:05 |  
        1 1

        Sem dolnák, tak jestli má hezký nohy a prdel dal bych podle prvnotního ohledání.

  16. celkove

    Snivec     před měsícem 25.01.2025 09:26 |  
    23 1

    Nase vystoupeni v EL je bohuzel propadak. Ze sedmi zapasu jedna vyhra je proste zoufalstvi. Pokud chceme hrat evropske pohary, tak se nemuzeme vymlouvat, ze je nyni priorita liga. Pristi sezonu bude priorita co? LM? A liga pujde stranou? A co pak? Budeme honit co? Pokud chceme hrat evropske pohary, tak musime zvladat dve souteze a podminky na to mame! Evropska liga nam ukazala, jak jsme na tom. Sedm zapasu je dost velky vzorek. Nase zapasy byly jak pres kopirak. Ze 7 zapasu 1 vyhra. V prvnim utkani 2 branky, dale ve 3 utkanich 1 branka, ve 3 utkanich 0 branek. Intenzita slusna, jsme schopni zatlacit soupere, ale diky nekvalite jednotlivcu nejsme z toho schopni nic vytezit. Pokud chceme uspech, nemuze stavet hrace bez formy a cekat, ze se snad pri svem x-tem utkani konecne chyti. Jeden konkretni priklad. Rozhodne nechci hazet vinu na Douderu, ale pokud on hraje, tak je az neskutecne, kolik zkazi relaitivne lehkych prihravek, pak jde cela strana do kopru a pokud Diouf zahraje prumerne, tak jsme bez stran a to se v evrope pak tezko vyhraje. V evrope nebudeme mit tolik sanci na vstrelini branky jako v lize. Berme tento propadak za memento a zacneme neco delat. Verim, ze to trenersky tym vidi a proto prisel Kusej. Asi by to chtelo prehodnotit pusobeni i dalsich hracu a poohlednout se po nahrade.

  17. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    hrabosm17     před měsícem 25.01.2025 09:56 |  
    3 7

    Při současné formě Douděry by skoro nebyla chyba zkusit získat D. Juráska. Nevěřím, že by byl horší. Když u nás byl, tak jako jeden z mála uměl alespoň odcentrovat. A větší přešlap (prozatím), než byl návrat Lingra, by to nebyl.

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      Radek097 (přítel SN)     před měsícem 25.01.2025 10:45 |  
      7 1

      Ale my na pravou stranu obrany potřebujeme praváka, aby roztahoval tu hru do stran a ne leváka, aby chodil dovnitř anebo míč zaseknul a centroval.

  18. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    Rudy     před měsícem 25.01.2025 10:10 |  
    11 5

    Zdravím přátelé Slavie. Co bylo napsáno lze souhlasit. Jen nechápu, proč zase kupujeme dalšího brankáře. Nejvíce by bylo potřeba koupit nějakého kanonýra, který umí dávat branky!! Kéž by se vrátil Stanciu. Hlavně se musí bojovat o titul.

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      Radek097 (přítel SN)     před měsícem 25.01.2025 10:41 |  
      4 2

      Tím narážíš na Markoviče anebo Boževa?
      Markovič je za ty peníze skvělý kup, Staněk má ten chorobopis solidní, takže to po všech stránkách dává smysl. Božev není posila pro A-tým.

      • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

        Papol     před měsícem 25.01.2025 15:21 |  
        8 6

        Nu právě, není posila pro A-tým a bude hrát za béčko. Zase nákup mladého brankáře, kolik už jich tady bylo a kde jsou? Nemluvím teď o Kinském. pan Černý v podstatě nevychoval jediného mladého brankáře pro A-tým!!! A správně, chtělo by to spíše koupit střelce a pak někoho na pravou stranu místo Douděry, protože ten je opravdu ve své fotbalovosti spíše na lávku. Michez se oslavoval po svém příchodu jako druhý Diouf, ale dle mě má malou vytíženost a potřebuje hrát.

        • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

          Radek097 (přítel SN)     před měsícem 25.01.2025 16:04 |  
          3 1

          V ročníku máš 2-3 brankáře v týmu z toho jeden chytá, další dva se vezou... takže reálně máš maximálně jednoho adepta, který to někam může dotáhnout mezi muže. Naopak hráčů v poli máš deset, takže násobně větší šance se prosadit, zvlášť když pozice brankáře je mnohem náročnější, než jít hrát křídlo. Kolář měl od příchodu prakticky šest let jisté místo v základu, pokud mu to zdravotní stav dovolil. To se pak těžko můžeš prosadit ve Slavii. Kinského zachránilo zranění Staňka anebo spíše Slavii zachránilo zranění? Brankář tak často musí mít i kus štěstí, i když tu kvalitu má. Z mládeže se moc hráčů v poli taky neuchytilo, když s evropskou soupiskou máme nadále problémy, co se počtu odchovanců klubu týče.
          Pokud to porovnám (bral jsem limit, aby odehráli aspoň 1 000 minut za Slavii, snad jsem na nikoho nezapomněl a je to za období od příchodu Trpišovského), tak Kinský vs. Vlček, Král, Samek, Jurásek, kuchta. Teď se na stranu brankářů přidá pravděpodobně Markovič a v poli Prebsl s Pechem (+ Konečný(?)). Tak si úplně nemůžeme stěžovat, že ty brankáře neumíme vychovat, když ten poměr je aktuálně 1:5. Dá se předpokládat, že do konce sezóny to může být 2:7.
          A kritizovat, že kupujeme mladé hráče do B-týmu, to nechápu. Je dobře, že ji posilujeme zvenku. Když je nejvytěžovanější brankář B-týmu Kolář, kde bychom měli dávat prostor mladým, tak je něco špatně. Sirotník má za měsíc 23 let a nemá ještě ani 20 startů v druhé lize, takže u něj to na kariéru v A-týmu nevypadá, tak ať se o to místo v bráně Slavata popere s Boževem.

  19. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    Sokrates55 (přítel SN)     před měsícem 25.01.2025 10:41 |  
    36 4

    Dobré sobotní odpoledne přeji Vám všem:-))
    Káva už byla, ale smutek a vztek mě nepřešel.
    Hodnocení Alanora a vesměs kritická hodnocení jsou na místě.
    Soustředění v Marbelle se tedy vůbec nepovedlo a fatální zdravotní problémy to jen dovršily.
    Po odchodu trenéra Köstla lze po delším období říci, že to byla velká chyba a trenér Kerbr nepřinesl nic, co by náš tým v otázce standartních situací a herního řešení posunul na vyšší kvalitu.
    Chtělo by to asi méně mluvit a více dělat.
    Občas by se hodilo používat normální selský rozum a podívat se reálně na obraz naší hry.
    Douděra nám kvalitativně nikam neporoste, Michez ztrácí a klesá, Fila je pomalý, Zafeiris přemotivovaný, Oscar si vzal na sebe až moc, Konečný je opravdu pouze jen talent, ale zatím má hodně rezerv a Ondra Lingr se nemůže dostat i přes snahu tam, kde byl před odchodem do Nizozemska.
    Kdo mě aspoň trochu v tomto zápase uspokojil byli Zima, Ogbu, Malíček, Pech a Chytil.
    Nadávat nikomu nebudu, ale panu Tvrdíkovi bych rád poradil, aby se všemi!!!! ve Slavii pořádně zatřepal a pěkně z hrušky dolů na zem.
    Pohárová Evropa je pro Slavii hodně velká ostuda a důrazné memento pro ligu.
    A začněme opravdu u sebe a nehledejme chyby jinde.

    "Nec secunda sapientem evehunt nec adversa demittunt" - Seneca
    Moudrého štěstí nezaslepí a smůla nezlomí

    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      mig52     před měsícem 26.01.2025 07:42 |  
      6 1

      Souhlas s jednou připomínkou. On Köstl na standartky také nebyl žádný zázrak !!! Viz., jak jsme se třepali při našich rozích, že přijde po brejku gól soupeře. ....


      Komentář byl uživatelem upraven (26.01.2025 07:43) . Zobrazit původní komentář

  20. ZATŘÁST JE NUTNÉ S TĚMI,

    Slávista 51     před měsícem 25.01.2025 11:22 |  
    4 8

    co byli koupeni na to, že budou tahouni mužstva -
    mladíci snahu mají !

  21. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    záplata     před měsícem 25.01.2025 14:25 |  
    5 3

    No nedá se nic dělat, musíme se s těma Švédama kousnout, ať skončíme v tý Evropě aspoň před Rigou.

  22. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    IJS     před měsícem 25.01.2025 14:57 |  
    17 1

    V dnešním Sportu je velice dobrý rozbor neúspěch Slavie v EL od Barta Černíka :
    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-evropske-pohary-evropska-liga/457402/duvody-krachu-slavie-v-evrope-slaba-ofenziva-hrubky-v-obrane-i-tezky-los.html?kapitola=1189037
    Až na ten těžký los, tak se dá se vším souhlasit. Speciálně ten rozbor našich "gólových šancí" a úspěšnost ve vzdušných soubojích. Je sice pěkné, že kopeme nejvíce rohů v EL, ale pro nás to není žádná výhoda. A padá to hlavu Kerbra, o jehož prospěšnosti ve Slavii začínám mít pochybnosti! A samozřejmě individuální chyby. Ale my je soupeři nabízíme. To "bago" v našem vápně se vždy jednou za zápas nepovede a je to vymalováno. A když při tom bagu nepřijdeme o míč, tak to stejně většinou končí zběsilým odkopem někam...

      • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

        záplata     před měsícem 25.01.2025 15:50 |  
        4 4

        Byli jsme nasazeni v prvním koši, ten los nemohl dopadnout špatně, z těžkých soupeřů venku jenom Bilbao a Frankfurt, doma Ajax, Fene, Anderlecht.

        • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

          Radek097 (přítel SN)     před měsícem 25.01.2025 16:09 |  
          9 2

          To platilo do loňské sezóny. Teď je úplně jedno v jakém jsi koši. Ze čtvrtého koše můžeš dostat lehčí los než z prvního.
          Pro příklad, Porto (1. koš) mohlo dostat ASR, Manchester United, Real Sociedad, Lyon, Galatasaray, Karabach, Hoffenheim a Anderlecht.
          Kdežto tým ze čtvrtého koše např. Athletic Club mohl dostat Rangers, Slavii, Maccabi, Ferencváros, Midtjylland, Malmö, FCSB a RFS.

          • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

            SLAVIESTA     před měsícem 25.01.2025 16:45 |  
            4 4

            Po úpravě a výkladu pravidel. hodnocení situace před gólem, je způsob losování dalším příspěvkem využití moderních, chytrých technologií, pitomými lidmi, k předělání této krásné, jasné a na celém světě srozumitelné hry, k nejasnému, špatně stravitelnému guláši.

            • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

              Slávista 51     před měsícem 25.01.2025 17:37 |  
              3 6

              CELEJ TEN NOVEJ SYSTÉM,
              je 2věci -
              stejně jako v Davis cupu,
              třetí jsou však peníze pro bafuňáře !

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      martynko     před měsícem 25.01.2025 18:06 |  
      6 0

      Tohle me zaujalo, vlastne to opet jen potvrzuje, o cem se tu casto bavime.

      "Jen dva celky vystřelily v ligové fázi víckrát (na bránu pak osm celků). Ale v očekávaných gólech, tedy kvalitě samotných šancí, je Slavia až na 22. místě.
      Pocet centru: 218
      Pocet rohu: 47
      Pocet golu hlavou: 2

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      rak (přítel SN)     před měsícem 26.01.2025 00:20 |  
      7 1

      Ano. Já bych souhlasil i s tím losem. Ale Plzeň ho neměla moc odlišný. A s tím bagem před brankářem souhlasím také. Mohlo by to mít jediný smysl. Vylákat více protihráčů a přejít rychle do smrticího protiútoku s naší převahou. Může mně někdo připomenout, jestli se nám toto někdy opravdu vydařilo. Já si to nějak nepamatuji. Nedávno jsem, možná tady, četl, jak se Houštecký nad těmi riskantními přihrávkami rozplýval. Za mně je to spíše stupidní. Často někdo z mužstva řekne "My takto chceme hrát a stane se prostě občas, že se něco nepovede". Tak to ne. V tomto případě se to stát nesmí. Benefity této riskantní hry naprosto minimální, ale negativní dopady kritické. Kiks Zafeirise v této situaci naprosto zásadně ovlivnil zápas s Anderlechtem. To samé teď Oscar. Úplně stačí jeden takový kiks za zápas a nakonec to třeba stojí i postup. Naše obrana moc chyb nedělá, ale pokud, tak to pak má fatální důsledky. V EL to soupeři okamžitě trestají. Jedna věc je neefektivita v útoku, ale ty zápasy nám prohrály také zbytečné chyby. A u těch riskantních manévrů před brankářem si o to přímo říkáme. A jak napsáno, často se z obtížné situace třeba dostaneme, ale stejně to nezřídka končí nějakým zběsilým odkopem. Jaký to pak má smysl? Kinský to před pár dny předváděl i proti Arsenalu a schytal za to kritiku.

  23. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    Planda     před měsícem 25.01.2025 18:44 |  
    10 14

    Velké zklamání a obrovská obava z ligy.K zápasu bylo zde řečeno dost a nejsem odborník,abych kritizoval co bylo napsáno.Velmi mě potešil Sokrates co napsal a hluboce s ním souhlasím.Několik poznámek : Proč odcházejí hrači,kteří v jiných klubech jsou za hvězdy -Everton,Červ. Chvála realizáku za zimní přípravu -opak jsou zatím výsledky.Kdo odpovídá za přestupy ? Proč je Plzenň v tom lepší.Není moc radilu v realizáku? Je mi 84,zažiji ještě titul!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      PahaAhma     před měsícem 25.01.2025 20:31 |  
      8 1

      Reálně, na titul je to nadějně rozjeté, respektive brod je ještě daleko, kalhoty tedy nahoru!
      Nepředpokládám, že by v real .týmu po ostudě v EL mávli rukou a řekli si "čo bolo, to bolo..." Předpokládám, že hloubková analýza proběhne / probíhá a my coby veřejnost nebudeme ti, co o jejím výstupu budou informováni přednostně :)
      Ano, Everton, ani Červ u nás nepodávali nijak převratné výkony. To se stává, že někomu nesedne určitý způsob hry a v jiném stylu se dotyční najdou. Spíše se mi nelíbí, jak pomalý, zastaralý způsob hry (pomalý přechod do útoku a stereotypní centry na stojící ofenzivu) začínáme předvádět cca od venkovního trojutkání v lize, na konci podzimu asi došly síly no a jít do ostrého zápasu o bytí v EL po zkrácené přípravě s viry v krvi nechci zatím brát jako obraz reálné situace v mužstvu. Slavii zdobí přece obrovské nasazení, variabilita, pohyb a kombinační schopnosti, to se nemohlo přece ztratit.
      Určití hráči zřejmě narazili na strop svých možností, ale přestupní období ještě není u konce!
      Trochu mě pravda děsí, jak se Plzeň v analogickém stadiu sezóny projevila v EL, rovněž marasmus hochů z druhého břehu je zřejmě za svým dnem, titul rozhodně není samozřejmost, leč mám tak nějak zkušenost, že nám vůbec nesvědčí být v pozici toho neotřesitelného na špici, možná je to svým způsobem dobře, že jsme v EL předvedli volný pád soutěží a můžem se tak zbavit bohorovnosti, svědčící spíše "buzerantovi".
      V titul rovněž věřím, podívej, jak hnusně jsme hráli první ligová kola na podzim a co z toho nakonec povstalo.

  24. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    vlk30 (přítel SN)     před měsícem 25.01.2025 20:56 |  
    11 4

    Hodnocení v pohodě. Jinak mě se ta kritika přecházejíci pomalu k brečení až tak moc nezdá. No soustředění se opravdu moc nepovedlo a to hlavně díky onemocnění v kádru. Nikdo nevíme jak by to dopadlo kdyby se tam šlo se všemi zdravymi plejery, ale na kdyby se nehraje. No celkově se evropska liga nepovedla hlavně z vysledkoveho hlediska, herně to vůbec nebylo špatné stačí si přečíst komentáře po některých utkáních z loňského podzimu. Je vidět že spousta lidí má krátkou paměť, spíš nám chybělo trochu toho štěstíčka. Samozřejmě je tu letitá bolest neproměnovaní šancí, ač se vedení snaží přivést to nejlepší co v lize je Chytil, Chorý atd. stále je to málo, tedy hlavně na evropskou úroveň. Na ligu to relativně stačí. Jinak pro drtivou většinu slávistů v mém okolí je nejdůležitější titul, to jsme si říkali hned na začátku letošní sezóny, aby si někdo nemyslel že když se teď posrala EL tak to tím omlouváme. Jistě člověka mrzí každá prohra SKS to tak bude na vždy. Každopádně mě to vypadnutí žíly vlastně netrhá. Chci jen jedno a nemusím asi psát co. :-)


    Komentář byl uživatelem upraven (25.01.2025 20:58) . Zobrazit původní komentář

  25. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    Mimoň     před měsícem 27.01.2025 00:47 |  
    7 1

    Je opravdu potřeba, aby si trenéři letošní sezónu EL důkladně analyzovali... proč přes enormní snahu, která nebyla jistě o nic menší než u Plzně, jsme byli tak zoufale neproduktivní. To ostatně potvrzují i oficiální statistiky, kdy jsme ve vytvořených šancích byli až na 22. místě, tedy vyloženě podprůměr, žádná smůla... Oproti Plzni se v Evropě na góly viditelně více natrápíme a to jim tam hraje na hrotu donedávna neznámý Vašulin - low cost náhrada za Chorého...asi to bude tak nějak i o tom systému jako takovém. Smůla taky samozřejmě, minimálně z Bilbaa a Frankfurtu to měl být minimálně bod.. na druhou stranu hra není určitě tak pestrá jako u Plzně, která teď třeba posledně vsadila na brejky a tedy pro soupeře jsme oproti Koubkovi jasně čitelnější. A taky není pravidlo, že by Plzeň zalezla doma v každém zápase a bylo to 30%na 70% jako s Anderlechtem...Soupeři v EL moc dobře už ví zkrátka jak hrajeme, hlavně doma je to úplně jasné, zápas co zápas... Tady snad mimochodem bude LM pro nás, co se týče načtenosti a koncentrace soupeřů paradoxně lehčí než EL, ale to je jen moje spekulace. Dlouho jsem to obhajoval, ty výsledky v EL, ale upřímně, PAOK mi ty pochybnosti opravdu už udělal. Je to kvůli startu do jara, který je velmi důležitý. Minimálně efektivita standardních situací je opravdu už na pováženou vzhledem k fyzickým předpokladům mužstva a ten tlak na Kerbra na jaře určitě bude už větší. A také, jak jsem bránil Douděru vzhledem k tomu, co řešil v osobním životě, tak teď už musí být hlavně efektivnější a musí prokazovat na jaře, že to není jen běžec, ale bude mít na jaře konečně i nějaká čísla. Bez bodů z pravé strany se těžko využijí maximální možnosti Chorého, to ani nemusím psát. S bodovým hodnocením souhlasím.


    Komentář byl uživatelem upraven (27.01.2025 00:48) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

      Pedro50     před měsícem 27.01.2025 09:11 |  
      4 2

      Za mě je to prosté: chybí nám kvalita v záloze. Pokud vypadne Provod který je schopný být rozdílový tak zbytek nedosahuje potřebnou kvalitu dlouhodobě spíš se jedná o takové záblesky hlavně od Malicka, Oscar a Zafeiris se bohužel neposouvají. Douděra za mě tam vůbec nemá být první volba no a pak je výsledkem to že máme tři velmi slušné útočníky dokonce jednoho nadprůměrnýho ale je nám to k ničemu.


      Komentář byl uživatelem upraven (27.01.2025 09:12) . Zobrazit původní komentář

  26. TAKŽE ASI TAKHLE -

    Slávista 51     před měsícem 27.01.2025 07:50 |  
    0 2

    přestat hrát fotbal na krásu a
    začít hrát fotbal na úspěšnost/góly v síti soupeře,
    že !

    • Re: TAKŽE ASI TAKHLE -

      Pedro50     před měsícem 27.01.2025 09:06 |  
      3 2

      No já jsem tam moc krásy neviděl

  27. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    profesor     před měsícem 27.01.2025 10:14 |  
    3 1

    Vždy s hodnocením souhlasím, ale zde bych Mandousovi přidal body byl naprosto spolehlivý a Slávii podržel. Jinak souhlas.

  28. Re: Hodnocení slávistů - PAOK - Slavia 2:0

    žbl68     před měsícem 27.01.2025 18:20 |  
    0 1

    známky bez připomínek, výkon na 3-