Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 5. kolo

Slavia nebyla v domácím zápase s Teplicemi daleko od blamáže, otočkou v závěrečných minutách ji ale zvládla odvrátit.

Před sobotním zápasem v Edenu jsem měl (v konečném důsledku naivní) očekávání, že si s Teplicemi snadno poradíme. Ačkoliv tam trenér Frťala odvádí dobrou práci, tak v současnosti jsou skláři v problémech kvůli marodce i odchodu svých dvou nejlepších hráčů z minulé sezony Fily a Chaloupka právě k nám do Slavie. Velká rotace se v anglickém týdnu dala čekat a je v takovém případě v pořádku, navíc jsme si v obměněné sestavě dokázali poradit s Olomoucí, která je, co se týče současné formy, v úplně jiném rozpoložení než trápící se Teplice.

Už úvod zápasu ale ukázal, že to naši hráči nevzali za správný konec. Při standardkách soupeře jsme byli nedbalí, sami jsme hráli pomalu a bez pohybu (vedro opravdu není omluvou). Opticky jsme v první půli sice měli převahu, ale na šance to nakonec bylo celkem vyrovnané, byť Jurečka spálil dvě asi největší. Trenér Trpišovský na matný výkon v půli překvapivě nereagoval, k zlepšení na hřišti navíc nedošlo. Vše vygradovalo brejkem a doraženým míčem do naší sítě od Gninga, na kterého se trestuhodně vykašlal Ševčík. V tu chvíli bylo jasné, že k nečekané ztrátě bodů není daleko a trenér konečně zareagoval střídáním hned čtyř hráčů.

Výkon sešívaných pak konečně šel nahoru. Nicméně když Němeček vychytal Vorlického, Zafeiris tečovanou střelou trefil břevno a Prebsl boční síť, tak přišel menší útlum a kolem 80. minuty to vypadalo, že zápas už otočíme jen těžko. V tu chvíli nám naštěstí hrubkou pomohl Cykalo a štěstí nám vzápětí podruhé nastavilo svou tvář, když Oscarovu střelu tečoval za brankáře bránící spoluhráč. Pro Teplice to pochopitelně byla rána a po první brance se v bouřící kulise a s nalomeným soupeřem přidává ta druhá obvykle snadněji. To se potvrdilo, když zápas nakonec ještě před nastavením rozhodl Zafeiris.

Jakkoliv mě sešívaní herně v zápase s Teplicemi zklamali, tak si cením otočky v závěru - mistr takové zápasy potřebuje zvládat a my jsme v tomto aspektu v posledních letech zaostávali. Slavia se tak může v klidu připravovat na play off o Ligu mistrů. To je ovšem jedno z ne mnoha pozitiv, kterými se může v úvodu sezony zaklínat. V lize na startu sezony svěřenci trenéra Trpišovského nepřesvědčují a i podle statistických měřítek hrají hlavně směrem dopředu výrazně horší fotbal než konkurence v boji o titul (očekávané vstřelené xG a inkasované xG na zápas: Slavia 1,34 x 0,32, Sparta 2,41 x 0,67, Plzeň 2,3 x 0,63; očekávané body: 1. Sparta 12,2, 2. Plzeň 11,1, 3. Slavia 10,1; zdroj WyScout, děkuji quelharovi).

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Antonín Kinský - 5 - I když Teplice náznaky šancí měly, tak třeba v úvodu pálily těsně vedle. Když přišla tutovka soupeře, tak Kinský dokázal míč vyrazit, byť nakonec soupeř kvůli našemu nedohrání akce míč do sítě dostal. Můžeme se bavit, jestli nešel míč vytěsnit na roh, nicméně o chybu určitě nešlo a Kinský byl rád, že vůbec dokázal míč vytěsnit.

Filip Prebsl - 4 - První zápas, kdy se mi jeho výkon příliš nelíbil. V úvodu nebránil soupeře při standardce dostatečně těsně a byla z toho šance. Obecně mu rozehrávka příliš trvala a když se pokusil hru zrychlit dlouhým míčem, tak si vybavuji dva nepřesné míče do zámezí. Plus má za dobře kopnutou standardku, které mnoho nechybělo.

Igoh Ogbu - 5 - Podskočil míč u branky Teplic, ale je třeba říct, že šlo o výtečný pas a těžkou situaci. Ve zbytku zápasu hrál z obrany nejlépe.

David Zima - 4 - Nepřesvědčivý výkon. V zápase, kdy máme územní převahu, musí být směrem dopředu lepší. Rozehrávka na levé straně drhla, i když se na tom stejnou měrou jako Zima podíleli i Bořil s Jurečkou.

David Douděra - 4 - Zápas mu moc nevyšel, ale víc ho hanit nechci. Dle zpráv z klubu musí řešit osobní starosti, tak hlavně držím palce, aby vše dobře dopadlo.

Petr Ševčík - 3 - Je tradičně po zranění a logicky bez formy. V zápase měl pár dobrých přihrávek, na druhou stranu tam ale opět byly alibistické momenty, kdy před vápnem nestřílel a jen rozdával míč do strany na hůř postaveného spoluhráče. Když už jednou vystřelil, tak to bylo slabě a doprostřed branky, i když na to měl čas. Směrem dozadu pak vypustil Gninga, který tak snadno dorazil míč do odkryté branky.

Oscar Dorley - 7 - Protipól Ševčíka. I když je teoreticky více defenzivně založeným hráčem, tak ke kvalitní hře dozadu přidal i více nadstavby dopředu. Jeho branka byla klíčová, i když v ní měl o něco více štěstí než rozumu, když nepříliš povedená střela byla tečovaná do protipohybu brankáře. Nicméně kdo nevystřelí, ten gól nedá.

Jan Bořil - 4 - Herně mu zápas nesedl. Byl velmi nepřesný a do autu poslal několik snazších nahrávek. Příliš se mu nedařilo ani při centrech, kdy si míč vždy musí přehodit na pravou nohu. Když to jednou zkoušel levou, tak míč skončil mimo hřiště.

Matěj Jurásek - 4 - Hrál s o něco větší snahou než v minulém kole, nicméně ani tak o moc lépe nezahrál. Hosté ho v nasazení jednoznačně předčili a když to tak je, tak Jurásek musí předvést o dost víc po fotbalové stránce. To se nestalo, jeden povedený centr a střela těsně vedle nestačí.

Mojmír Chytil - 5 - Snažil se, ale je vidět, že není ve formě. Je fajn, že je po menších zdravotních problémech zpátky a snad půjde co nejrychleji herně nahoru. Zápas proti Teplicím odbojoval, několikrát se nadějně obtáčel k zakončení okolo obránce. Prodlužoval míč Jurečkovi do šance, ale proti takovému soupeři by toho měl předvést víc.

Václav Jurečka - 4 - Z hlediska nasazení to byl jeden z lepších hráčů, nicméně měl dvě největší šance v první půli a v obou minul branku. Herně se pak nedá čekat, že bude tvořit hru nebo bude silný v kombinaci.

Christos Zafeiris - 7 - Snad se u něj blýská na lepší časy. Proti Unionu vymazal Puertase, teď předvedl i svou ofenzivní kvalitu. Na hranici vápna pohotově vypálil, čímž vystřelil Slavii výhru. Ještě předtím byl jeho přímý kop tečován na břevno.

Malick Diouf - 6 - Po hříchu je jedním z mála hráčů Slavie, kteří jsou schopni poslat do vápna dobrý centr, z čehož může profitovat hlavně Chorý. Diouf aktuálně jasně patří do základu a potvrdil to podílem na vydařené otočce v závěru.

Tomáš Chorý - 6 - Platí pro něj to, co ve druhé části pro Dioufa. Chorý se na začátku sezony profiluje jako hráč základu a i on přispěl k zlepšenému výkonu a otočení skóre.

Lukáš Vorlický - 6 - Ukazuje, že je technicky nejlépe vybaveným ofenzivním hráčem z mužstva (jinak skvělý technik Oscar okolo vápna tak silný není). Velmi šikovně vypálil a Němeček si u tyče připsal výborný zákrok. Ve zbytku zápasu až tak viditelný, jako bývá při střídání jindy, nebyl. V lize by měl prostoru dostávat více, přeci jen už uběhl další měsíc a fyzicky by na tom měl být zase o něco lépe.

Lukáš Provod není hodnocen, hrál příliš krátce.

5. kolo - Sobota 17. 08. 2024 17:00

Chance liga, 2024/2025
2 - 1
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

81. Oscar Dorley
86. Christos Zafeiris

FK Teplice
FK Teplice

57. Gning

Komentáře (68)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    joecole7     před 28 dny 19.08.2024 12:09 |  
    22 2

    Díky za hodnocení.

    Nebyl to dobrý zápas, za vinu to dávám hlavně velmi slabé výstavbě hry v osobě Petra Ševčíka a krajních hráčů. Když se nedaří středem nebo je tam objektivně přehuštěno a kvůli rozestavení jsme v podčíslení, musí to na svá bedra vzít krajní stopeři a wingbeci, bohužel Prebsl byl tentokrát úplně utopený, Zima útok podporoval žalostně málo (kam se poděly ty jeho vývozy k vápnu?) a Bořil s Douděrou odehráli snad nejhorší zápas - obvykle volili správná řešení, ale technicky to vázlo, těch přihrávek do autu nebo centrů za bránu bylo fakt nepočítaně. Taky mě velmi překvapilo množství úplně zbytečných faulů na útočné polovině, Prebsl i Douděra několikrát nabrali soupeře zezadu při napadání, čímž přišla veškerá snaha vniveč. Hráči Teplic sice nevynechali jedinou příležitost se svalit na zem a umírat na smrt v agónii, ale neměli bychom soupeři situace tolik odlehčovat přehnanou agresivitou v soubojích.

    Mojmír nehraje v topu, ale to jak si počkal a vyhrál souboj a uvolnil tak Jurečku do tutovky, to je přesně co se od útočníka jeho typologie čeká, vynikající práce. Jurečka mu na to lajdáckým zakončením hodil bobek. Mohla mu i vyjít ta otočka s obráncem na zádech, kdy střílel těsně vedle. Byl rozhodně platnější než Fila s Olomoucí.

    Střídající hráči obrovský gamechanger, najednou to vypadalo úplně jinak.

    Co mi ale fakt vadí, a je to dlouhodobější trend, je způsob, jakým řešíme přečíslení. Vůbec nejsme schopni gólové situace jako 4v2 nebo 3v1 dohrát do tutovky. Téměř vždy hráč s míčem volí střelu z neideální pozice nebo míč předrží a přihrává šíleně pozdě do doplněných řad. Teď to Oscarovi náhodou vyšlo, ale na tom bychom měli pracovat; přiznám se, že mě omejvali, když jsem viděl, jak Oscar předržel přihrávku Vorlickému a jak napřahuje ke střele. Ještě že tak.

    Hoďme to za hlavu, máme 3 body ze skoro ztraceného zápasu, snad to bude pořádný boost do morálky a psychického rozpoložení. Ve Francii to bude úplně o něčem jiném, kéž bychom si přivezli alespoň remízu a s odloženým víkendem se pořádně připravili na vítěznou odvetu.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Radek097 (přítel SN)     před 28 dny 19.08.2024 12:09 |  
    45 1

    Zafeiris přestal máchat rukama, nekomunikuje s rozhodčími a začíná pravidelně patřit mezi 3 nejlepší hráče na place.
    Snad to bude jeho sezóna!

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      slaviator     před 28 dny 19.08.2024 14:15 |  
      8 1

      U něj to bylo jenom o tom, až se po zranění dá dohromady..

      (a taky mi přijde že zhubnul pár kilo)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Slávista 51     před 28 dny 19.08.2024 12:14 |  
    10 19

    Blamáž se nekonala, protože mužstvo bojovalo do posledního hvizdu rozhodčího - že by to bylo zase špatně, co ?

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      quelhar (admin)     před 28 dny 19.08.2024 14:11 |  
      32 5

      Škoda, že nebojovalo od prvního hvizdu rozhodčího, ale až od obdržené branky :o)

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        japoko     před 28 dny 19.08.2024 15:40 |  
        4 8

        Ano, přidávám pozitivní reakci!

  4. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    japoko     před 28 dny 19.08.2024 12:15 |  
    30 10

    Král alibistů Ševčík a kolik let mu to u nás prochází. Neuvěřitelné!

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      bramburek (přítel SN)     před 28 dny 19.08.2024 13:10 |  
      7 20

      Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        japoko     před 28 dny 19.08.2024 13:39 |  
        11 11

        Ano, budeš velmi primitivní chlapec, ale velký pozitivista a to je dnes in!

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          bramburek (přítel SN)     před 28 dny 19.08.2024 14:21 |  
          9 19

          Zanadávej si, ty kňouro… všechno je na hovno, celej život je na hovno, a Slavia nejvíc…

          Přesně kvůli těmhle exotům už sem spousta lidí nechodí… tak se nenechte dál rušit ve vaší negaci, a nadávání… papá

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            dauby     před 28 dny 19.08.2024 22:55 |  
            2 2

            Jako exot se tu prezentuješ hlavně ty, Bramboro.


            Komentář byl uživatelem upraven (19.08.2024 23:04) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        japoko     před 28 dny 19.08.2024 13:42 |  
        21 8

        To je ten nulový Ševčíkův přínos pro Slávii fakt pro někoho neviditelný a nekritizovatelný?


        Komentář byl uživatelem upraven (19.08.2024 13:43) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          bramburek (přítel SN)     před 28 dny 19.08.2024 14:23 |  
          7 27

          Nulovej seš ty, komplet v celým svým životě… nesaháš hráčům naší Slavie ani po kotníky… tak zas někdy pa moulo, přijdu se na tebe podivat…

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Alanor (admin)     před 28 dny 19.08.2024 14:32 |  
            30 5

            Prosím slušně, byť chápu, že zrovna japoko je diskutér, který tu snad nikdy nenapsal nic pozitivního.

            Ale zrovna ohledně Ševčíka souhlasím, že je to typický případ hráče, se kterým se Slavia měla dávno rozloučit a poděkovat mu za odpracované služby (měl tu několik velmi dobrých období, byl u velkých úspěchů). Ale teď tu přežívá (a hlavně se léčí) už jen z nostalgie, než že by měl pro mužstvo přínos.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              Tonda     před 28 dny 19.08.2024 14:56 |  
              4 2

              Málokdy s Tebou souhlasím, ale v tomhle do puntíku.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              vojtal     před 28 dny 19.08.2024 15:59 |  
              9 4

              Obávám se, že se to nestane, neboť patří k velkým oblíbencům JiT a dle jeho slov jen "potřebujeme, aby zas bodově explodoval".

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              Lunaris     před 28 dny 19.08.2024 17:14 |  
              1 0

              Obávám se, že dokud bude Ševčík mít nejvíc přihrávek do šance a do prostoru u vápna nebo do vápna z celého týmu, tak ve Slavii zůstane.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            japoko     před 28 dny 19.08.2024 15:29 |  
            17 9

            Ty Brambůrku, nebo co to jsi,
            nechci panu Alanorovi přidělávat starosti s mými příspěvky, ale věz jednu věc:
            Jelikož na Slávii chodím skoro 60 let, byl jsem aktivní v sektoru tehdejších tzv. "Vlajkonošů" i později v Odboru přátel, absoloval jsem tehdy i později mnoho výjezdů i zahraničních (třeba Graz, Malmö, Řím, Bordeaux atd.), byl jsem se svoji firmouvjeden rok menším sponzorem klubu, takže výčitky, že bych nebyl tak velkolepým slávistou jako ty, fakt neberu!
            Bohužel právě tací, na prvý pohled "pozitivisté za každou cenu" jejichž předobrazem byli podobní účastníci legendárních pozápasových rozborů na asfaltovém plácku za starou tribunou Dřevěnkou, mně aktivní činnost pro Slávii velmi znechutili! .
            Především proto, že nikdy ničím aktivně svým tupým názorem ke zlepšení čehokoliv nepřispěli!
            Vrcholem dnešního dění na stadionu je ale problém s činností politicko-obchodní skupiny TS, díky které do Edenu přijdu zcela výjimečně, radši jdu na Béčko!
            To jen tolik k několika zdejším expertům, zároveň s omluvou adminům!

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              vlk30 (přítel SN)     před 28 dny 19.08.2024 15:52 |  
              11 3

              Hele tak to mě je tě líto já Slavii fandím asi tak dlouho jako ty, pokud si mezi tehdejší vlajkonoše chodil tak se budeme znát. Takhle zapškle negativní postoj stojí za hovno, asi ti vůbec nedochází, že se pořád procházíme v nejúspěšnějším období po roce 1948,jsi totiž úplně stejný jako ty kritici za dřevěnkou. Chod si dál radši na béčko já radši budu chodit na poháry a áčko. Na TS chodit taky nemusíš, ale jsou tam ještě tři další tribuny. Jsem daleko radši za tuto dobu než za tu komunistickou, kdy jsme se placali spíš ve středu či na konci tabulky, samozřejmě občas to bylo lepší, ale na titul se nikdy nedosáhlo.


              Komentář byl uživatelem upraven (19.08.2024 15:54) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                japoko     před 28 dny 19.08.2024 16:28 |  
                5 6

                Určitě se alespoň od vidění známe, ale je to trochu jinak!
                Vnuk na Slávii chodí pravidelně, já do nedávna taky, pote tedy ne! Ale Slávii samozřejmě fandím, úspěchy mě těší! V tom problém fakt není, jen mě vadí aktivistická hodnocení místo pořadného vyhodnocení!
                Třeba to bude tím, že jsem pracoval a s daty v agentuře, třeba profideformace!

                • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                  vlk30 (přítel SN)     před 28 dny 19.08.2024 16:41 |  
                  8 1

                  Já kašlu na aktivisticka či neaktivisticka hodnocení a spousty dalších hodnocení. Pro mě je smerodatne získávat jeden titul za druhým či alespoň pohár a samozřejmě úspěchy v pohárové Evropě,toho jsem si do roku 1996 moc neužil, tak teď si to užívám k tomu nový stadion plný stadion atd.No a vlastně záleží jen na jednom hodnocení a výstupy z něj a to náleží realizáku pak vedení a nakonec majiteli. Proto dokud budu chodit, tak do Edenu budu chodit, nezažil jsem lepší doby než ktera je posledních pár let. Bylo by hrichem se toho nezucastnovat.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                    japoko     před 28 dny 19.08.2024 17:07 |  
                    4 8

                    No vidíš, mě plně uspokojuje sledovat fotbal v TV!

                    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                      vlk30 (přítel SN)     před 27 dny 20.08.2024 11:59 |  
                      1 1

                      Tak každý podle své planety :-)))

                • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                  wimpy     před 28 dny 19.08.2024 16:46 |  
                  5 0

                  Je ti ale jasný, že vyhodnocení uvnitř klubu a hodnocení na sociálních sítích můžou být a zřejmě i budou naprosto odlišné záležitosti, a k tomu, se kterým se v klubu pracuje, se jako fanoušci logicky často nedostaneme?

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              domácí     před 28 dny 19.08.2024 17:17 |  
              6 2

              Souhlas, TS jsou pro mě hlavní důvod proč tam nechodím

              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                wimpy     před 28 dny 19.08.2024 17:30 |  
                10 1

                Chápu, že mnozí nechoděj na TS kvůli "spartakiádě", ale nechodit do Edenu kvůli TS, to aspoň mně přijde poněkud přepjaté. :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                  Fačín     před 27 dny 20.08.2024 20:27 |  
                  0 2

                  Upřímně, mě už to taky spíš vadí. Neustálý jebání sparty, nenávidění všech, pravidelná ovcoidní spartakiáda, nudné opakující se chorály. Mě zajímá fotbal, ne besídka zvláštní školy.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                    wimpy     před 27 dny 20.08.2024 20:39 |  
                    2 0

                    No dobře, ale co ti brání třeba z východu nebo jihu na ten fotbal koukat?

                    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                      Fačín     před 27 dny 21.08.2024 07:13 |  
                      0 2

                      Ale jistě že mi v tom nic nebrání, taky koukám:)

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            japoko     před 28 dny 19.08.2024 15:38 |  
            1 11

            Ha,ha, dodělej si raději ZŠ!

  5. Přístup hráčů k utkání

    honza304     před 28 dny 19.08.2024 13:32 |  
    22 10

    Máme soupisku skoro na tři jedenáctky. Kupujeme buď jedny z nejkvalitnějších hotových hráčů nebo velké talenty. Z tohoto pohledu by jakákoli jedenáctka jakkoli sestavená měla nějaký Teplice porážet rozdílem třídy. Přístup některých (v první půlce skoro všech) absolutně nechápu. Jestliže si chci vybojovat základ, tak pro to musím něco dělat a ne se tam rozhlížet jak Ševčík při obdržené brance. Jurásek na procházce, Jurečka by netrefil (jak o sobě jednou řekl Jágr) stodolu ani kdyby byl v ní. Fotbal má bavit a ne nasírat. Doufejme v lepší časy.
    Dovolím si ještě rejpnout do trenéra, ten řekl, že po repre pauze to bude lepší, ale podle zkušeností jsme po návratu z reprezentací vždycky hráli tužku. Ať žije Slavia!

    • Re: Přístup hráčů k utkání

      lassiter     před 28 dny 19.08.2024 14:03 |  
      18 24

      Od nadstavby to máme v soutěžních zápasech 10-2-0 se skóre 27:3.
      "Doufejme v lepší časy." "Jakákoliv jedenáctka má přejet nějaký Teplice rozdílem třídy."
      Absolutní nesoudnost, co tu někteří blijete. Stroj času s návratem do roku 2013 bych vám přál.
      Pokud tě to nasírá, proč tam chodíš.

      • Re: Přístup hráčů k utkání

        honza304     před 28 dny 19.08.2024 15:01 |  
        8 3

        Protože jsem Slávista.
        (Jinak ta slova, že fotbal se hraje, aby bavil lidi jsou od Trpišovskýho)

      • Re: Přístup hráčů k utkání

        Alanor (admin)     před 28 dny 19.08.2024 15:06 |  
        28 6

        Bilance super, zase je ale třeba říct, že ta nadstavba se jen dohrávala, když jsme ani na x-tý pokus nebyli schopni Spartu porazit.

        Teď máme naštěstí jen jednu ztrátu, i když klidně mohly být už tři. Díky bohu za to! I tak ale zaostáváme jak v tabulce, tak v herních ukazatelích. Žádná katastrofa to sice není, ale také není důvod se smířit s pozicí věčně druhého, když nám Sparta ukazuje, že se za našich současných podmínek dá pracovat ještě kvalitněji.

        Srovnání s rokem 2013 má směrem k současnosti asi stejnou váhu, jako kdybych očekával, že Slavia vyhraje Ligu mistrů, protože za první republiky byla v evropské špičce.

        • Re: Přístup hráčů k utkání

          lassiter     před 28 dny 19.08.2024 16:24 |  
          13 4

          Nikdo se s ničím nesmiřuje, spousta věcí se dá dělat určitě líp. Mně vadí jen extrémní negativita u řady místních lidí, která tady z toho udělala stoku, co se nedá číst.

      • Re: Přístup hráčů k utkání

        dauby     před 28 dny 19.08.2024 22:50 |  
        2 2

        Tahle debilní argumentace, ze v roce 2013 to bylo horší, je fakt směšná a hloupá.

    • Re: Přístup hráčů k utkání

      vlk30 (přítel SN)     před 28 dny 19.08.2024 15:40 |  
      10 4

      To jsou kecy dnes už skoro nikoho nebudes porazet rozdílem třídy, za prvé se nám prakticky uz všichni vyrovnají fyzičkou a za druhé se může střídat pět hráčů, tudíž za ty polomrtve tam pošleš dost dalších hráčů. Pokud nedáme své šance dříve v utkání tak budeme mít podobné problémy pořád dokola. No a borit a zdržovat zvládá každý tým v lize.

      • Re: Přístup hráčů k utkání

        kostelnivlajka     před 28 dny 19.08.2024 16:08 |  
        6 5

        Úplně na pohodu můžeme bejt klidně 5, při špatný shodě okolností a nikdo se nemůže divit.

    • Re: Přístup hráčů k utkání

      martyni (přítel SN)     před 28 dny 19.08.2024 16:11 |  
      8 2

      "Z tohoto pohledu by jakákoli jedenáctka jakkoli sestavená měla nějaký Teplice porážet rozdílem třídy". Takhle to ve sportu ale nechodí a nikdy chodit nebude.

  6. Jak je důležité míti OSKARA!

    Flame     před 28 dny 19.08.2024 14:14 |  
    34 0

    Zdravím všechny,

    s hodnocením zápasu i hráčů se nedá polemizovat. Jenom nerozumím tomu, jak někteří hráči přistupují k zápasu, myslím, že každý ví o koho se jedná.

    A opravdu mě netěší dvě věci:

    1. Stav trávníku je zase tristní.

    2. Nadávat si tady do blbů a primitivů je snad trochu moc. Jsme všichni Slávisti a mějme k sobě trochu úcty.

    • Re: Jak je důležité míti OSKARA!

      KarJal68     před 28 dny 19.08.2024 15:14 |  
      3 2

      Ten trávník vpravdě zaujal. Skoro se mi zdá, že to upravujeme na pohled než na funkčnost. Pochopil bych stav jako ve starém edenu, kdy se hrálo po týdnu děště bez drenáže na blátě. Ale tady je všechno, jen ne kvalitní a pevný trávník. Současný se chová, jakoby jej položili předevčírem. To je fakticky zakleté a několik let po sobě. Byl jsem se podívat na čem hrají Sršni Lysá nad labem a zíral jsem.

      • Re: Jak je důležité míti OSKARA!

        SLAVIESTA     před 27 dny 20.08.2024 10:43 |  
        4 3

        Nechci se odkazovat sám na sebe(je to dost hloupé), ale stav trávníku a především přístup k němu(nejrůznější akce, které ho spolehlivě zničí a následující, většinou neúspěšná výměna), kritizuji snad několik let . Řada zdejších odborníků mi vždy vysvětlila, jak tomu nerozumím, že tak to dělají i světová mužstva, že finanční přínos je pro Slavii nesmírně důležitý a že tu byl v pravěku rybník, či co a to je hlavní příčina neúspěchu.
        Prostě Ti, které nazývám sluníčkáři, kejvalové, nikdy v žádném případě nepřipustí, že Slavia(kterou zahrnují svojí opičí, tedy nekritickou a falešnou) láskou, dělá něco špatně.
        Ti kteří chyby vidí, jsou pro ně frustráti, kteří tady tvoří žumpu. Žumpu ale tvoří oni i když je to žumpa z cukrové vaty.
        Tak dnes končím a jdu se pomodlit k Slávistickému Bohu za dnešní večer! Držme si palce.

  7. Hodnocení

    Myšák     před 28 dny 19.08.2024 14:43 |  
    9 4

    Ať chcete či nechcete, máte tady najednou dvě mužstva, říkejme jim pohárové a ligové. Pohárové je to nejlepší co máme, řekl bych elita, zatím šlape. Pak je tu ligové mužstvo, které na na naší ligu nestačí a je třeba ho posilovat hráči z pohárového mužstva. Proč??? Hráči nepodávají výkony, jaké jsou od nich očekávány. O koho jde, všichni víme. Když se nezlepší, je potřeba koupit tři nové hráče, určitě se to vyplatí.
    Hodnocení OK!!!

  8. Hodnocení

    Myšák     před 28 dny 19.08.2024 14:58 |  
    0 1

    A vzomeňte si na mne, přesouvání hráčů z jednoho mužstva do druhého, i když je nutné, bude věčné dilema na kterém se nikdy neshodneme.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    denydzlSKS     před 28 dny 19.08.2024 14:59 |  
    15 4

    Zápas se mi moc nelíbil, jako poslední dobou většina zápasů. Dopředu to neklape a tentorkát i dozadu tam byla ta jedna velká dvojchyba, která znamenala gól. A dvě menší chybky při standardkách.
    Dopředu jsme si sice pár šancí vytvořili, ale zazdili.
    Dokázali jsme i soupeře zatlačit a posílat centry do vápna(před inkasovným gólem), ale když ty centry nezakončíme...
    Alespoň, že ten výsledek jsou tři body.

    Jinak hodnocení sedí. Jurásek sice něco navíc má, ale taky zas něco nemá..
    Douděra je evidentně mimo, tak snad se to doma nějak srovná, ať je to cokoliv.
    Ševovi zas bude trvat pět zápasů, než začne bejt platnej, aby pak marodil..

    Jestli plánujeme zlepšení po repre pauze...no, budu tomu věřit, i když většinou po repre pauze máme opačný problém.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      japhy     před 28 dny 19.08.2024 15:24 |  
      14 0

      Ne, Ševa hraje 1. zápas po zranění stejně jako 10. Což je v prvním případě výhoda, ale v druhým hadndicap.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    martyni (přítel SN)     před 28 dny 19.08.2024 16:21 |  
    11 16

    Zastal bych se dvou hráčů, jejichž výkon se mi taky moc nelíbil, resp. nesplnil moje očekávání, ale podle mě si nezaslouží takovou bídu, jakou tu dostávají. Ševčík hrál průměrně, bohužel ne výborně, ale za mě není pravda, že zpomaloval hru a že nemá týmu co dát. Hrál normálně dopředu a kvalitně. Vyčítám mu ale, že podcenil bránění před golem a nechal hráče utéct. Není to u něj poprvé, nemá úplně dobrou defenzivu. Druhej je Jurásek, pořád bych očekával, že bude aktivnější, ale zas taková tragedie to nebyla, měl 3 slušný střely a pár povedených akcí, pořád je to málo, přidat musí, to jo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      KarJal68     před 28 dny 19.08.2024 20:09 |  
      17 4

      Bohužel nezlob se, Ale Ševčík hrál podprůměrně. A to jak naprosto vypustil protihráče, který si doklusal pro gol, to bylo trestuhodné a šílené.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      mig52     před 28 dny 20.08.2024 07:02 |  
      6 1

      No, měl bys brát v úvahu, že Šéva měl být v této době náš rozdílový hráč. Je jím??!! Ať si odpoví objektivně a bez emocí každý sám. Za mne ani náhodou, ty minuty bych dával raději Bužkovi, ať se obouchává.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        martyni (přítel SN)     před 27 dny 20.08.2024 09:40 |  
        1 5

        Neočekávám, že bude rozdílový hráč, v takové pozici u nás není, to je Oscar nebo Zafeiris. Bužkovi bych dal minuty, pokud bude lepší než Ševčík, hrajeme o důležité body, ne o obouchávání hráčů.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          JS (přítel SN)     před 27 dny 20.08.2024 12:03 |  
          5 2

          Po odchodu Stancia bylo několikrát řečeno, že tvorba hry nyní závisí na Ševčíkovi, který má obdobnou kvalitu. Takže nesouhlasím, že není v pozici rozdílového hráče. Trenéry do ní byl pasován.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            martyni (přítel SN)     před 27 dny 20.08.2024 15:54 |  
            0 1

            To nevím, ale obdobnou kvalitu jako Stanciu nemá a já ji od něj neočekávám. Nicméně je to neznamená, že nemá v popisu práce tvorbu hry, to od něj čekám, jen je mi jasné, že to není rozdílový hráč typu Nico.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    jira123     před 28 dny 19.08.2024 16:49 |  
    21 3

    Ač mám Šévu rád ,tak si myslím, že do základu již dávno nepatří.
    Jinak hodnocení +-

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Edenjejenjeden     před 28 dny 19.08.2024 17:40 |  
      17 2

      On by byl hvězdou třeba v Liberci , nebo kdekoliv jinde , kromě Bídy , nebo Plzně. Ale na atletickej , rychlej fotbal , kterým chce hrát Trpiš to prostě už není.
      Rozdíl mezi námi a Bídou , nebo Plzní je právě v rychlosti kontrů do otevřenější obrany. Oni když získají míč , tak se ho snaží přihrávat okamžitě nahoru. My když získáme míč , tak často následuje přihrávka do strany , a akce se samozřejmě zbrzdí. proto to taky vypadá , že hrajeme více do plných. A typickým představitelem této alibistické hry je právě Ševčík.
      A strašně nám chybí Tomáš Vlček , on byl právě jeden z mála (kromě Zafiho a Oscara) , kdo se snažil míč okamžitě adresovat , i když samořejmě ne vždy mu všechno vyšlo.


      Komentář byl uživatelem upraven (19.08.2024 17:42) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        IJS     před 28 dny 19.08.2024 23:10 |  
        4 1

        Docela přesně popsaný základní problém naši hry - hra na jistotu. Kolikrát za zápas ( i Teplicemi ) se stalo, že jsme nečekaně získali míč ve středu hřiště a situace přímo vybízela k brejku, ale následovala jistá přihrávka do strany a další jistá přihrávka dozadu atd. Tak dnes hraje Slavia!
        Když jsem viděl v zápase s Olomoucí, jak Zorvan hned z druhého nebo třetího dotyku hledá rozběhnuté útočníky, tak jsem si říkal, že by ho Slavia měla vyměnit za Bůžka. Toho už Jindra stejně nepostaví!

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        mig52     před 28 dny 20.08.2024 06:59 |  
        4 3

        Kámo, já myslím, že v týmech jako Libe a spol. by zpohodlnĕl a brzy by leštil lávku. Tam by nad ním nikdo nedržel ochrannou ruku jako u nás Trpiš.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Nosorozec     před 28 dny 19.08.2024 17:46 |  
      17 2

      Ševčíka mám rád a vážím si všeho, co pro Slavii udělal. V současnosti už ale podle mě bohužel nemá pro Slavii herní přínos, takže bych ho pustil do jiného ligového klubu, kde může být ještě několik let za hvězdu (Liberec, Jablonec, Olomouc) a místo něj přivedl Riga z Ostravy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Myšák     před 28 dny 19.08.2024 18:28 |  
        0 13

        Nebo Klimenta z Olomouce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      dauby     před 28 dny 19.08.2024 22:46 |  
      10 6

      Ševčík už nepatří ani na lavičku. Okamžitě bych se ho zbavil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        mig52     před 28 dny 20.08.2024 06:55 |  
        6 2

        Nj., ale kam? Výkonnostně slušný tým ho chtít nebude a do Zlína či Vlašimi se nepohrne zase on. Má slušnou smlouvu, tak to tu doťuká. A podle posledních not z končícími hráči - vůbec bych se nedivil, že mu půl roku před jejím vypršením nabídnou prodloužení. Ach jo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          SLAVIESTA     před 27 dny 20.08.2024 16:34 |  
          3 3

          Je to marný, je to trenérův kůň a tak tady bude paběrkovat dokud to půjde. Zranění, 20min., horší zápas, lepší zápas, zranění atd. atd. furt dokola. Dokud bude sám chtít.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    dauby     před 28 dny 19.08.2024 23:00 |  
    8 4

    Asi takhle: nemůžeme sestavu stavět na hráčích, jako jsou Ševčík nebo Zima. Ševčík nepatří ani na lavičku. Zimu bych si zatím nechal, ale dát za něj 100 mega je šílenství a do základu nepatří (a to má ještě kliku, že se zranil Vlček a Chaloupek je mimo, jinak by si ani nekopl).

  13. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    IJS     před 28 dny 19.08.2024 23:03 |  
    13 2

    Přísné hodnocení! Takhle nízké známky po vítězství v lize jsem od Alanora dlouho neviděl. Ovšem zasloužené a všichni, kdo ten zápas viděli si musí klást otázku : co vlastně chceme hrát! Po každé tiskovce očekávám, že se na to nějaký novinář zeptá, ale nic. Zatím máme docela kliku a dobře bráníme, ale obávám se že náraz na realitu bude bolet.
    S hodnocením se více měně shoduji, jen u dvou hráčů mám rozdílný pohled. Douděra odehrál asi svůj nejlepší podzimní zápas, tak bych mu přidal. Nevěděl jsem, že řeší nějaké osobní problémy a to víc měl dostat vyšší známku. Ale celkově hraje na podzim fakt špatně. Naopak zatím nesdílím všeobecné nadšení k Vorlického. Technicky výborný, ale nesoubojový a měkký hráč, u kterého je velká pravděpodobnost ztráty míče. To sice přináší hra na překvapivou přihrávku a na nestandardní řešení, ale to bych bral kdybych vysoko vedli.
    Na zápas do Lille bychom potřebovali k Chorému nějakého sprintera ( Sora ? ) který by přebíral míče od Chorého. U nás jsou bohužel všichni útočníci typologicky stejní...

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Slávista 51     před 28 dny 19.08.2024 23:27 |  
      0 7

      No, zasloužené ?

  14. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před 27 dny 20.08.2024 11:38 |  
    11 2

    K pozitivům
    otočili jsme zápas.
    střídající hráči ukázali jak se má bojovat za Slavii
    Zafeirisovo uvolnění se do střely. to byla pecka. Ten šel štěstí naproti.

    Negativa
    do střídání hráli prakticky všichni (krom brankáře a Oscara) jako, když je to nebaví, jako by jim bylo jedno jak to dopadne, nebo prostě si mysleli, že se Teplice porazí sami.
    Králem toho je Ševčík. To je učebnicový příklad profesorské hry bez energie bez ohledu na aktuální stav. Je flegmatismus je příšerný.
    Otočili jsme díky dvěma velmi šťastným tečím. Oscar v situaci 3 na 1 vybral nejhorší možné řešení a může tepličákovi poslat děkovný dopis.

    Celkově si pořád nejsem jistý, jestli ta sázka na postup do LM už letos na úkor začátku ligy je ten správný přístup. Naštěstí nás to zatím stálo "jen" 2 body na Slovácku. Ale jsem z toho nervozní. Takhle upozadit ligu, když máme skupinu EL jistou bez ohledu na to jak dopadnou předkola. Fandím ať to vyjde. Ale...

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Slávista 51     před 27 dny 20.08.2024 12:11 |  
      1 7

      NIKDY NEBYLO TAK ŠPATNĚ,
      aby nemohlo být hůř
      a nikdy nebylo tak dobře, aby nemohlo být lépe,
      že.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 27 dny 20.08.2024 12:50 |  
        4 1

        a co jsi touto nevyvratitelnou tautologií chtěl říct?

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Slávista 51     před 27 dny 20.08.2024 13:02 |  
          1 4

          Aby fandové brali realitu takovou jaká je, ať je jakákoliv -
          a stále byli slušnými fanoušky Slavie.