Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 30. kolo

Slavii se podařilo vyhrát na půdě nepříjemného a neoblíbeného Hradce, i když si v závěru koledovala o vyrovnání.

Jak jsem letmo projel diskusi po zápase s Hradcem, tak byla tentokrát na můj vkus až příliš kritická. Zřejmě ještě pod dojmem dvou předchozích pokažených kol, po kterých už nemáme výhru v lize ve vlastních rukou. Samotné nedělní utkání bych ale neviděl tak černě. Hradec má na jaře pod trenérem Horejšem velmi dobrou formu, hraje před zaplněnými tribunami a pro nás se navíc jedná o neoblíbeného soupeře. I když tam už nepůsobí trenér Koubek, tak se stále jedná o velmi nepříjemného soupeře, který hraje vyloženě houževnatý a fyzický fotbal. Jen naivní člověk tak mohl čekat otevřenou a oku lahodící partii nebo snadné vítězství sešívaných.

I proto výhru považuji za velmi cennou. Šlo totiž o mnohem náročnější zápas než minule doma s Olomoucí (i když je to kulaté a začíná se za stavu 0:0, tak si troufnu tvrdit, že ve vzájemném play off dvojzápase v prostřední skupině postoupí Hradec). Votroci nám dle očekávání nedali metr trávníku zadarmo a šancí nebylo mnoho. O to větší škoda, že v úvodu neproměnil naprostou tutovku Chytil (ale dle mého názoru by gól pravděpodobně odvolal VAR pro předchozí faul). V závěru bojovné a nepříliš pohledné první půle se pak přeci jen prosadila aktivnější Slavia po pěkné střele Provoda. Za mě se potvrdilo, že nejde hrát jen házenou a že je třeba se alespoň příležitostně pokoušet o střelbu zpoza vápna (náročný zápas na Slovácku jsme zvládli také tak, podívejte se i na první zápas čtvrtfinále Ligy mistrů mezi Realem a Manchesterem City). A slepeným gólem potvrdil naše vedení Zmrzlý, který zavřením vzdálenější tyče připomněl zlaté časy Baha nebo Coufala. Vedením 2:0 jsme jednoznačně vykročili ke 3 bodům.

Ve druhé půli se zdálo, že dění celkem s přehledem kontrolujeme a v klidu dospějeme k výhře. Bohužel se tím asi nechali naši hráči ukolébat, protože závěrečných 15-20 minut bylo velmi špatných. Soupeře jsme pustili do náporu a umožnili mu hned několik šancí. Nejdřív nás v tutovce podržel Staněk, pak vyražený míč dorážel soupeř vedle. A když jsme se nepoučili, tak do třetice parádně zavěsil Spáčil. Víc už naštěstí Hradec nestihl. Každopádně tým z mistrovskými ambicemi by měl takto rozehraný zápas dohrávat úplně jinak. Jestli byl problém ve fyzičce, nebo v hlavách se můžeme jen domnívat, za sebe to vidím na druhou variantu.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

 Jindřich Staněk - 7 - Po výtečném trojzákroku proti Kulenovičovi předvedl další rozdílový zákrok proti Koubkovi. Škoda, že to nevyšlo spíš minule proti Zifčákovi, kdy to bylo v kritičtější situaci. Ale i tak Staněk potvrdil svou kvalitu. Následně vyrážel nepříjemnou střelu dobře do strany, tam to byla spíš otázka smůly, že tam byl zrovna nepokrytý protihráč, který naštěstí mířil vedle. Spáčilova střela byla fantasticky trefená a brankář na ni neměl nárok.

Tomáš Holeš - 6 - Jak má individuálně asi nejmenší dispozice proto, aby byl dominantní stoper, tak paradoxně zřejmě bude muset být naší jedničkou na tento post. Protože ostatní hráči jsou náchylní ke kiksům. Holeš čte hru dobře a je i naším nejlepším středním obráncem z hlediska organizace obrany. V Hradci se navíc několikrát dobře tlačil do střely nebo do zakončení po standardce, viz úvod utkání a prodloužený míč na zadní tyč nebo centr na branku Zmrzlého.

Igoh Ogbu - 6 - Soubojový styl zápasu mu vyhovoval. Je to Ogbuova silná stránka a dá se říct, že je v tomto směru asi nejlepším stoperem v lize. U tutovky Koubka je diskutabilní, jestli měl vystoupovat. Za mě se možná měl držet právě s Koubkem, i když toho mohl převzít i Douděra.

Tomáš Vlček - 5 - Z našich stoperů byl tentokrát nejméně výrazný. Je to přeci jen spíš herní typ a nemá konstituci, aby dominoval v soubojích tělo na tělo.

David Douděra - 5 - Průměrný výkon. Plusem je vybojovaný míč před naší první trefou (o faul se skutečně nejednalo, ač Hradec protestoval), minusem neobsazení Koubka před jeho vyloženou šancí. Nešlo sice o velkou chybu, protože ho původně hlídal Ogbu, i tak ale za mě měl Douděra dost času, aby hráče převzal.

Petr Ševčík - 5 - Bojovný duch zápasu mu příliš nevyhovoval, svou nadstandardní technikou se tentokrát výrazněji neprosazoval.

Oscar Dorley - 6 - Lehce nadstandardní výkon, na Oscara je v tomto směru letos spoleh.

Lukáš Provod - 7 - Pro mě nejlepší hráč zápasu. Byl na hřišti cítit a měl několik rozdílových akcí. Rozdílová byla jeho střela, která znamenala úvodní branku zápasu. Neméně povedený byl za stavu 2:0 pas do gólovky Zmrzlému. Osobně bych ho na podhrotu nechal, je tam ve hře mnohem platnější než Jurečka, jehož místo by mělo být v útoku, případně by s Chytilem mohl nastupovat na závěrečné úseky zápasu, kdy potřebujeme skórovat.

Ondřej Zmrzlý - 6 - Jeden z jeho lepších výkonů ve Slavii, možná dokonce nejlepší. Zmrzlému se zápas vydařil, výborně předskočil protihráče, zavřel zadní tyč a vstřelil nakonec vítězný gól. Mohl mít i vyšší známku, ale v další velké šanci po pasu Provoda ve výborné pozici promáchl.

Ivan Schranz - 5 - Patřil mezi méně výrazné hráče, což u něj není nic neobvyklého. Schranz sice nic nevypustí, ale v poli je vyloženě průměrný. Odlišuje ho jen velmi dobrá produktivita, kterou ale tentokrát nepřispěl.

Mojmír Chytil - 5 - V úvodu zazdil vyloženou možnost, když měl po každé straně volného spoluhráče, který by zakončoval do prázdné branky. To prostě musí skončit gólem. Ve zbytku zápasu svedl spoustu velmi tvrdých soubojů s Kodešem, ale více se prosadit nedokázal.

Zbytek hráčů není hodnocen, protože hráli příliš krátce.

30 - Neděle 28. 04. 2024 15:00

Fortuna liga, 2023/2024
1 - 2
0 - 2
FC Hradec Králové
FC Hradec Králové

90.+1. Spáčil

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

41. Lukáš Provod
43. Ondřej Zmrzlý

Komentáře (34)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Zd3nA1CZ     před 7 měsíci 30.04.2024 14:07 |  
    29 3

    hlavně těch "0" střel na bránu ve druhém poločase je dost tristní bilance....

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      houston (přítel SN)     před 7 měsíci 30.04.2024 17:47 |  
      8 1

      To je ta nejtragičtější statistika z celého zápasu. Hrůza hrůz...

  2. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    mart83     před 7 měsíci 30.04.2024 14:17 |  
    12 0

    Zmrzlému centroval na gól Holeš, ne Douděra

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Alanor (admin)     před 7 měsíci 30.04.2024 14:31 |  
      7 0

      Díky, mně se to nějak pomotalo s tím vybojovaným míčem Douděry u první branky. Opravím to.

  3. Douděra

    Mike     před 7 měsíci 30.04.2024 14:39 |  
    24 1

    Vybojovaný míč skluzem před naším prvním gólem od Douděry. To jsou situace, které nakonec rozhodují o výsledkách. Vůbec se nemusel snažit vybojovat ten míč, jak by to učinilo 90% hráčů. Ale nebyl líný a přineslo to první gól.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Flame     před 7 měsíci 30.04.2024 14:45 |  
    35 2

    Zdravím všechny,

    s hodnocením asi souhlas, zápas nebyl lehký a hradečáci nejsou žádní nazdárci. Myslím, že jsme měli štěstí, že nehrál Vašulín, nemuselo by to při jeho dravosti a kvalitě dopadnout dobře.
    Fakt nemůžu pochopit, že mužstvo dře 70 minut a poslední minuty jsou lajdácky až hloupě dohrávané s rizikem porážky a ztráty bodů.
    Jestli je za tím únava, je to špatná zpráva pro kondičního trenéra.
    Jestli je za tím sebeuspokojení, je to špatná zpráva o mentálním nastavení hráčů.
    Jestli je za tím obava o výsledek, je špatná zpráva o špatném výběru hráčů bez vítězných a odolných typů.
    Jestli je za tím špatné střídání, je to špatná zpráva o trenérovi a realizačním týmu.

    Tak si vyberte:-(

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      coogee     před 7 měsíci 30.04.2024 20:27 |  
      13 1

      Jsou to všechny uvedené důvody, bohužel.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Betynka58     před 7 měsíci 01.05.2024 00:27 |  
        0 3

        Až na ten první, tomu absolutně nevěřím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      obiwan     před 7 měsíci 01.05.2024 07:31 |  
      8 1

      Já bych tam přidal ještě jeden důvod...Wallem, Masopust a Zafeiris přišli a měli plášť neviditelnosti...týmu vůbec nepomohli...

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        coogee     před 7 měsíci 01.05.2024 15:28 |  
        7 1

        Není to to špatné střídání?

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          obiwan     před 7 měsíci 02.05.2024 11:53 |  
          1 2

          Střídat asi bylo třeba, to nevím, ale na lavičce nějaký velký výběr nebyl...

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            mig52     před 7 měsíci 04.05.2024 06:47 |  
            1 1

            ????. My tady často žehráme, že se na hřiště nemohou dostat hráči, kteří by měli hrát, protože v zákl.sestavĕ jich může být jen 11 ( např. zpočátku Vlček, teď Diouf, Zafeiris, někdy Zmrzlý, Ogbu, Jurásek aj.) a na lavičce není nějaký velký výběr??!! Co mají říkat trenéři Zlína, Karviné, Budějovic, ale třeba i Baníku, Bolky či Liberce proti nám! Zase našemu trenérskému týmu nevytvářejme alibi tam, kde to není opodstatněné.


            Komentář byl uživatelem upraven (04.05.2024 06:48) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              obiwan     před 7 měsíci 04.05.2024 07:45 |  
              1 0

              V tomto konkrétním případu-prosím o těch pět, kteří se na hřiště nedostali a byli by lepší...

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        SLAVIESTA     před 7 měsíci 02.05.2024 12:46 |  
        5 1

        Dvěma z nich plášť neviditelností navlékl trenér. Je otázka, jestli se jim ho podaří ještě někdy sundat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      stomir     před 7 měsíci 02.05.2024 17:00 |  
      7 2

      Mě se naopak zdá, že Hradečáci jsou nazdárci a Slavia by je měla pravidelně výkonnostně převyšovat! A to říkám jako rodilý Hradečák, co tam 20 let žil... Hradec je - až na pár výjímek - mnoho let tým, co lítá mezi první a druhou ligou ( pamatuji i třetí ligu) bez pořádného vlastníka, po asi 40 letech debat postavil stadion. A my tam jedeme jako na horkou půdu a má to tam být podle trenérů těžkej zápas! Mě už tyhle řeči nebaví, buď prostě chceme být špička, bojovat o titul a zase si zkusit ligu mistrů a s objektivně slabšími týmy v lize většinou vyhrávat a nebo teda budeme spokojení s tím, že jsme tam s klikou ubránili výhru 2:1 ? To už bych bral raději vysvětlení od trenéra, že řada hráčů je z formy, nejde nám to herně, ale že v nadstavbě to zlomíme a aspoň budeme hrát na doraz do konce zápasu...

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      dauby     před 7 měsíci 03.05.2024 17:59 |  
      0 1

      V tomhle konkrétním případě za to může špatné střídání. Ti hráči, co přišli, byli hrozní.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        obiwan     před 7 měsíci 04.05.2024 07:43 |  
        1 0

        Jmenuj mi prosím pět dalších hráčů z lavičky místo těch střídajících, kteří tam byli a byli by lepší...

  5. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Radek097 (přítel SN)     před 7 měsíci 30.04.2024 15:02 |  
    6 13

    Minule jsem si rýpnul a nakonec se tak stalo. S 5 po sobě jdoucími zápasy s inkasovanou alespoň jednou brankou dorovnal v této negativní statistice Staněk Koláře s Mandousem.
    V sobotu se může na čele osamostatnit od vstupů Číňanů (od sezóny 2015/16).

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      coogee     před 7 měsíci 30.04.2024 23:30 |  
      19 0

      To je podle mě úplně zbytečná statistika, nevypovídá nic o skutečné kvalitě brankáře.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 7 měsíci 01.05.2024 08:38 |  
        6 2

        Protože to vypovídá o celé obraně.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          coogee     před 7 měsíci 01.05.2024 15:26 |  
          5 0

          Přesně, o defenzívě celého týmu.

  6. No, o

    Slávista 51     před 7 měsíci 30.04.2024 15:50 |  
    3 20

    jeden bod výše u každého, by to též sneslo, že.

    • Re: No, o

      johnynz     před 7 měsíci 30.04.2024 23:05 |  
      3 3

      Ano

  7. Hodnocení slávistů 30. kolo

    Akuls     před 7 měsíci 30.04.2024 17:54 |  
    22 2

    Po nástupu Wallema, v poslední době pravidelně pana neviditelného, jsme šli prakticky do 10ti a tak nebylo divu, že si Hradec vypracoval 2 loženky a vstřelil gól. Nechybělo mnoho a sklapla Csaplárova past.

    • Re: Hodnocení slávistů 30. kolo

      pehacko     před 7 měsíci 30.04.2024 17:58 |  
      13 0

      To mi vlastne nedoslo, ze se nam povedlo jen s odrenym pupkem Zafiho vyzrát nad czaplarovou pasti!!!

    • Re: Hodnocení slávistů 30. kolo

      IJS     před 7 měsíci 01.05.2024 23:51 |  
      3 3

      Já bych to rozšířil - od nástupu Wallema, Zafiho a Micka jsme hráli prakticky v 8!

    • Re: Hodnocení slávistů 30. kolo

      dauby     před 7 měsíci 03.05.2024 17:58 |  
      5 0

      Wallem a Zafeiris hrají poslední dobou fakt příšerně. Možná si myslí, že mají na základ a jsou naštvaní? Přijde mi, že hrají dobře, jen když se daří celému mužstvu. Jinak jsou k ničemu. Třeba takový Provod maká a snaží se něco vymyslet i v zápasech, kdy mu to nejde. Ale tihle dva lajdáci ne.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Xerxes     před 7 měsíci 30.04.2024 19:34 |  
    7 0

    "Zlaté časy Baha nebo Coufala"
    Lost paradise.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    cedar55     před 7 měsíci 01.05.2024 01:08 |  
    13 1

    Já s tím hodnocením zhruba souhlasím, bohužel tam nevidím radost ze hry a dominanci.

  10. Hodnocení

    obiwan     před 7 měsíci 01.05.2024 07:37 |  
    9 0

    Alanore, moc děkuju za střízlivé hodnocení utkání - tady se to v atmosféře nabroušenosti (což i chápu) po ztrátě naděje na titul příliš vařilo...ale Hradec je nepříjemný, my s ním máme tragické zkušenosti a navíc jsme MUSELI uspět. Za mě jsme do střídání hrali slušně, úsilí tam bylo znát. Staněk je super kauf, Ogbu se mi moc líbil, hrál tak, jako jsme ho znali, když byl v laufu a Provod výborný.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Ragnarok     před 7 měsíci 01.05.2024 20:14 |  
    5 0

    Dneska béčko super, navíc půlden točení nohama kolem Štěchovic a Davle. Naše sestava mne tedy dost překvapila, domácí docela taky.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    IJS     před 7 měsíci 01.05.2024 23:48 |  
    6 2

    S hodnocením Alanora více méně souhlasím, jen bych asi dal vyšší známku Ivanovi Schranzovi. Nebyl u žádné šance, ale překvapilo mě, jaký má vliv na mužstvo. A to jak herní, tak mentální. Po jeho vystřídání a ukázalo, jak hodně chybí. Lukáš Masopust, který ho nahradil vůbec nestíhal. Připadalo mi, že si šel jen zahrát. A to je u mně Lukáš jeden z nejoblíbenějších hráčů Slavie!
    Překvapivě chybí hodnocení střídajících hráčů, ale ono vlastně není co hodnotit. Byla to bída ode všech. Přeci ti kluci nezapomněli hrát fotbal? Prakticky už několik sezón Slavii pomáhá vystřídání i většího počtu hráčů a výkonnost jde nahoru, ale poslední půl rok to není pravda. To přece není jen o hráčích. Tam těch vlivů bude asi více a bojím se, že ten velký kádr hráčů není až takový kamarádský kolektiv, jak se objevuje na Slavia TV a ve vyjádření některých hráčů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 7 měsíci 02.05.2024 07:13 |  
      2 0

      Střídající hráči šli na hřiště až po 70. minutě, proto se nehodnotí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Gigish     před 7 měsíci 03.05.2024 11:12 |  
        1 2

        Proč by taky, vždyť od té doby to šlo s mančaftem do kytek... všech pět střídajících = katastrofa.
        Ale oni se vzpamatují . Snad.
        Slavii Zdar !