Liberec s novým majitelem Kaniou a sportovním ředitelem Nezmarem rozjel velmi ambiciózní projekt, ačkoliv osobně letní změny na severu Čech vnímám jako zaměřené na budoucnost než na okamžitou kvalitu (změn v kádru je příliš mnoho a posily jsou příliš mladé, aby podávaly okamžité a stabilně kvalitní výkony). Nicméně U Nisy je pro favority vždy horká půda, čemuž odpovídal i skoro vyprodaný stadion (z nemalé části ale díky slávistům, takže se nedalo hovořit o čistě nepřátelském prostředí pro tým).
V prvním poločase byla na domácím Slovanu jasně vidět extra motivace v prvním velkém zápase pod novým majitelem. Slavia navíc na entusiasmus domácích nedokázala reagovat. Měla velké problémy s pohyblivostí soupeře ať už v podobě zachytávání náběhů za obranu, tak v podobě presinku na naši rozehrávku. Ta se nám vůbec nedařila a v až nevídané míře jsme se uchylovali k nákopům. Při nasazení Chorého v základní sestavě by to nemusela být neúčinná alternativní strategie, nicméně sehranost tohoto plánu se ukázala jako téměř nulová. Nákopy byly velmi nepřesné a když už výjimečně Chorého našly, tak vůbec neměl podporu spoluhráčů (kterou by měli zajišťovat v tomto rozestavení zejména Schranz a Provod).
Aktivní jsme nebyli ani směrem dopředu při hře bez míče a naše sotva polovičatá snaha o presink (kam se poděl totální fotbal?) nedělala rozehrávce domácích problémy. Výsledkem byla převaha domácích, která ale díky zbrklosti jejich mladých hráčů a naší individuální kvalitě vedla jen k jediné vyložené šanci, při které nás výborně podržel Kinský. A když životní střelu trefil z těžkého odraženého míče po rohu Diouf, tak šla Slavia do šaten dokonce za vedení 1:0, ačkoliv za sebou měla jeden z herně nejhorších výkonů za poslední roky.
Druhá půle už byla klidnější a méně zajímavá. Na Liberci se projevilo enormní úsilí vložené do prvního dějství. Slavia se nakonec s postupem času spokojila s údržbou těsného náskoku před snahou potvrdit vedení. Pragmatický přístup se nám nakonec vyplatil a dá se říct, že jsme zápas bez výraznějších problémů dotáhli do vítězného konce (i díky dvojici mizerně rozehraných standardek na krátko od domácích v nastaveném čase).
Co si tedy ze šlágru 3. kola odnést? Hlavně tři body do tabulky, které jsou v naší situaci zásadní. Je třeba říct, že proti nám stál velmi dobře připravený a motivovaný soupeř, který podal rozhodně lepší výkon než Slovácko, se kterým jsme body ztratili. Vyzdvihnout pak musím brankáře Kinského, který nás podržel a zatím působí jako jistota v brance, kterou tým k úspěchům nutně potřebuje (nicméně to musím zaklepat, protože jde pořád o malý vzorek zápasů). A vůbec pro celou obrannou fázi jsou tři nuly za sebou výborným vstupem do sezony. Zatím dozadu působíme kompaktně a mnohem méně křehce, než tomu občas v minulosti bývalo (Santos, Ousou, protežovaný Kolář po zranění v brance...). Směrem dopředu, kde se od Slavie v lize očekává dominance, to ale zatím dobré není. Z mého pohledu se dost pereme s rozestavením 3-4-3 a tudíž početně oslabeným středem zálohy. Příliš se nám nedaří konstruktivní rozehrávka, při zjednodušeném přechodu pak narážíme na nesehranost útočného trojzubce (čemuž nepomáhá ani zatím pravidelná rotace na hrotu). Zkrátka v Liberci to vypadalo, že v tomto směru čeká trenéry práce jako na kostele, přičemž nás už ve středu čeká předkolo Ligy mistrů. Snad nám pomůže domácí prostředí, ve kterém se prezentujeme mnohem sebevědoměji...
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Antonín Kinský - 8 - Přechod do velkého týmu, kde nemá tolik práce, ale zároveň musí v klíčový okamžik podržet, zatím zvládá na výbornou. V Liberci byl pro naši výhru klíčovým mužem, když výborně (ideální postavení plus reflex) vychytal velkou šanci Nyarka. Kromě toho chytil i nepříjemnou střelu zpoza vápna a celkově působil velmi jistě a konstruktivně při rozehrávce.
Tomáš Holeš - 5 - V první půli nás Liberec přehrával a Slavia měla problémy při rychlém přechodu soupeře. Nedá se ale říct, že by obrana úplně hořela. Ve druhé půli už hrála jistě. Celkově jsem ale nebyl spokojen s rozehrávkou, kterou hrajeme hlavně přes krajní stopery. Nákopů bylo moc a byly nepřesné.
Igoh Ogbu - 6 - V největší šanci soupeře mu frnkl Nyarko, ale byla to pro Ogbua nelehká situace. Jinak potvrdil svou dominanci ve vzduchu, čímž nám výrazně pomohl a vzduchem se Liberec do tlaku nedostával v podstatě vůbec.
Jan Bořil - 5 - Platí podobné jako u Holeše. Dozadu zápas zvládl. Občas trochu nestačil rychlostně (ale Nyarko a spol. byli v tomto směru top), jindy ale prokázal zkušenosti dobrým čtením hry. Očekával bych od něj ale lepší a přesnější rozehrávku, s čímž měl problém už na Slovácku.
Lukáš Masopust - 5 - Při absenci Douděry naskočil po zranění rovnou do základu, s čímž jsem souhlasil. Masopusta považuji za lepšího hráče než Tomiče. Svůj part v těžkém zápase zvládl a odvedl standard.
Oscar Dorley - 5 - V prvním poločase se mi hra středu zálohy vůbec nelíbila. Rozehrávka se nám nedařila, soupeř navíc při rychlém přechodu několikrát středem prošel jako nůž máslem. Oscar navíc nesmyslnou přihrávku z metru do oblasti rozkroku zavařil spoluhráči ve vápně. Ve druhé půli už to bylo o něčem jiném. Oscar působil s míčem sebevědomě, jak to známe.
Filip Prebsl - 5 - V první půli se Slavia hledala, Hlavatý s Ichou přehrávali Prebsla s Oscarem. Je ale třeba říct, že měli lepší podporu v podobě rozehrávky od stoperů i lepší náběhy spoluhráčů z útoku. Prebsl alespoň velmi pohotově střílel ve vápně, z čehož byl roh a následná branka Dioufa. Ve druhé půli Liberci částečně došly síly a i náš střed zálohy působil mnohem jistěji.
Malick El Hadji Diouf - 7 - Životní ránou rozhodl zápas. Odražený míč měl v těžké pozici a částečně z boku ho trefil neskutečně čistě a přesně. Wow, raketa a spolu s nůžkami Klimenta z 1. kola hned kandidát na nejhezčí gól sezony! I jinak patřil k lepším hráčům. Nepůsobil zakřiknutě, nebyl alibistický, i když akce mu ne vždy vyšly. Doufám, že od trenérů už bude mít větší podporu než na jaře po nevydařeném zápase v Miláně.
Ivan Schranz - 4 - Nevýrazný výkon. Schranz se sice snažil, ale součinnost s Chorým nebyla na dostatečné úrovni. Při dlouhých nákopech by měl útočníka mnohem víc podpořit dobrým náběhem, aby mohl být míč sklepnut do křídla. I směrem dopředu byl Schranz méně výrazný než Provod. Potvrzuje se, že Ivan nám hru moc tvořit nebude, že spíš potřebuje kvalitní servis spoluhráčů, který následně zvládá přetavit v branky ve vápně.
Tomáš Chorý - 5 - Zatím ve Slavii ukázal dvě slušná střídání, teď dostal šanci v základu. Točení útočníků bez hierarchie se mi nelíbí, nicméně nic proti jeho nasazení v Liberci jsem neměl - dal se očekávat urputný zápas se souboji. Chorý nebyl tak ve hře jako při zmiňovaných střídáních, nicméně to bylo hlavně kvůli velmi nepřesné rozehrávce Slavie. Když už na něj nákop mířil, tak si vedl dobře. Potřeboval by lepší podporu spoluhráčů, ve hře příliš nebyl.
Lukáš Provod - 5 - Opakuji, že pro mě není hráčem na útočné křídlo. Provod je sice výborný běžec, ale z mého pohledu má jen jednu rychlost a trochu mu chybí zrychlení na pár krocích, navíc se schopností rychlé kličky. V Liberci byl průměrný, Chorého nedoplňoval ideálně, aspoň v pár momentech ale vidět byl. Ve své šanci měl spíš přihrávat než se pokoušet o kličku brankáři.
Christos Zafeiris - 5 - Vrátil se po zranění, což je fajn zpráva. Herně ale vypadal stejně jako na jaře, které se mu nepodařilo. Je vidět, že to chce zlomit, ale emoce a zápal pak ventiluje spíš negativně, což vedlo třeba ke zbytečnému faulu v nastavení.
Daniel Fila - 5 - Slavia se v závěru zaměřila hlavně na udržení náskoku, takže to měl směrem dopředu těžké. Rval se, jednou získal míč přes ležícího soupeře, jednou dostal naloženo od Ševínského (měl se pískat faul a mohla to být i žlutá karta).
Ostatní hráči nejsou hodnoceni. protože hráli příliš krátce.
Komentáře (67)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Myšák před 4 měsíci 04.08.2024 12:01 |Naprostý souhlas, díky Alanore.
Za jakou výhru/při jakém skóre,
Slávista 51 před 4 měsíci 04.08.2024 12:13 |se budou dávat vyšší známky, co - když 3body jsou na to málo, no ?
Re: Za jakou výhru/při jakém skóre,
Alanor (admin) před 4 měsíci 04.08.2024 12:23 |Vždycky beru v potaz jak výsledek, tak výkon. Známky tak jsou vzhledem k důležitým 3 bodům ještě vysoké vůči předvedené hře.
Výkon za mě nebyl lepší než na Slovácku (naše xG ostudných 0,17!). První půle za mě velmi slabá - bez sebevědomí i pohybu. Druhá byla nudná a z fotbalového hlediska nepříliš zajímavá (oboustranně bez šancí). Ale oceňuji, že jsme si celkem bez problémů uhráli to, co jsme potřebovali, i když na druhou stranu si Liberec svým zhoršeným výkonem říkal o doražení.
Ostatně kdyby se hodnotilo jen podle výsledku, tak si člověk může napsat škálu, jaké body za jaký výsledek proti jak silnému soupeři, a automaticky dle toho přiřazovat známky, ne? A tato rubrika by postrádala jakýkoliv smysl.
Komentář byl uživatelem upraven (04.08.2024 12:25) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Vždycky beru v potaz jak výsledek, tak výkon. Známky tak jsou vzhledem k důležitým 3 bodům ještě vysoké vůči předvedené hře.
Výkon za mě nebyl lepší než na Slovácku. První půle za mě velmi slabá - bez sebevědomí i pohybu. Druhá byla nudná a z fotbalového hlediska nepříliš zajímavá. Ale oceňuji, že jsme si celkem bez problémů uhráli to, co jsme potřebovali, i když na druhou stranu si Liberec svým zhoršeným výkonem říkal o doražení.
Ostatně kdyby se hodnotilo jen podle výsledku, tak si člověk může napsat škálu, jaké body za jaký výsledek proti jak silnému soupeři, a automaticky dle toho přiřazovat známky, ne? A tato rubrika by postrádala jakýkoliv smysl..
Skrýt původní komentář
Re: Za jakou výhru/při jakém skóre,
SLAVIESTA před 4 měsíci 04.08.2024 12:27 |100% souhlas s tím, že známky jsou k předvedené hře ještě vysoké.
Re: Za jakou výhru/při jakém skóre,
mig52 před 4 měsíci 04.08.2024 14:21 |A nesouhlas s tím, že se Alanor, který je jinak skvělý, bojí jít do hodnocení trenérů, kteří jsou přece součástí mužstva, byť po pažitu v kopačkách nepobíhají.
Re: Za jakou výhru/při jakém skóre,
1zippo1 před 4 měsíci 04.08.2024 14:48 |Při čtení Tvého výplodu jsem zlomil hůl nad naším školstvím definitivně...-(((
Re: Za jakou výhru/při jakém skóre,
mig52 před 4 měsíci 04.08.2024 15:02 |:-))))), za 10 bodů
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
EsoRimmer před 4 měsíci 04.08.2024 13:20 |S hodnocenim souhlasim, ted nas nas ceka skoro zapas roku. Co se v mych ocich porad nedari je vytvoreni nejake kostry toho co chceme hrat.
Nesedi mi moc 5-2-3.. kdy dva stredni zaloznici jsou hodne defenzivni, takze hrajeme prakticky na 7 obrancu. Pritom pradoxne mame snad nejlepsi vyber do utoku, co si SKS pamatuji. Hodne jsme odstoupili od totalniho fotbalu, nemame ten presing a spise mi ted prijde, ze hrajeme styl ala Chelsea pod Mourkem x let dozadu.. fotbal na 1:0.. a to me se osobne nelibi.
Mam radost z tri bodu a vlastne i ze vstupu do sezony a nemam byt negativni, vim to, ale porad tvrdim, ze dobry trener vybere styl a do neho vybere hrace, ktere to nauci hrat a oni mu veri. To u nas uz 3 roky postradam. Mame 4 utocniky cislo jedna? Hrajeme nakopavane balony bez doplneni, jaky styl fotbalu ted SKS chce hrat? Mame jedineho hrace 1:1 Juraska o kterem rikame generacni talent a moc nehraje. Provod zahraje za repre zivotni turnaj ve stredu zalohy a my ho zase dame na kridlo. Koupime Zimu a hraje na stoperu Boril. Dalsi vec co se opakuje je pocet zraneny, kazdy rok porad dokola.
Nechci zase delat toho chytreho, ktery fotbal nikdy poradne nehral, ale bojim se...
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
habroš před 4 měsíci 04.08.2024 20:47 |Chtel jsem napsat svuj vlastni prispevek o absenci totalniho fotbalu (predesel me Alanor), chtel jsem psat o tom, ze je mi divne, ze na ME byl Provod nejlepsim hracem, ale ve Slavii na pozici, kterou mu urcil JiT, se mi moc nelibi (predesel jsi me ty), chtel jsem si tady zaplakat nad urovni a kvalitou nasi hry. Ale pockam do dalsi stredy - pokud postoupime, bude verit, ze JiT vi co dela. Poku nepostoupime a hra bude vypadat jako posledni 3 zapasy, pak prestanu JiT verit.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
japhy před 4 měsíci 04.08.2024 13:21 |Alanor přísnej, ani já jako nespokojenec s nakopávanou bych neřekl, že nejhorší výkon za poslední roky. Ale bída to byla každopádně.
Ale např. snaha o presink byla podle mě za poslední dobu snad největší, ale pořád to byla spíš jen snaha. Zajímal by mě pohled očitých svědků, jaká byla při presinku vzdálenost našich útočníků a stoperů, protože z telky to nevidno. Mě se zdálo, že obrovská, uprostřed díra a kdykoliv si tam liberečák sběhl, byli jsme za blbce.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
EsoRimmer před 4 měsíci 04.08.2024 13:25 |Jenze to je prave ten presing, ze musi vsichni.. ne vybehnout jeden dva a za nima 30 metru dira.. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Amos Kl před 4 měsíci 04.08.2024 14:43 |Byli jsme na místě. Presoval Chorý a dva max tři hráči. Ostatní pak byli hrozně daleko. V tom vidím příčinu toho, že presink nebyl úspěšnější. Na místě také bylo vidět, že Holeš je z formy, Jeho nákopy snad ani jednou nenašly spoluhráče. A potvrzuji, že Chorý makal, ale neměl podporu. Dost mě mrzí chování TS vůči němu. Ať bylo, co bylo, nyní je naším hráčem a nezaslouží si ty pokřiky. Je mi to líto a píši to i s tím, že vím, že od skalních dostanu čočku. Já Chorého také neměl nikdy rád. Ale lepší útočník na trhu nebyl a zatím maká asi nejvíc z těch, co jsou na hřišti. A ještě k Béřovi, v reálu jsem byl na všech zápasech od Slovácka - vždy Bořil řídil obranu a je to hlavně jeho zásluha, že to klape. A Ogbu zatím za ty tři zápasy snad jediná chyba. Poslední věc - všichni vidí, že 3 4 3 nám nesedí. Změna na 3 5 2 by nám moc pomohla. Mohl by hrát Bůžek Zefeiris či Vorlický a naší hře by to pomohlo. Tak a teď do mě, přežiju to. Už jsem za těch 34 let se Slávií přežil mnohé... :)
Komentář byl uživatelem upraven (04.08.2024 15:16) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Byli jsme na místě. Presoval Chorý a dva max tři hráči. Ostatní pak byli hrozně daleko. V tom vidím příčinu toho, že presink nebyl úspěšnější. Na místě také bylo vidět, že Holeš je z formy, Jeho nákopy snad ani jednou nenašli spoluhráče. A potvrzuji, že Chorý makal, ale neměl podporu. Dost mě mrzí chování TS vůči němu. Ať bylo, co bylo, nyní je naším hráčem a nezaslouží si ty pokřiky. Je mi to líto a píši to i s tím, že vím, že od skalních dostanu čočku. Já Chorého také neměl nikdy rád. Ale lepší útočník na trhu nebyl a zatím maká asi nejvíc z těch, co jsou na hřišti. A ještě k Béřovi, v reálu jsem byl na všech zápasech od Slovácka - vždy Bořil řídil obranu a je to hlavně jeho zásluha, že to klape. A Ogbu zatím za ty tři zápasy snad jediná chyba. Poslední věc - všichni vidí, že 3 4 3 nám nesedí. Změna na 3 5 2 by nám moc pomohla. Mohl by hrát Bůžek Zefeiris či Vorlický a naší hře by to pomohlo. Tak a teď do mě, přežiju to. Už jsem za těch 34 let se Slávií přežil mnohé... :) .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
rfslavia před 4 měsíci 04.08.2024 17:49 |kdo piska a schvaluje piskabi na Choryho neni skalni fanda, ale debil co si o sobe mysli, ze je vic nez klub...
výkon
rak (přítel SN) před 4 měsíci 04.08.2024 13:41 |Body podle mně docela odpovídají. Nemyslím, že jsou vzhledem k výkonu nadhodnocené. Představovali bychom si hezčí hru, ale tři body jsou a doufejme, že půjdeme herně po přípravě postupně nahoru. Bylo tomu tak i v minulosti.
Ty přípravy obecně nemáme dobře vyladěné na vstupy do sezóny, možná ještě hůře tu zimní. Teď to tedy bylo komplikované dost reprezentanty.
Jsem zvědav na středu a trochu obavy mám. Ti Belgičané jsou určitě o dost lepší než jméno jejich týmu. Každý zná hlavně Anderlecht.
Je hodně dobře, že to teď nestojí jako ano-ne v Evropě na další sezónu.
Komentář byl uživatelem upraven (04.08.2024 13:44) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Body podle mně docela odpovídají. Nemyslím, že jsou vzhledem k výkonu nadhodnocené. Představovali bychom si hezčí hru, ale tři body jsou a doufejme, že půjdeme herně po přípravě postupně nahoru. Bylo tomu tak i v minulosti.
Ty přípravy obecně nemáme dobře vyladěné na vstupy do sezóny, možná ještě hůře tu zimní. Teď to tedy bylo komplikované dost reprezentanty.
Jsem zvědav na středu a trochu obavy mám. Ti belgičané jsou určitě o dost lepší než jméno jejich týmu. Každý zná hlavně Anderlecht.
Je hodně dobře, že to teď nestojí jako ano-ne v Evropě na další sezónu..
Skrýt původní komentář
Re: výkon
Radek097 (přítel SN) před 4 měsíci 04.08.2024 15:44 |Kdyby nebyl v Belgii nespravedlivý systém, že body ze základní části se dělí dvěma, tak minulý rok brali titul. Ligu vyhrál Club Bruggy, který po základní části ztrácel 19 bodů na první Union, ale jelikož v nadstavbě získal o 10 bodů více než Royale Union... tak jim to stačilo k titulu. Nespravedlnost.
Re: výkon
rak (přítel SN) před 4 měsíci 04.08.2024 17:19 |Ten systém je opravdu špatný. Nelíbí se mně žádný systém, kde se dlouho hraje víceméně jen o nasazení do krátké závěrečné fáze a jinak o nic. Typicky hokej. Trošku už to bylo i na Euru, kdy postupovalo hodně mužstev. Při všech nadávkách mně ta naše nadstavba nepřipadá špatná.
Re: výkon
KarJal68 před 4 měsíci 04.08.2024 19:33 |jakákoli nadstavba je nesmysl. kde se hraje v top 5 ligách?
Re: výkon
Hesmir (přítel SN) před 4 měsíci 06.08.2024 12:02 |v tom případě zrušme druhou ligu, a rozšířme tu naši první na 20 týmů. Ty dva co by každý rok padaly by byly vysmáté, protože by byly tradiční jojo. Ve dvojce by totiž potáhnutím z třetí nebyl nikdo jiný kdo by měl urobveň na hru o postup.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
záplata před 4 měsíci 04.08.2024 15:50 |Musím vyzdvihnout Alanorovo zhodnocení průběhu zápasu, které podle mě odpovídá realitě. Škoda, že od našeho trenéra slyším trochu něco jiného, nevidí, nechce vidět nebo nechce do novin mluvit, poslední dobou mu nerozumím.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
SLAVIESTA před 4 měsíci 04.08.2024 17:36 |Bohužel, místo reálného zhodnocení výkonu mužstva a aspoň občas taky něco o sobě, v čem se zmýlil, co bylo třeba udělat jinak, se pustí vždy do jalového žvanění, prokládané oceňováním soupeře( člověk by pomalu myslel, že jsme právě porazili Real a ne Liberec) které by šlo nasadit po každém zápase. Na tiskovku jsem se díval po delší době a mám zase na dlouhou dobu pokoj.
Hodnocení slávistů
Flame před 4 měsíci 04.08.2024 17:49 |Zdravím všechny,
fotbal nemá logiku, opravdu jeden z našich nejslabších výkonů a tři body proti silnému libovci. Trochu nevím co vlastně chceme hrát, pokud nákopy na hrot, tak musí mít patřičnou přesnost a součinnost dalších hráčů při sklepávaných balonech, které Chorý opravdu umí. Potřeboval by spolupráci jako se Šulcem, tam jim to fakt klapalo.
Toho chlapa jsem opravdu neměl rád, nicméně nyní hraje až moc opatrně, v zápase ani jednou nefauloval(a nevybavuji si ani jeho fauly v předchozích zápasech) a myslím, že je to na škodu. To sralťanský prase ševínský potřebovalo srovnat a ochutnat svojí medicínu, do Chorého šel jako prase a některé jeho zákroky si říkaly o kartáč.
Komentář byl uživatelem upraven (04.08.2024 17:51) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Zdravím všechny,
fotbal nemá logiku, opravdu jeden z našich nejslabších výkonů a tři body proti silnému libovci. Trochu nevím co vlastně chceme hrát, pokud nákopy na hrot, tak musí mít patřičnou přesnost a součinnost dalších hráčů při sklepávaných balonech, které Chorý opravdu umí. Potřeboval by spolupráci jako se Šulcem, tam jim to fakt klapalo.
Toho chlapa jsem opravdu neměl rád, nicméně nyní hraje až moc opatrně, v zápase ani jednou nefauloval(a nevybavuji si jeho ani fauly v předchozích zápasech) a myslím, že je to na škodu. To sralťanský prase ševínský potřebovalo srovnat a ochutnat svojí medicínu, do Chorého šel jako prase a některé jeho zákroky si říkaly o kartáč.
.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů
obiwan před 4 měsíci 04.08.2024 21:32 |Ševinský je dobytek, nechápu, že mu nepískli ten faul na Filu, tam nebylo o čem mluvit, vůbec nešel po míči a Filu, který ho neviděl, úmyslně trefil...
Re: Hodnocení slávistů
foe před 4 měsíci 05.08.2024 05:34 |Za mě pochvala pro Choreho, že se nenechal unést a neoplacel, jsem rád, že má víc rozumu než všichni "naši" piskalove dohromady. Kartáč pro Sevinskeho měl přijít v podobě žluté karty od rozhodčího.
Re: Hodnocení slávistů
Flame před 4 měsíci 05.08.2024 19:40 |Kartáč jsme říkali ž. a č. kartám za mojí fotbalové minulosti :-)
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Alfabet před 4 měsíci 04.08.2024 18:18 |Nic proti Staňkovi, moc mu přeji úplné uzdravení, ale: To muselo dojít k této krizi, aby náš tým řídících odborníků vzal v potaz kvality Antonína Kinského? Moc nescházelo a mohl být pro nás ztracený. Přitom je to gólman "zadarmo"!
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Slávista 51 před 4 měsíci 04.08.2024 19:08 |TAK TO OBČAS BÝVÁ -
všechno špatný, je k něčemu dobrý, že !
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Mesiaš před 4 měsíci 04.08.2024 19:33 |Nic překvapivého pod Trpišovským...
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
denydzlSKS před 4 měsíci 04.08.2024 20:57 |Podle mne teda Staněk > Kinský.
Tedy naprosto chápu hierarchii před zraněním.
Stejně jako chápu, proč chtěl Kinský odejít.
Tvrdík vysvětloval, že situace byla plánovaná tak, že Kinský přestoupí se zpětným odkupem a Staněk měl slíbený přestup.
Za mňe dobré řešení.
Zároveň tady nevidím, že by z toho vyplývalo, že náš tým odborníků nebral Kinského kvality v potaz, ale chápu…momentálně je v módě se navážet do vedení i do trenérů..
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
lachpresak před 4 měsíci 04.08.2024 18:33 |Zavedl bych hodnocení trenéra, jak za přípravu týmu, střídání a vedení týmu v zápase, tak za pozápasové hodnocení, mám pocit, že JT ztrácí půdu pod nohama.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
lantsmit před 4 měsíci 04.08.2024 18:34 |Další televizní hodnocení, gratuluju.
Bez Kinského hráči v poli průměrná známka 5,16. Za výhru proti takhle silnému Liberci.
Při sedmičkách tedy budem dávat trojku Milánu. Těším se na to.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
KarJal68 před 4 měsíci 04.08.2024 19:16 |Já třeba mám rád sarkazmus, ale nesmí hraničit s hloupostí
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
kupik před 4 měsíci 04.08.2024 18:48 |Dobrej podvečer,přátelé
tak osobně bych hráčům trošku přidal.
Důvod? Liberec byl nachystanej nás o bodíky obrat a při vědomí,že RB hraje večer doma s Teplicema tak mám dojem,že mančaft byl určitou měrou pod lehkou dekou.
Při ztrátě bodů by byl rozdíl už dosti nepříjemnej.
Proto si tý výhry cením a to,že vše nešlapalo jako doma celkem chápu.
Velice nám utíkaly druhý balóny,takovejch ztrát je mi velice líto,často vznikaj zajímavý situace na přečíslení,ale nám jaksi chybí lepší četba hry či snad timing? Možná i rychlejší start na mičudu.Zkrátka lepší fotbalovost.
I tak si zaslouží mužstvo poděkování za veledůležitý 3 body.
naprosto nevděčné hodnocení
Nyrlem před 4 měsíci 05.08.2024 03:39 |Nechápu, proč kdysi nejlepší fanouškovský web vypouští tohle jako názor redakce. Liberec nás překvapil hrou v záloze a dokud se nepřešlo na klasické rozestavení, nevypadalo to vůbec dobře. Ale hráči to ustáli a časem (55. minuta) se projevila totální fyzická převaha. Nevyčítal bych, že po šťastném gólu se naordinuje taktika nedostat gól - Liberec od něj prakticky nic neměl.
Namísto, abychom byli rádi, že se to povedlo uhrát za tři body, zase se tu akorát kope do vlastních řad. Hráči jsou po krátkých dovolených, po zraněních, ale představa místních retardů je, že budou hrát každý zápas jako Barcelona. Kope se nejen do hráčů, ale i do vedení, které je ve srovnání s porovnatelnými kluby úplně jinde.
Nechápu, kde se v Alanorovi bere ta drzost vysvětlovat co je a co není dobře/špatně. Naivitou se může rovnat názorům SPARTu.
Slavie tu byla před tímhle webem a bude i po něm. Skuteční fanoušci budou držet palce svému týmu a lidi,jako je Alanor, kteří šíří blbou náladu kvůli falešným očekáváním si nakonec sednou na prdeli z výsledků. Já o SKS nepochybuji.
Re: naprosto nevděčné hodnocení
Cygnus před 4 měsíci 05.08.2024 06:43 |Nemyslím že se jedná o stanovisko redakce. Jedná se o individuální pohled a tedy logicky subjektivní názor Alanora.
Já si Alanora vážím za to, vůbec do toho jde. Ale připadá mi že už to není stejný Alanor, jako před léty. Kde sám přiznává že je fotbalový 'samouk' (přiznávám se že nevím přesně jak to mám pochopit), změnil se podle mne z vášnivého fanouška občas do fanatika.
Jeho názor 'lidský odpad' na vlastního hráče, který se možná provinil tím že neměl v Spartě odvahu říct že jednal s Slavii, považuji za absolutní dno, na úrovni Gazzy - a pro mne velké zklamání. Lidský odpad je dětský vrah, ale ne náš vlastní hráč. Názor a vysvětlení Alanora že 'klub je všechno' zavání v tomto případě slepým fanatismem.
Beru že Alanor to nemyslí zle, ale mám pocit že občas rychleji mluví/píše než přemýšlí. Viz jeho výkřik že prodej Tijaniho do Plzně je sabotáž za kterou by měly padat hlavy. Opakují že si nesmírně vážím že Alanor s jeho hodnocením dělá práci, kterou málokdo by byl ochotný. Beru že věc hodnocení výkonu hráčů je individuální a subjektivní záležitost - podle mne je například 8 pro Kinského relativně vysoká.
Ale mělo by se také brát v úvahu že jednotlivý hráč se průměrně během zápasu aktivně dotkne sotva 2 minuty s míčem. Je stejně důležité sledovat to, co dělá během ostatních 88 minut. Jak se pohybuje, jak se zapojuje, jak stíní, jak anticipuje. A to je něco co mi osobně v hodnocení chybí. Ale v každém případě můj velký dík za Alanorovou práci.
Re: naprosto nevděčné hodnocení
Radek097 (přítel SN) před 4 měsíci 05.08.2024 14:18 |Alanor dělá to, co tady může každý. Bodově hodnotit tady můžeš hráče po zápase a pokud chceš napsat k jednotlivým hráčům komentář anebo článek, tak můžeš taky. Jeden z adminů ti článek určitě velice rád publikuje.
Na jedné straně mu děkuješ za práci, kterou si s tím dává, abys pak po něm chtěl, aby ke každému hráči napsal text snad o pěti normostranách. To by pak ztrácelo úplný význam, vždyť krátké slovní hodnocení hráče je normální v každém sportovním deníku. Pokud nezůstanou jen u bodů.
Re: naprosto nevděčné hodnocení
mig52 před 4 měsíci 05.08.2024 07:31 |Taktika nedostat gól trvající cca 45 min. ti nepřijde riskantní? Pár vteřin před koncem zatrnulo asi i tobě, teoretiku. Jo a Alanore, nenech se, prosím, odradit tímto a podobnými "odborníky". Drtivá většina si tě váží, že dokážeš být reálný, tedy občas i kritický a ne jen pořád růžový. Jistě, každý občas ulítne, ale na to má právo. Naopak bych se nebál jít s kůží na trh a trošku bych přitvrdil s rozšířením hodnocení o trenérský tým, ke kterému tě mnozí vyzýváme. Byť osobně chápu, proč se ti do toho nechce.
Komentář byl uživatelem upraven (05.08.2024 07:44) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Taktika nedostat gól trvající cca 45 min. ti nepřijde riskantní? Pár vteřin před koncem zatrnulo asi i tobě, teoretiku..
Skrýt původní komentář
Re: naprosto nevděčné hodnocení
Hojik před 4 měsíci 05.08.2024 16:16 |Jen si neumím představit hodnocení trenérů. Vybrali sestavu a provedli střídání. Kdo rozhodne, že jiné volby by byly lepší? To ověření na hřišti už nenastane.
Re: naprosto nevděčné hodnocení
mig52 před 4 měsíci 06.08.2024 06:19 |Kdo?, no přece my, fans!!! A potažmo Alanor, kdyby do toho šel.:-)). Teď vážně. Přece se dá vyjádřit k sestavě, třeba i před zápasem, aby to nevypadalo, že po něm je každý generál. Jak reagoval trenér na trend utkání a zda se mu vydařila střídání a náhradníci šli na hřiště ve správnou dobu vyhodnotíš úplně v pohodě, byť názorové rozdíly mohou být. ( Já si myslím, že posílat Talovierova na šestku s vírou, že v něm najdeme nového Suka byl takový úlet, že hodnocení sestavy by asi nedopadalo dobře. Na druhou stranu, udělat s inženýra 2x krále střelců a jeho zařazování přes nedostatky v kombinaci by u většiny prošlo, neboť ať se to líbí či ne, fotbal se hraje na góly).
Re: naprosto nevděčné hodnocení
doors před 4 měsíci 05.08.2024 08:06 |Vždyť to nemusíš číst, nikdo tě nenutí, zvlášť když je to podle tebe "kdysi nejlepší fanouškovský web".
Re: naprosto nevděčné hodnocení
žbl68 před 4 měsíci 05.08.2024 10:59 |kdysi byla voda vodovatější, obloha modřejší, tráva zelenější (nebo obráceně?) pečená holoubata rostla na stromech vedle banánů a pivo teklo v řekách ... :-)
Re: naprosto nevděčné hodnocení
japoko před 4 měsíci 05.08.2024 09:02 |Takto vypadá bezbřehý optimismus spolu s nepochopením skutečného stavu v klubu.
Re: naprosto nevděčné hodnocení
SLAVIESTA před 4 měsíci 05.08.2024 09:43 |Příspěvky jako je Tvůj škodí daleko víc, než někdy třeba přehnaná kritika. Ta se totiž snaží ukázat nedostatky, aby byly odstraněny. Naopak omlouvání všeho - hráči po dovolené, po zranění, špatný terén, surový soupeř, neobjektivní rozhodčí, návrat z reprezentace, smůla, krátká pauza po minulém zápase, atd. atd. nepomůžou ničemu, naopak. Právě vy optimisté v každé situaci, spokojení s každou holomajznou na hřišti, pokud ji produkuje Slavia, nejste oporou, ale brzdou změn k lepšímu.
Takže k Tvoji urážce - retardi nejsou Ti co chtějí, aby Slavia hrála jako Barcelona, ale Ti co jsou spokojeni se zápasem jako byl ten v Liberci.
Re: naprosto nevděčné hodnocení
žbl68 před 4 měsíci 05.08.2024 10:56 |podle posledního odstavce by se chtělo napsat - Ave, TY.... ale ono to bude spíš R.I.P. ty ... :-)
snad jen... čtvrtek ukáže , znatelně naznačí , jakou cestou se Slavia letos vydá ... věřím v tu správnou vítěznou ...
Re: naprosto nevděčné hodnocení
rak (přítel SN) před 4 měsíci 05.08.2024 11:13 |Nepouštěl bych se takto do Alanora. Je dobře, že to dělá a není třeba s ním vždy souhlasit. Faktem je, že mně ale připadá s časem zakyslejší. A není tady sám. Svým způsobem se na tom projevilo to, jak jsme raketově před pár lety vylétli a chvíli neměli konkurenci. To se ale nedalo čekat, že bude pořád. Liga se vyrovnává a to je v podstatě dobře.
Také se na nás naučili soupeři hrát. Něco padá také na pohyby v kádru, ale úplně bych neřekl, že ustupujeme od svého fotbalu. Je ale potřeba se také dále přizpůsobovat, vyvíjet. Vůbec nesouhlasím s tím, že na to trenérský tým nemá, že by měl odejít, naopak, ale nikdo není dokonalý a všechno se také nedaří. Což asi ne všichni chápou. No, projevuje se to hlavně tady. Většina diváků, kteří chodí na stadion ve stále větším počtu naštěstí nechodí sem a zatím se nenechá otrávit tím "příšerným fotbalem, který hrajeme".
Re: naprosto nevděčné hodnocení
japoko před 4 měsíci 05.08.2024 12:38 |Ale ta "zakyslost", a to nejenom od Alanora, ale s prací a výsledky realizáku přeci přímo souvisí,tedy má velmi racionální jádro!
Re: naprosto nevděčné hodnocení
žbl68 před 4 měsíci 05.08.2024 14:41 |nemyslím, že by se Alanor trasformoval do levelu apple ... možna změnil barvu brýlí z "děti ráje" na "hardcore metal říznutý blackem a gotic ..." což vůbec nevadí, nesmí sklouznout k EMO .. ono ne vždy s ním souhlasím, ale on je taková protiváha božského K. :-)
Re: naprosto nevděčné hodnocení
rfslavia před 4 měsíci 05.08.2024 13:07 |Alanor je stejne jako kazdej z nas defacto zakaznik Slavie, fotbal se hraje pro nas fanousky a kazdej mame pravo vyjadrit svoji nespokojenost...
zavirat hubu kritikum "fungovalo" 35 let zpatky...
Re: naprosto nevděčné hodnocení
obiwan před 4 měsíci 05.08.2024 15:19 |Liberec neodpadl, protože bychom ho uběhali, on jen vložil příliš sil do první půle, po střídání už mu chyběla kvalita a my změnili způsob hry...a pokud jde o Alanora, někdy s ním v něčem nesouhlasím, ale nesmírně si vážím toho, kolik úsilí a času tomu věnuje a že vůbec jde s kůží na trh... když budeme někomu zakazovat kritiku, jsme zpátky v dobách vlády jedné strany a to bych fakt nechtěl...
Re: naprosto nevděčné hodnocení
martyni (přítel SN) před 4 měsíci 05.08.2024 18:06 |Alanorův názor se nám může líbit a nemusí. Jen nechápu tenhle současnej trend, kdy člověk s někým nesouhlasí a začnou mu nadávat, že chce ten kritizovaný názor zakázat. Co to proboha je? Jasně, ta kritika Alanora je dost ostrá, nemusíme s tím souhlasit. Ale tady někdo něco zakazuje? Tyhle argumentační fauly mi fakt lezou krkem, promiň...
Re: naprosto nevděčné hodnocení
quelhar (admin) před 4 měsíci 05.08.2024 19:25 |Názor redakce to není, ale já jej klidně podepíšu.
Mimochodem, Liberec měl v 85. minutě tutovku Ševinským, jen díky tomu, že míč pořádně netrefil, to jako tutovka nevypadalo. Ale hlavičkoval sám prakticky na malém vápně.
Re: naprosto nevděčné hodnocení
Nyrlem před 4 měsíci 07.08.2024 20:19 |Ja tomu rozumim, me jen vadi to okopavani kotniku ve chvili, kdy to hraci odpracovali a nejde jim vytknout nasazeni. Hrajeme s tim co je. Liberec neni spatnej tym, nemel co ztratit a snazil se vytahnout. Po zasluze se utavil a vysledek jsme si pohlidali.
Ctu tady vsechno 20 let, posloucham vsechny podcasty a zklamani ze dvou pustenych titulu je citit. Ale chtit radikalni zmeny a davat to za vinu jen Trpisakovi nejde. Lidi z sks sem chodi taky a tohle jim neprispiva. Potrebuji citit podporu.
Vazim si toho, ze ten web delate a doufam v lepsi vysledky, ktere nas zase vsechny hodi na viteznou vlnu. Pamatuju na pohar s Libercem, kdy fanousci vbehli na hriste a jen jsem nevericne koukal jak nam fanousci berou jedinou sanci na evropu a nasledujici spatne casy. To co mame ted je super a je treba si toho vazit, just sayin.
Btw. Dnesni sestava se zase tolik nelisi od hodnocene a uz je snad jasne, ze se potrebovali sehrat na union. Pred chvili sem rval potreti gooool!
Ps: kdyby se Alanor na fb nepustil do Masa s tim, ze jeho sentiment je to podstatne, co je na soucasne sks spatne, nikdy bych takhle nereagoval. Ale to mi opravdu hnulo zluci. Ten hrac je a jeste bude extremne platny a treba po sezone odejde, ale nemuzeme se chovat takto neuctive k legendam. Nejsme Sparta.
Komentář byl uživatelem upraven (08.08.2024 02:00) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ja tomu rozumim, me jen vadi to okopavani kotniku ve chvili, kdy to hraci odpracovali a nejde jim vytknout nasazeni. Hrajeme s tim co je. Liberec neni spatnej tym, nemel co ztratit a snazil se vytahnout. Po zasluze se utavil a vysledek jsme si pohlidali.
Ctu tady vsechno 20 let, posloucham vsechny podcasty a zklamani ze dvou pustenych titulu je citit. Ale chtit radikalni zmeny a davat to za vinu jen Trpisakovi nejde. Lidi z sks sem chodi taky a tohle jim neprispiva. Potrebuji citit podporu.
Vazim si toho, ze ten web delate a doufam v lepsi vysledky, ktere nas zase vsechny hodi na viteznou vlnu. Pamatuju na pohar s Libercem, kdy fanousci vbehli na hriste a jen jsem nevericne koukal jak nam fanousci berou jedinou sanci na evropu a nasledujici spatne casy. To co mame ted je super a je treba si toho vazit, just sayin.
Btw. Dnesni sestava se zase tolik nelisi od hodnocene a uz je snad jasne, ze se potrebovali sehrat na union. Pred chvili sem rval potreti gooool!.
Skrýt původní komentář
Re: naprosto nevděčné hodnocení
JS (přítel SN) před 4 měsíci 05.08.2024 21:47 |LOL
Za ten nekoukatelnej neefektivní mrdokvas v prvním poločase měly padat trojky.
Re: naprosto nevděčné hodnocení
1zippo1 před 4 měsíci 06.08.2024 08:08 |Je otázkou Tvýho vkusu, jestli se Ti ta óda na fotbal líbila. Hloupostí převyšuješ názory SPARTu. Máš možnost tady po každém zápase ztrácet čas, bavit a svým hodnocením přimět kolegy k diskuzi, ve většině případů zajímavé, ať už mají názor jakýkoliv. Za to by se hodilo všem obětavcům - adminům vřele poděkovat za jejich čas a ne na ně kydat tvůj hnůj.
Děkuji. Tvoje stupidita a drzost mě definitivně přesvědčila, že hrdě rozšířím řady "místních retardů", než se byť minimálně podobat "skutečným fanouškům" tobě podobným. Styď se odpade.
Re: naprosto nevděčné hodnocení
lantsmit před 4 měsíci 06.08.2024 12:36 |Petr Bitner (v posledním Respektu): "Žádný fakt identifikovaný v našem materiálním světě nemůže dojít potvrzení, protože jeho dokazování se nemá kde zastavit. A prostor, ve kterém zastávají fakta rovnocennou pozici s dojmy a představami, přeje sektám. Člen sekty může být konfrontován s fakty nesčetněkrát, fakty ovšem nemají sílu přetlačit jeho představy, neboť jsou na stejné úrovni."
EDIT
Tohle mimochodem k Alanorovi napsal jinak ve svých vyjádřeních velmi umírněný Cygnus:
"Jeho názor 'lidský odpad' na vlastního hráče, který se možná provinil tím že neměl v Spartě odvahu říct že jednal s Slavii, považuji za absolutní dno, na úrovni Gazzy - a pro mne velké zklamání. Lidský odpad je dětský vrah, ale ne náš vlastní hráč. Názor a vysvětlení Alanora že 'klub je všechno' zavání v tomto případě slepým fanatismem.
Beru že Alanor to nemyslí zle, ale mám pocit že občas rychleji mluví/píše než přemýšlí. Viz jeho výkřik že prodej Tijaniho do Plzně je sabotáž za kterou by měly padat hlavy. Opakují že si nesmírně vážím že Alanor s jeho hodnocením dělá práci, kterou málokdo by byl ochotný. Beru že věc hodnocení výkonu hráčů je individuální a subjektivní záležitost - podle mne je například 8 pro Kinského relativně vysoká."
Komentář byl uživatelem upraven (06.08.2024 13:07) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Petr Bitner (v posledním Respektu): "Žádný fakt identifikovaný v našem materiálním světě nemůže dojít potvrzení, protože jeho dokazování se nemá kde zastavit. A prostor, ve kterém zastávají fakta rovnocennou pozici s dojmy a představami, přeje sektám. Člen sekty může být konfrontován s fakty nesčetněkrát, fakty ovšem nemají sílu přetlačit jeho představy, neboť jsou na stejné úrovni.".
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
kupik před 4 měsíci 05.08.2024 07:12 |Dobrý ráno,
omlouvám se za chybu v komentu.
RB nehrála s TEP ale s Duklou.
Patrně mám v tom fotbale malinko hokej.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
žbl68 před 4 měsíci 05.08.2024 09:53 |schranz - 5
Fila - 6
... s Belgičanama to musí být mnohem lepší výkon ...
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Slávista 51 před 4 měsíci 05.08.2024 10:14 |I při lepším výkonu, o moc lepší známku nedostanou.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
žbl68 před 4 měsíci 05.08.2024 10:53 |nemaloval bych zeď na čerta :-) známky nejsou to, co mi trhá rodidla, ted bude zásadní ta čtvrteční Belgie - jako jejich polotmavý jantarový svrchnák Kwak miluju, ale tento týden si ho odpustím :-) Slavia to nebude mít lehké (uvidíme v poledne , kdo jí bude čekat dál ...) , ale musí se nastartovat do provozního režimu v levelu : titul - evropa :-)
OPRAVA STŘEDEČNÍ !
Komentář byl uživatelem upraven (05.08.2024 14:36) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
nemaloval bych zeď na čerta :-) známky nejsou to, co mi trhá rodidla, ted bude zásadní ta čtvrteční Belgie - jako jejich polotmavý jantarový svrchnák Kwak miluju, ale tento týden si ho odpustím :-) Slavia to nebude mít lehké (uvidíme v poledne , kdo jí bude čekat dál ...) , ale musí se nastartovat do provozního režimu v levelu : titul - evropa :-) .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Recak před 4 měsíci 05.08.2024 12:27 |čtvrtek s Belgičanem je zde opakovaně dezinformace.
V Edenu je výkop v 19:00 ve středu 7.8.t.r.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
žbl68 před 4 měsíci 05.08.2024 14:36 |opravuji omlouvám se jdu si vysypat popelník jsem zmaten - v levelu - Goro před Tokiem ... :-(
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
japoko před 4 měsíci 06.08.2024 14:35 |Tvl, byl jsi někdy na fotbale?
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
lantsmit před 4 měsíci 05.08.2024 15:39 |Hodnocení Kobylíka v dnešním Sportu...
Začněme nahoře. Slavia ani Sparta nezaváhaly, ale zejména Trpišovského mančaft měl na severu Čech namále.
„Tak namále... Takhle bych to nebral. Vyhrát v Liberci je velký úspěch, jde o těžkého soupeře a Slavia není ve stavu, že bude všem dávat búra. Domácí měli taky šance, je třeba brát v potaz i kvalitu Slovanu. Nechtěl bych se bavit jen o tom, že Slavia měla nějaké problémy.“
Takže ze zápasu Slavie vás nejvíc zaujalo to, že dokázala na rozdíl od některých venkovních zápasů v minulé sezoně uhrát tři body s nulou. Ne to, že výhru neměla vzhledem k šancím Liberce moc pod kontrolou a její výkon byl velmi pasivní. Je to tak?
„Beru to tak, že utkání zvládla. Když hrála na Slovácku 0:0, vypadala hrozně. Nevěděla si tam rady. Působila marně jako minulý rok, kdežto o dva týdny později těžký zápas zvládla. Pomohla si samozřejmě výstavní ranou z dálky, která se asi mockrát opakovat nebude, ale výhra v Liberci se počítá. Až tam pojede Sparta, taky to nebude mít jednoduché. Vypíchl bych i to, že už dvě kola drží nějakou osu sestavy, což nebývalo zvykem. Teď to vypadá relativně stabilně.
Na hrotu má nově místo Tomáš Chorý a vpravo Lukáš Masopust.
„Nástup Chorého byl logický, koupili ho kvůli nějaké strategii. Je jasné, že bude hrávat. Vpravo se prohodili reprezentanti, všechno dává smysl. Potřebujete mít na boj o Ligu mistrů sehranou jedenáctku, od toho se pak můžete odpíchnout.“
Chorý nicméně působil trošku odříznutě. Jak dlouho bude trvat, než si na něj spoluhráči zvyknou?
„Nemusí to trvat dlouho. Pokud ten základ zůstane a budou měnit třeba jen dva lidi, zapadnou i noví kluci rychle. Choras je přizpůsobivý. Mně osobně sice ten přestup nedával moc smysl, protože bota je trápila jinde než na hrotu, navíc mají i Chytila, ale asi se chtěli posílit o dalšího velmi kvalitního útočníka. Vyztužili to. Ale koho vidím jako typologicky odlišnou posilu, to je Fila. Zajímavý, šikovný hráč. Moc se mi líbí, i když ještě není ověřený mezinárodními zápasy.“
Antonín Kinský a jeho tři nuly se vám asi líbí taky, viďte?
„Jasně, že se mi líbí. Mandous byl v jednu dobu reprezentačním gólmanem, Slavia na něm stavěla, teď mu dala novou smlouvu na dva roky, ale spíš na mě působí jako happy padák... Zranila se jednička, ale stejně bude krýt záda mladému Kinskému. To vypovídá o kvalitě Kinského. Není to bláznivý krok, spíš všichni vidí velký talent, kterému chtějí dát prostor. Výborně chytá i hraje nohou. Věří mu.“
EDIT: Dejte Kobylíkovi víc minusů než mě :-D
Komentář byl uživatelem upraven (05.08.2024 16:35) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Hodnocení Kobylíka v dnešním Sportu...
Začněme nahoře. Slavia ani Sparta nezaváhaly, ale zejména Trpišovského mančaft měl na severu Čech namále.
„Tak namále... Takhle bych to nebral. Vyhrát v Liberci je velký úspěch, jde o těžkého soupeře a Slavia není ve stavu, že bude všem dávat búra. Domácí měli taky šance, je třeba brát v potaz i kvalitu Slovanu. Nechtěl bych se bavit jen o tom, že Slavia měla nějaké problémy.“
Takže ze zápasu Slavie vás nejvíc zaujalo to, že dokázala na rozdíl od některých venkovních zápasů v minulé sezoně uhrát tři body s nulou. Ne to, že výhru neměla vzhledem k šancím Liberce moc pod kontrolou a její výkon byl velmi pasivní. Je to tak?
„Beru to tak, že utkání zvládla. Když hrála na Slovácku 0:0, vypadala hrozně. Nevěděla si tam rady. Působila marně jako minulý rok, kdežto o dva týdny později těžký zápas zvládla. Pomohla si samozřejmě výstavní ranou z dálky, která se asi mockrát opakovat nebude, ale výhra v Liberci se počítá. Až tam pojede Sparta, taky to nebude mít jednoduché. Vypíchl bych i to, že už dvě kola drží nějakou osu sestavy, což nebývalo zvykem. Teď to vypadá relativně stabilně.
Na hrotu má nově místo Tomáš Chorý a vpravo Lukáš Masopust.
„Nástup Chorého byl logický, koupili ho kvůli nějaké strategii. Je jasné, že bude hrávat. Vpravo se prohodili reprezentanti, všechno dává smysl. Potřebujete mít na boj o Ligu mistrů sehranou jedenáctku, od toho se pak můžete odpíchnout.“
Chorý nicméně působil trošku odříznutě. Jak dlouho bude trvat, než si na něj spoluhráči zvyknou?
„Nemusí to trvat dlouho. Pokud ten základ zůstane a budou měnit třeba jen dva lidi, zapadnou i noví kluci rychle. Choras je přizpůsobivý. Mně osobně sice ten přestup nedával moc smysl, protože bota je trápila jinde než na hrotu, navíc mají i Chytila, ale asi se chtěli posílit o dalšího velmi kvalitního útočníka. Vyztužili to. Ale koho vidím jako typologicky odlišnou posilu, to je Fila. Zajímavý, šikovný hráč. Moc se mi líbí, i když ještě není ověřený mezinárodními zápasy.“
Antonín Kinský a jeho tři nuly se vám asi líbí taky, viďte?
„Jasně, že se mi líbí. Mandous byl v jednu dobu reprezentačním gólmanem, Slavia na něm stavěla, teď mu dala novou smlouvu na dva roky, ale spíš na mě působí jako happy padák... Zranila se jednička, ale stejně bude krýt záda mladému Kinskému. To vypovídá o kvalitě Kinského. Není to bláznivý krok, spíš všichni vidí velký talent, kterému chtějí dát prostor. Výborně chytá i hraje nohou. Věří mu.“.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
hamlo1 (přítel SN) před 4 měsíci 05.08.2024 16:57 |Dík
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Slávista 51 před 4 měsíci 05.08.2024 17:43 |Ale už tam nenapsali,
že Sparta utrpěla vítězství DUKLOU, za pomoci rozhodčích a
o jejich výkonu + VARu v Č. Budějovicích ve 2.poločase !
SESTAVA KOLA
Slávista 51 před 4 měsíci 05.08.2024 19:01 |Sport.cz
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
KarJal68 před 4 měsíci 05.08.2024 20:16 |Nerozumím hejtům na Alanora .. je to někdo kdo to dá za sebe nějak do kupy a všichni si to mohou srovnat s vlastním hodnocením a vytvoří se prostor pro diskusi. Ttím by to mělo skončit. Každý to viděl nějak, já taky.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
žbl68 před 4 měsíci 07.08.2024 08:15 |hlupáci mají pré ... to víš anonymita dává svaly a sílu :-D virtuální ...