Aktuality z médií

Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žádaní trenéři

Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žádaní trenéři

Komentáře (63)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

    lantsmit     před 11 dny 26.04.2024 10:35 |  
    6 26

    Tolik slov a omílaných důvodů v rámci pokusu o analýzu více než šestiletého působení Trpišovského ve Slavii... A přitom ani slovo o tom, že polovinu toho období neměl k dispozici to základní. Finanční prostředky na udržení a další rozvoj toho, co měl mít výlučně na starosti. Tedy sportovní výkonnost A-týmu.

    • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

      Ados     před 11 dny 26.04.2024 10:54 |  
      28 5

      Co jeho přešlapy v přestupech, nasazování hráčů, co už na to evidentně nemají, zbytečná rotace, opuštění od totálního fotbalu atd. Je toho víc, proč jsme 3 roky bez titulu a nelze to shodit jen na finance.

      • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

        lantsmit     před 11 dny 26.04.2024 12:13 |  
        5 11

        Já se k těm omílaným důvodům, proč už nejsme pod JiT tak úspěšní, vůbec nevyjadřuju. Jenom nemůžu brát vážně "analýzu", ve které zcela chybí důvod číslo 1, který je v naprosto zjevné časové i věcné souvislosti s následky, ke kterým se má ta "analýza" vztahovat. To znamená k tomu, že se nám v posledních třech letech po sportovní stránce zdaleka tak nedaří jako v tom prvním období. Které bylo naopak obdobím takřka neomezené ekonomické hojnost, až rozmařilosti.

        • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

          knl66 (přítel SN)     před 10 dny 26.04.2024 17:08 |  
          10 1

          No, ve vedlejším článku o posilách na ten který post je příspěvek kolegy insidera Mejly29, že i v těch třech letech JiT dostal každého hráče, na kterého si ukázal a který k nám byl ochoten jít. Náš úpadek tedy rozhodně není způsoben nějakými finančními problémy.

          • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

            lantsmit     před 10 dny 26.04.2024 20:19 |  
            2 8

            Takže kromě toho, co vidíš, co si můžeš přečíst, věříme Tvrdíkovi nebo Mejlovi? A tehdy nebo teď? Nemáme výrazně menší rozpočet? Nepřivádíme jiné typy hráčů? Neprodávali jsme jinak než dřív? Není Citic státní fond pod MF ČLR, o kterým nikdo poslední tři roky nic neslyšel? Proč nás drží? Jaký má s námi plány? Nepřiznával Tvrdík, že titul není cíl a že EL je sen? Neříkal na začátku sezóny JiT, že už to není o titulech, ale o jinejch prioritách. Mohlo by se tohlo všechno dít, kdyby - jak říká Mejla - si mohl JiT koupit, na koho si ukázal. Čti Stanciu za 4, v dnešních cenách za 6, nebo Olayinka za 3, v dnešních cenách za 5. Zimu do toho nepleť. To už je po období boje o přežití. A plody toho zimního období teprve budeme sklízet.


            Komentář byl uživatelem upraven (26.04.2024 20:21) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 dny 26.04.2024 12:14 |  
      24 4

      Trpišovský samozřejmě finance měl. Ne tolik jako na začátku ale pořád dost na to aby ho Sparta nepředběhla. Ale on je prostě projebal za hráče, které koupil a pak hned poslal pryč pořád dokola. A když teď v zimě asi dostal pořádnou injekci tak s tím naložil jak? Vyřešil problém nekreativní ofenzivní fáze? Ne, koupil za 100 mega stopera... Vůbec post stopera... tam taky každý rok přivedeme hráče, kterej bude velká posila a hvězda a tak je naším nejstabilnějším stoperem Holeš. A tituly nás stojí hrubky stoperů (Osou, Ogbu, Zima) K tomu fakt není moc co dodat. Jen to, že v penězích to rozhodně není.

      Naopak spoustu těch důvodů ten článek popsal skvělé.
      Nákup technického hráče, pokud z něj udělat atleta a univerzálního vojáka a zabít jeho individuální kvality. Když se to nějak povede tak se tu začně podivně trápit jako Schranz, Zafeiris, Wallem, Diuf. A když ne tak je obratem poslán na hostovačky (Ewerton, Valneta... ).

      • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

        lantsmit     před 11 dny 26.04.2024 13:05 |  
        4 11

        Měl ty finance, ale na něco jiného... Už je neměl na v podstatě neomezený sportovní rozvoj, na dominanci v lize a každoroční ataky ligy mistrů. Ale "jenom" na to, abychom z prodejů hráčů a peněz z Evropy naplnily už předtím významně zeštíhlený rozpočet. Protože Čínská konsolidační agentura (CITIC) už nás po krachu CEFC jenom držela/spravovala, bez toho, aby nám dávala jakýkoli vlastní peníze.


        Komentář byl uživatelem upraven (26.04.2024 13:55) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

        mpik     před 11 dny 26.04.2024 13:19 |  
        2 1

        Ještě ten brazilský stoper, jméno už nepamatuji. Taky pohořel...

        • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

          Arminius     před 8 dny 28.04.2024 22:23 |  
          2 0

          Santos, toho si Jindra vyhlédl v Plzni, kde hrál v Bílkově připosraném systému - každý je dvakrát zajištěný, skvěle. Za mě nesmyslný nákup, Slavia hraje úplně jinak.

  2. Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

    první rytíř     před 11 dny 26.04.2024 10:38 |  
    29 5

    Článek má hlavu i patu a v hodnocení je mnohdy až bolestně pravdivý.

  3. Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

    Ados     před 11 dny 26.04.2024 10:50 |  
    28 3

    Jindru čeká stejný osud, pokud neudělá změny v tom, co už dávno nefunguje, neobklopí se lidmi s odborností a nebude mít neomezenou moc v přestupové politice. Pokud chce být "český Ferguson", tak musí začít u sebe.

    • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

      Ivan     před 11 dny 26.04.2024 11:04 |  
      4 0

      Zrovna Fergusson byl spíš sportovní manažer než trenér.

      • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

        Slávista 51     před 11 dny 26.04.2024 12:06 |  
        2 5

        Nebo obojí, co ?
        A měl neměl v zádech nedočkavce i horlivce !

  4. Jindra

    Rossonere     před 11 dny 26.04.2024 11:09 |  
    33 4

    Bohužel tento článek trefil hřebíček na hlavičku.

    • Re: Jindra

      mig52     před 11 dny 26.04.2024 12:06 |  
      14 3

      Jj. Bohužel. Už naši moudří předkové říkali, že před pravdou neutečeš. A já se moc bojím, aby..... .

    • Re: Jindra

      Markus     před 9 dny 28.04.2024 09:29 |  
      5 2

      Článek jsem otevíral s nedůvěrou, čekal jsem mělký materiál s vykradeným obsahem, potěšilo mě, jak dobré to nakonec bylo, dobrá práce autora, nepotěšily závěry pro nás, hodně těch věcí dokázal dobře pojmenovat. Mám nějaké zkušenosti s korporátním životem a zrovna nedávno jsem byl svědkem "systémové nápravy" společnosti způsobem, po kterém do roka a do dne nezůstal kámen na kameni respektive ani jeden vyšší manažer ve svém křesle. Vůbec netuším, jak Tykač funguje, ale vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby po počáteční fázi pozorování správy svého majetku přišla fáze zeštihlování procesů a společnosti vůbec ...

  5. Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

    brťas74     před 11 dny 26.04.2024 11:17 |  
    20 2

    Přátelé,někdy si říkám že u nás převládá kvantita nad kvalitou.Čest výjimkám typu Mojma.

    • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

      Arminius     před 8 dny 28.04.2024 22:14 |  
      5 0

      Přesně tak , místo čtyř průměrných hráčů za řekněme 20 mil, z kterých pošleme obratem tři na hostování, koupit jednoho rozdílového za 80 mil.

  6. Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

    Juventus turin     před 11 dny 26.04.2024 11:49 |  
    19 5

    Souhlas bez nového ,,Nezmara,, to nefunguje a nebude fungovat TEČKA

    • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

      Mike     před 11 dny 26.04.2024 13:19 |  
      7 3

      Fergusson, Wenger, Klopp, Guardiola a Ancelotti taky nepotřebují žádnou oponenturu sportovního ředitelel a šlapalo jim to, nebo šlape dobře. Mě se více líbí ten anglický model- ,,trenér" je více manažer než trenér. Nebo zase specifické české prostředí ?

    • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

      cunak     před 10 dny 26.04.2024 14:23 |  
      3 14

      Je to přesně obráceně. Současná nepříliš dobrá situace je tu kvůli Nezmarovi a jeho lačnosti po penězích. To on prebudoval Slávii na továrnu na zhodnocení hráčů, to on ostudně vyhodil Hušbyho a legendu Škodu. Důsledky mají setrvačnost, projevují se teď.

      • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

        JS (přítel SN)     před 10 dny 26.04.2024 22:08 |  
        3 5

        Ale hovno

        • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

          cunak     před 10 dny 27.04.2024 09:23 |  
          2 3

          Díky za konstruktivní kritiku.

  7. Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

    Slávista 51     před 11 dny 26.04.2024 12:04 |  
    4 16

    Ano, najdou se tací, kteří si přejí, aby se mu to stalo.
    Doufám, že k tomu nedojde a bude nadále tak dobrý, aby ho podrželi - majitel, hráči i fanouškové !

  8. Další ukázka

    Slávista 51     před 11 dny 26.04.2024 12:08 |  
    3 19

    závisti, skrývající se za kritikou !

    • Re: Další ukázka

      mart     před 10 dny 26.04.2024 16:06 |  
      7 1

      mozna, ale na kazdem sprochu ...
      Znate to...

      • Re: Další ukázka

        Slávista 51     před 10 dny 26.04.2024 16:31 |  
        3 6

        To ano,
        jenom však musí brát v potaz to, jak mají mnozí Slavii " rádi ", že.

        • Re: Další ukázka

          mart     před 10 dny 26.04.2024 18:54 |  
          10 5

          ale jo, mozna Slavii pan Mares nema rad ( neznam ho).
          Ja Slavii mam rad, docala hodne, ... ale v mnohem se s panem Maresem shodnu.
          Pan Trpisovsky si urcite zaslouzi pochvalu.
          Ale udelal by lepe, kdyby se presunul nekam dal.
          Uz je ve Slavii prilis dlouho pro jeji, ale i pro svoje dobro.

  9. Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

    pehacko     před 11 dny 26.04.2024 12:15 |  
    13 6

    U Jindry by stacilo, aby mu prisel kvalitni oponent v roli sportovniho reditele. To je cele… aby nekdo dal tomu působení opet hlavu a patu.

    • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

      Narmer     před 10 dny 26.04.2024 21:20 |  
      5 4

      Vůbec si nedovedu představit jak by to novej sportovní ředitel zvládl.
      Vždyť on by musel být často v opozici vůči Trpišovskýmu a ten to nemá hodně rád.
      A nezapomeň,že Trpišovský má všude v klubu své lidi,
      To by byl boj s větrnými mlýny...
      Člověk znalej poměrů ve Slavii tam asi nepůjde,tak jediná šance by byla angažovat někoho ze zahraničí.

      • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

        pehacko     před 10 dny 27.04.2024 07:20 |  
        5 2

        Taky by mu ty lidi dost provetral. Uz tady to jmeno zaznělo nekolikrat… Dumla by byl ideální. Trosku arogantni namysleny frajer, co ma ale vyborny cit na vyber hracu. Zna to u nas… ten by se s nicim nemazal.

    • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

      mart     před 10 dny 27.04.2024 09:10 |  
      9 2

      obavam se, ze by to nestacilo.
      JiT je uz prilis provazany snekterymi lidmi ze zakulisi.
      Tam je potencial, ze na nej bude tlak ( viz Zima)
      I na hristi jsou oblibenci a jini.
      To si myslim nepujde napravit.
      Rez je potreba. Cim drive, tim lepe
      mart

  10. Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

    Hojik     před 11 dny 26.04.2024 13:05 |  
    3 3

    Příběh "Valenta" se pro vyznění článku hodil,ale příběh "Vlček" už ne.Překvapuje mě,že všichni vědí jak probíhá výběr hráčů pro Slavii asi sedí v té kanceláři.Proč J. Nezmar odešel nebo byl odejit? Změna může nasta ale bude k lepšímu?
    To nikdo nevíme.


    Komentář byl uživatelem upraven (26.04.2024 14:58) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

      JS (přítel SN)     před 10 dny 26.04.2024 22:03 |  
      9 4

      Myslíš ten Vlček, co má sice výkonnost, ale musí hrát 100milionový Zima a od léta tam máme ještě Chaloupka?

  11. Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

    witty13     před 11 dny 26.04.2024 13:14 |  
    28 2

    To neni vubec spatna analyza. Samozrejme by se dalo vytahnout nekolik dalsich pripadu, kdy urcite “trucovitost” a “zatvrzelost” JiT nesla ovoce, a pak bychom mohli porovnavat, ale ja jsem uz par let zpet slysel myslenku, nevim od koho a ted ji s dovolenim ukradnu a pouziju, ze nejvetsi uspechy mel JiT ne se svymi hraci, ani ne s temi, ktere prisli z dob Nezmara, ale valstne s temi, ktere privedl DUML a nasledne nekolik i Silhavka.

    A ono to tak z casti opravdu je. MNN, Deli, Stoch, Husbauer, Zmrhal, Skoda, Soucek, Masopust, Boril - tahle jmena jsou jeste z pred Trpisovo ery. Pridejte jeho “liberecke deti” a zbyde vam zoufale malo kluku, ktere privedl, a kteri by byli pro nas rozdilovi.
    A tim se vracim k te analyze zpet, nechceme na sportovniho manazera DUMLa? Mozna ze to je pravy post pro nej…

    • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

      JV     před 10 dny 26.04.2024 15:59 |  
      9 4

      A nebude to náhodou třeba tím, že tehdy ten tým byl několik let budován a mohl se sehrávat?

      • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

        witty13     před 10 dny 26.04.2024 17:05 |  
        16 1

        Castecne ano, ale mas pocit, ze Sevcik, Holes, Jurecka, Schranz jsou tu tyden? A dalsi vec, komu dal JiT sanci se sehrat, a oproti tomu kolik hracu “odstrelil” ihned po prvnim nezdaru?

        Nechapej me spatne, ja si myslim, ze JiT je porad to nejlepsi pro Slavii, a hrat spicku ligy a mit pravidelne pohary mi neprijde zas tak malo. Kdyz vezmu poslednich 10 let, tak je to nejuspesnejsich 10 let ve Slavii co ja pamatuji, a myslim ze to tak bude mit drtiva vetsina fanousku.

        Ale proste tuhle analyzu, nebo podobnou by mel delat nekdo z vedeni a sportovnimu useku nastavit zrcadlo, protoze posledni dobou mame v urcitych vecech mezery, ne ze ne.

        • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

          Tonda     před 10 dny 26.04.2024 17:30 |  
          5 5

          Mezery mame. Ne ze ne. Urcita analyza je urcite potreba, a verim ze po zmene majitele bude k tomu prostor. Ale na paniku, co tu mnozi predvadi, to neni.

          • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

            witty13     před 10 dny 26.04.2024 17:34 |  
            4 0

            To rozhodne, a urcite jsem nechtel vyvolavat paniku :-)

            • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

              Tonda     před 10 dny 26.04.2024 21:12 |  
              2 2

              tebe jsem nemyslel :) na to jsou tady jiní specialisti

        • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

          JV     před 10 dny 26.04.2024 21:09 |  
          2 0

          Spíše jsem to myslel tak, že poslední roky se muselo prodávat, takže se pořád "budovalo" a zároveň při hledání posil se koukalo na to, aby se hráč zase mohl zpeněžit, protože to prostě byla nutnost. Tohle by teď být nemělo.

          Jinak souhlasím, že analýza je potřeba, to se shodneme, protože zřejmě potřetí ztratíme titul hlavně kvůli sobě.

  12. Vrba a Růžička

    Mike     před 11 dny 26.04.2024 13:26 |  
    21 1

    Vytahovat ty veleúspěšné trenéry, kteří byli na vrcholu 10 let, jako byli Vrba a Růžička a dělat z nich skoro neuměly, je dost hrozné. Jaké jsme vlastně za posledních 20 let měli úspěšnější trenéry ? Ve fotbalu mě napadá tak nastejno Bruckner a v hokeji Varaďa. Za to máme spousty kydalů typu Csaplára, Martina Haška a Pulpita, kteří nic nedokázali, ale myslí si o sobě, že by byli úspěšní, jen kdyby tu šanci dostali.

  13. Růžička a Vrba

    Marbulinek     před 11 dny 26.04.2024 14:05 |  
    13 5

    Dobrý den, s obsahem komentářem se v drtivé většině ztotožňuji. Sportovní ředitel typu Nezmara skutečně ve Slavii žalostně chybí. Nedávno jsem sledoval Tiki Taka, kam byl pozván i J.Nezmar.
    Komentátor se ho m.j. zeptal, zda po odchodu ze Slavie je nyní schopen s někým si zavolat ... . Nezmar se vyjádřil, že se klidně pobaví se všemi ve Slavii, ale jsou tam údajně dvě osoby, které si potkat určitě nepřeje (?).

    • Re: Růžička a Vrba

      JS (přítel SN)     před 10 dny 26.04.2024 22:02 |  
      1 2

      Houštecký a…?

  14. Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

    lukas6novak     před 10 dny 26.04.2024 14:24 |  
    12 5

    Samozřejmě je tam dost věcí které se dají podepsat a je potřeba se nad něma zamyslet. Ale taky tam je pár věcí s kterýma nesouhlasím
    1) Případ Valenta - může mě někdo vyvést z omylu ale Valenta se podle mě vracel hlavně z toho důvodu že o něj byl zájem a my ho mohli koupit za nějakých 8M kč. Čistě ekonomicky to byl podle mě krok který se musel udělat protože jeho hodnota byla určitě vyšší a kdyby ho nekoupila Slavia šel by nejspíš jinam a takto i když se bohužel u nás neprosadil tak byl platný jako protihodnota

    2) Rosický či Nezmar jsou jiný „kalibr“ než Bílek - Docela odvážný říct že Rosický je nějak výš než Bílek. Neřekl bych že je horší ale problém je spíš v nastavení celýho klubu a nemyslím si že kdokoliv by tam šel místo Bílka (hlavně v době kdy nastupoval po Nezmarovi) by byl schopný mít větší vliv než Bílek. Tady bych řekl že to je spíš problém Tvrdík - Trpišovský a jak se to nastavilo a dlouhodobě se to akorát upevňuje

    3) Trpišovský často mění své názory - První dva odstavce dávám za pravdu ale ten třetí o Dioufovi mi přijde jako úlet. Je tu první půlrok a je mu 19. Tohle je věc o který se můžeme bavit příští sezónu ale takhle je to zatím spíš tip než nějaká jasná věc. Už při příchodu bylo jasný že i když je dost zajímavý tak má dost nedostatků s kterýma se musí pracovat a chvíli bude trvat jeho zapracování. Sice ho dost chválil ale pokud se nepletu tak zároveň říkal že má taktický nedostatky a částečně problém s komunikací.

    4) Slavia dělá sestavu podle soupeře. Sparta se snaží o svůj styl - Částečně souhlasím ale zároveň mi přijde že tuto sezónu každý tým jede opačný extrém a ideál je někde ve středu. Na ligu je ideální hrát co nejvíc to svoje a vnutit to soupeři ale zároveň pro velký úspěchy v evropě je potřeba přizpůsobovat se i soupeři a maximalizovat tak svoje šance

    • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

      Ados     před 10 dny 26.04.2024 14:47 |  
      23 4

      ad 1) je to špatný signál k odchovancům. Valenta hrál dobře ve Slovácku a i v Plzni, než se zranil. Neříkám, že by byl u nás tahounem, ale jako back up do zálohy ideální hráč.

      ad 2) je potřeba podotknout, že srovnávat roli Rosický/Bílek je nesmysl. Rosický dostal prostor a staví celý sportovní úsek. U nás je Bílek jen administrativní doklepávač transferů a nemá skoro žádný vliv na skladu týmu.

      ad 4) Slavia by v ČR lize měla soupeři vnutit svoji hru a ne se přizpůsobovat. Působí to připosraně a vede to k tomu, že hráči nehrají vždy na svých top pozicích.

      • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

        mig52     před 10 dny 27.04.2024 09:53 |  
        6 3

        K ad1 Dovolím si ocitovat Loftusovu teorii náboru zaměstnanců z Murphyho zákonů, což se týká i fotbalistů: "Talent odvedle nám vždycky připadá lepší než ten, který jsme si sami vychovali". Na Slavii a JiT jak ušité !!!!


        Komentář byl uživatelem upraven (27.04.2024 09:54) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

        lukas6novak     před 10 dny 27.04.2024 11:24 |  
        1 0

        Tvůj pohled na bod jedna je správný, Jenom jsem prostě nesouhlasil s tím že to byl podivný přestup u kterýho nelze najít důvod proč se stal.

    • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

      Radek097 (přítel SN)     před 10 dny 26.04.2024 22:46 |  
      2 1

      K bodu 3) Pokud se nově příchozí hráč během prvního půlroku dostatečně neprosadí, tak má víceméně zavřené dveře ve Slavii. Jednou z mála výjimek by snad mohl být Fila, se kterým se doufám počítá pro následující ročník.

      • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

        pehacko     před 10 dny 27.04.2024 08:54 |  
        2 0

        Takovych bylo… Soucek, kuchta a ted treba Vlcek. Pak nekolik pendlovacu jako byl Hromada ci ted Buren. Na hristi muze byt jen 11 frajeru a tak se prosadit je proste tezke a chce to i kliku, jakou nasel treba Sima ci Usor.

        • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

          Radek097 (přítel SN)     před 10 dny 27.04.2024 13:13 |  
          1 1

          Asi jsme se úplně nepochopili. Odchovanci jsou samozřejmě jiná kategorie, protože ty si vychováme a musí dorůst v hráče pro A-tým a to jim ČFL asi úplně neumožní a jestliže nejsou generační talent, tak na ty hostování musí. Posbírají zkušenosti a pár z nich zůstane ve Slavii, zbylé odchovance prodáme. Mimochodem Souček šel do Liberce, když Trpišovský trénoval právě Liberec a ne Slavii.
          Bohužel má slova nenaplňuje ani Hromada či van Buren, kteří už v týmu nějakou pozici pod Trpišovským měli a po dvou letech od příchodu Trpišovského šli hostovat.
          Já tím narážím na hráče jako jsou Madsen, Ekpai, Plavšić, Talovierov, Beran, Hellebrand, Malinský, Ewerton, Dumitrescu...

  15. Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

    Hubicka     před 10 dny 27.04.2024 08:54 |  
    8 7

    K budoucnosti JiT jen toto.
    1/ Dohrát ligu s tím, že neprohraje na Spartě a ostatní vyhraje bez ohledu na umístění.
    2/ V pohárech dosáhnou na EL.
    3/Po podzimu 1. místo tabulce.
    Pak má jistotu 100% pokračování. Jinak je to na majiteli. Ten není nějaké ořezávátko a není zvyklý prohrávat.

    • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

      Slávista 51     před 10 dny 27.04.2024 11:26 |  
      9 3

      NECHEJME TO NA
      majiteli.

    • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

      honzah (přítel SN)     před 10 dny 27.04.2024 13:06 |  
      6 0

      I z případného 2. místa budeme ve všech předkolech LM nasazení, půjde o to zabojovat.

      • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

        knl66 (přítel SN)     před 9 dny 28.04.2024 12:41 |  
        5 3

        Ano, půjde o to zabojovat. S tímhle zápalem a nasazením můžeme být rádi, že snad máme jistou Konferenční ligu.

    • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

      Marty2     před 6 dny 30.04.2024 20:52 |  
      0 0

      To Křéťa objektivně taky ne a jak to roky pohřbíval. Fotbal holt není klasická firma.

  16. Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

    Srdcar114     před 10 dny 27.04.2024 09:08 |  
    5 18

    Pan Trpišovský není špatný trener.Rád bych,aby u nás zůstal. I v letošní sezoně jsme často vyhráli. Jen poslední dva ligové zápasy byly špatné.Problémem týmu je,že Sparta šla nahoru.Myslím,že v budoucnosti bude zase hrát Slavie se Spartou o titul.Připomenu,že od roku 1947 do roku 1995 jsme ani jednou nezískali titul.

    • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

      mig52     před 10 dny 27.04.2024 09:26 |  
      20 10

      .... "Jen poslední dva zápasy byly špatné"??!! Jsem byl snad rok na Islandu, či kde.

  17. Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

    Ragnarok     před 9 dny 27.04.2024 17:01 |  
    20 20

    Trpisovskeho nechat. Těším se, že zabezpecime pana Kaniu a pana Mináře na další sezóny a přivedeme další nepotřebné a bezcenné hráče jako Ghali, Kulenovivc, Chvatal, Rusek. Můj tajný tip je příchod Pulkraba. Nedivil bych se výměně Ewertona za Tanka, plus náš doplatek 50 milionů.
    Pan Müller samozřejmě také potřebuje z něčeho zit, doufam, že i k němu zůstane peněženka pana Tykace stedra.
    Fotbal, který v posledních měsících předvádíme není zábavný a ani nepřináší výsledky. V jakém KPI Trpišovský plní? Zimu by měl zaplatit ze svého.

    • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

      jirkag5     před 9 dny 27.04.2024 21:59 |  
      14 13

      Vy jste opravdu nemocný člověk. Je mi vás líto .

      • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

        Ragnarok     před 9 dny 28.04.2024 11:53 |  
        6 9

        To je rád a Vaší lítosti si upřímně vážím. Nicméně Ván zároveň mohu sdělit, že se těším zatím báječnému zdraví a užívám si každou jeho minutu, ať už při návštěvách zápasů Slavie či Lipska, sledováním NBA, tréninku a závodů Ironman, lezením na čtyřtisícovky v Alpách, nebo jen válením na pláži čtením Houellebecqa, Hellera, Mailera (Duch děvky je skutečný skvost), Steinbecka a dalších. Největší radost mám z každého nového KOMu na Stravě, dneska dopoledne tam v Brdech a okolí zase nějaké naskákaly. Zdravím Vás a skutečně mne nemusíte litovat.

        • Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

          pcitron     před 6 dny 01.05.2024 14:19 |  
          0 0

          Četl jsi Podvolení?

  18. Re: Čeká Trpišovského osud Růžičky či Vrby? Kdysi to také byli velmi progresivní a žá

    lachpresak     před 8 dny 29.04.2024 08:03 |  
    6 2

    Nedá se než souhlasit. Pokud chceme top hráče tak musíme mít taky top management. To bohužel Bílek není.