O Slavii

Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

SK Slavia Praha a stadion Eden mění majitele. Společnost CITIC Europe Holdings prodala svůj akciový podíl českému investorovi, podnikateli a celoživotnímu slávistovi Pavlu Tykačovi, uvedl dnes po poledni oficiální web klubu.

Pavel Tykač je 59letý český podnikatel v sektoru energetiky. Časopis Forbes jej letos zařadil na čtvrté místo žebříčku nejbohatších Čechů s majetkem v odhadované výši 173 miliard Kč. V současnosti jsou jeho podnikatelské aktivity spojeny především se společností Sev.en, která vlastní uhelné elektrárny Chvaletice a Počerady, teplárny ve Zlíně a v Kladně nebo hnědouhelné lomy ČSA a Vršany v okolí Mostu. Sev.en je také minoritním vlastníkem několika společností, které se věnují těžbě uhlí v USA. Tykač dále vlastní více než deset procent ve společnosti Moneta Money Bank a jednotky procent ČEZu.

„Patřím mezi věrné slávistické fanoušky, stejně jako mezi ně patřil už můj táta i děda. Moci se podílet na dalším rozvoji Slavie je pro mě velkou ctí. Doufám, že v mé práci budou jednou pokračovat i moje děti. Slavia je pro mě symbolem odvahy, píle a vytrvalosti, což jsou vlastnosti, na které sázím. I proto jde spíš o závazek než o investici. Děkuji i prodávajícímu, který dokázal klub opět pozvednout na top českou i evropskou úroveň. Když se však naskytla příležitost do Slavie vstoupit, neváhal jsem.“ To jsou první slova nového majitele Slavie Pavla Tykače pro klubový web.

„Máme za sebou bezesporu nejúspěšnější období novodobé slávistické historie. Stali jsme se lídrem pozitivních změn v českém fotbale a silné jméno máme díky našim aktivitám i po celé Evropě. Navíc jsme dnes ziskovým klubem na vrcholu sportovní i finanční výkonnosti. Pavel Tykač je zkušený český podnikatel, investor a celoživotní fanoušek Slavie s velkou rodinnou tradicí v sešívaném dresu. Všichni věříme, že jeho vstup do klubu bude pro další rozvoj Slavie velkým přínosem. Pavla vítáme a moc se těšíme na vzájemnou spolupráci,“ řekl pro slavia.cz předseda představenstva SK Slavia Praha Jaroslav Tvrdík.

Dokončení transakce podléhá schválení regulatorních orgánů v České republice a Čínské lidové republice. Dle webu slavia.cz se očekává na konci února příštího roku.

Komentáře (143)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    Novi.sks     před rokem 21.12.2023 13:38 |  
    14 0

    Předčasný Ježíšek :-)

    Tak hodně štěstí, jak panu Tykačovi, tak naší milované Slavii! Jsem zvědavý, co nám ta změna nakonec přinese...

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      Edenjejenjeden     před rokem 21.12.2023 13:56 |  
      12 1

      No asi větší finační stabilitu a jistotu . I když si na "čínské majitele" rozhodně stěžovat nemůžeme , spíše naopak , byla to jedna z nejúspěšnějších etap Slavie v její historii , přeci jen jsme všichni viděli , že poslední dobou , jakoby zájem majitele o nás opadl .
      Navíc majitel a celá jeho rodina jsou velcí slávisté , a bude přeci jen v centru dění , což předchozí majitelé nebyli .
      A pokud se rozjede i výstavba akademie .... to už bude jako sen

      • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

        honza304     před rokem 21.12.2023 14:09 |  
        6 8

        Prosím Tě, před čárkou ve větě nebo tečkou za větou se nedělá mezera ;-).

        • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

          Edenjejenjeden     před rokem 21.12.2023 14:12 |  
          9 1

          Ano uznávám , jsem trochu analfabet , ale to snad není ta nejdůležitější zpráva dnešního dne , nebo jo :-) ?

          • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

            p!erreCORE     před rokem 21.12.2023 15:24 |  
            4 0

            RIMMER: (Hlas) Po intenzivním zkoumání, čárka, značek na mimozemském tělese, čárka, je jisté, čárka, že máme, čárka, co dočinění, čárka, s bytostmi nevídaného intelektu, dvojtečka…

            HOLLY: To je dobře. Protože by ti mohli pomoci s interpunkcí.

            http://www.cervenytrpaslik.cz/scenare/CZ-04-1_Cekani_na_boha.htm


            Komentář byl uživatelem upraven (21.12.2023 15:24) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

          Novi.sks     před rokem 21.12.2023 14:21 |  
          0 0

          Pořád lepší, než čárky a tečky nepoužívat ;-)

          • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

            Edenjejenjeden     před rokem 21.12.2023 14:26 |  
            1 1

            Ale dotyčnej má pravdu , já fakt někdy píšu jak "Hotentot"

            • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

              honza304     před rokem 21.12.2023 14:31 |  
              4 1

              Já bych Tě tak nenazval, ale čistě prakticky, když se pak text rozdělí na řádky při čtení, řádek třeba začíná zrovna tou čárkou, což vypadá blbě. O panu Tykačovi píšu o kousek níž, tak se nechci opakovat. Krásný Slávistický Vánoce!

  2. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    Qope     před rokem 21.12.2023 13:43 |  
    3 1

    Letos jsou ty Vánoce velmi příjemné...

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      Edenjejenjeden     před rokem 21.12.2023 14:18 |  
      2 0

      Copak , kupuješ Optiku ? I se zaměstnanci ? Hele jeden tam furt "datluje" v pracovní době . toho bych hned vyhodil ...

  3. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    Leksel     před rokem 21.12.2023 13:44 |  
    10 1

    Tak pro mě ten nejlepší dárek k Vánocům! ✌️

  4. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    Merlinus (přítel SN)     před rokem 21.12.2023 13:46 |  
    20 0

    Neskutečná paráda. Zase budeme plně český klub. Český vlastník, srdcař, finančně silný. Za mě velká paráda. Skvělý dártek k Vánocům. Děkujeme.

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      Edenjejenjeden     před rokem 21.12.2023 14:09 |  
      13 0

      A ten slogan "Z osobních důvodů" ... :-) . Nádhera , ani nemám slov .

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      Jezevec     před rokem 21.12.2023 14:19 |  
      4 0

      Parádní video....

      • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

        bongor     před rokem 21.12.2023 17:13 |  
        3 1

        Díky Pavle a jdeme na to.Do dvou let úplná dominance v ČR,už žádné prodeje nejlepších hráčů,kde jen už jsme mohli být,kdybychom tak brzo neprodali naše tahouny,Delim počínaje a Stanciem konče.na bolševika bychom nasazovali výhradně béčko,nebo někdy i to céčko,aby si všichni zahráli.Mně vždycky pár miliard chybělo,takže jsem tu naši milovanou Slávinku nekoupil,i když jsem o tom občas uvažoval.

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      obiwan     před rokem 22.12.2023 21:45 |  
      1 0

      Zvlhly mi oči...

  5. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    pf     před rokem 21.12.2023 13:49 |  
    47 0

    V první řadě se sluší poděkovat čínským vlastníkům ze CITIC za pozvednutí naší milované Slavie na evropskou úroveň. Za jejich éry jsme se dočkali nezapomenutelných úspěchů a historických chvílích, o nichž jsme si mnozí před 10 lety mohli jen nechat zdát. Nepřeji si nějaké překotné snahy o větší úspěch, úplně mi postačí rozvoj skvěle fungujícího klubu, s novým vlastníkem je nač navazovat. Velké díky!

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      honza304     před rokem 21.12.2023 14:04 |  
      25 0

      Já se k tomu poděkování připojuju. Je potřeba zmínit, že ten obrat začal pan Šimáně, pokračovaly firmy CEFC a CITIC. Těmto všem i mnoha dalším, které nejsem schopen vyjmenovat, vč. pana Tvrdíka, je potřeba poděkovat za to, co pro nás udělali a na jakou úroveň nás pozvedli.
      Jsem velice rád, že nás koupil právě p. Tykač, do nedavného odchodu do důchodu jsem pracoval v jedné z jeho firem a vím, že Slavia bude v těch nejlepších rukách.
      Věčná Slavia!!!


      Komentář byl uživatelem upraven (21.12.2023 14:06) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

        travel (přítel SN)     před rokem 21.12.2023 14:39 |  
        4 0

        Díky pf a honza304 za vaše příspěvky,plně s nimi souhlasím a připojuji se k vašim poděkováním.Také děkuji p. Tykačovi za překrásný dárek k vánocům.Ať žije Slavia!!!

      • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

        Leksel     před rokem 21.12.2023 14:56 |  
        1 0

        Hlavně bych vyzdvihl pana Šimáně, který tu pomoc v té době strádající Slavii odstartoval, motivace k investici čínských firem nebyla nějaká samaritánská, ale čistě byznysová s politickým podtextem, ale zaplaťpánbůh za ně.

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      Alfons     před rokem 21.12.2023 14:11 |  
      13 0

      Napsal jsi to naprosto přesně. Můžeme být za tuto změnu rádi. Konečně se začne něco dít i na půdě akademie a doufám, že nás čeká další skvělá éra a pokračující dlouhodobá jízda v pohárech. Pan Tvrdík, je prostě borec.

      • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

        Edenjejenjeden     před rokem 21.12.2023 14:15 |  
        10 0

        Přesně na něj by se nemělo zapomínat , to on vyjednal prodej , a jsem přesvědčen , že hlavně díky jeho brilantní diplomacii , proběhl prodej klubu tak hladce

        • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

          Merlinus (přítel SN)     před rokem 21.12.2023 14:57 |  
          6 0

          Tak podle rozhovoru s Tykačem ho Tvrdík dokonce v září oslovil, takže nejen vyjednal, ale i inicioval.

  6. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    urs (přítel SN)     před rokem 21.12.2023 13:50 |  
    11 1

    Nevím jak ostatní, ale já mám tedy předčasný Vánoce!!!! :)


    Komentář byl uživatelem upraven (21.12.2023 13:51) . Zobrazit původní komentář

  7. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    Recak     před rokem 21.12.2023 13:55 |  
    21 0

    je to pro Slavii a její fanoušky velkolepý dárek, panu Tykačovi přeji pevné zdraví a hodně štěstí, sám jako dlouholetý slávista určitě ví, kdo ji neustále v zákulisí škodí a bude mít chuť a sílu tyto nepravosti objektivně změnit do rovnováhy.
    Všem slávistům klidné vánoční svátky a v příštím roce titul a relativně šťastný los do čtvrtfinále EL
    přeje
    Recak

  8. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    carevitchando     před rokem 21.12.2023 13:57 |  
    13 0

    Pane Tykači, děkujeme a přejeme se Slavií mnoho úspěchů!

  9. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    DF007     před rokem 21.12.2023 13:58 |  
    6 10

    Panu Tykačovi přeji pevné nervy a doufám, že bude tím pravým vlastníkem pro naší milovanou Slavii.
    Z odchodu číňanů mám osobně velkou radost.

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      mig52     před rokem 21.12.2023 15:21 |  
      7 2

      Jsi snad naswaný za úspěchy, které jsme pod nimi získali??!! Ntvl.... .

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      Karel13     před rokem 21.12.2023 16:23 |  
      0 8

      Vidím, že je tady stále řada lidí, kterým je z odchodu číňanů smutno ...

  10. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    pehacko     před rokem 21.12.2023 14:03 |  
    28 0

    Tak to slo sakra rychle. Kazdopadne Cinanum lze jen podekovat a smeknout za zachranu a krasne casy plne uspechu. Doufejme, ze nas Jarda pohlida, aby to slapalo i pod novym majiteleme a pokud je Tykac Slavista, jako ze asi je, tak budu verit, ze je to dalsi krok vpred!

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      Leksel     před rokem 21.12.2023 14:44 |  
      6 0

      Slavii má v DNA, už ji fandili děda i táta. Je skvělý, že to nebere jako investici, ale jako svou osobní povinnost.

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      mig52     před rokem 21.12.2023 15:20 |  
      1 1

      Znáš to, čas jsou peníze.

  11. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    Miklos     před rokem 21.12.2023 14:07 |  
    14 1

    Číňanům sluší poděkovat za práci a investice, ale teď hurá Slavia je zpět doma!

  12. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    cheero     před rokem 21.12.2023 14:08 |  
    3 0

    Kupředu-zpátky ní krok. Věřím, že to bude šlapat a posunem se o kus dál. Jsem spokojen.

  13. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    Miklos     před rokem 21.12.2023 14:09 |  
    11 1

    Doufám, že pokud teď příjdou investice a posílení, tak s rozumem racionalitou a kontinuitou..

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      mig52     před rokem 21.12.2023 15:18 |  
      3 2

      Jj., je nutné být dobrým hospodářem!!! Rozhazování je cesta do pekel. Racionálně podpořit infrastrukturu, v přestupech upřednostnit kvalitu před kvantitou. A super je, že nebudeme muset pouštět klíčové hráče rok co rok.

  14. Yééééééééééééés :D:D:D

        před rokem 21.12.2023 14:16 |  
    5 5

    Hlavně, aby byl pan Tykač majitelem i stadionu. ....krásný dárek...upřímně jsem nečekal, že se to upeče takhle brzo....těším se na tiskovku a na nové vize a plány... P.S. Jsi-li kokot a fandíš sraltě dej mínus.


    Komentář byl uživatelem upraven (21.12.2023 14:23) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Yééééééééééééés :D:D:D

      lukas6novak     před rokem 21.12.2023 14:20 |  
      5 0

      SK Slavia Praha a stadion Eden mění majitele. Společnost CITIC Europe Holdings prodala svůj akciový podíl českému investorovi, podnikateli a celoživotnímu slávistovi Pavlu Tykačovi.

      Je to i v oficiální zprávě od klubu takže to je v klidu

      • Re: Yééééééééééééés :D:D:D

            před rokem 21.12.2023 14:21 |  
        2 2

        Paráda lukas, díky. Tak to je sen.

        • Re: Yééééééééééééés :D:D:D

          Edenjejenjeden     před rokem 21.12.2023 14:25 |  
          3 0

          Zase sem byl pomalej . Zkurv.ný metro :-DDD

          • Re: Yééééééééééééés :D:D:D

                před rokem 21.12.2023 14:26 |  
            2 3

            V pohodě, alespoň to mám potvrzené od více zdrojů ;-). Já su tak šťastné :D :).

            • Re: Yééééééééééééés :D:D:D

              wimpy     před rokem 21.12.2023 15:17 |  
              4 0

              Jak jsem vnímal tu předchozí situaci, stadion a klub vlastnily dvě různé společnosti, které ale obě vlastnil Citic. Takže to patrně byla spíš účetní formalita.

              • Re: Yééééééééééééés :D:D:D

                    před rokem 21.12.2023 15:24 |  
                1 3

                Díky boyz, jak jsem psal, je to super, když má klub a stadion jednoho majitele. Trochu jsem se toho bál, protože se tradovalo, že převod stadionu se protáhne. Taky už tady bylo zmíněno, že je potřeba poděkovat i CITICu, že nedělal nějaké průtahy atp.

    • Re: Yééééééééééééés :D:D:D

      Edenjejenjeden     před rokem 21.12.2023 14:24 |  
      5 0

      Ano je .
      Předmětem transakce je 99,98% procent akcií SK Slavia Praha , a 100% podíl ve společnosti Eden Arena , která stadion vlastní.

    • Re: Yééééééééééééés :D:D:D

      mig52     před rokem 21.12.2023 15:13 |  
      3 1

      Kejky, dle informací pan Tykač je i majitelem stadionu. Prostě paráda.


      Komentář byl uživatelem upraven (21.12.2023 15:13) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Yééééééééééééés :D:D:D

            před rokem 21.12.2023 15:25 |  
        1 3

        Co víc, si přát! ;-)

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      honza304     před rokem 21.12.2023 14:48 |  
      9 0

      Rozhovor dobrej, k tomu tam diskuse ... co je tam neználků, nepřejících, omezenců a tupců.

      • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

        Merlinus (přítel SN)     před rokem 21.12.2023 15:00 |  
        6 0

        To je závist. Tak ať se třeba uzávidí... :-)

  15. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    Grobar     před rokem 21.12.2023 14:27 |  
    1 1

    To jsem zvědavý, jestli nám teď bratr Pepiho Bicana dá požehnání, ať konečně můžeme šířit jeho čest a slávu do celého světa. Stadion Pepi Bicana už volá, a síň slávy bude konečně kompletní.

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

          před rokem 21.12.2023 14:29 |  
      0 1

      Bratr? Spíš syn. ;-)

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      pf     před rokem 21.12.2023 14:31 |  
      8 1

      Asi mě tu zase někdo nařkne z rejpání, ale jedná se o jeho syna. Bratrovi by muselo být takových +-110 let:))

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      Merlinus (přítel SN)     před rokem 21.12.2023 15:00 |  
      10 0

      Bicana si vážím, ale stadion Eden je krásnější název.

      • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

        mig52     před rokem 21.12.2023 15:10 |  
        1 1

        Ano, abychom se "nehádali", vidím to jako optimální řešení.

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      mig52     před rokem 21.12.2023 15:09 |  
      1 2

      Teď jsme v krásné euforii a pro Pepiho bude asi většina Slávistů. Já bych ale upřednostnil Pláničku, ten na rozdíl od Pepiho kopal jenom za nás a co se týká slávy, moc za ním nezaostával.

  16. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    Lord_Edmund     před rokem 21.12.2023 14:30 |  
    16 2

    "Král je mrtev, ať žije král !!!!...Král je pravděpodobně mrtev, ať žije král!!!!!!" :-)
    Jinak díky moc Číňanům, źe nás postavili na nohy a díky Pavlovi Tykačovi, že přijal takovou výzvu, jako vlastnit nejlepší a nejstarší klub v Česku . A díky JT , že nás tak dobře směřuje.

  17. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    belmis (přítel SN)     před rokem 21.12.2023 14:32 |  
    30 1

    Vezměte si, kdybychom v takové situaci, v jaké jsme byli v roce 2014, byli nyní. Měli bychom teď jen dluhy, ovládali by nás mafiáni, a nikdo by netušil, který z nich má jakou část Slavie a jakou stadionu. Byli bychom bez jakýchkoliv úspěchů a jména, které jsme si pod vedením pana Tvrdíka získali i v Evropě. Tenhle chaos bez úspěchů a s představou, že se všechno musí rozklíčovat a vyměnit celý management, realizační tým a hráče, abychom mohli možná v budoucnu atakovat špičku naší ligy, by jen málokdo chtěl nyní řešit.

    Máme obrovskou kliku, že v tu dobu pan Šimáně s Jaroslavem Tvrdíkem do toho šli. A pokud to mělo být komplet se stadionem, bylo to možné pouze v tu dobu, kdy to pro čínskou firmu byla částka, kterou ve svém rozpočtu téměř neregistrovali, protože CEFC měla tehdy tisíckrát větší investice než Křetínský.

    Dnes se hlavně díky těmto dvěma pánům a našemu realizačnímu týmu může Slavia zase posunout o kousek výše. Jsem velice spokojený.

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      amon     před rokem 21.12.2023 19:10 |  
      13 0

      Ja myslim, ze tvrdik by mel mit na slavii sochu a to jeste za svyho zivota (hned). Nebyt jeho, cert vi, jestli bysme jeste byli, pripadne v jakem stavu a kde. Jt byl a je nasa spasa

  18. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 21.12.2023 14:33 |  
    52 0

    Dobrý den přeji Vám všem s tím, že kávu už jsem měl brzy dopoledne:-)).
    Mám velkou radost z toho, že se vše podařilo dotáhnout vcelku překvapivě brzy.
    Ukázalo se, že se CITIC zachoval naprosto férově a nedělal s prodejem Slávie a stadionu problémy.
    Chtěl bych poděkovat panu Tykačovi jako velkému slávistovi, že se Slavia dostala zpět plně do českých rukou.
    Také jsem rád, že pan Tykač uvedl, že tak učinil z osobních důvodů, protože je Slavia pro něho rodinným stříbrem a jeho děda i táta také byli velkými slávisty.
    To vše v době, kdy pan Tvrdík potřebuje mít vedle sebe opravdu silnou osobnost, která mu pomůže v jeho úsilí pozdvihnout český fotbal. A určitě všichni víte, co tím myslím..........
    Držím palce oběma a je to krásný vánoční dárek pro nás všechny slávisty.
    S úctou
    Sokrates55

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      amon     před rokem 21.12.2023 19:08 |  
      3 0

      “Nekupuji ji pro zisk, ale jako dlouhodobou investici, na jejímž chodu se budou jednou podílet i moje děti.” V prestavenstvu bude se svym synem Michalem.. tohle pujde dobry smerem. Tak a ted se muze tandem JT a JiT plne ukazat! Yaah, da se rict jen- ! :-) dekuju jezisku

  19. pan Tykač

    donford     před rokem 21.12.2023 14:38 |  
    35 0

    Jak jsem četl, tak v rodině pana Tykače jsou už čtyři generace slávistů. A to už je přece jen síla v návaznosti. Jsem moc rád, že se jedná o českého majitele. Přece jen těžko se argumentačně odolávalo tvrzením o čínských komunistech, o šikmých očích majitelů, i když, a to si dovolím podtrhnout, k nám se chovali velmi slušně a vstřícně. A to při tom vůbec nebyli takoví, že by se jinde ve světě zajímali o sport. V tom zase vidím velké mistrovství pana Tvrdíka, který je nejen dokázal před asi osmi roky přitáhnout a který je dokázal vzápětí úžasnými úspěchy Slavie na českém a evropském poli nadchnout a způsobit aspoň na delší čas jejich finanční účast. V neposledku má opět nebetyčnou zásluhu na tom, že se Slavia dostala zpět do českých rukou. Takže opravdu, pan Tvrdík dokáže myslet o několik tahů dopředu. A vždy ku prospěchu našeho klubu. Jemu budiž čest a chvála.
    Od roku 2015 prožíváme ve Slavii vskutku turbulentní pozitivní období. Jsem moc rád, že jsem ho zažil a vlastně také s spolu s vámi ostatními prožil.
    Kde jsou ty doby, kdy jsme v Edenu v roce 1965 jásali nad návratem do první fotbalové ligy porážkou druholigové Plzně. Tenkrát to pro nás byl celý svět. Celý svět naplněný fotbalem. Dnes už v souvislosti s dnešním děním pouhá epizoda, byť celém kontextu naší historie důležitá a nepřehlédnutelná.
    Takže ještě jednou dík a hodně optimismu a také štěstí.


    Komentář byl uživatelem upraven (21.12.2023 15:14) . Zobrazit původní komentář

    • Re: pan Tykač

      Merlinus (přítel SN)     před rokem 21.12.2023 15:07 |  
      14 1

      Tak podle rozhovoru s Tykačem, ho v září oslovil Tvrdík, zda by nechtěl klub koupit. Takže to byla zase práce Tvrdíka. Ten je snad kouzelník. :-)

      • Re: pan Tykač

        obiwan     před rokem 22.12.2023 21:33 |  
        2 1

        V době jeho angažmá v ČSSD jsem ho nemohl ani cítit, jeho práce pro Slávii je ale jiný kafe a hluboce se mu ukláním...

  20. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    Qope     před rokem 21.12.2023 14:38 |  
    33 0

    Majitel Sparty Daniel Křetínský prohlásil, že nikdy nevstoupí do Edenu. Máte to podobně s Letnou?

    Pavel Tykač - Tak to nemám. Bude-li třeba, jsem připraven podpořit Slavii kdekoliv a kdykoliv, tedy i na Letné.

    Dobrá odpověď :-)

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      mig52     před rokem 21.12.2023 15:02 |  
      10 2

      Tak retardovaný Daník umí jít tak s kabelou na Fačr za Peltou a zesinat mu jeho ksicht anebo vtrhnout do kabiny rozhodčích v době, kdy mají po prvním poločase nárok na matonku a kafe.

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      Leksel     před rokem 21.12.2023 15:03 |  
      20 0

      Křetínský na tu Spartu patří, chová se jako typický sparťan.

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      Flame     před rokem 21.12.2023 17:52 |  
      16 0

      Taškář jako obvykle lhal, na West Ham přilezl.

  21. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    LukeDo     před rokem 21.12.2023 14:50 |  
    8 0

    Tak skvělá zpráva ještě před Vánoci, to je fofr...Jinak největší radost musí mít naši trenéři, protože teď nemusíme každýho pul roku prodávat 3 hráče ze základu...No co si budem povídat, nejvíc úspěšní jsme byli, když Číňan ještě sypal peníze a my dominovali lize a hráli ligu mistrů nebo čtvrtfinále evropské ligy na Chelsea, teď se tato doba muže vrátit, mužem si dovolit hráče za každou cenu neprodavat a naopak kvalitu koupit...no sem na to zvedavej...

  22. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    martyni (přítel SN)     před rokem 21.12.2023 15:07 |  
    11 0

    Vidím to tak, že každej fotbalovej klub by chtěl, aby mu fandil miliardář, jeho děda, táta a syn.. :). A aby ten miliardář klub jednou koupil! :)


    Komentář byl uživatelem upraven (21.12.2023 15:07) . Zobrazit původní komentář

  23. Mně je to skoro jedno...

    Petr9608     před rokem 21.12.2023 15:07 |  
    2 28

    ...když vidím, že hokejová Slavia je na sestup do 3. nejvyšší soutěže a každýmu je to jedno.

    Já vim, vás fanoušky SK SLAVIA PRAHA FOTBAL to nezajímá. Tak si choďte na ty svoje de*ilní Pardbubky, Komety, Chezy, Motory a další kluby, který se etablovaly za bolševika.

    • Re: Mně je to skoro jedno...

      LukeDo     před rokem 21.12.2023 15:09 |  
      4 1

      To je materiál panečku..

      • Re: Mně je to skoro jedno...

        Petr9608     před rokem 21.12.2023 16:10 |  
        0 15

        Komu fandíš v hokeji? Nebo tě sport, který pro český národ znamená ještě více než fotbal, nezajímá?

        • Re: Mně je to skoro jedno...

          Leksel     před rokem 21.12.2023 17:35 |  
          3 1

          A pokud by ho hokej jako náš národní sport nezajímal, tak je na tom něco špatnýho? Já mám národní hokej taky rád, ale na klubový úrovni hokeji moc neholduju, i když jsem rád, když zaregistrují, že hokejová Slavia vyhrála. Pro mě je dominantní ta fotbalová.

        • Re: Mně je to skoro jedno...

          Hesmir (přítel SN)     před rokem 21.12.2023 17:44 |  
          1 2

          Jak jsi napsal. Nezajímá mě. To už spíš sleduji tenis, golf, lyžování, snooker, šipky nez hokej. I ve fotbale nebyt Slavie bych se omezil na ligu mistrů, potažmo vybrane Evropské zápasy. Ale.uz i moje žena pochopila, že je rozdíl když řeknu ze jdu na fotbal a nebo hraje Slavia.

        • Re: Mně je to skoro jedno...

          Wulfstan (přítel SN)     před rokem 21.12.2023 18:13 |  
          4 4

          Mě taky hokej nezajímá. Vůbec. Ani nevím jakou soutěž hraje Slavia, či klub z mého rodného města - Energie. Je mi to šumák, buřt, u prdele... vyber si.

        • Re: Mně je to skoro jedno...

          p!erreCORE     před rokem 21.12.2023 19:30 |  
          1 1

          Já fandím Coloradu Avalanche, od roku 1996

        • Re: Mně je to skoro jedno...

          o5aradecek     před rokem 21.12.2023 21:30 |  
          10 0

          Petře, mě taky štve, že hokejová Slavia bude pravděpodobně příští rok jezdit jen na zamrzlé rybníky. Ale kdes přišel na to, že hokej je pro Čechy hlavní sport?

          • Re: Mně je to skoro jedno...

            Petr9608     před rokem 27.12.2023 00:23 |  
            0 4

            Stockholm 1969
            Nagano 1998

            ...tyhle ikonické okamžiky (čs./český reprezentační) fotbal nemá.

            • Re: Mně je to skoro jedno...

              Dennis     před rokem 27.12.2023 14:35 |  
              1 0

              1962, 1976, to jsou ikonické okamžiky čs. reprezentačního fotbalu. Taky 1934, ale tam je to trochu poznamenáno tím fašistickým pozadím.

              • Re: Mně je to skoro jedno...

                Petr9608     před rokem 27.12.2023 15:25 |  
                0 4

                Doprčic, já vím, co jsme ve fotbale (skoro)vyhráli. Ale porovnat to nejde. Ten mimosportovní přesah tam neni. Stockoholm 1969 je jasnej a Nagano doufám taky.

                22.2.1998 je nehradostnější datum českýho národa od revoluce.

                • Re: Mně je to skoro jedno...

                  Alcapone     před rokem 27.12.2023 17:32 |  
                  0 0

                  Souhlasím s celým příspěvkem a dal bych mu palec i nahoru a nebo bych jako ty tisíce příspěvků prostě přešel. Není to vůbec o Tobě neber si to osobně. Vadí mi to poslední slovo, za to jsem Ti dal palec dolů. A proč? Nesnáším lži, podrazy, manipulaci a podobné věci...

                  • Re: Mně je to skoro jedno...

                    Petr9608     před rokem 27.12.2023 20:52 |  
                    0 2

                    A kdy se od revoluce více radoval náš národ? Když jsme vstoupili do EU? Nemyslim.

                    • Re: Mně je to skoro jedno...

                      Alcapone     před rokem 27.12.2023 21:26 |  
                      0 1

                      Jen ve zkratce, když tak už přes SZ. Ta revoluce v danou chvíli byla úžasná až tedy do té doby než se člověk dozvěděl, že to byl mega podvod. Samozřejmě jsou i dobrý věci třeba okolo Slavie, asi by jsme byli furt kolem druhýho fleku občas titul stadion by nám možná padal na hlavu a dřevěnka by taky možná stála... Myslím, ale všeobecně. Včera mi děti řekli, že jsem z generace X, jinak husákovy děti se říkalo. Takže nevím jakou máš zkušenost s tou dobou...


                      Komentář byl uživatelem upraven (27.12.2023 21:28) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mně je to skoro jedno...

      knl66 (přítel SN)     před rokem 21.12.2023 15:10 |  
      5 0

      Někdo holky, jiný vdolky. Někdo fotbal, jiný hokej, však o co jde?

      • Re: Mně je to skoro jedno...

        Petr9608     před rokem 21.12.2023 16:09 |  
        3 3

        Jasně, ono se nemůže fandit Slavii v obou sportech, co?

        • Re: Mně je to skoro jedno...

          necich     před rokem 21.12.2023 16:21 |  
          9 2

          Fandi si třeba kuželkářům, nechápu proč tady s tím otravuješ. My se tady radujeme, tobě je to jedno. Běž poděkovat panu Huptychovi nebo jak se ten kazišuk jmenuje..

        • Re: Mně je to skoro jedno...

          hajnej     před rokem 21.12.2023 16:21 |  
          8 1

          Může, ale když napíšeš, že vstup nového vlastníka do Slavie tě je skoro jedno, je to divný.

          • Re: Mně je to skoro jedno...

            Arneqwertu     před rokem 21.12.2023 20:32 |  
            3 0

            Nedovedu Vás pánové pochopit? Přece Slávia vždy a to ve všech sportech, to je základ mého fandění. Dnešní den je pro nás super, jelikož náš nový majitel je SLÁVISTA a má ke klubu vztah. Také sledují hokejovou SLávii a je mi z toho posledního místa trapně, ale věřím že i tady dojde k nápravě!!!!

        • Re: Mně je to skoro jedno...

          jirkag5     před rokem 21.12.2023 16:22 |  
          9 0

          Proč o těch jiných klubech mluvíš jako o debilních ?

          • Re: Mně je to skoro jedno...

            Petr9608     před rokem 21.12.2023 17:13 |  
            3 6

            Protože jsou/byli to soupeři mého klubu. Mám je velebit? Velebí se tu snad ACS, FCVP, FCB?

        • Re: Mně je to skoro jedno...

          wimpy     před rokem 21.12.2023 19:38 |  
          3 0

          Není to příliš slučitelné například s manželstvím. :-)

    • Re: Mně je to skoro jedno...

      Flame     před rokem 21.12.2023 17:58 |  
      14 1

      Pouze pro osvěžení paměti, Tvrdík nabízel při akvizici fotbalové Slávie i akvizici HC Slavie. Majitelé velkopansky odmítli, tak svoje výčitky přesměruj k nim.

      • Re: Mně je to skoro jedno...

        o5aradecek     před rokem 21.12.2023 19:31 |  
        4 1

        Přesně takhle si to pamatuju. I když mi osud hokejové Slavie není lhostejný, kolega evidentně brečí na špatným hrobě.

    • Re: Mně je to skoro jedno...

      martyni (přítel SN)     před rokem 21.12.2023 18:37 |  
      10 1

      Hele a co my s tim, ze je ti to jedno.. hokej od padu Slavie z ligy nesleduju a co vim, pomoc hokejovymu klubu byla nabizena a on ji odmitl.

  24. Paráda!

    hajnej     před rokem 21.12.2023 15:08 |  
    11 0


    Tak ať se daří. Já mám z toho takovou radost, že si půjdu dát pár oslavných žejdlíků do putyky. Škoda že otevírají až v pět. :-)

    • Re: Paráda!

      Pedro50     před rokem 21.12.2023 15:31 |  
      4 0

      Na zdraví!

  25. Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    Fido22     před rokem 21.12.2023 15:08 |  
    13 0

    Prožívám stejně jako ostatní slávisti velké nadšení z příchodu nového majitele našeho milovaného klubu. Je velkým bonusem, že jde o celoživotního fanouška Slavie, který z úcty k tatínkovi, dědečkovi a k historii klubu, jenž si opakovaně prošel ústrky a překračováním klacků naházených pod nohy, jistě bude aktivně dohlížet jak na chod klubu, tak i na pročištění toho kapříky rozvířeného bahna v českém fotbalovém rybníku. To bude výlov! Tedy Petrův zdar!
    Díky patří panu Tykačovi, panu Tvrdíkovi a všem, kdo se na změně vlastníka podíleli, dále i dosavadním čínským majitelům a panu Šimáně, kteří Slavii před osmi lety zachránili a s perfektními trenéry dovedli k neočekávaným fotbalovým úspěchům. Je radost navštěvovat Eden.
    Slavia oleeee!

  26. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    rybarmirek     před rokem 21.12.2023 15:11 |  
    14 0

    Zdravím,mám ohromnou radost,nebudu tady psát to co zde píše většina ,ale jen krátce.Podekovani všem co se zasloužili o to,že jsme dnes tam,kde jsme a každá další novina ohledně našeho milovaného klubu mě potěší.Take plně důveruji vedení a to je vše,dnes jdu ještě podpořit naše holky s partou kamarádů.At žije naše milovaná Slavinka.

  27. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    kupik     před rokem 21.12.2023 15:23 |  
    11 0

    Dobrý odpoledne,přátelé
    tak zdá se,že ta vánoční kometa se ukázala v pravej čas a nabrala kurz správným směrem.
    Díků a přání tady proběhlo hafo,však i já se musím připojiti.
    A já bych prosím pěkně taky chtěl poděkovat všem fanouškům a fanynkám,všem co podrželi naší SLAVII v dobách nejtěžších a vskutku neradostných.
    Všem co nákupem permic,volných lístků a suvenýrů ve Fanshopu přispěli svojí troškou do mlýna.
    Všem co se starají o choreo,výjezdy,tiskoviny a soc.sítě.
    Všem co Slavii milovali,milujou a budou milovat.
    Klidný Vánoce,přátelé.

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      mig52     před rokem 21.12.2023 15:34 |  
      8 5

      Kromě těch, co na sobě nechtějí nosit červenobílou a halí se do černé.

  28. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    belmis (přítel SN)     před rokem 21.12.2023 16:12 |  
    15 0

    Myslím, že si Tykač nenechá líbit to, co se dělo v nadstavbě minulé sezóny a podmínky se spartou by se měly srovnat. A tak doufám, že se zase už příští sezónu ukáže, kdo má jasně lepší realizák.

  29. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    Kulajs     před rokem 21.12.2023 16:33 |  
    12 0

    Pak že Ježíšek neexistuje! Skvělý dárek. Triumvirát PT, JT a JiT bude síla!!

  30. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    vlk30 (přítel SN)     před rokem 21.12.2023 16:58 |  
    8 1

    Majitel v pohodě slavista, jediný co mu nezávidím a přeji mu přitom pevné nervy, bude to, až ho experti a chytraci z řad slávistů fandů začnou posílat do hajzlu po případných neuspěších a že jich bude dost. No to je už folklór.

  31. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    o5aradecek     před rokem 21.12.2023 17:28 |  
    26 0

    Je to super! Jak už tady několikrát zaznělo, v první řadě je potřeba poděkovat čínským vlastníkům, za to, jak Slavii pomohli a osm let ji podporovali. Pan Tvrdík zaslouží absolutorium za další výjimečný obchod, který by měl Slavii zajistit zářivou budoucnost a panu Tykačovi přeji hodně štěstí, pevné nervy a hodně úspěchů.

    P.S. Dnes jsem si vzpomněl na všechny ty škodolibé a nepřející fanoušky (nejen sparty), kteří dlouhé roky pořád dokola opakovali - "jen počkejte, až odejdou Číňané". Tak dnes odešli, co tam máte dál? :-))

    Přeji hezké Vánoce všem slávistkám a slávistům. Radek

  32. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    Dru Zeree     před rokem 21.12.2023 17:49 |  
    18 0

    Ani neumím popsat, jakou mám radost. Takového majitele jsem si totiž nedokázal ani vysnít. Celoživotní slávista, 260. nejbohatší člověk planety. Navíc, soudě podle jeho rozhovoru, jak už někdo tady psal, odpovídá přesně tak, jak bych si přál, aby nový majitel odpověděl. Pořád tomu nemůžu uvěřit.

    Nejvíc se mi líbí když říká, že Slavia už nebude muset prodávat své nejlepší hráče, že je finančně zajištěná. Už nám odpadne ten stres v létě, když jsme se museli pokaždé dostat do pohárů, jinak hrozilo rozprodání kádru. Teď už půjde čistě jen o sportovní stránku a může to ROZVÁZAT ruce i trenérům. Odpadne velký stres.
    Tak ať se Slavii daří :)

  33. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    amon     před rokem 21.12.2023 18:57 |  
    3 0

    ja su tak šťastné!! Slávka zas doma, v českých rukách, na stadion se vrátí božský pepi.. čínanům za vše díky, ale tohle já vítám víc než pozitivně. JiT jednou řekl, že chce mezinárodní úspěch, trofej a když finále uefy mohli hrát kozomrdi, wu, fiorentina, tak to není úplná utopie.. jednou třeba dojde i na mojí hokejovou slávii a její znozrození. Yeeah, děkuji ježíšku!! Závidím dnešním teenagerům, slávistům. Já prožil svá nejintenzivnější léta se slávií v 90kách (bez stadionu, řezaný rb a všema), ale posledních xy let je to pohádka a čím dál tím lepší.

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      necich     před rokem 21.12.2023 19:32 |  
      1 0

      Vcelku ti rozumím. Jen bych drobet poupravil, devadesátá léta byla v poválečné éře pro Slavii jedno z nejúspěšnějších odobí. Boris Korbel, titul po 50 letech, semifinále poháru UEFA, skoro každý rok boj o titul.. Sedmdesátá a osmdesátá léta to bylo pošušnání, padesátá a šedesátá naštěstí nepamatuji..:)

      • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

        amon     před rokem 21.12.2023 19:51 |  
        4 1

        ale jo, treba 96 byla pohadka, jeli jsme pro titul do liberce, semi v uefe, ale kdyz si vzpomenu na vyhnanstvi na strahove, nas kotel.. s temi tituli to bylo tak, ze jsme poradne nemeli sanci, krom toho 96, kdy jsme byli suverenne nejlepsi a rb mela nejhorsi sezonu. Jinak jsme na titul nemeli sanci (pelta, hornicek, derby kdy nas vzdycky rezali), dnes je to na mile daleko. 80 jsem nechodil a 70 nepamatuju, ale slysel jsem od kolegu slavistu o prosr… titulu po postupu z 2.ligy, jak zachranovali klub, ale to byly asi 60leta

        • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

          necich     před rokem 21.12.2023 20:14 |  
          1 1

          Asi takhke, nechci prudit, nevím tedy zda jsme měli šanci na titul. Jen pro pořádek: rok 92 - 4.místo, 93 - 2 místo, 94-2místo, 95-2 místo, 96- titul, 97-2místo, 98-2místo, 99-3místo, 2000-2místo... V tom období 2x český pohár, SF UEFA, ČF UEFA.. Pro mne po současné době jsou devadesátá léta jednoznačně nejúspěšnější obodbí v poválečné historii klubu, které jsem měl možnost zažít jako aktivní fanoušek..

          • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

            amon     před rokem 21.12.2023 21:47 |  
            5 0

            Ano, z te doby je prezdivka vecne druhy. Bylo to na mile a mile daleko oproti dnesku (stadion, fanousci, derby- kdy proste bylo takrka nemozny vyhrat). Era macha, pelty, hornika. My sbirali body v koeficientu a rb hravala cl.. dnes jsme na mile daleko oproti 90kam

          • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

            amon     před rokem 21.12.2023 21:49 |  
            0 0

            Nemusis mi psat o 90kach, ja u toho fakt byl a skoro vzdycky v kotli, neb spis kotlicku

      • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

        obiwan     před rokem 22.12.2023 21:23 |  
        1 0

        Korbel - to byla euforie, najednou se objevili hráči jako Binič, úplně cítím tu vůni našeho znovuzrození a nadějí...:)

  34. .

    necich     před rokem 21.12.2023 19:00 |  
    32 1

    Daniel Křetínkský a AC Sparta Praha společně podali námitku u UHOS na převod akcií SK Slavia Praha na pana Tykače. Jako zdůvodněnění je uvedeno: nehodláme opět čekat skoro 10 let na zisk titulu..

    • Re: .

      coogee     před rokem 21.12.2023 22:00 |  
      8 0

      Zrovna jsem přemýšlel co kabeláč s ostatními křiváky vymyslí a vůbec bych se nedivil, kdyby už měl koupenou tu největší kabelu na světě a chystal se s ní na svaz, kde jejím obsahem vyděsí a ohromí vedení fotbalu.
      Kromě nového majitele mám velkou radost a dobrý pocit i z toho, že se začíná dít to důležité kolem akademie, že si ji vybojujeme a vybudujeme sami, ne jako někdo!


      Komentář byl uživatelem upraven (21.12.2023 22:11) . Zobrazit původní komentář

  35. radost i zděšení

    Bicanovský7     před rokem 21.12.2023 19:04 |  
    8 3

    Nejprve VELKÁ RADOST viz nový majitel...

    Následně zděšení= v souvislosti s šíleným střelcem/ masovým vražděním na fakultě/v budově, kde jsem studoval :(((

    Někdy slova nestačí...

    • Re: radost i zděšení

      Leksel     před rokem 21.12.2023 22:23 |  
      5 0

      To je velká strašná kaňka na jinak skvělým čtvrtku.

  36. Takže teď máme trojzubec: TTT

    rakusan     před rokem 21.12.2023 19:26 |  
    3 0

    Paráda.

  37. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    Lunaris     před rokem 21.12.2023 19:56 |  
    9 0

    No uvidíme, je tu určitý příslib, určitá očekávání, nicméně spíš si myslím, že se pojede v zaběhlých kolejích. Když najednou kvůli Olayinkovi nebo někomu jinému zrušíte onen platový strop, nebude to asi fungovat, přidat budou chtít všichni. Prodávat hráče stejně budeme muset, protože sami hráči se chtějí posunout, aspoň ti perspektivní. Na druhou stranu jsme v minulosti celkem dost posil ztratili tím, že jakože nechtěli do české ligy, nicméně stejně je to často i o těch finančních možnostech klubu co se platu týče. Takže bude úkol pro finanční úsek to nějak rozumně nastavit, aby teda byla šance občas nějakého nadstandardního hráče z venku přivést a jiného hráče stávajícího kádru udržet ve Slavii třeba o půlrok nebo rok déle. Bude to zajímavé.

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      mig52     před rokem 21.12.2023 20:15 |  
      2 4

      Prodávat určitě budeme, ale třeba ne hned, za každou cenu a v takovém počtu. Tak, jak to bude pasovat klubu. Asi podobě, jak to dosud dělaly odpady.

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      necich     před rokem 21.12.2023 20:22 |  
      17 0

      Souhlas a podle slov pana Tykače by to tak i mělo být. Žádné jančení a vyhazování peněz z okna.. On je rozdíl zda hráče prodáme neboť musíme naplnit rozpočet nebo zda hráče prodáme neboť se domníváme, že je jeho cena na vrcholu a zároveň nazrála doba k posunutí hráče na vyšší level.. Předpokládám, že se shodneme na faktu, že prodávat hráče např. po roce není optimální..

      • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

        coogee     před rokem 21.12.2023 22:10 |  
        4 0

        Tohle je jedna z věcí, která mi neskutečně vadila, ale zároveň jsem chápal, že se tomu asi nevyhneme z důvodů naplnění příjmové části rozpočtu.
        Doufám, že to bude teď nastaveno nějak rozumněji. I když se asi stejně najdou nějací Pavlenkové nebo Baráci, kteří budou chtít odejít při první příležitosti a "za každou cenu".

        • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

          necich     před rokem 22.12.2023 07:44 |  
          6 0

          Asi ano, každý to má nastaveno jinak.. Na jejich obhajobu bych snad uvedl, že v tu dobu nebylo běžné ze Slavie odcházet do TOP lig navíc možná ani příliš nevěřili projektu Slavia po tom co se ve Slavii dělo. Dnes by se možná chovali jinak, i když u Baráka pochybuji.. Vůbec jsem ovšem nechápal Luftnera nebo jak se jmenoval, zakopat se v Dánsku. Pak už o něm nebylo ani vidu ani slechu..

      • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

        Mesiaš     před rokem 22.12.2023 10:15 |  
        3 13

        "Žádné jančení a vyhazování peněz z okna". To byla "práce" Trpišovského. Nezmar ho ještě držel na uzdě, ale když si vymohl neomezenou moc při nákupech, tak se to zvrhlo. 50 hráčů pod smlouvou a občas nebylo koho postavit


        Komentář byl uživatelem upraven (22.12.2023 10:18) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      lukas6novak     před rokem 22.12.2023 06:14 |  
      9 0

      Taky si myslím že u prodejů nepůjde o tak radikální snížení protože když nás někdo přeroste tak se bude chtít posunout a to že jim to umožníme (za adekvátních podmínek) je jeden z důvodů proč k nám chodí. Takže předržování na sílu může být ve výsledku kontraproduktivní. Ale může se teoreticky prodloužit doba působení mladíků zde. Třeba Zima by pod Tykačem mohl být hráč co by zde zůstal o rok dýl, dále Stanciu třeba taky.

      • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

        Steve2924 (přítel SN)     před rokem 27.12.2023 09:55 |  
        0 0

        přesně tak. Odpadnou prodeje typu "klub potřebuje peníze tak musí prostě někoho prodat" a omezí se typ "hráč jde sice do stejného nebo slabšího klubu ale za lepší výplatou"

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      obiwan     před rokem 22.12.2023 21:20 |  
      2 0

      Tam je ještě jeden aspekt - kdyby se hráčům příliš bránilo v odchodu "za lepším", mohlo by to negativně působit na případné posily, protože by se mohly obávat, že přijdou do Slávie a budou mít menší šanci vyrazit do světa, nebo přesněji řečeno, že si budou muset počkat. Je trochu alchymie..

  38. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    MCD_Slavia     před rokem 22.12.2023 08:34 |  
    2 6

    Jen tak pro zajímavost.. někde se uváděl prodej za 2 miliardy, i když vím že v rozhovoru pro seznam uvedl pan Tykač že to je hodně přibližně tzn. že to může být jakkoliv. Ale co si myslíte jsou 2 miliardy za stadion a klub akorát? Mě osobně to přijde málo, když si vezmu jenom hodnotu kádru A týmu.

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      Mesiaš     před rokem 22.12.2023 09:18 |  
      3 11

      Strašně málo, vždyť koupí celou Slavii vč. stadionu. Za tu sumu dnes nekoupí v Anglii ani 1 špičkového hráče. Tím chci říci, že to koupil velmi dobře. Asi jiný kupec nebyl


      Komentář byl uživatelem upraven (22.12.2023 09:45) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      Fačín     před rokem 22.12.2023 09:22 |  
      4 4

      "Hodnota kádru A týmu" je jen číslo, který nemá s realitou moc společnýho. Každý hráč má nějakou teoretickou hodnotu třeba na transfermarktu, to ale neznamená, že ti za něj někdo ty peníze dá. Relevantní by byl pouze součet aktuálních nabídek na jednotlivé hráče, pokud nějaké takové vůbec jsou.

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      Steve2924 (přítel SN)     před rokem 27.12.2023 09:53 |  
      1 2

      moje info je 2mld klub + 2mld stadion. A to my přijde jako adekvátní cena

  39. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    ElvisPresley     před rokem 22.12.2023 08:46 |  
    3 0

    Snad se vyřeší i drobná vlastnictví části pozemků úplně jiných vlastníků, situace s pozemkem za východní tribunou a možná, že se rozjede i tv okruh na stadionu. Hlavně nějak už definitivně dohodnout vztahy mezi vlastníkem pozemku (SK Slavia) a vlastníkem stavby,tj.stadionu (nově Tykač).

  40. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    A.Lima     před rokem 22.12.2023 09:56 |  
    18 0

    Zdravím Všechny Slávisty a slávistky.

    Nejprve bych chtěl popřát Všem krásné prožití svátků a bohatého ježíška a hodně zdraví :) A to první již máme :) Bohatého ježíška :)

    Teď už bych chtěl poděkovat..

    Nejprve a zejména Panu Tvrdíkovi a všem jeh kolegům, kteří zprostředkovali prodej do rukou CEFC a poté se o naší milovanou Slavii pečlivě starali a starají dodnes !!
    Posléze Majiteli CITIC, který byl příkladným majitelem.
    A nyní děkuji p.Tykačovi, že si koupil to nejkrásnější co máme.

    Přejme mu minimálně stejné úspěchy.

    Krásné a šťastné Vánoce Slávisti.

  41. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    Michal_Hadraba     před rokem 22.12.2023 10:20 |  
    14 0

    CITICu potažmo CEFC patří velký dík... kdo ví, jak by to se Slavii bez nich a pana Šimáně dopadlo... ale jsem moc rád, že jsme se Číny zbavili a jsme zpět v českých rukách. Navíc zdá se v rukách věrného slávisty, což je rozhodně velké plus a vzbuzuje to náležité naděje v další světlé zítřky... teď jen doufám, že nezačnou žádné velké nesmyslné megalomanské nákupy, že se zaměříme se zajištěnou ekonomikou klubu v zádech na akademii a výchovu vlastních hráčů s vhodným doplněním kádru z venčí... tak ať se daří!

  42. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    mart     před rokem 22.12.2023 11:53 |  
    3 0

    Velmi dobře.
    Jsem potěšen :-)

  43. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    brťas74     před rokem 23.12.2023 19:05 |  
    9 0

    Zdravím všechny.Vždy jsem si přál aby Slavia byla v českých rukou.Konečně tedy je.Přeju všem klidné vánoce.SKS Forever

    • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

      SLAVIESTA     před rokem 25.12.2023 13:19 |  
      5 1

      Jsem taky nadšený změnou majitele, ale hlavně proto, že to je rodina s několika generacemi Slavistů a že její pozice zaručuje sportovní prosperitu našeho klubu. K českým rukám se nemodlím, znám jich spoustu(většinu ne osobně), ve kterých se octnout a neutéct, znamenalo tragédii. České ruce sami o sobě neznamenají vůbec nic!


      Komentář byl uživatelem upraven (28.12.2023 12:33) . Zobrazit původní komentář

  44. Neměli bychom zapomínat....

    Joeker44     před rokem 25.12.2023 11:49 |  
    5 0

    https://hn.cz/c1-51790860-fotbalove-slavii-hrozi-krach-podivejte-se-na-viniky

    je to až scifi, když na mě vyskočil tento článek v odkazu...

    ...a ještě větší scifi naopak bylo, když přišly roky hojnosti s čínským majitelem :)

    na těchto zkušenostech to pan Tykač musí stavět :) a věřím, že on si toho je moc dobře vědom a pamatuje si :)

  45. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    Mesiaš     před rokem 28.12.2023 11:25 |  
    11 10

    „Táta s dědou sledovali na zrnící malé televizi ligové fotbalové zápasy. Obraz byl černobílý, oni fandili červenobílým. Ostatně komu jinému by čelákovičtí sedláci mohli fandit? Rudým, kteří nám znárodnili statek i pozemky, sotva. Proto i já, už jako malý kluk jsem fandil Slavii, to se ve slušných rodinách dědí z generace a na generaci ". Není co dodat

      • Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

        SLAVIESTA     před rokem 28.12.2023 12:48 |  
        2 4

        Jedno nevylučuje druhé, spíš naopak!

  46. Re: Novým majitelem Slavie je Pavel Tykač

    kopanáfotbal     před rokem 29.12.2023 10:52 |  
    1 2

    Není tady někde F. R. Čech, co říká na novýho majitele?