Po několika těsných prohrách navzdory solidním výkonům už šlo v Evropě do tuhého. Slavia potřebovala proti Anderlechtu zvítězit, což se vzhledem ke kombinované sestavě hostů a domácímu prostředí zdálo jako reálný cíl. Ráz zápasu ale bohužel určila velká chyba v rozehrávce hned v 8. minutě, po které se hosté dostali zadarmo do vedení. Na slávistech pak byla vidět nervozita provázená mnoha zbytečnými ztrátami míče. Ještě hůř bylo ve 31. minutě, kdy Verchaeren dostal trestuhodně spoustu času na střelu z hranice vápna. A kvalita hráčů už bývá na této úrovni taková, že takovým luxusem málokdy pohrdnou. Opařená Slavia tak do pauzy nezvládla kontrovat a šla do šaten za nelichotivého stavu 0:2.
Bylo vidět, že přestávka nám pomohla a mužstvo se srovnalo a zmobilizovalo k lepšímu výkonu. Částečný vliv měla i proslulá "Csaplárova past", kdy mužstvu za poločasového vedení 2:0 hrozí upadnutí do přílišné pasivity. Sešívaní tak měli ve druhé půli jednoznačnou územní převahu, která vygradovala (konečně!) gólem s rohu v 59. minutě. To bylo ještě dost času na otočku nebo alespoň vyrovnání. Nicméně ani jedno z toho se bohužel nekonalo. Obranná hra soupeře pracovala jistě, dokázala odvracet dlouhé míče a Slavia přes velkou snahu hrála křečovitě, bez nápadu či bez rozdílové technické kvality.
Porážka je tak studenou sprchou pro naše letošní evropské ambice. Šance na postup sice ještě doutná, nicméně zbylé 2 zápasy budeme muset vyhrát a zároveň se spoléhat, že 10 bodů bude stačit na postup. Venku jsme proti favoritům několikrát zahráli dobře, body z toho však nebyly (s výjimkou Razgradu, kde jsme naopak splnili roli favorita my). A ze 3 domácích zápasů s vyrovnanými soupeři z Ajaxu, Fenerbahce a Anderlechtu je jediný bod prostě málo. Z mého pohledu Slavia oproti soupeřům nejvíce zaostává v koncovce a v technických dovednostech hráčů. Hra na sílu a často nakopávané balóny na Chorého nese zatím maximální úspěch v naší lize, pro Evropu by to chtělo mít ale i více variant v herním stylu, ve kterém technika dlouhodobě až příliš zásadně zaostává za nasazením a bojovností.
Nicméně jak už jsem se vyjadřoval dříve, tak i případné zimní vypadnutí z Evropy neberu nijak katastrofálně za předpokladu, že se podaří získat klíčový domácí titul, ke kterému máme nakročeno. I v té souvislosti je ale třeba přemýšlet dopředu a ideálně doplnit mužstvo už teď v zimě, aby bylo schopno hrát v případné Lize mistrů konkurenceschopnou roli.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Antonín Kinský - 4 - Rozehrávka v 8. minutě na Zafeirise nebyla ideální, přesto měl středopolař dosti prostoru dát míč do strany nebo zpátky. Diskutabilní je také postavení Kinského vedle branky. Používá se často kvůli riziku vlastního gólu, nicméně při ztrátě míče se pak jedná o takřka jistý gól do prázdné branky. S druhou trefou nemohl nic dělat, šlo o přesnou ránu těsně k tyči z hranice vápna.
Tomáš Holeš - 5 - Opět měl v mezihře více nepřesností než obvykle. Za stavu 0:1 pálil z úhlu, možná se dalo i nahrávat, ale ani takto nešlo o špatné řešení a byla z toho šance po odraženém míči. Při doplnění útoku nemá špatné centry, ale asi by chtěly o něco více razance.
Igoh Ogbu - 5 - Menší zaváhání měl u druhé branky, ale šlo o nelehkou situaci na půlce, u které se nedá o velké gólové chybě. Škoda, že ještě předtím pálil po odraženém míči ve vápně mimo, to se dalo trefit určitě lépe. V soubojích si počínal tradičně agresivně, někdy z toho byly získané míče, jindy fauly.
Jan Bořil - 5 - Formou šel trochu dolů, ale pořád si své odvede i na evropské úrovni. Ve druhé půli měl jeden dobrý průnik po straně, jinak se dopředu snažil, ale podobně jako celou Slavii ho až příliš často limitovaly technické nedokonalosti.
David Douděra - 4 - Snaha byla, výkon to byl ale podprůměrný. Douděra zapsal chybu u druhé branky, kdy se až příliš snadno nechal odstavit tělem. Situaci také mohl lépe anticipovat, i když si původně hlídal jiného hráče. Směrem dopředu je na evropskou úroveň technicky podprůměrný a těžko můžeme čekat, že nám bude v tomto ohledu dělat pozitivní rozdíl na hřišti.
Christos Zafeiris - 3 - Nevydařený zápas. Kinský mu nedal úplně lehkou přihrávku, nicméně prostoru měl kolem sebe dost, aby situaci vyřešil a často to hrajeme tak, že zpětnou narážečkou soupeře rozhýbeme. Z mého pohledu tedy nese vinu na laciné brance hlavně Zafeiris. Ve zbytku zápasu na něm byla vidět velká snaha situaci odčinit, ale herně to nebylo úplně ono. V šanci na střelu před vápnem si nejdřív špatně zpracoval míč a pak až příliš okatě upadl.
Oscar Dorley - 5 - Také už zažil lepší formu a hlavně směrem dopředu hrál až příliš na jistotu a do stran. Dozadu ale odvedl dobrý výkon a patřil mezi naše lepší hráče v poli.
Malick Diouf - 6 - Musím vyzdvihnout jeho skvělou fyzičku. Jestli někdo neztrácí drajv, tak je to Diouf, což ilustrovala situace ze závěru zápasu, kdy předběhl ve sprinterském souboji protihráče a ještě mu utekl při vyvezení míče směrem dopředu. I jinak byl aktivní, na můj vkus ale dopředu až příliš často nakopává a tentokrát se mu výrazněji nedařily ani individuální průniky.
Ivan Schranz - 4 - S Douděrou byl hráčem s nejhorší technikou na hřišti. Sice se snažil, ale je vidět, že na tuto úroveň je do mezihry podprůměrný. Do zakončení se navíc tento podzim nedostává a jeho výkonnost je po střelecky vydařeném Euru zklamáním.
Tomáš Chorý - 6 - Vykřesal naději výborně zakončeným rohem. Ve hře bojoval, ale dařilo se mu přinejlepším průměrně a v soubojích byl často poražen. Jednou se více soustředil na svého spoluhráče než na letící míč, který mohl v šanci hlavičkovat.
Lukáš Provod - 6 - I když to nebyl jeho zápas, tak také patřil k aktivnějším slávistům. Obvykle se prosazuje víc, tentokrát si ho soupeř hodně hlídal. A když něco nevymyslí Provod, tak už s kreativitou bohužel není v současné Slavii moc kde brát. Dobře kopl roh při gólu Chorého.
Matěj Jurásek - 4 - Párkrát se k míči dostal a nehrál špatně, ale výrazněji hru neoživil ani se nedostal k ničemu výraznějšímu sám.
Mojmír Chytil - 5 - Byl vidět přeci jen více než Jurásek. Svedl několik soubojů, povedla se mu hlavně situace ze samotného závěru, kdy udržel míč a velmi dobře ho poslal před branku, kde bohužel situaci nedohrál nikdo z našich.
Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (37)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 1:2
Myšák před 5 dny 13.12.2024 16:43 |Hodnocení sedí, musíme si nalít čistého vína.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 1:2
donford před 5 dny 13.12.2024 18:01 |Tak, jak jsem frfňal po zápase s Ostravou, že je hráčům přisouzených bodů málo, respektive nízko, tak teď s bodovým hodnocením hodně souhlasím. I když jsme postupně nasadili 7 útočníků (Schranz, Chorý, Provod, Jurásek, Chytil, Lingr, Fila) nebylo to nijak znát. A hodně jsme přitom riskovali s propustností obrany (odchody Holeše, Bořila). Je těch zápasů včetně nároďáku na kluky moc, je to vidět na jejich hře, už aby nastala pauza.
Ale jak to dělá například zrovna Anderlecht? Počítám, že hrají podobnou porci. Včera byli ovšem čipernější. Nebo zkušenější? Naše soubojová liga stojí za bačkoru. 4 až 6 v ní vyrovnanějších zápasů je málo (2x Plzeň, 2x Ostrava, 2x Sparta). A další větší kvalita tam není. Vím, hráli jsme také vyrovnanější zápasy s Olmikem u nich, v Hradci, ale to spíš připisuji naší únavě, nebo u nich zataženému autobusu a naší laxnosti v nedotažených šancích.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 1:2
mats před 4 dny 13.12.2024 19:44 |Jj, poslední zápasy to vypadá, že se jede spíš tak nějak setrvačností a je to drobátko "bez šťávy".
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 1:2
Flame před 5 dny 13.12.2024 16:55 |Zdravím všechny,
byl bych k hráčům o trochu vlídnější a bodík jim přidal i vzhledem k vývoji zápasu. Můžete lítat 90 minut a dvě situace rozhodnou.
Stále opakuji, že je všechno v hlavě a ani Zafeiris, ani Ogbu správně koncentrovaní nebyli. Zafeiris takové míče běžně hraje, nebyla to vyloženě ztracená pozice a musím říct, že jsem nechtěl věřit vlastním očím jak s ní naložil.
Stejně mě překvapil před druhým gólem Ogbu, jsem zvyklý, že někdy souboj přepískne, ale tenhle na půlce absolutně vypustil a následně vypustil i sprint na svojí pozici na stoperu, kde ho zastupoval Zafeiris a Oskar, před kterými vznikl volný prostor a Venchaeren toho dokázal využít.
A obě akce začali v nejhorší moment, kdy byli hráči v útočném rozestavení.
Jinak se hraje za stavu 2:0 a jinak 0:2, my jsme posadili soupeře na koně a sami se svou nekoncentrovaností dostali do křeče.
Říká se rychle zapomenout, myslím naopak, uložit do portfolia zkušeností, kterých se příště vyvarovat. Ďábel je ukrytý v detailu a důležité je to mít stále na paměti a chyby neopakovat.
Teď na Tepláky, nebude to jednoduché a pak zasloužená pauza, hráči nás po celý podzim trochu namlsali s doufám, že jaro bude zase jízda za titulem.
Důsledek našich limitů
Pert před 4 dny 13.12.2024 19:41 |Za mě je hlavní problém v akumulované únavě. Když si spočítáte všechny zápasy, které už naši hráči v sezóně odehráli, není divu že už to drhne.
Máme herní styl, naprosto logicky, postavený na maximální intenzitě. Asi nikdy nebudeme schopni postavit tým, ve kterém bude více než polovina hráčů na momentální úrovni Provoda a Diufa.
Evropští soupeři mají, až na malé výjimky, mnohem lepší hráče, kteří ovšem často nejsou reprezentanti a mohou si více odpočinout. Navíc, díky předchozím výkonům a úspěchům, už nemůžeme ani trochu očekávat podcenění.
Možná by pomohlo hrát v pohárech více pragmaticky a méně na krásu, jak turci tak belgičani to tak hráli. Prostě styl plísňáků. Klukům se nedá vytknout nedostatek snahy, ale to je ve výsledku prostě málo.
Jinak bych viděl určitou pomoc i v návratu ke klasickému formátu ligy. Nástavba je paskvil, ubylo by pět zbytečných zápasů. Jenže to není reálné, takže se s podobnými neúspěchy budeme muset smířit - bohužel.
V podstatě mi zápas připomínal mnohé z naší ligy. Soupeř hraje ze zajištěné obrany, občas vyjede do útoku a hlavně promění prakticky každou šanci, narozdíl od nás. Stejné to bude proti Teplicím, které naštěstí mají horší individuality. Takže tam to snad zvládneme.
Po výhře, po prohře - Slavia Praha!
Re: Důsledek našich limitů
Radek097 (přítel SN) před 4 dny 14.12.2024 09:30 |Mně teda vůbec nepřijde, že bychom hráli nějak na krásu.
Góly.....
japoko před 4 dny 13.12.2024 19:58 |Prohrát v EL čtyři utkání v řadě to není problém únavy, ale produktivity! S lehkým srdcem jsme v létě pouštěli Jurečku, ale 40 gólů za dvě sezóny vypovídající hodnotu mají! A tak to slavně honíme např. se zcela
marným a zbytečným Lingrem!
Komentář byl uživatelem upraven (13.12.2024 19:59) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Prohrát v EL čtyři utkání v řadě, to není problém únavy, ale produktivity! S lehkým srdcem jsme v létě pouštěli Jurečku, ale 40 gólů za dvě sezóny vypovídající hodnotu mají! A tak to slavně honíme např. se zcela
marným a zbytečným Lingrem!.
Skrýt původní komentář
Re: Góly.....
mudrc před 4 dny 13.12.2024 21:29 |Kanonyr Jurecka nehrava ani v průměrném Tureckém klubu. A za podzim tam nasazel 1 gol. S timto kalibrem bys chtěl trhan obrany a site Feneru, ci Frankfuru? Prave zbavenim se Jurecky, Burena (3 branky, ze zacatku hraval, pak lestil prkno a nakonec lesti tribunu) a Tecla je samo o sobe velke posileni nejen utoku acka Slavie.
Re: Góly.....
japoko před 4 dny 13.12.2024 22:19 |Tak určitě, to "posílení" útoku je vidět v poháru i v lize! Na rozdíl od současnosti on ty góly dával!
Re: Góly.....
Kuba1782 před 4 dny 13.12.2024 23:33 |Tak góly dával i Bican. Čeština má minulý, přítomný a budoucí čas. A Jurečka není a nebude žádným rozdílovým hráčem. Například penaltu jsme v UEL nekopali a v lize je kope Chorý. Takže kde by pan inženýr ty góly sbíral?
Re: Góly.....
Kennedy před 4 dny 13.12.2024 23:47 |Prostě když v zahraničí nedáváš jako útočník góly, tak sedíš. A nepomůžou ti uběhnuté kilometry, počet náběhů, trhání obrany ani „typologie“. Tak jednoduché to je...
Re: Góly.....
Radek097 (přítel SN) před 4 dny 14.12.2024 09:31 |Tou druhou větou asi na Jurečku úplně nenarážíš, protože to žádný trhač obran nebyl.
Re: Góly.....
martynko před 3 dny 14.12.2024 22:42 |Taky asi hlavne proto se s ním realizák rozloučil, i přes všechny ty góly.
Re: Góly.....
Kuba1782 před 4 dny 13.12.2024 21:29 |Hlavně nezačínat s inženýrem. Ten by letos v UEL byl stejně zbytečnej jako Lingr.
Re: Góly.....
mudrc před 4 dny 13.12.2024 21:44 |Inzenyr Provod ti prijde malo? Vzdyt je nejlepsim hracem ligy!
Re: Góly.....
obiwan před 4 dny 14.12.2024 13:41 |Kanonýr Jurecka dal v Turecku, pokud se nepletu, jeden gól...
Re: Góly.....
japoko před 4 dny 14.12.2024 15:31 |Tak stále platnějši než Lingr, ne?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 1:2
mudrc před 4 dny 13.12.2024 21:18 |Vzdyt je nejake bodove hodnoceni uplne burt. Nechapu ty nekonecne dohady zde, ze ten ma min o bod vic a ten o bod mene. Duvod techto sporu?
Dulezite jsou body na hristi.
sks
PahaAhma před 4 dny 13.12.2024 21:21 |Pro klub našeho formátu, byť sebemilovanější, se ukazuje, že je nad naše síly jet na dvou koních tak, abychom v obou dostizích cválali bez ztráty květiny a cti. Celou nekonečnou sezonu odjezdilo snad 14 kluků, že jim došly síly je přece logický. Kádr je formován zatím především na domácí poměry - kluci z lavičky (Jurásek, Schranz, Prebsl aj.) zvládnou vypomoci v zápasech s Jabloncema či Olomoucema - bez urážky), ale na evropské scéně to nestačí. Zároveň v kádru formovaném na ligu nemůže na lavici sedět úderná náhradní skvadra kvalit Provoda, Chorého, Oskara či Malíčka.
I když bych si moc přál, abychom vácovali ligu a dostali se v Evropě mezi nejlepších 16, zatím na to nejsme zralý. Chce to trpělivost a důvěru v koncepci vedení klubu, věřím, že za nějakých 5 let, nevstoupí-li do hry deus ex machina, můžeme být na úrovni nejlepších klubů ze zemí typu Belgie, Holandsko či Švýcarsko a u toho vyhrávat 3 ze 4-5 ligových ročníků.
Cesta je našláplá dobře.
Re: sks
pehacko před 4 dny 13.12.2024 22:35 |Podpis a razitko na vsechny diagnózy pane doktore! A dekuji za pomoc a podporu v dobách temna… ale to je uz jine tema!
Re: sks
Cross před 4 dny 13.12.2024 23:00 |PahaAhmo. Jsme v Evropě letos za otloukánky. To už tady dlouho nebylo. Skoro všichni z Pohárů hrajï podobné množství zápasů. Třeba anglické týmy ještě víc. A o dost těžších. Arsenal, Liverpool, Aston Villa… proto mi tento komentář trochu připomíná televizní výlev nejmenovaného slarťanskeho drbana (Wiesner), že “za posledních dvacet minut na Feyenoordu na sebe my sparťani můžeme být hrdí”…
Po výhře, po prohře…, ale tohle typologicky ušlápnuté kníkání fakt od slávisty nikdy nechci slyšet. Nikdy.
Komentář byl uživatelem upraven (13.12.2024 23:03) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jsme v Evropě letos za otloukánky. To už tady dlouho nebylo. Skoro všichni z Pohárů hrajï podobné množství zápasů. Třeba anglické týmy ještě víc. A o dost těžších. Arsenal, Liverpool, Aston Villa… proto mi tento komentář trochu připomíná televizní výlev nejmenovaného slarťanskeho drbana, že “za posledních dvacet minut na Feyenoordu na sebe my sparťani můžeme být pyšní”…
Po výhře, po prohře…, ale tohle typologicky ušlápnuté kníkání fakt od slávisty nikdy nechci slyšet. Nikdy. .
Skrýt původní komentář
Re: sks
PahaAhma před 4 dny 14.12.2024 10:58 |Rád bych kolego tvůj názor respektoval, ale přiznám se, že mu vlastně nerozumím.
Nikde nepíšu, že jsem na naše výkony v Evropě hrdej, naopak, jsem roztrpčen. Netuším, co je ušlápnutého a kníkavého na domněnce, že za naším matným europodzimem stojí: a) únava plynoucí z úzkého kádru nasazovaného do zápasů jak v EL, tak lize, spojeno s b) ona ne-rotace je zapříčiněna kvalitou širšího kádru, který sice dokáže přispět k tomu, že vedeme s přehledem lidu, ale už nedostačuje na evropskou úroveň.
Je to jen názor, a možná že úplně pitomej, poďme diskutovat, ale já zas nechci slyšet, že "typologicky kníkám". Jestli by bylo "chlapáčtější" řvát: "Serete mě, všichni ven", tak toho fakt schopen nejsem :)
Re: sks
Betynka58 před 4 dny 14.12.2024 18:33 |Tak to já tedy rozhodně nedmohu říci, že bych byl z výkonů v Evropě roztrpčen. Z výsledků beze sporu ano, ale vlastně až teď v tom posledním zápase (nepočítám-li utkání předkola CHL v Lille) jsem měl k výkonu vážnější výhrady. Naopak z výkonu v Bilbau jsem byl nevýslovně nadšen a vlastně mi tenkrát ta prohra ani nevadila (to jsem ale netušil, jaké trápení bude Slavia prožívat v následujících utkáních). Pokud se JiT z té série jednogólových porážek poučí, jsem přesvědčen, že se stávajícím kádrem je Slavia schopná poslední dva zápasy zvládnout.
Re: sks
PahaAhma před 3 dny 14.12.2024 19:09 |Bilbao byla krásná prohra, výsledek tehdá vem čert, hráli jsme neskutečně. Možná právě proto jsem doufal, že když tuhle herní tvář udržíme, projedeme nalosovanými zápasy jak namydlenej blesk. Optimismus je opium lidstava :) Bohužel, nestalo se, výkony začaly jít pomalu dolů...
Rozhodně ale souhlasím, že furt je šance na dvě výhry a postup, těžko říct, jak bude forma nás i soupeřů vypadat v lednu, v Řecku prej startuje liga o dost později, což může hrát v náš prospěch.
Roztrpčení nad Slavií mi nikdy nevydrží dlouho, věřím, že se rozplyne už zejtra odpoledne :)
Re: sks
Cross před 3 dny 15.12.2024 15:26 |Byl jsem osobně na našich posledních čtyřech zápasech EL, utratil jsem za to 30 000, a přiznávám, čtyři výprasky za sebou, už to nedâvâm.
Re: sks
martynko před 3 dny 14.12.2024 23:01 |Vetsina těch top týmů, ktere si zminoval, ale nemusí fyzickou intenzitu hrotit tak jako my, protoze soupeře přehrávájí technickou kvalitou, kdy jim lítá víc míč než hráči a obcas si díky tomu můžou v zápasech odpočinout. Což u nás je spíš naopak, takže únava hrozi přijít rychleji, tim spíš kdyz sezonu odehraje defakto 14 hráčů. Z tohoto pohledu ten dříve široký kadr a díky tomu časté Jindřichovy rotace davaly smysl, no bylo to zas na úkor souhry.
Re: sks
cunak před 4 dny 14.12.2024 04:19 |Dovolím si připomenout, že Schranzík, který nemá na mezinárodní úroveň a stačí max na Olomouc, je nejlepší střelec ME.
Komentář byl uživatelem upraven (14.12.2024 08:15) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dovolím si připomenout, že Schránek, který nemá na mezinárodní úroveň a stačí max na Olomouc, je nejlepší střelec ME..
Skrýt původní komentář
Re: sks
jirkag5 před 4 dny 14.12.2024 11:46 |To ovšem bylo v létě, teď máme prosinec a .....
Re: sks
cunak před 4 dny 14.12.2024 14:04 |No jo. A taky hrál útočníka a ne pravé křídlo či beka.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 1:2
IJS před 4 dny 13.12.2024 23:26 |Zdravím, hodnocení i známky sedí a jsem i rád, že diskutující SN nevynášejí po nevydařeném zápase nějaké plamenné soudy a nekritizují hráče a trenéry. Je to prostě fotbal. Dostali jsme brzy zbytečný gól a za nedlouho další a Slavia, jak víme z minula, zápasy moc otáčet neumí ( Olomouc byla výjimka! ). Své určitě sehrála únava, ale mě v TV nepřišli hráči nějak přetažení a nebo že by nemohli. Spíš odešla forma.
O tom kde má Slavia slabiny, jak hrát a s kým, o tom se bude diskutovat celou zimní přestávku. Teď hlavně vyhrát v Teplicích, aby ty vánoční svátky byly vesele!
Ovšem jako největší průšvih vidím hru Anderlechtu na "rasistickou kartu" . To můžeme pěkně od....t, ať už byla realita jakákoliv!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 1:2
cvočkař Danda před 4 dny 14.12.2024 09:16 |Přátelé,nebylo nám přáno.Choras mohl při troše štěstí vyrovnat.Horší je ta anabáze s rasismem.
Máme s tím,bohužel, zkušenosti s Kudelou.Jsem zvědav,co s tím UEFA mafie vyvede.
Chtěl bych znovu upozornit no to co píší na ofi.stránkách Slavie.Opakovaně Chorého přejmenovávají na Nemocného a mezi hráči základní sestavy je uveden Zima místo Ogbua.
Zajímalo by mně kdo to píše, nejspíš AI.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 1:2
Slávista 51 před 4 dny 14.12.2024 13:37 |UŽ SE ZASE
rozdávaj žlutý karty ?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 1:2
Slávista 51 před 4 dny 14.12.2024 18:38 |Tady v diskusi.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 1:2
Myšák před 3 dny 14.12.2024 19:13 |Porušíš pravidla, a máš žlutou, jako ve fotbale!
Disciplína musí bejt, vy blbci pitomí, jinak byste lezli po stromech jako vopice! :o)))
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 1:2
SLAVIESTA před 3 dny 14.12.2024 20:16 |Jen maličkost, promiň ".....vy kluci pitomí... " na Švejka jsem citlivej.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 1:2
Slávista 51 před 3 dny 14.12.2024 20:30 |Problém většinou bývá ten, že že kdo žlutou obdrží, si není vědom nějakého přestupku.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 1:2
Myšák před 3 dny 15.12.2024 08:27 |Jako při fotbale.