Domácí pohár

Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

Slavia vstoupila do MOL Cupu vítězstvím 4:1 na hřišti Benátek nad Jizerou a jasně tak postoupila do osmifinále. O výsledku rozhodli už v první půli brankami Chytil, Konečný, Wallem a Bužek, domácí upravili skóre až v nastaveném čase.

Trenéři poslali do zápasu kombinovanou sestavu, ve které chyběly všechny opory. Šanci naopak dostali obránci B týmu Konečný a Trédl, kteří doplnili další hráče, co hrají více v béčku než v áčku - záložníky Pecha a Bužka. První šanci zápasu připravil pro domácí Benátky obří minelou v rozehrávce Mandous, který přihrál Fabiánovi, jeho pokus z první ale Mandous následně vyrazil. V následném závaru měl štěstí Bužek, že sudí neposoudil jeho postrčení soupeře jako penaltové a drobně tečovanou střelu Komárka opět zneškodnil Mandous. Ten pak rychlým výkopem poslal za obranu Chytila, jenž v úniku nastřelil jen domácího brankáře Kellera. Sešívaní měli výraznou převahu, kterou ve 14. minutě proměnil ve vedoucí branku Mojmír Chytil, když v souboji s obráncem Glöcknerem po centru Juráska usměrnil míč za bezmocného Kellera - 0:1. Uběhly sotva dvě minuty a Slavia kopala roh poté, co Chytila v šanci vychytal Keller. Centr Juráska si ve vápně našel Konečný a hlavou rozvlnil síť podruhé - 0:2. Dvě dobré šance pak neproměnil Dominik Pech a vyloženou tutovku po průniku Wallema zazdil Jurásek střelou nad bránu. Třetí branku si tak připsal až Conrad Wallem hlavou po pěkném centru Trédla - 0:3. Pohodové odpoledne pokračovalo čtvrtou brankou, kterou vsítil Bužek, když usměrnil tečovanou střelu Wallema. Bužkovo postavení při dorážce zavánělo ofsajdem, asistent rozhodčího ale praporek nevzedl a branka tak platila - 0:4. Na druhé straně mohl zkorigovat výsledek Macek, po centru z pravé strany hlavičkoval úplně sám na malém vápně, bránu ale minul. V závěru poločasu Keller fantasticky vychytal krátce po sobě Trédla a Bužka.

Domácí trenér v poločase třikrát vystřídal, slávisté vyběhli v nezměněné sestavě. Jejich převaha pokračovala, střely ale mířily povětšinou mimo branku. Na poslední půlhodinu hry přišli na trávník v sešívaném dresu uzdravení Schranz, Masopust a Fila, ty ještě doplnil Toula. Za dalších deset minut vystřídal ještě Trédla Prebsl. Slávisté zápas kontrolovali, další branku už však nepřidali. Naopak, v závěru měli několik šancí i domácí, Hájek bránu minul, Žitku v první šanci vychytal Mandous. Druhá Žitkova šance po dlouhém nákopu brankáře Kellera v nastaveném čase už skončila brankou a Slavia tak zvítězila 4:1 a postoupila do osmifinále.

3. kolo - Čtvrtek 31. 10. 2024 14:00

MOL Cup, 2024/2025
1 - 4
0 - 4
SK Benátky nad Jizerou
SK Benátky nad Jizerou

90.+2. Žitka

SK Slavia Praha

Komentáře (132)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    hajnej     před 21 dny 31.10.2024 13:33 |  
    3 1

    Do nich!!!

  2. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    mig52     před 21 dny 31.10.2024 13:37 |  
    8 1

    Wulfe, vyčaruješ stream? :-). Věřím ti a proto předem děkuju.

  3. Benátky n Jizerou - Slavia

    Myšák     před 21 dny 31.10.2024 13:42 |  
    2 1

    Sestavu Benátek vím, Slávie nikde nemohu najít :o(
    Ať se práší za kočárem!!!

    • Re: Benátky n Jizerou - Slavia

      dm52     před 21 dny 31.10.2024 14:32 |  
      1 1

      Na Livesport jsou sestavy vždy hodinu před začátkem zápasu.

  4. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    Merlinus (přítel SN)     před 21 dny 31.10.2024 13:45 |  
    1 4

    Teda ta sestava je slušná divočina. Snad to moc nepodceníme. :-)

  5. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    mart     před 21 dny 31.10.2024 13:52 |  
    4 0

    Ahoj.
    Dávaj to někde v TV???
    Některý český kanály mám, ... tak jestli má pádit domu :-)

  6. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    fero2     před 21 dny 31.10.2024 13:54 |  
    5 0

    Taky bych byl rád za strem.Díky

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

      SirCohen     před 21 dny 31.10.2024 14:06 |  
      1 2

      azbukou nevládnu a nefunguje

      • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

        Michal86     před 21 dny 31.10.2024 14:09 |  
        2 0

        Mě to běží, ale bez zvuku

        • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

          mig52     před 21 dny 31.10.2024 14:24 |  
          3 1

          Velký dík

          • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

            Novi.sks     před 21 dny 31.10.2024 14:26 |  
            2 0

            Já než na to přišel, tak to bylo o dva góly. Takže jsem taky nic neviděl... :-D

            • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

              mig52     před 21 dny 31.10.2024 14:58 |  
              2 1

              Já bych asi klikal doteď a neviděl žádnou.:-))))

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

      birkin     před 21 dny 31.10.2024 14:09 |  
      2 0

      díky, funguje, jen mi nejde zvuk

      • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

        koudys2 (přítel SN)     před 21 dny 31.10.2024 14:16 |  
        3 0

        Taky mi první minutu nejel, teď už ano. Zkus různě klikat na ten ukazatel hlasitosti

  7. Live.sport365.stream

    Slávista 51     před 21 dny 31.10.2024 14:05 |  
    2 0

    fotbal

    • Re: Live.sport365.stream

      Slávista 51     před 21 dny 31.10.2024 14:07 |  
      2 2

      nefunguje sabotéři to jsou

  8. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    fero2     před 21 dny 31.10.2024 14:07 |  
    3 0

    Taky mě nejde

  9. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    daadyy     před 21 dny 31.10.2024 14:17 |  
    2 0

    1:0 mojma

  10. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    fero2     před 21 dny 31.10.2024 14:26 |  
    2 0

    Díky

  11. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    mpik     před 21 dny 31.10.2024 14:45 |  
    6 2

    Ten Jurásek "hraje na sebe" i v takovýmhle zápase... :-(

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

      Ivan     před 21 dny 31.10.2024 15:26 |  
      3 2

      Tak má 0+2 dneska, nějaký sprinty při presování taky udělal.. :-)

  12. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    Lunaris     před 21 dny 31.10.2024 14:52 |  
    8 1

    Hráči k tomu přistoupili zodpovědně a o postupu brzy rozhodli. Jistě všichni pamatujeme Velvary, kdy jsme měli co dělat, a nebo v dávnějších dobách i blamáže typu Líšeň nebo Převýšov, takže i tyto zápasy je potřeba brát se vší vážností. Český pohár je bohužel u spousty fanoušků stále stigmatizován, čemuž naprosto nepomáhá neschopnost FAČRu s organizací, losováním a propagací, ale trofej je trofej. Takže věřím, že po roce si jdeme opět pro vítězství.

      • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

        1zippo1     před 21 dny 31.10.2024 17:16 |  
        1 0

        Už to nedělej, prosím....-) Musel jsem si k tomu pustit Simon Deli novodobá legenda a tekly slzy.

  13. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    SirCohen     před 21 dny 31.10.2024 14:53 |  
    3 0

    zatím pěkný, hlavně ať se nikdo nezraní

  14. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    denydzlSKS     před 21 dny 31.10.2024 14:55 |  
    3 1

    Pohodovej zápas.
    Bohužel jen teda na hráčích áčka(jako řekněme těch, od kterých se trochu čeká, že by měli nějak fungovat hned) je vidět ta nerozehranost i s tímhle soupeřem(Mandous, Zmrzlý, Wallem, Chaloupek). Víceméně jen Ogbu, Bužek a Chytil ukazují určitou sebedůvěru.
    Mimo tyhle dvě skupiny je Jurásek, se svým standardem - ukazuje kvalitu, ale i tu občas až přílišnou individualitu.

    Ostatní mlaďoši je vidět, že jsou docela dobře rozehraní z béčka.

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

      standa.e     před 21 dny 31.10.2024 15:57 |  
      1 2

      No, nakonec tam bylo té sebedůvěry u Igoha možná příliš. Ale jasně, beru - maska, nerozehranost. Ale přišlo mi, že z těch co pravidelně nenastupují v áčku byl nejlepší Mandaus... I přes ten gól na konci.

  15. Ogbu je zpět!

    Tacit     před 21 dny 31.10.2024 14:57 |  
    10 1

    Velká radost z návratu Igoha.
    Vypadá to, že fyzicky je na tom parádně a hraje s nadhledem.
    Tak držím palce!

  16. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    IJS     před 21 dny 31.10.2024 14:58 |  
    16 0

    Tak je za námi pohodový poločas a vedení 0:4 ani neodpovídá hře. Domácí mohli v pohodě dat 2 branky. Obrana je docela prostupná ( nesehraná ) a Mandous je evidentně slabší než domácí Keller. Ten mě překvapil. Co mně naopak překvapilo nepříjemně je výkonnost Ondry Zmrzlého. On ať hraje ligu, EL, MOL Cup všude je neviditelný. Jediné v čem byl vidět byla ŽK, ale nezasloužená. Dále překvapilo že ve středu hřiště je Bužek výrazně lepší Dominik Pech. Po jeho nedělním zápase s Duklou jsem čekal, že bude více vidět.
    Ale ono se to těžkou soudí... Čekám změny ( Fila, Masopust aj. )

  17. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    Mimoň     před 21 dny 31.10.2024 14:58 |  
    5 0

    Bůžkova střela byla top. Škoda, že to branař chytil. Ale jinak se mi to celkově moc líbí. Hodně zodpovědný výkon. Jde vidět, že to současné nastavení je super.

  18. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    Ivan     před 21 dny 31.10.2024 15:29 |  
    10 0

    V MNF se mluvilo o tom že v Benátkách je hroznej stadion, ale mě to tam z televize přijde moc pěkný.

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

      SirCohen     před 21 dny 31.10.2024 15:32 |  
      8 0

      oni to hezký po zápase zase rozeberou a odvezou :-)

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

      El Greco     před 21 dny 31.10.2024 16:11 |  
      9 0

      Je to malej, max. divizní stadion, kde si dáš pivo a klobásu a jdeš dom. Ale taky nikdy nehráli víš, třetí liga je max - ve městě se hraje i hokej etc. - není to zaplaťpánbů takový to město, kde "všechno pro fotbal" a nazbytek nic.

  19. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    Hubicka     před 21 dny 31.10.2024 15:30 |  
    5 4

    Nechci se zde lacině přidávat k již v poslední době časté kritice M. Juráska, ale pro realizák to bude fuška. Co s tím klukem je, to ví asi jen on sám. Jestli ho dát pryč nebo trpělivost, toť otázka. Na každého platí něco jiného. Jinak Wallem je také marnej, ale ten není náš, přišel, zkusil to, nepůjde to, půjde dál.

  20. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    Pedro50     před 21 dny 31.10.2024 15:46 |  
    6 5

    Jurásek bohužel marný i proti třetí lize

  21. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    mirda     před 21 dny 31.10.2024 15:47 |  
    8 9

    Druhý poločas z naší strany trapná fraška.

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

      SirCohen     před 21 dny 31.10.2024 15:58 |  
      7 2

      vedli jsme 4:0, soupeř v 10 ve vápně zalezlej, co s tím šlo víc dělat?

  22. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    Merlinus (přítel SN)     před 21 dny 31.10.2024 15:55 |  
    6 2

    Tak viděl jsem jen druhý poločas a to byla tedy dost slabota. A nebyl to úplně zápas Ogbua. Ten Žitka si ho třikrát povodil a jednou z toho byl i gól.

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

      mig52     před 21 dny 31.10.2024 16:03 |  
      13 2

      Já bych ten zápas nehodnotil. Pokud jedeš k takovému utkání jako obr favorit, pak dáš za čtvrt hodinku 2 branky a za další přidáš stejný počet, podvědomě stáhneš nohu z plynu a chceš si to dočutat. Je fakt, že mne překvapilo velké množství nepřesných přihrávek, hlavně na střední a delší vzdálenost. To nebylo hodno ligových hráčů a kluci si pak, především ve 2. poločase, moc nezahráli. Spíše se honili za balónem po zmíněných nepřesnostech. Tak si aspoň zaběhali

      • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

        El Greco     před 21 dny 31.10.2024 16:08 |  
        8 3

        Ty seš snad na antidepresivech. Poslední dobou žádná zapšklost. A
        To je dobře, zejm.pokud to má základ ve tvým osobnim životě:)

        • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

          mig52     před 21 dny 31.10.2024 16:30 |  
          5 1

          Díky za povšimnutí. :-))). Anti fakt neberu, raději sport ve valašském vzduchu, ale přiznám, že mne dost ovlivnil zápas s prádelnou, který jsem měl možnost vidět v hledišti, prožít si tu atmošku před zápasem i po něm, prostě bomba. Při vší úctě k tv, a jsem rád, že mohu sledovat aspoň v ní, to se nedá srovnat. Žena má ještě dnes husinu, když si vzpomene, jak se červenobílé tsunami hrnulo na stadion. Pak prostě cítíš to souznění s mančaftem mnohem víc a máš větší pochopení pro mnohé. Tož asi tak, i v toto věku můžeš na některé věci změnit pohled. Ale pozor, jestli někdo ze sportovního vedení bude ještě někdy tvrdit, že stačí, aby hroták pracoval pro tým a nemusí mít produktivní čísla, bude tu znovu nerudný mig. :-))))). Ne, to už ne. Zvláště potom, co tu předvádí Chorý, věřím, že i jiní posunuli své názory na jisté věci.

  23. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    Wulfstan (přítel SN)     před 21 dny 31.10.2024 15:56 |  
    9 8

    Teda prohrát poločas s třetiligovýma Benátkama... Všichni ven! Nikdo na Slavii nemá! :-)

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

      žbl68     před 20 dny 31.10.2024 21:29 |  
      2 0

      nikdo a nic , ani Slavie na Slavii nemá ... kruh se uzavírá :-DDD

  24. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    Harvey     před 21 dny 31.10.2024 15:57 |  
    7 24

    Asi bych neřešil Juráska, ale Ogbua.

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

      Ladislav (přítel SN)     před 21 dny 31.10.2024 16:03 |  
      21 1

      A proč ? Ogbu trénuje jen dva dny s mužstvem po zranění a evidentně mu ještě chybí akcelerace, potřebuje čas a potrénovat a zase se dostane do své staré dobré formy, včetně zrychlení... To chce čas a klid.


      Komentář byl uživatelem upraven (31.10.2024 16:04) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

        El Greco     před 21 dny 31.10.2024 16:06 |  
        23 2

        Přesně, neřešit hráče, kterej je zdravej, v plném tréninku a mělo by mu jít o kariéru, ale pojďme řešit hráče, který hrál po dvou měsících!

  25. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    Tacit     před 21 dny 31.10.2024 15:58 |  
    4 15

    2. poločas = o ničem
    Až takhle to ke konci odbýt opravdu nemuseli.
    A ukázalo se jasně, kdo z hráčů dnešní sestavy na áčko prostě nemá. U některých nepřekvapivě. Raději nejmenovat.


    Komentář byl uživatelem upraven (31.10.2024 16:08) . Zobrazit původní komentář

  26. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

    SirCohen     před 21 dny 31.10.2024 15:59 |  
    29 6

    ty bláho, v notně kombinované sestavě vyhrajeme v suchým triku jednoznačným výsledkem pohodovej zápas, kterej si všichni užili včetně soupeře a tady se nadává :-D


    Komentář byl uživatelem upraven (31.10.2024 16:00) . Zobrazit původní komentář

  27. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia

    yuta_watase01     před 21 dny 31.10.2024 16:01 |  
    7 3

    Výsledek neodpovídá úplně dění na hřišti, zase tak dominantní jsme nebyli a upřímně, docela mě zklamali hraci, kteří by to v tomto zápase měli táhnout..

    Naopak Pech s Bužkem slušné výkony, Bužek by mohl dostat zase šanci v A.
    Do budoucna věřím i Chaloupkovi, jenže ten potřebuje hrát, hrát a hrát. Parametry na výborného stopera má.

    Krev mi pil opět Jurasek, nulová herní inteligence, kolik on toho zadrbe nebo uděla ztrát oproti jeho dobrým momentum...a taky Zmrzly, neviditelný, otrávený, bez nadstavby.

    U Wallema je to jen v hlavě, ten fotbal hrát umí. Ale boji se a nevěří si oproti dřívějšku.

    Druhý poločas zbytečný, úplně o ničem.
    Pozitiva - vrátili se marodi. Snad se dostanou do formy a budeme mít víc možností rozlozit zátěž v důležitých zápasech

  28. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

    Radovan62 (přítel SN)     před 21 dny 31.10.2024 16:02 |  
    4 0

    Já jsem spokojenej,vsadil jsem že dají Benátky gól,to se tak dělá při takových utkání,asi jsem nesázel jen já,někdo třeba na vítězství v druhém poločase...

  29. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

    donford     před 21 dny 31.10.2024 16:02 |  
    15 4

    Až překvapivě jistý a zkušený Masopust, velmi nejistý a poměrně špatný Ogbu (bez rozehrání), rovněž marný nerozehraný Fila a Wallem, vzdor jedné docílené branky a nejhorší, z čehož jsem dost smutný, opět Jurásek. Fakt také nevím, co s ním. U soupeře velmi dobrý jejich brankář. Hlavně, že se nikdo z našich nezranil.

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

      Slávista 51     před 21 dny 31.10.2024 16:06 |  
      5 35

      Ogbu už na Slavii - nemá !

      • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

        Slávista 51     před 21 dny 31.10.2024 16:11 |  
        2 22

        Nemá - viz gól po jeho už několikáté chybě !

        • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

          Wulfstan (přítel SN)     před 21 dny 31.10.2024 16:56 |  
          5 5

          To tě nenapadlo, že to třeba bylo domluvený, že jejich nejlepšího hráče necháme dát gól?

          • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

            domácí     před 21 dny 31.10.2024 18:34 |  
            1 1

            Obávám se, že domluveno nic nebylo. Rozhodně nevytlačí ze sestavy ani Holeše, ani Zimu.

        • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

          žbl68     před 21 dny 31.10.2024 17:26 |  
          2 0

          :-DDD

        • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

          SLAVIESTA     před 21 dny 31.10.2024 17:36 |  
          8 2

          Ogbu před zraněním ve výborné formě, vzadu kraloval. Všichni projevovali obavy co bude vzadu bez něj. Po zranění první zápas, ano nezářil, ale snad se musí rozehrát, Masopust už má za sebou zápas za béčko.
          A hned jsou tu odborníci, že na Slavii už nemá. Nerozumím.

        • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

          spravnej_jezedak     před 20 dny 31.10.2024 22:33 |  
          5 0

          Počkej, to fakt nebyl sarkasmus?

      • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

        JV     před 21 dny 31.10.2024 16:18 |  
        14 0

        Očividně tomu rozumíš.

      • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

        kalex     před 21 dny 31.10.2024 17:29 |  
        4 3

        Toto si vyfotím a zarámuju, protože sorry, ale toto je hrozný blábol.

      • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

        dm52     před 21 dny 31.10.2024 17:37 |  
        9 1

        Ty seš ale matěj. Igoh hrál poslední zápas 21.9.24 proti Plzni, pak mu operoval tu zlomenou jařmovou kost. Jak dlouhou trénuje nevím, ale asi hned po operaci to nebylo. Mysli, mudrlante.


        Komentář byl uživatelem upraven (31.10.2024 17:37) . Zobrazit původní komentář

  30. ČEKAL SNAD NĚKDO NĚCO JINÉHO ?

    Slávista 51     před 21 dny 31.10.2024 16:04 |  
    3 0

    Postup byl jistý při jakékoliv sestavě a to se stalo, že !

  31. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

    IJS     před 21 dny 31.10.2024 16:11 |  
    5 4

    Tak je za námi zápas, které měl sloužit k postupu ( O.K. ) a rozehrání dlouhodobě zraněných hráčů. A to se nepovedlo. Když jsem viděl ( spíš neviděl ) Filu, tak nevím jestli ještě na podzim nastoupí. Ani Ivan nehrál nic. A vůbec speciální kapitola jsou Matěj Jurásek a Wallem. Já ani nevím jestli je to dnes bavilo. Wallem jako křídlo zklamal a Matěj opět hrál na sebe. Nevím jak to vidí jeho spoluhráči, ale asi si s ním nezahrají... Nakonec Igoh Ogbu - ten zatím nemá cit hru a asi Davida Zimu jen tak ze sestavy nevytlačí.
    Aby to nebylo všechno negativní. Líbili se mi Konečný, Trédl a hlavně Bůžek. Ten to v sobě má, ale asi bude ještě měkký do soubojů ve středu hřiště.

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

      kalex     před 21 dny 31.10.2024 17:25 |  
      4 0

      Já teda nesouhlasím s těmi hráči po zranění. Top to samozřejmě nebyl, ale i ty jsi napsal "rozehrání". Jurásek byl průměr, ale na druhou stranu, že to bere na sebe bych mu zase extra nevyčítal. Jak dlouho tady voláme po tom, ať nelícem kolem vápna a zkusíme to na přímo. V silnější sestavě by možná volil trošku jiné řešení. Jestli ho poslat na hostování,... Ale kam? To už by se dalo spíš uvažovat o tom ho prodat. A i to by byla škoda. Je teda taky pravda, že bůh ví jaký výkon neměl ani proti Dukle až do toho gólu. U Wallema teda fakt nevím, jestli je to tím, že fakt dlouho nehrál nebo se vidí jinde a ty řeči o tom, že si to vyříkali byly spíš na oko. Jinak souhlasím. A to hlavně s těma mladýma, že dostali hlavně šanci a nepropadli.

  32. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

    SLAVIESTA     před 21 dny 31.10.2024 16:15 |  
    12 1

    Často tady patřím ke kritikům i když je většina z příslušného matche nadšena a viděla něco, co já ani náhodou neviděl. Dnes si myslím kritika není na místě. Šlo o to bez problémů postoupit a to se stalo. Bez ironie, zahrál si kdekdo a i když druhý poločas nestál za nic, bylo to dost jedno, už o nic nešlo. Úkol splněn na 100%.

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

      Ladislav (přítel SN)     před 21 dny 31.10.2024 16:20 |  
      14 0

      Důležitý je postup plus ještě, že se nikdo nezranil a teď hurá na Hradec...

  33. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

    postovni (přítel SN)     před 21 dny 31.10.2024 16:21 |  
    19 1

    Nijak bych to nehrotil. Příjemná událost, pohodovej postup. Smutnej jsem z Juráska, ten kluk asi nechce uspět. Jinak myslím, že tenhle zápas byl užitečnej v tom, že ukázal hráčům vracejícím se po zranění (Ogbu, Schranz, Fila, Maso), jak na tom jsou a že jejich návrat do sestavy rozhodně není automatickej a má ještě čas. Teda pevně doufám, že to tak Jindra vidí :-).

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

      Bicanovský7     před 21 dny 31.10.2024 16:28 |  
      15 0

      Postup bez stresu :)

      Juráskovi by (možná) prospělo nějaké hostování...

      • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

        Papol     před 21 dny 31.10.2024 17:26 |  
        5 7

        A Wallemovi se Zmrzlým taky. Všichni tři bez přínosu pro tým

        • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

          knl66 (přítel SN)     před 21 dny 31.10.2024 17:41 |  
          5 0

          Takže jsme vlastně hráli v osmi... :)

        • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

          Bicanovský7     před 21 dny 31.10.2024 18:08 |  
          6 0

          Hostovačka třeba v Pardubicích nebo jiném menším klubu by Juráskovi mohla prospět, aby si vážil zázemí/úrovně Slavie atd.

  34. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

    yuta_watase01     před 21 dny 31.10.2024 16:27 |  
    23 0

    Btw, ještě poznatek..

    Z těch hráčů vracejicich se po zranění nejlépe vypadal jednoznacne Maso !

    Měl chuť hrát, byl aktivní, měl tam hezky momenty a tím chci i říct, že si Masa moc vážím, je to velký sympaťák a univerzál, ale pořád taky velice platný hráč, který může bez problémů alternovat za Douderu a vnese do naší hry něco navíc, což aktuálně třeba Wallem, Jurasek nebo Lingr nevnesou...
    Škoda jen jeho častých zranění.

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

      Kikoriki     před 21 dny 31.10.2024 18:24 |  
      1 0

      I ty béčko hrál super.

  35. a

    slavistou50let     před 21 dny 31.10.2024 16:41 |  
    4 0

    Z mladých se mi líbil moc Konečný.

  36. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

    Marcelo10     před 21 dny 31.10.2024 16:49 |  
    19 4

    Výborní Konečný s Bůžkem. Mizerní Jurásek, Wallem a Zmrzlý. Těžko hodnotit ty, co se vracejí po zranění.

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

      martyni (přítel SN)     před 21 dny 31.10.2024 17:36 |  
      6 1

      Zaujal mě i Tredl. Buzek tentokrát lepší než Pech, přišlo mi, že Pech moc chtěl ukázat něco s míčem a predrzoval ho. Oba ale vypadají zajimave.


      Komentář byl uživatelem upraven (31.10.2024 17:37) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

      Pantagruel     před 21 dny 31.10.2024 18:58 |  
      2 4

      Souhlas, k těm dobrým bych přidal i Chaloupka.

  37. zápas - trenink

    žbl68     před 21 dny 31.10.2024 17:28 |  
    7 0

    vyzkoušet široký kádr a přitom v pohodě postoupit :-) je nějaký zájemce o Juráskův přestup nebo hostování s opcí ted v zimě ? ...
    jinak mladoši dobrý a rekonvalescenti - bude to lepší :-)

    • Re: zápas - trenink

      kalex     před 21 dny 31.10.2024 17:39 |  
      4 1

      Jestli hostování, tak jedině bez opce. Ale kam?

      • Re: zápas - trenink

        žbl68     před 21 dny 31.10.2024 17:51 |  
        3 0

        opce je otázka, ale kam to je těžká otázka ... viditelně má ovšem hlavu (často velice geniální) uplně jinde ... :-/

    • Re: zápas - trenink

      Sherudan     před 21 dny 31.10.2024 19:11 |  
      4 3

      Juráska a Wallema prodat, dokud o ně někdo stojí. Pokud nezmění přístup, do roka je prodáme tak leda do Budějic.

      • Re: zápas - trenink

        žbl68     před 21 dny 31.10.2024 19:18 |  
        1 2

        na konrada W. se vykašli .... :-P ten dal dnes " " aspon " " pěkný gol ... radši sleduj progres Lingra...
        jak je psano výše - úkol realizáku nad jiné udržet cca 20 hráčů v pozitivní náladě a natěšené i když pravidelně nehrají ... což neznamená ale že by měla být zase sestava jako kdysi v levelu Matějské pouti ...
        P.S.v Budějicích by chtěl žít každý :-)

  38. Benátky na Jizerou-Slavia

    Srdcar114     před 21 dny 31.10.2024 17:30 |  
    12 1

    Je pro Slávii velice dobré,že už u nás nikdo není zraněný.V neděli hrajeme v Hradci.Skoro všichni hráči,kteří patří do sestavy Slávie, si odpočinuli.Myslím,že v Hradci vyhrajeme.

    • Re: Benátky na Jizerou-Slavia

      zeleznik2     před 21 dny 31.10.2024 18:27 |  
      3 0

      No zraněných je stále dost, i když Staněk snad již brzy, Vlček aspoň na jaře a Vorlický po sezoně.

      • Re: Benátky na Jizerou-Slavia

        obiwan     před 20 dny 01.11.2024 15:46 |  
        1 1

        Já se bojím, že Vorlicky ne že po sezoně, ale že už má po sezoně:-(

  39. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

    zeleznik2     před 21 dny 31.10.2024 18:25 |  
    9 1

    Poločas super, v druhém jsme se už asi šetřili. Škoda gólu v 90.minutě. Radost, že se vrátili Ogbu, Maso a Schranzík. Splněná povinnost a jistě v novinách bude malý článek oproti dnešnímu velkému sparťanskému, člověk si po jeho přečtení představuje, že porazili nejméně Plzeň.. a ne o udržení v druhé lize bojující Zbrojovka.

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

      Kikoriki     před 21 dny 31.10.2024 18:31 |  
      13 1

      Ty blbce že Sportu nejde brát vážně. Snaží se škodit jak můžou. Teď už nás pasovali na 100% titul a věří, že to pomůže a vleze to hráčům do hlavy. Snad jsme mentálně dal než loni. Loni nás to před Plzní psychicky srazilo.

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

      žbl68     před 21 dny 31.10.2024 19:19 |  
      1 1

      co plzen pche minimálně bayern a leverkusen dohromady :-DDD šašci jsou to rádobynovinářský ...

  40. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

    Kikoriki     před 21 dny 31.10.2024 18:28 |  
    15 0

    Máme dvě jedenáctky plus ještě 6 lidí na střídání. Jen se teď po uzdravení některých nepouštět do rotací. Ale udržet 25 lidí pozitivních i když nehrají je taky úkol. Ještě že jsem jen fanoušek a ne trenér.

  41. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

    bbslavia     před 20 dny 31.10.2024 19:39 |  
    6 4

    Důležitý je postup a nikdo se nezranil. Ti, kdo kritizují Juráska, tak jen připomenu jeho dvě přílé asistence na první dva góly a podíl na třetím gólu. Fotbal je o kvalitě ve finální fázi a tu Jurásek má suveréně lepší než ostatní hráči. On nikdy nebude dělníkem v poli.

  42. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

    Maeden (přítel SN)     před 20 dny 31.10.2024 19:50 |  
    21 1

    Po návratu z pohodového fotbálku s jasným výsledkem, bez zranění bych chtěl jen pro lidi, kteří to neviděli, uvést na pravou míru zdejší halucinační hodnocení Zmrzlého. Měl jsem ho v první půli před sebou.
    Zahrál naprosto v pohodě, v první půli zakládal nebo tahal většinu našich útoků, asi 6x utekl po lajně a solidně centroval do vápna, Při gólech vzorně ve vápně zavíral zadní, jeho aktivní nesalámistický přístup dokresluje žlutá za faul na brankáře. Dozadu kromě jednoho podklouznutí bez chybičky.
    Kdo píše, že hrál špatně nebo bez zájmu je u mě Tittelbachův levoboček a měl by komentovat kuželky.

  43. Očima Pahouše

    PahaAhma     před 20 dny 31.10.2024 20:01 |  
    24 1

    Neskutečně příjemný a retronáladou prosycený zážitek; posezení vedle smrčku, přes jehož haluze není sice vidět celý hřiště, ale to nevadí, hlavně, že mám výhled na branku, do které sestava náhradníků, kluků z béčka a navrátilců z marodky nasype během půlhodiny čtyři kusy.
    Jinak se ale ocitám v náladě přípravného zápasu někde v Nymburce, tzn nečekám brilantní kombinace ani hořící trávu, prostě pohoda, lze pokecat s cizíma lidma, koukat a sedět u toho na mezi nemá chybu :)
    Velká radost z návratu Iggyho, Ivana i Masa. Jejich výkony je blbost analyzovat, důležitý je jen to, že už můžou hrát.
    Taky mě potěšilo, že jsme po Mandyho minele v rozehrávce netekli od 4. minuty 1-0 :)
    Soupeř hrál čistě a nadšeně, góla si zasloužil, i když jsem ho přál hlavně Fabimu, ale ten v půli střídal - snad si nic neudělal a byl šetřen na víkend.
    Tož všechno dobrý. Pisálkové nebudou mít na rozdíl od inspirace galaktickou spartičkou, která doma nihilizovala skvělé Brno, co psát, blamáž se nekonala ani náznakem, věřím, že i kluci si odfrkli od běžný rutiny. Bylo fajn, jak tam měli oba naši Tomášové svý ratolestě.
    Těším se na ligu a Evropu a na další sešívaný prožitky :)

    • Re: Očima Pahouše

      žbl68     před 20 dny 31.10.2024 20:30 |  
      2 1

      pěkně sepsáno :-)

    • Re: Očima Pahouše

      kjandourek (admin)     před 20 dny 01.11.2024 13:32 |  
      3 1

      Já bych ještě přidal ty znělky, co se ozývaly při hlášení z rozhlasu... když někdo dostal žlutou, ozvalo se: "Je to rebel!" a následovalo oznámení, kdo dostal žlutou kartu... a střídání bylo zase ohlašováno písní "Já už jdu jdu jdu, už mám všechno hotový!"

      Docela by mě zajímalo, jak uvádějí červenou kartu :-)

      • Re: Očima Pahouše

        žbl68     před 20 dny 01.11.2024 16:21 |  
        3 0

        čk ? že by hitem legendární Jasné Páky - Pal odsud h..... :-D ?

  44. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

    Lunaris     před 20 dny 31.10.2024 21:15 |  
    8 0

    Kamarádi, co byli na místě, mi říkali, že Wallem dobrej, běhal, nabízel se, centroval. Tady ale dostává bídu, tak já nevím. Sám jsem viděl jen 1. poločas na lámaném streamu tipsportu, z čehož si troufám hodnotit jen to, že jsme to odjezdili, což mi jako fanouškovi povětšinou stačí.

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

      žbl68     před 20 dny 31.10.2024 21:27 |  
      5 2

      prostě si ho pár lidí vybralo za oběť to je celý ... dal gol přihrál ..... někomu byse nezavděčil ani kdyby dal goly čtyři ...

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

      lantsmit     před 20 dny 31.10.2024 21:28 |  
      8 4

      Wallem už je v nemilosti. Od okamžiku, kdy řekl, že chce ze Slavie pryč. Stalo se to každýmu, kdo si tohle dovolil. Olayinka, Lingr, Jurečka, Kinský…

      Za mě je Wallem pro ten náš totální fotbal pořád extrémně zajímavej hráč. Nejčastěji se mi líbil na útočném křídle, pak na wingbeku, všechno ostatní byly improvizace na postech, kam nepatří.

      Budu mu dál fandit a doufat, že Slavii ještě hodně pomůže

      • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

        žbl68     před 20 dny 31.10.2024 21:44 |  
        2 0

        čteš mi myšlenky ... trochu to tu je, že se zde někdo bezmezně miluje, nebo bezmezně nenávidí... a to ráhno by Konradovi zde užpár lidí rádo přistavilo, aby se stáhl z kůže po vzoru Marsyase ...
        snad jeho chvíle do konce sezony příjde, pořád i myslím,že je a především ještě bude ,platnější než někteří jiní ... dražší hráči ...

      • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

        ehad     před 20 dny 31.10.2024 22:20 |  
        2 2

        Ja koukal jen na necely 2. polocas ... a tam snad nedal jedinou prihravku, nebo alespon v jednom dost dlouhym useku hry. Tam me stval dost. V sestrihu se ale zda, ze v 1. polocase se podilel na vstrelenych golech, takze az tak spatny by to byt nemelo.

        Nicmene zatim to rozhodne na zaklad neni.

        • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

          lantsmit     před 20 dny 31.10.2024 22:28 |  
          2 11

          Do základu ho nikdo netlačí, ale jako střídač by měl být vysoko nad navěky marným Juráskem

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

      PahaAhma     před 20 dny 01.11.2024 06:06 |  
      4 0

      Konrád makal, snažil se, zároveň měl hodně nepřesností nebo spíše vzájemých nepochopení se spoluhráči při rozehrávce. V žádným případě bych ale neřek, že se flákal nebo byl otrávenej. Jeho radost z branky byla upřímná a emotivní.

  45. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

    DF007     před 20 dny 01.11.2024 06:58 |  
    22 1

    Přečetl jsem komentáře a pokusím se zastavit u Matěje Juráska. Dostává tady hodně naloženo, ale já mám prostě jiný pohled.
    1) V práci do obrany jsem u něj neviděl žádné nedostatky. Vracel se, pracoval.
    2) Ve hře do útoku byl aktivní. Ano měl ztráty, což hráči jeho ražení mají, protože se nezbavují alibisticky míče. Jistě by mohl občas přihrát a sám nevymýšlet, ale právě nestandardní řešení rozhodují zápasy.
    3) Produktivita. Včera měl opět dvě asistence. On má neuvěřitelný talent na finální fázi. A že přitom občas něco nevyřeší podle přání fanoušků? To se prostě stane. Za poslední dva zápasy má bilanci 1+2
    4) Já mám tyhle hráče rád. Trochu sobci, ale rozhodnou Vám v sezóně hodně zápasů, proto je potřebujete.

    Obdobný případ je Wallem. A je pravda, že mít dva takové hráče najednou v sestavě může být trochu problém, ale jako back up za sebe mi sedí do kádru skvěle.

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

      denydzlSKS     před 20 dny 01.11.2024 07:37 |  
      5 1

      Souhlas s tim co píšeš.

      Často tady voláme po tom, ze by realizak mel přestat pretvaret hráče a naopak by je mel nechat vynikat v tom, v cem jsou dobry…tak nechme Juráska občas zadrbat něco, obcas zakoncit neco, co by stalo za nahravku, tvarit se kysele a ja nevim co jeste..

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

      Hubicka     před 20 dny 01.11.2024 07:54 |  
      8 1

      K Wallemovi jen fakta. Je tu dost dlouho a do základu se neprosadil a asi se mu to nepovede. Taky to, že chtěl pryč svědčí o ton, že to i tak vidí on sám.To že je sympaťák a asi hodný kluk je jiná. Juráska bude Slavia asi držet protože je to střelec a může mu to tam začít padat. Otázka je kdy a zda. Taky bude hrát roli jeho manažer. Zatím u Juráska vedení Slavie postupuje uváženě.

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

      Miklos     před 20 dny 01.11.2024 10:31 |  
      3 0

      Jako souhlas ALE mě prostě chybí u něj drive. Jak kdyby makal na 60% a svou naprosto výjmečnou levačkou v poslední třetině zápas co zápas vykouzlil bombu do branky nebo centr přímo na hlavu. Ale ta jeho levačka by fungovala i kdyby makal na 100%. Upřímě nevím jak je na tom s fyzičkou..

      • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

        DF007     před 20 dny 01.11.2024 11:10 |  
        2 1

        Já souhlasím, že nemá úplně top formu, ale přesto má do ofenzivy takové přednosti, že je škoda ho nevyužívat.


        Komentář byl uživatelem upraven (01.11.2024 11:10) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

      japhy     před 20 dny 01.11.2024 11:04 |  
      4 2

      Souhlas. Minule jsem tu Juráskovi trochu myl prdel, ale teď, když byli na place oba s Wallemem, dalo se porovnávat. A kupodivu z toho Jurásek vyšel jako vítěz. Opět tam měl pár nesmyslů, ale dvě asistence, dvakrát mohl skórovat, k tomu aktivita dopředu, průnikovky, nic nevypustil, to všechno ty nesmysly vyváží.
      Po střídání si plácal s fanouškama, vypadal v pohodě.
      Wallem sice gól, asistence dost šťastná, ale přišlo mi, že mu míč skoro překáží, rychlej extra není, soubojovej taky ne.
      Takže tyhle dva spolu radši ne.
      Zmrzlý sice nenápadnej, to on ale byl vždycky, dát mu pár zápasů, bude v pohodě, na jaře se taky rozehrával pomalu. Za Dioufa dobrej backup.

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

      lantsmit     před 20 dny 01.11.2024 11:55 |  
      4 8

      Bavíme se tady pořád o Juráskově výkonu proti třetiligovým Benátkám?

      Dokázali bychom podobnou "obhajobu" uplatnit na kterýkoli z jeho výkonů za posledního půl roku, ať už v lize, Evropě nebo třeba za repre? To znamená v zápasech, kde bychom jej už po těch třech letech usilovné práce měli umět pravidelně využívat...

      • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

        DF007     před 20 dny 01.11.2024 13:20 |  
        10 0

        Ano, pořád o tom samém. Jen bych připomenul. že to byl on, kdo dal gól v Razgradu, loni nám zachránil odvetu proti ukrajinskému týmu v Polsku (nemůžu si vzpomenout na jméno), gól proti Dukle. Podívej se na statistiky a zjistíš, že na to, kolik odehraje minut je neskutečně produktivní. Je to o tom, co jsem psal shora. On je naprosto rozdílový v poslední třetině hřiště, kde dokáže vymyslet nestandardní řešení. Já říkám, že má spoustu ztrát, ale to je právě vedlejší produkt. Vzpomeňme si na Olayinku, jak jsme na něj nadávali za ty jeho ztráty, ale pro mužstvo byl skoro nepostradatelný. Jasně, uznávám, že Olayinka byl mnohem pracovitější.

        • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

          lantsmit     před 20 dny 01.11.2024 15:24 |  
          4 2

          Produktivní? Pokud je "jenom" produktivní, tak má ještě větší problém, než měl dlouhodobě hejtovaný Jurečka... Připomínám, že oba nejčastěji nastupovali ze srovnatelné pozice pod hrotem (ať už z křídla - Jurásek téměř vždy, nebo z prostředka - což bylo u Jurečky cca v polovině případů oproti minutáži na křídle)

          Zde jsou tvrdá čísla:

          Jurásek má celkově odehraných 2653 minut (což představuje cca 29,5 celých zápasů) s bilancí 15G a 10A, to je průměr 0,85 bodu na zápas.

          Jurečka měl celkově u nás odehraných 4720 minut (což představuje cca 52 celých zápasů) s bilancí 46 + 12, to je průměr 1,12 bodu na zápas.

          Nepočítám do toho MOL Cup ani starty za béčko ve druhé lize.

          Měřeno statistikou EPA (Expected Points Added), která vyjadřuje přínos gólů k bodovému zisku týmu, tzn. čí góly byly pro bodový zisk Slavie (v lize) důležitější, tak měl Jurečka v posledních dvou sezónách 10,7 a 10,24, zatímco Jurásek 3,59 a 3,49.



          Komentář byl uživatelem upraven (01.11.2024 18:11) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

            DF007     před 17 dny 04.11.2024 10:08 |  
            0 0

            Čísla jsou fajn, ale je třeba se také podívat, z čeho jsou tvořena a pak to teprve interpretovat. A teď jsem u penalt, z kterých dal Jurečka skoro polovinu svých gólů. ta statistika potom bude vypadat úplně jinak.

            • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

              lantsmit     před 17 dny 04.11.2024 10:19 |  
              0 1

              Ty penalty se musej umět proměňovat tak, že jsi v nich z 15 lidí základní rotace nejlepší v týmu jako je Slavia. Aby ses k nim vůbec dostal. A pak se musí na taková čísla skutečně i proměnit. Protože samy tam ty góly nenapadají ani z té pětky. Je milion důvodů, proč byl takovým exekutorem Jurečka a proč jím nebyl Jurásek. Produktivita je samozřejmě jedním z těch nejdůležitějších.

              • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

                DF007     před 17 dny 04.11.2024 11:16 |  
                0 0

                Asi jsem ani nechtěl reagovat, ale přeci jen to udělám. To, že Jurečka penalty kopat uměl, je fakt, který nelze jakkoliv zpochybnit. Ale rovnou mezi řádky sdělit, že Jurásek by je nadával, to chce odvahu. Prostě a jednoduše Jurečka svými penaltovými brankami těžil z práce ostatních. Navíc se prosazoval zásadně ve vlnách a nebyl konstantní ve výkonnosti. Pro mě je Matěj Jurásek mnohem důležitějším hráčem pro výkony mužstva. Ale o tom, kdo je lepší rozhodne trh, ten nám ukáže cenu hráčů.

                • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

                  lantsmit     před 17 dny 04.11.2024 12:12 |  
                  0 1

                  Trh nám v případě srovnání třicetiletého Jurečky oproti jednadvacetiletému Juráskovi neukáže nic moc. My tu porovnáváme jejich přínos pro Slavii, a pokud to Jurásek podle očekávání v zimě zabalí, resp. bude odejit, tak by měl být výsledek tohoto srovnání pro každého jasný. Pokud se stane zázrak a Jurásek začne fungovat, tak jedině v takovém případě bys mohl mít nakonec pravdu ty.

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

      coogee     před 20 dny 01.11.2024 13:26 |  
      3 2

      Naprostý souhlas. Když je někdo nastavený tak, že na Juráskovi nebo Walemovi chce vidět jen ta negativa, samozřejmě si je najde a jeho názor to utvrdí. Kdo nic nezkusí, ten nic nezkazí.
      Já tedy oběma dost věřím, že časem své možnosti ukážou. Je to taky hodně o tom, jak jsou spoluhráči schopni předvídat to, co s balónem jsou ti dva schopni udělat. Je to i otázka jejich pravidelného nasazování do zápasů a souhry s ostatními. Dejme jim čas!
      Moc dobře si pamatuju na ty příspěvky, které svého času kritizovaly Součka nebo i Nika. A jak se pak ukázalo, byly přinejmenším neoprávněné.

  46. Hřiště v Benátkách

    IJS     před 20 dny 01.11.2024 12:43 |  
    30 1

    Zdravím, nebude se vyjadřovat k vlastnímu zápasu, ale k fotbalovému areálu v Benátkách. Předen říkám - nikdy jsem tam nebyl! Ovšem když jsem si vyslechl poslední podcast MNF, kde ( tuším že VLAJKONOŠ ? ) se několikrát opovržlivě a urážlivé vyjádřil a fotbalovém stadionu v Benátkách, tak jsem čekal úplnou hrůzu a na hřišti pomalu škváru. O to víc mě útulný stadionek, kde se léta hraje divize, překvapil. Hodně příjemně překvapil. A to jak diváckou přátelskou atmosférou, tak i zázemím a v neposlední řadě trávníkem. Reklama na výkonnostní fotbal!
    Mám pocit, že výše jmenovaný kritik navštěvuje jen ligové zápasy a hlavně v Praze. Proto se mu zdá divizní stadion ( letos sice ČFL ) města s 8.000 obyvateli, kde běžně chodí na fotbal cca 400 diváků, pod jeho rozlišovací úroveň. Ovšem právě na takých to hřištích a i na menších - vesnických, začínali dnes ligoví hráči a reprezentanti a o to víc si potom svojí šance váží. Já se pohybuji ve výkonnostním fotbale a vím jak vypadají hřiště, kde začínal např. Tomáš Holeš, Tomáš Souček, Vašek Pilař aj. To by se teprve Vlajkonoš divil.... Nikdy bych si nedovolil, bez znalostí věcí, někoho a něco tak kritizovat.

    • Re: Hřiště v Benátkách

      El Greco     před 20 dny 01.11.2024 13:33 |  
      14 0

      Já to tam znám, mám ve městě kamarády. Je to hezkej sportovní areál a trávník by jim asi mohli závidět leckde v lize. Hejty jsou úplně mimo mísu.

    • Re: Hřiště v Benátkách

      donford     před 19 dny 01.11.2024 22:41 |  
      16 0

      Hezky to kolega IJS napsal. Už vícekrát jsem tady psal, že jsem naší ligy celkem pamětník, a tak vzpomínám na léta 1960 až 1970, kdy ještě na Dukle nebyla hlavní tribuna a my jsme seděli přesně tak na travnatém kopečku, který byl poměrně strmý, a my, diváci, jsme občas klouzali po stráni dolů.Ti šikovnější měli s sebou lopatky a vytvořili si ve stráni jakási sedátka v hlíně. Ale pod námi se děly věci. Vždyť tam hráli ti nejlepší fotbalisté u nás, kteří se dostali v roce 1962 až do finále Mistrovství světa v Chile.
      Místa tam bylo vždy dost, protože Dukla (dříve ÚDA Praha) měla opravdu málo fandů. Nikdy jsme jí nezapomněli její socialistické privilegium nabrat do svých řad, na koho si ukázala prstem. A když k tomu přidám, že o vysloužilé fotbalisty se armáda dobře postarala, dala jim i patřičné lampasácké hodnosti a z nich vyplývající skvělou, nadměrnou penzi, tak není divu, že nenávist a pohrdání nás fandů bylo nezměrné. Oblíbený byl tenkrát slogan: Dukla pukla! Což se ovšem tak často nestávalo.
      Pokud ale chtěl někdo vidět opravdu špičkový ligový fotbal, viděl ho především na Dukle. (Pavlis, Dolejší, Novák, Čadek, Ječný, Šafránek, Borovička, Pluskal, Masopust, Kučera, Dobay, Vacenovský, Brumovský a já z hlavy nevím, kdo ještě).
      Jinak na Slavii byly i v těch dobách v Edenu návštěvy poctivých 30 tisíc diváků, na Dukle 2, někdy až 4 tisíce. A i naše slávistická modla Franta Veselý si tam odkopal rok vojny. Lála s Nepomuckým naopak dva, a to v Dukle Pardubice.
      Proto mně také zápas v Benátkách, kde ovšem stráň zdaleka nebyla tak strmá, připomněl tehdejší dobu, kdy jsme se po zadku šoupali po travnaté stráni dolů a přáli si vidět nemožné. Krásný fotbal, který Dukla předváděla a přitom její porážku.


      Komentář byl uživatelem upraven (01.11.2024 22:42) . Zobrazit původní komentář

  47. Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

    DKNL     před 20 dny 01.11.2024 15:57 |  
    1 0

    Dnes by měla hrát Libérie. Oskar nejel?

    • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

      lemonade     před 20 dny 01.11.2024 17:23 |  
      16 0

      To, co hrají dneska, je kvalifikace na speciální typ mistrovství Afriky, které je určeno jen hráčům hrajícím v Africe - aby dostali šanci, protože jinak většina reprezentantů hraje mimo kontinent. Proto jsou týmy tvořeny úplně jinou reprezentací.

      • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

        DKNL     před 20 dny 01.11.2024 17:26 |  
        1 0

        Tak to jo. Dík.

      • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

        Kratass97     před 19 dny 01.11.2024 21:17 |  
        1 0

        Tak to na takové akci je asi hodně skautů ne ? Myslíte že i od nás ? To jsem nevěděl že něco takového je díky za info

        • Re: Benátky nad Jizerou - Slavia 1:4

          mudrc     před 19 dny 01.11.2024 21:27 |  
          5 2

          Skauti Slavie leteli v utery z Vidne do Senegalu a Nigerie, kde ciste pro nas klub sehrala tamni mladeznicka centra (akademie) cvicna utkani 2x30. Primarne jde o doplneni hracu do b tymu.