Chance liga

Mladá Boleslav - Slavia 0:2

Slavia v Mladé Boleslavi zvítězila v dohrávaném zápase šestého ligového kola 2:0 brankami Chytila a Dioufa. Před očekávaným zápasem s Plzní se tak poprvé v sezóně dostala na první místo tabulky o skóre před Spartu.

Trenér Trpišovský postavil do zápasu po reprezentační přestávce a odloženém víkendovém utkání nejsilnější možnou sestavu, útočnou trojici tentokrát poskládal z Provoda pod dvěma hroty Chorým a Chytilem. První střelecký pokus zápasu si připsal už ve třetí minutě domácí Ladra, skákavý míč skryl v náručí Kinský. První obstojnou šanci slávisté zaznamenali v deváté minutě, Holešův pokus po přímém kopu z hloubi pole ale zablokoval jeden z obránců. Hra pokračovala, Douděra ztratil míč a Kušej šel do brejku, utekl i Zafeirisovi, nebezpečnou situaci nakonec naštěstí vyřešili Oscar s Kinským. V 19. minutě se zase do zakončení dostal Kušej, Kinský jeho střelu chytil, přestože ji tečoval jeden z bránících slávistů. Ždibec kreativity ukázali sešívaní o chvíli později, Provod pronikl do vápna, jeho přihrávka ale byla nepřesná a následná Bořilova střela trefila jen Králika. Ve 23. minutě už ale šla Slavia do vedení, Chorý krásně poslal míč do strany Holešovi, ten centrem trefil prostor, kde byl volný Chytil. Útočník Slavie se sice k hlavičce musel trošku akrobaticky vrátil, byl ale neatakován a dost blízko brány a zvládl umístit míč mimo dosah Trmala - 0:1! Zvýšit mohl v 37. minutě Provod, kterého skvěle našel ve vápně Zafeiris, Provod však v tutovce trestuhodně netrefil bránu. Slávisté měli i další nadějné příležitosti, Chorého ke střele nepustil Králik, následně se do pozice ke střele neproháčkoval ani Zafeiris. V 41. minutě Provod místo přihrávky volnému Oscarovi napálil míč z úhlu jen do Trmala. O minutu později už tlak Slavie vyústil v druhou branku. Chorý přihrál do vápna Douděrovi, ten prošel podél brankové čáry, našel přihrávkou Provoda, jeho střelu ještě chytil rukou Král, dorážku už poslal Diouf do brány - 0:2! Do poločasu mohlo být ještě veseleji, Douděrův pokus z hranice vápna ale přizvedl Král nad bránu. A ve čtvrté minutě nastaveného času spálil další stoprocentní tutovku Chorý, kterého centrem našel Provod. Chorý ale z malého vápna téměř neatakován hlavou přestřelil bránu.

Do druhé půle nahradil odchovance Slavie Langhamera v domácím dresu Sakala. První střelu druhé půle si opět připsal Provod, tentokrát bránu vysoko přestřelil. Následovala dlouhá pasáž hry, ve které slávisté měli územní převahu, šance si sice nevytvářela, ale domácí k ničemu nepouštěla. To se změnilo až v 65. minutě, kdy akci čtyři na čtyři vedl Kostka, který se ve vápně dostal i do zakončení, míč ale pořádně netrefil a Kinský neměl práci. V 68. minutě se dostal do hry ke své obnovené premiéře v sešívaném dresu Ondřej Lingr, když nahradil Chytila. Domácí postupně získali územní převahu, ke střele se dostali až v 73. minutě, Lingr nešikovně fauloval na polovině hřiště a po dlouhém centru a odvráceném míči na hranici vápna střílel prudce Ladra, trefil jen Provoda. Právě Provod to opět zkusil na druhé straně, Trmal jeho pumelici vyrazil. Do velké šance se dostal Kostka, Kinský jeho střelu krotil zdánlivě nejistě až nadvakrát. Na posledních deset minut šli do hry také Wallem a Zmrzlý místo Douděry s Dioufem. Lingr z hranice vápna těsně minul bránu v 82. minutě. O pět minut později hlavičkoval Chorý mimo. V nastaveném čase vystřelil Wallem také mimo tři tyče a to už bylo vše. Slavia naprosto zaslouženě zvítězila na hřišti účastníka Konferenční ligy 2:0.

6. kolo - Úterý 17. 09. 2024 19:30

Chance liga, 2024/2025
0 - 2
0 - 2
FK Mladá Boleslav
FK Mladá Boleslav

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

23. Mojmír Chytil
42. El Hadji Malick Diouf

Komentáře (191)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    hajnej     před 2 měsíci 17.09.2024 18:30 |  
    17 1

    Do nich!!! Jdem si pro první flek!

  2. Ondra Lingr na lávce

    Lord_Edmund     před 2 měsíci 17.09.2024 18:38 |  
    32 4

    Takže předpoklad sparťanskýho prasopsa Vacína , že Lingr musí nastupovat v základu, protože to má ve smlouvě, byla jen další lží, která má poškodit Slavii.

    • Re: Ondra Lingr na lávce

      Steevee     před 2 měsíci 17.09.2024 18:40 |  
      30 2

      Vacek je definice lidské špíny.

      • Re: Ondra Lingr na lávce

        o5aradecek     před 2 měsíci 17.09.2024 18:41 |  
        20 1

        A fotbalové neznalosti.

  3. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    zeleznik2     před 2 měsíci 17.09.2024 18:46 |  
    5 0

    LAVIČKA: Mandous – Chaloupek, Zima, Wallem, Michez, Ševčík, Lingr, Zmrzlý, Jurásek.

  4. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    Myšák     před 2 měsíci 17.09.2024 19:00 |  
    13 1

    Teď je každý zápas strašně důležitý, rozhodovat bude i skore. Sestava podle mých představ, tak hoši, už jenom: Ať se práší za kočárem!!!

  5. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    Morb     před 2 měsíci 17.09.2024 19:34 |  
    2 0

    Vy nemáte na 02 hokej?

  6. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    Nosorozec     před 2 měsíci 17.09.2024 19:34 |  
    2 3

    Koukám, že děti z hororu Městečko prokletých vyrostly a hrají teď všechny za Boleslav :D

  7. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    Mimoň     před 2 měsíci 17.09.2024 19:56 |  
    9 5

    A zase prostě to musel kontrolovat VAR tvl...No ale joo! Je to tam. Gratulace Mojmovi

  8. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    cheero     před 2 měsíci 17.09.2024 19:57 |  
    9 3

    Co tam zase hledal Var?

  9. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    Mimoň     před 2 měsíci 17.09.2024 19:58 |  
    14 5

    Vacek je jen Křetinského poslušná fenka...toho už vůbec nesleduju. Ani jsem nevěděl, že je tohle řešil...

  10. Mb

    tomslavista     před 2 měsíci 17.09.2024 20:02 |  
    8 3

    Vydra je prase.

    • Re: Mb

      bongor     před 2 měsíci 18.09.2024 00:34 |  
      0 0

      My jsme na dráze taky měli Vydru,říkali jsme mu placatej vocas.

  11. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    Vrevio     před 2 měsíci 17.09.2024 20:03 |  
    15 9

    Slavii každý gól zkoumá VAR. Náhoda? Asi ne.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia

      cheero     před 2 měsíci 17.09.2024 20:06 |  
      15 5

      Tam bylo naprosto vše čistý. Ani žádná záminka. Zmrdi rudy!

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia

        SLAVIESTA     před 2 měsíci 17.09.2024 20:25 |  
        9 3

        Mám dotaz, nezkoumá každý gól automaticky VAR?

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia

          cheero     před 2 měsíci 18.09.2024 06:45 |  
          2 0

          To jo, ale u nás to trvá dlouho,ptze se snazej něco najít.

  12. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    Mimoň     před 2 měsíci 17.09.2024 20:09 |  
    13 2

    Fantastická akce!!! Škoda Provi...ale Provi sám tam udělal moc hezkou kolmici. Borec

  13. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    Qope     před 2 měsíci 17.09.2024 20:10 |  
    17 1

    Dneska hrajeme zatím poměrně parádně. Hezký zápas :-)

  14. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    Mimoň     před 2 měsíci 17.09.2024 20:15 |  
    9 7

    Tvl kurva to snad není už ani pravda...zkurvený VAR...ja už se jenom smeju

  15. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    Mimoň     před 2 měsíci 17.09.2024 20:16 |  
    19 2

    Nas nejlepší venkovní zápas letos dámy a pánové

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia

      lantsmit     před 2 měsíci 17.09.2024 20:33 |  
      5 12

      Co jsi tu psal před třemi týdny? Ty věci mají svůj vývoj. Teď jsou takový pochvaly už dost k ničemu. Tedy pokud nenapíšeš omluvu za to, žes ten trend už tehdy neviděl.

  16. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    cheero     před 2 měsíci 17.09.2024 20:16 |  
    6 4

    Ale fakt už mě s tímhle serou!!!!!!!!

  17. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    Vrevio     před 2 měsíci 17.09.2024 20:16 |  
    13 4

    Stejně budou sralťani brečet, jak nám rozhodčí pomáhají. :D

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia

      bongor     před 2 měsíci 18.09.2024 00:31 |  
      4 0

      Kdo nebrečí,není sralťan,hop,hop,hop.

  18. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    zeleznik2     před 2 měsíci 17.09.2024 20:17 |  
    8 0

    Malick!!!

  19. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    o5aradecek     před 2 měsíci 17.09.2024 20:18 |  
    20 1

    Nemám rád nadstavbu a nemám rád VAR v českém provedení.

  20. Choras

    Vydra     před 2 měsíci 17.09.2024 20:18 |  
    45 0

    Chorý je zvíře v tom nejlepším slova smyslu. Strašně platnej borec.

  21. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    Qope     před 2 měsíci 17.09.2024 20:21 |  
    51 1

    Musíám tedy uznat, Chorý hraje moc dobrý zápas, hrozně platný do kombinace, škoda jen toho zakončení na konci poločasu. Ale jinak mu toho lze opravdu málo vytknout za první půlku ...

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia

      Hlavis     před 2 měsíci 17.09.2024 20:23 |  
      20 2

      Teď si představ, ze minuly rok by tam hrál třeba Tijani.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia

        Qope     před 2 měsíci 17.09.2024 20:34 |  
        12 1

        Jinak Jindra Trpišovský sliboval po repre pauze zlepšenou ofenzivu i jistou atraktivitu hry. Chápu, že odehraný vzorek není zatím největší, ale proti kvalitnímu týmu, jako Boleslav je, musím uznat, že zatím to vypadá, jako by nekecal jen tak do větru :-)

  22. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    wimpy     před 2 měsíci 17.09.2024 20:25 |  
    20 2

    Oni furt říkaj, že Rouček nechává volnou hru, ale čím dál víc mám takovej pocit, že jen neumí pravidla.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia

      Ivan     před 2 měsíci 17.09.2024 20:29 |  
      15 0

      To znám, jako rozhodčí jsem taky občas nedával pozor, nějakýho faulíku jsem si nevšiml, což samzořejmě na hřišti nepřiznám a tvářím se že to nechám volnější :D

  23. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    Kratass97     před 2 měsíci 17.09.2024 20:25 |  
    18 1

    Za mě hodně dobrý. Jak jsem tu několikrát psal že rozestavení 3-5-2 je lepší s Provodem uprostřed doufám ze už nebudem vymýšlet a hrát to takto

  24. ZATÍM V POHODĚ, TAK

    Slávista 51     před 2 měsíci 17.09.2024 20:26 |  
    4 2

    ještě pojistit nějakým tím gólem, že !

    • Re: ZATÍM V POHODĚ, TAK

      Slávista 51     před 2 měsíci 17.09.2024 20:28 |  
      3 2

      A červená, by MB také slušela.

  25. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    Lord     před 2 měsíci 17.09.2024 20:27 |  
    16 0

    Jeden z nejlepších venkovních výkonů v lize se silným soupeřem za poslední roky.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia

      hajnej     před 2 měsíci 17.09.2024 20:36 |  
      14 1

      Boleslav chce hrát a to nám vyhovuje. Nekouskuje hru, nezdržuje, sudí taky nechává hru plynout, pěkný zápas pro diváka.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia

        bongor     před 2 měsíci 18.09.2024 00:30 |  
        3 0

        Bolka tam má pár zajímavých hráčů.co je zkusit,ani u nás by se neztratili.

  26. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    Quentin     před 2 měsíci 17.09.2024 20:27 |  
    15 1

    Zatím moc dobrý a zkušený výkon, jenom škoda těch dalších šancí, mohlo být rozhodnuto. Mojma o level lepší, než před měsícem. Tak snad to bude tak, jak předvídal Jindra. Že naše výkony půjdou po repre pauze nahoru a výsledky se dostaví.

  27. Re:2:0

    zeleznik2     před 2 měsíci 17.09.2024 20:29 |  
    6 0

    Jsme tak dobří?anebo Bolka tak špatná?každopádně výsledek 0:2 je zatím pro Boleslav hodně milosrdné. Klidně to mohlo být už 0:5. Ještě nás, ale čeká 45 minut, kluci hlavně nepřestal, hrát. A přidat nějaký ten gól navíc.

  28. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    carevitchando     před 2 měsíci 17.09.2024 20:32 |  
    6 0

    Velice pěkný výkon, škoda jen těch zahozených šancí. Minimálně jeden ještě dáme.

  29. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    Andre18     před 2 měsíci 17.09.2024 20:33 |  
    10 2

    Toho našeho ušatého hoška žeru.Vzadu skvělý,vpředu úžasný.Maji jeho dres 3xl?

  30. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    donford     před 2 měsíci 17.09.2024 20:34 |  
    20 6

    Copak se musí každý náš gól kontrolovat VAREM? I když je jasný, čistý? Viz např. ten první, kdy před Mojmou byli dva jejich beci? To zavání jen zlým úmyslem. Rouček by si neměl do jasných věcí nechat kecat. Alibismus?
    Moc se mi líbí Provod. Rychlý, přímočarý, hlavu nahoře, je jako tank. Chorý se změnil v otloukánka. Nemají na něj, tak ho melou, jak se dá. Oscar, to je dílo. pro mě nejlepší hráč celé ligy. Zatím celkově velmi dobrý výkon.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia

      SKSKali     před 2 měsíci 17.09.2024 20:36 |  
      12 1

      pokud sem to pochopil správně, tak se musí automaticky každý gol kontrolovat Varem

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia

      sicilianbrno     před 2 měsíci 18.09.2024 08:41 |  
      2 0

      Tak zrovna Chytilovo postaveni i z ofsajd lajny tak jasne nebylo, proto se to zkoumalo a proto se pořidila ta levna varianta ofsajd lajny, za mě v pořadku.. u druhe se řešilo, jestli Oscar nepřešel balonem autovou čaru...

  31. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    Pedro50     před 2 měsíci 17.09.2024 20:34 |  
    2 0

    Zatím těžká pohoda.

  32. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    pipe1980     před 2 měsíci 17.09.2024 20:37 |  
    3 33

    Není na palici, ze když jsme dali gól tak neplatí ta ruka před gólem? Mě by přišlo logicky ze gól neplatí protože ruka a následuje penalta.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia

      wimpy     před 2 měsíci 17.09.2024 20:38 |  
      31 0

      Pojem "výhoda" jsi někdy slyšel?

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia

        pipe1980     před 2 měsíci 17.09.2024 20:39 |  
        2 4

        Ano

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia

          wimpy     před 2 měsíci 17.09.2024 20:40 |  
          17 0

          Tak přesně o tom to je, Rouček nám dal výhodu, přičemž kdyby Diouf gól nedal, pískl by penaltu.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia

            pipe1980     před 2 měsíci 17.09.2024 21:10 |  
            2 8

            Děkuju, neviděl jsem výhodu. Myslel jsem že to rozhodčí na hřišti prostě neviděl, čímž by se k tomu měl potom vrátit?

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia

              ehad     před 2 měsíci 18.09.2024 12:44 |  
              1 0

              Tu vyhodu jsi videl. On to nestihnul pisknout a tu vyhodu dal posleze tim, ze ten gol uznal ... ;-) Pokud by misto golu fouknul tu ruku, tak by vyhodu nedal.

              • Re: Mladá Boleslav - Slavia

                Hesmir (přítel SN)     před 2 měsíci 18.09.2024 14:24 |  
                0 0

                jako u Bayernu, kde dali gól, neplatil a Kane kopal pecku.

                • Re: Mladá Boleslav - Slavia

                  pipe1980     před 2 měsíci 18.09.2024 14:29 |  
                  0 3

                  Tak jsem si to myslel no, že prostě když tam byl přestupek, a rozhodčí nechal situaci dohrát do golu (nebo negolu) ať už vědomě, či z důvodu že přestupek neviděl nebo si nebyl jistý (tak by mělo fungovat video, nechám to dohrát, video to zkontroluje a nemůžu se splést). Ale pokud byla ruka, musím ji odpískat, tudíž gol nepadl a kope se pecka.

                  • Re: Mladá Boleslav - Slavia

                    Hesmir (přítel SN)     před 2 měsíci 18.09.2024 14:45 |  
                    1 0

                    jj. ale za mne je tohle špatně, pokud je dnes k dispozici VAR a můžeme se vracet, a trest za prohřešek je menší (penalta není gól) než situace vzniklá po faulu, tak bych nechal skore a klidně dořešil kartou po dohrání. protože situace u Bayernu mohla klidně vyznít líp pro Záhřeb (co je jedna ŽK když zabráníš gólu?).

                • Re: Mladá Boleslav - Slavia

                  ehad     před 2 měsíci 18.09.2024 20:48 |  
                  0 0

                  tam zalezi, jestli to rozhodci stihnul pisknout pred vstrelenim golu ... pokud ano, tak s tim VAR nic neudela ...
                  Neni to spravne (to, ze to pisknul), ale zmenit se to neda.

              • Re: Mladá Boleslav - Slavia

                pipe1980     před 2 měsíci 18.09.2024 14:25 |  
                0 3

                O.K., myslel jsem to tak, že výhoda je situace, kdy rozhodčí vidí ruku nebo faul, ale mužstvo které by kopalo standardku je na míči a může pokračovat ve hře, rozhodčí se rozhodne nepísknout situaci a dá zřetelným a předepsaným způsobem viditelné znamení, že hra pokračuje.
                Nevím jestli se do definice výhody vejde to, že něco neviděl :-)
                Ale o.k., jestli ano, dozvěděl jsem se něco nového.

                • Re: Mladá Boleslav - Slavia

                  wimpy     před 2 měsíci 18.09.2024 14:28 |  
                  2 0

                  Ano, správně ji má avizovat. Na druhou stranu od té ruky do gólu neuběhla ani vteřina. Fakt je, že kdyby tu pentli stačil fouknout, musela by se kopat a gól by uznat nemohl.

                  • Re: Mladá Boleslav - Slavia

                    pipe1980     před 2 měsíci 18.09.2024 14:50 |  
                    0 6

                    No a v tom případě si myslím, že výhodu neavizoval, tudíž výhoda nebyla, tudíž mělo video říct, že před gólem byla ruka, tudíž neměl gól platit.
                    Já si myslím, že ty pravidla nejde takhle ohejbat a říct stejně měli mít výhodu a dali by gól z penalty.

                    • Re: Mladá Boleslav - Slavia

                      wimpy     před 2 měsíci 18.09.2024 14:59 |  
                      6 1

                      To fakt necejtíš, jakou volovinu to říkáš? Když tě hráč fauluje a ty v pádu přesto skóruješ, tak rozhodčí nemá gól uznat a písknout penaltu? Nebo kdyby se od té ruky míč odrazil do branky, taky be neměl platit?

                      • Re: Mladá Boleslav - Slavia

                        pipe1980     před 2 měsíci 18.09.2024 16:35 |  
                        0 5

                        Přesně tak.

                        • Re: Mladá Boleslav - Slavia

                          wimpy     před 2 měsíci 18.09.2024 16:46 |  
                          3 0

                          Tak na to nevím, co říct. :-)

                          • Re: Mladá Boleslav - Slavia

                            ehad     před 2 měsíci 18.09.2024 20:36 |  
                            1 0

                            tak to me teda nenapadlo, co z toho nakonec vyleze :-D ;-) ...

                    • Re: Mladá Boleslav - Slavia

                      standa.e     před 2 měsíci 18.09.2024 16:14 |  
                      0 0

                      Nejsem žádný pravidlový expert, ale pocitově - pokud existuje něco jako "duch zákona", máme přece odvoditelnou analogii u pokutového kopu. Pokud brankář nebo bránící tým poruší pravidla o svém postavení (opustí lajnu předčasně, vnikne do vápna), tak pokud střelec gól dá, prostě platí i přes tohle porušení. Pokud střelec nepromění (hm, počítá se do toho i střela mimo?), tak se penalta opakuje.

                      V té konkrétní situaci může Rouček navíc vždycky tvrdit, že a) chtěl výhodu dát, ale nestihl to, b) ruku písknout nechtěl, protože "sice byla od těla, ale nezvětšovala objem... Byla nastřelená z bezprostřední blízkosti... Nebo bla bla..."

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia

        Qope     před 2 měsíci 17.09.2024 20:40 |  
        4 2

        Na druhou stranu, kartu by za tu ruku dostal, nedat Malick gol. Dal ho, penalta (jasně a samozrejme) není, ale co ta karta?

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia

          wimpy     před 2 měsíci 17.09.2024 21:38 |  
          3 2

          Otázka je, jestli by byla na kartu, byla od těla, zase asi nebyla úmyslná.

  33. Re: první poločas

    zeleznik2     před 2 měsíci 17.09.2024 20:37 |  
    9 0

    Statistiky:

    Střely: 2:10
    Na branku: 2:3
    Rohy: 1:4
    Držení míče: 26% - 74%

  34. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    George (přítel SN)     před 2 měsíci 17.09.2024 20:38 |  
    23 2

    Užívejme si Malicka, ten borec tu do dvou let nebude....a 13 mega euro bude málo, potencionální zájemce bude muset slušně šáhnout do kapsy...borec obránce....lepší než Juras...

    kloubouček, kdo ho vyskautoval....

    Snad měl teda Jindra pravdu, že budeme po repre pauze ještě lepší...dnes super výkon zatím....

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia

      Steevee     před 2 měsíci 17.09.2024 20:53 |  
      15 1

      Taky jsem z něho nadšenej, ještě bych ale přece jen se soudy vydržel. Christose jsme tady po třech zápasech taky prodávali "do roka dráž než Suka".

  35. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    Myšák     před 2 měsíci 17.09.2024 20:39 |  
    21 0

    Ano, tohle je Slavia!

  36. ...

    Steevee     před 2 měsíci 17.09.2024 20:41 |  
    55 3

    Trošku bych zkorigoval tady ty nářky na VAR.

    "To musí VAR kontrolovat každý náš gól?"

    Musí. VAR kontroluje všechny góly. V tom není ten problém. Problém je, že naše góly se "kontrolujou" tři minuty, jako by se hledalo, hledalo, hledalo, aby se našlo. Že se náš hráč někomu otřel o tkaničku na botě. A v tomhle bodě je to samozřejmě velký špatný.


    Komentář byl uživatelem upraven (17.09.2024 20:41) . Zobrazit původní komentář

    • Re: ...

      o5aradecek     před 2 měsíci 17.09.2024 21:06 |  
      17 1

      Je to tak, jde o tu dobu "zkoumání".

      Např. letošní EURO bylo o ničem a po dvou měsících si z něj pamatuji jen dvě věci. Že vyhrálo Španělsko a že tam ukázkově fungoval VAR. Ale tohle je děs.

    • Re: ...

      voiceman (přítel SN)     před 2 měsíci 17.09.2024 22:19 |  
      13 1

      Přesně! Já už se bojím radovat z gólu. Ten vždycky padne a já trnu. Mě to prostě takhle akorát nebaví, no. Ta radost z gólu je to, proč na ten fotbal chodím. Teď padne gól, já se neraduju a trnu. Blbý.

  37. Re: Mladá Boleslav - Slavia

    necich     před 2 měsíci 17.09.2024 20:53 |  
    26 7

    Válec se rozjíždí což se dalo předpokládat. Ostatně hráči Lille mají ještě dnes kopřivku.. :)

  38. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    Slávista 51     před 2 měsíci 17.09.2024 21:35 |  
    8 3

    TAKŽE POCHVALA, ŽE !

  39. jen tak dál

    Bicanovský7     před 2 měsíci 17.09.2024 21:37 |  
    25 1

    Poděkování klukům i realizáku!

    Parádních 60.min., pak už se jen dohrávalo.
    Naše držení míče 70%- ale aktivní držení s řadou šancí :)

    Jen tak dál!

    SKS

  40. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    zeleznik2     před 2 měsíci 17.09.2024 21:38 |  
    18 0

    No škoda, že jsme ještě nepřidali nějaký ten gól navíc, ale jinak asi nejlepší náš ligový výkon na podzim. Dobrá příprava na Plzeň, kterou doufám, zfoukneme podobným způsobem. Hezký večer všem.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      Morb     před 2 měsíci 17.09.2024 21:39 |  
      14 0

      Ona ani Boleslav nehrála uplně blbě. Koukal jsem na ten jejich zápas o Konferenční ligu a takovejhle výkon tam teda rozhodně nepředvedli.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

        zeleznik2     před 2 měsíci 17.09.2024 21:40 |  
        5 0

        Ano tak, proto ta moje otázka o poločase..

  41. Re: dnešní statistiky

    zeleznik2     před 2 měsíci 17.09.2024 21:40 |  
    7 0

    Statistiky zápasu
    Boleslav vs Slavia
    5 Střely 15
    3 Střely na branku 5
    42 % Držení míče 58 %
    331 Přihrávky 442
    74 % Přesnost přihrávek 81 %
    9 Fauly 13
    2 Žluté karty 2
    0 Červené karty 0
    1 Ofsajdy 3
    4 Rohy 6

  42. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    Mimoň     před 2 měsíci 17.09.2024 21:42 |  
    15 4

    Nejlepší náš výkon venku tuto sezónu. Gratuluji klukům, že navzdory rozhodčímu přesvědčivě vyhráli. Vše naprosto transparentní. Var nám neda letos nic zadarmo...každopádně kluci dneska ukázali, že venku dokážou zahrát přesvědčivě. Kéž by to dokázali opakovat. Pak totiž máme jasně kvalitu na titul. Jen to chce hrát takto pořád. Moc se mi to líbilo. Jasné...druhý poločas už nebyl až tak...ale naprosto kontrolované a i tak šance jsme měli v druhém poločase. Lingr velmi slušný úvodní výkon. Všichni podali soustředěný výkon. Takto se o titul určitě hraje!!!

  43. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    Leksel     před 2 měsíci 17.09.2024 21:47 |  
    12 1

    Já jsem spokojen, líbili se mi hlavně Holeš, Diouf, Lingr, Zmrzlý, Jurásek, ale k vítězství bylo třeba každýho na hřišti, takže dík patří všem. 3 body zvenku těší, ale důležitá byla naše kontrola míče, takže zasloužená výhra.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      SLAVIESTA     před 2 měsíci 17.09.2024 21:54 |  
      19 1

      Zapomněl jsi na Chytila. Gól z téhle pozice by hned tak někdo nedal!


      Komentář byl uživatelem upraven (17.09.2024 21:55) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

        Edenjejenjeden     před 2 měsíci 17.09.2024 22:00 |  
        11 1

        Máš pravdu , ono to tak možná nevypadalo , ale Mojma vlastně hlavičkoval ze záklonu , míč šel za něj , a není jednoduchý to takhle trefit

  44. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    Mimoň     před 2 měsíci 17.09.2024 21:48 |  
    18 2

    Ukázalo se, že trenér měl pravdu, když říkal, že po repre pauze to bude herně lepší. Síly jsme nabrali a dotrénovali. A teď hrrr na Plzeň

  45. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    Myšák     před 2 měsíci 17.09.2024 21:53 |  
    20 0

    Krásný pohled na tabulku, díky hoši, vydržať!!!

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      dalislavista     před 2 měsíci 18.09.2024 11:54 |  
      2 0

      Je tedy s podivem, že na iSpartu nevyšly 3 oslavné články o změně lídra tabulky...

  46. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    Edenjejenjeden     před 2 měsíci 17.09.2024 21:57 |  
    11 1

    Tak dneska to byl opravdu parádní výkon. Připadalo mi , že jsme přepli na nějaký vyšší rychlostní stupen.
    Žádné dlouhé otálení nad míčem , balony chodily rychle od nohy , okamžitě do křídel , a hned centr do vápna. Dokonce byla k vidění i častá střelba :-).
    Malick je samozřejmě Bůh :-)))
    A co se týče Ondry Lingra , tak i když jsem byl trochu rozpačitý z jeho příchodu , tak po prvních odehraných minutách to vypadá , jakoby nikam neodešel. Myslím , že bude okamžitou a velmi platnou posilou.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      Kratass97     před 2 měsíci 17.09.2024 21:59 |  
      7 0

      Souhlas obrana hned hrála nahoru z levé strany klidně hned přenesení na druhou stranu

  47. Dnes

    Kratass97     před 2 měsíci 17.09.2024 21:59 |  
    27 0

    Dnes výborný vykon všichni Christos Oscar Provod prostě 3-5-2 rozestavení nejlepší takhle musíme hrát fakt se mi to líbilo hrajme takhle dal
    A kdo tu kritizoval příchod Lingra on je dobrej není to žádný kopyto umí dat gól podržet balon přijít někdo jiný v těchto číslech tak jsme rádi… super pokračujeme

  48. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    Kortes     před 2 měsíci 17.09.2024 22:09 |  
    18 0

    Skvělý venkovní výkon, troufnu si říct že určitě i nejlepší venkovní v průběhu dosavadní sezóny. Udělalo mi to velkou radost.

  49. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    IJS     před 2 měsíci 17.09.2024 22:15 |  
    11 0

    Docela jsem se této dohrávky bál. Zápas venku po reprepause, to nám nikdy nešlo. Tentokrát to bylo jinak. Dominantní výkon v 1. poločase, dobrý do 60. minuty a pak trochu nervy, protože jsme vyklidili střed hřiště. Ale dobrý! Viděl jsem v TV všechny podzimní ligové zápasy Slavie a dnes to bylo asi fakt nejlepší. Kdyby dal v prodloužení 1. půle Chorý na 0:3, tak spokojenost úplná. Až se budou hodnotit jednotlivci, tak dnes nikdo nehrál špatně. Těžko někoho kritizovat...
    Nevím, zda to bude v sobotu na Plzeň stačit, ale to bude jiný zápas!

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      ehad     před 2 měsíci 18.09.2024 12:04 |  
      4 0

      Ja myslim, ze nam taky dost pomohlo to odlozeni vikendoveho kola. Po zapase v Ostrave by zapas v bolce byl tezsi ...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

        kjandourek (admin)     před 2 měsíci 18.09.2024 12:06 |  
        4 3

        To asi ano, ale Bolka by zase měla za sebou zápas s Libercem...

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

          ehad     před 2 měsíci 18.09.2024 12:37 |  
          3 0

          To samozrejme, ale hrala by oba zapasy doma.

          Nas ten zapas v Ostrave jeste ceka, to bude taky peknej trojboj. Po zapase doma s Libercem jedeme na Banik a na Hanou v jednom tydnu. Asi by to chtelo rovnou zustat na Morave aby jsme minimalizovali presuny.


          Komentář byl uživatelem upraven (18.09.2024 12:37) . Zobrazit původní komentář

  50. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    vlk30 (přítel SN)     před 2 měsíci 17.09.2024 22:16 |  
    9 2

    Dnes velmi dobrá rozcvička, před sobotním etebákem, to ale bude o dost jiná káva. No dnes jsem trochu to vítězství čekal po tom příchodu nového trenéra bolky, který se asi moc u nás ještě neorientuje, přijde mě jako sympaťák na rozdíl od trotlu z toaletne. Ovšem to vůbec nesnizuje nejlepší letošní venkovní výkon i když se vlastně hrálo doma.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      donford     před 2 měsíci 17.09.2024 22:26 |  
      30 3

      Jak jen ten rudý nok Vydra mohl dohrát a jen s jednou žlutou? Co zákrok od něj, to byl faul. Druhá žlutá sice visela ve vzduchu, ale rozhodčí byl vůči němu opravdu milosrdný.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

        bongor     před 2 měsíci 18.09.2024 00:21 |  
        8 11

        Není se čemu divit done.Jednou má rudej rodokmen,tak musí bejt chráněnej a chválenej,co jestli teď bolševik vyhraje volby,tak se u něj musí šplhat radši už dopředu.Víš co dokážou.

  51. HEZKEJ POHLED NA TABULKU,

    Slávista 51     před 2 měsíci 17.09.2024 22:53 |  
    11 2

    že - tak ať to tak vydrží až do konce ligy,
    že !

    • Re: HEZKEJ POHLED NA TABULKU,

      Myšák     před 2 měsíci 17.09.2024 23:40 |  
      5 2

      Dneska byli dobří všichni, nejnižší známka u mne byla 7.

  52. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    1zippo1     před 2 měsíci 17.09.2024 23:06 |  
    38 2

    Hezká podívaná, 1.půle super, základní sestava se mi moc líbila. Chorý se mi líbí a nebojím se, že mu to tam nezačne padat. Přijde mi úplně super, jak hecuje a povzbuzuje. Díky kluci za super výkon...-)))

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      Slávista 51     před 2 měsíci 17.09.2024 23:32 |  
      1 2

      Jo a jsem zvědav na hodnocení.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      mig52     před 2 měsíci 18.09.2024 05:57 |  
      17 2

      Paráda, body + výborný výkon. A překvapuje mne, jak dobrý je Chorý v kombinaci. Nahrávka Doudĕrovi před druhým gólem byla skvostná, byť ti, kteří ho nemusí, asi zmíní, že měl štěstí. Jo a Mojmova gólová hlavička, to byl krásný artistický výkon.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

        obiwan     před 2 měsíci 18.09.2024 07:12 |  
        8 2

        Souhlasím, to mi, když nebyl u nás, unikalo, on umí dát velmi dobře časovanou přihrávku, fakt radost se na to koukat...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

        rakusan     před 2 měsíci 18.09.2024 07:50 |  
        8 2

        Přesně tak. To je vidět až teď u nás, že je Choras do kombinace, protože v Plzni to hráli trochu jinak. Na něj jako zakončovatele. U nás zvládá výborně i kombinaci a vytváří šance.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      obiwan     před 2 měsíci 18.09.2024 07:10 |  
      18 3

      Chorý udělal spoustu práce a v obou gólech má prsty...a přesto na něj na konci nějací naši "fandové - za mě spíše dutolebci" něco nepěkného skandovali...jestli jsem to tedy dobře slyšel v telce...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

        rakusan     před 2 měsíci 18.09.2024 07:48 |  
        10 3

        To skandování snad bylo ze strany kotlíku MB. Předpokládám, že z našeho kotle si to již nikdo nedovolí. Jedině naprostý debil.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

          obiwan     před 2 měsíci 18.09.2024 17:24 |  
          1 1

          Pokud to tak bylo, omlouvám se moc našemu kotli:-)

  53. Dnes parada

    amon     před 2 měsíci 17.09.2024 23:33 |  
    15 0

    K uplne dokonalosti, uz jen stacilo, abysme vydrezli tak dominantni vykon vic nez 60min. Vystridat o 10-15min. driv, mohlo by se to povest. Ti hladovi vlcaci z lavicky by tempo udrzeli a dorazili je. Zafi, oscar neuveritelni, ale dnes dobry vsichni

  54. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    lantsmit     před 2 měsíci 18.09.2024 00:11 |  
    5 17

    Jediná aktuální slabina, speciálně dopředu, tím že hraje vejš, je Douděra. Uvidíme, kdy a jak na tom bude Michez. Plus co Maso po zranění.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      wimpy     před 2 měsíci 18.09.2024 00:31 |  
      7 3

      On má sice dost nepřesností, ale zádě toho dost vybojuje a hodně oběhá. Kdyby měl ještě dobrou finální přihrávku… :-)

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

        lantsmit     před 2 měsíci 18.09.2024 00:35 |  
        5 10

        Tu ale nemá a mít nebude, což je u křídla / wingbeka dost problém. Kušejova šance ze začátku šla za jeho nesmyslnou ztrátou, když jsme byli vysoko na balónu. Jinak samotný pohyb i nasazení měl opět fantastický. Na současnou Slavii, znovu na pomezí LM, je ale tohle všechno málo.


        Komentář byl uživatelem upraven (18.09.2024 07:24) . Zobrazit původní komentář

  55. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    havlas     před 2 měsíci 18.09.2024 03:52 |  
    15 0

    Takhle si představuji hru našich hráčů. Neříkám bez vady ,ale podívaná velmi dobrá. Tečka!!!

  56. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    hiker42     před 2 měsíci 18.09.2024 05:15 |  
    16 0

    Super výkon, krásný fotbal, zasloužené 3 body a první místo v tabulce po pětině ligy. Jen podobně jako s Lille spousta neproměněných šancí. Ten brankový rozdíl mohl být dvojnásobný.

  57. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    belmis (přítel SN)     před 2 měsíci 18.09.2024 06:15 |  
    37 9

    Stejně je to paráda, když ti naši "atleti" můžou přepnout na vyšší rychlostní stupeň.
    To se na ten fotbal pak krásně dívá, když můžeme díky tomu být i venku dominantní. Ani pak nechybí hračička na desítce, když tam máme pro náš systém prospěšnějšího Provoda.

    Vzpomeňme, co se tu dokázalo napsat po prvním kole. O tom, jak je všechno na nic, že už Trpišovský neumí trénovat a měl by jít od válu. Vyrojilo se tu tolik poradců, kteří mluvili o našem kádru jako partě o neschopných atletů.

    Jenže my jsme právě atlety v prvních kolech neměli. Máme je až teď, když konečně mohli dotrénovat absenci v přípravě.

    Kdo hrál někdy fotbal ví, jak se hraje parádně, když má celý tým lepší fyzičku. Soupeř s tebou zkusí držet hektické tempo, ale po 15 minutách to musí vzdát, protože by se zastavil, a jediné, co mu zbývá, je uchýlit se do defenzivy.

    Jsem moc rád, že se celému klubu podařilo ustát tu hysterii tady a na sociálních sítích ze začátku sezóny od lidí, kteří sice nemají téměř žádné info, jak na tom kádr a jednotliví hráči jsou, mají nějaké své mylné představy, ale najednou se jim do hlavy vkrade myšlenka, že fotbalu rozumí víc než nejúspěšnější trenér v historii české ligy.

    Jen ať se vyhnou zranění našich klíčových hráčů, tuto sezónu získáme titul a v EL ať zanecháme stopu jako v těch nejlepších sezónách. Bude to těžší. Tehdy jsme se mohli soustředit jen na LM, jelikož jsme v lize neměli konkurenci. Ale měli bychom to zvládnout.


    Komentář byl uživatelem upraven (18.09.2024 06:26) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      obiwan     před 2 měsíci 18.09.2024 07:07 |  
      30 7

      Já jen čekám, kdy přijde něčí myšlenka, že Bolka byla slabá a má z nás mindrák, takže vlastně není proč jásat...95 příspěvků po vítězství venku, kdyby byla plichta je tu pětset nadávajících...já jsem z našeho výkonu nadšenej, chybělo tomu jen proměňovat tutovky.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

        mig52     před 2 měsíci 18.09.2024 07:51 |  
        4 8

        Já jsem z výkonu i výsledku také nadšený, a z tvého příspěvku bych byl též, jenže zase to kdyby, no... !

  58. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    Snivec     před 2 měsíci 18.09.2024 07:13 |  
    8 0

    tak tohle bylo silne pod nasi kontrolou vlastne cely zapas, na zacatku bolka trochu zlobila, ale pak uz to bylo pouze o nas, rychle jsme zapas rozhodli, ke konci jsme preradili na nizsi rychlostni stupen, ale bolku jsme stejne do niceho nepustili
    nebudu soudit podle jednoho utkani, sezona je dlouha, ale ted to vypada hodne dobre!

  59. VAR

    mis3     před 2 měsíci 18.09.2024 07:36 |  
    8 7

    Myslím, že letos bychom měli dávat góly jenom ze zpětných přihrávek, protože očividně se budou u nás zkoumat i úplně jasné góly...

    • Re: VAR

      sicilianbrno     před 2 měsíci 18.09.2024 08:34 |  
      7 3

      Zkoumaji se všechny goly, prvni gol Chytil na ofsajd lajně, druhy gol se zkoumalo, jestli Oskarovi nepřešel mič za postrani autovou čaru.. za mě v pořadku zkoumani, obě situace ok..

      • Re: VAR

        wotlemburg     před 2 měsíci 18.09.2024 08:49 |  
        10 7

        Takže po každém gólu budeme pět minut čekat v klidu a poté teprve vypukne (nebo ne) ta pravá radost? Zlatej starej fotbal.

        • Re: VAR

          lantsmit     před 2 měsíci 18.09.2024 09:51 |  
          3 11

          jj... se všemi těmi zářezy.... eufemická paměť* at its best

          ---
          * Eufemická paměť je termín používaný pro označení zkresleného nebo selektivního vnímání minulosti, kdy se na určité události, osoby nebo činy nahlíží pozitivněji, než jak tomu bylo ve skutečnosti. Příkladem může být, když společnost zlehčuje negativní stránky své historie, aby se vyhnula konfrontaci s těžkými pravdami, jako jsou válečné zločiny apod. V případě fotbalu bez VARu pak samozřejmě ty nejbrutálnější zářezy.

  60. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    lantsmit     před 2 měsíci 18.09.2024 07:38 |  
    19 20

    Všechny ty naprosto nicneříkající plky o tom, že si ten který předvčerejší kritik naše výkony takhle představuje, že byl včera téměř bezchybný, a proto si zápas konečně užil. Ani slovo o příčině té “změny”. Čili jako by to bylo kvůli tomu, že předtím někdo nedělal svoji práci na 100%. Žádný náznak sebereflexe ohledně vlivu objektivních faktorů. Že nebyly peníze, a proto ani potřebná kvalita hráčů, nebyla příprava, muselo se posílit, dotrénovat, postupně si to sednout. Což se všechno stalo, pod rukou mistra nad mistry JiT. Tak si to dneska užijte a zítra si na něj zase přijďte flusnout. Třeba když “NĚKDO” na sockách napíše “ZARUČENOU INFORMACI” o tom, že JiT neumí, a proto nechce pracovat se zahraničními hráči, které nezná. Nebo když bude týmová souhra v některém zápase zase trochu skřípat, z důvodu nezbytných rotací kvůli extrémně náročnému programu.


    Komentář byl uživatelem upraven (18.09.2024 07:46) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      mig52     před 2 měsíci 18.09.2024 07:47 |  
      10 6

      Lantsmite, já tě ráno neposnídat, pochopitelně čtením, tak mám posraný celý den. Takže díky a tuž se. Jsi nějak pod svým klasickým limitem.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

        lantsmit     před 2 měsíci 18.09.2024 09:47 |  
        6 12

        Je to s tebou pořád stejný. Nemáš, co bys napsal, ale napsat něco potřebuješ. Tak z toho vyleze tohle.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

          mig52     před 2 měsíci 18.09.2024 10:53 |  
          5 2

          Kéž by to tak s tou "stejností" vydrželo navěky, ale to asi nesplním. Ale rozšíření stadiónu a nějaké té akademie bych se rád dožil. Drž mi palce!

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      rak (přítel SN)     před 2 měsíci 18.09.2024 08:58 |  
      16 1

      Bylo nás tady několik, kteří něco takového psali, že je brzy soudit apod. Jiní to vůbec nechtěli slyšet a chrlili negativistické příspěvky. Zdá se teď, že jsme na dobré cestě, poslední zápasy to naznačují, ale jsou před námi dost náročné zápasy v řadě. Takže ani teď bych to až tak moc nehodnotil. Šířeji nejdříve v zimě, v celku - působení v EL i v lize. Pro mě zatím nebyla nikdy ani vteřina, kdy bych si myslel, že by měl končit JiT či JT. To neznamená, že jsem nad vším jásal, nikdo není dokonalý. V každém případě jsem mírným optimistou a těším se zejména na zápasy v EL.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

        lantsmit     před 2 měsíci 18.09.2024 09:45 |  
        11 13

        Hodnotit se právě už teď může a mělo by. Tohle je tzv. statement win, stejně jako bylo to v Liberci, proti extra nažhavenému soupeři, se solidní kvalitou, za situace, kdy jsme my museli ještě překonávat řadu těžkých překážek. Jak tohle vítězství, tak ta otočka doma s Teplicemi, nebyly projevem nějakého štěstí, A TO SI TADY MUSÍME NEUSTÁLE OPAKOVAT, ale toho, že se v týmu znovu rodí obrovská vnitřní síla. Vydat ze sebe 120% a díky tomu uspět, JAKO TÝM, i v zápasech, kdy jde hodně věcí proti nám. Samozřejmě síla, která je podpořena obrovskou hráčskou kvalitou (srovnání Diouf vs. Zmrzlý, Zafeiris v TOPu vs. Ševčík, Chory vs. Tijani nebo Buren, Holeš/Ogbu vs. Ousou/Kačaraba, Oscar vs. Hromada a samozřejmě Kinský vs. Mandous).

        A včera to zase byl ten statement win ve smyslu toho, že když máme optimální podmínky, jsme odpočatý, nemáme základní opory rozbitý na marodce, nemusíme se šetřit na další důležitý zápas za tři dny, a proto nemusíme nějak nadmíru rotovat, tak jsme schopný takhle přejíždět v podstatě kohokoli v úrovni od Budějovic až po to Lille. Takže když se v příštích týdnech stane, že něco nebude fungovat takhle optimálně, v naší hře, tak to nebude proto, že se na to někdo vys*al, ale proto, že za tím budou nějaké objektivní důvody. Které by měl každý, kdo chce fotbal správně vidět a tady ho pak i případně komentovat, hledat a pokud možno i správně najít.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

          belmis (přítel SN)     před 2 měsíci 18.09.2024 13:36 |  
          4 2

          120 % je moc. Vydat ze sebe můžeš teoreticky 100 %

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

            wimpy     před 2 měsíci 18.09.2024 13:38 |  
            4 1

            Tos nezažil Stachanovce.

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

              belmis (přítel SN)     před 2 měsíci 18.09.2024 13:53 |  
              1 2

              To nezažil, ale už jsem zažil dobu, kdy podobné plány s překonáváním plánů vznikaly :-)

              • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

                wimpy     před 2 měsíci 18.09.2024 13:58 |  
                3 1

                Máš pravdu, já je vlastně taky nezažil, jen jejich odkaz. :-) Ale pamatuju dobu, kdy splnit plán na 100 % bylo těsně překročit hranici neúspěchu. :-)

  61. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    silikat     před 2 měsíci 18.09.2024 08:11 |  
    16 0

    Výborný výkon hlavně v první půli.V této sezóně nejlepší výkon venku.

  62. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 2 měsíci 18.09.2024 08:51 |  
    19 0

    Zdarec, fakt paradni vykon, nerikam bezchybny, ale fakt jsem se bavil. Bolka k tomu prispela, ze chtela hrat, ne jen betonovat. Diky

  63. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    lantsmit     před 2 měsíci 18.09.2024 09:59 |  
    12 13

    Černík ve Sportu: "Do dobře fungující formace se tak zatím nedaří probojovat Davidu Zimovi, ačkoliv zrovna Jan Bořil za svými kolegy v Mladé Boleslavi lehce zaostával."

    Realita toho Zimova neprobojování se do fungující formace je taková, že odehrál všechny čtyři zápasy v předkolech LM, naskočil do obou dosud nejtěžších zápasů v lize (tzn. na Slovácku a v Liberci), plus navíc doma Teplice a včera nehrál zcela jistě jen z důvodu jeho pošetření (po repre) na další dva těžší zápasy, které nás během následujícího týdne čekají, tzn. doma Plzeň a venku Razgrad.

    Všechno nasvědčuje tomu, že hlavně v lize může dostávat přednost Bořil, dokud ten program bude fyzicky zvládat, a to jednak kvůli tomu šetření Zimy na Evropu, tak kvůli svému většímu přínosu pro ofenzivu, hlavně proti zaparkovaným autobusům.


    Komentář byl uživatelem upraven (18.09.2024 10:02) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      Slávista 51     před 2 měsíci 18.09.2024 10:35 |  
      6 4

      Chytrolíny z médií -
      NEBRAT !

  64. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    dalislavista     před 2 měsíci 18.09.2024 10:39 |  
    10 0

    Otázka je, zda by ji vůbec fouknul.
    Dalo by se to okecat, že si chránil obličej a že to bylo zblízka...
    Dnes potvrdí nebo nezapískají cokoliv, pravidlo o ruce je tak "komplikované", že si každý najde to, co se mu hodí.

  65. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    Lagavulin16     před 2 měsíci 18.09.2024 10:43 |  
    31 7

    Zajímavé, že po přesvědčivé výhře venku je tu jenom 116 komentů, člověk tak přemýšlí co asi dělají ti, kteří by jich v případě remízy nebo prohry napsali další 400...

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      mig52     před 2 měsíci 18.09.2024 10:45 |  
      5 3

      854

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      wimpy     před 2 měsíci 18.09.2024 10:50 |  
      24 3

      Pláčou doma do polštářů:-)
      Ale dej jim den, dva, otrne jim a spustěj hnojomety.
      Tedy pokud dnes povidloví čerti nedostanou bůra, to by je na pár dní zlomilo.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

        Qope     před 2 měsíci 18.09.2024 10:52 |  
        18 3

        Na Twitteru mi nedávno jeden z fans Slavie v diskusi o TS napsal, že "nenávist je více než láska". Což asi odpovídá i tomu, proč tu tolik fans nejásá nad včerejší krásnou hrou ale raději si počkají, až se tolik dařit nebude ...

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

          wimpy     před 2 měsíci 18.09.2024 10:56 |  
          8 5

          Tak ten pokles je i o naše reakce na ně. Ale myslím, že nikomu nechyběj.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

          lantsmit     před 2 měsíci 18.09.2024 11:09 |  
          2 6

          perfektně zanalyzováno... "Proti VŠEM"

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

          martyni (přítel SN)     před 2 měsíci 18.09.2024 11:38 |  
          6 1

          Je to tak.. ale musíme to zlomit, láska je nejvíc, tak se jí nesmíme bát projevit ani na fotbale! A myslím to vážně! :)

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

            SLAVIESTA     před 2 měsíci 18.09.2024 12:39 |  
            6 6

            Nesmí to být ale láska opičí - nekritická , nesoudná a zaslepená. Jsem také spokojen s včerejším výkonem, ale na jásání to zatím u mě není. Až projdeme úspěšně těžkou šňůrou zápasů, která nás teď čeká, budu jásat jako blázen a nebudu hledat chyby i když samozřejmě nějaké budou. Jásat nad vítězstvím nad klubem, který nás asi 8 let neporazil, nedokážu. Poprvé zajásám, až v sobotu porazíme Plzeň, to bude jiná káva než po Xtý porazit MB.
            A ještě poznámka. Obdivuji ty, kteří dopředu vědí, že pokud něco nevyjde, budou to objektivní důvody a nikdo za to nebude moc.

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

              martyni (přítel SN)     před 2 měsíci 18.09.2024 13:21 |  
              6 1

              Láska a zaslepenost, to jsou 2 různý věci. A nebál bych se říct, že láska nebrání kritice ani soudnosti.


              Komentář byl uživatelem upraven (18.09.2024 13:26) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

                SLAVIESTA     před 2 měsíci 18.09.2024 15:54 |  
                1 2

                Bohužel to funguje přesně naopak.

                • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

                  martyni (přítel SN)     před 2 měsíci 18.09.2024 17:32 |  
                  2 1

                  Možná si pleteš lásku s něčím jiným.. třeba s okouzlením?

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

        mig52     před 2 měsíci 18.09.2024 10:59 |  
        4 7

        Wimpy, takový borec a opisuješ od Fouska?! Netoužíš po nějakém postu na FAČRu? :-))))

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

          wimpy     před 2 měsíci 18.09.2024 11:27 |  
          8 4

          Tohle se mi na té střední Moravě líbí, k snídani pěkně slivovice a neodbýváte se. :-)

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

        1zippo1     před 2 měsíci 20.09.2024 20:56 |  
        0 1

        Laciné, ubohé... A hnojomety... Považoval jsem Tě za hodně fajn kluka.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

          wimpy     před 2 měsíci 20.09.2024 21:03 |  
          1 0

          Všiml sis, že některé nicky (a tebe mezi ně nepočítám) vylezou jen když se něco podělá? A ty úplně nejhorší tedy i když se nepodělá, ale něco se podaří spartě. Co jsem tady od nich četl v červenci a srpnu se jinak, než hnojem nazvat nedá.
          Ještě beru vyvážené, kteří sem tam něco pochválí, něco zkritizují, ale když si pak projdeš některých příspěvky, je to fakt síla.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      vlk30 (přítel SN)     před 2 měsíci 18.09.2024 12:32 |  
      5 4

      Nemají si na čem honit péra lidově řečeno.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      houston (přítel SN)     před 2 měsíci 18.09.2024 12:47 |  
      5 0

      Pravdu díš ! I jábych při propadáku pár vět přidal. Ale když se to člověku líbí, tak je takovej spokojenej a línej. Ale kluci si pár pochvalných slov zaslouží a díky jim za dobrý nejen výsledek, ale i výkon ! Jen tak dál, a zřejmě se i situace kolem Wallema uklidnila a to je jen dobře.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      birkin     před 2 měsíci 18.09.2024 19:36 |  
      2 0

      Jsou zalezlý pod nějakým šutrem a pláčou:-D

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      navzdyslavia     před 2 měsíci 18.09.2024 20:58 |  
      2 0

      A dalších 1000 komentářů ,kdyby si dal Chorý vlastňáka nebo zavinil penaltu...To by to tady bylo zahlcený....

  66. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    dejvidovic     před 2 měsíci 18.09.2024 11:32 |  
    10 2

    Od dvacátý minuty eňo ňeňo fotbálek. Provoďák je absolutní TOP. Sem nadšenej, že sme mu prodloužili smlouvu. Gamechanger jako prase. Chorý vynikající, až na gól, ale dva v podstatě připravil. Potěšil i Lingr a Wallem. Vlastně nikdo včera nezahrál uplně špatně....Večer ještě Salzburg a budu v krásně v zenu.

  67. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    Slawek     před 2 měsíci 18.09.2024 11:34 |  
    21 5

    Chorý nikým téměř neatakován? Co je to téměř neatakován? Chorý prostě atakován byl a byl to dokonce faul. Ale protože pan Rouček fauly téměř nepíská nebo jen když se mu chce, tak penaltu nepískl. Nedívím se, když to tak popíší sparťani ve Sportu,ale že to tak vidí i quelhar, to mně vadí. Rovněž nevyloučení Vydry nechápu. A bylo by toho víc. Kritizuje se Fousek, ale já bych směřoval kritiku spíše na komisi rozhodčích. Dokud je čas.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      belmis (přítel SN)     před 2 měsíci 18.09.2024 11:54 |  
      4 8

      Jinde píše Quelhar o tom, jak před gólem krásně přihrál Holešovi. A tato situace gólem skončit měla, protože tohle normálně Chorý dává. Včera to byl krásný zápas, ale úplně bez chyb také ne. Zase nezacházejme do opačných extrémů než tu byla po prvním kole. Obojí je špatně.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      Maeden (přítel SN)     před 2 měsíci 18.09.2024 15:28 |  
      2 2

      Chorý při té tutovce téměř nebyl Králíkem atakován. Faul ani ve snu. To by se snad nepískalo ani v basketu. Zaplaťpánbůh, že za tyhle chramostoviny "kontakt tam byl, šáh na mě a to se nesmí" už penalty nevidíme.
      Vydrovi nezapískal dva fauly, ani jeden z nich ale nebyl na žlutou.
      Ne že by nebyly chyby. 1000% faul Králika na Chytila, otočený jako ruka. Lingr/Kušej, skoro stejné zákroky, jen jedna karta. Zajetí do Dioufa.
      Na takhle intenzivní fotbal celkem v pohodě.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

        wimpy     před 2 měsíci 18.09.2024 15:37 |  
        7 1

        To strčení Chytila zezadu tři metry před Roučkem bylo až směšný, to jsem si říkal, jestli náhodou není Rouček nalitej.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

          obiwan     před 2 měsíci 19.09.2024 21:52 |  
          1 0

          To bylo vidět snad i z družice ISS...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

        obiwan     před 2 měsíci 19.09.2024 21:54 |  
        1 0

        Vydra byl premotivovanej a naspeedovanej...

  68. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    Mijk     před 2 měsíci 18.09.2024 12:32 |  
    6 3

    Ze zápasu jsem měl, nevím proč, obavy. Svářilo se ve mě, že kluci budou odpočatí a dotrénovaní s tím, že po repre pauzách a venku býváme zhusta tropičtí. Musím říct, že ačkoliv ten fotbal už není takovej "punk" jak na začátku s Trpišovským a důraz na špičkovou obranu trochu sráží koukatelnost, tak dokud to bude vyvážený tím, že nejen, že nedostáváme góly, ale prakticky nepouštíme soupeře ani do šance, tak držím hubu a krok, šoupám nohama v koutě a tleskám. Z individuálních výkonů mě přišel slabší Zafeiris, mrzí ta Chorýho hlavička před poločasem, to se prostě musí dávat, ale celkově musím přiznat, že ano, tohle je fotbal, který může na konci sezóny znamenat titul. Strašně bych si to přál už jen kvůli těm protaženejm ksichtům pisálků ze Sportu a jako satisfakci Trpišovskýmu za všechny ty hovna o trenérovi bez ambicí a buranský kšiltovce..

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      mig52     před 2 měsíci 18.09.2024 13:05 |  
      4 4

      On nám dost pomohl odložený Baník.

  69. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    Lantenac     před 2 měsíci 18.09.2024 12:37 |  
    17 0

    Včera to byl skvělý výkon, moje jediné přání je, abychom takhle byli schopní hrát opakovaně. Velká intenzita spojená s vysokou kvalitou. Snad jen gólů mohlo být víc, ale snad si to šetříme na Plzeň:).

  70. Cenné tři body

    weetek     před 2 měsíci 18.09.2024 12:40 |  
    12 26

    Mám velkou radost, že jsme tuhle dohrávku zvládli, navíc tentokrát po dobrém výkonu. Oběma střelcům jejich trefy moc přeju. Že si tradiční partička kývačů za všech okolností ten včerejší kvalitní výkon zpětně vztáhne jako omluvu pro některé předchozí, které za moc nestály, je mi tak nějak fuk. Jde mi o Slavii, ne o snahy zpětně vyhrát bitvy, které už byly dobojovány. I dítěti dojde, že jakkoliv jsme včera dominantně porazili MB, na faktu, že jsme neuspěli v kvalifikaci o LM s Lille, se tím fakt nic nezmění.

    • Re: Cenné tři body

      PahaAhma     před 2 měsíci 18.09.2024 13:41 |  
      15 2

      Konec Tvého příspěvku mi přijde jako slušná demagogie. Na faktu nepostupu z kvalifikace do LM s Lille nezmění nic přece ani to, že Chorý bude první člověk, co stane na Venuši, v derby porazíme Buzeranty 412:0 atp. Má pak smysl vůbec něco ještě hrát? Píšeš, že partička kývačů, která se raduje z aktuální výkonnosti (jsem jejím členem) Ti je fuk, a pak to vyvrátíš takovým prohlášením :)

    • Re: Cenné tři body

      mis3     před 2 měsíci 18.09.2024 13:50 |  
      16 2

      Co je to za kecy s těmi kývačemi? Nikdo předci netvrdí, že je všechno zalité sluncem. Ok, nedotáhly se některé přestupy – ale to přeci není nikde na světě ani v TOP klubech. Špatné posílení týmu? Letos to bylo hlavně o tom, že máme ten luxus tým UDRŽET. S tím souvisí i ta velká změna v celkovém přístupu. Až do zimy to bylo o tom hlavně přivést hráče, které můžeme dál zpeněžit. Nyní jsme finančně nezávislí – myslíš, že taková změna se provede lusknutím prstu? A za poslední – náš styl je založen na vysoké intenzitě tzn. hráči musí mít natrénováno! Povšiml jsi si, že bylo EURO a tedy klíčoví hráči potřebovali volno a dotrénovat?!


      Komentář byl uživatelem upraven (18.09.2024 15:17) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Cenné tři body

      obiwan     před 2 měsíci 18.09.2024 18:06 |  
      5 0

      Už je to tady...netrvalo moc dlouho a moje předpověď vyšla:-))

      • Re: Cenné tři body

        weetek     před 2 měsíci 19.09.2024 09:06 |  
        1 2

        Tak tak, lidi jako ty jsem měl na mysli, když jsem ten příspěvek psal :-))) Ale pokud by právě ta vaše úderka optimistů po výhře v Bolce nezačala zpětně dobojovávat předtím prohrané bitvy, ani by mě to nenapadlo a radost z (konečně) povedeného venkovního zápasu by mi bohatě stačila.

        • Re: Cenné tři body

          obiwan     před 2 měsíci 19.09.2024 21:36 |  
          1 0

          Já chápu, že jako majitel nejvyšší trenérské licence a insider detailně obeznámený s tím, co se děje v kabině, máš nárok na nespokojenost:-). A chápu, že dost podrobné pozapasove vysvětlení toho nedouka Trpisovskeho, proč to zpočátku nešlo, je zrovna Tobě málo:-))

  71. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    Sníža     před 2 měsíci 18.09.2024 12:44 |  
    17 1

    Včerejší zápas se vydařil a ani není moc co vyčítat. Oskar a Provi mají neskutečnou formu a hlavně se mi líbil pohyb na hřišti. Celkem jsme se snažili hrát o proti jiným zápasům po zemi. Za včerejší zápas děkuji a jen tak dál, protože Bolka není vůbec špatný mužstvo a mi je nepustili prakticky do žádný šance a sami jsme mohli ještě minimálně dva góly. Provi i Choras měli tutovky. Tak snad si to schovají na Plzeň.

  72. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    Slawek     před 2 měsíci 18.09.2024 13:47 |  
    12 1

    Vacek už tolik vidět není. Jeho roli ovšem převzal Fejgl a to je síla. Kam se i Vacek hrabal. A Špryňar, ten je hned v závěsu. Špína, špína, špína.


    Komentář byl uživatelem upraven (18.09.2024 14:23) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      rakusan     před 2 měsíci 18.09.2024 19:19 |  
      3 0

      Proč to čteš??? Já už to nečtu přes rok a jsem v poho

  73. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    MarekB98     před 2 měsíci 18.09.2024 13:59 |  
    9 0

    Jsem unešený z Dioufa, jak se doslova zápas od zápasu zlepšuje a jak mu to tam padá. S takovou aby nešel už po této sezóně pryč.

  74. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    Lunaris     před 2 měsíci 18.09.2024 18:06 |  
    5 0

    Zřejmě nám pomohl odložený zápas v Ostravě, naši hráči měli hodně sil, dost času na přípravu a tím pádem se kvalita projevila. Uvidíme, jestli nás to pak nedohoní, až se do nabitého kalendáře někam narve zápas s Baníkem. Očekával jsem těžký zápas, tak jsem rád, že se to zvládlo relativně bez problémů a opět vzadu s nulou. Teď to potvrdit proti Plzni, snad uhlídáme chřestýše před kabinou rozhodčích.

  75. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    Joeker44     před 2 měsíci 18.09.2024 20:05 |  
    8 1

    A tenhle Salzburg jsme mohli dostat my namísto Lille...

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

      cunak     před 2 měsíci 19.09.2024 07:53 |  
      3 10

      Také jsme mohli dostat Malmö. Nemít hvězdu Zimu.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

        lantsmit     před 2 měsíci 19.09.2024 09:57 |  
        5 6

        Víš kolik takových chyb udělal každý z pětice Panák, Vitík, Zelený, Krejči, Vindahl? A přesto jim to na titul stačilo… A víš proč? Protože to je týmovej sport a oni prostě měli lepší tým. V té době, kdy jsme byli zdecimavaní čínskou konsolidačkou. Jedna chyba, i kdyby nás stála ty dva body, v soutěži na 35 kol, naprosto nemůže rozhodovat. A pokud si myslíš opak, tak se na ten fotbal rovnou vyprdni.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

          SLAVIESTA     před 2 měsíci 19.09.2024 12:53 |  
          5 1

          Nemám Číňany(lépe řečeno jejich režim) opravdu rád. Ale ´"zdecimováni čínskou konsolidačkou"? To je trochu silná káva. Nebyli jsme zdecimováni spíš před čínskou konsolidačkou?!

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

            lantsmit     před 2 měsíci 19.09.2024 13:16 |  
            1 8

            Tak si zjisti fakta. Kolik peněz nám za dobu po převzetí Slavie po zkrachovalé CEFC poslal CITIC EUROPE HOLDINGS. Což je regionální správce a konsolidátor investic a majetku ČLR v Evropě, který podléhá strategickým zájmům a kontrole čínské vlády (přes mateřskou společnost CITIC GROUP která je významným státním podnikem kontrolovaným čínským ministerstvem financí). Reálný zájem o nás mělo jen SINOBO, a to pouze do r. 2021, kdy definitivně padly úvahy o tom, že by do nás mohlo majetkově vstoupit. CITIC jako ta "čínská konsolidačka" nás jenom držela a dohlížela na to, abychom umořili co nejvíc dluhů z půjček, které do nás předtím nasypala CEFC. Takže ano, i po převzetí Tykačem jsme byli i v jarní fázi loňské sezóny zdecimovaní tím, co u nás ekonomicky panovalo do té doby pod správou CITICu.

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

              SLAVIESTA     před 2 měsíci 19.09.2024 22:25 |  
              6 1

              Nejsem(asi jako Ty) účetním Slavie. Vím jen, že než přišel Číňan vypadalo to téměř na zánik našeho nejstaršího klubu. A když odcházel, tak to tak rozhodně už nevypadalo. Takže nářky jak nás ničil, odmítám a jako důvod nedobytí titulu tři roky po sobě, to už vůbec neberu. Zdecimovaní? Nebuď směšný. Když máš tak přesné finanční informace, tak mi prosím řekni za jaké platy hráli naši hráči v době té strašné decimace? Hráli snad zadarmo a na dluh? Asi těžko.

              • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

                lantsmit     před 2 měsíci 20.09.2024 07:55 |  
                3 6

                Jestli nedokážeš rozlišit jednoho Číňana (CEFC) od druhého (CITIC), tak se není o čem bavit.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

        Alcapone     před 2 měsíci 19.09.2024 20:32 |  
        5 0

        Peníze ještě nikdy nikoho neporazily. A dokonce ani nejhorší tým světa! Já bych to líp než Zima nezahrál a ty jo? A nebo dokážeš najít a přivést a zaplatit někoho lepšího? Jen mě to zajímá nic na tom nehledej...

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

          cunak     před 2 měsíci 20.09.2024 06:41 |  
          1 3

          Tak stopera, alespoň dle mého soudu lepších, máme dost.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

            Alcapone     před 2 měsíci 20.09.2024 11:22 |  
            2 0

            A koho myslíš? Jo máme Ogbua, Holeše, Bořila stoper je jen první Holy a Béřa předělaný, ale hrají to dobrý. Vlček bude nejdřív na jaře. Prebsl těd´spíše DM nějaká alternace za Oskiho nebo můžou hrát vedle sebe Chaloupek se vrací po zranění. Pak už jsou na hostovačkách kluci takže použitelný v lednu nejdříve a pak kluci z Béčka. On ten Zima za to fakt nemůže, že jsme za něj dali kilo. Dobře hrál s Kudym, ale byla to okamžitá posila typu jako Lingr. Vše u nás zná bylo to lusknutím prstu, že si zvykl. musí se vyhrát když v Itálii stál, no...

  76. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:2

    Joeker44     před 2 měsíci 20.09.2024 09:33 |  
    4 0

    Zdá se, že teď bude několik let po sobě mistr kvalifikován přímo do LM...

    Jen to chce vyhrávat tituly...