Hráči Slavie

Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

Velká výměna mezi Slavií a Plzní byla oficiálně dotažena.

Dlouho spekulovaný obchod mezi Slavií a Plzní je na světě. Slavia získává reprezentačního brankáře Jindřicha Staňka, který podepsal smlouvu na 3,5 roku. Do Plzně putují středopolaři Matěj Valenta a Lukáš Červ. Valentu si Slavia stáhla z hostování na Slovácku, na libereckého Červa uplatnila předkupní právo. Podle mediálních spekulací ještě sešívaní doplatí Viktorii částku okolo 1 milionu eur.

„Jindra patří dlouhodobě mezi nejlepší české gólmany, což potvrzuje i v národním týmu. Chceme být připraveni na boj o titul a nic nepodcenit. Proto posilujeme i brankářský post. Přejeme Jindrovi hodně štěstí,“ říká sportovní ředitel Slavie Jiří Bílek pro oficální web Slavie.

„První dojmy jsou jen pozitivní. Moc se těším na tuhle výzvu. Konkurence je vždycky dobrá věc, zdravá věc. Jsem na ni připravený. Chci pomoci Slavii k mistrovskému titulu. Proto jsem tady,“ těší se na slávistickou výzvu Jindřich Staněk.

27letý Jindřich Staněk je mistrem ligy z předminulé sezóny, za Plzeň si pak zachytal i hlavní část Ligy mistrů. V mládežnických kategoriích prošel i Spartou a anglickým Evertonem. Za reprezentační áčko si dosud připsal 8 startů, reprezentoval i v mládežnických kategoriích.

Komentáře (157)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    MUDRa     před 10 měsíci 05.01.2024 21:18 |  
    21 16

    Parada doufal jsem, ze to klapne. Golman byl bohuzel nase slabina loni i letos. Se stankem valec nic nezastavi.

  2. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    Eluin (přítel SN)     před 10 měsíci 05.01.2024 21:21 |  
    12 0

    Tak snad je to dobrý kauf a JiTVCD.

  3. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    hajnej     před 10 měsíci 05.01.2024 21:22 |  
    9 0

    Tak ať se daří.

  4. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    Alanor (admin)     před 10 měsíci 05.01.2024 21:26 |  
    40 0

    Já jsem úplně fandou tohohle transferu nebyl. Ale když už to je oficiálně, tak budu Jindrovi o to více držet palce, aby naplnil očekávání realizáku. Vítej!

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      Slavistat     před 10 měsíci 05.01.2024 21:39 |  
      6 0

      Taky tak.

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      ehad     před 10 měsíci 05.01.2024 22:12 |  
      3 4

      Jindrovi? A kterymu? ;-)

  5. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    Rudolfonc (přítel SN)     před 10 měsíci 05.01.2024 21:41 |  
    2 2

    Kolik jsme asi dali za toho Červa

  6. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    Ferguss     před 10 měsíci 05.01.2024 21:48 |  
    6 24

    Obávám se, že to bude Krmenčík 2, ale rád se budu mýlit.

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      damade     před 10 měsíci 05.01.2024 21:53 |  
      13 0

      Ale no tak, to je jak srovnávat Plavšiče se Stanciem jen proto, že oba v jednu chvíli hráli za Spartu. Uplně jinej typ hráče, v uplně jiný formě a v uplně jinym věku. I když je fakt, že Krmenčíkovi jsem věřil. Pevně věřim, že se tentokrát nezmýlim.

  7. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    damade     před 10 měsíci 05.01.2024 21:50 |  
    12 0

    Se vším respektem k Mandousovi a disrespektem k Vindahlovi - Staněk je nejlepší gólman v lize. Jediná otázka, kterou u něj mám, je zdravotní stav. Podobně jsme "přišli" o Koláře. Ale když prošel zdravotní prohlídkou, tak se asi nemusíme ničeho bát.

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      Ragnarok     před 10 měsíci 06.01.2024 05:26 |  
      2 31

      Zdravotní prohlídkou prošla i legenda Sparty Hovorka. Ona je zdravotní prohlídka a “zdravotní prohlídka”.
      Přestupní období zatím neskutečné, ožívají vzpomínky na Karafiáta, Ekpaie a Hronka, jen to stojí od milionu EUR za kus víc a oproti Spartě jsme na síle nezískali ani procento.
      Nebo někdo věří tomu, že Chaloupek, Zmrzlý a Staněk zlomí třeba zápas s Plzní.
      Za stávající peníze už JiT nemá nárok na ztrátu s nikým kromě Sparty. Proti lize jsme rozpoočtově jako Real Madrid proti nám.

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        jarmik     před 10 měsíci 06.01.2024 07:23 |  
        13 0

        Jak to děláš, že toho o fotbalu tolik víš a máš tak bystrá srovnání či postřehy?

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        Slavistat     před 10 měsíci 06.01.2024 14:22 |  
        3 0

        Ragnaroku, chápu tvoji nasranost a nespokojenost a to s ohledem na peníze placené za ty hráče. Protože jinak tu dost často máš dobré postřehy. Ale teď jseš zbytečně až moc zahořklej. Výkonnostně by měli být oba hráči přínosem (otázka je, jak to nakonec bude v skutečnosti), Jak Staněk i když nohama nic moc, tak i Zmrzlý (zatím se mi zdá být lepší než Dumitrescu) na ligu OK a pořád se ještě může Zmrzlý zlepšit. A určitě jsou lepší kvalita než Hronek, Ekpay... Tak když už tu jsou, tak ať se jim daří.
        Ostatně myslím, že Trpišovský chce českého brankáře, takže tu bude mít oba český a určitou část mužstva musíme mít z našich hráčů (Bořil tu nebude věčně a Zmrzlý tu pak může být na jeho pozici dalších pár let) a k nim dokoupit nadstavbové hráče z ciziny. A teď už by měli přijít jeden až dva nadstavboví hráči a bude to OK (ale asi to dýl trvá než se to domluví a uzavře).


        Komentář byl uživatelem upraven (06.01.2024 14:26) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

          Hesmir (přítel SN)     před 10 měsíci 08.01.2024 06:31 |  
          2 0

          Hru nohama soudíš dle repre? Nebo čeho. Staněk zaujal už v Dynamu a tam byl nohama supr. Že se všude rozmázlo, že je nohama levej po jednom zápasu repre, kde i sám uvedl, že to po něm chtěl trenér? Že Plzeň nehraje na "udělej 10 žonglů a pak to posuň 5m stoperovi", ale fofrem hore na Chorého? Možná to není Kolář, ale to sami víme že ani Mandous není. A zvykli jsme si, že hraje jinak. Za mne Staněk horší nohama než Mandous není. A přidá čáru, reflex, a výběhy pro vysoké míče.

  8. Posila

    o5aradecek     před 10 měsíci 05.01.2024 21:51 |  
    28 0

    Nejdřív nejproduktivnější bek ligy a pak brankářská reprezentační jednička. Za mě v jeden den super zprávy. Opravdu posilujeme. Jindro, vítej, tady uděláš kariéru.

  9. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    Juventus turin     před 10 měsíci 05.01.2024 21:51 |  
    10 0

    Věřím realizáku

  10. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    Radovan62 (přítel SN)     před 10 měsíci 05.01.2024 21:54 |  
    12 10

    Přátelé,já jsem na rozpacích...

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      PetCC     před 10 měsíci 05.01.2024 21:58 |  
      8 2

      To je v pořádku.
      Hlavně že neskáčeš z okna :-)

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      Cygnus     před 10 měsíci 05.01.2024 22:00 |  
      15 2

      Já jsem spokojený. Dlouhodobě se tady vedl lynč na Ondru Koláře, že nemá na Slavií. Jít do boje jen s Alešem Mandousem jako prověřeným brankářem by bylo nezodpovědné. A Kinský zatím na Slavií nemá.

  11. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    mis3     před 10 měsíci 05.01.2024 22:02 |  
    13 0

    ...Vršovický klub má zároveň zajištěn patnáctiprocentní podíl z případného dalšího prodeje Valenty i Červa.

  12. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    PetCC     před 10 měsíci 05.01.2024 22:03 |  
    2 5

    Tak teď je snad s příchody hotovo a čekají nás jen ty odchody a hostování :-)

  13. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    vlk30 (přítel SN)     před 10 měsíci 05.01.2024 22:03 |  
    14 0

    Ten doplatek vychází méně, co jsem tak četl. Každopádně části fanoušků není Staněk vítán s nadšením. Vše bude záležet na jeho výkonech, pokud se bude dařit tak asi vše v pohodě. Pokud bude chybovat dostane to sežrat mnohem více než kdo jiný. Od některých fanoušků určitě. Tak se nechme překvapit.

  14. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    kapitan.pisoar     před 10 měsíci 05.01.2024 22:15 |  
    13 17

    Naprosto zbytečné. Ať už vzhledem k Mandousovi nebo těm x mladým gólmanům, které sme z ty roky koupili…

  15. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    denydzlSKS     před 10 měsíci 05.01.2024 22:20 |  
    6 0

    Asi takovej lehce pozitivni dojem, ale na to, ze je to vlastne repre jednička, tak nic extra teda necitim.

    Snad mu to u nas pujde.

  16. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    slavanda     před 10 měsíci 05.01.2024 22:30 |  
    5 8

    Jediný čeho se bojím, aby nás Áda nenatáhl jako to zkoušel na Franfurkt. Aby nám nesliboval Staňka 2022 a neprodal pokažený model 2024 (zdraví). Pokud je v pořádku, je to nejlepší golman ligy a u nás se ještě výrazně zlepší natolik, že za dva roky jde ven. A to bude připravený Kinský.

  17. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    Betynka58     před 10 měsíci 05.01.2024 22:37 |  
    14 13

    Tak z tohohle přestupu teda vůbec radost nemám. Přiznám se, že jsem velkým fanouškem Mandouse (je to jeden z mých nejoblíbenějších hráčů), takže mi ho je moc líto Uznávám, že Staněk je na čáře o něco lepší, ale to dle mého nemůže vyvážit jeho značný hendikep ve hře nohama, kterou se ve svém věku už těžko bude učit.

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      1zippo1     před 10 měsíci 05.01.2024 22:40 |  
      8 9

      Mám to úplně stejně...

  18. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    Qope     před 10 měsíci 05.01.2024 22:40 |  
    9 2

    Klub je více, než jednotlivec aneb pokud nám pomůže k titulu, budu rád. K naší hře mi neprijde, že je o tolik lepší než Mandous. Ale já jsem jen fanoušek, jiste tomu rozumí lépe ti, kteří tomu mají rozumět.

    Vítej v našem klubu, nechť se ti daří...


    Komentář byl uživatelem upraven (05.01.2024 22:41) . Zobrazit původní komentář

  19. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    Cross     před 10 měsíci 05.01.2024 22:43 |  
    18 2

    Jsme nejstarší, nejlepší a nejpopulárnější český klub, s největším stadionem a nejvyšší návštěvností. V evropském kontextu jsme mezi kluby v koeficientu na 33. místě a po této sezóně nejspíš půjdeme ještě výš. Jsme Slavia, potřebujeme to nejlepší.
    Máme teď vzadu skvělou dvojici. Staněk je nejlepší český brankář v malém vápně a na čáře, Mandous je možná lepší při střelách z dálky a určitě při hře nohama. Podle typologie soupeře se mohou skvěle doplňovat, i se vzájemně hecovat a učit. Náš tým je na konkurenčním prostředí vyloženě postavený.


    Komentář byl uživatelem upraven (06.01.2024 00:22) . Zobrazit původní komentář

  20. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    Wulfstan (přítel SN)     před 10 měsíci 05.01.2024 22:44 |  
    13 0

    Tak vítej, Jindřichu. Hele, ne že budeš chodit se slaviatorem pařit! Budeš pěkně makat, aby ses dostal do brány, protože Mandous je dobrej brankář. Věřím ti a fandím ti.

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      jirkag5     před 10 měsíci 05.01.2024 23:10 |  
      2 3

      Slaviator by mohl chodit pařit jedině s Markovičem :)

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        Qope     před 10 měsíci 05.01.2024 23:13 |  
        6 0

        Tuhle jsem ho viděl. Chudák Markovič :-D

  21. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    rak (přítel SN)     před 10 měsíci 05.01.2024 23:09 |  
    9 1

    Asi hlavní výtka, která se tady objevuje míří na Staňkův zdravotní stav. Já si tedy nemyslím, že vedení je natolik hloupé, aby sem za slušné peníze přivádělo totálního lazara (jak se z některých příspěvků zdá). Jinak se říká, že vždy musí být jasná brankářská jednička. Já si to úplně nemyslím. Pokud chceme mít dvojici kvalitních brankářů, nemůže jeden soustavně sedět na lavičce. Myslím, že by se měli točit. Nemusí to být úplně pravidelně, ale aby oba chytali i v zápasech.


    Komentář byl uživatelem upraven (05.01.2024 23:10) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      kapitan.pisoar     před 10 měsíci 05.01.2024 23:23 |  
      5 9

      Jak to vypadá, když neexistuje pevně určená jednička jsme se přesvědčili nedávno. Očividně jsme se nepoučili…

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        Ivan     před 10 měsíci 05.01.2024 23:30 |  
        7 1

        V Evropě není vyjímkou, že ligu chytá jeden a poháry druhý. Určitě je prostor pro prostřídání jestli to bude třeba.

        • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

          kapitan.pisoar     před 10 měsíci 05.01.2024 23:35 |  
          1 3

          Tak i nás je běžné, že pohár chytá dvojka/mladý gólman…

        • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

          rak (přítel SN)     před 10 měsíci 06.01.2024 01:49 |  
          1 0

          Je fakt, že to tak dlouho praktikoval třeba West Ham. Teď už Fabianski chytá méně, myslím.

  22. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    Staršina     před 10 měsíci 05.01.2024 23:49 |  
    25 0

    Re: Ondřej Zmrzlý slávistou
    Staršina | před 12 minutami 05.01.2024 23:36 | 0 0 upravit reagovat
    Přeji hezký večer. Zkusím své postřehy.
    Začnu brankářem. Trochu mně straší ty úrazy hlavy. Přijde mi, že po těch úrazech už taky občas udělá chybu. To ale Mandy taky. Prý neumí nohama. Sám o tom přesvědčený není. Záleží prý co chce trenér. Holt musíme věřit JiT. Já to vidím tak, že máme dva vyrovnané reprezentační brankáře a reprezentačního náhradníka. S O. Kolářem se asi moc nepočítá. Nevím, jestli si to dobře pamatuji, hledat to nebudu, tak dva reprezentační brankáře už Slavia jednou měla. Stárek a Zlámal.
    Stoper. 190 CM. Dle hodnocení v lize a repre 21 něco jako I. Ogbu. Tady to vypadá jako náhrada za I. Ogbua. Na hráče v sestavě podzimu EL už chodí nabídky. V sestavě podzimu byl ještě T. Holeš a M. Chytil. To nepamatuji.
    Levý bek. O. Zmrzlý. 24 let. Na podzim nejproduktivnější obránce, 3+5. 185 cm. K tomu je variabilní pro zálohu. E.H.M. Diouf. 19 let. Dle sestřihu skoro to samé. Vytrvalostní běžci s úžasnou levačkou. Dle informací se hledá hostování pro A. Dumitresca. On není spokojen s vytížeností a trenérům vadí jeho horší činnost směrem dozadu. Možná se i tady hledá alternativa za J. Bořila, který nebude věčně.
    Záloha. M. Valenta a L. Červ jdou do Plzně jako součást transferu. U prvního mně to trochu mrzí. u druhého za to koketování s druhým břehem ne. Dle smlouvy vyšší procenta při dalším prodeji. Zase se prostě musí věřit realizáku, že mají otevřené oči.
    Útok. E. Singhateh. 20 let. Reprezentant Gambie U20. Střelec Vlašimi jde na hostování do Olmiku. Naštěstí bez opce.
    Závěrem. Děkuji za P. Tykače. Nechci se vracet do minulosti, ale nevšimnul jsem si, že by náš nový majitel byl propíraný v mediích jako jiní. To, že ho kdysi při obchodování okradl nějaký Křetínský, nám dává záruku, že si P. Tykač bude chtít vzít něco zpět. Nejlépe hned dvakrát. Jsem rád, že se snažíme dorovnávat výškový průměr. Dále jsem rád za akademii v Šeberově, kde se to už snad dotáhlo. Stavbu školy kontroluji z okna. Vzdušnou čarou asi1,5 km, autem 3. Jeřáby už zmizely, takže skelet je hotový. Má tam být snad deset fotbalových hřišť. Už se naše rodina těší, jak budu vozit vnučku do dívčí akademie.
    P.S. Dle všemožně nahledaných informací o klubu, musím za sebe konstatovat, že se Slavia stala velkoklubem na úrovni nižší vyšší třídy. Kdysi jsem tu napsal o nejsilnější Slavii. Ono se to potom trochu zvrtlo, protože hloubka změn byla příliš velká. Přesto si myslím, že tituly jsme si prohráli vlastními chybami. Ale byl položen základ tohoto týmu.

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      mig52     před 10 měsíci 06.01.2024 05:05 |  
      4 5

      Staršinko, nemůžeš se vetřít do firmy, která bude stavět akademii, a nabídnout funkci stavebního dozoru nebo, nejsi-li stavař, tak nočního hlídače, abychom měli nej infa, jak to se stavbou pokračuje?:))))

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        Staršina     před 10 měsíci 07.01.2024 02:04 |  
        3 0

        Asi ne. Do firmy se asi nedostanu, ale ten noční hlídač mně rozesmál. To mně nenapadlo. Možná. V každém případě v dubnu rozjíždím novou sezonu chalupářskou. Bez zajížďky se dá projet Šeberovem. Takže sledování je jasné. Důležité je, že Praha odsouhlasila převod pozemků ve prospěch Šeberova. Tím by se to potvrdilo.

  23. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    johnynz     před 10 měsíci 05.01.2024 23:51 |  
    17 0

    Tak pokavad to doktori schvalili, tak proc ne...
    Pustil jsem se s nim video na youtube, prijde mi takovej trosku vyjukanej. No asi nebude uplne prdel prestoupit do klubu, kde ses zvyklej, ze na tebe zapas co zapas rvou zkurvena plzen. Krmelec ten to tu v hlave, podle toho clanku co zde sdilel lansmit pred tim nez nas opustil, vubec nedal. Tema prehnanejma gestama si akorat nasral na hlavu, tak snad to Jindrich veme z druhyho konce a ono si to casem nak sedne.
    Dali jsme za nej velky penize, je mu potreba fandit a kdyby ze zacatku delal naky chyby, tak mu je hned zbytecne neomlacovat o hlavu, ja si fakt myslim, ze prestup z plzne k nam neni pro toho hrace uplne lehka zalezitost, zvlaste kdyz ocekavani jsou velka.
    Kazdopadne pokud doktori, odvedli praci, tak jak meli a Jindrich je skutecne v poho, tak tu muzeme mit kvalitniho golmana klidne na dalsich 7 let.

  24. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    VFL     před 10 měsíci 06.01.2024 04:18 |  
    5 0

    Jak jsem psal asi před týdnem na příchodu Staňka si najdu jak pozitiva, tak i negativa, ale když už je tady, tak mu samozřejmě přeju ať se mu daří. Ale jinak jsem rád, že zde máme konečně hráče, který má navíc i čerstvou zkušenost s trenérem Koubkem, třeba Staněk řekne více o tom jakým stylem nás Koubek v posledních třech utkáních(pro něho teda spíše v posledním, ale chápeme se) pokaždé porazil. Pokud jde o odchody Valenty a Červa, tak bych si možná také aspoň jednoho z nich u nás dokázal představit, ale zase na druhou stranu oba už nejsou úplně žádní mladíci a už jsou ve věku, kdyby měli pravidelně nastupovat a jestli by prostě u nás by tu šanci nedostali( což k obsazení středu zálohy Zafeiris, Oscar, Sinyan, Holeš, Provod, Hromada, Ševčík,Pech a Ihattaren je dost možné ( byť je pravdou, že asi u každého z těchto jmen můžeme najít možná ale, z hlediska jeho zdraví, toho, že by mohl odejít, nebo v případě Ihattarena, že podle Livesportu poslední profesionální zápas odehrál v sezóně 21/22, tedy před dvěmi lety atd) . Tak si i tak říkám, že oba transfery jsou asi pro obě strany nejlepší řešení. Slavia by prý měla mít i procenta z prodeje, která by měla být vyšší což je skvělé, protože v jejich věku se ještě můžou prodat, navíc Plzeň bude hrát jaro v pohárech, tak se třeba možná jako Sor před dvěmi lety, prodají tam kdo ví.Jsem hlavně rád, že Červ neskončil na druhém břehu.

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      mig52     před 10 měsíci 06.01.2024 04:58 |  
      2 6

      Mne mrzí, že touto rošádou oslabíme Slovácko. Valenta tam byl klíčový hráč. Mám obavu, že v prádelna bude často zahřívat lávku.

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        Cygnus     před 10 měsíci 06.01.2024 06:27 |  
        11 0

        Jak Valenta, tak Červ museli samozřejmě sami souhlasit s přesunem do Plzně .Je na Valentovi jak se s tím popere. Jestli bude leštit lavičku, bude to důkaz že ani na Slavie nemá.

  25. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    Ragnarok     před 10 měsíci 06.01.2024 05:30 |  
    3 43

    Kvalitní gólman, dejme tomu že 4. nejlepší český za Pavlenkou, Kovářem a Mandousem, s poměrně vážnými zdravotními problémy.
    Ještě bych posílil post stopera a od Plzně vzal Baránka, který dělá asistenta ve Slovácku. Stále je mladý. Výměnou bych dal třeba Halinského a Juráska.

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      Wulfstan (přítel SN)     před 10 měsíci 06.01.2024 06:00 |  
      32 1

      Ty, ragnaroku, ty bys mohl přemlouvat takový ty sebevrahy, co stojej na mostě a chystají se fláknout sebou dolů. Po pár tvých slovech by letěli. Tolik smutku , jako v (některých) tvých komentářích snad není ani na pohřbu.

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        Radous     před 10 měsíci 07.01.2024 01:27 |  
        3 3

        Zrovna u Tebe mě několik gramatických chyb v jednom příspěvku docela překvapilo :-)...

        • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

          Wulfstan (přítel SN)     před 10 měsíci 07.01.2024 12:24 |  
          1 2

          Noubádys perfekt. :-)

          • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

            Radous     před 10 měsíci 08.01.2024 00:42 |  
            3 4

            Ok, ale hlavně už neopravuj ostatní. Každý diskutující má právo se rozhodnout, zda bude v diskusi používat češtinu spisovnou, a nebo naopak hovorovou, včetně gramatických chyb...

            • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

              Wulfstan (přítel SN)     před 10 měsíci 08.01.2024 09:00 |  
              4 1

              :-))) A ty jsi kdo, že mi nařizuješ, co mám dělat? Když někdo napíše "by jsem", nebo "5-ti", či "2-hý", tak mu určitě napíšu, že je to patvar. Ostatní chyby neopravuju. Klidně mě upozorni na mé chyby, já budu jen rád.

              • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

                Radous     před 10 měsíci 09.01.2024 02:41 |  
                0 3

                To je Tvůj omyl, že Ti něco nařizuji, jen mně přijde značně infantilní, když zde na diskusi opravuješ některé příspěvky a jejich autory pokáráš vždy s nějakým svým dovětkem. Nic víc za tím nehledej, neboť nic jiného ani nenajdeš :-)...

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      jarmik     před 10 měsíci 06.01.2024 07:29 |  
      9 2

      Ježišmarjá, ty jsi fňukna. Ale jinak zkušený analytik a prognostik!

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      Kuba1782     před 10 měsíci 06.01.2024 10:07 |  
      13 5

      Supr jak si myslíš, že jsi ironicky vtipný, ale jsi jen ufňukaně trapný.

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      urs (přítel SN)     před 10 měsíci 06.01.2024 11:12 |  
      11 0

      Jdu tě vyzmizet, protože ty komentáře se zkrátka nedaj číst. Nic ve zlém.

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      o5aradecek     před 10 měsíci 06.01.2024 11:22 |  
      10 1

      Ty seš těžce z formy. :-)

  26. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    rybarmirek     před 10 měsíci 06.01.2024 07:26 |  
    18 0

    Zdravím,otevřené říkám,věřím vedení klubu,nejsou to žádní začátečníci a určitě vědí co dělají.Vzhledem k minulosti tohoto nesporné kvalitního gólmana,ve mě převládají rozporuplné pocity,ale jak jsem řekl,věřím vedení! Nuže tedy,vítej Jindřichu a přeji ti v nejkrásnějším dresu,jen to nejlepší.O transferu dvou našich už bývalých odchovanců se netroufám nic podotýkám,jak už jsem se zmínil,věřím vedení!Kádr je kvalitní,ještě aby nebyly Soft penalty,a potom už ať vyhraje sport a ne jako poslední dva roky.Mám radost,že už přes 60 let mohu fandit takovému klubu,jako je Slavia a že si v posledních letech užívám to,co se děje,díky vedení,hráčům,fanouškům s.
    tribunou sever,jsem opravdu šťastný.Kdyz budeme někdy zase kritizovat ,nejprve se zamysleme,co by za to dali bývalí hráči,Herdove a podobní za tu atmosféru na tribuně,němužu zde všechny vyjmenovat,ale vy mne určitě chápete.To je vše ,už jsem toho nakecal po ránu dost.

  27. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    jarmik     před 10 měsíci 06.01.2024 07:35 |  
    31 1

    Golman, který opakovaně přesvědčil o svých velkých kvalitách, v ideálním věku, jako člověk navíc sympatický, koupený od konkurence, přes dřívější zdravotní problémy loni i letos chytal neustále, aktuální repre jednička, vybral si ho nejlepší realizák v zemi, tj. náš.

    Když to všechno sečtu, uvidujě mě, kolik je tu zase fňukání a pochyb.

    Vítej, Jindro, určitě jsi posilou!

  28. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    Fačín     před 10 měsíci 06.01.2024 08:08 |  
    2 11

    Jako druhýho kvalitního golmana jsme potřebovali, v tomhle ohledu je to v pořádku. Ale otazník mám především nad jeho zdravím, od té doby, co chytá v helmě, mi přijde poloviční...

    No a zbavit se dvou odchovanců a poslat je jednomu z největších konkurentů... Navíc střední záložníky, kterých máme nedostatek... A ještě mega euro k tomu..Uff.

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      necich     před 10 měsíci 06.01.2024 12:44 |  
      3 0

      Když už tak půl mega..

  29. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    asanin     před 10 měsíci 06.01.2024 08:19 |  
    16 0

    Kromě obrovských kvalit, které Jindra dlouhodobě dokazuje, může mít jeho přestup ještě jeden efekt. Sice se poukazuje na jeho slabší hru nohama, s čímž souhlasím, ale je to za mě jen v oblasti výstavby hry. Naopak co se týče dlouhých balonů do prostoru, je v tom skvělej (viz. červená karta Santose v Plzni po Staňkově nákopu na Mosqueru). A několikrát na to naši trenéři poukazovali. Chci tím říct, že v poslední době se nás spousta týmů při rozehrávce snažila presovat, protože věděli co budeme dělat. Se Staňkem v bráně ovšem tak vysoko postavenej presink si soupeř rozmyslí, protože mu bude hrozit riziko přesných nákopů za obranu. A my tyhle balony za obranu na rozeběhnutá křídla či hrota celkem začali používat poslední dobou.

  30. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    A.Lima     před 10 měsíci 06.01.2024 08:43 |  
    4 1

    Tak Jindro vítej. I když mám z toho rozporuplné pocity, tak snad se vykoupí výkonem na hřišti. :)

  31. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    p!erreCORE     před 10 měsíci 06.01.2024 09:15 |  
    12 0

    Nebyl jsem z toho nadšený, ale co se týče samotného obchodu, tak za mně nakonec celkem ok. Za druhé, v našem dresu a s úsměvem mi už Jindřich nebyl tak protivný :) A za třetí, posila to pravděpodobně opravdu bude, a zřejmě i důležitá.. takže: přestože z jeho příchodu nejásám, vítám u nás Jindřicha a přeju mu jen to nejlepší!

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      Martin 58     před 10 měsíci 06.01.2024 09:45 |  
      14 0

      Taky mě zaujal ten jeho jemný civilní kukuč, zapadající přesně do dlouhodobého systému Trpišovského výběru hráčů. A stvrzuje to dokonale Ondřej Zmrzlý. Ti kluci by mohli z fleku rozšířit Rychlé šípy. Bratrstvo kočičí pracky se nachází za řekou (Krejčí, Kuchta, Wiesner ...)
      Stran Jindřicha Staňka docela vítám, že on na hřišti působí více neohroženě, i to může na soupeře působit (v tom je nechtěná slabina Mandyho, ten má výraz až extrémně vlídného člověka). Myslím, že je výhodnější, když mezi třemi tyčemi stojí někdo jako Ederson z ManCity. Zaujal mě také výrok Staňka o hře nohama: "Ono také záleží na tom, co po vás trenér chce.."
      Sám jsem zvědav, kdo se během zimní přípravy "prochytá" k jedničce.

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        PetCC     před 10 měsíci 06.01.2024 14:04 |  
        1 0

        Mě teda jak nasadil tu helmu začal připadat jak mladej klučina :-)
        Takže jsem říkal, že v té helmě se ho každej přestane bát, protože najednou vypadal nějakej menší :-)

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        Myšák     před 10 měsíci 06.01.2024 15:55 |  
        0 0

        Kdo je dlouhý bidlo?

        • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

          Martin 58     před 10 měsíci 06.01.2024 20:32 |  
          1 0

          Při navrženém výběru to sedí na IQ37.

  32. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    Kábě     před 10 měsíci 06.01.2024 09:22 |  
    3 0

    Netušíte, za kolik jsme Lukáš Červa přivedli zpět? Když odcházel, říkal Jiří Bílek, že jde o stejnou formu práva zpětného odkupu, jakou máme u Denise Višinského, tedy předem dohodnutá částka, která se každý rok zvyšuje až dosáhne stropu. Někdo, buď Bílek nebo Jaroslav Tvrdík, tehdy v nějakém rozhovoru i přesně jmenoval ty částky, já teď ale ten rozhovor nemůžu ani za Boha najít… Nepamatujete si někdo, kolik to bylo?

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      Kábě     před 10 měsíci 06.01.2024 13:09 |  
      7 0

      Tak jsem to již našel sám, bylo to v rozhovoru s Davidem Ocetníkem ze zimy 2022. Systém zpětných odkupů je nastaven takto: v prvním roce si hráče můžeme stáhnout za 3 miliony korun, ve druhém za 6, ve třetím za 9 a následně je strop stanoven na 10 milionů korun. Takto to bylo v případě Denise Višinského, podle Jiřího Bílky měl přestup Červa do Liberce stejnou formu, vyplývá z toho tedy, že jsme Červa vykoupili za přibližně 6 milionů korun a obratem poslali do Plzně oceněného na dvojnásobek (podle infotbalu šlo o 13 milionů korun). Za mě velmi výhodný obchod.

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        necich     před 10 měsíci 06.01.2024 17:42 |  
        3 1

        Na 13 mega byl oceněn Valenta, Červ byl oceněn na 20 mega, doplatek 12,5 mega.

  33. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    pf     před 10 měsíci 06.01.2024 09:53 |  
    18 1

    Když začaly prosakovat zprávy o možném přestupu Staňka do Slavie, tak jsem moc nadšený nebyl. Nebudu popírat, že to pramení zejména z osobní averze k Plzni, zároveň se dřív projevoval jako hrdý rudoch. Přelétávání mezi českými kluby ala model Kozáčik mi ničím neimponuje. Na druhou stranu věřím úsudku Štěpána Kolářa, který se nikdy nemýlil ve výběru brankáře, s nímž chce spolupracovat a všechny svěřené gólmany dokázal výrazně posunout v kariéře a naplno rozvinul jejich potenciál. Tak ať Jindřich dokáže naplnit ta obrovská očekávání a nejvyšší cíle, které se s jeho příchodem pojí.

  34. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    Novi.sks     před 10 měsíci 06.01.2024 10:15 |  
    18 0

    Čistě bez pocitů - Staněk je o nějaké 4 roky mladší, než Mandous a o dva, než Kolář. S Kolářem kdoví jak to bude a pro další sezóny můžeme mít v klidu dvojici Mandous - Staněk.
    Mandy může taky za pár let pověsit rukavice na hřebík (ne každý musí chytat do 40) a Staněk se buď při skvělé nabídce ještě prodá, nebo nám zůstane jako jistota, za kterou se už konečně začne zapojovat někdo z našich mladých.

    Na jednu stranu se správně říká, že máme dost mladých gólmanů, ale oni jsou podle mě pořád hodně mladí. My potřebujeme gólmana se zkušenostma. Idelání jedničku u nás vidím 25+ let se stálou výkonností. Když se objeví někdo, kdo tu vysokou kvalitu bude potvrzovat už před 25, tak stejně obratem zmizí za hranicemi.

    A teď s pocity - Staňka jsem si tady nepřál a asi na něj budu mít přísnější měřítka. Doufám ale, že mě přesvědčí a narozdíl od Krmenčíka mu držím palce :-)

    PS: Mandousovi se tu taky někteří smáli za chyby při hře nohama, než jsme ho koupili ;-) že si hraje na Koláře a chce se nám prodat, ale že na to nemá. Myslím, že zrovna při zápase v Edenu udělal nějaký slušný minely... Nebo že kupujeme staršího gólmana, než je naše jednička a podobně. Jak to dopadlo už všichni víme, takže Jindřichu, hodně štěstí a stejný výsledek.

  35. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    Sokrates55 (přítel SN)     před 10 měsíci 06.01.2024 10:37 |  
    43 1

    Dobré dopoledne přeji Vám všem.
    Káva mi dnes ráno chutnala neskonale dobře proti včerejšku a jsem rád, že se nakonec přestupové jednání i přes komplikace povedlo úspěšně dokončit.
    Pan Tvrdík opět dokázal, že to prostě umí.
    Důležité bylo, že k nám Jindra Staněk opravdu chce a svou roli sehrál i pohovor s trenérem.
    Teď máme možnost všechny nově příchozí hráče zapojit do přípravy (věřím, že se povede dotáhnout byrokraticky včetně víza a pracovního povolení i příchod Dioufa).
    Vyřešili jsme levou stranu obrany i zálohy a Provod a další hráči se tak mohou vrátit na svá původní místa. Vzhledem k tomu, že jedeme na třech frontách, budeme mít hráčský kádr dostatečně silný.
    Ano, jsem pořád ve střehu a bezbřehým optimismem nehýřím. Tomu doufám nepropadl ani nás nový majitel a ani realizační tým. Výsledky budou takové, jaké si je sami uděláme a že to nebude jednoduché, to víme také.
    Nesedíme však s rukama v klíně a příprava bude podle toho vypadat.
    Věřím také, že vydržíme všechna ta okopávání kotníků a rejpání těch, co to vidí jinak.
    Tak ať se našim klukům daří, bez možných zranění a pojďme do boje o titul.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

  36. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    carevitchando     před 10 měsíci 06.01.2024 10:56 |  
    13 0

    Tak Jindro, přiznávám, že z Tvého příchodu úplně odvařený nejsem, ale oblékl jsi ten nejhezčí dres na světě. Věřím, že ho budeš reprezentovat, jak se sluší a patří a že si nakonec získáš respekt všech fanoušků, tedy i můj. Ať se daří a co nejvíc vychytaných nul!

  37. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    pehacko     před 10 měsíci 06.01.2024 11:15 |  
    19 2

    Ja mam zatim ze vsech prestupu radost. Stanek je logická volba pri problémech Ondry. Nejlepsi vyzkoušené na trhu a ukazuje to, ze nas soucasny majitel myslel vsechny slova vazne. Zmrzlý je za me David Jurasek verze dva… a Chaloupek s předstihem take dobra volba. Zacinam se na tu ligu tesit vic a vic.

    Ps: zaloha pradelny cerv a bucha to bude panecku duo sympatických hochu.


    Komentář byl uživatelem upraven (06.01.2024 11:18) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      PetCC     před 10 měsíci 06.01.2024 14:00 |  
      14 0

      Ovšem Červ na Spartě, to mě doopravdy děsilo!
      Jsem radši, že je v Plzni.

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      rakusan     před 10 měsíci 06.01.2024 16:19 |  
      4 0

      Já myslím, že to zatím dopadá ideálně, fakt paráda. Ještě toho senegalskýho nora za dumiho a bude to baječný přestupák.

  38. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    Radek097 (přítel SN)     před 10 měsíci 06.01.2024 11:59 |  
    9 0

    Úspěšnost chycených penalt naších tří brankářů v kariéře:
    Ondřej Kolář 3 chycené, 26 inkasovaných (z toho ve Slavii 2-18)
    Aleš Mandous 5 chycených, 24 inkasovaných (z toho ve Slavii 3-4)
    Jindřich Staněk 6 chycených, 20 inkasovaných

    Na konci loňské sezóny jsem zde dával tento graf, ve kterém byly vidět poměrně špatné čísla Koláře. Hodí se ho připomenout, jelikož nejlepší čísla k 1.5.2023 (po základní části F:L) měl za sezónu 2022/23 v chycených střelách jak z vápna, tak mimo vápno Jindřich Staněk. (otazník na grafu)
    https://twitter.com/PetrJanis/status/1653002203936833537/photo/1

  39. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    Navyseals     před 10 měsíci 06.01.2024 13:28 |  
    32 14

    Ondra Kolář si beze sporu vysloužil místo v historii Slavie. Byl u úspěchů, na kterých měl podíl. Byl zároveň i u nezdarů, na kterých měl také podíl. Na jedny straně vidím nulu na Nou Camp, chycenou penaltu v Kluži, rekordní sérii neproher v derby, tituly, série bez inkasované branky. Ale jsou tam i chyby v Gentu, se Sevillou, v předkolech LM a EL, zápas na Feyenoordu a již zmiňované loňské jaro, kdy dostával poměrně laciné góly. Je zcela bez pochyby, že směr jeho kariéry změnil zápas na Rangers. Dodnes považuji trest 4 zápasy za naprostý výsměch a viním Slavii, že to neřešila důsledněji, stejně tak jako u Kúdely. A od toho se odvíjí moje poslední část. Od toho zranění bylo zřejmé, že Ondra už nikdy nebude jako dřív. Poznamenalo ho to fyzicky i psychicky. Výrazně přibral. Proto prodloužení smlouvy za tehdejších podmínek bylo riskantní a dneska už víme, že nesprávné. Protože s Ondrou se pořád zacházelo jako s opěrným bodem. Dřív jsem psal, že možná tak dva další hráči měli takovou pozici v klubu jako měl on. A je to tak. Dneska je velice pravděpodobné, že Ondra ukončí kariéru a bude se věnovat rodině. Reálně se mu může vytvořit pozice v managementu jako se to děje u jiných končících hráčů a já to nevidím rád. Ondra má zcela určitě vyděláno. I když nehrál v zahraničí, tak ve Slavii si vydělal desítky milionů korun. To je takový širší obrázek na hráče, za kterého teď přichází typologicky docela podobný hráč i člověk. Obří talent, který je schopný mimořádných výkonů, ale také laciných chyb a kterého je třeba držet zkrátka, protože má sklony polevovat. Může to být průser jako Brno, ale taky může vychytat titul, LM a stát se dlouhodobou jedničkou či po úspěšném EURO může být výhodně prodán.

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      Harvey     před 10 měsíci 06.01.2024 14:04 |  
      18 8

      "Proto prodloužení smlouvy za tehdejších podmínek bylo riskantní a dneska už víme, že nesprávné."
      Už toho nech. Forma kterou jsi se zde vyjadřoval o Kolářovi byla naprosto mimo. Prodloužení smlouvy za vysokých podmínek pro hráče, který pro Slavii skoro umřel a zřejmě si navždy dojebal zdraví? Naprosto v pořádku. A že následně dobrovolně přistoupil na snížení, když to klub potřeboval v rámci zavedení platových stropů jen vypovídá o jeho vztahu ke klubu.
      Jestli by zrovna Ondra měl mít pozici v managementu klubu a jakou nevím, neznám ho. Ale vidím v Bayernu či Ajaxu, že zaměstnávání hráčů se vztahem ke klubu je převážně správná cesta.
      Po parasociálním hodnocení Tykače a Tvrdíka tu máme parasociální zhodnocení Staňka, paráda. Nevidím jakým způsobem může být jeho angažmá průser jak Brno. Asi proto, že nemám ve zvyku přehánět. Někdy jsou hvězdné přestupy mezi rivaly jackpot (Rio Ferdinand Leeds -> United), jindy provar (Torres Liverpool -> Chelsea). Ale rozumný člověk s oběma variantami počítá a průser jak Brno vypadá opravdu jinak.

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        donford     před 10 měsíci 06.01.2024 14:33 |  
        13 2

        Teď jsem si Harveyi přečetl také tvou odpověď a vidím, že jsme měli na příspěvek velmi podobný názor. Nechci se často vměšovat do diskusí, ale tentokrát mi to fakt nedalo. Ty to nazýváš parasocilání zhodnocení Staňka, no a mě to zase tak nějak prachobyčejně lidsky štve. (spíš sere).


        Komentář byl uživatelem upraven (06.01.2024 14:54) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

          Wulfstan (přítel SN)     před 10 měsíci 06.01.2024 14:48 |  
          16 1

          Já jsem si vaše reakce přečetl a protože mám na to stejný názor, už ho psát nebudu, abych to tu zbytečně nezamořoval. Přichází jeden z nejlepších, pravděpodobně vůbec nejlepší současný český brankář. Proč by to měl (mohl) být průser jako Brno? To jako přijde na trénink pod vlivem, nafackuje Trpišovskýmu a podminuje Eden, nebo co? Průser by mohl být, kdyby Staněk nepřišel, Mandous se zranil a EL by musel chytat mladej Sirotník. Třeba by to zvládl, ale riziko by to bylo příliš velký.

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        mig52     před 10 měsíci 06.01.2024 16:47 |  
        11 14

        Mám Ondru rád, ale zapomněl jsi napsat "B". Tedy popsat zápasy, které dodrbal. A bylo jich dost a stalo nás to poháry a peníze. A také to, o čem se nepíše. Negativně tím ovlivnil kariéry svých spoluhráčů. Po vyhučeni z pohárů se nemohli ukázat na evropské scéně a nepřímo tím snižoval jejich cenu. Nevadilo by mně to, pokud by se jednalo o selhání z neformy, která ke sportu patří. Ale u Ondry to často byla věc lajdáctví, podceňování, laxnosti a neodpovědnosti vůči týmu. Jestli to nechceš přiznat, je to tvůj problém. Ondra tu hodně dokázal, ale následně i zprasil. Ale mnozí si zakazují o tom psát, ale pravdu v tomto neoklameš. Ty záznamy pokazených zápasů jsou v archívech. Pusť si je.

        • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

          Harvey     před 10 měsíci 06.01.2024 17:51 |  
          9 8

          "Negativně tím ovlivnil kariéry svých spoluhráčů. Po vyhučeni z pohárů se nemohli ukázat na evropské scéně a nepřímo tím snižoval jejich cenu."
          Za Koláře jsme hráli Evropu v každé sezóně. A pokud je hráč kvalitní, dokáže se prodat za ranec z Konferenční Ligy, viz. Jurásek do Benficy nebo Durosinmi do Frankfurtu.
          Dál s tebou nehodlám ztrácet čas. Psal jsem, že po tvém spamování a stalkování tě ignoruji. Opět se k tomu vracím.

          • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

            Radous     před 10 měsíci 07.01.2024 01:18 |  
            5 8

            Tak ten svůj čas tady neztrácej, nikdo Tě to nenutí číst, natož na někoho reagovat. Co považuješ za spamování, tak někdo jiný nepovažuje a může si naopak to samé myslet o Tvém psaní, je to čistě věc subjektivního posouzení každého z nás...

            • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

              Harvey     před 10 měsíci 07.01.2024 04:16 |  
              7 3

              On tady byl incident, kdy cca půl roku mig reagoval na úplně každý můj komentář jednou zcela nesmyslnou větou. Došlo to do fáze, kdy to musel řešit admin. Řekl bych, že se to dá velice v klidu objektivně označit za spamování a stalking. Nikoliv za subjektivní dojem.

              • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

                Radous     před 10 měsíci 08.01.2024 00:46 |  
                2 1

                Tak o této historii vzájemné komunikaci nic nevím. V tom případě můj komentář by měl být v obecné rovině a nikoliv jako reakce na Tebe a miga...

        • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

          donford     před 10 měsíci 06.01.2024 21:52 |  
          11 2

          Proč si pouštět Ondrovi nezdary? (V nichž především dle tebe zápasy dodrbal, negativně ovlivnil kariéry svých spoluhráčů - jistě nemyslíš Suka, Cufa, Nico Stanciua, Lingra, Baha .... lajdáctvím, podceňováním, laxností, neodpovědností, zprasením - jak je ta čeština vskutku bohatá. :-) Jestli skutečně odchází po letech do pozice naší brankářské trojky a nebo dokonce jako brankář do B mužstva, je správné mu moc a moc za vše poděkovat a uvědomit si, že zápas s Rangers za svou Slavii právě tam, jeho stoupající kariéru definitivně zlomil. Jistě všichni či většina z nás, zejména pamětníků ,uznáváme Pavla Kuka jako naši legendu. Vytahoval by dnes někdo záměrně jeho nezdařené útoky, zahozené tutové šance za Slavii, za nároďák či za ty roky v Německu? Kdy jejich neproměněním možná ovlivnil negativně zápas? Jistě ne, nanejvýš jakýsi zatrpklý fotbalovou nenávistí sežraný masochista. Proto prosím více úcty jaké se před lety dostalo Pavlovi Kukovi, dopřej migu také Ondrovi, i když jsi jako první větu napsal, že máš Ondru rád. Ale pak ta pokračující záplava negativních slovních výlupků a v tak pro Ondru možná nepříjemnou dobu, neb jistě ví, (rád či nerad), že jeho vrcholná kariéra v áčku zjevně končí, ta se sem dnes vůbec nehodí.
          Když jsem kdysi v sedmdesáti končil po 52 letech z vlastní iniciativy svou pracovní pouť, také jsem cítil v prvém okamžiku jisté ulehčení, ale zároveň velkou, převelikou lítost. Naštěstí pro mě byla kompenzovaná další mou spolupráci s mým nakladatelstvím a trvá externě dodnes, dalších 12 let. Ale trošiček se do Kolářových pocitů snažím vžít. Možná, že i ty jsi ve svém životě prožil totéž.


          Komentář byl uživatelem upraven (06.01.2024 21:53) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        Alanor (admin)     před 10 měsíci 07.01.2024 12:56 |  
        9 2

        Ne, z hlediska Slavie fakt není v pořádku prodlužovat hráčskou smlouvu na úrovni největších opor hráči, který už nemá ani poloviční výkonnost, která by takové smlouvě odpovídala. Proč jsme nezajišťovali na celý život Naumova, který byl stejný případ? Notabene, když jsme ještě dělali, že je Kolář pořád opora nejen smlouvou, ale i na hřišti a na sílu jsme ho cpali do branky.

        Slavia fakt není zodpovědná za zmrda Roofea, stejně jako nebyla tehdy zodpovědná za Kleina z Teplic (jestli si dobře pamatuji, že to byl on), který Naumovovi ukončil kariéru.

        Jinak souhlasím, že Kolář patří mezi brankářské legendy Slavie, ale to fakt neznamená, že ho musíme zajišťovat až do důchodu. Zvlášť když už zajištěný je a pro manažerskou pozici dost možná nemá předpoklady.

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      donford     před 10 měsíci 06.01.2024 14:28 |  
      19 1

      Tak nějak se mi ani trochu nezdá varování, že by Staněk byl průser jako Brno. Většina jeho výkonů v Plzni byla velmi dobrá. Ale ty si už dopředu děláš alibi, a to se mi nelíbí. Obří talent ale také schopný laciných chyb, držet zkrátka, aby nepolevil? To by už přece dávno nebyl profesionál! A nebyl žádaný! A nechytal za nároďák! Průser... a proti tomu tvrzení o titulu?? atd. Nechme Staňka v klidu chytat, přejme mu, je už slávistou a nikdy nás snad s výjimkou chycených tutovek proti nám "nepoškodil". Buďme rádi, že máme 2 vyloženě skvělé brankáře, ať se o své místo herně poperou. Z toho bude Slavia jen profitovat a my fandové spolu s ní.

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      Cygnus     před 10 měsíci 06.01.2024 14:39 |  
      22 13

      Proč tolik nenávisti? Stále tě trápí že v případě prodloužení smlouvy s Ondřejem Kolářem se ukázalo, že jako 'insider' si vůbec neměl tušení že Kolář prodloužil smlouvu? Že jsi tady fabuloval a házel částky že bere 1,5 mil Kč měsíčně jako základ, jestli si dobře pamatuju? V době kdy žádný hráč Slavie nepřesáhne částku 1 mil Kč?

      Proč neustále řešíš ty 'desítky miliony' které Kolář během své kariéry vydělal? Vadí ti stejně že Milan Škoda, podle slov svého agenta, si přišel na 20 mil Kč za sezónu?

      Jistě že Ondra Kolář také chyboval. Stejně jako Aleš Mandous, stejně jako Jindřich Staněk. Ale pro mne zůstane Ondra Kolář navždy zapsán do historie klubu jako hráč, který pomohl Slavií k největším úspěchům.

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        Navyseals     před 10 měsíci 06.01.2024 15:34 |  
        14 7

        Slíbil jsem, že napíšu to, co vím. Dělejte si s tím, co chcete.

        • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

          Cygnus     před 10 měsíci 06.01.2024 15:42 |  
          8 15

          Jasně , dáváš sem tvoje domněnky.

          • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

            Navyseals     před 10 měsíci 07.01.2024 10:10 |  
            6 0

            Co z toho je domněnka?

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        Barlblog     před 10 měsíci 06.01.2024 16:20 |  
        21 4

        Opět tu plápolají emoce ve znamení krásného "odezdikezdismu". Nikdo nemůže zpochybňovat úspěchy, které svými výkony umožnil Ondřej Kolář. Je to výjimečný brankář, pravděpodobně i hodný člověk a zaslouží si respekt za to co pro klub odvedl.

        Druhá strana mince je za mě jednoduchá. My fanoušci to nechceme vidět, Trenéři o tom nechtějí slyšet, ale ukazuje se, že klub by měl být schopen pustit svoje klíčové hráče, pokud za ně dostane kvalitně zaplaceno. Ondřeje Koláře jsme předrželi a navíc jsme měli tu smůlu, že jsme se střetli s Rangers, neboli bandou primitivů.

        Těžké zranění nikdo nemohl predikovat, na druhou stranu je to otázka i určité povahy Koláře, kdy nejde říct, že by jeho přístup byl konzistentní. Na jednu stranu se obětuje v sezoně, kdy se mu zranění stalo, na druhou stranu si neumí hlídat životosprávu a nevyvozuje ze svých výkonů nutnost na svém zdravotním stavu pracovat.

        Svůj díl odpovědnosti si nesou i trenéři golmanů - Kolář a Černý. Ondřej Kolář přestával chytat jen poté, co naprosto vyhořel a často nás stál obrovské peníze. Nechápu, jak je možné, že trenéři nepoznají, že jejich svěřenec má problémy se zrakem a viditelně trpí i strachem z dalších zranění a komplikací...

        Byl jsem skeptik u Bořila, který mě dokázal těžce vyvést z omylu a musím před ním smeknout. Dal bych Ondrovi Kolářovi tedy čas se dostat do pohody fyzické i mentální. Slavia asi nevykrvácí na tom, když bude Ondrovi platit 700+ tis. Kč, nebo kolik bere, měsíčně do léta. Pokud ale nebude jasná snaha hlavně u Ondry se dostat zpět na trávník, pak nevidím důvod, proč by měl klub dělat charitu tohoto typu i další roky. Ondra by se rád věnoval tréninku brankářů, proč ne, může, za standartní plat mládežnického trenéra v SKS.

        Ohledně Staňka. Nevím co si o tom mám myslet. Hrozně by mě zajímal pohled Mandouse. Pokud je s tím vnitřně v pohodě a trenéři brankářů se nebudou chovat tak jako že si přivedli oblíbence, kterému budou vše promíjet, pak jsem s ním v míru a vítám posilu. Jestli se stane to, že po podzimu, kdy nás Mandous mnohokrát podržel a udělal snad jednu, nebo dvě chyby, bude na jaře automaticky jedničkou Staněk, pak se musím jen smutně usmívat nad tím, že tu někteří diskutující vyžadují absolutní vděčnost Kolářovi, ale příkoří vůči jiným hráčům je nechává chladným.

        • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

          mig52     před 10 měsíci 06.01.2024 16:33 |  
          9 10

          Kamaráde, klobouček. Precizně sepsáno. A hlavně pravdivě, což se některým Cygnum nebude líbit.

        • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

          Radek097 (přítel SN)     před 10 měsíci 06.01.2024 17:20 |  
          11 4

          Proč by to Mandous měl brát hůř než za Koláře. Když se na hřiště nedostal ani po opakovaných chybách Koláře? Možná uvidí, že má zase zavřené dveře do základní sestavy a nebude chtít znovu rok čekat na příležitost a rozhodne se odejít někam za výzvou. S ohledem na věk má poslední možnost.
          Že to nepoznají trenéři, to dokážu pochopit. Ale že to rok a půl neřešil Kolář, a i přesto byl schopný jít do brány a stoupnout si za 10 svých spoluhráčů s takovým handicapem. To už pochopit nedokážu.
          Kolářovi se nabídla nesmyslně dlouhodobá smlouva po špatných výkonech. Nemyslím si, že by se dobrovolně připravil o 25-40 miliónů Kč, kdyby v létě ukončil kariéru. To si myslím za tu trojku mezi brankáři vyplatí počkat.

        • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

          Navyseals     před 10 měsíci 07.01.2024 10:20 |  
          13 4

          To je právě ono. Pokud bezpodmínečně nechválíš, tak jsi nepřítel. Vidím to jak včera, když se někdo opovážil kritizovat Jarolíma. Lidi mi nadávají, že kritizují Kolářovu tréninkovou morálku. že to jsou výmysly. Silně doporučuji si přečíst hodnocení Štěpána Koláře, které poskytl o Ondrovi před pár lety. Tvrdí, že za ním se musí stát s bičem. Nebo že jsem psal nesmysly o jeho výplatě. Opět na to existují články. Fakt by mě nenapadlo, že vyvolá pohoršení v podstatě jen souhrn jeho působení ve Slavii založený jen na doložitelných faktech. Kdybych o něm psal spekulace nebo o jiným hráči (ne že by nebylo co), tak neřeknu ani popel. Ale ze zásady to nedělám, protože moc dobře vím, že z těch spekulací je pravda jen něco a zbytek je buďto úplný výmysl nebo je to značně upravené. To je jeden z důvodů, proč sem nechodím tak často. Nemám potřebu si nechat nadávat.

          • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

            Qope     před 10 měsíci 07.01.2024 11:04 |  
            10 3

            Bohužel zde, jak vidno, méně myslící část diskuteru dokázala znechutit člověka, který vidí do kabiny našeho týmu a má zajímavá info. Škoda, no. Napsal bych ať na ně kašleš, ať sem chodíš častěji a dáváš zajímavý věci do plena, ale chápu, člověk má jen jedny nervy ...


            Komentář byl uživatelem upraven (07.01.2024 11:11) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

              martyni (přítel SN)     před 10 měsíci 07.01.2024 13:19 |  
              2 1

              Vidím to stejně.

          • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

            Barlblog     před 10 měsíci 07.01.2024 11:21 |  
            3 1

            Člověk by měl dělat ve volném čase to co ho těší. Diskuse na soc. síti nikdy nebude v rukavičkách. Co si matně pamatuju, ta původní debata o Kolářovi a prodloužení smlouvy se nesla v dost emočním duchu i z tvojí strany. Ta forma potom vyvolává reakci a už to jede. :-)

        • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

          martyni (přítel SN)     před 10 měsíci 07.01.2024 13:22 |  
          3 0

          Chápu pohled na Koláře i pochybnosti nad Stankem, ale nemůžeme se preci ptát hráče, jestli v týmu snese konkurenci. Byl jsem s výkony Mandouse spokojen ale chápu i to, že ho trenéři brankářů nevidí jako jasnou 1, co nám vychyta titul.

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        mig52     před 10 měsíci 06.01.2024 16:28 |  
        15 16

        O jaké nenávisti mluvíš, ty literární teoretiku?! Já v článku vidím reálné konstatování, nic víc, nic míň. Patříš do skupiny těch, kteří chtějí číst jen oslavné. Ale tak to v životě nechodí. Nicméně to je tvůj problém.

  40. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    SLAVIESTA     před 10 měsíci 06.01.2024 13:46 |  
    4 9

    Kdyby byl Staněk ve své vrcholné formě, moje nadšení by společně s některými tady neznalo mezí, v té ale rozhodně není, nikde ovšem není psáno, že se do ní rychle nedostane. Změna - to je hájení těch nejkrásnějších barev - mu může výrazně pomoci. Cena ovšem za něj byla, jako by v té formě už byl.
    Tak mu držím všechny palce, ale i Mandousovi, který asi cítí určitou nespravedlnost. Přeji mu, aby to překousl, pokud to dokáže, určitě bude pro Slávii ještě velmi důležitý. možná ten nejdůležitější.

  41. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    Lunaris     před 10 měsíci 06.01.2024 15:54 |  
    29 1

    Nevím, koho jiného by měla Slavia při aktuálních ambicích přivádět když ne reprezentační jedničku v bráně. Na papíře se to jeví jako obrovské posílení. V praxi samozřejmě být nemusí, ale tenhle příchod značí, že Slavia je silný pes, který to s útokem na titul myslí vážně. Někomu vadí, že chytal v Plzni... k tomu snad jen, že pokud chcete posílit, tak se nabízí, že opravdu kvalitní posily seženete v základních sestavách největších konkurentů. Když lidi kousli Hušbauera jako odchovance sparty, tak nemůže být problém se Staňkem. Já se na to těším a přeju Staňkovi, ať mu to čape a ať si všechny tyhle pochybovače získá na svojí stranu. Po delší době přichází hotový hráč v nejlepším fotbalovém věku, který se jeví jako jasná posila.

  42. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    hiker42     před 10 měsíci 06.01.2024 17:20 |  
    5 0

    Ze Staňka nejásám, ale od příštího týdne mají s Mandousem příležitost ukázat a porvat se o to, kdo bude 1. Pokud bude zdravý, tak posila to bezesporu je. A jako slávistovi mu přeju, ať se mu daří!

  43. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    Zdendanek     před 10 měsíci 06.01.2024 17:22 |  
    2 6

    No tak to jsi teda vedle jak ta jedle. Brankář a slabia???? My neumíme dát branku a ty máš slabinu v bráně. Bože můj.

  44. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    MUDRa     před 10 měsíci 06.01.2024 17:25 |  
    12 1

    Teda vubec nechapu ty rozpaky, je to repre jednicka. Jako pardon, ale stanek by jednu tu akci s Plzni poresil. Mandy vypadal jako ze se skoro boji. Koliho ve forme Stanek neda, ale nez Mandous podle me lepsi je. Takze posileni. A penez mame patrne dost tak pojdme za titulem. Vzdyt muze klapnout LM uz tenhle rok.

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      Merlinus (přítel SN)     před 10 měsíci 06.01.2024 18:13 |  
      11 2

      Přesně. Mandouse mám rád, ale jeho TOP už známe a ten je níž, než Staňkův (i Kolářův). Pokud se Staněk bude držet blízko svého TOPu, tak je prostě lepší než Mandous.

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        wimpy     před 10 měsíci 06.01.2024 18:19 |  
        5 2

        Já jsem v rozpacích jen z toho, že veleběj jeho hru nohama, ale kdykoli jsem ho viděl, žádná rozehrávka jako nadstavba neexistovala, spíš nervozita a nepodařené odkopy. A celou dobu tvrdíme, že k naší hře potřebujeme golmana-rozehrávače. Ale jo, třeba s ním byli domluveni, že to bude v Plzni i v repre skrejvat a teď překvapí. :-)

        • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

          necich     před 10 měsíci 06.01.2024 20:57 |  
          6 0

          Neexistovala protože to třeba po něm nikdo nechtěl..:)

          • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

            sasky     před 10 měsíci 08.01.2024 14:39 |  
            2 0

            Taky mám ten pocit...

        • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

          Hesmir (přítel SN)     před 10 měsíci 08.01.2024 18:14 |  
          3 2

          Mrkni na zápasy co měl v Budějicích. Když tam byl Hořejš. Tehdy hráli fotbal, že sme na Dynamo čuměli pohledem - jestli nám odejde J1T musíme mít Hořejše, a jestli Koli, tak Staňka.

          • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

            wimpy     před 10 měsíci 08.01.2024 20:39 |  
            3 0

            Rád se nechám milé překvapit.

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        slavanda     před 10 měsíci 06.01.2024 20:04 |  
        11 0

        Tak Mandyho jsme přece brali jako výbornou dvojku ke Kolimu, on s tou rolí počítal a velice dobře se jí zhostil. Dokonce tak dobře, že se vychytal do nároďáku. Brali jsme právě jeho i proto, že k nám kvůli Kolimu ve formě nechtěl jít Staněk, protože to vypadalo na dvojku. Tedy Mandy se perfektně osvědčil a budu rád, když tu zůstane a dostane dost zápasů.
        Ale od Rangers (zasraní ovcomrdi) prostě nemáme golmana, co by byl typický zloděj zápasů a občas nám nějaký body ukradl i když si je nezasloužíme.
        Kinský by jím možná mohl být, ale zatím není. Ani náš jiný nadějný golman pod smlouvou anebo s možností zpětného odkupu.
        Plzeň měla současně Jedličku, Breiera (nebo jak se jmenuje) a Staňka. Ten se chtěl posunout, ze zahraničí se nikdo neozýval. Ale Plzeň byla na jeho odchod připravená. Co teď?
        Logická volba. Staněk se může Evropě připomenout. My pořešíme dílek do skládačky. Valenta s Červem na tom taky neprodělají a když máknou, pořád se můžou (za balík ovšem) vrátit. Nejsou v Bubenči a odešli aniž spálili mosty jako Bucha.
        Dúbravka údajně neuměl v začátcích v Liberci nohama vůbec, než si ho vzal Štěpán do parády.

        Takže já to vidím tak, že Jindra pomůže Slávii a ona jemu. Letos vychytá titul, Ligu mistrů a tou nás provede. Pak odejde do Anglie a nám tu nastoupí Kinský. No a Valenta s Červem pomůžou Plzni v pohárech, Valenta si taky vykope cizinu a repre a Červ třeba taky. Oba jsou za procenta...

        Věří tomu Jindra? Pokud ano, já taky ;)


        Komentář byl uživatelem upraven (06.01.2024 20:35) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

          sasky     před 10 měsíci 08.01.2024 14:42 |  
          1 2

          Přemýšlel jsem o tom, proč Staněk a nepočkat třeba do léta na Kinského, případně mladšího brankáře. Vyšlo mi z toho to, že Staněk už se do zahraničí v 28-29 letech moc nepohrne (kdyby o to jo stál, tak nepůjde teď do Slavie) a můžeme tak mít vyřešeného brankáře třeba na 5 let. Kdyby na to měl Kinský, tak přijde v létě, rok odchytá a půjde si plnit sen za eura a my budeme mít co? Prd... Takže byť jsem nejdřív nad Staňkem kroutil hlavou, teď mi to docela smysl dává. A čapajev je to slušný.

          • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

            Hesmir (přítel SN)     před 10 měsíci 08.01.2024 18:20 |  
            3 0

            Plzeňský majitel je slabší level CITICu. Tedy vydělej si sám na sebe. Staněk byl dobře z obchodovatelné zboží v situaci, kdy Plzeň dostane půl sezony na sehrání nové Jedl/ničky. V Evropě splněno. V lize defacto "nemaj o co hrát". Pokud byla nabídka Slavie nejlepší, nebo zájem z venku fakt tak bídný, tak prostě museli vzít i nás.

          • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

            mis3     před 10 měsíci 09.01.2024 08:55 |  
            2 0

            Vaše postuláty jsou mylné. Podle veřejně prezentovaných informací měl Staněk slíbený odchod z Plzně. Samozřejmě preferoval zahraniční nabídku, ale ta nepřišla. Proto kývl na Slavii, je to sportovní a zřejmě i finanční posun. Navíc si myslím, že pokud se mu bude dařit, není vyloučen ještě další přestup. U brankářů je přeci jen kariéra podstatně delší. Viz Dúbravka, který přišel do Liberce v podobném věku a nyní chytá PL.

  45. Hra nohama.

    Kenny     před 10 měsíci 06.01.2024 18:19 |  
    2 2

    Chlapi, vysvětlete mi to, prosím. Od pochybovačů tady čtu, že Staněk je slabší ve hře nohama. Znamená to tedy, že při ní chybuje? Připomeňte mi nějakou situaci, kdy udělal chybu, abych si to mohl prohlédnout. Díky.

    • Re: Hra nohama.

      p!erreCORE     před 10 měsíci 06.01.2024 19:43 |  
      5 1

      Myslím, že chyb při hře nohama moc nenadělal, protože všechno pere dopředu, kde to většinou někdo uhraje..

      • Re: Hra nohama.

        japhy     před 10 měsíci 06.01.2024 21:51 |  
        0 4

        Bingo! A to je to, čeho se obávám. Doufám, že zbytečně.

  46. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    SKEP     před 10 měsíci 06.01.2024 18:50 |  
    2 8

    Staněk s Mandousem si to rozdají o post jedničky, přičemž na startovním roštu bude v nepatrné výhodě Staněk, neboť jeho příchod nás stál, vedle desítek milionů, i dva velice nadějné talenty.
    Kolář pomůže Béčku k návratu do FNL. Ve skupině A se na nás tlačí zejména Chodové s dvojicí snajprů Došlý - Mužík. V baráži potkáme pravděpodobně Armu, byť na čelo nyní ztrácí snad 10 bodů. Nesmíme ovšem zapomenout, že Severočeši adaptovali hřiště a půl podzimu hráli výhradně na cizí půdě. To se na jaře otočí. Hrozit může též Most, naopak netuším, co lze očekávat od Velvar a Záp.

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      Kenny     před 10 měsíci 06.01.2024 18:53 |  
      3 0

      Od Velvar očekávám sešup tabulkou dolů. Odešel Zdeněk Hašek a to bude sakra cítit.

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        SKEP     před 10 měsíci 06.01.2024 18:57 |  
        2 2

        Pouze doplním, že Z. Hašek na Kladně vystřídal starýho Douděru.
        Zápům nejspíš odejde Turyna. Ať je jakej chce a moc toho v Zápech neodehrál, právě on vstřelil jedinou branku v ostře sledovaném utkání právě proti Velvarům. V 90. minutě...


        Komentář byl uživatelem upraven (06.01.2024 19:02) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        Monarchie     před 10 měsíci 06.01.2024 19:51 |  
        3 1

        Velvary to je mazec, ty hrají na svém maximu, Arma má ještě posílit a náš nový stoper, viděl jsem ho v Brozanech, Jindra s ním bude mít ještě práci, doufám, že Ogbu neodejde. Jinak sportovní úsek za to vzal a B čko do druhé ligy postoupí.

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      kjandourek (admin)     před 10 měsíci 06.01.2024 19:28 |  
      40 4

      Staňkův příchod nás stál 12,5 milionů.... to je jedna desítka a jedna čtvrtina, nikoliv několik desítek
      Dále nás nestál dva velice nadějné talenty, ale dva hráče, jimž letos bude 23 a 24 let a u kterých už v tomto věku bylo vidět, že pro styl hry, který praktikujeme perspektivou nejsou.... velice nadějné talenty máme v mládeži a na hostováních...

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        SKEP     před 10 měsíci 06.01.2024 20:25 |  
        0 9

        Kolik přesně Staněk stál samozřejmě nevím. Pouze jsem v médiích zaregistroval částku cca. míč éček.
        Červ a Valenta jsou stále ještě mladí talenti, ovšem v daleko vyšším ligovém stádiu než například naši hostující Višinský, Horský, Matys, Toula, Šmiga atd.

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        Martin 58     před 10 měsíci 06.01.2024 20:38 |  
        18 0

        Já navíc opravdu považuji za majstrštyk prodat 2 odchovanace, kteří za nás ani ligu nehráli, za dobrých 20 miliónů. To jako poznámku pro ty, kteří někdy nechápou, že posíláme hráče všude po hostováních,

        • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

          necich     před 10 měsíci 06.01.2024 20:55 |  
          9 0

          Jen bych drobně opravil, Červ byl oceněn na 20 mega a Valenta na 13 mega.. Super "prodej". Nutno dodat, že i Staněk za 45 mega nebyl nejlevnější..

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      Betynka58     před 10 měsíci 06.01.2024 19:43 |  
      4 1

      To je právě ono. Pokud Staněk s Mandym podstoupí v zimní přípravě férový souboj o post jedničky, jsem schopen nakonec tenhle přestup zkousnout, i když bych si velmi přál, aby Aleš ten interní souboj vyhrál. Ale obávám se, že po tom přestupu je už o brankářské jedničce na jaře rozhodnuto.

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      SLAVIESTA     před 10 měsíci 06.01.2024 22:00 |  
      7 1

      Moje domněnka - Kolář se bude asi řadu měsíců věnovat svému uzdravení a potom buď se pokusí zařadit se znovu na post brankáře Ačka, nebo ukončí kariéru, ale rozhodně nebude teď riskovat v Béčku. To je podle mně úplná blbost.

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        SKEP     před 10 měsíci 07.01.2024 00:12 |  
        3 3

        Jestliže má Kolář vážné zdravotní problémy, jejichž kořeny sahají do Glasgow, není vyloučeno, že zkasíruje pojišťovnu, do brány už nevleze a bude mít svatej klid.

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        dejvidovic     před 10 měsíci 07.01.2024 08:50 |  
        4 12

        A moje domněnka je, že Kolář už nikdy jako dvojka nebo jednička nebude. Už to věděl před rokem, když s ním prodlužovali smlouvu. Ta nová smlouva je renta, aby byl mladej v pohodě...trošku se pustilo Číňanovi žilou. Sem zvědavej, co na to Tykač, když teď bude Koliho smlouvu lepit že svýho.

        • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

          Cygnus     před 10 měsíci 07.01.2024 09:09 |  
          11 7

          Promiň, podle mne naprostá hloupost a urážka jak vůči Kolářovi tak vedení Slavie.

          Jinak si dovolím poznamenat že Kolář byl jednička v prvních šesti zápasech této sezóny. Bilance je 5 výher, 1 remíza. Tři vychytané nuly, jen tři branky proti. Nezklamal

          Ano, poslední zápas v Jablonci dostal gól z protiútoku. Možná, možná neměl vyběhnout. Ale kdyby to neudělal, tak by se mu to také vyčítalo. Vyčítalo se stejným způsobem Jurečkovi, že 3 minuty před tím neproměnil penaltu?



          • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

            dejvidovic     před 10 měsíci 07.01.2024 09:43 |  
            5 7

            Jj zkusil to a nevyšlo to podle očekávání...já proti Kolimu nic nemám. Nemám nic proti žádnýmu našemu hráči. Proboha! U Staňka si teda ještě počkám...Koli za Slavii na hřišti málem umřel. Riskoval zdraví, když byl na něj tlak, aby brzo po tom hrozným zranění začal chytat. Novou smlouvu si zasloužil. Ale dovolím si tvrdit, že kdyby to nebyl Koli, tak ji nedostal.

        • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

          iwanowicz     před 10 měsíci 07.01.2024 13:20 |  
          7 0

          Víš co Sašo, jdi do prd.le..

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      jirkag5     před 10 měsíci 06.01.2024 22:41 |  
      4 10

      Kolář chytat za béčko ? Kdy se ti to stalo (jak říkal náš profesor na průmce) že sis vyměnil hlavu s volem :)

  47. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    martyni (přítel SN)     před 10 měsíci 07.01.2024 12:13 |  
    12 1

    Staněk nebo Mandous, jsem zvědav, kdo bude jednička. U Mandouse vidím spolehlivost, charakter, vynikající hru nohama, někdy mi ale přijde takovej moc hodnej, nevidím v něm takovýho buldoka, co by sežral každej míč, jako v Kolářovi v nejlepší formě. Možná proto mi přijde, že do úplnýho top brankáře mu něco chybí. Staněk tohle naopak má, umí brankoviště ovládnout, pochybnosti mám ale ohledně jeho zdraví a hry nohama, na náš způsob hry není zvyklej a nedokážu odhadnout, jak mu to půjde.

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      mis3     před 10 měsíci 07.01.2024 13:47 |  
      9 14

      Já nejsem fanoušek Mandouse od zápasu s Feynoordem, ani nejde o to, že udělal chybu. To bych mu odpustil, ale to, že tam pak brečel jak malá holka nám vzalo veškerou šanci na úspěch. Ve více než 30 letech mu prostě chybí zkušenosti a pevná vůle. Potřebujeme někoho, kdo se nerozsype a bude tým podporovat i morálně.

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      dalislavista     před 10 měsíci 08.01.2024 12:32 |  
      8 3

      Možná by nevadilo, kdyby Slavia hrála méně vzadu bago. Vždy trnu, že to poserou a navíc to zas tak moc nepřináší.
      Ta překulovaná vzadu akorát bere čas hry, kdy bychom mohli útočit.
      Kolikrát je lepší míč poslat dopředu, a pokud budeme získávat míče z výkopů, mohla by to být příjemná změna stylu hry.

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        martyni (přítel SN)     před 10 měsíci 08.01.2024 14:39 |  
        6 1

        Nemyslim si. Odkopem se v zasade zbavis mice a dostavas se pod tlak soupere. Rozehravka od zadu umoznuje kontrolovat hru, hrajou tak dneska vsechny vyspele tymy. S Mandousem to fungovalo skvele, krok zpatky neocekavam.

        • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

          Marty2     před 10 měsíci 14.01.2024 10:17 |  
          1 0

          Souhlas. A když je to opravdu vypilovaný, je radost se na to i koukat, viz. Maroko na MS.

  48. Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

    urs (přítel SN)     před 10 měsíci 07.01.2024 15:37 |  
    20 2

    Budu upřímný, Staňka jsem Plzni vždy záviděl. Ano, máme také brankáře reprezentační úrovně, ale tento pán má něco navíc, což by nám mělo pomoci být ještě lepším týmem, než dosud. Velkou roli v přesunu hrál nejspíše fakt, že se on sám chtěl do jednoho z pražských klubů dostat, aby kariérově neustrnul. Přeci jen Plzeň není Praha. Snad bude skutečně oporou a Mandy slušnou dvojkou. Koly už to má asi jinak, ale kdo ví. Tož ogare, držím palce a ať to chytá!

    • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

      pcitron     před 10 měsíci 07.01.2024 16:42 |  
      17 3

      Staňka jsme Plzni záviděl před dvěma lety, kdy v některých zápasech na čáře doslova čaroval. Nicméně na základě pravidelného sledování zápasů Plzně si dovolím tvrdit, že jeho výkonnost šla v poslední době dolů....


      Komentář byl uživatelem upraven (07.01.2024 16:43) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

        pehacko     před 10 měsíci 07.01.2024 20:46 |  
        17 3

        A mozna prave proto potrebuje jit do tymu s vyssi ambicemi a kvalitou a i konkurenci. Ono mit za zady sadka s klackem v ruce a fanousky uspechu a okolo takove mozkovny jako je chory bucha, to taky jednoho muze poznamenat. Verim, ze u nas chytne prave tu formu v jake jsem jej i ja pradelne zavidel. Za me vedeni tleskam za odvahu do toho jit a moc verim, ze bude Jindra casem nas veliky oblibenec. Uz na prvnich fotkach mu ten nas brankarsky dres vylozene sekne a dela z nej lepsiho cloveka!

        • Re: Výměna Staňka za Valentu s Červem potvrzena!

          SLAVIESTA     před 10 měsíci 07.01.2024 21:27 |  
          4 1

          Šaty(dres) dělaj člověka...