Během prvního poločasu zápasu s Duklou se na slávistech do určité míry projevil těžký čtvrteční zápas v Bilbau. Taktéž se projevilo, nakolik zásadní je pro útočnou hru sešívaných Provod (který byl tentokrát velmi rozumně pošetřen a nasazen až v průběhu druhé půle). Relativně dlouho jsme se nemohli proti houževnatě hrající Dukle gólově prosadit. Prebsl se snad sám zalekl své šance, Bořil dorazil míč po předchozím ofsajdu spoluhráče a Dioufa výborně vychytal Hruška. Slavii tak přišla vhod smolná ruka Ludvíčka ve vlastním vápně, po které proměnil penaltu Chorý.
Ve druhé půli se převaha Slavie stupňovala, což vyústilo v krásnou branku Juráska a druhou trefu Chorého. Rozdíl ve kvalitě mužstev byl na trávníku jasně patrný, i tak nám Dukla nedala nic zadarmo a nakonec si dost možná branku zasloužila. Mešanoviče ale ještě za stavu 0:0 vychytal Kinský, Špatenka pálil po chybě Ševčíka vedle a parádní ránu Bačinského v nastavení zastavila tyč.
Slavia si tak celkem poklidně připsala další výhru a po vzájemném zápase Plzně se Spartou zvýšila náskok na čele tabulky. Na největšího rivala tak mají červenobílí náskok už 9 bodů, nicméně bych nezapomínal, že na 2. místo se dostala Viktoria, která ztrácí bodů 7. Plzeň radši nepodceňovat! Nicméně my bychom se měli starat hlavně o vlastní zápasy a výkony. Protože pokud si udržíme podobnou kvalitu jako za poslední měsíce, tak nebudeme muset konkurenci více řešit.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Antonín Kinský - 7 - Ještě za stavu 0:0 výborně vychytal Mešanoviče (ofsajd byl sporný a gól by třeba platil). Ještě předtím vytěsnil tvrdou střelu Kozmy.
Tomáš Holeš - 7 - Dobře centroval na hlavičku Dioufa. Obrana zápas zvládla s dalším čistým kontem.
David Zima - 7 - Velmi dobrým výkonem, potvrdil svou současnou formu.
Jan Bořil - 7 - Po rohovém kopu prorval míč do sítě, ale bohužel byl předtím v ofsajdu Prebsl.
David Douděra - 6 - Po jeho centru zahrál Ludvíček rukou, ve druhé půli pohotově pálil těsně vedle.
Filip Prebsl - 6 - Dobře doplnil vápno a dostal se do první tutovky zápasu, ale míč netrefil hlavou vůbec dobře. Celkově záskok za Oscara zvládl relativně dobře.
Christos Zafeiris - 6 - Lepší šestka. Byl o něco aktivnější než Prebsl, toho dobrým centrem našel v šanci.
Malick Diouf - 6 - Tentokrát hrál až příliš na sebe a v akcích nebyl natolik úspěšný jako obvykle. Jeho výbornou hlavičku vytěsnil Hruška.
Ondřej Lingr - 6 - Poctivý výkon, herní lehkost tam však není.
Tomáš Chorý - 8 - Potvrdil svou klíčovou roli dvěma brankami. Penaltu sice neumístil ideálně, ale kop byl dostatečně razantní, takže si míč cestu do sítě našel. Vstřelil ještě jednu branku z poměrně lehké pozice, ale kromě produktivity pomohl Slavii i poctivou a kvalitní hrou v poli.
Matěj Jurásek - 6 - Herně mě příliš nepřesvědčil, individuální akce se mu příliš nedařily a míče spíš ztrácel. Ukázal ale záblesk své výjimečnosti, když fantastickou ránou z úhlu "pod víko" zvýšil na 2:0. Ještě o chvíli předtím poslal přesný centr na Chorého, který byl ale v ofsajdu.
Lukáš Provod - 7 - Pošetřil síly. Když na hřiště přišel, tak ukázal svou extratřídu a připravil branku pro Chorého.
Dominik Pech - 6 - Za necelou půlhodinu mě zaujal. Osobně bych se nebál mu dávat šanci častěji, i na úkor Ševčíka.
Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (26)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
slaviator před 22 dny 30.10.2024 00:29 |A dnes jako bonus hodnocení týmu jako celku: Sparta -9!
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
DF007 před 22 dny 30.10.2024 06:59 |Škoda, mohl to být pěkný komentář, kdybys napsal Slavia +9. Proč to děláš takhle je mi záhadou. Měli bychom se starat o sebe a ty z druhého břehu mít u p... Ale hlavně je to +7, protože podceňovat Plzeň by se nám mohlo zle nevyplatit.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
lantsmit před 22 dny 30.10.2024 07:58 |Baví mě srovnání, že byl Zafi “o něco lepší než Prebsl”, proto lepší šestka, oproti Prebslově šestce čistý. A dále, že: “Celkově záskok za Oscara zvládl relativně dobře.” To je takový vyznamenání, že na víc nemohl nikdo včetně Prebsla samotnýho ani pomýšlet.
Jinak tu stejnou šestku pro Juráska nemůže myslet vážně ani Alanor. Zvlášť ve srovnání se stejně hodnoceným Pechem, za výborný výkon při jeho první větší minrutáži.
Komentář byl uživatelem upraven (30.10.2024 11:48) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Baví mě srovnání, že byl Zafi “o něco lepší než Prebsl”, proto lepší šestka, oproti Prebslově šestce čistý. A dále, že: “Celkově záskok za Oscara zvládl relativně dobře.” To je takový vyznamenání, že na víc nemohl nikdo včetně Prebsla samotnýho ani pomýšlet.
Jinak tu stejnou šestku pro Juráska nemůže myslet vážně ani Alanor. Zvlášť ve srovnání se stejně hodnoceným Pechem, za výborný výkon při první větší minrutáži..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
belmis (přítel SN) před 22 dny 30.10.2024 08:34 |Jako přesnější se mi zdá hodnocení čtenářu SN, ale to by bylo asi u většiny lidí rozdílné.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
mig52 před 22 dny 30.10.2024 08:46 |Nj., ale Juras dal důležitý uklidňující gól a to se sakra počítá, zvláště, když ten fotbal hrajeme na góly. A byla to taková šleha pod břevno, že byť šla na bližší tyč, gólman dle mne neměl šanci zvednout ruku (ruce).
Komentář byl uživatelem upraven (30.10.2024 08:46) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nj., ale Juras dal důležitý uklidňující gól a to se sakra počítá, zvláště, když ten fotbal hrajeme na góly. A byla to taková šleha pod břevno, že byť šla na bližší tyč, gólman dle mne neměl šanci zvednot ruku (ruce)..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
lantsmit před 22 dny 30.10.2024 08:59 |V pořádku.... Do té doby byl na dvojku a kdyby to nebyl Jurásek, tak by ve druhý půli dřepěl na lavici.. OK, gól si zasluhuje vzhledem ke způsobu provedení (nikoli k vývoji na hřišti, kde o vítězi nebyl pochyb ani za stavu 1:0 a druhý gól od kohokoli doslova visel ve vzduchu) něco mezi 6-7, takže celkově za mě čtyřka odpovídající. A vlastně i korespondující s hodnocením od JiT.
Komentář byl uživatelem upraven (30.10.2024 09:05) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
V pořádku.... Do té doby byl na dvojku a kdyby to nebyl Jurásek, tak by ve druhý půli dřepěl na lavici.. OK, gól si zasluhuje vzhledem ke způsobu provedení (nikoli k vývoji na hřišti, kde o vítězi nebyl pochyb ani za stavu 1:0 a druhý gól od kohokoli doslova visel ve vzduch, něco mezi 6-7, takže celkově za mě čtyřka odpovídající. A vlastně i korespondující s hodnocením od JiT..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
birkin před 22 dny 30.10.2024 08:09 |podle mě ten gol Juráska jde trochu za brankářem Dukly, přece jen to byl gol na bližší tyč. Tím ovšem nepopírám, že to Jurásek udělal parádně.
.
japhy před 22 dny 30.10.2024 09:42 |Nikdo mě nemůže nařknout z toho, že bych tu Juráskovi nepřál, ale ruku na srdce, kdyby hrál jinde, nikdy bychom po takovém hráči netoužili. Přitom kdyby se tomu mezkovi někdo pořádně povrtal v hlavě, byl by suprovej. Když on ale než by přihrál, tak prostě bude chodit klidně do dvou.
Re: .
levap před 22 dny 30.10.2024 10:10 |Souhlasím, předpokládám, že to JiT zkouší a doufám, že bude úspěšný. Moc bych jim to oběma přál. Jenom drobnost k hodnocení, Lingr je pro mě zklamání, určitě si za svůj výkon nezaslouží stejnou známku jako Zafeiris, nebo Diuf.
Re: .
lantsmit před 22 dny 30.10.2024 11:14 |Když v té hlavě nic k provrtání není, tak se s tím objektivně nedá nic dělat. Mám silné přesvědčení, že jeho vystoupení s Duklou bylo poslední kapkou v poháru trpělivosti našeho realizáku. Při těch aktuálně obrovských ambicích podložených mimořádnou kvalitou na všech postech zkrátka nemůže být čas na práci s jedním takovým hráčem neomezený. Zatím dost marná snaha o jeho zhodnocení, která trvá už TŘETÍ SEZÓNU, nás začíná stát víc, než kolik z ní dokážeme vytlačit. Protože místo Juráska jsme mohli za tu dobu otočit, resp. x-násobně zhodnotit klidně i dva jiné hráče. Nehledě na ten sportovní přínos, který je u něj v tuhle chvíli přinejmenším sporný. Což ostatně přesně pojmenoval JiT - byť ne takto natvrdo - ve svém pozápasovém vyjádření.
Re: .
belmis (přítel SN) před 22 dny 30.10.2024 11:23 |Bohužel si myslím, že pro Juráska (a vůbec všechny podobné hráče jako on nebo Hložek) je mnohem těžší naučit se hrát ve větší intenzitě a přepínat rychle do obrany (což je v dnešním fotbale naprosto nezbytné) než méně talentovaného hráče, který toto má, naučit kvalitní centr, střelu, zpracování nebo lepší kličku.
Re: .
japhy před 22 dny 30.10.2024 12:37 |Nastavením mi přijde jako všichni nadějní hráči ze sparty b. Jeden jak druhej - já jsem king, protože od dětství dělám z protihráčů blbečky, já makat nemusím. Chyba v trenérech mládeže?
Krásně to bylo vidět v Leverkusenu Wirtz vs. Megatalent. Jeden už vlastně hvězda, přesto dřel jak kůň, akční radius jak náš Oscárek, dozadu tahal. Druhýmu bys dal pětikorunu...
Párkrát za sebou bych mu dal základ, v klidu a ať se ukáže, jestli bude prospěšnej. Jinak to bude Neverending story, co nikam nepovede.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
žbl68 před 22 dny 30.10.2024 11:25 |ok, jen Pech - 7 , Zafa - 7 ...
a s tím Lingrem to je přesné ...
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
CyWilly před 22 dny 30.10.2024 12:45 |Já bych se jenom vrátil k té poslední větě u Pecha: "Osobně bych se nebál mu dávat šanci častěji, i na úkor Ševčíka." Je mi fakt líto, že to musím napsat, ale na úkor Ševčíka už by měl hrát prakticky kdokoliv z kádru. Měl jsme ho rád, ale už by neměl dres Slavie nikdy oblíknout. Kdykoliv letos nastoupí, je Slavie -1 nebo ještě hůř.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
japhy před 22 dny 30.10.2024 13:45 |Můj vztah k němu se už zcela vyčerpal a teď už jsem vyloženě nerad, když ho vidím nastupovat.
Mám s ním ale spojených spoustu pozitivních zážitků, navíc loni se dost hodilo, že vydržel víceméně zdravej a odtahal to za Zafeirise, takže bych mu přál nějaký rozlučkový střídání a v zimě ho uvolnil.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Hesmir (přítel SN) před 21 dny 31.10.2024 12:44 |Trochu si říkám, jestli nejde do hry proto, aby měl dost startů, až to na konci sezony dobře dopadne, aby měl medaili i on, když by v zimě odešel...
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 22 dny 30.10.2024 13:07 |Přeji všem hezký den i s kávou:-)).
Za hodnocení se sluší poděkovat a respektuji přidělené známky hráčům.
Spíš než známky jsem se všímal toho, jak se hráči poperou sami se sebou po náročném "mači" v Bilbau a nakonec to po takovém pomalejším rozjezdu zvládli dobře.
Dokonce to ve druhé půli bylo ještě lepší a to je impuls a motivace pro ty kluky, kteří nastoupí zítra do pohárového zápasu.
Ať ukážou sami, zda chtějí a budou bojovat o červenobílý dres.
Zda chtějí pomoci i těm, kteří potřebují trochu zregenerovat síly na zápasem z Hradcem, popřípadě se dokonce dostat na tento zápas do základu.
To se třeba týká i Dominika Pecha, který si rozhodně vedl lépe než Petr Ševčík.
Obecně se dá říci, že hráči jako Michez, Zmrzlý, Prebsl a i Chaloupek nám ukazují, že je dobré s nimi pracovat a dávat jim "čuchnout". A to je tu ještě Walem, Masopust, Schranz a další kluci. Oni by teď měli pomoci Slavii a dokázat, že jsou v Edenu právem.
Můj děda vždycky říkal, že je třeba vidět "až za kopec" a už jsem i tohle zde několikrát napsal. Tak teď přichází období dalších několika zápasů, kdy se to ukáže.
Je mi jasné, kdo toužebně očekává naše klopýtnutí a nějaký nezdar. I to se může stát, pokud něco někde podceníme a budeme "machrovat".
Proto věřím, že tohle naši kluci nedopustí a pan Tvrdík a pan Trpišovský to pohlídají.
Také tomu musí pomoci Ti, kteří teď Slavii opravdu táhnou. Moc se mi líbilo, jak po chybě Ševčíka (smrdělo to gólem) ho Douděra s Kinským seřvali a jak třeba Chorý povzbuzoval Pecha a Juráska. Jak Bořil hecoval Zimu a Holeš si plácl se Zafeirisem, když se jim nepovedlo jedno založení útoku a Zafeiris se chytal za hlavu.
A ještě nakonec přidám, jak Luboš Kubík pochválil naše vystupování a chování hráčů a lavičku za předvedený výkon.
Na závěr bych ještě pochválil celou myšlenku ohledně dárcovství krve a poděkování všem, kdo jsou jejími dárci.
To bylo velmi chvályhodné a díky pane Tvrdíku.
S úctou k Vám všem
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
IJS před 22 dny 30.10.2024 14:23 |Dík za hodnocení i známky se kterými nemám problém. Ale myslím, že je na čase přestat slavit a dívat se na další zápasy s pokorou. Media jsou plné článků "Sparta v krizi" a "Slavia jede!" a ono to zavání podceňováním. Až mi to přijde, že je to cílená masáž např. Sportu, kde dnes píše Jirka Fejgl, že Slavia má na 90,5 % titul jasný! Tohle nerad vidím i slyším! Už jen do konce podzimu nás čeká daleko těžší los než Spartu. Venku Hradec, Baník, Olomouc, Teplice - nic lehkého! Pokud si udržíme tento náskok po posledním prosincovém kole, tak budeme asi hodně spokojeni. Hlavně se bojím Sparty v "šedé zóně"! Víme co dokáží - viz jaro 2023!
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
kostelnivlajka před 22 dny 30.10.2024 14:25 |Ale zas proč bejt v koutě, když si můžeme vyskakovat?
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Slávista 51 před 22 dny 30.10.2024 15:26 |Vyskakování zatím nepřehánět -
vynahradíme si to na konci sezony, co by mistři ligy/přímý postup do LM + vítěz MOL CUPu.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
kupik před 22 dny 30.10.2024 15:21 |Dobrý odpoledne,přátelé
tak díky k.Alanorovi za hodnocení,kde průměrná známka má i jakousi symboliku.
6,79 hezkej průměr a navíc 7 znamená 7 bodů náskok před Plzní a 9 jest náskokem oproti rudokožcům.
Přátelé,ruku na srdce,kdo z nás to na začátku sezony čekal.
Obzvláště ve dnech,kdy byl ohlášen přestup roku T.Chorýho.Já osobně nikoliv.
O to víc jsem rád a potěšen při pohledu jak na tabulku,tak i při sledování hry samotný.
A taky jsem rád a i trochu hrd na mojí úvahu či komentář z 1.7. kde jsem se zmínil na téma tohoto transferu.
Nejsa vychován a vzdělán v prognostickým ústavu,nejsa ani Sybilou,psal jsem s apelem na vaše slávistické srdce dejte prosím tomu Chorýmu čas.Pravda,palečků dolů přišla celá řada,nevadí,ale čas mi dal za pravdu a též všem,co tomuto bijci věřili.
Je rozdílovej,je bojovnej,při svý figuře až neuvěřitelně technickej,pracuje na velkým prostoru a nedělá kiksy a primadonu.
Od dob M.Škody takovou hlavu neměl v obou vápnech nikdo.Jde tam s rizikem,dostává spoustu ran a nebulí.
Jak říkal pan trenér Rada,patrně s nadsázkou,nepadej tolik, Tomáši.A odpověď? Pracuju na tom.To mluví za vše a ta práce je u něho vidět.
Tím samozřejmě nechci nechat v polostínu jeho spoluhráče,všichni mají svůj podíl na tom kde se naše Slavia nyní nachází.
Ale jak říká kolega IJS pozor na chybu,eště se neradujme,zajíci se sčítají až po honu.Pakliže to někomu nepůjde moc na pažitu zapojí všechny síly černý magie abysme měli po radosti.
Snad k tomu nedojde.
A maličkost na závěr. Matěj Jurásků.
Dejte mu prosím čas jako T.Chorýmu.Já taky nejsem úplně vodvázanej z jeho pojetí a výkonů,ale levačku má geniální.
Bude to dobrý,uvidíte.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
SLAVIESTA před 22 dny 30.10.2024 17:30 |Přikláním se k názoru na Juráska. Je to mladý kluk, velmi talentovaný, nevrhejme se na něj jako supi. Jeho čas může přijít a bude tady pak oslavován. Vždyť někteří mazáci i když jim to zrovna nejde, dostávají víc tolerance než on.
Komentář byl uživatelem upraven (30.10.2024 19:20) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Přikláním se k názoru na Juráska. Je to mladý kluk, velmi talentovaný, nevrhejme se na něj jako supi. Jeho čas může přijít a bude tady pak oslavován. Vždyť někteří mazáci i když jim to zrovna nejde dostávají víc tolerance než on..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
cvočkař Danda před 22 dny 30.10.2024 15:39 |Prosim Vás máte-li někdo kontakt na oficiální stránky Slavie, upozorněte,prosím, že Tomáš Chorý se nejmenuje Nemocný,jak je opakovaně psáno.Chápu, že to je důsledek AI v počítači,ale autor by si to měl alespoň po sobě přečíst a nesmysly zkorigovat.
Díky.
Jinak fotbal docela dobrý, hlavně výsledek.S hodnocením souhlas.
PS Sokrate prosím zase o nějaké latinské citáty.Diky cvočkař. Danda
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
iwanowicz před 22 dny 30.10.2024 18:17 |Jen mala poznamka k Choremu. V Tiki Taka byl Stepan Sebrle a Sveceny se ho ptal, co rikal prave na Choreho. Odpoved byla, ze podle nej to byl nas nejlepsi hrac a ze ho hodne prekvapil jak je behavej. Ze cekal, ze je silnej ve vapne a udrzi mice, ale ze vazne necekal, ze bude celej zapas takhle sprintovat a neustale zabihat za obranu a napadat a ze je na svoji vysku vazne rychlej. Docela me prekvapil, jak ho vychvalil. Je videt, ze se u nas Chory posunul na novou uroven. Loktovani pri hlavach je minulosti, soustredi se na fotbal a je docela neskutecny, jak nas jeho prichod pozvedl. Navic se zda, ze je respektovanej i v kabine.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Flame před 22 dny 30.10.2024 18:36 |Zdravím všechny,
hlína je, že se Chorému teď vyčítá, že moc padá. Co má proboha dělat, když ho okopávají jako brambory a on to nemůže moc oplácet. To by bylo řevu, kdyby někomu naložil, jak je zlý a špatný.
A když padne jeho sto kilo, je to rána, co si budeme povídat.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Mimoň před 21 dny 30.10.2024 23:17 |Na začátku Jindra hrál hlavně se Škodou v útoku, a tam to bylo ku prospěchu. Je vidět, že pro Jindrův styl je ideální vyšší útočník... Často se centruje, hraje se nátlakově. Je logické, že přišel takto fyzicky vybavený a vysoký útočník... když pak se připočte, že je to zároveň ještě i poctivý hráč, co fakt neuhne ze souboje... je to takřka dokonalé spojení v českých podmínkách... No dál....Přesně jak je to v hodnocení-Pech by měl dostávat víc šancí. Vypadá herně upřímně už teď lépe než Ševčík... Šéva bohužel... tam to vypadá, že už to nejlepší bylo. A asi není úplně ten typ Bořila, který dokázal takřka nemožné a vrátil se snad ještě lepší než kdy jindy. Navíc těch návratů už bylo...poslední dobou je více zraněný než ready do zápasu...a musí to být zkrátka pro něj ohromně těžké a frustrující. Chápu že mu trenéři chtějí dát šanci. Ale už s Koldou se prostě ukázalo, že někdy to prostě je kontraproduktivní. Takže snad se trenéři poučili. Byť je to takto napsáno hodně tvrdě...ale fotbal už je zkrátka takový
Komentář byl uživatelem upraven (30.10.2024 23:26) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Na začátku Jindra hrál hlavně se Škodou v útoku a tam to bylo ku prospěchu. Jde vidět, že pro Jindruv styl je ideální vyšší útočník...Často se centruje, hraje se nátlakově.
Skrýt původní komentář