Poté, co časové okolnosti neumožnili nahrání podcastu v třetí podzimní reprezentační přestávce přichází další díl podcastu Mezi námi fanoušky až na začátku zimní přestávky. V první části jsme se věnovali situaci v ligové tabulce a šancím Slavie na vytoužený titul i vzhledem k tomu, jaké zápasy ještě čekají Slavii a Plzeň. Zamysleli jsme se také nad tím, zda je Plzeň jediným soupeřem Slavie v boji o titul, či se do něj může zapojit ještě někdo další. V druhé části jsme se věnovali Evropské lize, kde Slavia prohrála čtyřikrát v řadě a je na hraně vyřazení. Je zklamáním, že ze tří hratelných domácích zápasů uhrála Slavia jediný bod? A jak velká kaňka to je na sezóně, ve které je hlavním cílem titul, za kterým kráčí Slavia velmi rozhodně? Nevyhnuli jsme se ani diskuzi o nařčení Tomáše Chorého z rasismu v zápase s Anderlechtem a možných dopadech na tým. Ve třetí a nejdelší části pak přišla řeč na různá témata, namátkou jsme zmínili dynamický vývoj formy týmu během podzimu a zda je možné ji udržet vysoko delší dobu než jen měsíc až dva. Dostalo se i na změnu myšlení trenérů ohledně rotace hráčů oproti předchozím sezónám a důsledky tohoto přístupu v podobě únavy klíčových hráčů a nerozehranosti mnohých náhradníků. Tématem, o kterém se příliš nemluví, je odstavení hráčů, kteří ještě nedávno byli oporami týmu, to se týká především Ševčíka, vinou zranění ale dost možná stejný osud potká i Masopusta. Probrali jsme také formu útočníků a speciálně téměř žádný dosavadní přínos Ondřeje Lingra. Může jej čekat podobný osud jako Davida Zimu, který v druhém půlroce po návratu do Slavie hrál naprosto spolehlivě?
Obsah:
(00:00) Liga po podzimu
(19:50) Evropská liga po šesti zápasech ligové fáze
(1:02:50) Forma během podzimu, (ne)rotace hráčů, odstavení Ševčíka (a Masopusta?), útočníci, Lingr, ...
Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave
Podcast nově už nenajdete na Soundcloudu, jeho primárním hostingem se nově stává Spotify. Epizodu tak najdete zde: https://open.spotify.com/episode/4kWwBybvFYNHxiUD8f0jsj?si=776cc5654cfa46b0 Pokud používáte jiné podcastové aplikace, měli byste epizodu brzy najít i v nich, pokud ji nenajdete, napište do komentářů a pokusíme se to napravit.
Komentáře (60)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
Hojik před měsícem 18.12.2024 18:27 |http://www.holubnastrese.cz/index.php?page=60000&dt=18378&b_list=1&lang=cz
Říká naše výčepní Růžena, že dědek Čenda je sexista, protože jí kouká na kozy. A má pravdu. Jenže kam jinam by měl koukat? Má se k Růženě otočit zády, když si objednává velkou zelenou?
Říkali v televizi, že ten pan fotbalista je rasista. Jenže u nás na vsi si nemyslíme, že máme něco proti homosexuálům, když vynadáme do buzerantů někomu, kdo nám při hře šlápl na nohu. Jenže vysvětlujte to u nich ve městě.
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
mig52 před měsícem 18.12.2024 20:18 |Jako fajn podcast, ale ta část o rasismu byla úplně zbytečná, protože všecky názory byly spekulacemi. Jinak to ani být nemohlo, když případ zatím zamrzl. Doufám, že nadobro.
Dilema: Evropa vs Liga?
JS (přítel SN) před měsícem 18.12.2024 19:17 |2. část podcastu krásně ilustruje tu opatrnou českou mentalitu. Furt kalkulujeme, vybíráme "taktičtější" variantu, raději vzdáme 100% výkony v EL, abychom se dostali skrz titul do Ligy mistrů....
To je přesně něco, co by se na Západě fakt nedělo. Viděli jste někdy rozjetou Barcu nebo Liverpool taktizovat? Ne. Tam se jde vyhrát všechno a za všech okolností. To jenom my Češi jsme schopní vsadit něco na "jistější" kartu, abychom pak bouchli i v té jediné možnosti, kterou jsme zvolili (aniž by nás někdo nutil volit).
Také to nepřidá vítězné mentalitě týmu, když vidí, že vedení/realizák je ochoten obětovat daleko prestižnější soutěž, než je česká liga, nějakému potenciálnímu postupu na konci roku.
Proč hrajeme ligu? Abychom se ukázali v Evropě. A touto logikou vzdáváme Evropu, abychom se umístili v lize, a dostali se do Evropy (abychom zas vzdali Evropu, a tak furt dokola...). Prostě takhle ne a úplně bytostně tenhle přístup nesnáším.
Re: Dilema: Evropa vs Liga?
Ragnarok před měsícem 18.12.2024 20:40 |Baví mě ten poměr plusů a minusů. Vidím to tak, že většina si prostě nepřeje jít za maximálním cílem, dřít kvůli tomu jako blázen, trpět…Vůbec se to nevylučuje s pozitivním myšlením a příjemným vystupováním.
Re: Dilema: Evropa vs Liga?
jirkag5 před měsícem 18.12.2024 21:02 |Celé MNF už jsou jenom kecy v kleci. Asi by to měli hoši odpískat.
Re: Dilema: Evropa vs Liga?
ntajlg před měsícem 19.12.2024 08:59 |.
Komentář byl uživatelem upraven (19.12.2024 09:58) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Mám stejný pocit. Závěrečná pasáž o rasismu je jako debata desetiletých dětí. Chlapci si neuvědomují, že spravedlnost neexistuje a my ruský komunisti z Čechie jsme pro západ větší povl než např. špinavý arabáši v turbanech, co si utírají zadek rukama a že si můžou nestydatě na nás vymýšlet cokoli se jim zlíbí, aniž by se jim něco stalo a naopak my musíme povinně poklekávat, omlouvat se a škemrat. Čest vyjimkám. .
Skrýt původní komentář
Re: Dilema: Evropa vs Liga?
vojta66 před měsícem 19.12.2024 09:15 |Těším se na Tvůj podcast. Jistě to bude pecka. Ukaž, jak se to má dělat.
Re: Dilema: Evropa vs Liga?
lemonade před měsícem 20.12.2024 12:48 |Souhlas
Re: Dilema: Evropa vs Liga?
Mijk před měsícem 19.12.2024 09:47 |Barcelano, Liverpool a "jen my Češi".. Musím říct, že seš fakt mistr analogií :-)
Re: Dilema: Evropa vs Liga?
Merlinus (přítel SN) před měsícem 19.12.2024 13:28 |Za mě tedy hrajeme ligu především kvůli tomu, abychom byli mistři = nejlepší v ČR. A mohl jsem se chlubit před všemi těmi rudými, prádelnami, medmrdkami, atd. Evropa je až následný bonus. A jestli si mám vybrat mezi titulem nebo nějakým osmifinále EL, tak volím jasně titul. Tím neříkám, že se máme na EL nějak úplně vykašlat (což jsme nedělali ani letos), ale liga má pro mě prostě letos ve spojení titul a LM naprosto logickou přednost.
Re: Dilema: Evropa vs Liga?
Alanor (admin) před měsícem 19.12.2024 15:15 |Hlavně letos titul = LM = 800 mega. Jasně, bylo by fajn mít obojí, tedy i jarní postup v Evropě, ale je úplně naivní představa, že ve velkých klubech není rotace a odehrají celý rok v jedné sestavě.
Re: Dilema: Evropa vs Liga?
rak (přítel SN) před měsícem 19.12.2024 23:16 |Samozřejmě rotace je nutná. Já jsem jí nikdy moc nekritizoval. Jinak ale souhlasím s JS. Všichni jsou posedlí titulem, ale možná ještě více tou sumou peněz za LM. Ta suma logicky zajímá majitele (nikde není řečeno, že jí musí celou investovat do fotbalu, i když v to doufáme), případně vedení. Mě ale zajímají především úspěchy v Evropě, ty peníze prakticky ne. Ano, přiznávám, trochu to s tou sumou může pak souviset, ale automaticky nás to určitě nezvedne. Jak napsáno. Když postoupíme do LM, tak pak zase budeme upřednostňovat ligu, abychom se zase dostali do LM a shrábli balík a pořád dokola. No ale to ne. Koeficient půjde do háje a budeme se zase prokousávat předkoly. Do koeficientu jsme letos moc nepřispěli a bohužel teď smolně vypadla i Bolka.
Komentář byl uživatelem upraven (19.12.2024 23:21) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Samozřejmě rotace je nutná. Já jsem jí nikdy moc nekritizoval. Jinak ale souhlasím s JS. Všichni jsou posedlí titulem, ale možná ještě více tou sumou peněz za LM. Ta suma logicky zajímá majitele (nikde není řečeno, že jí musí celou investovat do fotbalu, i když v to doufáme), případně vedení. Mě ale zajímají především úspěchy v Evropě, ty peníze prakticky ne. Ano, přiznávám, trochu to s tou sumou může pak souviset, ale automaticky nás to určitě nezvedne. Jak už tady někdo psal. Když postoupíme do LM, tak pak zase budeme upřednostňovat ligu, abychom se zase dostali do LM a shrábli balík a pořád dokola. No ale to ne. Koeficient půjde do háje a budeme se zase prokousávat předkoly. Do koeficientu jsme letos moc nepřispěli a bohužel teď smolně vypadla i Bolka..
Skrýt původní komentář
Re: Dilema: Evropa vs Liga?
Alanor (admin) před měsícem 20.12.2024 09:26 |Tak i prestiží pro klub je Liga mistrů úplně jiný svět než Evropská liga. Chápu pohled, že Evropská liga nám sportovně svědčí víc a že v LM bychom asi postupně přišli o klubový koeficient (i když v novém formátu se něco uhrát dá).
Ale v naší situaci asi není úplně pravděpodobné, abychom počítali s každoroční účastí v LM, navíc jsme ji teď už docela dlouhou dobu nehráli, o titulu nemluvě. Takže si myslím, že ta letošní priorita je logická.
P. S. Je taky třeba dodat, že s výjimkou Ajaxu si nemyslím, že bychom Evropskou ligu dávali na druhou kolej a nesnažili se v ní maximálně uspět.
Komentář byl uživatelem upraven (20.12.2024 09:26) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak i prestiží pro klub je Liga mistrů úplně jiný svět než Evropská liga. Chápu pohled, že Evropská liga nám sportovně svědčí víc a že v LM bychom postupně přišli o klubový koeficient.
Ale v naší situaci asi není úplně pravděpodobné, abychom počítali s každoroční účastí v LM, navíc jsme ji teď už docela dlouhou dobu nehráli, o titulu nemluvě. Takže si myslím, že ta letošní priorita je logická.
P. S. Je taky třeba dodat, že s výjimkou Ajaxu si nemyslím, že bychom Evropskou ligu dávali na druhou kolej a nesnažili se v ní maximálně uspět..
Skrýt původní komentář
Re: Dilema: Evropa vs Liga?
rak (přítel SN) před měsícem 20.12.2024 18:05 |Nemyslím si, že bychom nějaký zápas v EL zrovna vypouštěli. Jen v zápase s Ajaxem jsme nasadili slabší sestavu a oficiálně JT potvrdil, že jsme ten zápas obětovali. Po vystřídání jsme ale pak měli evidentně i na výhru. Nicméně neustále se od vedení po hráče (např. Bořil) dokola opakuje, že prioritou je titul (snad jen JiT to nikdy úplně neříkal a říká, že chce uspět všude). Tak se to dostane třeba i do hlav hráčů a může to vadit. Plzeň nikde nevyhlašuje žádné priority a v EL, v podstatě i v lize hraje dobře, takže nakonec za námi nemá až tak velkou ztrátu a ještě nám problémy dělat může. Čili mně vadí to naprosto zbytečné vyhlašování priorit.
Už jen tím dáváme EL na druhou kolej.
Jasně, že LM je prestižnější a přínáší víc financí. Já ale o neustálé opakování "slavných proher", tedy s dobrým výkonem, ale bez výsledku, ke kterým přibyly i ty letošní v EL už nějak moc nestojím (a o financích jsem už psal). Takovou skupinu LM už jsme si užili. Myslím, že herně na EL v principu máme, i když teď to tak nevypadá. JiT před časem prohlásil, že jedním z jeho cílů by bylo EL i vyhrát. Teď to i zmiňovali v Bilbau, že by se tam chtěli vrátit na finále. Pro mě by to také byl úplný vrchol toho, co můžeme dosáhnout. V LM můžeme tak vyhrát nějaký zápas, jako třeba Sparta a snad bychom takové příděly nedostali. Ale to je tak asi vše. No, z tohoto pohledu je dost škoda, že se teď nedá z LM propadnout do EL. Samozřejmě, že vyhlašovat za primární cíl dostat se do EL (a tedy teď nevyhrát ligu) by byl úplný nesmysl.
Re: Dilema: Evropa vs Liga?
Pedro50 před 29 dny 23.12.2024 08:59 |Hlavně všechny ty peníze investovat do posil, jinak nemá vůbec cenu tu LM hrát.
Re: Dilema: Evropa vs Liga?
Vhoo (přítel SN) před měsícem 19.12.2024 15:29 |Mě se takové uvažování naopak zamlouvá , říká se tomu pragmatismus. A je pravda že Češi jsou v tom celkem dobří, malý stát se tak musí logicky chovat.
Ale zrovna tohle se asi děje všude.
Re: Dilema: Evropa vs Liga?
Lunaris před měsícem 19.12.2024 15:53 |Ligu hrajeme proto, aby byl titul č. 22. Pokud to vnímáš jinak a česká liga je ti málo, tak snad radši sleduj ten Liverpool nebo Barcu a na Slavii zapomeň.
Re: Dilema: Evropa vs Liga?
rak (přítel SN) před měsícem 20.12.2024 00:38 |Česká liga je mně málo, i když na ní pravidelně chodím, ale proč bych měl fandit cizím týmům? Já fandím Slávii v Evropě.
Re: Dilema: Evropa vs Liga?
lukas6novak před měsícem 20.12.2024 10:21 |Anderlecht - Bořil, Ogbu, Holeš - Diouf, Zafeiris, Oscar, Douděra - Provod, Chorý, Schranz
Fenerbahce - Bořil, Zima, Holeš - Diouf, Zafeiris, Oscar, Douděra - Provod, Chorý, Michez
Frankfurt - Bořil, Ogbu, Holeš - Diouf, Zafeiris, Oscar, Zmrzlý - Provod, Chorý, Michez
Ath. Bilbao - Bořil, Zima, Zmrzlý - Diouf, Zafeiris, Oscar, Douděra - Provod, Chytil, Michez
Ajax - Holeš, Zima, Zmrzlý - Wallem, Oscar, Prebsl, Douděra - Lingr, Chytil, Michez
Ludogorets - Bořil, Zima, Holeš - Diouf, Zafeiris, Oscar, Wallem - Provod, Chorý, Jurásek
Když vynechám Ajax který byl specifický kvůli derby hned v neděli po něm tak ve zbylých 5 zápasech 5x v základu byl Bořil, Diouf, Zafeiris, Oscar, Provod. 4 z 5 v základu Holeš (nebyl v Bilbau kde ale vypadl kvůli nemoci) a Chorý. Což je už 7 stabilních hráčů. Obecně v obraně došlo ke změnám jen při zranění (nebo Douděra osobní důvody), záloha odehrála vše krom ajaxu ve stejným složení a v útoku se jen částečně měnilo pravý křídlo takže bych neříkal že se ta evropa nějak extra podceňovala
Re: Dilema: Evropa vs Liga?
Alanor (admin) před měsícem 20.12.2024 13:24 |Přesně tak, kromě Ajaxu se k Evropě přistupovalo s plnou vážností. Ta kritika, že se něco mělo podcenit nebo vypouštět, je neoprávněná.
Můžeme se bavit o tom Ajaxu, ale tam bylo upřednostnění derby z mého pohledu zcela logické. A Sparta tehdy rozhodně nebyla v takové krizi jako později. Tam jsme jí spíš dopomohli my a pak se to jen postupně nabalovalo. Ani se nedá říct, že by tu tehdy podala nějaký extra špatný výkon. Nebyl to vůbec snadný zápas.
Re: Dilema: Evropa vs Liga?
Steve2924 (přítel SN) před 29 dny 23.12.2024 12:16 |no tak on se taky kritizoval ten Ajax co tak čtu. Za mě to ale bylo správně, bylo potřeba primárně dorazit Spartu.
Podcast
Kikoriki před měsícem 19.12.2024 22:57 |Podcast se mi líbí. Ten minulý nic moc, ale teď to bylo fajn. Jen by to chtělo aspoň jednoho sluníčkáře. Aby to bylo trochu pozitivní.
Re: Podcast
lemonade před měsícem 20.12.2024 12:50 |Kdybych neznal tabulku, tak bych myslel, že jsme tak někde na pomezí střední a sestupové skupiny. A Jurásek, na kterým pravidelně nikdo nenechá nit suchou, nám zajistil v podstatě jediné body v EL. Srovnání s Karabcem ještě možná vzdáleně, ale s Michalem Ševčíkem totálně mimo mísu. A moderátor mlčí nebo přitakává
Re: Podcast
Alanor (admin) před měsícem 20.12.2024 13:35 |Tak to nevím, co jsi poslouchal, protože jsme se jasně shodli, že ligový podzim byl z hlediska zisku bodů vynikající. Pak jsme se bavili o hře, kde i sám trenér Trpišovský říkal, že začátek a závěr podzimu byly oproti té výborné střední části slabší. Myslím si, že je úplně v pohodě se pobavit o tom, co se nám daří, kde vidíme rezervy a pobavit se o tématech, která mezi fanoušky rezonují jako rotace, posily atd.
Přirovnání Juráska ke Karabcovi je podle mě naprosto trefné. Oba mají být téměř generačními talenty, ale za několik let si nedokázali vydobýt stálou pozici v sestavě a jejich angažmá ve Slavii/Spartě vlastně nikam nevede/nevedlo. Karabce už se Sparta rozhodla pustit na hostování s opcí a myslím, že je velmi pravděpodobné, že stejný osud čeká v budoucnu i Juráska (ve smyslu, že opustí klub, klidně může jít i rovnou o přestup). Už nevěřím, že tady přijde nějaký průlom. Buď mu nesvědčí trenérův systém, nebo (což si spíš myslím já) ani jeden z těch hráčů prostě není na současný top fotbal dostatečně komplexní, aby mohl naplnit ta očekávání veřejnosti.
Komentář byl uživatelem upraven (20.12.2024 13:36) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak to nevím, co jsi poslouchal, protože jsme se jasně shodli, že ligový podzim byl z hlediska zisku bodů vynikající. Pak jsme se bavili o hře, kde i sám trenér Trpišovský říkal, že začátek a závěr podzimu byly oproti té výborné střední části slabší. Myslím si, že je úplně v pohodě se pobavit o tom, co se nám daří, kde vidíme rezervy a pobavit se o tématech, která mezi fanoušky rezonují jako rotace, posily atd.
Přirovnání Juráska ke Karabcovi je podle mě naprosto trefné. Oba mají být téměř generačními talenty, ale za několik let si nedokázali vydobýt stálou pozici v sestavě a jejich angažmá ve Slavii/Spartě vlastně nikam nevede/nevedlo. Karabce už se Sparta rozhodla pustit na hostování s opcí a myslím, že je velmi pravděpodobné, že stejný osud čeká v budoucnu i Juráska. Už nevěřím, že tady přijde nějaký průlom. Buď mu nesvědčí trenérův systém, nebo (což si spíš myslím já) ani jeden z těch hráčů prostě není na současný top fotbal dostatečně komplexní, aby mohl naplnit ta očekávání veřejnosti..
Skrýt původní komentář
Re: Podcast
lemonade před měsícem 20.12.2024 16:58 |Ok, díky za uznání, že s Ševčíkem srovnávat přece jen nelze (objektivně z hlediska odehraných zápasů a bodů). Zároveň taky, Jurásek není ten, co o sobě začal šířit, že by byl adept na Zlatý míč, to očekávání o něm vytvořili novináři a fanoušci. Proto si myslím, že nemusí být hodnocen, jako by to měl být Mbappé. Fajn, nedaří se mu vždy a měl by i víc zamakat, což ale nevěřím, že se neděje. Často se prostě řeší víc, než by bylo nutné. Kdyby teď odešel, tak za mě nebude propadák, ale hráč co nám přinesl přínos jako třeba jmenovec David Jurásek. Ten zase vyletěl, prodal se a od té doby nic moc.
Re: Podcast
Steve2924 (přítel SN) před 29 dny 23.12.2024 12:14 |Umět se vyrovnat v hlavě s nenadálou slávou, zájmem medií a přehnaně vyhajpovanými očekáváními je bohužel součástí profesionálního sportu. Proto ta očekávání splní jen jednotky hráčů ze svých ročníků i když generačních talentů jsou plné dorosty.
Pokud se Jurásek zařadí mezi další talenty, kteří po tom co se dostali do lepšího klubu první ligy zpychnuli a nedokázali se už dál posouvat. Je to škoda ale je to vlastně statisticky pravděpodobnější varianta. Ono to fakt není nic lehkého. Semlelo to spoustu hráčů.
Re: Podcast
quelhar (admin) před měsícem 20.12.2024 18:48 |Moderátor si myslí o Juráskovi totéž, což ostatně sám v podcastu řekl.
Re: Podcast
ortevor před měsícem 20.12.2024 20:21 |Za srovnáním Jurásek/Karabec/Michal Ševčík si stojím. Je to myšleno tím, že jdou na hřiště a hrajou si svůj soukromej zápas. Nejsou týmoví, nevidím tak tu snahu zamakat za ostatní třeba při ztrátě, makat bez míče. Jen prostě si hrajou svůj pohodlnej fotbal.
Do všech tří se to trenéři snažili vtlouct a u všech ta pracovitost a týmovost pořád chybí. I když ten Ševčík je v tom z nich asi nejhorší.
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
heftyje (přítel SN) před měsícem 20.12.2024 09:35 |Super, uz jsem se nemohl dockat, podcast si odkladam na zitrejsi 4hodinovou cestu autem :)))) Stastne a vesele kluci!
...
Steevee před měsícem 20.12.2024 13:26 |Jenom bych si dovolil malou korekci. Když je řeč o rasismu a "pálce 10 utkání". Jestli se nepletu, při trestu za prokázaný (!) rasismus v pohárové soutěži UEFA je "tabulkově" 10 zápasů minimum.
Komentář byl uživatelem upraven (20.12.2024 13:27) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jenom bych si dovolil malou korekci. Když je řeč o rasismu a "pálce 10 utkání". Jestli se nepletu, při trestu za prokázaný (!) rasismus je "tabulkově" 10 zápasů minimum..
Skrýt původní komentář
Re: ...
Steevee před měsícem 20.12.2024 13:29 |Jinými slovy, pokud se tě uefamafia rozhodne potrestat jako hráče za rasismus, 10 zápasů v jejich světě není "napálený" trest, míň než 10 dostat nelze.
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
rak (přítel SN) před měsícem 20.12.2024 18:12 |Ještě dvě malé poznámky k podcastu. Los jara nemáme nejhorší, ale tím, že doma vše vyhrajeme bych si úplně jistý nebyl. K rasismu.
Taktika Rangers zafungovala, i když tenkrát už jim to výsledek nevrátilo. Tedy nevylučoval bych, že to bylo ze strany Anderlechtu minimálně značně nafouknuté, případně i úplně vymyšlené. Přijeli jsem s taktikou nenechat nás moc hrát. To už odkoukali o předchozích soupeřů. Bohužel jsme jim hodně pomohli tím kiksem hned na začátku. Já jsem si je přiřadil k nesympatickým týmům. Od Fenerbahce jsem divadlo čekal.
Podcast byl skvělý
Mike před měsícem 20.12.2024 23:44 |Tentokrát se mi podcast líbil, bylo věcně shrnuto vše podstatné, některé věci až podrobně, fakt spokojenost.
Měl bych jenom 2 drobné ,,výtky"
1/ byly shrnuty všechny řady od obranu až po útok, ale pokud jsem se nepřeslechnul, tak nebyl zmíněn gólman Kinský, přitom on patří do té základní osy Kinský- Holeš, Ogbu, Oscar, Provod, Chorý. On nejen že chytá, a to skvěle, ale zároveň je jedním se stěžejních hráčů ve výstavbě hry. Při hře na 3 stopery /obránce- nazvěme to , jak chceme/, tak on při naší rozehrávce působí vlastně jako 4. obránce, nebo 2. stoper, a tím pádem vlastně můžeme přečíslit jednoduše presink soupeře, což se v drtivé většině děje. On vlastně sloučil do jednoho naše 2 minulé gólmany- Staněk- skvěle chytající, Mandous- slušně rozehrávající. Za celý podzim si nepamatuji nějaký výrazný kiks Kinského, po kterém bychom inkasovali. Myslím, že si zmínku v podcastu zasloužil.
2/ Chorý- tady trochu autorům podcastu lehce nerozumím, že jsou překvapeni z Chorého výkonnosti. Přece každý trochu sledující fotbal musel vědět, že patří mezi nejlepší útočníky ligy, tak se samozřejmě musí prosadit i v klubu, který má v kádru lepší fotbalisty při vší úctě, než Plzeň. A tam nasázel 25 branek za 2 sezóny v lize / a prosazoval se i v pohárech, asi žádný český nebo československý fotbalista si nemůže říct, že dal za poločas v soutěžním utkání 2 góly Barceloně/, navíc v týmu, který hraje více na jistotu a zezadu, kdežto my valíme všechno vpřed . Mimo jiné Jurečka u nás za 2 sezóny a kousíček nastřílel branek 40 a Chorý je myslím určitě lepší fotbalista, takže bylo jasné, že se prosadí. Já o tom nepochyboval. Paradoxně jeden z nejlepších hlavičkářů v lize v ní nedal ani jeden gól hlavou, v Evropské lize a v předkolech dal z 5 branek hlavou 4.
3/ k úvodní pasáži ohledně získání titulu je tam samozřejmě hodně proměnných, podle mě důležitá bude i tabulka Evropské ligy a postupy či nepostupy v ní do toho předkola play off /nebo jak to nazvat/ pro 9.- 24. tým v tabulce.
Počítám s naším postupem stejně jako autoři na 25%, s postupem Plzně do předkola počítám na 70%, na první osmičku na 10% a že vypadnou úplně tak na 20%. Tudíž nejpravděpodobnější variantou pro oba je naše vypadnutí a pro ně to play off pro 9.-24.tým. A jeho odveta se bude hrát ve čtvrtek 20.2.2025 a ligový zápas v Plzni v neděli 23.2.2025. Tudíž pro Plzeň 3.den po odvetě play off, pokud vše vyjde podle předpokladů /pro nás asi lehká výhoda, ale jak to dopadlo vloni, všichni víme- Plzeň měla v nohou Konferenční ligu, my již poháry nehráli, ale podali jsme tam příšerný výkon a zaslouženě prohráli/.
4/ Ještě k diskuzi pod článkem. Nechápu, proč někteří raději preferují hrát Evropskou ligu před Ligou mistrů. Pokud do ní postoupíme, tak kromě asi občasného nákladu vidím ,,samá pozitiva a sociální jistoty", abych odcitoval slavnou hlášku z ,,Básníků". Jsou to samozřejmě peníze, prestiž a můžeme pro tuto soutěž získat a nalákat dobré fotbalisty, kteří dají přednost hrát Ligu mistrů, než si jít vydělat do průměrného týmu do Turecka. Prý koeficient půjde do háje, jak píše někdo v diskuzi. Momentálně máme přesně 50 bodů za 5 let, což je průměr 10 bodů na sezónu. Myslím, že v našich silách je při nějaké normální konstelaci soupeřů si ho udržet a těch 10 bodů do našeho koeficientu udělat i v Lize mistrů. Je to tam uhrát 1 výhru a 2 remízy, to by přece mělo tak nějak vyjít.
Pokud by autoři chtěli zareagovat, budu rád a jinak přeji všem veselé vánoce.
Re: Podcast byl skvělý
mig52 před měsícem 21.12.2024 06:57 |Nepochybuju o tom, že je Quelhar Slávista až za hrob, nicméně v "kauze" Chorý z něj přímo stříká (stříkalo?), že Chorého nemusí a vnitřně si nepřál, aby se ve Slavii takto výrazně prosazoval. V případě mého mylného názoru nemám problém se mu omluvit.
Re: Podcast byl skvělý
quelhar (admin) před 30 dny 22.12.2024 16:02 |Omlouvat se mi nemusíš, ale tady jsi prostě mimo a stejně bych hovořil, i kdyby šlo o jakéhokoli jiného hráče Slavie.
Re: Podcast byl skvělý
mig52 před 29 dny 23.12.2024 08:06 |Dobrá, jsme chlapi a tak se k tomu tak postavme. Když si pustíš své podcasty, zvláště ten předposlední ( jasně, nemusíš, vím, že víš, o čem jsi hovořil), nezdá se ti, že můj názor byl relevantní?!. Závěrem. Mohlo by to vypadat, že jsem na tebe, sakra, jak to napsat? Nepříjemný, nesouhlasící, říci alergický je už úplně mimo. Mám tvoji činnost móóóc rád, snad si dovedu představit, kolik úsilí jí věnuješ, a řvu, vydrž co nejdéle. A že se občas nedohodneme, to je přece úplně normální. Moc si vážím tvé reakce, odpovědi. Přeju tobě i celému štábu, který se o nás "stará", voňavé vánoce a zdravý rok 2025. Rok s titulem, LM a parádními výkony našich ogarů. A pochopitelně i vaším rodinám. M
Re: Podcast byl skvělý
rak (přítel SN) před měsícem 21.12.2024 09:52 |Tak reaguji. K Chorému. To ani netřeba. Nepatřil k mým oblíbencům, ale od počátku jsem psal, že je třeba mu dát šanci a že může vypadat v našem týmu trošku jinak než třeba pod Bílkem v Plzni. To se potvrdilo. Určitě si nezaslouží nějakou averzi, i když ho třeba někteří nemusí. I v podcastu byl uznán jeho nezpochybnitelný přínos pro naši hru.
S postupem to bohužel vidím na 5-10 %. Zejména vyhrát v Řecku bude obtížné. Pokud se to podaří, šance by se zvedly. V principu ale nemusí stačit ani výhry. No, Bolka měla i smůlu, kromě toho, že nezvládli závěr. My třeba budeme mít štěstí. Zatím jsem v tom ale pesimista na rozdíl od ligy, kde doufám, že to urveme.
Už se dost opakuji. Není to tak, že Ligu mistrů nechci a raději bych Evropskou ligu. Prostě LM je nejvíc, tak asi nikdo normální dobrovolně nebude vzdávat LM. Ale v perspektivě. Výhra nebo alespoň finále EL a to i Konferenční ligy je víc než třeba čtvrtfinále LM. To by zůstalo v historii navždy a dostává se to i do popředí zájmu v Evropě. West Ham třeba vítězství ve finále v Edenu oslavoval velkým způsobem. Třeba čtvrtfinále LM by bylo velkým úspěchem, ale je to tak úplné maximum, kterého bychom tam mohli dosáhnout. Pro týmy top lig ty dvě nižší soutěže nejsou moc lákavé. To ale přestává platit v okamžiku, kdy se dostanou třeba do semifinále. Pak pro vítězství už dělají všechno.
Letos EL hrajeme. Na finále bychom možná teď neměli, ale stejně mě mrzí, pokud skončíme.
A ještě. Už bych rád také nějaké výhry v Evropě, po čtyřech prohrách. Říkal to i trenér, že by bral to, že nebudeme třeba hrát třeba tak dobře, ale vyhrajeme. Malmo bychom tedy porazit doma měli (jinak si z nás budou dělat někde legraci). Jen to asi už bude pouze k vylepšení koeficientu.
Komentář byl uživatelem upraven (21.12.2024 10:05) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak reaguji. K Chorému. To ani netřeba. Nepatřil k mým oblíbencům, ale od počátku jsem psal, že je třeba mu dát šanci a že může vypadat v našem týmu trošku jinak než třeba pod Bílkem v Plzni. To se potvrdilo. Určitě si nezaslouží nějakou averzi, i když ho třeba někteří nemusí. I v podcastu byl uznán jeho nezpochybnitelný přínos pro naši hru.
S postupem to bohužel vidím na 5-10 %. Zejména vyhrát v Řecku bude obtížné. Pokud se to podaří, šance by se zvedly. V principu ale nemusí stačit ani výhry. No, Bolka měla i smůlu, kromě toho, že nezvládli závěr. My třeba budeme mít štěstí. Zatím jsem v tom ale pesimista na rozdíl od ligy, kde doufám, že to urveme.
Už se dost opakuji. Není to tak, že Ligu mistrů nechci a raději bych Evropskou ligu. Prostě LM je nejvíc, tak asi nikdo normální dobrovolně nebude vzdávat LM. Ale v perspektivě. Výhra nebo alespoň finále EL a to i Konferenční ligy je víc než třeba čtvrtfinále LM. To by zůstalo v historii navždy a dostává se to i do popředí zájmu v Evropě. West Ham třeba vítězství ve finále v Edenu oslavoval velkým způsobem. Třeba čtvrtfinále LM by bylo velkým úspěchem, ale je to tak úplné maximum, kterého bychom tam mohli dosáhnout. Pro týmy top lig ty dvě nižší soutěže nejsou moc lákavé. To ale přestává platit v okamžiku, kdy se dostanou třeba do semifinále. Pak pro vítězství už dělají všechno.
Letos EL hrajeme. Na finále bychom možná teď neměli, ale stejně mě mrzí, pokud skončíme. .
Skrýt původní komentář
Re: Podcast byl skvělý
Mike před měsícem 21.12.2024 15:28 |Samozřejmě, že vyhrát EL nebo KL je více, než čtvrtfinále LM, být navždy ,,vyryt" na evropském poháru je zápis na věky. Když už by Krejčíková a Vondroušová nikdy nic nevyhrály, tak si je každý bude pamatovat jako wimbledonské vítězky, pokud by uhrály 5x za sebou semifinále Grand Slamu, tak to vlastně nikdo vědět kromě fajnšmekrů nebude. Ještě k té Lize mistrů a účasti tam. Zapomněl jsem napsat ještě důležitou část a to, že díky přímé účasti v Lize mistrů se nebude vítěz ligy muset plahočit v červenci a srpnu předkolama a může se soustředit na naši ligu od 1.kola. To je významný pokrok oproti těm minulým sezónám.
Re: Podcast byl skvělý
rak (přítel SN) před měsícem 21.12.2024 17:31 |Souhlasím s těmi kvalifikacemi. To je velký bonus. Je už dobré, když třeba před nimi je aspoň zajištěna EL. Ale situace, že třeba nemusí být nic z toho dělá nerváky.
Re: Podcast byl skvělý
mig52 před měsícem 22.12.2024 06:45 |Nj., ale při vší úctě ke Slavii. Myslíš, že máme na to vyhrát EL nebo KL? Dle mne jen teoreticky, jméno Slavia by na jakémkoli poháru vypadalo úžasně.
Re: Podcast byl skvělý
Dennis před 29 dny 23.12.2024 09:59 |Hele KL určitě ano. Tím spíš teď, když už tam nepadají týmy z evropské ligy. Letos tam jsou čtyři týmy z elitních lig (Chelsea, Fiorentina, Betis, Heidenheim), z toho některé jsou určitě hratelné, všechny ostatní týmy v KL jsou stoprocentně hratelné (rozuměj dají se porazit). Otázka ale je, kdy KL zase budeme hrát, snad dlouho ne... :-)
Ohledně EL jsem skeptik, to už je podle mě nad naše možnosti. Semifinále ok, na to bychom mohli dosáhnout, ale na víc to reálně nevidím.
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
Makop před měsícem 21.12.2024 19:55 |Díky, další dobrý díl. Hlavně oceňuji střízlivé a objektivní komentáře ke kauze Chorý-Zanka. Docela osvěžující, na rozdíl od nekritického obhajování či paranoidního blouznění alá Paroubek o tom, že si tato obvinění někdo vymyslel, aby získal jakousi pochybnou taktickou výhodu, aby poškodil Slavii, a podobné bláboly.
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
Barlblog před měsícem 21.12.2024 22:40 |Naprosto souhlasím, lidé si nevymýšlí. Elementární principy práva jako "Habeas corpus" a "In dubio pro reo" jsou zastaralé a nereflektují svět moderního člověka. Nekonzistence v chování a obvinění, ať už to bylo s Rangers, nebo Anderlechtem jsou jistě způsobeny emocionálním vypjetím dotčených osob.
Komentář byl uživatelem upraven (22.12.2024 00:31) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Naprosto souhlasím, lidé si nevymýšlí. Elementární principy práva jako "Habeas corpus" a "In dubio pro reo" jsou zastaralá a nereflektují svět moderního člověka. Nekonzistence v chování a obvinění, ať už to bylo s Rangers, nebo Anderlechtem jsou jistě způsobeny emocionálním vypjetím dotčených osob. .
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
Makop před měsícem 22.12.2024 01:15 |Souhlasíš hezky, jenže akorát tak se slamněnými panáky, který sis postavil...
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
Barlblog před měsícem 22.12.2024 11:22 |Tak mohl jsem zkusit ironii i bez nich, ale na fundamentální sdělení to nemá vliv. Nesouhlasím s článkem Paroubka a jeho pohledem na věc, nehledám konspirace. Ty však začínáš výrokem: "Hlavně oceňuji střízlivé a objektivní komentáře ke kauze Chorý-Zanka"
Komentáře v podcastu nejsou ani střízlivé a ani objektivní. Každý si může poslechnou sám, ale zaznívali oxymoronické perly typu: "Prvně bych ctil presumpci nevinny, na druhou stranu si těžko představuju, že by si to pro nic za nic hráč Anderlechtu vymyslel.", nebo esence objektivity: "Není překvapivé, že se to řeší u Chorýho."
Opravdu facepalm...
Absolutně souhlasím s myšlenkou úplně prvního komentářem pod článkem od uživatele Hojik.
Pokud už ale máme potřebu řešit co si 22 dospělých chlapů říká při zápase na fotbale, což nás zase posune zas o kousek do zářivé budoucnosti, pak bych doporučil nejenom opakovat fráze typu: "Při pochybnostech ve prospěch obžalovaného", ale i dle nich konat=mluvit.
- Ondřej Kúdela a Tomáš Chorý jsou nevinní.
- Vinni budou, pokud se jim u nezávislého soudce, dostane veřejného slyšení a na základě objektivního posouzení důkazů je tento soudce odsoudí.
- Výrok disciplinárních orgánu UEFA je z hlediska statusu Kúdely a Chorého irelevantní, jelikož se nejedná o nezávislého soudce, ale reprezentanty zájmové organizace.
- Výrok disciplinárních orgánu UEFA je nutné respektovat, protože si občas chci zajít na nějaký evropský zápas a klub si ho asi chce zahrát s cílem vydělat peníze, to je veškerá motivace.
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
Vhoo (přítel SN) před 30 dny 22.12.2024 13:54 |Předně tak.
Problém je prostě v tom že se trestá jen něco s pak je to vždy špatně.
Řešení je buď skutečně dát hráčům mikrofony a řešit jakékoliv nadávání ( legendární nadávka Materazziho je úplně stejně odporná jako rasismus , osobně by mi vadilo víc nadávky na rodinu , děti apod. )
A nebo se na to vykašlat na všechno.
Jsem pro druhou variantu ale myslím že dal budeme mít tohohle kočkopsa
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
Makop před 30 dny 22.12.2024 14:17 |Co je v tom za rozpor? Ctít presumpci neviny, ale zároveň se vyjádřit k situaci, posuzovat důkazy a podobně? Ano, soudem odsouzeni nebyli, jsou v tomto smyslu nevinní. Nikdo tedy snad nepošlapal jejich práva, která připomínáš.
Ne, my nepotřebujeme posuzovat, co si řekne 22 chlapů, od toho jsou tam placeni jiní. Taky neposuzujeme, co udělá nebo řekne 25 studentů ve třídě, přesto to posuzováno bývá a taky bývají disciplinárně potrestáni, mnohdy celkem zásadně. Jako Kúdela, kde disciplinárka na základě převahy důkazů holt rozhodla v jeho neprospěch a potrestání. Kauza Chorý se má teprve řešit, tak uvidíme. Jen mne překvapuje, že na jednu stranu nikdo neví, co tam mezi nimi zaznělo (a používá se to jako argument ve prospěch "nevinného" Chorého). Přesto tady má většina zároveň jasno, že jde o komplot a taktiku proti Slavii. A klub okamžitě stojí za hráčem. Tak mi povídej něco o oxymoronech. Asi Chorý přísahal Tvrdíkovi, že nic takového neřekl, a bereme to za bernou minci. Protože lidi si přeci nevymýšlejí, že.
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
Barlblog před 30 dny 22.12.2024 15:48 |:-) Vyjadřovat se může člověk k čemu chce, pokud se vyjadřuje veřejně, vystavuje se riziku kritiky a poukázání na to, že se o daném tématu vyjadřuje blbě. Kluci v podcastu (omlouvám se za oslovení pokud vadí) si dokonce pohrávali s myšlenkou pokuty pro Chorého, protože nás to jako poškozuje. Pak hledali možný důvod v tom, že ze zápasů děláme válku...
Většina má jasno o komplotu (chybně mimochodem) z toho důvodu, že se nařčení z rasismu často jako nástroj konspirace používá a instituce, které mají hájit univerzální pravidla, v nich až na medializované výjimky hrají negativní roli. Motivací někoho křivě obvinit je dvanáct do tuctu. Stačí si do průměrného prohlížeče zadat "racial hoax", nebo "fake hate crime/accusation".
např.
- https://www.bbc.com/news/newsbeat-47317701
- https://www.npr.org/2011/04/29/135815465/the-kissing-case-and-the-lives-it-shattered
Moc nechápu poselství této části textu:
"Ne, my nepotřebujeme posuzovat, co si řekne 22 chlapů, od toho jsou tam placeni jiní. Taky neposuzujeme, co udělá nebo řekne 25 studentů ve třídě, přesto to posuzováno bývá a taky bývají disciplinárně potrestáni, mnohdy celkem zásadně. Jako Kúdela, kde disciplinárka na základě převahy důkazů holt rozhodla v jeho neprospěch a potrestání."
Měli bychom tedy řešit mediálně a disciplinárně výroky, kterými se častují dospělí chlapi na hřišti?
Měli bychom akceptovat, že je 25 studentů ve třídě disciplinárně trestáno, aniž by se k něčemu přiznali a jen na základě obvinění jiných studentů, kteří přijeli na návštěvu z Bruselu?
Souhlasíš s tím jak se UEFA postavila ke kauze s Rangers a trestem pro Ondřeje Kúdelu?
Souhlasíš, že by se případ Chorý měl z hlediska UEFY řešit jako případ Kúdela?
Pokud si na všechno odpovídáš NE, pak spolu souhlasíme a naše krásná debata je sémantika.
Závěrem - "Protože lidi si přeci nevymýšlejí, že." A právě proto že lžou kudy chodí máme ty právní a kulturní tradice, které máme a musíme je aplikovat i v případě, že se někdo jmenuje Chorý.
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
Makop před 30 dny 22.12.2024 20:12 |Fingované případy jistě existují, ale kauz v takovém fotbalovém kontextu a s těmito parametry si nejsem vědom. Zde mi toto připadá krajně nepravděpodobně. Včetně toho, že tyto incidenty byly vysílány v přímém přenosu a natočeny na kamery. Jak jsem psal níže a jak zaznělo v podcastu, ještě bych připustil (a doufal bych v to), že se dotyčný přeslechl.
Tím "školním případem" jsem chtěl jen poukázat na to, že není nic zvláštního ani nespravedlivého na tom, pokud např. UEFA někoho disciplinárně potrestá za něco, o čem nerozhodnul soud.
"Měli bychom tedy řešit mediálně a disciplinárně výroky, kterými se častují dospělí chlapi na hřišti?"
Ne, však je ani nijak neřešíme a o ničem nerozhodujeme. Řeší si je ten, kdo ten zápas organizuje, určuje pravidla, dohlíží na jejich dodržování, a má k tomu lidi i mechanismy. Nic nového pod sluncem.
"Měli bychom akceptovat, že je 25 studentů ve třídě disciplinárně trestáno, aniž by se k něčemu přiznali a jen na základě obvinění jiných studentů, kteří přijeli na návštěvu z Bruselu?"
Tohle nelze obecně zodpovědět. Že by snad jejich případný trest měl být podmíněn tím, že se přiznají, tak s tím nesouhlasím. Nemluvě o tom, že zde byl čin slovního útoku "našich studentů" nejen zachycen kamerami, ale dotyční se k němu přiznali. Rozporují "jen" konkrétní znění toho útoku.
"Souhlasíš s tím jak se UEFA postavila ke kauze s Rangers a trestem pro Ondřeje Kúdelu?"
Ano.
"Souhlasíš, že by se případ Chorý měl z hlediska UEFY řešit jako případ Kúdela?"
Ano, jak jinak. Nemyslím tím, že má padnout stejný verdikt. Ale postup by měl být stejný, pokud mají stále ty stejné regule.
PS: A pokuta resp. jiný interní trest pro Chorého (předtím pro Kúdelu) by byly samozřejmě na místě. Byla to v prvé řadě tato jejich nedisciplinovanost, která tyhle kauzy vyrobila, a jméno Slavie úplně zbytečně poškozuje.
Komentář byl uživatelem upraven (22.12.2024 20:19) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Fingované případy jistě existují, ale kauz v takovém fotbalovém kontextu a s těmito parametry si nejsem vědom. Zde mi toto připadá krajně nepravděpodobně. Včetně toho, že tyto incidenty byly vysílány v přímém přenosu a natočeny na kamery. Jak jsem psal níže a jak zaznělo v podcastu, ještě bych připustil (a doufal bych v to), že se dotyčný přeslechl.
Tím "školním případem" jsem chtěl jen poukázat na to, že není nic zvláštního ani nespravedlivého na tom, pokud např. UEFA někoho disciplinárně potrestá za něco, o čem nerozhodnul soud.
"Měli bychom tedy řešit mediálně a disciplinárně výroky, kterými se častují dospělí chlapi na hřišti?"
Ne, však je ani nijak neřešíme a o ničem nerozhodujeme. Řeší si je ten, kdo ten zápas organizuje, určuje pravidla, dohlíží na jejich dodržování, a má k tomu lidi i mechanismy. Nic nového pod sluncem.
"Měli bychom akceptovat, že je 25 studentů ve třídě disciplinárně trestáno, aniž by se k něčemu přiznali a jen na základě obvinění jiných studentů, kteří přijeli na návštěvu z Bruselu?"
Tohle nelze obecně zodpovědět. Že by snad jejich případný trest měl být podmíněn tím, že se přiznají, tak s tím nesouhlasím. Nemluvě o tom, že zde byl čin slovního útoku "našich studentů" nejen zachycen kamerami, ale dotyční se k němu přiznali. Rozporují jen konkrétní znění toho útoku.
"Souhlasíš s tím jak se UEFA postavila ke kauze s Rangers a trestem pro Ondřeje Kúdelu?"
Ano.
"Souhlasíš, že by se případ Chorý měl z hlediska UEFY řešit jako případ Kúdela?"
Ano, jak jinak. Nemyslím tím, že má padnout stejný verdikt. Ale postup by měl být stejný, pokud mají stále ty stejné regule.
PS: A pokuta resp. jiný interní trest pro Chorého (předtím pro Kúdelu) by byly samozřejmě na místě. Byla to v prvé řadě tato jejich nedisciplinovanost, která tyhle kauzy vyrobila, a jméno Slavie úplně zbytečně poškozuje.
.
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
Barlblog před 29 dny 23.12.2024 23:49 |Děkuji za odpověď. Vlastně si na všechny otázky odpověděl ano. Je to v pořádku, ale zdvořile tě upozorňuji že ve skutečnosti neuznáváš mnoho ze základních principů Evropského - Českého práva.
- Ty nechceš rozhodovat a diskutovat o tom, co si kdo řekne na trávníků, ale pasivně akceptuješ, že to UEFA dělá.
- Akceptuješ do té míry, že by si ani nepočkal na rozhodnutí v případě Chorého a dal mu pokutu za "poškozování jména klubu".
- Nesouhlasíš s tím, že případný trest by měl být podmíněn tím, že se přiznají naši imaginární studenti. Ještě jsem tam napsal "JEN na základě obvinění". :-D
- Chorý nebyl obviněn z urážek, ke kterým se přiznal, ale z rasistického chování dle článku 14 - UEFA Disciplinary Regulations, Edition 2024, ke kterému se nepřiznal.
- Regulatorní a disciplinární řád UEFA byl několikrát "u soudu", např. v kauze Superligy. Asi nemusím zmiňovat jak to dopadlo.
Fotbalový kontext pro zajímavost: https://www.bbc.com/sport/football/58934085
Disciplinární orgány UEFA a jejich základní regulace jsou zde, můžeš se podívat i na další prováděcí předpisy: https://documents.uefa.com/v/u/Vr0ch_AAjMLMb9W2PTttLQ
Paskvil, který by neobstál u průměrného právníka korporátu, který smolí disciplinární řád vlastní organizace někde v Moldavsku, při vší úctě k nim.
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
Makop před 28 dny 24.12.2024 13:50 |Je to tedy právní kauza nebo ne, když tady neuznávám principy práva?
Nesouhlasím s tím, že to mám rozhodovat já, fanoušci, média. Má si to rozhodovat UEFA.
Ne, nesouhlasím s tím, aby někdo musel poslouchat nadávky do opic či n--rů, pakliže to dotyčný vysloví šikovně s rukou u pusy a tak, aby to neslyšel rozhodčí. A dávat takovému chování zelenou.
"Jen na základě obvinění" - nevím, co by to jako mělo přesně znamenat, takže těžko soudit.
Napsal jsem, že bych Chorému/Kúdelovi dal postih za nedisciplinované a nesportovní chování na hřišti. To bylo zdokumentováno i přiznáno. To, že tyhle jejich šaškárny, které to celé spustily a poškozují jméno klubu, to je skutečnost, která se nijak neodvíjí od konečného rozhodnutí UEFA. Nevím, proč by se na něj mělo čekat.
Komentář byl uživatelem upraven (24.12.2024 13:50) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Je to tedy právní kauza nebo ne, když tady pošlapávám principy práva?
Nesouhlasím s tím, že to mám rozhodovat já, fanoušci, média. Má si to rozhodovat UEFA.
Ne, nesouhlasím s tím, aby někdo musel poslouchat nadávky do opic či n--rů, pakliže to dotyčný vysloví šikovně s rukou u pusy a tak, aby to neslyšel rozhodčí. A dávat takovému chování zelenou.
"Jen na základě obvinění" - nevím, co by to jako mělo přesně znamenat, takže těžko soudit.
Napsal jsem, že bych Chorému/Kúdelovi dal postih za nedisciplinované a nesportovní chování na hřišti. To bylo zdokumentováno i přiznáno. To, že tyhle jejich šaškárny, které to celé spustily a poškozují jméno klubu, to je skutečnost, která se nijak neodvíjí od konečného rozhodnutí UEFA. Nevím, proč by se na něj mělo čekat..
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
rak (přítel SN) před měsícem 22.12.2024 10:20 |Vůbec bych to za bláboly neoznačoval. Naopak všechno nasvědčuje té taktice. Nejdříve se pokoušeli obvinit diváky, pak třeba Holeše, nakonec Chorého. Najednou. Všechny jejich kroky v tomto nejsou úplně normální. V předchozích zápasech problém nebyl. Nicméně vzor Rangers, kdy platilo, že cokoli řekneme se otočí proti nám, nic nového pod sluncem. Proč to nezkusit. Nevylučuji, že mu Chorý česky řekl třeba "negře". Ale celý ten jejich postup svědčí o tom, že dobře věděli, co dělají (tedy nenechat nás moc hrát). I to divadlo na hřišti. Vlastně to zafungovalo ke konci už Ajaxu, pak Fenerbahce, tak proč to nezkusit. Naivní Lille jen hráli a málem na to dojeli.
Komentář byl uživatelem upraven (22.12.2024 10:26) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Vůbec bych to za bláboly neoznačoval. Naopak všechno nasvědčuje té taktice. Nejdříve se pokoušeli obvinit diváky, pak třeba Holeše, nakonec Chorého. Najednou. Všechny jejich kroky v tomto nejsou úplně normální. V předchozích zápasech problém nebyl. Nicméně vzor Rangers, kdy platilo, že cokoli řekneme se otočí proti nám, nic nového pod sluncem. Proč to nezkusit. Nevylučuji, že mu Chorý česky řekl třeba "negře". Ale celý ten jejich postup svědčí o tom, že dobře věděli, co dělají. I to divadlo na hřišti. Vlastně to zafungovalo ke konci už Ajaxu, pak Fenerbahce, tak proč to nezkusit. Naivní Lille jen hráli a málem na to dojeli..
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
Makop před 30 dny 22.12.2024 14:32 |Tak s těmi diváky to bylo jen nedorozumění, je to vysvětleno třeba zde. Od začátku se jednalo o stížnost na Chorého a jeho nadávky ze 13. min zápasu.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/sport-fotbal-co-vime-o-pripadu-chory-zdroje-blizke-hraci-rasismus-odmitaji-trest-ale-hrozi-266406
Ta taktická výhoda, kterou tím získali, ta mi tedy uniká. Kde jinde se podařilo takovou taktiku s úspěchem uplatnit?
Když budu velkorysý vůči Chorému, tak si mohu myslet, že se ten Zanka přeslechl a blbě rozuměl. Ale i na to by se podle mého mělo ze strany Slavie reagovat jinak.
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
Pedro50 před 29 dny 23.12.2024 08:52 |Už nepi
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
guyincognito před měsícem 22.12.2024 06:28 |Diskuze o Juráskovi podle mě hezky ilustruje, jak jsme jako fanoušci zcela přijali specifický pohled na fotbal našeho trenéra. Nároky na křídelní hráče jsou v našem systému dost specifické a ne všichni hráči mají předpoklady v něm uspět.
Jurásek prostě není stavěný na stejný styl hry jako Olayinka, Schranz, Masopust, Sima a další hráči, kteří byli za dobu JiT stálicemi na křídelním postu.
Zcela souhlasím s tím, že by pro Matěje i pro nás bylo lepší, aby odešel hostovat jinam, ale dráždí mě to rámování, že jeho problém je v hlavě a jenom kdyby trochu zamakal, tak hraje základ.
Podle prostě není do naší hry typologicky vhodný a není to leností, přístupem ani hlavou, prostě tím, že JiT od křídel očekává extrémně specifické vlastnosti.
Příkladem budiž fakt, že stejné problémy by měly v našem systému i další top křídla u naší ligy - Kušej, Haraslín, Birmančevič, u Ewertona jsme to viděli v reálu. Všichni by měli problémy s intenzitou, soubojovostí a zodpovědnosti , co od křídel očekáváme.
Jediný ze zavedených hráčů, kteří by měli šanci se prosadit je Šulc, ale i jemu to trvalo léta v lize, než se dostal na úroveň aby byl pro nás použitelný.
Osobně se těším, až Matěje pošleme do vhodného týmu a tam mu budu fandit ať se prosadí bez toho aby se musel přeučovat na jiného hráče - jsem si jistý, že v Nizozemsku, Belgii či třeba v Dánsku ho čeká super kariéra.
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
Ivan před 29 dny 23.12.2024 02:08 |Přesně, jednak mi přijde, že Juráskův problém často je, že nemá nikoho do kombinace a po jeho nahrávce to našim odskakuje od nohy. Pak bych chtěl říct že v U21 s Belgii hrál hodně pro tým.
Neříkám že určitě má na základ, ale přijde mi odepsaný bez pořádné šance a nemám pocit že by se trenéři snažili (nebo i pokusili) ho co nejlépe využít.
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
no-nick před 28 dny 24.12.2024 15:55 |Možná máš pravdu, ale to že nemaká ho bude hodně limitovat i jinde. Že ma JT specifické nároky je fakt, ale když frajer jen vyklusava, tak je to těžký. Za mě si šlape po štěstí především on sám. Raději budu koukat na hřišti na hráče typu Zafe, který to má v noze a k tomu maká jak pes.
A je to hrozná škoda, protože kdyby Juras makal, byl by outstanding.
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
Kikoriki před 30 dny 22.12.2024 14:44 |Mě by se líbilo, kdyby pan Quelhar zkusil pozvat trenéra do podcastu. Třeba by na SN slyšel. Novináři mu pokládají otázky, ale pohled fanoušků je přeci jen jiný a vznikly by jiné otázky. Např. Jak jde hráče dostat do formy, když nebývá v základu.
Má smysl je dát do Béčka? Pomáhají modelové zápasy jako trenink? Kolik hráčů jde udržet nekyselé v kádru? Jak a kolik lze zapracovat mladých odchovanců když je tlak na každý bod. Jak rotovat, nerotovat, držet hráče co nehrají, jak funguje scouting, kdo a jaké hráče vybírá? Jak se chystá na zápasy? Co standardky útočné?
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
rak (přítel SN) před 30 dny 22.12.2024 23:32 |To by bylo super. Odpovědi trenéra na všechny tyto otázky by mě velmi zajímaly.
Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #03
Ivan před 29 dny 23.12.2024 02:01 |Přesně, a divil bych se kdyby to nevyšlo. Já těm PR věcem sice nerozumím, ale když J(i)T občas chodí do podcastů které pak jsou za něčím paywallem, tak by mě překvapilo kdyby nešli do Slávistického.