Aktuality z médií

Komentáře (37)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

    Marty2     před 4 měsíci 28.12.2023 13:49 |  
    8 2

    Doufám, že to trenéři nějak dobře poladí.

    • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

      Slávista 51     před 4 měsíci 28.12.2023 14:40 |  
      8 6

      I bez Staňka, že.

  2. Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

    Cross     před 4 měsíci 28.12.2023 14:24 |  
    14 12

    Staněk je nejlepší český brankář na čáře od doby Vaniaka. Co se týče centrů, je velmi dobrý. A co se týče hry nohama, nepamatuju si jeho jedinou silvestrovskou chybu. Tedy bych ho bral.

    • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

      levap     před 4 měsíci 28.12.2023 15:00 |  
      14 14

      S první částí více méně souhlas, i když s Vaniakem bych v žádném případě nesrovnával. Dopadlo by to pro něj špatně. Vysoké míče - srovnatelný s Madousem - nic moc. Oba stejně neradi chodí ven. Hra nohama je u Staňka jednoznačně horší než u Mandouse. Já bych ho nebral.

      • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

        Marty2     před 4 měsíci 29.12.2023 00:59 |  
        6 0

        Ono jde o to, že v Plzni po něm hru nohama asi ani nikdy nechtěli, tak třeba překvapí :)

        • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

          wimpy     před 4 měsíci 29.12.2023 01:34 |  
          4 3

          To je slušnej optimizmus, ale proč ne, jsou Vánoce.

          • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

            pehacko     před 4 měsíci 29.12.2023 09:13 |  
            4 1

            Ja si zase pamatuji, ze kdyz se o prichodu Staňka uvažovalo poprve, tak argument byl ten, ze hraje dobre nohama. Coz jsem teda pravda u nej v plzni nevidel, ale je pravda, ze tam to po nem nikdo opravdu nechtel.

            • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

              wimpy     před 4 měsíci 29.12.2023 10:11 |  
              4 3

              Já si vybavuju neustálé výkopy do autu.
              Jestli o něj sportovní úsek stojí, tak asi vědí proč, ale byl by mezi posledními, kdybych chtěl hledat gólmana, co je dobrej nohama.

              • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

                obiwan     před 4 měsíci 29.12.2023 18:08 |  
                4 3

                Já ho viděl posledně v repre a to bylo fakt utrpení...jeho výkopy nás dostávaly stabilně pod tlak...

                • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

                  Zofreee     před 4 měsíci 30.12.2023 11:15 |  
                  3 2

                  Wimpy a obiwan - absolutně souhlasím s vámi. V repre jsem při zpětné přihrávce na Staňka vždy trnul, a trnul očividně i Staněk...

                  • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

                    obiwan     před 4 měsíci 30.12.2023 14:11 |  
                    4 0

                    To je přesný...trnul i Staněk....i ti, kteří nahrávali, protože třeba naši jsou hodně zvyklí hrát s jistým gólmanem ( pokud jde o hru nohama).

              • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

                Kenny     před 4 měsíci 30.12.2023 11:13 |  
                1 3

                Pět výkopů do autu za jeden zápas umí dobře i Kolář...

          • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

            žbl68     před 4 měsíci 29.12.2023 16:01 |  
            1 0

            anení 1.4. :-) za mě na tom Slavia neprodělá ...

      • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

        Kenny     před 4 měsíci 30.12.2023 11:12 |  
        2 2

        Dost lidí tady před nějakou dobou oslavovalo příchod Van Kessela a předtím ho tady všichni moc chtěli. A přitom ten byl ve hře nohama podstatně horší jak Staněk...

  3. Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

    Flame     před 4 měsíci 28.12.2023 14:48 |  
    12 6

    Oběma našim gólmanům jsem vyčítal řešení situací, kdy na ně jde útočník. Oba dva prostě uhýbají hlavou a nebo si hlavu chrání rukama a nevykrývají co největší prostor.

  4. Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

    Alfabet     před 4 měsíci 28.12.2023 16:13 |  
    22 9

    Mandous, Kolář, Sirotník, Vágner, Kinský, Stejskal, Dvořák ..... A teď ještě Staněk. My bychom mohli z brankářů sestavit pomalu vlastní jedenáctku. Tuto "strategii" nechápu!


    Komentář byl uživatelem upraven (28.12.2023 16:15) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

      jirkag5     před 4 měsíci 28.12.2023 16:22 |  
      24 5

      Kolářovi už se moc nechce chytat, Vágner a Stejskal nemají na ligu (a tuplem ne na Slavii), Sirotník a Dvořák jsou zatím tak na to béčko. Jediným opravdu dobrým do budoucna je Kinský a ten teď potřebuje tak ještě rok chytat někde v lize.

  5. Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

    knl66 (přítel SN)     před 4 měsíci 28.12.2023 18:25 |  
    50 3

    Mám dost velký osobní problém otevírat jakýkoliv odkaz na iSpart. Sorry.
    Prostě jim nechci a nebudu zvedat čtenost a sledovanost ani o to moje jedno jediné kliknutí.

  6. Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

    vlk30 (přítel SN)     před 4 měsíci 28.12.2023 18:32 |  
    9 1

    Zdá se mě extrémně drahý, na druhou stranu jestli si ho Trpiš prosadil, protože nevěřím, že by k nám šel kdyby on měl nějaké větší pochybnosti. Tak ať ho má. No tohle už musel asi odkyvat s předstihem i nový majitel. Pokud by nám měl vychytat titul potažmo LM tak s tím asi nikdo problém mít nebude. Ovšem běda mu jestli bude chybovat , to mu teda závidět nebudu jak to dostane sežrat.

  7. Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

    slaviator     před 4 měsíci 28.12.2023 19:27 |  
    3 27

    Nechápu proč nekoupíme zpátky Markoviče. Jednička Mandous, záda jistit Markovič a Kinský, Vágner a Sirotník na hostovačkách....

    • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

      belmis (přítel SN)     před 4 měsíci 28.12.2023 20:05 |  
      22 0

      Je lepší, aby ti mladí chytali a nedělali tady dvojku a trojku.

    • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

      jirkag5     před 4 měsíci 28.12.2023 22:03 |  
      27 0

      Markovič neodchytal na podzim v Ostravě ani minutu. Co by tady proboha dělal ?

      • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

        slaviator     před 4 měsíci 29.12.2023 00:01 |  
        3 21

        Kryl záda Mandousovi. Lepší, než kupovat za dvě miliony eur Staňka...

        • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

          Wulfstan (přítel SN)     před 4 měsíci 29.12.2023 10:14 |  
          8 4

          Děláš jako kdybys ty DVĚ milióny éček dával ze svý kešeně. Potřebujeme dva kvalitní a zkušený brankáře, což Markovič, Kinský ani Sirotník nesplňujou. Je jen otázka, jak by se tvářil Mandous, kdyby měl po celkem povedeným podzimu zas dělat dvojku. Ale to už je věc realizáku, aby si to tam trošku porovnal. A taky není nikde psáno, že i při příchodu Staňka nemůže zůstat jedničkou Mandous.


          Komentář byl uživatelem upraven (29.12.2023 10:16) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

            Slávista 51     před 4 měsíci 29.12.2023 12:10 |  
            1 5

            Musí dostat patřičnou příležitost, aby se předvedli/ " hodit do vody ".

            • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

              jirkag5     před 4 měsíci 29.12.2023 12:27 |  
              9 4

              Házet do vody se mohou jinde, ne ve Slavii. Právě na hostování.

              • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

                Slávista 51     před 4 měsíci 29.12.2023 15:00 |  
                2 7

                Byli hozeni mnozí jiní a povedlo se !

                • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

                  Dennis     před 4 měsíci 29.12.2023 15:11 |  
                  2 1

                  Můžeš mi prosím napsat nějaké příklady brankářů, které máš na mysli?

                • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

                  Slávista 51     před 4 měsíci 29.12.2023 21:04 |  
                  1 4

                  To platí na všechny hráče.

        • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

          Borgetti     před 4 měsíci 29.12.2023 15:36 |  
          8 0

          Hele, naše peníze to nejsou a nový majitel to dal najevo snad jasně. Každý prestup řeší individuálně a chce sportovní cíle, čemuž Staněk odpovídá.
          Do Slavie tedy budou přicházet hráči, kteří jsou buď to top talenti, hrají za výběry reprezentací nebo ve svých klubech jsou jedni z nejlepších.

  8. Staněk do Slavie

    Myšák     před 4 měsíci 29.12.2023 12:00 |  
    6 6

    Já si myslím, že je to logické a rozumné řešení.

  9. Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

    hiker42     před 4 měsíci 29.12.2023 12:43 |  
    19 3

    Případný přestup Staňka podle mě vylučuje, aby se Kinský vrátil do SKS a stal se naší jedničkou. Vždycky bude na stole argument, že Staněk je prověřená jistota, leda by se zranil. Při tom jak Čech, tak Srniček či Pavlenka, které počítám za nejlepší české brankáře, se stali jedničkami Sparty / Baníku jako junioři (Čech v 18, Srniček a Pavlenka v 21 letech). Přijde mi, že když koupíme Staňka, Kinský, kterému bude na jaře 21, dochytá sezonu v Pardubicích a buď zazáří a půjde rovnou ven, nebo ho po sezoně za pakatel prodáme do ligy se zpětným odkupem.

    Uznávám Staňka jako výborného brankáře, ale až na výjimky hráče Plzně nemám rád (z aktuálního kádru vyloženě nesnáším zejm. pacienta Chorého, Buchu a Bez-Mozkéru) a nerad bych je, až na výjimky, viděl v našem dresu. A Staněk tou výjimkou není.

    Viděl jsem Kinského v pár zápasech za Vyškov loni a přišel mi vynikající. Pokud je to generační talent, jak se tvrdí, pak těžko může svůj talent rozvinout jako dvojka za Staňkem.

    • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

      mig52     před 4 měsíci 29.12.2023 12:52 |  
      9 7

      Na vytesání je to dlouhé, tak aspoň podpis a razítko!

    • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

      guyincognito     před 4 měsíci 29.12.2023 16:12 |  
      8 2

      Čech měl před přestupem do Sparty za sebou sezónu v Blšanech, Pavlenka s Baníkem spadnul, Srníček začínal v roce 1990, to už nemůžeš počítat.
      Posuzovat potenciálního brankáře podle jeho výkonů ve FNL podle mě fakt nejde. Tam se hraje úplně jiný sport.
      Jinak bych brzdil s tím “generačním talentem” Tonda není ani jedničkou U21 a ani ve všemožných anketách talentů se neumisťoval zas tak hodně vysoko.
      Taky si nemyslím, že by měl jít po sezóně v Pardubicích rovnou ven - za poslední roky podobným způsobem odešel snad jen Trmal, jinak zahraniční kluby míří spíš na dorostence.

      • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

        hiker42     před 4 měsíci 29.12.2023 20:46 |  
        9 1

        Nechci se točit na detailech. O tom, že je Kinský talent (možná ne generační, ale obrovský - rád si u hráčů SKS zapřeháním :-) a čeká ho velká kariéra mluvili naši trenéři, já to posoudit neumím. Četl jsem tu od někoho důvěyhodného, kdo ho osobně zná, jak je pracovitý a ctižádostivý.

        Sám jsem ho neviděl proti týmům z 2. ligy, ale v pár zápasech proti ligovým týmům v poháru - proti Slavii a Jablonci. V obou byl vynikající a předvedl několik fantastických zákroků.

        Šlo mi o to, že když přijde Staněk, nebude u nás chytat, protože na dvojku by ho byla škoda a zastavil se. Tudíž odejde. Což mě mrzí, protože jsem se na něj strašně těšil, asi nejvíc z našich mlaďasů.

  10. Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

    IJS     před 4 měsíci 30.12.2023 17:00 |  
    7 5

    Přestup Staňka do Slavie je fakt asi přestup roku, protože na první pohled asi nedává velký smysl. Že Staněk výborný golman asi není potřeba diskutovat, ale bral bych, kdyby byl na konci smlouvy a šel k nám tak nějak "zadarmo". Ovšem cca 20 mega za brankáře po dvou těžkých otřesech mozku... Snad ví management Slavia co dělá!
    Tímto přestupem se asi uzavírá Mandousova pozice jedničky a hlavně, co s Kinským? Ten kluk asi Staňka na lavičku nevytlačí!
    Můj osobní názor je - Staňka nebrat!

    • Re: Staněk do Slavie: v čem je lepší než Mandous? | POLEMIKA o přestupu roku

      kostelnivlajka     před 4 měsíci 30.12.2023 18:31 |  
      7 2

      Jde o to, kterýho roku to je přestup?

      Pokud letošního, tak bez komentáře, pokud 24 tak za mě velký zklamaní...z přestupu roku.