Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 10. kolo

Rozjetou Slavii nezastavili na domácí půdě ani Bohemians, naopak si odnesli debakl 0:4.

I když se nám v Ďolíčku a obecně proti Bohemians daří, tak tamní zápasy nepatří mezi ty jednoduché. Včera to ale jednoduché bylo a zvítězilo racionální posouzení situace - Slavia je v nejlepší formě za poslední roky, naopak klokani jsou nemastní neslaní a mají do značné míry problémy sami se sebou. V samotném úvodu domácí ještě kladli odpor, ale po slepených gólech Dioufa a Chorého brzy odpadli a do 50. minuty to bylo 4:0 pro naše barvy. Zápas se pak už jen dohrával a domácí mohou být rádi za našlapaný program Slavie, protože být to jinak, tak z toho mohl být ještě větší debakl.

Jak nás soupeř příliš neprověřil a jak místní fanoušci podrobili svůj tým velké a oprávněné kritice, tak je třeba říct, že lehký zápas si z včerejšího malého pražského derby udělala hlavně Slavia. Soupeře opařila dvěma góly do 20. minuty a místo boje na horké půdě lokálního rivala si zajistila klidný podvečer. V tomto směru kvituju, že trenéři nespekulovali a postavili takřka nejsilnější sestavu. Střídat jsme mohli klidně už v poločase a je to za mne takto lepší než přehnaně rotovat a pak se snažit zápas strhnout na svou stranu až postupem času, kdy se soupeř samozřejmě snaží uhájit body za každou cenu.

Takže s vršovickým derby u mě panuje maximální spokojenost. A hlavně doufám, že nám skvělá forma vydrží i na derby. V tomto směru má Sparta výhodu v rozlosování a dvou dnech odpočinku navíc. Jsem velmi zvědav, jakou sestavu postaví naši trenéři na velký zápas s Ajaxem. Jak už jsem psal minule, tak já osobně bych jednoznačně upřednostnil derby, ve kterém prostě jde o víc, i když se na to podívám racionálně po sportovní stránce a odhlédnu od rivality.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Antonín Kinský - 6 - Domácí ho ostudně neprověřili ani jednou střelou mezi tři tyče. Je však třeba říct, že nohama si Kinský zahrál dost a až na jednu chybku byl po této stránce výborný. Také si jistě došel pro jeden, dva centry.

Tomáš Holeš - 7 - Naše obrana je výborná a aktuálně láme první (a snad ne poslední) rekordy. Je dobře, že na závěrečnou pasáž dostal trochu prostoru i Chaloupek a Holeš si mohl odfrknout.

David Zima - 7 - Včera nám zraněný Ogbu nechyběl, Zima si svůj part odehrál s přehledem.

Jan Bořil - 8 - Daří se mu. Bohemku jsme k ničemu nepustili, navíc Bořil výborně podporoval naše útočné snažení.

David Douděra - 7 - Připsal si pomyslnou gólovou asistenci při vlastní brance Petráka. Obecně teď na podzim nepatří mezi nejvýraznější hráče, i tak ale patří do základní sestavy nejlepší Slavie za několik let. A to není vůbec špatné.

Christos Zafeiris - 8 - Povedené představení korunoval vstřelenou brankou po velmi povedené spolupráci s Provodem.

Oscar Dorley - 7 - Tradičně výrazně nadstandardní výkon v poli.

Malick Diouf - 9 - Hráč zápasu, zahrál výborně. První branku vstřelil skvělou ránou z první, druhá padla po jeho povedeném průniku do pokutového území. Prožívá raketový vzestup kariéry, když je ze své pozice dokonce 2. nejlepším střelcem celé soutěže.

Ondřej Lingr - 6 - Není to ono. Špatně určitě nehrál, dokázal kombinovat či podržet míče. Ale nic moc rozdílového z jeho strany nebylo. V závěru navíc v šanci na hranici vápna pálil mimo.

Tomáš Chorý - 8 - Spokojenost, skutečně plní roli rozdílového hráče. Patičkou dal jednu z nejhezčích branek své kariéry. Navíc nešlo jen o věc na efekt, v dané pozici těžko mohl zakončovat jinak a zvládl to na výbornou. Ve druhé půli nebyl daleko od druhé branky.

Lukáš Provod - 8 - Je ve skvělé formě, což potvrdil dvěma asistencemi na góly Chorého a Zafeirise. Je klíčovým hráčem pro současnou Slavii.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, odehráli jen hraniční počet minut za rozhodnutého stavu.

10. kolo - Neděle 29. 09. 2024 18:30

Chance liga, 2024/2025
0 - 4
0 - 3
Bohemians Praha 1905
Bohemians Praha 1905

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

14. El Hadji Malick Diouf
16. Tomáš Chorý
34. vlastní branka
50. Christos Zafeiris

Komentáře (57)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Hippo     před 3 dny 30.09.2024 15:25 |  
    1 0

    Souhlas

  2. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    lantsmit     před 3 dny 30.09.2024 15:28 |  
    4 15

    Za mě byl Lingr společně s Dioufem a Provodem nejvýraznější hráč zápasu. Sedmičku by si s přehledem zasloužil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Myšák     před 3 dny 30.09.2024 15:44 |  
      1 1

      Nezapomeň, že spálil dvě tutovky. Copak dnes asi budou říkat naši odpůrci VARU? ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        lantsmit     před 3 dny 30.09.2024 15:58 |  
        3 4

        Vím o tom. Kdyby je nespálil, i když o tutovkách bych přímo nemluvil, měl by u mě osmičku.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Lunaris     před 3 dny 30.09.2024 15:31 |  
    13 1

    To je asi jediná věc směrem k derby, ze které mám trochu obavy, tj. pouhé dva dny mezi zápasy. Rudobuzny hrají už v úterý a na nějaké řeči o cestování nehraju, do Německa je to kousek, žádný jet-lag jim nehrozí. My zcela jistě proti Ajaxu pojedeme na krev a únava tam bude. Pokud Ajax porazíme, bude, pravda, únava o něco menší. Nicméně Malick si už při cestě do Razgradu trochu povzdechl, že je unavený. Na druhou stranu pamatuju zápasy pod Trpišovským, kdy jsme měli odpočinek celý týden a pak to totálně odchodili, takže to nemusí být rozhodující. Nicméně je to prostě ta jedna věc, která určitě hraje pro rumunské homobuky.

    Jinak k Vršovice derby asi už není moc co psát. To byl výkon jak z partesu, radost se na to dívat. Fotbal jak víno, který umožnilo i kvalitní hřiště, bohužel lepší než v Edenu. Jinými slovy je dobře, že jsme na kolchozu nehráli někdy v únoru, kdy to tam pravidelně vypadá, že tam zrovna projel traktor s pluhem.
    Z toho mj. pramení i ta jejich vzývaná bojovnost a zarputilost. Že mají takové hřiště, kde lze míč posouvat pouze vzduchem, což jim umožňuje podstupovat množství vzdušných soubojů i s lepším soupeřem, z nichž některé i vyhrají a pak to tedy vypadá, že hrají vyrovnaný zápas.


    Komentář byl uživatelem upraven (30.09.2024 15:57) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      lantsmit     před 3 dny 30.09.2024 15:42 |  
      3 6

      Největší roli v tom bude hrát ten náš náročný styl, který oproti Spartě vyznáváme. Na druhou stranu počítám, že budou ve Stuttgartu běhat bez balónu, odvezou si příděl, a proto se jim bude únava vstřebávat hůře. Samozřejmě ale hrozí i takovej průběh, že bude ve Stuttgartu hned zkraje rozhodnuto a zápas se pak bude oboustranně jen dohrávat. Po těch třech dnech ale musíme počítat s tím, ať už bychom šetřili vícero hráčů nebo ne, že se jako tým budeme se Spartou nějakých 20-25 minut tradičně rozběhávat. Ale obrovskou výhodou bude to, že k nám znovu po letech přijedou totálně zesr*ný. Takže na to naše rozběhání bude dost času.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Lunaris     před 3 dny 30.09.2024 15:46 |  
        3 1

        Opravdu je ten Stuttgart tak dobrý, že jim dá příděl? Já si o Německu myslím, že jako ano Bayern, Lipsko, Leverkusen, Dortmund jsou hodně těžcí soupeři, ale se zbytkem Bundesligy se dá hrát. A nemyslím si, že přijedou zesraní, nějakou dobu už jsme je neporazili. Příděl a zesrání jim samozřejmě přeju, ale tak jednoznačně to nevidím.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          wimpy     před 3 dny 30.09.2024 15:53 |  
          5 0

          Skončil druhej, před ním jen Leverkusen. Prohráli v Madridu s Realem, ale rozhodně nebyli horší.

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            Ivan     před 3 dny 30.09.2024 22:55 |  
            2 0

            A hlavně hrajou výborně.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          lantsmit     před 3 dny 30.09.2024 15:55 |  
          3 8

          Příděl měla dostat Plzeň i od daleko horšího Frankfurtu. OK, shodou různých, až trochu neuvěřitelných okolností ho nedostala a veze si bod. To se ale může stát v jednom z deseti zápasů. Kromě toho si myslím, že Sparta má pro takovou konfrontaci o něco horší mančaft i mindset než Plzeň. A konečně je tu aspekt toho, že v LM hrají naplno všichni papíroví favorité už ve skupinové fázi. Zatímco pro Frankfurt byl zápas s Plzní v EL maximálně na úrovni domácího Pokalu.

          A zesr*ní k nám rudý přijedou z toho důvodu, jak nechutně mašinoidní fotbal po dlouhých letech hrajeme. To oni dobře vidí a uvědomují si.. že na tohle absolutně nemají stavěnej mančaft.


          Komentář byl uživatelem upraven (30.09.2024 15:57) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            Lunaris     před 3 dny 30.09.2024 19:36 |  
            1 0

            Že by Plzeň měla mít pro tuhle typologii zápasu lepší kádr a mindset, je dle mého dost odvážné tvrzení. To si jako úplně nemyslím, což je dáno extrémní závislostí Plzně na výkonech Šulce. I ten Adu se tam ukázal moc pěkně, ale jim jakmile nic nevymyslí nebo nevystřelí ten Šulc, tak jsou poloviční, což se ukázalo v Edenu a i teď proti Bolce. sparta má těch nebezpečných hráčů víc.
            Sám jsem zvědavý, co tam sparta zahraje a asi se na to tedy podívám. Stuttgart bude hrát naplno, to je jasné, bude to hodně i o tom, co si sparta dovolí. Jestli tam přijede dopředu posraná, tak dostane.

            • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

              lantsmit     před 3 dny 30.09.2024 19:50 |  
              3 2

              Mindsetem myslím pokoru. Sparta si myslí, že může hrát se Stuttgartem fotbal.

              • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                Lunaris     před 3 dny 30.09.2024 20:00 |  
                2 0

                To dává větší smysl, a teď už i rozumím tomu, cos myslel tím kádrem. Je otázka, jestli sparta bude umět hrát tzv. ze zajištěné obrany.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          mis3     před 3 dny 30.09.2024 16:55 |  
          4 0

          Tak dvě věci – píšeš, že Dortmund vnímáš jako silný, tak ten od nich v předminulém kole dostal bůra. Vyrovnaný zápas pak hráli na Realu Madrid.

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            Lunaris     před 3 dny 30.09.2024 19:24 |  
            5 0

            Dobře dobře, tak snad toho bůra taky dostanou. Vzadu jsou zranitelní, o tom žádná. Už jen tím, že jim tam hraje Zelený, který se u nás neprosadil. Všichni jste velcí optimisté, já se pořád trošku krotím, byť samozřejmě vidím, že jsme takhle dobře přes tři roky nehráli.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          Hesmir (přítel SN)     před 3 dny 30.09.2024 18:09 |  
          4 0

          Stuttgart má mladého trenéra jménem Hoeness, a ten kdyby nenosil toto příjmení, tak už trénuje Bayern. Neb jak řekl jeho strýček Uli, byl by na něj i Bayern zbytečně vysoký tlak.

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            hamlo1 (přítel SN)     před 3 dny 30.09.2024 20:38 |  
            2 0

            Hééénes přénes

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Lord     před 3 dny 30.09.2024 15:44 |  
      11 1

      Cenim noblesní a kreativní pojmenování pro homobukvice.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Myšák     před 3 dny 30.09.2024 15:49 |  
        2 0

        :o)))) !!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      záplata     před 3 dny 30.09.2024 16:45 |  
      1 0

      Důležitá je hlava, když je dobře nastavená, tak jdou nohy samy, navíc, až jim dáme prvního fíka, tak budeme jak po deseti Redbullech a pak budou mít teprve řádně nasráno.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    mig52     před 3 dny 30.09.2024 15:44 |  
    18 3

    Výrazně jsme proti minulosti zlepšili jednu věc, kterou jistým způsobem zmiňuje i Alanor v hodnocení. Nepromrháme první poločas a nemusíme výsledek nervózně nahánět po přestávce. Naopak v něm nasázíme gól(y) a v druhém to můžeme v pohodě dohrávat. To mužstvu pomáhá, hraje pak v klidu a na výkonu i výsledcích je to znát.


    Komentář byl uživatelem upraven (30.09.2024 15:54) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      cheero     před 3 dny 30.09.2024 15:53 |  
      12 0

      Ano. To je to, co se tu psalo delší dobu. Mrtvolný první poločasy. Teď poslední zápasy zase sleduju, že prvních 5-15 min si otukavame situaci a pak se rozjedem. Na naší hru se zase dá koukat a baví to.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    old_school_boy     před 3 dny 30.09.2024 15:56 |  
    5 10

    Asi to nebude moc populární, ale tak mne případně hejtujte. Nezpochybňuju, že Slavia hrála výborně a kluci příkladně makali. Ale: i Alanor píše, "že nás soupeř příliš neprověřil". Takže bych řekl, že to hodnocení mi přijde trochu (ale ne příliš) nadsazené. Bohemka hrála hrozně ustrašeně a s respektem. Čekal jsem, že budou tradičně nepříjemně tvrdí a bojovní, ale ani to tam nebylo. Vrcholem byl vlastní gól. Takže ano, bylo to skvělé se na to dívat a tři body jsou fajn, ale zkrátka to měřítko není nastavené zcela OK.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      lantsmit     před 3 dny 30.09.2024 15:59 |  
      9 5

      Soupeř vždycky hraje to, co mu v první řadě dovolíme my. Něch si to všetci zapamatujů.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Cross     před 3 dny 30.09.2024 16:02 |  
    13 2

    Diouf má pořád jen devatenáct let. Roste pro špičku Premier League.
    Hràli jsme na Bohemce výborně, mělo to intenzitu i osobní kvalitu. Ale s tvrzením, že máme nejlepší formu za poslední roky, bych počkal až na začátek příštího týdne.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      lantsmit     před 3 dny 30.09.2024 16:06 |  
      7 11

      Tak tedy počkáme, až nám příští týden nastaví už asi desáté zrcadlo... A pak počítám ještě, až co s námi udělá další repre pauza nebo jestli nám ho nenastaví Frankfurt ... nebo někdo další. A ten Kinský jednoho dne taky dostane góla, resp. udělá chybu. Máme už k tomu připravený odpovídající hanopis?

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Cross     před 3 dny 30.09.2024 16:20 |  
        7 2

        Zajíci se počítají až po honu. Tady ale vidím jen chuť se zbytečně pohádat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          lantsmit     před 3 dny 30.09.2024 16:59 |  
          4 7

          Tak proč máš potřebu tohle psát teď, nebo možná ve tvém případě dokonce po každém dalším úspěšném zápase tohohle posledního a z pohledu posledních tří let mimořádného období. Kdo je na tyhle varovné prsty, které ani nejsou ničím konkrétním podloženy, zvědavý? Jakou to má informační hodnotu? Když se to naplní, tak přijdeš a řekneš: "já jsem vás varoval"? Ale když ne, tak přijdeš? A případně kdy konečně, abys řekl: "to moje věčný sejčkování bylo úplně k ničemu, strašně jsem se v pevnosti těch našich herních základů tehdy mýlil, tak se omlouvám a příště už si dvakrát rozmyslím, než s něčím podobným opět vylezu ven"?

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            Cross     před 3 dny 30.09.2024 22:43 |  
            1 1

            Lanšmíte? Màš s kým zajít do hospody?

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Myšák     před 3 dny 30.09.2024 16:13 |  
      1 2

      Nečekal bych na nic, formu máme. Howgh!!!

  7. Hodnocení slávistů

    Myšák     před 3 dny 30.09.2024 16:05 |  
    5 1

    Hodnocní perfektní, střízlivé. Přiznám se, já jak jsem byl v euforii, tak jsem to trochu přehnal! Ale vůbec toho nelituji. :o)
    Je dobře, že JT ze začátku nasadí to nejlepší co má, vytvoří si dostatečný polštář, a potom podle situace v klidu zápas dohrává.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Steevee     před 3 dny 30.09.2024 16:06 |  
    27 2

    Já mám takový vjem k sestavě. Ono všechno zlé je pro něco dobré. Fakt to platí. Nám, troufnu si říct, velmi paradoxně k obrazu dnešní hry pomohla ta nakupená zranění.

    Jasně, už jich nesmí přibývat. Tohle je strop. Ale hodně to podtrhlo to vykrystalizování těch řekněme top 13-14 hráčů, se kterýma to momentálně chceme primárně hrát.

    Kdo ví, jak by tahle perioda půlka července-konec září vypadala se zdravým Masopustem, Ševčíkem, Filou, Schranzem, nedotčeným Wallemem atd. Ten tlak na dání prostoru více hráčům by byl ještě daleko větší.

    Ještě bych si dovolil upozornit, mrkněte se na náš základ z dubna/května. Jak to vypadá na papíře. Zmrzlý, Schranz, Jurásek, Ševčík, střídající Tijani, Masopust...nic útočného, úplně bez urážky k těmhle klukům. Ale znovuzrozením Provoda se Zafeirisem, výkonnostním útokem Dioufa na první polovinu anglické ligy, laufem Bořila nebo samozřejmě faktorem Chorý jsme dneska o level jinde než na jaře.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Myšák     před 3 dny 30.09.2024 16:19 |  
      6 0

      Člověče, víte vy, že máte 100% pravdu!? :o)

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      záplata     před 3 dny 30.09.2024 16:58 |  
      10 0

      Je to tak, bez těch zranění by se tenhle válec nenarodil a z Diufa by nebyl fotbalista " jako kráva ".

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      amon     před 3 dny 30.09.2024 20:44 |  
      1 1

      tak a ještě ti tam chybí Staněk v Kinský. Tohle Tondovi neskutečně pomohlo a díky tomu skončí v top klubu a my budeme mít balík.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Steevee     před 3 dny 30.09.2024 21:25 |  
        4 0

        Nemyslím si, že v tom výčtu Staněk chybí. Naopak jsem ho tam úmyslně nezahrnoval. Ano, Kinskému to pomohlo, hodně pravděpodobně dostaneme balík, ale Slavia se Staňkem by nebyla slabší.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          amon     před 3 dny 30.09.2024 23:59 |  
          1 0

          To sice ne, ale napsal jsi: “Ono všechno zlé je pro něco dobré. Fakt to platí.” A zrovna u stanka v kinsky to plati 100%. Nezranit se stanek, pravdepodobne bysme tondu nikdy v sesivanem nevideli.

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            Steevee     před 2 dny 01.10.2024 08:19 |  
            2 0

            Jo takhle. V tom případě ano, tohle samozřejmě taky pravděpodobně platí.

  9. Až na ty

    Slávista 51     před 3 dny 30.09.2024 16:16 |  
    0 13

    2 šestky, celkem dobrý.

    • Re: Až na ty

      žbl68     před 3 dny 30.09.2024 17:15 |  
      5 1

      6 je nadprůměr ... :-)

  10. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    sule     před 3 dny 30.09.2024 16:20 |  
    4 2

    100% souhlas s hodnocením.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    žbl68     před 3 dny 30.09.2024 16:28 |  
    2 1

    není co dodat :-)

  12. Hodnocení slávistů

    Flame     před 3 dny 30.09.2024 16:35 |  
    9 1

    Přátelé, kamarádi,

    Bohemka nepodala špatný výkon, ale my jsme byli vynikající! Prostě tým chytil formu a systém má hlavu a patu. Myslím, že jsme změnili i taktiku, ještě na jaře, jsme se na začátku zápasů pomalu rozjížděli a spoléhali na to, že soupeře uběháme a na konci utkání mu dojdou síly. Jenomže všichni potrénovali a většinou už s námi dokázali běhat celé utkání.

    Tedˇ vlítneme na soupeře od začátku, hrajeme fakt totální fotbal a Trpišovskému pro radost můžeme hrát Barcelonu na konci zápasu a šetřit síly.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    kupik     před 3 dny 30.09.2024 16:39 |  
    9 1

    Dobrý odpoledne,přátelé
    tak to byl víkend jak víno.
    Nejprve velká radost s kamarády v hospůdce při oslavě vítězství Sigmy na Rudém náměstí,v sobotu vinobraní v Žernosekách a včera demolice Bohemians.
    Nemám ve zvyku zesměšňovat či dehonestovat soupeře / vyjma jednoho protibřežního klubu /,ale Bohemka byla včera doslova tragická.Placama téměř i komická.
    Naši chlapci jim nedovolili takřka vůbec nic,chvílema to byl opravdu fotbal z kterýho měli radost jak hráči,tak my diváci.Super výkon,super FOTBAL,super pochvala pro celej team.
    Opět bez karty / a že jich v tomhle kole bylo ,i červenejch /,opět vzadu s nulou.
    Tak si jenom říkám,jestli ty Klokani jsou tak daremný nebo ta naše mašina je teď vopravdu nezastavitelná.
    Za b je pravda.
    Nebudu tentokrát nikoho vyzdvihovat a jmenovat všichni hráli velice dobře.
    A dovolím si pochválit i sudího,nesnažil se za každou cenu ze sebe udělat Černýho Vorla,pískal slušně.
    Vo to větší mám obavu,co nám pánové z komise nadělej na neděli,to se asi máme na co těšit.
    Ale ať je to kdokoliv,když jsme uhlídali Ladru s Kušejem,potom Červa se Šulcem,tak v neděli uhlídat Haraslína a Birmančeviče a věřim v dobrej konec.
    Já z toho mančaftu teďko cejtím značnou mentální sílu a odhodlanost.
    A malej postřeh na závěr.
    Ten skleslej a frustrovanej pohled na p.trenéra Veselýho byl všeříkající.
    Nechci se tohoto odborníka nijak dotknouti,jenom podotýkám,že je to asistent trenéra národního výběru.
    No a na tý hře Klokanů to bylo pěkně vidět.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Slávista 51     před 3 dny 30.09.2024 16:52 |  
      4 7

      DERBY
      pražských S, by měli pískat zahraniční rozhodčí z TOP lig.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        rakusan     před 3 dny 30.09.2024 17:33 |  
        1 1

        Odpíská to s přehledem Pechanec a budeme slavit slavné vítězství.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          Slávista 51     před 3 dny 30.09.2024 19:22 |  
          2 0

          Vítězství samozřejmě beru.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    záplata     před 3 dny 30.09.2024 17:09 |  
    46 1

    Chorý je jednoznačně posila, pro soupeře nechutnej, přitom hraje čistě a naši kolem něj mají víc místa ale jak já jsem to navnímal z veřejně dostupných informací, které jsem si očistil od bulvárních srágor, tak on je velice důležitý element do kabiny, hecíř, vítěznej tip, nemá IQ krmelec, zkušeností dost. To na něm také oceňuju.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      žbl68     před 3 dny 30.09.2024 17:14 |  
      4 0

      a neroštuje minulost ... :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      hiker42     před 3 dny 30.09.2024 21:31 |  
      24 1

      Já se nejvíc obával blikanců, loktů, přišlápnutí tou obrovskou nohou. Neměl jsem na něm rád simulování.

      Přijde mi, že se neskutečně hlídá, aby nám to nezkazil, nehraje ani zákeřně, ani nebezpečně. A obecně daleko míň simuluje.

      To je vlastně uzdravený Chorý.

      Nemám, co bych mu vytknul, ba mu přicházím na chuť. A když vidím Béřu, jak na něj skáče.. Je to dobrej fotbalista a důležitá součást týmu.


      Komentář byl uživatelem upraven (30.09.2024 21:33) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        záplata     před 3 dny 30.09.2024 21:44 |  
        12 0

        Aby na něj Béřa vyskočil tak musí kurva máknout. Já se vždycky rozesměju, když se kluci seběhnou při oslavě gólu, to je jak ta o Sněhurce a když chtěj dát hlavy dohromady tak se Chorý musí zlomit v pase do pravýho úhlu, jinak by nic neslyšel. A kočírovat v pohybu tuhle obrovskou hmotu nebude nic jednoduchýho. Já myslím, že hráči, kteří ho neznaj, třeba teď ten Ajax, když ho viděj tak si hned lehce stříknou do trenek.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          mig52     před 2 dny 01.10.2024 09:02 |  
          1 1

          :-))), ntvl, ta O Snĕhurce...., tos trefil na komoru.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        žbl68     před 2 dny 01.10.2024 14:00 |  
        2 0

        škatulkování je mor a neboj taky jsem se prvotně zděsil kdo to k nám jde a hle ...
        klasik by řekl - Chorý není tím, čím se zdál býti :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          hiker42     včera 01.10.2024 18:38 |  
          2 0

          :-) je. Ale taky je důkazem, že i starý pes se naučí novým kouskům, resp. odnaučí starým. Kdyz dostane šanci a chce. A má podporu.

  15. Takhle je to

    Slávista 51     před 2 dny 01.10.2024 06:44 |  
    2 0

    lepší.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    lantsmit     před 2 dny 01.10.2024 09:55 |  
    11 2

    Ještě doplňuju k hodnocení Lingra... Umí si krásně seskočit do zálohy, stejně jako si Provod umí vyskočit do útoku. To je další velkej boost pro náš totální fotbal. Uprostřed zálohy jsme byli díky tomu často 4 na 2, a proto měli Oscar se Zafeirisem tolik prostoru a možností ke kombinaci. Zároveň tím trháme obranu soupeře, která - pokud si věří nebo se nechá nalákat - s Lingrem takhle vysoko vystoupí. Dělá přesně to, co dělal Kuchta ve Spartě. U nich byl tenhle servis hlavně pro křídla Birmančeviče s Haraslínem, ale zároveň i pro tu jejich málo kreativní zálohu. Proto jim tak moc chybí a budou se v tom dál plácat. Olatunji je úplně jinej typ, to samé Tuci. Toho Rrahmaniho nakoukaného nemám, ale nezdá se mi pro tuhle roli taky moc vhodný.

    Myslím, že budeme přesně tohoto momentu chtít využít v derby. Proto ve čtvrtek očekávám Mojmu s dostřídáním Lingra. A v derby už opět s Lingrem v základu. Navíc pro Lingra bude hrát i ta jeho mentalita, směrem k derby.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      žbl68     před 2 dny 01.10.2024 13:58 |  
      2 1

      hezky rozebrané :-) snad až na Rrahmaniho, bude vhodný, ale chce to čas a derby je TEĎ