Slavia nastoupila ve výrazně obměněné sestavě, což bylo pochopitelně hojně diskutováno. Z mého pohledu šlo o logickou a správnou věc. Lidské tělo totiž nezvládá zregenerovat a odehrát dva zápasy naplno během čtyř dnů. V následujícím zápase klesají čísla okolo fyzičky o zhruba 20 %. Bylo tak jasné, že budeme muset rotovat buď s Ajaxem, nebo se Spartou, která má výhodu dvoudenního odpočinku navíc. I když odhlédnu od vzájemné rivality, tak mi čistě pragmaticky přijde důležitější derby. Jde v něm díky přímému postupu do Ligy mistrů o stamiliony (nehledě na zisk trofeje), s Ajaxem šlo o desítky milionů, tedy o řád nižší sumu. Liga sice bude ještě dlouhá, to stejné ale platí o Evropě - ve včerejším zápase se o ničem podstatném nerozhodovalo. Takže ještě jednou - trenéři udělali s rotací naprosto logickou věc a mají v něm mé plné pochopení i podporu.
Množství změn v sestavě bylo samozřejmě na trávníku vidět. Snaha se hráčům upřít nedala, ale v první půli nám souhra skřípala až příliš (hlavně na levé straně). Riskantní byla vzhledem k rychlosti hráčů soupeře i hra s vysoko postavenou obranu. Ajax se na brejky mohl naneštěstí soustředit po zcela zbytečném penaltovém zákroku Zmrzlého. Náš výkon se sice postupem času zvedl, ale i tak vyhrál první půli na šance nizozemský klub a v zásadě jsme mohli být rádi, že Brobbey zahodil šanci na 2:0.
Do druhé půle jsme ale nastoupili v úplně jiném rozpoložení. A to ještě před nasazením tradičních opor. Branku se sice povedlo vstřelit až po jejich nástupu na plac po přesné hlavičce Chorého ze 67. minuty, šlo ale o vyrovnání naprosto zasloužené a plynoucí z výrazné územní převahy. Slavia se pak tlačila za strhnutím výsledku na svou stranu, bohužel hosté i díky četným hereckým etudám v závěru dokázali odolat. Nicméně i remízový výsledek beru - zvlášť po relativně slušném výkonu - a nevidím v něm žádný větší problém pro ambice Slavie (tedy postup do vyřazovací části mezi 24 nejlepších, zvýhodněnou nejlepší osmičku spíš beru jako méně pravděpodobný ideální scénář).
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Antonín Kinský - 7 - V 15. minutě výborným reflexem zasáhl proti nebezpečné teči Holeše do vlastní brány. Ve druhé půli si pak ještě jistě pohlídal střelu mezi nohy z ojedinělé šance Ajaxu. V zápase se prezentoval výbornou rozehrávkou.
David Douděra - 6 - Spokojenost s jeho aktivním výkonem dopředu i dozadu. Jen standardky se mu příliš nedařily. Na můj vkus ho tentokrát zápas emočně pohltil až příliš, nepřišlo mi, že by měl emoce úplně pod kontrolou, ale závěr nakonec ustál bez druhé žluté karty.
Tomáš Holeš - 6 - Vysoko postavená obranná linie byla riskantní a je mi jasné, že pro Holeše, který není tak rychlý jako Zima, je to o to obtížnější. Na druhou stranu má Tomáš výborné čtení hry a když už jednou propadl, tak soupeře správně zastavil za cenu žluté karty. Málem si vstřelil vlastní branku, ale tam byla chyba v tom, že svého hráče nezachytil Michez. Zvláště ve druhé půli pak dobře zachytával odkopy a rozděloval je dopředu tak, že se hosté stěží dostávali za půlku.
David Zima - 5 - Zápas v souhrnu zvládl, nevyvaroval se ale dvou větších chyb. V 10. minutě se nechal tělem odstavit Brobbeyem a byla z toho velká šance. Ještě horší byla situace z 45. minuty, kdy vůbec neodhadl nákop brankáře, po kterém se Brobbey opět řítil sám na naši branku. To byla značná chyba a zápas se tam mohl zlomit v náš neprospěch. Jinak ale nejeden těžký souboj zvládl, ve druhé půli hrál tým výborně a obrana skoro vůbec nepouštěla soupeře na naši půlku.
Ondřej Zmrzlý - 3 - Smolný zápas pro Zmrzlého. Bylo vidět, že po zranění není ve své kůži. Vyhodil několik míčů a nedařila se spolupráce s Wallemem na levé straně. Nejvíc pak pochopitelně vynikla naprosto zbytečná penalta, kdy nesmyslně otálel a nebyl si vědom hráče za sebou. Ve zbytku zápasu na něm bylo vidět enormní úsilí, aby zkrat napravil. V první půli skvěle zavíral zadní tyč, ale míč smolně netrefil. S jeho prudkou střelou taktéž z prvního dějství si brankář poradil.
Simion Michez - 6 - Výkon na hranici pětky a šestky, nakonec dávám vyšší známku, když je to u Micheze jeden z prvních větších časových úseků odehraných za Slavii. Směrem dopředu působil velmi nadějně, jeho tečovaná střela málem skončila gólem. Souhra ještě úplně neklapala, ale to je pochopitelné, když je tu krátce. V první půli pak chyboval, když nezachystil svého hráče a byl z toho málem vlastní gól Holeše. Šest minus.
Filip Prebsl - 5 - Odbojovaný zápas, ale z mého pohledu jen standard. Zajímavější nebo rozdílové věci u něj chyběly. Kromě poctivosti zaujal vlastně jen dlouhými auty.
Oscar Dorley - 6 - Umí zahrát i lépe. S míčem u nohy byl výrazně kreativnější než Prebsl, měl tam skvělý moment, kdy se protáhl mezi dvěma soupeři, čímž založil akci. Nicméně měl tam v rozehrávce i několik chyb, kdy zvláště jedna ve druhé půli byla závažná a smrděla přečíslením dva na jednoho. Oscar se nakonec těsně stihl vrátit i za přispění spoluhráče, který brejk zpomalil.
Ondřej Lingr - 6 - Za mě herně nejvýraznější výkon Lingra po jeho návratu. Ale je to logické, když dostal větší časový úsek a zároveň na něm hra víc stála vzhledem k obměněné sestavě. Ondra se více zapojoval do rozehrávky, byl více ve hře. Patrná na něm byla tradiční zarputilost. Ve 48. minutě nebyl daleko od branky, ale těžko mohl při dorážce něco udělat jinak nebo lépe. Soupeř prostě zvládl míč na poslední chvíli zblokovat, prostor pro lepší řešení tam nebyl.
Conrad Wallem - 4 - Herně mi přišel jako náš nejhorší hráč, i když v konečném důsledku má kvůli zkratu při penaltě Zmrzlý horší známku. Nedařilo se mu skoro nic jak při kombinaci, tak při snaze o individuální řešení. Hned v úvodu udělal kiks při zpětné přihrávce. Pochválit mohu jen snahu, kdy se poctivě vracel dozadu, a dobře kopnutou standardku na Chytila. Jinak je aktuálně v pozici, kdy je vůbec otázkou, jestli má na to být v současném kádru Slavie. Musí zamakat.
Mojmír Chytil - 6 - Dostal se do dobré formy, proti Ajaxu svedl spoustu těžký soubojů a dělal jejich obraně problémy. Blízko gólu byl v 31. minutě kdy v nelehké pozici dobře zakončoval jen o kousek vedle. Sám jsem zvědav, jestli v základu v derby začne s Chorým on, nebo Lingr. Osobně čekám v základu spíše Mojmíra a byla by to i moje volba (a Lingr je zároveň lepší žolík).
Tomáš Chorý - 8 - Přišel, viděl, skóroval. Přesně kvůli takovým momentům ho Slavia kupovala. Kromě branky se už sice v zakončení více neprosadil, i tak ale bojoval a udržel několik těžkých míčů. Z jeho dosavadních výkonů v sešívaném dresu jsem nadšen.
Lukáš Provod - 7 - I za kratší časový úsek jednoznačně ukázal, že je v současnosti naším nejkreativnějším hráčem. Hrál výborně, chyběl tomu jen kanadský bod.
Matěj Jurásek - 6 - Herně byl ze střídajících hráčů nejslabší (ale konkurence byla v tomto ohledu fakt tvrdá a opory hrály velmi dobře) a úplně se mu nedařilo. Hrál dost na sebe a dostal se jen k jedné nepříliš povedené střele. Ale kladné hodnocení si nakonec zaslouží za výborně kopnutý centr, po kterém Chorý srovnal na 1:1.
Malick Diouf - 6 - Ze začátku byl méně výrazný, pak se nakonec do tempa a hry dostal a poslal do vápna několik dobrých centrů z první. Bohužel z nich kýžená branka nepadla.
Christos Zafeiris není hodnocen, protože hrál příliš krátce.
Komentáře (37)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
lantsmit před 4 měsíci 04.10.2024 15:10 |Zima - "V 10. minutě se nechal tělem odstavit Brobbeyem a byla z toho velká šance". Tady nemohl udělat nic lépe, k balónu po té chybě Wallema měl daleko, neměl se k němu jak dostat, stejně jako v pohybu před Brobbeyho. Alespoň ho důsledně dostupoval zezadu/ze strany, remploval a pozici pro zakončení mu tím zkomplikoval. Naopak o pár minut později při standardce podklouzl a mohlo z toho být gólové ohrožení branky. Jinak s hodnocením souhlas, jen u mě mu ten výkon vydal na šestku. O Wallemovi se Zmrzlým už jsem psal jinde. Juráskovi jsem dal čtyřku, i když ani s pětkou bych neměl větší problém. Už jen díky té gólové asistenci. Jinak ale typický Juráskův výkon, na sebe, předržování, špatné rozhodování. A k tomu ještě přidal snad pět naprosto hloupejch a velmi nás poškozujících faulů, při tom tlaku po vyloučení.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
Alanor (admin) před 4 měsíci 04.10.2024 15:19 |Za mě z toho souboje těl Zima dost odpadl... Ale měl to těžké, do toho souboje se rychlostí dostal dobře. Mnohem větší problém byla ta šance z 45. minuty, kde zaspal a vůbec neodhadl míč. To by se stávat nemělo.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
lantsmit před 4 měsíci 04.10.2024 15:30 |ten souboj nebyl od začátku 50/50, protože v něm byl Zima jasně druhej. Proto ho nemohl ustát, resp. ani absolvovat tak, aby Brobbeyho zastavil nebo nějak vytlačil.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
Hepi před 4 měsíci 04.10.2024 15:15 |Solidní hodnocení. Nejlépe se ze "staronových" tváří jevil nakonec Michez, bohužel Prebsl, Wallem a hlavně Zmrzlý trochu zklamání. Ale snad je to jen o herní praxi - u Micheze vidím tu nováčkovskou nabuzenost a pokud to nepřehání i účelnou techniku. Věřím, že všichni tihle hráči dokázali nebo dokáží, že hrát umí, takže se to snad důrazně projeví na všech třech frontách, které nás letos (věřím, že velmi dlouhých) čekají.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
Alanor (admin) před 4 měsíci 04.10.2024 15:27 |U Micheze je ještě vidět, že potřebuje zlepšit fyzičku a obranné návyky. Ale to se do něj dostane, individuální technikou i rychlostně vypadá velmi dobře. Už na první pohled je to ale jiný typ hráče než Diouf, není to jeho kopie na druhou stranu.
U Zmrzlého to bude o herní praxi po zranění. Ve druhé půlce jara byl výborný. A už v průběhu včerejšího zápasu bylo vidět, že jde nahoru, že ho ta situace nezlomila a naopak chtěl o to víc zabrat. I proto ho trenér podržel a nestřídal.
Wallemovi po tom jaru osobně nevěřím a nedivil bych se, kdyby tu v zimě skončil (samozřejmě budu rád, když se zmýlím a prosadí se). On je takový zvláštní hráč. Když se mu daří, tak si řekneš, že úplně nemá slabinu. Ale když mu to nejde (což je celý rok 2024), tak si vlastně říkáš, že ani nemá silnou stránku a není se tam moc čeho chytit. Kromě toho, že má na svou výšku dobrou útočnou hlavu, ale to je věc, kterou ukážeš párkrát za sezonu...
Ale trochu si říkám, nakolik má dobré čtení prostoru a hry, protože mi přijde, že se často ocitne úplně mimo těžiště hry, což zvlášť platilo, když hrával uprostřed zálohy. Nechci tvrdit, že to tak je "na tuty", ale to podezření tam mám a byl by to nezanedbatelný minus.
Komentář byl uživatelem upraven (04.10.2024 15:28) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
U Micheze je ještě vidět, že potřebuje zlepšit fyzičku a obranné návyky. Ale to se do něj dostane, individuální technikou i rychlostně vypadá velmi dobře. Už na první pohled je to ale jiný typ hráče než Diouf, není to jeho kopie na druhou stranu.
U Zmrzlého to bude o herní praxi po zranění. Ve druhé půlce jara byl výborný. A už v průběhu včerejšího zápasu bylo vidět, že jde nahoru, že ho ta situace nezlomila a naopak chtěl o to víc zabrat. I proto ho trenér podržel a nestřídal.
Wallemovi po tom jaru osobně nevěřím a nedivil bych se, kdyby tu v zimě skončil (samozřejmě budu rád, když se zmýlím a prosadí se). On je takový zvláštní hráč. Když se mu daří, tak si řekneš, že úplně nemá slabinu. Ale když mu to nejde (což je celý rok 2024), tak si vlastně říkáš, že ani nemá silnou stránku a není se tam moc čeho chytit. Kromě toho, že má na svou výšku dobrou útočnou hlavu, ale to je věc, kterou ukážeš párkrát za sezonu... Ale trochu si říkám, nakolik má dobré čtení prostoru a hry, protože mě přijde, že se často ocitne úplně mimo těžiště hry, což zvlášť platilo, když hrával uprostřed zálohy. Nechci tvrdit, že to tak je "na tuty", ale to podezření tam mám a byl by to nezanedbatelný minus..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
lantsmit před 4 měsíci 04.10.2024 15:33 |K Michezovi.. Můj tip je, že jsme ho právě dělali se záměrem rychle do něj nasypat to, co umíme dlouhodobě nejlíp. Tedy takhle komplexního hráče směrem dopředu skokově zlepšit v obraně, jak individuální, tak hlavně té týmové. A samozřejmě ho zlepšít fyzicky, k čemuž bude mít nepochybně výborné předpoklady. Za mě tedy z něj být podobný typ hráče jako Diouf může.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
Alanor (admin) před 4 měsíci 04.10.2024 15:42 |Diouf je za mě po stránce fyzičky bestie už od přírody. Ohromně silný běžecky i soubojově. U Micheze to samozřejmě zlepšíme, ale přijde mi spíš jako technický hráč (čímž neříkám, že Diouf je technicky špatný, vůbec ne, ale hlavní přednost má jinde), který v tomto směru bude mít strop níž.
Ale uvidíme, Micheze jsme zatím viděli jen chvíli, těžko dělat větší závěry.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
lantsmit před 4 měsíci 04.10.2024 15:49 |Strop bude mít níž než Diouf zcela určitě... Ale typologicky z toho, co jsem viděl na youtube a v těch pár zápasech za nás, si ho umím představit na pozici o řadu níž, tzn. na wingbeku, přestože přišel jako křídlo útočný, podobně disponovanýho jako právě Dioufa. To znamená, že by mohl a měl obsáhnout celou lajnu, a to ve vysoké kvalitě dopředu i dozadu.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
Hepi před 4 měsíci 04.10.2024 15:51 |Omluva - chybně vloženo...
Komentář byl uživatelem upraven (04.10.2024 15:53) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
S Wallemem souhlasím, v podstatě za současných možností se občas přistihnu při myšlence - a potřebujeme ho? není to jen lepší průměr, zveden se ještě? A po té akci s jeho odchodem/neodchodem - no nevím... Michez pokud bude chtít, bude velmi dobrý..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
Hepi před 4 měsíci 04.10.2024 15:52 |S Wallemem souhlasím, v podstatě za současných možností se občas přistihnu při myšlence - a potřebujeme ho? Není to jen lepší průměr, zvedne se ještě? A po té akci s jeho odchodem/neodchodem - no nevím... Michez pokud bude chtít, bude velmi dobrý.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
žbl68 před 4 měsíci 04.10.2024 16:11 |to jsou ty priority každého hodnotícího ...
koukám z odepisování a odcházení Wallema bude nový slávistický sport (hledání samých negativ)... přitom v zápase 1,2 minely? což není dobré (kdo v 1.půli zahral dobře,snad Lingr?) , na druhou stanu jiní hráči dostanou bodů víc a ... nic ...
tohle hodnocení mi nepříjde reálné
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
Slávista 51 před 4 měsíci 04.10.2024 15:32 |SLAVIA
nevyhrála - tak všichni o jeden stupeň dolů.
Žádný chválení, přece !
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
Fačín před 4 měsíci 04.10.2024 15:34 |Většinou se s Alanorem shodnu tak, jak kdybych to psal já, ale tentokrát se tedy hodně lišíme. Zmrzlý to je jasná jednička, tam není za co dávat nějaký body navíc. Dorley, Lingr, Chytil za 6u mě tedy max.5, Dorley byl tentokrát slabej, Lingr se sice snažil, ale celkově nic nepředvedl a Chytil že se dostal do dobré formy? Naopak mi přijde, že je v naprosto nejhorší formě za celý účinkování ve Slavii. Dobrý zápas neodehráli ani stopeři Zima s Holešem, taky max za 5, ale spíš 4.
Celkově mi přijde, že tu jsou všichni spokojený, jak kdybysme vyhráli a hráli bůhvíjakej fotbal. Fotbal to dobrý nebyl, výsledek je spíš ostuda, ušlo posledních 30 minut, ale ve finále jsme nedokázali dát ani druhej gól proti deseti. A ještě si tu všichni mlaskáte, jak jsme skvěle a chytře pošetřili hráče na derby. Tak já vám to řeknu jinak, ukázali jsme přezíravý až pohrdavý přístup k EL, to se nám vymstí a ty dva body nám budou chybět k postupu do top8. A hráče jsme vlastně vůbec nepošetřili, protože stejně nakonec museli nastoupit, protože jinak bysme dokonce prohráli.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
Alanor (admin) před 4 měsíci 04.10.2024 15:48 |Chytil byl na začátku sezony mnohem horší, tam byl po Euru a zranění mimo. Teď je to fakt lepší, byť v topu určitě ještě není.
Zmrzlému se moc nedařilo, měl i pech a udělal blbý kiks. Ale měl tam pak i dost dobrých věcí. Srovnej to třeba s výkony, kdy jsme hráli o sestup, a byly případy, kdy Cicman nebo Nitrianský sami zavinili 2-3 góly a herně byli hrozní. To jsou výkony na jedničku, ne ten včerejší Zmrzlého. Trojka za mě sedí a dokonce bych řekl, že je u ní i nějaká přísnost. Sport mu dal 4 a kdybych nemohl dát trojku, tak bych taky řekl, že měl blíž ke 4 než ke 2.
Žádný přezíravý a pohrdavý přístup k EL jsme nepředvedli. Rotace byla nutnost. Být to naopak, tak by se mohlo psát, že jsme ukázali přezíravost a pohrdavost k lize a derby. A hrát 2x v nejsilnější sestavě by hráče za prvé odvařilo a za druhé by šli do derby s nepopiratelným fyzickým handicapem.
Komentář byl uživatelem upraven (04.10.2024 15:49) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Chytil byl na začátku sezony mnohem horší, tam byl po Euru a zranění mimo. Teď je to fakt lepší, byť v topu určitě ještě není.
Zmrzlému se moc nedařilo, měl i pech a udělal blbý kiks. Ale měl tam pak i dost dobrých věcí. Srovnej to třeba s výkony, kdy jsme hráli o sestup a byly případy, kdy Cicman nebo Nitrianský sami zavinili 2-3 góly a herně byli hrozní. To jsou výkony na jedničku, ne ten včerejší Zmrzlého. Trojka za mě sedí a dokonce bych řekl, že je u ní i nějaká přísnost. Sport mu dal 4 a kdybych nemohl dát trojku, tak bych taky řekl, že měl blíž ke 4 než ke 2.
Žádný přezíravý a pohrdavý přístup k EL jsme nepředvedli. Rotace byla nutnost. Být to naopak, tak by se mohlo psát, že jsme ukázali přezíravost a pohrdavost k lize a derby. A hrát 2x v nejsilnější sestavě by hráče za prvé odvařilo a za druhé by šli do derby s nepopiratelným fyzickým handicapem..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
Fačín před 4 měsíci 04.10.2024 16:30 |Aha, tak Zmrzlýmu stačí být lepší než Cicman? Co to je za argument? Včera zavinil penaltu, měl několik nepřesných přihrávek, z čehož pramenily ztráty balonu a brejky soupeře a když už se dostal do 100% šance, tak ani netrefil balon. Na tom žádný "pech" není, to je čistá nekvalita.
A pro mě osobně jsou tedy zápasy v evropě mnohem víc než zápasy v lize. Můžeme se prezentovat před celým světem, ne jen v tom zatuchlym českym rybníčku. A tady jsme si sami odstřelili už před zápasem možnost vypráskat slavný klub, ještě víc ukázat sílu Edenu.. V plný sestavě bychom jim v současný formě dali trojku do poločasu. Pak jsme klidně mohli šetřit.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
Myšák před 4 měsíci 04.10.2024 18:08 |Před celým světem jsme se prezentovali tím, že jsme remizovali.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
Fačín před 4 měsíci 05.10.2024 09:50 |Což je špatný výsledek na domácím hřišti.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
Myšák před 4 měsíci 05.10.2024 12:36 |Pro tebe.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
vikik_vikik před 4 měsíci 04.10.2024 17:16 |Nám se to mluví, kritizuje a zbpohodlíčka "trénuje" , ale ono to je taky o té alchymii a chemii v týmu, vůbec trenérům nezávidím jejich roli v tom, koho postavit, koho šetřit, hrát a ukázat se chce každý , každý na lávce čeká na svou chvilku, to si můžeme 100 x říkat, že jsou to dobře placení profesionálové, že musí být srozuměni a čekat na svou příležitost, ale jsou to mladí kluci, každý chce hrát, ukázat , že dokáže plnohodnotně zastoupit hráče základní sestavy. |Rozumím tomu, že ta konkurence ty kluky posunuje a nutí, aby na sobě víc a víc makali, ale určitě to není pro trenéry snadné vybalancovat.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
honza1947 před 4 měsíci 04.10.2024 20:26 |Nic ve zlém. V první půli nebyl ten výkon ideální, to je bez diskuze. Ale jestli jste si nevšiml, tak jsme nehráli proti Budějkám ale proti evropskému gigantu, kterým AJAX bez jakékoliv pochyby jistě je! Takže trochu pokory by bylo na místě!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
Fačín před 4 měsíci 05.10.2024 09:49 |Přesně tak, tu pokoru jsme jako tým moc neukázali, když jsme postavili béčko.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
žbl68 před 4 měsíci 04.10.2024 16:07 |hodnocení ok až na dvě ...
tak tohle rozhodně ne ...
Ondřej Lingr - 6 - Za mě herně nejvýraznější výkon Lingra po jeho návratu. Ale je to logické, když dostal větší časový úsek a zároveň na něm hra víc stála vzhledem k obměněné sestavě. Ondra se více zapojoval do rozehrávky, byl více ve hře. Patrná na něm byla tradiční zarputilost. Ve 48. minutě nebyl daleko od branky, ale těžko mohl při dorážce něco udělat jinak nebo lépe. Soupeř prostě zvládl míč na poslední chvíli zblokovat, prostor pro lepší řešení tam nebyl.
Conrad Wallem - 4 - Herně mi přišel jako náš nejhorší hráč, i když v konečném důsledku má kvůli zkratu při penaltě Zmrzlý horší známku. Nedařilo se mu skoro nic jak při kombinaci, tak při snaze o individuální řešení. Hned v úvodu udělal kiks při zpětné přihrávce. Pochválit mohu jen snahu, kdy se poctivě vracel dozadu, a dobře kopnutou standardku na Chytila. Jinak je aktuálně v pozici, kdy je vůbec otázkou, jestli má na to být v současném kádru Slavie. Musí zamakat.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
SLAVIESTA před 4 měsíci 04.10.2024 16:18 |A Ty na to?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
cvočkař Danda před 4 měsíci 04.10.2024 16:26 |HODNOCENÍ OK,ale nechápu, že na ofi.strankánkach vyšel článek O remíze s Ajaxem rozhodl Nemocný.V textu se to ještě 2xopakuje.Nejsem předsedou spolku na podporu Tomáše Chorého,ale tohle zavání neúctou k hráči Slavie.To to ten autor nemůže po sobě přečíst?
Hodnocení slávistů
Flame před 4 měsíci 04.10.2024 16:43 |Zdravím všechny,
myslím, že jsme ten první poločas zase tak špatně nehráli a hodnocení by vypadalo jinak, pokud by tam byl odpískána alespoň jedna pentle ze tří faulů:
1. Jasné podkopnutí Micheze
2. Držení Chytila
3.Ruce v obličeji Prebsla
To ale zapadalo do řízení zípasu "žlutými klauni", fauly našich odměňoval žlutými kartáči a ajaxakům stejné věci někdy ani nepískl.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
Ivan před 4 měsíci 04.10.2024 17:47 |Díky za hodnocení, u mě to zhruba sedí, ale dneska jsou mé závěry ze zápasu hlavně 2, a to že
a) Ti naši top kopáči jako Malick, Provi a Choras jsou i na naše poměry jinde
b) Obrana má rezervy. Nedostáváme góly, soupeři nemívají šance, ale je na čem pracovat
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
martynko před 4 měsíci 05.10.2024 01:19 |Potřebujeme Ogbua co nejdříve zpátky.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
Pert před 4 měsíci 05.10.2024 18:30 |Nic proti Ogbuovi, budu rád až se uzdraví, ale on v každém zápasu taky udělá nějakou minelu. Většinou když se snaží předskočit soupeře a naprosto to neodhadne. Akorát mu to není takhle otloukáno o hlavu.
Zima to zvládá výborně a určitě není slabinou týmu.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
Myšák před 4 měsíci 04.10.2024 18:18 |S výkonem i z hodnocením jsem spokojen!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
petrrrrr před 4 měsíci 04.10.2024 18:27 |Vcelku souhlasím, akorát za mě tentokrát Zima lepší než Holeš, takže známky obráceně-
Jako obvykle
Slávista 51 před 4 měsíci 05.10.2024 05:46 |nepředali jste se.
Re: Jako obvykle
Myšák před 4 měsíci 05.10.2024 11:51 |Nebyl důvod.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
lassiter před 4 měsíci 05.10.2024 11:21 |Přijde mi zajímavý, jak hrajeme obranný standardky, dřív jsme to hráli hodně vysoko a často měli problémy zachytávat ty náběhy a pokaždý jsem strašně trnul, co z toho bude. Teď to zas hrajeme extrémně hluboko až před brankářem, nejdřív jsem si říkal kam jako lezou a co blbnou, ale zatím mi přijde, že to funguje skvěle. Neviděl jsem u nikoho ani v Evropě, že by dobrovolně chodil takhle hluboko do vápna, většinou všichni drží lajnu, zajímavý.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
Myšák před 4 měsíci 05.10.2024 14:17 |Dívám se na Karvinou s Hradcem, krásný fotbal, naše liga začíná mít opravdu úroveň!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
mudrc před 4 měsíci 05.10.2024 18:31 |Za vas, opakovane stejne pritele dohadodovat, zda ten, co onen mel mit ve vasich ocich jinou znamku. Vzdyt je to prece suma fukt, de facto to nikoho z klubu nezjajima a vy se tu stekate jak za napr. covidu, nebo russacke genocide na Ukrajine. Nadhled bitte. Zitra vyhra a znamky egal.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
IJS před 4 měsíci 05.10.2024 22:35 |Dost tvrdé hodnocení. Zas tak špatný výkon to nebyl, ale asi jsme po zápase všichni cítili, že jsme ztratili 2 body. K hráčům - jako nejslabší byl hodnocen Zmrzlý, ale post levého stopera není jeho místo. Pokud Alanor psal, že měl výborné jaro, tak ano, byl dobrý, ale jedině jako levý wingbek. Když měl bránit, tak dost hořel. Ovšem je potřeba vidět, že před ním hrál Wallem, který byl na hřišti zbytečný a je o něm známé, že on nerad brání. Podle mě byl Wallem nejslabší článek sestavy a hraje jen proto, že Slavia nemá kvalitní náhradu na kraji hřiště. Jinak Matěj nahrál na gól, ale opět hrál na sebe. Asi je to už jeho styl hry. On prostě jde za gólem sám, kluci si s ním asi moc nezahrají... Nicméně centr na Chorého gól byl parádní a je škoda, že jich tam koncem zápasu nelétalo víc. Vůbec mi přišlo, že jsme závěr zápasu nezvládli takticky. Bylo v tom hodně emocí a to vyhovovalo Ajaxu. Ale pro zápase je každý chytrý.
Tak snad si osa mužstva trochu odpočala a na Spartu vyrazíme v módu minulého týdne.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ajax 1:1
Slavistat před 4 měsíci 05.10.2024 23:50 |Nebudu známkovat, jen pár mých postřehů k některým hráčům.
Při postavení nových hráčů do základu se ukázalo, že ten širší tým není zase tak kvalitní.
Zmrzlý, přesto, že před zraněním odehrál v lize i docela dobré zápasy, tak teď opravdu ukázal nedostatky - čekal ve vápně, až k němu přijde pomalý míč a dočkal se penalty - pomalé myšlení, dal dost nepřesných míčů a nakonec netrefil míč na zadní tyči a tak sice se snažil, ale přitom se bál něco vytvořit.
Wallem, taky dost špatný. on měl dobrý minulý podzim, jaro už nic moc a pak chtěl odejít a teď taky nic moc. Radši měl jít a měli místo něj koupit opravdu dobré křídlo.
Lingr byl dost chaotický a opouštěl svůj prostor, pak to trochu vytvářelo díry pro ně. Sice se snažil, nasazení, ale úplně stejné, jako před tím než přestoupil ven a hrál v základu.
Michez docela dobrý s míčem, i rychlost ujde, zatím nesehranost a občas blbě nabíral protihráče při bránění. Snad to dokáže odstranit.
Prebsl snažil se ale trochu horší technicky a tak hodně často řešil věci na poslední chvíli a na hraně vyřešitelnosti a proto dost často dostal naloženo nebo byl na hraně velmi nebezpečného faulu. Na druhou stranu, kdyby pískli pentli za tu ruku v jeho obličeji ve vápně, byl by za hrdinu.
A Jurásek, sice dobrá nahrávka na gól, ale jinak nic moc. Není rychlej, není silnej v soubojích, hraje dost na sebe a zároveň se v podstatě k té jeho střele nedostane a dozadu moc netahá. Zatím jsem z něj zklamanej.
Taky dvojka Zima s Holešem nejmíň dvakrát zaváhala, skákající míč mezi nimi a ani jeden to nevzal na sebe aby to hrál a druhý blokoval útočníka, ale oni ho nechaj proběhnout mezi sebou a dostat se k míči do šance. Tohle jestli budou hrát se spartou, tak je ten jejich Olatujni od sebe odrazí a bude sám před brankářem. Cekově takoví nemastní. Dost se toho bojím.
A v první půli mi připadal Chytil takovej strhanej, dost unavenej bez šťávy, nevím co to bylo.
Přitom tu rotaci chápu a beru ji, prostě jsem čekal od některých hráčů víc. Přesto úplně zbytečná penalta to hodně ovlivnila, normálně by ta silnější sestava rozhodla o vítězství.
A k rozhodčímu - od počátku toleroval jejich zdržování a zpomalování hry při každém přerušení, vlastně jejich taktiku, aby se naši nedostali do vysoké intenzity a oni stíhali odfrknout (ke konci už předvedli nehorší verzi těch nejhorších povalečů a zdržovačů na úrovni Balkánců a Turků, fakt ubohost). Taky pískal nekonzistentně a nám upřel pentli a je před koncem chránil a odpískal několik nesmyslů proti nám.
Prostě jsem si říkal, opět pomoc slavnějšímu Západního týmu proti Východnímu. Už nechci slyšet řeči o vyspělém Západním týmu a kultuře, když se jim to hodí, jsou to nehorší všiváci (a to nejen kámoši z Glasgow teď Ajax, i Lille a další, třeba Milán...).
Tak to snad zítra dáme.