Chance liga

Slovácko - Slavia 1:3

Po reprezentační pauze Slavia znovu naskočila do ligového rychlíku těžkým zápasem na půdě Slovácka. Zápas zvládla díky dvěma dalekonosným ranám Provoda a Jurečky ještě v první půli, kdy hrála se silným větrem v zádech. Za Slovácko v této části hry na 1:1 vyrovnával Vecheta, Definitivní tečku udělal opět Jurečka, který proměnil penaltu za faul Heči na Wallema. Dva gólové příspěvky pro slávistického inženýra znamenají vedení v tabulce střelců.

V obranné čtveřici se před Staňkem seřadili Douděra, Vlček, Ogbu a Zmrzlý, defenzivní střed utvořili Ševčík a Holeš, ofenzivu měli na starosti Provod, Wallem, Jurečka a Chytil. Pouze na lavičce začali Oscar a Zafeiris, kteří se z represrazů vrátili později.

Zápas začal náporem domácích, první větší šanci si připsal Hofman, který vyplaval před Staňkem po Havlíkově pasu z trestného kopu, ale hlavičkoval vedle. Slavia v tmavěmodrých dresech kontrovala kombinací Wallema se Zmrzlým, po jehož centru domácí odvraceli z malého vápna na první roh. Touto akcí se na pár minut aktivita přesunula na slávistické kopačky, ale za chvíli už byli hosté opět přikováni před své pokutové území. Ve 13. minutě začala akce u Staňka, míč se přes Douděru dostal k Ševčíkovi, po jeho kolmici pálil z dobré pozice Wallem nad branku. Ve 22. minutě pozdravil Staňka technickou střelou Havlík, jeho pokus skryl hostující gólman v pohodě do rukavic. Heča zaujal dlouhým výběhem a rybičkou, kterou odhlavičkoval míč před nabíhajícím Jurečkou. Zápas byl běhavý, soubojový a náročný, první poločas moc šancí nepřinášel, ale ve 29. minutě přišel blesk poněkud z čitého nebe. Douděra si dal s autovým vhazováním zleva hodně načas, poté poslal míč do běhu Provodovi, který se právě utrhl od bránícího Trávníka. Slávistický reprezentační záložník si nechal míč jednou skočit a parádní bombou trefil pravý horní roh domácí branky - 0:1! Domácí vyrovnali ve 40. minutě, když Staněk neudržel ránu Blahúta, dorážku Havlíka z úhlu dokázal gólman SKS ještě zpacifikovat, ale před Vechetou již byla prázdná branka - 1:1. Slávistům navíc dost zatrnulo, když byl po brance nějakou chvíli ošetřován Staněk, který jednu ze střel dostal přímo na obličej, ale za chvíli byl připraven do hry. Vyrovnaný stav nevydržel dlouho, Staněk s Vlčkem nastartovali na vlastní polovině Provoda, ten nabral rychlost, vyvezl míč na půlku soupeře, předal Jurečkovi a exslovácký kanonýr parádní střelou z dobrých třiceti metrů zaskočil Heču - 1:2. Do kabin se tak šlo za slávistického vedení. 

Druhá půle začala zostra. Nejprve pláchl po pravé straně Douděra, ale balón na Chytila u druhé tyče přes dvojblok Heča - Havlík nedostal. Na druhé straně promáchl v dobré pozici Reinberk. V 52. minutě předvedl parádní akci Chytil, oslovil Wallema, ten udělal kličku Hečovi a byl podražen. Rozhodčí Rouček nechal výhodu, protože se k míči blížil Jurečka, ale po té, co jeho rána skončila na tyči branky, do které se stihli vrátit dva hráči domácích, penaltu nenařídil. Do situace však vstoupil VAR, takže se penalta kopala a Jurečka si s ní poradil i přes to, že Heča směr jeho střely vystihl - 1:3. V 60. minutě se do dalšího útoku řítil Jurečka, nakonec míč zasekl a nabídl za vápno Ševčíkovi, jeho rána letěla vedle. Po hodině hry zareagoval trenér domácích a před jejich prvním rohovým kopem poslal do hry Sinyavského a Ciciliu. Vzápětí si prohlédl žlutou kartu Jurečka. Slovácko se s novými silami hnalo za snížením - po Sinyavského centru míč sklepl Cicilia a Vechetovu ránu vyrážel Staněk. Vzápětí se po rohu vyšrouboval na zadní tyči Daníček, ale hlavičkoval vedle. Za Slavii zkusil kontrovat Douděra, jeho střela byla sražena. Takřka vzápětí Trávník sestřelil Holeše, za což inkasoval žlutou kartu. následovalo další střídání domácích, do hry přišel rakouský útočník Kvasnica a jihokorejec Kim. Čtvrthodiny před koncem hrací doby sáhl do sestavy i trenér Trpišovský. Na hřiště vyběhli Oscar a Zafeiris, na lavičku usedli Ševčík a Jurečka, který dneškem převzal vedení v tabulce střelců. V 80. minutě Havlík oslovil v pokutovém území Kvasinu, jeho rána se odrazila od tyče. Slovácko s blížícím se závěrem utahovalo šrouby a chtělo snížit, slávisté měli šanci na brejku. Vlček na polovině hřiště vybojoval balón, posunul na Provoda, jeho nájezd zleva vychytal Heča. Zatímco si Daníček prohlížel žlutou kartu za faul, kterým v zárodku předchozí akce zastavil Holeše, dohrál v zápase Douděra, kterého nahradil Tomič. Karty se v závěru začaly množit, další inkasoval Reinberk za sestřelení Zmrzlého, za chvíli byl podobně ohodnocen zákrok Wallema na Havlíka i faul Kima právě na Wallema. Wallem a Chytil vzápětí měli odpracováno, do hry přišli Jurásek a Tijani. V samotném závěru už se ani přes pět nastavených minut nic nestalo a Slavia si tak do Prahy veze tři body za výhru 3:1. 

Trenér Slovácka Martin Svědík: Je to velká škoda, my jsme neodehráli špatný zápas, mělo to intenzitu i kvalitu. Tyhle zápasy rozhodují maličkosti a my jsme udělali triviální chyby, jako když jsme nechali vystřelil Provoda při prvním gólu. Zkušený tým, jako jsme my, by měl po vyrovnání poločas dohrát bez inkasování. Stejně tak při průniku Chytila jsme se měli chovat jinak. Pak jde i o to, že neproměníme své šance, místo toho trefíme tyčku. Ten druhý gól se určitě chytat dal, šlo to do ideální výšky. Hečovi to úplně vyčítat nebudu, ale právě v takovýchto zápasech musí gólman udělat něco navíc. Na jaře nám chybí lepší hra středové řady. jak směrem dopředu, tak dozadu, což třeba nebylo tak vidět dneska, ale v jiných zápasech ano. My nebýváme horší než soupeř, ale darujeme jim branky jako na podnose.

Trenér SK Slavia Jindřich Trpišovský: Zápas je tady vždycky složitý, dostali jsme se do vedení, ale nechali jsme si dát zbytečný vyrovnávací gól. Nasštěstí to kluci dvakrát skvěle trefili ze střední vzdálenosti. Musíme poděkovat i fanouškům, kteří za námi přijeli do takové vzdálenosti. O poločase jsme si vyčítali ten inkasovaný gól, v první půli jsme měli problémy s jejich kraji, oni ve druhé půli přidali soubojové vysoké útočníky a bylo to více o uskákání. Povedlo se nám eliminovat Havlíka, v první půli si na něj jako hlídací pes sednul Tomáš Holeš. Dá se říci, že jak hraje Havlík, tak hraje celé Slovácko. 

Hráč utkání Václav Jurečka: jsem rád, že se mi zadařilo, chtěli jsme si odsud odvézt tři body a to se nám podařilo. Na zápasy se Slováckem se soustředím stejně jako na jiné, ale holt se mi tady daří. Sezóna ještě není u konce, titul krále střelců je hezká věc, ale my máme letos jiný cíl. Věděli sjme, že to tady dneska bude těžké, ten výkon z naší strany po repre pauze nebyl ideální, ale pomohly nám šťastné góly. 

26 - Sobota 30. 03. 2024 18:00

Fortuna liga, 2023/2024
1 - 3
1 - 2
1.FC Slovácko
1.FC Slovácko

40. Vecheta

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

29. Lukáš Provod
44. Václav Jurečka
55. Václav Jurečka (pen)

Komentáře (240)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slovácko - Slavia

    hajnej     před 8 měsíci 30.03.2024 17:07 |  
    5 0

    Jedem na první flek!!!

    • Re: Slovácko - Slavia

      necich     před 8 měsíci 30.03.2024 17:45 |  
      2 1

      Do nich!!

  2. Re: Slovácko - Slavia

    pehacko     před 8 měsíci 30.03.2024 17:09 |  
    3 0

    Tak Holes v zaloze… to jsem zvedavej jak mu to tam pujde. V repre hral dobre, ale stopera.

  3. Tak kluci,

    Slávista 51     před 8 měsíci 30.03.2024 17:17 |  
    1 0

    do toho a ať to odsejpá !

    • Re: Tak kluci,

      Slávista 51     před 8 měsíci 30.03.2024 17:29 |  
      5 2

      A doufám, že Slavia bude hrát ve svých tradičních dresech.
      Nebo tomu brání jenom výmysl bafuňářů !

  4. Slovácko - Slavia

    Myšák     před 8 měsíci 30.03.2024 17:23 |  
    3 0

    Tak pánové, šavle hore, a ať se práší za kočárem!!! Sestava se mi moc líbí, hlavně aby to klukům sedlo.

  5. Re: Slovácko - Slavia

    jfunion     před 8 měsíci 30.03.2024 17:44 |  
    3 0

    Hoďte někdo stream prosím...předem dík :-)

    • Re: Slovácko - Slavia

      LukySKS     před 8 měsíci 30.03.2024 17:59 |  
      3 0

      se streamem je to čím dál větší problém, spousta dřiv dostupných stránek nejde spustit :(

  6. Re: Slovácko - Slavia

    sicilianbrno     před 8 měsíci 30.03.2024 17:46 |  
    5 0

    Tak nas slavistů je tu na stadionu docela dost, klasika, slovacko doma posledni dobou slabši, kež by to vydrželo i tento zapas, kor po domaci prohře plisně....zkusim byt optimista a řeknu 0:2 :-)

    • Re: Slovácko - Slavia

      lubi34     před 8 měsíci 30.03.2024 17:49 |  
      1 0

      Dal jsem do tipovačky goly Mojma a Matěj

  7. Re: Slovácko - Slavia

    LukySKS     před 8 měsíci 30.03.2024 17:53 |  
    3 0

    máte někdo stream?

  8. Re: Slovácko - Slavia

    fero2     před 8 měsíci 30.03.2024 17:56 |  
    2 0

    také se přímlouvám za strem.Díky

  9. Re: Slovácko - Slavia

    sicilianbrno     před 8 měsíci 30.03.2024 17:58 |  
    8 0

    Konečne nekdo dostal rozum a nasadil tmave dresy....

  10. Re: Slovácko - Slavia

    Marty2     před 8 měsíci 30.03.2024 18:26 |  
    2 0

    Zatím vyrovnanej zápas, snad je časem uběháme.

  11. Re: Slovácko - Slavia

    dm52     před 8 měsíci 30.03.2024 18:31 |  
    2 0

    Jak prosté.

  12. Re: Slovácko - Slavia

    johnynz     před 8 měsíci 30.03.2024 18:31 |  
    3 0

    To je frajer co?

  13. Re: Slovácko - Slavia

    Marty2     před 8 měsíci 30.03.2024 18:31 |  
    2 0

    Fotbalovej šperk :)))

  14. Re: Slovácko - Slavia

    Morb     před 8 měsíci 30.03.2024 18:31 |  
    3 0

    Jooo! Nevystřelíš, nedáš gol.

  15. Re: Slovácko - Slavia

    necich     před 8 měsíci 30.03.2024 18:32 |  
    2 0

    Je tam. :)

  16. Gól

    zeleznik2     před 8 měsíci 30.03.2024 18:32 |  
    2 0

    a je tam

  17. Re: Slovácko - Slavia

    Steevee     před 8 měsíci 30.03.2024 18:32 |  
    3 0

    Rumun Heča podržel!:-)

  18. !!!

    Sherudan     před 8 měsíci 30.03.2024 18:34 |  
    3 0

    Tak tohle bylo jedlý! :-)

  19. Re: Slovácko - Slavia 0:1 v prvním poločase

    Marty2     před 8 měsíci 30.03.2024 18:42 |  
    1 0

    To byla nedůslednost.

  20. Re: Slovácko - Slavia 0:1 v prvním poločase

    Harvey     před 8 měsíci 30.03.2024 18:43 |  
    5 30

    Výborná defenzivní práce od Jurečky :D To je fakt třetí liga ve všem kromě zakončení.

    • Re: Slovácko - Slavia 0:1 v prvním poločase

      necich     před 8 měsíci 30.03.2024 18:48 |  
      17 0

      Tomu se říká jak bejt za kašpara.. :)

      • Re: Slovácko - Slavia 0:1 v prvním poločase

        Harvey     před 8 měsíci 30.03.2024 18:56 |  
        2 29

        V čem? Doslova se potvrdilo, co jsem napsal. Je otázka, jestli je Jurečkovo zakončení natolik dobré, aby vyvážilo to, že máme na place o hráče méně.
        Je dost reálný scénář, že Jurečka bude na konci sezóny jediným hráčem z kádru, který si ze sezóny odnese trofej. Což by tak nějak hezky vykreslilo jeho přínos i oslabování mužstva.

        • Re: Slovácko - Slavia 0:1 v prvním poločase

          Arya     před 8 měsíci 30.03.2024 19:00 |  
          15 0

          Já nevím, asi koukám na jiného Jurečku...

        • Re: Slovácko - Slavia 0:1 v prvním poločase

          necich     před 8 měsíci 30.03.2024 19:03 |  
          16 0

          Mluviti stříbro, mlčeti zlato..:)

        • Re: Slovácko - Slavia 0:1 v prvním poločase

          mig52     před 8 měsíci 30.03.2024 22:54 |  
          3 3

          Brečíš sice dobře, ale na špatném hrobě. On se jaksi Jurečka do základu sám nenanominoval, že jo?!!! Tak pokud si chceš vylít zlost, obrať ji proti tomu, kdo má sestavu v kompetenci. Si psal, žes kopal druhou ligu či jakou, tak bys o tom mohl něco vědět.

          • Re: Slovácko - Slavia 0:1 v prvním poločase

            Arya     před 8 měsíci 31.03.2024 00:14 |  
            11 1

            Ještě celkem nedávno se tu pitchovalo, že nemáme útočníka, co dává goly. Teď se zase nadává, že náš útočník málo brání! To nevymyslíš

  21. Re: Slovácko - Slavia 0:1 v prvním poločase

    pehacko     před 8 měsíci 30.03.2024 18:43 |  
    10 2

    To byla slusna komedie… sevcik je uplne mimo a jasny mic nekopne do prdele

  22. Re: Slovácko - Slavia 0:1 v prvním poločase

    Miklos     před 8 měsíci 30.03.2024 18:44 |  
    3 0

    Jo jo :D taky jsem si takové half-voleje kopal jako děcko abych si připadal jako pan fotbalista. Ale že to tam pošle Provi jen tak v takto důležitém zápase. Pecka!

  23. Re: Slovácko - Slavia 0:1 v prvním poločase

    Marty2     před 8 měsíci 30.03.2024 18:46 |  
    9 0

    Teda góly z dálky od kluků moc nevidíme, nádherný střely.

  24. Re: Slovácko - Slavia

    zeleznik2     před 8 měsíci 30.03.2024 18:47 |  
    4 0

    Pan inženýr!!!

  25. Re: Slovácko - Slavia 1:1 v prvním poločase

    fero2     před 8 měsíci 30.03.2024 18:47 |  
    1 0

    Dá někdo jiný strem trnto nejde.Díky

  26. Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

    Steevee     před 8 měsíci 30.03.2024 18:48 |  
    9 0

    Heča se s rumunama rozešel evidentně ve zlým.

  27. Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

    Sherudan     před 8 měsíci 30.03.2024 18:49 |  
    1 0

    No... ještěže mají Heču.

  28. Re: Slovácko - Slavia 1:1 v prvním poločase

    Max1     před 8 měsíci 30.03.2024 18:49 |  
    3 22

    Přemýšlím co mi vadí víc, zda tyhle morálně nízké góly jako dal Vecheta nebo že je slaví jak při finále MS. Zrovna dneska na mě vyskočilo video jak někteří fotbalisté při zranění golmana raději zakopnou než by “dali do prázdný”.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:1 v prvním poločase

      Morb     před 8 měsíci 30.03.2024 18:51 |  
      8 2

      To snad ne, ne?

  29. Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

    yuta_watase01     před 8 měsíci 30.03.2024 18:51 |  
    15 4

    Teda mně se dneska náš výkon zatím vůbec nelíbí, je to pomalé, bez zápalu a hlavně defenziva není úplně pevná, hlavně ale hodně chybí Oscar, duo Holeš-Ševčík není úplně funkční dneska ...

    Ale ty góly byly výstavní, to se musí nechat ! :)))
    Jen to chce střílet častěji a ne se to snažit tahat až do kuchyně !)

    • Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

      vršek     před 8 měsíci 30.03.2024 19:03 |  
      6 3

      Naprostý souhlas. Naše hra ve středu hřiště absolutní chaos ....

      • Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

        kalex     před 8 měsíci 30.03.2024 22:25 |  
        1 0

        V tom případě staré ošlehané: pal to do pic.!

  30. Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

    LukeDo     před 8 měsíci 30.03.2024 18:51 |  
    16 0

    Tak 2 góly z dálky v jednom zápase jsme dali po hodně dlouhé době...časy Stocha, Stancia a Husbauera...jo to doba už...

  31. Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

    sicilianbrno     před 8 měsíci 30.03.2024 18:55 |  
    1 0

    Vidim, že ten vitr delal oboum tymum problemy. Většinou sme hrali 1 puli po větru a Provi i Venca toho naležitě využili...
    Škoda toho golu. Druha pule proti větru, tak uvidime.
    Pro ty co to sleduji v tv. Přišlo mě že ta Proviho střela nebyla ani rana ani tolik umistěná, pletu se nebo to byla spiš chyba špatneho postaveni Heči?
    A Vencova pumelice se nedala chytat? Dik z info :-)

    • Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

      Morb     před 8 měsíci 30.03.2024 19:00 |  
      2 0

      Provodovu ránu zhodnotit nedokážu, ale u tý Vencovo střely to Heča minul. Včas tam byl, možná mu to zaplavalo nebo to prostě jen netrefil. Sám jsem se divil, že to je gól.

      • Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

        Helmuth     před 8 měsíci 30.03.2024 19:03 |  
        2 4

        Ahoj, Provi asi chytat nešlo, Juracka - velka chyba Heči, vlastně si myslim, že i Staněk u golu nemá úplně čisté svědomí...

    • Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

      Matěj51     před 8 měsíci 30.03.2024 19:03 |  
      7 0

      Sedím nad zadní čárou. Heča byl 3 m před brankou a ten skoro volej za néj zapapadl obloučkem. O⁹


      Komentář byl uživatelem upraven (30.03.2024 19:04) . Zobrazit původní komentář

  32. Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

    Děda     před 8 měsíci 30.03.2024 18:56 |  
    1 0

    Začít hrát víc po zemi a trošičku víc běhat a bude to dobrý! :)

  33. Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

    vršek     před 8 měsíci 30.03.2024 19:01 |  
    4 5

    Jednoznačně je vidět jak námve středu hřiště chybí jeden zcele zásadní hráč _ Oscar!
    Aby nás Slovácko přehrávolo ve středu hřiště a i před vápnem je docela běs....
    Píšu to sem cca po třetí - bohužel Ševčík už není hráčem pro základní sestavu....myslím si, že jeho pohyb ve středu pole ovlivňuje hru jeho spoluhráčů - bylo tomu už v předchozích zápasech kdy hrál se Zafeirisem i s Oscarem - dnešní fotbal se bez důrazu a soubojů nedá hrát.
    A byl bych rád kdyby mi někdo vysvětlil kde vlastně hraje Wallem - je to opravdu tak dobrý hráč, aby se mohl pohybovat kde chce?
    Díky za nádherné střely Jurečky a Provoda.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

      Morb     před 8 měsíci 30.03.2024 19:05 |  
      6 2

      Mě hlavně vadí jedna věc, kterou u nás pozoruju už několikátou sezonu, takže to bude evidentně systémovej problém.

      Někdy, když má soupeřův hráč míč na středu hřiště a kolem něj nikdo není, tak mi přijde, že nikdo nemá určeno, kdo má proti němu vystoupit. Často se tak stává, že soupeř uběhne i 20 metrů středem hřiště až na hranici vápna, kde si může vybrat, co udělá. Vypadá to až komicky.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

      Děda     před 8 měsíci 30.03.2024 19:08 |  
      2 6

      Přesně tak, Wallem je sympaťák, ale je tam ( nejen dneska) nějak ztracenej a dlouhodobě mu asi něco bude chybět..

  34. Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

    cheero     před 8 měsíci 30.03.2024 19:06 |  
    2 1

    Můžu někoho poprosit o stream? 365 mi zmizela

  35. Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

    Orlik66     před 8 měsíci 30.03.2024 19:06 |  
    1 0

    Omlouvám se, ale z uveřejněných odkazů jsem se nedostal ke streamu, ale jen na stánky, kde jsem stream nenašel. Děkuji předem za radu.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

      LukySKS     před 8 měsíci 30.03.2024 19:07 |  
      1 0

      streamy na první půli šly skvěle, bohužel ted už nejdou :(

    • Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

      cheero     před 8 měsíci 30.03.2024 19:12 |  
      1 0

      Díky ti. jede

  36. Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

    cheero     před 8 měsíci 30.03.2024 19:07 |  
    1 0

    Dekuju

  37. Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

    fero2     před 8 měsíci 30.03.2024 19:08 |  
    2 0

    Je to tak ten strem nejde dík za nějaký jiný

  38. Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

    p!erreCORE     před 8 měsíci 30.03.2024 19:13 |  
    9 0

    Dva krásné góly jsme dali, jen co je pravda!

  39. Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

    Marty2     před 8 měsíci 30.03.2024 19:17 |  
    16 0

    Velká zásluha Mojmy, jak si to namířil do středu.

  40. To zas

    Sherudan     před 8 měsíci 30.03.2024 19:20 |  
    2 1

    bude pláč a skřípění zubů...

  41. Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

    martyni (přítel SN)     před 8 měsíci 30.03.2024 19:23 |  
    5 2

    Teď teda na Mojmu ještě jasnější penalta.

  42. Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

    Děda     před 8 měsíci 30.03.2024 19:40 |  
    24 0

    Staněk je brankář naprosto v pořádku.

  43. Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

    Marty2     před 8 měsíci 30.03.2024 19:42 |  
    12 2

    Si tek přemýšlím, v čem je Jindra Staněk jinej než Mandy nebo Koly. On je prostě v tom zápase mnohem víc vidět, nečeká jen na to, co bude muset řešit, ale často řeší aktivně sám.

  44. Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

    tomslavista     před 8 měsíci 30.03.2024 19:44 |  
    1 0

    Nechápu, proč tam nedáme Tijaniho, jeho výška tam teď chybí....

    • Re: Slovácko - Slavia 1:2 v prvním poločase

      zeleznik2     před 8 měsíci 30.03.2024 19:50 |  
      2 0

      Už je tam.

  45. Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

    zeleznik2     před 8 měsíci 30.03.2024 19:49 |  
    1 0

    Tak Wallem bez příštího zápasu..

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

      sicilianbrno     před 8 měsíci 31.03.2024 08:32 |  
      3 0

      Což je dobře, před duležitym zapasem v plzni...

  46. Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

    Mates204     před 8 měsíci 30.03.2024 19:50 |  
    6 0

    Proč si zavirováváte kompy streamy, když na sázkových jde koukat zadarmo, to nechápu?


    Komentář byl uživatelem upraven (30.03.2024 19:52) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

      Rosi     před 8 měsíci 30.03.2024 20:27 |  
      3 0

      Také už jsem nad tím kolikrát přemýšlel a myslím, že jedna z věcí je, že dotyčný buď nemá důvěru v sázkovou a nebo se vyloženě stráni hazardu a jeho rizik....což bych i chápal....další a teď snad nemluvím do větru a třeba mě někdo doplní nebo opraví...ale myslím, že tam byly i nějaké potíže pak, pokud chceš půjčku a nejsi dostatečně bonitní, tak jsi byl brán jako rizikový klient kdyz jsi byl v registru sázkovek, ale to jak říkám něco jsem zaslechl ale šlo to kolem velkou oklikou.....a to samé snad i pokud bereš dávky nějaké tak byl snad problem

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

        Pert     před 8 měsíci 30.03.2024 20:42 |  
        2 1

        Existuje registr vyloučených osob, kde se můžeš nechat zařadit sám, případně tam jsi zařazen nedobrovolně - třeba z pozice dlužníka, nebo příjemce sociálních dávek. Jinak riziko, že začneš hrát (kurzovky, online kasino atd.) samozřejmě vyloučit nejde a ve výsledku je to horší než zavirovaný počítač.

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

        Dennis     před 8 měsíci 30.03.2024 21:49 |  
        1 0

        Je to tak, není to úplně zásadní věc, ale banky k tomuhle přihlíží, a pokud na výpisu vidí pravidelné vyšší obnosy na účty sázkovek, tak k tomu přihlédnou při posouzení bonity budoucího dlužníka. Byl jsem u případů, kdy poskytnutí rizikového úvěru na tomto ztroskotalo a ty lidi, kteří o ten úvěr žádali, to nenesli úplně dobře...


        Komentář byl uživatelem upraven (30.03.2024 21:52) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

      sicilianbrno     před 8 měsíci 30.03.2024 21:33 |  
      3 0

      Zadarmo uplně ne, na tipsportu si musis vsadit alespon 10kc, ale das to treba na kurz 1,01 takze sem uz x let nemusel k tomu puvodnimu kilu nic přiadavat a temeř se mě neseká....

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

      pcitron     před 8 měsíci 30.03.2024 23:28 |  
      0 2

      Chtěl bych skončit s placením rudé O2, takže jsem dnes zkusil Fortuna TV. Naprostá katastrofa, video se ani nerozběhlo...

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

        Mates204     před 8 měsíci 31.03.2024 01:34 |  
        4 0

        S Fortunou žádnou zkušenost nemám, ale na Tipáči to běží vždycky bez problému, takže doporučuji.

        • Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

          dalislavista     před 8 měsíci 31.03.2024 15:14 |  
          0 0

          No a snad od toho nového tendru na práva už to od další sezóny na Tipsport u nebude.
          Ale je možné, že se nakonec nějak dohodnou a koupí práva od vítěze alespoň na něco.

  47. Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

    hiker42     před 8 měsíci 30.03.2024 19:54 |  
    20 2

    Igoh je celkem blázen.

  48. Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

    Steevee     před 8 měsíci 30.03.2024 19:56 |  
    28 0

    Kašlu na průběh, dílčí nedorazy a nějaká pihy na kráse. Dneska definitivně začínal boj o titul a my jsme naprosto klíčové utkání zvládli za tři body. To je všechno, co se počítá. Jako bonus rupla Plzeň, která je tak -11 a liga pro ni naprosto definitivně ztratila smysl. Tzn. že pokud doma nerupne s Fiorentinou tak, že bude po prvním zápase úplně bez šance, proti nám půjde s komplet lavičkou. Což nám výrazně přidává procenta na to, že už by se dala dohrát základní část bez ztráty bodu.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

      rakusan     před 8 měsíci 30.03.2024 20:14 |  
      12 0

      Přesně tak, důležitá ztráta plzně. Hlavně že už nebude repre pauza.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

      sicilianbrno     před 8 měsíci 30.03.2024 21:37 |  
      4 0

      Ještě bych přidal drobnost do budoucna, pokud plisen uděla ve dvojzapase s italama alespon bod, tak sme č.10 v koeficientu a pro přespřišti sezonu by měl mistr přimej postup do LM...tak jako motivace do budoucna :-)

  49. Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

    zeleznik2     před 8 měsíci 30.03.2024 19:59 |  
    7 0

    Hezký zápas, Jindra snad bude Ok. Škoda té jedné inkasované branky. Ale spokojenost,,-2 v Bubenči..

  50. Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

    pehacko     před 8 měsíci 30.03.2024 20:00 |  
    29 5

    Tak Ogbu je vazne nerizena strela a malem timhle silenym zákrokem nekoho zmrzacil a to ze trefil
    Naseho ho zachranilo od cervene karty a nas od penalty. Vazne pro me ted na jare jsou jeho vykony zklamani… jinak super vyhra a celkem dobra hra, na to, ze je to po repre pauze a kluci jsou ze srazu zpet chvilku.

    • Ogbu

      Bicanovský7     před 8 měsíci 30.03.2024 20:11 |  
      22 3

      Ogbu, zdá se, se pere sám se sebou... Je přemotivovaný a dělá zbytečné chyby... A bohužel, občas se zachová jako "šílenec"...

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

      honzam     před 8 měsíci 31.03.2024 10:52 |  
      4 0

      Za hodně podobný zákrok dostal červenou kartu v domácím zápase proti Dnipro-1. Tam to byl dokonce naprosto nic neřešící zákrok na půlce hřiště. Bohužel se evidentně nepoučil...

  51. Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

    cheero     před 8 měsíci 30.03.2024 20:02 |  
    15 0

    Děkuju klukům za tři body a místním hackerům za poskytnuté streamy.

  52. Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

    Pedro50     před 8 měsíci 30.03.2024 20:04 |  
    11 0

    V pohodě, zkušeně. Díky chlapci!

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

      Slávista 51     před 8 měsíci 30.03.2024 20:10 |  
      8 0

      A TAKHLE,
      až k titulu.

  53. díky

    Bicanovský7     před 8 měsíci 30.03.2024 20:07 |  
    16 0

    Nesmírně důležité vítězství- pochvalu zaslouži všichni!!!
    Díky, kluci!!!
    SKS!!!

  54. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    Hepi     před 8 měsíci 30.03.2024 20:10 |  
    20 0

    Super, velmi důležité vítězství na Slovácku. Pošetřili jsme Zafiho a hlavně Oscara, od Ševčíka jsem čekal víc. Jinak v závěru ten atak tuším Mihálika na Vlčka - nejdřív nohou a pak rukou - ten ho trefit do hlavy, tak z toho mohla být slušná zdravotní polízanice. Nechápu, proč se u nás tak často hraje bez respektu ke zdraví, bez mozku a zákeřně.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      urs (přítel SN)     před 8 měsíci 30.03.2024 20:22 |  
      8 4

      Nu, to ti vysvětlím. Sudí je zkrátka moc slabej. Úctu si od podobných hráčů těžko získá, když na sebe nechá křičet legendu a záprtka v jednom, pana Petrželu a podobně. Dělá jakoby nic a pak těm blbum v týmu zkrátka dojde, že si tam mohou dělat takřka vše, klidně někoho zákeřně zraní a je jim to v podstatě jedno. No respekt means no respekt.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      Papol     před 8 měsíci 30.03.2024 21:24 |  
      2 2

      Mihálik už před střídáním byl na lávce jak ujetý erbéčko

  55. Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

    Leksel     před 8 měsíci 30.03.2024 20:13 |  
    10 0

    Tak podle očekávání to lehkej zápas nebyl, ale zvládli jsme ho, dva krásný góly z dálky a po hezký útočný akci penalta kanonýra Jurečky. A teď fandím Budějicím!

  56. Super

    hajnej     před 8 měsíci 30.03.2024 20:14 |  
    7 0

    Super výhra! Krásný góly. Jak hrajeme se Slováckem, vždycky mi v hlavě naskočí básáň pana Plíhala:
    Jak propadl šohaj zlu
    tak to s ním šlo do hajzlu
    :-)

  57. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    johnynz     před 8 měsíci 30.03.2024 20:14 |  
    50 0

    Pro mistniho experta.. Venca Jurecka 69 zapasu za Slavii 41 golu, 10 asistenci .
    Dobias nedavno prones, ze jeden vstreleny gol znamena statisticky jeden bod, kdyz vezmeme, ze Venca jiste nehral plnej pocet minut, tak se da od oka rict, ze jenom tenhle jedinej borec nam zajisti z kazdyho zapasu bod, ale podle mistra Harveyho s nim hrajem v deseti. Dobry no..

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      weetek     před 8 měsíci 02.04.2024 13:29 |  
      1 3

      Ta klauniáda, co tu n adresu Jurečky předvádí Harvey, je o to paradoxnější, že jde o toho samého "experta", který tu extaticky trojčil nad každým dalším bezgólovým poločasem Tecla v době, kdy nám díky jeho jalovosti mizel loňský titul.

  58. Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

    Edenjejenjeden     před 8 měsíci 30.03.2024 20:15 |  
    17 2

    Nevím , jestli jste zaznamenali , jak si trenér Koubek postěžoval že jsou obětí repre pauzy (!!!). Kolik měla Plzen hráčů po reprezentacích popravdě nevím , ale zdaleka ne tolik kolik Slavia. proto je pochopitelné , že hra někdy trochu drhla , ale myslím si , že zápas jsme zvládli velmi dobře , já se tohohle zápasu teda hodně bál . Slovácko se na nás připravovalo 14 dní a už se někde potřebuje chytit , poháry ještě zdaleka nemá jisté.
    Jurečkovi jsem ty goly právě na Slovácku strašně přál , už jich má 15 , a myslím že lonských 20 golů letos překoná. A fakt u někdo na něj bude nadávat?
    Jinak , nevím jak vy , ale já mám od té doby , co máme v brance Stanka prostě pocit jistoty , už se neklepu při každým rohu soupeře , po delší době máme brankáře , kterej se nebojí vybíhat , a o zákrocích na čáře snad ani nemá cenu mluvit.

  59. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    zeleznik2     před 8 měsíci 30.03.2024 20:15 |  
    22 0

    Václav Jurečka letos již 15 zásahů, momentalně nejlepší střelec ligy i nejproduktivnější hráč.(15+4as)

  60. Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

    Edenjejenjeden     před 8 měsíci 30.03.2024 20:15 |  
    22 2

    Nevím , jestli jste zaznamenali , jak si trenér Koubek postěžoval že jsou obětí repre pauzy (!!!). Kolik měla Plzen hráčů po reprezentacích popravdě nevím , ale zdaleka ne tolik kolik Slavia. proto je pochopitelné , že hra někdy trochu drhla , ale myslím si , že zápas jsme zvládli velmi dobře , já se tohohle zápasu teda hodně bál . Slovácko se na nás připravovalo 14 dní a už se někde potřebuje chytit , poháry ještě zdaleka nemá jisté.
    Jurečkovi jsem ty goly právě na Slovácku strašně přál , už jich má 15 , a myslím že lonských 20 golů letos překoná. A fakt u někdo na něj bude nadávat?
    Jinak , nevím jak vy , ale já mám od té doby , co máme v brance Stanka prostě pocit jistoty , už se neklepu při každým rohu soupeře , po delší době máme brankáře , kterej se nebojí vybíhat , a o zákrocích na čáře snad ani nemá cenu mluvit.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

      Papol     před 8 měsíci 30.03.2024 21:22 |  
      5 8

      tak to šoupni ještě jednou

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

        Edenjejenjeden     před 8 měsíci 30.03.2024 21:37 |  
        3 3

        Přetížený server prostě tohle někdy dělá , že se příspěvek odešle bud dvakrát nebo vůbec. Nejsem zdaleka první ani poslední , komu se to stalo(ne) . za to nikdo z nás opravdu nemůže .


        Komentář byl uživatelem upraven (30.03.2024 21:37) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

          kalex     před 8 měsíci 30.03.2024 22:17 |  
          2 0

          Máš pravdu? Máš!

          • Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

            pehacko     před 8 měsíci 30.03.2024 22:45 |  
            1 2

            Jsem rad, ze se ti povedlo přežít to kritické setkani s pipem!!! Gratuluji!!!

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

      Narmer     před 8 měsíci 31.03.2024 10:19 |  
      5 4

      Četl jsi vůbec rozhovor s Koubkem nebo ti stačil titulek?
      Oni nemají tak širokej kádr a když jim vypadne Hranáč+Dweh+Chorý,tak jsou namydlený.

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

        Edenjejenjeden     před 8 měsíci 31.03.2024 10:47 |  
        5 4

        Ano četl , ale drtivá většina kádru zůstala doma a mohla trénovat , zatímco Slavii zbylo jen pár hráčů. Evidentně si nepochopil smysl mého příspěvku.

        • Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

          Narmer     před 8 měsíci 31.03.2024 13:21 |  
          5 4

          To je pro tebe tak těžký pochopit,že Plzeň nemá tak kvalitní a širokej kádr?

          • Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

            Edenjejenjeden     před 8 měsíci 31.03.2024 15:21 |  
            3 2

            A pro tebe je tak těžký pochopit , že přesně o tomhle nepíšu!!!

            • Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

              Narmer     před 8 měsíci 31.03.2024 15:32 |  
              4 3

              Atakuješ Koubka,že si postěžoval,že po repre srazu mu chyběli opory,ale nepíšeš o tom..)
              Debata s tebou jako vždy o ničem...

                • Re: Slovácko - Slavia 1:3 ve druhém poločase

                  Narmer     před 8 měsíci 31.03.2024 17:58 |  
                  2 2

                  Nejmenuji se jako tvůj kámoš Saša...)
                  Zdarec.

  61. Hezky Slovácko - Slavia 1:3

    Marbulinek     před 8 měsíci 30.03.2024 20:18 |  
    10 3

    Dnes jsem byl spokojený s výkonem všech hráčů. Napomohlo tomu, že Slovácko nebetonovalo a chtělo hrát fotbal. Trochu jsem měl obavu, že "tradičně" po repre-pauze budeme mít útlum, ale realizák to tentokrát dobře nastavil. Vlčák asi dnes opět potvrdil Trpišákovi, že na na post stopera má a to je pro finiš FL jenom dobře, aby měl Jindra širší možnost volby. Také jsem rád, že Šévovi konečně drží zdraví a přeji mu, aby to tak bylo stále po tom , co si vytrpěl.

    • Re: Hezky Slovácko - Slavia 1:3

      Papol     před 8 měsíci 30.03.2024 21:18 |  
      3 8

      Měl na to vždy, akorát ho Trpiš nestavěl. Je to výborný hráč a kam se ser....nějaký Tík či Netík

  62. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    PrahaSlavia     před 8 měsíci 30.03.2024 20:22 |  
    8 0

    Velka spokojenost, zlate 3 body, navic proti tymu, kde zřejmě budeme hrát nadstavbu, takze dulezite i pro sebevedomi. Opět vytváříme tlak na ty mistry sveta, takze zitra fandit Budějovicím a zustat v cele do konce!

  63. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    carevitchando     před 8 měsíci 30.03.2024 20:22 |  
    17 3

    Poctivě odmakané utkání, důležitá výhra, ale to je vlastně každá. Krásné góly Provoda a Jurečky! Skvěle zvládnuté utkání po reprepauze, v tom u mě klesl Koubek. Jeho pláč po zápase s LBC je neprofesionální.

  64. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    Mimoň     před 8 měsíci 30.03.2024 20:49 |  
    12 2

    Zaskocili jsme je podle všeho tím, že jsme byli zataženější než obvykle. Takticky jsme je převezli. Celkově to byl velmi dobrý výkon a pěkný fotbal. Gratuluji Jurečkovi k průběžnému vedení v tabulce střelců.

  65. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    SLAVIESTA     před 8 měsíci 30.03.2024 20:55 |  
    8 2

    Skvěle! Sparta pod tlakem! Když bůh dopustí i Budějovice spustí!

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      Slávista 51     před 8 měsíci 30.03.2024 21:01 |  
      2 0

      ŠTĚSTÍ
      přeje připraveným = ČB.

  66. Streamy

    Marty2     před 8 měsíci 30.03.2024 21:02 |  
    12 0

    Kdo chcete mít s hledáním streamů na nějakou dobu klid, tak si uložte web sportshub.stream. Tam jsou ke každému zápasu mraky odkazů, a nejen fotbal.

  67. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    voiceman (přítel SN)     před 8 měsíci 30.03.2024 21:02 |  
    19 2

    Hoši, dnes jen potlesk. Skvělá prace, výkon hodný mistra. Slovácko nebude nikdy jednoduchý soupeř, ale dnes to mělo hlavu a patu. Takhle jo. Díky!

  68. Jindra Stanek

    pehacko     před 8 měsíci 30.03.2024 21:26 |  
    38 1

    Z něho sel takovy klid… ja jsem za tuhle posilu rad cim dal tim vic! Dneska opet skvely, nechal si nakopat drzku, ale neuhnul. A o kdyz to nakonec skoncilo golem, predvedl dva skvele zakroky… za me je tohle ten rozdil co proti bolsevikum potrebujeme a nakonec rozhodne!

    • Re: Jindra Stanek

      pipe1980     před 8 měsíci 30.03.2024 22:53 |  
      7 6

      Já o moc hráčích mimo Slavii v lize přehled nemám. Ale o Staňkovi jsem věděl že bude dobrej, protože jsem v průběhu let viděl mockrát, že plzen hrála úplně strasně, ale vyhrala protože měla v bráně Staňka On je fakt jako Ondra Kolář před tím pokusem o vraždu. A on je za tím skvělej. On fakt pokaždý chytí něco navíc. Ten Mandous už se nemůže v životě do tý brány dostat.

      • Re: Jindra Stanek

        Narmer     před 8 měsíci 31.03.2024 10:21 |  
        2 6

        Kolář dělal nesmysly už před odvetou v Glasgow...

  69. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    Dennis     před 8 měsíci 30.03.2024 21:41 |  
    24 0

    Přiznám se, že z dnešního zápasu jsem měl velké obavy a považoval jsem ho za nejtěžší zkoušku ze zbývajících zápasů základní části. Oni se na nás doma vždycky hrozně vyhecují a měli dva týdny přípravy speciálně na nás, Zápas v Plzni bude pochopitelně taky těžký, ale na ten si myslím, že se lépe připravíme, protože mu nebude předcházet reprezentační pauza. A taky doufám, že Plzeň upřednostní zápasy s Fiorentinou.

    Tři body ze Slovácka jsou skvělá práce, hrát umíme i líp, měli jsme trochu štěstí, že jsme dali dva góly z dálky, což vlastně ani nebyly klasické šance, ale protože gólů z dálky celkově moc nedáváme, tak je dobře, že to dnes přišlo a padlo to tam. Venca má tu střelu takovou jedovatou, ten míč pak trochu plave a mění výšku. Už to párkrát takhle kopnul. Provod to trefil fantasticky. Penalta byla úplně jasná, vůbec nechápu, co tam tak dlouho řešili. Přišlo mi pak, že Chytila tam obránci Slovácka jednou taky přidrželi rukama ve vápně takovým způsobem, že normálně by se pískal faul, ale nedali k tomu bohužel ani opakovačku.

    A ještě jedna věc. Chtěl jsem to napsat už pár dní zpátky během reprepauzy, ale teď je ten scénář ještě blíž. Venca Jurečka podle mě bude zase nejlepším střelcem ligy. Šulc už tolik gólů nedá, oproti Chytilovi má Venca výhodu, že kope i penalty. Jsem zvědavý, jak bude Hašek vysvětlovat, že místo v tu dobu aktuálně dvojnásobného nejlepšího střelce ligy bere na Euro Hložka nebo Kuchtu.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      pehacko     před 8 měsíci 30.03.2024 21:45 |  
      13 9

      Nominace a stavení vložka byla jedna z podmínek aby tu praci dostal… takze nic vysvetlovat nebude. Med mrdky ho za strikani spermatu nad ultra mega botoxovym talentem podrzi a pridrzi

  70. :-)

    ehad     před 8 měsíci 30.03.2024 22:03 |  
    16 1

    tvl, stejne me bavi ty nase medialni mrdky ... ispart pise "Heca daroval 2 goly ... " .... :-D :-D

    • Re: :-)

      vršek     před 8 měsíci 31.03.2024 08:42 |  
      11 3

      Dát takový gól jako Provod, je Birmančevič označen za světovou hvězdu---- no, sparta...

      • Re: :-)

        ehad     před 8 měsíci 31.03.2024 19:04 |  
        1 0

        Uz to opravili, ale puvodni titulek byl "Birmancevic se stestim prostrelil Janacka" :-) :-)

  71. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    japhy     před 8 měsíci 30.03.2024 22:24 |  
    24 1

    Za mě stále pokračujeme v play-off módu, kdy nutně nemusíme mít za každou cenu 80% držení míče. Naprosto v pořádku.
    Mojma - prostě poklad, penalta jde skoro za ním, z ničeho udělal parádní přečíslení. Plus hafo jiný práce vepředu. Ještě na něj myslím byla neodpískaná penalta za držení.
    Jurečka - klasika, pár gólů, ale jinak nezaujme. Tak jsem se na něj zaměřil a ten frajer toho vážně dost odmaká. Má hlavy, hodně se nabízí, dost toho odtahá dozadu a když má k tomu ještě tolik gólů, není o čem. OK, teď ho před gólem někdo vykoupal u lajny jeslema, ale to se prostě stává. Byl, kde být měl, jen protihráč šikovnější.
    Douděra - zřejmě má v prdeli klíček, jinak nevím :) Je nahoře.
    Obrana v klidu, řekl bych.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      mig52     před 8 měsíci 30.03.2024 23:05 |  
      21 2

      Navíc, při vší úctě, Václav není křídlo či krajní záložník. On je prostě hroťák, ale tam může hrát jen jeden, takže kromě jiného musí honit mlaďochy u podélné lajny. :))) Tím větší obdiv, jak se prosazuje v bodování. A že je získává i z penalt? Si dobře pamatuji dobu, kdy jsme z nich nebyli schopni dát gól!!

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 měsíci 31.03.2024 07:50 |  
        6 0

        Ja jeste pamatuju federalni ligu, kdy Peter Dubovsky (budiz mu zeme lehka) paradni to hrac, vyfoukl korunu strelcu nasemu Pajosovi Kukovi tim, ze temer polovinu golu dal prave z penalt. To jen tak pro zajimavost a doklad toho, ze goly z penalt se pocitaji stejne jako ze hry :D

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        rakusan     před 8 měsíci 31.03.2024 11:01 |  
        4 1

        Přesně tak. Na hrotu máme fantastického Mojmu a na podhrotu, kde hraje také dobře zase velmi solidního Proviho. Takže Jurda hraje tam, kde je zrovna místo, tedy často na křídle a je skvělej, že to takto zvládá.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      Hesmir (přítel SN)     před 8 měsíci 31.03.2024 11:52 |  
      6 0

      Dozadu tahá na hroťáka až neskutečně. Jednu situaci včera musel vidět uplně každý, když jedno naše zakončení skončilo u Heči, rychlá rozehrávka a na out/ roh hráče Slovácka odbránil Jurečka, když byl chvíli předtím ve vápně soupeře. Nedělá kudrlinky, je efektivní.

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        japhy     před 8 měsíci 31.03.2024 22:57 |  
        1 0

        Přesně si tu situaci vybavuju.

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        PetCC     před 8 měsíci 01.04.2024 11:55 |  
        1 0

        Přesně tak, on nemá extra obrané zákroky, ale perfektně okamžitě přepne do obrany a skvěle vykrývá prostory.
        Tím zásadně snižuje šance soupeře přejít do protiútoku.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      Miklos     před 8 měsíci 31.03.2024 14:13 |  
      3 0

      Jurečkovi bych se omluvil za přehnanou kritiku. Hraje teď hodně efektivně.

  72. Slovácko-Slavia

    voiceman (přítel SN)     před 8 měsíci 30.03.2024 22:43 |  
    34 1

    Ještě zmíním 2 pointy z dnešního duelu. Famózní Mojmírův tah na bránu před penaltovým zákrokem a naprosto nepochopitelné, proč takhle jasnou penaltu je třeba řešit přes VAR. To snad musel vidět i slepec z rychliku.

    • Re: Slovácko-Slavia

      pehacko     před 8 měsíci 30.03.2024 22:49 |  
      10 17

      Kdyz on Roucek od derby piska uz podle noticek, takze proste bude v techto situacích delat slepeho. Ani nevidel drzeni Mojmira… a bude hur. Dalsi potencionalni skvely sudi ve sparech rude cerniprdelnicke mafie.

    • Re: Slovácko-Slavia

      ehad     před 8 měsíci 30.03.2024 22:56 |  
      12 10

      ja teda mam celkem pochopeni pro rozhodciho, ktery nechce piskat penaltu za kazdej pad utocnika ve vapne .... tohle posoudit primo na hristi je fakt tezky ...

      za me dobre posouzeno, VAR spravne zasahl ....

      • Re: Slovácko-Slavia

        Radek097 (přítel SN)     před 8 měsíci 30.03.2024 23:26 |  
        20 1

        Promiň, ale to co píšeš je hovadina. Rouček byl dobře postavený k dané situaci. Měl jí odpískat, protože od toho rozhodčí je na hřišti. Pokud by se zmýlil, má ho VAR opravit. Je špatně, aby se hlavní rozhodčí alibisticky schovával za VAR, který to má rozhodovat.
        Ale toto není jen problém dnešního rozhodčího. Spousta rozhodčích se schovává za VAR a to je za mne strašně špatně. Věřím tomu, že kdyby to bylo mimo vápno, tak to odpíská. Ale když to bylo uvnitř vápna, tak tu zodpovědnost přenechal na ''druhého''.
        Pro fotbal je jedině dobře, že existuje VAR. Jen se s ním neumí správně zacházet.

      • Re: Slovácko-Slavia

        voiceman (přítel SN)     před 8 měsíci 30.03.2024 23:28 |  
        19 3

        Jako jo, ale tohle přece byla penalta úplně na první dobrou, ne? Ta komedie s VAR je za mě jasná chyba rozhodčího, kterej neumí posoudit očividnej a nespornej faul ve vápně. To, že to pak inženýr nacpe do tyče, je přece úplně jedno. Jako pardon, ale ten, kdo neviděl faul v reálu, je, sorry, ale normálni trubka nebo pseudospravedlivec. Jako na takhle jasný věci kurva nepotřebuju VAR, ne? Prostě to je faul! Jasnej, zjevnej. Jako k tomuhle potřebuju VAR? Na co?

        • Re: Slovácko-Slavia

          ehad     před 8 měsíci 30.03.2024 23:55 |  
          5 3

          ja bohuzel nemohl koukat ani na prenos, takze to tezko posoudim ... asi bych v primem prenosu taky rval, at se piska penalta ... ale byt v pozici rozhodciho, tak fakt nevim .... z opakovacky to na penaltu je jasny jen z jednoho uhlu, aspon dle meho ... mozna ze dvou ... jako fakt jasny, ale z ostatnich zaberu to videt neni ... takze pokud to na plose nevidel z dobreho uhlu, tak chapu, ze to nepisknul rovnou ... tak to teda vidim ja ...

        • Re: Slovácko-Slavia

          mashed1892     před 8 měsíci 31.03.2024 08:05 |  
          11 0

          Já si zas myslím, že to udělal rozhodčí dobře. Pokud si nebyl jistej, nechal pokračovat a pak přezkoumal. Co kdyby to nebyla penalta (nebylo to ze všech úhlů jasný)? Var to odvolá, odkop od brány a jedeme dál.. Takhle mohl inženýr místo tyčky dát gól a penaltu bysme neřešili.

          • Re: Slovácko-Slavia

            sicilianbrno     před 8 měsíci 31.03.2024 08:26 |  
            3 0

            Tak on by ji rozhodči nepiskl hned, ale až po dohrani našeho hrače...ale rozhodči Roucek je znam tim, že nepiska každé spadnuti hrače na zem, tudiž v kontextu jeho nastaveného metru asi spravné rozhodnuti..ano spoleha se hodně na VAR, je otazka, kdyby VAR nebyl, jestli by ji piskl :-)

    • Re: Slovácko-Slavia

      Jikom33     před 8 měsíci 02.04.2024 09:30 |  
      1 2

      Rouček je chválen za to, že nepíská každej kontakt. Podle mě ale nepíská všechno nikoliv kvůli plynulosti hry, ale kvůli tomu, že je to prostě alibista. Ta penalta to krásně ukázala. Čuměl na to z pár metrů, ničím zakrytej výhled, a on raději nepískne a spoléhá na VAR.

      Pro mě je nepochopitelný, jak ho třeba v médiích chválí. Je to stejné jako ten blb Černý. Loni se o něm psalo, jak kdyby to byl nejlepší rozhodčí na světě, nechávali ho několikrát pískat derby. A přitom je to arogantní hovádko, co už má na triku tolik hrubých chyb, co mnozí jiní nenasbírají za celou kariéru.

  73. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    IJS     před 8 měsíci 30.03.2024 23:04 |  
    32 0

    Hodně, hodně důležité 3 body! Docela pěkný zápas, ve kterém nám tentokrát přálo štěstí, což se už dlouho nestalo! Po odchodu Stancia tady "brečíme" že nemáme střelce ze střední a delší vzdálenosti a najednou dáme 2 expresní góly ze 30-ti metrů! Trochu pomohl vítr, trochu klika, ale platí! Překvapilo mně že nehrál Zima a pro Vlčka nebyla levá strana ideální post, ale nezklamal. Kdo mě ale zklamal byl Ogbu. Ne snad svým výkonem, ale v závěru zápasu měl takový kung-fu zákrok, kdy trefil Zmrzlého do hlavy a kdy to nebyl Ondra Zmrzlý, ale soupeř, tak se kope penalta a Ogbu dostane redku!! Tohle musí mít pod kontrolou! Přitom to šlo vyřešit jinak a bezpečně!

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      Wulfstan (přítel SN)     před 8 měsíci 31.03.2024 08:01 |  
      4 5

      Jen bych doplnil, že těm gólům kromě větru a kliky pomohl i Heča. To je docela komický brankář. :-)

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        necich     před 8 měsíci 31.03.2024 08:22 |  
        5 1

        Není, podívej se na Macíka nebo jak se jmenuje golman Olomouce. Prostě fotbal je o chybách a každá taková chyba je lidská..:)

        • Re: Slovácko - Slavia 1:3

          Wulfstan (přítel SN)     před 8 měsíci 31.03.2024 08:42 |  
          8 0

          Tak Macíkův kiks je jinej level, ale myslím, že třeba ten Jurečkuv gól by Staněk chytil.

          • Re: Slovácko - Slavia 1:3

            mig52     před 8 měsíci 31.03.2024 09:02 |  
            6 1

            To určitě. Tam si Heča zdříml, byla to sice dobře trefená prudká střela, ale z větší vzdálenosti a jak říkal Svědík, pro gólmana měla ideální výšku.

          • Re: Slovácko - Slavia 1:3

            necich     před 8 měsíci 31.03.2024 12:00 |  
            4 0

            Tak Jindra je také v současné době nejlepší golman Česka...

          • Re: Slovácko - Slavia 1:3

            Hesmir (přítel SN)     před 8 měsíci 31.03.2024 12:02 |  
            2 0

            Wulfe, nebudeme přece repre jedničku srovnávat s průměrným ligovým golmanem. Naši střelci si musí poradit s Jindrou už max na tréninku :))

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        mig52     před 8 měsíci 31.03.2024 08:58 |  
        14 1

        Myslím, že na první gól moc šancí neměl, to byl parádní "kubín". Tak jsme říkali střelám, které měly parabolickou dráhu. Nad gólmanem kulminační bod a pak šup dolů pod břevno. Takové rány se chytají hůř, než přímky směřující pod horní tyč, protože do takové šáhneš prackou a vytĕsníš ji nad bránu. Na kubíny nedosáhneš, tam tě balón přeletí. K tomu větru. Já byl napravo od našeho kotle za brankou a v průběhu 1.poločasu jsem viděl, že praporky vlajou často směrem k nám, tak jsem měl zato, že hrajeme naopak proti větru. Ale asi se občas vítr točil. Ta střela tomu nasvědčovala. Je vidět, že je Provod inteligentní člověk a umí si vyhodnotit a počítat i povětrnostními vlivy.:-)

        • Re: Slovácko - Slavia 1:3

          wimpy     před 8 měsíci 31.03.2024 14:00 |  
          1 1

          Zarazilo mě, že se ani nepokusil.

  74. Body na titul

    Mike     před 8 měsíci 31.03.2024 00:53 |  
    14 0

    Letos se může stát, že získáme rekordních 90 bodů, prohrajeme pouze jednou v celé sezoně a stejně nezískáme titul. Takže bychom podali výsledkově náš nejlepší výkon v lize od té doby, co se hraje nadstavba /nebo 34 kol v době Covidu -19/ a stejně bychom nebrali titul. Pro zajímavost nutný počet bodů na titul / pokud to vezmu, že je nutno mít alespoň o bod více, než druhý tým v tabulce- nechce se mi hledat pořadí po základní části- vyjma poslední sezony, kdy si to pamatuji. Takže 79,77,75,77 a 78. To by bylo dost neuvěřitelné, kdyby na titul nestačilo těch 90 bodů.

    • HONBA ZA REKORDAMA,

      Slávista 51     před 8 měsíci 31.03.2024 07:19 |  
      2 5

      není potřebná.
      Přednost má titul !

  75. Zážitek

    mig52     před 8 měsíci 31.03.2024 07:24 |  
    56 1

    Tak jsem po delším čase viděl Slavii naživo, Nádhera. Obdarován důležitým vítězstvím, krásnými góly, plnými sektory pro hosty i dalšími Slávisty rozesetými po stadionu. Na Slovácku i Zlíně je tolerují. Vstupenku do zmíněného Zlína jsem musel na odložený zápas oželet kvůli zdravotní komplikaci v rodině, takže včera byl i tímto můj zážitek umocnĕn. A protože nic není absolutní, dvou kanĕk jsem si nemohl nevšimnout, což mohlo být možná problémem mým. Kotel hnal naše hráče celý zápas, jen nechápu, proč při čtení sestav ocejchoval každého hráče domácích čurákem. Toto bych nechal odpadům za řekou. Myslím, že tradiční slovácká pohostinnost si to nezasloužila. A pak ten chorál o bídě- kurvĕ, opakovaný 100x po sobě, také nemusím. Ale jak píšu, to je asi můj problém. Závěrem, ogaři vydržet, ten titul nemusí být scifi.

    • Re: Zážitek

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 měsíci 31.03.2024 08:02 |  
      39 1

      Ja vseobecne nemam rad bezduvodne vulgarity - navic myslim, ze Slovácko k nam bylo vzdy ferove.

      • Re: Zážitek

        pcitron     před 8 měsíci 31.03.2024 12:21 |  
        8 0

        Tak to bych rozhodně neřekl, práve naopak, většinou se nás snaží dost pokopat. 2018 nebo 2019 předvedli proti nám nechutnou řež, a včera se Rainberg a Daníček chovali také jako magoři.

        • Re: Zážitek

          dalislavista     před 8 měsíci 31.03.2024 14:25 |  
          12 2

          V každém případě jim slouží ke cti, že hrají proti nám i proti bídě.
          Jiné kluby se proti nám můžou přetrhnout, ale proti bídě jsou poslušní, hodní kluci (Ostrava, Hradec atd).
          Slovácko i často bere bídě body.

        • Re: Zážitek

          mig52     před 8 měsíci 31.03.2024 14:58 |  
          1 3

          Když se budeš šťourat v jednotlivostech, tak zjistíš, že v našem týmu nejsou také všichni Dušínové, v jiných týmech nemluvě. Co takový Wisner, či jak se píše a řady jiných? Nechce se mi je vypisovat. Slovácko hraje důrazně, ale žádný zákeřný extrém.

    • Re: Zážitek

      SLAVIESTA     před 8 měsíci 31.03.2024 11:28 |  
      28 4

      Vylízaný mozek, zůstane vylízaným mozkem i když si říká Slávista, S tím nic nenaděláš. Hovada ve slávistických barvách se mi taky nelíbí.

    • Re: Zážitek

      wimpy     před 8 měsíci 31.03.2024 11:38 |  
      4 2

      a) To se děje při každém výjezdu, nemá to s pohostiností Slovácka nic společného.
      b) Z nějakého důvodu se mezi ultras bere jako pozitivní, když se chorál jede hodně dlouhou dobu v kuse.

      Obě věci pouze konstatuji, neobhajuji.

      • Re: Zážitek

        mig52     před 8 měsíci 31.03.2024 14:52 |  
        7 1

        S bodem a) samozřejmě souhlas, to jen, že jako starochovi to přišlo líto, vím, že na to fans nehledí. Asi jsem to neměl zmiňovat. b) nevím, jak to vnímají ultras, ale pro normální "palici" je to ubíjející, únavné, když opomenu, že bída mi nestojí za to, abych jí věnoval tolik drahého času. Je to také tím, že jsem příznivcem šťavnatĕjších chorálů.

        • Re: Zážitek

          wimpy     před 8 měsíci 31.03.2024 15:34 |  
          12 0

          Taky bych si uměl představit kultivovanější fanouškovskou kulturu, ale beru to, jak to je.

          No a k tomu dlouhému chorálování, mně na tom nejvíc vadí, že se neraguje na hru. Furt mám zažitý, že od toho tam fanoušek primárně je.

    • Re: Zážitek

      obiwan     před 8 měsíci 31.03.2024 14:57 |  
      13 1

      Já ten chorál nesnáším, jednak kvůli vulgarismům a druhak i proto, že není pravdivý...my fakt nejsme vládci Prahy...

  76. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    o5aradecek     před 8 měsíci 31.03.2024 09:06 |  
    6 3

    Slovácko byl podle mě nejtěžší zápas do konce základní části. Výborně Slavia! Dneska by se měl pochlapit Jirka Lerch a bude dobře. :-)

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      benny231     před 8 měsíci 31.03.2024 09:18 |  
      13 1

      Určitě to byl těžký soupeř, ale je tam i Plzeň venku. To taky nebude lehké.

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        o5aradecek     před 8 měsíci 31.03.2024 09:46 |  
        1 4

        Nebude. Ale budou mít mezi zápasy s Fiorentinou, a už jim dochází pára.

        • Re: Slovácko - Slavia 1:3

          Slávista 51     před 8 měsíci 31.03.2024 10:01 |  
          3 0

          NEPŘECHVÁLIT

          • Re: Slovácko - Slavia 1:3

            Slávista 51     před 8 měsíci 31.03.2024 10:01 |  
            5 0

            Nepodcenit

        • Re: Slovácko - Slavia 1:3

          vlk30 (přítel SN)     před 8 měsíci 31.03.2024 10:07 |  
          8 0

          Nesmysl nehrál jim Chorý atd. Na tohle bych vůbec nespolehal.

  77. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    lassiter     před 8 měsíci 31.03.2024 09:21 |  
    20 0

    Důležitý tři body, líbil se mi Provod s Vlčkem, zajímavý byl i Matěj Jurásek, který byl evidentně trochu naštvaný, že dostal jen dvě minuty, tak se to v nich snažil strhnout, až jsem se přistih že ne něj křičím, ať zastaví, když sprintem běžel v 90. minutě rozehrát roh :-) S Bohemkou ho čekám v základu i vzhledem k Wallemovi, který dostal čtvrtou žlutou.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      lantsmit     před 8 měsíci 31.03.2024 09:34 |  
      3 29

      Vlček včera dozadu velké problémy. Potvrdil, že pro naši hru to není stoper ve čtyřce, ale jen do trojky. Což se s nim taky úspěšně hrálo celý podzim. Tam vynikne jeho přínos ofenzivě a trochu se zakryjí nedostatky při bránění. Ostatně proto chtěl hrát JiT tu trojku i včera. Ale Zimova nemoc tomu vystavila stopku. Při preferenci čtyřky vzadu poroste Vlček na pozici krajního beka. Tam má největší budoucnost.

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        CyWilly     před 8 měsíci 31.03.2024 12:52 |  
        8 1

        Teda nejsem si jist, jestli jsme koukali na stejný zápas. Můžeš nějak blíž specifikovat to "měl velké problémy"? Nějakou konkrétní situaci?

        • Re: Slovácko - Slavia 1:3

          lantsmit     před 8 měsíci 31.03.2024 13:52 |  
          3 8

          Jestli tak nevnímáš jeho chování při inkasovaném gólu a před tyčkou, kdy se dokonce spoluhráčům viditelně omlouval, tak ti ty další tři situace v čase hledat nebudu.

          • Re: Slovácko - Slavia 1:3

            obiwan     před 8 měsíci 31.03.2024 15:07 |  
            2 1

            To jak stál a nenakopl míč předtím, než do něj kopl hráč Slovácka, to jsem nepochopil...

          • Re: Slovácko - Slavia 1:3

            vršek     před 8 měsíci 01.04.2024 09:55 |  
            2 0

            Včera jsem viděl ještě jednou cca 70 minut zápasu. S kamarádem jsme řešili v sobotu právě Vlčka a jeho výkon. Máte pravdu v tom, že v první půli tam byly cca tři situace kdy více či méně chyboval, ale oproti tomu v podstatě po celých těch 70 minut vždy dobře a docela s přehledem... já měl větší problém s naší zálohou při bránění středu. No, chyby větší či menší udělá každý...
            A k tomu gólu - byl to Ševčík, který nezareagoval včas a byl to "jeho" hráč, který vrátil míč před bránu.
            Zřejmě i Vlček reagoval později než měl a výsledkem byl gól do "prázdný"... Staněk opět výborný...

            • Re: Slovácko - Slavia 1:3

              lantsmit     před 8 měsíci 01.04.2024 14:40 |  
              0 2

              Nic takovýho jako “jehoˇ hráč ve filozofii JiT neexistuje. Ševčík se zachoval jako herní záložník, stejně jako se předtím zachoval jako hroťák (a nikoli jako bek) Jurečka. Jedinej, kdo se nezachoval, jak se od jeho pozice (obránce) očekává, byl Vlček. Pokud měl tři situace už v první půli, tak ve druhý měl minimálně stejnej počet. To už je na jeden zápas od stopera v titulovém zápase moc.

              • Re: Slovácko - Slavia 1:3

                CyWilly     před 8 měsíci 03.04.2024 16:23 |  
                1 0

                Jako sorry, ale větou "Nic takovýho jako “jehoˇ hráč ve filozofii JiT neexistuje." jsi jenom prokázal, že fotbalu fakt nerozumíš. Že má Trpiš ve velké oblibě praktikovat osobní obranu, a to celoplošně, jsi si nevšiml?


                Komentář byl uživatelem upraven (03.04.2024 16:24) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Slovácko - Slavia 1:3

                  lantsmit     před 8 měsíci 03.04.2024 17:22 |  
                  0 1

                  Myšleno to bylo tak, že když ten systém “jeho hráč” v konkrétní situaci nevyjde, tak musí mít každej hráč snahu bez jakejchkoli spekulací, že to vyřeší někdo jinej, vyřešit to sám. Slova JiT: “nespekulujte, nespoléhejte jeden na druhýho, jděte do toho naplno, i když tam nakonec budete třeba ve dvou.” Přesně proti tomuhle pravidlu se provinil Vlček při inkasovaným gólu, když spekuloval a dával nesmyslně přednost obecně měkkýmu Ševčíkovi.

          • Re: Slovácko - Slavia 1:3

            CyWilly     před 8 měsíci 03.04.2024 16:21 |  
            1 0

            Tak samozřejmě to nebylo bez chyby. Ale fuckovat ho takovým způsobem jako ty je prostě jenom smutné. Bláboly o tom, jestli se hodí do čtyřky nebo do trojky ani nebudu komentovat, to bych se ti musel fakt vysmát.

            • Re: Slovácko - Slavia 1:3

              lantsmit     před 8 měsíci 03.04.2024 17:27 |  
              0 2

              Vysmívat se můžeš.. nejen mě, ale taky JiT, protože to tak dlouhodobě ve velkejch zápasech bude. Pokud nebudeme zdravotně rozsypaný, jako jsme teď byli třeba na pozici šest, kde proto nouzově zaskakoval Holeš. Čili ve čtyřce stopeři Holeš - Zima s první alternací Ogbu a časem Chaloupek. Ve trojce, kterou budeme hrát spíš mimořádně bude tím třetím Vlček rovnocenně s Ogbuem. Primární a já doufám, že neotřesitelnou pozicí Vlčka, bude krajní bek ve čtyřce.

  78. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    vlk30 (přítel SN)     před 8 měsíci 31.03.2024 10:06 |  
    5 3

    Abych pravdu řekl čekal jsem to o něco těžší, kor p tom vyrovnání naštěstí pěkně goly z větší vzdálenosti nám pomohli. Vylosovani je ještě dost náročné. Jinak očekávám docela slušný souboj v zákulisí. Ať si to každý přebere jak chce :-)

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      donford     před 8 měsíci 31.03.2024 11:41 |  
      4 8

      Tak nevím, zda nejsem už příliš výsledkově nenažraný, ale čekal jsem předem naše jasné vítězství. Přišlo, za velké pomoci Heči, ale také dík dalekonosným trefám Provoda a Jurečky. Bylo moc dobře, že trenér nechal odpočinout Oscara i Zafeirise. Budou se nám oba kluci dál moc hodit. Trochu jsem nechápal rozpaky rozhodčího před nařízením pokutového kopu za faul na Wallema. Z opakovačky bylo vidět, že to viděl jak na talíři. Přesto si ani jako bývalý brankář nebyl jist a šel k obrazovce.

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        kalex     před 8 měsíci 31.03.2024 14:36 |  
        2 0

        No takto, většina normálních fanoušků Slovácka se bálo pětky.

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        mig52     před 8 měsíci 31.03.2024 14:40 |  
        4 1

        Nezdál se vám Zafeiris dost nabušený? Že by chodil do posilovny s Holešem? :-)


        Komentář byl uživatelem upraven (31.03.2024 14:41) . Zobrazit původní komentář

  79. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    sule     před 8 měsíci 31.03.2024 11:47 |  
    6 6

    Na včerejšku mě jenom štve, že více prostoru nedostal Matěj Jurásek. Ten kluk je rozdílový hráč a může nám vyhrát titul.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      miro     před 8 měsíci 31.03.2024 13:01 |  
      8 1

      A taky nám ho spolu s ostatními vyhraje!

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 měsíci 31.03.2024 13:28 |  
      6 0

      Ja myslim ze ho setrili, na repre tez moc nespocnul, tak si dal oraz na zaver jej budeme potrebovat

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      Miklos     před 8 měsíci 31.03.2024 14:08 |  
      2 1

      Přišel mi trochu otrávenej, že nastoupil až na konec.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      vršek     před 8 měsíci 01.04.2024 09:59 |  
      1 4

      Souhlasím a nechápu proč nemohl přijít na hřiště také okolo 70 minuty. Zvláště když dle mého Wallem byl v průběhu druhé půle docela "vyšťavený"... Jurásek určitě potřebuje větší prostor a herní vytížení.

  80. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    juras72     před 8 měsíci 31.03.2024 11:50 |  
    22 0

    Dnes za B tym nastoupil David Pech v 59.minutě v 62min. gol.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      mig52     před 8 měsíci 31.03.2024 14:38 |  
      3 3

      A jako třešničku vstřelil i jeden z gólů.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      kjandourek (admin)     před 8 měsíci 31.03.2024 16:25 |  
      7 0

      No takhle: David nastoupil už na začátku druhé půle, vystřídal Konečného a hrál opravdu stopera... V té 59. došlo k dalšímu střídání, kdy šli dolů tři hráči, nějak se to přeskupili, tak šel na stopera Zachoval a David se přesunul na pravý kraj zálohy.... A odtamtud za tři minuty dal gól... :-)

  81. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    Sníža     před 8 měsíci 31.03.2024 13:05 |  
    3 6

    Ke včerejší výhře nám dost pomohl Heča, ale ani naše hra nebyla po repre pauze špatná. Velice důležité tři body od těžkého soupeře. Doufám, že dneska Sparta ztratí a my zůstaneme na prvním místě.


    Komentář byl uživatelem upraven (31.03.2024 13:06) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      kalex     před 8 měsíci 31.03.2024 14:28 |  
      3 0

      Hlavně bych se vykašlal na nějaké samaritánství s plzní, jak tu někdo psal.

  82. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    Ados     před 8 měsíci 31.03.2024 14:12 |  
    13 0

    + Vlček, Staněk, Jurečka
    + 3 body
    + tmavé dresy
    - Ogbu není ve formě
    - Slovácko si vytvořilo dost brankových příležitostí

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      Slávista 51     před 8 měsíci 31.03.2024 14:20 |  
      6 6

      JO,
      raději tmavé dresy, když zbytečně zakazují tradiční !

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      mig52     před 8 měsíci 31.03.2024 14:36 |  
      9 1

      Jenže ty příležitosti Slovácka nepřicházely kvůli Ogbuovi, ale protože nám v 1.poločase hořela pravá strana a to opakovaně. Všiml jsem si, jak si několikrát vyříkávali Provod, Wallem a Jurečka asi něco o poziční hře, protože to bylo občas dost chaotické, nějak divně tam rotovali a na Doudĕru chodili dva protihráči, jak po dálnici a z toho pramenily ty jejich možnosti.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      Leksel     před 8 měsíci 31.03.2024 15:39 |  
      8 0

      Ještě + Provod.

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        Ados     před 8 měsíci 31.03.2024 17:34 |  
        4 0

        Jo na něj jsem zapomněl a určitě patřil k nejlepším na hřišti.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      vršek     před 8 měsíci 01.04.2024 10:05 |  
      4 1

      Já bych ještě zmínil Chytila - byl to on, kdo svou výbornou prací "zařídil" penaltu a rozhodující gól zápasu.
      Chytilova hra je dle mého v podstatě nedostatečně hodnocena.
      A Provod - opět prokázal, kde je jeho post.... výborný výkon a ta gólová střela - třešnička na dortu a kecy o tom, že to byla Hečova chyba "neberu" - ta trajektorie střely, nádhera!

  83. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    Leksel     před 8 měsíci 31.03.2024 15:37 |  
    14 1

    Jen odbočka, když jsme hráli v Karviný, tak jsme měli skoro bílý dresy jako soupeř a z dálky všichni hráči splývali a včera jsme měli černý dresy, tak nechápu, proč jsme je nemohli mít i v tý Karviný, to musela rozhodovat ňáká hodně chytrá hlava.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      Slávista 51     před 8 měsíci 31.03.2024 15:58 |  
      0 13

      SPÍŠE PROČ
      ne, v obou utkáních tradiční/nejhezčí dresy !

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        jirkag5     před 8 měsíci 31.03.2024 17:48 |  
        12 2

        Vy opravdu nechápete proč to není možné ?

        • Re: Slovácko - Slavia 1:3

          Slávista 51     před 8 měsíci 31.03.2024 18:34 |  
          2 12

          Protože to prosadili bafuňáři / blbci !

          • Re: Slovácko - Slavia 1:3

            Slávista 51     před 8 měsíci 31.03.2024 18:53 |  
            1 11

            CHTIVÍ PENĚZ

            • Re: Slovácko - Slavia 1:3

              wimpy     před 8 měsíci 31.03.2024 18:55 |  
              11 2

              Jsem asi natvrdlej, ale jak bafuňáři zbohatnou tím, že venku hrajeme v těch pyžamech?

              • Re: Slovácko - Slavia 1:3

                Slávista 51     před 8 měsíci 31.03.2024 19:05 |  
                1 11

                UŽ ZBOHATLI
                z vysílacích práv pro tv, už ukáplo.

  84. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    Tacit     před 8 měsíci 31.03.2024 20:08 |  
    20 1

    Tak jsem dokoukal marný Budějovice. Rudý hráli velmi mizerně a začínám mít dobrý pocit, že se nám šance na titul navyšují.

    Ale přátelé, O2 má v aplikaci novou vynikající funkci a sice, že se dá komentátor vypnout.
    Nevěřili byste, jak se kvalita diváckého zážitku zvýšila, když vám do toho nežvaní ten rozšafnej sparťanskej taťka.
    Vřele doporučuji vyzkoušet!

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      vršek     před 8 měsíci 31.03.2024 20:41 |  
      10 1

      Tak včera jsem nebyl nijak nadšený z našeho výkonu na hřišti Slovácka, hlavně ve "středu pole"....
      Ale po dnešním výkonu sparty na hřišti bídných Budějovic musím jednoznačně náš včerejší výkon označit za hodně dobrý a hlavně - fotbalový. Opět se dnes ukázalo, co je možné "vytvořit" z průměrného týmu a průměrných hráčů tlakem v zákulisí a neustálým mediálním "vynášením do nebes".
      Už jen to, že dnes v Budějovicích byl na hřišti snad jediný skutečný fotbalista - hráč, který podal v rámci celého zápasu solidní a fotbalový výkon hodný nejvyšší soutěže bez technických problémů - Helebrant, škoda, že v kádru Dynama nebyli alespoň další dva hráči, kteří by snesli přísnější měřítko.... sparťané běs....

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        bongor     před 8 měsíci 01.04.2024 08:23 |  
        6 4

        Co můžou lemry rudý asi dělat?Když umíš hovno,tak už zbejvá jen návštěvník Daník.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      rakusan     před 8 měsíci 31.03.2024 22:22 |  
      12 1

      Ano ano, já ty komentátory vypínám již dlouho a je to nádhera, jenom původní zvuk.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      PetCC     před 8 měsíci 01.04.2024 12:31 |  
      4 0

      Dvě zvukový stopy mají na O2 hodně dlouho.
      Ještě mám stažený zápasy z LM jen s originál zvukovou stopou a to je 5 let.
      A párkrát jsem tu psal, že si naše zápasy občas dám bez komentáře. I když se teď poslední dobou zlepšili, možná nás nekomentujou ti extra blbci.

  85. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    Slávista 51     před 8 měsíci 31.03.2024 21:33 |  
    1 21

    Některým zde, se zřejmě nelíbí,
    když Slavia
    hraje a mohla by hrát ve svých
    dresech - smutné !

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      mig52     před 8 měsíci 31.03.2024 21:47 |  
      12 3

      Pochop, příteli, že Slavia na Slovácku nemohla hrát v nejkrásnějších dresech, protože domácí hrají v bílých. Takže hostující tým nemůže mít dresy obsahující tutéž barvu.

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        kostelnivlajka     před 8 měsíci 31.03.2024 22:12 |  
        3 3

        Doufám, že zas budou mít černý, lesklý ne tenhle hnus..

        • Re: Slovácko - Slavia 1:3

          mig52     před 8 měsíci 01.04.2024 07:45 |  
          3 3

          Černý patří do krematoria.... . A lesklé jsou tam i oči.

          • Re: Slovácko - Slavia 1:3

            kostelnivlajka     před 8 měsíci 01.04.2024 09:18 |  
            4 1

            ..ale zeštíhluje, prej?

            • Re: Slovácko - Slavia 1:3

              mig52     před 8 měsíci 01.04.2024 11:41 |  
              3 2

              To je fakt... .:-)

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        Slávista 51     před 8 měsíci 31.03.2024 22:15 |  
        3 17

        Dřív se hrálo běžně ve svých dresech a nikomu to nevadilo.
        Že by dnes bylo tolik barvoslepých ?

        • Re: Slovácko - Slavia 1:3

          mig52     před 8 měsíci 01.04.2024 07:40 |  
          8 4

          Si brnkni na uefu nebo fačr, a podej stížnost. Nesouhlas je tak jediné, co s tím můžeš momentálnĕ dělat, ale psát tu o tom ve dvou příspěvcích ze tří mi zavání zase jinou vadou.... . A dříve se třeba také hrálo v kotníkových kopačkách, jejichž špunty každý třetí týden opravoval hospodář oddílu na ševcovském kopytu. Jen závěrem, já si také přeji vidět Slavii pořád v červenobílém, jenže.... .


          Komentář byl uživatelem upraven (01.04.2024 07:44) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slovácko - Slavia 1:3

          wotlemburg     před 8 měsíci 01.04.2024 10:30 |  
          9 0

          Tohle se řešilo vždycky. Rozdíl byl že dříve měli přednost hosté. Pamatuji, jak v pravěku v Edenu nastoupila Dukla v bílo červené aby nás nasrali. Od té doby už je nikdy na sobě neměla. Tak asi tak co už chodíme na fotbal hodně dlouho.

          • Re: Slovácko - Slavia 1:3

            wimpy     před 8 měsíci 01.04.2024 11:09 |  
            4 1

            Takhle to snad pořád funguje v amatérském fotbale, princip je, že hosté sebou tahají jen jednu sadu.
            A ten pravěk ještě vyžadoval rozdílnost v čb televizích.
            Že se musej přispůsobit hosté se rozhodlo snad až někdy, když jsem byl malej, tedy v sedmdesátých letech.

            • Re: Slovácko - Slavia 1:3

              Alky (přítel SN)     před 8 měsíci 01.04.2024 12:13 |  
              2 0

              Opravím tě, wimpy, nefunguje. Každé mužstvo má nahlášenou domácí sadu (před sezónou), kterou hostující tým musí respektovat. Aneb, každý ví, v čem může nastoupit.

              • Re: Slovácko - Slavia 1:3

                wimpy     před 8 měsíci 01.04.2024 13:58 |  
                0 0

                Říkal jsem si, že se to mohlo za posledních dvacet let změnit. :-)

          • Re: Slovácko - Slavia 1:3

            rakusan     před 8 měsíci 01.04.2024 12:17 |  
            2 0

            Ano, na to jsem tenkrát taky koukal s otevřenou hubou. Byl jsem tam a myslím, že hrál za ně již i Rada, ale už nevím jak to vlastně skončilo.

        • Re: Slovácko - Slavia 1:3

          PetCC     před 8 měsíci 01.04.2024 12:33 |  
          2 0

          Dřív nemívali kluby v lize tolik bílých dresů, poslední dobou se to stalo nějak módní.
          My jsme dřív většinou používali modrý dresy.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      sicilianbrno     před 8 měsíci 01.04.2024 19:16 |  
      1 0

      jestli platí co tu piší, že nesmí být ani polovina našich dresů stejná barva, jak domaci, tak ok, kdyby to tak nebylo, je otazka jak moc je kontrastni červenobile dresy, červene trenyrky, červene štulpny nebo misto červenych dat modre trenyrky, jak sme to měli ješte za dob myslim 1995/96 :-) A je otazka jestli bysme vubec někde vyštrachali modre trencle nebo červene štulpny....

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      rak (přítel SN)     před 8 měsíci 01.04.2024 19:48 |  
      8 0

      Mně osobně se po našich červenobílých dresech líbí následně nejvíc ze všech minulých venkovních právě ty loňské, ve kterých jsme hráli v sobotu. Klidně by je nechal jako první rezervní. Nevím, proč je třeba je každý rok měnit. Je z toho tolik peněz?

  86. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    George (přítel SN)     před 8 měsíci 02.04.2024 09:21 |  
    4 0

    Z tohoto zápasu jsem měl upřímně strach, neviděl jsem ho celý, jen úryvky, pomohl hodně gól na 1:2 takřka do šatny....1:3 vynikající výsledek...Slovácko letos je špatné, ale to nemění nic na to, že máme 3 body, věřím, že buzny jednou ztratí a doženeme je a do nadstavby půjdeme první...SKS FOREVER