Trenér Trpišovský tentokrát postavil do základní sestavy Igoha Ogbua místo Davida Zimy a na post pravého útočníka Ivana Schranze. Zbytek sestavy byl podle očekávání. Domácí měli v základní sestavě několik exslávistů včetně kapitána Ewertona, brankáře Markoviče, obránce Frydrycha a záložníka Riga. První šanci zápasu si vytvořili slávisté a byla to hned stoprocentní tutovka. Provod poslal do vápna přízemní centr, Chorý připravil míč pro Schranze, ten ale poslal míč jen k brankáři Markovičovi místo k tyči. Hrál se poměrně zajímavý zápas, Baník to zkoušel rychlými přihrávkami do otevřenější obrany Slavie, ale nebyl v nich v úvodu zápasu příliš úspěšný, také Slavii se občas otevřelo okno do rychlejšího přechodu do útoku, ani ona ale nebyla úspěšná. V 17. minutě Chorý reklamoval hraní rukou Chaluše ve vápně, jenže sudí Rouček odpískal ruku právě Chorého a VAR situaci nepřehodnotil. Hlavička Chorého po centru Schranze letěla nad bránu. Ve 24. minutě Oscar obral při rozehrávce o míč na hranici vápna Baníku Boulu, jenže ve vyložené pozici vystřelil poměrně slabě a Markovič jeho pokus vyrazil na roh. O chvíli později Holeš neměl dostatek prostoru ke kvalitní hlavičce po centru Dioufa. Ve 29. minutě se už Slavia radovala. Provod si sebral míč sklepnutý Provodem, přesně nacentroval do běhu Dioufovi, který předběhl Buchtu a tečoval míč mimo dosah vybíhajícího Markoviče - 0:1! Po inkasované brance Baník zvýšil aktivitu, ale obrana Slavie byla pozorná a soupeře do zakončení nepouštěla. Naopak na druhé straně odcentroval Douděra a po přizvednutí na přední tyči se do těžkého zakončení na zadní tyči dostal Bořil, hlavičku po odskoku míče od trávníku ale nedokázal usměrnit mimo dosah Markoviče, který míč lehce sebral. Na druhé straně střílel Ewerton z hranice vápna, nedostatečně prudký pokus mířil metr vedle brány. Frydrych pak vyslal do vápna něco mezi střelou a centrem, míč odrazil hned první bránící slávista na roh. Poločas tak skončil vedením Slavie 1:0.
Do druhého poločasu vyběhly oba týmy ve stejných sestavách jako na začátku utkání. První střelecký pokus druhé půle zaznamenal Zafeiris, míč vyrazil Markovič sice poměrně nepřesvědčivě do strany, i to ale bylo dostatečné řešení. V 62. minutě se s trochou štěstí dostal do vápna Slavie Holzer, předkopl si míč však příliš daleko a ze slibné šance nebylo nic. Po hodině hry přišli na hřiště dva čerství hráči na obou stranách, za domácí Kpozo a Tanko, za Slavii Chytil a Lingr místo Chorého se Schranzem. Krátce po jejich příchodu střílel velmi nebezpečně Rigo, před kterým se otevřel prostor, z dvaceti metrů bránu Kinského naštěstí minul. Baník se dostával víc a víc do tlaku a hlavičku Frydrycha po rohovém kopu musel u tyčky vyrážet pozorný Kinský na další roh. Krátce na to musel sudí přerušit hru kvůli sedícímu dýmu z pyrotechniky domácích. V 86. minutě přišly nebezpečné situace na obou stranách, ve vápně Slavie se nedohodli Diouf s Kinským a Diouf musel na poslední chvíli hasit vlastní nepozornost, což se naštěstí povedlo. Na druhé straně Chytil zakombinoval s Lingrem, který byl v dobré pozici, jenže z hranice vápna vystřelil jen do náruče Markoviče. O dvě minuty později Provod připravil tutovku pro Lingra, ten se ale s míčem točil ve vápně tak dlouho, až mu slabý pokus prakticky sebral od nohy Markovič. V dlouhém nastaveném čase se na hranici vápna Slavie nedohodli Rigo s Uchennou a hosté ani nevystřelili. Závěr zápasu byl poměrně nervózní, sudímu Roučkovi se ale dařilo každou rozmíšku poměrně rychle uklidnit. V jedenácté minutě nastavení domácí mocně reklamovali ruku Bořila, kterého do ruky trefil odkopem Holeš. Situaci řešil VAR, penaltu ale nenašel a víc už Baník nestihl. Slavia si tak připsala velmi cenné tři body do tabulky a i po 17 ligových kolech platí, že ztratila za celou sezónu pouhé čtyři body.
Komentáře (210)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Baník - Slavia
buri před 6 dny 05.12.2024 16:32 |Dnes 3 body = titul...
Re: Baník - Slavia
hajnej před 6 dny 05.12.2024 16:33 |Do nich!!!
Re: Baník - Slavia
Akuls před 6 dny 05.12.2024 16:45 |SESTAVA: Kinský – Holeš, Ogbu, Bořil – Douděra, Zafeiris, Oscar, Diouf – Schranz, Provod, Chorý
LAVIČKA: Mandous – Chaloupek, Zima, Fila, Chytil, Michez, Prebsl, Lingr, Zmrzlý, Jurásek, Pech
Re: Baník - Slavia
p!erreCORE před 6 dny 05.12.2024 16:47 |Dneska bude pentle. Nevim kdo,nevim kdy.. ale tusim pecku :)
Re: Baník - Slavia
Miklos před 6 dny 05.12.2024 16:49 |Dneska jeden z brankářů chytne střelu. Nevím kterej nevím komu, ale tuším, že velká šance bude lapena.
Re: Baník - Slavia
kerim1969 před 6 dny 05.12.2024 17:00 |Dneska bude udělená červená karta, nevím komu, nevím kdy, ale v kostech cítím redku
Re: Baník - Slavia
cheero před 6 dny 05.12.2024 16:56 |Dnes to bude nápor na nervy a hlavně na moji pumpu.
Re: Baník - Slavia
Slávista 51 před 6 dny 05.12.2024 17:03 |Jak asi mám sázet na střelce gólů,
když tady sále není nahlášená základní sestava SLAVIE,
no !
Re: Baník - Slavia
SLAVIESTA před 6 dny 05.12.2024 17:07 |Zkus číst milý Slávisto, zkus číst...
Re: Baník - Slavia
Myšák před 6 dny 05.12.2024 17:07 |Přečti si příspěk od Akulse, no!
Komentář byl uživatelem upraven (05.12.2024 17:09) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Přečti si příspěk od Akluse, no!
.
Skrýt původní komentář
Baník - Slavia
Myšák před 6 dny 05.12.2024 17:03 |I když za toto přání našim klukům dostávám minusy. :o( Ať se práší za kočárem!!!
Re: Baník - Slavia
zeleznik2 před 6 dny 05.12.2024 17:09 |Nabušená sestava, nabušená lavička, rád bych vyskedek 1:3, góly Ewerton - Schranz, Chorý, Mojmír.
Re: Baník - Slavia
Myšák před 6 dny 05.12.2024 17:20 |Aj tak možno, já mám 0 : 1, Chorý.
Re: Baník - Slavia
vikik_vikik před 6 dny 05.12.2024 17:22 |Tak hlavně že je Mojmír aspoň na lávce, takže to byl asi skutečně jen nějakej koňar, to se mi ulevilo, budeme ho kluka ještě potřebovat.¨
Re: Baník - Slavia
cheero před 6 dny 05.12.2024 17:21 |Prosím dá sem někdo odkaz? Předem moc dik.
Re: Baník - Slavia
Sherudan před 6 dny 05.12.2024 17:27 |https://jokersportshd.org/96498018/51ebaf43/632df959
Re: Baník - Slavia
cheero před 6 dny 05.12.2024 17:28 |Díky příteli.
Re: Baník - Slavia
jfunion před 6 dny 05.12.2024 18:29 |Poděkování.. za stream, zatím poločas bez problémů, slušná kvalita, ještě jednou díky...
Re: Baník - Slavia
urs (přítel SN) před 6 dny 05.12.2024 17:29 |zkus tuten:
https://cdn.livetv817.me/webplayer.php?t=ifr&c=2573680&lang=en&eid=251978426&lid=2573680&ci=29&si=1
Re: Baník - Slavia
Slávista 51 před 6 dny 05.12.2024 17:32 |Lepší než na Betanu -
díky !
Re: Baník - Slavia
dm52 před 6 dny 05.12.2024 17:33 |Jako nemám nic proti hymně, je to pěkná písnička, ale hrát to před ligou fotbalu, nevím. Leda ten mač považovat za mezinárodní utkání Čechy-Morava.
Re: Baník - Slavia
japoko před 6 dny 05.12.2024 18:28 |Výročí vzniku písně!
Re: Baník - Slavia
PetCC před 6 dny 05.12.2024 22:05 |Jednou za deset let to beru.
Re: Baník - Slavia
dm52 před 6 dny 05.12.2024 17:34 |Tak kluci naši zlatí, hrrrrr na ně!
Re: Baník - Slavia
Ivan před 6 dny 05.12.2024 17:39 |dost významně (asi z 1.6 na 2) na nás stoupl kurz po zveřejnění sestav, docela překvapivý pro mě.
Re: Baník - Slavia
Myšák před 6 dny 05.12.2024 17:39 |Tak to jsem ještě neviděl, kluk hraje na housle a 10000 chacharů zpívá hymnu, paráda!!!
Re: Baník - Slavia
cheero před 6 dny 05.12.2024 17:41 |Irenko řekni mi proč tohle.nebyl gól?!
IVANE,
Slávista 51 před 6 dny 05.12.2024 17:42 |vsadil jsem na tebe,
to se přece proměňuje !
Re: Baník - Slavia
Carlos1 před 6 dny 05.12.2024 17:54 |Pojdme prosim hledat nahradu za Douderu,ja si nemuzu pomoct,je to blby,ale u nej konci naprosta vetsina akci
Re: Baník - Slavia
cheero před 6 dny 05.12.2024 18:04 |Tak on maká, ale centr přihrávka dnes hodně mizerny
Re: Baník - Slavia
obiwan před 6 dny 05.12.2024 18:33 |Doudera maká, ale jeho centr, nebo přihrávka, to je fakt strašně špatný...
Re: Baník - Slavia
PetCC před 6 dny 05.12.2024 22:07 |Zato je schopen bránit křídlo jeden na jednoho, i když mu centry zrovna nejdou.
Re: Baník - Slavia
Nosorozec před 6 dny 05.12.2024 17:56 |Ostravaci zase bojují jako blázni. Baník se doma bohužel nedá moc přehrát, budeme je muset přetlačit.
Re: Baník - Slavia
Carlos1 před 6 dny 05.12.2024 18:06 |Yeeeeees!!!!
Re: Baník - Slavia
dm52 před 6 dny 05.12.2024 18:06 |Jóóóó
Re: Baník - Slavia
Carlos1 před 6 dny 05.12.2024 18:07 |Skvely centr Provoda,nadhera,konecne netahame snuru neproduktivity a uvodni napor korunujeme golem,parada,panove!
Re: Baník - Slavia
cheero před 6 dny 05.12.2024 18:07 |Jooo...ale neusnout a makat kluci!
Re: Baník - Slavia
cheero před 6 dny 05.12.2024 18:09 |Ani balón na zmar
Re: Baník - Slavia
Ivan před 6 dny 05.12.2024 18:07 |Původně jsem chtěl pokárat Markoviče, ale ne, tohle bylo nebránitelný, skvělá práce.
Re: Baník - Slavia
Qope před 6 dny 05.12.2024 18:07 |Nádhera :-) a to jsem si do této chvíle říkal, jak to je zatím zapas obran ...
Re: Baník - Slavia
Mimoň před 6 dny 05.12.2024 18:07 |Těžký zápas! Baník hraje v obrovské intenzitě, ale i tak gooooolllll a jaký!!!!
TO NEMÁ CHYBU -
Slávista 51 před 6 dny 05.12.2024 18:08 |raz dva a gól !
Re: Baník - Slavia
zeleznik2 před 6 dny 05.12.2024 18:10 |Malick!!, už ten gól taky potřeboval.
Re: Baník - Slavia
wotlemburg před 6 dny 05.12.2024 18:10 |Prekop. Neskutečný hovado.
Zřejmě se bude i
Slávista 51 před 6 dny 05.12.2024 18:11 |červenat, no !
Re: Baník - Slavia
Marty2 před 6 dny 05.12.2024 18:13 |Dneska kluci vypadají fyzicky mnohem líp.
Re: Baník - Slavia
Mimoň před 6 dny 05.12.2024 18:15 |Teď Douděra velmi dobre
TAKŽE NEJENOM VYDRŽAŤ,
Slávista 51 před 6 dny 05.12.2024 18:24 |ale i dorazit, že !
Re: Baník - Slavia
Dennis před 6 dny 05.12.2024 18:25 |Nechápu, jak je možný, že Prekop za ten evidentní pokus nasimulovat penaltu nedostal žlutou kartu. Podle mě taxativní. K penaltě to sice mělo daleko, protože se mu to vůbec nepovedlo, ale ten pokud byl natolik zjevný, že z toho bez potrestání vyváznout neměl.
Re: Baník - Slavia
Mimoň před 6 dny 05.12.2024 18:26 |Makáme jak to jen jde. Ale Baník taky. Dávají do toho maximum, co dovolí závěr půlsezony. Ale krásná akce k vedoucímu gólu! To sneslo i ty nejpřísnější parametry.
Re: Baník - Slavia
Qope před 6 dny 05.12.2024 18:27 |Z tv mi přijde obrana Baníku nějaká těžkopádná (Povrch? Fyzické možnosti? Naše hra?) Pokud takové skore vydrží a nasadíme posléze rychlostní typy více než "věže", tak by to na ně mohlo platit ...
Re: Baník - Slavia
zeleznik2 před 6 dny 05.12.2024 18:28 |Tak zatím na šance tak 0:2, skóre 0:1.
Statistiky zápasu
Baník vs Slavia
3 Střely 8
0 Střely na branku 4
45 % Držení míče 55 %
180 Přihrávky 210
71 % Přesnost přihrávek 78 %
4 Fauly 6
0 Žluté karty 0
0 Červené karty 0
0 Ofsajdy 1
3 Rohy 2
Re: Baník - Slavia
Mimoň před 6 dny 05.12.2024 18:31 |Líbí se mi jak rozšířili statistiky na livesportu. Úspěšnost centrů, soubojů, přihrávek atd...ve všem vedeme my
Re: Baník - Slavia
Scrat před 6 dny 05.12.2024 18:33 |vypadáš jako odborník na livesport, podle čeho se vyhodnocují ty známky hráčů?
Re: Baník - Slavia
PetCC před 6 dny 05.12.2024 22:09 |To je nějaký automat, podle povedených/nepovedených akcí a zapojení do hry.
Přesně to asi neřeknou :-)
Re: Baník - Slavia
denydzlSKS před 6 dny 05.12.2024 18:35 |Dneska mi to prijde jako dobrej zapas. Je videt, ze hraji dva týmy v laufu, zadna destrukce, ale snaha hrat dopredu.
Jsme lepši a zaslouzene vedeme po krasny akci.
Udrzet to. Tohle je, minimalne papirově, těžký zápas, který když dotáhneme za tři body, tak je to důležitý krok!
Re: Baník - Slavia
standa.e před 6 dny 05.12.2024 20:14 |Je fakt, že za to, že se většinou hrálo, se zasloužila i Ostrava. Trochu jsem se bál, aby nezkusili priskeho rvačku, skoro se to nabízelo.
Re: Baník - Slavia
cheero před 6 dny 05.12.2024 18:57 |Začínáme je pouštět do hry. A to není dobrý.
NO, VOKOPÁVAJ HO
Slávista 51 před 6 dny 05.12.2024 19:00 |hezky !
Re: Baník - Slavia
wotlemburg před 6 dny 05.12.2024 19:05 |střely 1:11 a zase jen jeden gól
Re: Baník - Slavia
cheero před 6 dny 05.12.2024 19:09 |Kur.....AAA....začínáme tam mít pěknej bordel.
Re: Baník - Slavia
wotlemburg před 6 dny 05.12.2024 19:13 |Ostrava chce vyrovnat, tak šup spustit pyro. To je na hlavu.
Re: Baník - Slavia
Nosorozec před 6 dny 05.12.2024 19:17 |Každý, kdo má mozek, z tohohle kraje dávno utekl pryč. A ti co zůstali jsou holt hloupější kusy.
Re: Baník - Slavia
kalex před 6 dny 05.12.2024 19:44 |Sorry, ale to je názor. Já jim přeju. Hlavně kvůli Fridrichovi.
Re: Baník - Slavia
standa.e před 6 dny 05.12.2024 20:10 |Tak Frydrychovi nelze nepřat. Jen ne proti nám ;)
Ale já to tak mám i s Jardou Zeleným, i když je na druhým břehu, dal nám fíka a někde v skrytu se za to cítím lehce perverzně ;) Za tenhle coming out se omlouvám. ;)
Re: Baník - Slavia
El Greco před 6 dny 05.12.2024 19:48 |A proto se na Slavii i při zápasech s evropským soupeřem huláká, že jebem Spartu, že jo.
Tyhle generalizace jsou prostě nej.
TOHLE SE STÁT
Slávista 51 před 6 dny 05.12.2024 19:17 |v Edenu, tak budou mnozí navrhovat kontumační výsledek ve prospěch soupeře.
že !
NEHRAJTE TU HÁZENOU A
Slávista 51 před 6 dny 05.12.2024 19:20 |koukejte dát konečně druhýho góla !
Re: Baník - Slavia
wotlemburg před 6 dny 05.12.2024 19:25 |Ten Ondra je začarovanej
Re: Baník - Slavia
Slávista 51 před 6 dny 05.12.2024 19:26 |TAKHLE I ŘÍKÁTE VO GÓL,
hergot !
Re: Baník - Slavia
Marty2 před 6 dny 05.12.2024 19:29 |Na Roučkovi se mi ale líbí, jak to pouští, nic pro manekýny :)))
Re: Baník - Slavia
standa.e před 6 dny 05.12.2024 20:02 |Je fakt, že nám hlavně vyhovuje, že hru nekouskuje. Na stranu druhou občas člověk nestačí zírat, co občas pustí (alibista by si udělal "rezervu" na přehlédnutí či nerozpoznání faulu, jemu to pak uletí hodně - viz přišlápnutí Dioufa). A občas je dost nevyrovnaný v tom posouzení (Chorasovi pískne faul za zákrok, který vzápětí na druhé straně pustí), takže je to pro hráče tak trochu loterie a někdy díky tomu trochu připískává jedné nebo druhé straně (dnes měl cca 10 minut kdy nám začal pískat skoro všechno a Baníku skoro nic - na Roučkovo poměry). Ale zase neblbne mariáš s kartama. Takže celkově mi vychází furt jako ten lepší ozhodčí pro naše zápasy. U Černého se vždycky děsím, kdo z našich skončí v nemocnici...
Re: Baník - Slavia
Marty2 před 6 dny 05.12.2024 20:21 |To je taky pravda, chybám se nevyhne, ale asi lepší, než kdyby pískl každej tvrdší dotyk hráčů.
Re: Baník - Slavia
PetCC před 6 dny 05.12.2024 22:12 |Pouštěl to přespříliš, tím si to dlouho zjednodušoval, protože se vlastně ani nemusel rozhodovat, nechal všechno, co nebylo přímo nějaké došlápnutí.
A i to na konci přehlídnul, když nedal kartu za faul na Dioufa a navíc tím, dal Baníku šanci na ty závěrečné auty.
Re: Baník - Slavia
sicilianbrno před 6 dny 06.12.2024 07:43 |Tak u Dioufa nemusel dohranej souboj vidét, otačel se, tam měl jednoznačne zasahnout pomezni nebo čtvrty rozhodči, kteři to měli nejbliž.
Rouček zas pustil nebezpečny průnik po lajně Tanka, kdy ho Holeš z opakovanych záběrů sejmul....
Re: Baník - Slavia
Nosorozec před 6 dny 05.12.2024 19:33 |Na Dioufa jasný šlapák, tohle se musí pískat!
UŽ TO DELŠÍ DOBU
Slávista 51 před 6 dny 05.12.2024 19:35 |nezvládá !
Re: Baník - Slavia
cheero před 6 dny 05.12.2024 19:36 |Stream je v pjerdeli.
Re: Baník - Slavia
Nosorozec před 6 dny 05.12.2024 19:38 |Zápas na Baníku jsem bral jako nejtěžší zápas podzimu. Tři body mají cenu zlata!
Re: Baník - Slavia
Qope před 6 dny 05.12.2024 19:38 |Neuvěřitelně cenné a důležité tři body! Dobrá práce, pánové. Co dobrá, výborná!
Re: Baník - Slavia
mudrc před 6 dny 05.12.2024 22:47 |Cim se matematicky lisi 3 body (zlata) z Ostravy ve srovnani se 3 body z derby, nebo s Karvinou?
Re: Baník - Slavia
Qope před 6 dny 05.12.2024 22:55 |Matematicky ničím. Ale asi ani jinou odpověď nečekáš, že :-)
Re: Baník - Slavia
mudrc před 6 dny 05.12.2024 23:23 |Kazda ztrata vedouci k titulu, ma rovnez cenu zlata, nebo ne?
Re: Baník - Slavia
sicilianbrno před 6 dny 06.12.2024 07:45 |Ty si dostál své přezdivce...si fakt mudrc, dávat sem tak zbytečnej přispěvek...
Re: Baník - Slavia
mudrc před 5 dny 07.12.2024 08:35 |Netusim kdo jsi a jak dlouho se prispivas, tak te poucim, po lavine nicku z oficialnich stranek Slavie, funguji SN uz jen jako souhrn zbytecnych komentaru .
Napr. Covid, volby, valecne kongikty, trolling, spamy a la x prispevku denne, “nenavideni” novinari, denik Sport, ktery nikdo necte, presto zde neni snad dne, kde se nezada o odemceni clanku. Zkratka, priteli “sicilanebrnensky”, ano zbytecny prispevek, jako vetsina zde spamujicich pratel do disputaci.
Re: Baník - Slavia
Qope před 6 dny 06.12.2024 08:24 |Moc nerozumím o co ti jde, ale asi sám víš, co jsem tím myslel. Navíc, pokud se tedy chceš v tom nimrat, Karviná a sparta se hrálo o víkendu, navíc rudosi byli teprve na začátku své krize atd. ... ale to sám všechno jistě tušíš.
Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2024 08:25) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Moc nerozumím o co ti jde, ale asi sám víš, co jsem tím myslel. Navíc, pokud se tedy chceš v tom nimrat, Karviná a sparta se hrálo o víkendu, navíc rudosi byli teprve na začátku své krize atd. ... ale to sám všechno jistě dobře víš..
Skrýt původní komentář
Re: Baník - Slavia
Lord_Edmund před 6 dny 05.12.2024 19:38 |jojojojo, je to tam !!!!!
Re: Baník - Slavia
Mimoň před 6 dny 05.12.2024 19:39 |Tak to byly nervy toto. Teď jsme měli taky štěstí. Baník jezdil poprdeli jak motorové myši. Ale zvladlo se to!!! Řekl bych že nejtěžší venkovní zápas zatím v lize...
Re: Baník - Slavia
o5aradecek před 6 dny 05.12.2024 19:41 |Nejtěžší zápas v lize vůbec. :-)
Re: Baník - Slavia
Miklos před 6 dny 05.12.2024 19:39 |Klobouček před klukama. Diouf je diamant, akorát nevím zda opracovanej nebo ne :)
Re: Baník - Slavia
lordzach před 6 dny 05.12.2024 19:39 |Uf velká úleva
TAK JAK TO DNESKA BUDE, CO ?
Slávista 51 před 6 dny 05.12.2024 19:41 |Nejvýše za 6 a
Trpišovský ven,
nebo že by jinak, no !
Re: Baník - Slavia
velehal před 6 dny 05.12.2024 19:41 |Mistrovský výkon!
Re: Baník - Slavia 0:1
zeleznik2 před 6 dny 05.12.2024 19:42 |Zlaté tři body, Malick a obrana opět top, rozhodčí faul na Dioufa a nic? Lingr opět za totální polínko. - 16 zpět a klidné dýchání do neděle. Hezký večer všem.
Re: Baník - Slavia
Bicanovský7 před 6 dny 05.12.2024 19:42 |Díky VŠEM!!! :)))
Strašně důležité- a zasloužené- vítězství v těžkém zápase!!!
SKS!!!
Re: Baník - Slavia 0:1
cheero před 6 dny 05.12.2024 19:42 |Díky kluci!!!!
Re: Baník - Slavia 0:1
mirda před 6 dny 05.12.2024 19:43 |Uffff, to tedy byly nervy. Co to bylo za hovado s píšťalkou??!!!
Re: Baník - Slavia 0:1
zeleznik2 před 6 dny 05.12.2024 19:44 |Jistý Rouček..
Re: Baník - Slavia 0:1
Noddik před 6 dny 05.12.2024 20:26 |Ja teda nwm co mas proti rozhodčímu. Nechal trosku tvrdší hru, nepiskal kazde lehnuti hrace. Nejaka chybka se našla, ale pořád je to jeden z tech lepších rozhodčích
Re: Baník - Slavia
standa.e před 6 dny 05.12.2024 19:43 |Teda jako... Hráli jsme to vícemně s jistotou, ale jestli bych mohl prosit, co to zkusit zdramatizovat třeba vedením 2:0 (Ondro...) nebo 3:0 ... Pak stačí jedna hloupost a mohlo být po ptákách... (Byl to většinou dost zvláštní pocit - vlastně jsem byl až do 110. minuty v klidu a zaroveň mi rozum říkal "To nedopadne dobře..."
Teda oddychl jsem si...
Jinak Choras furt hrozně důležitej ve hře, ale asi by se mělo začít pracovat s jeho hlavou. Připadá mi, že se stále víc přestává soustředit na hru a stále víc sklouzává k tomu horšímu co umí. A myslím, že to jeho hře škodí.
Re: Baník - Slavia
Kratass97 před 6 dny 05.12.2024 19:46 |Souhlasím s Chorasem očekávám taky lepší výkony neříkám že hraje špatně ale začal furt rozhazovat rukama a prostě čekám že bude litat víc se rvát
Re: Baník - Slavia
standa.e před 6 dny 05.12.2024 19:49 |Váhám, zda je to tím, že se snaží nějak porvat s tím, že cítí že má trochu slabší formu než na začátku, nebo zda mu trochu "otrnulo" - ale ať je to jakkoliv, pracovat by se s ním asi mělo. Rozhodně ho ale nechci hejtovat. Fakt bylo poznat, když odešel.
Re: Baník - Slavia
PetCC před 6 dny 05.12.2024 22:14 |To je tou spoustou zápasů, kdy musí být nestále v zápřahu. Dochází psychické síly a pak to hrozí tím, že mu to ujede.
Re: Baník - Slavia 0:1
zeleznik2 před 6 dny 05.12.2024 19:44 |Statistiky zápasu
Baník vs Slavia
7 Střely 14
2 Střely na branku 8
45 % Držení míče 55 %
353 Přihrávky 416
68 % Přesnost přihrávek 74 %
11 Fauly 14
0 Žluté karty 2
0 Červené karty 0
1 Ofsajdy 1
6 Rohy 3
Super
Carlos1 před 6 dny 05.12.2024 19:44 |Skvely takticky,disciplinovany vykon. Meli jsme vic energie a chuti,lehci nohy nez Banik. Teren hruza,nastesti bez zraneni (aspon doufam), ted se jen pokusit potvrdit v Olmiku. A pak se neskutecne tesim do Edenu ve ctvrtek
Re: Baník - Slavia 0:1
o5aradecek před 6 dny 05.12.2024 19:44 |Díky, kluci. Evropský výkon a obrovsky důležitá výhra! Zase jsme o krůček blíž našemu snu.
A Šádek, ať se klidně postaví na hlavu. :-)
Re: Baník - Slavia 0:1
Bicanovský7 před 6 dny 05.12.2024 19:45 |Je mi líto, že se stále herně trápí Ondra Lingr... Snad přes zimu potrénuje a nabere formu
Re: Baník - Slavia 0:1
PetCC před 6 dny 05.12.2024 22:29 |Lingr se trápí a přitom se dostal daleko víc do hry, než Chytil.
Statistiky Lingr - Chytil:
Přihrávky 6/9 - 2/3
Duely 3/5 - 1/5
Pozemní souboje 2/3 - 0/2
Vzdušné souboje 1/2 - 1/3
Střely na bránu 3 - 0
Když se podíváte na kompletní statistiku, kdo má asi nejvíc střel? Kolik hráčů vystřelilo víc než jednou?
Ano, jen Lingr a to za 24. minut!
Kličky 1/1 - 0/1
Dotyky 21 - 9
Klíčové přihrávky 0 -1
Lingr zřejmě zachytil tempo zápasu víc než Chytil a okamžitě se tlačil do zakončení.
Ale je samozřejmé, že pro nás je to teď málo, protože (my hlavně v Evropě) potřebujem hráče schopné dávat góly a to Lingr zatím nemá. I když to vždycky byla jeho z nejlepších schopností.
Re: Baník - Slavia
Edenjejenjeden před 6 dny 05.12.2024 19:45 |Tvl už jsem se bál , že se bude hrát až do půlnoci . A při tom zkoumání případné penaltové situace sem měl snad zástavu. naštěstí to všechno dobře dopadlo a odvážíme si z Ostravy krásnou "Mikulášskou nadílku".
A jsem rád , že umíme hrát i s rozumem, v minulých zápasech jsme se občas nechali strhnout k "hurá fotbalu" a někdy to docela smrdělo.
Dnes to byl opět fantastickej kolektivní výkon od všech .
Díky pánové!!!
Re: Baník - Slavia
Vhoo (přítel SN) před 6 dny 05.12.2024 19:48 |A měla tedy být? Já se v tom nevyznám ale být to opačně tak jsem asi spíš nasranej
Re: Baník - Slavia
rakusan před 6 dny 05.12.2024 19:58 |V žádném případě být pentle nemohla...pouze a jedině na letný
Re: Baník - Slavia
Vejrikus před 6 dny 05.12.2024 19:59 |Ruka u těla a nastrelena... Za mě to není nikdy ruka ani podle starých ani podle nových pravidel. Mám hodně problém s rukama, ale toto za mě jasný...
Re: Baník - Slavia
sicilianbrno před 6 dny 06.12.2024 07:50 |...a urcitě bys to samé řikal, kdyby to bylo opačně a my chtěli penaltu že? :-). Ale z jednoho zadniho zaběru se nemužu zbavit dojmu, že to šlo prvně od stehna Bořila...
Re: Baník - Slavia
Vejrikus před 3 dny 08.12.2024 17:43 |Určitě jako :)...každý fanoušek je někdy trochu neobjektivní , ale snažím se být objektivní a toto je za mě jasný
TOP
Bicanovský7 před 6 dny 05.12.2024 19:47 |Výborně odehráno takticky!
Provi a Malick mají skvělou formu= TOP!!!
Re: Baník - Slavia 0:1
Bicanovský7 před 6 dny 05.12.2024 19:50 |V závěru mi zatrnulo- kdyby pískl Bořovu ruku, asi by si to obhájil (bylo by to bývalo velice přísné, ale podobné penalty-nepenalty jsem už viděl...).
Naštěstí penaltu neodpískal, takže RADOST :)
SKS
Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2024 02:23) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
V závěru mi zatrnulo- kdyby pískl Bořovu ruku, asi by si to obhájil.
Skrýt původní komentář
Re: Baník - Slavia 0:1
rakusan před 6 dny 05.12.2024 19:56 |neobhájil
Re: Baník - Slavia 0:1
Lord_Edmund před 6 dny 05.12.2024 20:01 |neobhájil, ale ani to by nám body nevrátilo.
Re: Baník - Slavia 0:1
rakusan před 6 dny 05.12.2024 21:45 |Naštěstí ti rozhodčí pískají úplně jinak a dobře než dříve.
Re: Baník - Slavia 0:1
Qope před 6 dny 05.12.2024 20:00 |To teda moc nevim jak. Napálil mu ji z bezprostřední blízkosti, byla u těla a navíc pravděpodobně první bylo stehno, což v pravidlech znamená, že o penaltu nejde. Tady by si to fakt neobhájil.
Re: Baník - Slavia 0:1
Ivan před 6 dny 05.12.2024 21:22 |Tak on by to třeba neobhájil, ale komise by to zvládla.
Re: Rumuni
zeleznik2 před 6 dny 05.12.2024 19:53 |Opět jak po Liberci, čtu : pomoc sudích, jasná pentle za ruku Bóři a faul Holiho na Tanka, nikoliv zákrok na Malička, inu frustrace veliká..
Komentář byl uživatelem upraven (05.12.2024 19:54) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Opět jak po Liberci, pomoc sudích, jasná pentle za ruku Bóři a faul Holiho na Tanka, nikoliv zákrok na Malička, inu frustrace veliká...
Skrýt původní komentář
Re: Rumuni
Slávista 51 před 6 dny 05.12.2024 19:56 |JO, V MÉDIÍCH TOHO BUDE
ještě víc !
Re: Rumuni
obiwan před 6 dny 05.12.2024 20:11 |Faul Holese jasnej, ale taky žlutá za prišlapnuti Malicka...Rouček pískal razantně, chybám se nevyhnul, ale už nás, myslím, pískali horší...
Re: Baník - Slavia 0:1
Mimoň před 6 dny 05.12.2024 19:54 |Ale jde vidět jak je důležitý pro takový zápas Chorý. Sice nemá gól jen druhou asistenci. Ale byla extrémně důležitá...a vyhrál zase hodně soubojů ...sklepl i do tutovky Schranzovi hned na začátku zápasu. Celkově to kluci týmové příkladně odmakali. Výhra zasloužená
Komentář byl uživatelem upraven (05.12.2024 20:48) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ale jde vidět jak je důležitý pro takový zápas Chorý. Sice nemá gól jen druhou asistenci. Ale byla extrémně důležitá...a vyhrál zase hodně soubojů ...sklepl i do datový Schranzovi hned na začátku zápasu. Celkově to kluci týmové příkladně odmakali. Výhra zasloužená .
Skrýt původní komentář
Re: Baník - Slavia 0:1
standa.e před 6 dny 05.12.2024 20:04 |To rozhodně!
Re: Baník - Slavia 0:1
urs (přítel SN) před 6 dny 05.12.2024 20:31 |Souhlasím, ať chceme nebo ne, je to rozdílový hráč.
Re: Baník - Slavia 0:1
Merlinus (přítel SN) před 6 dny 05.12.2024 20:06 |Uff. Skvělá práce. Ale vítězství zasloužené. Kromě té střely Riga Baník nic neměl. My několik dobrých šancí. Paráda. Teď nepodcenit ty papírově lehčí zápasy v Olomouci a v Teplicích.
Re: Baník - Slavia 0:1
Hubicka před 6 dny 05.12.2024 20:13 |Potřebovali bychom 2 Provody. Prebsl s Chaloupkem byli chudáci, hodit je do takové situace. Lítalo to sem tam, nikdo to už nepodržel. Chorý i při průměrné formě je hroťák č. 1. Konec holomajzna, ale to se dalo čekat. Kluci bojovali. Jen tak dál.
Re: Baník - Slavia 0:1
rakusan před 6 dny 05.12.2024 20:41 |Vždyť ten Prebsl se tam ani nedostal...taky mně zmátli komentátoři
Re: Baník - Slavia 0:1
PetCC před 6 dny 05.12.2024 22:30 |Bylo to v titulku, možná, že to změnili na poslední chvíli.
Re: Baník - Slavia 0:1
mig52 před 6 dny 05.12.2024 20:18 |Tak to je velká paráda. Hoši, díky za krásnou mikulášskou nadílku.
Re: Baník - Slavia 0:1
donford před 6 dny 05.12.2024 21:03 |Včera v Bilbau Real Madrid prohrál také o 1 gól, stejně jako my tam. Ovšem Bilbao s nimi včera hodně cvičilo. My jsme tam naopak Athletic pořádně prováděli a určovali ráz hry, tempo a Baskové dost zírali. Nešťastnou šmudlou jsme tam nakonec prohráli. Real tam byl horší než my.
Proč to připomínám?
Také dnes jsme byli v Ostravě o něco lepší, ale tentokrát to kluci dotáhli až k vítězství 0:1. Vyloženě jsme s nimi necvičili, ale až na úplný závěr naši určovali hru a také měli o něco víc příležitostí. Bojovností a oboustrannou dravou syrovostí (nikoliv surovostí), která šla až na samý kraj fotbalově možného, chtěním každé strany, byl zápas vynikající a napínavý a od nás vydřený až do konce.
Dva naše hráče vzdor maximální obětavosti všech, (jako byli v dnešním zápase třeba Zafeiris, Oscar, Chorý, Holeš i Ogbu) bych rád vyzdvihl. Byl to Provod a Diouf. Provoda pro jeho úžasnou rychlost po celý zápas, za vytrvalost, za jeho úžasné přihrávky, které vrcholily právě Dioufovým gólem a Dioufa pro jeho odvahu s jakou se vrhal do každého útoku, za jeho centry a nakonec za jeho náběh a vzápětí za velmi odvážný průnik kolem obránce, což vyvrcholilo v naší úžasnou, jedinou a vítěznou branku. Před časem jsem napsal, že jeho hra nohama mi připomíná šermíře. Dnes to svým vítězným zásahem opět potvrdil. Laicky se domnívám, že náš zápas v Olomouci bude o něco málo lehčí než dnes. Dnes šla obě mužstva za vítězstvím až do konce jako hladoví vlci. V Olomouci, věřím, budeme mít větší šanci.
Komentář byl uživatelem upraven (05.12.2024 22:33) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Včera v Bilbau Real Madrid prohrál také o 1 gól, stejně jako my tam. Ovšem Bilbao s nimi včera hodně cvičilo. My jsme tam naopak Athletic pořádně prováděli a určovali ráz hry, tempo a Baskové dost zírali. Nešťastnou šmudlou jsme tam nakonec prohráli. Real tam byl horší než my.
Proč to připomínám?
Také dnes jsme byli v Ostravě o něco lepší, ale tentokrát to kluci dotáhli až k vítězství 0:1. Vyloženě jsme s nimi necvičili, ale až na úplný závěr naši určovali hru a také měli o něco víc příležitostí. Bojovností a oboustrannou dravou syrovostí (nikoliv surovostí), která šla až na samý kraj fotbalově možného, chtěním každé strany, byl zápas vynikající a napínavý a od nás vydřený až do konce.
Dva naše hráče vzdor maximální obětavosti všech, (jako byli v dnešním zápase třeba Zafeiris, Oscar, Chorý, Holeš i Ogbu) bych rád vyzdvihl. Byl to Provod a Diouf. Provoda pro jeho úžasnou rychlost po celý zápas, za vytrvalost, za jeho úžasné přihrávky, které vrcholily právě Dioufovým gólem a Dioufa pro jeho odvahu s jakou se vrhal do každého útoku, za jeho centry a nakonec za jeho náběh a vzápětí za velmi odvážný průnik kolem obránce, což vyvrcholilo v naší úžasnou, jedinou a vítěznou branku. Před časem jsem napsal, že jeho hra nohami mi připomíná šermíře. Dnes to svým vítězným zásahem opět potvrdil. Laicky se domnívám, že náš zápas v Olomouci bude o něco málo lehčí než dnes. Dnes šla obě mužstva za vítězstvím až do konce jako hladoví vlci. V Olomouci, věřím, budeme mít větší šanci. .
Skrýt původní komentář
Re: Baník - Slavia 0:1
Kortes před 6 dny 05.12.2024 20:22 |Mám velkou radost, udělali jsme další velký krok k našemu cíli. Tým to v závěru sehrál skvěle takticky a je vidět že náš tým má velké srdce a nezdolnou mentalitu. Jen tak dál.
Re: Baník - Slavia 0:1
urs (přítel SN) před 6 dny 05.12.2024 20:29 |Tyto zápasy vyhrávají titul, u toho posledního závaru s rukou nerukou jsem teda trnul, ale dobře to dopadlo. Ač se zajíci počítaj po honu, věřím, že letos to zase urvem. Další tajtl rudejch z předloňskýho a loňskýho šajze bych těžko rozdejchával. Díky všem zúčastněným za krásnej čtvrteční večer, Olmik za tři!
Re: Baník - Slavia 0:1
rakusan před 6 dny 05.12.2024 20:40 |rudý už jsou ze hry, jediný soupeř je Plzeň...
Re: Baník - Slavia 0:1
zeleznik2 před 6 dny 05.12.2024 22:56 |Spartu bych ještě neodepisoval, Plzeň měla dvakrát kliku, dnes konečně ztratila.
Re: Baník - Slavia 0:1
Qope před 6 dny 06.12.2024 07:54 |Titul si můžeme pokazit jen my.
Očima Pahouše
PahaAhma před 6 dny 05.12.2024 20:30 |Pomalu vychládám a u decky vína reguluju tepovku k normálu.
A to jsem bezmála celý zápas fandil v klidu, protože jsem sledoval zkušené evropské mužstvo vysokých kvalit, které hrálo tak, že eliminovalo největší zbraně Baníku - rychlou celoplošnou hru směrem do ofenzivy, do které je zvyklý dodávat nadstavbu občas až fenomenální Ewerton. Ten Ewerton, který si dnes ani nevrz.
První půlka fantastická. Čekal jsem, co Baník předvede a on neměl vůbec nic. Po zásluze branka díky rychlé souhře po již klasické ose Kinský - Chorý - Provod. Ten vyslal tak "vyčuranej" centr, že gólman zůstal překvapen, že to k němu nedoletí, na půl cesty. Doletěl mu tam míč od fantasticky naběhnuvšího si Malíčka, a to tak, že za jeho záda.
Druhá půlka nervoznější, kolem šedesáté minuty konečně ostravaci nachází zbraně na naši hru, asi i díky odchodu dnes skvělého Tomika a jeho všudypřítomné palice.
Ale dementní pyročoud přerušuje ostravský tlak a už to vypadá dobře, jenže pak přichází ta infarktová situace, v předposlední minutě nastavení; jen se modlím a zároveň se děsím, co když se bude kopat pencle! To jsem v minulých sezónách párkrát zažil a fakt to opakovat nechci.
No uf, Rouček mává rukou k rozehře našich. Po zpětném pohledu vidím, že míč trefuje Bóřu kamsi pod kyčli a naráží do ruky u těla. To by byla hodně krutá penalta, protože ani náhodou!
Je tu konec a můžeme jásat nad odvalením pořádně těžkého balvanu z cesty ke hvězdám!
Dnes se mi líbily lehké nohy, pohyblivost a hbitost celého týmu, po té tíze z posledních utkání byla veta. Malíček, Provod, Chorý, Iggy - ti mi vytanou asi první, když uvažuju nad osobnostmi mače.
Díky, ať žije Slavia!!!
Adolf
Mike před 6 dny 05.12.2024 21:02 |Důležité 3 body, teď hlavně i díky kontextu v Plzni. Adolf už jede, druhé domácí utkání a vyloučení soupeře.
Re: Adolf
rakusan před 6 dny 05.12.2024 21:06 |To byla hlavně blbost Kričfalušiho, blba
Re: Adolf
spravnej_jezedak před 6 dny 05.12.2024 22:50 |Možná blb, ale furt je náš:-) I když je smluvně v Teplicích..
Re: Baník - Slavia 0:1
pf před 6 dny 05.12.2024 21:02 |Děkuji týmu za krásnou mikulášskou nadílku. Ta ligová bilance zápasů bez inkasovaného gólu začíná být impozantní, je to vizitka celého týmu, jen se potvrzují naplno slova, jak jsme loni v zimní přestávce zapracovali na defenzivě. Tato jednogólová vítězství bývají naprosto stěžejní v honbě za titulem a letos se daří podobná utkání dovést do vítězného konce, ostatně se opakuji mé dojmy z vítězství s Libercem. Tak ještě ideálně dvě taková ligová vítězství, dnešnímu Mikulášovi díky za krásnou sešívanou tříbodovou nadílku:)
Re: Baník - Slavia 0:1
Steevee před 6 dny 05.12.2024 21:20 |Tentokrát na nějakou větší analýzu kašlu, není potřeba. Tohle je obří kick směr titul. Obří. Papírově to byl po zápasech na Spartě a v Plzni třetí nejtěžší zápas do konce základní části. Bodů se ještě rozdává hodně, ale lze už tvrdit, že TO je hrozně blízko. Mimochodem mezi 17. a 18. zápasem se láme polovina soutěže včetně nadstavby. A my jsme ztratili ČTYŘI BODY. Pojďme seknout Sigmu, Anderlecht a Teplice a smeknout klobouk za podzim, o kterém se nám v průběhu přípravy na novou sezonu ani nezdálo.
Re: Baník - Slavia 0:1
PetCC před 6 dny 05.12.2024 22:32 |Analýzu už chystám :-)
Re: Baník - Slavia 0:1
p!erreCORE před 6 dny 05.12.2024 21:37 |Provod mi poslední dobou dělá bordel v mém zamýšleném hodnocení hráčů podzimu.. zatím jich mám šest.
Komentář byl uživatelem upraven (05.12.2024 21:38) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Provod mi poslední dobou dělá bordel v mém zamýšleném hodnocení hráčů podzimu.. .
Skrýt původní komentář
Re: Baník - Slavia 0:1
Qope před 6 dny 05.12.2024 21:45 |Provod, Oscar, Kinský. Tihle tři kluci mají neskutečnou zásluhu na tom, jaký zažíváme letošní úžasný fotbalový podzim ...
Re: Baník - Slavia 0:1
p!erreCORE před 6 dny 05.12.2024 22:05 |Ještě tam mám Chorýho a Dioufa.. a vypad mi ten šestej, takže problém vyřešen :)
Ps. Šestej byl Bóřa, ale toho jsem po comebacku dával už minule..takže dobrý. Pětku mám, ještě to upořadit..
Jinak dnes tři body, olé!
Komentář byl uživatelem upraven (05.12.2024 22:06) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ještě tam mám Chorýho a Dioufa.. a vypad mi ten šestej, takže problém vyřešen :)
Ps. Šestej byl Bóřa, ale toho jsem po comebacku dával už minule..takže dobrý. Pětku mám, ještě to upořadit..
Jinak dnes tři bodyyyy, olé!.
Skrýt původní komentář
Re: Baník - Slavia 0:1
Ivan před 6 dny 05.12.2024 22:41 |vidíš, já tipoval Holeše :-)
Re: Baník - Slavia 0:1
doqui před 6 dny 05.12.2024 21:51 |Vedle důležitého vítězství, celoplošného týmového výkonu a skvělých individuálních příspěvků (zejm. Malik, Choras, Provod) mě po dlouhé době potěšil Doudys, zejména první poločas neskutečně lítal a prakticky vygumoval Ewertona; v opačném smyslu snad jen marnost Ondry Lingra a dneska i slabší Schranzik. A ještě jeden moment mi utkvěl - u Malika, to když špatně odhadl postavení Tondy Kinského a najednou mu tam vlítnul soupeř... To bleskové přepnutí do jiného plánu a elegance s jakou vyběhl s míčem z průšvihu a nechal za sebou Tondu i soupeře, byly neskutečné. Při vší úctě, stát se tohle Igohovi, tak je z toho minimálně žlutá, ale spíš červená a pentle.
Komentář byl uživatelem upraven (05.12.2024 21:52) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Vedle důležitého vítězství, celoplošného týmového výkonu a skvělých individuálních příspěvků (zejm. Malik, Choras, Provod) mě po dlouhé době potěšil Doudys, zejména první poločas neskutečně lítal a prakticky vygumoval Ewertona; v opačném smyslu snad jen marnost Ondry Lingra. A ještě jeden moment mi utkvěl - u Malika, to když špatně odhadl postavení Tondy Kinského a najednou mu tam vlítnul soupeř... To bleskové přepnutí do jiného plánu a elegance s jakou vyběhl s míčem z průšvihu a nechal za sebou Tondu i soupeře, byly neskutečné. Při vší úctě, stát se tohle Igohovi, tak je z toho minimálně žlutá, ale spíš červená a pentle..
Skrýt původní komentář
Re: Baník - Slavia 0:1
hajnej před 6 dny 05.12.2024 21:52 |Teplice goooool!
Re: Baník - Slavia 0:1
Miklos před 6 dny 05.12.2024 21:55 |Jak říkal Borat: VERY NAJS.
Re: Baník - Slavia 0:1
Merlinus (přítel SN) před 6 dny 05.12.2024 21:55 |Kurva, když se daří, tak se daří. Nádherný den.
Re: Baník - Slavia 0:1
SLAVIESTA před 6 dny 05.12.2024 22:10 |Vždyť je sv. Mikuláše(vlastně zítra, ale dnes naděluje).
Re: Baník - Slavia 0:1
Slávista 51 před 6 dny 05.12.2024 22:11 |JO, DNES !
Re: Baník - Slavia 0:1
Slávista 51 před 6 dny 05.12.2024 22:00 |DNES TO NEMÁ CHYBU -
Plzeň jenom remizovala přes to, že hrála celý poločas proti 10,
Teplice vyrovnaly v poslední minutě.
TITUL MUSÍ BÝT SLAVIE !
Re: Baník - Slavia 0:1
IJS před 6 dny 05.12.2024 22:12 |Zlaté 3 body!! Tentokrát jsem ve výhru moc nevěřil a trochu jsem očekával ztrátu. Asi jsem moc velký pesimista, ale viděl jsem Baník v TV a tušil jsem, že to bude těžké. Slavie byla výborně postavená s dobrou taktikou a kdyby hrála celý zápas jak 1. poločas, tak není co řešit, ale 2. poločas to jsem trnul při každém protiútoku a hlavně v nastavení.
Musím zmínit jeden postřeh z dnešního zápasu - když se Slavia dostala do šance, tak finální střela šla do prostředka branky a pro brankáře to bylo nejsnadnější řešení. Ať to byl Schranz, Oscar, Chytil a hlavně Lingr - vše na brankáře! To vidím dnes u Slavie jako největší problém - zakončit šanci gólovou střelou. Klidně plackou k tyči. Například Lingr ten se snaží protrhnout svojí neúspěšnou koncovku silou. Maká, ale bez efektu.
Taky bylo znát střídání. Baník tam dal gólové hráče ( Klíma, Tanko ) a naopak střídání Slavie na výkonu ubralo. Jak mám jako hráče rád Chytila, tak jeho dnešní přínos byl jen v odvracení domácích rohů. Ve hře se mu snad nic nepovedlo. Až jsem byl překvapen, jak stažením Chorého naše hra utrpěla. Dnes Chorý hrál výborně, ale ještě jsem ho v dresu Slavie neviděl tak rozčíleného.
Na hodnocení hráčů bude jiný článek, tak teď si užívejme že máme vybojované 3 body! Hoši děkujem!
Re: Baník - Slavia 0:1
Eskaes před 6 dny 05.12.2024 22:48 |Srát na krasobruslení, tohle jsou ku*evsky důležitý vyválčený tři body z chacharskýho bojiště.
Kluci, tohle je bomba!
Pojďte ještě na morál a dáme těch zbylých šest.
Na krásu si zahrajeme na jaře, ve spanilém finiši, ok?
Re: Baník - Slavia 0:1
PetCC před 6 dny 05.12.2024 22:52 |Tenhle zápas nebyl náš standardní, ukazují to statistiky.
Většinu zápasů vyhráváme tím, že díky naší převaze v agresivitě získáme jasnou převahu a tu většinou využijeme.
Ale dneska to tak nebylo, velká většina statistik byla vyrovnaná, maximálně lehce v náš prospěch.
Baník - Slavia
Duely 49 % - 51 %
Vzdušné souboje 45 % - 55 %
Úspěšnost driblingů 50 % - 53 %
Vyhrané obrané souboje 67 % - 60 %
Přihrávku ve finální třetině 60 % - 64 %
Dlouhé míče 38 % - 46 %
Křižné 21 % - 30 %
Držení míče 46 % - 54 %
Celé to ukazuje, že Baník byl ve většině činností velice vyrovnaný soupeř a jeho styl hry se blížil tomu našemu, tedy že mu nejde za každou cenu zastavovat naše akce a bránit, ale hrát maximálně aktivně.
Právě proto mě ještě víc těší, že v takto hraném zápase jsme zase dokázali soupeře držet daleko od možnosti zakončení, 0,33 xG je ukázkou vyspělosti naší hry.
Já jsem už dřív věřil, že když bude Baník chtít hrát fotbal, tak je to pro nás lepší, než když nás chtěli od začátku zlikvidovat. A rozhodčí podlehli prostředí a nepískali to,
To, co vidím jako problé současnosti je to, že nám dochází síly na konci zápasu. To, že nás Baník zatlačil nebylo tím, že by se náhradníci nechytli, ale protože jsme začali ztrácet spoustu míčů už na začátku akcí a do útočnílů je ani nedostali.
Asi to bude tím, že tentokrát držíme většinu sestavy pořád na hřišti, většinu zápasů odehrálo tak 12 hráčů.
Tak snad ty poslední tři zápasy ještě dotáhneme!
Re: Baník - Slavia 0:1
obiwan před 6 dny 06.12.2024 07:25 |A dá se ta statistika rozdělit na poločasy? V první půli jsme určitě měli víc ze hry, byli jsme aktivnější, dali jsme gól...mířím k tomu, zda ta celková statistika není trochu zkreslena tím, jak se ke konci druhé půle vše rozdrobila do více soubojů, k tomu to přerušení, střídání a pochopitelně enormní snaha domácích o vyrovnání a tudíž statistiky na jejich straně...
Re: Baník - Slavia 0:1
Staršina před 6 dny 05.12.2024 23:34 |Přeji hezký večer. Po těch posledních letech a někdy velmi zvláštních příspěvcích, jsem to tu už trochu vzdal. Nakonec jsem se dostal do situace, že mám děti samoživitele a čtyři vnoučata. Tím pádem již nejsem schopen, kromě zápasů, stíhat vše pročíst. Dnes ale musím. Jsem rád, že jsme se vrátili na starší vlnu. Pocitově dnes cítím, ze dnešní zápas může rozhodnout o titulu. Myslím si, že dnešní vítězství, nad výborným soupeřem, klukům naleje do těla adrenalin. Tím pádem, při vší úctě k soupeřům, čekám dalších šest bodů. A titul ? I proto dnes píšu. Můj syn se kdysi oženil v Olomouci. Dnes mám v Olomouci tři vnoučata. Normálně bych to sem nepsal, ale něco mně překvapilo. Mám tři permice a tak se už vnoučata se mnou dostala jak na fotbal, tak na hokej. Prázdniny atd. Třeba z hokeje mají společnou fotku s Mojmírem, který v zimě chodí na hokej na Slavii. Prostě Olmik. Co mně překvapilo, tak jako rodilí jim Olmik nic neříká. Já měl po tátovi, narozen, Opavu. Pořád dokola slyším. Dědo miluju Slavii. Chtějí dresy a jiné symboly. Zítra jedu. Původně jsem měl jít jen s klukama. Když se vnučka dozvěděla kam jdou kluci na fotbal a zjistila, že hraje Slavie, tak řekla že.. Držte mi palce. Budu na ně sám a na tribuně sever. Snad něco uvidí. Tak nám vyrůstá další generace, která nás nahradí. Já jsem z jednoho plus šest. Ahoj v neděli v Olomouci.
Prádelna
mig52 před 6 dny 06.12.2024 04:04 |Teď jsem zjistil výsledek z Plzně, také skvělý. Kluky z prádelny to jednou konečně dohnalo. Soupeře v závěru většinou lámali, teď se jim zlomila větev pod zádelí v posledních vteřinách proti deseti. To nevymyslíš!:-)
Olomouc
Mike před 6 dny 06.12.2024 06:31 |Snad už Minář v Olomouci teď zapnul vyhřívání, mělo by tam sněžit
Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2024 06:33) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Snad už Minář v Olomouci teď zapnul vyhřívání, měli by tam sněžit.
Skrýt původní komentář
Re: Baník - Slavia 0:1
SvatyBojovnik (přítel SN) před 6 dny 06.12.2024 06:36 |Zdarec! Diky za paradni vecer, dekuji nasim borcum, tak i borcum z Teplic.
Prvni pule skoro s prstem v nose, druha uz byla sichta.
Tom se az moc nechal unest emocemi, ale jinak drel, Malik.... uz ted placu ze bude odchazet, takovy borec v lize snad nebyl, v jeho veku naprosta dominance snoubena s eleganci.
Mam dotaz Kvasnica - ktery celkem realisticky zhodnotil zapas mluvil o nejakych cervenych co nam nebyly udeleny jako priklad hovoril o Oskarkovi, vubec nevim o kterych situacich hovoril, vy snad nekdo ano?
Re: Baník - Slavia 0:1
Dennis před 5 dny 06.12.2024 14:09 |Oscar tam ke konci dal protihráči ve výskoku celkem slušný loket do obličeje. Asi to nebylo úplně úmyslně, ale intenzitu to mělo solidní. Tam jsem se trochu bál, aby to nechtěl řešit VAR a nepřišli jsme na Olomouc a Teplice o Oscara. Ale nakonec to prošlo.
Re: Baník - Slavia 0:1
George (přítel SN) před 6 dny 06.12.2024 07:04 |První ze 3 zkoušek podzimu máme za sebou...můžeme si odškrtnout těžké utkání....sice tam byly chyby, ale na to teď nehrajme....důležité je udělat 9 bodů do konce, 3 máme, tak ještě 6....obě další utkání co nás čekají nebudou lehké, ale věřím týmu...a užijme si Malicka, pač ten borec tu už dlouho nebude běhat....SKS FOREVER....pochválil bych celý tým, kluci si mákli, i když jak jsem řekl, chybky tam byly...ale pro mě jsou teď důležité 3 body...Baník je právem tam kde je, a doufám, že skončí přes buzmeny....
Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2024 07:04) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
První ze 3 zkoušek podzimu máme za sebou...můžeme si odškrtnout těžké utkání....sice tam byli chyby, ale na to teď nehrajme....důležité je udělat 9 bodů do konce, 3 máme, tak ještě 6....obě další utkání co nás čekají nebudou lehké, ale věřím týmu...a užijme si Malicka, pač ten borec tu už dlouho nebude běhat....SKS FOREVER....pochválil bych celý tým, kluci si mákli, i když jak jsem řekl, chybky tam byly...ale pro mě jsou teď důležité 3 body...Baník je právem tam kde je, a doufám, že skončí přes buzmeny.....
Skrýt původní komentář
Re: Baník - Slavia 0:1
Slávista 51 před 6 dny 06.12.2024 07:25 |JO, TROCHU ZABODOVAT
v EL, by se velmi hodilo, že !
Re: Baník - Slavia 0:1
Merlinus (přítel SN) před 6 dny 06.12.2024 08:03 |Já bych řekl, že těch chyb tam právě moc nebylo. Baník moc šancí neměl.
Re: Baník - Slavia 0:1
obiwan před 6 dny 06.12.2024 08:29 |Přesně tak, něco tam bylo, ale nejviditelnější asi to, jak jsme dali šanci Rigovi...a pak se mi teda zastavila pumpička při té taškařici Malicka ve vápně s Kinským...jinak jsme to dozadu zvládali skvěle...
Paráda!
jarmik před 6 dny 06.12.2024 07:29 |Důležité tři body, bojový výkon, čisté konto, žádné zranění, … Naprostá spokojenost. Do Olomouce beru tátu a dva synovce! Pojďme letos ještě vyhrát vše, co zbývá!
Re: Paráda!
sicilianbrno před 6 dny 06.12.2024 07:56 |Taky už mam lupen, tudiž vy 4, ja a dalšich 1500 slavistů, tak to má být :-). Mrkněte na trhy, pry jsou v Olmiku krasný...
Re: Baník - Slavia 0:1
sicilianbrno před 6 dny 06.12.2024 07:37 |Před těžkym venkovnim trojutkanim by byla za mě velká spokojenost se 7 body, ale na baniku, kde byla před utkanim realná možnost remizi, sme dokazali vyhrát, tudiž super vysledek. 1 půli jsme byli lepši, škoda Oscyho, že nedal tu pojistku. Druhou půli baník kousal, ale my vitezstvi udrželi.
A třešnička na dortu, pliseň sem zpětně na O2 jen časově posouval, viděl ( zasloužený) vyloučeni tepličaka, v 70min gol, tak sem to v 87 min vypl a smiřil se s těsnou vyhrou. Ted sem zapl teletext a nevěřil svým očim...a ještě sladkej bonus v podobě gólu v posledni vteřině, tak jak o vikendu Dukla...no neni ten pátek hned hezči ? :-)
Re: Baník - Slavia 0:1
Merlinus (přítel SN) před 6 dny 06.12.2024 08:02 |Já viděl na Livesportu poločasový výsledek 0:0 a červená pro Teplice, tak si říkám nebudu to sledovat, počkám až na konečný stav. Třeba budou v deseti Teplice betonovat a mohlo by skončit 0:0. 45 minut nervů, ale vydržel jsem to a pak velká euforie. V klidu jsem si pak pustil ten gól Teplic zpětně a užíval si to. :-)
Re: Baník - Slavia 0:1
Qope před 6 dny 06.12.2024 09:12 |Myslím, že to tak mělo spousta lidi. Plzen vedla a Teplice měli červenou, no kdo by takový zápas chtěl dokoukávat :-D Já teda sám také ne a ono ejhle :-D
PS: když jsem si zpětně ten závěr zápasu, nastavení, pustil na O2TV, tak fakt nechápu, jak to nemohla Plzen udržet. Vždyt pořád měli míč pod kontrolou, mohli to temer v pohodě vyhrát. No, nastestí se nestalo :-)
Re: Baník - Slavia 0:1
Slávista 51 před 6 dny 06.12.2024 09:25 |ŽE BY KARMA ?
Re: Baník - Slavia 0:1
Kulajs před 6 dny 06.12.2024 09:28 |Juknul jsem na net v okamžiku, kdy jsem si myslel, že už bude konec a koukám, 90 minuta 1:0 a ještě proti 10. Tak mi to bylo jasný. Pak jsem se dostal k počítači, abych si přečetl zdejší příspěvky a vidím, že tam oslavujeme náskok 10 bodů. Pustil jsem si záznam na O2TV z poslední minuty a hned se ta včerejší radost zdvojnásobila. Konečně se ukázalo, že : "Když Pán Bůh dopustí, i motyka spustí"! Včera to byla šichta jak v ostravských dolech, ale obstáli jsme. Teď vyloupit Olomouc (Plzeň jede do Karviné!!).
Re: Baník - Slavia 0:1
Morb před 6 dny 06.12.2024 11:18 |teletext už nefunguje, ne?
Re: Baník - Slavia 0:1
p!erreCORE před 6 dny 06.12.2024 12:03 |https://teletext.ceskatelevize.cz/?p=200-1
Teletext je věcnej!
Re: Baník - Slavia 0:1
Slávista 51 před 6 dny 06.12.2024 12:15 |ZA TO ČT
jako taková, co se týká především fotbalu, je nyní k ničemu, protože to tam vedou čučkaři !
Re: Baník - Slavia 0:1
Kulajs před 5 dny 06.12.2024 14:29 |16 let platíme stejný poplatek 135 Kč, což v dnešních cenách odpovídá asi tak 60 Kč. A když se má zvednout o 15 !!! Kč, což je asi tak cena 3 housek nebo čtvrtina jednoho piva na Slávii, tak jdou všichni na barikády. Tak se nedivme, že nepřeplatí soukromé televize. To nedokážou ani dvě veřejnoprávní TV v sousedním Německu, kde tři čtvrtiny respondentů v březnovém průzkumu uvedly, že zvýšení měsíčních poplatků z 18,36 eura na 18,94 eura je „nepřiměřené“!
Omlouvám se, vím že to nepatří do hodnocení zápasu.
Re: Baník - Slavia 0:1
domácí před 5 dny 06.12.2024 15:18 |Platit propagandu? Za jiné operátory platím měsíčně skoro 2000, ale ČT je i zdarma drahá!
Re: Baník - Slavia 0:1
obiwan před 5 dny 06.12.2024 16:25 |Propaganda k nám jde z Ruska a zadarmo, ještě že máme ČT...
Re: Baník - Slavia 0:1
obiwan před 5 dny 06.12.2024 16:26 |Podepisuju, jen si myslím, že těm nespokojeným nejde o prachy, ty jsou fakt směšný, ale vadí jim, že někdo přináší relativně pravdivé informace...holt někomu chybí TASS...
Re: Baník - Slavia 0:1
Morb před 5 dny 06.12.2024 17:34 |Chceme, aby práva na vysílání stály raketu, stovky milionů! Zároveň ale požadujeme po veřejnoprávní televizi, aby ta práva kupovala. Víc peněz na koncesionářských poplatcích ji ochotni dát nejsme.
To mi nějak nevychádzá. Na to člověk fakt nemusí bejt raketovej inženýr.
Re: Baník - Slavia 0:1
vlk30 (přítel SN) před 6 dny 06.12.2024 08:26 |Výsledek samozřejmě super. Řekl bych další velmi důležitý střípek do skládačky na kterou už tři roky čekáme.
Re: Baník - Slavia 0:1
brťas74 před 6 dny 06.12.2024 09:17 |Zdravím všechny slávisty, výsledek paráda, stejně tak potěšili tepláky.Olomouc myslím si zvládneme.Problém pro kombinaci bude asi terén.Mám takovej pocit že se bude hrát s červenou mičudou.Polštářek do jara slušnej,letos to konečně dáme.Mančaft funguje skvěle.Uvidíme na jaře jak se to vyvrví s gólmany.Toníkovi přeju zahraničí,má na to.Jindra se do toho přes zimu dostane Je to furt persona.Při pohledu na tabulku jsme fakt nejlepší.Pisrat si to můžeme už jen sami,ale věřím že po minulých letech jsme mentálně vyzráli a kluci si to už nenechají sebrat .SKS Forever.
Re: Baník - Slavia 0:1
Kratass97 před 6 dny 06.12.2024 09:31 |Tonda zůstane do konce sezony určitě
Re: Baník - Slavia 0:1
Slávista 51 před 6 dny 06.12.2024 09:53 |Bylo by to dobré, ale jak se říká -
není dne ani hodiny a
v rozletu, by mu Slavia neměla bránit.
Re: Baník - Slavia 0:1
kostelnivlajka před 6 dny 06.12.2024 09:53 |Staněk se nechal slyšel , že v zimě je zpět v bráně....
Re: Baník - Slavia 0:1
obiwan před 6 dny 06.12.2024 10:17 |Já bych byl hodně opatrnej s Olmíkem...mám pocit, že tým i realizák, ti všichni byli nastaveni na Baník, i sám Trpiš říkal, že je to top zápas...tak snad nic v hlavách nepodceníme...rozjeté je to ale skvěle!
Re: Baník - Slavia 0:1
mig52 před 6 dny 06.12.2024 12:05 |Chlapi, probůh, jak můžete vůbec zmiňovat podcenění. Když jsme v laufu a přitom nás čeká takové počasí. V něm to nutí běhat i ty, kteří ve standardních podmínkách poklusávají. Dohnat by nás mohly jiné věci, ale kádr máme silný, tak věřím, že k nim nedojde.
Re: Baník - Slavia 0:1
Papol před 6 dny 06.12.2024 11:25 |Přál bych si, aby Tonda u nás zůstal ještě slespoň rok, hl. na případnou LM
Re: Baník - Slavia 0:1
Hubicka před 6 dny 06.12.2024 09:29 |Oceňuji včerejší výsledek i předvedenou hru zvláště proto, že terén nebyl ideální a také rozhodčí, který pouští hru a některé fauly mu utečou nahrává spíše zarputile a silově hrajícímu soupeři. Jinak s potěšením sleduji, že už si na nás z rozhodcovské obce nikdo nedovolí nějakou levárnu, jak to dříve bývalo. Nerad bych to zakřiknul, ale pokud je (soupeře) budeme držet na dištanc, nebudou mít ani zájem. Takže dělat body, body a zase body.
Re: Baník - Slavia 0:1
obiwan před 6 dny 06.12.2024 09:58 |Baník or Slavia? Slavia...maškátuš:-)))
Jonáš
Jonáš před 6 dny 06.12.2024 10:00 |Příští zápas v Olomouci uvádíte, že se hraje v sobotu, není to hloupost?
Re: Jonáš
obiwan před 6 dny 06.12.2024 10:20 |je...
Re: Jonáš
Papol před 5 dny 07.12.2024 10:39 |Nevím, proč už to dávno neopravili na neděli 15.30
Re: Baník - Slavia 0:1
carevitchando před 6 dny 06.12.2024 12:26 |Utkání jsem neviděl, o to větší radost udělal výsledek. Bomba, navíc plzeň zaváhala, paráda. Rudý pláč nad (ne)penaltou potěší :-)
Re: Baník - Slavia 0:1
obiwan před 5 dny 06.12.2024 13:16 |Zloděj křičí chytte zloděje...asi naši rudí přátelé zapomněli na penaltové šarády, které je provázely, když získali předminulý titul...moc jim to přeju:)
morb
Slávista 51 před 5 dny 06.12.2024 19:17 |U SPORTOVNÍCH POŘADŮ,
je reklama povolena a ta by bohatě vydělala ČT na přenosy nejenom 1.ligy ČR,
ale i na zápasy EP.
Jen by tam na to museli být lidé, jako byl Ota Černý i jeho předchůdci a né ta současná svo loč !
Re: morb
Kulajs před 5 dny 06.12.2024 19:57 |Nemáte tak úplně pravdu. Čas vyhrazený reklamě v televizním vysílání provozovatele vysílání ze zákona na programech ČT2 a ČT4 nesmí přesáhnout 0,5 % denního vysílacího času na každém z těchto programů, přičemž vysílání reklam nesmí v době od 19.00 hodin do 22.00 hodin překročit 6 minut v průběhu jedné vysílací hodiny na žádném z těchto programů. To je 7 minut a 12 vteřin denně. Privátní televize mohou každý den od 6 do 18 hodin vysílat 144 minut reklamy, v hlavním vysílacím čase mezi 18. hodinou a půlnocí dalších 72 minut. Reklama tak může tvořit až 20 % vysílacího času, do limitu se přitom nepočítají sponzorské vzkazy spojené s pořady.
To si pak porovnejme s reklamními bloky na privátních TV, kdy ca. každých 20 minut v nejsledovanějším čase je nyní už 8 minutový blok reklam. Např. Nova má přes anténu 6 stanic a dalších 6 placených. Prima má 10 kanálů přes anténu.
Srovnávat to tedy s reklamním časem na ČT je nemožné, proto se platí poplatek.
Re: morb
Slávista 51 před 5 dny 06.12.2024 21:25 |Všechno jde když se chce a je to i o cenách za reklamu.
Re: morb
obiwan před 5 dny 07.12.2024 08:37 |Čili jinak řečeno, vy máte pravdu, i když Vám to někdo vysvětlí polopaticky... zkrátka fotbal pro všechny zadarmo, benzín za 2,50 a pivo taky...
Re: morb
Cygnus před 5 dny 07.12.2024 08:22 |Máš na mysli toho Otakara Černého, který v roce 2007 nabízel Slavii za přímý přenos odvety v předkole Ligy Mistrů se Žilinou „velkorysých“ 1 000 Kč, a když Slavie stanovila cenu za vysílací práva na 2 miliony Kč – což odpovídalo průměrné ceně 5 000 vstupenek, o které by Slavie kvůli pohodlí televizních diváků zajisté přišla – uraženě ji obvinil, že „nemyslí na televizní diváky“ a „vydírá“ Českou televizi? Co je pro tebe důležitější – Slavie, nebo vzpomínka na staré dobré časy, kdy bylo všechno zdarma?
https://sport.aktualne.cz/fotbal/slavia-ct-nam-nabidla-za-ligu-mistru-tisicovku/r~i:article:481364/
Komentář byl uživatelem upraven (07.12.2024 08:22) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Máš na mysli toho Otakara Černého, který v roce 2007 nabízel Slavii za přímý přenos odvety v předkole Ligy Mistrů se Žilinou „velkorysých“ 1 000 Kč, a když ČT stanovila cenu za vysílací práva na 2 miliony Kč – což odpovídalo průměrné ceně 5 000 vstupenek, o které by Slavie kvůli pohodlí televizních diváků zajisté přišla – uraženě ji obvinil, že „nemyslí na televizní diváky“ a „vydírá“ Českou televizi? Co je pro tebe důležitější – Slavie, nebo vzpomínka na staré dobré časy, kdy bylo všechno zdarma?
https://sport.aktualne.cz/fotbal/slavia-ct-nam-nabidla-za-ligu-mistru-tisicovku/r~i:article:481364/
.
Skrýt původní komentář
Všechen ten jmenovaný fotbal,
Slávista 51 před 5 dny 07.12.2024 09:37 |vysílaný ČT, by byl přínosem pro fotbalovou mládež, což má být zájmem veřejnoprávního média !
Re: Všechen ten jmenovaný fotbal,
wimpy před 5 dny 07.12.2024 09:41 |Není už ti to fakt blbý?
Re: Všechen ten jmenovaný fotbal,
Slávista 51 před 5 dny 07.12.2024 09:51 |Nikdy nebude.
Re: Všechen ten jmenovaný fotbal,
wimpy před 5 dny 07.12.2024 10:11 |EU by si taky mohla vytvořit veřejnoprávní tv a pořesunout na ni přenosy svých pohárových soutěží. Za účast v jakékoli soutěži, pořádané UEFA by kluby nedostávaly žádné peníze nebo směšné množství. Kluby, jejichž rozpočet stojí na příjmech z pohárů by zase mohli hrát amatéři, kteří to hrají pro zábavu po práci. Ostatní kluby, které mají rozpočet postavený na výchově a prodeji hráčů výše jmenovaným klubům by se mohli rovnou rozpustit.
Re: Všechen ten jmenovaný fotbal,
záplata před 4 dny 07.12.2024 16:57 |Pokud se nepletu, tak příjmy z reklamy na ČTSport jdou na mládežníky všeho sportovního druhu.
Re: Všechen ten jmenovaný fotbal,
Slávista 51 před 4 dny 07.12.2024 18:53 |Na mládež, má mít peníze FAČR.