Hráči Slavie

Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

Antonín Kinský po pouhém půlroce v pozici brankářské jedničky Slavie přestupuje do Tottenhamu, kde podepíše dlouhodobou smlouvu. Slavia by si měla přijít na více než 15 milionů Euro.

Antonín Kinský je synem stejnojmenného slavného brankáře. Prošel mládeží Tempa Praha, krátce Bohemians a do Slavie přestoupil z Dukly v létě 2021. Po půlroce v tehdy třetiligovém béčku jej Slavia poslala na hostování do druholigového Vyškova. Tam strávil nejen jaro 2022, ale také celou následující sezónu. Další rok se posunul už do nejvyšší soutěže a odchytal sezónu na hostování v Pardubicích. Po podzimu, který ovlivnila červená karta ze zápasu s Jabloncem a léčba zranění, nakonec odchytal 18 ligových zápasů, ve kterých inkasoval 19 branek a udržel šestkrát čisté konto.

Vážné zranění Jindřicha Staňka na Euru umožnilo, aby v létě Kinský souhlasil s prodloužením smlouvy ve Slavii a stal se jejím brankářem číslo jedna. Brzy se ukázalo, že Kinský je na svém postu evropskou špičkou. Především v první půlce sezóny obrana Slavie naprosto dominovala lize, v prvních devíti zápasech inkasoval Kinský jedinou branku. Celkem v lize udržel čisté konto dvanáctkrát, inkasoval jen sedm branek a výrazně přispěl k tomu, že po podzimu vede Slavia ligu o sedm bodů. Kinskému se dařilo také v pohárové Evropě, jakkoli tam v deseti zápasech udržel jen dvě čistá konta a inkasoval 11 branek. Jeho nepřehlednutelné výkony jej dostaly i do reprezentace, tam však plnil v posledních dvou srazech jen roli dvojky, na hřiště se nedostal.

V průběhu podzimu psala média o tom, že smlouva Kinského se Slavií obsahuje výstupní klauzuli ve výši pěti či sedmi milionů Euro, která začne platit od léta 2025. Skutečná tržní cena Kinského však byla očividně daleko vyšší, proto byla Slavia ve značně ošemetné situaci. Pokud nechtěla přijít o jeden ze svých největších talentů pod cenou, bylo v jejím zájmu Kinského prodat už v zimě. To se podařilo, když se jako zájemce přihlásil anglický Tottenham Hotspur. Kluby se rychle dohodly na přestupové částce, která je více než dvojnásobkem dosavadního rekordu při přestupu brankáře z české ligy. Kinský se stane druhým nejdražším přestupem v historii klubu po Tomáši Součkovi. Přitom chybělo málo, aby za Slavii vůbec nechytal.

Komentáře (148)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    GV82     včera 05.01.2025 10:17 |  
    20 1

    Ja mu přeji jen to nejlepší… at má dobrou kariéru a snad ho ještě v tom nejkrásnějším dresu nekdy uvidíme…

  2. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    Lord_Edmund     včera 05.01.2025 10:22 |  
    22 1

    Hodně štěstí Tondo v té PL a díky za všechno !!!!!! Skvělej gólman bez slabin se světovou hrou nohama.

  3. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    Qope     včera 05.01.2025 10:24 |  
    14 1

    Tak a je to oficiální. Jasne, Antonín to dával najevo dlouhodobě, že Slavia rozhodně nebude dlouhá zastávka, ale i tak, doufal jsem, že do konce celé sezóny tu bude (ač jasne, ona výstupní klauzule o ktere se mluvilo). Je to opravdu kvalitní golman, který svým způsobem hry neskutecne sedl trenérům. Byl takřka pro ně ideál. Ale nemá cenu nad tim zoufat, to je fotbal. Preju Tondovi hodně štěstí v novém angažmá, věřím, že tam bude úspěšný. A dekuju moc za jeho služby zde, rozhodně i díky němu jsme na podzim tam, kde jsme ...


    Komentář byl uživatelem upraven (05.01.2025 10:27) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      mig52     včera 05.01.2025 10:50 |  
      3 10

      Za málo! Ale třeba se mýlím.

  4. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    SKSKali     včera 05.01.2025 10:34 |  
    20 0

    Výborný, o starost míň kdo bude jednička v brance a ranec peněz k tomu a zvýšený kredit pro SKS přestupem hráče do PL.

  5. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    PetCC     včera 05.01.2025 10:39 |  
    12 0

    Tak tohle bylo zřejmě narýsováno dopředu. My byli opravdu jen přestupní stanicí.
    Takže je nakonec asi dobře, že jsme si na něj moc nenavykli, čím déle by u nás byl, tím víc by nás ten odchod mrzel.
    Nezbývá než Kinskému popřát hodně štěstí do skvělé kariéry.
    A Slavia může děkovat prozřetelnosti, že se Staněk zranil, Kinský u nás zůstal a teď za něj dostaneme takovej obrovskej balík.

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      Slávista 51     včera 05.01.2025 11:18 |  
      2 3

      A budeme ještě dlouho, což nemůže být špatné pro český fotbal/mládež.
      Jo, není to lehké pro trenéra a všechny potřebné okolo, aby byla
      Slavia stále nejlepší !

  6. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    brťas74     včera 05.01.2025 11:04 |  
    16 0

    Ukaž jim to, hodně štěstí Tondo.

  7. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    witty13     včera 05.01.2025 11:04 |  
    15 0

    Tondovi preju vse nejlepsi. A dekuji mu za pusobeni u nas.

    Dovolim si dve poznamky - v anglii pisi 16,5 milionu liber, coz je temer 20 milionu euro + bonusy. To uz by byl temer extrem.
    Edit: moje chyba, prevzal jsem z Livesportu, ale anglicke deniky pisu vsechny 12,5, coz ke cca 380 milionu a tedy neco pres 15 mil €
    Druha poznamka - cesti golmani jsou to nejlepsi co cesky fotbal ma. Nastupujici generace, Jaros, Kovar, Kinsky, Hornicek… Vyborny Letacek, ktery zatim ve spanelsku (i kdyz jen v poharu) nedostal gol. Je radost na ty kluky pohledet, jak znovu zdvihaji praporce slavy ceskych hracu v evropskem klubovem fotbale.


    Komentář byl uživatelem upraven (05.01.2025 12:13) . Zobrazit původní komentář

  8. Tak ať se daří jako ti to šlo

    Slávista 51     včera 05.01.2025 11:20 |  
    4 1

    ve Slavii na podzim i podle tvých představ -
    držíme palce !

  9. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    SLAVIESTA     včera 05.01.2025 11:43 |  
    2 13

    Jen pro upřesnění, Antonín Kinský přestoupil do Tottenhamu.

  10. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    Wulfstan (přítel SN)     včera 05.01.2025 11:44 |  
    15 1

    Tak Toníku, měj se fajn, ať se daří a brzy se staneš nejlepším brankářem na světě. Ale dej pozor, teď už před sebou nebudeš mít tak dobrou obranu! Jo a nikdy nezapomeň na Slavii, bez ní bys nebyl tam, kde teď jsi.

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      Slávista 51     včera 05.01.2025 11:44 |  
      4 1

      1**

  11. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    SLAVIESTA     včera 05.01.2025 11:52 |  
    5 28

    Nechci být kritikem za každou cenu, ale ani tentokrát se nepodařilo SN nebýt s informací poslední a přinést něco, co by už každý nevěděl. Prostě takovou ambici evidentně nemají. Za sebe to beru na vědomí a už se nebudu na toto téma nikdy vyjadřovat.

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      petrsks     včera 05.01.2025 12:07 |  
      16 1

      Vždyť to tu lidi psali dřív než to bylo v mediích. A SN oficiálně asi nemůžou , to snad se ví ne...

      • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

        SLAVIESTA     včera 05.01.2025 12:41 |  
        1 21

        Nebudu věcně reagovat, abych dodržel svůj slib.

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      bububu (přítel SN)     včera 05.01.2025 13:15 |  
      9 0

      A proč by vůbec SN takovou ambici mít měly?

      Stačí sledovat vlákno Přestupy a spelulace, kde se ta informace objevila vůbec poprvé, mnoho hodin před tím, než s tím přišla média.

  12. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    pehacko     včera 05.01.2025 11:59 |  
    31 1

    Kdyz se na euru zranil Jindra, tak kazdy Slavista byl nestastny a nevidel skoro svetlo na konci brankarskeho tunelu. Ten svet je stejne legracni a zvlastni a osud si s nama vsema hraje jak chce. Jedna hrozna událost a pamatuji si kolik smutku a zmaru jsem citil. A prave tahle událost odstartovala jine události. Tonda by za nas asi nikdy nechytal, treba by cely podzim nasi milovane Slavie nebyl ani tak paradni. A nakonec by se neuskutečnil vubec tenhle obri prestup. Je to zvlastni, ale opravdu plati ze vsechno zle je i pro neco dobre. Tak si treba na to kazdy z nas muze vzpomenout, az mu nekdy bude zrovna nejhur. A ted opet musim v sobe zahnat ten smutek, ze u nas Tonda nebude aspon dve sezony… ze s nama nebude na jare bojovat o titul a chytat treba v nasledne lize mistru, ale treba se to tak melo stat! Pamatujme na smutny pribeh Ondry Kolare, ktery neodesel za skvelou nabídkou… a ted je mnohým jeste trnem v oku. Ale zpet ke Slavii a současnosti, ted nas cekaji dalsi příběhy… jeste krasnejsi a pohadkovejsi!

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      Myšák     před 20 hodinami 06.01.2025 13:07 |  
      1 0

      Hezky jsi to napsal, divochu. Já budu sledovat každý zápas slepic, a tím pádem mi přibude v PL další klub, kterému budu fandit. Zatím to jsou West Ham a Manchester City.
      Arsenal nesnáším od té doby, co Rosický co prohlásil (když nám dali sedmičku), "no to víte, to jsme my!"

  13. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    coogee     včera 05.01.2025 12:14 |  
    3 0

    Když jsem tu v létě (jako i jiní) psal, že věřím, že Tonda roli jedničky v bráně Slavie v pohodě zvládne, naprosto jsem tomu věřil. Co mě ale vůbec nenapadlo, že po půl roce odejde pryč, a že do PL, tak to už vůbec ne!
    Nevím proč, ale přestože vlastně odchází ještě rychleji než kdysi Pavlenka, jsem s tím u Tondy v poho, což jsem u Pavlenky zdaleka nebyl! Asi má jiný zvuk TH než VB a pak ty jeho kecy, že on bude v Brémách hrát CHL každý týden, nebo jak to řekl, než se na nás vykašlal a my vypadli v předkole s Kypřany.
    Tak mi nezbývá nic jiného než popřát Tondovi hodně povedený, další a věřím, že určitě ne poslední, úsek kariéry. Hlavně ať se mu vyhýbají zranění, to ostatní zvládne sám, hlavu na to rozhodně má!

  14. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    silikat     včera 05.01.2025 12:18 |  
    3 0

    Pohádkový příběh.Tondovi přeji,aby tlaky v nejlepší lize zvládl a šířil dobré jméno Slavie ve světě.Problém bude asi v dohrávkách EL.Prý nejde dopsat na soupisku další hráče,což asi neplatí pro Markoviče.

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      butters     včera 05.01.2025 12:50 |  
      4 0

      Přišlo by mi logický, že když UEFA prodloužila základní část pohárů do přestupového období, měla by zároveň umožnit klubům, aby doplnily na soupisce uvolněná místa po hráčích, kteří z klubu odešli. Bohužel logiku už se u UEFA a dalších fotbalových organizací hledat nesnažím. Na PAOK a Malmö máme Mandouse, snad na něm nebude moc znát nedostatek zápasové praxe, je to kvalitní brankář, i když ne top.

      Pokud jde o brankářskou situaci, v každém případě bychom teď ale neměli nic podcenit a přivést Markoviče, aby tady na jaro byli se Staňkem oba. Nevím, jestli Markovič má na to, aby převzal roli jedničky ve Slavii, ale podle referencí z Baníku je dost kvalitní. A nebylo by úplně dobré riskovat, že se Staněk znovu zraní (rameno u brankáře je dost problematické) a nebudeme mít adekvátní náhradu. Ale věřím, že tohle JiT a spol. mají promyšlené a momentálně nemáme tak svázané ruce finanční situací jako v době, kdy jsme "nuceně" pustili Stancia a stálo nás to titul.

  15. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    Radovan62 (přítel SN)     včera 05.01.2025 12:23 |  
    5 8

    No stalo se,nic s tím neuděláme.
    Přeji si,aby JS měl stejnou formu jako před zraněním. Mám trochu obavu,aby nám tento přestup nezhatil náš cíl.

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      urs (přítel SN)     včera 05.01.2025 14:08 |  
      10 0

      Doufám v opak, JS má nyní čistou hlavu a to je jedině dobře. Situace gólmanů se vyřešila ku spokojenosti všech stran, řekl bych. Ale uvidíme, já mu věřím, nikde doposud nepropadl.

  16. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    Eskaes     včera 05.01.2025 13:07 |  
    5 5

    Brankář dělá mistra a AK byl podle mě mistrovský gólman. Ten klid, který přinesl jsem možná nikdy u nás z brankáře necítil, ale nechci křivdit předchůdcům.

    Ale je to velká ztráta v boji o titul, o tom jsem přesvědčen.

    Ať se Tondovi daří.

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      martynko     včera 05.01.2025 13:16 |  
      1 3

      Souhlas, vystavba hry zacina (nejen) v SK u golmana. Sam jsem tedy zvedav, jak se zmena projevi na hristi a na vysledcich.

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      SLAVIESTA     včera 05.01.2025 13:28 |  
      5 7

      Pokud by to mělo znamenat nezískání titulu, pak by přestup byl finanční ztráta, nikoliv zisk.

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      mig52     včera 05.01.2025 17:49 |  
      3 1

      Ano, ale Staněk přece není žádná tužka!!

  17. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    bububu (přítel SN)     včera 05.01.2025 13:09 |  
    11 1

    Za mě to dopadlo nejlépe, jak mohlo. Tonda nám ve složité situaci po zranění Staňka velmi pomohl, zároveň už na podzim bylo jasné, že ho nemáme šanci udržet. Podle mě může být lepší i než Petr Čech. Když jsem se na něj koukal na podzim v Edenu, tak mi bylo jasné, že za nás moc dlouho chytat nebude.

    Přestupní částka je pak úplně z říše snů. Zároveň se nám vrací po zranění Jindra Staněk, kdy je za mě určitě lepší provést změnu v bráně teď než v létě.

    Zkrátka win-win pro všechny. Tondovi moc držím palce a děkuji mu za poslední půlrok!

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      necich     včera 05.01.2025 14:17 |  
      7 6

      Zase bychom si neměli lhát do kapsy. Pro Slavii není odchod AK tak bolestivý neboť JS je již v plném tréninku a dle vyjádření zainteresovaných jde vše dle plánu.
      Ideální by ovšem bylo kdyby AK odešel až v létě. Ideální myslím po sportovní stránce. Bohužel to přišlo už nyní a vzhedem k podmínkách jak pro Slavii tak pro AK to bylo neodmítnutelné. Win-win pro všechny to ovšem není.

      • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

        bububu (přítel SN)     včera 05.01.2025 14:59 |  
        8 0

        Nesouhlasím. Považuji za lepší, když se Staněk rozchytá teď na jaře se sedmibodovým náskokem v lize, než abychom na něj spoléhali po roční pauze v létě na prahu nové sezony a LM. Odchod Kinského teď je lepší varianta než jeho odchod v létě.

        • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

          SLAVIESTA     včera 05.01.2025 15:04 |  
          2 2

          Jak to ale skutečně je, uvidíme až po skončení ligy. Doufám, že Ti její konec dá za pravdu.

        • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

          necich     včera 05.01.2025 15:06 |  
          1 3

          A kdo říká, že by se nemohl rozchytávat na jaře?

  18. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    edenian     včera 05.01.2025 13:13 |  
    10 5

    Cus, nevim jak tady kdo zna Spurs a jejich situaci. Protoze jsem slavista/spursista tak 50/50, dovolim si rici par poznamek. Tondova vyhoda je, ze kdyby mel Trpis dost penez na hrace, hral by podle me to co hraje Ange, takze bych rekl ze Tonda je asi ready hrat " v poli ", coz je alfaomega toho co ted Spurs hraji. Ovsem na riziko ktery je v cesky lize absolutne neprijatelny a zaroven proti nejlepsim protihracum sveta. Zaroven Tonda rozhodne neni lepsi brankar nez Vicario, kterej lezi s kotnikem v nemocnici. Zakroky ktere jsem od neho videl u Tondy neznam. Soucasna aktualni situace Spurs je co se tyka stavu obrany jednim slovem katastrofalni. Uz nelze rici, jestli ostatni nacetli Angeho zpusob hry atd. takze vi jak na neho hrat nebo je to v "neschopnosti hracu" v obrane, Tonda je zvykly na supeorganizovanou obranu Slavie, Spurs vicemene nebrani a jen se snazi chytat protiutoky kdyz prijdou o mic. Maji obrovsky drzeni mice, presuji od vapna, umi dat gol opravdu dechberouci kombinaci ale prohravaji katastrofalni obranou i kdyz zrovna hraje v nejsilnejsim slozeni skutecne individualne mimoradnych hracu, kteri ovsem v tuto chvili jsou vsichni zraneni, 4 stoperi a jeden kraj. Brankar 2 Foster je parodie na brankare a vcera proti Newcastlu uz chytala 3ka. Slusne, ale za touhle obranou bez sance.
    No, proste preju Tondovi aby mu to nejak vyslo. Je mi fakt sympaticky, ale jak rikam, jde do naprosto sileny situace. Dva zapasy v poharu proti aktualne nejlepsimu tymu sveta / pred par dny v lize od nej doma dostali 6 golu, ale 3 mu dali ! - to jen pro ilustraci toho o cem pisu / a v lize stale tezsi situace, ja se proste pomodlim, aby to nejak dopadlo :-)
    Tondo zlom vaz!






    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      martynko     včera 05.01.2025 13:25 |  
      1 3

      Treba diky tomu nebude tolik pod tlakem, kdyby mu tam par fiku i treba z nervozity na zacatku padlo, pokud klub vi, v jakem stavu je obrana.

      • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

        SLAVIESTA     včera 05.01.2025 15:08 |  
        4 2

        Hrubý omyl. Od začátku bude pod tlakem, pod jakým ještě nebyl. Souček a Coufal ať jsou mu vzorem!

        • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

          Alcapone     včera 05.01.2025 16:53 |  
          2 0

          Třeba to tak nebude. Ten tým většinou, když má za sebou mladýho neznámýho gólmana tak přirozeně brání líp. Viz v NHL mý oblíbění Habs ( Canadiens ) pokud chytá Kuba Dobeš tak brání bych řekl, že jo daleko lépe. Ačkoliv je neskutečný! Ale Tondovi to přeju a věřím, že se prosadí i když jsem pochyboval v létě jak to u nás dá! Takže Tondo hodně štěstí a doufám, že budeš konečně jednička i v národáku!

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      Miklos     včera 05.01.2025 15:20 |  
      2 0

      Tak ten Vicario byl dost chvalenej a má dobrá čísla, ale zase neumí rohy a s míčem umí Tonda líp. V technice se může ve 21 letech jen lepšit.

  19. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    urs (přítel SN)     včera 05.01.2025 14:06 |  
    15 2

    Tondo, seš fakt dobrej gólman. Ať se v Anglii daří a moc díky za uplynulý půlrok ve Slávii. Tottenham má nového fanouška! :)

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      pcitron     včera 05.01.2025 14:13 |  
      3 4

      Tondovi samozřejmě přeji nechť se mu v novém působišti daří, avšak za ta dvě pohárová vyřazení Tottenhamu fandit nemohu.

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      edenian     včera 05.01.2025 16:15 |  
      3 4

      No tak to je mi te trochu lito hochu, je to dost narocny, opravdu dost :-)

      • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

        urs (přítel SN)     včera 05.01.2025 17:50 |  
        4 0

        Tak já vždy fandil Blacburnu, bo měl sešívaný dresy podobně jako naše Slávie. Slepicim budu fandit jen díky Tondovi, kterej se tam snad prosadí a mě bude zajímat nikoli výkon týmu, ale jeho. Čili jsem takovej fanda ostruh na houno, ale to ti snad neva. :D

        • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

          donford     včera 05.01.2025 18:07 |  
          1 1

          Tak já jsem se o PL příliš nezajímal, pro mě byla vrcholem španělská liga. Ale dík Sukovi a Cufovi sleduji už několik let také WHU a teď zákonitě přijde na řadu rovněž Totteham. Věřím, že se Staněk vrátí v dobré formě, ale záda by mu měla krýt velmi dobrá dvojka. (Markovič?) a ta by si měla také často zachytat. Chápu, že by ho v jeho rozletu neměla moc zdržovat zrovna lavička, zejména když lapat chce. Možná, že by mu toto také pomohlo se uchytit se časem v dobré cizině.

          • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

            edenian     včera 05.01.2025 21:14 |  
            2 1

            To te docela obdivuju. Sledovat WHU, anglickou Spartu, jeste v rukou Kretinskyho, to bych teda nedokazal :-) Ale jako fanda Spurs to mam celkem jednoduchy, takovy prasarny jaky si dovolil Coufal treba na Sona, to by Eden vybouch kdyby si to tady nekdo dovolil na nejakeho naseho hrace. No, WHU jsou porad stejne zoufaly, tak se me to tyka jen kdyz hrajou se Spurs :-)

            • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

              urs (přítel SN)     včera 05.01.2025 22:28 |  
              2 1

              Si také ještě přidám, když jsme se tu tak pěkně rozkecali. Skutečně sledovat WHU a tu jejich hru na náhodu nebo jak to nazvat, to chce pevný nervy. Maj tam dva, možná tři fest zajímavý hráče, ale ti naši dvá borcí to opravdu nejsou. Já se vůbec divím, že takový tým zvládá poměrně v klidu střed tabule v Anglii. To mi hlava nebere. Ale dost už bylo rozumování, takže s komentem o fotbale končim. Mějte fajn večer.


              Komentář byl uživatelem upraven (05.01.2025 22:28) . Zobrazit původní komentář

  20. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    sicilianbrno     včera 05.01.2025 16:04 |  
    13 0

    U Staňka jsem se bál hry nohama, nakonec ji má na velmi dobré úrovni, dlouho jsem ale myslel, že ji žádný golman, ani v lize nebude mít tak dobrou jak Ondra Kolář....nakonec došel Tonda KInský, aby mě přesvědčil o opaku a hru nohama posunul nebojím se říct na světovou úroveň mezi golmany (on by se neztratil i na pozici hráče v poli). A když už to vypadalo, že v zápase neumí přidat zákrok navíc, tak nás mnohdy vyvedl z omylu a předvedl fantastické zákroky.
    Bude mně chybět, ale vzhledem k okolnostem (jak k nám přes půl rokem ani neměl jít, jakou by v létě měl výstupní částku), je to super kauf pro Slavii i Kinského...
    Tondo ať se daří a jak zjistim že Canal plus vysílá zápas Totenhamu a ty budeš v brance, tak se milerád na tebe mrknu. Mohl by ti pro anglicke fanoušky někdo sestřihat tvoji jistotu při hře nohama, ať vědí jakou jistotu v tomto v tobě mají :-).

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      edenian     včera 05.01.2025 16:13 |  
      2 1

      Canal+ ho vysila porad :-)

      • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

        sicilianbrno     včera 05.01.2025 18:17 |  
        1 0

        Vzhledem k tomu že včera začínalo 5 utkání současně v 16h, tak až bude Tottenham jeden z nich, tak ho asi těžko uvidim, jelikož mám jen ten jeden program Canal + ...tak snad budu mít štěstí :-)

        • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

          foe     včera 05.01.2025 18:40 |  
          1 0

          Díky skylink live tv je možné sledovat na internetu jakýkoliv zápas, využívám při popsané tlačenici zápasů hlavně u West Hamu, pokud není v tv na canalu sport či canalu action.

  21. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    Pedro50     včera 05.01.2025 16:11 |  
    5 0

    Tondo ať se daří! A panu Bílkovi ať se daří za utržené penízky daří přivést posily ať jsme na LM připravení!

  22. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    mooody     včera 05.01.2025 16:13 |  
    13 1

    Za tohle zpětně patří pochvala celému týmu: https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2021-22/399766/slavia-ma-dalsi-posilu-z-dukly-prichazi-brankar-kinsky-mladsi-18.html

    Mimochodem, pokud by nás v tomto období měl ještě opustit Diouf a Jurásek, s čímž už jsme se začali smiřovat, budeme v plusu vysoko přes 1 miliardu. Pokud dáme cca 100 milionů za dvojici Kušej (a stále věřím, že Spáčil), pořád je tam velký prostor na posily pro klíčové posty.






    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      Hesmir (přítel SN)     včera 05.01.2025 20:35 |  
      1 0

      mrkl sem. a jako levonohý 21letý stoper s hodnotou na TM 2míče že hraje za Votroky? :O

  23. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    Ladislav (přítel SN)     včera 05.01.2025 16:30 |  
    11 1

    Jaroslav Tvrdík k odchodu Tondy Kinského do Tottenhamu:"Tonda je cilevedomy a nesmirne tvrde, az nelidsky trenujici sportovec. Jeho pribeh mi pripomina mladeho Jaromira Jagra. Fotbalu take podridil uplne vse. Podobny je i pribeh tatinka, velkou roli i u Tondy hraje jeho otec, byvaly skvely brankar Antonin Kinsky. Vedeni Slavie melo vice nabidek na transfer. Preferovalo tu, ktera byla mene financne vyhodna, ale hrac by ve Slavii zustal na hostovani a odesel by az v lete. Od chvile, kdy do hry vstoupil Tottenham, bylo jasne, ze jak z pohledu nabidky pro hrace (zejmena v moznosti stat v brane top klubu Premier League v blizke budoucnosti), tak financne pro klub, to byla jiz jen otazka kdy. Nabidku, ktera tesne svoji garantovanou vysi atakuje prestupovy rekord Slavie (jeste za transfer brankare, u kterych jsou ceny obecne nizsi), neslo odmitnout. Je jasne, ze hrac, ktery ma kvalitu pro nejlepsi fotbalovou ligu sveta, bude Slavii chybet. Ale podobne odchody jsou soucasti fotbaloveho sveta a musi se s nimi vyrovnavat temer vsechny kluby. Stale mame k dispozici reprezentacniho brankare a jednicku lonskeho EURA Jindru Stanka, jehoz uzdravovani jde podle planu. Mame dalsi skvele brankare. Verim, ze odchod zvladneme a o titul bude za Slavii bojovat stale extremne silny tym. Chtel bych poprat Tondovi hodne stesti. Verim, ze tuto mimoradnou vyzvu zvladne, pripravoval se na ni cely zivot. A zaverem bych chtel podekovat trenerovi brankaru Slavie Stepanovi Kolarovi, ktery Tondu pro Slavii objevil a vedl v jeho slavisticke kariere. A vsem dalsim, kteri se podileli na jeho fantastickem sportovnim uspechu dulezitem i pro cely cesky fotbal."

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      Lunaris     včera 05.01.2025 17:18 |  
      7 2

      Takže Tvrdík kupodivu z Kinského žádného uličníka neudělal. A ani se to nedalo čekat. Není to tak dlouho, co se vyjádřil, že Slavia nechce bránit hráčům v odchodu do Anglie, pokud bude nabídka racionální. Což na Kinského bezpochyby je. Samozřejmě to dávání zelené bylo snazší ve světle skvělého Staňka, který už je v tréninkovém procesu a já mu naprosto věřím, že nás zase potáhne skvělými trojzákroky a dalšími kouzly.
      Dioufa nejspíš taky pustíme už teď, pokud se Crystal Palace ještě trochu pochlapí. 25 mega euro ten Diouf cenu prostě má, ať mi nikdo netvrdí opak. Byť v tomhle případě bych to nesl špatně, protože tam tak kvalitní náhradu jako Jindra Staněk prostě nemáme a museli bychom někoho přivést a nasypat mu. Ještě to bude zajímavý přestupák. Peníze za Kinskýho, i když předpokládám, že to budou zase splátky, je potřeba z části investovat do dalšího posílení kádru.
      Ještě bych dodal, že tohle je prostě skvělá message pro další hráče, kteří by se mohli rozhodovat jestli do Slavie ano či ne. My tě prostě do té Anglie jsme schopní dostat napřímo bez nějakého dalšího mezipřestupu.


      Komentář byl uživatelem upraven (05.01.2025 17:49) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

        Lunaris     včera 05.01.2025 17:51 |  
        8 0

        Zároveň i skvělá zpráva pro ostatní hráče v kabině Slavie, protože vidí, že přestup do Slavie nebyla píčovina. Je to jenom o nich, jak budou makat. I tak špičkové kluby jako kohoutí nás sledujou.

      • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

        Ladislav (přítel SN)     včera 05.01.2025 18:39 |  
        3 1

        Nezapomínejme, že už je jiná situace a máme konečně normálního majitele, který si samozřejmě klíčové věci hlídá, tzn. finance a strategické věci (akademie Šeberov, přestavba Edenu). Pryč je doba za Číňanů, kdy si JT Slavii vlastně řídil sám. Před půl rokem prosáklo, že jsme měli dojednaný limit na přestup hráče a při jednání s nimi nešlo hnout, chtěli o 1 mil. euro víc, tak JT zvedl telefon, zavolal majiteli a ten to obratem schválil. A to šlo „jenom“ o 1 mega euro, takže je jasný, že když jde o 20x víc, tak poslední slovo má zase náš majitel (i když se to nikde neprezentuje) a je to tak samozřejmě v pořádku.

  24. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    Sokrates55 (přítel SN)     včera 05.01.2025 17:20 |  
    22 2

    Dobrý podvečer Vám všem přeji.
    Toníkovi přeji, aby chytil šanci tak, jako ji dokázal využít ve Slavii a aby se mu na ostrovech dařilo. Bylo by to dobře i pro jméno Slavie a českého fotbalu ve všech souvislostech.
    Tím chci zároveň poděkovat všem, kdo Toníka trénovali a i on velmi pěkně význam Slavie pro svůj brankářský růst ve svém rozloučení s klubem zmínil.
    Věřím zároveň, že Jindra Staněk a Aleš Mandous (popřípadě i Jakub Markovič pokud by přišel) budou podávat neméně kvalitní výkony a Slavii pomohou k cestě za titulem. Nebude to nic lehkého, ale snad nám to vyjde.

    "Gladiator in arena consilium capit" - Seneca
    Gladiátor se rozhoduje vždy až v aréně.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (05.01.2025 17:20) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      Slávista 51     včera 05.01.2025 17:56 |  
      2 2

      1** !

  25. Kinský - přestup

    IJS     včera 05.01.2025 19:07 |  
    3 2

    Přestup Tonda Kinského jen win-win situace jak pro Slavii, tak pro jeho samotného. Asi mu to všichni přejeme a budeme mu držet palce.
    Uvidíme jak bude post golmana řešit vedení Slavie. Zdravý Jindra Staněk - to byla neoddiskutovatelná jistota. Ale jeho zranění je těžko hojitelné i u hráče v poli, natož brankáře. To se může vrátit při prvním nekoordinovaném pádu - rameno je složitý kloub! Pokud zůstane dvojce Staněk + Mandous je to svým způsobem riziko. Pokud se Markovič nevrátí a zatím to tak nevypadá, tak jsem zvědavý jak se bude Slavia jistit. Přece jen je to klíčová sezóna a post brankáře je hodně důležitý. Přestupní termín pro profesionální fotbal končí ve většině evropských států 31.1. a nás 28.2. ( tedy pokud se nemýlím!? ) , takže času na řešení je celkem dost!

  26. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    JS (přítel SN)     včera 05.01.2025 19:10 |  
    5 10

    Strašně mu to přeju a doufám, že na Slavii nezanevře.

    V poslední době jsme tu měli tři fakt top mladé gólmany – Pavlenku, Koláře a teď Kinského. Přestože Kinský dostal nejmenší prostor, troufám si tvrdit, že udělá ze všech největší kariéru.

    Šílený je, že nebejt zranění Staňka, nikdy by tu šanci nedostal.

    Za mě mohl chytat za Áčko už rok, Staněk se vůbec nemusel kupovat…

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      edenian     včera 05.01.2025 21:03 |  
      8 2

      Nevim teda jestli je "sileny" ze by nedostal sanci kdyby se Stanek nezranil, ale kdyby se nezranil Vicario, tak by nedostal ani tuhle.

  27. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    Ladislav (přítel SN)     včera 05.01.2025 19:12 |  
    5 1

    Z rozhovoru s Jindřichem Trpišovským
    Antonín Kinský odchází do Tottenhamu. Jak to zní trenérovi, když jeho hráč odchází do Premier League?
    „Je to skvělý příběh. Když český hráč odchází přímo z české ligy do Premier League, tak je to velká událost, ještě k tomu do takového klubu. V minulosti jsme to tu zažili. Ještě v návaznosti s Radkem Černým, který měl podobný příběh. Beru to jako velké vyznamenání pro českou ligu a také velkou výzvu pro další kluky, že i taková možnost tady je. Je to skvělý příběh. Zní to až neuvěřitelně, jak rychle to všechno zvládl. Je to velké momentum.“
    Tondu jste před několika lety přivedli ještě jako mladičkého brankáře s nějakým cílem. Ten se ale naplnil ještě o rok dříve. Jak byste popsal jeho cestu ve Slavii?
    „Je to velký příběh toho, že jsme tady už delší dobu. S jeho jménem přišel Štěpán Kolář. Říkal mi o Tondovi, když mu bylo šestnáct let, to jsem o něm slyšel poprvé. Samozřejmě jsem znal jeho tátu, který chytal. Hodně jsme se o něm bavili. Poprvé jsme seděli spolu v jeho osmnácti letech, ale už tehdy jsme bojovali, aby šel do Slavie, protože byl velký zájem ze strany jiných českých klubů a také celků ze zahraničí. Bylo hodně náročné je přesvědčit, aby se vydali cestou přes Slavii. Plán byl celou dobu takový, že začne ve druhé lize, bude navíc ve Slávii trénovat. Pak bylo v plánu hostování v lize s tím, že se následně vrátí. Ono se to ale naplnilo ještě dříve. Jeho cesta je skvělá, byl jsem se na něj poprvé podívat kolem jeho osmnáctých narozenin. Chytal tehdy za Duklu pohár na Admiře. Seděl jsem za bránou a sledoval jsem ho. Během jeho hostování jsme si volali a řešili jeho budoucnost směrem ke Slavii. Je to pro nás krásné vyvrcholení příběhu. K tomu ta expresní rychlost, kdy po půl roku ve Slavii míří do Premier League. Krásně se to sešlo. Je to odměna hlavně pro něj za jeho nastavení a pracovitost. Kdo s ním měl kdy možnost pracovat, tak ví, že tomu hodně obětuje, má skvělou přípravu na zápas a tréninky. Už tehdy v sedmnácti letech to měl v hlavě namalované, žil tím příběhem, byla to pro něj priorita. Je to ukázka cesty pro další hráče. Je vidět, co vše je možné, když je člověk takhle nastaven a připraven a samozřejmě pokud máte také dávku talentu, kterou Tonda má.“
    https://www.slavia.cz/article/22645-Slaviste-se-v-roce-2025-poprve-sesli-v-Edenu


    Komentář byl uživatelem upraven (05.01.2025 19:16) . Zobrazit původní komentář

  28. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    taubi63     včera 05.01.2025 20:03 |  
    4 0

    Tonda bude chybet, je to borec. Libi se mi jeho rozhovory, ma to v hlave dobre nastavene. Preju mu hodne stesti, at se mu dari.

  29. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    1zippo1     včera 05.01.2025 20:59 |  
    7 1

    Je skoro až dojemné, jaký tady nechal Tonda za půl roku dojem. Jaký rozdíl mezi ním a Pavlenkou. Výborný gólman
    a mladík, který to má v hlavě fest srovnaný.
    Tak ať se Ti v té vysněné PL daří, drží forma a vyhýbají se zranění...-)))

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      cunak     včera 05.01.2025 21:18 |  
      2 21

      Vždyť je to úplně stejný případ jako Pavlenka. Obstojny gólman, který se mohl stát legendou, ale při první příležitosti zdrhnul.


      Komentář byl uživatelem upraven (05.01.2025 21:35) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

        SLAVIESTA     včera 05.01.2025 22:01 |  
        1 11

        Už jsem si myslel, že jsem opravdu jediný, kdo to takhle cítí. Je tu vlastně oslavován on, nebo ty stovky milionů co Slavii vydělal? Jinak ve Slávii žádnou výraznou stopu nezanechal, jak by také za několik zápasů mohl.
        Nemůžu si pomoct, pro mě je zájem Slávie výrazně nad zájmem jakéhokoliv jednotlivce.

        • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

          Edenjejenjeden     včera 05.01.2025 22:13 |  
          6 1

          Já myslím , že ve Slavii , i když v ní byl krátce, výraznou stopu zanechal. Pomohl na podzim k poměrně luxusnímu náskoku v lize , svými výkony zaujal skauty z nejlepší ligy na světě. Jeho přestup vydělal Slavii miliony, a v neposlední řadě udělal Slavii ve světě obrovskou reklamu.
          Za mne naprosto v pořádku

          • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

            cunak     včera 06.01.2025 07:34 |  
            1 3

            Výraznou stopu nezanechává, ta se nedá udělat za půl roku. Ano, věci se sešly tak, že pomohl překlenout zranění Jindry Staňka. Jeho přestup je v pořádku, ne kvůli prachum nebo reklamě. Ale proto, že je pro tým lepší, aby chytal brankář, co tu nějakou dobu bude a tymsi na něj zvykne.

        • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

          cunak     včera 06.01.2025 07:38 |  
          4 4

          Příteli, hodně diskutujících tu nefandi fotbalu, ale hře fotbal manager, tedy hře ba kšefty s hráči. Pro ně je toto majstrštyk. Jde jim jen o hru na peníze a oslavovali i prodej hráče do Ruska, když za to byly prachy. Tonda je trochu výjimečný případ v tom, že jeho epizoda ve Slávii pomohla překlenout období, kdy byla zraněná naše brankářská jednička. Takže v zásadě v pořádku, ale na bůhvíjaké oslavy to není - přišel a zase odešel.

      • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

        edenian     včera 05.01.2025 22:09 |  
        6 3

        Hele to je trochu drsny, Pavlenka prisel do vynikajiciho klubu jako vynikajici brankar, vize do budoucna jako opora a za pul roku vzal kramle, dobre no, dostal sanci tak sel. Tondu vytahli az pote, co se zranila jednicka, kterou na zacatku sezony uprednostnili, ja bych se nebal rici, ze skemrali aby to vzal. No a on to vzal. Ja ho teda cenim, ze to udelal tak jak to udelal.

        • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

          Hesmir (přítel SN)     před 24 hodinami 06.01.2025 08:54 |  
          3 0

          Pavlenka byl ve Slavii 1,5 roku. Přicházel do klubu, který chtěl zpět na vrchol, asi v pozici kde je dnes Banik. A Banik byl tehdy skoro na odpis. A dle toho se zachoval. Nečekal, že tu vyroste kolos a stabilní klub. Však ona ta stabilita je to, co většině českých týmů chybělo/ chybí. S odstupem času mne už ani tak nekysne obličej z jeho odchodu. Je to chachar, z Baniku šel za lepším, a za lepším šel i ze Slavie. Ač trochu na silu. U Tondy... on je jak mladý Messi, jenom v brance. Jasně, sešlo se mu to v létě, i teď, ale byla radost jej sledovat. U Staňak mám takový pocit jistoty, že se soupeř snad i lekne, než zakončí. Takové to co je supr pro naši ligu, a obětování se. Buldok. U Tondy. Na to se prostě hezky dívalo, zvládl tu naši českou kopanou technicky.

      • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

        Radek097 (přítel SN)     včera 05.01.2025 22:30 |  
        7 0

        Kdyby tady strávil polovinu kariéry nebo vychytal třeba titul EL, tak by se legendou mohl stát. Ale to snad po něm nemůžeš chtít, je to generační talent. Musí jít do lepší soutěže a lepšího týmu, než jsme my. A ten půlrok navíc, který by tu strávil, než by šel pryč, by z něj legendu stejně neudělal.
        Koho vlastně vůbec považuješ za legendu dejme tomu od éry Šimáně, CEFC? Protože za mě je ten pojem užíván častěji, než je zdrávo. Za mě to jsou pouze tři jména Škoda, Souček, Bořil. Nikdo jiný si označení legenda nezaslouží, i když mají okolo dvou stovek startů za Slavii.

        • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

          cunak     včera 06.01.2025 07:31 |  
          0 7

          Ano, s těmi třemi jmény souhlasím. Možná bych váhal u Hušbauera, ale to není podstatné. Suk se legendou stal, protože měl Slávii v srdci, zůstal v ní a dosáhl s ní úspěchy. Když byl plně připraven a byl si tím jistý, šel výš. A věřím, že se do Slávie ještě vrátí. Tonda (Barák, Král, Pavlenka, D.Jurasek) šli při první příležitosti výš nebo za vetsima prachama - klidně i do Ruska. Legendy to nejsou. Odešli bez jistoty, že jsou připraveni, někteří se chytli, jiní západní. I u Tondy si dovedu představit, že západne. A že se vrátí do Sparty nebo do Plísně. Nebo bude za dva roky v Boleslavi.

          • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

            Radek097 (přítel SN)     před 24 hodinami 06.01.2025 09:03 |  
            3 0

            Ale klub potřebuje ten rychloobrátkový prodej. Když se podíváš na nejdražší přestupy, tak většina z nich je prodaná do roku od jejich příchodů.
            My taky kupujeme dost hráčů z venku, kteří mají do 30 startů za klub, takže i jinde to je zavedený byznys. Přivést levně hráče, ukázat ho světu, a i když ten diamant není vybroušen, tak ho prodat za několikanásobek ven.
            Moc týmů není, co ti dá za brankáře v základu 16,5M € a s bonusy 20M €, to jsme na patnácti, dvaceti týmech. Některé týmy typu City, Real, Bayern, PSG,… nekoupí hráče z české ligy. Takže rázem je těch týmů do deseti, a když se naskytne taková příležitost, že tým hledá urgentně brankáře a je ochotný dát tolik peněz. Musíš jednat.

            • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

              cunak     před 23 hodinami 06.01.2025 09:55 |  
              1 2

              Však já netvrdím, že je to jednoznačně špatně. Ale rozhodně to není věc, nad kterou bych jásal. A též si myslím, že to nemusí být dobře ani pro Tondu - čas ukáže. V případě Davida Juráska jsem zde psal něco podobného .... a čas ukázal...

      • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

        1zippo1     včera 05.01.2025 22:54 |  
        4 4

        Vidím to trochu jinak. Pavlenka sem chtěl hodně jít a po půl roce si svůj odchod až nechutně vydupal. Stejně tak si mohl odpustit ta následná vyjádření na adresu Slavie. Tonda byl připravenej tady minimálně do léta zůstat. Tato nabídka byla výhodná jak finančně pro klub, tak sportovně pro hráče. Co víc můžeme chtít?

        • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

          wimpy     včera 05.01.2025 22:58 |  
          11 0

          Já vím, že vám všem ten Pavlenka leží v žaludku, nicméně pravdou je, že tu odchytal rok a půl. Přišel v lednu 2016 a odešel v červnu 2017. Tým z bundesligy hledal jedničku.

  30. Staněk

    Merlinus (přítel SN)     včera 05.01.2025 21:06 |  
    3 2

    Bojím, bojím o toho Staňka. Z rozhovoru s Trpišovským plyne, že na soustředění pojede až později s tím, že Trpišovský "věří", že Staněk bude připraven do soutěžní zápasu na konci ledna. Tak snad všechno vyjde.

    „Jindra by měl zhruba 9. ledna začít naplno trénovat s týmem. Jsou tam samozřejmě nějaké věci, které musí v oblasti jeho zranění naposilovat. Musí to mít nějaký průběh, ale měl by jít do prvního tréninku s týmem komplet,“ informoval Trpišovský. „Má samozřejmě ještě nějaké osobní věci k řešení, takže se k nám připojí na soustředění později. Bude dopilovávat věci, které jsou potřeba k tomu, aby se mohl naplno zapojit do týmového tréninku. Věříme tomu, že na konci ledna bude připraven, aby mohl absolvovat soutěžní utkání,“ dodal hlavní kouč červenobílých.

    • Re: Staněk

      Miklos     včera 05.01.2025 21:38 |  
      5 4

      Taky jsem si řekl sakra aby nás to nestálo titul. Těch těžkých zápasu ještě bude dost. Snad něco realizák vymislí. Třrba překecaj Markýze z Ovy. Dobre je že brankář může naskočit rovnou.

      • Re: Staněk

        dalislavista     včera 05.01.2025 22:06 |  
        5 1

        Vymislí -to úplně bouchá do očí...

      • Re: Staněk

        edenian     včera 05.01.2025 22:15 |  
        1 2

        No, po Markovicovi bych ted asi sel tvrde :-)

    • Re: Staněk

      vlk30 (přítel SN)     včera 05.01.2025 21:59 |  
      5 0

      Jo jenže, řeší údajně nějaké osobní věci , nemluví o zdravotních problémech.

      • Re: Staněk

        Sokrates55 (přítel SN)     před 23 hodinami 06.01.2025 10:10 |  
        10 0

        Zdravím a přeji hezký den Vám všem.
        Jindra je profík a je připravený. Makal na sobě pod dohledem zkušených trenérů. Nic neuspěchal a já věřím, že se mu návrat doufám vydaří.
        A držím jim u nich doma palečky, ať se narodí zdravé děťátko a další slávista či slávistka do naší rodiny:-)))))
        Tohle snad prozradit smím:-)))
        S úctou
        Sokrates55


        Komentář byl uživatelem upraven (06.01.2025 10:12) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Staněk

          Merlinus (přítel SN)     před 22 hodinami 06.01.2025 11:08 |  
          4 1

          Super. Díky za vysvětlení. Popravdě větě "Má samozřejmě ještě nějaké osobní věci k řešení, takže se k nám připojí na soustředění později." jsem moc moudrý nebyl. Hlavně z toho slova "samozřejmě". Teď to vidím úplně v jiném světle a jsem moc rád (fotbalově i lidsky).

  31. Spurs brankáři

    Miklos     včera 05.01.2025 21:40 |  
    1 0

    Tak jsem koukl na sestřih tohi jejich brankáře a on umí hodně doɓře chytat. Prej špatnej při standartkách a asi ani rozehra není na úrovni Tondy ale zákroky jak blázen občas. Skvělý reflex i pozice. Ješté to bude boj o pozici jedničky.

    • Re: Spurs brankáři

      edenian     včera 05.01.2025 22:21 |  
      1 1

      Hele, oni brani obecne standardky blbe, neumim posoudit jestli Vicario nejak propada pri jejich braneni, proste je to problem tymu, nemyslim ze brankare. Kdyz se proti nam kope roh, to abys ses otocil jak Trpis pri penalte. Je to fakt o nervy.
      Jinak, jestli bude Vicario opravdu zdrav / tak v dubnu bych rekl / bude se podle me po sezone resit ktery z nich odejde. Nemyslim, ze by udrzeli Vicaria i Kinskyho. A to je podle me Tondova sance. Jestli se opravdu predvede, tak kdovi ...

  32. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    vlk30 (přítel SN)     včera 05.01.2025 21:57 |  
    5 0

    K prodeji Kinskeho s humorem říkám, doufám že jsme si neprodali titul, ale přeji mu to. No ale vážně hlavně aby Staněk byl zdravý a měl formu a už bych mimo prodeje Juraska s těmi odchody skončil. Myslím tím hlavně na jednoho čerstvě dvacetileteho hráče z Afriky.

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      SLAVIESTA     včera 05.01.2025 22:08 |  
      2 10

      Taky si to říkám, bohužel bez humoru.

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      wimpy     včera 05.01.2025 22:14 |  
      4 9

      S trochou nadsázky, titul bychom měli udělat i kdyby na jaře Houšťa přichytával.

      • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

        kostelnivlajka     včera 05.01.2025 22:27 |  
        2 3

        No....

      • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

        vlk30 (přítel SN)     před 23 hodinami 06.01.2025 10:01 |  
        7 1

        To si právě po minulých třech letech až tak nemyslím bohužel.

        • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

          wimpy     před 22 hodinami 06.01.2025 10:51 |  
          3 4

          I kdybychom nakrásně prohráli na Letné a v Plzni, pak všechny složitější soupeře máme doma, jedem do Pardubic, Karviné a na Julisku. Na ztrátu náskoku by musela přijít deka v Edenu. Letos je to vážně skvěle rozjeté.

          • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

            Merlinus (přítel SN)     před 22 hodinami 06.01.2025 11:06 |  
            6 1

            Jako jo, papírově to vypadá nadějně. Ale třeba by mě taky nenapadlo, že prohrajeme s 13. Teplicemi... Takže více pokory.

            • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

              wimpy     před 22 hodinami 06.01.2025 11:11 |  
              3 2

              Bylo celkem cejtit, že na konci podzimu už to dře, v Olmiku i Ostravě se vyhrálo na morál. Nicméně pokoru musí mít tým a realizák, my fanoušci se můžeme v klidu odvázat. :-)

  33. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    Ados     před 24 hodinami 06.01.2025 08:59 |  
    4 1

    Skvělej obchod pro Slavii, Tondovi to přeju. Zůstal by tu max o půl roku déle. Ale co ambice na titul? On byl jeden z důvodů vzestupu výkonnosti a teď jsme o něj přišli. Jistota, která z něj čišela se bude nahrazovat velmi obtížně. Staněk je kvalitní gólman když je zdravej. Mandouse vidím už jako dvojku. Hlavně už žádný odchod základní sestavy.

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      whiplash     před 24 hodinami 06.01.2025 09:15 |  
      1 1

      ....se zajmem budu sledovat, jak dopadnou lednove zapasy v EL...jestli priprava mela nejaky efekt...jinak Tondovi to rovnez preju, treba uz bude chytat v derby na Arsenalu...

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      slaviator     před 23 hodinami 06.01.2025 10:12 |  
      3 1

      Ani Diouf za 25 mil euro?

      • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

        Ados     před 23 hodinami 06.01.2025 10:19 |  
        2 1

        V létě klidně za 20 mil euro. Chci ho vidět u nás ještě na jaře s pohárem nad hlavou.

        • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

          slaviator     před 23 hodinami 06.01.2025 10:23 |  
          5 2

          a na jaře ho nějakej dobytek přejede (Cedidla nebo někdo podobný) a nepůjde nikam...

          • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

            Miklos     před 22 hodinami 06.01.2025 10:44 |  
            1 1

            Pokud na něj příjde nabídka 20M nebo víc z TOP 4 lig tak je gone.

  34. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    Myšák     před 23 hodinami 06.01.2025 09:51 |  
    4 1

    Už se těším, jak ho budu sledovat v PL, a budu mu držet palce! Velká pochvala našemu skautingu, opravdu vynikající práce.

  35. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    slaviator     před 23 hodinami 06.01.2025 10:10 |  
    10 2

    Před půl rokem málem šel do Liberce za 15 milionů korun a dneska za 15 milionů eur do Premier League. Neskutečné, jak vrtkavá je pro jednoho štěstěna a pro druhého smůla

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      Edenjejenjeden     před 23 hodinami 06.01.2025 10:17 |  
      4 1

      Souhlas a opět se potvrdila pravdivost přísloví "Všechno zlé je pro něco dobré". Kdyby se Jindra Staněk nezranil , asi by Tonda Kinský dnes nepřestupoval do Tottenhamu a Slavia by nevydělala pořádnej balík

  36. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    žbl68     před 22 hodinami 06.01.2025 10:38 |  
    4 1

    hodně štěstí, za ty prachy nelze říci ne, doufám jen že ted dopadne ten markovič ....

  37. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    vždyslavista     před 22 hodinami 06.01.2025 11:24 |  
    7 19

    Připojím se k těm, kteří souhlasí s přestupem.
    Takovýchto "slávistů" a jako byl i Barák, nemám zájem tady mít.
    Jsou zde legendy, které by si přestup zasloužili a za roky tu mnohem více odvedli: Holeš, Bořil aj.
    Aby si někdo z nás dělal jen odrazový můstek, to ne a nebudu mu tleskat k odchodu a přát ještě větší rejžunk.
    Chápu, že klubismus už není co býval,to se nenosí a že to je ziskový byznys s ním, ale takové zištné rychlokvašky tu mít, je perspektivně k ničemu.
    On zas takový skvělý nebyl,jáí se z něj v pase nelámal= hrál za perfektní obranou, která na něj skoro nic nepustila.
    Občas měl skvělý zákrok, ale i několik gólů šlo jasně za ním.
    Mandouse tímto obdivuji, že rok sedí na lavičce a že nám neodešel,což mohl udělat, je to kvalitní gólman.
    Navíc ty machrovací hrátky Kinského před brankovou lajnou, hrající na nervy fanouškům bylo jen otázkou času, kdy to nevyjde.
    Často místo výkopu (a la Vindahl rovnou do šance) , si hrál, čekal a pak přihrával na velké riziko vodorovně podle brankové lajny nebo dělal zasekávačky.
    Od samého počátku jsem v něm neviděl takovou hvězdu, jak se z něj dělalo a nebyl mi sympatický už tím jak si zde vše vynutil.
    Ten neměl o Slávii sebemenší zájem, než jen ve svém útlém věku a prakticky bez zkušeností honem pryč a někde rejžovat miliony. Tak ať táhne.
    Prostě další Barák....
    Takovéhle neslávisty v červenobílém dresu nechci vidět.
    Nejsem pokrytec a alibista, abych tady tleskal a říkal: pá pá, měj se tam dobře,
    ať se ti daří bla bla bla.....
    Já jsem slávista celý život a chci pro Slávii hráče a ne takové vychcánky.
    Ano, chápu interpelace: spadne nám do kasy cca půl miliardy, ok.
    Nepochybuji, že se do mě pustí ti, kteří si ho zamilovali, já mezi ně nepatřil, tak to berte jako alternativní, demokratický názor.
    Držím palce Mandousovi a Staňkovi a smekám před nimi. Nejsou to takoví zlatokopové.

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      stomir     před 21 hodinami 06.01.2025 12:00 |  
      7 3

      Máte pravdu, cítím to podobně. Fotbal je ale bohužel krutý byznys a každý hraje primárně na sebe. Kinský nám pomohl, kdyby tu zůstal do konce sezóny a vychytal titul, většina fandů by ho léta oslavovala. Na druhé straně dal dopředu jasně najevo, že ve Slavii bude jen do první lukrativní nabídky odjinud, takže klub věděl, na čem je. V tom vidím rozdíl od Baráka, kterému jsme pomohli v kariérním růstu ( přišel z Příbrami) a nejen že si dost divně vytrucoval odchod z klubu, ale na hřišti na to začal kašlat a v dalších letech se o nás rád otíral. To je zmetek a jeho story v reprezentaci to jasně ukázala. Jestli teď Staněk na jaře zabere a vyhrajeme titul, vlastně to líp dopadnout nemohlo. Ale já taky jako Vy preferuju hráče, kteří jsou dobří a vydrží tu víc let - Provod, Holeš, Souček, Bořil. Vlastně teď už i Ogbu nebo Zafeiris, kteří tu vydrželi déle, než se čekalo a hrají dobře.

      • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

        necich     před 20 hodinami 06.01.2025 12:27 |  
        6 2

        A jsi si jistej, že kdyby podobnou nabídku dostal Ogbu nebo Zafi tak by tady ještě byli?
        Nikomu neberu jeho názor, ale kolega výše píše prostě hlouposti. Jak píšeš i ty, Tonda Kinský jasně deklaroval co chce a prodloužení smlouvy podmiňoval splěním určitých podmínek a ty nastaly. Takže nejde o vychcanost.
        Druhá věc, na kterou kolega poukazuje, že prý Staněk a Mandous nejsou tací zlatokopové. K tomu lze říci dv ě věci, za prvé podobnou nabídku jako Kinský nedostali a pro úplnost bych se zeptal fanoušků Plzně či Olomouce zda nejsou v jejich očích zlatokopové. Co by tak asi odpověděli? :)

        • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

          vždyslavista     před 20 hodinami 06.01.2025 12:43 |  
          2 15

          ano, kdyby tebou jmenovaní i další dostali takovou nabídku, tak jdou taky, ok,
          ale oni tu nějaký čas něco odvedli, ne půl sezony!
          Ti, kdož hloupě schvalují, aby Slavie byla rychloodrazka do Evropy pro namyšlené jen krátkodobě prostitující hamouny, by udělali z našeho klubu zcela neperspektivní tým.
          co kdyby takto přišlo odešlo 3,5, 7 hráčů....
          Kolego, každý tým potřebuje do-zrát a ne se neustále budovat kvůli takovýmto byznysjunákům jako Kinský.
          Vůbec bych ho ani neangažoval v létě s těmi jeho manýry a z Liberce ap. by roky nikam neodešel chlapec, dokud by něco nedokázal.
          Co když se Staněk včas neuzdraví, co když se zraní Mandy?
          Klidně se upalcujte...

          • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

            wimpy     před 20 hodinami 06.01.2025 12:46 |  
            9 1

            Šel ven za troj až čtyřnásobek toho, za co by šel v létě. Tohle je ekonomicky tak naprosto jasné, že se to snad ani nedá zpochybnit.

          • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

            Steve2924 (přítel SN)     před 20 hodinami 06.01.2025 12:51 |  
            4 1

            Naopak tým potřebuje aby každý rok udělal takový přestup. A nijak mu to ubližovat nebude. A jestli jednou za 3 roky to bude hráč co tu není ani rok taky nevadí. Nebo máš pocit, že byla chyba prodávat za raketu Simu, když zrovna vyletěl?
            Pokud se nám bude nějakou dobu pravidelně takhle prodávat hráče od nás rovnou do PL, nebo TOP týmu v BL tak to bude skvělá reklama a pevné základy k tomu abychom se stali ještě ekonomicky silnějším, respektovanějším a evropsky úspěšnějším klubem např na úrovni Ajaxu. A to přece chceme

            • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

              slaviator     před 20 hodinami 06.01.2025 13:16 |  
              6 1

              Hlavně další argument pro mladé hráče ze zahraničí proč jít do Slavie a ne třeba do Sallzburgu, Genku, Porta... Protože umíme taky dělat přímé přestupy do Premier League (za poslední roky čtvrtý přímý přestup, Diouf bude pravděpodobně pátý)

              • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

                Edenjejenjeden     před 19 hodinami 06.01.2025 13:33 |  
                4 1

                Souhlas , tenhle přestup do předního klubu PL , i když se mu zrovna momentálně nedaří , je hlavně obrovská reklama i pro Slavii. A ta z toho může jen profitovat. Hráči i agenti ostatních klubů vidí , že i ze Slavie se dá odejít do nejlepší ligy na světě.
                To je prostě reklama jak blázen

                • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

                  slaviator     před 17 hodinami 06.01.2025 15:57 |  
                  5 1

                  a taky nám to hrozně pomůže ve FFP... můžeme nyní přivést v pohodě opravdu dobré hráče za dobré peníze a nemusíme se obávat nesplnění FFP...

          • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

            necich     před 18 hodinami 06.01.2025 14:58 |  
            5 1

            Promiň, ale teď už vyloženě plácáš nesmysly.. Pokud se o dění ve Slavii drobet zajímáš tak by musel vědět, že Kinský nechtěl smlouvu prodloužit, ale primárně chtěl chytat i v tom Liberci nebo jinde.
            Dle rozhvoru s ním nepředpokládal, že by nějaká nabídka jako nyní přišla tak rychle. Chtěl prostě chytat a dokazovat, že je dobrej..

            • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

              vždyslavista     před 18 hodinami 06.01.2025 15:14 |  
              1 7

              ano,to vím, o Slavii se "drobet" zajímám, tipuji desítky let než jsi se zrodil,
              po desítky let jsem nevynechal minutu z jejich všech zápasů, včetně příprav na TV Slavia atd.,
              ale,ano vím, že neměl zájem o smlouvu,ale jen o odrazový můstek,
              tak takového nechci, bylo to jen z nouze kvůli zranění Staňka
              ještě že tak neuvažuje každý druhý... tomu by jsi taky tleskal: pápá Toníčku,děkujeme za těch pár měsíců.
              Ale pokud to tu schvalujete a vidíte vše tak růžově, asi tak Slavii nemáte v srdci.
              Ta je u mě na prvním místě, ne kam odejde zištnost.
              a připomíná mi to vtip: v anketě se ptají se středoškoláků jak vidí svojí budoucnost?
              70% odpoví, že růžově!
              A co odpovědělo těch zbývajících 30%?
              Ty peníze na drogy nesehnali.....

              • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

                slaviator     před 17 hodinami 06.01.2025 15:58 |  
                4 1

                Takže ty bys byl radši kdyby v létě odešel do Liberce za deset milionů korun a podzim odchytal Mandous?

                • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

                  vždyslavista     před 17 hodinami 06.01.2025 16:21 |  
                  1 8

                  to ne, ale ať zde dochytá minim. tuto sezonu, bude mít titul, odchytá a ukáže se na euru,
                  ev. v LM a pak třeba ještě za větší ranec, když je tááák skvělý, ať si jde...
                  před pár lety vedení vydalo hlášku, že se budou kupovat hráči na 2-3 roky a až pak teprve vypouštět.
                  absolutně nechápu to protichůdnou demagogii: chválíte jej jak je skvělý, ale titíž plácáte jeho odchodu = tedy oslabení Slavie. Co jste to za slávisty?
                  Tzn. že nechcete mít skvělého hráče, a s ním, chváleným, vyšší pravděpodobnost titulu a radujete se z odchodu?
                  To nemá logiku.
                  Každý chce mít nej hráče v týmu a ne pryč.
                  Vy tu tleskáte přeci oslabení týmu, když vašimi slovy je AK tááák skvělý. To je masochismus.
                  Možná jsou to ti co půl zápasu stojí pod plachtou nebo polonazí poskakují zády ke hřišti, protože je fotbal nezajímá a diskotéka měla zavřeno....
                  Já se raduju z odchodu těch co tu nehrají nic a ne těch co oslabí tým.
                  Takto se budu radovat když rudochům odejde Haraslina nebo Biřmovač.
                  Já chci Slavii co v LM, když ne letos v EL, neudělá ostudu a ne, že si pak řeknu, to nevadí, ale máme miliardu v kase, ze které pak stejně koupíme jen marné trapáky typu Vasil, za zlomek.

                  • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

                    slaviator     před 16 hodinami 06.01.2025 16:52 |  
                    8 1

                    v létě by šel za 5 mil euro, protože takovou by měl od léta klauzuli... hlavně že Slavii sleduješ desítky let...

                  • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

                    Myšák     před 16 hodinami 06.01.2025 17:13 |  
                    2 1

                    A co když za utržené peníze koupíme ještě lepšího hráče, aha?

                    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

                      vždyslavista     před 14 hodinami 06.01.2025 18:40 |  
                      0 8

                      Ale kdepak Do nichu, Hrrr na ně, Dáme jim bůra...atd., tedy Myšáčku, takové nákupy nehrozí.
                      Ty si nějaký nákup za 150-200-...mil. pamatuješ?
                      Maximum byla stovka za Stancia, pak roky nic, až nedávno cca Choras,
                      jo a ještě charita za 100: Zimič a supercharita a blbost za 50mil. : Lingr (ale za 25 "vyhozen" mnohem lepší Ewerton ....)
                      Nedivím se,že Lingra ani Priske ani vloni ve Feyenoordu nestavili, ten je zoufalej a jen bojovnost nestačí- šup s ním do Karviný nebo Bolce náhradou za Vasila.
                      Taky nikdo ho nenutil odejít, chtěl sám, ok, tak proč mu pak ale děláme záchranku....charita!
                      Ale zde dávají palce ti co tleskají pokrytecky jak každému odchodu a stejně tak pacipaci při každém příchodu, jak malé děti pod stromečkem,jako by chyběl nějaký názor, rozhled, zkušenost, myslím delší než rok na tribuně Sever.

                • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

                  vždyslavista     před 13 hodinami 06.01.2025 20:20 |  
                  0 2

                  A kdo myslíš že bude chytat Soluň a Malmo?
                  Nejspíše právě Mandous!

                  • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

                    jirkag5     před 12 hodinami 06.01.2025 20:52 |  
                    3 1

                    Chytat ty dva lednové zápasy EL bude samozřejmě Mandous, jiný brankář na soupisce není a nikdo se dopsat nemůže.

                    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

                      slaviator     před 12 hodinami 06.01.2025 21:04 |  
                      1 0

                      Ještě máme na B listu napsaného Stefana Jovanoskiho a Filipa Slavotu.

                      Myslel jsem, že tam bude i Sirotník, ale ten tam není.

              • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

                Myšák     před 16 hodinami 06.01.2025 17:06 |  
                2 1

                Nezlob se, ty jsi zkrátka velký romantik a velký idealista.

      • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

        vždyslavista     před 19 hodinami 06.01.2025 13:25 |  
        3 7

        Ty by jsi udělal ze Slavie trhací kalendář...
        A co kocepčnost?
        Pak končíme v EL trapně jako letos,ač s nadměrným očekáváním...
        a co pak bude za rok v LM.....? Trapas jak Sralta?
        Jistě jsi taky tleskal:hloupě a levně, JT nechtěného,prodanemu Ewertonovi a naopak se zaraduješ z brzo přestupu stagnujícího kynutého borce okresního formátu Kušeje co nemá na Evropu=vyhozené peníze.zlatý Ewerton!pán fotbalista!

      • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

        vždyslavista     před 19 hodinami 06.01.2025 13:28 |  
        1 5

        Zpráva byla pro Steve. Na mobilu omylem vloženo a odepsáno to tobě,omluva.
        Tobě dík za souhlas.

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      Steve2924 (přítel SN)     před 20 hodinami 06.01.2025 12:48 |  
      10 2

      To je neskutečně hloupý pohled na věc,
      Každý rozumný profesionální hráč se chce dostat co nejvýše a samozřejmě maximalizovat svůj zisk za krátkou kariéru. A ten který nechce tak se obvykle nedostane ani do Slavie, protože mu chybí ambice být nejlepší.

      Kinský neodešel za první nabídkou. Ani není zlatokop. Naopak je to ambiciozní ale rozumný člověk. Což dokázal mimo jiné už v létě, kdy by šel raději do Liberce chytat než za mnohem větší peníze krýt záda Staňkovi. To samé co teď ukazuje Markovič. U brankářů platí dvojnásob, že si musí dobře rozmyslet kam půjdou aby si nezabili karierů tím, že budou do 25 leštit lavičku někde z evropského měřítka průměrném týmu. AK dobře věděl co chce a když viděl, že se může ukázat ve Slavii a má půl sezóny na to aby se buď prodal nebo si zajistil být jednička před Staňkem tak do toho šel, protože si dobře zhodnotil, že toho cíle lze dosáhnout. Proto prodloužil smlouvu a obě strany od začátku věděli, že se v zimě bude muset situace řešit a když ne v zimě tak nejpozději v létě. AK jasně deklaroval, že nebude odcházet za každou cenu ven ale jen tam, kde bude mít jistotu, že dostane brzo šanci se ukázat vysloužit si pozici č 1. A protože štěstí přeje připraveným, tak se naskytla tato šance a hned v lepším klubu v PL. To by musel být blbej aby do toho nešel. A Slavia na tom jedině vydělá.

      A že Staněk není zlatokop? To myslíš vážně? Přestoupit k rivalovi v rámci ligy, protože nabízí větší gáži je právě přístup zlatokopa. On měl v Plzni pozici neotřesitelnou a kdyby nešel do Slavie tak ho ven prodá Plzeň. Nebo si myslíš, že by Staněk, Mandou nebo kdokoli v naší sestavě odmítl nabídku z PL?

      • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

        vždyslavista     před 19 hodinami 06.01.2025 13:39 |  
        1 13

        Ty by jsi udělal ze Slavie trhací kalendář...???
        Já zatleskám titulu Slavie, ne něčí kariéře venku.
        A co koncepčnost?
        Pak končíme v EL trapně jako letos, ač s nadměrným očekáváním...
        a co pak bude za rok v LM.....? Trapas jak Sralta?
        Jistě jsi taky tleskal: hloupě a levně, JT nechtěného, prodanému Ewertonovi a naopak se zaraduješ brzo z přestupu stagnujícího kynutého hráče okresního formátu Kušeje co nemá na Evropu=vyhozené peníze (60mil.)
        Zlatý Ewerton! pan fotbalista! škoda ho... u nás byl ničenej,
        jinde má volnost a válí, podobně to bylo s Plavčičem...

        • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

          Steve2924 (přítel SN)     před 18 hodinami 06.01.2025 14:30 |  
          5 1

          Zkus se nejdřív trochu zamyslet než napíšeš další blbost.
          Jaký trhací kalendář? Když jednou za 3 roky odejde hráč po pár měsících za 300mil a víc. Tak to nijak sportovní sílu klubu nenaruší a naopak to bude z hlediska prestiže a financí obrovské plus. A ty finance potřebuješ na to aby pro hráče nebylo lákavé od tebe přestupovat někam do turecka chvost BL za penězma ale budou vědět, že si tu při tom čekání na nabídku z PL vydělají dost peněz.
          Nebo máš pocit, že Ajax má z klubu trhací kalendář? Ano mají lepší a horší období (ale to má třeba i United) ale díky tomuhle modelu si udělali v evropském fotbale takové jméno, že hráči vědí, že to je ta poslední přestupní stanice do TOP klubu a nikdo si je neplete s jejich rivalem. Náš cíl je být Ajaxem střední Evropy a tohle je ta cesta k tomu. Zatím po ní kráčíme správným směrem.

          Trapasy Sparty v LM nebo naše nedobré výsledky mají uplně jiné příčiny než to, že jsme teď v zimě prodali Kinského.
          U Sparty je to právě ta neschopnost umět častěji než jednou za dekádu prodat hráče za raketu a tak jsou v kleštích FFP kvůli ztrátám. A tak mají kádr plný nasraných plejerů co se chtěli posunout dál.
          Naše výsledky jsou důsledkem extrémního fokusu na ligu a LM příští rok. Na kterou nás Kinského odchod připraví lépe protože je 400mega které můžeme reinvestovat do kádru na postech, kde nás opravdu tlačí bota.

          To co píšeš o Plavšičovi a Ewertonovi jen dokazuje, že píšeš random jména aniž bys pořádně věděl.
          Plavšič měl sestupnou výkonnost už ve Spartě u nás to potvrdil. Díl na tom mají samozřejmě jeho neustálá zranění. Třeba teď aktuálně už nehraje skoro rok. (od 8.3.2024) jediné kdy se mu dařilo bylo po přestupu do Baníku. Jinak je to špatný a nebo zraněný. Prostě jsou hráči, kteří na ten tlak a odpovědnost velkých klubů úplně nemají hlavu.
          Zářit v lize v Baníku není tak těžké jako umět držet kvalitu v evropských pohárech pod neustálým tlakem na výhry.
          Ewerton je ten samý případ. Může zářit v klubu, kde není tak velký tlak a hra se mu přizpůsobí ale nemůže zářit v opravdu ambiciózním týmu.
          Takže jo, jejich prodeji tleskám, zejména u Srdjana to bylo do plusu. Když přišel jako free transfer.

          A co se Kušeje týká. Uvidíme, je v ideálním věku. Zná ligu, tak snad se mu bude dařit lépe než výše zmíněným. I když je to typologicky podobný fotbalista.

        • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

          wimpy     před 18 hodinami 06.01.2025 14:32 |  
          3 1

          Výsledky v EL jsou po konsolidaci týmu a přestupním období, kdy jsme kádr udrželi celej.

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      martyni (přítel SN)     před 17 hodinami 06.01.2025 16:11 |  
      3 1

      Nechci po žádném hráči, aby upřednostňoval klub před svojí kariérou, to je přeci nesmysl. I pro klub má hráč smysl tehdy, když má motivaci něco dokázat. AK přišel, aby tu chytal, odvedl super služby a teď dostal nabídku, která je pro 99,99% kluků, co koupou do meruny, mimo tenhle vesmír. Navíc zas se slušnou možností chytat a ne sedět na lavičce za dobrý prachy. Mandous a Staněk tu zůstávají, protože tuhle nabídku nedostali, každej by tohle chtěl vzít přece! A mimochodem, názor není demokratický nebo nedemokratický, ale může být zajímavý, inspirativní nebo třeba hloupý.


      Komentář byl uživatelem upraven (06.01.2025 16:12) . Zobrazit původní komentář

  38. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    japhy     před 21 hodinami 06.01.2025 11:38 |  
    5 0

    Obrovská škoda, ale asi to vážně nešlo jinak. Jeho nastavení bylo jasný a hlavně to dával dopředu najevo, což je fér a když se ještě vrací Staněk, muselo se to rozseknout.
    No, a jelikož bylo jasný, že se u nás dlouho neohřeje, snažil jsem si na něj moc nezvykat. Dobrý, ale ten jeho styl mi bude kua chybět. Neměl třeba tak fenomenální pasy, jak Kolář nebo nemá ty Staňkovy wow zákroky, mě ale naprosto dostávala jeho práce s míčem a rozehrávka. Něco jako Suk, klid na míči, fotbalovej computer v hlavě a volba správných rozhodnutí.

  39. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    lantsmit     před 21 hodinami 06.01.2025 11:40 |  
    5 6

    "...Ve chvíli, kdy Kinský na konci května v rozhovoru pro sport.cz oznámil, že prodlužovat v Edenu nechce, zažila Slavia nebezpečné zaškobrtnutí. Shodou dvou velkých náhod si nenabila nos na dlažbě, místo toho udělala elegantní salto a přistála v bazénu s půl miliardou korun.

    Zní opravdu zvláštně připomínat klubu, který právě udělal druhý nejvyšší prodej ve své historii, že se může z celé situace poučit do budoucna, aby vše proběhlo lépe. Ale něco na tom je. Těžko odhadnout vyznění situace, kdyby se týkala jiného, třeba i stejně talentovaného hráče, který by ale neměl Kinského ambicióznost hnanou prvotřídně fungujícím okolím (jeho otec či Luďek Mikloško). Hráče, který by si neuměl dupnout.

    Takových mladíků ve Slavii je a bylo mnoho. Ale z nastíněného dlouhodobého plánu zapojení do týmu nic nebylo a tratila na tom jejich kariéra i kasa v Edenu. Poučení tedy zní: nebát se dávat šanci mladým a nedělat s nimi okázalé dlouholeté plány, které není schopný předvídat ani nejlepší čaroděj. Potom nemusí úžasné příběhy jako ten Kinského ovlivňovat náhody v podobě poškozených ramenních kloubů a zlomených kotníků."

    https://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-bartolomej-cernik/456571/zazracny-pribeh-kinskeho-slavisticke-vesteni-salto-i-ponauceni-pro-priste.html

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      Hojik     před 20 hodinami 06.01.2025 12:29 |  
      6 4

      Těžko se dá naplánovat velká marodka Spurs.

  40. Držím palce a děkuju

    weetek     před 20 hodinami 06.01.2025 12:29 |  
    3 7

    Držím Tonymu palce, aby v té unikátní šanci, která se mu situací s brankáři Spurs otevřela, ji chytil za pačesy. Tajně doufám, že po odchodu Kellehera z Liverpoolu třeba dojde na souboj dvou českých gólmanů se slávistickou stopou v zápase Premier League. Ten přestup do Londýna si sám vychytal, na podzim předváděl na svůj věk velmi vyspělé výkony, i když se nějakým chybám taky nevyhnul, ale kdo ano? Jeho cílevědomost je obdivuhodná. Když jeho přístup srovnám s hráči jako Ševčík nebo Tecl, je zajímavé, jak velmi různé polohy mohou ambice profesionálního fotbalisty mít. Nehodnotím, jen konstatuju. Podle vyjádření jeho i lidí okolo je ta báchorka o "ještě nehotovém talentu, kterému pomotal agent hlavu", co nás tu s ní přičinlivě krmily známé firmy v době, kdy AK nechtěl prodloužit ve Slavii smlouvu, až úsměvná pitomost. Evidentně na to už měl, to dokázal. Teď mu držím palce a zároveň si přeju, aby se na ožehavém postu gólmana duo Staněk-Mandous přispělo k tomu, že tentokrát už po dobrém podzimu to jaro nepoděláme.

  41. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    SLAVIESTA     před 20 hodinami 06.01.2025 12:39 |  
    4 7

    Každý si ponechá svůj pohled a je to v pořádku. Mně je milejší hráč třeba o něco fotbalově horší, ochotný pro svůj klub obětovat i něco ze svého osobního prospěchu. Ne hráč, který vypráví, že má Slávii v srdci a při první příležitosti mu celá Slavia klesne ze srdce o hodně níž...(myslím to obecně, ne zrovna Kinského)
    Tak hlavně, aby alespoň týden před zahájení ligy byla jasná brankářská jednička a ten titul jsme nakonec vyhráli, třeba o jediný bod. Pokud by se to nepodařilo, změnil by se oslavovaný přestup v obrovskou chybu.

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      Ivan     před 19 hodinami 06.01.2025 14:11 |  
      6 0

      Kinský je generační talent a je jasné že tu nemohl vydržet dlouho. K plusu mu jde že se nikdy netvářil jako nějaký srdcař. Vždycky věděl co chce a měl o sobě vysoké mínění - a ukazuje se že oprávněně.

  42. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    martyni (přítel SN)     před 19 hodinami 06.01.2025 13:31 |  
    5 5

    Před Tondou nezbývá než smeknout, vůbec jsem si nedokázal před jeho letním příchodem představit, co v něm všechno je, i když se o něm hodně mluvilo. Nepamatuju tady golmana, kterej by měl všechno na tak vysoký úrovni, rozehrávku, chytání, centry, při vší úctě k výborným výkonům Staňka, Koláře v nejlepších letech, Vaniaka, Radka Černého... Vyzařoval z něj neuvěitelnej klid a sebevědomí, z rozhovorů je vidět, jaká je to osobnost. Chybí mi jen to, aby nás dotáhnul k titulu (i když k tomu udělal velkej krok) a pomoh dostat do jarní fáze EL (k dokonalosti tam možná chyběly ještě 2 - 3 zákroky, ale i tak byly jeho výkony v pohárech skvělý). Ale chápu, že tohle je šance, kterou je třeba využít a přeju mu to.

    Pro nás to znamená, že Staněk musí bejt zdravej, když bude, s ním v bráně to bude ok. Bez něj si nejsem jist, ocenil bych asi, kdyby se podařilo ukecat Markoviče. Mandousovi moc nevěřím, jestli bude muset chytat poslední zápasy v EL, trochu se bojím, může to zvládnout, ale klidně to může být i průšvih.

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      jirkag5     před 19 hodinami 06.01.2025 13:41 |  
      3 0

      Mandous samozřejmě bude chytat ty dva zápasy EL, jiný brankář (mimo mladíků) na soupisce není a nikdo se dopsat nedá.

      • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

        martyni (přítel SN)     před 18 hodinami 06.01.2025 14:46 |  
        1 1

        Jasně, jiná možnost není.

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      Merlinus (přítel SN)     před 19 hodinami 06.01.2025 14:14 |  
      2 3

      No nevím. Vyzdvihovat Kinského na úkor brankářských legend SKS... Kinský je určitě obrovský talent a dříč, ale zcela upřímně, jak moc byl za ten půlrok u nás prověřen? Kolik střel na něj šlo? Rozehrávku má super, ale co se týká "super" zákroků, tak těch moc nebylo (ani nebyly potřeba), občas mu i něco vypadlo, atd. Takže dělat z něho nej brankáře Slavie je podle mého trochu předčasné.

      • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

        Ivan     před 19 hodinami 06.01.2025 14:18 |  
        3 0

        Na druhou stranu za ten půl rok co tu je mu toho mnoho vyčíst nejde - i když jak správně píšeš, není to tak velký vzorek. Čistě na základě toho co tu předvedl si nemůžeme říkat že by to nějaký světový top brankář zvládl lépe. A když jsem třeba viděl United s Plzní a to co předváděl Onana, tak ten v jednom zápase udělal víc nevynucených hrubek než Tonda za celý půlrok.

      • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

        martyni (přítel SN)     před 18 hodinami 06.01.2025 14:46 |  
        7 1

        Chápu, ale nesrovnávám zásluhy pro Slavii ani nechci naznačovat, že by byl pro slavii důležitější než legendy, které tady toho tolik dokázaly, point byl v tom, že jeho golmanské dovednosti jsou na výjimečně vysoký úrovni. Samozřejmě vím i to, že není fér srovnávat třeba rozehrávku Kinského s Vaniakem, když v jeho době se něco takového po golmanech ani nechtělo.

    • Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

      Slávista 51     před 17 hodinami 06.01.2025 15:57 |  
      2 2

      Děkujeme.

  43. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    skalní     před 15 hodinami 06.01.2025 17:40 |  
    9 0

    Dovolím si sem okopírovat můj komentář po prvním Kinského zápasu za Pardubice:

    před rokem 24.07.2023 13:33
    Byl jsem na stadionu a řeknu to - byl jsem z něho unešený. Čiší z něho neuvěřitelný klid. Perfektní hra nohou, sebral tam jeden vysoký centr, dobře vyběhl a vykopl před protihráčem, chytil i šanci a několik střel. Byl to zatím jen jeden zápas, ale pokud bude takto pokračovat, tak to Pardubicím letos vychytá a příští rok jasná jednička ve Slavii.


    Jsem rád, že jsem ho mohl sledovat v Pardubicích a přeju mu skvělou kariéru.

  44. Re: Antonín Kinský přestupuje do Tottenhamu

    lemonade     NOVÝ před hodinou 07.01.2025 07:27 |  
    2 0

    Quelhara bych poprosil si pustit toto video: https://youtu.be/jwcl5jO0MQU?feature=shared
    Poslední věta jeho článku je zbytečná, kluka jsme si vypiplali od 17 let s pravidelným dohlížením a s jasným plánem, nikdy jsme se ho nechtěli zbavit a vydělali jsme na něm stokrát tolik z pořizovací ceny 160k Eur.