Aktuality z médií

Komentáře (56)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

    mig52     před 11 měsíci 25.12.2023 18:49 |  
    10 5

    Navíc Citic by mohl být štědrým sponzorem. To čínske paragrafy nezakazují.:)


    Komentář byl uživatelem upraven (25.12.2023 18:50) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

      Slávista 51     před 11 měsíci 25.12.2023 20:04 |  
      15 2

      Stačilo, že zachránil Slavii od nejhoršího za to samozřejmě díky, že !
      A sponzorem může být i nadále.
      Slavia v českých rukách - ideální a nafurt !

    • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

      Karel13     před 11 měsíci 27.12.2023 14:14 |  
      3 3

      Proč by měl ...

      • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

        mig52     před 11 měsíci 27.12.2023 21:56 |  
        2 2

        Proč by neměl? Aktivitám se meze nekladou....

  2. Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

    Ondráš     před 11 měsíci 26.12.2023 12:38 |  
    20 1

    Velice kvituji popisovaný způsob investic. Tedy ne hurá posilování a finanční kolotoč, ale největší investice do infrastruktury (akademie, stadion). A sice nejsem žádnej megaloman, ale navýšení kapacity mi rozhodně smysl dává. V Česku by měly být aspoň 2 větší stadiony. Nikdy nebudeme fotbalová velmoc, ale úplně v klidu bychom se měli porovnávat např. s kluby z Kodaně (jak po sportovní, tak fans stránce). Kapacitu stadionů mají tuším cca 30 tis. Brondby a FC skoro 40. Já bych viděl Eden na 30, nebo lehce nad. Jasně, že by nebylo pořád narváno, ale cílem by mělo být lákat stále víc lidí. Těch 18 tis. na derby je v rámci Evropy fakt směšný číslo.

    • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

      Hofo78     před 11 měsíci 26.12.2023 21:18 |  
      4 16

      Eden max 25tis...

      • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

        wimpy     před 11 měsíci 26.12.2023 21:47 |  
        6 0

        Teď nevím, jestli to myslíš kvůli možným lidem nebo možnosti dostavby? Neb tam říkal sám architekt Kotík, že něco přes deset navíc je reálných.

        • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

          Ondráš     před 11 měsíci 26.12.2023 22:33 |  
          7 0

          Myslím, že ta studie počítala s max. kapacitou 32 tis. s tím, že se musí dořešit parkování.

          • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

            Slávista 51     před 11 měsíci 27.12.2023 06:20 |  
            6 0

            To už by šlo i na 35tisíc a samozřejmě k tomu to parkování, by bylo záhodno vybudovat - na just mnohým !

          • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

            slaviator     před 11 měsíci 27.12.2023 10:28 |  
            6 0

            Architekt pan Kotík:

            Jak ekonomicky tak prostorově je možné, aby se Eden navýšil na kapacitu mezi 30 a 35 tisíci diváky. Víc by území neuneslo, protože okolo je zástavba, na jižní straně železniční dráha. I padesát tisíc by nakonec šlo, ale to by byla tak výrazná přestavba, že by bylo jednodušší stadion zbourat a postavit úplně nový.

            • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

              kostelnivlajka     před 11 měsíci 27.12.2023 13:02 |  
              3 12

              škoda, že se ta zástavba nedá posunou, dyk tam bydlí a nakupují jenom pražáci

              • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                Papol     před 11 měsíci 27.12.2023 20:48 |  
                7 4

                To je hloupé, co jsi napsal.

              • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                jirkag5     před 11 měsíci 27.12.2023 23:21 |  
                7 4

                Debile.

                • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                  kostelnivlajka     před 11 měsíci 28.12.2023 06:32 |  
                  1 4

                  Podívej se dole, jak se slušně odpovídá, ty sparťanskej asociále!

              • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                wimpy     před 11 měsíci 27.12.2023 23:53 |  
                7 2

                Ty vidíš všude nakupovat pražáky, že ty máš za pražáka každého, kdo nepřijede do krámu na koni?

                • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                  kostelnivlajka     před 11 měsíci 28.12.2023 06:43 |  
                  2 6

                  Nehledej v tom nic světobornýho, jen pouhý opovržení...

                  • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                    wimpy     před 11 měsíci 28.12.2023 11:42 |  
                    3 0

                    U nás se to nazývá mindrák.

                    • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                      kostelnivlajka     před 11 měsíci 28.12.2023 13:31 |  
                      0 3

                      V Lysolajích nebo na Letný?

                      • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                        wimpy     před 11 měsíci 28.12.2023 13:50 |  
                        4 0

                        V civilizaci.

    • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

      Ferguss     před 11 měsíci 28.12.2023 08:06 |  
      5 0

      Jak píše kolega níže, první se musí dořešit parkování, už teď je to docela peklo, dalších 5 nebo 10 tisíc si neumím úplně představit.

      • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

        Dennis     před 11 měsíci 28.12.2023 09:34 |  
        3 0

        Souhlas, ale zároveň si myslím, že to je dost těžko řešitelné. Jsou poblíž nějaké volné pozemky, na kterých se dá postavit parkovací dům? A jak vyřešíš výjezdy? Už teď, když zaparkuješ naproti pod OC Eden, tak po zápase strávíš půlku noci čekáním na výjezd. A tam vyjíždíš z garáže na celkem kapacitní silnici (Vršovická) s více pruhy. U Vladivostocké si tohle neumím vůbec představit, ta se hned komplet ucpe v obou směrech. Já jsem si letos zvykl jezdit vlakem a je to super, vystoupím přímo u stadionu a nemusím nikde hledat místo.

        • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

          Ferguss     před 11 měsíci 28.12.2023 09:49 |  
          2 0

          Já myslím, že parkovací dům byl původně součást projektu, ale kde a jak byl řešen výjezd se mi hledat nechce. Každopádně bez řešení parkování v současné době nedostaneš ani stavební povolení.

          • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

            Dennis     před 11 měsíci 28.12.2023 09:58 |  
            4 0

            No to já vím, ale jen jsem chtěl poukázat na to, že jedna věc je postavit parkovací dům a druhá věc, jestli je takový parkovací dům funkční, když z něj po zápase nevyjedeš... To není jak v obchoďáku nebo na letišti, kde ti auta průběžně přijíždějí a odjíždějí, tady chtějí všichni ve stejnou dobu přijet i odjet. Což se řeší blbě, zejména v husté zástavbě s omezenou kapacitou okolních komunikací.
            Docela by mě zajímalo, jak to řeší např. londýnské kluby, které mají násobně větší kapacitu stadionů a jsou také situované v existující zástavbě, nevíte někdo?

            • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

              Bombadil     před 11 měsíci 28.12.2023 10:06 |  
              4 0

              Vím jenom o Anfield, kde je to dost tragický, mají poblíž parkoviště s omezenou kapacitou, v bezprostředním okolí je hustá zástavba. Po zápase tam trvá dostat se i jen pěšky na mhd, proto dost lidí odchází před koncem zápasu.

              • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                Dennis     před 11 měsíci 28.12.2023 10:44 |  
                4 0

                Díky za info, takže v Liverpoolu je to podobné, možná ještě horší než u nás... My si myslím máme ještě velký bonus v tom vlaku, který staví hned za stadionem a jezdí každou chvíli. Tam je potenciál, který musíme využít.

                • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                  wimpy     před 11 měsíci 28.12.2023 13:52 |  
                  1 0

                  Je to mimo dotaz, ale v Mnichově to mají super, pětasedmdesát tisíc a během deseti minut jsi na dálnici. Tam je ale ideální dopravní poloha u velkého dálničního uzlu.

                  • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                    Dennis     před 11 měsíci 28.12.2023 14:05 |  
                    2 0

                    Tam se jedná o stadion nově postavený mimo město. Já bych to jako mimopražský bral, kdyby to bylo na správné straně Prahy :-))), ale myslím, že kdyby Slavia chtěla stavět stadion např. někde u Říčan blízko u dálnice kvůli napojení na okruh, tak se tady všichni poserou... :-))

                    • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                      wimpy     před 11 měsíci 28.12.2023 15:06 |  
                      0 0

                      To ano, musel by být dostavěný celý okruh a povolená půlpromile, pak by to snad šlo přetrpět. :-) A i tak by tam muselo končit metro.

                  • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                    Slávista 51     před 11 měsíci 28.12.2023 19:03 |  
                    0 0

                    Od stadionu Slavie, je to na ten kousek vnitřního okruhu kousek/max 3km, ale to by se musela policie tu chvíli snažit řídit provoz tím směrem.

                  • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                    Ondráš     před 11 měsíci 28.12.2023 19:33 |  
                    0 1

                    Ta lokalita stadionu Bayernu, to je něco tak odpornýho! Mimo město, u dálnice
                    všechno kolem totálně umělý, žádná poctivá putyka poblíž. Auta sice rychle odjedou, ale pak je tam všude krásně mrtvo. Fujtajbl a pro mě osobně zlej sen!

                    • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                      wimpy     před 11 měsíci 28.12.2023 20:29 |  
                      0 0

                      Souhlas, je to takový odlidštěný. Nicméně tedy vyprodáno mají pořád, ve městě minimální konkurence. Pro ně asi dobrá volba.

            • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

              Slávista 51     před 11 měsíci 28.12.2023 11:35 |  
              0 0

              Ono je to také o tom, jak se v momentálním potřebné čase, chová obojí policie, aby zvládla a umožnila urychlené odjezdy fanoušků, že !

        • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 měsíci 28.12.2023 10:11 |  
          12 1

          Naučit lidi dojet do Edenu vlakem. A teď nemyslím z domova vlakem ale dojet autem na kraj Prahy, třeba na ČM, kde je opravdu velká kapacita parkování nejen u PR a využít vlakovou stanici na Rajské. Teď se to řeší autobusy a to je taky cesta, řešit posílení kapacity s PID, parkování v Edenu už moc nafouknout nejde. Ale zaparkovat na Chodově a dojet 15 minut autobusem je pohodlnější už teď. Jen se to musí prostě postupně fans naučit, že ta možnost vůbec je a je pohodlná. A takhle nastavit ještě další směry a ono to může jít. A fungovat nejen na fotbal na Slavii ale i na repre a koncerty.

          • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

            Dennis     před 11 měsíci 28.12.2023 10:50 |  
            3 0

            Jojo, souhlasím, ten vlak je dobré řešení. Já jezdím autem k nádraží a dál pak už vlakem. Za chvilku jsem pohodlně až u stadionu, chvíli po zápase jede zase vlak zpátky. Když bych jel z domova až do Edenu autem, tak mě to vyjde časově nastejno. Ale já jsem relativně blízko u trati, takže je to pro mě dobrá volba, z jiných regionů to nemusí být tak hladká cesta.

            • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

              Slávista 51     před 11 měsíci 28.12.2023 11:33 |  
              0 0

              Tak ono by šlo jet vlakem už z Uhříněvsi a podobně.

              • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                Dennis     před 11 měsíci 28.12.2023 11:36 |  
                0 0

                Tak z Uhříněvsi nedává smysl jet jinak než vlakem. To je přímo na trase. A vlaky jezdí každou chvíli. Před zápasy a po nich jsou vlaky i posíleny. Jsou plné Slávistů.

                • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                  Slávista 51     před 11 měsíci 28.12.2023 11:45 |  
                  0 1

                  Ale ani tam, není pořádné parkoviště.

                  • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                    Dennis     před 11 měsíci 28.12.2023 14:07 |  
                    0 0

                    Jo takhle, já nevěděl, jak to myslíš. V Uhříněvsi nenastupuju, takže tamní parkoviště neznám, obecně vlakové nádraží bez parkoviště je blbě, to je jasný...

                    • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                      Slávista 51     před 11 měsíci 28.12.2023 14:30 |  
                      0 3

                      A MHD i městské vlaky, by měly být za 1,-Kč( pro jednoduché počítání cestujících ), jako příspěvek ekologii.

          • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

            Slávista 51     před 11 měsíci 28.12.2023 11:31 |  
            0 2

            JÓ, TO BY BYLA PARÁDA,
            ale když nejsou pražští radní dořešit pražské okruhy s jejich propojeními, pořádná parkoviště u konečných stanic metra, tramvají, nádraží - nějaký městský vlaky ve prospěch Slavie, jsou jim přímo jak se říká ukradený.
            I když nyní se objevila informace, že by se měl vybudovat most přes Vltavu - Podbaba/Troja, přes plavební komoru.
            Tak třeba někdy dojde i na pořádnou MHD + městský vlak, ale to by museli vládnout Praze - Pražané a né pražáci, že !

            • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

              wimpy     před 11 měsíci 28.12.2023 13:05 |  
              0 0

              Ten most se řeší už třicet let, je to součást velkého okruhu. Nicméně poslední rok diskuze o něm opravdu houstnou a objevily se i vizualizace. Nicméně nyní je to ve stavu, kdy se v dotčených obcích svolávají schůze a lidé mají možnost předkládat námitky. Moc by mě překvapilo, kdyby se začal stavět v této dekádě.

              • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                Slávista 51     před 11 měsíci 28.12.2023 15:39 |  
                0 0

                Ale most velkého okruhu, ten je nahoře ze Suchdola přes vodu.

                • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                  wimpy     před 11 měsíci 28.12.2023 15:42 |  
                  0 0

                  No o tom jsi mluvil, ne? Podbaba-Troja (a snad i Bohnice) se má stavět lanovka.

                  • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                    Slávista 51     před 11 měsíci 28.12.2023 16:01 |  
                    0 0

                    Za pomoci plavební komory, jedině Podbaba - Troja.

                    • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                      wimpy     před 11 měsíci 28.12.2023 16:47 |  
                      0 0

                      Aha. No to je stará úvaha, která měla dostat lidi do ZOO. To jsem myslel, že je dávno pasé.

                      • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                        Slávista 51     před 11 měsíci 28.12.2023 18:57 |  
                        0 0

                        Bylo dlouho, ale někdo se probudil, má to však být pro MHD, záchranné složky, kolaře a pěší, zatím. Třeba jim dojde, že i pro auta do 3,5t.
                        No a kdy k tomu dojde, je však ve hvězdách.

                        • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                          Slávista 51     před 11 měsíci 28.12.2023 19:00 |  
                          0 0

                          Honorace z Troji, bude velmi proti.

                        • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

                          wimpy     před 11 měsíci 28.12.2023 19:10 |  
                          0 0

                          Takže to samé, co chystají u Žlutých lázní. Máš pravdu, v Troji by jim jeblo.

          • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

            Ferguss     před 11 měsíci 28.12.2023 12:44 |  
            3 0

            Já jsem velký fanda MHD, ale z mého směru (R4) žádné smysluplné řešení není. Odstavná parkoviště navázaná na MHD chybí rozdíl v dojezdu autem a MHD je docela velký.
            Jinak teda poznámka na okraj a možná námět na zlepšení. Kupoval jsem lístky do Lipska a se vstupenkou ti přijde do jejich aplikace jízdenka na MHD, která platí 4 hodiny před a po zápase. Za mě super nápad a motivace nejezdit autem až na staďák.

            • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

              Slávista 51     před 11 měsíci 28.12.2023 18:59 |  
              0 1

              No, že by se nejenom radní poučili ve světě, asi nepřichází v úvahu, když to nedělali celých 35let.

            • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

              Steve2924 (přítel SN)     před 11 měsíci 02.01.2024 13:35 |  
              0 0

              Ten rozdíl se docela smaže nebo zhorší, když pak vyjíždíš z OCčka 30minut a pak stojíš ještě kolonu ve Vršovicích dalších 15-30minut. A to samé při příjezdu kolona na 10-15 minut.
              Vidím to zejména ve směru od Edenu na Chodov a k Okruhu.
              Tím směrem nejspíš směřují řidiči jedoucí směr D1 a D10(11) a z těchto směrů by to zařídit šlo a pracuje se na tom, viz kyvadlo z ČM. Jen by podle mě bylo lepší umět využít vlaky, protože traťě tam vedou. A od Chodova busy z OC Chodova a P+R Háje.

        • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

          Marty2     před 11 měsíci 28.12.2023 12:57 |  
          1 0

          Souhlas. A navíc, fotbal s pivem je jinej, než bez něj :)))

        • Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

          wimpy     před 11 měsíci 28.12.2023 13:01 |  
          1 0

          Pozemek za východní tribunou byl původně připraven pro parkovací dům. Problematiku výjezdů si ovšem taky představit nedovedu. Snad kdyby to bylo jednosměrně vyváděno směrem ke Strašnicím...

  3. Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

    Flame     před 11 měsíci 26.12.2023 13:40 |  
    17 1

    Zdravím všechny, JT to má v hlavě dobře srovnaný, akvizici Slávie vidím jako další krok kupředu. Cititic nás vytáhla z těžkého průšvihu a dovedla z romantické, bezstarostné puberty (však ono to nějak dopadne) do dospělosti. Věřím, že nový majitel bude chtít klub rozvíjet a naváže na opravdu dobrou práci z uplynulých let.

    Ať se všem Slávistům v novém roce všechno daří.

  4. Re: Tykač jako ideální řešení. Tvrdík popisuje, co čeká Slavii

    OldZbysek     před 11 měsíci 30.12.2023 18:09 |  
    2 0

    Již nějakou dobu se snažím marně vyhledat informace o zimním soustředění. Mělo by to být již dojednané včetně přípravných zápasů.

  5. No, k tomu stadionu -

    Slávista 51     před 11 měsíci 30.12.2023 20:00 |  
    0 0

    Pokud by to mělo být jako třeba v tom uváděném Mnichově / blízko dálnice, okruhu + tramvaj, tak to už stadion na 50tisíc diváků a samozřejmě patřičnými parkovišti, že.
    Ale to by zřejmě pražští radní nepřežili.