Chance liga

Ve 4. kole doma proti Olomouci

Slavia mezi dva evropské zápasy vklíní zápas domácí soutěže. V sobotu ji čeká 4. kolo české ligy. V Edenu se představí olomoucká Sigma. Výkop zápasu je naplánován na 20. hodinu, přímý přenos nabídne stanice O2 TV Sport.  

Sigma vstoupila do ligového ročníku skvěle. S novým trenérem Janotkou a výrazně omlazeným kádrem dokázali olomoučtí z prvních třech zápasů vybojovat sedm bodů – stejně jako Slavia. Velkou zásluhu na tom má Filip Zorvan, který zaznamenal 1 gól a 3 asistence, a také autor tří branek Jan Kliment. Olomouc tak má našlápnuto k vylepšení loňské sezóny, kterou po nadějném úvodu zakončila až na 10. místě.

Proti Slavii se ale Sigmě získávat body moc často nedaří. Z posledních deseti zápasů proti sešívaným vytěžili Hanáci pouze jedinou remízu. Většina slávistů si ji ale bude velmi dobře pamatovat, protože měla mimořádně hořkou příchuť. Došlo k ní jen před pár měsíci v Edenu a tohle klopýtnutí hrálo v konečném součtu důležitou roli v neúspěšném boji o titul.

Do skládání sestavy zcela jistě promluví náročný evropský program. Do základu se téměř jistě vrátí Tomáš Holeš, řada hrdinů středečního večera pak naopak nejspíš dostane možnost odpočinku. Domácí zápas by mohl být šanci pro hráče, kteří prozatím nedostávali tolik prostoru – ať už jde o Daniela Filu, Matěje Juráska nebo Václava Jurečku.

Zápas ale v žádném případě nelze podcenit – každá ztráta v lize může v konečném součtu hodně mrzet a ani případný úspěch v Evropě není dostatečnou náplastí. Takže zítra všichni v Edenu! Výkop zápasu je naplánován na 20:00, přímý přenos nabídne O2 TV Sport.

Tip na sestavu: Kinský – Holeš, Ogbu, Bořil – Douděra, Oscar, Bužek, Diouf – Jurásek, Fila, Jurečka

Kurzy: 1,17 – 7,8 - 15

4. kolo - Sobota 10. 08. 2024 20:00

Chance liga, 2024/2025
2 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

7. Václav Jurečka (pen)
88. El Hadji Malick Diouf

SK Sigma Olomouc
SK Sigma Olomouc

Komentáře (61)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

    Miklos     před měsícem 09.08.2024 19:17 |  
    6 0

    Navázat na evropu 2:0.

  2. Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

    Akuls     před měsícem 09.08.2024 19:35 |  
    7 1

    Hlavní rozhodčí: Jan Petřík
    První asistent: Jiří Kříž
    Druhý asistent: Lukáš Machač
    Čtvrtý rozhodčí: Vojtěch Opočenský
    Delegát utkání: Jiří Trčka
    Delegát svazový: Josef Dvořáček
    VAR: Jan Všetečka
    AVAR: Ivo Nádvorník

    • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

      KarJal68     před měsícem 09.08.2024 22:14 |  
      3 4

      jen AVATAR chybí.

      • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

        Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 10.08.2024 00:08 |  
        10 5

        Člověče, colinsi, neblbni, vždyť se prozradíš. Zatím ses docela držel-

        • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

          Arya     před měsícem 10.08.2024 13:08 |  
          4 4

          No nevím, mně to bylo jasný hned jak jsem uviděla ten nick. :-)

          • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

            Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 10.08.2024 19:49 |  
            3 0

            Já bych s konečným verdiktem počkal až napíše: "S někým si mě pletete, jmenuji se Karel Jalovička, je mi 68 let a jsem lucemburský občan." :-)

      • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

        Akuls     před měsícem 10.08.2024 07:54 |  
        10 1

        Jestli se nepletu, tak v sezóně 1997/98 v derby na Spartě pustil jistý pomezní rozhodčí Petr Petřík (otec dnešního pana sudího Jana Petříka) v 85. minutě jasný ofsajd Lokvence, který následně vyrovnal na konečných 1:1. Po zápase to zdůvodnil tím, že právě přešlapoval z jedné nohy na druhou a že mu ofsajd, který jasně prokázal televizní záznam, tím pádem utekl!!! Bohužel tehdy VAR neexistoval, ale hodil by se. Na úvodní gól Vágnera totiž odpověděl hlavní rozhodčí Vidlák vymyšlenou penaltou po faulu Vlčka na Baranka 0,5 m před vápnem. Naštěstí zafungovala stará fotbalová pravda, že nespravedlivé penalty se často neproměňuji a Radek Černý tehdy penaltu Lokvencovi chytil.

        • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

          Narmer     před měsícem 10.08.2024 09:04 |  
          8 8

          Vzorový příklad toho,proč nešlo v 90letech vyhrát víc než jeden titul.
          Ale někteří jako necich to nemůžou pochopit...

          • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

            kostelnivlajka     před měsícem 10.08.2024 12:36 |  
            4 9

            Brekot..a nesmysl

            • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

              Narmer     před měsícem 10.08.2024 15:01 |  
              6 2

              Nesmysl je,že SLAYER hrajou treash metal ...)
              Tyhle kecy o brekotu jsem od rudejch poslouchal hodně často a jen pár z nich
              mi řeklo,že je to naše vina,že nejdeme do rozhodčích jako oni.
              Ty víš velký prd,co se v tý době dělo...

              • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

                kalex     před měsícem 10.08.2024 17:29 |  
                4 1

                Co by se dělo. Cinklé jara se děly. To fakt není brekot. Dodnes nepochopím, že se to zametlo pod koberec.

              • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

                kostelnivlajka     před měsícem 11.08.2024 01:57 |  
                0 3

                Po revoluci jsem byl hodně aktivní, stejně jako před revolucí, jezdil sem eden plus venkovní mače, vše nahráno, několikráte puštěno. V tý době sis možná ve škole dělal poznámky , jak založit webovky...na rudý ti seru, slavia hrálo to na co měla a to byl jedinej titul 96....

                • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

                  Narmer     před měsícem 11.08.2024 14:12 |  
                  1 1

                  Jelikož je znát z tvých komentářů,že jsi dost agresivní člověk,
                  tak si dovedu představit v čem jsi byl aktivní...
                  A to,že jsi neměl info o zákulisnim dění jako spousty slávistů je tristní.

        • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

          kalex     před měsícem 10.08.2024 12:16 |  
          8 1

          Baranek by taky potřeboval dělo mezi světla za ty jeho provokace při každém derby. Zmrd.

          • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

            Narmer     před měsícem 10.08.2024 13:17 |  
            3 3

            A to jsi toho blbečka nezažil jako hosta v restauraci.
            Bohužel se s ním kamarádili Doškové ...

            • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

              kostelnivlajka     před měsícem 11.08.2024 01:59 |  
              0 4

              Tak si ho proplesknul, nebo tady jenom děláš machra?

              • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

                Narmer     před měsícem 11.08.2024 14:06 |  
                1 1

                To,že napíšu osobní zkušenost s Baránkem znamená,že machruju?
                Proč bych měl ho měl mlátit?To je asi tvůj životní styl...
                Ty chlapče nejsi v pohodě...

                • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

                  kostelnivlajka     před měsícem 11.08.2024 15:27 |  
                  0 3

                  Děkuji za info...

  3. V EP

    Slávista 51     před měsícem 09.08.2024 19:38 |  
    2 5

    mužstvo ukázalo, co umí - takže doma to musí zopakovat, že !

    • Re: V EP

      KarJal68     před měsícem 09.08.2024 22:16 |  
      3 3

      Předpokládám, že další blamáž s Olomoucí doma nepřipustíme.

  4. Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

    tonii     před měsícem 09.08.2024 21:23 |  
    4 0

    Co myslíte, bude Jurásek v základu?

    • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

      levap     před měsícem 09.08.2024 21:43 |  
      14 3

      Obávám se, že ne. Ale on potřebuje hrát a hrát.

      • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

        tonii     před měsícem 10.08.2024 00:52 |  
        5 0

        Já bych si i tipnul že bude v základu, ale člověk nikdy neví :)

      • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

        Pedro50     před měsícem 10.08.2024 08:20 |  
        2 4

        Hostovačka

  5. Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

    KarJal68     před měsícem 09.08.2024 22:12 |  
    6 5

    Předpokládám, že se sestava protočí, takže přide řada na Filu s Chytilem, vrátí se Holeš, bude hrát Bořil i jurásek.
    Tipl bych si Kinský - Bořil Ogbu Holeš - Prebls Oscar - Diouf Bužek Jurásek - Fila Chytil


    Komentář byl uživatelem upraven (09.08.2024 22:15) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

      Pedro50     před měsícem 10.08.2024 08:19 |  
      7 4

      Doma proti Sigmě na tři DZ?

  6. Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

    Petr9608     před měsícem 10.08.2024 04:23 |  
    8 1

    Zajímavý. že od 17h se bude hrát BOH - SPA.

    Přijde mi, že dřív by to neprošlo.

    Tak asi před zápasem opatrnost.

    • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

      Slávista 51     před měsícem 10.08.2024 05:32 |  
      14 3

      Fandit budeme samozřejmě Bohemce, že.

      • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

        Leksel     před měsícem 10.08.2024 15:00 |  
        8 1

        Proti Spartě fandím fšem.

  7. Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

    lantsmit     před měsícem 10.08.2024 08:07 |  
    2 8

    EDIT: omlouvám se, patří do off topicu, prosím kdyžtak o přesun příspěvku tam

    A z Kvasnicovo provize zatím nebude nic. “Měly” kolem něho kroužit kluby z top lig, snad, dokonce snad z Premier league a nakonec je z toho jenom americká Minnesota.

    Před třemi týdny Luděk Mikloško, sportovní ředitel Baníku, na předsezonní tiskové konferenci ohledně budoucnosti Tomáše Riga prohlásil: „Píše se o něm, mluví, ale momentálně nemáme žádnou oficiální nabídku. Zatím jsou to jen řeči.“

    https://isport.blesk.cz/clanek/450744


    Komentář byl uživatelem upraven (10.08.2024 08:10) . Zobrazit původní komentář

    • Re: A

      Slávista 51     před měsícem 10.08.2024 10:43 |  
      3 7

      Jo, to by bylo hezký,
      ale na co se dalším soupeřům předvádět, když na 3body stačí i
      1 : 0, že.

  8. Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

    Slávista 51     před měsícem 10.08.2024 12:33 |  
    2 15

    Zase jsou tady dovedové, co si zřejmě nepřejí výhru Slavie !

    • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

      Slávista 51     před měsícem 10.08.2024 14:13 |  
      2 9

      Jo, jsou.

      • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

        SLAVIESTA     před měsícem 10.08.2024 15:15 |  
        4 2

        Jak se to pozná?

      • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

        Myšák     před měsícem 10.08.2024 15:32 |  
        11 2

        To bych neřekl, ale nezlob se, ty někdy píšeš ptákoviny.

        • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

          SLAVIESTA     před měsícem 10.08.2024 15:52 |  
          6 2

          Někdy?

  9. Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

    navzdyslavia     před měsícem 10.08.2024 15:03 |  
    5 0

    Tak jsem zvědav na dnešní sestavu a střídání kolem 60 minuty. Uvidíme zda někoho bude JiT šetřit na úterní zápas. Minule jsem úspěšně tipoval s Unionem 3:1. Tak dnes budu skromnější a tipnu 2:0.
    Dnes by mohla Bohemka urvat nějaký body doma ....

  10. Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

    Leksel     před měsícem 10.08.2024 15:04 |  
    11 0

    Ten jarní zápas byl hororovej, tak doufám v klidnější průběh.

    • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

      pipe1980     před měsícem 10.08.2024 15:52 |  
      3 11

      No, může to být zajímavé. Jsem strašně zvědavej na sestavu. Já si myslím, že musíme ohromně upřednostnit odvetu s Unionem. Uvidíme, jestli se s touhle variantou pracovalo dlouho dopředu a "náhradníci" jsou připravení převzít odpovědnost. Teoreticky by mělo být možné vycházet ze zápasů v Rakousku, kde můžeš vzít to co fungovalo a díky tomu že Holeš nehrál kvůli redce, tak to můžeš vzadu zpevnit Holešem který si potřebuje zahrát a Bořilem který asi není volbou do základu v Evropě, čímž tam dostaneš zkušenosti a klid.

      Je otázka jestli nechat odpočinout Kinského a dát tam Mandyho ať jenom netrénuje, ale to záleží asi na tom, co Tondovi vyhovuje víc, jestli si třeba i bude chtít sednout, případně odpočinout i fyzicky a nebo jestli raději využít tu vlnu na které si jede. To jsou věci které si brankáři se Štěpánem Kolářem vyhodnotí. Takže

      Brankář
      Bořil, Holeš, Chaloupek/Ogbu, Tomič/Doudis

      jak je na tom Chaloupek víme někdo? Proti Podbrezové odehrál poločas, proti Žilině nenastoupil a od tý doby je vedený jako zraněný.
      záloha je složitější, Wallem se evidentně postojem vyřadil z týmu, Dominik Pech, nebude na něj taková situace moc? Botos? Je to vhodná chvíle? Vorlický může hrát od začátku, vydrží víc jak poločas?

      Jurásek/Schranz, Botos/Bužek, Oscar, Douděra/Jurásek to je těžký postavit

      Naopak útok je easy Fila, Chytil, Schranz, Jurásek tam si jenom vybereš co se ti hodí jak se to stavělo zezadu

      • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

        ojlodea     před měsícem 10.08.2024 16:03 |  
        15 0

        Botos je dobrý nápad...jen nevím, jestli to z Karviné stihne.

        • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

          pipe1980     před měsícem 10.08.2024 16:16 |  
          8 3

          :-))
          Já jsem klaun

      • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

        Myšák     před měsícem 10.08.2024 16:17 |  
        2 4

        Schranz a Douděra jsou úplně z formy.

        • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

          pipe1980     před měsícem 10.08.2024 18:22 |  
          2 2

          Tady máš odpověď nad sebou prosímtě, nějak jsem se rozjel a napsal to dohromady k Radkovi

      • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

        o5aradecek     před měsícem 10.08.2024 17:41 |  
        5 1

        Zápas v Belgii bych rozhodně neupřednosnil, obzvlášť, když to ještě není poslední předkolo (pak nás čeká ještě jeden těžší soupeř, než Union). Letošní mistr jde přímo do LM a my si nesmíme dovolit ztrácet body, takže dnes v plné palbě.

        • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

          pipe1980     před měsícem 10.08.2024 18:20 |  
          1 3

          O tom jestli je Fenerbahce nebo Losc Lille těžší soupeř než Union by se dalo podle mě diskutovat. Ale to se dá asi řešit až po odvetě. Uvidíme nakolik se dokážeme přiblížit výkonu, respektive převaze kterou jsme měli v prvním zápase. Já bych řekl, že jsme soupeře hodně zaskočili a že odveta bude vypadat úplně jinak, protože soupeř prostě musí přijít s něčím jiným.

          A pokud po zápase s Unionem napíšeš, že je Schranz z formy, tak jako sory, o tom se ani diskutovat nedá. Běž to říct Machidovi, Puertasovi a Leysenovi, kteří proti němu hráli, že je Ivan úplně z Formy.
          :-)))) sory kámo, ale to je fakt kravina.


          Ale i dnešní zápas napoví, jdu se hodit do gala a vyrazím. Dopovíme to po zápase.

          • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

            o5aradecek     před měsícem 10.08.2024 18:43 |  
            2 1

            Jde o to, že když přejdeme přes Union, stále budeme mít jen holuba na střeše. Kdežto v lize leží jistota LM, takže bych ji neupozadil.

            O Schranzovi jsem nenapsal půl slova, to si mě s někým pleteš.

            • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

              pipe1980     před měsícem 10.08.2024 19:11 |  
              1 2

              nepsal no já vím

      • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

        japoko     před měsícem 10.08.2024 18:29 |  
        2 2

        Jestli jsi ve své vznešenosti neregistroval, tak Botos je drobet v Karviný, stratégu!

        • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

          pipe1980     před měsícem 10.08.2024 18:38 |  
          0 4

          V mé vznešenosti se mi to úplně vykouřilo z hlavy. Už mi v tom vymáchal čumák kolega ojlodea, nevím proč na to upozorňuješ. Komu tim prospěješ :-)

          Vtipný na tom je, že jsem to tady dost řešil, že mi to nepřijde vhodnej klub na hostování pro něj, takže ne že bych to jako úplně přehlídka, což se může stát, je toho hodně. Ale věděl jsem to a vypustil jsem to.

          Hele třeba ho za tejden budu spát do základu proti teplákům

  11. Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

    SLAVIESTA     před měsícem 10.08.2024 15:27 |  
    8 1

    Zahrajme konečně v lize, jak to umíme v Evropě!

  12. Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

    Myšák     před měsícem 10.08.2024 17:46 |  
    4 2

    Klokan vede 1:0!!!

    • Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

      Slávista 51     před měsícem 10.08.2024 17:56 |  
      1 3

      Furt ještě dobrý - udržet !

  13. Bohemians - sralta

    Myšák     před měsícem 10.08.2024 18:24 |  
    3 3

    Jak může slávista dát palec nahoru, když napíšu, že sralta vyrovnala? To mi hlava nebere, jedině, že by tu byli nějáci recesisti, nebo, nebo pátá kolona!?

    • Re: Bohemians - sralta

      M@rvin     před měsícem 10.08.2024 18:35 |  
      10 3

      Já ti nedal žádný palec, ale osobně bych byl rád, kdyby sis v diskuzi pod článkem Slavia - Olomouc strčil tvůj soukromý online přenos rudé bubenče víš kam...

      • Re: Bohemians - sralta

        Myšák     před měsícem 10.08.2024 18:40 |  
        2 2

        Snad se tak moc nestalo, pane, omlouvám se!

        • Re: Bohemians - sralta

          M@rvin     před měsícem 10.08.2024 18:48 |  
          4 1

          Samozřejmě nestalo, ale je tu off topic, který k tomu slouží.

    • Re: Bohemians - sralta

      Slávista 51     před měsícem 10.08.2024 19:05 |  
      1 1

      TO JE STEJNÝ,
      když napsána potřebná výhra Slavie a palců dolů, je tam nepočítaně !

  14. Bohemians-sralta

    Myšák     před měsícem 10.08.2024 18:36 |  
    1 0

    Konec všem nadějím, příště!:-)))

  15. Re: Ve 4. kole doma proti Olomouci

    pipe1980     před měsícem 10.08.2024 19:13 |  
    2 2

    Vy se mě tlemíte, že jsem dal do základu Botose kterej je v Karviný, ale kromě týhle bejkárny jsem napsal stejnou sestavu jako trenéři.

    A Myšáku, tebe ztrestá Doudis za tu drzost golem.