Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

Slavia předvedla proti silnému Lille vynikající výkon, neproměněné šance ji ale stály alespoň prodloužení.

Včera se krásně ukázalo, jak může být každý zápas jiný. Zatímco ve Francii nám Lille vnutilo svůj styl, odehrála výtečný zápas a zcela zaslouženě nás porazilo, včera to bylo přesně naopak. Slavia předvedla výkon na samotné hranici nasazení a agresivity, naprosto platilo, že naši hráči hráli jako o život, k čemuž jim pomáhala i neskutečná atmosféra z tribun. Soupeř byl naší fyzickou převahou zaskočen, hra se mu místy až rozpadala. Taktika byla na soupeře připravena přesně - až na výjimky jsme se nenamáhali s rozehrávkou a míče nakopávali na soupeřovu polovinu, tam jsme je díky nasazení a fyzické převaze získávali, přičemž jsme pak před vápnem byli schopni si dát narážečku apod. a dostávat se do šancí.

Těch bylo v součtu tolik, že si Slavia zasloužila vyhrát minimálně o dvě branky a dostat zápas do prodloužení (viz xG 2,88-0,34). S nadsázkou se dá říct, že k postupu do Ligy mistrů přes výborného soupeře stačilo, aby si Chorý s Juráskem prohodili své šance tak, aby první zakončoval hlavou a druhý nohou a ne naopak, jak tomu bylo v reálu. Bohužel, Slavia si na nejprestižnější fotbalovou soutěž počká minimálně rok, nicméně odchází se vztyčenou hlavou - v soubojích s Royalem Union i Lille předvedla výkony na hranici svých možností.

Co si ze včerejška vzít do budoucna? Po výkonu, který z mého pohledu jednoznačně byl na úrovni našich nejlepších zápasů proti světovým velkoklubům v Lize mistrů i jinde (Chelsea, Sevilla, doma AS Řím...). V prvé řadě to, že je třeba nepodcenit ligu. Mistr postupuje rovnou (případně měl v minulých letech mnohem snazší kvalifikační cestu), pro druhého je nemistrovská kvalifkace extrémně náročná a ani top výkon nemusí stačit. Pak bych určitě chtěl, aby Slavia navázala na presink proti Lille. Ukázalo se, že s ním má velké problémy i klub, který je po technické a kombinační stránce o několik úrovní nad českou ligou. Dřív jsme byli schopni takto uštvat soupeře i na domácí scéně, v posledních letech jsme od toho bohužel ustoupili. Teď jsme ale viděli, že hráči běžecky mají na to, aby aspoň v částech zápasů takto hráli (protože je mi jasné, že v boji o Ligu mistrů bylo nasazení enormní a není reálné, abychom takto hráli vždy). Na druhou stranu je třeba neusínat na vavřínech. Proti silným soupeřům nám zjednodušená výstavba hry svědčí, v lize proti betonu je to ale o něčem jiném a na konstruktivní rozehrávce i dobývání bloku musíme zapracovat. Každopádně by ale hráči i fanoušci neměli být skleslí z toho, že jsme nepostoupili. Ba naopak by nám tento výkon měl dodat sebevědomí - máme na to se měřit s výbornými celky jako rovný s rovným!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Antonín Kinský - 7 - Nadále prokazuje svou vyspělost, už teď je to brankář evropského formátu. Je skvělý nohama, výborně čte hru a nebojí se vybíhat i mimo vápno. Včera chytil dvě nepřijemné střely, u gólu měl trochu smůlu, že se pod odrazovou nohou utrhl trávník, ale i tak by se umístěná rána chytala těžko. Mírné zaváhání měl u centru, který se snesl na břevno a odrazil se od něj do hry, tam určitě bylo jistější vyrážet míč na roh.

Tomáš Holeš - 8 - Vynikající výkon. Celá obrana hrála směrem dozadu moderně, vysoko a přitom zvládla pokrýt rychlé a technicky vybavené hráče soupeře. Dopředu jsme hráli jednoduše, ale bylo to účinné, Holeš pak útok podporoval ze stoperů asi nejúčinněji a nejvíce.

Igoh Ogbu - 8 - Taktéž vynikající výkon, v úvodu sezony je ve výborné formě a patří k našim oporám. Vyhrál spoustu soubojů, občas i vynikl kličkou, aby vyřadil protihráče ze hry.

David Zima - 7 - V úvodu se mu dvakrát nepovedla rozehrávka po zemi, to obecně není jeho silná stránka. U gólu soupeře pak dostatečně nedostoupil Zhegrovu, ale bylo to od střelce dobře provedeno, měl tam prostor a je mi jasné, že síly ubývaly. Jinak Zima pozitivně vynikal rychlostně (což je naopak jeho přednost), když se dokázal výborně vrácet při hrozícím přečíslení hostů. Celkově podal velmi dobrý výkon, stopeři odehráli skvělý zápas. Snad to Davidovi pomůže k tomu, aby se chytil a začal se dostávat do pozice opory, která se od něj čeká.

Jan Bořil - 7 - V jeho věku byla těžká zkouška nastoupit na pravém halvu proti takto silnému soupeři. Bořil mě ale svým výkonem velmi příjemně překvapil. Jak mu to nešlo s Teplicemi, tak tady naopak předvedl velmi vydařený výkon. Svědčila mu naše soubojová hra, v tom měl nad soupeři převahu. Podporoval i útok, před naší první brankou velmi dobře sklepl míč Zafeirisovi. Postupem času mu docházely síly, ale to se v tom tempu dalo čekat. I tak klobouk dolů, jak zápas zvládl.

Christos Zafeiris - 9 - Nejlepší hráč zápasu a zároveň nejlepší výkon Zafeirise ve Slavii! Vstřelil důležitou úvodní branku po těžkém a skvěle provedeném kopu. To mu dodalo sebevědomí. V poli byl platný, navíc se konečně dral do zakončení, které se mu dařilo. Od maximální známky a prodloužení zápasu jemu a Slavii scházelo, aby jeho střela ze závěru zápasu skončila v síti a ne na břevně, které předtím trefil ještě jednou dobře zahranou standardkou.

Oscar Dorley - 7 - Zahrál velmi dobře jako celá Slavia, zrovna on ale dokáže být ještě větším tahounem, což tentokrát úplně neplatilo. Možná i kvůli fyzičnosti našeho výkonu, což není úplně Oscarovou nejsilnější stránkou, patřil k těm o trochu méně výrazným hráčům.

Malick Diouf - 7 - Velmi dobrý výkon, v jeho věku klobouk dolů, jak vyspělým hráčem se stává. Po fyzické stránce je výborný a skvěle zapadá do našeho stylu, navíc ale ukazuje, že se nebojí hrát a že má i slušnou techniku. Při svém aktivním výkonu nejvíc zaujal přesnou přihrávkou před naším druhým gólem.

David Douděra - 7 - Špičkové nasazení, jak se ostatně od Douděry dalo čekat. Tým potřebuje takové hráče, kteří ho strhnou. Jednou dobře a technicky střílel k tyči zpoza vána a Chevalier měl co dělat.

Tomáš Chorý - 6 - V poli byl pro naši hru stěžejní a téměř maximálně platný. Svedl spousty těžkých soubojů, vybojoval fauly, zapojil se do akce před první brankou. Jen je obrovská škoda, že ve velké šanci v první půli neuspěl a míč poslal o kousek vedle tyče. To je třeba proti tak těžkému soupeři dávat. Minus si zaslouží za svůj teatrální pád ve vápně - chlap jako hora se nemůže kácet po lehkém kontaktu.

Lukáš Provod - 8 - Herně byl výborný a patřil k našim nejlepším hráčům. Skvělým průnikem připravil tutovku pro Chorého, mnohdy byl motorem naší hry. Jediná škoda je, že neproměnil šanci v samotném úvodu zápasu, tam se odkrytá branka dala trefit.

Ivan Schranz - 7 - Herně se mu úplně nedařilo, byl spíš nepřesný. Naprosto ale potvrdil, že je zabijákem ve vápně, když pohotovou ránou vrátil Slavii vedení i naději na postup, který nakonec nebyl daleko.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

playoff - Středa 28. 08. 2024 21:00

Liga mistrů, 2024/2025
2 - 1
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

5. Christos Zafeiris
84. Ivan Schranz

LOSC Lille
LOSC Lille

77. Zhegrova

Komentáře (132)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    Qope     před 3 měsíci 29.08.2024 10:58 |  
    9 0

    Přesné hodnocení, dobře popsáno. Tak to prostě bylo. Jsem zvědav, jak půjde klukům navázat v neděli v ligovém zápase.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      Edenjejenjeden     před 3 měsíci 29.08.2024 11:31 |  
      1 3

      Tvl Qope , ty už chceš zase navazovat :-/ . Naposledy se snad navazovalo kdysi za Rady ne?

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

        Qope     před 3 měsíci 29.08.2024 11:38 |  
        8 0

        Celoplošný pressing, donucení soupeře k chybám, vytváření golových šancí atd. ... v takovém navazování nevidím nic špatného :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

          Edenjejenjeden     před 3 měsíci 29.08.2024 12:02 |  
          3 0

          To máš pravdu , to opravdu ne . Tak za plukovníka , pokud si pamatuješ , to jsme jezdili potrápit Příbram , z dnešního pohledu to zní až neuvěřitelně ....

  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    lantsmit     před 3 měsíci 29.08.2024 11:10 |  
    15 8

    Byl to výkon na hranici našich možností, takže všichni minimálně o stupeň vyšší známka.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      Alanor (admin)     před 3 měsíci 29.08.2024 13:14 |  
      12 0

      Být včera produktivní, tak to klidně mohlo skončit 4:0. A to pak mám dávat 11 a 12? Za mě to takhle sedí a jak vždy říkám, tak zohledňuju výsledek (který nakonec těsně nestačil) i výkon. Ale to jen jako vysvětlení, nikomu jiný názor neberu.


      Komentář byl uživatelem upraven (29.08.2024 13:14) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

        lantsmit     před 3 měsíci 29.08.2024 13:33 |  
        3 12

        Nikdy by ten zápas 4:0 skončit nemohl. Max těch 2:0 nebo 3:1. Nemáme Zhegrovy, Davidy, takže v realitě ten tvůj hypotetický problém nastat nemůže. Kdyby se včera dotáhlo do prodloužení a pak k postupu, tak by se u většiny atakovala desítka. Takhle se musíme pohybovat kolem devítek. A Zafi, Provod zcela určitě 10


        Komentář byl uživatelem upraven (30.08.2024 13:01) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

          edenian     před 3 měsíci 30.08.2024 12:37 |  
          0 0

          Reverzni textovy korektor ? To neznam :-)

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    Martin Platil     před 3 měsíci 29.08.2024 11:19 |  
    11 9

    Souhlasím s tím, že hráč, který je o hlavu vyšší a pár kilo těžší než soupeř, by neměl neustále padat na zem. Je to škoda.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      Betynka58     před 3 měsíci 29.08.2024 17:11 |  
      2 3

      Mně právě z opakovaného záběru přišlo, že ta intenzita nebyla tak malá, byla rozhodně větší než na druhé straně, navíc tam byly ruce (když si ještě teď vzpomenu, jak se pískala penalta za Santosovo sáhnutí na ramena toho plzeňského zmetka, tak se mi ještě po těch letech otevírá kudla v kapse). Neříkám, že se tady hned měla písknout desítka, ale alespoň za kontrolu VAR by to stálo (když už to zkoumal na druhé straně).

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

        Martin Platil     před 3 měsíci 29.08.2024 17:21 |  
        2 1

        Já měl na mysli hlavně řadu situací v poli. Zrovna v tom vápně mi to přišlo jako jasná penalta, jinak to bylo popření biomechaniky a fyziky.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      Mesiaš     před 3 měsíci 29.08.2024 21:49 |  
      2 2

      Vždyť je chorý

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    Rysavold     před 3 měsíci 29.08.2024 11:24 |  
    8 0

    Skvělý výkon a velký příslib do budoucnosti.
    Cíle pro zbytek sezony:1,titul,2.přímá účast v evropských pohárech,3.body pro klubový a český koeficient.4,Pohár ČR
    Těším se na další

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    Marek3     před 3 měsíci 29.08.2024 11:27 |  
    29 0

    Slavisticka legenda Boril byl vynikajici. Jsem rad ze se dokazal vratit po tezkem zraneni a stale ma vykonnost na Ty nejtezsi zapasy.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      Edenjejenjeden     před 3 měsíci 29.08.2024 11:29 |  
      18 0

      Konkrétně Bořilovi se omlouvám , že jsem mu po posledních zápasech už moc nevěřil. Ale včera hrál parádně a mýlil jsem se já

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

        obiwan     před 3 měsíci 29.08.2024 12:26 |  
        16 1

        Klobouk dolů za sebereflexi... když jsme dorazili na stadion, tak kluci říkali, že si to Bořil vyžere a bude jen přihlížet, jak ho francouzský rychlici míjejí...a já si říkal, že on to dá srdíčkem a urve to...a on přidal i fotbalovost...za mě je to frajer!

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

          Alanor (admin)     před 3 měsíci 29.08.2024 12:34 |  
          16 2

          Je to hodně o tom konkrétním zápase, kdo komu vnutí svůj styl. Myslím si, že být ve Francii Bořil místo Masopusta, tak má problémy úplně stejné. Ale včera mu to sedlo jak prdel na hrnec a mazal si papírově lepší soupeře na chleba stejně jako celá Slavia.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

            Marek3     před 3 měsíci 29.08.2024 13:11 |  
            2 0

            Mozna pravda, ale...Specificky by byt nemel protoze slavie by mela tento styl consistentne ukazovat kazdy zapasy v Europe a ne hrat posrane jako ve Francii nebo Italii minuly rok (venkovni zapasy Inter, Dortmund, Barca, Leicester). Co se tyka Bori, bud na to mas a nebo ne. Ten kluk byl fantasticky a nepochynuji ze to dokaze zopakovat.


            Komentář byl uživatelem upraven (29.08.2024 13:12) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

            obiwan     před 3 měsíci 29.08.2024 15:47 |  
            1 0

            S tím souhlasím...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      Pantagruel     před 3 měsíci 29.08.2024 13:12 |  
      1 3

      V hodnocení bych mu bod přidal. Byl možná vůbec nejlepší.

  6. .

    japhy     před 3 měsíci 29.08.2024 11:39 |  
    19 0

    Už jsem to chtěl napsat dřív. Všímáte si, jak se postupně mění chování Oscara na hřišti? Spoluhráče se zastane, hádá se se soupeřem, teď provokoval gólmana před tím přímákem. Palec hore.

    • Re: .

      standa.e     před 3 měsíci 29.08.2024 14:57 |  
      8 0

      Mně se hrozně líbilo, jak se vždycky hráč soupeře chystal, že si přebere přihrávku - a najednou kde se vzal tu se vzal, vyloupl se zpoza něho Jeho Veličenstvo Oscar Dorley a míč mu elegantně sebral. Někde bylo i jasně vidět, že to mají s ostatními v obraně nacvičené - jeden soupeře zavře z jedné strany a Oscar jde na lup.
      Ona ta jeho hra nevypadá vždycky navenek nějak pompézně, ale je hrozně důležitej. Škoda jen těch několika nepřesných přihrávek, co se mu v jednu chvíli začaly hromadit - ale pak se zase zklidnil a zpřesnil.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    Monarchie     před 3 měsíci 29.08.2024 11:45 |  
    4 1

    Ogbu vynikající, no a Ti paliči.. hráli výborně, ale v takovém zápase to musí proměnit.
    Nevíte co řekl Tvrdík v podcastu u Dr. Pokorného, že je takový povyk na adresu Fouska?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      mis3     před 3 měsíci 29.08.2024 11:56 |  
      11 1

      v zásadě, že je to sráč, co neplní sliby a dělá to na hovno a že byla chyba ho podpořit


      Komentář byl uživatelem upraven (29.08.2024 13:09) . Zobrazit původní komentář

  8. Jako obvykle, písemně

    Slávista 51     před 3 měsíci 29.08.2024 11:47 |  
    1 6

    docela chváleno a číselně však o stupeň níže.

  9. Ano, ten včerejší výkon,

    Slávista 51     před 3 měsíci 29.08.2024 11:50 |  
    6 0

    by měla Slavia předvádět v lize, aby jako mistr ligy, postupovala příští rok přímo do LM.
    !

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    Mates204     před 3 měsíci 29.08.2024 11:58 |  
    8 9

    Další z řady našich slavných proher, ale výkon vynikající, to se musí nechat.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      kalex     před 3 měsíci 29.08.2024 12:37 |  
      9 3

      Já mám za to, že se vyhrálo. Něco mi uniklo?

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

        Mates204     před 3 měsíci 29.08.2024 12:47 |  
        7 3

        Zřejmě první zápas

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

          kalex     před 3 měsíci 29.08.2024 13:11 |  
          4 0

          Tak jsi to napsal blbě. Hele ale nic proti, to je jen slovíčkaření.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

            Mates204     před 3 měsíci 29.08.2024 13:26 |  
            3 5

            Nenapsal, slovíčkaření nebo formalismus je naopak říkat, že jsme včera vyhráli, přestože všichni odcházeli domů zklamaní.

  11. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    vlk30 (přítel SN)     před 3 měsíci 29.08.2024 12:20 |  
    2 5

    Všechno včera nadprůměrné, jen ten postup chyběl, hodnocení mám skoro stejné. Jinak zasraný žabožrouti umí hovno, válení jim jde to je fakt.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      Alanor (admin)     před 3 měsíci 29.08.2024 12:39 |  
      17 1

      To odsuzování Lille není úplně vzácné, já s tím zas tak nesouhlasím. Párkrát si samozřejmě lehli a měli dostat 2 žluté za nesportovní chování jako my, ale to se ve fotbale děje běžně a my to taky občas použijeme, když v lize těsně vedeme a soupeř se snaží o zoufalý nápor.

      Takže zdržovali, ale za mě tak nějak běžně. Třeba Ferencváros se válel víc, o Apoelu nemluvě, tam to fakt byl extrém a programově nesportovní taktika.

      Já Lille oceňuju za výborný fotbal v prvním zápase a přeju jim, ať se jim daří. Na to, o kolik šlo, to podle mě byl celkem fair play odehraný dvojzápas, stejně jako s Belgičany. Je to taky třeba vidět z úhlu pohledu soupeře, který to taky nemá lehké, když hrajeme na hraně agresivity, viz třeba ten Douděrův skluz hned po úvodním hvizdu.


      Komentář byl uživatelem upraven (29.08.2024 12:43) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

        denydzlSKS     před 3 měsíci 29.08.2024 12:50 |  
        8 0

        Mně to teda včera přišlo, že zdržovali trochu víc než je standard. Možná je to větší téma než obvykle, protože jsme na zdržování zvyklí od slabších soupeřů a ne od týmů z TOP 5 lig.
        Co je podle mně víc zarážející než zdržování hráčů Lille byl přístup rozhodčího. Vlastně mi přijde, že moc chyb v rozhodování ve hře neudělal a pískal přesně. Ale ty emoční a zdržovací věci absolutně nedal.

        Klidně bych si tipnul, že hráče soupeře v podstatě vyprovokoval k soutěži "kolik toho ještě můžu udělat, aniž bych dostal žlutou"...protože tak to na mně působilo.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

          Alanor (admin)     před 3 měsíci 29.08.2024 12:53 |  
          10 1

          Jo, sudí byl na nás přísnější a nedal nám v tom ani deko. Na druhou stranu to nebylo o něm a v těch důležitých věcech pískal velmi přesně a fér.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

          obiwan     před 3 měsíci 29.08.2024 16:12 |  
          6 1

          Pokud se nepletu, zakopnutí míče je taxativní žlutá, což se nestalo, byť k tomu došlo...a zdržování jejich gólmana bylo evidentní, synek jednou pustil stopky a 29 vteřin, nez pán uvedl míč do hry....a ta blamáž na konci, kdy signalizoval, že zastaví čas a pak to uriz dřív, než bylo 5 minut...

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

          Betynka58     před 3 měsíci 30.08.2024 09:24 |  
          4 0

          Mne nejvíc zarazilo, když někdy ke konci jeden jejich hráč kopnul druhý míč do hřiště, aby se musel zápas přerušit. Sudí si toho sice nevšiml a hrálo se dál, ale tohle mi přijde absolutně neuvěřitelné.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

            Edenjejenjeden     před 3 měsíci 30.08.2024 09:40 |  
            3 0

            To jejich zdržování , za blahosklonného přihlížení rozhodčího , bez bylo hodně ubohý.
            A co se týče dvou míčů na hřišti , pamatuješ ještě jak nám tenkrát v předkole LM dal Kyjev gol , a to po situaci , kdy byly na hřišti oba míče těsně vedle sebe?
            To byla tenkrát "fotbalová vražda" v přímém přenosu

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

          _karlik_     před 3 měsíci 30.08.2024 15:56 |  
          1 0

          ona tam byla (alespoň v televizi zřetelná) ještě jedna zdržovací chuťovka: aut pro lille, podavač míčů nataženou rukou podává míč chlapci, co šel vhazovat. ten mu shora plácne do balonu, který se kamsi zakutálí a naoko se diví, proč mu balon nepodal. a vteřinky dál pomalu ubíhají...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

        Hrochus     před 3 měsíci 29.08.2024 14:55 |  
        1 0

        Přesně... navíc jsme jim k tomu polehávání dali krz náš výkon a výsledek u nich celkem i náboje, že... nicméně včera paráda a jen se k tomuto pojetí vrátit především v duelech s bídou a plísní...

  12. Kvalifikace do Ligy mistrů

    Mike     před 3 měsíci 29.08.2024 12:47 |  
    24 0

    Tak v neděli nám začíná 30 kolová kvalifikace do Ligy mistrů pro příští sezónu. Měli bychom naší lize dávat maximum a lehčí rotace provádět spíše v Evropské lize. Díky novému formátu je asi jedno, jestli skončíme v tabulce na 10.mistě nebo na 21.místě. Počítač nám to nějak namíchá, budou těžcí, srovnatelné i lehčí soupeři, těch 10 bodů z 8 zápasů, které by měly stačit na postup mezi posledních 24 mužstev, ty uhrajeme. Navíc ani finančně za výhru nebo remízu nejsou prémie bůhvíjaké, na rozdíl od přímého postupu do Ligy mistrů. Navíc nám moc nenahrává formát čtvrtek- neděle, kdy mužstvo má před ligou jen 2 dny na odpočinek. Takhle to vlastně bude obráceně. Plná palba na ligu a pak na čtvrtek do toho hrábnout a dát oddych klíčovým hráčům.Předpokládám, že vedení to bude řešit stejně. Potřebujeme nutně bodovat v lize, v poháru díky 8 kolům můžeme něco ztratit a to se dá dohnat, abychom se vešli mezi 24 postupujících. Když byl skupinový systém s 2 postupujícími, tak záleželo na každém zápasu a řeklo se, že v lize se to nějak dožene. No letos nedožene, náš hlavní konkurent ztrácet skoro nebude.

    • Re: Kvalifikace do Ligy mistrů

      Alanor (admin)     před 3 měsíci 29.08.2024 12:55 |  
      24 0

      Podepisuju. Dává naprostou logiku, že tentokrát by liga měla být mírně nadřazena EL, jestli nechceme zase zažívat stejný scénář jako letos (i směrem ke Spartě v LM).

      • Re: Kvalifikace do Ligy mistrů

        Mike     před 3 měsíci 29.08.2024 13:15 |  
        6 0

        Možná bych viděl i nevýhodu, ale lehkou u Sparty. Asi jedinou, protože hrát Ligu mistrů oproti Evropské lize je samozřejmě nesrovnatelné, i když se tam chytí pár debaklů. Tou nevýhodou je, že těžko se může říct hráčům, že přijede Real, ale Birmančevič a Haraslín půjdou od začátku na lavičku, protože v neděli je čeká třeba těžký zápas na Baníku /v Liberci, v Olomouci apod./, kde nesmějí ztratit, tak se hráči pošetří. Tady vidím asi jednou možnost, jak by mohli ztrácet. Béčková sestava není to pravé ořechové, jak neztrácet body v lize- viz Slovácko, a pokud hráči budou hrát neustále dejme tomu ve 13ti hráčích skoro všechno /hlavně zadek a záloha, tam moc alternativ na rozdíl od jejich útoku není/, tak časem dojde k zatavení, nejsou to roboti. Ale třeba fantazíruju a vyhrají v lize skoro všechno a budou slušně válet i v Lize mistrů.

        • Re: Kvalifikace do Ligy mistrů

          Alanor (admin)     před 3 měsíci 29.08.2024 13:19 |  
          6 0

          Jasně, ale u LM je výhoda, že nehraješ ve čtvrtek a že to můžeš s ligou kombinovat líp.

          • Re: Kvalifikace do Ligy mistrů

            mis3     před 3 měsíci 29.08.2024 13:34 |  
            1 0

            Tak ale když hraješ ligu v sobotu a LM v úterý, budeš prohrávat, stáhneš Birmančeviče nebo ne? Navíc IMHO oni mají problém spíše s obranou…

      • Re: Kvalifikace do Ligy mistrů

        Votypkaj     před 3 měsíci 29.08.2024 13:29 |  
        1 0

        ano, naprosto stejně to udělala Plzeň v sezoně 2017-2018, kdy byl také přímy postup do LM

    • Re: Kvalifikace do Ligy mistrů

      mis3     před 3 měsíci 29.08.2024 13:06 |  
      15 1

      Souhlasím, až na poslední větu. Pro rudé a zejména pro řadu jejich hráčů bude mít LM mnohem větší prioritu. Mají teď velkou převahu hráčů ze zahraničí a bude pro ně mít větší váhu zápas proti Realu, kde si můžou vykopnout angažmá v TOP5 lize, než derby, nebo zápas někde v Liberci… Už před kvalifikací měli problémy s motivací některých hráčů. Přijde rotace, zranění. V tomto směru myslím, že máme výchozí pozici paradoxně lepší. Nevěřím, že bude Sparta v lize tak silná jako v minulé sezóně. Snad toho využijeme.


      Komentář byl uživatelem upraven (29.08.2024 13:12) . Zobrazit původní komentář

  13. Nas styl

    Marek3     před 3 měsíci 29.08.2024 13:20 |  
    3 0

    Vcerejsi zapas jasne ukazal ze jsme stale schopni dominovat zapasy proti silnejsim souperum nasi fyzickoh hrou kterou sem od nas uz dlouho nevidel a zacinal pochybovat jestli jsme ji jeste schopni. Trochu nam vazne tvorba hry ale na druhou stranu Chory, Provod a Chytil dokazou vyhravat souboje a pracovat s nakopy. Je dulezite se poucit a neopakovat vykony ze souperovych hrist ktere nam pak davaji minimalne sanci na uspechy v Evrope.

  14. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    Kapitán     před 3 měsíci 29.08.2024 13:29 |  
    3 28

    Jurasek 1.
    Prodejte ho proboha, ja uz ho nedavam, Bud se flaka, nebo to drbe a pak selze, kdyz ho tym nejvice potrebuje.
    Uz dlouho me nikdo tak nesral jako on.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      lantsmit     před 3 měsíci 29.08.2024 13:36 |  
      4 12

      Půjde, jsem o tom přesvědčen. Vzorek jeho žalostné hlavy/rozhodování je už kritický. Otázka je, jestli za něj někdo aspoň 5mil. dá.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      rfslavia     před 3 měsíci 29.08.2024 14:39 |  
      4 3

      tak na to necum

  15. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    Votypkaj     před 3 měsíci 29.08.2024 13:34 |  
    16 1

    Předně děkuji všem za včerejší výkon, na hřišti i na tribunách. Tento zápas řadím o třídu výše než třeba loňské AS Řím.
    Máme za sebou jednoznačně nejvydařenější předkola za dobu JT na lavičče a přesto to nekončí vysněným postupem, jaký to rozdíl oproti Kluži co byla holomajzna.

    A nakonec malé zamyšlení, mám to v hlavě už od včerejška: Není toto vlastně nejhorší možný konec? Postup není, ale vynikající výkon může vést k tomu, že si dál budou všichni myslet jak to dělají skvěle.....

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      Alanor (admin)     před 3 měsíci 29.08.2024 13:36 |  
      17 0

      To porovnání s AS vidím stejně. Římané nás podcenili, jeli sem trochu jak na výlet a hlavně zdaleka o tolik nešlo. Lille bylo fakt výborné a byl to maximálně důležitý zápas. A my je přehráli stejně drtivě jako to AS, možná ještě víc.


      Komentář byl uživatelem upraven (29.08.2024 13:36) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      Mates204     před 3 měsíci 29.08.2024 14:39 |  
      6 1

      Ano, je, bohužel, ale Slávie mě to bohužel nijak nepřekvapuje, jakou máme jako klub smůlu je neuvěřitelný.


      Komentář byl uživatelem upraven (29.08.2024 14:40) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

        Merlinus (přítel SN)     před 3 měsíci 29.08.2024 16:02 |  
        5 0

        Dřív to tak nebývalo. Měli jsme i dost štěstí. Mám pocit, že se to zlomilo v tom strašném zápase na Rangers. Od té doby se nás smůla dost drží. Jen nevím čím to změnit.

  16. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    l8t     před 3 měsíci 29.08.2024 13:36 |  
    17 9

    K postupu chybělo mít něco "extra" navíc.
    Sestava je plná bojovníků a atletů, bohužel nám schází pořád někdo, kdo by tu hru uhladil, zrychlil a dal tu finální přihrávku nebo to vzal na sebe. Nikdo takový v lize asi neběhá a nám takový hráč chybí už třetím rokem.
    Zafeiris a Oscar jsou skvělí, ale jednomu je 21 let a druhý je spíš hráč typu Kante.
    Mít v sestavě někoho jako Hušbauer/Stanciu, tak věřím že to urveme. Nevím, co dělá naše skautingové oddělení a proč JT nikoho takového nepotřebuje už 3 rokem.

    Pokud na tomhle postu neposílíme, tak si nemyslím, že budeme hrát líp než v předchozích letech. Ano, včerejší výkon byl skvělej, ale to i loni proti Římu. Jak to pak dopadlo v lize víme všichni, obzvláště zápasy proti spartě a plzni.

    Hrozně nám chybí kvalita. O tom vypovídá i 68% úspěšnost přihrávek. To je skoro každý 3 míč do ztráty. Pak tě to stojí dost sil ho získat zpátky. Obzvlášť proti silnému soupeři. Včera v tom vynikala i naše posila za 100M do obrany. Nevím, hodnocení 7 pro Zimu mi přijde mírumilovné, gól šel přes něj, mohl se tu střelu aspoň snažit zablokovat skluzem. Naopak Chorý toho hromadu vybojoval, má asistenci ke gólu a dostane 6.

    Nad čím se ještě zarazím je brankář. To už loni nikdo z vedení neviděl, jak chytá Kinský? Proč se musel kupovat za 70M Staněk, když jsme měli tak šikovného golmana. Nejsou to moje peníze, ale za těch 170M se dal už pořídit fakt někdo rozdílovej místo brankáře s chatrným zdravím a stopera, který hraje pod svoje možnosti.

    Je lepší jít tomu štěstíčku naproti, než se spoléhat na zarputilost a bojovnost.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      Votypkaj     před 3 měsíci 29.08.2024 13:42 |  
      10 4

      Hušbauer na tuto úroveň tězce nestačil rychslotně a tady by rozhodně nebyl ten rozdíl. Naopak hořel dozadu.( viz göl od Alonsa v zápase Slavia-Chelsea) Byl to nadstandartní hráč do české ligy, něco jako nyní jinde Kairinen.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

        l8t     před 3 měsíci 29.08.2024 14:07 |  
        10 3

        My ale nepotřebujeme hráče, který bude 90 minut běhat nahoru a dolů, těch máme v týmu dost. My potřebujeme někoho, kdo má fotbalové myšlení, dokáže to rozdat a podržet tým v rozhodující chvíli.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

          SvatyBojovnik (přítel SN)     před 3 měsíci 29.08.2024 14:18 |  
          9 2

          Hlavne jej potrebujeme do autobusu. Kdy hrajeme prekulovanou. Tam zase az tak rychlost nepotrebujeme, ale nutnosti je neco extra, prihravka za obranu, ulicka a jine

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      IJS     před 3 měsíci 29.08.2024 23:36 |  
      2 0

      Teď to vypadá, že máš s nákupem Staňka a Zimy pravdu, ale před začátkem jara to asi naše skautingové oddělení vidělo jinak. S tím Zimou to už asi jiné nebude. Velmi dobře brání a hraje hlavou a navíc je na stopera velmi rychlý. Ovšem technické kvality a ovládání míče ( hlavně pod tlakem ) to je žalostné. On snad nerozehraje jediný míč. Včera se mu hráči viditelně báli přihrát. Pokud JaT před sezónou psal, že na něho byla nabídka za 6M, tak ho měl oddíl obratem prodat.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

        l8t     před 3 měsíci 30.08.2024 10:51 |  
        4 0

        Spíš mi nejde do hlavy celý ten proces. Přece když se chystám vysolit 70M za brankáře v české lize, tak to už je fakt strašnej přepal. Neříkám, že Staněk je špatný gólman, ale nejdřív bych asi zvážil ostatní možnosti než se bezhlavě snažit utratit takovou dardu. Ještě s tím rizikem, že tam byly zdravotní komplikace z Plzně.

        Upřímně jsem Kinského neviděl jak chytal předtím, ale přece takhle sebevědomě na hřišti nevystupuje až poslední měsíce? To snad museli ve Slavii vědět a hlavně si to musí umět vyhodnotit. Jestli ne, tak je něco špatně na sportovním úseku.
        Pak zas bude Tvrdík brečet, že nemohli koupit nějakého top hráče, protože stál moc peněz. Ale to, že jsme za 3 hráče za poslední půl rok zaplatili 250M+, to už jaksi nezmíní. Za mě je to málo muziky za sakra hodně peněz.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      edenian     před 3 měsíci 30.08.2024 12:56 |  
      0 2

      JT uz 3 roky takoveho hrace po skautech chce, opakovane to rika.
      Ten za to fakt nemuze.

  17. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    Matěj51     před 3 měsíci 29.08.2024 13:47 |  
    16 2

    S výší průměrné známky problém nemám, ale veliký problém mám se známkou pro Oscara. Podle mě byl jeho výkon stejný jako u Provoda. Mám velice dobrý výhled z tribuny a na Oscara jsem se soustředil. Proti TV si mohu vybrat, na co se dívám a ta jeho nenápadná práce byla neuvěřitelná. Trochu to přeženu, ale on soupeře o balony obíral, zatímco ostatní o balony obíral soupeř.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      pcitron     před 3 měsíci 29.08.2024 14:22 |  
      11 0

      Souhlasím, navíc toho oběhal opravdu hodně. Alanorovo hodnocení nezpochybňuji, ovšem narážce na to, že Oskarovi fyzicky náročné zápasy úplně nesedí, přiznám se úplně nerozumím.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      standa.e     před 3 měsíci 29.08.2024 15:04 |  
      6 0

      Vidím to stejně. Zároveň ale měl chvilku, kdy párkát namazal soupeři docela lehce mičudu. Ale poměrně rychle se dal zase do kupy.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      obiwan     před 3 měsíci 29.08.2024 18:40 |  
      7 1

      Mimo to vše zmíněné Oskar několikrát doběhl a obral soupeře o míč, když ten to vůbec nečekal, Osky je fakt neuveritelnej...

  18. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    dejvidovic     před 3 měsíci 29.08.2024 13:51 |  
    12 10

    Bohužel. K postupu chyběli dva rozdíloví hráči. Po vystřídání ztratíme kvalitu. Dřív tomu tak nebylo.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      Alanor (admin)     před 3 měsíci 29.08.2024 13:55 |  
      17 4

      Chytil bohužel není ve formě a Jurásek v šanci selhal. Ale zase ze střídajících dal Schranz gól a Vorlický tomu taky pomohl. Myslím si, že máme kam sáhnout.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

        dejvidovic     před 3 měsíci 29.08.2024 16:54 |  
        7 1

        Jurasek pořád ne a ne to rozbalit. Možná by ho to chtělo dýl podržet v sestavě...nevím. Já už sem v jeho ohledu skeptickej. Schranz už není rozdilovej. Jo, dal gól, on má ve vápně na góly čuch, ale z kraje se mi vůbec nelíbí. A furt ho tam cpeme. Vorlický je kapitola sama pro sebe. Nechápu, že ho víc nevytěžujeme a má pořád takový štěky. Jestli je v tom zdravím. Podle mých info není. Skvělej hráč, ale totálně přehlíženej.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

          obiwan     před 3 měsíci 29.08.2024 18:38 |  
          3 1

          Vorlicky to včera skvěle nachystal pro Zafiho břevno, po té co se vymotal ze dvou frantiku...

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

          wimpy     před 3 měsíci 29.08.2024 18:40 |  
          6 1

          Nevím, jaké máš o Vorlickém info, ale dle mého jedou podle plánu, o postupném zvětšování herního vytížení tento podzim mluvili od začátku.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

        edenian     před 3 měsíci 30.08.2024 13:01 |  
        1 2

        Chytil neni ve forme protoze hraje Chory bych rekl.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

          _karlik_     před 3 měsíci 30.08.2024 16:09 |  
          1 0

          přijde mi, že tam máš chybu: místo "protože" tam mělo být "proto"
          od eura to není ten samý chytil co před eurem.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

            edenian     před 3 měsíci 30.08.2024 16:45 |  
            1 3

            A Chory je ve forme ?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      Leksel     před 3 měsíci 29.08.2024 15:41 |  
      4 0

      K postupu stačilo proměnit aspoň nějakou z těch 5 tutovek před odkrytou bránou, zejména ty Provoda hned v 1.minutě, pak Chorýho a v závěru Ogbua. Nad nimi musela být nějaká kletba, to nedat bylo nepochopitelný.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

        rakusan     před 3 měsíci 29.08.2024 17:08 |  
        3 1

        No největší šanci měl v 90.minutě Chytil !!! Jak to mohl nedat.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      mis3     před 3 měsíci 30.08.2024 08:41 |  
      0 0

      jakože Schranz, Vorlický, Chytil a Jurásek nemají kvalitu?

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

        dejvidovic     před 3 měsíci 30.08.2024 09:42 |  
        2 3

        Nikdo z nich není gamechanger. Po vystřídání ztrácíme kvalitu. Měli sme posílit. Vorlicky bude skvělej, ale musí hrát víc.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

          wimpy     před 3 měsíci 30.08.2024 09:47 |  
          0 0

          Tak třeba Jurásek by mohl být, ale musí mít den. Schranz zase dal opět gól, prostě proto, že stál tam, kde měl a udělal přesně to, co bylo v tu chvíli třeba.

  19. Termíny EL a zápas potom

    mis3     před 3 měsíci 29.08.2024 13:56 |  
    10 0

    Dal jsem si práci přiřadit termínům EL vždy zápas který hrajeme pak o vkendu
    25./26. září – Bohemka venku
    3. října 2024 – Derby doma
    24. října 2024 – Dukla doma
    7. listopadu 2024 – Karviná doma
    28. listopadu 2024 – Liberec doma
    12. prosince 2024 – Teplice venku
    23. ledna 2025 - pauza
    30. ledna 2025 - pauza

    • Re: Termíny EL a zápas potom

      heftyje (přítel SN)     před 3 měsíci 29.08.2024 13:58 |  
      5 1

      Nevypada to spatne… az na bohemku vsecko povinne 3 body :))

      • Re: Termíny EL a zápas potom

        Joeker44     před 3 měsíci 29.08.2024 15:13 |  
        6 0

        Jediný problém bych viděl v počtu reprezentantů

        • Re: Termíny EL a zápas potom

          mis3     před 3 měsíci 30.08.2024 10:05 |  
          0 0

          repre hraje 11. a 14. 10. a pak 16. a 19.11.

          • Re: Termíny EL a zápas potom

            wimpy     před 3 měsíci 30.08.2024 10:07 |  
            0 0

            plus 7. a 10. 9.

            • Re: Termíny EL a zápas potom

              mis3     před 3 měsíci 30.08.2024 10:10 |  
              1 0

              To ano, ale to nebude kolidovat s EL. Plus tedy koukám, že Doudis na repre jezdit nebude. No držím mu palce, ať to celé zvládne. Dokázal ve středu, že je totální profík. Nechi aby to vyznělo hnusně, ale paradoxně mu fotbal může pomoci si čas od času "vyčistit hlavu". Musí to být strašné...

              • Re: Termíny EL a zápas potom

                Edenjejenjeden     před 3 měsíci 30.08.2024 10:16 |  
                2 0

                To mi povídej , a když sem ho viděl ted ve středu , jakej podal , i přes všechny ty problémy kterými prochází ,vynikající výkon , tak to klobouk dolů.
                P.S. A jestli mu ted nějakej místní magor začne zase nadávat , tak se neudržím a dostanu červenou

              • Re: Termíny EL a zápas potom

                wimpy     před 3 měsíci 30.08.2024 10:19 |  
                2 0

                Tři repre srazy za podzim, to mě fakt štve.
                Douděrovi respekt, jsou prostě věci důležitější, než fotbal.

    • Re: Termíny EL a zápas potom

      Mike     před 3 měsíci 29.08.2024 15:50 |  
      1 0

      Velmi zajímavé, před derby by to chtělo chytit nějakého snažšího soupeře doma.

  20. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    donford     před 3 měsíci 29.08.2024 15:26 |  
    5 0

    V hodnocení se lišíme pouze v kosmetických, drobných rozdílech. Já jsem dal známku 9 Zafeirisovi, Oscarovi a Provodovi. Šestku jsem nedal žádnou. Ostatním 7 a 8.
    Celkově hodnocení bylo jistě velmi vysoké a také to byl od nás mimořádný zápas. S mimořádným soupeřem. Ale to bych se už vedle ostatních pouze opakoval.

  21. Chorý

    domácí     před 3 měsíci 29.08.2024 15:41 |  
    10 3

    U mě 8. Hra byla postavená na nakopávání na něj a obstál skvěle.

  22. Liga x poháry

    Mike     před 3 měsíci 29.08.2024 15:47 |  
    4 2

    Když už jsem sem napsal něco ohledně kombinace ligy a pohárů, tak jenom ještě drobná poznámka. Přeji Spartě co možná nejhorší los a drtivé prohry, ať to má v lize vliv na její sebevědomí. Viz krásný týden na jaře- doma Liverpool 1-5, v Plzni prohra 0-4 a debakl v Liverpoolu 1-6. V tomto novém herním systému je nevýhoda pro ty slabší týmy, že i ti silní musí hrát až do posledního kola, aby se kvalifikovaly na umístění v tabulce 1-8 a hrály rovnou osmifinále a ušetřily 2 termíny. Kdežto ve skupinovém systému měly před posledním kolem již zajištěn postup většinou z 1. místa ve skupině a tým, který na ně narazil v posledním kole v prosinci doma, měl velkou naději uhrát slušný výsledek, protože logicky ty týmy vysílaly nějakou směsici hráčů širšího kádru s dorostenci. To teď odpadá.

    • Re: Liga x poháry

      winter (přítel SN)     před 3 měsíci 29.08.2024 16:15 |  
      2 1

      Kdyby se dalo vsadit na los, vsadil bych si že chytnou ty největší zoufalce tzn. Slovan Bratislava. S tím že top týmy budou muset hrát do konce máš možná pravdu i když na druhou stranu nový systém má obrovskou výhodu i pro slabé týmy - tím, že každý tým dostane 2 soupeře ze všech košů tak je vlastně úplně jedno v kterém koši je. Takže i sparta ze 4. koše může dostat právě Bratislavu nebo Sturm Graz, na který by postaru rozhodně narazit nemohla... A jak tak koukám na skupiny, při velkém štěstí se dá chytit i ze druhého koše Šachtar a Bruggy, ze třetího Celtic a CZ a rázem můžou pomýšlet úplně v klidu na postup... Příděly jim budou hrozit jen z prvního koše a u pár týmů ze druhého (Arsenal, Leverkusen)...

  23. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    kupik     před 3 měsíci 29.08.2024 16:46 |  
    12 2

    Dobrý odpoledne,přátelé
    tak v první řadě díky k.Alanorovi za velmi rychlý hodnocení.
    V celku s ním docela souhlasím,já osobně bych každýmu z borců přidal 1 bodík.
    Abych pravdu řekl,uvažoval jsem i o daleko vyšších známkách,protože ten mač se mi doslova zažral pod kůži.
    Dokonce jsem si vsadil na postup,no nebylo to tak daleko...Kdyby.
    Kdyby...Tohle slovo se dneska objevuje snad ve všech komentářích a článcích ze zápasu.
    Kdyby jsme dali druhej gól, myslím rychlej 2. na 2 ku nule,kdyby nebyly 2 břevna,kdyby to trefil ten a ten a ten.Prostě kdyby.
    Můj dojem je ten,že včera chyběla pověstná špetka štěstí.A svůj podíl na vývoji zápasu má i sudí.
    Vůči soupeři byl velice tolerantní.A frantíci toho dokázali velice zdatně využívat.
    A zase kdyby.Kdyby to pískal jinej arbitr tak to mohlo vypadat jinak.
    Zcela popravdě můžu prohlásit,že KDYBY jsme včera postoupili tak teď nic nenapíšu,protože budu jako mrcha ležet s hadrem na hlavě.
    KDYBY jsme včera remizovali,nebo i prohráli,tak stejně budu za ten přístup a výkon mančaft chválit.
    Chvílema to byl vopravdu válec.
    Holt to dopadlo jak to dopadlo.Všechno špatný je k něčemu dobrý.
    Věřím,že v EL budeme hrát důstojnou roli a zbude i dosti sil na ligový duely.
    A KDYBYCH se eště jednou narodil,tak zase budu fandit Slavii,protože ten včerejší večer mě fakt komplet dostal.

  24. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    Radek097 (přítel SN)     před 3 měsíci 29.08.2024 18:15 |  
    5 0

    S výkonem jsem naprosto spokojen - rád bych ten hořící trávník viděl v našem podání co nejčastěji. S výsledkem už tolik spokojený nejsem, ač jsem v tipovačce trefil přesný výsledek včetně poločasu, ale to je fotbal.

  25. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    Joeker44     před 3 měsíci 29.08.2024 19:52 |  
    7 5

    když člověk vidí, co ted nalosovali spartě, kde je jediná jistota bodů brest (skončili před lille), tak jsem asi i rád, že budeme hrát EL, kde budeme hrát důstojnější roli, ať už by nám nalosovali zítra kohokoliv...

    teď bude sparta opravdu železná, protože aby nezrezla, tak dostane sem tam pořádný náťěr

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      M@rvin     před 3 měsíci 30.08.2024 07:42 |  
      6 2

      Já vím, že to tak asi úplně nemyslíš, ale přeci jen, přijde mi zvláštní číst, že ty jsi vlastně rád, že budeme hrát EL po zápase, kdy hráči na hřišti nechali duši, srdce, plíce a bylo tak strašně vidět, jak do LM chtějí a jak jsou ohromně zklamaní, že LM ani po nejlepším našem výkonu za poslední roky hrát nebudou.
      Názory, že EL je pro nás lepší a co bychom jako v té LM chtěli dělat, mi přijdou absolutně ujeté. Každopádně člověk, který by takový názor upřímně zastával, bude předpokládám doufat, že ani letos nevyhrajeme titul.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

        Radek097 (přítel SN)     před 3 měsíci 30.08.2024 09:58 |  
        2 0

        Tak on to plácnul i Tvrdík v podcastu Klub rváčů, že mu to měl říct Tykač. Na jednu stranu to chápu, proč to řekl před odvetou s Lille, aby se v případě neúspěchu mělo o co opřít, ale jinak to je absurdní myšlenka. Ono i tady se můžeš dočíst, třeba od kjandourka, že je lepší základní část zakončit na druhém místě se ztrátou 1-2 bodů na prvního, než být naopak první s náskokem 1-2 bodů. To prostě nejde pochopit.
        sparta měla třeba na los smůlu, ale klidně mohli schytat ty stejné týmy, které má BVB (Barcelona, Real, Šachťar, Club Bruggy, Celtic, Dinamo Záhřeb, Sturm Graz, Bologna). Což jsou soupeři, se kterými při troše štěstí můžeš získat i 15b, což je dle matematických modelací potřeba k osmému místu a tedy k postupu do osmifinále LM.
        Pardubice anebo Karviná ti taky nepůjde hrát druhou ligu, kde se bude rvát o přední příčky, radši budou hrát tu nejvyšší soutěž, a bojovat každý rok ve skupině o udržení a třeba kvalitní práci se stanou ''novým'' Slováckem.
        Osobně vnímám postup sparty do LM a náš postup do EL jako výraznou nevýhodu do zbytku ligové části, jelikož sparta v LM daleko nedojde. My můžeme mít jarní část poměrně nabitou a klidně o 2-6 zápasů odehrát více než oni.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

          M@rvin     před 3 měsíci 30.08.2024 13:22 |  
          1 1

          Já to taky jsem schopný chápat v situaci, kdy chceš třeba trochu uklidnit tým a je to celé ve smyslu "když to nevyjde, nebude to tak zlé". A pevně doufám, že přesně takhle to Tvrdík s Tykačem mysleli. Stejně tak chápu, když se po zápase snažíme hledat nějaká pozitiva a náplasti na zklamání a věřím, že takhle to myslel i Joeker. Ale bohužel se občas setkávám s názory, že pro nás LM není a neměli bychom se o ní ani snažit a to se mi vždycky otevírá kudla v kapse.


          Komentář byl uživatelem upraven (30.08.2024 13:22) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

            Radek097 (přítel SN)     před 3 měsíci 30.08.2024 14:07 |  
            0 0

            No tak před sezónou byl stanoven jasný cíl. LM buď přes kvalifikaci - nevyšlo - anebo přes vítězství v lize.

  26. LOS LM PROBĚHL,

    Slávista 51     před 3 měsíci 29.08.2024 19:52 |  
    0 2

    může se Spartě gratulovat k soupeřům,
    aby předvedla, co v ní vlastně je,
    že !

    • Re: LOS LM PROBĚHL,

      Joeker44     před 3 měsíci 29.08.2024 19:56 |  
      2 4

      mohli dostat trochu horší los (škoda), ale i trochu lepší, pro nás je dobře, že se na to nemůžou uplně vysrat, nemůžou moc šetřit hráce ani na salzburg a brest a už vůbec ne na priskeho... na ty první čtyři top tymy určitě nepostaví béčko...

      teď jen stačí aby se jim zranili haraslín, birma nebo vitík (které sparta už vysloveně brzdí v kariéře) a hodně se můžou rozhádat, protože mají formu na TOP ligu a tohle jim může klidně zastavit kariéru...

      • Re: LOS LM PROBĚHL,

        doors     před 3 měsíci 29.08.2024 20:02 |  
        6 3

        Co to znamená, brzdí v kariéře. Co by jsi řekl na Oskara, Zafeirise, Ogbua - o ty taky bude zájem a věřím, že letos je neprodáme. Taky je budeme brzdit? Záleží na klubu, jak bude mít zájem prodávat.

    • Re: LOS LM PROBĚHL,

      Slávista 51     před 3 měsíci 29.08.2024 21:10 |  
      3 1

      Uvidíme, co ten nový systém hraní v LM přinese -
      také to může být paskvil, jako je nyní Davis Cup, že !

    • Re: LOS LM PROBĚHL,

      kostelnivlajka     před 3 měsíci 29.08.2024 21:32 |  
      2 3

      Je to smutný, jak jsme opětovně utřeli...

    • Re: LOS LM PROBĚHL,

      mig52     před 3 měsíci 30.08.2024 05:34 |  
      1 2

      Tvrdík to jistě udělal. I s pukétem.

  27. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    birkin     před 3 měsíci 29.08.2024 20:50 |  
    6 0

    Kdyby se Chorý trefil, tak by ten gól musel odvolat VAR, protože Chorý chvíli předtím fauloval. Proto byl taky ve vápně volný.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      heftyje (přítel SN)     před 3 měsíci 29.08.2024 21:45 |  
      1 0

      Souhlas, to by VARem neproslo. V realu sem se divil, jaktoze ten hrac pred Provodem spadnul, v opakovacce uz bylo videt “skobrtnuti” o Choreho nohu…

  28. Gratulaci si zaslouží i

    Slávista 51     před 3 měsíci 29.08.2024 21:00 |  
    1 1

    MB k postupu.
    Plzeň má postup hotový, nebo snad ne ?

    • Re: Gratulaci si zaslouží i

      Edenjejenjeden     před 3 měsíci 29.08.2024 21:41 |  
      1 0

      Ano má , i v případě dnešního vyřazení od Heart si zahraje alespon EKL , v případě postupu samozřejmě EL

  29. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    dauby     před 3 měsíci 29.08.2024 21:42 |  
    8 0

    Víceméně souhlas. Nejlepší na hřišti byli Zafeiris a Provod. Příjemně mě překvapil i Bořil. To byl přesně výkon, kdy je člověk na Slavii hrdý, i když to nakonec nedopadlo. Ale vítězství je to hodně cenné ♥️.

  30. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    KarJal68     před 3 měsíci 29.08.2024 21:57 |  
    3 6

    Kinskému jsem dal 6, protože mi přišlo, že ten centr do břevna vyloženě neodhadl a u golu mi přišlo, že nestál úplně ideálně. Faktor trávník ale zapracoval zas pro nás negativně. Holešovi taky míň o bod, protože se nechal vymíchat jako malý kluk. Jinak Zafeirisovi jsem dal 10, dlouho jsem neviděl tak skvělou produktivní, makající motorovou myš plnou emocí, Provodovi za 9, protože podal famozní a komplexní výkon. Zbytek mám stejně.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      Slávista 51     před 3 měsíci 29.08.2024 22:46 |  
      1 6

      JO TRÁVNÍK -
      podala Slavia reklamaci ?
      Ten totiž může za to, že Kinský podklouzl a nedošáhl na tu střelu !

  31. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    Kornovo     před 3 měsíci 29.08.2024 22:25 |  
    12 11

    Ja jsem hodne zklaman z toho, ze David Zima je po pul roce tady stale nejhorsi z obrancu, rozehravka je slabsi a my cekame, jestli se chyti a vypravuje se v oporu. promin, ale za takove penize ma prijit opora. hral by vubec, kdyby byl Vlcak v poradku?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      japoko     před 3 měsíci 29.08.2024 22:54 |  
      7 3

      No mně se nelíbilo to jeho bránění střelce gólu, byl od něho strašně daleko, on mohl v klidu vystřelit!

  32. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    IJS     před 3 měsíci 29.08.2024 23:22 |  
    10 1

    Hodnocení zápasu jako vždy perfektní, ale na známkách jednotlivcům bych přidal. Podle mě to byl nejlepší zápas Slavie v celém roce 2024, takže bych v průměru dal spíše tu 8. Nedoceněn mi přijde Diouf a hlavně Provod. Pokud bude Diouf hrát v tomto trendu, tak se Zrmzlý podívá na plac tak v domácím poháru. Ale od těchto dvou jsem nadstandardní výkon asi očekával, ale mě nejvíce překvapil byl Bořil! On hrál pravého wingbeka jako by to byla jeho životní role. Důrazný, neústupný a přitom kombinačně hodně dobrý. Takový Matěj Jurásek by se u něho mohl učit, jak se hraje na vítězství.
    Dalo by se říci , že všechno bylo dobré až na koncovku. Až mi to přijde, že pro Slavii není problém se dostat do šance, ale proměnit jí. A to všichni naši útočníci jsou gólový, ale asi jen v naší lize. Když vyjmenuji šance Chorého, Chytila a Juráska - to prostě byly tutovky, které by asi např. Kuchta dával... Ještě bych se chtěl zastavit u trávníků, který nás možná stál postup do LM. Kdyby se Tonda normálně odrazil, tak střelu vyráží a nebo jí ztlumí v rukavicích. Jenže on se neodrazil vůbec. Odrazová noha roztrhla trávník a propadla se do pískoviště pod trávníkem a on jen spadl na levý bok. Kdyby se trávník měnil po sezóně tak O.K. Ale tady se čekalo až po sokolském Sletu a trávník nezakořenil a připomíná mi to loňský podzim, asi trochu v lepším.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      záplata     před 3 měsíci 29.08.2024 23:45 |  
      11 1

      Ten trávník, to je průser a přitom to není tak dlouho, co jsme ho mívali pěknej.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

        žbl68     před 3 měsíci 30.08.2024 07:14 |  
        7 0

        s tím trávníkem to je šílenost a velká recidiva :-(((

  33. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    žbl68     před 3 měsíci 30.08.2024 07:10 |  
    3 0

    výborná hra, bohužel zakončení - vžd buď smůla nebo totální zahození, ted se soustředit na EL a přímý postup do jara
    rozhočího nemá cenu řešit, pokud by se proměnily tutovky skončilo by to 5:2 a bylo by hotovo ...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      jirkag5     před 3 měsíci 30.08.2024 08:25 |  
      6 0

      Teď se soustředit hlavně na ligu.

  34. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    žbl68     před 3 měsíci 30.08.2024 07:13 |  
    3 0

    Zafa - 10 !, Chorý - 7 přes všechna popsaná negativa
    jen se zarazím u golu - zase trávník ? nebo to je normální - že se urve pod golmanem? tedy ne že by ten gol šel chytit ...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      mis3     před 3 měsíci 30.08.2024 08:48 |  
      2 0

      někde jsem četl, že ten drn urval francouzský brankář už při rozcvičce....

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

        žbl68     před 3 měsíci 30.08.2024 09:02 |  
        1 0

        fakt? ty jo to je běs :-(

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

        obiwan     před 3 měsíci 03.09.2024 18:47 |  
        0 0

        Ano, ale v rohu hřiště, kde měli přenosnou branku a kopali si tam, to nebylo ve vápně:-)

  35. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    looko     před 3 měsíci 30.08.2024 07:38 |  
    9 0

    Nemám problém s hodnocením a ani se nechci pouštět do nějakým sáhodlouhých debat, ale jednomu hráči bych známku zvýšil a to je Oskar. Vím, že od něho se už ten výkon očekává a tudíž se mu nedávají vyšší známky tak lehko jako někoho kdo zazáří, ale jeho výkon byl za mě excelentní a byl to ten základní kámen, ne kterém se dala postavit naše hra. Zhruba v 60 minutě našim hráčům začalo docházet a chyběl krok v dostupování....Lille začalo lépe dýchat. A v tu dobu jsem sledoval Oskara, jak to opět nakopl, sebral pár balonu.......vím, že to jsou drobnosti, ale ono v tuto dobu hrát minutu nebo dvě na své půlce a bránit a získávat těžce balon, nebo jít znovu do útoku je hrozný rozdíl......a "čtyři minuty" dělají v tuhle dobo hrozně moc. Smekám před kluky, jak se dokázali znovu nakopnout, není to kritika hodnocení, ale jen opakované ocenění Oskara, protože ta jeho práce co není tolik vidět, je ještě větší než ta co je vidět a už té jo nadbytek :)

  36. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    Lunaris     před 3 měsíci 30.08.2024 09:46 |  
    10 1

    Navýšil bych hodnocení všem. Za mne to byl jeden z nejlepších zážitků v Edenu v mém životě, a to jsem poprvé byl někdy v roce 1997. Sice nedopadl postup, ale výkon týmu byl nezemský. Už se těším na dnešní los a na nedělní utkání. Takovéhle výkony diváky na tribunách udrží a případná investice do rozšíření stadionu se vrátí. Je mi jasné, že to nebudme opakovat pokaždé, ale ve mně tenhle zápas zůstane hodně dlouho.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      Edenjejenjeden     před 3 měsíci 30.08.2024 09:56 |  
      3 2

      Souhlas Lunarisi , vedle mne na tribuně seděl švára a ten zápas velmi trefně nazval "jako nádhernou noc plnou sexu , ale bez vyvrcholení".
      Řekl bych , že podobně se po zápase cítila většina z nás
      Jinak pro mne bylo asi největším pozitivem zápasu zjištění , že hráči fotbal hrát nezapomněli. Že ta úžasná energie v týmu stále je

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      vršek     před 3 měsíci 30.08.2024 11:25 |  
      6 1

      Ano. Vynikající výkon a radost z předvedené hry našeho týmu.

      Dovolím si jednu poznámku - jsem přesvědčen o tom, že o postupu či alespoň o prodloužení ve středu rozhodla jedna situace v prvním zápase. Jde o zranění Masopusta a jeho ošetřování mimo hřiště. kdy jsme v deseti dostali první gól. Jistě, Lille v prvním zápase bylo lepším týmem, ale do tohoto okamžiku jsme se štěstím drželi nerozhodný výsledek.
      Neustále a dlouhodobě nejsem schopen pochopit chování našich hráčů a trenérského štábu v takových situacích. V pohárových zápasech, kdy zvláště v dnešní době jeden gól může rozhodovat o postupu.... zcela neprofesionální!
      Proč v této situaci nezůstane Masopust ležet na hřišti, a hlavně ve chvíli, kdy je jasné, že dojde ke střídání, či že při ošetřování bude "podržen" mimo hřiště. Sakra jak je možné., že nejsme schopni postupovat jako naprostá většina ostatních týmů a to ani ve chvíli kdy nejde jen o taktické zdržování hry, kterého jsme si užili ve středečním zápase v podání Lille nepočítaně. V naší situaci ani nešlo o zřejmé úmyslné zdržování hry, ale o skutečné zranění.
      My nejsme schopni ani v takovém zápase a v takové situaci natahovat čas tak, aby naše lavička ihned poslala do hry náhradníka, ale poslušně ošetřujeme mimo hřiště a náš soupeř využije situace, vhazuje a následně proti našim "deseti" skóruje, možná bysme gól dostali i při rozehrání po vystřídání, ale tímto naprosto nepochopitelným jednáním jak Masopusta, tak našeho trenérského týmu a ošetřovatelů, jsme Lille vstřelení první branky zcela zásadně usnadnili. My prostě taktické a často zcela nesportovní a odporné taktické prvky - viz středa a Lille - nepoužíváme ani ve chvílích, kdy jsou zcela jednoznačně jediným správným řešením..... nechápu!

  37. Hodnocení - asi bych přidal o bod víc

    Slavistat     před 3 měsíci 30.08.2024 11:32 |  
    2 1

    Hodnocení - asi bych přidal o bod víc každému i celému týmu. Nechci indivuduálně hodnotit jednotlivce, viděl jsem to jen na strímu, takže ne vždy jsem dobře identifikoval konkrétní hráče, ale vzhledem ke kvalitě soupeře i důležitosti zápasu se mi celkový projev týmu velmi líbil, nikdo nevyčníval směrem dolů, tedy nikdo nehrál nějak špatně a výkony hráčů byly na hranici jejich možného. samozřejmě byly drobné chyby - neproměňování některých velkých, až tutových šancí (Provod, v nastavení Chytil a Jurásek, Chorý taky, ale tam by to pro faul neplatilo), chybné postavení Kinského při gólu (čekal obstřel obránce na jeho pravou tyč, ale dal mu to na levou a ještě k tomu podklouzl na urvaném trávníku). ale tohle není tak důležité, protože se mi celkově výkon fakt líbil, super, takže tým cca 8,5 bodu a hráčům vesměs o bod nahoru.
    Na druhou stranu, výkon byl dán zejména vysokým fyzickým a běžeckým nasazením (ale technicky to nebylo devalvováno, takže i tohle je hodně velké plus). Otázka je, jak často to budou hráči schopni opakovat v lize s vloženými zápasy EL (v EL takhle budou muset hrát každý zápas a v lize se týmy neporazí samy, že). Proto nějaká rotace bude muset být, aby se hráči neutavili a nebo, aby neproflákali některé ligové zápasy a zbytečně jsme neztratili body. A kolik použitelných hráčů jsme teď měli na lavici náhradníků - bylo to 5 a to počítám i Vorlického (+ celkově špatný Ševčík a Zmrzlý po dlouhém zranění), jinak samí mlaďasi z B. K tomu může časem být Chaloupek a je otázka, co je s Filou a jak bude klempírovat Masopust. A pak co s Wallemem a Jurečkou, které bych nejraději nechal přestoupit. Takže na tu velkou porci zápasů při vyšší až vysoké intenzitě hry jsou opravdu potřeba ještě tak 2-3 hráči na zvýšení kvality týmu (tj. lepší hráč než Wallem na levé křídlo, lepší hráč na pravého beka/wingbeka a taky lze uvažovat i o lepším hráči než Ševčík do středu zálohy (ale tam by nakonec při kvalitním levém křídle mohl a měl hrát Provod, přeci jen to somatotypem není klasické křídlo). A jsme u toho, místo dalšího plynulého zvýšení kvality týmu (při odchodu Jurečky a Wallema, posazení Ševčíka klidně do konce jeho smlouvy) se zatím nepodařilo nic. A bohužel, ani LM nám nepomůže nějaké hráče přilákat, protože ji nehrajem.

  38. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    Lunaris     před 3 měsíci 30.08.2024 12:31 |  
    7 2

    Jinak Kinský je obrovský upgrade v rozehrávce i oproti prime Kolářovi. Takhle dobře nohama žádný brankář ve Slavii nikdy nehrál. Navíc má i dobré rozhodování, umí si dobře vyhodnotit, kdy má smysl rozehrávat přes stopery a kdy to narvat na Chorýho nebo na někoho jiného. Kolář oproti tomu rozehrával přes stopery i v situaci, kdy byli pomalu v obklíčení hráčů soupeře. Moc hezké Tondo.


    Komentář byl uživatelem upraven (30.08.2024 12:36) . Zobrazit původní komentář

  39. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 měsíci 30.08.2024 17:52 |  
    14 3

    Dobrý podvečer přeji Vám všem.
    Kávu jsem si dal k losování s tím, že až budu vědět soupeře, tak se přidám se svou trochou do mlýna k hodnocení hráčů.
    Tak jako Vy všichni, jsem moc držel palce a doufal, že to po tomto výkonu urveme a postoupíme. Nestalo se a byl jsem smutný i ta Ty kluky, kteří to opravdu odmakali až na krev. Bohužel se to nepovedlo.
    Postupujícím pak blahopřeji a s pokorou beru, že nám se to nepovedlo.
    Po bitvě je každý generálem a to já nechci. Snad jen, že ten první zápas v Lille měl být od nás zahrán statečněji.
    S Alanorem ve většině známek i postřehů ze zápasu souhlasím. V jediném případě se však zásadně asi neshodnu.
    Nemohu souhlasit s hodnocením Oscara.
    Jeho známku bych nejméně o bod zvýšil a už vůbec nesouhlasím s tím, že jeho fyzická kondice není jeho silnou stránkou. Tady ses Alanore opravdu seknul:-((
    Zápas jsme celý odehráli v doslova drtivém napadání po celém hřišti a donutili tak soupeře k tomu, že se vůbec nedostal do zápasu.
    To byl ten faktor, který bychom měli uplatňovat ve vyšší míře a to ve všech zápasech jak venku, tak i doma.
    Ano, je to náročné. Když to dokážeme takto uplatňovat, tak má pravdu Lukáš Provod, že budeme získávat body v lize v daleko větším množství. Plyne z toho pak možnost nejen získání a vytvoření bodového náskoku a tím i možnost vyhrát titul.
    Pak nás to odmění přímým postupem do LM a nebudeme se muset plácat v kvalifikaci.
    Tím bude možnost i delší regenerace a kvalitní delší příprava.
    Při nutnosti vymyslet variantu za zraněného Masopusta, objevil trenér právě v nouzi variantu s Bořilem na pravé straně a ejhle, ono to bylo řešení, které můžeme využít i v dalších zápasech. A navíc tím získáváme v celém obranném systému i varianty tak, že když tam bude Prebsl, Bořil může orazit. Na levé straně pak když bude potřebovat orazit "Malíček", může alternovat Zmrzlý. A Máme navíc čtyři stopery, takže i tam lze vždy někoho pošetřit. Chaloupek se doufám chytne a doplní tak Holeše, Ogbua a Zimu.
    Také se nám rýsuje střed zálohy pro Oscara, Zafeirise, Provoda a věřím i tomu, že Bůžek se dostane do té alternace jako nová krev.
    Útok zatím beru tak, že máme do centrhalva Chorého a Chytila, popřípadě Filu a jako křídelníky Juráska, Jurečku, Vorlického, Schranze.
    O Davidovi Douděrovi, jak už jsem před pár dny naznačil, nebudu zatím mluvit a držím moc palce, aby to dobře dopadlo.
    Vidíte sami, že nemluvím o Ševčíkovi. Ten chlapec by se měl zamyslet sám nad sebou a probrat se. Má na to.
    Jen když vidím staršího Honzu Bořila, jak se dal do kupy, tak by to měl Petr asi v sobě nastartovat podobně. Jinak je to na prd.
    Kinský je pro nás dosud opravdovou jistotou a chválím Mandouse, jak se poctivě a bez jakékoliv uraženosti připravuje na zápasy, žije s lavičkou a Tondu podporuje. To je moc dobře.
    Náš trenér řekl, že to postupně začneme rozbalovat a po reprepauze to už bude na plné pecky.
    Jako kdyby tušil, že v této pauze je povoláno do reprezentace pouze kvarteto našich hráčů a do "21" trio.
    I to bude třeba ten další kamínek potřebnosti pro skoro čtrnáctidenní další přípravu Slavie.
    Konečně, alespoň dostanou další hráči Sparty možnost se v reprezentaci ukázat. Vedle tohoto faktu jsem však bez jakékoliv ironie rád, že dostal příležitost plzeňský Kalvach.
    Jen opravdu nechápavě zvedám s údivem obočí, že na managera reprezentace se dostal bez jakýchkoliv zkušeností pan Hübšman. Pane Fousku, to je tedy opravdu průser.
    A ještě jeden malér vidím u naší Slavie:-((
    Naše přestupové období krom příchodu Tomáše Chorého (Tonda Kinský byl náš kmenový hráč), jsme nepřivedli zatím!!! nikoho, kdo by nám pomohl v podstatě ihned doplnit střed hřiště v kvalitě a kreativitě, hlavně do útočné fáze.
    Tady si dovolím opravdu velmi silně kritizovat i práci pana Bílka.
    Při hodnocení bych použil v kontextu hodnocení našich hráčů pro pana Bílka jednu velkou a hodně černou nulu.
    Tak se zatím mějte a v neděli doufám, že před reprepauzou pošleme do Pardubic a všem ostatním "jasný signál".
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    P.S: Los pro EL je dle mého názoru atraktivní a čekají nás těžké zápasy. On ten míč je opravdu kulatý.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      Slávista 51     před 3 měsíci 30.08.2024 18:09 |  
      0 1

      To seknutí, není poprvé.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Lille 2:1

      Bombadil     před 3 měsíci 30.08.2024 22:22 |  
      4 2

      Dobrý večer. Tady si myslím, že to Alanor myslel jinak. Onou "fyzičností" zřejmě myslí intenzitu hry a především soubojovost. Kondici by mu snad nekritizoval, to bych tedy taky významně zdvihl obočí, vždyť co do vytrvalosti je na tom Oscar snad vůbec nejlépe z týmu.