Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které možná neznal ani samo
Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které možná neznal ani samotný hráč
Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které možná neznal ani samotný hráč
Komentáře (52)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
Betynka58 před 2 měsíci 19.09.2024 15:41 |A skutečně řekl Jurečka všechno tak, jak je prentované v tom rozhovoru? Známe novináře, jak věci dokážou prekroutit. Nějak mi to neštymuje amoc mi to k němu nesedí.
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
knl66 (přítel SN) před 2 měsíci 20.09.2024 09:07 |Znáš Jurečku tak dobře, aby sis byl jistý, že "tohle ti k němu nesedí?" Nebo máš jen nějaký dojem? (Podívej se na Coufala, jaký to byl srdcař a jak pak přiznal, že tréninky i zápasy šidil, abychom ho pustili.)
Tyhle rozhovory jdou, až na výjimky, před zveřejněním na autorizaci s respondentem. Takže na 90% ho Jurečka četl a odsouhlasil.
Jurečka
Mates204 před 2 měsíci 19.09.2024 16:03 |Docela mě fascinovaly ty ódy na něj tady při odchodu, když bylo zřejmé, že je to odchod ve zlém, rychle zapomenout...
Re: Jurečka
Arya před 2 měsíci 19.09.2024 16:50 |2x nejlepší střelec, já osobně nevidím důvod, proč na něj plivat
Re: Jurečka
mis3 před 2 měsíci 20.09.2024 09:32 |Tak ty ódy byly za jeho góly, to je snad jasný. Asi málokdo tušil, že jeho agent je šílenec a Jurečka ukřivděná plačka...
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
wimpy před 2 měsíci 19.09.2024 16:19 |https://www.facebook.com/photo/?fbid=1076701071129743&set=a.630558262410695
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
marcocruz (přítel SN) před 2 měsíci 19.09.2024 17:23 |Musim říct, že na to, kolik tady toho odehrál je hrozně ukřivděnej. Z toho rozhovoru plyne to samý, co z kuchty když odcházel. Oni si proste mysleli, že budou ve slavii vysloveně útočníci č.1 třeba na 5-6 let jako Harry Kane nebo co. Že budou v základu furt děj se co děj a když zjistili, že tu musí být konkurence a variabilita tak to nezvládli
Komentář byl uživatelem upraven (19.09.2024 17:24) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Musim říct, že na zo kolik tady toho odehrál je hrozně ukřivděnej. Z toho rozhovoru plyne to samý, co z kuchty když odcházel. Oni si proste mysleli, že budou ve slavii vysloveně útočníci č.1 třeba na 5-6 let jako Harry Kane nebo co. Že budou v základu furt děj se co děj.
Skrýt původní komentář
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
Ivan před 2 měsíci 19.09.2024 19:02 |Kuchtu a Jurečku bych nesrovnával, aspoň já tam vidím velký rozdíl. Dalšá věc je že se musí umět udělat tenhle "rozchod". Když je Jurečka 2x po sobě král střelců, tak má právo na to se domnívat že bude další rok zase důležitým členem týmu a pokud se o svém budoucím konci dozví tak, že ho Tvrdík v nějakém podcastu nezahrne do týmu, tak tam má určitě máslo na hlavě i Slavia.
Nepřekvapilo by mě kdyby měl JT pravdu a Jurečka neví co agent a agent je blb (mimochodem jak se tady často nadává na Mullera, tak tady nám zřejmě pomohl)
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
necich před 2 měsíci 20.09.2024 07:45 |Není pravda, že ho Tvrdík nezahrnul do týmu. Neuvedl ho jen mezi útočníky což následně i zdůvodnil..
Celé je to divné.. Jurečkovi končí smlouva a Slavia mu nepředloží prodloužení a nechá hráče odejít zdarma? Za mne nesmysl, jasně že mu smlouvu předložila, ale ne takovou jakou si Jurečka a hlavně agent představovali.
Pokud se jedná o prodej je logické, že Slavia chce prodat hráče za adekvátní cenu. Jurečka toho zase pro Slavii tolik neodvedl aby ho pustila tzv. zdarma jako Legendu nebo Hušbiho..
A pokud chtěl agent pro sebe a Jurečku (pokud to tedy Jurečka vůbec věděl) polovinu z ceny nad 500 tis. eur? Se nedivím, že mu nepřistavilli mercedes s blahopřáním narozeninám a ke králi střelců..
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
mis3 před 2 měsíci 20.09.2024 09:30 |tak pokud ale chtěl 2 mega čistýho na platu, tak to je on i agent asi blázen.
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
Ivan před 2 měsíci 20.09.2024 10:25 |To je těžký říct takle. Jednak nevíme jestli to chtěl agent nebo Jurečka, pak asi nevíme jaké jsou platové reálie třeba Zimy a Lingra (a Jurečka výkonostně spadá do tohoto ranku)
Já to čtu tak že ten agent je blb, ale ani jedna strana to neřešila elegantně.
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
Zd3nA1CZ před 2 měsíci 19.09.2024 17:40 |charakter se ukázal... jasně že plive kolem sebe.. protože ví, že kdyby šel zadarmo tak mu to ten klub nasype do výplaty... když za něj Slavia chtěla adekvátní peníze tak holt ty prachy s jeho vychcaným manažerem nemá takové... a stále nevím co se diví... nechtěl podepsat, nebo možná že ano, ale za nereálných podmínek tak může být rád, že nesedí rok na tribuně. Holt bude muset prodat víc kopaček aby si vydělal...
Jurečka
James před 2 měsíci 19.09.2024 19:33 |Ten jeho agent asi nebude moc dobrej." Přijali nabídku z tureckého Rizesporu. Tu však sehnal a vyjednal úplně jiný agent Jiří Müller z agentury ESAM"
Re: Jurečka
mis3 před 2 měsíci 20.09.2024 09:24 |tenhle jediný odstavec tak nějak shrnuje úplně vše v této "kauze"
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
damade před 2 měsíci 19.09.2024 20:11 |- Absolutně netušim, čeho chce Jurečka timhle rozhovorem docílit. Minulost, ať už byla jakákoliv, nezmění. Mohl odejít jako jedna z ikon Slavie posledních let. Místo toho si všechny znepřátelil. A všem případnejm budoucím zaměstnavatelům vyslal vzkaz, že pokud s něčim nebude spokojenej, tak s tim pujde hned po odchodu do novin. To pro něj neni dobrá vizitka.
- Poslední rok hrál Jurečka buďto podhrot nebo křídlo. Stejně se ho ale dotklo, že ho Tvrdík nevyjmenoval jako hráče, se kterym se počítá na HROT útoku. To je jak kdyby se Provod naštval, že ho Tvrdík nezmínil ve výčtu stoperů. Tohle už je na hranici paranoii.
- "Dá se říct, že jsem každou sezonu začínal od začátku" Cože? Na začátku minulý sezóny byl i přes tragickou formu doslova KAŽDEJ zápas v základu. Poslední hráč, kterýho Trpišovský takovymhle způsobem dlouhodobě držel, byl Tecl.
- "Možná i to zapříčinilo, že klub není lepší. Ale jak říkám, nikde není psáno, že za dva roky ještě nemohu být jinde." Wtf? Kdo proboha veřejně řekne takovouhle věc TÝDEN po podepsání smlouvy? Fanoušci Rizesporu musej být nadšení.
- "Dá se říct, že jsem se cítil trošku nedoceněný, ale je to těžké, když každý půlrok přivádíte dva tři nové hráče na váš post." Ano, takhle to ve velkejch klubech funguje. Ten kdo to nedokáže akceptovat se pak nemuže divit, že jeho nejlepší nabídka je Rizespor.
Strašně divnej, zoufalej, zbytečnej, prolhanej rozhovor. Je dobře, že tahle kapitola skončila. Dál už bych to neřešil.
Komentář byl uživatelem upraven (19.09.2024 20:12) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
- Absolutně netušim, čeho chce Jurečka timhle rozhovorem docílit. Minulost, ať už byla jakákoliv, už nezmění. Mohl odejít jako jedna z ikon Slavie posledních let. Místo toho si všechny znepřátelí. A všem případnejm budoucím zaměstnavatelům vyslal vzkaz, že pokud s něčim nebude spokojenej, tak s tim bude hned po odchodu do novin. To pro něj neni dobrá vizitka.
- Poslední rok hrál Jurečka buďto podhrot nebo křídlo. Stejně se ho ale dotklo, že ho Tvrdík nevyjmenoval jako hráče, se kterym se počítá na HROT útoku. To je jak kdyby se Provod naštval, že ho Tvrdík nezmínil ve výčtu stoperů. Tohle už je na hranici paranoii.
- "Dá se říct, že jsem každou sezonu začínal od začátku" Cože? Na začátku minulý sezóny byl i přes tragickou formu doslova KAŽDEJ zápas v základu. Poslední hráč, kterýho Trpišovský takovymhle způsobem dlouhodobě držel, byl Tecl.
- "Možná i to zapříčinilo, že klub není lepší. Ale jak říkám, nikde není psáno, že za dva roky ještě nemohu být jinde." Wtf? Kdo proboha veřejně řekne takovouhle věc TÝDEN po podepsání smlouvy? Fanoušci Rizesporu musej být nadšení.
- "Dá se říct, že jsem se cítil trošku nedoceněný, ale je to těžké, když každý půlrok přivádíte dva tři nové hráče na váš post." Ano, takhle to ve velkejch klubech funguje. Ten kdo to nedokáže akceptovat se pak nemuže divit, že jeho nejlepší nabídka je Rizespor.
Strašně divnej, zoufalej, zbytečnej, prolhanej rozhovor. Je dobře, že tahle kapitola skončila. Dál už bych to neřešil.
.
Skrýt původní komentář
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
Lunaris před 2 měsíci 19.09.2024 21:04 |Ze Slovácka neodešel v dobrém, tady neodešel v dobrém... nahrává to všemožným spekulacím ohledně přestupových taktik Jurečky i jeho agenta.
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
PetCC před 2 měsíci 20.09.2024 11:40 |Vážení, ten rozhovor si Jurečka nevymyslel, to si připravil nějaký novinář, připravil si scénář rozhovoru s nějakými návodnými otázkami a pak si ten záznam přepsal podle svých představ.
Stačí si poslechnout tiskovky Trpišovského a pak si přečíst v novinách jejich přepis.
Velice často to z novin vypadá, že si Trpišovský na něco stěžuje, ale v reálu to je tak, že se honěkdo přímo zeptá na nějaký problém, on je pak viditelně zaskočený, že se na takovou marginalitu někdo pá. ale nějakou smysluplnou odpověď na to dá.
V novinách je sice skoro přesně to, co řekl, ale vypadá to, že to téma přinesl Trpišovský.
Takže důležité sdělení: Neberte doslovně psané novinové rozhovory, většinou je to významově někam posunuté.
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
Bicanovský7 před 2 měsíci 19.09.2024 20:51 |Odehrál si své- 2krát nejlepší střelec ligy atd./ Nebudu na Václava vzpomínat ve zlém...
A na "nepovedený" rozhovor pro Seznam raději zapomenu.
https://www.footballclub.cz/doma/tvrdik-proti-jureckovi-bylo-to-jinak-reaguje-na-utocnikuv-rozluckovy-rozhovor?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=1352710&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
lantsmit před 2 měsíci 20.09.2024 09:23 |Základní interpretační vodítko i k tomuto příběhu je pořád stejné.... Tvrdík nikdy nelže, ani nezamlčuje podstatné skutečností.... Zato hráč (v tomhle případě Jurečka) klame vždycky.
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
Lunaris před 2 měsíci 20.09.2024 10:48 |Tvrdík v tomhle případě nenapsal prakticky nic, je tu ale článek na infotbal, který se zde rozebírá. Tam je samozřejmě jako zdroj zřejmě někdo z klubu, který též vidí věci subjektivním pohledem. Nicméně zrovna u Jurečky je třeba zohlednit i to, že na Slovácku dělal s prodloužením smlouvy taktéž problémy. V tomhle případě se nabízí věřit víc Slavii než pochybným praktikám Jurečkova agenta.
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
knl66 (přítel SN) před 2 měsíci 20.09.2024 10:57 |V čem tady JT lže, kecá, zamlžuje podstatné skutečnosti? Nebo jsi našel nějaké jiné vyjádření? Tvoje posedlost Tvrdíkem už je skoro psychiatricky významná... Člověče, dělej s tím něco, neradi bychom o tebe přišli.
Tvrdíkův twitter, reakce na rozhovor: "Smutny rozhovor. Nechme radeji pravdu o vzajemnem dialogu mezi klubem, Tebou a Tvym agentem dustojne spat. Dekujeme za odvedenou praci a at se Ti, Vaclave, dari."
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
standa.e před 2 měsíci 20.09.2024 11:12 |No, já žádné interpretační rámce nepotřebuji (jakkoliv jsem byl Vencův fanda). Mně, bohužel, stačí jeho slova:
"Myslím si, že to kooperovalo s mojí situaci, která byla ve Slavii, že mě vlastně odstavila na konci sezony a každý tým, který hledal nové hráče, se tak vyptává, co je špatně. Slavia mi v přestupu nešla naproti, ale spíš dělala věci proti mně."
OK, v posledních 10 ligových zápasech měl Jurečka z 900 minut odehráno 560 (v předchozí sezoně 833), přičemž minimálně 66 minut odehrál v šesti z nich. To fakt na nějaké "odstavení" - i s ohledem na jeho aktuální formu - nevypadá, zvláště je-li v týmu útočník, co dal ze hry gólů víc a v danou dobu byl platnější i v mezihře. Každopádně věta "Slavia mi v přestupu nešla naproti, ale spíš dělala věci proti mně." je v tomto kontextu až neuvěřitelná. Jak si představuje, že by mu "měla jít naproti" a co bylo oním "děláním věci proti němu"? Jak jsem měl Vencu rád, tak za mě dostával prostoru víc, než si výkony reálně zasloužil.
Nebo výrok: "Dá se říct, že jsem se cítil trošku nedoceněný, ale je to těžké, když každý půlrok přivádíte dva tři nové hráče na váš post." To by si opravdu zasloužilo vyjmenovat, kteří hráči na jeho post přišli, aniž by šlo o náhradu za hráče, kteří odešli. Jinak ano, Venco, takhle to v profesionálním klubu chodí - a je to správně.
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
lantsmit před 2 měsíci 20.09.2024 11:32 |To odstavení na konci sezóny přece může znamenat, že mu dali najevo, NA KONCI SEZÓNY, TZN. PO JEJÍM SKONČENÍ, že s ním do budoucna už moc nepočítají...
Což pak potvrdil Tvrdík na té tiskovce před začátkem sezóny následující, tzn. letošní:
„Fila má za sebou mimořádně úspěšný rok v Teplicích. Je ve skvělé kondici, fyzicky připraven a nastavený na to, že chce dávat góly ve Slavii. Sezona bude dlouhá, vzhledem ke změně formátu evropských soutěží nás čeká víc zápasů, což s sebou logicky nese požadavky na širší kádr. Věříme, že on, Chorý i Mojmír Chytil, náš další ÚTOČNÍK, najdou uplatnění a vzájemně se doplní. Myslím, že trenéři mají veškeré zbraně, které v boji o Ligu mistrů a titul potřebují.
Interpretace je zcela jednoznačná: "Jaroslav Tvrdík na konci června v oficiálním klubovém rozhovoru navíc prohlásil, že Slavia má aktuálně tři útočníky (Chytila, Filu a Chorého), ale Jurečku přitom úplně opomněl." ( https://www.livesport.cz/zpravy/fotbal-chance-liga-kauza-jurecka-chybi-minuty-i-gratulace-odchod-pripravujeme-se-na-vse-rika-agent/IZn0BpQi/)
A k tomu druhému výroku mám zase tyhle výroky:
Jurečka je zvyklý na nečinnost zkraje ročníku. Na startu toho předchozího také býval opomíjený. „Kouše se to těžce. Ale každý rok je to stejné. Ze začátku nenastupuji a pak se to nějakým zápasem zlomí. Kluci, co přijeli z repre, mají formu. Je to kolektivní sport. Musím počkat na šanci, musím pracovat. Pak uvidíme, jestli mě trenéři využijí, nebo ne,“ pravil.
„Kouše to profesionálně a velice dobře. Musím ho pochválit. Je příkladem pro ostatní, kteří tolik nehrají,“ potvrdil Jurečkovo mentální nastavení Trpišovský.
"S Vencou jsme dlouho seděli a probírali to. Je to více věcí dohromady. Něco bylo otevřené, ale nechci to vytahovat ven. Znovu opakuji, trénoval neskutečným způsobem. Každý trénink má nejlepší data, je to dříč. I proto jsme se rozhodli mu tu šanci dát," dodal Trpišovský.
https://www.livesport.cz/zpravy/fotbal-chance-liga-venca-kouse-to-profesionalne-kazdy-trenink-ma-nejlepsi-data-smekl-trpisovsky-pred-jureckou/OOTQOCCm/
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
standa.e před 2 měsíci 20.09.2024 15:01 |K obojímu už tady zaznělo dost. K prvnímu výše, druhé v podstatě jen dokladuje, že ho JiT hájil.
Takže když to shrnu za sebe: Dospělý vzdělaný inteligentní chlap s určitou anamnézou přestupů, jenž podle vlastních slov vyjádřil už vloni ambici přestupu do zahraničí ví, že se mu blíží konec smlouvy. Ví, že to pak začíná řešit každý klub. Buď si hráče snaží pojistit prodloužením, nebo mu prodloužení nenabídne, což samozřejmě vzbudí pozornost a je signálem - těžko říct čeho (Zůstávám nadále v rovině Jurečkových výroků). Může vše ignorovat s tím, že je maňásek na agentově ruce, může začít spekulovat co kde na něj kdo chystá, nebo se může kompetentních osob jednoduše zeptat, žádat jasnou odpověď a podle ní se zařídit.
Od dospělého chlapa bych čekal tu třetí možnost.
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
kjandourek (admin) před 2 měsíci 20.09.2024 11:01 |Jenom taková malá vsuvka: Jurečku zastupuje agentura TDS Sports... tak se podívejme na její klienty:
https://www.transfermarkt.com/tds-sports/beraterfirma/berater/2596
Jako první nás asi zaujme, že Jurečka s hodnotou 1,7 mega Eur je druhý nejhodnotnější, ale to vezmi čert, rozklikněme si kluky okolo:
Felix Agu - poslední přestup: VFL Osnabrück - Werder Brémy - free transfer
https://www.transfermarkt.com/felix-agu/profil/spieler/393512
Ali Mabkhout - poslední přestup: Al Jazira - Al Nasr - free transfer
https://www.transfermarkt.com/ali-mabkhout/profil/spieler/114150
Jerome Boateng - poslední přestup: Salernitana - LASK Linec - free transfer
https://www.transfermarkt.com/jerome-boateng/profil/spieler/26485
Julian Pollersbeck - poslední přestup: Magdeburg - Regensburg - free transfer
https://www.transfermarkt.com/julian-pollersbeck/profil/spieler/228975
Moritz Seiffert - poslední přestup: Viktoria Berlín - Ingoldstadt - free transfer
https://www.transfermarkt.com/moritz-seiffert/profil/spieler/528555
Další už jenom telegraficky - může si je rozkliknout kdokoliv.... Všichni další hráči na seznamu tam mají buď free transfery, nebo jenom přesuny z mládeže do Bé týmů, či A týmů .... a nebo jsou teď bez klubu...
Jediný, kdo tam má přestup za nějaké peníze je právě Jurečka a to ten přestup musel domluvit jiný agent....
Ať se na mě zastánci Vency - hlavně tedy jeden - nezlobí, ale z téhle statistiky jasně vyplývá, že tahle agentura prostě pracuje tak, že u každého hráče čeká, až jim vyprší smlouva - je to asi výnosné, ale poněkud nepraktické v současném fotbalovém světě... zvláště když vidím, u kolika hráčů je v té historii přestupů vidět, že nějaký čas byli bez klubu ....
Třeba Adam Ščudla z Opavy je "bez klubu" ve dvaadvaceti letech .... a když si jeho jméno proženete googlem, dozvíte se mimo jiné tohle:
Ščudla se s Opavou nedomluvil na prodloužení kontraktu a už celou jarní část strávil v divizní rezervě.
dle článku z 8.7. měl jít do Ústí, ale dle is.fotbal.cz je stále registrován v Opavě...
https://opavsky.denik.cz/fotbal_region/sfc-opava-skuhravy-ficek-scudla-habanec-usti-nad-labem.html
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
knl66 (přítel SN) před 2 měsíci 20.09.2024 11:12 |Obávám se, že s podobnými fakty u nejmenovaného zastánce moc nepochodíš. Prostě to náš šéf dělá všechno blbě.
Mimochodem: zastánci VencY, ramínko režiséra, most Karla, Divadlo národa... :)
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
kjandourek (admin) před 2 měsíci 20.09.2024 11:35 |Dobře, zaznamenal jsi malé vítězství.... Ale jak asi tušíš, je to vítězství Pyrhy... ;-)
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
pcitron před 2 měsíci 23.09.2024 22:43 |Vence bez Vency jako skála bez skály...
Tvrdík totiž pravil: Venco, ty jski skála, na které vybuduji svou církev slávistickou a brány rudých pekel ji nepřemohou.
Leč než se rozednělo a kohout tříkrát zakokrhal.....
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
wimpy před 2 měsíci 20.09.2024 11:12 |To skoro vypadá, že Venca nebude až tak chytrej kluk, za jakého ho máme. :-)
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
PetCC před 2 měsíci 20.09.2024 11:45 |Jak už jsem psal jinde, finančně to nemusí být pro Jurečku problém.
A navíc, spousta lidí je rádo, že to nemusí vůbec řešit.
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
lantsmit před 2 měsíci 20.09.2024 11:38 |Proč by na tom mělo být něco závadného, takhle jednat v souladu s uzavřenou smlouvou. To znamená zachovat si v období před uplynutím stávající smlouvy plnou autonomii při rozhodnutí, jestli a případně za jakých podmínek ji prodloužit nebo podepsat jinde. A proč tahle strategie nebyla závadná, když jsme ji využili při akvizici Jurečky k nám?
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
kjandourek (admin) před 2 měsíci 20.09.2024 12:54 |Já jsem někde řekl, že je závadná? Není protiprávní, a nemusí být ani amorální - jenom ukazuje na to, že tenhle manažerský tým má tuhle strategii, která ve finále není příjemná klubům a nakonec dostává do špatné pozice i hráče... ne všechny, ale hlavně hráče klubů, které si mohou dovolit pořídit náhradu...
Jde mi hlavně o jednu věc: ty nám tady tvrdíš, že slepě věříme Tvrdíkovi.... nebo tedy tomu, kdo předal infotbalu tyhle informace... a já ti tady ukazuji, že nemusím mluvit s Tvrdíkem, ani s nikým z klubu abych si dokázal najít informace, které ukazují na to, že tato agentura takhle opravdu postupuje a že tedy to, co je popisováno v článku, nejspíše bude pravda....
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
lantsmit před 2 měsíci 20.09.2024 13:11 |Že se Tvrdíkovi obecně nedá věřit, to ví každý malý slávistický dítě. O tom se bavit vůbec nemusíme. Jestli můžeme věřit Jurečkovi a/nebo jeho agentovi, to už k diskusi být může, protože s nimi žádnou reálnou zkušenost v tomto směru nemáme.
Rozhodně za ni nelze považovat ani ten tvůj výčet hráčů, které má ta jeho agentura pod sebou, ani jak pravidelně realizují jejich přestupy.
Samozřejmě v tom výčtu nelze najít žádnou oporu pro následující tvrzení, která se v tom článku na infotbalu objevují:
„Jurečkův agent nás seznámil s požadavky hráče na 1 milion eur čistého. Takovou smlouvu mu Slavia nebyla ochotna nabídnout,“ potvrdil jeden ze zdrojů inFotbal.cz blízkých klubu
„Proto dostal souhlas k odchodu. Agent přitom opakovaně navrhoval pro klub naprosto nepřijatelné formáty typu transferová cena nad 500 tisíc eur se dělí 50:50 mezi klub a agenta.“
Slavia prý podobné jednání nezažila za posledních deset let. A zůstává otázkou, zda o něm byl do detailu obeznámen samotný Jurečka.
Poslední informace od agenta měla být taková, že odmítal nabídky z ciziny a vzkazoval, že Jurečku podepíše s někým jiným v lednu jako volného hráče.
Co ale v tom článku prokazatelně pravdivého je, je následující tvrzení:
Jurečka v rozhovoru zmínil tiskovou konferenci, na které jej „Tvrdík hodil do luftu“, a vyřazení z evropské soupisky.
Obojí se skutečně stalo.
A jinak na tom, že Jurečkovi nakonec to Turecko sehnal Müller (tedy Slavia), pokud by to měla být pravda, což opět ověřit nemůžeme, by nebylo divného nebo neobvyklého vůbec nic. Přesně takhle udal v minulosti Nezmar Hušbauera do Drážďan.
Komentář byl uživatelem upraven (20.09.2024 13:12) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Že se Tvrdíkovi obecně nedá věřit, to ví každý malý slávistický dítě. O tom se bavit vůbec nemusíme. Jestli můžeme věřit Jurečkovi a/nebo jeho agentovi, to už k diskusi být může, protože s nimi žádnou reálnou zkušenost v tomto směru nemáme.
Rozhodně za ni nelze považovat ani ten tvůj výčet hráčů, které má ta jeho agentura pod sebou a jak pravidelně realizují jejich přestupy.
Samozřejmě v tom výčtu nelze najít žádnou oporu pro následující tvrzení, která se v tom článku na infotbalu objevují:
„Jurečkův agent nás seznámil s požadavky hráče na 1 milion eur čistého. Takovou smlouvu mu Slavia nebyla ochotna nabídnout,“ potvrdil jeden ze zdrojů inFotbal.cz blízkých klubu
„Proto dostal souhlas k odchodu. Agent přitom opakovaně navrhoval pro klub naprosto nepřijatelné formáty typu transferová cena nad 500 tisíc eur se dělí 50:50 mezi klub a agenta.“
Slavia prý podobné jednání nezažila za posledních deset let. A zůstává otázkou, zda o něm byl do detailu obeznámen samotný Jurečka.
Poslední informace od agenta měla být taková, že odmítal nabídky z ciziny a vzkazoval, že Jurečku podepíše s někým jiným v lednu jako volného hráče.
Co ale v tom článku prokazatelně pravdivého je, je následující tvrzení:
Jurečka v rozhovoru zmínil tiskovou konferenci, na které jej „Tvrdík hodil do luftu“, a vyřazení z evropské soupisky.
Obojí se skutečně stalo.
A jinak na tom, že Jurečkovi nakonec to Turecko sehnal Müller (tedy Slavia), pokud by to měla být pravda, což opět ověřit nemůžeme, by nebylo divného nebo neobvyklého vůbec nic. Přesně takhle udal v minulosti Nezmar Hušbauera do Drážďan. .
Skrýt původní komentář
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
wimpy před 2 měsíci 20.09.2024 13:15 |Tvrdíkovi se dá věřit, jen ho nesmíš brát doslova.
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
lantsmit před 2 měsíci 20.09.2024 13:34 |aniž bych se chtěl přít o pravdivost toho tvého výroku, co by to mělo znamenat ve vztahu ke způsobu konce Jurečky ve Slavii?
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
wimpy před 2 měsíci 20.09.2024 14:48 |Tam bych to doslova bral, Tvrdík řekl něco ve smyslu, že nebude do hovna šťourat, aby víc nesmrdělo.
Což měl přesně udělat i Venca.
Komentář byl uživatelem upraven (20.09.2024 14:48) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tam bych to doslova bral, Tvrdík řekl něco ve smyslu, že nebude do hovna šťourat, aby víc nesmrdělo..
Skrýt původní komentář
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
lantsmit před 2 měsíci 20.09.2024 15:26 |ptal jsem se na způsob konce. Co z toho, co řekl Tvrdík ohledně pozice Jurečky při vyjednávání mezi minulou a letošní sezónou, je pravda, i když se to "nesmí brát doslova"?
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
wimpy před 2 měsíci 20.09.2024 15:29 |Tak on o ní snad nic neřekl, jen ho v rozhovoru nejmenoval mezi útočníky, se kterými se počítá. A to pravda byla.
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
lantsmit před 2 měsíci 20.09.2024 15:59 |JiT ale na pozápasové tiskovce po Olmíku, tzn. 10. srpna řekl: "Venca už loni nastupoval na desítce, případně na křídle. Na tyhle pozice S NÍM POČÍTÁME."
Neumím to celé číst jinak, než že jsme si tím, jestli s ním chceme a/nebo můžeme dál počítat, nebyli tak úplně jistí. Stejně jako si tím nebyl jistý na druhé straně i Jurečka. Zcela jistě to na obou stranách záviselo na podmínkách, za kterých by tu měl zůstat nebo za kterých by naopak odcházel. Jako vždycky. A tahle vyjádření a další kroky, které už jsme veřejně sledovat nemohli, ať už k nim docházelo ze strany hráče, jeho agenta nebo i Slavie, byly jenom projevy, dobré či špatné, vyjednávací strategie té které strany.
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
wimpy před 2 měsíci 20.09.2024 16:04 |Ale přece přestupové období je v určitém smyslu turbulentní doba a to, že jsme s ním počítali na nějaké pozice 10. srpna přece ještě neznamená, že s ním na ně budeme počítat i v září. Já jsem tenhle výrok pochopil jako reakci na Vencovo fňukání, že ho Tvrdík nezmínil v tom předchozím rozhovoru a jako popíchnutí, aby se s tím podepsáním smlouvy nějak hnulo. A protože nehnulo, přišlo vyřazení z kádru na poháry.
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
kjandourek (admin) před 2 měsíci 20.09.2024 14:36 |Tak fakt, že Tvrdíkovi z nějakého důvodu nevěříš ty, nerovná se, že (cituji) "každý malý slávistický dítě ví, že se Tvrdíkovi obecně nedá věřit...." To je Tvůj výrok, který já osobně považuji za nactiutrhačný, hulvátský, až prachobyčejně sprostý...
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
lantsmit před 2 měsíci 20.09.2024 15:46 |Není ani jedno z toho, co píšeš. Ten výrok. Protože se zakládá na pravdivých informacích, forma jeho prezentace je přiměřená a případný zásah do osobnostních práv JT je nevyhnutelným průvodním jevem výkonu kritiky. Jejímž primárním cílem není hanobení a zneuctění JT, ale upozornit fanoušky na tento problém a jeho důsledky. A ve vztahu k těm, u kterých to je díky jejich informační gramotnosti možné, pak i tohle téma otevírat k diskusi.
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
knl66 (přítel SN) před 2 měsíci 20.09.2024 19:03 |Člověče, navážu na tvoji poslední větu. Téma, že se Tvrdíkovi nedá věřit, "otevíráš k diskusi" už asi po třísté padesáté čtvrté. OK, už jsi nám to řekl. Opakování je sice matka moudrosti, ale už to fakt stačilo. Ale jak se tak zdá, kritika Tvrdíka se stala středobodem tvého života a tak si to, že Tvrdík lže, přečteme ještě mockrát, viď?
Připadáš mi jak ten známý oslík, který se pořád žene za tou mrkví před svýma očima. Nikdy ji nedožene, ale žene se za ní pořád. https://www.istockphoto.com/cs/vektor/osel-po-mrkvi-gm476034872-66044087
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
standa.e před 2 měsíci 20.09.2024 11:30 |Jinak je pravda, že ty články, kde se převypravoval především obsah Jurečkova rozhovoru, vyznívají hůř, než rozhovor samotný. Ale ono je to občas asi hlavně tím, že z omáčky vytáhnou to pro téma důležité.
Mně z toho hlavně vyšlo, že se Jurečka vnímal jako někdo, kterému se má celý tým přizpůsobovat ve všech ohledech a vlastně i bezohledně na budoucnost. Jenže to naprosto nepochopil, že nehraje za Opavu nebo Slovácko.
Že se cítil "nedoceněný", když mu po odchodu Tecla přivedli do party Chytila? To jako má představu, že klub kvůli němu rezignuje na budoucnost až se, ne tak daleko v budoucnosti, vydá středem pryč? ("Dával jsem najevo ambice odejít do zahraničí"). Přijde mu divné, že když mu to nejde, začne dostávat nakonec příležitost další v pořadí? Já jsem z toho rozhovoru fakt paf. Myslel jsem, že je to člověk s rozhledem, určitou pokorou a životní zkušeností, žádná nagelovaná primadona nebo "rekulérní" cokoliv. A stačil jeden rozhovor a jako primadona se vybarvil - jen s tím VŠ titulem...
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
lantsmit před 2 měsíci 20.09.2024 11:35 |Zajímavou shodou okolností se stejně vnímal Kuchta a po něm i Lingr.
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
PetCC před 2 měsíci 20.09.2024 11:49 |Vnímat to tak můžeš, hlavní je, jak se k tomu postavíš.
Někdo radši sám uteče, někdo to nezvládne a odejde do slabšího týmu hrát jedničku, někdo se zakousne a dokáže, že na to má.
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
lantsmit před 2 měsíci 20.09.2024 11:57 |"... někdo se zakousne a dokáže, že na to má."
To udělali všichni tři, pokud jsi schopen/ochoten to vidět.
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
standa.e před 2 měsíci 20.09.2024 14:20 |Ale ten bič za zadkem prostě bude mít vždycky. To je úděl profese. Představa: Vloni jsem byl král střelců, tak nikoho nevoďte a když, tak jenom na lávku, je přece pitomost. A nejveselejší na tom je, že nad všema třema držel JiT ochranou ruku, i když se jim nedařilo, mediálně je jednoznačně označoval za pro hru nepostradatelné - i toho Jurečku - a tím zdůvodňoval, proč je hraje, i když jim to nejde. A proč hraje Jurečku i na postu, kde by mohl hrát někdo typově vhodnější, když desítku nemá a na hrotu chce hrát hráče, co podrží balon.
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
lantsmit před 2 měsíci 20.09.2024 15:24 |To je ale přece obousměrný... Všichni tihle tři zase drželi JiT, když se nedařilo jemu. Když mu pravidelně rozhodovali zápasy, i když třeba předtím nehráli nebo do něj naskočili z lavice.
A k tomu prvnímu. Je přece zcela iluzorní, že by si hráči v průběhu svého působení nevytvářeli určité pozice v týmu. Brankář číslo 1, stoper číslo 1, útočník číslo 1 apod. A ty pozice pak něco znamenají. Samozřejmě že ne to, jak to schválně ženeš do extrému. To znamená, že by neměl mít konkurenci, že by nemusel svojí pozici obhajovat. Ale nějaké lepší zacházení oproti novému, neprověřenému uchu, přece mít musí. A taky to tak pravidelně je.
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
standa.e před 2 měsíci 20.09.2024 16:56 |Jednoduše, celý ten rozhovor byl veskrze nešťastný.
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
mario63 před 2 měsíci 21.09.2024 08:59 |Nechtěl tu být, tak šel pryč, to je celé
Re: Jurečka a Slavia: velká hra kolem nové smlouvy, agent si kladl podmínky, které mo
Pajja55 před 2 měsíci 21.09.2024 12:47 |https://youtu.be/L8v1CGwqTR4?si=avzQProAmq-TOAv8