Chance liga

Úvod nadstavby doma proti Baníku

Slavii čeká první zápas nadstavbové části. Stejně jako loni sešívaní zahájí závěrečnou část sezóny na druhé pozici v tabulce, na první Spartu ztrácí čtyři body. Náskok by minimálně dočasně mohli snížit případným vítězstvím nad Baníkem Ostrava. Výkop zápasu je naplánován na sobotní 18. hodinu, přímý přenos nabídne stanice O2 TV Sport.  

Baník zažívá nejpovedenější sezónu za poslední roky – minimálně z hlediska postavení v tabulce. Po 30. kole patří slezskému týmu 4. příčka, což znamená nejlepší umístění od sezóny 2009/2010. Ambice Baníku jsou ale přeci jen ještě o něco vyšší, průběžný zisk 45 bodů je vzhledem k síle ostravského kádru pořád docela málo. Trenér Hapal má totiž k dispozici celou řadu zajímavých hráčů – např. mladé talenty Šína a Riga, produktivní útočníky Tanka s Buchtou nebo zkušené stopery Frydrycha a Lischku. Nejzářivější hvězdou současného Baníku je ale bezesporu brazilský hračička Ewerton, který s 12 góly a pěti asistencemi patří mezi nejproduktivnější hráče ligy. Všem slávistům se tak jistě uleví, že Ewerton v sobotu kvůli dohodě klubů nebude moci nastoupit. Chybět bude i brankář Letáček a možná také Rigo.

Další úlevu může fanouškům Slavie přinést pohled na dlouhodobou domácí bilanci proti Baníku. Červenobílí dokázali Slezany v Edenu přemoci devětkrát v řadě a hned třikrát vysokým rozdílem čtyř branek. Poslední domácí výhra byla ale o poznání hubenější – v srpnu loňského roku vyhráli sešívaní díky gólu Tijaniho 1:0.

Trenér Trpišovský bude při skládání sestavy vybírat v podstatě z kompletního kádru. Chybět by měl pouze zraněný Sinyan, alespoň na část zápasu už by naopak měl být připravený Jan Bořil. Faktorem, který možná ovlivní podobu základní jedenáctky, by mohla být hrozba disciplinárního trestu u pětice hráčů – Jindřicha Staňka, Tomáše Vlčka, Tomáše Holeše, Davida Douděry a Václava Jurečky.  Absence kohokoliv z nich by mohla být v příštím kole proti Spartě velkou komplikací. Jedním z témat posledního zápasu proti Hradci Králové bylo nenasazení stopera Davida Zimy. Trenér Trpišovský to komentoval tak, že chtěl obránce „ochránit“ před další kritikou v případě, že by se během zápasu „přimotal“ k nějakému nešťastnému momentu. Zimovo místo zaujal Igoh Ogbu a v zápase si vedl dobře, bude tedy zajímavé sledovat, kdo dostane přednost v prvním zápase nadstavby. Teoreticky se na hřišti mohou objevit oba dva – zvláště v případě, že Slavia zůstane u rozestavené se třemi stopery, ke kterému se po delší době uchýlila v zápase proti Hradci.

Tyto hádanky budou vyřešeny již zítra, hodinu před výkopem utkání, který je naplánován na 18. hodinu. Zápas je vyprodaný, ale pořád lze sehnat lístky od fanoušků, kteří nemohou dorazit a nabízí je např. prostřednictvím sociálních sítí. Ti, na které se nedostane, mohou vzít zavděk přímým přenosem na stanici O2 TV Sport.

Tip na sestavu: Staněk – Vlček, Holeš, Ogbu, Zmrzlý – Ševčík, Oscar – Douděra, Provod, Schranz – Chytil

Kurzy: 1,29 – 5,99 – 9,48

1. - Sobota 04. 05. 2024 18:00

Fortuna liga - nadstavba, 2023/2024
5 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
FC Baník Ostrava
FC Baník Ostrava

Komentáře (49)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

    carevitchando     před 3 měsíci 03.05.2024 18:03 |  
    9 2

    Nohavicův Baníczek musíme porazit a dostat tak rudé pod aspoň malý tlak.

  2. Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

    Hubicka     před 3 měsíci 03.05.2024 18:13 |  
    0 7

    Staňka bych pošetřil. Může dojít na zákulisní nepravosti a proti Spartě s Mandym, navíc nerozchytaným, by to ovlivnilo celý tým.

    • Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

      pehacko     před 3 měsíci 03.05.2024 19:31 |  
      24 1

      Nesmysl… kdyz budeme hrat co mame a na co mame, tak ani tahle krysa co bude piskat nam nemuze ublizit. Ublizit si muzeme jen my svou slabou hrou a spatnym nastavením, kdy zase budeme vse podřizovat typologii soupere a vymyslet picoviny! Ja doufam, kdyz uz vlastne nic nejde, ze najdeme koule na to hrat fotbal a pobavit fanousky, jako byvala tohle v edenu Jindrova nejvetsi sila!

  3. Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

    Kulajs     před 3 měsíci 03.05.2024 18:17 |  
    4 0

    Hlavní rozhodčí: Ladislav Szikszay
    První asistent: Jiří Kříž
    Druhý asistent: Michal Volf
    Čtvrtý rozhodčí: Daniel Vokoun
    Delegát utkání: Miroslav Poklop
    Delegát svazový: Petr Hojsík
    VAR: Marek Radina
    AVAR: Ivo Nádvorník

    To může být mariáš.

    • Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

      Slávista 51     před 3 měsíci 04.05.2024 07:33 |  
      1 2

      No, licitovaný poctivý, bych bral.

      • Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

        pehacko     před 3 měsíci 04.05.2024 08:27 |  
        2 0

        Ja mam nejradsi čtyřku!

        • Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

          obiwan     před 3 měsíci 04.05.2024 09:34 |  
          2 0

          Já trojku:-))

      • Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

        Slávista 51     před 3 měsíci 04.05.2024 08:49 |  
        1 2

        Lze hrát i pauzírovaný.

      • Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

        Kulajs     před 3 měsíci 04.05.2024 10:52 |  
        3 0

        Všichni máme v paměti, co udělal z derby v Edenu za bramboračku, kdy se hrálo čistého času kolem 37 minut. Spartu na Slovácku píská Rouček, který není tak úzkostlivý a kartami šetří, což při tolika 4. kartou ohrožených hráčů Sparty je určitá výhoda.

  4. Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

    Deba     před 3 měsíci 03.05.2024 19:03 |  
    3 0

    Nabízím na zítřek jeden lístek na jih a jeden do 204. Nic za to nechci, jen potřebuju, abyste ten turniket opravdu protočili :D

    • Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

      looko     před 3 měsíci 04.05.2024 07:26 |  
      2 0

      Psal jsem zprávu, rád protocim

  5. Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

    Ragnarok     před 3 měsíci 03.05.2024 20:15 |  
    5 4

    Trpišovský: Chceme zvítězit.

    • Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

      mig52     před 3 měsíci 04.05.2024 04:06 |  
      4 4

      :-)))

  6. Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

    witty13     před 3 měsíci 03.05.2024 20:30 |  
    2 4

    Myslim ze by se melo hrat na tri stopery. Pokusy s Vlckem na pravo byly podle me neuspesne. Nebal bych se dat Masa napravo, Zafeirise pod hrot a Holese vedle Oscara. Ale ja to vidim jako fanda, takze verimzw Jindra nas prekvapi, vyhrajeme a verim ze rumuni nedaji Slovacko. Citim z nich ten pocit jako kdyz jeli do Plzne a mysleli si ze vyhraji v suchym triku.

  7. Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

    kostelnivlajka     před 3 měsíci 03.05.2024 20:52 |  
    6 2

    Dej tam béčko!

  8. Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

    Dennis     před 3 měsíci 03.05.2024 21:03 |  
    24 0

    Doufám, že Alois se s tipem na sestavu netrefí. Vlček není bek, je to stoper a měli bychom s tím předěláváním hráčů už přestat. Vlček umí zahrát pravého beka a v případě nouze nebo vyloučení/zranění pravého beka během zápasu je to univerzální varianta, jak ten post provizorně dostatečně kvalitně zalepit, ale jeho primární post to není. Není na něm dostatečně kreativní a produktivní. Postavil bych na pravého beka Douděru a před něj Juráska. Je to ofenzivnější varianta a Jurásek proti Baníku už měl dobré zápasy a mohl by si věřit. Nehledě na to, že my ho prostě už musíme začít hrát, jinak je úplně zbytečné, aby tady byl. Buď budeme jeho talent rozvíjet, nebo ho udusíme, nic mezi tím moc nevidím.

  9. Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

    Leksel     před 3 měsíci 03.05.2024 21:26 |  
    1 1

    Tak z té pětice ohrožených disciplinárním trestem, by největší komplikací proti Spartě byla jednoznačně absence Staňka, ty zbývající čtyři by byla nepříjemnost, ale ne až tak zásadní.

    • Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

      butters     před 3 měsíci 03.05.2024 23:46 |  
      7 0

      Blbý by bylo, kdyby dostali kartu Holeš i Vlček, pak by nezbylo moc variant do obrany, ale jeden se dá nahradit. Souhlasím, že Staněk by byl průšvih.

  10. Baník

    Mike     před 3 měsíci 04.05.2024 06:28 |  
    9 0

    Poznatky z posledních kol Baníku- v jejich zápasech padá hodně gólů- poslední 4 kola z pohledu Baníku- 3-2,2-2,
    3-4,2-2. Branek dostávají hodně, hlavně po hrubých chybách stoperů, vepředu jsou závislí na Ewertonovi- z posledních 10 vstřelených gólů se na nich podílel bilancí 3+3, 2 branky soupeřů byly vlastní. On dnes hrát nebude, tak do útoku by nemuseli být tolik nebezpeční. Ale to Olomouc nebyla taky a ze 3 návštěv na naší polovině dala 2 góly. Ten zápas je jenom o nás, 2-3 branky by se Baníku vstřelit měli /když se 2 podařilo dát Jablonci, Karviné a Liberci/ a to by na výhru stačit mělo.

  11. Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

    Cedar     před 3 měsíci 04.05.2024 07:28 |  
    2 0

    Nabízím 2 místa vedle sebe do 113 za 300,-/ks.

  12. No, při jakékoliv sestavě, musí

    Slávista 51     před 3 měsíci 04.05.2024 07:31 |  
    2 12

    být vidět, že budou hráči " potit krev", aby výsledkem byly 3body, že !
    A zajisté budou i nějaké streamy, když ČT rezignovala nejenom na prvoligový fotbal.

    • Re: No, při jakékoliv sestavě, musí

      Ragnarok     před 3 měsíci 04.05.2024 08:23 |  
      12 8

      Já myslím, že nemáš pravdu. Potit krev ani jezdit po prdeli nikdo nemá. Jedná se o profesionální fotbal a ve chvíli, kdy ve Slavii mají hráči násobně lepší podmínky než všichni kromě Sparty, tak mají být zkrátka lepší jak v technických, tak fyzických paramentrech, i v talentu a schopnosti dodržovat záměry nejlépe placeného trenéra v lize. Pak nemusí jezdit po prdeli. Toni Kroos z Greifswaldu také nejezdí po prdeli. Jen odvádí práci, za jakou je placen. To by mi asi od hráčů i trenéra stačilo.

      • Re: No, při jakékoliv sestavě, musí

        Slávista 51     před 3 měsíci 04.05.2024 08:47 |  
        6 4

        Profesionální fotbal není jenom " profesorském " provedení, ale i o tom nasazení, v případe nutnosti !

      • Re: No, při jakékoliv sestavě, musí

        obiwan     před 3 měsíci 04.05.2024 09:37 |  
        2 0

        Naši hráči bohužel nejsou lepší technicky, ani pokud jde o míru talentu...až na výjimky tedy a tak tyto nedostatky musí nahradit bojovností a úsilím...

      • Re: No, při jakékoliv sestavě, musí

        vršek     před 3 měsíci 04.05.2024 10:34 |  
        9 4

        Současný vrcholový fotbal bez onoho "ježdění po prdeli" a pocení krve ???
        Jistě jsou výjimeční hráči jejichž kvalita ovlivňuje herní systém týmu, a v zájmu toho je využíván jejich největší přínos i tak, že takový hráč nemusí celý zápas potit krev,,, příklad Kroos sedí, ale ani on v současném fotbale se po hřišti nemůže jen "procházet či vyklusávat" jako kdysi náš Bača - Peter Herda - právě takoví hráči jako Kroos aby mohli "rozdělovat" balony a tvořit ofenzivu týmu se musí na hřišti neustále pohybovat tak, aby byli schopni své fotbalové mistrovství realizovat, jakým způsobem to dělají a jak při tom "vypadají" je zcela nepodstatné.
        Já bych zvolil jeden jistě ne zcela jednoznačný příklad - Coufal jistě není excelentním technikem - byť nejlepší český nahrávač, který působil či působí v anglické PL. Coufal je již svým naturelem jedním z "jezdičů a potičů"....
        Jenže princip fotbalu není jen o fotbalovém umění a nasazení. Nevěřím tomu, že naši hráči zápasy "vypouštějí".
        Budu se opakovat - základem kolektivních sportů je SOUHRA!
        Pro úspěch pak souhra výborných hráčů s výbornou kondicí i nasazením. Ani Coufal by nemohl předvádět výkony "nahoru dolů" bez souhry týmu! Pokud otevře svůj "prostor" je naprostou nutností aby ostatní hráči reagovali. A to jak do ofenzivy tak do defenzivy - vzájemná podpora a zajišťování. Pokud k zajištění či doplnění nedojde je problém - no, útok končí centrem na nikoho, protože spoluhráči chybí... co se dá dělat... jenže v případě chybějícího hráče, který by prostor otevřené obrany zajišťoval je to velký průšvih!
        Coufal je příkladem hráče, který zřejmě splňuje představy Trpišovského totálního fotbalu. Podle mne je neustálá rotace hráčů a jejich přesouvání z postu na post dáno Trpišovského neustálým hledáním takových hráčů či jejich přetvářením. Jenže kde najít tolik takových hráčů pro jeden tým.... zvláště v našich podmínkách a finančních možnostech českého fotbalu.
        Největším problémem Trpišovského je využívání hráčů a neustálé "rošády" s nimi bez ohledu na jejich přednosti i toho co jim nejvíce herně vyhovuje. A tak až na výjimky stabilního herního projevu Ogbua a Oscara a snad Holeše sledujeme uvadající formu i kvalitu v podstatě všech ostatních hráčů našeho nadstandardního kádru.
        Zcela nepochopitelné je hledání správného využití a přesouvání Provoda v naší záloze.
        Vrcholem bylo nesmyslné nasazení Provoda na místo chybějícího Douděry na pravou lajnu. No, nelze se pak divit, že tým "nešlape" jak by měl a jeden z nejlepších středopolařů se jeví některým ze slávistů jako nepotřebný..... Když si na internetu přečtu článek o tom, zda Slavia nepřecenila kvalitu Zafeirise a čtu i zde nářky nad jeho bídnou formu....? Podobně technicky vybavený hráč po našich trávnících neběhá, ale určitě nemůže předvádět úchvatné výkony ve dvoučlenném středu naší zálohy a zároveň bránit v prostoru naší poloviny hřiště!
        A závěr - doufám, že absence Ewertona v dnešním zápase bude zásadním ovlivněním ofenzivní síly Baníku . další z příkladů toho, že najít "totálního" fotbalistu nebo jej během roku stvořit je opravdu jen výjimečné pokud ne nemožné.... no, Stoch by mohl vyprávět... Pokud takové fotbalisty nemám, musím upravit tým podle největších předností hráčů kádru!

        Když si zde pročítám, kdo všechno by měl Slavii opustit, protože je třeba tým "okysličit či omladit".... čtu o nepotřebném Provodovi či zklamání ze Zafeirise .... nechápu.
        Tohle není o kvalitě hráčů či o tom, že nejezdí na krev či po prdeli nebo dokonce, že na kašlou.... Tohle je o využívání hráčů kádru,

        Pokud letos nevyhrajeme titul měl by Trpišovský u nás skončit.
        On je zodpovědný za výsledky týmu, kvalitu hry a formu hráčů.
        A to i přesto, že je, a asi i dlouho bude nejúspěšnějším trenérem Slavie a pod jeho vedením jsme zažili radost z fotbalu...

        • Re: No, při jakékoliv sestavě, musí

          SLAVIESTA     před 3 měsíci 04.05.2024 11:54 |  
          6 5

          Tři neúspěšné pokusy to je ve sportu většinou konec, víte trenére?

        • Re: No, při jakékoliv sestavě, musí

          rybarmirek     před 3 měsíci 04.05.2024 11:55 |  
          3 2

          Zdravím,tento příspěvek je bohužel pravdivý a zcela vystihující současnou situaci, která ale trvá už delší dobu.Ač opravdu nerad,musím s tebou souhlasit.Jen bych dodal, že pomáhání největším naším soupeřům stále existuje a i to,je dalsi důvod,proč opět nezískáme letos titul,na to nezapomeňme,ale podstata věci je v první části příspěvku,s tím musím souhlasit. A teď mi nandejte.

    • Re: No, při jakékoliv sestavě, musí

      kostelnivlajka     před 3 měsíci 04.05.2024 08:35 |  
      2 1

      Hoch dole má pravdu...

    • Re: No, při jakékoliv sestavě, musí

      Ferguss     před 3 měsíci 04.05.2024 09:17 |  
      13 4

      Koncesionářský poplatek se zvedl naposled v roce 2008. Zkus si dneska vyjít s výplatou z roku 2008, myslím, že budeš taky muset na spoustu věcí rezignovat.

      • Re: No, při jakékoliv sestavě, musí

        Slávista 51     před 3 měsíci 04.05.2024 13:07 |  
        8 14

        AROGANTNÍ ŘEDITEL DVOŘÁK,
        při minulém výběru, kdy ČT přišla o fotbal 1.ligy, prohlásil -
        nikdo nás nevyzval, abychom se výběru zúčastnili !
        Ano, koncesionářský poplatek není průběžně valorizován ( práce politiků " ), přesto na fotbal ČT měla mít peníze, když má i na Tour de Franc například - peníze by se našly zajisté i jinde, po celém tom molochu/navíc jsou u sportu povoleny reklamy,

        • Re: No, při jakékoliv sestavě, musí

          Kulajs     před 3 měsíci 04.05.2024 15:06 |  
          5 4

          Soukromé firmy ČT nemá šanci přeplatit i kdyby se stavěla na hlavu. Je to tak i v jiných státech, kde veřejnoprávní TV fotbal nevysílá. V Německu se platí poplatek za obě TV 17,47 EUR (ca. 440 Kč) a nestačí to. Jak má pak stačit našich 135 Kč. Ano, výše poplatku je na poslancích, kteří musí sebrat tu odvahu a navýšit ho. Ale okamžitě se strhne mela populistů, kteří jsou proti. Nyní se to znovu otevřelo, tak uvidíme.

          • Re: No, při jakékoliv sestavě, musí

            japoko     před 3 měsíci 04.05.2024 16:06 |  
            5 11

            Problém ČT není ale výše poplatků, ale její strašlivá úroveň, t.j. neobjektivní zpravodajství a vlastní tvorba pro kamarádíčky a politicky správné!


            Komentář byl uživatelem upraven (04.05.2024 16:07) . Zobrazit původní komentář

            • Re: No, při jakékoliv sestavě, musí

              obiwan     před 3 měsíci 04.05.2024 19:03 |  
              3 0

              Co to meleš, každej den je tam Dvojkarel s paní Pávicí, už tam byl snad i fuhrer Rajchl... neobjektivní zpravodajství hledej na CNN Prima...

              • Re: No, při jakékoliv sestavě, musí

                japoko     před 3 měsíci 04.05.2024 20:30 |  
                0 1

                Jo, ty máš taky dost!

          • Re: No, při jakékoliv sestavě, musí

            Faris (přítel SN)     před 3 měsíci 04.05.2024 16:45 |  
            9 3

            Hele to máš marný to vysvětlovat. Proste někteří si mysli, ze mají nárok mít všechno “zdarma”. Dřív to tak bylo.. ČT by měla šetřit, kdyby nebyly kamaradsofty tak na to mají apod. Ještě mě tu chybí na podporu Ukrajinců máme, ale na starost o vlastní lidi ne. Slavia bojuje za co největší peníze pro fotbal z TV práv, ty muže vysolit jen soukromá televize. Ale fanouškovi je těžké dat 150 Kč měsíčně za O2tv (když se spoji tři lidi, tak to rak vychází).

            • Re: No, při jakékoliv sestavě, musí

              Kulajs     před 3 měsíci 04.05.2024 20:23 |  
              0 0

              Svatá pravda!

  13. Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

    lemonade     před 3 měsíci 04.05.2024 08:21 |  
    11 1

    Dočkáme se i květnového off topicu a článku Přestupy léto?

  14. Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

    p!erreCORE     před 3 měsíci 04.05.2024 09:21 |  
    8 0

    Tak se k nám přestěhoval pan rozhodčí.. ale nejde mu zvonek..

    https://ibb.co/w6MQqxH

  15. Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

    hamlo1 (přítel SN)     před 3 měsíci 04.05.2024 12:22 |  
    8 0

    Proč řešit TV, streamy ,za hodinu vyrážíme z JČ směr Eden

    • Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

      Slávista 51     před 3 měsíci 04.05.2024 12:57 |  
      2 0

      JE TI PŘÁNO
      a užij si to.

    • Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

      kostelnivlajka     před 3 měsíci 04.05.2024 14:28 |  
      1 1

      Nejsi fanoušek úspěchu, paráda!

  16. Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

    maceska     před 3 měsíci 04.05.2024 13:38 |  
    3 0

    Bohužel dnes nemohu na Banik, daruji permici sektor 114 přes aplikaci do emailu.

  17. Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

    obiwan     před 3 měsíci 04.05.2024 15:18 |  
    9 2

    Nejsem insider a určitě vás tou informací nepřekvapím, ale aktuálně mám dost blízko k týmu (zprostředkovaně) a potvrzeno...atmosféra v kabině i kolem není vůbec dobrá. Podrobnosti nemám, ale zdroj je velmi věrohodný...nicméně za hodinu vyrážíme fandit do roztrhání hlasivek...po výhře, po prohře...

    • Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

      wimpy     před 3 měsíci 04.05.2024 15:25 |  
      10 0

      No to doufám, s tím, jak podělali závěr základní části by bylo dost na palici, kdyby byla v kabině dobrá atmosféra. :-)

      • Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

        záplata     před 3 měsíci 04.05.2024 15:41 |  
        9 2

        Pokud jsou nasraný jak to dojebali, tak je to v pořádku, horší je, jestli si jdou po krku kvůli minutáži, pozici v mužstvu nebo je dokonce sere trenér. To by byl průser.

    • Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

      pehacko     před 3 měsíci 04.05.2024 15:41 |  
      5 0

      Jejich tam jako psů a hrát může jenom 11 a občas si kopne někdo na střídačce. To je jasny, ze kdyz se pak nedari, ze to muze vybouchnout. On se aspon procisti vzduch. Bude mene plácání pred zapasem a treba se bude vic makat, protoze jednou nezahrajes jdes ze zakladu rovnou na tribunu.

      • Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

        butters     před 3 měsíci 04.05.2024 15:49 |  
        11 0

        Problém může být v tom, že "nezahraješ a jdeš na tribunu" platí jen pro někoho. Někteří nezahrají opakovaně a na jejich pozici se nic nemění.

        • Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

          pehacko     před 3 měsíci 04.05.2024 15:52 |  
          3 1

          Protože jsou tak marný že nejenom že netrefí do balónu ale oni netrefí ani na tu tribunu

  18. Re: Úvod nadstavby doma proti Baníku

    Hlavis     před 3 měsíci 04.05.2024 18:19 |  
    1 4

    Obiwane to jde vidět i na hřišti, tam není žádný týmový duch nic… bezkrevný vykon


    Komentář byl uživatelem upraven (04.05.2024 18:24) . Zobrazit původní komentář