Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Komentáře (192)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    Stoormzender     před 5 měsíci 29.06.2024 10:31 |  
    25 7

    Super, Fila s Prebslem zustavaji, Choryho chceme, planujeme privest kretivniho zaloznika, kridlo a toho Chorase. K Acku Dominik Pech a Mikulas Konecny...s Kinskym vyjednáváme...spokojenost.

  2. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    rybarmirek     před 5 měsíci 29.06.2024 10:42 |  
    16 9

    Zdravím,pan Tvrdík je opravdu skvělý rétor a hezký se to poslouchá.Ja si z toho to vzal jedno,užìvejme si současnost Slávie a to je vzhledem k minulosti,velká pravda!

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      gr—pla     před 5 měsíci 29.06.2024 11:02 |  
      19 30

      Tak jednodušší lidi s krátkou pamětí asi oblbne, to se mu musí nechat.

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        pipe1980     před 5 měsíci 29.06.2024 11:56 |  
        13 8

        Tak to musíš bejt po každým jeho rozhovoru zmatenej jak koza na umělým trávníku

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        El Greco     před 5 měsíci 30.06.2024 10:05 |  
        1 1

        Nejsi ty kapku složitej?

  3. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    Alanor (admin)     před 5 měsíci 29.06.2024 11:02 |  
    40 1

    Jsem rád, že se potvrdilo, že Fila za Chorého byl nesmysl. Ač u přínosu Chorého patřím mezi skeptiky, tak to, co se tu rozjelo, tedy Chorý za Filu s Prebslem + miliony eur k tomu coby záminka pro vyhazování vedení, byl samozřejmě nesmysl mimo realitu.

    Osobně jsem pak rád, že bylo takto oficiálně zmíněno rozšíření stadionu. Vnímám to jako zásadní věc pro rozvoj Slavie do budoucna.

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      JS (přítel SN)     před 5 měsíci 29.06.2024 11:05 |  
      13 36

      Pravidla damage control PR:
      1) Postarej se, aby éterem koloval ještě horší informace/scénář, aby potom ten původní vlastně nezněl tak šíleně
      2) Zabal průser do spousty jinejch, pozitivních informací

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        Alanor (admin)     před 5 měsíci 29.06.2024 11:10 |  
        47 4

        Že se ozýváš zrovna ty, který si tu včera jel ten očividný nesmysl se 75 miliony a Filou a Prebslem k tomu. Měl bys mlčet a šoupat nohama.

        Jinak si nemyslím, že musí Slavia dělat nějaký zásadní damage control. Výzva Tvrdíka, aby lidi dali Chorému šanci mi přijde ok. A už jsem to psal i v minulosti k němu - ani náhodou ho nikdo nebude řešit jako Straku, to byl úplně jiný případ. Chorého tu většina lidí neuvidí ráda (včetně mě), ale fakt nebude důvod, aby se při zápase vůči němu tribuny vymezovaly. Prioritní bude maximální podpora Slavie, ne jednotlivci.

        • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

          necich     před 5 měsíci 29.06.2024 12:06 |  
          9 13

          Souhlas, navíc si nevzpomínám že by se TCH nějak neuctivě vyjadřoval o Slavii nebo, že by zrakvil nějakého hráče Slavie.
          Předpokládám, že příchod např. Cedidly by tolik negativ neřinesl..:) s tím, že ten faul vlastně nebyl tak drastický a, že ho vlastně ani udělat nechtěl..:)

          • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

            dalislavista     před 5 měsíci 29.06.2024 12:08 |  
            2 4

            A vlastně když se nám stejně Ewe nehodil...

            • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

              dalislavista     před 5 měsíci 29.06.2024 17:18 |  
              3 1

              Ironie

          • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

            _karlik_     před 5 měsíci 30.06.2024 14:29 |  
            3 1

            jo, to máte pravdu.
            "jude slavia", to je oslavný chorál všech příznivců našich barev...

        • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

          JS (přítel SN)     před 5 měsíci 29.06.2024 18:47 |  
          6 6

          Jo, a už jsi viděl Chorého, jak řve Jude Slavie?

          • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

            Vladko (přítel SN)     před 5 měsíci 30.06.2024 11:01 |  
            2 5

            Ne. Já to vidím napsaný u vás a u Knl66. Oba jste přátelé SN. Jenom nevím komu fandíte.

            • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

              JS (přítel SN)     před 5 měsíci 30.06.2024 16:47 |  
              1 4

              Tvojí mámě

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        lukas6novak     před 5 měsíci 29.06.2024 11:31 |  
        6 2

        On to nebyl nesmysl (nebo uměle vytvořena spekulace) ale spíš s prominutím demence lidi kteří neumí pořádně číst. Slavia chtěla Choryho to je fakt. Plzeň chtěla protihodnotu a zmiňovala Filu nebo Prebsla. Ale Slavia chtěla dat jen peníze.
        A ve výsledku lidi dali jednoduše dohromady navrh Slavie s nějakým návrhem Plzně. A místo To nebo To se to spojilo do tohoto nesmyslu pravé

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        dalislavista     před 5 měsíci 29.06.2024 12:06 |  
        7 5

        I přes plno mínusů jsem ti dal plus, protože to takhle přesně funguje. Je to tak.

  4. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    witty13     před 5 měsíci 29.06.2024 11:02 |  
    3 1

    Zaznelo spousta pozitivniho, v pripad elehke tvrdohlavosti Prebsla a Kinskeho to vypada ze vsechno zly je pro neco dobry. Kinsky ma pak jeste “stesti” ohledne stankova zraneni. Ale vyznivaji dve zasadni otazky - pocet stoperu - aktualne Igoh, Holi, Vlcak, Zima, Chaloupek, Prebsl a alternace v podobe Borila a Masopusta.
    A druha- Venca Jurecka, nezaznel ani v odchodech, ani v utocnicich. A smlouva mu za rok konci. Tipuju, ze nevyhlasujeme ze ho chceme prodat, abychom nesrazeli cenu, ale myslim ze je na odchodu

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      Alanor (admin)     před 5 měsíci 29.06.2024 11:37 |  
      14 1

      Myslím, že o pozici Jurečky dostatečně vypovídá to, že ve videu vůbec nebyl zmíněn, ačkoliv byl podruhé za sebou nejlepším ligovým střelcem a útočníci pro příští sezonu se tam probírali detailně.

      Za běžných podmínek prodloužit nechce a Slavia o něm zase není přesvědčena natolik, aby mu dávala raketu, co by snad i byla nad úrovní platu pro Chorého (podle toho, co psal Sport, mi nepřišly ty údajný podmínky pro něj přestřelené).

      Čekám Jurečkův letní odchod. Kdyby to neklaplo, tak předpokládám, že ho nikdo vyhánět nebude, ale základním stavebním kamenem týmu pravděpodobně nebude.

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        pipe1980     před 5 měsíci 29.06.2024 11:54 |  
        1 13

        A podobně ticho bylo o Zafeirisovi. A v tom povídání o tom, jak Vorlický bude ta pravá desítka kterou bychom si všichni přáli v týmu mít a kterou potřebujeme, mi přišlo že byl takovej š´touchanec do Christose.
        Jsem zvědavej, jestli vidina nějaké konkurence Chrstose motivuje, nebo jestli už na to bude srát úplně.
        A ještě jsem zvědavej, kolik bude Christos vážit až začne sezona

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      pipe1980     před 5 měsíci 29.06.2024 11:51 |  
      3 4

      Otázka je, nakolik se s Prebslem počítá jako se stoperem.

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      mig52     před 5 měsíci 29.06.2024 12:23 |  
      3 1

      A to jsi zapomněl na Konečného, který je snad také stoper nebo se mýlím?

  5. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    pinochet     před 5 měsíci 29.06.2024 11:26 |  
    16 16

    „Všichni hráči Slavie, kteří byli na EURU, si přejí příchod Tomáše Chorého do klubu. Tím bych považoval debatu o podpoře Chorého ze strany fanoušků Slavie za uzavřenou.

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      pipe1980     před 5 měsíci 29.06.2024 11:49 |  
      15 4

      Co to má společného s podporou fanoušků?

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      Mesiaš     před 5 měsíci 29.06.2024 11:52 |  
      19 27

      Chorý do Slavie ? Trpišovský se definitivně zbláznil. Chorý jest hoden svého jména


      Komentář byl uživatelem upraven (29.06.2024 12:27) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      Arya     před 5 měsíci 29.06.2024 12:06 |  
      20 24

      Já tomu pacientovi fandit nehodlám.

  6. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    sicilianbrno     před 5 měsíci 29.06.2024 12:14 |  
    8 19

    Líbí se mně u pana Tvrdíka, že není linej si udělat čas a všechny spekulace uvest na pravou míru (u některých částí si mužeme jen domyšlet, jestli tomu tak skutečně je), za to má rozhodně plus a je to vždy přijemné poslouchání (mohl by nadabovat i pohadky na dobrou noc, dětem by se u jeho klidného hlasu hezky usinalo :-) ).

    Ale jestli přijde chorý Chorý, tak přání pana Tvrdíka určitě nesplním a je mně uplně jedno, jak se chová v soukromí...

    S tím Jurečkou, tím, že ho nezminil, tak je asi definitivní konec, alespoň se s Chorým nebudou hádat o to, kdo bude kopat penaltu... :-).

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      necich     před 5 měsíci 29.06.2024 12:19 |  
      2 2

      Přesně tak, bude je kopat Mojma.. :)

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      p!erreCORE     před 5 měsíci 29.06.2024 14:16 |  
      7 2

      tohle, cituju:

      "mohl by nadabovat i pohadky na dobrou noc, dětem by se u jeho klidného hlasu hezky usinalo :-) )"

      jsem tu psal před mnoha lety po jeho první tiskovce. Škoda, že se toho nikdo nechytnul. Pan Jaroslav má opravdu medový příjemný hlas :)

  7. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    mig52     před 5 měsíci 29.06.2024 12:16 |  
    25 22

    Tak se splnilo to, co jsem před poslechem předpokládal. Jak nám pan Jaroslav předestře vše narůžovo. Kromě toho, co postihlo Staňka, vše jako sakury v květnu, takže jsem si po rozhovoru pustil klasickou píseň mého mládí, růžovou krinolínu. Co se týká kádru, nabyl jsem dojmu, jako by zapomněl, že na hřiště může 11 hráčů. Nikoho neprodáme, přivedeme talenty z akademie, k tomu tři posily, z nichž jednu museli odsouhlasit Bóřa s Teclem, no tvl.. Jako fajn, jen si říkám, jak je i při hafo zápasech všecky využijeme? Přál bych si už konečně pořádnou a smysluplnou kostru týmu, abychom se měli od čeho odrazit. Potěšilo mne, že Fila asi zůstane. Asi píšu proto, že když Jaroslav pochrochtával nad jeho úžasnými bĕžeckými čísly, mám obavu, aby po něm nevystartoval šéf atletického svazu. Na nedávnem ME v atletice jsme dosáhli několika skvělých umístění díky mladým závodníkům, ovšem borec na 5 či 10 km chyběl. Takže toto pohlídat! Že Tvrdík je skvělý rétor a diplomat, který ví, o čem mluvit a co zamlčet, dokazuje ticho po pěšině stran Jurečky. Ani slůvko, ani zmínčička. Tyto věty by totiž nemohly mít růžový nádech. Ne, nechci prudit a lacinĕ kritizovat, dost zmíněného mne opravdu potěšilo. Jen nemám rád jednostranné výstupy, které nám předkládají zářivé zítřky a před případnými problémy či překážkami se zatáhne závěs. Přeji si, aby se z toho vyřčeného splnilo aspoň 70%. Pak bychom asi byli spokojeni skoro všichni.


    Komentář byl uživatelem upraven (29.06.2024 12:18) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      dalislavista     před 5 měsíci 29.06.2024 12:20 |  
      7 2

      Jenže co by měl o jureckovi říkat? Podepsat nechce, to víme. Když řekne, že ho chceme prodat za každou 6, cenu mu tím ještě sníží.
      Evidentně na něm stavět nebudeme a chceme ho prodat, ale do světě to netroubíme.

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        skalní     před 5 měsíci 29.06.2024 13:01 |  
        11 0

        Třeba ho neberou jako hrotového útočníka, ale spíše jako podhrot nebo křídlo a proto ho tam nezahrnul.

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      wimpy     před 5 měsíci 29.06.2024 12:25 |  
      15 2

      Tady jsi něco mírně přehlédl, neprodáme nikoho, koho trenér chce v mančaftu, a to je trochu rozdíl. Jinak vyloženě mluvil o konci MvB a Tijaniho, což spolu s koncem Tecla už jsou tři hráči.

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        mig52     před 5 měsíci 29.06.2024 12:34 |  
        7 5

        Nepřehlédl, tebou zmíněné bylo jasné už před tímto výstupem.

        • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

          wimpy     před 5 měsíci 29.06.2024 12:37 |  
          4 3

          Tak proč mluvíš o množství hráčů? Prostě ještě další se do sestavy nemusejí vejít.

  8. Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    md71892     před 5 měsíci 29.06.2024 12:16 |  
    7 15

    Parádní rozhovor a řečeno vše co se dalo tak nějak tušit, že by Lingr s Olayinkou zpět do Edenu

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      pipe1980     před 5 měsíci 29.06.2024 12:49 |  
      3 12

      Brankář
      Kinský, tam je to jednoduchý

      Obrana
      Holeš, Bořil, Vlček, Zima, Prebsl, Chaloupek, Diouf, Tomič, Zmrzlý

      Záloha
      David Pech, Olayinka ?, Oscar, Douděra, Jurásek, Provod, Wallem, Zafeiris, Masopust, Ševčík

      Útok
      Chytil, Fila, chorý, Schranz, Jurečka

      Jurečka možná odejde, ale ta snaha za něj něco dostat může taky skončit tak, že neodejde. A Jurečka a Schranz jsou ještě v rozestavení spíše záložníci. A do zálohy ještě časem přibude Vorlický.

      Já nevím jak z tohohle vybrat sestavu. Předpokládejme, že jsou všichni zdraví a mají naběháno.


      ......................Kinský..........................
      .................Vlček Zima Diouf.............
      Douděra............................... Jurásek
      .........Oscar Provod Wallem............
      .................Fila Chytil.........................

      Je to přehnaný? Nevešel se mi tam Schranz a Jurečka a Olayinka


      Komentář byl uživatelem upraven (29.06.2024 12:52) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        md71892     před 5 měsíci 29.06.2024 14:41 |  
        3 2

        Úplně přehnaný to nevidím. Jsem moc zvědav jak to bude s Olayinkou. Kádr máme opravdu silný. Už bych čekal top příchody.

        • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

          md71892     před 5 měsíci 29.06.2024 18:30 |  
          1 6

          Na titul bych se teď nepoohlížel.To se někdy stane i se silným kádrem. Letos to bude zajímavé

  9. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    pipe1980     před 5 měsíci 29.06.2024 12:25 |  
    12 2

    Debata pod twitterovým příspěvkem

    Michael Děd
    @michaelded79
    Šéfe nezapomněl jste na Jurečku?

    Jaroslav Tvrdik
    @JaroslavTvrdik
    ·
    12 m
    Nezapomel. V nasi hierarchii je zarazen jako podhrot nebo kridlo.

  10. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    mirda     před 5 měsíci 29.06.2024 12:38 |  
    29 23

    Tak hlavně že přestup schválili osobnosti Standa Tecl a Honza Bořil. Ha ha

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      pipe1980     před 5 měsíci 29.06.2024 12:52 |  
      8 7

      To bylo vtipný no. Jako samozřejmě chápu že to vyplynulo ze snahy představit silný a jednohlasný stanovisko celýho týmu jako podporu toho přestupu, ale mohl zůstat u toho, že ho celá kabina bere.

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      Qope     před 5 měsíci 29.06.2024 16:22 |  
      11 12

      Vůdčí osobnosti naší kabiny, za kterými jdou všichni ostatní hráči, s tím nemají problém.

      Ale co by ne, asi nová moda, smát se tady osobnostem, který jsou aktuální kapitáni Slavie ...

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      Fačín     před 5 měsíci 30.06.2024 11:50 |  
      6 5

      No s tím Teclem je to fakt smutný... Jak může on hodnotit útočníky, když sám byl jedním z nejhorších, jaký kdy oblékl náš dres?

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        wimpy     před 5 měsíci 30.06.2024 11:52 |  
        5 2

        Jednak je to blbost, poslední roky ti asi vymazaly ty předtím. No a potom dobrý kritik umění taky nemusí umět namalovat obraz.

  11. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    Eskaes     před 5 měsíci 29.06.2024 13:08 |  
    11 9

    Takže v zimě mentos Krejčí?

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      butters     před 5 měsíci 29.06.2024 13:26 |  
      13 3

      Možná jo, je pravděpodobný, že tou dobou pro něj bude Girona shánět hostovačku, pokud teda nebudou mít stejnou trpělivost jako Leverkusen s tím předchozím PR produktem.

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        Ivan     před 5 měsíci 29.06.2024 16:17 |  
        8 4

        Krejčího já nerad, ale musím uznat že v něm něco je (narozdíl od Hložka) a nějaká šance že prorazí tady podle mě je.

        • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

          wimpy     před 5 měsíci 29.06.2024 16:18 |  
          10 3

          Hložek není špatnej, akorát není tak dobrej, jak z něj dělali.

          • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

            Ivan     před 5 měsíci 29.06.2024 16:21 |  
            15 0

            No podle toho čemu říkáš dobrej... Já sledoval Leverkusen docela pravidelně tuhle sezonu a neměl tam jedinej zápas kdy bych si řekl že byl dobrej a i v nejdominantnějším týmu ligy proti podprůměrnejm byl spíš neviditelnej. Když hrál za Spartu proti nám, taky byl neviditelnej až na dobrej přímák. V repre si taky nevybavím jedinej zápas kdy byl dobrej.

            Ale zase na Opavu a Brno on umí, to zas jo.

            • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

              standa.e     před 5 měsíci 29.06.2024 16:38 |  
              8 0

              Tak měli rudý období, kdy je vyloženě táhl ve svých kolika? Sedmnácti osmnácti letech? Až si ho utavili. Ale to byla naše liga a ten standard rudejch byl dost nízko. Každopádně tak dobrej skutečně není. Přerostlý mimino má, myslím, ještě kam růst. I osobnostně. Dotáhne to dál. I když na slzičky po derby, kdy jsme z nich dělali malé haranty (volně prafrázuji - už nevím, kdo z nich to říkal: "no a oni i když vystřídaj, tak si z nás dělaj úplnou prdel..."), vzpomínám veskrze rád

              Chorý je chorý. Fakt ho nemám rád. Ale asi mi jeho angažmá dává logiku, pokud chce inženýr pryč. Potřebujeme do kostry starší otrkaný hráče a ze západu má asi smysl tahat právě jen ty mladé nadějné na zobchodování. Oni ani ti rudí nebudou tahat Birmančeviče co přestupák. Každopádně - na hráče v našem dresu nadávat nehodlám, pokud uvidím, že je profesionál a dá do zápasu vše co umí. I když raději ne, u Chorého jen to dobré, co umí (Bojím se, že nás ale svojí hrou nakonec potopí vyloučeními). Hušby byl bourák, a chytrej kluk. Líbilo se mi, že na rudý nikdy nenasazoval, stejně jako pak nenasazoval na nás. Že si jen cestou kolem Letný zapálil významně doutník...

              Teď jsem viděl to Chorého "Jude Slavia" video. Jo, bude se muset hóóódně snažit...


              Komentář byl uživatelem upraven (29.06.2024 16:51) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

                Karel13     před 5 měsíci 30.06.2024 10:58 |  
                1 2

                Potopí vyloučeními? Mám takový dojem, že po zápase s Tureckem to byla jeho první červená karta v životě ...

                • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

                  Narmer     před 5 měsíci 30.06.2024 12:14 |  
                  4 3

                  A to je právě smutný...
                  Kdyby nehrál za Plzeň,tak se mohl stát rekordmanem ve sbírání červených karet.

                  • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

                    Jardy     před 5 měsíci 30.06.2024 13:12 |  
                    2 8

                    Nevšiml jsem si, že by Plzeň byla v posledních letech nějak protěžovaná. To spíš my máme máslo na hlavě s Nezmarem a slíbeným milionem pro RB. S ohledem na to, mi kázání o morálce přijde dost mimo....

                    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

                      Narmer     před 5 měsíci 30.06.2024 14:28 |  
                      5 1

                      Tak já se nevšiml,že by Slavii rozhodčí výrazně připískávali za Nezmara...
                      Nebyla spíš snaha Nezmara taková,aby nás rozhodčí neřezali?
                      Ten tvůj hloupej příspěvek mi přijde jak od rudejch mimoňů Pařízka nebo Trexlera na diskusích.
                      Kdyby Nezmar jel v nějakym velkym průšvihu,tak už by to Slavii dávno spočítali,to se neboj...
                      Slavia stále není v zákulisí tak silná jako sparta nebo Plzeň.

                      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

                        Jardy     před 5 měsíci 30.06.2024 16:31 |  
                        1 3

                        Tak hlavne, ze to vis. Faktem je, ze jsme komunikovali s Berbrem a slibili mu milion. Ikdyby to bylo jak rikas (coz nechapu, jak to muzes vedet), tak je to porad korupcni jednani...A btw. to, ze nikdo nebyl odsouzeny, jeste bohuzel neznamena, ze se to nestalo.

                        • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

                          Narmer     před 5 měsíci 30.06.2024 16:46 |  
                          3 2

                          Ona spousta vět z rozhovoru Nezmara s Berbrem byla vytržena z kontextu,
                          na to upozorňovali i někteří novináři a ty tu píšeš o korupčním jednání...
                          Kdybys používal selskej rozum,tak by ti bylo jasný,že Slavia byla v tý době tak
                          silná,že nepotřebovala pomoc rozhodčích a stačilo pískat rovinu,aby válcovala ligu a to se stalo...
                          Ale důležitý je,že TY víš,že to bylo korupční jednání...)

                        • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

                          standa.e     před 5 měsíci 01.07.2024 02:36 |  
                          1 0

                          Na té "oranžové" éře je nejstrašnější, že jsme se nejprve snažili proti Berbrovi jít, ale ta špína byla tak hluboká a samozřejmá, že bychom se museli přihlásit do rakouské ligy, abychom se o ní neumazali. Že nás chce soudit orgán, který sám byl příčinou, či snad lépe Berbrovou převodovou pákou. Že onen údajný Nezmarem nabízený milion byl dost možná jen sólo příslib, aniž by k tomu měl Nezmar jakékoliv oprávnění klubu a aniž by ho mohl kdy splnit... a vlastně je celý kontext stále nejasný, pomineme-li, že jsme tu pomoc nepotřebovali. Žere mě, že se Slavii furt máchá hlava v téhle močuvce, aniž by se cokoliv jasně uzavřelo. Aniž by se kdokoliv stejně okázale ptal, jaká byla Berbrova motivace zařizovat rudejm suchý hajzl.
                          Aniž by kdokoliv řešil, proč Bílek vůbec Berbrovi volal - ale řezat úmyslně mlaďochy je zjevně míň, než žádat rovinu.
                          A ono i to Nezmarovo odejití z klubu dává tušit, že byl vypoklonkovanej právě za tu oranžovou jízdu, než nějaké vyhoření. Že to klub odmítl.
                          A nakonec - omylo by mne, vést ligu třeba o pět bodů, kdyby v tu chvíli zasedla ta slavná etická komise a začala odečítat body jenom díky tomu, že se Nezmar vrátil do hry v Liberci. Něco mi ale říká, že se bojí právě potenciální žaloby ze strany klubu.
                          A tak se aspoň pouští do světa smrad a špína, tisíckrát se opakuje, aby to dozrálo v "pravdu"... i přes ten suchej hajzl.

                  • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

                    Karel13     před 5 měsíci 30.06.2024 13:28 |  
                    3 2

                    Takže Plzeň měla takový obrovský vliv v EP, včetně CHL? To tedy zírám ...

                    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

                      Narmer     před 5 měsíci 30.06.2024 14:19 |  
                      2 2

                      Moc dobře víš jak to myslím.
                      Já tedy krátkou paměť nemám jako ty a to,co předváděl v dresu Plzně v lize bylo
                      na hodně červenejch.
                      Jsem zvědavej,jestli mu to bude procházet i ve Slavii...

  12. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    coogee     před 5 měsíci 29.06.2024 14:14 |  
    9 0

    Účel rozhovoru byl zklidnit emoce ohledně spekulací o Prebslovi a Filovi. Uvidíme, co bude dál.

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      butters     před 5 měsíci 29.06.2024 14:25 |  
      13 8

      Jaroslav Tvrdík: "V tuto chvíli v něm vidíme něco, co nám chybí."

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        gr—pla     před 5 měsíci 29.06.2024 14:29 |  
        16 15

        Navíc to schválil Tecl, byl bych v klidu.

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        mig52     před 5 měsíci 30.06.2024 04:59 |  
        2 3

        Tak je fakt, že v tomto má pravdu!! Pořádnou věž nemáme léta. Paradoxem je, že když jsme ji mohli mít, byla odejita s tím, že se nehodí do systému (Musa). Otázky jsou v zásadě dvě. Bude se hodit nyní? Mohla by, Chorý hraje přece jen trochu jinak, dělá víc pro tým. No a druhou věc tu už někteří zmiňovali, totiž (ne)kvalitu našich centrů. Jak nezlepšíme tuto činnost, budeme do vápna sypat ty naše nadýchané bochánky, trefovat prvního protihráče či posílat pozdravy brankáři do rukavic nebo to dávat za bránu podavačům balónů, tak nám nepomůže ani pět Chorých s Lewandovskim.

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      hajnej     před 5 měsíci 29.06.2024 16:47 |  
      16 4

      Červ s Valentou taky určitě někdy řvali zkurvená plzeň, to tak je:-)

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      Ragnarok     před 5 měsíci 29.06.2024 17:03 |  
      24 23

      Koupit hráče, který veřejně skandoval Jude Slavie je neskutečné. Je to plivnutí do ksichtu všem Slávistům. Že to schvaluje i Tecl, který kvůli doživotnímu šíleně placenému jobu tvrdí, jak byl na Vysočině od 3 let šílený Slávista, aby v době krize největší v klídku požíval výhod Plzně. Tecl jako kovaný Slávista by měl Chorého zamítnout na první dobrou.
      Fotbalově dejme tomu, disciplinárně obrovské riziko, morálně -200, protože někoho, kdo se prezentoval jako Chovaný Sparťan, předevčírem skandoval veřejně Jude Slavie přeci nemůžeme vůbec přijmout. To jsme se fakt zbláznili.

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      fleder     před 5 měsíci 29.06.2024 18:33 |  
      9 3

      Jojo, pamatuju si, že na počátku spekulací o jeho příchodu šlo info, že existují i další pikantnější videa. A je to tady.
      Ale že to pustí/sdílí rudý kreténského prestitut, to je komedie. Já se snad na toho pacienta i začnu těšit.

      Ty stažený půlky, amok a praskající žilky u půlky rudochů, že by měl jít k nám, no asi vědí, proč se tak strašně bojí :-) Jako jak toho chlapa fakt těžce nemusím, tak aspoň nějaký malý plus se na tom všem najde.
      Beru ten možný přínos, že je bohužel mimo nás a rudý asi fakt nejlepší útočník, ale...ale...ale...já prostě nevim. Tohle video, kde jsou piclý po oslavách mi vadí snad asi nejmíň..

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        Ragnarok     před 5 měsíci 29.06.2024 19:22 |  
        13 23

        Sparta z nás nyní určitě stažený půlky nemá. S hráči jako Haraslín, Brimančevič, Vitík, Preciado, Vindahl, Daněk, Krasniqi, Kuchta atd., drahými prodeji ven, obrovskou kapacitou na posily si může celkem pískat. Navíc nedává zdarma pryč své talenty, vyhrála U19 ligu, bude stavět stadion pro 35 tisíc lidí, má plný stadion stejně jako my…. Nemají žádný důvod mít z Chorého strach. Naopak. V derby budou hrát od 5 minuty přesilovku, rozhodčí si jen počká.

        • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

          amon     před 5 měsíci 30.06.2024 07:35 |  
          10 7

          Uz se na to vy… a venuj se necemu, co te bude bavit. Zacni fandit tem druhejm, kdyz to delaj tak dobre

          • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

            Mesiaš     před 5 měsíci 30.06.2024 09:04 |  
            5 5

            Jo, pravda někdy bolí...

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      knl66 (přítel SN)     před 5 měsíci 30.06.2024 00:51 |  
      3 1

      Tak hlavně, že kdysi před drahnými lety si disciplinárka zvala na kobereček všechny fotbalisty, kteří si na jednom videu po vyhraném zápase v Bolce zabékali "Smrk Spartě!" A všichni dostali pár tisíc pokuty.
      A tady nic?!?

  13. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    urs (přítel SN)     před 5 měsíci 29.06.2024 15:16 |  
    25 28

    Já si teda Chorého v našem týmu představit vůbec nedokážu, za mě přešlap jako prase. Morálně nemá ve Slavii co pohledávat. Ach jo.

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      Kulajs     před 5 měsíci 29.06.2024 17:12 |  
      13 17

      Takže raději 11 Mirků Dušínů a poklidný střed tabulky. Chci vidět, co budou dělat všichni kritici, až dá v Edenu gól. Asi se obrátí zády. V každém týmu musí být nějaký tzv. hajzlík. U nás to byl zatím jen Bóřa.

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        Lantenac     před 5 měsíci 29.06.2024 17:45 |  
        22 10

        Přesně, protože neexistuje žádná varianta mezi zákeřným simulantem a Mirkem Dušínem...

        Že si naši hráči nechávají srát na hlavu, kapitána nám ve většině utkání dělá introvertní Holeš a jeho zástupcem je Ševčík, kterej je vysmátej po ztrátě reálný šance na titul, tak ještě neznamená, že budu toužit po někom jako je Chorý.

        Úspěšný jsme byli s týmem, kde byl Coufal, Kúdela, Souček, Hušbauer, Stanciu.. ani jeden z nich nebyl "charakter" typu Chorý. Kromě herní kvality to byly osobnosti a nemuseli dávat soupeřům hlavičky do ksichtu.

        • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

          urs (přítel SN)     před 5 měsíci 29.06.2024 19:42 |  
          5 3

          Děkuji ti za výstižnou odpověď, sám bych to tak trefně určitě dohromady nedal.

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      md71892     před 5 měsíci 29.06.2024 18:39 |  
      2 1

      Také z toho nejsem nadšen. Spíš bych řekl nákup oslabit tím Plzeň, ale v české lize umí

  14. RADIT ANI KECAT JIM

    Slávista 51     před 5 měsíci 29.06.2024 16:05 |  
    2 7

    do toho nebudeme.
    Uvidíme, jak to dopadne, že
    1 - zaplatí se už na podzim v EP
    2 - evropští rozhodčí si na něm " pochutnají ", takže si moc nezahraje.

    • Re: RADIT ANI KECAT JIM

      Kulajs     před 5 měsíci 29.06.2024 17:14 |  
      9 2

      Když to budou Kovacsové tak si pochutnají i na slušňákovi.

    • Re: RADIT ANI KECAT JIM

      dalislavista     před 5 měsíci 29.06.2024 21:12 |  
      3 3

      Pochutnali si na něm v dresu Plzně třeba v CHL?

  15. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    Ragnarok     před 5 měsíci 29.06.2024 16:55 |  
    20 52

    Hodně důvěryhodný projev. Takhle přesně oznamoval neměnnou strategii nákupu hráčů do 22 let, dále strategii nespolupráce se Sport Investem, dále středoevropského hegemona, dále platový strop a následně 5 titulů za 10 let. Pan Tvrdík má asi většinou zkřížené nohy.

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      pipe1980     před 5 měsíci 29.06.2024 18:57 |  
      18 6

      Někdo ti něco udělal?

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        Ragnarok     před 5 měsíci 29.06.2024 19:17 |  
        14 35

        Ani ne. Jen mi vadí lži, neschopnost vnímat realitu a nekritický pohled na věci, které jsou evidentně špatně, jen proto, že to řekne člověk, co podporoval Paroubka do posledních sil, zničil národního dopravce, zabezpečil zeťe a výrazně se podílel na záchraně Slavie.

        • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

          pipe1980     před 5 měsíci 29.06.2024 20:57 |  
          14 5

          Zničil národního dopravce?

          Doporučuju pozorně shlédnout následující video, dozvíš se věci, které ti můžou do budoucna pomoct

          https://www.youtube.com/watch?v=MjYva6IUVXw

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      mis3     před 5 měsíci 30.06.2024 09:02 |  
      5 0

      Kde prosimte zaznelo, ze je ta strategie nemenna? Doslova v tomhle rozhovoru rika, ze to bylo z ekonomickych duvodu.

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      vlk30 (přítel SN)     před 5 měsíci 30.06.2024 10:43 |  
      5 3

      Jo jenže se změnil majitel, což si zřejmě nepostrehl. Tím se může změnit i strategie.

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        M@rvin     před 5 měsíci 30.06.2024 10:56 |  
        10 4

        Například strategie nespolupráce se Sportinvestem s majitelem nijak nesouvisí. Tvrdík prostě občas pompézně a dramaticky oznámí nějakou kravinu.

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        Ragnarok     před 5 měsíci 30.06.2024 12:48 |  
        9 3

        Ta strategie byla porušena hned asi zaměsíc po vyhlášení. U pana Tvrdíka je potřeba si uvědomit, že trpí určitým velikášstvím a vypouští výroky, kterých lituje již v okamžiku, kdy je pustil. Ale umí se pohybovat blízko cecíku. To je velmi unikátní vlastnost.

        • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

          vlk30 (přítel SN)     před 5 měsíci 30.06.2024 15:46 |  
          2 2

          Pro mě je podstatné že pod jeho velikašstvím, prožíváme nejúspěšnější období po druhé světové válce

        • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

          mis3     před 5 měsíci 01.07.2024 10:38 |  
          1 0

          chápete význam slova "zejména"? Nikde nezaznělo ultimativní POUZE hráči do 23 let. Takže se nic neporušilo.

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      Pedro50     před 5 měsíci 30.06.2024 11:28 |  
      4 4

      Pan Tvrdík ti chodí za ženou?

  16. Chorý

    dejvidovic     před 5 měsíci 30.06.2024 08:08 |  
    16 16

    Je to rudej vajgl. Ale asi to zkousnu. Včera mě na rozhovoru s Tvrdíkem zaujalo, že jeho angažmá schválil Standa s Béřou. Z toho mi jde hlava kolem. Kamrádšoft ve Slavii evidentně kvete, jak se delší dobu spekuluje. Předsedovi se to asi zdá jako standard, aby taky né, když v tom denně funguje, takže už to i veřejně prohlásí. Divím se, že ještě nezmínil Kolíska. Ale to už by asi bylo moc. Už se těším na záběry naší lavičky v prvním jarním kole a poradní výbor Trpiš, Houšťa, Béřa a Kolísek. Bohužel už bez Standy. Jak dlouho to asi bude Tykač přehlížet, než do tý partičky řízne?

    • Re: Chorý

      Snivec     před 5 měsíci 30.06.2024 08:40 |  
      12 2

      kazdy tym ma nejakou hierarchii a v tymu jsou pak hraci, kteri maji velky vliv na deni v kabine
      a nemuseji to byt hraci, kteri hraji pravidelne, ale jsou to osobnosti
      v kabine nesedim a prostredi neznam, ale predpokladam, ze Boril a Tecl patri mezi tyto osobnosti
      neprijde mi nic zavadneho na tom, zeptat se hracu reprezentatu a pak Tecla s Borilem, jak to vnimaji a jak si mysli, ze ho prijme kabina

    • Re: Chorý

      mis3     před 5 měsíci 30.06.2024 08:58 |  
      7 3

      Takze je chyba se ptat kabiny, co rikaji na prichod noveho spoluhrace.

      • Re: Chorý

        dejvidovic     před 5 měsíci 30.06.2024 10:02 |  
        5 10

        Hráči nemají, co schvalovat. Tečka.

        • Re: Chorý

          wimpy     před 5 měsíci 30.06.2024 10:03 |  
          8 2

          Spíš jenom středník. Za něj bys měl napsat, že rozumnej majitel se o klid v kolektivu stará, takže si pochopitelně potenciálně kontroverzní postupy ověřuje. Až teď tečka.

          • Re: Chorý

            dejvidovic     před 5 měsíci 30.06.2024 10:28 |  
            3 5

            Kde Tvrdík tvrdí, že si majitel něco ověřoval?

            • Re: Chorý

              wimpy     před 5 měsíci 30.06.2024 10:46 |  
              7 2

              Přesně v té větě, kde říkal, že si realizační tým (prodloužená ruka majitele v klubu) ověřoval u hráčů, hlavně starších v kabině a pak reprezentantů, co s ním mají více osobních zkušeností, že jeho angažování nebude problém.

              • Re: Chorý

                dejvidovic     před 5 měsíci 30.06.2024 11:07 |  
                4 6

                Ano. O majiteli tam není ani zmínka. Podle mě to zatím nechává na Tvrdíkovi a věří mu, že tahle sezóna bude úplně o něčem jinym, než ta předešlá. Tvrdík mu to určitě neprůstřelně vysvětlil.

                • Re: Chorý

                  wimpy     před 5 měsíci 30.06.2024 11:15 |  
                  3 2

                  A ty jsi čekal, že Tykač bude chodit na tréninky a jezdit sledovat případné posily? :-)
                  Možná s výjimkou Křetínského si majitel na práci v klubu vždy někoho angažuje a deleguje na něj pravomoci.

                  • Re: Chorý

                    dejvidovic     před 5 měsíci 30.06.2024 13:48 |  
                    3 4

                    To rozhodně nečekám. Ani sem nečekal, že se ze Slavie stane postupem času rodinnej podnik, kde hráči melou do všeho možnýho, Kolískovi se nasype, aby měl na důchod, mazáci se instalujou do vedení klubu, Houštecký se chová jak nařízení střela a Tvrdík to jenom z povzdálí sleduje a není schopnej do toho riznout, protože...

                    • Re: Chorý

                      wimpy     před 5 měsíci 30.06.2024 15:26 |  
                      3 1

                      Ale přece jsou to Tykačovy peníze, takže jestli chce platit Kolimu doživotní rentu, Standovi vybudovat institut Standy Tecla, kde bude ředitelovat a Houšťovi nechat sežrat každý měsíc jednoho hráče, je to jeho věc, já chci těch minimálně deset titulů za pět let. Nebo aspoň naopak. :-)

                      • Re: Chorý

                        dejvidovic     před 5 měsíci 30.06.2024 18:15 |  
                        4 2

                        A právě proto mi to sere wimpy, protože je chci taky. Ale takhle je neuděláme kua, když budem mít v baráku bordel...Tykadlo to zatím uklízet nechce a já tím pádem vidím další rok v pr...i

                        • Re: Chorý

                          wimpy     před 5 měsíci 30.06.2024 18:54 |  
                          1 4

                          Byl bych v klidu, to co prezentují navenek vůbec nemusí odrážet to, jak to opravdu funguje. Navíc sice jsme prosrali tři tituly za sebou, ale při prvních dvou jsme hráli do kopce. Uvidíme v lize a hlavně v Evropě.

                • Re: Chorý

                  necich     před 5 měsíci 30.06.2024 12:50 |  
                  3 4

                  Tak já předpokládám a doufám, že mu nemusel nic neprůstřelně vysvětlovat.
                  Ve sportu (a nejen ve sortu) totiž můžeš udělat maximum pro úspěch a ten se stejně nemusí dostavit..
                  Reálný život není počítačová hra ani pohádka, kde to vždy dobře dopadne.

        • Re: Chorý

          mis3     před 5 měsíci 01.07.2024 10:36 |  
          1 1

          Proč si myslíš, že se sparta rozpadla za zmrzlináře?!

    • Re: Chorý

      Cygnus     před 5 měsíci 30.06.2024 09:03 |  
      11 12

      Jen domýšlivý blb si myslí že vše ví a zná lépe než ostatní. Že trenér mluví se svými kapitány je logické. Trenér se může pohybovat jen v jeho ohrazené zóně, hráči na lavičce můžou se rozcvičovat podél hřiště. Vidí tedy více než trenér a hlavně můžou jeho rozkazy snadně přenést na kolegy na hřišti.
      A co se týká "Kolíska", zajímalo by mne jak ses na něho koukal v době kdy byl jeden z klíčových hráčům Slavie a stejně spolehlivý jako Staněk. Ondra Kolář se vrátí na vrchol, jsem si jistý. Jinak je jasné že Tykač rozumí fotbalu a je hlavně realista, když klade jako cíl 5 titulů za deset sezón.

      • Re: Chorý

        dejvidovic     před 5 měsíci 30.06.2024 10:01 |  
        6 6

        Sundej ty růžový brejle chlape ;-)

      • Re: Chorý

        mig52     před 5 měsíci 30.06.2024 12:47 |  
        1 5

        Nevztahuje se na tebe, cos napsal v první větě, vzhledem k tomu, cos nezvratně vyjádřil v předposlední??!! Nějak ses sám sebe onálepkoval, a já myslím, že snad nejsi.

    • Re: Chorý

      lukas6novak     před 5 měsíci 30.06.2024 09:12 |  
      7 1

      Tak ono to dává smysl. Čistě herně si dokáže vedení vyhodnotit samo jestli má daný hráč smysl nebo ne. Ale když se jedna o takto kontroverzního hráče tak je důležitý vědět nějaký postoj kabiny a jak by zapadl. Teď si představ ze by v klubu byly třeba 3-4 hrací co nejsou schopny se s nim ani bavit a vedení by to ignorovalo. Herně by to třeba nevyšlo a ještě by byly problémy v kabině což nechceš

      • Re: Chorý

        dejvidovic     před 5 měsíci 30.06.2024 09:58 |  
        7 11

        Hráči nemají co schvalovat, od toho je tam vedení....ale zapadá to do toho věčnýho žvanění mezi nima a trenérama na lavičce v zápasech. Všichni to vnímají.

        • Re: Chorý

          rak (přítel SN)     před 5 měsíci 30.06.2024 10:19 |  
          15 3

          Co ti je ksakru do toho, s kým se trenéři radí. Nevíš o mužstvu vůbec nic, jako většina z nás a jen pindáš.

          • Re: Chorý

            dejvidovic     před 5 měsíci 30.06.2024 11:09 |  
            5 10

            Jednak něco vím a taky mám oči a mozek....

            • Re: Chorý

              Zdededek     před 5 měsíci 30.06.2024 14:57 |  
              4 1

              Také jsem znal jednoho, který se chlubil, že něco ví a k tomu má oči a mozek. Ukázalo se, že věděl prdlajs, měl 12 dioptrií, místo velkého mozku malý mozek a místo malého mozku velké h...o. Byl to sralťan, ale bylo mi ho líto.

        • Re: Chorý

          vlk30 (přítel SN)     před 5 měsíci 30.06.2024 10:41 |  
          5 2

          Ale hovno hlas poradní v tomhle případě asi měli zase nepiš kraviny. Je jasný když to bude nějaký no name cizinec tak to padá.

        • Re: Chorý

          p!erreCORE     před 5 měsíci 30.06.2024 12:51 |  
          4 3

          Ty vole, ale ti hráči přece nic neschvalujou! Na to jsou opravdu malí páni.. ovšem zeptat se na názor kapitánů, případně dalších hráčů, na příchod takhle kontroverzního fotbalisty, to je naprosto v pořádku. Víc bych se divil, kdyby to tak nebylo. Mimojiné je to pro mně důkaz, že vedení naslouchá i hlasům nás fanoušků, což je v tomhle konkrétnim případě prostě super.


          Komentář byl uživatelem upraven (30.06.2024 12:52) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Chorý

            dejvidovic     před 5 měsíci 30.06.2024 13:44 |  
            3 4

            Tak Trpisovsky s Bořilem, Teclem a Kolářem probírá i taktiku během zápasu viz záběry na jejich výbor během zápasů. Takže se tomu, že kecají i do příchodu hráčů, nedivím. Narostli až moc. Je to nezdravý až běda. Tohle, co řekl včera Tvrdík, na mě působí jak červenej hadr.

            • Re: Chorý

              p!erreCORE     před 5 měsíci 30.06.2024 13:48 |  
              4 4

              Na to, jak kluci dělají tréňovi asistenty jsem taky alergickej, to je naprosto neprofesionální a ostudný. Ale zeptat se kabiny, co by řekla příchodu kontroverzního hráče, naopak považuju za kvalitně odvedenou práci.

    • Re: Chorý

      vlk30 (přítel SN)     před 5 měsíci 30.06.2024 10:38 |  
      6 1

      Pokud se tuto sezónu dostaví úspěch v lize a v pohárech tak do toho nikdo řezat nebude, proč taky. Pokud bude velký průser tak to může být Trpiše poslední sezóna.

  17. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    Snivec     před 5 měsíci 30.06.2024 09:33 |  
    32 5

    Za me rozhovor v pohode, JT samozrejme se stetcem a ruzovou barvou, ale v pohode.
    Fakt je, ze po tichem odchodu cinanu jsme nemeli srovnatelne podminky jako sparta a JiT nemel na koho si ukazal, tohle jsou lzi!, ale po vstupu p. Tykace se situace zmenila. Tohle je prvni cela sezona, kdy mame srovnatelne podminky se spartou, takze jsem zvedav, jak se sportovni usek ukaze.
    Ja JiT a jeho tymu stale verim a budu hodnotit az po teto sezone.
    Obcas take nadavam, ale tady na SN to je uplne temny mikrosvet, ktereho se zmocni cca tri lidi a jedou porad dokola to svoje negativni a celou diskuzi zapleveli.
    Nevim, jak vy, ale ja se na sezonu tesim, budeme bojovat o titul, o LM, budeme hrat evropu a pokud vyhrajeme titul, tak primo LM! Uzivejte si to take, teda pokud to umite. Pokud si neumite uzivat, dojdete si k doktorovi a nereste to na diskuzi. diky


    Komentář byl uživatelem upraven (30.06.2024 09:49) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      Narmer     před 5 měsíci 30.06.2024 09:41 |  
      1 16

      Kdo je p.Tikač?
      Vypadá to,že ti Tiká v hlavě už podle tvého příspěvku...


      Komentář byl uživatelem upraven (30.06.2024 09:42) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        Snivec     před 5 měsíci 30.06.2024 09:52 |  
        7 4

        opraveno
        ja zadne tikani v hlave neslysim, ty jo?

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      vlk30 (přítel SN)     před 5 měsíci 30.06.2024 10:35 |  
      3 1

      Ten temný mikrosvet je na všech sítích které sleduji, nicméně většina to bere jako realitu a vidí v něm hráče který může pomoci, byť k němu mají tu větší tu menší výhrady.

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      Slávista 51     před 5 měsíci 30.06.2024 10:37 |  
      2 1

      TAK ZAJISTÉ POSLEDNÍ SLOVO
      k té koupi, měl majitel, že.
      On si to případně vyřídí sám se sebou.

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      Jenda78     před 5 měsíci 30.06.2024 11:22 |  
      16 7

      To co jsi napsal podepisuji. Vcetne toho, ze se to tady na SN brutalne zmenilo, drive to byla normalni diskuze, nyni jen negace, vse spatne, vsechny vyhodit….

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        Merlinus (přítel SN)     před 5 měsíci 30.06.2024 13:00 |  
        11 7

        Na druhou stranu 3 roky bez titulu a mnozí tady mají pořád růžový svět plný krásy a dokonalosti.

        • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

          Karel13     před 5 měsíci 30.06.2024 13:37 |  
          17 3

          Ano, já mohu říci, že je to růžový svět plný krásy a dokonalosti. Dokážeš si vůbec představit, ty mlíčňáku, že taky řada lidí na ten další titul od r. 1946 čekala 50 let a vůbec se ho nedočkala, jako např. můj táta, který umřel v 91 letech 1/2 roku před tím? ...

          • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

            japoko     před 5 měsíci 01.07.2024 11:09 |  
            2 4

            Taky toho dost z té doby pamatuji, předně tu beznaděj a zmar, ale dnešní situace potřebuje radikální řešení, jinak 4. rok bez úspěchu!

        • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

          donford     před 5 měsíci 30.06.2024 18:02 |  
          2 1

          Dle mého velmi nemoudré konstatování. Spíš nezdařený mravoučný úlet. Moc souhlasím s panem Karlem 13. Byla to strašná doba pro nás fandy, kteří jsme čekali opravdu půl století. Půl století, vážení!!! A to jsme se ho dočkali i přes porážku v Drnovicích. Každý další titul měl pro mě velkou váhu, ale tento asi nejvíc.

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      mig52     před 5 měsíci 30.06.2024 12:38 |  
      1 5

      Tebe si to užívat naučil doktor? Vím, že odpovíš ne, protože jsi ho k tomu nepotřeboval a měl jsi to sám v sobě. Jen se ptám, kde bereš tu jistotu, že zainteresovaným pomůže Mudr ?:-))))

  18. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    vlk30 (přítel SN)     před 5 měsíci 30.06.2024 10:28 |  
    8 4

    Řekl bych projev zkušeného politika nejdřív jaká sezóna, jaký naše mladé začleněníme ,akademie atd.vlastně vše co rád fanoušek slyší a pak přestup Choreho , který mezi fanoušky vzbuzuje i negativní ohlasy,samozřejmě se konstatuje že ho vlastně všichni chtějí. zakonceno pochvalou TS aby otupil případné její protesty proti Choremu. Prostě ví jak na to, no stejně zůstává otázkou jak se k tomu postaví část fanoušků. Jinak v mém širším okolí se ten přestup nebere tak dramaticky, spíš se bude čekat jak se plejer ukáže.


    Komentář byl uživatelem upraven (30.06.2024 10:33) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      Jenda78     před 5 měsíci 30.06.2024 11:24 |  
      13 2

      Mam to stejne. Spousta slavistu v mem okoli take neni nadsena, ale sanci mu da. Bohuzel dnesni doba je takova, ze jsou nejvice slyset ty negativni a stejne to je tady a stale dokola

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        vlk30 (přítel SN)     před 5 měsíci 30.06.2024 13:30 |  
        4 3

        Řekl bych, že mlčící většina to úplně nehrotí. Je to pomalu jak ve volbách, kde třeba na Twitteru si říkám estebák to musí prohrát podle tamních názorů a pak bum a dostane třetinu hlasů. Mlčící lidé zapracují.:-)))

        • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

          Ragnarok     před 5 měsíci 30.06.2024 18:18 |  
          3 9

          Mlčící lidé Chorého milují a pokud ho schválil Standa Tecl, aneb Slávista vždy, když je dost cashe (kde byl za Řebíčka a Platila), tak je to v pořádku.
          Choras si ty červené, co dostane, a tím nám pohřbí zápasy, nezaslouží. To vím už teď.
          A Houšťa si to srovná. O to strach nemám. Navíc disponujeme poradním sborem, který vše vyřeší.

  19. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    Pedro50     před 5 měsíci 30.06.2024 11:23 |  
    13 7

    Za mě naprosto jasné: chceme LM,chceme titul. Uděláme pro to: přivedeme nejlepšího útočníka z ligy plus kvalitního tvůrce hry a křídlo. Odejdou ti co už nemají výkonnost nebo se neprosadili čau

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      SLAVIESTA     před 5 měsíci 30.06.2024 11:31 |  
      3 17

      Nejlepšího útočníka?! To myslíš vážně?

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        fleder     před 5 měsíci 30.06.2024 11:38 |  
        18 2

        Který útočník z ligy mimo obě pražská S je lepší? Díky za jméno podložené daty.

        • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

          Slavistat     před 5 měsíci 30.06.2024 12:06 |  
          7 14

          Je velký nedostatek se nechat omezovat naší ligou. Stačí se kouknout i jinam a mohl tu být lepší a přitom méně kontroverzní hráč.

          • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

            necich     před 5 měsíci 30.06.2024 12:37 |  
            3 1

            V tom máš nejspíše pravdu, o tom ovšem spor není..

          • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

            wimpy     před 5 měsíci 30.06.2024 12:40 |  
            16 2

            Tak určitě, kvalitními hroťáky, toužícími jít do české ligy, se Evropa jen hemží.

            • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

              Slavistat     před 5 měsíci 02.07.2024 00:31 |  
              1 1

              Nemůžeš koukat vejš než došáhneš a ti, kteří nás odmítli šli většinou hodně vysoko. A kdyby Chorý byl za ty 3-4 mil.E takovej super kauf, tak po něm už někdo z lepší ligy šáhnul - hrál v repre, v pohárech s Plzní, tak proč na něj není fronta? Nevíš, ale mluvíš...

              • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

                wimpy     před 5 měsíci 02.07.2024 01:06 |  
                1 0

                Tady se pořád řeší, kolik za něj dáme, ale takhle otázka nestojí. Možná ho opravdu přeplácíme, protože ho trenér chce a majiteli je to jedno. Možná nám to stojí zato i proto, že oslabujeme Plzeň.

                Jinak Šporar hraje v Panathinaikosu a Olmo v Lipsku. Ve Slovanu hraje hroťáka Strelec a asi taky čeká na nabídku.

          • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

            Merlinus (přítel SN)     před 5 měsíci 30.06.2024 12:56 |  
            8 2

            To bohužel nestačí. To je jen teorie. Bohužel podle mého dobrý hroťák (na úrovni Chorého nebo dokonce lepší jak píšeš), který by byl ochotný jít do české ligy a stál by to, co Chorý (3 mil EUR) neexistuje.

          • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

            vlk30 (přítel SN)     před 5 měsíci 30.06.2024 13:37 |  
            8 3

            Kolik si myslíš, že by stál opravdu dobrý útočník venku, za čtyřku v ečkách ho nekoupíš. Nebo by se fakt musel trefit nějaký no name, jako byl třeba Sima, což se nám povedlo jen jednou. Navíc ho potřebujeme teď hned.


            Komentář byl uživatelem upraven (30.06.2024 13:37) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

              Slavistat     před 5 měsíci 02.07.2024 00:25 |  
              1 1

              Vlku, odpovím Tobě a zároveň i ostatním. Stačí se kouknout za kolik koupila Sparta Haraslína, Birmančeviče i toho Kuchtu - všechny mezi 3 - 4 mil.E a to je ještě měli možnost vyzkoušet přes opci a rozhodnout se jestli to za ně daj nebo ne! To jen k těm kecům o tom jak takový útočník koupit nejde. A je to jen Sparta, jiné týmy z východu co hrají poháry takové útočníky také mají/měli - teď třeba na ME za Slovince Šporar - Slovan, v Záhřebu Olmo (i když to není zrovna střední útok, ale kvalita velká).... Kolik stál Chytil? Tak jen tolik k tomu....

              • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

                lubi34     před 5 měsíci 03.07.2024 17:49 |  
                0 0

                slepičák stál 5 mil éček

        • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

          cunak     před 5 měsíci 30.06.2024 19:01 |  
          6 4

          Víš, že ve Slávii hraje (bohužel většinou pravého beka) třetí nejlepší střelec ME?

  20. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    Cross     před 5 měsíci 30.06.2024 12:24 |  
    26 6

    Tak jedno je po tomto rozhovoru jasné. Buď vyhrajeme po třech letech konečně ligu, anebo Trpiš se svým týmem půjdou. A to mi připadá fér.

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      SLAVIESTA     před 5 měsíci 30.06.2024 12:57 |  
      10 9

      Nic takového nebylo ani naznačeno. To promiň, máš hodně bujnou fantazii.

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        vlk30 (přítel SN)     před 5 měsíci 30.06.2024 13:32 |  
        4 1

        Popravdě nemyslím si, že by to nebylo možné v tu chvíli už to bude na Tykačovi.

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 měsíci 30.06.2024 13:33 |  
        13 1

        Takovéto věci se nenaznačujou. Ale já jsem to vycítil taky tak jako Cross.

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        Ados     před 5 měsíci 30.06.2024 13:49 |  
        16 0

        Nic takového nebylo řečeno, ale je fér říct, že by to dávalo smysl. 4 roky bez titulu po tom, co ti přivedou hráče, na které si ukážeš a nenaplníš cíle je důvod pro změnu.

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        mig52     před 5 měsíci 30.06.2024 14:04 |  
        4 1

        Ale byla by férovka!

        • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

          SLAVIESTA     před 5 měsíci 30.06.2024 15:33 |  
          5 14

          Zatím nebyl vytyčen ani jasný cíl. Řeč - chceme titul, není nic. Chtěli jsme, ale holt to nevyšlo, tak letos jsme se i s novým majitelem rozkoukali, tak teď to už chceme doopravdy. Klidně v tomto duchu znova a znova. Při tom trochu zavzpomínat, jak už bylo mnohem, mnohem hůře a teď jsme vlastně v ráji i když ligu nevyhráváme.
          Tvrdíkův projev hodný ministra(nakonec to politik byl). Sluníčkáři si při něm museli blahem cvrnknout do kalhot, realisti se nic nedozvěděli, neurčitý příslib posil, mlžení kolem Koláře, o zařazení mladíků do áčka
          mluvení jako o posilách(to ale budou muset teprve těžce dokazovat), žádné zhodnocení minulého období, jen skuhrání, jak jsme museli prodávat hráče(jako by to v jiných klubech bylo jinak).
          Oznámení nejkontraverznějšího nákupu posledních let, s tím, že nenáviděný(alespoň do teď) fotbalista, je v soukromí skvělý člověk a že nákup i TECL schválil!!! Projev sluníčkovým kejvalům vždy, všude a všemu, přímo na míru.
          Tím za sebe končím předligovou diskusi a těším se jak se za svoje omyly budu omlouvat. (Bohužel, zatím jsem to musel udělat jen výjimečně)


          Komentář byl uživatelem upraven (30.06.2024 15:35) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      donford     před 5 měsíci 30.06.2024 17:55 |  
      13 1

      Také bych naše fandovské přemítání nechal spíš na vedení. Souhlasím s tím, co Tvrdíkem vyřčené nebylo, že i tímto přestupem dali s Trpišovským oba obrazně hlavu na špalek a pokud nevyhrají, bude mít Tykač jasný důvod k jejich odvolání. Nechme se překvapit, snad velmi pozitivně a doufejme s nimi v to nejlepší. Jisté je, že se snaží zajistit pro konečný úspěch z naší ligy vše dosažitelné, co v ní je. A nezatracujme jednoho hráče. Na každé moralizování se najde protiargument. Tak to historicky bývá. Odlišné argumenty zazněly i zde, v naší debatě. Nepochybuji, že každá strana má svoji pravdu. Vyčkejme, počkejme a podle výsledků na hřišti potom suďme.
      Také jsem zažil (a přežil) spolu s Karlem 13 ono hrozné a nedůstojné prakticky půlstoletí čekání na titul v r. 1996, s dvojitým sestupem do 2. ligy, kdy druhá strana podporovaná stranickou politikou získávala a "rejžovala" co nejvíc a my mohli nanejvýš skřípat zuby. Proto bych se rád titulu brzy dočkal znovu. Klub je nejvíc. A pro mě ze všech klubů ta červenobílá Slavia.

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      japoko     před 5 měsíci 01.07.2024 11:01 |  
      3 3

      Toto se ale mělo řešit již nyní v létě, rýsuje se totiž dalši marná sezóna!
      Všechny dosavadní atributy přípravy, přestupů či dostupné info o záměrech vedení, tomu bohužel nasvědčují!

  21. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    zbernard     před 5 měsíci 30.06.2024 16:13 |  
    0 0

    Jurečka?

  22. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    zdenek_prachar     před 5 měsíci 30.06.2024 23:51 |  
    33 14

    Podle mne ten rozhovor byl poměrně neobratným, byť v mnoha věcech líbivým, pokusem o damage control směrem k rostoucí nespokojenosti fanoušků, která vybublala při potvrzení spekulací o příchodu Chorého. J to vnímám takto:
    1. Kinský a Prebsl zůstanou - huráááá. Jenže nikdo neřekl, že prodloužili smlouvy (neříkám, že neprodlouží, říkám, že neprodloužili ještě). Takže tato informace vlastně zatím nic neznamená. Nespokojenost nebyla s tím, že tu nezůstanou teď půl roku, ale že jim končí smlouvy a do prodloužení se, minimálně v určité fázi jednání, ani jeden ani trochu nehrnul.
    2. S tím souvisí informace, že Kolář je rovnocenným brankářem pro boj o pozici jedničky. Opět a opakovaně - já jsem zastáncem toho, aby se o něj klub v rámci historie postaral (i když už to teda trvá dost dlouho a měl by se také postarat sám, však byl najisto pojištěný). Ale seriozně chceme vyhlásit jako cíl titul a LM a spoléhat na brankáře, který několik let chytal s těžkým neurologickým postižením zraku (což doteď nechápu, jak je v profi klubu vůbec možné), má v posledních letech doslova zoufalou kondici a za poslední dva tři roky neodchytal dva zápasy za sebou bez fatální chyby (způsobené problémy zrakem plus kondicí)?
    3. Začleňování mladých zní super, všichni po tom voláme. Hurá. Jenže - podívejme se na to, jaký "progres" udělali mladí za poslední rok. Kam se posunuli Zafeiris, Diouf, Wallem, Ogungbaye (prakticky nejlepší hráč přípravy nedostal vůbec čuchnout až ho zrakvili za béčko), Jurásek. Kam se na stoperu posunul Vlček (když na stoperu prakticky nehrál - a srovnejme to s rozvojem Hranáče v Plzni). Pokud ti mladí budou koukat na to, jak za rozhodnutého stavu střídají zasloužilí členové kádru a nedostanou čuchnout, pokud je nebudeme rozvíjet, tak je úplně jedno, že budou v kádru. To sdělení mělo být - poučili jsme se z letošní sezony a stagnace mladých hráčů, nastavili jsme jasná pravidla a procesy pro práci s mladými a součástí projektu rozvoje mladých hráčů nyní budou i ti a ti mladí hráči z akademie.
    4. Chorý - tam mám hned několik alarmujících věcí. Jednak jde o hráče, který se vyznal ze své lásky k ACS, který skandoval rasistický pokřik vůči Slavii a který sem chce jen kvůli prachům. Jednak je mu skoro 30. Že je s ním cajk Standa Tecl je fajn, ale proč má někdo, jehož funkce je péče o mladé talenty a rozvoj jejich kariéry mluvit do přestupu 30letého hráče do áčka? Proč nevsadíme na Chytila, nehrajeme Filu, nehrajeme Schranze. Fakt není na trhu vhodnější hráč než 30letý Chorý, skandující rasistické heslo proti našemu klubu?
    5. další posily hodnoťme podle toho, kdo přijde. Nechci zbytečně kritizovat něco, co ještě nenastalo.
    6. Jsou Chorý a Zima hráči za 7 mil euro? ACS za ty prachy přivedla Haraslína s Birmančevičem (a ti její hru pozvedli extrémně). Pomiňme plat, ten my dnes můžeme nabídnout taky. A vůbec bych se nedivil, kdyby ten Brazilec, co ho chtějí dotáhnout do FCVP byl nakonec platnější hráč než Chorý.
    7. potřebujeme-li křídlo/útočníka, proč jsme z trhu nestáhli Kabonga? Ten kluk maká, má zkušenost z ciziny, ve dvaceti táhne U21 a byl na trhu. Jo, nemůžeme koupit každého. Ale on není "každý". Kupuje se Řek z druhé ligy bůh ví odkud, aby se poslal do Karviné, tak to se snad Kabongo mohl koupit tím spíš, ne?
    8. celkově se mi hrubě nelíbí, že se dělají rozhovory bez možnosti se doptat a s tím, že se říká jen to, co se říct chce, aby to dobře vypadalo. Ono tohle totiž svědčí o tom, jak je nastavena mentalita klubu. Pan Tvrdík podle mne dost dobře nevidí, že většina kritiků nemá problém s tím, že se nevyhraje, že se nezíská titul. Ale s tím, že jsme zcela rezignovali na herní styl, který nám přinesl úspěchy, že vlastně žádný lepší herní styl nemáme, že rozhodovací procesy, pravomoci a celkově fungování klubu jsou nastaveny velmi neprofesionálně a že hráči tu a tam odchodí zápas, ve kterém se jim zdánlivě nemůže nic stát (bez následků). Což ten rozhovor tedy podle mne nechtěně vlastně dost potvrdil.

  23. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    lantsmit     před 5 měsíci 01.07.2024 07:25 |  
    9 15

    Tvrdíka v těch jeho hovorech jedna na nula s Ocetníkem a spol. dlouhodobě nedávám, ale vzhledem k tomu, že podle vašich rekapitulací vidím, že se nemohl pochválit za Ousoua, tak už se nemůžu dočkat… té další mordy pro “evertonce” AKA “znalce fotbalového trhu”.

    Opce ve výši směšných 1mil Eur měla být využita do včerejška, dle dostupných informací. Tak jsem jedno ucho, za kolik a jakému velikánovi Cádiz obratem přeprodá toho borce, ze kterého měly doslova šílet Atletico a Barcelona.

    Mimochodem pro srovnání. Sparta má s Norimberkem opci na Ševčíka ve výši 4,5 mil. Eur.


    Komentář byl uživatelem upraven (01.07.2024 07:26) . Zobrazit původní komentář

  24. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    lantsmit     před 5 měsíci 01.07.2024 10:01 |  
    9 14

    Doplnění k Ousouovi... nevyužití opce potvrzují i otevřené zdroje kolem Cádizu. Žádný insight není potřeba, abychom si shrnuli celou tu naši anabázi s ním následovně.

    - přišel v době "ekonomického přežití" jako třetí volba víceméně s tím, že půjde rovnou na hostování (ani ve Švédku ho tou dobou jeho domovský Hacken po hostování ve druhé lize nechtěl)
    - proto taky stál částku, za kterou se u nás obchodují hráči druhého sledu
    - musel ale naskočit do zápasů, protože jsme nebyli připraveni na zdravotní výpadky opor + ekonomicky nutný, a proto i rychlý odchod Zimy
    - JiT ale tohle psychologicky umí, tzn. vytvořit hráči PR, přesvědčit jeho i tým, že může být okamžitě plnohodnotnou náhradou za ty opory, bez ohledu na to, jakou má objektivní výkonnost
    - v rozporu s objektivní realitou se tedy Ousou přijal jako raketa minimálně o stejně výkonnosti, jakou měl Zima (a to po zápasech proti Zlínům a pod., na kterých se u stopera ve Slavii nedá poznat skoro vůbec nic)
    - skutečnou výkonnost a zejména šílené "dovednosti" v oblasti spolehlivosti / rozhodování pak ukázal ve všech skutečně velkých zápasech, právě při kterých stoprocentní spolehlivost vzadu od hráčů potřebuješ
    - JiT a tým kolem něho, ačkoli na začátku věděli, že má velké výkonnostní limity, se nechali sami ovládnout pocitem, že to s tím Aihamem v oblasti nespolehlivosti není tak hrozné; ostatně jim ani nic moc nezbývalo, když každého dalšího půlroku se nedařilo přivést stopera, o kterém by byli přesvědčeni, že přinese oproti Ousouvi velkej boost
    - protože chyběl a stále chybí oponent v pozici sportovního ředitele, neměl JiT a spol. kdo říct, aby už ten experiment ukončili a prodali ho ven, dokud jsou na něj alespoň trochu zajímavé nabídky (protože už jenom skoro dvě odehrané sezóny za Slavii vyhodí cenu každého stopera minimálně ke 3 mil EUR)
    - trvám na tom, že žádnou skutečnou nabídku na přestup za 5 mil. EUR, tedy ve smyslu, že by ty peníze pro Slavii ležely na stole, nikdy Slavia neměla (ani od Reims, o kterém se spekulovalo, ani od nikoho jiného)
    - oči JiT a spol. znovu otevřel až Ogbu, který v podstatě po dvou zápasech ukázal, jak vypadá skutečná posila na pozici stopera pro tým, jako je Slavia
    - nejpozději v ten moment se karta obrátila a JiT už věděl, že Ousou pro nás / pro něj není hráč, který by tu mohl mít budoucnost
    - sága se pomalu uzavírá tím, že ani bídný Cádiz není ochoten či schopen uplatnit směšnou opci 1 mil. EUR, takže si nevěří / nemá konkrétní nabídku na jeho přeprodej za víc
    - Ousouovi dobíhá kontrakt u nás do r. 26 a budeme horko těžko shánět zájemce, který za něho dá částku v rozmezí alespoň 1-2 mil., pravděpodobně zase prostřednictvím dalšího hostování s opcí na přestup
    - pro mě je případ Ousou dalším důkazem, v jakém ekonomicky složitém období jsme ty poslední tři roky byli a jak moc nám chybí skutečný sportovní ředitel


    Komentář byl uživatelem upraven (01.07.2024 10:03) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      wimpy     před 5 měsíci 01.07.2024 11:15 |  
      7 2

      Jsem úplně v šoku! Tys napsal něco, co má hlavu a patu a je to jen mírně sebestředný. Ještě zapracuj na té délce. :-)

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        lantsmit     před 5 měsíci 01.07.2024 11:20 |  
        4 3

        o sebestřednosti píše ten, kdo se sám staví do nadřazeného postavení, když udílí "cenné" Fouskovy hraběcí rady... neříkám nic..

        • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

          wimpy     před 5 měsíci 01.07.2024 12:18 |  
          3 2

          To se na to vykašlu tě ještě někdy pochválit! :-)

          • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

            lantsmit     před 5 měsíci 01.07.2024 12:27 |  
            2 5

            jj.. a nezapomeň tam přihodit smajlíka, aby zůstalo nejasné, jak moc vážně jsi to vlastně myslel.

            "Chválí se" jednosměrně od velkého panáčka k malému. Na to ti normální člověk v 21. století musí hodit Bobka.

            To své domněle nadřazené postavení si navíc ani ničím nezasluhuješ, zejména pak nikoli svými názory na fotbal - typu upozornění na Oscarovy nedostatky v defenzivě, které už brzy vyjdou v těžkých zápasech najevo - blahé paměti

            • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

              wimpy     před 5 měsíci 01.07.2024 12:34 |  
              2 1

              To je přesně ta tvoje manipulace s fakty, jaksi si zapomněl dodat, že tohle jsem napsal v době, kdy hrál Oscar levého beka.

              Myslel jsem to vážně, Ousoua jsi trefil přesně, což se ti z mého pohledu příliš nestává, protože strašně nadsazuješ význam čísel, které hráčům přiřazují různá AI měření, aniž bys byl ochoten připustit, že na kvalitní ohodnocení hráče je těch čísel pořád zoufale málo. Byl bys asi skvělej expert na EA sporty, kde jsou ta čísla rozhodující, ale lidskej faktor ve fotbale prostě naprosto odmítáš akceptovat.

              • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

                lantsmit     před 5 měsíci 01.07.2024 12:37 |  
                2 3

                není to pravda.. bylo to loni, v rámci debaty o nepotřebnosti Hromady a významu Oscara na pozici šest / druhého pivota...

                • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

                  wimpy     před 5 měsíci 01.07.2024 12:40 |  
                  2 1

                  Fakt? Tak to mi dohledej. Řekl bych, že teď záměrně lžeš. Už jen proto, jak dlouho je u nás Oscar nezpochybnitelnou jedničkou na pozici šestky.

                    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

                      wimpy     před 5 měsíci 01.07.2024 13:03 |  
                      0 1

                      Od té doby jsme nastoupili ke čtyřem zápasům s kvalitními soupeři, třikrát z toho se hrálo na dva DZ a dvakrát nám defenziva vyhořela. I když obzvlášť v Římě ne jeho přičiněním. Např. s Milánem doma když mu vypadl Holeš se to rozsypalo jak domeček z karet.

                      Ale připouštím, že jsem to čekal horší.

              • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

                Wulfstan (přítel SN)     před 5 měsíci 01.07.2024 12:38 |  
                7 2

                Wimpy, že tys zase zapomněl na pana Wericha?

                Připomenu: „Jestliže se člověk hádá s blbcem víc jak půl minuty, hádají se už dva blbci. “

                • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

                  wimpy     před 5 měsíci 01.07.2024 12:40 |  
                  1 2

                  jedno vlákno, slibuju :-)

                  • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

                    Wulfstan (přítel SN)     před 5 měsíci 01.07.2024 12:42 |  
                    4 1

                    Ale nezapomeň, že získat si pověst blbce je mnohem snazší, než se jí zbavit.

                    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

                      wimpy     před 5 měsíci 01.07.2024 12:42 |  
                      1 2

                      Já ho v podstatě chválil, takže půl vlákna jsem se s ním nehádal, limit ještě běží.

                      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

                        Wulfstan (přítel SN)     před 5 měsíci 01.07.2024 12:46 |  
                        3 2

                        No dobrá, i když chválit blbce je přinejmenším divné.

  25. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    lantsmit     před 5 měsíci 01.07.2024 11:32 |  
    7 8

    Tak už je to s razítkem: "Dnes dopoledne odcestujeme na herní soustředění do Rakouska. Tým oproti předchozímu kempu posílil Oscar, AIHAM OUSOU a Jan Trédl"

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      mig52     před 5 měsíci 01.07.2024 12:27 |  
      6 3

      Pořád Aiham Ousou !!!! Přivedli jsme si ho jako hráče s velkým potenciálem, tak si ho užijme. Třeba někoho časem napadne, že zbavovat se nepotřebných hráčů není jen tak a budeme tu vítat takové, kteří budou sloužit Slavii a ne jiným týmům na hostovačkách.


      Komentář byl uživatelem upraven (01.07.2024 12:28) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        lantsmit     před 5 měsíci 01.07.2024 12:33 |  
        8 8

        Opakování je matka moudrosti. Zvlášť pokud je vidno, že to většině lidí tady ještě pořád nedochází. Projekt "Ousou" ztělesňuje vše špatné, čemu jsme v posledních třech letech museli objektivně čelit a zčásti čelíme dál. Poučme se z toho, tady hlavně my fanoušci, abychom dokázali příště tyhle věci číst dopředu a líp. Žádné "wimpyovské", že možné je všechno, protože je to fotbal. Možné sice je ledacos, ale pravděpodobné už máloco. Chtějme po Slavii zpátky přístup, kdy jsme se v těch rovinách možností a pravděpodobností pohybovali systematicky, a proto daleko lépe.

  26. ztráta pokory

    brawwe     před 5 měsíci 01.07.2024 21:09 |  
    30 13

    Vážení,

    vždy jsem rád chodil na slávistické noviny, byly doby, kdy jsem neměl k slzám daleko. Například, když se s námi loučil přítel Bara. Bylo zde povětšinou přátelské prostředí. Ale co je to "kurva" teď tady to mi hlava nebere. Sama negativita, každý je tady brouk pytlík a chytrolín. Každý ví naprosto přesně co má Slavie a její vedení udělat. Každý si myslí, že fanoušek je to jediné na čem záleží. Povětšinou jsou to dle mého mínění lidé slabého ducha, co v životě moc nedokázali a nebo nezažili. Mají jedinou šanci, pokusit se své nezdary vykřičet v anonymitě internetu. ( jen v tomto chatu pánové JS, Narmer, Dejvidovic, Ragnarok, ale je jich mnohem více) Slavie není v žádné krizi, možná spadla s top pozice desítky na chvíli na 9 a půl, ale ví o tom a dělá maximum, aby se na desítku opět dostala. Fandím Slaví 39 let a jsem z posledních let nadšený. A budu i nadále. Stejně jako jsem nadšený z příchodu Chorého, kterého beru z české ligy jako nej možnost ( mimo Spartu). Je mi u prdele jeho minulost, každý děláme chyby. U mě začíná na nule a muže jít jen kupředu. Přijde mi, že díky idiotům, kteří se tady vyrojili, tak pomalu odchází ta slušnější a rozumnější část diskutérů. Vydržet, nepodléhat těmto negativním jedincům. Těším se na novou sezonu ještě víc. Hezký večer normálním lidem Brawwe

    • Re: ztráta pokory

      Narmer     před 5 měsíci 01.07.2024 21:56 |  
      9 21

      Ti idioti jak nás nazýváš tu jsou už pěknou řádku let,já třeba 11...
      Ale tvůj nick tady vidím poprvé...ale je fajn,že se pasuješ mezi rozumné ,slušné a dokonce normální,
      ale přitom jsi sprostej jak dlaždič,kterej to schovává za spisovnou češtinou.
      Když jsi nadšený z posledních druhých míst,herního projevu a příchodu Chorýho,tak to o tobě dost vypovídá...
      Jelikož já patřím mezi ty neslušné,tak s čistým svědomím tě nazvu tupou ovcí a debilem,
      pane ,,silnoduchý´´.
      Takhle řiťolezkej příspěvek jsem nečetl ani od kjandourka nebo necicha a to je co říct.




    • Re: ztráta pokory

      M@rvin     před 5 měsíci 01.07.2024 22:54 |  
      11 0

      Tvůj příspěvek nehodnotím, určitě na něj máš právo. Jen jsem se ale ze zvědavosti kouknul na tvůj profil zde na SN (protože mi tvůj nick nic neříká) a přijde mi trochu legrační, že tenhle příspěvek píše člověk, jehož předchozí příspěvky byly například:

      "HNUS velebnosti ta naše hra....nuda nic...žádná kreativita...připosranost..."
      "Tecl , Oli, Talovierov, Hromada tihle dneska hrají? Jako terén na hovno, ale stejně jako jak můžeme na Tecla hrát vysoké míče..."
      "pánové kde je naše fyzička, kde je větší snaha, jsme pomalí, chaotický, vše vzduchem na nikoho..sparta hraje agresivně, rozhodčí je na hovno...ale mě už dva zápasy z naší hry bolí oči..já přežiju prohru, ale z té hry se budu v noci budit"
      "hnus co hrajeme...absolutně není koho pochvalit..."
      "tvl na co si tam všichni hrajou...jsem nasranej...mě když to na hřišti nejde, makam jako blazen..tady maka jen pár hráčů..."
      "Kopyta...Kačaraba nenahraje, Lingr předržuje míč, Schranz nemastný neslaný..Holeš a Madsen tam jsou? Neviděl jsem je. Ševčík opravdu nevystřelí...Plavšič maká a musím říct nejlepší za první poločas...kde je ten první poločas ze zápasu s Ostravou.."

      To je vysloveně oáza přátelského prostředí a pozitivity.

      Edit: Ještě podotýkám, že tu máš k této chvíli 17 příspěvků, takže to není tak, že bych účelově ze stovek tvých komentářů vybral něco, co se mi hodí do krámu. I ten zbytek tvých komentářů je ve velmi podobném duchu. Když už tady kádruješ jiné uživatele, tak jsem se ti také trochu podíval na zoubek.


      Komentář byl uživatelem upraven (01.07.2024 23:05) . Zobrazit původní komentář

    • Re: ztráta pokory

      Ragnarok     před 5 měsíci 02.07.2024 05:29 |  
      7 8

      Musim rict, ze tenhle prispevek se nemuze vice netrefit. Vubec nic o tech lidech netusis, ale v klidu je kadrujes. Co je neuspech? Co je slaby duch? V praci, v rodině zivote, v koniccich. Mozna mi ho definuj, kdyz mne zminujes. Ja se na svuj zivot vubec v tehle binarni logice uspech/neuspech nekoukam. Co podle tebe zmamena slaby duch? Co znamena, ze v zivote podle tebe nic nezazili? Sermujes terminy a odsudky aniz bys je mel na cemkoliv zalozene. Ja si myslim, ze minimalne u mne a Jakuba se nemuzes vice plest.

  27. Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

    Fireman     před 5 měsíci 01.07.2024 22:39 |  
    13 13

    Na mě ten rozhovor působí dost strašidelně…ja opravdu nechapu,ze JT a JT nevidi ten upadek predvadene hry,ze kazdy pomalu druhy zapas je na vypichnuti oci - hazena,nepresny centr,chyba stopera.Rival -bohuzel - fotbalove je pred nami, 2 ostrá kridla,system a je to snad i bohuzel casto koukatelnejsi nez nase hra…ano nasi borci se hecnou v EL ale pak ve zline s olomouci jedou na pul plynu.
    Takze misto toho,abychom zkusili zase hrat “totalni fotbal” neb neco podobneho,záozene na rychlosti,tak chceme koupit 30letyho 2mwtrovyho zakernyho bezmozka,kt. uz muze byt za vrcholem a nedej boze se budeme snazit sypat centry na jeho palici,nebo na sklepnuti,takovej Koller v repre pred svym koncem…to ze jt spartan bych snad i presel (Husby,hovorka) ale rvat J**e slavie mi prijde uz pres caru.nebude za nas dychat,jt vicemene zold s tim co jsme mu asi nabidli.Sadek si mne ruce,kupuje mlady pusky a vubec bych se nedivil kdyby to Koubek postavil tak ze to budou valcovat.
    Rival musi oslabit jinak ho opet neporazime,nemame na nej momentalne,a gamechanger nevidim v TCH,ale asi bud zmeny systemu hry,nebo privezt kvalitniho hrace na pozici 10, kridlo,mozna stoper.Hlavne hrace hladove po uspechu,pokud mozno s viteznou mentalitou (bhzl neco jako Krejci)ale urcite ne zakernyho TCH.
    Odejit musi MvB,Jurecka,Tijany.Schranzikovi bych pral angazma,hraje/nehraje,nedej boze beka…
    Zase JT mluvi ze “cas ukaze” kuchta-cas ukazal- jsme nepoucitelni,krmencik pruser- take nam mel okamzite pomoci-byla to tragedie.
    Jediny co nas muze tesit je novy pivo,fanzona,a celkove prace s fanousky.

    A posledni dodatek:
    Olího jsem mel moc rad,ale na tyhle navraty proste neverim,to same Lingr,kt k nam udajne ani nechce……
    A jinak samozrejme dat sanci mladym klukum,Fila ,Prebsl ale obavam se ze je JT po prvnim nepodarenym zapase odstavi…tak jako to udelal xkrat u jinejch..

    Snad se budu mýlit
    Ať žije věčná slavná Slavie Praha

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      lukas6novak     před 5 měsíci 02.07.2024 07:11 |  
      7 2

      A poslouchal si to pořádně? Se vším tam nemusím souhlasit ale zaznělo tam pár vět co ti odpovídá na tvoje pointy z tohoto příspěvku.
      1)"V zimě se příchodama zaměřilo na defenzivu což se ukázalo jako správné protože obrana fungovala ale momentálně je náš problém směrem dopředu a kreativita".
      2)" Počítáme s příchodem 3 hráčů na ofenzivní pozice s vysokou kvalitou (Hrot, křídelní hráč nebo kreativní hráč)"

      Samozřejmě je otázka jestli se podaří dotáhnout hráče na kterých pracujeme ale jestliže přijde Chorý + Křídlo a ofenzivní záložník tak by to mělo být přesně to po čem voláš. Já sám nejsem přesvědčený jak dobře dokážeme Chorýho využít ale zároveň je blbý dělat závěry o tom že rezignujeme na kreativitu když pořád ti chybí 2 posily který to můžou dost překlopit na jednu nebo druhou stranu v tom kam se budeme snažit posunout

      Pořád je otázka co bude naše hlavní rozestavení ale kdyby byla záloha Oscar-Zafeiris-Cham (spekulovaná posila z francie) tak to prostě musí být o parník nejlepší záloha v lize. Oscar je fantastický už teď a za mě jasně nejlepší záložník v lize, Zafeiris má extrémní potenciál a pokud ho dostaneme do formy tak bude výborný box to box záložník a nad ně buď Provod který chytá formu a nebo kdyby vyšel tak Cham (Který měl letos 8+4 ve francouzský lize a sezónu předtím 7+4 ve francouzský lize).

      A když přejdu na křídla tak tam už je to trochu složitější ale mnohem víc to bude o využívání těch samotných hráčů protože kvalita tam je. Musíme být schopný vytěžit mnohem víc z Juráska který má vlastnosti na to být vyloženě rozdílový, dále tam je Schranz který je technicky sice průměrný ale vynahrazuje to výborným zakončením a když budeme potřebovat sílu do vápna tak dokáže dost pomoct. A dále tam je Wallem který ukázal potenciál ale konec sezóny by hodně mimo formu tak uvidíme jak se restartuje po přípravě

      A u útoku se nemusíme bavit, tam je kvality dost.

      Samozřejmě rozhodně není všechno růžový a mám pořád dost otazníků ale minimálně potenciál na nějaký větší posun tam je ale bude potřeba některý hráče dostat do formy + líp využívat jejich silné stránky což u některých mám trochu pochybnosti

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        Fireman     před 5 měsíci 02.07.2024 18:19 |  
        6 4

        Snažil jsem se to poslouchat pořádně….
        Jak bych to jen popsal….za mě prostě klub jde cestou zvláštní,k progresu nevedoucí.TCH nedává ekonomicky,sportovně ani morálně žádnej smysl…
        Za mě jsou ty 2 další (zatím jen zmíněné) posily jen takové vyvážení průseru s TCH.
        Ano liga se vyrovnala,nikoho dnes fyzicky nezničíme,ale fin.poměry se u nas zase zlepšili,a tudíž pojďme zkusit hráče co nám dají kreativitu,rychlost,přímočarost,ostré centry,techniku, 1v1 atd.
        TCH nesplňuje nic z toho.

        Prostě za mě jsme sešli z cesty a nikdo z vedení to asi nevnímá,ano ziskalo se x bodů zase navíc,ale přece je zřejmé že ve sportovní stránce se neposouváme..
        Ano zálohu můžeme mít nejlepší,ale pokud je nejlepší tak bysme už teď aspoň rivali z předních míst alespoň přehrávali…jenže přijede Koubek at je to Plzeň nebo Hradec tak nám dá lekci..
        Sparta zaleze pže nepotřebuje a uhraje si to i v 10.
        V molcupu ztratíme vedeni 2:0 - zde a v zápase s Jabloncem mě ta obrana rozhodně nepřesvědčila.
        Cham bude zase potřebovat půl rok na aklimatizaci…
        Olí jedtli se vrátí s rozházanýma rukama tak potěš koště….
        Tím vším chci říct že mě velký rétor JT (a jsem mu vděčen za mnoho) nepřesvědčil o tom že máme vizi jak hrát,jak hráče vychovat-dat jim prilezitost,posunovat JE a se sportovně…
        Chorý se na jaře hecnul ,uklidnil pže hrál o Euro,teď pujde k nam jen vydělat.
        Zaf - je otázka proč tak odpadnul,co se děje s nim,neb co je po něm vyžadováno a on si neplní a proto nehraje…
        Wallem snad tuhle sezonu ukáže.
        Ale obecně pokud máme na tabuli TCH PO a OL tak se ohlížíme do minulosti a nekoukáme dopředu.
        Nechci jen kritizovat, jsou i super věci,ale JT mě prostě nepřesvědčil o tom že opravdu jsme se chytli za rypák,nevyhodnotili jsme si ze 2/3roky nám hra tak trochu nefunguje, nebo není na to abychom ziskali titul,a tudíž je ťreba neco radikalneji zmenit…to mě drasa,hráče máme kvalitní samozřejmě,vhodně doplnit,ale oslavovat TCH jako spásu, je za mě od JT prostě nesmysl.
        A to ani nemluvim o tom kolikatej byl v poradi na seznamu posil….

        Btw.myslim si že Schranzík půjde ven,ma poslední možnost,přeju mu to,a JiT by jeste z nej delal wingbeka a to si snad ani nezaslouzi :))

        • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

          lukas6novak     před 5 měsíci 02.07.2024 20:42 |  
          1 0

          Takhle, já osobně to nechci moc hodnotit dokud neskončí přestupový období a neodehraje se alespoň měsíc. Je mi jasný že třeba něco nevyjde a bude to vypadat hrozně a nebo naopak přijdou dvě rozdílový posily směrem dopředu a bude to růžový, ale když přejdu k nějakým bodům proč si myslím že by to mohlo být lepší

          1) Obrana se dokázala postavit přes minulou sezónu a nikdo důležitý z ní neodešel. V lize dostala Slavia 24 gólů v 35 zápasech (o 6 míň než Sparta). V posledních 15 ligových zápasech jen 7. V EL v předkolech 3 góly ve 4 zápasech a ve skupině 4 v 6 zápasech, AC Milán bych do toho moc nepočítal protože se tam hrálo asi 150 minut v oslabení

          2) Uvidíme kdo nakonec přijde ale minimálně ty další 2 pozice posil (mimo Chorýho) ukazují že vidíme kde je problém tak snad se najde i úspěšný řešení

          3) V týmu jsou mladíci jako Zafeiris, Jurásek u kterých je vidět potenciál růstu tak snad se zvednou. Dále například přišel Fila a zároveň Zmrzlý nebo Diouf budou mít zasebou aklimatizační půlrok a jejich výkony musí jít nahoru.

          4) Když se dost zamyslím nad Chorým tak to že odešel Tecl, Tijani a odejde MVB a místo nich budou sbírat minuty převážně Fila s Chorým tak to vidím jako velký plus i třeba do lámání zápasů což nám moc nešlo. Samozřejmě to nejde jen silou ale rozhodně toto jsou o dost větší zbraně než hráči co odešli

        • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

          sasky     před 5 měsíci 03.07.2024 06:51 |  
          4 4

          Já bych tu hysterii mírnil. Udělali jsme včetně skupiny o titul 85 bodů (Sparta 87), vloni 78/78, předtím Plzeň 85, my 78, předtím 86 (34 záp. bez nadstavby), Sparta 74, předtím 85 / 76 (Plzeň), 2019 - 83 / 78 (Plzeň), atd. atd.
          Takže hlavní problém tkví v tom, že neumíme porazit Spartu a Plzeň. Jinak se žádná tragédie nebo sešup nekoná, rozejděte se, neshlukujte se. Co si budeme povídat, mistrovský hattrick byl částečně způsoben i velkou mizérií Sparty, nejen naším vzepětím pod JT. Namlsali jsme se tituly, poháry atd. a tak se 3 roky bez titulu zdají jako dlouhá doba, ale prostě nejsme Bayern. Jasně, herně to vždycky není ono, to je jeden problém a druhý jsou opravdu ty výkony s Plzní a Spartou, kde nám ty tituly prostě utekly (a do toho občas Hradec, Zlín, ale to se stává každému týmu). Je potřeba si odpovědět na otázku jak na Spartu a Plzeň, případně jak neztrácet se slabšími (tam by Chorý, chtě nechtě prostě mohl pomoct, byť z něj, jako lidské bytosti, nejsem nadšen). Za mě bude útok Chytil, Jurečka, Fila a Chorý úplně v klidu a variant, jak to tam poskládat je více. Co mi trošku chybí, je šestka "s nadstavbou", připadá mi, že náš střed zálohy neumí včas zachytit akci soupeře a pak z toho byly problémy, protože obrana byla rozhozená, holt Souček byl jen jeden. No a pak samozřejmě nový Nico. Prostě chlap, který to buď vezme na sebe a zkusí střelu z dálky, nebo vystoupí ze šablony a pošle tam kolmici na 30 metrů (kéž by se chytil ten Zafeiris, případně Provod???). A dodat jedno křídlo, které bude schopné buď kvalitně odcentrovat, nebo si to namířit rovnou do vápna. Nicméně, ať už zůstane kádr takový, jaký je, nebo někdo přijde x odejde, tak bychom potřebovali hru zrychlit. Občas je to fakt baroko. A rychlost by platila na všechny týmy v lize, o tom jsem přesvědčen.
          Jinak bych se vyprdnul na desítky přestupů za rok typu Beran, Hellebrand apod. Spíš jít ještě pár let cestou kupování hotovějších hráčů a mezitím ještě přitlačit v akademii, abychom už jenom doplňovali. A už vůbec bych nekoukal zpátky na Nica, Olayinku, Lingra. Už Zima byl naprosto zbytečný nákup (nechal bych hrát Vlčka, to bude kapitán repre za pár let, má to v hlavě výborně srovnané).

    • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

      dalislavista     před 5 měsíci 02.07.2024 09:34 |  
      6 1

      Nutno podotknout, že největší úspěchy totálního fotbalu jsme měli tím, že jsme soupeře uběhli, zničili. Jenže plno soupeřů se tomu přizpůsobilo a ubehat se nenechají. A když navíc zaparkujou autobus máme problém. A ten by částečně mohl vyřešit TCH.
      Jiná věc je, že v poslední době máme problém i s tím, vyhrát nad mužstvy z popředí tabulky. Ale tam vidím problém po odchodu Nica, prostě nedáme překvapivou přihrávku, jen obehráváme, chybí tvořivost , a to hodně.
      Doufám, že někoho do středu přivedeme, i kdyby ne úplně dobře bránil.
      Hlavní úkol bych být majitel nařídil Jindrovi využívat hráče na jejich nejsilnějších pozicích a ne zveličovat jejich případné slabiny a nebo je stavět na "jiné" pozice.
      Nechci samé univerzály, ale hráče, kteří v něčem vynikají a tam tu vlastnost využít!

      • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

        LukeDo     před 5 měsíci 03.07.2024 10:06 |  
        6 1

        no s tímhle příspěvkem souhlasím na půl...nesouhlasím z první částí, že soupeři se naší hře přizpůsobili, že se přeběhat nenechají....hele koukni na naše zápasy v posledních dvou letech a na zápasy během hattricku...to je sto a jedna¨...tehdy začal zápas a my se do soupeře zakousli a nezajímalo nás, jak hraje, jaká je typologie zápasu atd...autobus zaparkoval tenkrát každej v podstatě, akorát my jsme úplně jinak presovali a hráli v jiné intenzitě než ted, ano soupeř betonoval, ale díky tomu, jak jsme se do nich pustili, naháněli je po celým hřišti, tak nekdo to vydržel 30 minut, někdo 45 minut a někdo 60, ale pak už na ně šla únava, díky tomu našemu presinku/represinku...se podívej ted..ted kolikrát čekáme, vyčkáváme, co zahraje soupeř a tohle mě vadí úplně nejvíc, že jsme od tohoto způsobu hry opustili, protože to platí na každého, taková hra je ale strašně náročná, tak si můžeme položit otázku, čím to je ? Hráči, kteří zpohodlněli ( věkem ,motivací ?) nebo trenéři ? Za všechno mluví fakt, že třeba zrovna Zafeiris vypadal na začátku úplně jinak (kondičně) než teď na jaře, kde měl vanu jako prase...Hráči jako Ševčík, Bořil, Masopust takový styl fotbalu hráli a nebyli to žádné hvězdy, ale předváděli to před 5-4 lety, ale budou to předvádět i ted kdy mají přes třicet ? No 1 zápas z 5 ano, ale každej zápas rozhodně ne, to prostě nejde a to mám kluky rád, ale prostě teď už tak hrát nedokážou...tady je hlavní bod problému...prostě dát šanci novým klukům - mladším, kteří dokáží hrát v intenzitě 9 zápasů z 10, jako kluci ,co už věkem u nás přesluhují na takový fotbal...

        • Re: Desítka z Edenu s Jaroslavem Tvrdíkem

          dalislavista     před 5 měsíci 03.07.2024 10:58 |  
          1 0

          No máš pravdu. Ale já narážel na to, že dříve jsme byli tréninkově jinde, nad celou ligou. Ale ostatní soupeři přitvrdili v kondici také, hlavně to platí pro ty z Bubenče, tam prý právě ten Friis zvedl dávky...
          S tím pressinkem souhlas, ustoupili jsme od něj a je to hned vidět. Škoda...
          Snad to zase trochu, alespoň v nějakých zápasech nebo částech zápasů znovu budeme hrát.