Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 4. kolo

Slavia v nepříliš záživném zápase porazila Olomouc, což je při náročném losu nejdůležitější.

Jak mnohdy přehnanou a neodůvodněnou rotaci Slavie kritizuji, tak při vražedné kombinaci 3 zápasů v 7 dnech (ví někdo, proč UEFA zavedla termíny středa-úterý?) bylo v zápase s Olomoucí nutností sestavu protočit. Výkon tak pochopitelně trochu drhl. A je třeba říct, že ani Sigma nebyla snadným soustem. Pod novým trenérem Janotkou a s omlazeným kádrem se zatím v lize prezentuje náročným a moderním fotbalem (presink, vysoko vytažená obranná linie).

Začátek zápasu nám navíc vyšel ideálně, když byla po nešťastné ruce (nicméně správně odpískané, protože byla vyloženě od těla) bránícího hráče odpískána penalta v náš prospěch, kterou bez problémů proměnil do sestavy navrátivší se kanonýr Jurečka. Pak ještě z přímáku trefil Zafeiris tyč, což mohlo hosty poslat do kolen. Nestalo se a navíc nám nevyšlo ani několik nadějných brejků. Zápas pak upadl do šedi průměru. Ale ačkoliv sobotní fotbal Slavie příliš nezvedal diváky ze sedadel, tak je třeba říct, že směrem dozadu jsme byli bezchybní a Hanákům nedovolili před naší brankou vůbec nic. Kontrolovaný závěr zápasu pak potvrdila pohledná branka Dioufa.

Z mého pohledu tedy větších výhrad nemám. Soupeř nebyl vůbec špatný a my jsme ho zaslouženě porazili navzdory nabitému programu. Z toho důvodu jsem pro tentokrát rád přimhouřil oko nad silně průměrným výkonem směrem dopředu. Doufám, že odveta v Belgii klapne, i když nečekám vůbec lehký zápas.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Antonín Kinský - 5 - Olomouc ho díky naší kvalitní obraně vůbec neprověřila střelou na branku. Proto dávám jen standardní známku, i když Kinský zatím působí obecně velmi jistě. Plus je za vyboxovaný centr z rohu.

Michal Tomič - 6 - Měl až překvapivě dobrý podzim, na jaře se ale vytratil. Teď dostal Tomič větší příležitost po delší době a za mě nezklamal. Odehrál mírně nadprůměrný zápas, snažil se být aktivní. V první půli posílal velmi zajímavý centr za obranu po "dioufovsku" - Filovi chyběl kousek, zakončoval až Jurečka z úhlu.

Tomáš Holeš - 7 - Profesorský výkon, samozřejmě v dobrém slova smyslu. Výborně četl hru, byl přesný a přispěl k výbornému výkonu naší defenzivy.

Igoh Ogbu - 7 - Nebyl tak dominantní jako proti Royalu Union v týdnu (kde mohl dostat i vyšší známku), i tak ale podal velmi kvalitní výkon. S Klimentem sváděl těžké souboje a vycházel z nich jako vítěz. Na jaře po derby ztratil místo v sestavě, snad mě neklame dojem, že se z toho poučil a působí koncentrovanějším dojmem.

Jan Bořil - 6 - Zápas zvládl, obrana působila jistým dojmem. Snažil se i o podporu útoku, po jednom takovém průniku byl tvrdě faulován.

David Douděra - 5 - Je dobře, že se vrátil do sestavy a trenér s ním snad může v budoucích týdnech počítat. Proti Sigmě podal na křídle průměrný výkon.

Christos Zafeiris - 5 - Snad se pomalu a jistě vrací do sestavy. V sobotu zaujal hlavně velmi dobře kopnutým přímým kopem, kterým orazítkoval tyč. V poli zápas odmakal, dopředu by ale mohl být výraznější. Moc se mu tentokrát nedařily rohové kopy, které končily na prvním bránícím hráči.

Oscar Dorley - 7 - Už je zpět ve své kůži a na trávníku kraluje. Ve středu zálohy podal velmi kvalitní výkon jak při získávání míčů, tak při rozehrávce dopředu.

Matěj Jurásek - 4 - O větší roli na hřišti si bohužel neřekl. Dopředu se snažil, ale často hrál až příliš na sebe. Měl dva povedené průniky, jednou ale míč předržel, u druhého pak dobře pálil. Kritiku si zaslouží za svou malou práci směrem dozadu. Několikrát vypustil návrat, a to i při vlastní ztrátě míče, což je na této úrovni prostě těžko akceptovatelné.

Václav Jurečka - 6 - Velmi skloňované jméno posledních týdnů. Ságou se svým (ne)přestupem nebo (ne)prodloužením smlouvy své pozici v týmu příliš nepomohl. Jsem ale rád, že není odstaven úplně na druhou kolej a že dostal větší šanci. Ač plně chápu důvody, proč není v základní sestavě, tak je pořád třeba říct, že jde o velmi platného hráče, což s Olomoucí potvrdil. S jistotou proměnil penaltu, zbytek zápasu odmakal na plný plyn, z čehož by si třeba Jurásek měl vzít příklad. V poli se mu dařilo se střídavými úspěchy, špatně ale nehrál. Lepší šestka.

Daniel Fila - 4 - Nemastný neslaný výkon, takhle si o větší vytížení neřekne. Souboje zády k brance nejsou jeho doménou, což byl v kontrastu s Chorým. Při nábězích za obranu zase žádný brejk nedotáhl k větší šanci. Výkon na hranici čtyři a pět.

Malick Diouf - 7 - Je vidět, co s hráčem udělá sebevědomí. Po Milánu si nevěřil, teď je to úplně jiný hráč, který ukazuje, jak zajímavé má dispozice. Vstřelil důležitou uklidňující branku na 2:0 po parádním sólu i šťastném zakončení. Jen tak dál!

Tomáš Chorý - 6 - Zády k brance je to top kvalita, která téměř neztrácí míče. V tomto směru je za mě nejlepším útočníkem, kterého ve Slavii pamatuji. Oceňuji i jeho poctivé napadání, ve kterém je pohříchu naším nejaktivnějším hráčem.

Filip Prebsl - 6 - Teď už můžeme hovořit o opravdu povedeném startu do slávistického angažmá. Prebsl má dobrou rozehrávku, za sobotu bych ocenil i jeho doplňování vápna, i když se k nebezpečnějšímu zakončení nedostal.

Lukáš Provod - 6 - Zkušeně odehrál závěr, hezkým přenesením hry si nakonec připsal i asistenci po Dioufově sólu.

Ivan Schranz není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

4. kolo - Sobota 10. 08. 2024 20:00

Chance liga, 2024/2025
2 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

7. Václav Jurečka (pen)
88. El Hadji Malick Diouf

SK Sigma Olomouc
SK Sigma Olomouc

Komentáře (61)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    mooody     před měsícem 12.08.2024 13:26 |  
    6 4

    Postup do Ligy mistrů. To určí ráz a hodnocení celé sezony. Zatím to vypadá, že děláme první poslední pro zajištěnou obranu. Hrajeme "připosraně" i v zápasech, ve kterých nemusíme. Proto stavíme dva defenzivní štíty do zálohy i dva zodpovědné kraje. Zatím to (až na Slovácko, i když tam zčásti taky) funguje, i když se na to nedívá moc pěkně.

    Věřím, že za měsíc uvidíme už i úplně jiné rotace a jiný fotbal. A Ligu mistrů v Edenu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Alanor (admin)     před měsícem 12.08.2024 13:30 |  
      21 0

      Ten střed zálohy je bohužel nutnost i z toho pohledu, že kromě Vorlického, který zatím nevydrží větší zatížení, tam moc kreativních a ofenzivních hráčů nemáme.

      Jestli ještě někoho nepřivedeme, což nechápu, že jsme už několik přestupáků neudělali, tak to prostě bude stát na Oscarovi, Zafeirisovi, Prebslovi a Ševčíkovi. A budeme se modlit, aby se ten návrat Vorlického podařil...

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        vršek     před měsícem 12.08.2024 14:15 |  
        2 1

        Provod je na odchodu???

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          slaviator     před měsícem 12.08.2024 20:09 |  
          2 0

          A Zafairis taky asi

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            knl66 (přítel SN)     před měsícem 12.08.2024 20:25 |  
            0 6

            Dobrej hráč, ale píše se trochu jinak: Zafajris.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              Myšák     před měsícem 12.08.2024 21:56 |  
              0 0

              Zafeiris

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                knl66 (přítel SN)     před měsícem 12.08.2024 22:07 |  
                0 2

                No dobře, příště přidám pár smajlíků, aby to bylo jasné. Nečekal jsem, že tenhle vtípek někdo vezme vážně, moje chyba. :/


                Komentář byl uživatelem upraven (12.08.2024 22:56) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Lantenac     před měsícem 12.08.2024 15:22 |  
        1 1

        Nemyslím si, že by Vorlický byl hráč do dvojčlenné zálohy. A to i když opominu nejistotu týkající se jeho zdraví. Na týhle pozici trenéři preferují spolehlivost a všestrannost před kreativitou.
        Vorlickýho bych viděl spíš doleva, tam, kde teď hraje Provod. Zvlášť když odchází Wallem, tak tam těch alternativ tolik mít nebudeme.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Lunaris     před měsícem 12.08.2024 16:23 |  
          3 0

          U Vorlickýho je největší otázka, jestli bude dlouhodobě schopný vydržet hrát v takové intenzitě, aniž by se znova zranil. Rád bych tomu věřil, ale realisticky to bude spíš jen back up na posledních 20 minut, minimálně co se týče působení ve Slavii.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        knl66 (přítel SN)     před měsícem 12.08.2024 15:32 |  
        27 3

        Na Ševčíkovi, prosím, ať nikdo nic už nestaví.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Lunaris     před měsícem 12.08.2024 16:26 |  
          7 7

          Ševčík z hlediska výstavby útočných akcí nejlepší hráč ve Slavii a tím pádem prakticky i v lize. Nebýt těch jeho zranění hraje top ligu, protože měl vždycky i běžecká data.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            knl66 (přítel SN)     před měsícem 12.08.2024 17:42 |  
            7 4

            V úrovni ironie se začínáš dotahovat na kolegu Ragnaroka. :) Nic ve zlém.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              japoko     před měsícem 12.08.2024 17:58 |  
              5 5

              Ano, i spoléhání na Ševčíka přispělo k posledním letům bez titulu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              Lunaris     před měsícem 12.08.2024 19:54 |  
              3 0

              Tohle myslím naprosto vážně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Lunaris     před měsícem 12.08.2024 13:48 |  
      1 0

      Taky jsem si říkal, kde vzal livesport, že jsme měli držení míče nějakých 59%.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Radek097 (přítel SN)     před měsícem 12.08.2024 13:38 |  
    26 2

    Během letní a zimní přestávky vždy zapomenu na všechny nedostatky Juráska, abych pak opakovaně dostal zprava, zleva.
    Jsem z jeho přístupu a netýmovosti zklamán. Kdyby nebyl odchovanec klubu, tak by ho potkal stejný osud jako Usora. Je to škoda pro něj, pro Slavii, pro český fotbal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Alanor (admin)     před měsícem 12.08.2024 13:43 |  
      31 2

      On od trenérů nemá na růžích ustláno, tady jim to ale těžko může mít někdo za zlé. Šancí dostal už dost a je to pořád stejné. Jako žolík proti unavenému soupeři fajn, ale když hraje od začátku, tak musí mnohem víc makat.

      On na to dozadu kašle, jako kdyby byl Messi nebo Ronaldo. Fotbal jde jiným směrem a mnohem větší fotbalisti, než je on, pracují pro tým víc. Upřímně se přikláním k názoru, abychom ho prodali, dokud má nějakou cenu. Ale jestli si to sám nesrovná v hlavě, tak velkou kariéru udělá s tímto přístupem jen těžko.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před měsícem 12.08.2024 16:34 |  
        6 0

        Já to nevyčítám trenérům. Ale jelikož se vlastně roky nic nemění, co se týče jeho nasazení na hřišti, tak ta trpělivost ač je odchovanec, by měla jít stranou. Pro dobro všech stran.
        Třeba dáme LM, na jaře už poháry hrát nebudeme a Juráska by se šlo na půlroku zbavit nějakým hostováním. Klidně ho poslat do ciziny jako sparta Karabce. Dostane trošku přes prsty, ale to mu naopak může pomoct.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    žbl68     před měsícem 12.08.2024 13:43 |  
    11 0

    zafa - 6

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      vršek     před měsícem 12.08.2024 14:20 |  
      7 0

      5 nechápu... i za mne za 6 . Kupodivu i v tom rudém zpravodaji byl za 7....

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        žbl68     před měsícem 12.08.2024 15:04 |  
        2 0

        každý máme subjektivní vidění :-) jenom krátkozraký z pohádky viděl vše 100% :-)

  4. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Slávista 51     před měsícem 12.08.2024 13:52 |  
    0 17

    Jo, to se dalo čekat, když to nebylo 5 : 0 minimálně, že !

  5. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    japhy     před měsícem 12.08.2024 13:56 |  
    13 3

    Opravdu oceňuji def. práci celého týmu, dost to ulehčuje práci stoperům, ti ale svou kvalitu prokazují i tak, kdy jsou silní v soubojích a téměř vůbec nechybují. Prakticky jedeme od začátku sezony v play-off módu.
    Ale moc zábavný to teda není, no.
    A je otázkou, jestli tak hrajeme proto, že se nedotáhly vysněné posily anebo ne, pak je ale volání po těch posilách zbytečný, protože co s něma v týhle překopávaný.
    A stejně tak se brzy mohou stát zbyteční Wallem s Juráskem. Byť teda Jurásek to včera dost vychladil. Chápu, že věčný běhání bez míče, příp. boj o něj po nákopech, ho nemusí bavit, ale takhle to nepůjde. Plus nevím, proč musel doleva, když tam je poloviční.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      El Greco     před měsícem 12.08.2024 21:44 |  
      15 2

      Jestli se Juráskovi nechce běhat, jakože nechce, tak skončí na Kypru. A tyhle omluvy - výmluvy, že má hrát na pravý straně, to je jak s Hložkem - hráč, který není ochotný zahrát jinde, než na tom jediném postu, o kterém si myslí, že je pro něj - a jinak hraje blbě a vina je na trenerovi - takovej hráč je k ničemu.

      Chápu, že se v něm mnozí vidí, ale není rok 1982, ani nehraje Hanspaulka.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    lantsmit     před měsícem 12.08.2024 14:13 |  
    6 29

    Hodnocení Fily je mimo rámec přijatelnosti. Minimálně šestka. Svoji roli plnil, byl v náběhu, dělal servis i z nižších pozic. V soubojích taky dával pocítit. V takovém typu zápasu, vzhledem k tomu, s čím jsme do něj šli a jak jsme to pak na hřišti realizovali, mohl těžko vypadat líp. V těch viditelných (televizních) věcech.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Lunaris     před měsícem 12.08.2024 15:17 |  
      15 0

      Minimálně šestka značí, že měl spíš dostat sedm nebo osm, což určitě ne. Fila se sice snažil, měl dvě střely, ale v soubojích si s ním stopeři Sigmy vesměs bez větších problémů poradili. On má snad metr devadesát a nevybavuju si, že by vyhrál hlavu nebo dokázal podržet míč a rozehrát. V tomhle se musí zlepšit, jestli chce konkurovat Chorýmu a Chytilovi, kteří v soubojích a krytí míče dominují. Neříkám, že to neměl těžké proti urostlým stoperům Olomouce, ale byl vidět rozdíl, když tam pak byl Chorý. Fila je kvalitní, má potenciál, ale v určitých aspektech hry musí ještě zamakat. Poctivej hráč to je, takže nemyslím, že by v tom měl být problém. Určitě by ho Trpišovský neměl odstavit a ani nevěřím, že to udělá.


      Komentář byl uživatelem upraven (12.08.2024 15:18) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        lantsmit     před měsícem 12.08.2024 15:32 |  
        5 6

        Že před ním budou repre útočníci Chorý s Chytilem, minimálně příštího půl roku, je bez debat. Ale jeho sobotní výkon zkrátka špatnej na čtyřku nebyl. Proto se ozývám. A mimoto, soubojové hlavy, držení hráče na zádech od něj na top úrovni, tedy Chorý - Chytil, u kterých je to hlavní přednost, nelze čekat. Fila má přednosti na zemi, v pohybu a kombinaci. Prostě jiný typ útočníka.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Lantenac     před měsícem 12.08.2024 15:33 |  
        16 0

        Fila je typově úplně jiný hráč než Chorý nebo Chytil. I podle dat má na svou postavu hodně špatnou hru hlavou. Nedokáže hrát tak dobře zády k brance.
        Naopak ma výbornou techniku, střelu, je dobrý do kombinace.
        Chci tím říct, že nemůžeme očekávat od něj stejný styl jako od Chorýho, ale naopak zkusit využívat jeho přednosti.

        Já spíš čekám, že se v našem herním stylu neprosadí, ale budu se rád mýlit.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Lunaris     před měsícem 12.08.2024 16:16 |  
          1 1

          Nerozporuju, ale pokud se tady chce prosadit, bude se muset umět zlepšit i v tom, co zmiňuješ. A byly to hlavně tyto situace, do kterých se v tomhle zápasu dostával a v nich mu to nešlo, proto mu těžko dát nějakou vyšší známku. Předpoklad je, že v typologicky odlišném zápase mu to půjde lépe.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      obiwan     před měsícem 12.08.2024 16:40 |  
      5 0

      Ani na stadionu, kde jsem ho měl v první půli pod sebou, bych nedal víc než pět...ale souhlasím, že není možné ho srovnávat s Chorým a vlastně ani Chytilem...

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        lantsmit     před měsícem 12.08.2024 16:57 |  
        10 6

        Kdyby dostal alespoň pětku, tak bych reagovat nemusel. Dostal ale čtyřku jako zcela darebnej Jurásek. To fakt ne.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          obiwan     před měsícem 12.08.2024 17:26 |  
          6 1

          Tak to je právě ono, jak je těžký v hodnocení udržet nějakou proporčnost...Jurásek byl ,za mě tedy, na trojku a souhlasím, aby měl stejnou známku jako Fila, to je divný...

  7. Jurásek

    CyWilly     před měsícem 12.08.2024 15:37 |  
    24 2

    Bohužel jediné, co Jurásek pro základ udělal jsou nasraný ksichty, když se rozcvičuje, ale pak nestřídá. Herně špatenka. Talent ano, nasazení, týmová hra a odpovědnost nula. Bohužel se obávám, že to lepší nebude, těch šancí už bylo dost.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    KarJal68     před měsícem 12.08.2024 16:21 |  
    10 2

    Hodnocení je odpovídající, jediné, co bych snad poznamenal že Zafeiris určitě nezahrál hůže než Tomič, takže těm jsem známky u mne prohodil.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Slávista 51     před měsícem 12.08.2024 16:26 |  
    2 7

    JAK NA TOM JSOU HRÁČI
    jako celek, nebo co by jednotlivci, ukáží zítra v zápase EP = postup, že !
    A to budu zvědav, na hodnocení.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    cunak     před měsícem 12.08.2024 16:33 |  
    6 38

    Nevím, jaké útočníky pamatuje ve Slávii přítel Alanor. Já pamatuji Frantu Veselého, Zbyňka Hotového, Ivo Knoflíčka, inženýra Petrželu. Pavla Kuku, Vláďa Šmicra, Standa Vlčka a fůru dalších lepších než to choré.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      obiwan     před měsícem 12.08.2024 16:49 |  
      26 1

      Hráč jako Chorý ve Slávii nebyl...jeho schopnost stáhnout a rozehrát vysoké míče je neskutečná...Frantu Veselýho pamatuju taky, ale to se bavíme o úplně jiných typech hráčů... Hotový, Knoflíček, Šmicer...úplně jiní plejeři...

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Vhoo (přítel SN)     před měsícem 12.08.2024 17:45 |  
        13 0

        Je pravda že tenhle "druh" útočníků byl spíše na druhé straně břehu. U nás vysloveně kladivo pamatuji jen Škodaka a snad když prihmourim oko tak Fořtaka v ty jedny sezóně kdy něco hrál a šel do Francie

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        lubi34     před měsícem 12.08.2024 20:16 |  
        6 0

        A co Robert Segmuler?

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          obiwan     před měsícem 12.08.2024 21:18 |  
          1 2

          Já bych Segiho neviděl jako typově podobnýho Chorymu...to spíš Kincl, Skuhravý, Koller...

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            lubi34     před měsícem 13.08.2024 11:49 |  
            1 1

            Promin ale druhý břeh mě nezajímá :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              obiwan     před měsícem 13.08.2024 15:01 |  
              0 0

              Ani mě, jen mě fakt somatotyp podobný Choremu u nás nenapadl...pokud vynechám legendu:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      o5aradecek     před měsícem 12.08.2024 17:07 |  
      23 0

      On ale neřekl, že ve Slavii nepamatuje lepšího útočníka, než je Chorý, ale že ve Slavii nepamatuje lepšího útočníka s takovou hrou zády k brance.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        japoko     před měsícem 12.08.2024 19:34 |  
        0 12

        Tak donedávna byl dle komentářů v tomto nejlepší Chytil!

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      japoko     před měsícem 12.08.2024 17:24 |  
      7 5

      A Píša s Kadrabou, třeba!

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        cunak     před měsícem 12.08.2024 23:18 |  
        0 5

        Ty nepamatuju.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      žbl68     před měsícem 12.08.2024 18:33 |  
      10 1

      možná přečíst si co to vlastně Alanor napsal :-)

  11. ČT sport - Vyškov : Slavia B

    Slávista 51     před měsícem 12.08.2024 17:59 |  
    13 5

    Klasická ukázka nesmyslnosti předpisu o venkovních dresech !

    • Re: ČT sport - Vyškov : Slavia B

      japoko     před měsícem 12.08.2024 19:33 |  
      3 18

      Spíš ukázka totální nefotbalovosti našeho béčka!

    • Re: ČT sport - Vyškov : Slavia B

      lubi34     před měsícem 12.08.2024 20:21 |  
      20 4

      Jsme v ČR velkoklub a B-tým nehraje v letošní sadě? Něco je špatně na zápas jsem se koukal a hned při nástupu kroutil hlavou.

      • Re: ČT sport - Vyškov : Slavia B

        JS (přítel SN)     před měsícem 12.08.2024 22:58 |  
        8 6

        Jo, to mně taky uráží.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    kupik     před měsícem 13.08.2024 09:19 |  
    16 0

    Dobrý dopoledne,přátelé
    já bych si dnešní hodnocení tak trochu rozdělilna plusy a mínusy.
    Do těch plusů zařadím zisk 3 bodů.Výhra se počítá,výkon a taktika přizpůsobená na další veledůležitej zápas.
    Ubránit Olomouc aniž by vystřelila na bránu a bez žlutý karty.Za mě +.
    Další + u mě dostává L.Provod.S jeho příchodem na hřiště dostala hra podstatně jinou tvář,zrychlil to dopředu a zjednodušil.L.Provod to prostě hraje s velkým přehledem.
    + taktéž pro El.H.M.Dioufa.Čím víc je drzejší tím víc se mi líbí.
    A taky plusík na připravenej plac,zdá se,že tráva konečně nebude náš nepřítel.
    Samozřejmě těch + by se asi našlo povícero,ale nepřechvalme.Věřím,že více chválit budeme dnes večer.
    No a taky tady mám i mínus.
    Matěj Jurásek.
    Nevím čím to,ale šel dosti dolů.Kopnout do toho umí,ale jak kdy a jak se mu chce nebo nechce.
    Jestli to bude jenom v hlavě,dá se s tím pořád něco dělat,byla by škoda kdyby Slavia neuměla tenhle talent srovnat.
    A jen tak na okraj.Kdy už konečně ty chytrý hlavy na svazu a v různejch komisích přijdou na to,že sady dresů při utkáních by měli míti kontrastní barevnost.Viz včera Vyškov a naše "B".

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      bero     před měsícem 13.08.2024 14:01 |  
      2 1

      Dresy v Drnovicích, přímo ohavnost.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Rosi     před měsícem 13.08.2024 16:42 |  
        0 1

        Tady by bylo za dobré udělat to jako to bývalo a snad ještě stále je na vesnicích.....hostující tým přiveze jednu sadu ( a tady bych klidně držel to pravidlo, kdy to musí být ta vyloženě venkovní ať v tom není úplně guláš )....no a domácí pak podle toho vybere tu svoji, která bude lepší pro daný zápas.....respektive udělat to třeba právě naopak aby domácí tým mohl doma hrát ve svých barvách a dopředu se se soupeři domluvit jakou variantu přivezou oni.....tohle pravidlo kdy jeden dres je domácí a druhý venkovní a přes to vlak nejede je na hlavu

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      SLAVIESTA     před měsícem 13.08.2024 16:42 |  
      0 2

      K těm dresům - obávám se, že tentokrát to nebyla blbost v hlavách na svazu a v komisích...........!

  13. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    buri     před měsícem 13.08.2024 13:25 |  
    10 2

    Sokrates zmizel...

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      žbl68     před měsícem 13.08.2024 13:54 |  
      0 0

      :-(

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Slávista 51     před měsícem 13.08.2024 14:08 |  
      3 1

      Tak snad se objeví, vždy si dával načas.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      SLAVIESTA     před měsícem 13.08.2024 16:45 |  
      1 3

      Myslím, že se urazil, jeho názor tady býval vždy ctěn a najednou se začala objevovat i kritika, občas dost nevybíravá.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      dm52     před měsícem 16.08.2024 21:28 |  
      2 0

      Nezmizel, je na borůvkách ;-)