Mohl bys prozradit co bys dělal jinak a tedy lépe než Bílek a spol? Jak bys donutil Čížka aby prodloužil smlouvu? Dal bys mu revolver k spánku? Nebo ho posadil za trest na tribunu?
Píše se že Slavie a Hoffenheim jednání o podmínkách přechodu - Čížek má tedy ještě běžící smlouvu. Raději teď transferovat, než aby za rok šel zdarma.
Původní komentář: Mohl bys prozradit co bys dělal jinak a tedy lépe než Bílek a spol? Jak bys donutil Čížka aby prodloužil smlouvu? Dal bys my revolver k spánku? Nebo ho posadil za trest na tribunu?
Píše se že Slavie a Hoffenheim jednání o podmínkách přechodu - Čížek má tedy ještě běžící smlouvu. Raději teď transferovat, než aby za rok šel zdarma.. Skrýt původní komentář
Wimpy, vygoogloval jsem že v Anglii je profesionální smlouva teprve od 17 let, jak jsi psal. Za to v Belgii od 16 let (s podmínkou že "pracovní poměr" nesmí být delší než 80 hod měsíčně). A v Holandsku dokonce od 15 let, s podmínkou že hráč mladší než 18 let se může maximálně podepsat na 3 roky. Zdá se že každá země má vlastní mantinely.
Původní komentář: Wimpy, vygoogloval jsem že v Anglii je profesionální smlouva teprve od 17 let, jak jsi psal. Za to v Belgii od 16 let (s podmínkou že "pracovní poměr" nesmí být delší než 80 hod měsíčně. A v Holandsku dokonce od 15 let, s podmínkou že hráč mladší než 18 let se může maximálně podepsat na 3 roky. Zdá se že každá země má vlastní mantinely.. Skrýt původní komentář
Neměla by tohle mít sjednocený UEFA? Pamatuju si na nějakou kauzu před pár lety, že Barcelona do své La Masia stahovala talenty pod sedmnáct let a kluby se tomu nemohly bránit, dostávaly pouze výchovné.
Určitě by měla. Asi hraje roli rozdílné pracovní právo v individuálních zemích. A dále má například také Premier League své vlastní předpisy, kde cizí hráč může jen podepsat když má x selekcí za národní mužstvo ve své zemi - což asi je také ovlivněno předpisům vnitra co se týká imigrace a pracovního povolení.
Poprejme chlapci hodne stesti! A stejne tak poprejme jeho soucansym spoluhracum, aby se jim podarilo propracovat do A tymu!
Tyto odchody nemam rad, jen malo z tech chlapcu se dokaze prosadit. Respektive naprosta mensina z nich. Uvidime jestli se stane vyjimkou, nebo zapadne jako vetsina.
Pod j1t se z juniorů SKS dostal dříve do A-týmu na sezónu Daniel Samek (aby v 18 odešel, ptž přestal hrát). Alex Král v 17 odešel do Teplic, aby se v 19 vrátil, zazářil (a po půl roce odešel za ranec). Snad jsem na nikoho zásadního nezapomněl.
V týmu máme aktuálně 2 odchovance - Vlčka (z hostování po 4 letech návrat domů do A, ve 22,5 letech) a Juráska - ten si zkusil pár hostovaček a v áčku je 2 roky.
Pustili jsme neuváženě Riga, prodali Kričfalušiho (tam by měl být zpětný odkup za dohodnutou cenu), ti si kopli za A spíše symbolicky..
Takže moc mládežníků si pod Jindřichem za těch 6,5 roku nezahrálo, za to jsme kupovali různé Hronky, Karafiáty a podepisovali se Plavšičové, Ekpaiové a pod.
Je jasný, že jít do ciziny v 16 je mega risk a za 20 let se to z Čech podařilo snad jen Plašilovi, Janktovi a Černému. Na druhou stranu ta šance, že se mládežník SKS dostane do A-týmu taky není bůhvíjaká.
Původní komentář: Pod j1t se z juniorů dostal dříve do A-týmu na sezónu Daniel Samek (aby v 18 odešel, ptž přestal hrát). Alex Král v 17 odešel do Teplic, aby se v 19 vrátil, zazářil (a po půl roce odešel za ranec). Snad jsem na nikoho zásadního nezapomněl.
V týmu máme aktuálně 2 odchovance - Vlčka (z hostování po 4 letech návrat domů do A ve 22,5 letech) a Juráska - ten si zkusil pár hostovaček a v áčku je 2 roky.
Pustili jsme neuváženě Riga, prodali Kričfalušiho (tam by měl být zpětný odkup za dohodnutou cenu)..
Takže moc mládežníků si pod Jindřichem za těch 6,5 roku nezahrálo, za to jsme kupovali různé Hronky, Karafiáty a podepisovali se Plavšičové, Ekpaiové a pod.
Je jasný, že jít do ciziny v 16 je mega risk a za 20 let se to z Čech podařilo snad jen Plašilovi a Janktovi.. Na druhou stranu ta šance, že se mládežník dostane do A-týmu taky není bůhvíjaká.. Skrýt původní komentář
David Jarolím je skvělý příklad - odešel do mládeže Bayernu Mnichov... a tam se do A týmu neprosadil... ovšem coby hráč, který prošel akademií Bayernu měl v Německu dveře otevřené v menších klubech a tak se stal legendou Hamburgeru SV....
To je podobné, jako naši kluci - ono se sice říká, že Trpišovský nedává klukům čuchnout a přitom je opak pravdou... je spousta hráčů, kteří za Slavii nastoupili v MOL cupech a Evropských pohárech.... Vejvar a Vlček byly první vlaštovky, potom začali hrát hráči jako Valenta, Višinský dal dva góly Karlovým Varům a zahrál si celý druhý poločas proti Arsenalu doma, Horský se střelecky prosadil proti Zlínu, zahrál si i v Berlíně, V Leverkusenu si zahráli Rigo a Matěj Jurásek, Křišťan naskočil v domácím zápase s Nice, Nasazení Pudilů proti Linzi je ještě v živé paměti... Na podzim 2022 začal na závěry zápasů nejenom v Evropě naskakovat Kričfaluši, letos jsme na soupisku pro Evropské poháry šoupli Ogungbayie a na podzim si zahrál i Samuel Pikolon....
Tohle všechno jsou hráči, kteří jsou zajímaví pro další týmy v lize... a všem těmhle hráčům to pomůže v kariéře, podobně jako Davidovi Jarolímovi pomohlo absolvování akademie Bayernu Mnichov k jeho angažmá v Hamburku....
Ti hráči nemusí chodit do SKS jenom proto, aby se prosadili v A týmu - to se povede jenom těm nejlepším, ale pro ty hráče jde o zkušenosti, které posléze zužitkují v kariéře, kdy se budou živit fotbalem - ať už to bude v SKS, nebo ne....
A jenom tak mimochodem, je tu jeden hráč, který si řekl přesně to, co se tu snaží leckdo naznačovat: "proč bych pokračoval ve Slavii, když tam je těžké se prosadit do áčka?".... v šestnácti si zahrál jedno přípravné utkání za A tým... a v sedmnácti odešel do Mladé Boleslavi, kde předpokládal, že dostane daleko více příležitostí v A týmu.....
V této chvíli má za sebou dva ligové straty - jeden na minutu, jeden na pět minut... běhá po hostováních ve druhé lize (Vlašim, Chrudim, Příbram) ... nevím, jetsli o rok mladší Jurásek na tom není lépe... ale to i stejně starý Horský...
Tak především, klub by měl vychovávat talentované hráče pro sebe, a ostatním klubům nechat, co zbude, i tak je jich dost. Těch špičkových je pár a můžeš tu teoretizovat jak umíš a chceš, prostě JiT s mladými odchovanci dělat nechce nebo mu to nejde. Ty šteky, co dostali Pudilové, Višínský a další jsou fakt argumenty pro smích.
Práce s talenty. až na pár výjimek, mi připadá těžkopádná a neohrabaná. Zapracovat takového hráče do áčka je téměř neřešitelný problém, to spíš odejde téměř zadarmo a tady se filozofuje jak se jako hvězda úspěšně za čas vrátí. To radši nakoupíme nůši průměrných hráčů, necháme je hostovat, třeba několik let a budeme doufat, že se z někoho něco vylíhne, to se opravdu občas stane, což je k jejich počtu z hlediska pravděpodobnosti, očekávatelné.
Takhle - každý, kdo viděl ME u17 nebo si jen někde přečetl Kryštofovy silné a slabé stránky musí chápat, že v současném stylu Slavie pro něj bude v podstatě nemožné se prosadit.
Takže z tohohle pohledu jsem z jeho odchodem v pohodě.
Jen je skoda, že jsme ho nedokázali nějak důstojně zpeněžit. Nějaká gentlemanska dohoda mezi námi, SportInvestem a Hoffenheimem by jistě byla ku prospěchu věci a budoucí spolupráce.
Původní komentář: Takhle - každý, kdo viděl ME u17 nebo si jen někde přečetl Kryštofovy silné a slabé stránky musí chápat, že v současném stylu Slavie pro něj bude v podstatě nemožné se prosadit.
Takže u tohohle pohledu jsem z jeho odchodem v pohodě.
Jen je skoda, že jsme ho nedokázali nějak důstojně zpeněžit. Nějaká gentlemanska dohoda mezi námi, SportInvestem a Hoffenheimem by jistě byla ku prospěchu věci a budoucí spolupráce. . Skrýt původní komentář
Sportinvest ale jaksi není na gentlemanské dohody se Slavií stavěn. Hráče ukrást, u těch, co potřebuje držet ve Slavii, protože jinde by nedostali zdaleka tolik Slavii pořádně vymačkat… Jednou ze strategií klubu komunikovanou ústy pana Tvrdíka bylo, že Sportinvest u nás nebude mít ani jednoho hráče…
V současném stylu.... . Možná máš pravdu, ale kde je napsáno, že stejným stylem budeme hrát pod stejným trenérem za 2-3 roky? ( Nehledejte v tom, že vyhazuju JiT!!!). Poslední dva odstavce podepisuji.
Komentáře (26)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Kryštof Čížek míří do Hoffenheimu
mig52 před 5 měsíci 15.06.2024 14:06 |"Pěkný" výkon!!!! :((((
Re: Kryštof Čížek míří do Hoffenheimu
Cygnus před 5 měsíci 15.06.2024 14:57 |Mohl bys prozradit co bys dělal jinak a tedy lépe než Bílek a spol? Jak bys donutil Čížka aby prodloužil smlouvu? Dal bys mu revolver k spánku? Nebo ho posadil za trest na tribunu?
Píše se že Slavie a Hoffenheim jednání o podmínkách přechodu - Čížek má tedy ještě běžící smlouvu. Raději teď transferovat, než aby za rok šel zdarma.
Komentář byl uživatelem upraven (15.06.2024 14:57) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Mohl bys prozradit co bys dělal jinak a tedy lépe než Bílek a spol? Jak bys donutil Čížka aby prodloužil smlouvu? Dal bys my revolver k spánku? Nebo ho posadil za trest na tribunu?
Píše se že Slavie a Hoffenheim jednání o podmínkách přechodu - Čížek má tedy ještě běžící smlouvu. Raději teď transferovat, než aby za rok šel zdarma..
Skrýt původní komentář
Re: Kryštof Čížek míří do Hoffenheimu
wimpy před 5 měsíci 15.06.2024 16:39 |Čížek nemá profi smlouvu, neb je na to mladej. O čem se jedná, to nevím, Slavie dostane vyplaceno tzv. výchovné a to bude stanoveno taxativně.
Re: Kryštof Čížek míří do Hoffenheimu
Cygnus před 5 měsíci 15.06.2024 17:00 |Wimpy, vygoogloval jsem že v Anglii je profesionální smlouva teprve od 17 let, jak jsi psal. Za to v Belgii od 16 let (s podmínkou že "pracovní poměr" nesmí být delší než 80 hod měsíčně). A v Holandsku dokonce od 15 let, s podmínkou že hráč mladší než 18 let se může maximálně podepsat na 3 roky. Zdá se že každá země má vlastní mantinely.
Komentář byl uživatelem upraven (15.06.2024 17:01) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Wimpy, vygoogloval jsem že v Anglii je profesionální smlouva teprve od 17 let, jak jsi psal. Za to v Belgii od 16 let (s podmínkou že "pracovní poměr" nesmí být delší než 80 hod měsíčně. A v Holandsku dokonce od 15 let, s podmínkou že hráč mladší než 18 let se může maximálně podepsat na 3 roky. Zdá se že každá země má vlastní mantinely..
Skrýt původní komentář
Re: Kryštof Čížek míří do Hoffenheimu
wimpy před 5 měsíci 15.06.2024 17:13 |Neměla by tohle mít sjednocený UEFA? Pamatuju si na nějakou kauzu před pár lety, že Barcelona do své La Masia stahovala talenty pod sedmnáct let a kluby se tomu nemohly bránit, dostávaly pouze výchovné.
Re: Kryštof Čížek míří do Hoffenheimu
Cygnus před 5 měsíci 15.06.2024 17:22 |Určitě by měla. Asi hraje roli rozdílné pracovní právo v individuálních zemích. A dále má například také Premier League své vlastní předpisy, kde cizí hráč může jen podepsat když má x selekcí za národní mužstvo ve své zemi - což asi je také ovlivněno předpisům vnitra co se týká imigrace a pracovního povolení.
Re: Kryštof Čížek míří do Hoffenheimu
Ragnarok před 5 měsíci 15.06.2024 14:25 |Velmi dobrý práce Hurycha, Bílka a Kováře. Měli by dostat bonus.
Re: Kryštof Čížek míří do Hoffenheimu
wimpy před 5 měsíci 15.06.2024 14:30 |Není to tak, že pod profi smlouvu můžeš dostat hráče až od sedmnácti?
Re: Kryštof Čížek míří do Hoffenheimu
knl66 (přítel SN) před 5 měsíci 15.06.2024 14:40 |Od šestnácti.
Re: Kryštof Čížek míří do Hoffenheimu
Kulajs před 5 měsíci 15.06.2024 16:36 |A 16 mu bylo v lednu a to už měl v hlavě určitě možnost přestupu. Když přijde agent za ním a rodiči a nacpe jim to do hlavy, tak je konec.
Re: Kryštof Čížek míří do Hoffenheimu
slamacek (přítel SN) před 5 měsíci 15.06.2024 16:18 |Poprejme chlapci hodne stesti! A stejne tak poprejme jeho soucansym spoluhracum, aby se jim podarilo propracovat do A tymu!
Tyto odchody nemam rad, jen malo z tech chlapcu se dokaze prosadit. Respektive naprosta mensina z nich. Uvidime jestli se stane vyjimkou, nebo zapadne jako vetsina.
A proč už
Slávista 51 před 5 měsíci 15.06.2024 16:18 |nehrál v A týmu, nebo alespoň za B tým, co ?
Takhle moc odchovanců, ve Slavii nebude !
Re: A proč už
Slávista 51 před 5 měsíci 15.06.2024 17:42 |Na co tu akademii Slavia má, co ?
Re: A proč už
Matěj51 před 5 měsíci 15.06.2024 17:55 |Abyste se mohl vztekat :)
Re: A proč už
Slávista 51 před 5 měsíci 16.06.2024 08:24 |Aby na sebe také trochu vydělávala.
Re: A proč už
Slávista 51 před 5 měsíci 15.06.2024 18:57 |A bude rozšiřovat/stavět novou -
každoročně by měla dodat jednoho mladýho do A týmu, už nyní !
Proč?
hiker42 před 5 měsíci 15.06.2024 17:26 |Pod j1t se z juniorů SKS dostal dříve do A-týmu na sezónu Daniel Samek (aby v 18 odešel, ptž přestal hrát). Alex Král v 17 odešel do Teplic, aby se v 19 vrátil, zazářil (a po půl roce odešel za ranec). Snad jsem na nikoho zásadního nezapomněl.
V týmu máme aktuálně 2 odchovance - Vlčka (z hostování po 4 letech návrat domů do A, ve 22,5 letech) a Juráska - ten si zkusil pár hostovaček a v áčku je 2 roky.
Pustili jsme neuváženě Riga, prodali Kričfalušiho (tam by měl být zpětný odkup za dohodnutou cenu), ti si kopli za A spíše symbolicky..
Takže moc mládežníků si pod Jindřichem za těch 6,5 roku nezahrálo, za to jsme kupovali různé Hronky, Karafiáty a podepisovali se Plavšičové, Ekpaiové a pod.
Je jasný, že jít do ciziny v 16 je mega risk a za 20 let se to z Čech podařilo snad jen Plašilovi, Janktovi a Černému. Na druhou stranu ta šance, že se mládežník SKS dostane do A-týmu taky není bůhvíjaká.
Tak snad se kluk neztratí.
Komentář byl uživatelem upraven (15.06.2024 17:33) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Pod j1t se z juniorů dostal dříve do A-týmu na sezónu Daniel Samek (aby v 18 odešel, ptž přestal hrát). Alex Král v 17 odešel do Teplic, aby se v 19 vrátil, zazářil (a po půl roce odešel za ranec). Snad jsem na nikoho zásadního nezapomněl.
V týmu máme aktuálně 2 odchovance - Vlčka (z hostování po 4 letech návrat domů do A ve 22,5 letech) a Juráska - ten si zkusil pár hostovaček a v áčku je 2 roky.
Pustili jsme neuváženě Riga, prodali Kričfalušiho (tam by měl být zpětný odkup za dohodnutou cenu)..
Takže moc mládežníků si pod Jindřichem za těch 6,5 roku nezahrálo, za to jsme kupovali různé Hronky, Karafiáty a podepisovali se Plavšičové, Ekpaiové a pod.
Je jasný, že jít do ciziny v 16 je mega risk a za 20 let se to z Čech podařilo snad jen Plašilovi a Janktovi.. Na druhou stranu ta šance, že se mládežník dostane do A-týmu taky není bůhvíjaká..
Skrýt původní komentář
Re: Proč?
Ragnarok před 5 měsíci 15.06.2024 18:47 |Ještě bych nezapomínal na Davida Jarolíma,
Re: Proč?
slaviator před 5 měsíci 15.06.2024 18:55 |A co David Jarolím?
Re: Proč?
kjandourek (admin) před 5 měsíci 15.06.2024 19:24 |David Jarolím je skvělý příklad - odešel do mládeže Bayernu Mnichov... a tam se do A týmu neprosadil... ovšem coby hráč, který prošel akademií Bayernu měl v Německu dveře otevřené v menších klubech a tak se stal legendou Hamburgeru SV....
To je podobné, jako naši kluci - ono se sice říká, že Trpišovský nedává klukům čuchnout a přitom je opak pravdou... je spousta hráčů, kteří za Slavii nastoupili v MOL cupech a Evropských pohárech.... Vejvar a Vlček byly první vlaštovky, potom začali hrát hráči jako Valenta, Višinský dal dva góly Karlovým Varům a zahrál si celý druhý poločas proti Arsenalu doma, Horský se střelecky prosadil proti Zlínu, zahrál si i v Berlíně, V Leverkusenu si zahráli Rigo a Matěj Jurásek, Křišťan naskočil v domácím zápase s Nice, Nasazení Pudilů proti Linzi je ještě v živé paměti... Na podzim 2022 začal na závěry zápasů nejenom v Evropě naskakovat Kričfaluši, letos jsme na soupisku pro Evropské poháry šoupli Ogungbayie a na podzim si zahrál i Samuel Pikolon....
Tohle všechno jsou hráči, kteří jsou zajímaví pro další týmy v lize... a všem těmhle hráčům to pomůže v kariéře, podobně jako Davidovi Jarolímovi pomohlo absolvování akademie Bayernu Mnichov k jeho angažmá v Hamburku....
Ti hráči nemusí chodit do SKS jenom proto, aby se prosadili v A týmu - to se povede jenom těm nejlepším, ale pro ty hráče jde o zkušenosti, které posléze zužitkují v kariéře, kdy se budou živit fotbalem - ať už to bude v SKS, nebo ne....
A jenom tak mimochodem, je tu jeden hráč, který si řekl přesně to, co se tu snaží leckdo naznačovat: "proč bych pokračoval ve Slavii, když tam je těžké se prosadit do áčka?".... v šestnácti si zahrál jedno přípravné utkání za A tým... a v sedmnácti odešel do Mladé Boleslavi, kde předpokládal, že dostane daleko více příležitostí v A týmu.....
V této chvíli má za sebou dva ligové straty - jeden na minutu, jeden na pět minut... běhá po hostováních ve druhé lize (Vlašim, Chrudim, Příbram) ... nevím, jetsli o rok mladší Jurásek na tom není lépe... ale to i stejně starý Horský...
Re: Proč?
mig52 před 5 měsíci 15.06.2024 21:31 |Tak především, klub by měl vychovávat talentované hráče pro sebe, a ostatním klubům nechat, co zbude, i tak je jich dost. Těch špičkových je pár a můžeš tu teoretizovat jak umíš a chceš, prostě JiT s mladými odchovanci dělat nechce nebo mu to nejde. Ty šteky, co dostali Pudilové, Višínský a další jsou fakt argumenty pro smích.
Re: Proč?
SLAVIESTA před 5 měsíci 16.06.2024 15:16 |Práce s talenty. až na pár výjimek, mi připadá těžkopádná a neohrabaná. Zapracovat takového hráče do áčka je téměř neřešitelný problém, to spíš odejde téměř zadarmo a tady se filozofuje jak se jako hvězda úspěšně za čas vrátí. To radši nakoupíme nůši průměrných hráčů, necháme je hostovat, třeba několik let a budeme doufat, že se z někoho něco vylíhne, to se opravdu občas stane, což je k jejich počtu z hlediska pravděpodobnosti, očekávatelné.
Re: Kryštof Čížek míří do Hoffenheimu
guyincognito před 5 měsíci 15.06.2024 21:35 |Takhle - každý, kdo viděl ME u17 nebo si jen někde přečetl Kryštofovy silné a slabé stránky musí chápat, že v současném stylu Slavie pro něj bude v podstatě nemožné se prosadit.
Takže z tohohle pohledu jsem z jeho odchodem v pohodě.
Jen je skoda, že jsme ho nedokázali nějak důstojně zpeněžit. Nějaká gentlemanska dohoda mezi námi, SportInvestem a Hoffenheimem by jistě byla ku prospěchu věci a budoucí spolupráce.
Komentář byl uživatelem upraven (15.06.2024 22:01) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Takhle - každý, kdo viděl ME u17 nebo si jen někde přečetl Kryštofovy silné a slabé stránky musí chápat, že v současném stylu Slavie pro něj bude v podstatě nemožné se prosadit.
Takže u tohohle pohledu jsem z jeho odchodem v pohodě.
Jen je skoda, že jsme ho nedokázali nějak důstojně zpeněžit. Nějaká gentlemanska dohoda mezi námi, SportInvestem a Hoffenheimem by jistě byla ku prospěchu věci a budoucí spolupráce. .
Skrýt původní komentář
Re: Kryštof Čížek míří do Hoffenheimu
Ragnarok před 5 měsíci 16.06.2024 06:56 |Sportinvest ale jaksi není na gentlemanské dohody se Slavií stavěn. Hráče ukrást, u těch, co potřebuje držet ve Slavii, protože jinde by nedostali zdaleka tolik Slavii pořádně vymačkat… Jednou ze strategií klubu komunikovanou ústy pana Tvrdíka bylo, že Sportinvest u nás nebude mít ani jednoho hráče…
Re: Kryštof Čížek míří do Hoffenheimu
coogee před 5 měsíci 19.06.2024 22:30 |I to se může stát, až "vyžerou" všechny opravdové mladé talenty.
Re: Kryštof Čížek míří do Hoffenheimu
mig52 před 5 měsíci 16.06.2024 09:17 |V současném stylu.... . Možná máš pravdu, ale kde je napsáno, že stejným stylem budeme hrát pod stejným trenérem za 2-3 roky? ( Nehledejte v tom, že vyhazuju JiT!!!). Poslední dva odstavce podepisuji.