Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 18. kolo

Slavia si připsala důležité 3 body, když v závěru zvládla otočit těžký zápas v Olomouci.

Ligový závěr podzimu si pro nás připravil vražedný program - 3 nelehké venkovní zápasy, navíc v anglických týdnech. Paradoxně s Olomoucí jsem čekal papírově lehčí zápas než s Teplicemi (které nás čekají příště) a hlavně s Baníkem (kde jsme zaslouženě vyhráli 1:0 naposledy). Přeci jen má Sigma nemalé zdravotní problémy, kdy jí dlouhodobě vypadl hlavně nejlepší střelec ligy Kliment, a navíc se v poslední době potýká s poklesem formy. K tomu jsem očekával i více fotbalový a méně silový projev Hanáků než u Baníků a Teplic, který by nám mohl sedět spíš. Člověk míní, ale dění na hřišti může být nakonec úplně jiné, což se v neděli na Andrově stadionu potvrdilo.

Přitom Slavia vstoupila do zápasu poměrně dobře. Byla lepší a hlavně okolo 20. minuty měla jít do vedení, když nejdřív zahodil tutovku Lingr (ach jo, pokolikáté už po svém návratu) a z následného rohu orazítkovali konstrukci Chytil i Holeš. Tam měli domácí víc štěstí než rozumu. Trest tak přišel na druhé straně, kde se z ojedinělé standardky prosadil důrazný Elbel. A propos, když jsme u standardek, tak si musím postesknout nad tím, jak je zahráváme. Až na výjimky z nich nejsme nebezpeční, o gólech nemluvě, což je s dlouhány Chorým a Chytilem v sestavě smutné. Co se týče těch obranných, tak ty nám fungují dobře a inkasovaný gól v Olomouci byl (snad i do budoucna) výjimkou.

Do druhé půle jsme tak logicky vyslali na trávník naše dva rozdílové útočné hráče Provoda s Chorým. Dění na hřišti se ale paradoxně změnilo ve prospěch Sigmy. Vůbec se nám nedařila rozehrávka, ztráceli jsme míče a obránci měli problémy zachytávat náběhy soupeře. Kinský nás naštěstí podržel zázračným zákrokem na brankové čáře a Muritala následně pálil v úniku mimo. Díky tomu jsme se udrželi v zápase a v 79. minutě přišla Chorého chvíle, když po perfektním otočení se ve vápně a zakončení k tyči srovnal. Jak to často bývá, tak vyrovnávací trefa protrhla hráz a zkoprnělá Sigma inkasovala za minutu podruhé, když Schranz s Provodem vyřešili bez chybně brejk - a z téměř ztraceného zápasu to rázem bylo 2:1 pro nás! Závěr už jsme zvládli s přehledem a do tabulky si připsali nesmírně cenné 3 body, když jsme paradoxně byli možná nejblíže porážky v dosavadním průběhu ligy.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Antonín Kinský - 7 - V první půli několikrát nepřesně rozehrál, z čehož vyplynula i gólová standardka domácích. U té si podle mě mohl vyběhnout pro centr, i když nešlo o jednoznačnou a snadnou situaci. O to více nás ale podržel ve druhé půli. Zázračným zákrokem vychytal Navrátila, čímž nás udržel ve hře. Šlo bezpochyby o nejlepší Kinského zákrok v našem dresu. U závěrečné standardky z hloubi pole si velmi dobře vyběhl na vysoký míč až k okraji vápna.

Tomáš Holeš - 5 - Obrana nám v zápase nefungovala úplně dobře, jak tomu jindy bývá zvykem. Kromě gólu měli domácí ještě dvě gólovky ve druhé půli, zároveň nám ale vázla rozehrávka. Holeš byl na své poměry překvapivě nepřesný, do gólovky pustil Muritalu. Plusový je naopak jeho přesný centr na Lingra před jeho velkou šancí. Slabší pětka.

Igoh Ogbu - 5- Rozporuplný výkon. Měl dobré momenty, kdy vyhrál hlavičkové souboje, ale zároveň se nechal naivně obejít u rohového praporku, z čehož byla šance soupeře. Poté v pádu trefil kopačkou Muritalu do obličeje. Podle mě se jednalo nejdříve o faul soupeře, když už se ale nepískal, tak šlo o spornou situaci, kdy Igohova noha vylétla podivně nahoru. Trenérský tým ho následně radši stáhl ze hřiště i kvůli snaze o taktickou změnu. Horší pětka.

Jan Bořil - 5 - Nevýrazný výkon. Příliš se mu nedařilo podpora útoku ani rozehrávka. Ve vápně měl jeden ožehavý zákrok, na penaltu to ale bylo málo. Jinak ale zápas zvládl, nedá se říct, že by vyhořel. Horší pětka.

David Douděra - 4 - Nepovedený zápas. Dopředu se mu výrazněji nevedlo, dozadu se nechal přetlačit u gólu soupeře. V nabité sestavě je opakovaně slabým místem. Bude potřebovat zabrat (chápu, že měl teď na podzim složité období a nemohl se fotbalu věnovat 100%), pokud si má místo na hřišti udržet.

Christos Zafeiris - 5 - Průměrný výkon, našemu středu zálohy se nedařilo mladou sestavu Olomouce přehrávat, což byl problém hlavně ve druhé půli, když jsme prohrávali.

Oscar Dorley - 6 - Hrál podle mě o trochu lépe než Zafeiris a patřil k našim hráčům, kteří v herně nepříliš vydařeném zápase snesli nadstandardní měřítko.

Malick Diouf - 6 - Zvláště v první půli se mi líbil, když zrychloval hru přesným rozdáváním míčů do strany. Případně věděl, kdy se do akce pustit sám. Fauloval před gólovou standardkou soupeře, šlo ale o diskutabilní zákrok. Pískat se sice dal, ale asistent na něj upozornil v rozporu s nastaveným metrem hlavního rozhodčího, který podobné zákroky na hraně jinak většinově oboustranně pouštěl.

Ondřej Lingr - 4 - Je vidět, že místo ve vápně si umí pořád najít, protože do šancí se dostává. Nicméně jejich proměňování je bohužel zatím po jeho návratu tristní. V Olomouci zahodil další tutovku, když hlavičkoval zcela osamocený na hraně malého vápna. Zakončení na bližší tyč, ke které měl brankář blíž, bylo nešťastné. Ve zbytku zápasu se snažil, ale v poli ligové soupeře nijak znatelně nepřevyšuje. Střídání v půli bylo logickým vyústěním.

Mojmír Chytil - 5 - Rval se, soupeři zápas znepříjemnil, výrazněji se ale neprosadil. Nejlepším momentem tak byl souboj ve vápně, po kterém za něj propadl míč na skórujícího Chorého.

Dominik Pech - 4 - Bohužel se příliš nedostal do zápasu, mezihra se Slavii nedařila jako obvykle. O půli byl logicky stažen na úkor obvyklých opor.

Tomáš Chorý - 7 - Dlouhou dobu se nemohl prosadit, za což ale mohla i naše slabá hra v poli ve druhé půli, kdy mnoho dobrých pobídek nedostal. Svou rozdílovou kvalitu ale ukázal v rozhodující okamžik, kdy si skvěle zpracoval míč tělem a z otočky se trefil k tyči. Bez tohoto rozdílového momentu bychom byli blízko nejen ztrátě bodů, ale i prohře.

Lukáš Provod - 7 - Ani Provodovi se dlouho nedařilo zvednout výkon týmu a přehrát běhavou a urputnou Sigmu. V závěru ale poslal dobrý míč do vápna a připsal si asistenci, i když zásadní přínos na tomto gólu má podle mě Chorý. Vítěznou branku pak sám Lukáš vstřelil, když v náběhu utekl obráncům a přesným zakončením využil ideální pobídku pro Schranze.

Matěj Jurásek - 5 - Snažil se, výrazněji se ale proti urputnému soupeři prosadit nedokázal. I tak byl ale u vítězného obratu z 1:0 na 1:2.

Ivan Schranz - 6 - Hrál sice jen krátce, i tak si po zranění, kdy se zatím těžko dostává do formy, zaslouží nadprůměrnou známku. Tu si zajistil přesným pasem na vítězný gól Provoda. Nebyla to těžká situace, i tak jsem ale viděl spousty nepřesných přihrávek v podobných pozicicích. Takže palec nahoru, Ivane!

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

18. kolo - Neděle 08. 12. 2024 15:30

Chance liga, 2024/2025
1 - 2
1 - 0
SK Sigma Olomouc
SK Sigma Olomouc

32. Elbel

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

79. Tomáš Chorý
81. Lukáš Provod

Komentáře (61)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    daadyy     včera 10.12.2024 15:06 |  
    13 5

    Za mě přísné hodnocení. I když výkon nebyl podle představ, tak se musí vzít v potaz i to kolik zápasů se již odehrálo a že naposledy jsme hráli v Ostravě také těžký mač. 6 bodů z venkovních zápasů Ostrava a Olomouc, za to si u mě každý zasloužil o stupínek vyšší známku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      honza304     včera 10.12.2024 15:43 |  
      5 0

      Já bych v tom viděl i přetížení nejlepších v reprezentacích. Navíc nám nadávají, že naše reprezentace je samej Slávista a nestojí to za nic. Jenže kdo z kluků řekne, že nenastoupí? Nebudou si podřezávat větev.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    kupik     včera 10.12.2024 15:25 |  
    13 14

    Dobrý odpoledne,přátelé
    tak vzhledem k tomu,že na Slavii se každej soupeř připravuje jak na finále mistrovství světa,tak já osobně bych každýmu hráči bez rozdílu 1 bodík přidal.
    A 10 bodů s * dávám pro fans a jejich choreo.Paráda.
    A nezlobte se na mě,ale mínusový body dávám všem,co nadávaj na O.Lingra a D.Douděru.
    Pravda,ne vždy se jim všechno vydaří jak maj v úmyslu,ale určitě nejdou na plac s úmyslem něco kazit.Do hry dávaj maximum,snaha tam je zjevná,no ale ta kvalita někdy kulhá.
    To ale není pro mě znamení,že jim budu nadávat.Nosej sešívanej dres jako ostatní hráči,trénujou,pracujou.
    A jen tak mimochodem,soupeř s nima musel do jejich vystřídání dosti běhat,což taky mělo zásadní vliv na vyčerpanost olomoucký obrany,ze který si při druhým gólu Lukáš Provodů udělal dálniční úsek bez omezení rychlosti.
    A nechci opominout ani dobrou práci na levý straně od Matěje Jurásků.
    Při prvním gólu to byl on,kdo z první poslal centr do vápna a T.Chorý z toho těžil.
    U druhý branky famózně sebral mičudu Chvátalovi hned to dával levou na půlku T.Chorýmu.
    A potom tedy,že se neprosadil.Gólově nikoliv,herně splnil co měl.
    Ostatně tu samou 5 má i T.Holeš byť tentokráte nebyl tak jistej a přesnej jako obvykle.
    Důležitý je,že když jeden udělá chybku tak jí druhej napraví.
    3 body jsou super,2/3 zájezdovýho programu maj 100% přínos do tabulky a moc rád se na ní dívám.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      honza304     včera 10.12.2024 15:36 |  
      14 3

      Beru si od Tebe jeden mínus za kritiku Lingra a Douděry. Lingr nabíhá po pravé straně a centruje pod sebe na hranici vápna, kde na balon čeká jedinej modrej a deset metrů kolem nikdo, natož z našich. Druhá poznámka, nevím, proč bych nemohl nadávat na někoho, jehož hra se mi nelíbí, i když má stejnej dres jako já. Kritika je zakázaná? Pozitivní za všech okolností? Hlavně, zaplať pánbůh za šest bodů z posledních dvou zápasů, mohlo to dopadnout úplně jinak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     včera 10.12.2024 15:48 |  
      18 9

      No ještě aby chodili na hřiště to kazit úmyslně.
      Ale nevidím důvod proč by si fanoušek nemohl říct svoje k výkonu hráče.
      Lingr a Douděra hrají hodně za očekávání.
      Lingr přišel aby trochu pozvedl efektivitu v útočné fázi. Realita je ale taková, že větší palič v týmu není. A za to, že teda alespoň běhá ho vynášet do nebe nebudu, běhat tam může kdokoli z mladých s takovouhle efektivitou.

      Douděra je na hřišti od toho aby běhal po kraji, bránil soupeře a posílal do jeho vápna nebezpečné centry. Realita je, že sice běhá ale centry nijak nebezpečné nemá, neubránil soupeře u gólu. Tak za co ho máme chválit? Vždyť nepřevedl nic.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      kexholm     včera 10.12.2024 16:07 |  
      12 1

      Jasný, každému to občas nejde a nemá formu, chápu že kluci už jsou unavený, ale víš že ostatní hráči ze základu jsou dobří hráči a že do základu Slávie patří. Douděra má teď trochu delší období kdy fakt hraje špatně, ale furt je to wingback nebo pravá záloha, sice v útoku nic moc centry a přihrávky ale zas toho tolik neposral a pamatuješ si zápasy kdy hrál dobře a byl přínosem. To Lingr je pro mě jinej případ, fakt letos nezahrál nikdy ( gól v Jablonci to byl jeho skoro jedinej světlej moment podzimu ), herně hraje na křídle hrozně, většinou zpomaluje hru, není schopen přejít přes hráče, je pomalej, neproměňuje velký tutovky a ještě se v poločase v Olomouci diví proč je střídanej. Ve Feyenordu to pochopili, že typologicky nemá na rychlej přímočarej fotbal, který my chceme také hrát a do základu neměl šanci se dlouhodobě dostat. Lingr na rozdíl od Douděry na základ ve Slávii nemá, snad to Jindra pochopí co nejdřív a pravé křídlo je zatím naše jediná větší slabina v sestavě. Jinak Jindra letos vše ostatní super, přestal s nesmyslnýma přehnanýma rotacema a bodově se to hned projevilo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        mig52     včera 10.12.2024 17:26 |  
        3 1

        A také hlavně staví hráče na jejich posty.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      mig52     včera 10.12.2024 17:10 |  
      6 2

      Příteli kupiku, já myslím, že jmenovaným klukům nikdo nenadával, někteří přispívající tyto věci konstatovali, popsali, jak to viděli s nádechem jemné kritiky. Ale nadávání, to snad ne. Vždyť jsme všichni rádi za takto vybojovanou výhru. Přímo jsem neměl možnost zápas vidět,
      ale když na livesportu naskočil obrat v zápase, zařval jsem tak, že na mne málem spadnul strop bytu. Snad i ti, kteří Chorému nikdy nezatleskají..... .

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        rakusan     včera 10.12.2024 18:37 |  
        12 1

        těch je mi velmi líto...

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      žbl68     před 14 hodinami 11.12.2024 10:05 |  
      3 0

      nadávání na O.L. a D.D. ? kde? vidím vesměs jen pohledy do reality, kdy se jim prostě nedaří - Lingrovi už dlouhodobě, Douděra po tom všem..... je zázrak, že hraje co hraje, potřebuje čas a na jaro bude 100% ok :-)
      jaro (těžké zápasy v EL a lize) ukaže u obou jak to s nimi vypadá ....
      poznámka o mínusech je srandovní :-)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Faris (přítel SN)     včera 10.12.2024 15:32 |  
    5 0

    Nevíte někdo, co je s Davidem Zimou? Vůbec nehraje, mezi zraněnými jsem ho taky nenašel. Na poslední minuty naskakuje Chaloupek (možná lepší hlavičkář..). díky

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     včera 10.12.2024 15:41 |  
      8 1

      Nedávno měl nějakou virozu tuším, je možné, že se ještě necítí uplně fit. Personální nouze nás netlačí a je za mě lepší ať se dá do pořádku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Wolfmur     včera 10.12.2024 15:43 |  
      7 0

      Přetlak v obraně, ale myslím si že ve čtvrtek proti Anderlechtu dostane příležitost v základní sestavě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      chosejn     včera 10.12.2024 18:42 |  
      3 0

      ja si rikam,jestli nahodou nema neco drobnyho s kolenem,protoze cely podzim mel pres koleno tejp

  4. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    honza304     včera 10.12.2024 15:40 |  
    22 2

    A ještě k Alanorově oprávněné krktice kopání standartek. My roh už neumíme dokopnout ani na kraj malýho vápna. Jeden roh došel kopat Diouf, tak jsem si říkal, že to snad někdo konečně normálně, ano normálně, nedokopl taky ani do malýho vápna. O neschopnosti využívat naše vysoké hráče, jsem tady psal už dříve.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      stomir     včera 10.12.2024 17:46 |  
      6 1

      Hodnocení ok. Vidím, jak tým dře a ta otočka ve skóre byla super. Nechci kritizovat po takovém podzimu, ale je fakt, že útočné standardky nám nejdou ( rohy ani přímáky blízko brány). Přitom v té únavě by si tým hrozně pomohl, v lize i v Evropě. Rohů máme několik let neuvěřitelně moc a efektivita opravdu nic moc. Přitom v Evropské lize se na každý gól šíleně nadřeme, nebyla by tohle cesta? Na druhou stranu ten tým je tak dobrý a odolný, jak už léta ne a holt nemůže se dařit všechno. 50 bodů a náskok, to je fantazie...

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Kikoriki     včera 10.12.2024 22:16 |  
        4 0

        Udělat něco netradičního, jako třeba Arsenal. Fakt se na to zaměřit. A pomoci si gólem bez dřiny.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    wimpy     včera 10.12.2024 15:44 |  
    19 10

    Alanore, já jsem si všiml, že nemáš Lingra v lásce, budiž, ale tvrdit, že měl tu hlavičku směřovat na zadní tyč je úplně mimo realitu. Ten míč mu padal na hlavu pomalu, skoro přesně shora, to prostě zakončil dobře a jednoduše to nebyla taková tutovka, za jakou ji považuješ.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     včera 10.12.2024 15:50 |  
      10 13

      Jakože když jsem úplně sám ve vápně a na hlavu mi letí ne moc prudký centr tak to není tutovka? Děláš si legraci?

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Myšák     včera 10.12.2024 15:58 |  
        10 1

        Když ti míč padá na hlavu, a ty stojíš, je dost těžké s tím něco udělat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 16 hodinami 11.12.2024 08:04 |  
          5 2

          on měl tolik času, že si ho klidně mohl zpracovat a zakončit nohou

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          mig52     před 9 hodinami 11.12.2024 15:19 |  
          1 1

          Jo, je nutné si před gilotinovánim hlavu zachránit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        wimpy     včera 10.12.2024 16:03 |  
        14 6

        No není, problém je v tom, že abys dál té hlavičce razanci, musíš využít rychlost míče v centru. Ta byla naprosto minimálnï, navíc padal shora. Takže to zcela správně zkusil tlačit k zemi na bližší tyč a nestačilo to.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          mig52     včera 10.12.2024 16:47 |  
          10 8

          Wimpy, to by platilo pro hráče od 1.A třídy směrem dolů, ale ne pro internacionála, reprezentanta. Na této úrovni jasná loženka, tečka. Jasně, podle ohlasu na tvé příspěvky budu v menšině, ale přece nezapřu kvůli tomu nos mezi očima, které mi, naštěstí, ještě docela dobře slouží. On dal Linži tomu balónu především ideální výšku pro brankáře. Buď to měl dát do země nebo nahoru. Ale beru, že se jedná o situaci, na kterou máš jiný názor, takže ok.


          Komentář byl uživatelem upraven (10.12.2024 16:58) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            wimpy     včera 10.12.2024 19:54 |  
            4 5

            Měl bys pravdu, kdyby aspoň on byl ve sprintu a mohl dát míči razanci svojí rychlostí. :-) Nebyl a nemohl. Tohle by lépe vyřešilo pár hráčů na světě, a to maximálně načasováním, že by včas přibrzdili a pak do toho trkli. Stejně by to gólman ligové úrovně asi chytil.

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              mig52     před 14 hodinami 11.12.2024 10:20 |  
              2 1

              Ok, nemám teď možnost tvůj zajímavý postřeh posoudit, bez ironie. Taková diskuze mne baví. Jsem u dětí a vracím se ve čtvrtek, kde se na to znovu podívám. Už jsem záznam viděl několikrát a to, co zaujalo tebe mne netrklo. Třeba ti dám zapravdu a na dálku se omluvím. Teď držme palce ogarům do posledních dvou zápasů. Ve čtvrtek nevím, o neděli nepochybuju, tam se kvalita s pocitem, že do toho kluci dají všecko, projeví. Jen, ať jim vydrží zdraví. Přeju voňavý den. M

              • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                wimpy     před 12 hodinami 11.12.2024 12:14 |  
                4 1

                Já k tomu ještě dodám, že problémem tohoto posuzování je fakt, že lidi moc koukaj na Premier League a Champions League a maj pocit, že jsou ta řešení situací jednoduchá. Většinou jejich vlastní zkušenost je maximálně z malého fotbalu. Přitom kdo umí nadstandardně řešit situace ve vápně, obvykle patří k tomu nejdražšímu, co na trhu je. U nás jsou to Chytil s Chorým, kteří mají cenovku okolo pěti mega euro. Pak se všichni divěj, když nás porazí Fenerbahce, které v poli přehrajem a vytvoříme si daleko víc šancí, ale u nich je řešej frajeři s cenovkou mezi 15-20 mega euro a Džeko, kterej je levnej pro absolutní absenci perspektivy, ale jeho momentální kvalita je stále skvělá.

                • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                  mig52     před 9 hodinami 11.12.2024 15:17 |  
                  3 0

                  Ale tak to je především tím, že Lingr není v pohodě. Přece před odchodem k tulipánům nás přesvědčil, že góly dávat umí. I z podobných situací.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                    wimpy     před 9 hodinami 11.12.2024 15:23 |  
                    1 0

                    Jeho góly hlavou si vybavuji spíš v situacích, kdy měl míč pod pasem. :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              mig52     před 9 hodinami 11.12.2024 15:14 |  
              1 2

              No pozor, já neargumentuji razancí, ale směrem! Tedy buď koník do země nebo pod víko. Si myslím, že to se dalo z té pozice zvládnout. Ale uvidím zítra, až to znovu shlédnu

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 16 hodinami 11.12.2024 08:06 |  
          7 2

          Na hlavu mu to padlo uplně ideálně na to aby to mohl umístit. Nebo měl udělat krok dál a zpracovat si to a zakončit nohou.
          Prostě zvolil to úplně nejhorší řešení, zakončil hlavou, kde nemohl dát (jak správně píšeš) razanci a ještě to umístil tak aby nechal vyniknout golmana. Je evidentní, že je prostě hodně z formy a už to bude mít hodně v hlavě...

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            wimpy     před 14 hodinami 11.12.2024 10:16 |  
            2 0

            Pustit si to na prsa a zkusit zakončit nohou, jistě. Musíš během okamžiku zhodnotit, jestli na to máš čas. Což si netroufnu říct ani z videa.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      levap     včera 10.12.2024 20:51 |  
      6 4

      O lásce, nebo nelásce to vůbec není. Takovou situaci musí hráč na úrovni Slavie řešit daleko lépe. To je bez diskuze. Jenom drobnost, míč, který padá přesně shora je kolmice vzhledem k povrchu hřiště a to mi snad nechcete tvrdit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        SLAVIESTA     včera 10.12.2024 21:16 |  
        4 1

        Zbožňuji tady "vědecká" vysvětlení, proč někdo nedal100% šanci, nebo proč brankář nemohl chytit nijak zvláštní střelu. A jako tečka se používá konstatování, že několik hráčů na světě by to m o ž n á dokázalo.
        Zábavné!

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          levap     včera 10.12.2024 22:55 |  
          6 0

          Pokud úhlu cca 45 stupňů říkáte skoro 90, pak máte pravdu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            wimpy     před 12 hodinami 11.12.2024 12:15 |  
            2 3

            Těch čtyřicet pět stupňů je dál od pravdy, než devadesát. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Lunaris     před 11 hodinami 11.12.2024 13:14 |  
      2 2

      Výborně popsané, tohle fakt o moc lépe zakončit nešlo.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Flame     včera 10.12.2024 16:07 |  
    22 1

    Zdravím všechny,
    k hodnocení bych připodotkl, že na place předvádíš nejenom to co umíš, ale i to co ti soupeř dovolí. Trenér Olmiku po zápase řekl, že hráli na hranici svých možností a když jsem viděl zklamání hráčů po mači, dost mu věřím.
    Z průměrných známek Alanora by vyplývalo, že pokud by Olmik zahrál jako my průměr, dostal by 5 branek? A když bychom my zahráli svoje maximum a Olmik průměr, dostal by 10 branek?
    Tak to asi nebude, mějme úctu k soupeřům za jejich kvalitu a proto hodnotím náš výkon u každého hráče o bod výš.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    rybarmirek     včera 10.12.2024 16:08 |  
    32 1

    Zdravím,přátelé,slavisti.Zapas pod plachtou jsem si moc neužil,ale když jsem se na to druhý den doma podíval v klidu,musím říct,opravdu neskutečná choreografie,fakt paráda.Mam k tomu jen jedno,ty plachty by tam nemuseli být tak dlouho,ale jinak,klobouk dolů.K hodnocení asi toto,každý má nějaký názor,ale bliži se konec,kluci už toho mají plný brejle,buďme soudní.Vezmete si jenom jedno,kolik máme odpočinku my a kolik třeba ten rudej póvl,zamyslete se.Nerikam,že je všechno úplně ok,ale já jsem spokojen a na závěr,buďme opravdu rádi,že se nám podařilo udělat takového hráče,jako je Tomáš Chorý,pište si co chcete,to je můj osobní názor!!!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Flame     včera 10.12.2024 16:16 |  
      14 0

      Klobouk dolů před Tebou, že jsi do Olmiku vyrazil!

  8. standartky

    domácí     včera 10.12.2024 16:46 |  
    8 3

    Jsou fakt špatný, ani závar. Hráči na to jsou , to přeci musí nacvičit!

  9. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Betynka58     včera 10.12.2024 17:55 |  
    11 0

    Zastavil bych se u té Muritalovy šance, kterou rozebírali už ve studiu a já s nimi souhlasím. Tady udělal asi jedinou chybu v zápase hlavně Tonda Kinský, který se zastavil na půli cesty. Řekl bych, že i Tomáš Holeš s tím počítal, že si Tonda pro ten balon půjde, a podvědomě ve finále trochu zpomali, z čehož vznikla ta šance. V televizi to vypadalo, že by Kinský ten balon mohl v pohodě mít.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      slaviator     včera 10.12.2024 20:51 |  
      8 2

      Jo, Folprecht i ty máte pravdu, mohl a měl do toho jít, ale jestli je to jeho největší chyba za celý podzim tak klobouk dolů...

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      DF007     před 17 hodinami 11.12.2024 07:21 |  
      6 0

      Pokud si to pustíš ze záznamu, tak se i Tonda poté Holešovi omlouval. Moc dobře věděl, že udělal chybu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Ivan     před 11 hodinami 11.12.2024 13:23 |  
      3 0

      Chybovali oba. Oba to mohli vyřešit a oba si řekli že to udělá ten druhý. Souhlas že o trochu víc to vidím za Kinským, ale Holeš to neměl vypouštět.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    IJS     včera 10.12.2024 21:10 |  
    17 2

    Dobrý večer, se zájmem jsem si přečetl hodnocení zápasu i hráčů a viděl jsem to podobně. Rozhodně to byl jeden z nejhorších výkonů podzimní Slavie, ale body se počítají. Zaujala mě poznámka Alanora o zahrávání standardních situací Slavie. Mám na mysli hlavně rohy. Máme v mužstvu několik výborných hlavičkářů i patřičnou výšku, ale náš roh je kop, u kterého hrozí, že soupeř půjde do brejku. Je když porovnáme jak je kopal Zorvan - prudké a s rotací k brance. Naše centry ( rohy ) kope Douděra a to je jen vysoký nákop před branku. Podobné rohy má i Provod. Jeden roh kopal dokonce Diouf a to byla vůbec pecka - levák z levé strany a skoro po zemi... Když kope roh soupeř, tak mám strach, abychom neinkasovali. Když kope roh Slavia, tak nejčastěji končí odvrácený míč u bránícího Oscara. Tady má Slavia velké rezervy!

  11. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    zeleznik2     včera 10.12.2024 23:37 |  
    11 0

    Zápas rozpolcených poločasů. V prvním jasná naše dominance dvě a půl tutovky opět pokolikáté již? neproměněné!! šance a soupeř udeří z jediné standartky druhý poločas opak tohoto prvního, křeč a dva infarktové situace a pak během dvou minut senzační obrat. Výsledek přesně odpovídá, o ten gól jsme určitě byli lepší. Jinak Provod za mě 9 a i Chorasovi jsem o stupeň vyšší známku. Vítězství je hlavně jejich zásluha.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    žbl68     před 15 hodinami 11.12.2024 10:00 |  
    2 3

    souhlas bez výhrad :-)

  13. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Lunaris     před 11 hodinami 11.12.2024 13:24 |  
    8 4

    Ogbu náš nejlepší hráč v 1. poločasu, horší pětka ani náhodou. Že tam toho hráče nakopnul do obličeje, nebyla jeho chyba, což ostatně potvrdila i komise rozhodčích.
    Zafeiris tam není od přehrávání středu zálohy soupeře, vždyť my v tom prostoru hrajeme minimálně. Hlavní problém byl v neefektivních krajích hřiště, kdy Pech ani Lingr nic nevytvořili, ostatně tohle nejsou vůbec jejich posty. Lingr z křídelní desítky dle mého lepší nebude. Za sebou pak měli opakovaně marného Douděru, u kterého to tak bylo vždycky, na Slavii fakt málo. A Malíček to sám nevytrhnul.
    Jakmile zápas získá určité momentum, tak to ani střídající hráči nedokáží vytrhnout, resp. jim to trvá a první náš gól padl spíš se štěstím, resp. se se štěstím dostal k mistrovi vápna Chorému.
    Jinak s tou hlavičkou Lingra by měl i Škoda hodně co dělat, aby to skončilo v bráně, jak napsal Wimpy. Tohle nebyl ideální míč.


    Komentář byl uživatelem upraven (11.12.2024 13:30) . Zobrazit původní komentář

  14. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Wolfmur     před 9 hodinami 11.12.2024 15:29 |  
    7 3

    Zajímá mě váš názor. Už delší dobu mám problém s Matějem Juráskem. Obrovský talent, skvělá levačka. Bohužel ale mě přijde, že si myslí, že talent je všechno a makat se nemusí. Vždy když přijde na hřiště vidím nechuť, na hřišti nenechá všechno, poslední dobou mě přijde, že akce bere hodně alibisticky na sebe i když s malou šancí na úspěch když jsou kolem něho lépe postavení spoluhráči. Dnes jsem koukal znovu na sestřih našich gólů v Olomouci - ani jeden gól s ním nehnul ani trochu, jak kdyby byl uražený a trucoval, že například nehraje v základní sestavě? To jen spekuluji, ale svými výkony a nastavením do ní momentálně určitě nepatří.

    Jaký názor máte na Matěje vy? Neprospěl by například oboum stranám v případě dobré nabídky jeho odchod?

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      mig52     před 9 hodinami 11.12.2024 15:42 |  
      1 1

      No, Diouf to určitě není.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Slávista 51     před 9 hodinami 11.12.2024 15:44 |  
      2 5

      No,
      ono to současné oslavování gólů, je už delší dobu až moc přehnané,
      zvlášť když člověk vidí, jak slavili góly i reprezentaci tak před 25 - 30roky,
      natož pak za dob J. Masopusta, F. Veselého, že !

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        wimpy     před 9 hodinami 11.12.2024 15:58 |  
        6 2

        Sbíral jsem v osmdesátých letech míče mimo jiné i na zápase ČSSR : Itálie 2:0 na Strahově, kdy dál oba góly Petr Rada. Přeběhl tartan, vyskočil na plot mezi diváky, kteří ho přes ten plot objímali, až se málem zranil.
        Vůbec mám pocit, že si tu minulou dobu dost idealizuješ. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      wimpy     před 9 hodinami 11.12.2024 16:01 |  
      3 1

      Zrovna tohle bych mu nevyčítal, je to flegmatik, jak se říká "rybí krev".
      On opravdu má záblesky geniality, ale zcela jistě to není hráč pro "totální fotbal", kdy se vyžaduje stoprocentní nasazení v každé situaci. Z mého pohledu, při tom co trenér od hráčů vyžaduje, při dobré nabídce beze sporu prodat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Ivan     před 8 hodinami 11.12.2024 16:28 |  
      3 0

      Když Chytilovi připravil hattrick, bylo to stejné. Teď u prvního gólu s Olomoucí dal dobrej centr. Prostě někdo to slavení až tak nemá, tohle je to poslední co mi vadí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      dm52     před 6 hodinami 11.12.2024 18:49 |  
      1 0

      Tak každej to má jinak. Já taky při gólu nemagořím jako třeba Červ. Někdo litá po hřišti jako blázen, já mám tu radost uvnitř a nemusím to ventilovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      o5aradecek     před 5 hodinami 11.12.2024 19:24 |  
      1 0

      Talent od Boha, ale trošku flink. A obávám se, že jestli ho "nesrovná" Trpiš a jeho real. tým, tak už asi nikdo. A trvá to už docela dlouho, takové to napravování, už něco odehrál a měl být asi jinde. Bojím se, aby nedopadl, jako Fenin, Šumský apod. Snad ne.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      IJS     před 5 hodinami 11.12.2024 19:50 |  
      1 0

      Já už jsem to někdy na SN psal. Četl jsem rozhovor s trenérem Bobem Páníkem, který vedl mladého Matěje v Karviné. Byl tam na hostování v cca 18-ti letech. Bob ho nazval "samohráčem". Hráčem, který hraje na sebe a fotbal vidí jen přes úspěšnost svoji hry a svých gólů. Není to hráč pro plnění defenzivních úkolů a když je má, tak je plní jen "jako". Spoluhráči si s ním moc nezahrají. Na druhou stranu dokáže rozhodovat zápasy nečekanou akcí a střelou. Matěj bohužel na podzim stagnuje. Měl vynikajících 20 minut v zápase s Karvinou, kdy jsem jen zíral jak umí připravit šance Mojmírovi, ale od té doby zase nic. Přitom má výbornou a prudkou střelu, jenže on si věří jen na "obalovačku" levou nohou. Tu má výbornou, ale všichni to vědí a tak ho také hlídají. Má výborné centry a nechápu, že když je na hřišti, tak rohy kope Douděra...

  15. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Leksel     před 6 hodinami 11.12.2024 18:48 |  
    6 0

    Osobně jsem střídající trojici Provod, Chorý a Schranz dal vyšší známky, ptz jejich vstup na trávník beru jako nástup fotbalové URNY, která během 2 minut provedla razantní zásah s otočením stavu. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      o5aradecek     před 5 hodinami 11.12.2024 19:20 |  
      3 0

      To nebyla URNA, to byl doslova SWAT. :-)