Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 8. kolo

Vítězství Slavie v Ostravě v odloženém osmém kole završilo nadmíru povedenou první polovinu ligy, ve které sešívaní naprosto dominovali, když porazili všechny soupeře kromě dvou. Desetibodový náskok po 17 kolech dává velké naděje, že se v létě bude v Edenu slavit titul. Protože Alanor zápas živě neviděl, hráče hodnotí dnes quelhar.

Slavia vstupovala do zápasu v Ostravě s osmibodovým náskokem na čele tabulky. Vzhledem k tomu, že se Baník jeví jako nejsilnější tým ze "zbytku" tabulky po Plzni a (pro mě stále ještě) Spartě, a vzhledem k tomu, že ta absolutní top forma, kterou Slavia ukazovala v říjnu, se jeví být také pryč, byl jsem připravený akceptovat v tomto zápase třetí ztrátu bodů v sezóně. Ostatně, od toho je dobré mít velký náskok, aby v zápasech neležela na týmu tíha nutnosti bezpodmínečně vyhrát, jinak bude zle. Vítězství tak pro mě bylo velmi milé překvapení. Když přičteme nečekanou bodovou ztrátu Plzně, vidíme 6. prosince Slavii na čele ligové tabulky s desetibodovým náskokem. Není bez zajímavosti, že také v covidové sezóně 2020/21, která se hrála s 18 týmy, vedla po 17 kolech Slavia ligovou tabulku s 47 body. Tehdy to stačilo dokonce na dvanáctibodový náskok a stejně vysoký byl bodový rozdíl mezi první Slavií a druhou Spartou na konci sezóny. Samozřejmě není na místě předčasně bouchat šampaňské, ve hře je ještě 54 ligových bodů. Slavia však má k dispozici takový polštář, že k titulu může dokráčet například na základě výher nad tabulkově slabšími soupeři i v případě, že prohraje obě zbývající derby a s Plzní uhraje jen bod ze dvou zápasů.

Samotný zápas v Ostravě byl sice pro oba týmy velmi těžký, nestranný divák však možná očekával ještě větší kvalitu z obou stran a více branek i střeleckých příležitostí. Především domácí ve tvorbě šancí ale zaostali za očekáváním, za což je samozřejmě třeba pochválit obranu Slavie, která pracovala velmi dobře a byla pozorná. Směrem dopředu si Slavia vytvořila šance určitě na více než jeden gól, zápas ale znovu potvrdil, že střelecká pohoda přeci jen v posledních týdnech týmu chybí. Ve výborných pozicích zakončovali Schranz, Oscar i Lingr jen doprostřed brány, čímž značně usnadnili práci domácímu brankáři Markovičovi.

V lize sice Slavia i tak nastřílela mnoho branek a z 15 vítězství jen třikrát vyhrála nejtěsnějším rozdílem 1:0 (dvakrát v posledních dvou kolech), na vyšší úrovni v Evropské lize jsou ale deficity v proměňování šancí jasně patrné. Pokud tak chce management klubu hledat cesty k dalšímu zlepšení týmu, aby mohl být konkurenceschopný v Lize mistrů, kam všichni věříme, že se příští podzim Slavia podívá, jedním z hlavních témat tak musí být střelecky produktivní křídlo či útočník.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Antonín Kinský - 6 - V zápase neměl až tolik práce, jak se možná čekalo. Zkontroloval několik slabších střel zpoza vápna, Rigo v asi nejnadějnější pozici bránu o metr minul. Důležitý zákrok si připsal po hlavičce Frydrycha po rohu, kdy v nepříjemné pozici u tyčky vyrazil míč na další roh. Nula v Ostravě je ale jedna z jeho nejcennějších tento podzim.

Tomáš Holeš - 7 - Po zápase s Libercem, kde na mě nepůsobil úplně stoprocentně koncentrovaně, se vrátil starý dobrý Tomáš Holeš a spolu se svými spoluhráči v defenzivní trojce téměř nepustili Baník do šance za celý zápas.

Igoh Ogbu - 7 - Byl jsem překvapen, že Ogbu dostal přednost před Zimou, ale zápas zvládl výborně, nepříjemného Prekopa prakticky vynuloval, několikrát i dobře rozehrál po zisku míče. Zvlášť v první půli, kdy musel řešit několik situací po dlouhých nákopech, kdy nebyl příliš jištěn spoluhráči, to neměl jednoduché. Jen tak dál.

Jan Bořil - 7 - Bořil v obranné práci nijak nezaostal za svými spoluhráči ze stoperské trojice. Měl jsem pocit, že v tomto zápase omezil své typické výlety do vápna soupeře a soustředil se o trošku víc na držení bezpečného obranného postavení, zvlášť za stavu 0:1 to bylo naprosto přirozené.

David Douděra - 6 - Douděra si asi příliš fanoušků v Ostravě nezískal, jeho válení se po zemi bylo v několika případech zbytečně expresivní. Herně jsem viděl tentokrát mírný nadprůměr směrem dopředu, dozadu to bylo v pořádku až na situaci před střelou Riga, kdy se pokusil vystoupit, jenže Rigo míč sebral před ním a využil Douděrovu absenci v prostoru k dobře připravené střele, která naštěstí minula bránu.

Christos Zafeiris - 6 - Standardní podzimní výkon záložní řady Slavie, která za nerozhodného stavu přehrávala zálohu soupeře a dala tak šanci ofenzivním hráčům k přípravě několika dobrých šancí. Ve druhé půli Slavia více bránila, i v této fázi hry ale není Zafeirisovi moc co vytknout. Dostal se do jedné střelecké pozice, jeho pokus vyrazil Markovič do strany. Stejně jako jeho spoluhráči, i Zafeiris mohl mířit ještě lépe. V závěru zápasu mu odmítl přihrát ve velké šanci Lingr.

Oscar Dorley - 6 - Je zázrak, že zápas odehrál bez žluté karty, tentokrát ve středu pole fauloval hned několikrát a v závěru dal nepříjemně loktem v souboji jednomu s protihráčů, kdy by přísný rozhodčí mohl tasit klidně i červenou kartu. Když obral o míč Boulu, ve velké šanci střílel doprostřed brány.

El Hadji Malick Diouf - 7 - Střelec vítězné branky, při které se výborně dostal před bránícího soupeře a píchl míč kolem brankáře do sítě. Především v první půli se mi jeho centry docela líbily, přestože nenacházely adresáty. V obraně se dostal do dvou nepříjemných situací, kdy na zadní tyči uklízel míče na roh, ačkoli jej protihráči bezprostředně neatakovali. V závěru se pak nedohodl s Kinským a vyrovnání mohlo viset ve vzduchu, situaci ale sám duchapřítomně vyřešil.

Ivan Schranz - 5 - Post pravého útočníka se zdá být v této fázi sezóny jako největší slabina Slavie. Hrát tam může hned několik hráčů, v průběhu sezóny tam nastoupili Lingr, Michez, Jurásek a dokonce i Chytil, žádný z nich ale nemá formu. Schranz se mi líbil při svém střídání proti Fenerbahce, proti Liberci už méně a v Ostravě ještě méně. Ve třetí minutě zazdil tutovku, kterou mu připravili Provod s Chorým. Po hodině hry byl střídán Lingrem.

Tomáš Chorý - 5 - V zápase dostal nakopáno, to mu rozhodně nechci upírat. Ale celkově zaujal víc gestikulacemi než samotnou hrou. Doposud se ve Slavii soustředil více na hru a toto své "vadivé" chování do velké míry omezil, v posledních týdnech mi přijde, že nad tímto svým chováním ztrácí kontrolu, na kterou se jistě dříve hodně soustředil. Připravil šanci pro Schranze, sám hlavičkoval v těžší pozici vysoko nad. Několik míčů dobře udržel, ačkoli byl obklopen několika soupeři. V zápasech před dvěma měsíci ale býval týmu platnější než byl včera.

Lukáš Provod - 7 - Nejdůležitější hráč ofenzivy Slavie opět ukázal výborný výkon, nacentroval na branku Dioufa, připravil také šanci pro Schranze v úvodu a tutovku pro Lingra v závěru zápasu.

Mojmír Chytil - 5 - Ani jeden z hrotových útočníků Slavie nemá kdovíjakou formu, možná hrají i přes šrámy, o to záhadnější je, že šance vůbec nedostává Daniel Fila. V rychlém protiútoku vyzval Chytil ke skórování Lingra, podobně jako Chorý byl i Chytil platný při obranných standardkách.

Ondřej Lingr - 3 - Lingr zatím nenašel to, co jej zlobilo při svém prvním angažmá ve Slavii, tedy spolehlivé zakončení ve vyložených šancích. V Ostravě mu spoluhráči připravili dvě a obě zazdil. Poprvé vystřelil doprostřed brány, podruhé se nad míčem až komicky točil tak dlouho, že z šance nebylo vůbec nic, přitom když už nebyl schopný dostatečně rychle vystřelit sám, mohl i přihrát vedle stojícímu Zafeirisovi. Místo klidného konce zápasu se musela Slavia strachovat do 103. minuty.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

8. kolo - Čtvrtek 05. 12. 2024 17:30

Chance liga, 2024/2025
0 - 1
0 - 1
FC Baník Ostrava
FC Baník Ostrava

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

29. El Hadji Malick Diouf

Komentáře (60)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Slávista 51     před 6 dny 06.12.2024 10:40 |  
    7 10

    PODHODNOCENO
    u všech !

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Myšák     před 5 dny 06.12.2024 13:19 |  
      7 2

      U tebe vždycky!

  2. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    bububu (přítel SN)     před 6 dny 06.12.2024 10:43 |  
    11 2

    Tak tohle jsou extrémně cenné tři body, ale řekl bych, že naprosto zasloužené. Jako největší rozdíl oproti minulým sezonám vidím, jak dokážeme zvládat tyto těžké zápasy, kdy třeba úplně herně nedominujeme. Tohle totiž dělá mistra! Do toho ztráta Plzně a již troufnu si říci luxusní desetibodový polšťář. Inu, povedené kolo :)

    V Olomouci bych sestavu trochu prorotoval i s rizikem možné ztráty bodů. Na Baníku jsme si sáhli na dno fyzických sil a jestliže chceme aspirovat na tři body s Anderlechtem (což v tuto chvíli vnímám jako podstatně důležitější zápas než v Olomouci, při vší úctě), nechal bych v neděli opory odpočívat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Ragnarok     před 5 dny 07.12.2024 06:04 |  
      3 0

      Ocennosti bodů žádný spor, ale tahle volání po rotaci a dnu fyzických sil - zcela to ignoruje jakékoliv znalosti a fakta o fyzické připravenosti profesionálního sportovce. Není to absolutně žádný problém. Jediný problém nastává v případě nějakého menšího zranění, tam nelze riskovat a na to je třeba dát pozor.. To se ale týká minima hráčů- Zdravý fotbalista s tak kvalitním tréninkem jaký má Slavia s tímhle nemůže mít problém. Naopak by jej mohla mít Olomouc.

  3. Lingr, Douděra a pravá strana hřiště

    JS (přítel SN)     před 6 dny 06.12.2024 11:01 |  
    19 25

    Proč jsme po levé straně zabijáci, zatímco vpravo bezzubí?
    To je jednoduché: Zatímco vlevo se hraje po ose Bořil – Diouf, a do kombinace se sem stahuje hlavně Oscar, vpravo to hrajeme s hráči jako Lingr a Douděra. Naprosto chápu lidský rozměr této situace – Douděra se musí v Trpišových očích dostat z nepříjemné psychické situace z domova, Lingr se zase „rozehrává“ po roční pauze a potřebuje důvěru.

    Ale upřímně, vidím v tom úplně stejný modus operandi, jako když nalevo dostával přednost Zmrzlý a celé jaro to herně nebylo k ničemu. Jen vinou zranění dostal šanci Diouf a kde jsme teď. Doprava jsme koupili za milion eur Micheze, ale hrát bude Douděra/Lingr, dokud se zas někdo z nich nezrakví.

    Škoda, že se Trpiš neumí poučit nejen ze svých failů, ale i ze zkušeností, které mu vyšly. Podle mě předržuje hráče mimo formu/schopnosti v nominaci příliš dlouho.

    Mimochodem, Douděra je za mě největší slabina základní sestavy současné Slavie. Jeho technika není na úrovni jeho předchůdců, ať už šlo o Coufala, Baha... Možná je lepší dozadu, než Masopust, ale jeho centry jsou mizérie. V zimě bych se tedy soustředil primárně na obsazení pravého beka.

    • Re: Lingr, Douděra a pravá strana hřiště

      Ivan     před 6 dny 06.12.2024 11:21 |  
      15 1

      Mám k tomu 2 poznámky - jednak tohle je nejspíš strategie, hrát zleva - a nevidím na tom nic špatného. Nedivil bych se, že kdyby JT rozhodl že budeme hrát víc zprava, že to tak bude, ale prostě mi přijde že Douděra umí spíš běhat a zavřít zadní tyč než centrovat, a naopak Malickovu sílu vidím hlavně v centrech a celkově před finální fázi, i když i finále má fantastické, tak se to těžko říká.

      A ta druhá, že Michez hoří dozadu. Ten nemá problém udělat nějaké minely, tak se nedivím že ho nehrajeme. V lize hrajeme tak, že nedostaneme gól a aspoň jeden dáme, a na to Michez (zatím) není. Pokud je pro nás defenziva na prvním místě tak se nedivím že hraje Douděra místo Micheze.

      Coufala bych za kdovíjakýho technika nepovažoval.. :-) Ale v zásadě máš pravdu, ale pravých beků tu je málo. Zkoušeli jsme vzít každýho kdo v lize vyčuhoval (Douděra, Pech, Tomič) a nakonec to hrál stejně Maso a Vlček. Sparta zkoušela Mejdra a nakonec hraje s víznerem.

    • Re: Lingr, Douděra a pravá strana hřiště

      Steve2924 (přítel SN)     před 6 dny 06.12.2024 12:08 |  
      23 4

      Hele a koukáš ty vůbec na naše zápasy?
      Trpišovský napravo už nechal hrát
      Lingra, Schranze, Juráska, Micheze, Douděru dokonce tam postavil i Chytila a Masoupusta. A než se zranil, hrál tam Vlček.

      Co se ofenzivní části týká, tak Lingr, Schranz jsou aktuálně totálně z formy. U Juráska je to loterie jak se zrovna vyspal. Michez ukázal, že je zatím totálně mimo, zejména v zápase s Fenerbachce to bilo do očí. Ze zmíněch hráčů navíc dozadu něco uhraje akorát Schranz. Zbytek jsou útočná křídla.

      Dozadu tedy zbývá Douděra a Masopust. Vlček je zraněný.

      Trpišovský tedy evidentně nechává hrát toho kdo je na tom aktuálně nejlépe. To je, i přes ne nijak povedené výkony Douděra. A v předu je to teď vlastně uplně jedno kdo tam nastupuje, protože je to pořád stejný.

      A je to rozhodně lepší varianta, než aby kvůli tomu Trpiš rozjebával celé rozestavení aby tam mohl na pravého beka postavit Holeše nebo Bořila.

      • Re: Lingr, Douděra a pravá strana hřiště

        IJS     před 5 dny 06.12.2024 22:47 |  
        6 0

        Velice přesně napsáno! Vidím to podobně. Douděra jistě není žádné eso ( alespoň v této fázi sezóny ), ale ani žádný propadák. Myslím tím hlavně do defenzivy. Což u, asi lepších fotbalistů, Juráska a Micheze říci nemůžeme...

        • Re: Lingr, Douděra a pravá strana hřiště

          JS (přítel SN)     před 5 dny 07.12.2024 12:18 |  
          6 4

          Tohle jste, blahé paměti, tady říkali i když vpravo běhali Dostál a Mikula. „Svoje si odvede“...

          Douděra není hráč pro Slavii ve standardu hráčské kvality pro EL/LM.

          • Re: Lingr, Douděra a pravá strana hřiště

            p!erreCORE     před 4 dny 07.12.2024 13:21 |  
            4 0

            V tomhle s tebou souhlasím. Douděra není nějaký mizera, ale je pravda, že je to skoro vždycky nejslabší hráč základní sestavy. A Masíčko už to taky asi nezachrání..


            Komentář byl uživatelem upraven (07.12.2024 13:24) . Zobrazit původní komentář

  4. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Vhoo (přítel SN)     před 6 dny 06.12.2024 11:14 |  
    44 0

    Platnost Choreho byla nejvíc vidět když odešel.

    Není to žádný zabiják ale týmu neskutečně pomáhá. Než lepšího útočníka potřebujeme víc gólů že zálohy. Vždyť malíček dál snad víc gólů než celý zbytek zálohy dohromady

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Papol     před 6 dny 06.12.2024 11:35 |  
      18 2

      byl dal taky Dle mě Ogbu za 8, zcela vymazal Prekopa a 8 taky pro Holeše, který zas vymazal Ewertona, jejich největší sílu. 8 bych dal taky Dioufovi, neskutečně zahrál a dál parádní fík

  5. Něco k rozhodčímu

    honza304     před 6 dny 06.12.2024 12:00 |  
    34 0

    Obvykle se na rozhodčí nadává, Rouček je znám, že nedává moc karet. Tady bych řekl, že výrazně přispěl k plynulosti hry, moc se to nepřerušovalo i když na obou stranách bylo dost pokopaných a postrkaných. Kdyby pískal každou "prkotinu", ze zápasu by nebylo nic.
    Za druhé, Chorýmu bych dal bodů víc, bylo jasně vidět, že po jeho vystřídání nebyl nikdo, kdo by podržel balon a to mělo vliv na naši zhoršenou hru. Celkem se nedivím, že se po faulech na něho dost rozčiloval, ale rozhodčí nastavil dost jasnej metr.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    rybarmirek     před 5 dny 06.12.2024 13:04 |  
    25 1

    Zdravím,my budeme pořád nespokojení,vyhráli jsme hodně těžký zápas,s dobrým soupeřem,tak buďme trochu mírnější k výkonům našich kluku.Nelibi se mi hodnocení Chorého,s tím chováním máš pravdu,ale jinak je pro mužstvo neskutečně platný hráč,jinak souhlas.Schransz dlouho nehrál,dostane se do toho a snad i Ondra Lingr,ale ta jeho šance,tam je vidět technika......Mates Jurasek by to dál s přehledem,asi.Jsem přesvědčen, že Trpis ví co dělá.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      rakusan     před 5 dny 06.12.2024 13:10 |  
      23 0

      Řekl bych obecně letos, že se ti rozhodčí velmi zlepšili. VAR trvá sice dlouho, ale fakt už to nejsou žádný fatální chyby co dříve a pískají docela jednotně. Ten Hapal je s tím brekem k smíchu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      donford     před 5 dny 06.12.2024 13:45 |  
      26 4

      Hodně dobře to popsal rybarmirek. Můžete mi sdělit, proč tak nízké hodnocení? Tohle byl zápas na velmi horké venkovní půdě a extrémně těžký. Fyzicky nesmírně náročný. A se zbytečným faulem na Dioufa od Klímy. Ten už skoro ve 100. minutě nic neřešil. Ale o jeho zrakvení zřejmě šlo. Jo, dal jim přece gól. A vítězný. Kolik takových náročných zápasů v naší lize venku sehrajeme? (Možná v Plzni, vyhecované to bude na Spartě). Osobně jsem dal Ogubuovi, Dioufovi a Provodovi hodnocení 8. Proboha komu je v naší lize kdy chcete dát? Včerejší souboj byl daleko náročnější než nedávné 3 góly Chytila. Jistě cenné, ale proti jakému soupeři? Páni hodnotitelé proberte se! Včera to nebyly Benátky nad Jizerou. Vaše kantorské, školometské hodnocení je občas k smíchu a trapné. To nejsou na nějakou zkoušku navrčené a napapouškované věty. To je oboustranně živý organismus. S touhou a úkolem rvát se (fotbalově) jako včera až do té 105. minuty.


      Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2024 15:38) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      mig52     před 5 dny 06.12.2024 17:03 |  
      18 3

      Mirku, mně se hodnocení Chorého také nelíbí. Ale chápu to, Quelhar se mu i v podcastu vysmíval a mluvil v tom smyslu, že ho v týmu snese, co mu také zbývá?, ale tleskat mu nebude. Tak proč by měl pozitivně hodnotit " nějakou" jeho druhou asistenci při gólu, bez které by nebyla ani ta nádherná první asistence Provoda? Kdo nechce, nevidí. A Ogbu měl také asi dostat známku vyšší. Přesto musím v rámci férovosti napsat, že každého admina si za hodnocení vážím, protože jde s kůží hodně na trh. Tedy tentokrát Quelhara. S tím, že by názor a vztah k Chorému po jeho výkonech a přínosu pro Slavii mohl přehodnotit. Samozřejmě, je to jen jeho věc.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        habroš     před 5 dny 06.12.2024 23:32 |  
        10 2

        Naprostý souhlas. Chápu, že Chorého někdo nemusí pro jeho minulé úlety, ale při hodnocení hráčů by měl tuhle svoji antipatii hodit za hlavu. Chorý byl velmi dobrý a velmi platný a je ubohé mu dát (po Lingrovi) nejnižší známku. Svědčí to o "velikosti" (čti malosti) hodnotitele.
        PS. Ten Ondra Lingr mě fakt mrzí, doteď jsem se ho hodně zastával, ale je fakt herně marnej. Snad mu zimní příprava pomůže se zase nastartovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Arminius     před 5 dny 06.12.2024 17:08 |  
      8 1

      Přesně jak píšeš. Je tady spousta rejpalů, přitom vedeme ligu o 10 bodû. Já jsem viděl včera na stadionu obklopen celkem pohodovými chachary a chacharkami, až na závěr, celkem kontrolovanou výhru, neboť jsme byli snad ve všech statistikách, až na rohové kopy, lepší.


      Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2024 17:10) . Zobrazit původní komentář

  7. ANO, SLAVIA VYHRÁLA

    Slávista 51     před 5 dny 06.12.2024 13:26 |  
    7 5

    velmi těžký zápas na hřišti soupeře a podle toho by mělo být hodnocení všech hráčů !

  8. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    kupik     před 5 dny 06.12.2024 13:42 |  
    25 1

    Dobrý odpoledne,přátelé
    tak jsme vyfárali z hlubinnejch ostravskejch štol a vydolovali 3 zlatý body.Doslova a do písmene.
    Těžkej mač před natěšenými chachary a se soupeřem,kterej si na nás dosti věřil.
    Ale tak jak jsme proti LBC jakoby prospali začátek utkání a cca 10 jsme nemohli nahodit řemen,tak včera už vod začátku jsme byli běhavější a líp vykrejvali prostory.
    Zato Baník se mi pozdával rozpačitej a nožky jim tolik nekmitaly jako našim chlapcům,který to fakt vodmakali.
    El H.M.Diouf se opět projevil jako šelma a zakončil skvělej balón od L.Provodů.Dokonalej pohyb a přehled obou plejerů.
    Všichni,vopravdu všichni do toho dávaj maximum,akorát někdo holt má tu přidanou hodnotu a někdo malinko pokulhává.
    Důležitý je,že vítězství bylo takříkajíc vyrubáno.Mančaft fungoval jak stachanovci,akorát ten Ondra Lingr by potřeboval asi lepší kahan,nějak se nám v tom dole neorientoval.Tak se snad už polepší,času a prostoru myslím dostal dosti.
    Pan rozhodčí nechal hru plynouti celkem slušně,ale popravdě,některý zákroky nebyly moc košér,a to z obou stran,v tomhle počasí by možná měl malinko chladit hlavy.Obzvlášť Boula na L.Provoda hrál jasně unfair a hamták Klímy na Dioufa byl taky za hranou.
    A jsem rád,že T.Chorý udržel nervy na uzdě,byť se mi v poslední době připozdává rozhozenější než začátkem sezóny.
    Asi to pramení z jeho snahy po vstřelení branky,což nějak nejde,ale taky je tam faktor spousty nevodpískanejch zákroků na jeho osobu.Vono se furt kouká na to jak je velkej a silnej,a sudí často přehlíženej že ty jeho vokopávači toho zneužívaj.Dostavá ran požehnaně,ale pro mančaft je v současný době nepostradatelnej.Tolik podrženejch a s přehledem rozdanejch míčů vod takovýho kolohnáta se jen tak nevidí.
    Tož jsem celkově nadmíru spokojen a těším se na svačinku z tvarůžků.

  9. Hodnocení a výhled

    Mike     před 5 dny 06.12.2024 14:28 |  
    23 1

    Já bych Chorému dal o stupeň asi vyšší známku, u gólu měl tzv. 2.asistenci, kdy podržel míč a rozehrál na Provoda.
    Jsem s výsledkem velmi spokojen. Před tím těžkým venkovním trojbojem /konec podzimní sezóny, únava hráčů,
    terény v prosinci/ bych bral 7 bodů, a beru je pořád. S tím, že jsem čekal plný bodový zisk Plzně a tím pádem zmenšení náskoku před přestávkou na 6 bodů. Asi ten nejtěžší zápas máme za sebou, Pokud jednou ztratíme za remízu a jednou vyhrajeme, tak náskok bude minimálně 8 bodů. To je přesně o tolik, kolik jsme měli po 16. kole, jenže liga se posune o další 3 kola a Plzeň vlastně nic nesmaže /nemusí také vyhrát v Karviné/. Na jaře pak budeme hrát 8 x v Praze /6 x doma, na Spartě a na Dukle/ a jen 3 x jedeme mimo Prahu /do Plzně , do Karviné a do Pardubic/, zatímco Plzeň čeká venku 6 těžkých utkání. V Olomouci bych nechal odpočinout Ogbua, Dioufa, Zafeirise, Provoda a Chorého. Můžou hrát Zima, Prebsl, Zmrzlý, Chytil a Jurásek. Olomouc na tom se silami taky nebude bůhvíjak, díky dohrávce z 27.11.2024 mají vlastně také 2 anglické týdny za sebou a horší kádr než my. Navíc ten náskok nám dává hrát v klidu, když ztratíme, nic se neděje. Jen doufám, že hřiště nebude pod sněhem, nebo mokré.

    • Re: Hodnocení a výhled

      Kikoriki     před 5 dny 06.12.2024 15:50 |  
      7 0

      Hřiště v Olomouci bude super a hlavně tam bude domácí atmosféra. Budou to 3 body. snad.

    • Re: Hodnocení a výhled

      obiwan     před 5 dny 06.12.2024 16:36 |  
      18 1

      Souhlasím, Chorý mohl mít i reálnou asistenci, kdyby po jeho priklepnutí nestřílel Schranz do středu branky. Navíc od chvíle, kdy odešel z hřiště, bylo to dakra znát...

  10. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Kennedy     před 5 dny 06.12.2024 14:43 |  
    9 2

    „Klinické zakončení“?! Probůh, pokud opravdu nerozumíte jazyku, netahejte do češtiny tyhle naprosté nesmysly. „Clinical“ v tomto kontextu opravdu není „klinický“ stejně jako „pathetic“ není „patetický“. Proč to nenapíšete česky?

  11. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    mooody     před 5 dny 06.12.2024 15:23 |  
    4 6

    Skvělý výsledek náročného zápasu. Pět gólů za sedmnáct kol - nevídané. Přesto bych teď pro jednou také vsadil na motivaci některých hráčů, kteří obvykle nehrají, abychom na Anderlechtu pokusili zabránit vyřazení.

    I z důvodu toho, že pokud bychom na jaře hráli jen jednu soutěž, nedávalo by smysl držet takto početný kádr. Na Olomouc by se mi líbilo: Kinský - Chaloupek, Ogbu, Zima - Douděra, Prebsl, Oscar, Zmrzlý - Jurásek, Fila, Chytil. S tím, že bychom žili v dobré víře, že Holeš, Bořil, Zafeiris, Diouf, Chorý nebo Provod nebudou potřeba k brzkému dostřídání. Pořád je to výborný tým.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    slavistou50let     před 5 dny 06.12.2024 18:36 |  
    6 2

    Neví někdo, proč náš hráč s č. 25 má na ofic. stránkách jméno Nechorý, to píše nějaká rudá buzna?

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      SLAVIESTA     před 5 dny 06.12.2024 18:42 |  
      7 1

      Je to o profesionalitě a je to ostuda!

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      obiwan     před 5 dny 06.12.2024 19:53 |  
      2 0

      To jako vážně???

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        slavistou50let     před 5 dny 06.12.2024 20:01 |  
        2 1

        Vážně, mrkni na to. Upozornil jsem vedení . Konkrétně pana Býčka, tak uvidíme, kdy to napraví.


        Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2024 20:02) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          obiwan     před 5 dny 06.12.2024 20:08 |  
          1 1

          Kde? Na slavia.cz je v sekci tým a soupiska vše v pořádku...

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            slavistou50let     před 5 dny 06.12.2024 20:36 |  
            1 4

            Pořád to tam je, nevím, kde to vidíš správně. Nevím, jak bych sem dal fotku .

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              Wulfstan (přítel SN)     před 5 dny 06.12.2024 21:04 |  
              4 0

              Nic takovýho jsem tam nenašel.

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                slavistou50let     před 5 dny 06.12.2024 21:10 |  
                1 1

                Můžeš mi kolego poradit kam bych mohl poslat fotku že to tak je

                • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                  Wulfstan (přítel SN)     před 5 dny 06.12.2024 21:18 |  
                  2 0

                  Napiš si do vyhledávače "kam nahrát obrázky?" a určitě něco najdeš.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            slavistou50let     před 5 dny 06.12.2024 20:38 |  
            1 1

            je tam soupiska a foto soupiska, tak je to .

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              jirkag5     před 5 dny 06.12.2024 20:47 |  
              2 0

              V soupisce i fotosoupisce je to ale správně.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Flame     před 5 dny 06.12.2024 19:38 |  
    19 0

    Zdravím všechny,

    těžký mač, všem hráčům bych dal lepší známky. Vynikající Chorý, díky němu jsme se v prvním poločase drželi na útočné polovině. A důležité je, že góly dáváme i jeho prací.
    Povedlo se zařazení Ogbu, je to "zvíře", myslím v dobrém slova smyslu, silný, rychlý a neskutečně odhodlaný ulovit kořist.
    Zápas jsem viděl jenom v TV, ale jeden moment byl úžasný. Provod nakopl balon do vápna, vypadalo to, že nikomu, ale najednou tam vletěl Diuf jako černý hřebec a zavěsil.
    Paráda!

  14. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Zd3nA1CZ     před 5 dny 06.12.2024 20:52 |  
    14 6

    Chorý - gestikuloval protože dostával opět nařezáno...
    Douděra - jeho simulace jsou něco co od nikoho vidět nechci, nedávno přišlo krátké zlepšení, ale to je jaksi to tam...
    Ling - a to je jako co ? ten by měl dostat max "1" doufám, že mu pomůže i ta krátká zimní pauze, tohle je vždy výkon leda na "B" tým a to ještě na hraně... bohužel...

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      SLAVIESTA     před 5 dny 06.12.2024 21:40 |  
      3 3

      Trenér Lingra ovšem v hodnocení zápasu pochvalně zmínil. Rozhodně ne poprvé.


      Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2024 21:42) . Zobrazit původní komentář

  15. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    IJS     před 5 dny 06.12.2024 22:32 |  
    22 1

    Hodnocení našeho útoku je hodně přísné! Například srovnávat Chorého a Chytila stejnou známkou ( 5 ) neodpovídalo skutečnosti. Chorý byl výborný, vybojovat spoustu míčů, napadal rozehrávku golmana, ale skutečně hrál tento zápas hodně podrážděně a zbytečně hecoval protihráče i tribuny. Mojma byl vidět jen při odvracení vysokých míčů v našem vápně. Směrem do útoku nepředvedl nic. Naopak Lingr makal, presoval, nabíhal, ovšem ta koncovka.... Každopádně to ale na 3 nebylo.
    Neumím si představit, jak by Slavia hrála, kdyby nehrál Provod. On vytváří většinu našich šancí, které vedou k brankám a vítězství. Očekával bych to od Zafiho, ale ten dobře brání, běhá po celém hřišti, ale nějakou klíčovou přihrávku ( průnikovku ), tu jsem u něho dlouho neviděl. Obrana excelentní - všichni! Jinak už mě ani nepřekvapuje s jakou pravidelností míří naše střely do prostředka branky. Rána na branku! Takové to uklizení plackou po zemi k tyči sice vypadá "suše" , ale je to účinné a např. Venca Jurečka to uměl skvěle.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    japhy     před 5 dny 07.12.2024 00:19 |  
    18 0

    Vítězství doslova vydřené, podle mě už jedeme na výpary a jelikož dopředu nebýváme lehkonozí ani v topu, o to víc je to znát teď. Asi daň za ustálenou sestavu, což by nás třeba nepotkalo při megarotacích, ale to bychom zase pravděpodobně ztratili někdy dřív. Bůh suď, co je lepší, nám zatím tohle vychází.
    Chorý za mě obrovsky podhodnocen, nepočítaněkrát jsem si během zápasu lebedil, že ho máme. Jak už nebyly síly na kombinaci, tak jsme to nahoru práskali ve velkým a on tam opravdu dokázal udržet nesmysl. Strašně nám to pomáhalo, jinak by se na nás Ostraváci valili zas a znova.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Slávista 51     před 5 dny 07.12.2024 00:31 |  
      6 5

      Celé mužstvo podhodnoceno.
      !

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      mig52     před 5 dny 07.12.2024 07:16 |  
      6 2

      Japhy, dle mne je skvělé, že trenér a jeho tým našli nejen kostru týmu, ale i jasnou zs. Tam se točí na dvou místech, je super, že hráčům drží zdraví a JiT může dříve střídat, když potřebuje někoho pošetřit. Mně se teď vize koncepce líbí, snad ten hektický závěr podzimu zvládneme, především z hlediska zdraví. Ať ogarům hodně slouží!!


      Komentář byl uživatelem upraven (07.12.2024 07:17) . Zobrazit původní komentář

  17. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Slávista 51     před 5 dny 07.12.2024 00:33 |  
    1 4

    JO,
    takhle je to lepší.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Lunaris     před 5 dny 07.12.2024 00:53 |  
    23 4

    Chorý naprosto vynikající, jak už zde bylo od více diskutérů uvedeno. Douděra dozadu několik solidních věcí, dopředu podělal prakticky všechno, u čeho byl. Absolutně nechápu, jak může tohle s prominutím kopyto zahrávat ve Slavii rohový kop. Strašná obžaloba trenérů. Na druhou stranu souhlasím s tím, že momentálně tam nikdo lepší na jeho post bohužel není. On to aspoň poctivě odběhá.
    Jinak jsem samozřejmě z výsledku a výkonu hráčů nadšený, tahle výhra možná na programu ani nebyla. Nicméně jsou v kádru některé posty, které je potřeba sakra posílit.

  19. Chorÿ

    DKNL     před 5 dny 07.12.2024 01:39 |  
    8 28

    Mám pocit, že Tomáš začíná chorovatět. Nebyl jsem moc nadšený z jeho příchodu, ale toleruju ho, hraje dobře i když si myslím, že měl z jeho šancí vytěžit více gólů. Ale už proti Liberci měl na můj vkus úlet, když nakopl u lajny Liberečáka. Já bych mu klidně červenou dal. Byl to úmysl. A teď v Ostravě dost gestikuloval a zbytečně kecal a při odchodu ze hřiště pro mě nepochopitelně dělal zbytečně gesta na Ostraváky. To můj pohled na věc.

    • Re: Chorÿ

      mig52     před 5 dny 07.12.2024 07:01 |  
      29 4

      Nebyl jsi nadšen, ale toleruješ. A při mírném poklesu formy do něj začneš šít! Naoko jakoby, že jen konstatuješ, ale to vidíme, že stran formy malinko stáhl nohu z plynu. Čím to asi je? Měl velký podíl na gólu, od příchodu dře jako kůň. Ale protože Chorý, tak čekáme, až něco... . Ach jo!


      Komentář byl uživatelem upraven (07.12.2024 07:09) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Chorÿ

      donford     před 4 dny 07.12.2024 12:56 |  
      13 2

      Kolik bys musel dát červených Ostravákům? Co ten Klíma na Dioufa? Nebo na Zafeirise zezadu? Ten ti nevadil? Rouček tam nasadil nějaký metr a ten se snažil více či méně dobře dodržovat. Pustil to opravdu hodně, ale snad i proto pak nám nepískl pentli za naší (velmi nešťastnou, ale u těla uvědoměle fest drženou) ruku. Byla by nadmíru přísná a skoro nepravdivá, ale obávám se, že v jiném zápase a asi i na jiné fotbalové půdě, by si ji rozhodčí obhájil a poté komise se souhlasným hýkáním dodatečně, a jak je u nás téměř sborovým zvykem, odsouhlasila.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    ervin     před 5 dny 07.12.2024 06:43 |  
    2 0

    Hraje se v Olomouci v sobotu 19.00 /tipovačka/ nebo v neděli v 15.30 hod.? Chci se zúčastnit.

  21. Mé hodnocení: Byl to celkově náš perfektní výkon

    Tacit     před 5 dny 07.12.2024 10:50 |  
    34 1

    Znovu jsem si včera zápas pustil ze záznamu. V klidu bez emocí ze čtvrtka. Soustředil jsem se na výkon některých našich hráčů, kteří se mi zdáli v úvodním článku hodnoceni jinak.

    Zaprvé - Baník hrál zejména v prvním poločasu naprostou tužku. Směrem na naši bránu vystřelil jen jednou a to až na konci půle. Dle mě to bylo tím, že jsme ty vychvalovaný chachary naprosto k ničemu nepustili. Přehrávali jsme je úplně ve všem. Jen zakončit tutovky jsme mohli ještě min 2x.

    Někteří naši hráči měli občas nepřesnosti v přihrávkách při delších centrech, ale to už je holt fotbal. Kdo fotbal kdy hrál, ví o čem mluvím.

    Bez Chorase si takový náš výkon, jako ve čtvrtek, lze těžko představit. Možná to hodnocení za 5 ovlivnil i ten debilní komentátor, který pochvalně a obdivně ohodnotil neodpískané zákroky na Chorého od Prekopa, Chaluše nebo Pojezdnýho do nohou, že prý dostal NALOŽENO. To ten komentátor řekl několikrát, protože podle něj “dát Chorýmu naloženo” je asi obdivný a hrdinský fotbalový úkon. Kdo z vás na místě Chorase by po takových zákrocích hýkal blahem? Odtud plyne asi hodnocení quelhara, které mi v tomto ohledu připadá poměrně příkré.

    Celkově vzhledem ke všem okolnostem podala ve čtvrtek Slávie perfektní výkon a ani na konci nezaváhala, jako to potkalo v přesilovce hrající Plzeň. Hodnocení mužstva bych proto celkově zvedl zhruba o 1 bod.
    Tož tak.

    PS Nechápu, že prvoligový trenér Baníku nezná pravidlo o ruce a ještě se tím pyšní v rozhovoru. A nejen on.

    • Re: Mé hodnocení: Byl to celkově náš perfektní výkon

      Tonda     před 5 dny 07.12.2024 11:40 |  
      34 2

      Tak Quelhar nemá Chorého rád, prostě zrovna od něj nečekejme objektivitu.

    • Re: Mé hodnocení: Byl to celkově náš perfektní výkon

      Tonda     před 5 dny 07.12.2024 11:48 |  
      2 7

      K Hapalovi - myslím že Hapal naznačoval, že před Bořilem zahrál rukou ještě Diouf, což je z těch záznamů prostě těžko posouditelné. Mě taky spíše připadlo, že se Malickovi ruky míč dotkl, ale jen tu ruku lízl a nezměnil směr ani rychlost. Takové pencle se asi už taky pískly. Takže možná na tohle Hapal narážel.

    • Re: Mé hodnocení: Byl to celkově náš perfektní výkon

      obiwan     před 4 dny 07.12.2024 13:02 |  
      22 1

      Tohle je dlouhodobý kolorit komentátorů na kyslíku...hýkají nadšením nad tím, jak proti nám hrají soupeři fyzicky odvážně a podstupují tvrdé souboje...že jde mnohdy o fauly a tím také o zdraví, to je jim jedno...naprostou výjimkou bylo odsouzení faulu Bouly na Provoda - trefil ho ve vzduchu bez snahy hrát míč a Provi padal dost nekoordinovaně, dopad nohou na trávník mě vyděsil. Tady byla žlutá na místě...

      • Re: Mé hodnocení: Byl to celkově náš perfektní výkon

        SLAVIESTA     před 4 dny 07.12.2024 16:46 |  
        13 4

        Nikdy jsme nepatřili k protěžovaným, ani oficiálně oblíbeným mužstvům(počínaje rokem 1948) a je tomu vlastně tak dodnes. Sparta to má obráceně, na režimu jí nesejde, vždy v tom umí chodit. Naší nejlepší odpovědí je nenechat si nic líbit, ale nenaříkat a udělat na ty druhý třeba 16 bodů, jako teď, to přeci jen všem nepřátelsky naladěným médiím, komentátorům a dalším, poněkud zavře s prominutím hubu.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    domácí     před 4 dny 07.12.2024 17:40 |  
    3 11

    U Lingra je to až moc nízké. Nedává góly, ale já věřím, že to zlomí, do šancí se dostává.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Myšák     před 4 dny 07.12.2024 18:12 |  
      7 3

      Nevím, nevím, trvá už to dost dlouho.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      obiwan     před 4 dny 07.12.2024 18:42 |  
      5 6

      On je to takový případ Tecl, příkladně bojuje, napadá, dostává se do šancí, ale góly nedává...

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        domácí     před 4 dny 07.12.2024 21:15 |  
        1 3

        Nedává, už fakt hrůza. Ale já mu stále věřím, než od nás odešel tak dával gólů a i ty vítězné.