Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

Slavia získala do svých řad dalšího hráče, z druholigového nizozemského Helmondu přestupuje řecký ofenzivní záložník Giannis-Fivos Botos, v Edenu podepsal čtyřletou smlouvu. Na podzim by měl ale hostovat nejspíš v Karviné.

Botos je odchovancem AEK Athény, odkud zamířil na hostování nejprve do nizozemských Go Ahead Eagles a pak do Šeriffu Tiraspol. Před rokem pak odešel zadarmo do Helmondu. Tam nastoupil do všech ligových zápasů a sezónu zakončil s devíti brankami a osmi asistencemi. Helmond skončil ve středu ligové tabulky na 11. místě. Botos je bývalý řecký mládežnický reprezentant, za jedenadvacítku nastoupil do 15 zápasů a vstřelil jednu branku.

„Giannis je talentovaný hráč, dobrý do ofenzivy. Má zajímavý fotbalový životopis, vyzkoušel si zahraniční angažmá. Navíc je schopný alternovat na několika pozicích. Věříme, že jednou by mohl být pro Slavii platným hráčem, je ale třeba připravit jej na naši úroveň, dát mu čas. Své působení proto zahájí na hostování, které pro něj hledáme v nejvyšší české soutěži," řekl pro oficiální web klubu sportovní ředitel Jiří Bílek.

Komentáře (53)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

    Mejla29     před 4 měsíci 03.07.2024 13:30 |  
    34 9

    My jsme snad jediny klub na svete, ktery koupi uz 23 leteho hrace, aby ho rovnou poslal hostovat. Navic je super, ze muze hrat na nekolika postech, tak je skvely, ze s nim muze Jindra pocitat treba i na stopera. Parada. Pisu to uz nekolik mesicu, davam celemu sportovnimu useku rok, maximalne rok.

    • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

      Alol34     před 4 měsíci 03.07.2024 13:39 |  
      2 3

      A co další přestupy? Chorý, Rrahmani, Cham...?

      • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

        Mejla29     před 4 měsíci 03.07.2024 13:47 |  
        19 0

        Chory je na dovce, je ale hotov. Cham je v jednani, vse je na penezich, klidne by k nam sel.

    • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

      Alanor (admin)     před 4 měsíci 03.07.2024 13:43 |  
      16 0

      Zvláštní to v tomhle věku určitě je. Nicméně jsou tu ty polehčující okolnosti, že ten přestup je podle všeho nízkonákladový (11 milionů korun) a holandský a náš fotbal jsou fakt svou filosofií protipóly.

      Já bych spíš řešil, kdyby si trenéři prosadili Chorého a pak ho stavěli málo jako Krmenčíka s tím, jak si potřebuje zvyknout na náš styl. Nebo že by zapracovávali Chama (pokud by jeho přestup klapl) půl roku jako Stancia a my zatím tradičně ztráceli body se Ševčíkem v základu.

      • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

        Mejla29     před 4 měsíci 03.07.2024 13:47 |  
        10 2

        Choreho si prosadil ciste Trpis

        • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

          Alanor (admin)     před 4 měsíci 03.07.2024 13:52 |  
          10 1

          Já to vím, ale u Krmenčíka to bylo taky tak (i když to měl být i kamarád Köstla) a pak nehrál. Tijani to samý atd.

          • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

            iwanowicz     před 4 měsíci 03.07.2024 16:19 |  
            4 0

            O Krmencikovi jednou v rozhovoru na kameru po zapase Köstl rekl, ze porad nechape, co po nem chteji, kdyz nema mic. Od te doby moc nenastupoval. Mluvilo se o zraneni, ale zrejme v tom melo roli i to ze mel iq tykve a proste nebyl schopen plnit , co po nem chteli treneri.

        • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

          polpik     před 4 měsíci 03.07.2024 13:57 |  
          7 6

          Tak já osobně doufám v to, zeppkid to bude flop Trpiš bude odejít! Těch přešlapů má za poslední dobu spousty a nový majitel ro snad nebude přehlížet tak jako Tvrdík!
          Za mě by měl mít JT dva jasné cíle, buď LM tedy létě nebo titul, pokud nesplní, měl by být odejít......

        • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

          PetCC     před 4 měsíci 03.07.2024 14:24 |  
          4 7

          Chorého si prosadili ti, kteří nedokázali unést druhé místo a požadovali adekvátní posilu, která nám v lize nejvíc zalepí naší loňskou největší slabinu.
          Akorát jim nedošlo, kdo na ten post asi jediný připadá v úvahu. A teď jsou z toho překvapeni :-)
          A pokud bych já měl tipovat, kdo Chorého ve Slavii nejvíc prosazoval, tak Kerbr, který má standardky v popisu práce a za ten půlrok zjistil, že to u nás skoro nikdo neumí hlavou umístit do branky.
          A když na to někoho potřebujeme, proč nevzít v této kategorii nejlepšího hráče v lize?

          • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

            martyni (přítel SN)     před 4 měsíci 04.07.2024 08:52 |  
            1 1

            Ha tak to bylo na komoru!..:)

    • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

      Karel IV     před 4 měsíci 03.07.2024 13:46 |  
      15 7

      Nikdy bych nevěřil, že to napíšu, ale o svém hostování by pomalu mohl přemýšlet I náš realizační tým.

      • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

        mig52     před 4 měsíci 03.07.2024 13:57 |  
        8 7

        Bych je poslal k šípku natvrdo na přestup. Nepoučitelní! Jak někdo psal, kdyby bylo ogarovi 18-19. Ale třiadvacetiletý habán?! Ntvl.


        Komentář byl uživatelem upraven (03.07.2024 13:57) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

      mig52     před 4 měsíci 03.07.2024 13:50 |  
      12 9

      Ukazuje se, že debilismus našeho sportovního vedení nemá konce a nepoučili se vůbec v ničem. Arogance na pokračování. Po Karviné přijdou Pardubice, následně Teplice a pak velké dilema, co s ním, jak se bude blížit konec smlouvy. V Karviné se může aklimatizovat tak jedině na horníka. Asi spěchají tak proto, že rubání uhlí se totálně utlumuje. Kdyby ho nacpali aspoň do Dukly či ke klokanům, aby jsme ho měli pod kontrolou a přivykal životu v Praze. Diletantismus nakvadrát.

      • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

        Marwek23 (přítel SN)     před 4 měsíci 03.07.2024 20:06 |  
        4 2

        Přesně tak, nebo ho nechat u nás a ať si občas kopne za béčko. Tady by mu pomohl Mick VanBuren(pokud u nás zůstane) a Christos...kdo mu pomůže v Karviné?? Nikdy jsem nebyl z přestupaku tak zklamaný a dá se říct i plný obav, jako letos. Snad ví vedení, co dělá, ale pochybnosti tu jsou

  2. Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

    Fačín     před 4 měsíci 03.07.2024 13:31 |  
    9 2

    Tak vítej, Giannis-Fivos Botos. Snad ti hostování pomůže se aklimatizovat a doufám, že co nejdřív oblékneš i ten náš dres a zvládneš se prosadit.

    Ale už by to chtělo nějakou tu opravdovou "posilu", toho rozdílového hráče, co nám pomůže k vytyčeným metám.

    • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

      Mejla29     před 4 měsíci 03.07.2024 13:33 |  
      37 8

      Zvlastni je, ze vsude jinde se hraci kupuji, aby hrali, jen ve Slavii proto, aby se rok, dva mohli aklimatizovat.....tahle mantra me dohani fakt k silenstvi

      • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

        Fačín     před 4 měsíci 03.07.2024 13:40 |  
        4 3

        Jako taky mi to přijde divný, někoho koupit a hned ho poslat hostovat. Na druhou stranu u nás je to běžná praxe. A chápu že Řek z druhý nizozemský ligy bude ten čas na rozkoukání opravdu potřebovat. Hyský je navíc kvalitní trenér, věřím, že mu dá dostatek prostoru a tak to bude ku prospěchu všech.

        • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

          mig52     před 4 měsíci 03.07.2024 13:54 |  
          1 11

          Běžná praxe? Skoč pod sprchu a pusť si hodně chladnou.

          • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

            Fačín     před 4 měsíci 03.07.2024 14:35 |  
            3 1

            No ano, je to u nás běžná praxe. Netvrdím, že s ní nějak zvlášť souhlasím.

            • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

              mig52     před 4 měsíci 03.07.2024 20:57 |  
              1 1

              Beru zpět s omluvou. Přehlédl jsem, žes napsal "u nás". V tom máš naprostou pravdu. Za trest si jdu tu studenou na sebe pustit já. Brrrr.

  3. Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

    japhy     před 4 měsíci 03.07.2024 13:36 |  
    13 4

    Hm...
    Béčko ve druhý lize, po hostováních se toulá dost lidí, je nutný do toho kolotoče posílat další a další maso?

  4. Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

    mart83     před 4 měsíci 03.07.2024 13:38 |  
    22 4

    Zvláštní přestup, kdyby mu bylo třeba 19 nebo 20 tak ok, ale tohle už by měl být hotový fotbalista, ne? A dle všeho teda na Slavii nemá, když ho hned posíláme pryč. To si myslíme že za půl roku tak vyletí aby pro nás pak posilou byl? Budu doufat že to tak dopadne, ale pořád platí že jsem z tohohle přestupáku dost zmatený :)

  5. Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

    WarszawskiMuranow     před 4 měsíci 03.07.2024 13:40 |  
    6 3

    Do Karviné za Budínského, snad to dává smysl. Prostoru dostane zdá se dost, tak ať se ukáže.

  6. Gianis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

    Myšák     před 4 měsíci 03.07.2024 13:44 |  
    0 1

    Aby nebyl o hlavu větší než polobotky, kolik měří? Ale i kdyby byl, tak mu u nás přeji hodně štěstí a zdraví!

  7. Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

    butters     před 4 měsíci 03.07.2024 13:48 |  
    17 10

    V době, kdy řešíme, že musíme kvůli pravidlu o omezení počtu hráčů na hostování snížit počet hráčů pod smlouvou, kupujeme hráče ze zahraničí, abychom ho obratem poslali na hostování... zvláštní přístup. Nemůžu říct, že by mě tohle přestupové období nechávalo v klidu a přesvědčovalo o tom, že náš sportovní úsek ví, co dělá.

    • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

      lukas6novak     před 4 měsíci 03.07.2024 14:18 |  
      6 1

      Pokud se nepletu tak je to zatím jen druhý hráč na hostování (hráči do 21 let by se tam neměli počítat) spolu s Tijanim

      • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

        Lantenac     před 4 měsíci 03.07.2024 14:37 |  
        3 0

        Ano, zatím asi jen tito dva (i když pokud vím, tak na příklad Stejskal ještě do Pardubic nepřestoupil), ale myslím, že se bude hledat hostování i pro Ousoua, Dumitresca, možná Micka nebo Davida Pecha, aby se rozehrál.

        • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

          lukas6novak     před 4 měsíci 03.07.2024 14:58 |  
          1 0

          Stejskal - z toho jak to bylo napsaný tak mi přijde že se jedná o tvrdým přestupu a ne jen hostování
          Ousou - určitě odejde a vidím to tak 50/50 jestli hostování nebo přestup
          Dumitrescu - tam bych se hostování nedivil
          MVB - tady čekám že se bude jednat o přestup ale uvidíme no¨
          Pech - O něm zatím skoro žádná zmínka ale já bych to viděl na podzim do béčka a když bude možnost tak občasná rotace i v áčku

          • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

            Arminius     před 4 měsíci 03.07.2024 18:07 |  
            3 0

            První čtyři bez otálení prodat, pokud tedy budou kupci, David Pech na hostování, třeba k Hyskému, i když to město je spíše za trest.

  8. Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

    Ados     před 4 měsíci 03.07.2024 14:03 |  
    14 14

    Opravdu nevím, co si mám myslet o naší přestupové politice. Neustále se točíme na nějakém adaptační období pro příchozí hráče. Posílat na hostování máme hráče, kteří jsou vyjdou z naší akademie a chceme je obouchat v první lize. Ale tento hráč má 23 let.

    Nevím o tom, že by na druhém břehu Vltavy vymýšleli podobné kraviny. Tam prostě koupí hráče za vyšší obnos a rovnou do prvního týmu a hrajou ho na pozici, která je mu vlastní.

    Trpišák opravdu nemůže dělat trenéra a zároveň sportovního ředitele. Chybí nám koncepce a místo toho kupujeme Chorýho, který má skoro 30 let a je neprodejný. Že nám doručí okamžitý úspěch není nikde napsáno. Co pak tady s ním budeme dělat další roky s obrovskou smlouvou.

    Fakt jsem z toho všeho kyselej. Každopádně Botosovi držím palce a snad ho někdy uvidíme hrát v našem dresu.

    • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

      mig52     před 4 měsíci 03.07.2024 20:52 |  
      2 1

      Na druhé straně, Chorého jsme kupovali proto, aby hrál a ne, abychom ho prodávali.

  9. Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

    Ladislav (přítel SN)     před 4 měsíci 03.07.2024 14:20 |  
    11 2

    Druhou holandskou občas vidím na kanálech ESPN (hlavně sestřihy z celého kola) a je to zajímavá soutěž, hraje se tam technicky, v rychlosti, hlavně hodně dopředu, ale není tam moc tvrdosti, s naší ligou se to v tomhle parametru absolutně nedá srovnávat … Takže podle mne má Botas určitě své nesporné fotbalové kvality a je i gólový, ale do Karviné jde proto, aby se přizpůsobil české lize v tvrdosti, agresivitě, prostě soubojovosti. Takhle si ho vlastně chystáme pro budoucnost, tedy samozřejmě pokud to tam dá...

    Tady je sestřih několika jeho akcí:
    https://www.youtube.com/watch?v=FDBXJZpad4M&t=4s


    Komentář byl uživatelem upraven (03.07.2024 14:48) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

      martyni (přítel SN)     před 4 měsíci 04.07.2024 08:48 |  
      4 1

      No vidíš to, jsou zde ale odborníci, co neviděli tu soutěž ani minutu a maj jasno, že Botos bude k ničemu. Za mě je to pokus získat hráče, kterej může mít neco, co český hráči nemají.. a nevyfoukne nám ho Trabzonspor nebo Bolona.

  10. Těžko se to chápe

    weetek     před 4 měsíci 03.07.2024 14:21 |  
    7 13

    Přiznám se, že smysl podobných příchodů je mi záhadou. Hráč z průměrného klubu druhé holandské ligy, navíc v jeho věku? A šmahem na hostování?? Pokud navíc do Karviné, což je fotbalově bída a pro život v podstatě spíš za trest, je mi to záhadou tuplem. A vychází mi z toho, že nic podobného rozhodně momentálně nepotřebujeme. le tak zákeřnýho psychopata z Plzně taky nepotřebujeme, a stejně si ho JiT produpe...

    • Re: Výraz jeho tváře

      postovni (přítel SN)     před 4 měsíci 03.07.2024 17:02 |  
      3 1

      Ukazali mu ňáký fotky Karviný.

    • Re: Výraz jeho tváře

      Arminius     před 4 měsíci 03.07.2024 17:59 |  
      4 2

      Myslím, že Giannis musí hýkat nadšením, naši šíbři ho nalákají na krásný život ve stověžaté a po podpisu smlouvy ho pošlou tam, kde nedá práci sehnat holku nehezkou.


      Komentář byl uživatelem upraven (03.07.2024 18:00) . Zobrazit původní komentář

  11. Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

    Votypkaj     před 4 měsíci 03.07.2024 14:34 |  
    7 0

    jen tak mimochodem Čech Janošek v 38 zápasech stejné soutěže jako hrál Botos 11+10, jeho tým Breda získal o 5 bodů víc než Helmond

  12. Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

    o5aradecek     před 4 měsíci 03.07.2024 14:52 |  
    7 0

    Tak stále čekáme na první letní posilu. Ovšem "Choras" už je za dveřmi. :-)

  13. Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

    bububu (přítel SN)     před 4 měsíci 03.07.2024 14:59 |  
    18 8

    Nevím, naší přestupové politice minimálně od (Z)imy nerozumím, takže mě tento přestup nechává chladným. Od Botose nic nečekám, takže může jen příjemně překvapit. Kdybych si měl tipnout, tak za nás nikdy nenastoupí a bude se další roky posílat na hostovačky od čerta k ďáblu...

    • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

      Slávista 51     před 4 měsíci 03.07.2024 15:20 |  
      5 6

      A jak to asi dělají mužstva TOP lig, co ?
      Ano, ne vše se povede na první dobrou.

    • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

      JS (přítel SN)     před 4 měsíci 03.07.2024 15:55 |  
      3 9

      Mám k tomu uplně stejný postoj.
      Btw jedna z oblíbených hlášek kolegů v práci je: „nic jsem nečekal, ale stejně jsem zklamanej.“
      Tak doufejme, že se Botox chytne v Karviné.

  14. Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

    md71892     před 4 měsíci 03.07.2024 16:08 |  
    4 0

    Výborný pohyb po hřišti a výběr místa.Tento hráč nebude zlý

    • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

      JS (přítel SN)     před 4 měsíci 03.07.2024 16:22 |  
      4 1

      A hned gól :D

      • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

        md71892     před 4 měsíci 03.07.2024 16:36 |  
        3 3

        Není to náhoda.Když to v sobě máš tak to jde samo

  15. Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

    denydzlSKS     před 4 měsíci 03.07.2024 18:22 |  
    6 3

    Nevim.
    A) Věk už je takovej, že se blíži k určitý vyzrálosti a zahím hrál “jen” druhou holandskou.
    B) ofenzívní technik a my ho pošleme hrát do klubu kde to budou mastit, aby se udrželi… Takže dostane čuchnout jako tam dostal Jurásek?!
    Upřímně…tohle mi přijde jako z těch, z mého pohledu, málo pochopitelných příchodů.
    Šanci tomu moc nedávám a nechám se případně mile překvapit.

  16. Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

    A.Lima     před 4 měsíci 03.07.2024 19:37 |  
    4 1

    Tož to vítej u nás :) Nechť se ti daří a probojuješ se do základu. První zápas velmi dobré :)

    a propo u mě budeš Valtteri :)

  17. Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

    Ragnarok     před 4 měsíci 03.07.2024 19:40 |  
    10 7

    Skvělý přestup. Mladý talent, neskutečná perspektiv. Obdivuji scouting i sportovní vedení, že dokázali takhle náročný přestup spojený se spoustou náročných rokování dotáhnout. Zvláště v letním období, kdy se většina gaučáků napájí Braníkem někde na plovárně a jen nesmyslně kritizuje odborníky, kteří pracují na zářné budoucnosti Slavie.

    • Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

      md71892     před 4 měsíci 03.07.2024 19:59 |  
      4 5

      Podepisuji se s tebou a doufejme, že to s tím Lingrem do Sparty je fake. Jestli si to četl.

  18. Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

    Carlos1     před 4 měsíci 03.07.2024 20:04 |  
    7 11

    Hele nechci byt za skarohlida,ale celkove mi tenhle prestupak nedava vubec smysl, co tim vsim chce basnik rict? Co budeme hrat a s kym? Prestupy mi prijdou jako totalni chaos a bojim se,ze to bude odrazet realitu na hristi.

  19. Re: Řecký záložník Giannis-Fivos Botos přestupuje do Slavie

    lukas6novak     před 4 měsíci 04.07.2024 11:17 |  
    6 2

    Uvidíme časem ale takový zajímavý pohled k tomuto přestupu může být i Rrahmani.
    Slavia o něj měla mít zájem už když byl v Balkani ale z nějakých důvodů (a neřekl bych finančních) to nevyšlo a místo k nám šel za 600 tisíc euro do Bukurešti. Teď o něj máme zájem znova ale jeho hodnota vzrostla z 600 tisíc na 3,5 M euro (podle transfermarktu) a cena za kterou půjde jinam může být klidně 4-5M euro

    Tím chci říct že ten hráč má nejspíš nějaký slabiny kvůli kterým si nejsme jistý jestli bude posila pro áčko ale zároveň cena je momentálně tak nízká že to teď naopak zkusíme vzít dřív než doroste pro áčko i za cenu že se nepovede než počkat 1-2 roky na potvrzení kvality ale zároveň s problémem že bude třeba 5-6x dražší (podle transfermarktu přišel teď za 440 tisíc euro).

    A vidím ještě jeden faktor. Můžeme být třeba sebevědomý ohledně jiného přestupu (třeba ten Cham) a tak je logický že nebude prostor zabudovávat dvě posily na jeden post současně ale zároveň nechceme přijít o možnost získat Botose (protože by třeba přestoupil jinam)

  20. Rozhovor s Botosem

    JS (přítel SN)     před 4 měsíci 04.07.2024 11:20 |  
    10 5

    Se Śląskem jste hrál pravé křídlo, na jaké pozici se cítíte na hřišti nejvíc komfortně?

    „Můžu hrát kdekoliv v záloze, jako číslo osm například. Někdy jsem hrál desítku, také jsem odehrál některá utkání na pravém i levém křídle. Klidně bych mohl hrát i jako brankář, ale to nevím, jak by to dopadlo (smích).“

    - Jo Botosi, do neřikej dvakrát, nebo Tě tam trenéři budou stavět jako svůj další geniální tah.

    • Re: Rozhovor s Botosem

      butters     před 4 měsíci 04.07.2024 13:22 |  
      10 4

      Botos má jen 173 cm. Jestli mu JiT dá v bráně přednost před Chorým, tak je to na zbavení svéprávnosti.