Velmi rozumná a slibná první slova. Jsem na jeho působení velmi zvědavý a těším se na novou akademii. Podle mě to tím pádem nebude jen nějaká úsporná beta verze projektu, kterou si musí klub sám financovat z přestupů, ale půjde se do toho naplno, aby to také odpovídalo konkurenci mezi Slavií a Spartou. Navíc když je akademie jeho hlavní prioritou!
Posily budou, věřím, opravdu povedené, promyšlené a hlavně ne 8 nových. Kádr není nafukovací. Prosím upřednostnit opravdovou kvalitu před kvantitou ligového (nad)průměru. Pokud se budeme držet této filozofie, pak budu spokojen nehledě na konkrétní jména (i když Hlavatého bych do rotace klidně bral).
A skvělá zpráva, na kterou nechci zapomenout:
Konečně nemusíme prodávat největší hvězdy, abychom měli peníze na chod klubu! To nás minimálně jednou stálo titul (v zimě 2022 odchod Nica a Kuchty) a průběžně taky ještě lepší výsledky v pohárech!
Původní komentář: Velmi rozumná a slibná první slova. Jsem na jeho působení velmi zvědavý a těším se na novou akademii. Podle mě to tím pádem nebude jen nějaká úsporná beta verze projektu, kterou si musí klub sám financovat z přestupů, ale půjde se do toho naplno, aby to také odpovídalo konkurenci mezi Slavií a Spartou. Navíc když je akademie jeho hlavní prioritou!
Posily budou, věřím, opravdu povedené a hlavně ne 8 nových. Prosím upřednostnit opravdovou kvalitu před kvantitou ligového (nad)průměru.. Skrýt původní komentář
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Paráda. Ať se vše daří dle představ a plánů. V rozhovoru je víc myšlenek, o kterých by se dalo podiskutovat. Já bych vyzdvihl dvě. Jednak Akademie. A pak zdůraznění, že klub bude finančně stabilní a nebude muset každou sezónu prodávat 3-4 hráče. Obé je to, po čem jsme snili a teď je to tady. A pak mne potĕšilo, že má náš majitel koule jít na derby do té plechárny odpadů. Daníček umí akorát vzít kabelu a jít za Peltou na Fačr anebo vtrhnout o přestávce do kabiny rozhodčích a fňukat. Krásný vánoční dárek pro Slavii a Slávisty. Velký dík a hodně zdraví a pohody do zkrášlování nejslavnějšího klubu v Česku.
Původní komentář: Paráda. Ať se vše daří dle představ a plánů. V rozhovoru je víc myšlenek, o kterých by se dalo podiskutovat. Já bych vyzdvihl dvě. Jednak Akademie. A pak zdůraznění, že klub bude finančně stabilní a nebude muset každou sezónu prodávat 3-4 hráče. Obé je to, po čem jsme snili a teď je to tady. Krásný vánoční dárek pro Slavii a Slávisty. Velký dík a hodně zdraví a pohody do zkrášlování nejslavnějšího klubu v Česku.. Skrýt původní komentář
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
A ta poslední otázka a odpověď je taky emočně silná... Mám v hlavě hlavně poslední silné momenty. Zápas s AS Řím jsem si mimořádně užil. Nejvýraznější emoci jsem však prožíval na zápase proti Ženevě. Sledoval jsem hřiště, hlediště a už jsem tušil, že za pár dnů tady budu doma již nejen jako fanoušek. Vzpomínal jsem na tátu. Jak by na mě byl hrdý a co bychom si řekli, kdyby tady mohl být.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
A pokud by koupil i MAFRU, tj. idnes.cz (o čemž se v samotném rozhovoru tedy nic neříká), tak to by byla další bomba. Mediální protiváha Křetínského Sportu (akorát by musel vyházet rudé noky jako třeba Nováka...).
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Původní komentář: Klik na menu (tři tečky v levém dolním rohu) a pak vybrat možnost "Nabídky partnerů". Aplikace musí být aktualizována na poslední verzi. . Skrýt původní komentář
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Mimořádně příjemný rozhovor. Jasně, začátky jsou obvykle nabité pozitivitou. Ale já mám pocit, jako by mi teď někdo řekl, že jsme v LM. Tohle je prostě úplná bomba. Snad dodrží to, že nechá klíčové lidi dělat svoji práci. Protože oni jí rozumí. A v kombinaci s jeho penězma a koncem totální mediální nadvlády rudocha Daniela, jsem přesvědčen, že si vezmeme zpátky to, co nám patří.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Kolik stojí jméno Bican? Chci milion, říká syn legendárního střelce
Reakce Slavie
Takový obchod nechceme
„Nesmírně si vážíme výkonů legendárního Pepiho Bicana v sešívaném dresu. Proto jsme místo příjmu z komerčního pojmenování arény v desítkách milionů korun uvažovali o budoucím čestném přejmenování na Stadion Pepiho Bicana. Současně jsme navrhli zřízení Nadace Pepiho Bicana, do které jsme byli připraveni vložit počáteční vklad ve výši 5 milionů. Panu Ivanu Bicanovi jsme nabídli možnost účasti ve správní radě Nadace. Nebyli jsme však připraveni uspokojit požadavky pana Bicana a odmítáme pojetí celé transakce jako prodej nebo obchod. Jednání již považujeme za ukončená a o tomto záměru dále již neuvažujeme.“
Michal Býček, tiskový mluvčí Slavie
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Nebylo to kvůli čínským (komunistickým) majitelům? Ke konci rozhovoru tvrdí, že by to udělal zadarmo, kdyby byl jiný majitel. Nepovedenému synovi samozřejmě nic neplatit.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
A v rozhovoru říká že peníze vůbec nepotřebuje. Ale hned dodává že by 400 tis Kč by daroval a 600 tis si přece jen nechal.
Slavie nabízela vklad ve výši 5 mil Kč do nadačního fondu Pepi Bicana, ve kterým on by měl místo v správní radě. O to neměl zájem, o těch 600 tis které by mu osobně padly do kapsy ano.
Původní komentář: A v rozsahu říká že peníze vůbec nepotřebuje. Ale hned dodává že by 400 tis Kč by daroval a 600 tis si přece jen nechal. . Skrýt původní komentář
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Souhlas, ale taky jsem si všimnul, že se nedávno nějak bavil se Slavií, bylo nějaké video na youtube, tak třeba jsou už ty vztahy o něco lepší. Bican by nějak se Slavií potažmo se stadionem spojený být měl, kdo už jiný.
Původní komentář: Souhlas, ale taky jsem si všimnul, že se nedávno nějak bavil se Slavií, bylo nějaké video na youtube, tak třeba jsou už ty vztahy o něco lepší.. Skrýt původní komentář
nádherný dárek k Vánocům, samotné Slavii a všem jejím fanouškům.
Lze si jenom přát, aby se všechny uvažované projekty byly naplněny, přes všechny klacky pod nohama, na kterých si mnozí závistivci dají velmi záležet.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
ja su tak šťastné!! Slávka zas doma, v českých rukách, na stadion se vrátí božský pepi.. čínanům za vše díky, ale tohle já vítám víc než pozitivně. JiT jednou řekl, že chce mezinárodní úspěch, trofej a když finále uefy mohli hrát kozomrdi, wu, fiorentina, tak to není úplná utopie.. jednou třeba dojde i na mojí hokejovou slávii a její znozrození. Yeeah, děkuji ježíšku!! Závidím dnešním teenagerům, slávistům. Já prožil svá nejintenzivnější léta se slávií v 90kách (bez stadionu, řezaný rb a všema), ale posledních xy let je to pohádka a čím dál tím lepší.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Mám z toho radost. Jen doufám, že budeme nadále ty nejlepší hráče prodávat, byť třeba počkáme na lepší nabídku. Je potřeba mít v týmu tuhle dynamiku.
Doufám, že se nám bude nadále dařit. My i pan Tykač máme společný zájem.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Prodávat budeme určitě, role Slavie v potravním řetězci je jasná. Hráči sami jsou tu od toho, aby se zlepšili a pak odešli za lepším, vždyť to sám víš. Maximálně, jak píšeš, je třeba o udržíme o půlrok déle v očekávání lepší nabídky a nebudeme tolik nervózní z toho, že by se mohl zranit a nám by pak případný příjem z přestupu mohl utéci. V tomhle spatřuji určitou vyšší jistotu, kterou klub bude mít, že ho to finančně nebude tolik bolet.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Zrovna tyto akce jsou hodně dlouho dopředu plánovaný takže i kdyby Tykač řekl že tam žádný koncerty nebudou tak už před jeho příchodem tam je Ben Cristovao nebo Oktagon MMA oznámený na příští rok.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
čím ho devastovaly akce, pro které byl ten stadion mimo jiné postavený? Ty akce dál samozřejmě budou, nevim proč by si majitel stadionu měl nechat ujít tento zdroj příjmů...
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Nejsem odborník, ale zaujalo mě, když kluci v podcastu Mezi námi fanoušky říkali, že koncerty byly i dříve, tuším že zmiňovali Depeche Mode a problém nebyl. Ono to asi, jako obyčejně, nebude tak úplně jednoduchý..
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Tak jo! Máme jeden z nejhorších trávníků v republice(ale zase nejvíc koncertů nejrůznějších "popíků") Zajímalo by mě kolik už vynesly a kolik už stála nekonečná výměna trávníků! Že by něco takového pořádala třeba Sparta, jsem dávno neslyšel, ale třeba se pletu, letenský mimo ligu moc nesleduju. Myslel jsem si, že tyto(pro mně) nepatřičné akce se tam pořádají právě proto, že stadion není vlastně fotbalu Slavie. To je teď jinak, tak uvidíme. Třeba máte pravdu a s mimofotbalovými akcemi se tam netrhnou dveře.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Já bych si s ohledem na nekvalitu našeho trávníků a neustále potíže s jeho výměnami přál hybridní trávník. A nejsem si jistý, jak by přežil koncerty, kdy se zakryje, a jeho výměna asi není nejlevnější záležitost. Pokud k tomu někdo má více informací, rád se to dozvím. Za mě ideální varianta hybridní trávník bez koncertů. Finančně to asi ideální varianta není, když bychom přišli o příjem z koncertů, ale po sportovní stránce by trvale kvalitní trávník byl příjemný bonus.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
hybridní trávník by se mi taky líbil... a mít neomezené finance, tak by se mi líbil systém jako mají teď v Realu Madridu, to je technologicky naprosto TOP
Ale pro nás naprosto nedostižné, rekonstrukce stála 575 milionů eur, očekává se roční příjem z provozo stadionu až 440 mil euro ročně... Naprosto mimo naší realitu. Ale jak říkám, ta technologie... woow
Původní komentář: hybridní trávník by se mi taky líbil... a mít neomezené finance, tak by se mi líbil systém jako mají teď v Realu Madridu, to je technologicky naprosto TOP
Fotbalová Sparta, respektive majitel jejího stadionu to nepořádá, protože ten stadion je k tomu absolutně nevhodný.
Proti tomu hokejová Sparta upravuje podle koncertů svůj zápasový rozvrh a led tím také často trpí. Protože hrajou v hale, která byla projektována na to aby tam byly koncerty a další kulturní akce, aby si na sebe vůbec vydělala. Stejně jako Eden byl stavěn s tím, že v něm musí být ročně několik dalších akcí aby nebyl ve ztrátě.
Taky se na pleteš v tom, že se nějak zásadně mění vlastnictví. Stadion pořád bude samostatná firma, která má stejného vlastníka jako firma SK Slavia Praha fotbal a.s. tedy uplně stejně jako to bylo za CITIC. Je to prostě proto, že je to účetně výhodnější a bezpečnější.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Líbí se mi, že s každé věty cítím jak má Slavii opravdu rád. To je velký předpoklad k úspěchu a stabilizací klubu. Není obvyklé,aby majitel byl takový fanoušek klubu a to že klidně podpoří Slávii na Upletné je super a ne jak Sivok, který se na Slávii prý nedívá ani v televizi.
Původní komentář: Líbí se mi, že s každé věty cítím jak má Slavii opravdu rád. To je velký předpoklad k úspěchu a stabilizací klubu. Není obvyklé,aby majitel byl takový fanoušek klubu a to že klidně podpoří Slávii na Upletené je super a ne jak Sivok, který se na Slávii prý nedívá ani v televizi. . Skrýt původní komentář
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Zdravím Vás všechny před obědem a přeji předvánoční pohodu:-)).
Asi tak jako Vy všichni tady na SN mám radost z tohoto vývoje.
Asi je to navíc umocněno tím, jak se na pana Tykače najednou objevilo tolik pomlouvačných hejtů a fakt až nechutných pomluv.
Ať hodí kamenem, kdo je bez viny.
Jsem rád a znovu opakuji, že je dobře, když pan Tvrdík bude mít za sebou sakra silného "hráče".
Nic víc, nic míň.
Určitě nebude chodit s kabelkama na ústřední výbor a nepoleze k rozhodčím do kabiny nebo k VARu.
Samozřejmě jsem pořád ve střehu a nemaluju si všechno narůžovo. Ne všechno se musí povézt a ne všechno bude zalité sluncem.
Uvědomuji si to, ale našemu triu "TTT" ( pan Tykač, Tvrdík, Trpišovský) fakt držím palce.
Možná opravdu začíná další, nová etapa Slavie a buďme pokorní a trpěliví.
Určitě se nám to vyplatí.
S úctou k Vám všem
Sokrates55
Původní komentář: Zdravím Vás všechny před obědem a přeji předvánoční pohodu:-)).
Asi tak jako Vy všichni tady na SN mám radost z tohoto vývoje.
Asi je to navíc umocněno tím, jak se na pana Tykače najednou objevilo tolik pomlouvačných hejtů a fakt až nechutných pomluv.
Ať hodí kamenem, kdo je bez viny.
Jsem rad a znovu opakuji, že je dobře, když pan Tvrdík bude mít za sebou sakra silného "hráče".
Nic víc, nic míň.
Určitě nebude chodit s kabelkama na ústřední výbor a nepoleze k rozhodčím do kabiny nebo k VARu.
Samozřejmě jsem pořád ve střehu a nemaluju si všechno narůžovo. Ne všechno se musí povézt a ne všechno bude zalité sluncem.
Uvědomuji si to, ale našemu triu "TTT" ( pan Tykač, Tvrdík, Trpišovský) fakt držím palce.
Možná opravdu začíná další, nová etapa Slavie a buďme pokorní a trpěliví.
Určitě se nám to vyplatí.
S úctou k Vám všem
Sokrates55
. Skrýt původní komentář
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Děkujeme za přání a budeme si užívat Vánoce, Silvestra i Nový rok a to až do Třech králů, jak rodinami, tak se slávistickými fanoušky.
Zasloužíme si to všichni.
A budeme se těšit na jaro/druhou půlku sezony.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Komentáře (57)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
deny91 před 11 měsíci 21.12.2023 14:44 |Velmi rozumná a slibná první slova. Jsem na jeho působení velmi zvědavý a těším se na novou akademii. Podle mě to tím pádem nebude jen nějaká úsporná beta verze projektu, kterou si musí klub sám financovat z přestupů, ale půjde se do toho naplno, aby to také odpovídalo konkurenci mezi Slavií a Spartou. Navíc když je akademie jeho hlavní prioritou!
Posily budou, věřím, opravdu povedené, promyšlené a hlavně ne 8 nových. Kádr není nafukovací. Prosím upřednostnit opravdovou kvalitu před kvantitou ligového (nad)průměru. Pokud se budeme držet této filozofie, pak budu spokojen nehledě na konkrétní jména (i když Hlavatého bych do rotace klidně bral).
A skvělá zpráva, na kterou nechci zapomenout:
Konečně nemusíme prodávat největší hvězdy, abychom měli peníze na chod klubu! To nás minimálně jednou stálo titul (v zimě 2022 odchod Nica a Kuchty) a průběžně taky ještě lepší výsledky v pohárech!
Komentář byl uživatelem upraven (21.12.2023 14:50) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Velmi rozumná a slibná první slova. Jsem na jeho působení velmi zvědavý a těším se na novou akademii. Podle mě to tím pádem nebude jen nějaká úsporná beta verze projektu, kterou si musí klub sám financovat z přestupů, ale půjde se do toho naplno, aby to také odpovídalo konkurenci mezi Slavií a Spartou. Navíc když je akademie jeho hlavní prioritou!
Posily budou, věřím, opravdu povedené a hlavně ne 8 nových. Prosím upřednostnit opravdovou kvalitu před kvantitou ligového (nad)průměru..
Skrýt původní komentář
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
mig52 před 11 měsíci 21.12.2023 14:48 |Paráda. Ať se vše daří dle představ a plánů. V rozhovoru je víc myšlenek, o kterých by se dalo podiskutovat. Já bych vyzdvihl dvě. Jednak Akademie. A pak zdůraznění, že klub bude finančně stabilní a nebude muset každou sezónu prodávat 3-4 hráče. Obé je to, po čem jsme snili a teď je to tady. A pak mne potĕšilo, že má náš majitel koule jít na derby do té plechárny odpadů. Daníček umí akorát vzít kabelu a jít za Peltou na Fačr anebo vtrhnout o přestávce do kabiny rozhodčích a fňukat. Krásný vánoční dárek pro Slavii a Slávisty. Velký dík a hodně zdraví a pohody do zkrášlování nejslavnějšího klubu v Česku.
Komentář byl uživatelem upraven (21.12.2023 14:55) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Paráda. Ať se vše daří dle představ a plánů. V rozhovoru je víc myšlenek, o kterých by se dalo podiskutovat. Já bych vyzdvihl dvě. Jednak Akademie. A pak zdůraznění, že klub bude finančně stabilní a nebude muset každou sezónu prodávat 3-4 hráče. Obé je to, po čem jsme snili a teď je to tady. Krásný vánoční dárek pro Slavii a Slávisty. Velký dík a hodně zdraví a pohody do zkrášlování nejslavnějšího klubu v Česku..
Skrýt původní komentář
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Merlinus (přítel SN) před 11 měsíci 21.12.2023 14:52 |Tak tohle je naprosto bombový rozhovor. Já jsem úplně unešený. Nejvíc mě dostaly odpovědi na otázky, týkající se pozérství Křetínského:
"Majitel Sparty Daniel Křetínský prohlásil, že nikdy nevstoupí do Edenu. Máte to podobně s Letnou?"
Tak to nemám. Bude-li třeba, jsem připraven podpořit Slavii kdekoliv a kdykoliv, tedy i na Letné.
"Bude mít pro vás derby nějakou speciální příchuť i vzhledem k tomu, že Spartu vlastní váš podnikatelský soupeř a konkurent Daniel Křetínský?"
V naší rodině je každé derby mimořádnou událostí. A vždy chceme vyhrát.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
goal před 11 měsíci 21.12.2023 15:35 |A ta poslední otázka a odpověď je taky emočně silná... Mám v hlavě hlavně poslední silné momenty. Zápas s AS Řím jsem si mimořádně užil. Nejvýraznější emoci jsem však prožíval na zápase proti Ženevě. Sledoval jsem hřiště, hlediště a už jsem tušil, že za pár dnů tady budu doma již nejen jako fanoušek. Vzpomínal jsem na tátu. Jak by na mě byl hrdý a co bychom si řekli, kdyby tady mohl být.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Merlinus (přítel SN) před 11 měsíci 21.12.2023 14:54 |A pokud by koupil i MAFRU, tj. idnes.cz (o čemž se v samotném rozhovoru tedy nic neříká), tak to by byla další bomba. Mediální protiváha Křetínského Sportu (akorát by musel vyházet rudé noky jako třeba Nováka...).
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Lord před 11 měsíci 21.12.2023 15:14 |Řikám si jestli včerejší dárek předplatného nebylo potvrzení.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
goal před 11 měsíci 21.12.2023 15:28 |Můžete to prosím rozvést?:)
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Kulajs před 11 měsíci 21.12.2023 15:47 |Z aplikace Slavia lze na rok získat předplatné iDNES Premium zdarma.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
fredydj (přítel SN) před 11 měsíci 21.12.2023 17:01 |Můžu se zeptat jak? Nikde to nevidím, díky
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
M@rvin před 11 měsíci 21.12.2023 17:31 |Klik na menu (tři tečky v pravém dolním rohu) a pak vybrat možnost "Nabídky partnerů". Aplikace musí být aktualizována na poslední verzi.
Komentář byl uživatelem upraven (21.12.2023 17:33) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Klik na menu (tři tečky v levém dolním rohu) a pak vybrat možnost "Nabídky partnerů". Aplikace musí být aktualizována na poslední verzi. .
Skrýt původní komentář
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Swordsman před 11 měsíci 21.12.2023 19:47 |Já to tam ani tak nemám.. :(
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Novi.sks před 11 měsíci 22.12.2023 11:07 |Je to až v nejnovější verzi aplikace, možná bude potřeba nejprve aktualizovat (dle přístroje v Obchod Play, nebo Apple store)...
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
pcitron před 11 měsíci 21.12.2023 17:46 |Paličku, Čermáka... nevím, jestli jsou rudí, avšak jejich "emoční novinařina" je odporná.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Steevee před 11 měsíci 21.12.2023 16:08 |Mimořádně příjemný rozhovor. Jasně, začátky jsou obvykle nabité pozitivitou. Ale já mám pocit, jako by mi teď někdo řekl, že jsme v LM. Tohle je prostě úplná bomba. Snad dodrží to, že nechá klíčové lidi dělat svoji práci. Protože oni jí rozumí. A v kombinaci s jeho penězma a koncem totální mediální nadvlády rudocha Daniela, jsem přesvědčen, že si vezmeme zpátky to, co nám patří.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
celtix před 11 měsíci 21.12.2023 16:11 |Eden se přejmenuje na Stadion Josefa Bicana kdy?
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Wulfstan (přítel SN) před 11 měsíci 21.12.2023 17:53 |Na Stadion Josefa Bicana by se snad mohla přejmenovat Fortuna Aréna. Eden zůstane Edenem navěky.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
celtix před 11 měsíci 21.12.2023 19:31 |Tak to bylo myšleno
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Wulfstan (přítel SN) před 11 měsíci 22.12.2023 10:56 |A vlastně vůbec bych se nedivil, kdyby tomu divnému člověku po Číňanech vadil a Tykač, ale za nějaký ten milión by teda svolil.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
amon před 11 měsíci 21.12.2023 18:20 |pepi, vždycky jen pepi
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Cygnus před 11 měsíci 21.12.2023 19:58 |A synkovi který zpeněžnuje svého otce platit? Který odmítal aby bez patřičného poplatku byl jeho otec na plachtě stadiónu?
Za mne ne.
https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/stadion-eden-josef-bican-ivan-slavia.A170310_194518_fotbal_rou
Kolik stojí jméno Bican? Chci milion, říká syn legendárního střelce
Reakce Slavie
Takový obchod nechceme
„Nesmírně si vážíme výkonů legendárního Pepiho Bicana v sešívaném dresu. Proto jsme místo příjmu z komerčního pojmenování arény v desítkách milionů korun uvažovali o budoucím čestném přejmenování na Stadion Pepiho Bicana. Současně jsme navrhli zřízení Nadace Pepiho Bicana, do které jsme byli připraveni vložit počáteční vklad ve výši 5 milionů. Panu Ivanu Bicanovi jsme nabídli možnost účasti ve správní radě Nadace. Nebyli jsme však připraveni uspokojit požadavky pana Bicana a odmítáme pojetí celé transakce jako prodej nebo obchod. Jednání již považujeme za ukončená a o tomto záměru dále již neuvažujeme.“
Michal Býček, tiskový mluvčí Slavie
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
celtix před 11 měsíci 22.12.2023 02:30 |Nebylo to kvůli čínským (komunistickým) majitelům? Ke konci rozhovoru tvrdí, že by to udělal zadarmo, kdyby byl jiný majitel. Nepovedenému synovi samozřejmě nic neplatit.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Cygnus před 11 měsíci 22.12.2023 05:14 |A v rozhovoru říká že peníze vůbec nepotřebuje. Ale hned dodává že by 400 tis Kč by daroval a 600 tis si přece jen nechal.
Slavie nabízela vklad ve výši 5 mil Kč do nadačního fondu Pepi Bicana, ve kterým on by měl místo v správní radě. O to neměl zájem, o těch 600 tis které by mu osobně padly do kapsy ano.
Komentář byl uživatelem upraven (22.12.2023 05:40) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
A v rozsahu říká že peníze vůbec nepotřebuje. Ale hned dodává že by 400 tis Kč by daroval a 600 tis si přece jen nechal. .
Skrýt původní komentář
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Lunaris před 11 měsíci 23.12.2023 16:11 |Souhlas, ale taky jsem si všimnul, že se nedávno nějak bavil se Slavií, bylo nějaké video na youtube, tak třeba jsou už ty vztahy o něco lepší. Bican by nějak se Slavií potažmo se stadionem spojený být měl, kdo už jiný.
Komentář byl uživatelem upraven (23.12.2023 16:11) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Souhlas, ale taky jsem si všimnul, že se nedávno nějak bavil se Slavií, bylo nějaké video na youtube, tak třeba jsou už ty vztahy o něco lepší..
Skrýt původní komentář
Jak už jsem psal -
Slávista 51 před 11 měsíci 21.12.2023 16:34 |nádherný dárek k Vánocům, samotné Slavii a všem jejím fanouškům.
Lze si jenom přát, aby se všechny uvažované projekty byly naplněny, přes všechny klacky pod nohama, na kterých si mnozí závistivci dají velmi záležet.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
amon před 11 měsíci 21.12.2023 18:18 |ja su tak šťastné!! Slávka zas doma, v českých rukách, na stadion se vrátí božský pepi.. čínanům za vše díky, ale tohle já vítám víc než pozitivně. JiT jednou řekl, že chce mezinárodní úspěch, trofej a když finále uefy mohli hrát kozomrdi, wu, fiorentina, tak to není úplná utopie.. jednou třeba dojde i na mojí hokejovou slávii a její znozrození. Yeeah, děkuji ježíšku!! Závidím dnešním teenagerům, slávistům. Já prožil svá nejintenzivnější léta se slávií v 90kách (bez stadionu, řezaný rb a všema), ale posledních xy let je to pohádka a čím dál tím lepší.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Ragnarok před 11 měsíci 21.12.2023 19:07 |Mám z toho radost. Jen doufám, že budeme nadále ty nejlepší hráče prodávat, byť třeba počkáme na lepší nabídku. Je potřeba mít v týmu tuhle dynamiku.
Doufám, že se nám bude nadále dařit. My i pan Tykač máme společný zájem.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Lunaris před 11 měsíci 23.12.2023 16:08 |Prodávat budeme určitě, role Slavie v potravním řetězci je jasná. Hráči sami jsou tu od toho, aby se zlepšili a pak odešli za lepším, vždyť to sám víš. Maximálně, jak píšeš, je třeba o udržíme o půlrok déle v očekávání lepší nabídky a nebudeme tolik nervózní z toho, že by se mohl zranit a nám by pak případný příjem z přestupu mohl utéci. V tomhle spatřuji určitou vyšší jistotu, kterou klub bude mít, že ho to finančně nebude tolik bolet.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
SLAVIESTA před 11 měsíci 21.12.2023 20:01 |I když to není ani zdaleka podstatné, myslím, že skončila i letní devastace stadionu všelijakými koncerty.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Max1 před 11 měsíci 21.12.2023 20:37 |mě to nějak extra nevadilo....po sezoně a když se stihl dát nový trávník, tak jsem to bral jako plus, jelikož to něco přineslo do kasy.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
rak (přítel SN) před 11 měsíci 21.12.2023 22:41 |No, asi neskončila. Zrovna před chvílí mně přišel mail s upoutávkou.
https://www.ticketportal.cz/event/Ben-Cristovao-Eden
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
lukas6novak před 11 měsíci 22.12.2023 06:18 |Zrovna tyto akce jsou hodně dlouho dopředu plánovaný takže i kdyby Tykač řekl že tam žádný koncerty nebudou tak už před jeho příchodem tam je Ben Cristovao nebo Oktagon MMA oznámený na příští rok.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
JSat (přítel SN) před 11 měsíci 22.12.2023 08:47 |čím ho devastovaly akce, pro které byl ten stadion mimo jiné postavený? Ty akce dál samozřejmě budou, nevim proč by si majitel stadionu měl nechat ujít tento zdroj příjmů...
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Mijk před 11 měsíci 22.12.2023 10:06 |Nejsem odborník, ale zaujalo mě, když kluci v podcastu Mezi námi fanoušky říkali, že koncerty byly i dříve, tuším že zmiňovali Depeche Mode a problém nebyl. Ono to asi, jako obyčejně, nebude tak úplně jednoduchý..
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
o5aradecek před 11 měsíci 22.12.2023 12:59 |Proč? Byla by škoda připravit se o další zdroj příjmů. Trávník se vymění.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
SLAVIESTA před 11 měsíci 22.12.2023 15:17 |Tak jo! Máme jeden z nejhorších trávníků v republice(ale zase nejvíc koncertů nejrůznějších "popíků") Zajímalo by mě kolik už vynesly a kolik už stála nekonečná výměna trávníků! Že by něco takového pořádala třeba Sparta, jsem dávno neslyšel, ale třeba se pletu, letenský mimo ligu moc nesleduju. Myslel jsem si, že tyto(pro mně) nepatřičné akce se tam pořádají právě proto, že stadion není vlastně fotbalu Slavie. To je teď jinak, tak uvidíme. Třeba máte pravdu a s mimofotbalovými akcemi se tam netrhnou dveře.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
kalex před 11 měsíci 22.12.2023 15:45 |Na Letné můžou vyřvávat akorát opice. Vlastně už vyřvávají.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Slávista 51 před 11 měsíci 22.12.2023 16:16 |Podívej se po Evropě, světě, kde všude jsou koncerty na stadionech.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
slaviator před 11 měsíci 26.12.2023 05:30 |Pro majitele stadionu to je příjem 50 a klidně i více milionů ročně. Tak proč by se nepořádalo...?
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Dennis před 11 měsíci 26.12.2023 19:39 |Já bych si s ohledem na nekvalitu našeho trávníků a neustále potíže s jeho výměnami přál hybridní trávník. A nejsem si jistý, jak by přežil koncerty, kdy se zakryje, a jeho výměna asi není nejlevnější záležitost. Pokud k tomu někdo má více informací, rád se to dozvím. Za mě ideální varianta hybridní trávník bez koncertů. Finančně to asi ideální varianta není, když bychom přišli o příjem z koncertů, ale po sportovní stránce by trvale kvalitní trávník byl příjemný bonus.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
slaviator před 11 měsíci 26.12.2023 20:15 |hybridní trávník by se mi taky líbil... a mít neomezené finance, tak by se mi líbil systém jako mají teď v Realu Madridu, to je technologicky naprosto TOP
https://www.bilybalet.cz/fascinujici-podivana-jak-funguje-pece-o-travnik-v-jeskyni-na-santiago-bernabeu/
Ale pro nás naprosto nedostižné, rekonstrukce stála 575 milionů eur, očekává se roční příjem z provozo stadionu až 440 mil euro ročně... Naprosto mimo naší realitu. Ale jak říkám, ta technologie... woow
Komentář byl uživatelem upraven (26.12.2023 20:18) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
hybridní trávník by se mi taky líbil... a mít neomezené finance, tak by se mi líbil systém jako mají teď v Realu Madridu, to je technologicky naprosto TOP
https://www.bilybalet.cz/fascinujici-podivana-jak-funguje-pece-o-travnik-v-jeskyni-na-santiago-bernabeu/ .
Skrýt původní komentář
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
mig52 před 11 měsíci 27.12.2023 08:59 |Někde jsem četl, že se do klasického trávníku "nastřílí" 4% umělých vláken.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Karel13 před 11 měsíci 26.12.2023 14:53 |Teď to není jinak, stadion pořád není v majetku Slavie. Stále má pouze stejného majitele (obě a.s.), jenom jiného než před tím ...
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Steve2924 (přítel SN) před 11 měsíci 28.12.2023 10:21 |Fotbalová Sparta, respektive majitel jejího stadionu to nepořádá, protože ten stadion je k tomu absolutně nevhodný.
Proti tomu hokejová Sparta upravuje podle koncertů svůj zápasový rozvrh a led tím také často trpí. Protože hrajou v hale, která byla projektována na to aby tam byly koncerty a další kulturní akce, aby si na sebe vůbec vydělala. Stejně jako Eden byl stavěn s tím, že v něm musí být ročně několik dalších akcí aby nebyl ve ztrátě.
Taky se na pleteš v tom, že se nějak zásadně mění vlastnictví. Stadion pořád bude samostatná firma, která má stejného vlastníka jako firma SK Slavia Praha fotbal a.s. tedy uplně stejně jako to bylo za CITIC. Je to prostě proto, že je to účetně výhodnější a bezpečnější.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Lunaris před 11 měsíci 23.12.2023 16:04 |Tak to myslíš zcela jistě špatně. :-)))
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
iwanowicz před 11 měsíci 23.12.2023 21:32 |Jj nebude koncert, bude Oktagon. :)
Vítejte, pane Tykači,
hiker42 před 11 měsíci 21.12.2023 23:00 |lepšího majitele jsme si nemohli přát.
Re: Vítejte, pane Tykači,
Slávista 51 před 11 měsíci 22.12.2023 04:50 |Doufejme, že to zůstane už v rodině - takže nafurt.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Sníža před 11 měsíci 23.12.2023 08:08 |Líbí se mi, že s každé věty cítím jak má Slavii opravdu rád. To je velký předpoklad k úspěchu a stabilizací klubu. Není obvyklé,aby majitel byl takový fanoušek klubu a to že klidně podpoří Slávii na Upletné je super a ne jak Sivok, který se na Slávii prý nedívá ani v televizi.
Komentář byl uživatelem upraven (23.12.2023 08:09) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Líbí se mi, že s každé věty cítím jak má Slavii opravdu rád. To je velký předpoklad k úspěchu a stabilizací klubu. Není obvyklé,aby majitel byl takový fanoušek klubu a to že klidně podpoří Slávii na Upletené je super a ne jak Sivok, který se na Slávii prý nedívá ani v televizi. .
Skrýt původní komentář
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
kostelnivlajka před 11 měsíci 23.12.2023 09:58 |Jak ho můžeš srovnávat se Sivokem??
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Sníža před 11 měsíci 23.12.2023 15:30 |Já ho srovnávám s názorama Sivoka, který prohlásil, že se na Slavii nedokáže dívat.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Pedro50 před 11 měsíci 24.12.2023 21:50 |Kdo je Sivok?
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Ragnarok před 11 měsíci 25.12.2023 19:52 |Rád uklízí v gumových rukavicích. Na Letné je to dost potřeba po tom, co tam zbývá veš sprchách i v kanclech.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
slaviator před 11 měsíci 26.12.2023 05:29 |do toho nešťastného focení Sivoka tehdy dost navezli v hattricku... stejně tak Máru Suchého o několik let později s fotkou šály "Smrt Spartě"
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Sokrates55 (přítel SN) před 11 měsíci 23.12.2023 11:19 |Zdravím Vás všechny před obědem a přeji předvánoční pohodu:-)).
Asi tak jako Vy všichni tady na SN mám radost z tohoto vývoje.
Asi je to navíc umocněno tím, jak se na pana Tykače najednou objevilo tolik pomlouvačných hejtů a fakt až nechutných pomluv.
Ať hodí kamenem, kdo je bez viny.
Jsem rád a znovu opakuji, že je dobře, když pan Tvrdík bude mít za sebou sakra silného "hráče".
Nic víc, nic míň.
Určitě nebude chodit s kabelkama na ústřední výbor a nepoleze k rozhodčím do kabiny nebo k VARu.
Samozřejmě jsem pořád ve střehu a nemaluju si všechno narůžovo. Ne všechno se musí povézt a ne všechno bude zalité sluncem.
Uvědomuji si to, ale našemu triu "TTT" ( pan Tykač, Tvrdík, Trpišovský) fakt držím palce.
Možná opravdu začíná další, nová etapa Slavie a buďme pokorní a trpěliví.
Určitě se nám to vyplatí.
S úctou k Vám všem
Sokrates55
Komentář byl uživatelem upraven (23.12.2023 11:20) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Zdravím Vás všechny před obědem a přeji předvánoční pohodu:-)).
Asi tak jako Vy všichni tady na SN mám radost z tohoto vývoje.
Asi je to navíc umocněno tím, jak se na pana Tykače najednou objevilo tolik pomlouvačných hejtů a fakt až nechutných pomluv.
Ať hodí kamenem, kdo je bez viny.
Jsem rad a znovu opakuji, že je dobře, když pan Tvrdík bude mít za sebou sakra silného "hráče".
Nic víc, nic míň.
Určitě nebude chodit s kabelkama na ústřední výbor a nepoleze k rozhodčím do kabiny nebo k VARu.
Samozřejmě jsem pořád ve střehu a nemaluju si všechno narůžovo. Ne všechno se musí povézt a ne všechno bude zalité sluncem.
Uvědomuji si to, ale našemu triu "TTT" ( pan Tykač, Tvrdík, Trpišovský) fakt držím palce.
Možná opravdu začíná další, nová etapa Slavie a buďme pokorní a trpěliví.
Určitě se nám to vyplatí.
S úctou k Vám všem
Sokrates55
.
Skrýt původní komentář
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Slávista 51 před 11 měsíci 23.12.2023 13:20 |Děkujeme za přání a budeme si užívat Vánoce, Silvestra i Nový rok a to až do Třech králů, jak rodinami, tak se slávistickými fanoušky.
Zasloužíme si to všichni.
A budeme se těšit na jaro/druhou půlku sezony.
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Ameba před 11 měsíci 25.12.2023 14:23 |Pavel Tykač dle dostupných zdrojů své jmění v roce 2023 více než zdvojnásobil, tak doufejme, že i Slavia pod ním bude obdobně úspěšná....
Re: Nový majitel Slavie Tykač: Chci titul, do politiky nepůjdu
Merlinus (přítel SN) před 11 měsíci 25.12.2023 14:48 |Další článek - rozhovor s Tvrdíkem:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/sport-fotbal-tvrdik-tykac-ma-sportovni-uspechy-slavie-jako-vyrazne-vyssi-prioritu-242550