Hráči Slavie

Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

Další ročník nejvyšší fotbalové soutěže je za námi. Už nyní se ovšem začínají rozjíždět spekulace, jaké posily by mohly kluby získat. Výrazně pozměnit kádr by určitě měla i Slavia a některé z uváděných návrhů vzbuzují hodně emocí.

Poté co Slavia ztratila zájem o hradeckého útočníka Daniela Vašulína, může přijít s daleko větší bombou. Měla totiž projevit velký zájem o mnohými nenáviděného útočníka Tomáše Chorého z Plzně. Na jeho fotbalové přednosti ukazují statistiky, když si v poslední sezoně připsal třináct branek a pět asistencí. Dominuje samozřejmě svou silou a výškou. Duo Chytil – Chorý by vlastně na první pohled neznělo tak špatně, ale….

Spoustě fotbalových fanoušků se nelíbí zejména jeho drsná, někdy až bezohledná hra. V zápasech jsme často mohli vidět ze strany plzeňského útočníka lokty v obličeji či jiné podobné kousky. Trochu překvapivě za ně ovšem ve většině případů nebyl přísněji potrestán. Můžeme se ovšem bavit o tom, jestli by Slavia nepotřebovala právě někoho podobného? Kdo by dokázal rozhodit soupeře a navíc je velice platný i ve finální fázi.

V týmu by měl bývalého parťáka Jindřicha Staňka, s mnohými hráči se zná i z reprezentace, takže se nebojím, že by nezapadl. Jsou tu ovšem i další kritéria. Na počátku příštího roku už mu bude třicet let, rozhodně tak není žádný mladík. Je opravdu perspektivní do budoucích let a jak rychle bude klesat jeho výkonnost? Byl by vhodnou volbou do hodně běhavého systému Jindřicha Trpišovského? Tak nějak mi vlastně do přestupového systému Slavie nezapadá.

V případě jeho příchodu za velké peníze by se zřejmě stal důležitým článkem sestavy. Co by ovšem bylo v takovém případě s Danielem Filou, který se chce v létě zapracovat do kádru Slavie? Skončil by pouze na lavici náhradníků? Nebo by tým nastupoval v nějaké podobě s útočnou trojkou?  Nesmíme zapomínat ani na Václava Jurečku, který sice chce odejít do zahraniční, ale stále to není nic jistého.

Viktoria Plzeň by podle některých zdrojů hráče do Slavie za určitých podmínek pustila. Mluví se cca o 50 milionech korun pro klub, plus milionový plat pro hráče. Nebyla by ovšem pro něj lepší volba zkusit to ještě v zahraničí? Stále není jasné, zda je tedy tento přestup pouhým přáním Slavie nebo s ním souzní i Plzeňští. 

Jaroslav Tvrdík na svém X profilu potvrdil, že Slavia pro následující sezónu počítá s Danielem Filou. Příchod Tomáše Chorého ovšem vyloženě nepopřel, což o něčem rovněž vypovídá.

S hráčem jsem se sešel osobně. I jemu jsem potvrdil, ze jsme nikdy neřešili žádný jeho transfer nebo výměnu jinam! Počítáme s ním. V sezoně 2024/2025 si zahraje s klubem o titul a nejméně Evropskou ligu. Spekulace o přestupech jsou součástí fotbalové kultury, ale když v nich, přesně jako v tomto případě, není ani zrnko pravdy, je to nepříjemné pro všechny zúčastněné. Hon za senzacemi a sledovaností občas dojde za představitelné hranice.“

Na povrch ovšem posléze vylezlo i přibližně sedm let staré video, v němž Tomáš Chorý otevřeně říká, že pochází ze sparťanské rodiny a jeho snem je hrát právě za Spartu. Těžko říct, nakolik od té doby změnil názor. Je vůbec u většiny fotbalistů klubismus nějakým pojmem nebo jde jen o to, kdo více zaplatí či poskytne zajímavější kariérní příležitost? 

Hodně se mluví i o návratu Ondřeje Lingra, který ve Feyenoordu moc nenastupuje. Zástupci Slavie v čele s trenérem Jindřichem Trpišovským by ho zřejmě chtěli získat zpět, on sám se ještě chce pokusit zabojovat o místo v sestavě. Po odchodu Arneho Slota navíc dostane příležitost zapůsobit na nového trenéra, ať už jím bude kdokoli. A za mě je to lepší přístup než udělat krok zpět. Těžko říct, jak by to měl ve Slavii s motivací. Jeden návrat už jsme zažili v uplynulé sezoně, a prozatím nebyl úplně šťastný.

V dalším přestupu by měl figurovat talentovaný mladík Alexandr Bužek (19) ze Zlína. Jeho spoluhráč Tom Slončík potom míří do Plzně. Proč se Slavia nepokusila získat jeho? Byla by to zajímavější posila, protože právě on byl jedním z hlavních tahounů Zlína. Je ovšem možné, že chtěl do klubu s větší příležitostí hrát. Bužek by totiž měl prozatím zůstat na hostování ve Zlíně. Opět se ovšem nabízí otázka, jestli ho raději nenechat v rezervě Slavie? Oba týmy totiž budou hrát stejnou soutěž.

Vypadá to ovšem i na řadu odchodů a konců v A týmu Slavie. Za něj už si nezahraje Stanislav Tecl, do zahraničí chce zamířit Václav Jurečka. Další příležitost pravděpodobně nedostanou ani Van Buren či Tijani. Možná nejvíce mě potom mrzí odchod Antonína Kinského. Ten sice byl v minulé sezoně pouze na hostování v Pardubicích, ale předváděl tam skvělé výkony. V době, kdy má Slavia v bráně Jindřicha Staňka, by neměl příliš mnoho příležitosti chytat v sešívaném dresu. Do budoucna se ovšem bude jednat o velice zajímavého brankáře. Třeba se ještě jeho cesty někdy protnou s těmi slavistickými.

Komentáře (152)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

    SLAVIESTA     před 6 měsíci 03.06.2024 09:51 |  
    17 5

    Politice s brankáři ve Slavii dlouhodobě nerozumím a odchod Kinského nepovažuji z její strany za příliš chytrý. Ani případný příchod Chorého(nelze při tom nevzpomenout na nepovedenou akci s Krmenčíkem) nebude podle mě nic moc. V přechodových spekulacích zatím žádné výrazné posílení není, ale může se to ještě výrazně změnit. Tím nemyslím usilování o návrat neúspěšných odchodů!

    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

      Hesmir (přítel SN)     před 6 měsíci 04.06.2024 12:52 |  
      7 1

      Jen hlupák se nepoučí.
      Situace s brankáři u nás není jiná než ve většině vyspělých týmů. Nákupy Kinského, a dalších mladíků jsou většinou dost nízkonákladové ve srovnání s nákupem oakmžité posily - Staňka. Přiznejme si, že bez Tykače bychom na jedničku repre nedosáhli. Kinský přicházel před pár lety s tím, že se vyhraje a snad nahradí Ondru Koláře, nebo posadí dvojku Mandouse. Rozdíl v kvalitě našich A golmanů jsme letos měli možnost vidět všichni, stejně jako kvalitu Koliho před a po. Situace se prostě vyvinula tak, že jsme mohli provést upgrade na postu brankáře okamžitě na TOP úroveň, která nám tu vydrží pravděpodobně delší dobu, než kdyby se na tu úroveň dostal Kinský...

  2. Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

    Slávista 51     před 6 měsíci 03.06.2024 10:27 |  
    3 12

    Vím, že můj názor není podstatný, ale přesto se vyjádřím -
    raději talent, snad i Lingr.

    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

      SLAVIESTA     před 6 měsíci 03.06.2024 11:40 |  
      10 3

      Máš pravdu, ničí názor tady není podstatný, ale každý příspěvek spoluvytváří atmosféru a veřejné mínění na dění v klubu, který pro nás hodně znamená.

    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

      Sherudan     před 6 měsíci 03.06.2024 11:43 |  
      27 2

      Lingr ne, jakkoliv proti němu nic nemám. Cesta ze Slavie by měla být jednosměrná - buď už hráč nestačí jejím požadavkům a je třeba se s ním důstojně rozloučit, nebo ji přerostl, šel do lepšího a tam se dál rozvíjí, takže nemá důvod se vracet. Čím by byl přínosný hráč, který v zahraničí stagnoval a neprosadil se, ať už z jakéhokoli důvodu? . Výjimkou by měly být jen případy typu Škoda, kdy se hráč s mimořádnými zásluhami vrátí na poslední rok či dva kariéry a počítá se s ním spíš jako s mentorem pro mladé.

      • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

        mig52     před 6 měsíci 03.06.2024 15:52 |  
        18 6

        Jj., je jen škoda, že pár hráčů, kteří už nestačí našim požadavkům, ve Slavii zdobí stále nejen lávku, ale i základní sestavu neboť přirostli JiT k srdci silou neoddělitelnou.

  3. Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

    incheon     před 6 měsíci 03.06.2024 10:46 |  
    22 11

    Chorý=Krmenčík 2

    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

      sicilianbrno     před 6 měsíci 03.06.2024 12:23 |  
      11 9

      Ten Krmelcovi křivdiš, proti tomu zakeřnemu hajzliku je Krmenčik Mirek Dušin....

  4. Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

    velehal     před 6 měsíci 03.06.2024 10:55 |  
    28 1

    Dokázali bychom ale Chorého využít? S Musou, Krmenčíkem ani Tijanim se nám to nepovedlo. Dokážeme mu posílat centry jako v Plzni? Když si jen vzpomenu na naše rohy...
    Nám se prostě nedaří (zatím) tyhle hráče využít a nakonec skončíme s tím, že na hrotu máme mnohem pohyblivější útočníky (Kuchta, Tecl, Buren i ten Chytil). Pokud nehodláme přizpůsobit styl naší hry, nemá cenu se poněkolikáté pokoušet o něco, co zatím nikdy nevyšlo a doufat, že teď to již půjde.


    Komentář byl uživatelem upraven (07.06.2024 09:27) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

      mig52     před 6 měsíci 03.06.2024 15:48 |  
      11 4

      Je fakt, že naše rohy jsou věčným strachem pro nás, že do 6-8 sekund inkasujeme. Zvláště z těch 80% zahrávaných nakrátko!!:((((


      Komentář byl uživatelem upraven (03.06.2024 15:48) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

      Tučňák     před 6 měsíci 03.06.2024 19:14 |  
      17 2

      u Tijaniho je problem, ze neumi hlavickovat.

  5. Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

    Sherudan     před 6 měsíci 03.06.2024 11:35 |  
    13 9

    Chorý je nepochybně výborný útočník a fotbalově by byl přínosem. ALE: morálně je natolik kon troverzní (a to volím hodně korektní slovník), že bych ho prostě nerozdýchal. To už bychom mohli usilovat o návrat Slepičince, to už by nebylo o moc horší.

    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

      mig52     před 6 měsíci 03.06.2024 15:45 |  
      8 5

      Nemohli, protože slepičinec, jak jsi ho nazval, k nám do smrti nechce!

  6. Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

    IJS     před 6 měsíci 03.06.2024 11:39 |  
    11 5

    Otázka přestupu Chorého se v mediích probírá už cca 2 týdny. Je to určitě hráč do základní sestavy, ale co dál! Pokud budeme hrát na jednoho útočníka, tak Mojma bude až 2. a Fila na skončí na lávce nebo na dalším hostování. Hrát na 2 útočníky, z nichž jeden bude Chorý, si neumím představit... Navíc naše křídelní hra a hlavně centry, to by asi nebylo to pravé. Když to shrneme, tak mužstvo, které má takového atypického útočníka jako je Chorý, mu musí nutně přizpůsobit hru , aby dokázalo využít jeho přednosti. A já si nejsem jistý, zda je možné hru Slavie za měsíc tak úplně změnit. Aby to nebylo spíš kontraproduktivní.
    Můj názor k přestupu Chorého - NE.
    Když už jsme u přestupů, tak já jsem spíš čekal příchod středního záložníka ( playmakera ) a ne dalšího útočníka. Střední záložník se schopností řídit hru a pokud možno s rychlou přihrávkou na nabíhající hráče, ten v lize jaksi není. Mě je např. líbila hra Matěje Šína z Baníku, ale jestli je platnější než Ševčík nebo Zafi, nevím!? Abychom přehráli Spartu a Plzeň, tak je spíš než drahé posily, změnit způsob hry. Např. se vrátit k presingu na soupeřově polovině.

  7. Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

    standa.e     před 6 měsíci 03.06.2024 15:10 |  
    9 1

    Otázka Chorého mi z určitého úhlu pohledu smysl dává. Vnímám celou věc dvěma způsoby:
    a) Šádek bublinu rozfoukává, aby zvýšil jeho cenu jinde nebo (a?)
    b) JiT v něm vidí náhradu za Jurečku pod Chytilem (tak, jako hrál, pokud se šeredně nemýlím, v Plzni pod Šulcem). Plus vysoký hráč s hlavičkou.

    Jen si nejsem jistý, zda stojí za ty peníze - i vzhledem k jeho věku. A zda se bude schopen vyvarovat blikanců, pro něž ho většina z nás nesnáší.

    Faktem je, že vyhrávat titul s mlaďochy prostě nejde. Fakt je, že zkušený a hlavně přínosný hráč z venku za 2 mega éček asi není na každém rohu - a je-li, asi je to vždycky trochu loterie. Těžko říct. Nechci ho tady víc, než jsem nechtěl JiT nebo Staňka. A ukázalo se, že jsem se mýlil. Pokud se stane, že za nás přeci jenom nastoupí, nebudu ho apriori hejtovat. Ale asi nás bude muset nejdřív všechny přesvědčit. Ale jak říkám, raději bych, aby to byla celé jenom bublina na zakrytí jiného, lepšího příchodu...

  8. Jan Suchan

    Mike     před 6 měsíci 03.06.2024 15:33 |  
    2 15

    Asi to tady teď slíznu, jak se říkalo před léty- průměr nestačí. Ale já bych o Suchanovi klidně uvažoval, je to hodně podobný typ Ševčíkovi, je rychlý, technický a na rozdíl od Ševčíka často a velmi dobře střílí z dálky, v podprůměrných Budějovicích dal docela dost gólů buď střelou z dálky, nebo doplněním rychlého útoku z druhé vlny. Zase několik proti- bylo by to asi jen rozšíření kádru, jak jsem psal výše- průměr nestačí, a je mu už 28 let. Ale mě se líbí fotbalově a ligu by tady v pohodě 2 sezóny odehrál.

    • Re: Jan Suchan

      Lord_Edmund     před 6 měsíci 03.06.2024 15:35 |  
      5 0

      Hele, mně se taky líbil, ale mel jsem ho za mladšího. Takhle nevim, nevim :-(

    • Re: Jan Suchan

      japoko     před 6 měsíci 03.06.2024 19:38 |  
      16 9

      Tak fotbalově přínosnější než Ševčík je kdekdo!

    • Re: Jan Suchan

      Ragnarok     před 6 měsíci 03.06.2024 20:04 |  
      14 0

      Nemám nic proti Suchanovi. Naopak. Ale pokud někdo myslí, že by mohl být reálně posilou pro Slavii a že je navíc pčínosnější než Ševčík, tak si to myslí hodně špatně a neumí posoudit level, na kterém má ten hráč strop. Vůbec. Klasický hráč pros střed tabulky.

  9. Kinský

    Mike     před 6 měsíci 03.06.2024 15:35 |  
    15 8

    Tady je průšvih, že může jít třeba do Liberce a za rok na Letnou, kde může chytat suverénně jako jednička několik let. A my budeme za pitomce /viz Stejskal x Blažek, Staněk x Kinský/.

    • Re: Kinský

      neuge     před 6 měsíci 03.06.2024 16:20 |  
      8 0

      Pokud bude lepsi nez Stanek, tak pujde hned za rok (max dva) rovnou do zahranici.

  10. Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

    petrrrrr     před 6 měsíci 03.06.2024 19:09 |  
    8 3

    Pan Tvrdík v jednom tweetu přestup Chorého vyloučil.

    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

      jose01     před 6 měsíci 04.06.2024 22:20 |  
      6 1

      to ještě neznamená že nepřijde...

  11. Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

    KurdtK     před 6 měsíci 03.06.2024 20:56 |  
    11 2

    Chorý nepřijde.

    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

      Hubicka     před 6 měsíci 04.06.2024 11:38 |  
      5 5

      Taky Chorýho nemám rád, ale kde chceš rychle najít hroťáka, navíc už vyzkoušenýho a za přijatelný peníze? Hlavní je úspěch v příští sezóně. Je to o zásadách a na druhou stranu touze po úspěchu, nechtěl bych to řešit.

      • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

        knl66 (přítel SN)     před 6 měsíci 04.06.2024 14:47 |  
        2 1

        Haaland? :)

        • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

          butters     před 6 měsíci 04.06.2024 14:52 |  
          3 0

          Já bych z MC vzal spíš Álvareze. Tady píšou, že už ve fotbale vyhrál všechno, co jde:
          https://pbs.twimg.com/media/GB-jXy5W4AIA7dx?format=jpg&name=large

          Ale nikde tam nevidím titul z české ligy, tak třeba by se nechal zlákat. Jen se bojím, že to krachne na tom, že naše vedení nebude chtít hostování bez opce.

          • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

            knl66 (přítel SN)     před 6 měsíci 04.06.2024 15:29 |  
            5 1

            Nebo si JiT vyhodnotí, že by nezvládl levého beka :(

  12. Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

    Ontko     před 6 měsíci 04.06.2024 02:21 |  
    10 12

    Já taky doufám, že Chorý nepřijde. Je rudý, to nejde. Ale mě spíš zajímá záloha. Proč se Slavia nezajímá asi o jediného dostupného kreativního, fyzicky připraveného záložníka Hlavatého z Pardubic? Myslím, že má největší počet průnikových přihrávek za celou sezónu. Má i další přednosti. Umí vystřelit z dálky. Za mě je to takový Ševčík před 5 lety.. Ale rychlejší. Myslím si, že Slavia má největší problém s kreativitou v záloze a s křídelní hrou a dobrými centry zvláště z levé strany. Jinak je naprosto v pořádku dát šanci Filovi. Chytil se v Teplicích a jasně řekl, že za Slavii chce hrát. A to se mi líbí. Takové hráče potřebujeme. Hladové, co chtějí hrát za Slavii.

  13. Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

    Ontko     před 6 měsíci 04.06.2024 02:33 |  
    19 17

    A k odchodům. To, že jsme pustili Ichu do Liberce, který nás v sezóně několikrát podrazil v čele s Nezmarem, který si asi na dálku vyřizuje účty, bych ještě skousnul. Ale to, že zřejmě neudržíme generační brankářský talent Kinského, mě teda fakt štve. Proč nemohl udělat dvojici se Staňkem a za rok být jedničkou? Staněk podle mě určitě bude chtít jít ven. A po Euru se může stát, že na něj dostaneme dobrou nabídku. Já bych s Kinským jednal, pokud je to ještě trochu možné. Jinak se může stát, že za 2 roky bude chytat na Letný. Máme i další hráče, kteří by si šanci aspoň v přípravě zasloužili jako je Prebsl, Halinský, Labík a nezapomínejte na Dumitresca. Chtěl bych tu zmínit Ewertona. Nechápu, že v Baníku podává takové výkony, má čísla (góly i asistence) a ve Slavii to nejde? Tak ať mu JT najde jiný post a nestaví ho pořád na LW. Co zkusit udělat z něj středového záložníka. Techniku na to má. A s Oscarem za zády, proč ne?

    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

      kjandourek (admin)     před 6 měsíci 04.06.2024 09:43 |  
      44 11

      Tam je problém v tom, že tyhle - zajisté správné teorie - narazí v okamžiku, kdy se je někdo pokusí zavést do praxe...

      Přesně jak píšeš - s Kinským jsme měli plán: ještě rok hostovat, ideálně v klubu hrajícím o poháry, nebo dokonce i poháry, potom půl roku dělat Staňkovi dvojku a po Staňkově odchodu, který má slíbený na zimu 2026 jednička ve Slavii... s tím, že je klidně možné, že na Staňka přijde neodmítnutelná nabídka i dříve (co vím, tak už teď na něj chodí nabídky, které bychom loni prostě akceptovali)...
      Plán krásný - problém je, že Kinskému za rok končí smlouva - mimochodem velice slušná na to, kolik mu je let - a přestože s tím plánem zprvu souhlasil a dostal návrh nové, ještě vylepšené smlouvy... najednou dal do novin prohlášení, že novou smlouvu nepodepíše a že nevěří tomu, že by Staněk odešel.... Agenti mu udělali díru do hlavy a nic s tím nenaděláš - samozřejmě Slavia jedná, co to dá, ale pokud si hráč takhle postaví hlavu, tak s tím nic nenaděláš, podobně, jako jsme před lety nic nenadělali s případem Bucha.... Ano, všechny to štve - nejvíc trenéry brankářů, kteří se mu po dobu, co byl na hostování, věnovali individuálně minimálně jeden den v týdnu...

      Třeba Labík je mladý kluk, který parádně vletěl do ligy - s Teplicemi máme podepsané hostování až do konce příští sezóny, takže je velký předpoklad, že za rok nám přijde do přípravy kluk, který bude ligou patřičně obouchaný - to mi přijde opět jako dobrý plán... Stahovat ho teď by asi nemělo smysl....

      A takhle je to s každým... zvenčí vypadají teorie hrozně hezky a jednoduše... většinou pak v praxi narážejí na různé problémy jako jsou lidská ega, agenti, kamarádi či různé jiné ....

      • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

        SLAVIESTA     před 6 měsíci 04.06.2024 10:14 |  
        14 13

        Vidím to jen z venku, jako obyčejný fanda, ale myslím, že obhajuješ špatnou práci Slávie v této oblasti. Když už má ten hráč v hlavě díru, a smlouva mu za rok končí, je pozdě. Toto zdaleka není první případ.
        Udržet možný budoucí poklad, to je umění, ne říkat, že je to těžké a že s tím nešlo nic dělat, to dokáže každý amatér.

      • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

        Radek097 (přítel SN)     před 6 měsíci 04.06.2024 10:14 |  
        8 6

        Přijde mi zvláštní, že plzeň, která dlouho balancovala na hraně, tak Staňka neprodala. I když byl mladší, výkony bych se nebál říct i o něco lepší než teď a s lepším zdravotním stavem… A my teď máme mít “neodolatelnou” nabídku po 12 ligových zápasech?
        Neobvyklé.

        • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

          kjandourek (admin)     před 6 měsíci 04.06.2024 10:27 |  
          9 4

          A po duelech s AC Milán...

          • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

            Radek097 (přítel SN)     před 6 měsíci 04.06.2024 11:20 |  
            6 4

            To máš pravdu, ale nemyslím si, že by mu tyto dva zápasy dopomohly k tomu, aby šly na něj najednou nabídky kolem 4M €. Když ho po jeho životním roce 2022 nedokázali prodat ven ani za ty 4M €.

            • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

              kjandourek (admin)     před 6 měsíci 04.06.2024 11:27 |  
              9 4

              Tam jde o to, že Plzeň obecně hráče ven prodávala minimálně - v drtivé většině ty kluky vytěžila na maximum, na velké nabídky nereagovala a pouštěla je až opravdu v momentě, kdy už nebylo zbytí.... z Plzně takhle v ideálním věku odešel snad jenom Darida....

              Ostatně to byla jedna ze Staňkových motivací na nabídku SKS kývnout - Plzeň mu dlouho slibovala, že ho pustí na nějaké dobré zahraniční angažmá a pak to vždycky zamázla... a najednou když už ho pustit chtěla, tak nebyl zájem, protože měl za sebou dva otřesy mozku... teď už zase chytá bez helmy, což zájem mohlo obnovit...

              • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                Hesmir (přítel SN)     před 6 měsíci 04.06.2024 13:48 |  
                5 0

                Plus naše adresa je o něco málo prestižnější než Plzeňská, blíží se EURO, je jednička v repre... Aby se tam neprodal a Kinský nakonec v srpnu neprodloužil jako jednička...

              • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                Radek097 (přítel SN)     před 6 měsíci 04.06.2024 15:46 |  
                3 0

                Ale plzeň nebyla v situaci, kdy mohla dělat ramena, když si půjčovali všude možně. A byl bych velmi překvapen, kdyby nabídka přišla a oni to odmítli.
                Zájem po dvou otřesech mozků byl, i když ne ze zahraničí. :-)

                • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                  kjandourek (admin)     před 6 měsíci 04.06.2024 16:19 |  
                  1 3

                  Může to mít spojitost i s tím, že se na podzim 2023 stal jedničkou v repre... do té doby se střídali Pavlenka s Vaclíkem a on naskočil jenom sem tam v přípravě.... teď odchytal poslední dva zápasy kvalifikace a obecně se předpokládá, že i do prvního zápasu ME půjde coby jednička - to všechno na případné zájemce dělá větší dojem než zápasy v lize...

              • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                slaviator     před 6 měsíci 05.06.2024 23:21 |  
                0 0

                Darida, Jiráček, Hrošovský, Krmenčík...

      • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

        lantsmit     před 6 měsíci 04.06.2024 11:48 |  
        20 17

        Přesně takhle, jak píšeš, si představuju, že funguje náš Bílek. Od reality odtržený, naprosto nevnímající zákonitosti, jak je správně popisuješ v poslední větě: "většinou pak v praxi narážejí na různé problémy jako jsou lidská ega, agenti, kamarádi či různé jiné". Nezmar přesně tohle uměl, orientovat se v tom prostředí - různých a často protichůdných zájmů.

        A přesně tohle patří mezi nejdůležitější úkoly každého sportovního ředitele, který chce a umí být úspěšný.

        Přestaňme už konečně s tím nehorázným příběhem o tom, jak se my ve Slavii o své hráče perfektně staráme a ti nevděčníci se k nám nakonec často otáčejí zády.

        Jsou to všechno smluvní vztahy. Plnění a protiplnění. Úspěchy i chyby. Vděk za to, co ta která strana přinesla té druhé. I naštvanost za to, co naopak přinést měla nebo mohla, ale nepřinesla.

        Tady jsi to ještě před pár měsíci popsal dobře, to už jsi tušil, že je to s Kinským nahnutý. https://slavistickenoviny.cz/clanek/15877-Prestupy-a-spekulace-zima-2024-III#komentar-986677

        "Nedělejme si iluze, že je to velký slávista - do Slavie šel proto, že s tátou usoudili, že to pro jeho vývoj bude to nejlepší.... ANO souhlas ... pokud teď usoudí, že přes Staňka se do A týmu minimálně dva roky a nedostane... NE nesouhlas - a nebude mít trpělivost na to, aby si počkal - ať už stále na hostování, nebo v pozici dvojky - je klidně možné, že příští léto podepíše jinde... NE !

        A to nikoliv proto, že bychom si ho "nechali utéct"... ale proto, že to bude jeho rozhodnutí..."

        Přesně takhle to je a Kinský má na takové jednání plné právo. A proto vytvářet tu další (kolikátý už v řadě?) historku o tom, jakej se z toho našeho hráče vyklubal lump, je výrazem naprostého nepochopení reality, Kinský udělal všechno správně, zcela naplnil či dokonce předčil očekávání, co se týká tréninkové morálky. Na prvním hostování byl nejlepší gólman druhé ligy se zásadním podílem na tývmových úspěších a na druhém byl zase (přinejmenším datově) nejlepší gólman ligy první. Přesto to na prostor ve Slavii nestačilo. Takže první, kdo neplnil to, co mohl Kinský zcela racionálně očekávat, byla Slavia. Ať už to bylo z jakýchkoli důvodů. Pokud na to reaguje tím, že teď naopak nenaplňuje očekávání Slavie, o jehož racionalitě by měl navíc každý rozumný člověk pochybovat, je to zcela v pořádku. Tou (i)racionalitou ze strany Slavie mám na mysli to, že by mohla autenticky očekávat, že Kinský při takovém zacházení nevyužije svého práva neprodloužit a naopak bude horliv si tenhle trpký osud - co se týká stále neexistující pozice v áčku Slavie - dále protahovat.

      • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

        Tomastu     před 6 měsíci 04.06.2024 12:26 |  
        17 3

        V tom případě je teď čas říct jeho agentům, že respektujeme jeho rozhodnutí nepodepsat a ať mu hledají nový klub, požadovaná cena 4 miliony eur a za míň neprodáme. Hostování nepřipadá v úvahu , kdyžtak mu garantujeme pozici třetího brankáře a nazdar.

        • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

          lantsmit     před 6 měsíci 04.06.2024 12:30 |  
          7 5

          Takhle by to bylo v pořádku. Akorát, že ty 4M EUR, které by za normálních okolností hodnotě Kinského mohly odpovídat, nám nikdo za situace rok před vypršením jeho smlouvy nedá.

          Co se týká sportovní nabídky u nás, ta by musela začínat garancí pozice dvojky, kdy bude chytat minimálně všechny zápasy v domácím poháru a třeba pětinu ligových zápasů - těch, se slabšími soupeři. Nezbytným předpokladem k tomu, aby to Kinský akceptovat, by musel být zbavení se Mandouse, po již vyřešeném statusu kariéru končícího Koláře.

          • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

            Tomastu     před 6 měsíci 04.06.2024 13:54 |  
            13 4

            On nemá co akceptovat, má podepsanou smlouvu a pochybuji, že v ní je garance místa v základní sestavě či pozice dvojky. To že to nikdo nezaplatí je jasný a pokud za něj máme teď dostat milion euro, tak bych ho radši odepsal, Kinského bych nechal sedět rok na lavičce, zvlášť když je to opět sport incest..

            • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

              lantsmit     před 6 měsíci 04.06.2024 13:56 |  
              6 4

              Ano a stejně tak má Slavia podepsanou smlouvu, ve které není garance, že s ní Kinský další smlouvu po skončení té stávající uzavře.

              • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                Steve2924 (přítel SN)     před 6 měsíci 06.06.2024 11:40 |  
                6 1

                K tomu ho nikdo nenutí. Stejně tak ale pak Slavii nikdo nenutí ho se ztrátou prodávat nebo se mu ten poslední rok nadstandartně věnovat, když s ním nemůže počítat. Takže trojka v Ačku je přesně pozice pro něj, když nechce dál. Slavia bude plnit smlouvu, tedy bude v A a bude mít stejné možnosti jako všichni hráči Ačka. Teoreticy se mu může poštěstit, že se do branky dostane přes nějaká zranění. Ale nebude se do něj investovat nadstandartně, může zapomenout na herní vytížení a individuální péči. Tu si může zajistit jinde, když bude chtít. To je fér a zcela dle smlouvy.

            • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

              Lantenac     před 6 měsíci 04.06.2024 14:46 |  
              9 2

              Úplně vážně: co získáme jako klub tím, že mu necháme doběhnout smlouvu u nás na lavičce?

              Pokud předpokládáme, že případ Kinský je už prohraná bitva, tak myslíš, že nám tohle rozhodnutí pomůže do budoucna při uzavírání kontraktů a lákání nových mladých hráčů?

              • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                wimpy     před 6 měsíci 04.06.2024 16:26 |  
                2 2

                Toho bych se nebál, furt jsme dobrej odrazovej můstek v kariéře a navíc platíme výrazně lépe, než jinde (s jednou výjimkou).

                • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                  doors     před 6 měsíci 04.06.2024 16:53 |  
                  6 1

                  Jo a ne - průměrní hráči klidně budou za ty prachy na lavičce . Talentovaní hráči budou ale od agentů varováni, že budou v případě možného prodloužení pod tlakem klubu. U Čechů je to asi až pár výjimek jedno, ale zahraniční hráči nevím - v zahraničí se dávání do B týmu pro neprodloužení smlouvy moc nenosí...

                  • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                    wimpy     před 6 měsíci 04.06.2024 17:08 |  
                    10 3

                    Ta smlouva je obvykle na tři roky a pokud je hráč po dvou letech neschopen hrát za áčko (post brankáře je v tomto specifický), koupil se buď hodně mladej a chce s námi vyjebat nebo na to nemá. Takže pokud někoho pipláš od puberty a on chce zhodnotit to piplání jinde, neuškodí mu trochu přibrzdit.

              • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                Tomastu     před 6 měsíci 04.06.2024 19:46 |  
                16 0

                Ano, pokud jim teď ukážeme , že ve Slavii jim nabízíme nadstandardní podmínky smlouvy , umožníme jim kariérní růst, pak jsou pro nás ovšem partneři , kteří nemůžou jen brát a pokud ve Slavii třeba přestanou vidět budoucnost , což se stát může, tak se prodlouží smlouva , zvýší se tím cena a najde nějaký kompromis pro prodej. Naopak když ho teď prodáme za almužnu rok před koncem smlouvy do Liberce , jaký to dá příklad budoucím hráčům a pokud jsou hlavní problém agenti, tak hlavně jaký to dá příklad právě jim?

              • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                Steve2924 (přítel SN)     před 6 měsíci 06.06.2024 11:36 |  
                4 3

                získáš tím respekt, že ze sebou nenecháš vytírat zadek. Co získáš tím, že ho prodáš pod cenou? Nic a ještě to na Tebe budou zkoušet další v budoucnu. Je potřeba umět najít tu hranici. Jestli to do budoucna odradí hráče, kteří mají v hlavě takový charakter, že dohody se nedrží. Tak to není žádné mínus.

            • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

              mig52     před 6 měsíci 04.06.2024 16:16 |  
              12 6

              Souhlas, jednou je třeba vyčuraným mladíčkům dát najevo, že takto si klást podmínky a vyjebávat s náma nebudou. I kdybychom měli pro jednou prodělat. Možná by si uvědomili, že rok stát by pro ně v kariéře byla větší ztráta, než pro Slavii jedna gáže za přestup. A další by to už nezkoušeli, protože by věděli, že narazí!!!

          • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

            Steve2924 (přítel SN)     před 6 měsíci 06.06.2024 11:34 |  
            6 3

            Počkej on dostal nabídku smlouvy, který mu defakto garantovala ještě rok hostování v top cz týmu nebo podobné úrovně. A jedničku od roku 2026. On přišel, že nekaceptuje, protože nechce hostovat i když s tím plánem souhlasi jak při podpisu první smlouvy tak při jednání ze kterého vzešla smlouva druhá.
            Následně si to rozmyslel a začal mít neakceptovatelný požadavek.
            Takže já na straně klubu bych řekl, ok prodej leda za nesmysl, kterej za něj nikdo nezaplatí. Nebo trojka v A týmu bez garance jediného startu. Pak třeba zkrotne a může se to vrátit k jednacímu stolu s reálnými požadavky.

            • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

              lantsmit     před 6 měsíci 06.06.2024 12:54 |  
              3 8

              Je u nás od léta 2021, ve své kariéře, v rámci rozvoje své výkonnosti udělal vše správně, resp. maximum, co objektivně udělat šlo, a po těch třech letech dostane nabídku / příslib, že se za další dva roky, tedy celkem po pěti letech čekání může dopracovat na pozici jedničky ve Slavii? Myslíš, že s tímhle očekáváním, s takovou komunikací ze strany Slavie, tu svojí stávající smlouvu v roce 2021 u nás podepisoval?

              • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                rfslavia     před 6 měsíci 06.06.2024 13:56 |  
                2 1

                jestli to takhle opravdu je, tak by byl uplne blbej aby na to pristoupil, za dva roky muze byt uplne jinde nez jednicka u nas pokud je tak dobrej jak pisete...

                • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                  wimpy     před 6 měsíci 06.06.2024 14:15 |  
                  7 2

                  Mně tedy zase nepřišlo, že by v Pardubicích v bráně stála hvězda, která už měla být minimálně v Bundeslize.

                  • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                    lantsmit     před 6 měsíci 06.06.2024 14:24 |  
                    1 5

                    Tak to zase zjistíš, až už to nikomu jako senzace připadat nebude.

                    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                      wimpy     před 6 měsíci 06.06.2024 14:27 |  
                      5 1

                      Určitě mi nepřijde lepší, než Staněk, aby tu mohl dělat rovnou jedničku. Takže když tvrdíš, že udělal maximum, měl bys dodat, že na jeho nároky to pořád není dost.

                      • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                        lantsmit     před 6 měsíci 06.06.2024 14:45 |  
                        2 8

                        Že ti nepřijde lepší, neznamená, že lepší není nebo brzy nebude, včetně toho, že mu to vynese angažmá třeba i v té Bundeslize. Všude, kde za dobu působení u nás chytal, byl nejlepší. Ve Slavii šanci nedostal, ani v době, kdy ji dostat měl. To znamená před nákupem Staňka. Mandouse by si dal s prstem v nose. A nebýt než aktuální jednička repre neznamená, že má nedostatečnou výkonnost k tomu, aby chytal Bundesligu.

                        EDIT: radši ani nebudu dohledávat, jak vysoko jsi viděl výkonnost Staňka v době, kdy jsme ho k nám dělali. Ale třeba mi to připomeneš ty sám.


                        Komentář byl uživatelem upraven (06.06.2024 14:47) . Zobrazit původní komentář

                        • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                          wimpy     před 6 měsíci 06.06.2024 15:00 |  
                          3 1

                          Jako že měl celou loňskou sezonu chytat tady a otrkávat se ve skupině EL a v boji o titul?

                          • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                            lantsmit     před 6 měsíci 06.06.2024 15:05 |  
                            2 7

                            Když to mohl dělat zcela průměrný Mandous, tak úplně v klidu

                            • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                              El Greco     před 6 měsíci 06.06.2024 15:07 |  
                              5 2

                              Tos měl napsat na začátku, každému by došlo, že je ta diskuze zbytečná.

                            • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                              wimpy     před 6 měsíci 06.06.2024 15:08 |  
                              3 2

                              Tady si myslím, že se opravdu pleteš. Ty nástrahy, že někde vyhoří a totálně ho to semele, byly veliké. Možná je lepší, než Mandous co se týká brankářského umu, ale na tohle potřebuješ i zkušenosti a hlavu. Ve dvaceti to prostě bylo nepřiměřené riziko.

                              • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                                lantsmit     před 6 měsíci 06.06.2024 15:24 |  
                                2 3

                                A budeš brát jako dostatečnej důkaz svého omylu, když ho nesemele ta Bundesliga nebo jakákoli soutěž z TOP 5?


                                Komentář byl uživatelem upraven (06.06.2024 15:24) . Zobrazit původní komentář

                                • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                                  wimpy     před 6 měsíci 06.06.2024 15:28 |  
                                  2 1

                                  To je zbytečná otázka, dvacet už mu nikdy nebude. Boj o záchranu v Pardubicích mu zcela jistě mentálně pomohl. Ostatně proto na ty hostovačky ti kluci choděj.

                                  • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                                    lantsmit     před 6 měsíci 06.06.2024 15:51 |  
                                    2 4

                                    Takže to zpětně zjistit nelze, a proto můžeš dál tvrdit, že u nás se prát o jedničku v období ekonomického přežití nemohl. S Mandousem a pomalu končícím Kolářem, mj. jejichž chyby nás stály vetší sportovní úspěchy právě v tomto období. S vysvětlením, že by to pro nás bylo nepřiměřené riziko. Zatímco třeba se Samkem nebo Ousouem to bylo z hlediska risk managementu v pořádku. Rozumím tomu správně?


                                    Komentář byl uživatelem upraven (06.06.2024 15:56) . Zobrazit původní komentář

                                    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                                      wimpy     před 6 měsíci 06.06.2024 17:29 |  
                                      2 2

                                      Já netvrdím, že ji dělat nemohl, ale že to bylo neúměrné riziko (pro nás i pro něj) a že chápu, proč ho nepostoupili.
                                      Hráč v poli může nastupovat na desítky minut v závěru, to riziko je nesrovnatelně menší.

                                      • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                                        lantsmit     před 6 měsíci 06.06.2024 17:44 |  
                                        2 5

                                        Šílenej Ousou takhle nastupoval půldruhýho roku v základu. To bylo riziko, který nikdo nikdy nepřekoná

                  • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                    Radek097 (přítel SN)     před 6 měsíci 08.06.2024 12:20 |  
                    1 0

                    Co se týče chycených gólů oproti očekávání, tak byl nejlepší z cele ligy.

              • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                Steve2924 (přítel SN)     před 6 měsíci 06.06.2024 16:10 |  
                6 0

                Je to brankář, jestli v 18 letech čekal, že za 2-3 roky dostane garantovaný post brankáře číslo 1 ve Slavii, tak byl naivní a nebo si teda hodně věřil. Co mi paměť sahá tak takový byl za posledních 30 let akorát Petr Čech, který se v 19 letech stal 1 ve Spartě a za rok šel do Francie. I třeba Vaclík dostal šanci ve Spartě až ve 23 letech. Což tak nějak bylo nalajnované i u Kinského.

                Jestli mu Slavia představila vizi, že místo toho aby kryl záda Staňkovi a odchytal pár zápasů, mu sežene hostování v týmu, který bude hrát pokud možno evropské poháry a do 2 let bude naše jednička, je to hodně slušná nabídka. Zvlášť když to mělo jít ruku v ruce s navýšením platu.
                Pokud on tohle odmítá a chce jít někam na přestup tak v rámci ČR by dávala smysl jen Plzeň a ta gólmana má. Pochybuju, že by mu Sparta nabídla místo brankáře číslo 1.
                A jestli dostal laso od nějakého týmu z venku a snaží se snížit svojí hodnotu, tak na to bych mu nepřistoupil a cenovku nastavil vysoko. Jestli ho někdo chce ať platí.

      • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

        mig52     před 6 měsíci 04.06.2024 16:09 |  
        5 5

        A kde udělali soudruzi z NDR chybu? Já jednu z naší strany vidím. Jenže teď se už těžko dá napravit.

      • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

        weetek     před 6 měsíci 04.06.2024 17:49 |  
        38 24

        Na tobě je Kadle hezký, že přesně víš, kdy držet bobříka mlčení a kdy si naopak honit triko. Když realizák prohučel třetí jaro a titul v řadě a ještě navrch i domácí pohár, mlčel jsi jak zařezanej. Když ztrácíme nadějného gólmana, který mimochodem má právě tak vysokou a dlouhou smlouvu, jakou mu klub dal, hned spěcháš to okecat jako takovou nevyhnutelnost osudu a bezmála přírodní zákon. Zdařilá janďourkovina!

        • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

          lantsmit     před 6 měsíci 05.06.2024 07:15 |  
          14 9

          Tu nevyhnutelnost osudu svým způsobem předpověděl už tady, v souvislosti s chystaným příchodem Staňka:

          https://slavistickenoviny.cz/clanek/15846-Mezi-nami-fanousky-23-24-11#komentar-966286

          “Já věřím tomu, že u nás Tonda bude dělat jedničku... pracujeme s ním, počítáme s ním..

          … Každopádně si nemyslím, že by Kinskému mělo dělat problém počkat si - tedy vychytat se jinde - na post jedničky dva tři roky...

          Podle mého názoru, co jsme si udělal i z rozhovorů s ním, by on ty tři roky klidně počkal - je pokorný a uvědomuje si, že gólman ve Slavii musí být extratřída, která vedle talentu má i zkušenosti, jež jinde (než v brance) nezíská...”


          Komentář byl uživatelem upraven (05.06.2024 07:17) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

            Peťánek826     před 6 měsíci 05.06.2024 09:11 |  
            8 7

            Tak tomu se na internetu říká: "Ta sedla."

          • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

            Thorklaer (přítel SN)     před 6 měsíci 05.06.2024 12:48 |  
            14 9

            hezky ho grilluješ přímo jeho výroky. Obávám se ale, že to bude bez dopadu či sebereflexe.
            Potíž u téhle skupiny nových slávistických věrozvěstů je, že jsou nekonečně názorově flexibilní. Změny názoru podle toho, jak se to hodí během pár měsíců či Chorého během pár týdnů - není problém. Ale chápu, jen blbec nemění názor, nehledě na to, jak často.

            • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

              lantsmit     před 6 měsíci 05.06.2024 16:31 |  
              7 4

              To je od Tebe medvědí služba... další červená pro mě visí ve vzduchu... za spamování odkazy na minulé komentáře... tak jsem ji dostal naposledy

          • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

            Steve2924 (přítel SN)     před 6 měsíci 06.06.2024 11:30 |  
            14 3

            Vždyť je to to samé co píše teď a co naznačil i Tvrdík na X. Kinský nejdřív s tím plánem problém neměl a najednou si to před měsícem rozmyslel. Nejspíš na nátlak agentů.

            To, že hráči, obzvlášť mladému, přeskočí v hlavě ať už samo nebo pod tlakem okolí je prostě nevyhnutelnost osudu. S tím ty těžko něco uděláš. A zase nebudeš měnit strategii klubu na základě aktuální nálady 20 letého klučíka. Tak ať si borec jde kam chce, možná udělá dobře, možná udělá špatně a klub pojede dál svojí strategii jen s jiným člověkem. Tak to chodí.

            Navíc ještě není hotovo, jednání jistě probíhají. Klub určitě zjišťuje co vlastně AK chce a jestli je cesta ho udržet. Možná není, možná už má laso od jinud a pomáhá svému budoucímu chlebodárci snížit svojí cenu (proto to vyjádření do medií, už to je něco co bych já nazval jako podraz od hráče) a nebo si chce prosadit něco do té nové smlouvy. Může to být větší výplata, může to být požadavek na zajištění startů, nebo třeba klauzule, že když nebude za rok 1 tak ho klub prodá za nějakou předem domluvenou cenu. něco jako výstupní klauzule s podmínkou.
            Tohle fakt není FIFA nebo FMko, tady mluvíš s reálnými osobnostmi a jednání není o odklikání pár nascriptovaných frází.

            Já bych třeba byl zmr* a za to podražení, kdy si pobrečel do novin po tom co souhlasil s tím ať klub pošle nabídku smlouvy, bych mu řekl zcela jednoznačně. Buď podepíšeš, nebo budeš následující sezónu golman číslo 3 v A týmu a na prodej zapomeň. A s tímhle upozorněním bych šel do jednání o nějakých kosmetických úpravách nového kontraktu. Když jedna strana chce dělat neprofesionální nátlak tak i druhá strana by měla přitvrdit. A zájem dohodnout se mají obě strany.

            • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

              lantsmit     před 6 měsíci 06.06.2024 13:00 |  
              3 5

              Zjevně si neporozuměl to, o čem tady píšu. Je to čistě obchodní vztah dvou smluvních partnerů, kteří mají z podstaty dost protichůdné zájmy. Do toho vztahu nikdo z nás nevidí, co je napsáno ve smlouvě stávající, co je ve smlouvě nabízené, co si ti smluvní partneři řekli / slíbili před uzavřením a průběhu trvání toho vztahu. Interpretuješ rozhodné okolnosti jen podle vyjádření jedné strany toho vztahu, které bezmezně věříš, zatímco druhou máš tendenci podezřívat z nějakých nepravostí. Aniž by si k tomu měl jakoukoli indicii, natož důkaz.

        • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

          Kadel     před 6 měsíci 05.06.2024 20:37 |  
          8 18

          Janďourek je takové to koště co správně mete pro vedení jak se mu to hodí hlavně si nikoho nerozesrat ať má ten svůj smradlavý chlívek stále pro sebe

          • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

            Karel13     před 6 měsíci 06.06.2024 09:52 |  
            9 6

            Nechci nikoho kádrovat, ale měl by ses vrátit tam, odkud jsi před měsícem vylezl. Jinak můžeš jít do prdele ...

            • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

              Narmer     před 6 měsíci 06.06.2024 12:24 |  
              7 9

              Nechceš nikoho kádrovat,ale kádruješ.
              Ten frajer napsal pravdu o Kanďákovi a když se ti to nelíbí,
              tak to nečti anebo jdi tam,kam s chutí posíláš druhý,vole...

              • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                Karel13     před 6 měsíci 06.06.2024 14:34 |  
                5 6

                S tebou budu klidně diskutovat, jsme tady už pěkných pár let. Když se ale bude navážet docela sprostě do někoho, kdo tady pro SN léta žije a věnuje jim a Slavii spoustu své energie a času, ten který se zřejmě před pár týdny naučil zavazovat si tkaničky (možná), tak toho pošlu tam, kam jsem ho poslal, vždycky ...

                • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                  Narmer     před 6 měsíci 07.06.2024 06:44 |  
                  5 5

                  Vůbec se do něj sprostě nenaváží.
                  Ano,demagog jandourek vydává spousty energie,aby vysvětlil,že každej nesmysl slavistickýho vedení je
                  vlastně úřasnej krok a jen spousta blbců tady to nemůže pochopit,
                  tak nám to musí vysvětlit,tak nějak po svém...
                  Když si vzpomenu na ty jeho žvásty před x lety ohledně Karla Jarolíma...
                  On nežije pro SN,ale pro svoje ego.Jemu jde hlavně o to,aby tu předváděl ty svoje ,,moudra´´
                  Pro mě jsou SN Alanor,Quelhar a Thorklaer,ale tenhle zoufalec určitě ne.

            • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

              weetek     před 6 měsíci 06.06.2024 14:12 |  
              4 7

              Když to máš těžké, Kadlik je prostě tak snaživý řiťolezec za všech okolností a plácá kolikrát na obhajobu neobhajitelného takové kraviny, že se těžko dá brát vážně. Pamatuju, jak kdysi na oficiálkách do poslední chvilky hájil naprosto nehorázné a samou existenci klubu ohrožující kroky tehdejšího vedení... i když tuhle svou snaživou kapitolku před nedávnem bagatelizoval tím geniálním konstruktem, že to přece mohl klidně být nějaký jiný kjandourek :-D

            • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

              Kadel     před 6 měsíci 06.06.2024 17:09 |  
              1 9

              Janďourku tobě nepomůže ani 8 profilů prostě z tebe má každý prdel

              • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                záplata     před 6 měsíci 06.06.2024 18:27 |  
                5 2

                Hele, kouknul jsem se, co ty sem vlastně píšeš za příspěvky a mohu s čistým svědomím říct, mozkový atlet, z kterýho toho moc nevypadne, takový choděj na diskusi v iSpartu, takže prdel tady máme spíš z tebe.

    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

      slaviator     před 6 měsíci 05.06.2024 23:21 |  
      3 0

      Prebsl dostane šanci v případě, možná i Halinský...

  14. Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

    Mesiaš     před 6 měsíci 04.06.2024 12:57 |  
    19 37

    Ani jeden, ani druhý, ani třetí. To už se Trpišovský definitivně zbláznil ? To nestačí co v posledních letech se Slávií provádí ?


    Komentář byl uživatelem upraven (04.06.2024 12:57) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

      Slávista 51     před 6 měsíci 04.06.2024 16:01 |  
      7 10

      NĚKDO PŘIJDE, NĚKDO
      odejde - tak to chodí v každém mužstvu. Občas se koupě povede na první dobrou, nebo se musí chvíli čekat, než si to sedne a stane se, že to byla nakonec minela, no.
      Dával bych přednost mladším hráčům a to i odchovancům - umí to tak mnohde jinde, měla by to umět i Slavia.

      • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

        Mike     před 6 měsíci 05.06.2024 11:39 |  
        9 0

        Jestli myslíš Spartu, tak ta kromě Vitíka a občas Ryneše mladé hráče úplně zavrhla- viz Karabec, Daněk a Ševčík. Jenže tam všechno překryl zisk titulu a Poháru. Nic mi do nich není, ať si dělají, co chtějí, ale tam trenérský štáb hrál spíše zkušené hráče a ti velmi talentovaní taky můžou chtít odejít, aby někde pravidelně hráli.

  15. Ptestupy

    lachpresak     před 6 měsíci 05.06.2024 16:31 |  
    8 15

    Čím dál je od konce sezony, tím víc jsem skeptický k tomuto prestupovemu oknu, když čtu ty možné příchody.... Dříve se nám dařil skauting ve Skandinávii, ale letos jsem nezaznamenal jedinou spekulací o příchodu z této lokace, případně o někom z Balkánu nebo Rumunska. Jestli máme rozdělané jen hráče z ligy, tak je to selhání našeho skautingu.


    Komentář byl uživatelem upraven (05.06.2024 20:47) . Zobrazit původní komentář

  16. Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

    Leksel     před 6 měsíci 05.06.2024 16:40 |  
    15 10

    Chorýho beru jako hodně špatnej vtip, děkuju, ani zadarmo.

    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

      carevitchando     před 6 měsíci 05.06.2024 18:47 |  
      14 9

      Teď už věřím, že nepřijde. Ale je na pováženou, že jsme s Šádkem vůbec nějakou hru o Chorýho začali.

      • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

        slaviator     před 6 měsíci 05.06.2024 23:18 |  
        8 2

        A co když to byla vypuštěná mlha? Všichni se baví a debatují o Chorém a ve skutečnosti se pracuje na někom jiném a je klid, nemluví se o něm, protože všichni hejtujou Chorého...

        • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

          The88     před 6 měsíci 06.06.2024 02:37 |  
          3 5

          Prestupy nejsou vojenska operace - k cemu by takovej "klamnej utok" byl dobrej?

          • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

            slaviator     před 6 měsíci 06.06.2024 04:49 |  
            2 3

            média... konkurence...?

          • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

            James     před 6 měsíci 06.06.2024 08:33 |  
            3 2

            Tak třeba to vypustí Šádek médiím ,aby zvedl Chorého cenu .

          • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

            kjandourek (admin)     před 6 měsíci 06.06.2024 15:25 |  
            6 2

            Proč klamný útok? Myslíš, že za vedením jakéhokoliv klubu přijde novinář z infotbalu jenom tak s přímým dotazem: "Mohli byste nám říci, koho chcete během letního přestupního termínu?"... a dostane odpověď ve stylu: "ale samozřejmě, velice, rád - Pište si .... " a seznam jmen?

            Tyhle informace se do novin dostávají čistě tím, že se naopak prodávající pochlubí, o koho z jeho kádru je zájem....

            • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

              The88     před 5 měsíci 20.06.2024 17:37 |  
              1 1

              Jedna vec je vysypat vsechno novinarum a druha si neco vymyslet, aby se zakryl skutecny cil (to je ten klamnej utok). Faktem je, ze Bilek a/nebo Trpis Choreho chteli/chteji. Zadna "vlci mlha" to ze strany Slavie neni.

        • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

          Alanor (admin)     před 6 měsíci 06.06.2024 11:04 |  
          18 2

          Ano, úplně nejvýš na seznamu jsou údajně posily ze zahraničí (ještě jiné než Rrahmani). Ale k tomu nepotřebuješ Chorého, aby kolem nich byl klid - pokud se k tomu nedostanou přes druhou stranu novináři z tamní země, tak naši nic neví.

          Chorý tedy mlhou opravdu nebyl, Trpišovský o něj stojí.


          Komentář byl uživatelem upraven (06.06.2024 11:05) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

            polpik     před 6 měsíci 06.06.2024 11:11 |  
            4 1

            A je tam alespoň někdo, kdo by byl okamžitý přínos do základní sestavy na místa, kde nás tlačí bota? Nebo se Jindra zase shlédnul v novém levém obránci?.....

            • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

              Alanor (admin)     před 6 měsíci 06.06.2024 11:24 |  
              11 0

              Co vím, tak se snažíme posílit o útočné rozdílové hráče (ceny asi i mohou být 100+). Nevím ale nic konkrétního (jména, posty, země...). A je samozřejmě největší otázka, co se nakonec povede realizovat.

            • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

              slaviator     před 6 měsíci 06.06.2024 12:25 |  
              16 9

              Já si umím představit i to, že přijde třeba Rrahmani za třeba 6 milionů euro a Jindra ho začne cpát na levého nebo pravého beka...

              • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                rakusan     před 6 měsíci 06.06.2024 16:36 |  
                8 7

                Paráda, neprověřený rramani z rumunský ligy (asi jako Dumiterscu) za 5M€ místo prověřeného 2.nejlepšího útočníka v naší lize za 2M€.

          • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

            carevitchando     před 6 měsíci 07.06.2024 09:19 |  
            4 2

            Přesně tohle si myslím i já. Jednalo se, ale pak se na sítích neobjevilo moc velké nadšení plus videjko "chci do sparty" a začalo se couvat. Tohle tady nikdo kouřovou clonou neokecá.

        • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

          Slávista 51     před 6 měsíci 06.06.2024 12:11 |  
          2 4

          A NEJENOM
          z Plzně.
          !

    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

      Mesiaš     před 6 měsíci 05.06.2024 20:03 |  
      18 20

      Chorý je doslova a do písmene hoden svého jména, ale Trpišovský je poslední dobou schopen čehokoliv. A taky to pdle toho vypadá


      Komentář byl uživatelem upraven (05.06.2024 20:05) . Zobrazit původní komentář

  17. Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

    Tučňák     před 6 měsíci 06.06.2024 16:48 |  
    16 3

    Tak ja bych rekl, ze zase tolik posilit nepotrebujeme pokud se udrzi kadr. Koho potrebujeme je kvalitni dva zalozniky( centr, strela) a jedno kridlo a budu spokojen.

    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

      Tom!     před 6 měsíci 07.06.2024 09:19 |  
      6 1

      A někoho, kdo umí kopat rohy. Aspoň tak, jak je kopával Sýkora...

      • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

        wimpy     před 6 měsíci 07.06.2024 09:21 |  
        8 5

        Rohy kopeme vesměs dobře, potřebujeme útočníky, kteří do nich budou chodit.

        • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

          mig52     před 6 měsíci 07.06.2024 11:06 |  
          6 8

          Hlavně ty nakrátko!!! :)))

        • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

          vršek     před 5 měsíci 11.06.2024 11:07 |  
          1 0

          Souhlasím. Jen bych přidal, že by možná stačil i jen jeden koncový a hlavně s týmem sehraný a pravidelně využívaný "vysoký hlavičkář" pokud by při standardkách byli ve vápně soupeře další tři vysocí důrazní hlavičkáři okolo 190 cm. No, my stále v zápasech nastupujeme v základu se max. dvěma takovými hráči- hlavičkáři.... Pak ty naše standardky vypadají jak vypadají..... I kdyby kopal standardky nejlepší zahravač standardních situací - Poborský byla by naše produktivita při standardkách podobná.

  18. Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

    Ragnarok     před 6 měsíci 06.06.2024 20:06 |  
    8 1

    Kdybychom koupili někoho jako Florinel Coman. To bych měl fakt radost. Nějakýho fotbalistu. Dva takový.

    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

      JS (přítel SN)     před 6 měsíci 08.06.2024 10:38 |  
      3 2

      Souhlas, ale vím, že to jsou jen naše vlhký sny. Bohužel.

    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

      vršek     před 5 měsíci 11.06.2024 11:16 |  
      2 0

      Stačilo by doplnit Oscara a Zafeirise ve středu výborným a hlavně důrazným záložníkem a všichni bychom s nadšením sledovali jejich skvělou fotbalovou techniku a kreativitu.
      Myslím si, že i přes výborný výkon Holeše včera na stoperu (asi nejlepší ze stoperů v této repre ) i jeho výborná hra v podpoře útoku hlavně v první půli jasně ukázala, že jeho míso je právě ve středu naší zálohy i reprezentace.

  19. Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

    Marty2     před 6 měsíci 06.06.2024 22:10 |  
    9 20

    Ať je jaký je, tak nám chybí Nezmar víc, než to na první chvíli vypadalo. Představuju si, že byl při nákupech něco jako protipól Jindry a hodnotil hráče i z jiných pohledů, než jen jako další z mnoha členů kádru, který se může hodit, ale i nemusí. Nějaký takový oponent by se asi šikl.

    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

      kjandourek (admin)     před 6 měsíci 07.06.2024 00:11 |  
      15 10

      A proto přiváděl hráče jenom z Liberce, Teplic a Jablonce?

      • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

        lantsmit     před 6 měsíci 07.06.2024 09:16 |  
        3 18

        A hlavně jsou příchody jenom jedna část práce sportovního manažera. Třeba v odchodech byl mimořádně schopnej, jak se uměl včas vypořádat s dřívějšími oporami, když už pro nás přestávaly mít sportovní přínos (vzhledem k nákladům na jejich působení u nás). A tak bychom mohli pokračovat hodně dlouho. Pokud bychom uměli / chtěli být objektivní.

      • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

        Kadel     před 6 měsíci 07.06.2024 09:20 |  
        6 22

        Ty si zas chlastal nebo ti to nařídilo vedení?

      • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

        _karlik_     před 6 měsíci 07.06.2024 13:22 |  
        1 5

        ... aby se pak dostali třeba do premier league, že jmenovče?

        • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

          kjandourek (admin)     před 6 měsíci 07.06.2024 13:32 |  
          16 7

          Pokud vím, tak z hráčů, které přivedl Nezmar se do PL dostal pouze jeden a to Coufal.... a pak se můžeme bavit o Královi, který od nás šel do Ruska a posléze v PL celkem neúspěšně hostoval...

          Každopádně opravdu máte dojem, že to byla OPONENTURA?

          Vždyť se podívejte na ty komentáře, co tu tehdy běhaly po našich stránkách - polovina lidí - včetně těch dnes nespokojených - brblala, že náš sportovní ředitel nevidí dál než na severní hranice ČR..... a že jestli v dalším přestupním termínu přijdou zase jenom Karafiát, Malínský, Beran, Kuchta a Lingr, tak to bude obrovské mrhání potenciálem?

          A pak se vyloupl Sima, kterého mimochodem kompletně přivedl Bílek prvotně do béčka, které měl na starosti a všechno bylo zalité sluncem... ...

          • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

            _karlik_     před 6 měsíci 08.06.2024 13:47 |  
            4 2

            já reagoval jen a pouze na ty vaše "hráče z liberce", nikoli na to, kdy a za koho přišli. ono totiž vůbec není důležité, odkud k nám ten který hráč přijde. důležité je jen to, zda je týmu prospěšný, zda tým posílí. vše ostatní je mi opravdu šumafuk.
            nejlepší tým za poslední dobu tu stejně postavili rukou společnou dumla s šilhavkou.

            • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

              kjandourek (admin)     před 6 měsíci 08.06.2024 14:40 |  
              12 1

              To si troufnu nesouhlasit... Podle mého názoru byl nejlepší ten tým, který vyhrál ligu bez prohry a během cesty Evropskou ligou porazil doma Leverkusen, venku i doma Nice, vyřadil Leicester a řezníky že Skotska a nakonec ve čtvrtfinále přivezl z Arsenalu do odvety remízu... Na domácí scéně vypráskali Spartu 3:0 dvakrát venku a 2:0 doma, finále poháru vyhrál v Plzni 1:0 a zisk titulu potvrdil domácí výhrou nad Plzní 5:1...

              A ten tým si kompletně postavil Trpišovský hodně s Nezmarem, ale ve finále s Bílkem.... Hráli v něm Stanciu, Bah, Kúdela, Sima, Zima, Provod, Bořil, Holeš, Lingr, Oscar, Olayinka a v bráně Kolář.... A určitě jsem na někoho zapomněl...

              • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

                vršek     před 5 měsíci 11.06.2024 11:25 |  
                1 2

                No, bohužel po nesmyslném "odejití" Kúdeli a jistě tím vynuceným přesunem Holeše na stopera se ztratila jistota naší obranné fáze (- nejen obrany) a právě konec Kúdeli stojí v rozhodující míře za ztracenými tituly,,,,

  20. Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

    lantsmit     před 6 měsíci 07.06.2024 07:24 |  
    9 20

    Patří pod kjandourkův flašinet:

    Olayinka, Ibra, Stanciu, Provod, Zima, Lingr. Když vyberu ty nejznámější. Plus se ještě za jeho působení dělal Bah, který se definitivně dotáhl až za dalšího půl roku. Ale je klidně možný, že už to Nezmar vůbec neřešil a je to čistě práce nového tandemu v našem sportovním managementu - JiT s Müllerem.

    Ale i kdyby uměl stavět tým jenom z těch třech ligových týmů, jak píšeš, tak je to spíš k ocenění než ke kritice. Vyhrávalo se, herně se dominovalo, hrála se s parádními výkony top Evropa, ekonomika takových přestupů byla výrazně do plusu a navíc by se JiT nemusel učit anglicky :-)… Kdyby to teda byla pravda, což jako obvykle není.


    Komentář byl uživatelem upraven (07.06.2024 07:25) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

      lukas6novak     před 6 měsíci 07.06.2024 08:45 |  
      15 2

      To bylo od Kjandourka trochu nadnesený ale já souhlasím s tím že u Nezmara bylo velký varování to že dá se říct přiváděl jen z český ligy nebo hráče co českou ligu už někdy hráli.
      Stačí se podívat co za hráče mimo česko přišlo
      Pokorný (Montpellier ale je to čech)
      Vantruba (Trnava)
      Olayinka (Gent, ale předtím odehrál 32 zápasů za Duklu)
      Baluta (Craiova)
      Stanciu (AL-Ahli ale předtím byl ve Spartě)
      Bah - kde můžeme spekulovat kdo jak velký podíl na tom měl

      Ve Slavii měl 5-6 přestupových období a za tu dobu jediná posila co neměla nic společnýho s českou ligou je Bah kde je otázka jak velkou zásluhu na tom měl protože to bylo na hraně jeho odchodu. Já chápu ten argument proč ho dost lidí zde zmiňuje (oponentura) ale přijde mi že takto zpětně se vidí jen to dobrý ale ty sporný (špatný) věci se ignorují. Schválně píšu sporný protože může být otázka jak by se adaptoval časem na tu nutnost brát i z venku

      • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

        lantsmit     před 6 měsíci 07.06.2024 09:08 |  
        3 17

        Jak se tenhle uměle vytvořený "problém" nebo tohle "varování", jak to označuješ Ty, projevily ve výkonech a výsledcích Slavie v období 2018 až 2021, kdy tu tenhle nejlepší sportovní ředitel v historii Slavie byl.

        • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

          cunak     před 6 měsíci 08.06.2024 10:58 |  
          6 3

          Ona se práce sportovního ředitele projeví na výsledcích se zpožděním 2-3 roky. Uvedené úspěchy 2018-21 jdou na vrub DUMla. Současný ne úplně dobrý stav jde za Nezmarem. A snad bude lépe, nebude to ale hned.

          • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

            lantsmit     před 6 měsíci 08.06.2024 11:13 |  
            4 7

            To je vážně panoptikum, tady

        • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

          alois_veliky (admin)     před 6 měsíci 08.06.2024 13:34 |  
          20 0

          Nezmar asi má některý profesní dovednosti, který nám teď chyběj, ale říkat o někom, kdo Berbra oslovoval taťko a o hráčích Slavie říkal, že jsou zmrdi, že je nejlepší sportovní ředitel v historii,je fakt chucpe. Nemůžu toho člověka cejtit a kdo ví, kolik problémů nám ještě způsobí jeho nenadálý vstup do FAČR.

      • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

        kjandourek (admin)     před 6 měsíci 07.06.2024 11:48 |  
        22 5

        Co já vím, tak Bah už byla vysloveně Bílkova akce - pokoušeli jsme se o něj na konci přestupního v létě 2020, ale opravdu na konci, takže v září, když odešel Coufal... a nakonec se to povedlo až v zimě 2021 - Nezmar své působení ve Slavii končil v srpnu 2020 a už toho zdaleka tolik nerozjížděl - zatímco někdo si myslí, že něco ještě jelo setrvačností od Nezmara, já mám info, že naopak léto 2020 už si z větší části řídil Bílek sám a Nezmar u vědomí toho, že chce skončit, toho zase tolik nedělal....

        PS: Jsou lidé, kteří mě už dávno přesvědčili o tom, že se jejich názory nemám zabývat... koukám, že minimálně jednoho si budu muset opět zviditelnit, když mne tak často cituje :-)

        • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

          _karlik_     před 6 měsíci 08.06.2024 13:52 |  
          5 6

          "Bah už byla vysloveně Bílkova akce" - pokud tím myslíte administrativní dotažení přestupu, pak bych s vámi souhlasil. pokud tím ale myslíte, že to náš tzv. sportovní ředitel vymyslel (tj. hráče našel) a prosadil (tj. přesvědčil vedení, aby ho chtělo), pak o tom opravdu pochybuji.

          • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

            kjandourek (admin)     před 6 měsíci 08.06.2024 14:42 |  
            6 4

            Pochybovat můžeš i o tom, co vidíš na vlastní oči.... já to mám od člověka, kterému bych to věřil...

          • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

            Ragnarok     před 6 měsíci 08.06.2024 16:18 |  
            9 13

            Bah je opět důkaz klasické omezenosti slávistického sportovního vedení a neuvěřitelného štěstí. Jediný důvod proč přišel byl ten, že ho viděli v předkole za Sonderjyske proti Plzni. Jinak by vůbec nebyl na radaru. Tj. Nejde o scouting, ale něco jako “dařilo se mu proti nám”. Vím to od člověka, který u toho tehdy byl.

  21. Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

    silikat     před 6 měsíci 08.06.2024 19:29 |  
    21 6

    Příchod Chorého by byl naprostý úlet.Jeden z nejvíc nenáviděných hráčů v lize.Navíc jeho post nás nijak netlačí.Rozdíl mezi Mojmou a Chorým byl vidět proti Maltě.Duo Chytil+Fila bude účinnější.Nejvíc potřebujeme posílit neproduktivní zálohu a křídelní hru.

    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

      ehad     před 6 měsíci 09.06.2024 10:08 |  
      6 3

      Tak ono je mozne, ze na Chytil po Euru muze priletet nabidka, kterou bude chtit prijmout. V pripravnem zapase s Maltou byl jeho vykon super, pokud takhle bud hrat i na Euru, tak si ho nekdo vsimne. Pak by prichod Choryho smysl mel.

      • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

        Slavistat     před 6 měsíci 09.06.2024 11:41 |  
        5 1

        Na Euru bude Chytil začínat až jako 3 útočník za Schikem a Kuchtou. aspoň to tak před eurem vypadá. Takže zase tolik času na place nedostane, myslím.

        • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

          ehad     před 5 měsíci 09.06.2024 13:53 |  
          3 1

          v 96. byla pro 1. zapas s Nemeckem taky jasna zakladni sestava ... rudej frydek byl v zakladu, a Bergr na lavicce ... po polocase sel frydek ven, a uz si nekopl ... ale nebude mi vadit ani trochu, pokud Chytil na euru vubec nenastoupi ...

          • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

            Slávista 51     před 5 měsíci 09.06.2024 15:04 |  
            1 2

            Předvést by se měl.

          • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

            Slavistat     před 5 měsíci 10.06.2024 15:43 |  
            3 0

            No ale Frýdek a Schik to je přeci jen rozdílná úroveň, jedině, že by se zranil, třeba na koloběžce...

          • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

            Dennis     před 5 měsíci 10.06.2024 18:03 |  
            3 0

            Ono to letos klidně může být podobné. V prvním zápasu si nás povodí Portugalci, dostaneme čtyřku a sestava do dalších zápasů se může dost změnit...

            • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

              martynko     před 5 měsíci 11.06.2024 21:08 |  
              0 0

              Vůbec by to nebylo od věci. Fotbal nebo hokej, na začátku či v přípravě Češi většinou musí dostat čočku, aby pak ze sebe dostali to nejlepší.

      • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

        Slávista 51     před 5 měsíci 09.06.2024 15:06 |  
        2 12

        Než Chorého, tak raději nějakého odchovance, mlaďase i z ČR, Slovenska.

        • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

          ehad     před 5 měsíci 09.06.2024 15:30 |  
          2 1

          v lize klidne ... ale EL nebo LM, tam potrebujeme Chytila ... a pokud by nebyl, pak mozna Chory ... ale neverim tomu, ze k tomu dojde

    • Re: Přestupy a spekulace – přijde Chorý, Lingr nebo talent Bužek?

      vršek     před 5 měsíci 11.06.2024 12:12 |  
      4 0

      Chorý se v naší lize chová jako opravdu choromyslný šmejd... Jsem však přesvědčen o tom, že to, jakým způsobem - tedy tvrdostí či surovostí. simulací a arogancí se hráči na hřišti prezentují je u naprosté většiny dáno tím, jak důsledně jsou jejich prohřešky proti pravidlům trestány. No, v případě Plzně ( kupodivu i po konci Berbra se Plzni opravdu neubližuje.....) a hlavně sparty je zcela zřejmé, že "jsme si všichni rovni však někteří jsou si rovnější ( to, co je již druhý rok spartě tolerováno a hlavně zcela opomíjeno je zcela neskutečné svinstvo! A nic na tom nemění ani 11 rekordních červených,,, Tak je to podivné u tak herně dominujícího týmu, že... Možná. že právě ty červené karty dosvědčují to, že hráči sparty jsou přesvědčeni, že jim to projde... a také jim to v několika dalších případech prošlo zcela bez trestu viz "běžné" chování IQ 37 a jeho neskutečná prasárna na Chytila v posledním derby... či vysoce etické sportovní chování Wiesnera, Laciho a dalších...
      Každý hráč ví, co si může na hřišti dovolit a jaké prostředky jsou tomu kterému týmu tolerovány a vedou k úspěchu. A tak i přesto, že mi dlouhodobě důrazný typ a hlavičkář "do vápna" v Trpišovského týmu chybí nejsem si jist, zda by tento hráč byl schopen své chování v našem dresu změnit no, myslím, že to nikdo z nás není schopen objektivně vyhodnotit....
      Pokud by Chorý byl schopen své jednání na hřišti korigovat - já bych ho bral. A to, kterému týmu hráč fandí je nepodstatné. Profesionál je profesionál a musí vše podřídit týmu, za který nastupuje - a příklady - takových příchodů - Hušbauer a Hovorka!
      No, Jen jako příklad fungování českého fotbalu bych vzpomenul na trenéra Pospíchala v Bohemce - jeho pojetí fotbalu s neskutečným nasazením a hlavně, zcela v té době neskutečnou tvrdostí na hranici povoleného, vedlo do pohárů a k titulu. No, po příchodu do Slavie musel Pospíchal během roku odejít a hra našeho týmu byla po několika kolech označována jako hra "řezníků" - no jiný tým jiny přístup k posuzování hry a nasazení....
      Jen a snad i trochu mimo mísu - vím, že dělat "přestup pro přestup" není "pravé ořechové".... jen doufám, že se Chorý během roku neobjeví na našich trávnících v tom nejodpornějším dresu. Asi by své chování měnit nemusel a jedna dvě červené, a snad i tři jako u Krejčího by za další "úchvatné" tituly spartě stály za to...


      Komentář byl uživatelem upraven (11.06.2024 12:17) . Zobrazit původní komentář

  22. Zima, Lingr, Olayinka...

    martynko     před 5 měsíci 11.06.2024 21:05 |  
    1 2

    https://medium.seznam.cz/clanek/jan-mares-navrat-petera-olayinky-do-slavie-chapu-trenera-ale-jsem-rozhodne-proti-je-to-cesta-zpet-68033#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

    "Podle serveru inFotbal.cz do Bělehradu poslala první oficiální nabídku, vedení srbských mistrů ji ale kvůli nedostatečnému finančnímu odškodnění nepřijalo. Právě cenovka nigerijského křídelníka by mohla být hlavním zádrhelem v jednáních.
    Olayinkova hodnota se pohybuje okolo šesti milionů eur a Crvena Zvezda pravděpodobně nebude chtít prodávat pod cenou. To by byl pro sešívané zásadní problém."

    • Re: Zima, Lingr, Olayinka...

      polpik     před 5 měsíci 12.06.2024 10:52 |  
      5 5

      Tahat zpět hráče, který není 100 zdravotně v pořádku,.bude drahý, nikdy už se na něm nevidělá je prostě blbost?
      To má JT tak krátkou paměť, že si nepamatuje, že PO byl členem klubu, který dvakrát po sobě titul neudělal? Nebo se už dočista zbláznil?

      • Re: Zima, Lingr, Olayinka...

        dalislavista     před 5 měsíci 18.06.2024 10:34 |  
        0 0

        Vydělat se (nyní snad už) nemusí, ale dobré je neprodělat.

    • Re: Zima, Lingr, Olayinka...

      Ragnarok     před 5 měsíci 16.06.2024 07:10 |  
      1 2

      My jsme se snažili Petera prodat za 4,5 do Kodaně a ta to odmátla, pak od nás odešel zdarma a o 3 roky staršího ho koupíme zpět za 6. To je myslím dobře rozmyšlená investiční akce.