Přípravná utkání

Slavia - Žilina 5:1

Slavia se v generálce na novou sezonu utkala se čtvrtým týmem loňského ročníku slovenské Niké ligy Žilinou. V základní sestavě už se objevilo i několik reprezentantů včetně Oscara, Vlčka či Ševčíka. Do brány nastoupil Antonín Kinský. Bude tedy právě on jedničkou? Po nepříliš fotbalovém prvním poločase spustil v tom druhém slávistický útok neskutečný kolotoč, díky němuž nakonec dokázal český tým zvítězit. 

Od první minuty se Slávisti hnali dopředu. Po první střele na bránu, která byla tečována, kopala Slavie rohový kop. Ondřej Zmrzlý ho ovšem neumístil příliš dobře. Ve čtvrté minutě se dopředu začínali dostávat i hráči Žiliny, ale nebylo z toho příliš velké nebezpečí pro bránu sešívaných.

V osmé minutě dostal hráč Žiliny trochu bořilovské lásky, ale faul se nepískal. Naopak na druhé straně byl tvrdě sestřelen Daniel Fila. V tento moment už rozhodčí nedovolený zákrok odpískal. Následnou standardní situaci kopal Petr Ševčík, ale žádná velká šance z toho nebyla. 

V 11. minutě kopala standardku i Žilina. Kopásek ovšem centr zakopnul až za bránu Tondy Kinského. Slávisté se dostávali spíše do náznaku šancí. Hra byla ovšem hodně rozkouskovaná velkým počtem faulů a nepřesnostmi.

Ve 31. minutě pěkně nakopl Tomič míč na Filu, ale bohužel byl odpískán ofsajd. Ve 33. minutě se do nebezpečného protiútoku hnala i Žilina, ale žádnou šanci si vytvořit nedokázala. Po Ševčíkově chybě se mohl slovenský tým dostat do další příležitosti, ale obrana Slavie ji zastavila. 

Krátce před 40. minutou byla k vidění prozatím největší šance "Slavie", když si Žilina při malé domů málem dala vlastní gól. Ve 42. minutě vystřelil po zisku míče na bránu soupeře Oscar, ale jeho pokus bez problémů zneškodnil Badžgoň. 

Ve 45. minutě kopala Slavie rohový kop, ale Fila nedokázal hlavičku zamířit do brány slovenského týmu. První poločas tak skončil bez branek a moc hezkých fotbalových akcí jsme opravdu neviděli. 

Zcela rozdílný druhý poločas

Do druhého poločasu nastoupili hned čtyři noví hráči na straně Slavie - David Zima, Matěj Jurásek, Filip Prebsl a Alexandr Bužek. A střídající fotbalisté od začátku hru rozhýbali. Ve 49. minutě kopala Slavia nepřímý volný kop ve velkém vápně, když slovenští fotbalisté zahráli malou domů. Tato situace přinesla první branku utkání, když se po rozehrání standardky prosadil David Zima. 

Na druhé straně se hnali do útoku i soupeři Slavie, ale tentokrát Zima skvěle zapracoval i v obraně. Velká snaha hrát byla vidět na Matějovi Juráskovi, který se nebezpečně dostával do útočného pásma soupeře. V 56. minutě skvěle nakopl Zmrzlý míč na Wallema, ten o něj ovšem přišel. Během prvních deseti minut druhé půle jsme ovšem viděli více fotbalu než za celou první. 

V 59. minutě na trávník konečně nastoupil nový oblíbenec Slávistů Lukáš Vorlický, který se ihned hnal dopředu. Dalšími novými hráči na hřišti byli i Konečný a Diouf. V 65. minutě se díky skvělému napadání dostal k míči Daniel Fila a bez problémů zakončil do branky Žiliny. A hráči v sešívaných neměli dost. O chvíli později začali motat hlavy obráncům Žiliny Vorlický s Juráskem. Tahle dvojka by v případě důvěry mohla být hodně zajímavou akvizicí v nové sezoně. 

A Vorlický byl namočený i v další akci, když po skvělé kombinaci mladých hráčů Slavie dokázal Matěj Jurásek vstřelit už třetí gól svého týmu. Druhý poločas se od toho prvního lišil jak nebe a dudy. V 75. minutě málem přeloboval Prebsl brankáře slovenského týmu, obrana Žiliny ovšem dokázala míč kousek od brankové čáry odkopnout. 

 V 77. minutě Lukáš Vorlický ukázal, proč by mohl být velice platným hráčem. Pohrával si totiž s obranou soupeře jak s panáky. Jeho střelu ovšem brankář lehce zneškodnil. Střed branky posléze trefil i Jurečka.

 V 80. minutě poslal |Vorlický nádhernou přihrávku až k Matějovi Juráskovi a ten sám před brankářem rivala chladnokrevně zakončil. A v 82. minutě se stejný hráč dostal k míči za hranicí vápna a dokončil svůj hattrick. Slavie na hřišti v druhém poločasu jednoznačně převyšuje soupeře a je to zejména díky střídajícím hráčům. Dvojice Vorlický a Jurásek ukazuje své obrovské kvality. Právě tito fotbalisté mohou být tím zásadním faktorem v boji o titul. 

Na konci utkání se ještě Vlček ocitl sám před brankářem Žiliny, ale další gól už nepřidal. Naopak na druhé straně hráči ve žlutých dresech střílejí krátce před hvizdem svou jedinou branku a Antonín Kinský díky tomu přichází o čisté konto. I přesto Slávisté v druhé půli dominovali a zaslouženě si odvážejí výhru 5:1.

Komentáře (164)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Žilina

    Louluk (admin)     před měsícem 13.07.2024 15:21 |  
    8 3

    Ahoj Slávisti, tak co říkáte na sestavu? Trochu mi vadí, že stále nejsou přítomni Chytil, Chorý či Holeš. Tenhle systém, kdy se v podstatě s týmem vůbec nepřipravovali a nenastoupil do žádného utkání se mi moc nelíbí. Ale co se dá dělat. Jurečka v základu, bojuje stále o sestavu nebo už bude myšlenkami jinde?

    • Re: Slavia - Žilina

      lemonade     před měsícem 13.07.2024 15:32 |  
      6 3

      Souhlas s těmi reprezentanty, na můj vkus už je ta dovolená příliš dlouhá, však ME jim skončilo 26. června, takže víc než 14 dní zpět, podle mě ty dva týdny je tak maximum a mohli se připojit k týmu

    • Re: Slavia - Žilina

      Mates204     před měsícem 13.07.2024 15:35 |  
      8 0

      Podle mě Jurečka zůstane, protože ho nikdo nechce, že se s ním dle Tvrdíka počítá na křídlo a podhrot je podle mě ne úplně šťastný, ale doufám, že mě trenéři tuhle sezónu přesvědčí, že tomu rozumí.

    • Re: Slavia - Žilina

      japhy     před měsícem 13.07.2024 15:38 |  
      4 0

      Holeš mi neva, obrana je víceméně stejná a sehraná. S útokem to je horší

    • Re: Slavia - Žilina

      mig52     před měsícem 13.07.2024 15:41 |  
      7 1

      A to si představ, že bychom hráli semifinále!:-))))

    • Re: Slavia - Žilina

      mis3     před měsícem 13.07.2024 20:27 |  
      3 0

      Chytila s Holesem netřeba testovat. Raději ať si pořádně odpočinou. Podzim bude dlouhý.

  2. Re: Slavia - Žilina

    Louluk (admin)     před měsícem 13.07.2024 15:23 |  
    5 3

    A teda jsem hodně zvědavý, jak to bude s tím Vorlickým. Jestli opravdu zůstane u áčka a dostane šanci i v lize

    • Re: Slavia - Žilina

      japhy     před měsícem 13.07.2024 15:37 |  
      5 1

      Za mě bude úspěch, když ho budou nasazovat alespoň občas ke konci.

    • Re: Slavia - Žilina

      Lennon80     před měsícem 13.07.2024 16:55 |  
      4 0

      Tvrdík říkal v rozhovoru že na podzim by jsme ho už v nějakém zápase měli vidět ale podle mě určitě ne celý zápas, sám Vorlický říká že se necítí na stoprocent a nikdo ten návrat nechce uspěchat

  3. Re: Slavia - Žilina

    mig52     před měsícem 13.07.2024 15:39 |  
    6 5

    Louluku, je to ode mne hnidopyšství, ale nešla by ta sestava být psána klasicky odprava. Obrana asi Vlček-Ogbu-Bořil a střed Tomič-Oscar-Ševčík-Zmrzlý... Pokud to bude na hřišti, jak jsi napsal, tak omluva předem. Admin by to měl psát přesně.


    Komentář byl uživatelem upraven (13.07.2024 15:40) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Žilina

      Louluk (admin)     před měsícem 13.07.2024 15:59 |  
      1 3

      No je to trošku hnidopyšství...:-) Já normálně reporty nedělám, tak jsem to rozestavení tam dal až podle rozestavení co ukazovali v přenosu. Snad je to dobře.

  4. Jurečka

    JS (přítel SN)     před měsícem 13.07.2024 16:02 |  
    6 5

    Chápete to někdo?

    • Re: Jurečka

      rak (přítel SN)     před měsícem 13.07.2024 16:47 |  
      8 0

      On tam nikdo jiný moc teď není. Doufám, že to zvednou Chytil s Chorým. Zatím tedy asi nejnudnější příprava a opět trojka Jurečka-Fila-Wallem nic moc jako ve všech dosavadních přípravách. Záleží tedy i na záloze. Ševčík tomu moc nepomáhá. Jsem zvědav na druhou půlku.

  5. Re: Slavia - Žilina

    jfunion     před měsícem 13.07.2024 16:07 |  
    1 1

    nebude nějaký přenos ???

  6. Re: Slavia - Žilina

    cheero     před měsícem 13.07.2024 16:08 |  
    3 0

    Toto bych generálkou nenazval. Spíš další zápas hranej na pohodu.

    • Re: Slavia - Žilina

      cheero     před měsícem 13.07.2024 16:33 |  
      3 0

      Ptze jinak teda potěš prdel.

  7. Re: Slavia - Žilina

    smichov_2     před měsícem 13.07.2024 16:22 |  
    6 2

    Zatím bída. Zbytečné faulování našimi hráči furt dokola a kouskování zápasu zůstává. Bořil zavinil jasnou penaltu.

    • Re: Slavia - Žilina

      jfunion     před měsícem 13.07.2024 17:51 |  
      2 0

      díky moc....

  8. Re: Slavia - Žilina

    cheero     před měsícem 13.07.2024 16:30 |  
    3 0

    To Seva zase zadrbal.

  9. Re: Slavia - Žilina

    JS (přítel SN)     před měsícem 13.07.2024 16:33 |  
    9 5

    Tvl tam se zraní nějakej jejich hráč tak, že nemůže pokračovat a z naší lavičky se ozve: „Hraj, kurva.“
    WTF prostě

    • Re: Slavia - Žilina

      Mates204     před měsícem 13.07.2024 16:36 |  
      1 0

      Asi Choras chytil nerva:D

  10. Re: Slavia - Žilina

    Koubasake     před měsícem 13.07.2024 16:38 |  
    10 0

    Hoši, tak tohle jestli má být generálka ....

    • Re: Slavia - Žilina

      cheero     před měsícem 13.07.2024 16:41 |  
      12 0

      To je mrdokvas a jak mám Sevu rád,tak doufám, že nebude všechno zahrávat on. Tohle není generálka, ale kopaná na úrovni ,,B" třídy. A to ji nechci ublížit.

  11. Re: Slavia - Žilina

    mart83     před měsícem 13.07.2024 16:38 |  
    18 0

    Já vím že je to taková divná generálka bez řady hráčů kteří snad budou v základu, ale zatím to vypadá spíš jako první zápas přípravy než ten poslední. Hodně nevyladěno, strašně moc nepřesností, nepochopení se (nepřekvapivě), a Ševčík... no hraje prostě jako Ševčík. Na ligu už se samozřejmě těším, ale trochu mě děsí kolik zápasů nakonec budeme muset hledat sestavu a tvář. Ještě že máme jistou "aspoň" tu EL.

    • Re: Slavia - Žilina

      Louluk (admin)     před měsícem 13.07.2024 16:40 |  
      9 0

      Myslím si, že to samé budou mít na Letné. Ale máš pravdu, strašně divnej zápas a hnusnej fotbal.

    • Re: Slavia - Žilina

      Mates204     před měsícem 13.07.2024 16:41 |  
      9 1

      Bohužel máme z prvních 3 zápasů 2 těžký venkovní, naopak Sparta vše lehký, abysme zase nedotahovali od prvního kola...

    • Re: Slavia - Žilina

      mig52     před měsícem 13.07.2024 17:00 |  
      21 2

      Jasně, Ševčík, bez ironie a rýpání, nemůže vést herně tento tým. Tedy může, že jo, ale ty důsledky nechci vidět.

  12. :)

    Swordsman     před měsícem 13.07.2024 16:43 |  
    1 1

    PřihrávkaaaaaoooooOOOuuuuOoo :D

  13. Re: Slavia - Žilina

    cheero     před měsícem 13.07.2024 16:53 |  
    8 1

    Hnus velebnosti

  14. Re: Slavia - Žilina

    mirda     před měsícem 13.07.2024 16:55 |  
    5 1

    Ta neschopnost alespoň třikrát si přihrát je tristní. Wallem, Fila a Jurečka je útok snů.

  15. Re: Slavia - Žilina

    mig52     před měsícem 13.07.2024 16:57 |  
    6 5

    Nečtu co bylo napsáno, abych se nenechal ovlivnit jinými. Vím, že je to příprava, ale generálka je přece už něco jiného, než klasický přípravák. Já viděl poločas hrůzy. Mix nepřesností, faulů a nákopů. Hnus, vašnosto. Snad jen Ogbu na sebe pozitivně upozornil. Tomič je opravdu hráč pro průměrný tým. Těšil jsem se na Filu, ale po posledních dvou zápasech jsem čím dál víc rád, že máme Chorého.

    • Re: Slavia - Žilina

      dropt     před měsícem 13.07.2024 17:05 |  
      4 3

      Já nechci být moc negativní, ale je to otřesný. Jurečka, Fila, Wallem úplně neškodní. Většina vypadá, jako by spolu hrála poprvé.

      Nevím, v jaké kondici je hřiště a jak mají lehké/těžké nohy, ale čekal bych mnohem více.


      Komentář byl uživatelem upraven (13.07.2024 17:06) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Žilina

      Martin Platil     před měsícem 13.07.2024 17:12 |  
      4 4

      Toho charakterního hráče jsem, naštěstí, zatím za Slavii hrát neviděl. Tak nevím, podle čeho ty dva hráče porovnáváte….

  16. Re: Slavia - Žilina

    první rytíř     před měsícem 13.07.2024 17:02 |  
    15 3

    Kdo po shlédnutí první půle viděl nějaký progres v naší hře? Já tedy ne. Jen nakopáváme, navíc nepřesně a faulujeme. To jako má být tým, co se chce porvat o LM a hrát prim v lize? Smutný to pohled.

  17. Tak si shrňme přípravu

    JS (přítel SN)     před měsícem 13.07.2024 17:03 |  
    19 22

    A ano, píšu shrnutí už o poločase, protože 45 minut už o ničem nerozhoduje:

    – Pomalej, bezpohlavní fotbal (a ne, není to první letní příprava, kdy tenhle blivajz hrajeme)
    – Jestli někdo zaujal individuálně, tak to byl Vorlický (prej je dobrej jenom na konec zápasu) a Botos (a ten už je pryč)
    – Ani z jednoho zápasu nevykrystalizovala nějaká jasné základní sestava, ani osa týmu. Jedinej, kdo snad je jasnej, je Igoh, Vlček a k údivu mnoha Jurečka, (co hraje v přípravě jako kdyby mu ulítly včely, WTF prostě)
    – Neustále se modlíme za zapojení hráčů z repre, ale vidíte nějak možnost, jak Holeš a Provod tohle vytáhnou ne o úroveň výš, ale aspoň do nějakého jasného herního systému? Já ne
    – Jestli se měli na herním soustředění hráči sehrát, tak já nevidím jedinej náznak nějakejch automatizací. Přenášení hry, trojúhelníky, náběhy...
    – Posily jsou mládežníci, (ale jak známe realizák, těžko budou nějakými výraznými tahouny), a ty opravdová esa, na která máme „největší přestupní budget v dispozici“ jsme nedokázali udělat ani do posledního zápasu. Takže pokud chceme tenhle kádr okysličit výraznou kvalitou, budeme rádi, když budeme sehraný koncem přestupáku. Nevím, movitého majitele máme od začátku jara, čekal bych, že pokud to myslíme s tituly a Ligami mistrů vážně, tak se sportovní vedení zasnaží doručit posily Trpišákovi už do přípravy.
    Chápu, že to není jednoduché, ale naše příprava zatím vypadá jako posezónní pouťáky.

    Bonbónek:
    – Lavička de facto v každém zápase nějakej průser, jednou si nechá nandat červený, jednou řve na zraněného hráče soupeře, ať se zvedne a hraje

    Jako upřímně po týhle přípravě nemám jedinej důvod věřit, že se nadcházející sezona bude něčím lišit od předchozích dvou. Nejvíc ze všeho mě vadí, že nemáme žádnou herní tvář. Totální fotbal je pryč, ale nic dalšího jsme už nevymysleli. Úplně stejně, jako když Jarolímovi odešel Krajčík a Švento a Pudil a žádné další „ostré kraje“ jsem už nenašli.

    • Re: Tak si shrňme přípravu

      cheero     před měsícem 13.07.2024 17:10 |  
      6 1

      Máš pravdu předsedo. Jestli to od nás není kamufláž, tak fakt nevím.

    • Re: Tak si shrňme přípravu

      Louluk (admin)     před měsícem 13.07.2024 17:17 |  
      11 0

      Podle pripravnejch utkání za mě nejde dopředu hodnotit budoucí sezóna. Tam to bude úplně jiné. Navíc tam bude polovina sestavy jiná. Byl bych v klidu.

      • Re: Tak si shrňme přípravu

        JS (přítel SN)     před měsícem 13.07.2024 17:48 |  
        9 7

        Vidíš jakýkoliv náznak něčeho ve hře, co by z nás udělalo favorita v zápasech s Plzní nebo Spartou? Není tam nic cíleného. Buď někdo přinese individuální kvalitu a tou to prorve, nebo tam není vůbec nic.

        • Re: Tak si shrňme přípravu

          sasky     před měsícem 13.07.2024 18:04 |  
          6 1

          A jak vypadaly přáteláky Sparty a Plzně, když už nás chceš porovnávat?

          • Re: Tak si shrňme přípravu

            JS (přítel SN)     před měsícem 13.07.2024 18:11 |  
            6 4

            To mě vůbec netankuje, mě zajímá, jestli máme nějakej herní faktor, kterej nám zajistí, že v zápasech s nima zas neztratíme titul.

          • Re: Tak si shrňme přípravu

            Hesmir (přítel SN)     před měsícem 13.07.2024 23:42 |  
            2 0

            Ten co sem viděl, Plzeň vs. Kodaň mne bavil. Asi jako náš druhý poločas.

    • Re: Tak si shrňme přípravu

      rak (přítel SN)     před měsícem 13.07.2024 17:31 |  
      8 0

      První poločas hrůza, ale už stačilo udělat pár změn a je to o dost lepší. A ještě máme pár hráčů se slušným potenciálem. Kdyby Vorlický vydržel aspoň poločas nechal by ho dominantně v áčku.

    • Re: Tak si shrňme přípravu

      sasky     před měsícem 13.07.2024 18:03 |  
      12 9

      Sezóna ještě ani nezačala, ale ty už máš stažený kalhoty i s trenkama.

  18. Re: Slavia - Žilina

    Pedro50     před měsícem 13.07.2024 17:04 |  
    10 2

    Jako zatím hrůza

  19. Re: Slavia - Žilina

    dejvidovic     před měsícem 13.07.2024 17:13 |  
    5 1

    Vypusťte Vorlickýho kurva

    • Re: Slavia - Žilina

      benny231     před měsícem 13.07.2024 17:27 |  
      5 0

      Vorlický konečně hraje a opět skvěle,

  20. Re: Slavia - Žilina

    Zd3nA1CZ     před měsícem 13.07.2024 17:18 |  
    16 1

    Ševčík je záložník z Wishe.... change my mind.....
    Jurečka ? proč ? Baví ho to ?

  21. Re: Slavia - Žilina

    cheero     před měsícem 13.07.2024 17:18 |  
    3 0

    Jurasek by měl do kazdyho zápasu nastupovat na druhou půlku. Snaží se to rozhejbat.

  22. Re: Slavia - Žilina

    cheero     před měsícem 13.07.2024 17:29 |  
    8 2

    Modlím se za to, že JiT bude do druhý půle stavět duo Jurásek- Vorlicky

    • Re: Slavia - Žilina

      cheero     před měsícem 13.07.2024 17:30 |  
      1 1

      Tohle byla nadhera

      • Re: Slavia - Žilina

        cheero     před měsícem 13.07.2024 17:34 |  
        11 1

        A Buzek taky jako dobry

        • Re: Slavia - Žilina

          Narmer     před měsícem 13.07.2024 20:19 |  
          1 8

          Bužek...neustále komolíš jména hráčů.

          • Re: Slavia - Žilina

            slaviator     před měsícem 13.07.2024 20:53 |  
            5 1

            Ze pise z mobilu bez hacku je komoleni?

            • Re: Slavia - Žilina

              PetCC     před měsícem 13.07.2024 21:23 |  
              3 4

              Ne, to je lenost, kterou hráčům na hřišti sám nikdy neodpustí.

              • Re: Slavia - Žilina

                slaviator     před měsícem 13.07.2024 22:13 |  
                3 2

                Psat na mobilu bez hacku je lenost? Aha...

            • Re: Slavia - Žilina

              Narmer     před měsícem 13.07.2024 23:18 |  
              2 4

              Je to tak jak píše kolega pod tebou-lenost.
              Jestli tobě nevadí,že z Bužka je Buzek a z Juráska Jurášek,
              tak je to na pováženou.
              Asi nebudeš moc velkej pedant na češtinu...

              • Re: Slavia - Žilina

                slaviator     před měsícem 13.07.2024 23:26 |  
                3 1

                Ne, není to lenost, ale maximálně tak pohodlnost. A úspora času. Zkus si ten text co jsi napsal ty napsat na mobilu bez diakritiky a s diakritikou. SMS píšeš taky s diakritikou?

                • Re: Slavia - Žilina

                  Narmer     před měsícem 14.07.2024 11:08 |  
                  2 3

                  Ano,píšu.

                  • Re: Slavia - Žilina

                    slaviator     před měsícem 15.07.2024 10:10 |  
                    3 1

                    Tak piš i mezery za čárkou, prosím. Děkuji.

                    • Re: Slavia - Žilina

                      Narmer     před měsícem 15.07.2024 10:19 |  
                      0 4

                      Já se konfrontace nebojím,ale kam se hrabu na tebe...
                      Skoro každej tvůj příspěvek a to nemyslím jen na mě je konfrontační.
                      Je znát,že jsi se sebou hodně nespokojený.
                      Bylo to tak před 10lety a teď to graduje.
                      S tou mezerou je to už opravdová zoufalost...)

                      • Re: Slavia - Žilina

                        slaviator     před měsícem 15.07.2024 14:03 |  
                        2 1

                        Jenom ti nastavuju zrcadlo. Jsi snad líný psát mezery za čárkami?

                        • Re: Slavia - Žilina

                          Narmer     před měsícem 15.07.2024 14:08 |  
                          0 3

                          On je trochu rozdíl prznit jména hráčů a řešit mezery.
                          Snad ti to někdy dojde...)

                          • Re: Slavia - Žilina

                            slaviator     před měsícem 15.07.2024 14:22 |  
                            2 1

                            Przníš český jazyk.

                            • Re: Slavia - Žilina

                              Narmer     před měsícem 15.07.2024 17:52 |  
                              0 3

                              Tak jo...)

          • Re: Slavia - Žilina

            cheero     před měsícem 14.07.2024 11:55 |  
            4 1

            Píšu jak to bere mobil. Nebaví mě slintat a mít vyplazenej jazyk kvůli hackum.

  23. Re: Slavia - Žilina

    dropt     před měsícem 13.07.2024 17:32 |  
    9 0

    Třetí gól ovšem parádní. 5 hráčů, každý na 1 dotyk s míčem. Kéž bychom takové akce vídali častěji.

  24. Re: Slavia - Žilina

    benny231     před měsícem 13.07.2024 17:32 |  
    5 0

    Fila cladnokrevně, při zakončení a stejně tak i při přihrávce na gól Juráskovi

  25. Re: Slavia - Žilina

    Emiliano     před měsícem 13.07.2024 17:35 |  
    18 0

    Nastoupí fotbalisti a najednou to jde

  26. Re: Slavia - Žilina

    cheero     před měsícem 13.07.2024 17:38 |  
    20 0

    Ty vole, ať Vorlickymu drží zdravíčko. To je balzám na duši!

  27. Re: Slavia - Žilina

    cheero     před měsícem 13.07.2024 17:40 |  
    13 3

    Já vím, že vás to nezajímá, ale já vám to stejně řeknu. Jurášek a Vorlicky nádhera!!!!

    • Re: Slavia - Žilina

      cheero     před měsícem 13.07.2024 17:41 |  
      1 1

      Ať ti to vydrží jurasi!! Super

    • Re: Slavia - Žilina

      necich     před měsícem 13.07.2024 18:10 |  
      11 1

      Jojo Jurášek a sova Rozárka... :))))

      • Re: Slavia - Žilina

        Hesmir (přítel SN)     před měsícem 13.07.2024 23:50 |  
        3 0

        Juráška režíroval Vorlíček

        • Re: Slavia - Žilina

          joecole7     před měsícem 15.07.2024 10:31 |  
          1 0

          Underrated koment

          • Re: Slavia - Žilina

            Hesmir (přítel SN)     před měsícem 15.07.2024 14:23 |  
            1 0

            Díky, autorem byla sedmička bílého ryzlinku říznutá GT u EURA :))

  28. Re: Slavia - Žilina

    Louluk (admin)     před měsícem 13.07.2024 17:42 |  
    30 0

    Vorlický a Jurásek prostě musejí nastupovat co nejvíc. Chápu, že Vorlický má asi stále problémy s kondicí. Ok. Ale Matěj Jurásek už prostě musí být členem základní sestavy. Určitě se mu nepovede každý zápas, ale když bude pravidelně hrát, bude se rychle zvedat.


    Komentář byl uživatelem upraven (13.07.2024 17:43) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Žilina

      cheero     před měsícem 13.07.2024 17:46 |  
      2 2

      Na Jurasovi se da stavět, ale zatím to vidím na 45 min.druhy půle. Tam je hodně platnej na tu naši hru. Hodně to oživuje. Od začátku to není nebo nebylo ono.

      • Re: Slavia - Žilina

        Louluk (admin)     před měsícem 13.07.2024 17:47 |  
        6 0

        Nevím, problém je v tom, že dlouhodobě nikdy nedostával příležitost hrát celé zápasy. Dostane vždy jeden zápas a pak zase nehraje nebo střídá. To je právě podle mě problém. Jak jsem psal, nevyjde mu každý zápas, ale já bych ho nechal hrát co nejvíc. Vlastně ani nemůžeme vědět, jaký bude, když bude hrát pravidelně v základu.

        • Re: Slavia - Žilina

          cheero     před měsícem 13.07.2024 17:52 |  
          2 0

          Jj. Myslím, že by se na něm už dalo stavět. A sedm z deseti zápasů by mu to mohlo jít.

      • Re: Slavia - Žilina

        Louluk (admin)     před měsícem 13.07.2024 17:48 |  
        3 0

        Ale co jsem slyšel, v této sezoně by měl opravdu dostávat daleko více prostoru.

        • Re: Slavia - Žilina

          Jikom33     před měsícem 15.07.2024 08:59 |  
          2 0

          To už tady bylo. Když odcházel Usor, údajně to bylo i proto, aby Jurásek měl víc prostoru...

  29. Re: Slavia - Žilina

    Marty2     před měsícem 13.07.2024 17:43 |  
    8 0

    Tohle by mohla být Matějova sezóna.

  30. Re: Slavia - Žilina

    necich     před měsícem 13.07.2024 17:46 |  
    24 21

    Já se fakt picnu, všechny přáteláky bez 10 nebo 11 hráčů dáme s přehledem, generálu nakonec s burem a nulou a stále číst srágory o tom jak je všechno špatně..
    Tvl. Tykači utíkej odsud ať se ti práší za patama. Tady se vděku nedočkáš..:)))

    • Re: Slavia - Žilina

      cheero     před měsícem 13.07.2024 17:48 |  
      7 1

      Já ti kjako rozumím, ale vidět první poločas, tak by ti prasknul c......:)

    • Re: Slavia - Žilina

      sasky     před měsícem 13.07.2024 17:53 |  
      6 4

      Mě by hlavně zajímalo, jestli ti, co nás tak rádi porovnávají se Spartou nebo Plzní, sledovali jejich přáteláky...? Tyhle letní pouťáky ještě nikdy o sezóně nerozhodovaly. To tempo je prostě poloviční, ať chceš nebo nechceš.

    • Re: Slavia - Žilina

      dejvidovic     před měsícem 13.07.2024 18:03 |  
      11 5

      Možná by bylo fér napsat, jaký byl 1. poločas a kdy (a s jakou sestavou) se začal hrát fotbal...

      • Re: Slavia - Žilina

        necich     před měsícem 13.07.2024 18:11 |  
        13 6

        Možná by bylo fér počkat, hraje se minimálně 90 minut..

        • Re: Slavia - Žilina

          dropt     před měsícem 13.07.2024 18:24 |  
          11 1

          Ale většina komentářů se týkala prvního poločasu a ten musíš uznat, byl diametrálně odlišný od toho druhého.
          A bohužel, nedávám si příliš nadějí, že ti hráči, kteří to zvedli a na které se celou přípravu kouká nejlépe (Vorlický, Bužek) budou za týden v základu. U Vorlického je to nemyslitelné a na to dát tam Bužka místo Oscara, i když je celou přípravu v té středové řadě nejlepší, nebude mít trenérský štáb dostatečnou odvahu.


          Komentář byl uživatelem upraven (13.07.2024 18:35) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Slavia - Žilina

            necich     před měsícem 13.07.2024 18:36 |  
            2 7

            Asi takhle, přípravné zápasy se hrají, aby se zkoušelo, hra, sestava apod. Většina komentářů se týkala, jen si tak kopnout..:)
            Mne upřímně drobet znervozňuje průběh přípravy a výsledky zápasů.. Jednozačné výhry bez ohledu na sestavu nemusí být do ligy to nejlepší.. Já bych uvítal drobné zaškobrtnutí a zůstat na zemi..Doufám, že je Trpiš vrátí zpátky na zem..:)

            • Re: Slavia - Žilina

              dropt     před měsícem 13.07.2024 18:50 |  
              11 0

              V generálce už obvykle hraje základní sestava, která má další týden má vyběhnout do prvního ostrého zápasu. Tedy pokud nechceš něco tajit jako náš nároďák před Eurem, jak to dopadlo, víme všichni.

              A nejde vůbec o výsledek, jde o předvedenou hru, o dovednosti jednotlivých hráčů, o to, jak si vzájemně vyhoví, co na hřišti dokáží spolu či každý samostatně vytvořit. Máme za sebou pět přípravných utkání a ve všech jsem viděl stejné vzorce. Ve všech zápasech začalo ofenzivní trio Jurečka, Fila, Wallem a nefungovalo to. S nimi společně na hřišti to dopředu drhlo, bylo to těžkopádné, nemastné, neslané a místy až zoufalé. Kdyby trenéři něco zkoušeli, tak je nejpozději po dvou zápasech rozdělí jako se v hokeji prohodí hráči v jednotlivých lajnách, ale ničeho takového jsme svědky nebyli. Bohužel to vypadá, že ti tři spolu mají Trpišovského důvěru a za týden je uvidíme v základní sestavě znovu. A v mých očích naděje, že pošesté to bude vypadat jinak, je mizivá.


              Komentář byl uživatelem upraven (13.07.2024 18:51) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Slavia - Žilina

                necich     před měsícem 13.07.2024 19:17 |  
                2 1

                Ono vzhledem k Euru nemusí prostě ta sestava z generálky být ta optimální a ta, která vyběhne v prvním ligovém kole a už vůbec to nemusí být a hlavně nebude tak, která vyběhne v předkole LM.
                Těch 11 reprehráčů bylo různě vytíženo a i tím se různě zapojují do tréninku a do přípravy. Hráči jako Holeš, Provod či Chytil do základu patřit prostě budou a Ivan Schranz pokud nebude v základu tam bude naskakovat v průběhu hry.. A to je více jak třetina jedenáctky..:)) A to nepočítám Douděru a Chorého.. Jako Trpišovi to nezávidím..

        • Re: Slavia - Žilina

          Kenny     před měsícem 14.07.2024 16:09 |  
          2 0

          Tys ale taky do konce nečekal. Jinak bys věděl, že to nebylo s nulou...

  31. Re: Slavia - Žilina

    Hofo78     před měsícem 13.07.2024 17:48 |  
    9 22

    Jestli má náš realizák koule, tak to na začátku ligy sestaví takto
    Kinský- Vlček,Ogbu,Zima- Zmrzlý (Diouf), Oscar,Prebsl, Wallem (Douděra)- Vorlický (Provod)-Juras,Fila
    A jestli realizák po jednom nepovedeném zápase odrovnal Chaloupka, tak není normální


    Komentář byl uživatelem upraven (13.07.2024 17:49) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Žilina

      Louluk (admin)     před měsícem 13.07.2024 17:54 |  
      6 0

      Hele Vorlický místo Provoda určitě nebude hrát. Minimálně ze začátku. A s největší pravděpodobností tam bude Chorý. Hráče za tyhle prachy nedají na lavičku. je to těžký máme teď fakt nabitý kádr.

      • Re: Slavia - Žilina

        kostelnivlajka     před měsícem 13.07.2024 17:58 |  
        5 3

        Chorý určitě nebude hrát od začátku, leda by tam nebyl trpiš...

        • Re: Slavia - Žilina

          Louluk (admin)     před měsícem 13.07.2024 18:06 |  
          2 1

          Hele nevím, těžko říct za mě. Říkám, určitě za ty prachy nekupovali hráče na lavičku.

          • Re: Slavia - Žilina

            necich     před měsícem 13.07.2024 18:20 |  
            3 4

            Ve velkoklubech sedí na lávce mnohem dražší hráči, Slavia je velkoklub. :) Chorý určitě nebude hrát každý zápas v základu a 90 minut k tomu.

    • Re: Slavia - Žilina

      mig52     před měsícem 13.07.2024 17:56 |  
      18 2

      Tak nebude mít koule. Holeš bude hrát Vorlickeho nedá od začátku, mají domluvený zásadní scénář, jak ho časově posouvat v týmu. Navíc Diouf dnes o level lepší Zmrzlého, ale tento post je otevřený. Jinak druhá půlka ukázala, jaká to může být jízda, když se na hřišti sejdou fotbalisté.

    • Re: Slavia - Žilina

      PahaAhma     před měsícem 13.07.2024 18:02 |  
      7 0

      Chaloupek si včera přivodil svalové zranění.

      • Re: Slavia - Žilina

        Hofo78     před měsícem 13.07.2024 18:18 |  
        3 0

        Aha...diky

    • Re: Slavia - Žilina

      dropt     před měsícem 13.07.2024 18:29 |  
      21 8

      Jestli má koule, tak bude hrát Bužek (místo Oscara).
      Ve všech přípravných zápasech rozdílový hráč a nejlepší střeďák. Vůbec jsem toho kluka neznal, ale to, co předvádí, mě fascinuje. Je všude, odebírá míče stejně efektivně jako Oscar a je mnohem platnější směrem dopředu, umí jít s míčem rychle nahoru, volí správná řešení a nebojí se hrát.

      • Re: Slavia - Žilina

        PetCC     před měsícem 13.07.2024 21:27 |  
        3 1

        Jako taky koukám jak blázen, vůbec jsem netušil, jakej má Bužek potenciál.

        • Re: Slavia - Žilina

          Hesmir (přítel SN)     před měsícem 13.07.2024 23:57 |  
          1 2

          Když si člověk vzpomene ze se mi ve Zlíně libil Tkáč, vymazlili do Plzně Sňozika a my nakonec koupili Bužka o kterem sem ani neslyšel... A to hrají bidu nekoukatelnou...

          • Re: Slavia - Žilina

            Narmer     před měsícem 14.07.2024 21:06 |  
            0 2

            Brankář Sňozík už dávno ukončil aktivní kariéru...)))

            • Re: Slavia - Žilina

              Hesmir (přítel SN)     před měsícem 15.07.2024 14:21 |  
              1 0

              význam si ale pochopil, že? co na tom, že je to SLON :))

              • Re: Slavia - Žilina

                Narmer     před měsícem 15.07.2024 17:55 |  
                0 1

                :)))

    • Re: Slavia - Žilina

      slaviator     před měsícem 13.07.2024 20:33 |  
      4 7

      Kinský - Vlček, Ogbu, Zmrzlý - Douděra, Oscar, Prebsl, Wallem - Vorlický - Fila, Chytil

  32. Re: Slavia - Žilina

    Louluk (admin)     před měsícem 13.07.2024 17:57 |  
    7 6

    To je přesně smutný. První hattrick Juráska za Slavii. Mohl jich mít už víc.

  33. Re: Slavia - Žilina

    Pedro50     před měsícem 13.07.2024 17:58 |  
    11 1

    Tak to měli říct hned že začínáme od druhého poločasu

    • Re: Slavia - Žilina

      cheero     před měsícem 13.07.2024 18:05 |  
      9 3

      Ale od druhého poločasu začínáme hrát už min. 3roky. První jsme vždy pros.....

  34. Re: Slavia - Žilina

    první rytíř     před měsícem 13.07.2024 17:58 |  
    15 0

    Ve druhé půli to byla naprosto jiná Slavia, než v půli první. Prakticky se o to zasloužili všichni střídající. Jasně vynikali Jurásek a Vorlický. Nicméně druhý poločas ukázal ještě něco: Když se nám podaří skórovat, tak to mužstvo zdravě nakopne a najednou to jde! Kéž by se tak dařilo i dál!

    • Re: Slavia - Žilina

      dejvidovic     před měsícem 13.07.2024 18:05 |  
      5 6

      Tak ono je to hlavně o tom, kdo je zrovna na hřišti...viděla první půli?

  35. Re: Slavia - Žilina 5:0

    Fufin     před měsícem 13.07.2024 18:18 |  
    39 7

    Hra těch našich mladých pušek mě baví,ale obávám se, že trenér si tu " zkušenou partu" protlačí jako dříve Standu

    • Re: Slavia - Žilina 5:0

      slavistajiri     před měsícem 13.07.2024 18:20 |  
      10 1

      myslím, že to tak nějak asi všichni tušíme. Loni i Koubek v Plzni chtěl hrát starý, než mu do toho hodil šádek vidle.

      • Re: Slavia - Žilina 5:0

        Arminius     před měsícem 13.07.2024 18:35 |  
        9 2

        Neznám člověka ve Slavii, který by byl schopen hodit do toho vidle Jindrovi.

        • Re: Slavia - Žilina 5:0

          Slávista 51     před měsícem 13.07.2024 18:42 |  
          3 12

          PROČ BY JE MĚL HÁZET,
          co ?

  36. Re: Slavia - Žilina 5:0

    Louluk (admin)     před měsícem 13.07.2024 18:31 |  
    22 2

    Nejhorší a nejlepší poločas přípravy v jednom zápasu

  37. Re: Slavia - Žilina 5:0

    MCD_Slavia     před měsícem 13.07.2024 19:07 |  
    17 2

    Zase bych krotil emoce z druhého poločasu.. jestli jsem dobře poslouchal komentátora, tak Žilina měla dnes už jeden zápas od 13:00. Takže bylo jasné že některým hráčům odejdou síly a bylo to vidět. V každém případě ale neteří nový hráči kteří nemají tu Jurečkovou mentalitu hrát všechno dozadu se ukázali daleko platnější a to je velmi milá změna než ta neustálá obehrávaná přes stopery.

    • Re: Slavia - Žilina 5:0

      Louluk (admin)     před měsícem 13.07.2024 19:10 |  
      12 1

      Hele ani tak nejde o tu výhru jako takovou, ale spíše o to, jak dobře vypadali hlavně Jurásek s Vorlickým. U Vorlického to není jen v tomto zápase, v každém co nastoupil byla vidět nadprůměrná kvalita. A Jurásek dnes do toho šlapal od nástupu na hřiště. Tahle dvojka prostě vypadala fakt skvěle

      • Re: Slavia - Žilina 5:0

        MCD_Slavia     před měsícem 13.07.2024 19:15 |  
        7 2

        Neříkám že vypadali špatně, byla radost se na ně koukat, ale částečně to bylo tím že Žilina polevila.. to jen pro srovnání první a druhé půle.

    • Re: Slavia - Žilina 5:0

      Kenny     před měsícem 14.07.2024 16:04 |  
      1 0

      Počítám, že žiliňáků není na soustředění jen patnáct a těžko nastoupil ve čtyři někdo, kdo hrál od jedné.....

  38. Re: Slavia - Žilina 5:0

    SLAVIESTA     před měsícem 13.07.2024 19:25 |  
    5 1

    Slavia : Žilina 5 - 1 !

  39. Vorlicky vs Sevcik

    lachpresak     před měsícem 13.07.2024 19:34 |  
    5 6

    den a noc, teplo a zima, pravda a lež, bílá a černá, radost a smutek.

  40. Re: Slavia - Žilina 5:1

    MCD_Slavia     před měsícem 13.07.2024 19:38 |  
    2 0

    Beru zpět hrála převážně jiná sestava.

    Patří o kus níže.. pardon.


    Komentář byl uživatelem upraven (13.07.2024 19:50) . Zobrazit původní komentář

  41. Jurecka

    lachpresak     před měsícem 13.07.2024 19:41 |  
    12 8

    Vím, že jde o přípravu, ale naprosto nechápu přístup Jurecky k připravnym zápasům, to je na pokutu! To to ten realizak nevidí?

  42. Re: Slavia - Žilina 5:0

    Kulajs     před měsícem 13.07.2024 19:47 |  
    19 1

    Poločasy jako noc a den. První nekoukatelný, druhý výborný. Bužek, Diouf a hlavně Vorlický a Matěj Jurásek to rozjeli. Tak hlavně zdraví.

  43. Re: Slavia - Žilina 5:1

    silikat     před měsícem 13.07.2024 21:15 |  
    11 1

    Tak teď vybrat tu správnou optimální jedenáctku z toho množství hráčů,A nebát se stavět mladé pušky,

    • Re: Slavia - Žilina 5:1

      cunak     před měsícem 16.07.2024 20:27 |  
      0 2

      Kinský - Douděra, Vlček, Ogbu, Diouf - Oscar, Bužek, Vorlícký, - Schranz, Chytil, Jurásek . Hlavně ne trio hrůzy Holeš, Ševčík, Provod a nestavět choré hráče

  44. Re: Slavia - Žilina 5:1

    japhy     před měsícem 13.07.2024 22:44 |  
    26 5

    5 fíků, jeden krásnější, než druhej, takže paráda, řeklo by se. Jenže prd, zápas měl jednu obrovskou kaňku a tou byl celej první poločas.
    První půle, omlouvám se, byla neuvěřitelná sračka, to byla esence a kombinace toho nejhoršího, co jsme u nás někdy vídávali:
    1. presink se v nejlepším případě jen markýroval
    2. kombinace směšná. Festival pouhého posouvání balonu, po kterém většinou přišel nákop.
    3. absence sebevědomí a chuti hrát, které jako kvalitní tým mít musíme. Stačilo lehké zadupání a následoval míč dozadu nebo odkop. Typicky se opět netýkalo Oscara
    4. Zase ofasjdy
    5. Obrovské množství faulů, jak kdybychom hráli proti Barce.
    6. Třetiligové výkony tria Tomič, Ševčík, Jurečka. To byl horor.
    7. Snaha o rychlou hru skoro vždy vedla ke ztrátě míče.
    Tomu týmu chybělo prakticky všechno, dařilo by se mu, leda bychom byli ve vedení, chtít po něm zvrátit nepříznivý vývoj by byla utopie. Nerad bych se upínal ke stále významné absenci reprezentantů, protože herně by mooožná pomohl Douděra, zcela jistě Provod, ale to je tak všechno. Chytil s Chorým jsou schopný nahoře udržet nesmysl, ale hru to neudělá, navíc ty nákopy lítaly stejně hodně mimo.
    Pak lup, nastoupí mladej Bužek s Juráskem a najednou je vidět chuť hrát. Aleluja!!! Podrží míč, pokryjou si ho, potáhnou, hrajou nahoru, jsou na ně fauly. Gól všemu pomůže, k tomu Vorlickej a je to koncert. Bohužel zrovna tito tři budou pravděpodobně jen paběrkovat :(
    No, optimismus vypadá jinak.

    • Re: Slavia - Žilina 5:1

      mpik     před měsícem 14.07.2024 04:18 |  
      6 1

      Já to hodnotil dost podobně a hned mě napadlo, že hráČI co mají v příjmení písmeno Č hráli fakt na píXu.

    • Re: Slavia - Žilina 5:1

      SLAVIESTA     před měsícem 14.07.2024 23:06 |  
      1 3

      Pěkně napsáno, sedlo to jak prdel na hrnec! Bohužel trenér to určitě vidí jinak. Třeba jeho hláška, že Jurásek má zatím maximálně na poločas, mě mírně řečeno udivuje. Vím, jeho oblíbenec to zrovna není! Už v neděli budeme o kousek chytřejší.

  45. Re: Slavia - Žilina 5:1

    Hesmir (přítel SN)     před měsícem 13.07.2024 23:48 |  
    2 0

    Nee rozarka ale Vorlíček. Ten to bude režírovat.

  46. Re: Slavia - Žilina 5:1

    marcocruz (přítel SN)     před měsícem 14.07.2024 00:26 |  
    16 0

    Moc bych si přál aby mladí hráči, kteří hrají přípravu budou nastupovat v této sezoně za Slavii a nebudu je vídat jak hrajou zajímavě někde na hostování. Fakt bych si to přál. Ta dravost a chuť prosadit se je tam prostě jasně větší

  47. Re: Slavia - Žilina 5:1

    mpik     před měsícem 14.07.2024 04:22 |  
    16 22

    Tak bych to viděl tak, že pošleme Vorlického a Juráska hostovat do Karviné a budeme se "bavit" výkony Tomiče a Ševčíka :-))))

  48. Re: Slavia - Žilina 5:1

    Martin Platil     před měsícem 14.07.2024 07:37 |  
    20 52

    Jak na fóru zaznělo od Navyseala, trenér je dost konzervativní. Takže si úplně nemyslím, že by víc stavěl mladé hráče. Dál se bude opírat o Ševčíka, u kterého si nepamatuji, kdy dokopnul roh až do vápna. U něj doufám, že se po odehrání 5 zápasů v řadě zraní a půjde místo něj někdo jiný. Trenér těžko nasadí Filu, když se dala raketa za nejcharakternějšího hráče ligy. Matěj Jurásek zase špatně brání. A Vorlický sám říkal, že má problém být víc univerzální. Takže čekám, že pokud někdo z mladých nastoupí, bude při první příležitosti odstřelený, jako to bylo v případě jiných mladých hráčů.


    Komentář byl uživatelem upraven (14.07.2024 19:45) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Žilina 5:1

      Pedro50     před měsícem 14.07.2024 08:18 |  
      12 3

      Ne každý komentář se vydaří

    • Re: Slavia - Žilina 5:1

      mig52     před měsícem 14.07.2024 08:29 |  
      15 3

      Ntvl. Šéva teda není můj šálek kávy, to píšu na rovinu, ale přát mu zranění? Našemu hráči, kterého má narozdíl od nás dvou třeba řada fans ráda? To snad ne.

    • Re: Slavia - Žilina 5:1

      Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 14.07.2024 08:43 |  
      34 1

      Ševčíka moc nemusim, ty jeho rohy jsou fakt děs a nejenom rohy, je to alibista a zpomalovač hry a do základu podle mě určitě nepatří, ale... přát mu, aby se zranil? To myslíš vážně? Možná by bylo dobré se nejdřív nasnídat, dát si kafe a až potom psát. Tohle se ti hodně nepovedlo!

      • Re: Slavia - Žilina 5:1

        coogee     před měsícem 14.07.2024 14:33 |  
        7 1

        Přesně.
        Někdy sice člověk jenom zírá, co tu z kdekoho vypadne, ale aby někdo doufal, že se zraní hráč týmu, kterému fandí, to tu snad ještě nebylo!

    • Re: Slavia - Žilina 5:1

      Vejrikus     před měsícem 14.07.2024 11:01 |  
      3 1

      Ono je těžký postavit hráče do základu, když jeden zvládne 30 minut (Vorlicky) a druhý 45 (Jurasek). Osobně jsem z nich taky nadšený, ale v základu budou těžko.

      • Re: Slavia - Žilina 5:1

        Kenny     před měsícem 14.07.2024 15:59 |  
        5 5

        A kde se vzal ten názor, že Jurásek zvládne pouze poločas? Ten kluk byl ještě před 14 dny na mistrovství Evropy. Předpokládám, že byl tedy v top formě a to i fyzicky. Jinak by snad nebyl vybrán. Chce mi někdo tvrdit, že profesionální hráč za necelé dva týdny volna ( ovšem při povinnosti plnit individuální tréninkový plán ), totálně ztratí fyzičku? Pokud tedy neměl takhle málo natrénováno už předtím.....

        • Re: Slavia - Žilina 5:1

          Vejrikus     před měsícem 14.07.2024 19:07 |  
          7 0

          Říkal to Trpisak po Žilině, ze Matěj zatím zvládne 45 minut. Matěj sám říkal, že v týdnu musí ještě dobehat. Můj názor je, že by snad hráč, který má cca týden dovolené, měl zápas zvládnout, ale kdo jsem já, abych to tvrdil :)

          • Re: Slavia - Žilina 5:1

            mig52     před měsícem 15.07.2024 05:23 |  
            4 3

            Já si myslím, že to je alibistická informace JiT fanouškům, aby počítali s tím, že ani letos Matěje v základu moc vídat nebudeme. Zdravý vrcholový fotbalista to musí mít dobĕháno za týden, tedy pokud se od doby, kdy byl s reprezentací, denně neválel 15h na kanapi a zbytek relaxoval v bazénu a vířivkách.


            Komentář byl uživatelem upraven (15.07.2024 05:25) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavia - Žilina 5:1

          mig52     před měsícem 15.07.2024 05:16 |  
          3 2

          Slovům o Juráskovi také nerozumím. Možná nám to vysvětlí aspoň jeden z těch pěti odborníků, když to JiT pouze konstatoval, ale rovněž bez vysvětlení. Možná je to více důvodů, do kterých patří i "skvělá" práce v repre.

  49. Re: Slavia - Žilina 5:1

    SLAVIESTA     před měsícem 14.07.2024 09:16 |  
    4 17

    Je opravdu komické, jak dlouho SN trvalo, než zjistily jak utkání skutečně dopadlo a začaly uvádět správný výsledek......

  50. Re: Slavia - Žilina 5:1

    tomblesk     před měsícem 14.07.2024 12:58 |  
    12 1

    Jediná shoda ve zdejší diskusi je v tom, že každý poločas byl jiný. Při volbě stylu hodnocení -nelze opomenout i to, co hraje soupeř! Žilina hrála v první půli nad své možnosti / hodně pohybu, snaha o agresivitu, avšak žádný nápad ve hře .../ Už z toho válení bylo vidět, že to ve druhé půli nezvládnou vydržet. Prý dopoledne hráli zápas??,Mít v první půli křeče o něčem svědčí / ?? přetrénovanost? -ono je to vlastně jedno/. Takže sestava Slavie v první půli odvedla velký kus práce a připravila "půdu" pro půlku druhou. Chvályhodné je, že ti, co dostali důvěru, ji využili bohatě. Hlavní přínos vidím ve snaze o kombinaci. Pokud má Vorlický "handicap" v bránění - no- není to pes obranář, pravda. Ale hlavní je, když získá míč na naší půlce při "bránění" atd., tak okamžitě zrychlí hru - to v první půli nedokázal nikdo. Záhada je zmrznutí Zmrzlého - v Olomouci jezdil jako blázen, bylo ho všude plno, ale ve Slavii??? No aspoň, že je tady Diouf - ten to na své straně zvládá asi nejlépe. Otázkou zůstává jak dopilovat agresivitu v osobních soubojích - bez faulů samozřejmě. Asi nemá smysl tlačit na pilu - při náchylnostech ke zranění, jsou obavy na místě. Jiná věc je samotná odolnost hráče, myslím, že tady to může být dobré cestě. V obraně vidím jako přednost Slavie - rychlost hráčů, to pak je výhoda mužstva v zápase/ záleží na typologii soupeře a ta Žilina se fakt nemá za co stydět/, že po půli "odešli" je jiný problém. A nasazení mladíků??, Postavit je od začátku, znamená nebezpečí . utavit je. A to nechce nikdo! Oceňuji, že i ten Vorlický po své osobní anabázi se zraněními si prostě dává pozor. Taková srážka po intenzivním sprintu je prostě problém, ale když musí, tak směrem dozadu pelášit opravdu umí a navíc už má hlavu nastavenou, jak postupovat při získání balonu / má tzv. "oči" i na temeni hlavy-díky bohu!/ Tohle nemá jen tak nikdo, buďme za to rádi. A berme jako fakt, že kombinace Slavie jako třeba před třetím gólem nevyjde pokaždé stejně, natož přesně! Za sebe: mně se prostě výkon Slavie líbil.

  51. Re: Slavia - Žilina 5:1

    kopanáfotbal     před měsícem 14.07.2024 14:12 |  
    6 11

    Druhá půlka sice dobrá, ale na Hradec by to nestačilo.

    • Re: Slavia - Žilina 5:1

      mig52     před měsícem 15.07.2024 05:10 |  
      1 1

      Štýrský?

  52. Re: Slavia - Žilina 5:1

    Ladislav (přítel SN)     před měsícem 14.07.2024 14:42 |  
    4 0

    „Byl to dobrý studijní materiál. Soupeř byl v první půli dynamický, pohyblivý a vytvářel na nás tlak. Ve druhé půli jsme zlepšili pohyb a zejména někteří kluci vepředu ukázali kvalitu a dobrou spolupráci,“ chválil kouč Slavie Jindřich Trpišovský. Po změně stran oživila hru střídající omladina – běhavý Bužek, Jurásek, Prebsl, Vorlický nebo Zima. Jistojistě zamotali Trpišovskému hlavu. „Spíš někteří potvrdili, co ukazovali celý kemp. Třeba Bůža byl skvělej, vyřešil náš problém ve středu pole,“ prohodil kouč Slavie. „Zažili jsme ale několikrát, že v přípravě vypadal někdo skvěle, ale v soutěži to nepotvrdil. Minimálně ale kluci chtějí tlačit na ostatní.“
    Trenér Trpišovský v posledním zápase přípravy poprvé do základní sestavy nasadil borce, kteří reprezentovali na evropském šampionátu. „Na každého hráče má Euro jiný dopad a potřebují volno, aby měli chuť do hry. Bylo vidět, že Matěj byl lehký, zatímco na některých jiných klucích bylo vidět, že absolvovali spoustu zápasů a tréninků. Pro Matěje byl ale poločas maximum toho, co zatím zvládne,“ doplňoval Trpišovský. Jurásek patřil k první várce reprezentantů, která se po Euru připojila ke Slavii. Slovák Schranz, Holeš, Chytil, Douděra, Provod nebo posila Chorý by se měli hlásit na společném úterním tréninku.
    Kanonádou proti Žilině zakončili slavisté dvoutýdenní soustředění v Rakousku, do autobusu do Prahy nafasovali krabice s pizzou a do úterka mají volno.

    P.S.
    Nad hlavami fotbalistů poletoval dron slavistického realizačního týmu.

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-kanonada-v-generalce-pizza-do-autobusu-a-sup-domu-trpisovsky-gratuloval-krejcikove-5031919


    Komentář byl uživatelem upraven (14.07.2024 14:55) . Zobrazit původní komentář

  53. Re: Slavia - Žilina 5:1

    Mimoň     před měsícem 14.07.2024 23:12 |  
    16 7

    Tak nejlepší střelec eura je i Schranz...na to že hraje beka Jindro dobrý ne :))

    • Re: Slavia - Žilina 5:1

      vršek     před měsícem 15.07.2024 14:08 |  
      9 7

      Evidentně největší problém Schranze v očích našeho "lodivoda" je ten, že on opravdu není flexibilním hráčem schopným hrát jiný post než pravého útočníka max pravého wingbeka - prostě mu chybí "největší přednost fotbalisty - univerzálnost a možnost využití na více postech".....!
      Dát na EURU 3 góly - po jednom ve třech ze čtyř zápasů jasně vypovídá kde je jeho post a největší přínos týmu - no, u nás leští již cca rok a půl lavičku náhradníků........

      • Re: Slavia - Žilina 5:1

        hamlo1 (přítel SN)     před měsícem 15.07.2024 21:18 |  
        1 2

        sem tam zranění, někdy i dost vážný?

    • Re: Slavia - Žilina 5:1

      Kenny     před měsícem 15.07.2024 20:14 |  
      1 2

      Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse

  54. Zilina hrala dva zapas v jeden den

    Do_it     před měsícem 15.07.2024 12:04 |  
    9 1

    Jak tezke je si otevrit sestavy dvou zapasu ziliny a zjistit ze hrali naprosto jine jedenactky? Vzdyt jsou tam stejni jen dva hraci co stridali

  55. Re: Slavia - Žilina 5:1

    záplata     před měsícem 15.07.2024 13:01 |  
    10 11

    Já nesdílím zdejší všeobecné nadšení z naší generálky na ligu. Nejprve se musím ptát, kdo na ní zvolil soupeře, který hrál dva zápasy v jeden den. Logicky pak nemohl nastoupit s optimální sestavou a v podstatě ani neměl kým střídat, takže také opravdu nestřídal. To se podepsalo na jejich výkonu v druhém poločase, který neměl snad ani druholigové parametry, díky čemuž jsme odehráli ten ,, údajně " fantastický druhý poločas.
    V prvním poločase, kdy Žilina ještě stačila běhat, nás vlastně i přes svůj pasivní výkon k ničemu nepustila, lépe řečeno, jsme si nebyli schopni nic vytvořit. Z naší strany to byl zcela impotentní fotbal.
    Ano, v druhém poločase jsme si trošku nahonili ego, k tomu by nám ovšem stačil Vltavín, to bychom možná byli ještě větší mistři.
    Takže, co nám vlastně generálka ukázala, jak jsme doopravdy připraveni na ligu? Z toho, co jsem měl možnost vidět, si myslím, že se náš fotbalový projev nepohnul ani o píď. A ano, vím, že to byla jenom příprava a až v lize bude to ,, ukázaná platí ".

  56. Re: Slavia - Žilina 5:1

    hamlo1 (přítel SN)     před měsícem 15.07.2024 21:40 |  
    7 3

    já opravdu miluju fanoušky, jako jsi ty. Promiň za tykání, ale asi jsem násobně starší než ty. Vy, jak rád říkám " fanoušci úspěchu" už mě fakt nebavíte, ještě nezačala liga a už jsme pomalu na sestup.

    • Re: Slavia - Žilina 5:1

      japoko     před měsícem 16.07.2024 16:41 |  
      1 6

      To je taky hodně debilní hláška, "fanoušci úspěchu"!

      • Re: Slavia - Žilina 5:1

        wimpy     před měsícem 16.07.2024 16:42 |  
        6 1

        Proč?

      • Re: Slavia - Žilina 5:1

        hamlo1 (přítel SN)     před měsícem 16.07.2024 21:43 |  
        3 2

        Debilní možná, ale pravdivá určitě