Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia zahájí přípravu 7. ledna

Slávisté se poprvé v novém roce sejdou 7. ledna. O čtyři dny později pak odletí na více než dvoutýdenní soustředění do Portugalska, kde odehrají tři přípravná utkání.

Prvních několik dní budou slávisté trénovat v Praze, už 11. ledna nicméně odletí na 17 dní do Portugalska, kde se v osvědčeném prostředí budou připravovat na jarní část sezóny. V Portugalsku by měli odehrát tři přípravná utkání, konkrétně 16. ledna proti SønderjyskE, 19. ledna proti AIK Stockholm a 27. ledna proti Pekingu Guoan. Den poté vyrazí zpět do Prahy a protože liga začíná pro Slavii až 11. února, klub jedná o soupeři pro generálku, která by zřejmě byla na programu 3. nebo 4. února.

 

Komentáře (47)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

    p!erreCORE     před 11 měsíci 03.01.2024 16:38 |  
    13 1

    Jak se tu v hrůze psalo o čtyřech týdnech bez rodin.. tak nakonec docela dobře nastavený. A sympatický soupeř ve formě "partnerského" Pekingu, hezká rozlučka se starým majitelem, jeden čestný bychom dostat mohli :) A severské soupeře kvituji rovněž - když se tam tak často stáčí naše pohledy pro posily.. jestli pojedeme na soustřéďo i s Dioufem, tak paráda!

    Má předpověď na jaro? Budeme neskutečně nabušenej válec!

    • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

      Kuba1782     před 11 měsíci 04.01.2024 11:48 |  
      1 2

      Prosím smazat, vloženo blbě.


      Komentář byl uživatelem upraven (04.01.2024 11:49) . Zobrazit původní komentář

  2. Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

    necich     před 11 měsíci 03.01.2024 16:40 |  
    2 0

    Docela leháro.. :)

    • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

      mig52     před 11 měsíci 03.01.2024 16:53 |  
      5 2

      V Krkonoších na běžkách by bylo hůř.:)))

      • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

        necich     před 11 měsíci 03.01.2024 17:18 |  
        6 0

        Bouda Máma volá..

        • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

          Novi.sks     před 11 měsíci 04.01.2024 08:14 |  
          2 0

          A Petr Janda už si maže běžky, aby zase všem utekl :-)

          • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

            slaviator     před 11 měsíci 04.01.2024 09:19 |  
            5 0

            Adauto už se třese...

            • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

              PetCC     před 11 měsíci 04.01.2024 17:56 |  
              2 0

              Audata bych chtěl vidět na Silvestrovském derby!

      • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

        Petr9608     před 11 měsíci 03.01.2024 23:37 |  
        3 1

        Prý na bežkách bude, než se připojí k áčku, budovat fyzičku... ale vy víte dobře kdo.

  3. Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

    slaviator     před 11 měsíci 04.01.2024 09:21 |  
    1 1

    Náš bývalý partnerský klub Peking Čung-che Kuo-an cu-čchiou ťü-le-pu už CITIC nevlastní ještě delší dobu než nás

  4. Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

    SLAVIESTA     před 11 měsíci 04.01.2024 11:42 |  
    3 15

    Trošku bokem. Slavia dle článku ve Sportu znovu mění trávník. Nekonečný příběh zřejmě bez konce....
    Zdravím všechny, kteří mi vysvětlovali, že koncerty všelijakých "popíků" a rozdupání našeho trávníku je velmi důležité a prospěšné!

    • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

      Kuba1782     před 11 měsíci 04.01.2024 11:49 |  
      16 5

      Ano, je to prospěšné. Ten stadion má nějakou ekonomiku. Jednak něco stojí provoz a jednak je třeba investovat do zlepšení. A ty koncerty to zaplatí. Tvrdík to vysvětloval asi 1000x - součástí pronájmu je cena za nový trávník. Velké kluby mění trávník klidně 2-3x ročně. To, že se trávník nechytl v létě, to je otázka proč a do toho nevidím - jestli to byla souhra náhod (vedra) nebo šlendrián nebo snaha ušetřit. Vyměnit trávník prostě není jaderná fyzika a kluby po celé Evropě to dělají. Možná máme špatné podloží (historicky na místě stadionu byly snad rybníky či co), možná špatné trávníkáře. To je podstata a tady bych se zamyslel (+ jestli tedy už nemít konečně ten drahej hybrid). A ne, že se tam konají v létě koncerty.

      • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

        Dennis     před 11 měsíci 04.01.2024 12:11 |  
        2 0

        Otázka ale je, jestli lze kombinovat drahý hybrid a koncerty. Vydrží ten hybrid koncerty? Protože měnit neustále extrémně drahý hybrid kvůli koncertům je asi nesmysl.

      • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

        Novi.sks     před 11 měsíci 04.01.2024 12:18 |  
        13 1

        Já bych řešení měl... Dát si nostalgickou sezónku na Strahově (už se "těším") a mezitím rozšířit kapacitu Edenu, v rámci čehož by se někdo věnoval i tomuhle problému a vymyslel stavební/technologickou úpravu, která by eliminovala vliv pořádání jiných akcí na kvalitu trávníku.

        Ještě před měsícem bych sám sobě řekl, že je to jen vlhkej sen. Jenže to byl před měsícem i Tykač, takže možný je asi už úplně všechno :-))

        Když to ale vezmu vážně, tak tohle opravdu bude potřeba nějakým způsobem řešit, koncerty nekoncerty. Poháry spějí k tomu, že se bude hrát víceméně celou zimu.
        Jasně, 90% ligy to nemusí zajímat, ti budou dál hrát jen kaprligu na svých kluzištích, ale my a pravděpodobně i rudí bychom měli být připravení na to, že je opravdu nutné udržet na svém stadionu ideální podmínky po celý rok.

      • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

        SLAVIESTA     před 11 měsíci 04.01.2024 12:43 |  
        4 19

        Děkuji Ti za snahu, ale o ničem jsi mě nepřesvědčil. Každý si prostě budeme mlít to svoje. Které velké kluby mění trávník 3x ročně?( u nás, v našich klimatických podmínkách to nemá obdoby) Jak víš, že je ve smlouvách uhrazení nového trávníku? Tys ty smlouvy viděl? Já o tom slyšel jen u Ztracenýho? Připouštíš špatné trávníkáře?! Po tolika pokusech?
        Papír unese všechno, trávník jak je vidět, bohužel ne! Přeji Ti dobrou zábavu na koncertech na znovu zničeném trávníku. Pro mě platí jediný argument a to je stav hřiště a ten je dlouhodobě mizerný. Ospravedlňující a vysvětlující kecy kohokoliv nic nezlepšily a ani nezlepší.

        • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

          Kuba1782     před 11 měsíci 04.01.2024 13:24 |  
          12 6

          Hele, já tě asi nechci přesvědčovat. Tvoje "argumenty" jsou úsměvné a takové přihlouplé. Nerozumím tvému agresivnímu stylu (kolik otazníků jsi schopen ještě napsat?:-), plácání něco o papíru a o užívání si na koncertech. Měj se hezky a už na mě nereaguj. Díky

          • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

            SLAVIESTA     před 11 měsíci 04.01.2024 14:18 |  
            3 16

            Dovol ještě, abych se sklonil před Tvou chytrostí, někteří jsme holt přihlouplí, tokový je svět. Zhodnotil jsi mě sice výborně, ale na žádnou otázku jsi neodpověděl. Nevadí. Měj se!

            • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

              Lukavo     před 11 měsíci 05.01.2024 09:54 |  
              5 4

              Konečně ti mohu dát palec nahoru, protože jsi uznal, že jsi přihlouplý a skláníš se před Kubou.
              Ale jestli jsi to myslel ironicky, tak by mě zajímalo, jak můžou koncerty v červnu ovlivnit kvalitu trávníku v listopadu, když navíc byl položený v srpnu.


              Komentář byl uživatelem upraven (05.01.2024 14:40) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

                  Lukavo     před 11 měsíci 05.01.2024 14:44 |  
                  1 0

                  Děkuji za upozornění, již jsem to po sobě opravil, strašná hrubka...
                  V pravopise jsi silný, ale ještě mi vysvětli ten vliv koncertů.

                  • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

                    SLAVIESTA     před 11 měsíci 05.01.2024 15:41 |  
                    1 2

                    Nechtěl jsem už nic psát, ale pokud mě někdo vyzve, tak považuji za slušné opovědět. I když obráceně se s tím většinou nesetkávám.
                    Tak k tématu trávník ode mne naposledy. Nejsem trávníkář, jen zahrádkář s trávníkem. Netvrdím, že koncerty jsou jedinou, ani hlavní příčinou tragické situace stavu našeho hřiště. Myslím, že možným důvodem, je předčasné a nadměrné zatěžování trávníku, který ještě nezačal vegetovat, k čemuž mohou koncerty výrazně přispět.
                    Ani termín výměny nebývá asi nejvhodnější, pak ani osvětlovací a hřející mosty moc nepomohou. Nejsem odborník, ale zatím ani odborníci se nezmohli na nic jiného, než na výměnu trávníku, znovu a znovu.
                    Vedení sice pokaždé prohlašovalo, že teď už to bude v pořádku, ale nebylo a není. Chápu to, říkají to co jim řeknou odborníci. A Ti nic jiného říkat nemohou.
                    Uznávám, jsem často kritický, ironický někdy i dost agresivní, ale snažím se nikoho neurážet.
                    P.S. jednou, před mnoha lety, jsem chtěl vylepšit svůj nijak mimořádně velký trávník koupením hotového kobercového trávníku, po sdělení ceny jsem toho rychle nechal. Kolik asi stojí fotbalové hřiště?

            • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

              mis3     před 11 měsíci 05.01.2024 15:11 |  
              1 2

              Já myslím, že svět je spíše "tAkový", ale vlastní chyby člověk neřeší, většinou si vystačí s těmi cizími, že?

              • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

                SLAVIESTA     před 11 měsíci 05.01.2024 15:54 |  
                2 1

                Máš pravdu, nechci se vymlouvat, ale přeci jen se mi zdá překlep malinko snesitelnější chyba, než pravopisná hrubka, neomluvitelná ve 3. třídě. Ale třeba to byl u Tebe také jen ten překlep. Normálně chyby nikomu neopravuji, není to zdvořilé a na to jsou tady jiní specialisté, ale přiznávám, že se mi to v tomto případě hodilo.

        • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

          mis3     před 11 měsíci 05.01.2024 08:47 |  
          5 3

          Kuba přednesl argumenty, které zazněli od JiT a JT, takže ty si meleš svou, on předkládá fakta.

            • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

              mis3     před 11 měsíci 05.01.2024 15:09 |  
              0 0

              je to tak...

    • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

      belmis (přítel SN)     před 11 měsíci 04.01.2024 12:46 |  
      7 2

      Máš pravdu, řešit by se to mělo a je otázkou, jestli nám ty koncerty pokryjí třeba naše ztráty bodů v cestě za titulem či se slabšími soupeři v pohárech. Nedělá mi dobře, když vidím naše hráče, jak se po nich v bahně chce fotbal, jako by hráli na olomouckém pažitu. Navíc jim to bere víc sil.

    • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

      Merlinus (přítel SN)     před 11 měsíci 04.01.2024 14:42 |  
      9 0

      Trávník je v poslední době peklo. Ale podle mého (i toho co říkal Tvrdík) to s koncerty nesouvisí. Ty byly i dříve a problém s trávníkem jsme dříve nikdy neměli. Až poslední dva roky. V čem je ten problém nevím. Věřím, že v klubu si to dobře vyhodnocovali a že teď už to snad bude dobré. Stejně tak věřím, že kdyby byl problém koncerty, tak jsme natolik soudní, že bychom je omezili/zrušili. Ale několik let předtím, než začaly typroblém s trávníkem, koncerty taky byly a trávník jsme měli TOP.

      • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

        PetCC     před 11 měsíci 04.01.2024 18:02 |  
        0 0

        Ono to může souviset i s konstrukcí stadionu ajeho polohou celkem v centru Prahy.
        Poslední roky se centrum kvalitně přehřívá a my v té době trávníky děláme. Doma, na kraji Prahy v tu dobu bývají strašný podmínky pro normální růst, takže se nedivím, že se novému trávníku nedaří na sto procent.
        Teď jsem si vzpomněl, letos bude asi zase Sokolský slet, ne?

    • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

      polpik     před 11 měsíci 04.01.2024 20:24 |  
      1 0

      Podle mě bude hlavní problém podloží, pokud se třetí trávník po sobě nechytne je nutné hledat problém právě tam, ač se to nezdá zhutneni po 3 koncertech je enormní.
      Pokud se podloží neudělá pořádně znovu ty problémy se budou opakovat stále dokola!

    • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

      rakusan     před 11 měsíci 04.01.2024 21:41 |  
      4 1

      On tady někdo psal, že trávník je na místě bývalého rybníka nebo něco podobného. Ve starém Edenu to nevadilo, protože hrací plocha byla o několik metrů výše. Nyní už to asi ale vadí. Ale nejsem žádný odborník, jen pamětník.

      • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

        Merlinus (přítel SN)     před 11 měsíci 05.01.2024 00:09 |  
        2 1

        To si nemyslím. V novém Edenu jsme 15 let a problémy s trávníkem jsou cca poslední 2 roky. Předtím si pamatuji, že jsme dokonce vyhrávali ceny za nejlepší trávník (už v novém Edenu).

        • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

          rakusan     před 11 měsíci 05.01.2024 00:46 |  
          0 0

          Máš pravdu, je to divné, co se stalo.

        • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

          Karel13     před 11 měsíci 05.01.2024 11:00 |  
          2 0

          Ona se tam za tu dobu v hloubi mohla objevit (prosakovat) spodní voda a podloží promáčet ...

      • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

        knawi     před 11 měsíci 08.01.2024 16:45 |  
        2 2

        Byl to pozůstatek nějaké atrakce předválečného parku Eden: louže o průměru ca 25m s ostrůvkem, na dně jámy hluboké ca 8-10m od okolního, neupraveného terénu. Lovili jsme v ní "krmení" rybičkám v domácích akváriích.
        Stavebně neupravená jáma, jako jeden z posledních, po válce chátrajících zbytků atrakcí Edenu, byla zasypaná, patrně zhutněnou zeminou při stavbě stadionu na začátku 50. let, poté, co bolševici bezohledně vyštvali Slavii z Letné, nedbajíce, pochopitelně, na její ambice. Sportovně a politicky měla přednost Sparta a hlavně megalomanská stavba zbožštělé zrůdy v čele Ruska a světového komunismu, hyper vraha Stalina. Byly to i v tomhle směru "hlavičky", ve vedení republiky. Po necelých deseti letech, se i pro ně, historicky nepatřičná "fronta na maso", nákladně a s nenapravitelnou světovou ostudou, bourala.
        Zmiňovaný rybníček, na kvalitu podloží trávníku a už historicky několikanásobného upravování terénu o nemálo metrů výše, než bývala jeho, dnes neexistující hladina, nemůže být příčinou potíží s pěstováním kvalitního trávníku.

    • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

      mis3     před 11 měsíci 05.01.2024 08:44 |  
      3 1

      ano bez konce, jak bylo zmíněno na jedné tiskovce, ve velkoklubech se běžně mění trávník 2x-4x za sezónu. Holt už jsme velkoklub...

    • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

      Merlinus (přítel SN)     před 11 měsíci 05.01.2024 00:20 |  
      2 1

      :-) Moc hezký. Jen drobek, že ta přestavba stadionu stála cca miliardu eur (tj. cca 25 mld. Kč). Kolik z toho stál ten zajížděcí trávník nevím... Nechci pana Tykače nějak podceňovat, ale tohle asi trochu mimo jeho rozsah. :-))

      • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

        Merlinus (přítel SN)     před 11 měsíci 05.01.2024 00:33 |  
        2 1

        Tak jsem našel, že ten samotný systém schování trávníku měl přijít na cca 2,5 mld. Kč. Tak to už není tak hrozné. :-))

  5. Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

    Merlinus (přítel SN)     před 11 měsíci 05.01.2024 11:39 |  
    0 1

    Když už jsme u toho stadionu a koncertů, tak by mě zajímalo kolik stojí pronájem Edenu na ty koncerty? Nikde jsem to nenašel. Jediné co jsem našel je článek s Tvrdíkem, kde říká, že pronájem pro zápas repre stojí 2-2,5 mil. Kč (zdroj viz níže). Jestli je to pro koncerty stejně, víc nebo míň těžko říct.

    Výměna trávníku pak v roce 2013 stála "víc než 3 mil. Kč" - viz článek o přípravách před finálem supercupu Chelsea-Bayern (zdroj níže).

    Je otázkou, jestli nájemce koncertů kromě toho pronájmu musí zaplatit i tu výměnu trávníku, protože jinak by se to Edenu nevyplatilo.

    Zdroje:
    https://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/434792/jaroslav-tvrdik-chce-podporit-ukrajinu-za-pronajem-edenu-si-nebude-uctovat-nic.html

    https://hn.cz/fotbal/c1-60382800-v-edenu-se-meni-travnik-koncerty-ktere-ho-znicily-nahradi-superpohar-s-chelsea-a-bayernem

    • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

      Merlinus (přítel SN)     před 11 měsíci 05.01.2024 14:04 |  
      4 1

      Tak jsem našel ještě jeden docela zajímavý aktuální (15.12.23) článek o Ztraceném, kde se píše:
      "Hudebník přiznává, že sám byl velmi naivní a vůbec si neuvědomoval, jak složité a nákladné je v Edenu koncert realizovat. Jen výměna trávníku na fotbalovém stadionu stojí 3,8 milionu korun, denní pronájem 2,5 milionu a technika potřebná na jeden takový koncert stojí denně další 4 miliony".

      https://klatovsky.denik.cz/zpravy_region/dokument-marka-ztraceneho-vpousti-fanousky-do-jeho-soukromi-i-priprav-na-eden-20.html

      • Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

        Merlinus (přítel SN)     před 11 měsíci 05.01.2024 14:20 |  
        1 1

        S tím, že zase v jiném článku jsem četl, že pro mega koncert typu Eden jsou potřeba min. 3 dny (2 dny na stavbu a den na koncert). Z toho mi plyne nájem 7,5 mil. za koncert. Jestli platí i tu výměnu trávníku nevím...

  6. Re: Slavia zahájí přípravu 7. ledna

    Chebák     před 10 měsíci 15.01.2024 12:31 |  
    0 1

    Zdravím všechny, chtěl jsem se zeptat, kde budou vysílat v televizi přípravný zápasy. Zkoušel jsem to dohledat, ale nikde jsem nic nenašel. Díky za info