Hráči Slavie

Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

Bývalý velký talent nizozemského fotbalu Mohamed Ihattaren podepsal jako volný hráč ve Slavii roční smlouvu s tříletou opcí.

Ihattaren, který se narodil v únoru 2002, je ofenzivní záložník. Prošel mládeží PSV, kde se do A týmu protlačil už na jaře 2019. V sezóně 2019/20 posbíral celkem dvanáct startů za A tým PSV, gól ani asistenci však nezaznamenal. Další sezónu už byl stabilnějším členem kádru PSV, vstřelil dva góly v předkole Evropské ligy do sítě Apollonu Limassol, v základní skupině Evropské ligy si připsal jeden gól a tři asistence, PSV ale s bilancí 2-2-2 skončilo ve skupině třetí za LASKem a Sportingem. V nizozemské lize nastoupil do 22 utkání a sezónu zakončil s bilancí tří branek a šesti asistencí. Na konci roku 2019 Ihattarenovi však zemřel otec, což na hráče mělo devastující vliv. V sezóně 2020/21 tak místo dalšího upevnění místa v kádru PSV přišel útlum. Nastoupil sice opět do 22 utkání, minutově to však bylo slabší než o sezónu dříve, vstřelil opět tři branky a přidal dvě asistence. Především na jaře pokud vůbec nastupoval, tak jen na několik minut. V Evropské lize nastoupil jen do čtyř zápasů ze šesti a v jarní vyřazovací fázi už si proti Olympiakosu nezahrál.

V létě 2021 za PSV už nenastupoval a na konci přestupního období jej koupil za necelé dva miliony Eur Juventus, obratem jej poslal na hostování do Sampdorie Janov. Tam si ale nekopnul vůbec. Po zimním návratu do Juventusu přišlo hostování v Ajaxu a stejný příběh. Pět startů za B tým Ajaxu s bilancí 4+2, čtyři minuty ve finále poháru a to bylo vše. V sezóně 2022/23 nehrál Ihattaren fotbal vůbec, načež mu v létě 2023 vypršela smlouva v Juventusu a stal se volným hráčem. Nyní tedy přichází do Slavie v situaci, kdy dva a půl roku prakticky nehrál fotbal a neuspěl ve čtyřech klubech.

Slavia si uvědomuje, že přivádí hráče s velkými problémy, tomu odpovídá dle klubového webu smlouva, kterou s Ihattarenem podepsala. Hráč podepsal smlouvu na jediný rok, ovšem s tříletou opcí pro případ, že by jeho návrat do vrcholového fotbalu byl úspěšný. Slavia tvrdí, že hráč má nyní dobré rodinné zázemí a má zájem se do profesionálního fotbalu vrátit. Prozatím se však Ihattaren bude připravovat individuálně.

Komentáře (235)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    LukeDo     před 11 měsíci 04.12.2023 18:47 |  
    23 1

    Kéž by to byl náš gamechanger v boji o titul, aby těm vedle praskla cévka...no sem na něho zvedavej...


    Komentář byl uživatelem upraven (04.12.2023 18:47) . Zobrazit původní komentář

  2. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    Dru Zeree     před 11 měsíci 04.12.2023 18:49 |  
    21 1

    No co si budem, podle toho jak vypadá, bude muset cca 2 měsíce v kuse běhat a posilovat. Takže se brzy dozvíme, jestli to myslí s restartem vážně. Protože ty dávky co mu naloží, fakt nezávidím :D.

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      lukas6novak     před 11 měsíci 04.12.2023 18:53 |  
      8 0

      Tak jsou dva týdny do konce podzimu takže kdokoliv by ted přišel tak by zasáhl do hry až na jaře. První jarní zápas je 10.2 což je dost času na to ho dát do použitelný kondice. zároveň bych řekl že není ani potřeba aby byl 100% v letošní sezóně ale spíš ho donutit pracovat a na maximum dostat klidně až v létě

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        mig52     před 11 měsíci 04.12.2023 20:14 |  
        4 3

        Kondičku zmákneš za 3 týdny, pokud je tedy hráč ochoten makat.

  3. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    Kratass97     před 11 měsíci 04.12.2023 18:50 |  
    17 0

    Pokud se podaří ho dostat do pohody a bude nastaven tak že bude chtít uspět ve fotbale tak tohle bude opravdu jízda. Viděl sem jeho akce na YouTube a ta jeho levačka to je nádhera

  4. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    Arya     před 11 měsíci 04.12.2023 18:56 |  
    11 14

    Já nevím no, moc optimistická nejsem.

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      žbl68     před 11 měsíci 04.12.2023 19:07 |  
      4 1

      nic se od něj nečeká může překvapit .... v minulosti přišlo x hvězd co rychle rychlostí světla zapadaly , on může .... mít opačný směr :-) třeba už houšta ne něj má důtky a třiocasou kočku :-)))

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      mig52     před 11 měsíci 04.12.2023 20:07 |  
      4 7

      Třeba se do sebe zamilujete a pesimismus bude ten tam! :))))


      Komentář byl uživatelem upraven (04.12.2023 20:07) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        Arya     před 11 měsíci 04.12.2023 21:26 |  
        6 7

        A ty třeba jednou dostaneš rozum, ale naděje si nedělám.

  5. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    wymaz     před 11 měsíci 04.12.2023 18:57 |  
    13 14

    Nic od něho nečekám, bude to propadák.
    Pokud se to nestane, bude velmi spokojen a překvapen, přeju úspěch jemu i klubu.

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      Marcelo10     před 11 měsíci 04.12.2023 19:05 |  
      51 1

      Propadak to byt nemuze. Slavia dava hraci sanci - jeho plat i bonusy maji byt opravdu nastaveny podle vykonu, smlouvu ma pouze na rok. Byl nekolikrat na treninku, X pohovoru s realizakem.. oni veri, ze to zvladne a kdyz si porovnas, co muzeme ztratit v pripade neuspechu oproti tomu, co muzeme ziskat, kdyz se to povede..tak neni o cem :) skvele, skvele.. a ja verim, ze ten kluk to zvladne. Jeho problemy vychazely z tezke zivotni situace - coz se muze stat kazdymu. Pred smrti sveho otce to byl vzorny hrac.

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        wymaz     před 11 měsíci 04.12.2023 19:10 |  
        5 0

        Díky za info, budu jen rád.

  6. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    Radovan62 (přítel SN)     před 11 měsíci 04.12.2023 18:58 |  
    6 0

    Volný znamená zadarmo?

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      necich     před 11 měsíci 04.12.2023 21:11 |  
      2 0

      Ne, volný znamená že nemusíš solit žádnému klubu.

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        Radek097 (přítel SN)     před 11 měsíci 04.12.2023 21:19 |  
        2 0

        A může přijít kdykoliv.

  7. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    Ados     před 11 měsíci 04.12.2023 18:59 |  
    4 2

    Jsem na něj zvědav. Jestli ho dokáže JiT dostat do formy, tak aby ho ještě jednou prodal se ziskem, tak to bude něco. Už jsme tu měli pár hráčů, kteří to nedali, respektive nad nimi trenéři zlomili hůl. Na první dobrou mě napadá Baluta, Krmenčík nebo Madsen. V první řadě musí jako první chtít hráč a pak to může vyjít.

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      knl66 (přítel SN)     před 11 měsíci 04.12.2023 22:18 |  
      5 1

      Krmenčík byl z mého pohledu omyl od začátku, jeho angažmá jsem dodnes nepochopil.

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      weetek     před 11 měsíci 05.12.2023 10:19 |  
      3 2

      Souhlas, ale ty tři jmenovaní se dost lišili. Baluta byl v klubu ještě před příchodem JiT, který na něj od začátku rozhodně nesázel a postupně ho odstavil. Přišlo mi to jako škoda. Madsena si naopak tým JiT skautoval údajně dlouhodobě, přišel za nemalý peníz, adaptoval se postupně v béčku, odkud nakukoval do áčka, kde herně nikdy nepropadl, ale pro mě nečekaně byl prodán (patrně ztrátově) do Aarhusu, kde se okamžitě zařadil do základní sestavy, ze které vypadl až díky zranění kotníku, po kterém se teď vrací. Proč se u nás neprosadil, to jsem od realizáku nikdy neslyšel. Co se týká Krmelce, to byl od začátku naprostý úlet, který dopadl do puntíku tak, jak se obávali všichni ti, co si po příchodu tohoto bezmozka ťukali na čelo. Tam jsme byli vyloženě za hejla, co naletěl a koupil šméčko.

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        bramburek (přítel SN)     před 11 měsíci 05.12.2023 17:01 |  
        2 0

        Nikoli, Baluta přišel až za Jindry Trpišovkýho, a to konkrétně v přestupovém období společně s Olayinkou v létě 2018… po půl roce co byl Jindra s realizákem už ve Slavii…

  8. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    slavanda     před 11 měsíci 04.12.2023 18:59 |  
    11 0

    Takže zůstane i Burák, to je jasný ;) Někdo ho musí povodit.
    No uvidíme, je otázka co riskujeme. Asi moc ne, spíš dáváme šanci. Jemu i sobě.

  9. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    Gordo     před 11 měsíci 04.12.2023 19:02 |  
    4 13

    Jestli se to povede a Jindra ho dá dohromady bude to bomba. Jen se bojím aby to nebyl druhý van Kessel.

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      Harvey     před 11 měsíci 04.12.2023 19:09 |  
      25 2

      Ta paralela s Kesselem nedává smysl snad v žádné rovině :D

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        Gordo     před 11 měsíci 04.12.2023 19:13 |  
        2 1

        Myslím naděje,ktere jsme do něj vkládali.

        • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

          kalex     před 11 měsíci 04.12.2023 19:47 |  
          6 1

          Ten ale přicházel jako hvězda slovenské ligy.

  10. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    eye     před 11 měsíci 04.12.2023 19:03 |  
    5 10

    Tak asi první posila s dvojitou bradou. A to fandím Slavii přes 30 let...

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      Marcelo10     před 11 měsíci 04.12.2023 19:07 |  
      26 2

      Kdyz se to povede, brada spadne nam. Kdyz ne, jede sd dal.

  11. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    žbl68     před 11 měsíci 04.12.2023 19:05 |  
    5 0

    uvidíme :-) jea fajn že je smlouva na 1+3 a ne 3+1 ..

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      necich     před 11 měsíci 04.12.2023 21:08 |  
      2 1

      Tak fajn to je, ale jen na papíře... Iha se zatím smlouvami příliš neřídil..:))))

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        žbl68     před 11 měsíci 05.12.2023 09:24 |  
        1 1

        maluješ zed na čerta :-) dej tomu čas ...

  12. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    damade     před 11 měsíci 04.12.2023 19:07 |  
    12 1

    Kondiční trenéři si teda máknou. Do začátku jarní přípravy má přes tři měsíce, pokud bude chtít, tak tohle muže bejt na jaře sakra velký.

  13. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    yuta_watase01     před 11 měsíci 04.12.2023 19:07 |  
    33 2

    Podle mě tady panuje zbytečný negativismus !

    Předpokládám, že náš trenér a celý realizační tým důkladně zhodnotili případné riziko angažování tohoto hráče, určitě s ním měli x individuálních pohovorů a mají nějakou vizi, s které do toho jdeme jak my, tak samotný Mohamed ))

    Já si ho pamatuju už když mu bylo 17, tak to byl jeden z největších světových talentů a měl našlápnuto k velké kariéře. S míčem umí neskutečné věci, jeho technika je vynikající a na české poměry až moc dobrá. Takže pokud si to Mohamed srovná v hlavě, dostane se do fyzické kondice (o což se trenérský tým postará) a bude schopný zvládat intenzitu naší hry, bude o parník nejlepším hráčem ligy a upřímně, vidět v záloze trio Oscar - Zafeiris - Ihattaren, to by byla pastva pro oči ...))

    Dejme mu šanci, u něj to není o fotbale, který nezapomněl hrát, ale o přístupu a o hlavě a věřím, že kdyby se sebou nechtěl něco dělat a kariéru restartovat, nešel by k nám ! Vybral si ideální klub se skvělými fanoušky, stadionem a zázemím, s přátelským kolektivem a on sám ví, že když do toho dá všechno, může se tady stát hvězdou ligy a může být rozhodujícím faktorem v boji o titul (za předpokladu, že udržíme plus minus stávající kádr)

    Většinou bývám právě ja negativista, ale tomuto klukovi věřím ! Tak snad se nepletu !
    Skvělá práce vedení ! Smekám !

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      lantsmit     před 11 měsíci 04.12.2023 19:20 |  
      6 13

      Tyhle všechny předpoklady platily i při příchodu Krmelce blahé paměti. Taky přišel na restart a taky to mělo být “bez rizika”.

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        yuta_watase01     před 11 měsíci 04.12.2023 19:26 |  
        11 0

        To ano...

        Ale při vší úctě ke Krmenčíkovi, to byl možná v jednu dobu nadstandartní hráč pro naší ligu. Nic víc, nic míň.
        Ihattaren má potenciál či výkonnostní strop určitě daleko vyšší než Krmenčík, otázkou samozřejmě zůstavá, jestli to potvrdí či nikoliv ... to ukáže až čas

        • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

          lantsmit     před 11 měsíci 04.12.2023 19:37 |  
          3 9

          Pointa mého příspěvku byla, že to “bez rizika” není nikdy. Krmelec nás stál neuvěřitelně moc, zpětně viděno. Bez ohledu na nemalý peníze, který jsme do něj na platu i v rámci námluv vrazili.

          • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

            kalex     před 11 měsíci 04.12.2023 19:45 |  
            12 1

            Napiš, kolik stálo hostování a jak se mu tu dorovnával plat. Já to nevím a kvůli jednomu hejtrovi mi za to nestojí tentokrát ani 5 minut dohledávání. Díky!!!

            • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

              lantsmit     před 11 měsíci 04.12.2023 19:58 |  
              4 16

              Největší ztráta s ním spojená bylo rozm****í kabiny, který kulminovalo problémy s Kuchtou, pro který od nás relativně rychle odešel a už se k nám nevrátil. I když je to vocas, tak z těch dvou vocasů jsme měli jasně upřednostnit jeho a netahat sem divizního Krmelce. Ale ty si klidně dál piš pohádku o tom, že byl odkopnut jako pes jenom kvůli zranění.

              • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

                Edenjejenjeden     před 11 měsíci 04.12.2023 20:03 |  
                11 0

                Tak na pohádky jseš tady expert ty lančmíte . Ale nikdo ti je už nežere , jen tobě to stále ještě nedošlo ...

              • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

                kalex     před 11 měsíci 04.12.2023 20:18 |  
                13 0

                Že se kuchtovi splašily slepice, je kroblém toho kohoutka. To se nebál konkurence venku? A teď se vrátil a konkurenci má zase i tady. Já jsem ještě zapomněl na celkem podstatnou věc a to je taky jiný styl, než co jsme hráli dřív.
                Ale taky je pravda, že už chtěl i z té sparty do prdele.

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        kalex     před 11 měsíci 04.12.2023 19:42 |  
        12 1

        Krmelec dojel na zranění a přes tehdy dobře hrajícího slepičáka neměl moc šancí. Ona to byla tenkrát škoda. Jako to není zastávání se ho, ale fakt.
        Nicméně borcovi přeji a je teda dobře, že podepsal teď a má nějaký plán a po novém roce do přípravy s áčkem.
        Tož vitaj!!!

        • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

          lantsmit     před 11 měsíci 04.12.2023 19:50 |  
          2 15

          Tohle je legenda zcela mimo realitu. Přišel nikoli zraněnej, ale šíleně zanedbanej, jak nějakej strejc z divize, zcela viditelně i z tribuny. Podzim katastrofa. Přes zimu spousta proinvestovaný práce, sázka na něj a pak od něj pokračování v recidivě. Jako nenapravitelný a neperspektivní po pár kolech zaslouženě odepsán s tím, že navenek byl uklizen tak, jakoby to bylo zranění. Což kdyby tak bylo, tak by samozřejmě spolupráce pokračovat mohla. To jak byl v podstatě vykopnut, byť v tichosti, vypovídá naprosto o všem. Samozřejmě ve spojení s tím, jak šíleně vypadal po celou dobu i z tribuny.

          • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

            kalex     před 11 měsíci 04.12.2023 19:52 |  
            9 1

            Já nepsal, že došel zraněný. Uklidni se a přečti si to.

            • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

              lantsmit     před 11 měsíci 04.12.2023 20:01 |  
              2 11

              Jsem úplně v klidu, píšu, že zraněnej ani nepřišel, ani na jaře nebyl. Za zraněnýho byl jen vydáván, aby se nemuselo vysvětlovat, že a proč byl odkopnutej jako pes. To je vše, jestli jsi to tentokrát dočet až sem.

              • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

                kalex     před 11 měsíci 04.12.2023 20:23 |  
                11 0

                Přiznávám, že občas ty tvoje dojmy nedočtu. Mínusy nedávám, ale když se pobavím, tak odepíšu.
                Zkus napsat i do dikobrazu. A když k tomu něco nakreslíš,....

                • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

                  lantsmit     před 11 měsíci 04.12.2023 20:26 |  
                  3 10

                  To je zpráva o tobě, ne o mě, že diskutuješ s někým, jehož příspěvky ani ne(do)čteš. Pravděpodobně tak i sleduješ fotbal. To by leccos vysvětlovalo

                  • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

                    kalex     před 11 měsíci 04.12.2023 20:29 |  
                    8 0

                    A dění kolem něho.

                • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

                  Edenjejenjeden     před 11 měsíci 05.12.2023 08:19 |  
                  4 1

                  Kalexi , s lančmítem je jakákoliv diskuze zbytečná . Je to sebestřednej grafoman , co má pocit , že sežral "Šalamounovo hovno" . Ani v tom Dikobraze by ho nevzali , i když on sám má o sobě evidentně vysoké mínění ...

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      lantsmit     před 11 měsíci 04.12.2023 19:41 |  
      5 10

      A ještě poznámka… bez jakékoli ironie. Víme, že si nás skutečně vybral, resp. že vůbec z vícero nabídek vybíral? Nemůže to být tak, že při té historii, která ho provází, nikdo relevantní zájem neměl?

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        coogee     před 11 měsíci 04.12.2023 20:26 |  
        14 0

        Může, no a co?!

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        Myšák     před 11 měsíci 05.12.2023 12:37 |  
        1 0

        Pánové, je to jasné jako facka. Buď bude válet, nebo půjde do prdele, co pořád řešíte? Slavia na tom nemůže nic prodělat!

  14. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    belmis (přítel SN)     před 11 měsíci 04.12.2023 19:26 |  
    24 0

    Já jsem rád, že se to zkusí. Kdo neriskuje, nevyhraje. A v případě neúspěchu nás to stát moc nebude. Buď si za dva měsíce bude někde v Holandsku stěžovat na Houšťu, že mu dal pěstí asistent trenéra Slavie nebo si budou na jaře stěžovat hráči ostatních týmů v lize, že si z nich dělá prdel.

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      coogee     před 11 měsíci 04.12.2023 19:36 |  
      16 0

      A možná míň, než co Slavia zaplatí za své fandy v Římě! :-)

  15. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    coogee     před 11 měsíci 04.12.2023 19:34 |  
    12 0

    Nebudu tady "spekulovat" jaký by byl kdyby... Nemám ani tušení jaký bude, jen doufám, že Slavia i on budou dělat všechno, aby se to popvedlo, aby zase hrál fotbal. Jsem na něj zvědavý a vždy se rád nechám příjemně překvapit! Takže mu musím držet palce!

  16. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    JohnyBeGOOD     před 11 měsíci 04.12.2023 19:46 |  
    14 0

    Takže s tou Ligou Mistrů to myslíme opravdu vážně:). Za mě palec nahoru vedení i trenérům, že do toho šli. Chce to mít koule a ambice! Slavia může jenom získat, pokud se transformace povede, tak se staneme opět atraktivnější adresou i pro další hráče a už se nemusí opakovat situace jako s Trezegeutem atd.

    Nechci to úplně srovnávat, ale když se podívá člověk na kádr Sparty, tak jejich nejlepší hráči také neuspěli v zahraničí ve větších klubech - Haraslín, Birmančevič, Hancko atd.

    Jediný risk vidím v tom, že by mohl dělat dusno v kabině, ale věřím, že si ho zkušenější hráči i realizák pohlídají. A případně se bude brzo pakovat. Každopádně musí sám vědět, že podobných šancí na restart už moc dostat nemusí.

  17. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    hiker42     před 11 měsíci 04.12.2023 19:53 |  
    23 0

    Těším se, až Mohamed nastoupí v Edenu a dá gól proti Tribuně Sever. Protože až potom uslyší pár tisíc fanatiků, jak jako jeden muž řvou jeho jméno, bude vědět, že je zpátky a že z této cesty už nikdy nesmí sejít. Teď jen, aby se na ni co nejdříve vrátil. O tom, že ho podrží realizák, manšaft a fanoušci nepochybuju. A kdyby se to nepovedlo, nevadí. Přežili jsme Fenina, přežijeme všechno :-)

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      Myšák     před 11 měsíci 05.12.2023 12:44 |  
      2 0

      Hezky jsi to napsal, kdyby to šlo, dal bych ti deset plusů!!!

  18. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    mig52     před 11 měsíci 04.12.2023 19:53 |  
    12 1

    Vítej ve Slavii v nejkrásnějším dresu. Ať se daří tobě i celé rodině.

  19. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    sTizz (přítel SN)     před 11 měsíci 04.12.2023 19:54 |  
    5 1

    Pokud si vybiral,pak je Praha a CR po jeho problemech v minulosti nejspis nejlepsi destinace,v Holandsku prilis kumpanu,Italie to same,Turecko by byla divocina. Tady bude mit pro restart asi nejlepsi mozne prostredi ze vsech,mozna jeste Island by byl vhodny:)

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      slavanda     před 11 měsíci 04.12.2023 20:08 |  
      6 1

      Saudská Arábie by byla vhodná, žádný hazard, chlast a kurvy...

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        Edenjejenjeden     před 11 měsíci 04.12.2023 20:09 |  
        6 0

        Strašná země ..... :-)))

  20. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    lemonade     před 11 měsíci 04.12.2023 19:57 |  
    9 0

    Tak už i my máme svůj megatalent ročníku 2002 :)

  21. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    Fačín     před 11 měsíci 04.12.2023 20:00 |  
    7 4

    Tak zatím jsem z toho nadšenej, doufám, že se chytí a vyletí ke hvězdám, kam (možná) patří! Hodně štěstí přeju! Pořádnou desítku a/nebo křídlo jsme potřebovali jak prase drbání. Podmínky kontraktu vypadaj správně nastavený, vzhledem k jeho minulosti.

    Ale teda nemůžu si pomoct, podle úvodní fotky vypadá...jak bych to řekl...abych nebyl obviněn z bodyshamingu... Poněkud tučnější, než by profi fotbalista musel... Obzvlášť tedy v porovnání s tím, jak vypadal v tom jednom videu, co tu nedávno někdo dával...

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      butters     před 11 měsíci 04.12.2023 20:20 |  
      11 0

      K tomu, že vypadá tučnější... zhruba tohle od jeho angažmá u nás očekávají v jeho rodné zemi:
      https://twitter.com/Kuijken040/status/1731738122004652165

      Já v tomhle případě nejsem ani optimista, ani pesimista, ale jsem rád, že to zkoušíme. Když si srovná hlavu a adaptuje se v klubu, tak to může být hráč, jaký v naší lize nikdy nebyl. Navíc by to hodně zvedlo prestiž Slavie, kdybychom dokázali přivést na správnou cestu hráče, s kterým to nedokázaly Ajax, PSV, Juventus ani Sampdoria. Když to nevyjde, tak odepíšeme max. pár set tisíc a máme aspoň díky němu o něco větší PR na západě.

  22. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    Lunaris     před 11 měsíci 04.12.2023 20:10 |  
    13 0

    S tím bude dost fuška, podle fotky má tvářičky pěkně buclaťoučké.

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      Ondráš     před 11 měsíci 04.12.2023 20:32 |  
      7 3

      Jako je solidně vypasenej, to je před zimou potřeba!

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        Lunaris     před 11 měsíci 04.12.2023 20:37 |  
        10 3

        Minimálně udělá dobrou útratu v mekáči na stadionu. By jim to klub měl dát do nájemní smlouvy, že z každého burgeru s hranolkama, co tam tenhle týpek sežere, půjde 30% do klubové kasy.

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        wimpy     před 11 měsíci 04.12.2023 20:38 |  
        5 0

        A to předpokládám, že fotky prošly před zveřejněním selekcí. Nicméně v únoru může být ve formě a jestli to zvládne, tak se můžeme divit.

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        žbl68     před 11 měsíci 05.12.2023 09:25 |  
        1 1

        treneři z něj přes zimu udělají fajnou bonsai :-)

  23. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    Nosorozec     před 11 měsíci 04.12.2023 20:20 |  
    3 3

    No, nechám se překvapit, talent rozhodně má, teď se ukáže, jestli bude mít i vůli a chuť ho zúročit. Snad z něj nebude druhý Fenin. Co mě trošku děsí, že se prý už takhle mladý dokázal v Nizozemsku zaplést s mafií. Tak aby nám tady v Česku nerozjel nějaké čachry s Berbrem :D

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      butters     před 11 měsíci 04.12.2023 20:54 |  
      5 3

      Já jsem si detaily nezjišťoval, ale tipnul bych, že ta "mafie" bude gang potomků severoafrických přistěhovalců, kteří jsou momentálně v zemích jako Nizozemsko nebo Francie, největším (a zřejmě neřešitelným) problémem. Ti snad tak dlouhé prsty nemají, aby na něj dosáhli i do Prahy... teda doufám.

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        lemonade     před 11 měsíci 04.12.2023 20:57 |  
        4 0

        Mick ho musí pohlídat :)

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        Wulfstan (přítel SN)     před 11 měsíci 04.12.2023 21:02 |  
        10 3

        Qope říkal, že gangy potomků severoafrických migrantů v západoevropských zemích nejsou problémem, ale požehnáním a obohacením. Já mu teda nikdy moc nevěřil... :-)

        • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

          Qope     před 11 měsíci 04.12.2023 21:25 |  
          3 2

          A kdypak jsem to tvrdil, ty muj kamaráde ze západu Čech, co :-)

          • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

            Wulfstan (přítel SN)     před 11 měsíci 04.12.2023 21:36 |  
            4 3

            Chceš po mně snad abych ti vypsal datumy, kdys to tvrdil? Hele, to by byl delší a nudnější příspěvek, než píše lančmít. :-))

            • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

              Qope     před 11 měsíci 04.12.2023 23:33 |  
              4 2

              Zcela vážně? Ano, na tohle tvé tvrzení o mně jsem velmi zvedav.

        • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

          wimpy     před 11 měsíci 04.12.2023 21:29 |  
          3 0

          Takže když nás Ihattaren obohatí, posypeš si popel na lysinu? :-)

          • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

            Wulfstan (přítel SN)     před 11 měsíci 04.12.2023 21:34 |  
            3 5

            Cos měl že zeměpisu? My jsme západoevropská země? Ani Česko ani Slavia rozhodně ne.


            Komentář byl uživatelem upraven (04.12.2023 21:45) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

              wimpy     před 11 měsíci 04.12.2023 21:36 |  
              5 0

              Zkus dějepis a rozdělení křesťanství na východ a západ. Já nás tak beru.

              • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

                Wulfstan (přítel SN)     před 11 měsíci 04.12.2023 21:40 |  
                6 4

                Ale tak ber si co chceš a jak chceš. Třeba si tvrď, že Česko je v Jižní Americe, mně je to fuk. Pravda je taková, že nejsme západoevropská země a neřádí u nás gangy potomků severoafrických migrantů.

  24. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    kostelnivlajka     před 11 měsíci 04.12.2023 20:23 |  
    11 1

    Každá noha dobrá

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      kalex     před 11 měsíci 04.12.2023 20:29 |  
      2 4

      Ha ha

  25. ...

    Steevee     před 11 měsíci 04.12.2023 20:38 |  
    13 2

    Jak by řekl Lábus, "já si myslím, že nevím, ale podle toho, jak to vypadalo, tak teda nevím". Asi nejsem ani nadšenej, ani přehnaně skeptickej. Všude se psalo, že ho provází pověst hráče, kterej potřebuje hodně osobní přístup a aby tak řekl "cukr a cukr". A nejsem si úplně jistej, že mu to Slavia nebo Česko může dát. Známe Houšťu, do toho Praha, holky, potom přijede někam do Karviný, kde ho v pátý minutě za dohledu rudýho rozhodčího někdo přepůlí, hele, nevím...

    Ono už jenom to, že ten kluk stál před třema rokama (v 18 letech) půl miliardy a dneska má tržní hodnotu de facto nula a jde se pokoušet asi o pátej restart do Česka, vypovídá o mnohém. Kadopádně věřím, že lidi u nás mají rozum, nestálo to balík a pokud prostě nebude dělat to, co dělat má, pofrčí. Jinak se samozřejmě budu tajně modlit, aby to klaplo a Slavia byla u restartu superhvězdy, která, jak už někdo psal, bude titulový gamechanger. Za mě ale takových 25:75. Může se to povést, ale procenta pro to budeme muset teprv nahnat.

    • Re: ...

      Dennis     před 11 měsíci 04.12.2023 22:23 |  
      5 2

      Víceméně souhlas, jen bych byl střízlivější a spíš bych tu šanci viděl na tak 15:85. Radši bych optimismus brzdil, tohle nebude úplně lehký případ. Bude záležet jenom na něm, jestli bude chtít. Fotbalově na naší ligu má s přehledem. Kondičně ho ale s naším realizákem nic jednoduchého nečeká, bude to dřina a musí mít hlavu nastavenou správně, jinak to nepůjde. Ale chci věřit tomu, že jestli s ním realizák měl několik pohovorů, tak vědí do čeho jdou a kdyby u hráče necítili tu správnou vůli, tak by to myslím vůbec nezkoušeli.

      • Re: ...

        Karel13     před 11 měsíci 05.12.2023 10:17 |  
        3 0

        Šance je vždycky 50:50. Buď to vyjde, nebo nevyjde ...

        • Re: ...

          Steevee     před 11 měsíci 05.12.2023 13:49 |  
          1 2

          Takže když půjdu hrát tenis proti Federerovi, je to 50:50? Buď vyhraju, nebo prohraju?:-)

          • Re: ...

            butters     před 11 měsíci 05.12.2023 13:56 |  
            2 0

            Jestli má pořád problémy se zády, tak máš šanci tak 75 %, protože je docela reálný, že Federer to v půlce setu skrečne.

          • Re: ...

            mig52     před 11 měsíci 05.12.2023 15:53 |  
            1 1

            Určitě. Roger tě bude míchat 6:0, 5:0 a 30:0, ty zahraješ rámem úchvatný kraťas, on ve snaze ho doběhnout a odvrátit si natrhne lýtkový sval nebo urve křížový vaz a jsi slavný. Už jsem pár jednostranných zápasů (byť ne až takových, jak jsem popsal) s takovým závěrem viděl.

  26. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    Leksel     před 11 měsíci 04.12.2023 20:54 |  
    3 5

    Nějak nechápu, k čemu ho za skoro 2 miliony kupoval Juventus, když si za nej ani nekopnul a za 2 roky odchází jako volný hráč. Tomu říkám “efektivně” investovaný miliony.

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      johnynz     před 11 měsíci 04.12.2023 21:03 |  
      12 0

      Tak si rekli, kdyz se to povede, tak to bude hrac za 60, tak proc to nezkusit s kurzem 30. Pro ne jsou dve mega prd.

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        Morb     před 11 měsíci 04.12.2023 21:08 |  
        6 2

        Tak teď jsme si to řekli my a po nás to bude Rakovník.

        • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

          johnynz     před 11 měsíci 04.12.2023 21:16 |  
          5 0

          Kdo nehraje, nevyhraje. A my jsme si to nerekli, my bysme do nej dve mega ecek asi neinvestovali ;))


          Komentář byl uživatelem upraven (04.12.2023 21:22) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        Leksel     před 11 měsíci 05.12.2023 15:33 |  
        1 0

        To chápu, že pro takovej gigant jako Juventus to jsou drobný, já se na to podíval jako “obyčejnej” spořivej člověk. :-)

  27. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    witty13     před 11 měsíci 04.12.2023 21:08 |  
    19 0

    Mohamede vítej!

    Budu optimista. Kluk si prošel svým. U muslimů je hodně důležitá rodina, on je kluk z ulice, s typickými problémy jeho komunity, ať už se jedná o Francii, Belgii či Nizozemí. Pokud mu v jednu dobu umřel otec, následně musel odejít do cizí země (nizozemec se domluví vlámsky, takže je pro něj jednoduchá němčina a zvláda angličtinu a francouzštinu, ale italština je pro něj španělská vesnice), kde s ním vymetali (janov) a do toho vazby na vychcane “kamarádíčky” z dětství, kteří z něj zkusili dostat prachy, tak to zamává s každým.

    Teď má mít odpovídající zázemí - předpokládám partnerku, možná dítě. To udělá dost. Důlězité bude, jak si tu zvykne právě ta partnerka. Má tu Micka, s tím si pokecá ve vlámštině. Fotbal hrát umí, o tom nebude pochyb. Bude ho čekat velmi bolestivá zimní příprava, ale když ji přežije, na jaře se může těsit na EL, a potenciálně na LM příští rok. Myslím, že sám musí tušit že má poslední šanci. Jestli si to kvůli ženský srovnal v hlavě, bude to terno.

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      knl66 (přítel SN)     před 11 měsíci 04.12.2023 23:49 |  
      2 4

      Nic ve zlém, ale zní to jak zpráva ze sezení v Poradně pro rodinu, manželství a mezilidské vztahy. No, jen aby to neskončilo v Centru krizové intervence nebo v Drop-Inu... :)

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        witty13     před 11 měsíci 05.12.2023 06:18 |  
        7 0

        Ono je to slozite. Sice uz se o psychologii v tymech mluvi, vsichni to dnes strasne resi, ale pak ti po kariere zacnou nekteri mluvit, a ty zjistis, ze behem kariery byli na svoje problemy zoufale sami. Pokorny nebo Buchta a tom pisou na Bez frazi a citis z toho ze jestli se o nekoho muzou oprit je to zenska, rodina a ne trener nebo klub. A pritom u nekterych by stacilo aby to podchytil klub a hracum pomohl. Kdyby nektery zpredchozicb klubu dokazal pomoci Hlouskovi, asi se dnes neschovava v Brazilii.

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      necich     před 11 měsíci 05.12.2023 05:10 |  
      4 3

      To co píšeš zní rozumně až na...
      Silně pochybuji, že by měla stačit jedna zimní příprava. To by bylo hodně jednoduché, možná k dohnání kondice (je to mladý kluk na vrcholu svých sil), určitě to stačit nebude k dosažení vrcholné formy. Takže za mne se může těšit na jarní EL, ale na tribuně, ale ne na hřišti.

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        witty13     před 11 měsíci 05.12.2023 06:13 |  
        4 0

        Tak ja jsem v tomhle chorobny optimista. Nemyslim ze by ciste jedna priprava stacila, ale taky predpkladam ze EL budeme hrat minimalne jeste v dubnu ! :) a s individualnim planem to na nejake ty minuty bude :)

        • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

          necich     před 11 měsíci 05.12.2023 06:21 |  
          1 0

          Musí být ovšem na soupisce..:) Nevím přesně jak se soupisky na jaře aktualizují..

          • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

            witty13     před 11 měsíci 05.12.2023 06:28 |  
            1 0

            Polid si spravne pamatuji, sli zapsat 3 hraci?

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        mig52     před 11 měsíci 05.12.2023 15:44 |  
        0 2

        Nesouhlasím. Fyzičku do něj dostaneš v zimní přípravě. Fotbalově ho nic učit nemusíš, bude toho umět víc, než drtivá většina v týmu. Půjde jen o to, nacpat do něj, co chce Slavia hrát, disciplínu a na to bude prostor v herní části přípravy. Bych z toho problém nedělal. Když čtu, jaké problémy (fotbalové) ho mohou provázet, si říkám, zda jsme nevzali hokejistu. Bude to jen o tom, aby se chtěl restartovat, ne o tom, zda bude po zimní přípravě ok. Jak psali někteří. Zvládl to Miňo..... .

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      Cygnus     před 11 měsíci 05.12.2023 05:26 |  
      3 0

      Jen mala oprava: vlamsky se mluvi v severni casti Belgie, v Nizozemku holandsky ci nizozemsky. Jazyk je uplne stejny, az na par specifickych slov ktere si Holandane propujcili z francouzstiny. Holandany poznas ihned podle ostrych sikavek, Vlamove mluvi jemneji.

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        witty13     před 11 měsíci 05.12.2023 06:11 |  
        4 0

        No, ja pochazim z okruhu, kde se nizozemstine rika souhrne vlamstina ;) je to asi tak spatne jako ji nazyvat holandstina :) holandsko je jen cast uzemi dnesniho nizozemi, a pouzivat adjektiva od slova holandsko, ci primo temto nazev pro oznaceni nizozemska a veci nizozemskych je minimalne archaicke, spis chybne.

        Ale ano, jsem si vedom sve chyby ohledne vlamstiny, ale priznavam, ze slovo nizozemstina mi proste prijde krkolomne.

        • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

          Cygnus     před 11 měsíci 05.12.2023 10:22 |  
          1 1

          Az na to ze obyvatele Nizozemska, tedy "Nizozemstane" sami pouzivaji 'Holland' aby oznacili svoji vlast. Vsimni si jejich vlajky a saly, kde najdes jen 'Hup, Holland hup", neco jako "Cesi do toho ".
          A abych to uvedl uplne spravne, Belgie ma 3 oficialni jazyky. Nederlands, Français, Deutsch. Zadnou vlamstinu, tedy.

          • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

            witty13     před 11 měsíci 05.12.2023 17:02 |  
            1 0

            Tak ty co znam ja, tak o sobe nemluvi jako o holandanech ani o holandsku (Enschede, Utrecht). Ale nerikam ze to tak neni, a ze se nenajdou taci co rikaji “holand” etc. Myslim ze asi zalezi na vice vecech, veku, puvodu, oblasti atd. Ja vim, ze nekteri byli dotceni, asi jako kdyz nazves moravaka Čechem (což samo o sobě není špatně)

            Edit: a cesky to neni nizozemstane ale nizozemci :)


            Komentář byl uživatelem upraven (05.12.2023 17:05) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

              padre     před 11 měsíci 05.12.2023 22:07 |  
              1 0

              Holland jsou ve skutečnosti jenom dvě provincie z celkových dvanácti: Severní Holandsko, Jižní Holandsko, obě na západě země, která se jmenuje i oficiálně Nizozemsko.

              Ale debata je to tak na úrovni "Morava a Slezsko není žádný Česko".

              • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

                Cygnus     před 11 měsíci 06.12.2023 01:48 |  
                1 0

                Padre, jedná vec je jak se Nizozemsko oficiálně jmenuje. Tady mluvíme o tom jaký název místní sami používají - a ne jen místní, ale také oficiální instance, viz stránky 'holland.com'.

                Doporučuji také sledovat jejích fanoušky při nastávajícím turnaji v Německu a jejích vlajky. Nenajdeš ani jednu s potiskem "Hup, Nederland Hup".

                https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/world/2019/oct/04/holland-the-netherlands-dutch-government-rebrand

                "Dutch government ditches Holland to rebrand as the Netherlands.
                The Dutch government has decided to stop describing itself as Holland and will instead use only its real name – the Netherlands – as part of an attempted update of its global image". (The Guardian, 04.10.2019)

                https://www.simplemost.com/the-netherlands-no-longer-called-holland/

                The Netherlands Is Officially Changing Its Name And Will No Longer Be Called Holland (článek 3 roky starý)
                "By the 20th century, even the Dutch government began calling their country Holland to appeal to tourists and foreign investors. The nation’s official tourism site is Holland.com. However, the Dutch government has decided to make a change.

                The country’s logo is changing, as well. Formerly an orange tulip with the name Holland across it, the logo will transform into an orange tulip branded with NL. "

                Ale je to celkem jedno. Předpokládám že každý intuitivně pochopí že když se mluví o Holandsku je na mysli Nizozemsko a vice versa.

  28. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    IJS     před 11 měsíci 04.12.2023 23:51 |  
    6 30

    Tento příchod mně tedy rozhodně netěší. Je to takový "bianco šek". Může to být terno, ale s daleko větší pravděpodobností to bude propadák. Hlavně to není dobrý signál k našim odchovancům! Tak špatné vytížení jako naši akademie nemá snad žádný tým a proto otázka tréninkového střediska je jen alibi. Já spíš očekával, že v našem Béčku , dorostu nebo ve Vlašimi se objeví talent, co naskočí do základu a dnes do Slavie jde zahraniční hráč s kriminální minulosti.... Nechápu!

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      necich     před 11 měsíci 05.12.2023 05:01 |  
      7 0

      Jak se projevuje ta kriminální minulost? Že nějaký nizozemský Vacek v obdobě jejich Ispartu něco takového napíše?
      A k těm odchovancům... mládí není zásluha a ani to, že je někdo odchovanec nemůže zaručovat základní sestavu. Vlček třeba minutáž dostává a je za to vděčen. S Juráskem nevím co se stalo, ale JT ho v kádru upřednostnil před Usorem tak ho asi nebude záměrně dusit..

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        Cygnus     před 11 měsíci 05.12.2023 05:14 |  
        8 0

        Mel ublizit sve tehdejsi pritelkyni, se kterou se nasledne ozenil. Takze kriminalnik jako hrom a druhy Latka.

        • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

          necich     před 11 měsíci 05.12.2023 05:39 |  
          3 4

          Takže se jí to ubližování vlastně líbilo.. Nebo to usmiřování... :)

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      Wulfstan (přítel SN)     před 11 měsíci 05.12.2023 05:52 |  
      11 1

      Sice je to muslim, ale já jako křesťan říkám, že si každej zaslouží novou šanci. Taky jsem v mládí dělal blbiny.

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        mig52     před 11 měsíci 05.12.2023 15:33 |  
        1 2

        Si říkám, jak se na to mají dívat bezvĕrci? Nebo věřící z českobratrské husitské?

        • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

          Wulfstan (přítel SN)     před 11 měsíci 05.12.2023 15:36 |  
          5 0

          To nevím, nejsem ani bezvěrec, ani husita. :-)

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      MUDRa     před 11 měsíci 05.12.2023 10:21 |  
      5 0

      Prichod neni bioanco sek, proste pockame jestli ma chut a dostane se do kondice a kdyz jo tak z nej budeme tezit. jako sorry, ale takovouhle techniku nema podle me zadny cesky hrac. Mozna Schick se trochu blizi? V evrope bude hodne platny, pokud nabere kondici. Pokud nenabereme posleme dal....

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      lukas6novak     před 11 měsíci 05.12.2023 12:04 |  
      8 0

      Jen jedna otázka směrem k naší akademii. Ihattaren měl podle Transfermarktu v 17 letech hodnotu už 22M euro. A v 17 patřil do základu PSV v týmu co byl 4 v holandský lize. Zatímco část našich hráčů v tomto věku bojuje s přechodem do dospělých.

      Já neříkám že ten hráč zde automaticky uspěje ale ten talent/potenciál je úplně odstřelený od naší ligy. Kdyby se to povedlo a srovnal se v hlavě tak se vsadí že dalších 10 let minimálně zde lepšího hráče neuvidíš. Je to risk jestli t vyjde ale je mu jen 21 stále a hlavně nemyslím si že sebere tolik minut našim odchovancům. Ten kdo na to má tak by se měl prosadit i tak a zároveň pořád to je jeden post z 10 na tom hřišti

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      mig52     před 11 měsíci 05.12.2023 15:30 |  
      5 1

      Doufám, že proto, že tě to netěší, se Slavia nezhroutí.

  29. Moc restartů

    Slavistat     před 11 měsíci 05.12.2023 01:24 |  
    5 12

    Tak nevím, jestli těch pokusů o restart není najednou moc. Je tu Sinian, o kterém zatím nikdo neví, jestli se to daří či ne a teď do toho ještě Itaharen a ten je z mého pohledu opravdu ruleta. Na druhou stranu skoro žádný odchovanec (Vlček hraje hodně málo a Jurásek taky), tak jestli to nebude pro mladý kluky i blbý signál. No uvidíme.

    • Re: Moc restartů

      witty13     před 11 měsíci 05.12.2023 06:27 |  
      11 1

      Odchovanec/mlady kluk nemuze hrat nebo doufat v sanci jen protoze je mlady. Presne na reakci tech mladych ted muzes pozorovat jak maji nastavenou hlavu na profi sport. Jestli si ted nekdo zacne stezovat, budou s nim velkou cast kariery problemy nez to pochopi. Ted musi ti kluci o to vic zapnout. Odchovanci tady sanci dostavaji. Samek, Vlcek, Jurasek… Kricfalusi, Pech a dalsi dostavaji cuchnout, a jestli na to maji, dostanou i vetsi sanci, pripadne hostovacku ve FL, nebo nasledny odkup. Bylo by naivni si myslet, ze jich bude z kazdeho rocniku 5 hotovych pro A tym, ktery musi bojovat o titul a hrat evropske pohary.

      • Re: Moc restartů

        Slavistat     před 11 měsíci 06.12.2023 12:38 |  
        0 2

        Ta zmínka o odchovancích je myšlena tak, že je jich v týmu prostě málo a to i s ohledem na pohárové soupisky. A nebuď bláhový a nevkládej nikomu představu, že myslí o 5 klucích každý rok a zmiňuješ mezi nimi i 19 leté kluky, kteří v současnosti jednoznačně na A tým nemají, ale může je opravdu znejistět, že by mohl mít přednost takovej týpek. Oni by do A týmu stačili klidně ještě dva odchovanci, kvůli pohárovým soupiskám. Ostatně střed zálohy by se měl nějak vyřešit viz nic moc zdraví a spolehlivost Ševčíka a nevalná forma a kvalita Hromady. A do toho tenhle Ihattaren - snad tedy přivedou ještě někoho dostatečně kvalitního, na kterého bude spolehnutí a ne "holuba na střeše".

        • Re: Moc restartů

          witty13     před 11 měsíci 06.12.2023 21:37 |  
          1 0

          Porad se tocis na tom, ze predpoklad tech kluku pro to byt soucasti A-tymu je status odchovance. A to je proste spatne. Na prvnim miste je kvalita. Pokud ten kluk ne odchovanec, je to jedine plus, a vyhoda v souboji dvou stejne vykonnych kluku. Ale vratme se na zacatek - pokud kdokoli znejisti prichodem jineho hrace, nema ve Slavii co delat. Konkurecne musi posouvat, mackat z nich to nejlepsi, motivovat je, ne znejistovat.

    • Re: Moc restartů

      dalislavista     před 11 měsíci 05.12.2023 09:19 |  
      2 6

      Co napsat správně jeho jméno?

      • Re: Moc restartů

        Slavistat     před 11 měsíci 06.12.2023 12:20 |  
        1 0

        Hele mně to podvědomě něco připomínalo, tak jsem nakonec rád, že jsem nenapsal Itaharém.

        • Re: Moc restartů

          dalislavista     před 11 měsíci 06.12.2023 14:16 |  
          1 0

          :o)
          Harém by neškodil.
          Nic ve zlým.

  30. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    pehacko     před 11 měsíci 05.12.2023 07:05 |  
    15 2

    Za me povedena prace. Privest takovy talent do nasi ligy je skoro zazrak. Ano je to veliky restart kariery a proto se k nam dostal, ale i tak je to znameni, ze uz nejake jmeno v evrope mame. Jestli to vyjde a nebo ne je vlastne bezpredmetne a je to hezky pokus trefit poradny jackpot. Vetsinou tyhle oživování karier dopadají fiaskem, ale tady nemame moc co ztratit. Maximalne rocni plat, ktery se ale dne zpráv odvíjí od ucasti na zapasech A tymu. Takze asi ani to nebude problem. Za me skvela prace a budu drzet palce aby to vyslo… proste nase cesta je jina, nemame plny měšec nakradenych penez, jako ma kabelka na druhem brehu a nemuzeme přivádět hotove hrace v nejlepsim veku. I tak to delame skvele a přichody mladych nadeji se nam dari a vetsinou jsou to dobre obchody.


    Komentář byl uživatelem upraven (05.12.2023 08:40) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      PahaAhma     před 11 měsíci 05.12.2023 08:55 |  
      4 1

      Já se bezmezně těším; za optimismus se nepopravuje :) Obzvláště na to, až "kamarádům z druhého břehu" praskne Mesiaš!

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        pehacko     před 11 měsíci 05.12.2023 10:11 |  
        37 0

        Víš že mně je vlastně úplně jedno že tu budeme mít možná hvězdu a bude krásné se dívat na jeho hru? Já bych si spíš přál, aby prostě kluk, co neustál, že mu umřel táta, dostal druhou šanci a mohl rozdávat radost sobě i ostatním. Protože někoho poplivat, že udělal v životě pár chyb a neustál třeba nějaký těžký zásah osudu, to dokáže každej. Ale najít sílu porazit ty démony a vrátit se na správnou cestu, To je největší frajeřina. A tohle tomu klukovi budu přát!


        Komentář byl uživatelem upraven (05.12.2023 10:14) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

          Karel13     před 11 měsíci 05.12.2023 10:29 |  
          17 1

          Člověče já se v tobě nevyznám. Někdy jsou tvoje příspěvky tak neskutečně lidské a jindy zas šíleně debilní. Jasně že některé píšeš střízlivý a jiné zas na šrot. Akorát nevím, kdy které ...

          • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

            Merlinus (přítel SN)     před 11 měsíci 05.12.2023 13:09 |  
            6 0

            :-))

        • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

          Myšák     před 11 měsíci 05.12.2023 14:02 |  
          12 0

          Někdy bych tě za tvoje názory nejraději nakopal do prdele, někdy objal, někdy i pohladil, ale dneska jsi napsal tak krásnou pravdu, kterou může plně ocenit jen ten, kdo si něčím v životě prošel.

          • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

            pehacko     před 11 měsíci 05.12.2023 14:42 |  
            7 0

            Kazdy mame sve démony a ten kdo je dovede porazit je ten nejvetsi frajer. Jako kazdy stridave vyhravam a prohravam. V posledni dobe mam pocit, ze vic prohravam. Jo mozna jsem psal vic o sobe nez o nem. Buh vi.

            • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

              Wulfstan (přítel SN)     před 11 měsíci 05.12.2023 15:40 |  
              3 1

              Já mám jednoho démona, a myslím, žes ho viděl na vlastní oči a toho porazit nechci, ale chci s ním i nadále pěkně koexistovat. :-)

            • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

              El Greco     před 11 měsíci 05.12.2023 15:58 |  
              3 0

              Podepisuju, co napsal Myšák a přeju míň prohrávání! Aneb přej a budiž ti přání.
              (Obecně všichni popisujeme svět podle sebe - tím, co říkáme o ostatních, mluvíme o sobě a lidi, co nadávají třeba na hráče mívají často problém s pocitem, že svět nadává jim.)

  31. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    standa.e     před 11 měsíci 05.12.2023 07:35 |  
    7 3

    No, jsem trochu opatrný... Asi rozumím, jak na něj naše vedení nahlíží. Vnímám ho především tak, že Šévovo zdraví je Šévovo zdraví a kdo ví, zda se v létě nerozloučíme s Oscarem či Zafim či obouma (a doufejme, že až v létě - udržet u nás oba můžeme snad jen při tom hypotetickém přímém postupu do LM). Takže to kromě potenciálu velkého zobchodování vidím na přípravu hráče do základu za půl roku.

    Ale i proto se obávám, že výsledné náklady v případě neúspěchu mohou být vyšší, než jen finanční. Co může udělat s kabinou netušíme (ale ono záleží i na nastavení kabiny, jestli se roz...at nechá.). Spíš se bojím, že nám s vědomím přítomnosti Ihattarena uteče někdo možná méně nadaný, ale s lépe nastavenou hlavou (obdivuju Zaffiho týmovost a zarputilost asi víc, než fotbalovost). Že během zkoušek, zda na to má, neztratíme zbytečně body, kdy mohl hrát někdo jiný...

    No, budu se tvářit jako optimista, ale prostě si myslím, že hlavu nepředěláš. A pokud měl dosud problémy hlavně s nároky, neumím si představit jeho reakci na Houšťu. V nejhorším případě uplatníme opci a on zmizí. V druhém nejhorším opci neuplatníme. V nejlepším to bude kauf desetiletí.

    Zkusím být optimista.

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      denydzlSKS     před 11 měsíci 05.12.2023 08:27 |  
      7 0

      O kabinu strach nemam.. když to bude hodně špatný, tak se do ni vůbec nedostane;)

      Osobně téhle akci spis nevěřím, ale nic proti ni nemam.
      Těch potizistů, kteří se napraví proste tolik není. Holt se případně nechám překvapit, pokud se to vyvrbí dobrým směrem.

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        Barlblog     před 11 měsíci 05.12.2023 09:15 |  
        3 0

        Risk je zisk. Pokud se ve sportovním vedení neopájí myšlenkou, že - "jako vyřešili jsme desítku", pak jsem s tím naprosto bez problému a přeju všem a hlavně Mohamedovi, aby to byl úspěšný restart.

        Osobně nevím jestli bych takovou akci realizoval, asi jen na základě informací, které by ukazovali, že se život daného člověka otočil o 180° a on opravdu chce něco změnit. Jinak do "toho" při závanu úspěchu spadne znovu.

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        Morb     před 11 měsíci 05.12.2023 11:01 |  
        4 4

        Já si myslim, že do února skončí sám. Pokud by se kousl, v což doufám, tak ale jeho nejdřívější nástup vidím někdy ke konci sezony nebo klidně až v letní přípravě. Usuzuju z toho, jak vypadá.

        • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

          Novi.sks     před 11 měsíci 05.12.2023 12:30 |  
          8 0

          Není tak dávno, co Horváth ve čtyřiceti s pivním pupkem dělal z půlky ligy blbečky. I kdyby nebyl na jaře v TOPu, tak bych věřil, že nějaký zápasy zvládne. Otázkou je ale ta první věta - buď a nebo. Buď skončí, nebo to překoná. Uvidíme :-)

        • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

          mig52     před 11 měsíci 05.12.2023 15:22 |  
          1 4

          Morbe, máš představu, jak dlouho trvá narvat do někoho fyzičku? Nebudu ti to psát, jednak jsem to tu už avizoval, druhak víš, jak dlouho trvá zimní i letní příprava. Takže netuším, kde vidíš problém, že by na jaře nemohl fungovat? Fotbalově si dost našich kluků, kterým dělá neřešitelný problém první dotek s merunou, namaže na chleba. A herní věci se nezapomínají stejně jako plavání či bruslení. Půjde jen o to ho herně srovnat. Např., aby nepředržoval balón, nepřeháněl to s kličkováním atd., atd. Uvidíme, těším se, jaký to nabere vývoj.

          • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

            Morb     před 11 měsíci 05.12.2023 19:40 |  
            4 1

            migu52, návrat do vrcholové fyzické kondice - z jeho startovního stupínku a pracovní morálkou - může trvat klidně i několik let.

            A slovo "druhak" neexistuje.

            • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

              lukas6novak     před 11 měsíci 06.12.2023 06:34 |  
              2 0

              Ale řekl bych že jsou takový 3 stupně fyzický připravenosti na který se potřebuje postupně dostat
              1) Na začátek je potřeba ho dostat na úroveň kde bude zvládat tréninkový proces a bude schopný zvládnout v zápase nějakých 20-30 minut na konci jako náhradník. Tohle si podle mě schopný do něj dostat už do začátku jara a když mu to půjde dobře tak už od jara ho můžeš po 20 minutkách zapojovat do rotace

              2) Druhou úroveň bych dal připravenost na to zvládnout celý zápas což bude trvat déle ale neřekl bych že to bude drasticky delší

              3) Poslední úroveň bych řekl že je připravenost kdy bude zvládat hrát anglický týdny a tady není problém když toto zvládne až po letní přípravě i s ohledem na to že na 99,9% nebude na soupisce pro EL

              Alfa omega je to jak moc bude chtít na sobě pracovat a vrátit se do profesionálního fotbalu. Ale jestliže fakt bude chtít tak jednička určitě bude platit.

              • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

                Morb     před 11 měsíci 06.12.2023 12:54 |  
                0 0

                Pokud by extrémně dřel, tak souhlasím, že je možný, že by se na jaře mohl na pár minut ukázat třeba v poháru. Ale podle komentářů fanoušků na FB z jeho bejvalejch klubů budeme mít velký štěstí, když se ukáže na tréninku.

                • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

                  lukas6novak     před 11 měsíci 06.12.2023 14:43 |  
                  0 0

                  jasně já to bral s tím že na sobě bude pracovat. Pokud ano tak teoreticky nevidím důvod proč by nemohl chodit jako náhradník pomalu už od začátku jara.
                  A pokud na sobě nebude pracovat tak je nepodstatný řešit kdy se ukáže na hřišti protože ho tam nepustí vůbec a po sezoně skončí. Já jen chtěl říct že nabrat kondici i z této startovní čáry není až tak dlouhý proces. Ale cokoliv se zde řeší tak stojí a padá s jeho ochotou

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        lukas6novak     před 11 měsíci 05.12.2023 11:02 |  
        5 0

        ale tak máš několik typů potížistů. Vem si třeba Kuchtu který funguje jen když se mu uzpůsobuje dost věcí (herní čas, přístup k němu atd). Pak máš hráče co realtivně fungují ale jednou za čas mají nějaký zkrat (buď na hřišti nebo mimo něj). Pak je tu možná ještě jeden příklad od nás a to Joao Felipe. Talentovaný hráč který na to ale vyloženě sral a nebyl ochotný být profesionál ve všech ohledech. A Ihattaren je dost specifický v tom že velký vliv na jeho problémy mělo úmrtí otce v 17 letech. Takže tam je oproti některým ta jiskra naděje že se to dokáže zlomit a někde jsem četl že se měl nějak nedávno oženit což je asi jedna z posledních šancí co ho dokáže nakopnout v tom se zkusit probrat

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        mig52     před 11 měsíci 05.12.2023 15:11 |  
        2 2

        Tak po roku mu můžeme nabídnout místo v Kolbence, opci na to máme. Asi bude vědět, co na sebe navlíknout. Zda kopačky na nohy či rukavice k soustruhu. :)

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      mig52     před 11 měsíci 05.12.2023 15:07 |  
      3 2

      Mně se "líbí", pánové, jak se někteří loučíte s našimi hráči uherský rok před přestupákem. Připomínáte mi koňské handlíře.

  32. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    Monarchie     před 11 měsíci 05.12.2023 08:25 |  
    10 0

    To aby David Šrámek začal stavět o štok vejš tribuny, protože až nastoupí, tak Vencl bude prázdnej..
    Píšete tu dobře o slepičákovi, krmelcovi a dalších. Praha by mu mohla sednout a Jindra má rád tyhle týpky.
    Fotbalista to je a Zafi a Osci, to bychom měli novodobé mušketýry v záloze..

  33. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    Edenjejenjeden     před 11 měsíci 05.12.2023 09:32 |  
    5 1

    Jsem jedinej , komu trochu připomíná Ronalda (brazilskýho) ? Ten hrál celej život s nadváhou , a přesto střílel goly v Barceloně , Realu a brazilském národáku . Pokud by se mu Ihattaren alespon trochu přiblížil , vůbec bych se nezlobil :-)

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      mig52     před 11 měsíci 05.12.2023 15:04 |  
      3 1

      Tak energie je v sádle, to ví na Valašsku skoro každý. Nevím, proč tu pár jedinců dělá takový problém z druhé brady. Navíc, žádnou pořádnou jsem neviděl.

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        kalex     před 11 měsíci 05.12.2023 20:02 |  
        2 1

        Tys ji neviděl přes druhé čelo. :()

  34. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    Ferguss     před 11 měsíci 05.12.2023 09:48 |  
    15 1

    Všichni máme rádi příběhy o pohřbeném talentu, co najde svého trenéra, který v něm objeví ztracenou chuť do sportu. Bohužel v realitě se to stane podstatně méně často než ve filmu. Vzpomeňme na Fenina nebo Šimáka na druhém břehu. Ono u toho Krmelce to vlastně bylo podobné. Prostě, když je někdo debil, většinou zůstane debilem nadále.

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      mig52     před 11 měsíci 05.12.2023 15:00 |  
      4 1

      A Iha je či není debil? Abych se vyznal v pointě.

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        Ferguss     před 11 měsíci 06.12.2023 09:49 |  
        1 2

        Kluk co má talent od boha, našlápnuto k hvězdné kariéře, která ho zabezpečí na několik životů a on to celé hodí do kanálu? Já myslím, že odpověď je zřejmá.

        • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

          knawi     před 11 měsíci 06.12.2023 12:08 |  
          0 1

          Jakto!?! Talent do kanálu nehodil, doufám naopak! Nastoupil do naší Slavie! Co jsi vůbec zač?

          • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

            Ferguss     před 11 měsíci 06.12.2023 12:20 |  
            0 0

            Tím jsem myslel, než přestoupil k nám.

  35. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    MUDRa     před 11 měsíci 05.12.2023 10:19 |  
    9 2

    Myslim, ze to je vyborny krok vedeni. Individualni priprava = zkusime jestli ma chut se dostat do topu. Pokud jo ukazeme ho v evrope a pujde dal. Naopak jsem trochu pesimista na jeho uspechy v lize. Nikdo mu neda tolik mista jako v Holandsku, v nejlepsim pripade to bude generator standardnich situaci. Ale za me neni co ztratit a treba 30% na to ziskat dalsi penize za prodej a jeste si udelat jmeno jako misto kde umime obnovit talent.

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      Ivan     před 11 měsíci 05.12.2023 10:44 |  
      4 0

      problém s dobrými hráči je, že ani když jim to místo "nedáš", tak se prosadí. Vzpomínám na zápas s Chelsea kde Hazardovi jsme žádné místo nedali, ale stejně si dělal co chtěl.

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        MUDRa     před 11 měsíci 05.12.2023 15:24 |  
        2 2

        No kdyz te bude nekdo hlidat a pri klicce te akorat tak zkopne tak toho moc neudelas. osobku zvladne prumerny tym ligy, prasit i podprumerny

  36. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    mis3     před 11 měsíci 05.12.2023 10:37 |  
    15 0

    Musím konstatovat, že to má ještě jeden zajímavý aspekt. Poměrně intenzivně se o nás zajímá fotbalový svět. Logicky hlavně z Holandska.... Naposledy to tak bylo ohledně Simy. Osobně mám pocit, že mnohem více, než když jsme porazili AS Řím.

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      mis3     před 11 měsíci 05.12.2023 15:45 |  
      5 0

      na transfermarktu je profil 6 nejnavštěvovanější, Sima byl svého času tuším 5.

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        mis3     před 11 měsíci 06.12.2023 08:54 |  
        2 0

        Tak už je 4, takže překonal i Simu.

  37. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    Eskaes     před 11 měsíci 05.12.2023 11:22 |  
    4 2

    "Mohammed Ihattaren je opravdu kvalitní a velmi talentovaný fotbalista. Dokáže na hřišti vidět a zahrát věci, které jen tak někdo neumí. Má dar. Jenomže minulost ukázala, že má těžký charakter. Pravděpodobně mu nevyhovuje tvrdé prostředí a přístup. Je to kreativec, který potřebuje jemnější zacházení a péči. Jeho osobnost formovalo také marocké, muslimské, uzavřené prostředí. Zdá se, že se naplno dokáže projevit, jen když se cítí mezi svými. Potřeboval by v tomto ohledu tedy trochu času a ochrany."

    Já bych do toho tedy nešel, vadí mi tam pár věcí (červené světlo) nad rámec jeho fotbalové osobnosti. Ale, uvidíme. Třeba překvapí.


    Komentář byl uživatelem upraven (05.12.2023 11:32) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      Morb     před 11 měsíci 05.12.2023 12:25 |  
      4 1

      Tohle mi nepřijde jako popis slavistického prostředí teda. Houšťa na něj nebude smět mluvit a vrátí se Aiham?

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        Eskaes     před 11 měsíci 05.12.2023 13:05 |  
        4 2

        no právě a ještě o něm psali, že se vidí jako oběť...tohle a muslimská výchova, navíc restart v sekulární proizraelské ČR v ponurém zimním období. Opravdu nevím.

        • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

          Ivan     před 11 měsíci 05.12.2023 17:21 |  
          4 0

          Představ si, že jsme si koupili hod kostkou, pokud padne 6, dostaneme 10 milionů e, jinak dostaneme 0. Pak záleží za kolik jsme ji koupili, jestli jsme za ni dali třeba 500 tisíc e, tak to je dobrý.

          čísla jsem si vycucal z prstu, chtěl jsem demonstrovat že i když by ta šance na úspěch byla malá, můžeme na tom hodně vydělat a že věřím že je to dobrý podpis.

        • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

          ehad     před 11 měsíci 05.12.2023 19:10 |  
          2 1

          uvidime, sanci tomu davam ... nepodcenoval bych financni motivaci, ta zenska taky neco stoji ... a pokud se chytne tady, ma dvere dal otevrene ... a podle me on tohle vi .... ale pocital bych s tim, ze pri prvni pro nej slusne nabidce pujde pryc, predrzovat ho by vedlo k problemum ....

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      mig52     před 11 měsíci 05.12.2023 14:56 |  
      3 1

      Poznal jsi na převýchovu někoho jemnějšího, než je Houštecký??!!

  38. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    kupik     před 11 měsíci 05.12.2023 11:40 |  
    8 1

    Dobrý dopoledne přátelé,
    myslim si,a i věřím,že M.Ihattaren není střelba vod boku.
    Čas ukáže,kde je pravda.
    A Kluka ať šoupnou trénovat s mladejma,který mu ukážou co je fyzička ve Slavii a on naopak může ukázat něco ze svýho technickýho rejstříku.
    Můžou se dohánět,předhánět,ale hlavně by to mohlo míti prospěch pro všechny.

  39. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    pf     před 11 měsíci 05.12.2023 11:41 |  
    5 0

    Pro odlehčení lze zmínit, že už máme dobrou zkušenost s oživováním kariéry věčného potížisty Zbyni Pospěcha:)) Jsem zvědavý, jak se jeho angažmá bude u nás vyvíjet. Věřím úsudku našich trenérů, kteří jeho angažmá posvětili. Zázraky na počkání očekávat nelze, ale časem se snad stane tou vysněnou posilou.

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      pehacko     před 11 měsíci 05.12.2023 11:48 |  
      13 1

      Tak nemusime chodit do takove minulosti. Povedlo se nasim trenerum oživit karieru Mino Stocha (a jak odesel sla zase do kelu) nebo Pepika Husbauera. Niko Stanciu taky prisel po nevydařené arabii… tohle sice bude trosku jiny level, ale treba si ho k sobe nastěhuje Housta a bude ho cepovat nonstop a mladej zato zase bude delat jemu ridice! Myslim, ze do mesice je na hristi jako proutek

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        johnynz     před 11 měsíci 05.12.2023 12:10 |  
        6 2

        Jindrich se stane jeho novym otcem, chlapec zde ziska svuj druhy domov a bude nam tu delat radost dalsich 15 let a pak az se bude loucit, celej stadion spusti ten slavnej choral "My chcem Mohameda na bankovkach mit" vsem nam budou tect slzy a nejvic Wulfstanovi, kterej to bude rozervavat.

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        Rosi     před 11 měsíci 05.12.2023 12:17 |  
        3 2

        Ano přesně tak, už tu bylo pár "nenapravitelných"…....každý si určitě vzpomene na svého oblíbeného :-) za mě rozhodně Miňo a ty jeho, jak já říkám Stochovice z dálky.....ale já prostě myslím, že tohle je přesně ten přestup který jsme potřebovaly, kór za podmínek, které nejspíš jsou nastaveny.....hraje se tu na PR v podobě akci před zápasem nebo příspěvků na organizace, v tomhle případě si děláme už i tak nějak řekněme nadnárodní, jelikož vědět o tom je.....jak už jsem psal jinde, fotbal a hlavně fotbalové myšlení se nezapomíná, tudíž jde o fyzičku a tu pokud vážně chce začít, tak nenažene jinde líp než u nás a pak už jde jen o tu hlavu....a i kdyby výrazně neshodil, tak teď maz čeho tvořit svalovou hmotu a vzpomeňme třeba na Horního, také žádný proutek ale v hlavě a nože to měl a to tomuhle borci i je o dost méně....u něj to bude pouze a jenom o hlavě, a jelikož už snad má vše urovnáno tak doufám, že všem nam ještě ukáže...na druhé straně se teď smějí, ale to dělá hodně lidí aby nebylo vidět jak jim je do breku ;-)

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        pf     před 11 měsíci 05.12.2023 12:39 |  
        10 0

        Pospěcha jsme zmínil v kontextu toho, že k nám tehdy přicházel s pověstí rabiáta, notorika, věčného průšviháře, zřetelnou nadváhou a snad po roce a půl bez fotbalu, protože tehdy stál kvůli nějakým soudním tahanicím. V tehdejší době to byl risk a vyšel. Spíš úsměvná paralela pro odlehčení. Já věřím, že Mohamed bude skvělou posilou.

        • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

          slaviator     před 11 měsíci 06.12.2023 00:19 |  
          4 0

          Nakonec za nás odehrál 34 ligových zápasů a vstřelil 13 branek, to v tom marasmu té doby nebylo špatné...

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        mig52     před 11 měsíci 05.12.2023 14:53 |  
        4 1

        Nebo na cestě do Bohnic. On Houšťa je dobrý psychiatr. Ale jinak jo, já patřím mezi ty, kteří věří, že to s tímto borečkem vyjde.

  40. Ihattaren

    Kenny     před 11 měsíci 05.12.2023 12:53 |  
    3 0

    Nu, proč to nezkusit? Typ Tondy Baráka momentálně v mančaftu nemáme, tak se může hodit.

    • Re: Ihattaren

      kalex     před 11 měsíci 05.12.2023 19:56 |  
      5 1

      Barák se vyprofiloval jako nepostradatelná primadona. A moc bych se nedivil, kdyby ho chtěla dělnická třída.

  41. Hodně otazníků

    weetek     před 11 měsíci 05.12.2023 13:24 |  
    11 4

    Předesílám, že mám podobně jako řada dalších nevyhraněný názor: nedokážu absolutně odhadnout, jak tenhle příchod může dopadnout, a musím prostě věřit tomu, že realizák ví, co dělá a všechno to do sebe zapadne. Přál bych si to pro dobro Slavie, a nakonec i toho hráče samotného, protože talent to určitě byl, život mu přichystal pár těžkých situací, které zatím řešil spíš špatně, než dobře, a vždycky je fajn, když se mladý člověk dostane z klouzání po šikmé ploše zase na rovinu. Plus samozřejmě mi cukají koutky z představy, jak "černí kapucíni" z TS skandují jeho jméno :-)

    Je tu pár věcí, díky kterým má zatím navrch mé pesimističtější já. Z toho mála, co vím, tu vidím problematickou, možná spíš introvertní povahu se silnou vazbou na rodinné prostředí. To není žádný "český fousek", co na čas čuchnul k žejdlíku a matům, z čehož ho dostane terapie v podobě fénu Houšteckého a mamutích běžeckých objemů ve Hvězdě. Kdyby šlo jen o "seřvat a dostat do kondice", už by to na některé z předchozích štací asi udělali, neobjížděl přece nějaké nazdárkovské kluby v Moldavsku a Albánii. A netuším, jestli pro to, co tenhle mládenec potřebuje, máme patřičné možnosti. Jazykovou bariéru snad pomůže překonat MvB, o důvod víc, proč mít radost, že ho tu pořád máme. Otázka je, jestli to bude stačit. Někdo tu psal, že fotbal přece ten kluk hrát nezapomněl. Těžko říct, ale minimálně tu část o fyzičce a životosprávě asi trochu ano, protože na to, že sem přichází na restart kariéry, připomíná spíš Felipeho ke konci jeho pražského pobytu, než někoho, kdo tvrdě jde za návratem do profesionálního fotbalu. Kádr navíc není nafukovací (i když Standa Tecl nám už nějakou dobu dokazuje, že se dá šponovat fest). Dokážu pak pochopit, že některý z mladých kluků na hraně áčka se právem bude ptát, k čemu se snaží v rezervě nebo ve Vlašimi, když pak začne akce "Zachraňte Ihattarena".

    No čas nám ukáže, možná relativně rychle. Moc bych si přál, aby to vyšlo. Bude to vlastně druhý trochu podobný návrat vedle už probíhajícího pokusu o návrat Sinyana, u kterého vlastně zatím nevíme, jestli se povede. Tak snad si realizák neukousl moc velký krajíc.

    • Re: Hodně otazníků

      mig52     před 11 měsíci 05.12.2023 14:49 |  
      1 2

      Dotaz. Jak myslíš, že trvá dlouho, nabušit do hráče fyzičku?

    • Re: Hodně otazníků

      Flame     před 11 měsíci 05.12.2023 16:22 |  
      7 0

      Víceméně souhlas, jenom k těm našim klukům. Fotbalový klub je jako firma a určitě dáš přednost příchozímu špičkovému odborníkovi před průměrným zaměstnancem, který u tebe dělá deset let. A ti mladí kluci se u nás učí, zlepšují a čas ukáže, jestli přeskočí level do A týmu. Nebo můžou odejít se zkušenostmi, které u nás získali do jiného týmu. To je život.
      Mohamed Ihattaren má svůj restart ve své hlavě a bude ho to bolet. Ale je jasné, že ho nehodí do plného zatížení, to by se maximálně hned zranil. Myslím, že to umíme opravdu sofistikovaně a individuálně dávkovat na základě spousty testů a fyziologických měření, aby se výkonost rychle zlepšovala.
      Potom je tady herní praxe, ta také nepadá z nebe a sebelepší hráč jí potřebuje stále obnovovat.

  42. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    LukeDo     před 11 měsíci 05.12.2023 14:00 |  
    3 6

    Noo mě dneska pobavil jeden příspěvek z diskuse na idnes, kde borec dává několik možností, jestli se prosadí nebo ne...zaujal mě bod číslo 4/ ,,Prodá pár zápasů marocké mafii, která ho potom namele do kebabu" nebo 5. bod ,,Začne křičet Alláh Akbar a vystřílí půlku kabiny" :-) no kde na to chodí... :-)

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      Edenjejenjeden     před 11 měsíci 05.12.2023 14:10 |  
      14 0

      Já si vzpomínám , jak Pavel Kuka vyprávěl , že Dragiša Binič (kdo pamatuje) , nosil do kabiny pistoli docela často.


      Komentář byl uživatelem upraven (05.12.2023 14:13) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      mis3     před 11 měsíci 05.12.2023 14:39 |  
      9 3

      každý má rád nějaký typ humoru, ale když si někdo plete teroristy a mafiány, tak to asi nebude zrovna lumen

  43. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    Pantagruel     před 11 měsíci 05.12.2023 14:09 |  
    6 21

    Níže někdo napsal: "důležité je, jak si tady zvykne manželka". To bude hódně důležité. V Nizozemsku je běžné potkávat ženy v hidžábu, v Itálii méně, ale také, ne tak u nás. Snad ustojí slabomyslné hejty od hrdinů, bojujících urážkami žen proti islámu.

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      wotlemburg     před 11 měsíci 05.12.2023 14:23 |  
      13 6

      Já nikoho urážet nemíním, ale když vidím ženskou v hidžábu, dostávám kopřivku. Oblékla by si tvoje žena třeba v Íránu bikini?

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        Harvey     před 11 měsíci 05.12.2023 16:47 |  
        9 7

        V tom je ten point ne? Jsme (měli bychom být) jako společnost dále než v Íránu, takže ať se každý svým oblečením vyjadřuje jak chce.

        • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

          witty13     před 11 měsíci 05.12.2023 20:04 |  
          4 2

          Myslis ze jsme dal? Tady probehne ze je muslim a vsichni si predstavi, ze jeho zena bue nosit prinejmensim hidzab, ne-li burku. Osobne nikdo zadneho muslima nezna, a vybavi si zasadne vousateho araba, sejka nebo zahalenou zenskou. Opravdu napriklad v predsudcich nejsme dal, ac bychom se radi povazovali za vyspelou zem ;)

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        Eluin (přítel SN)     před 11 měsíci 05.12.2023 17:24 |  
        5 0

        Viděl jsi jeho ženu? Ta asi hidžáb v Praze nosit nebude...

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        necich     před 11 měsíci 05.12.2023 21:15 |  
        6 0

        Já bych řekl, že porovnáš neporovnatelné. Je nějaký rozdíl mezi tím jejich nesmyslem a např. mikinou s kapucí, nebo zda někdo má na hlavě bekovku či kšiltovku? Nikdo neřeší, že když jsi tzv. u nich respektuješ jejich zákony. Prostě pokud do jejich mešit nesmíš jt polonahý tak tam nejdeš. Oni toto příliš nerespektují, proto se řešilo když jejich dívky napochodovaly v hidžábu přesto, že ve škole je pokrývky hlavy zakázána.. V tom vidím problém, oni nechtějí respektovat kulturní zvyky země kde chtějí žít.. Hidžáb ať si nosí v parku, na náměstí apod., ale tam kde to je zakázané ať to respektují.. A to nejde zdaleka jen o nějaký hadr na hlavě.. Jsou mnohem důležitější záležitosti..

        • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

          Harvey     před 11 měsíci 06.12.2023 17:18 |  
          1 1

          Náboženství má funkci morálního kompasu nějakého většího společenského celku. Máš nějaká pravidla a přikázání, která vzešla od vyšší bytosti. A jsou nadřazená tvým individuálním potřebám či vnitřním motivacím. Takže nejde o to, že by hidžábem nerespektovali nařízení školy. Jde o to, že pokud si máš vybrat, jestli porušíš nařízení boha nebo instituce, je menším morálním prohřeškem porušit nařízení instituce. Takže tenhle případ vůbec nic nevypovídá o nerespektu těchto lidí k naší kultuře.
          Netvrdím že je správné mít morálku nastavenou vírou, jsem dle Cimrmana bezvýhradný ateista a spíše si myslím, že náboženství škodí nežli pomáhá. Ale v případě hidžábu prostě nelze mluvit o nerespektu muslimů. Ti lidé jsou nějak vychováni, něco dodržují celý život a prostě chtít po nich porušit tenhle zvyk, protože se to nelíbí módní etiketě vzdělávácí instituce je spíše nerespekt této instituce k muslimům. Obzvlášť, když hidžábem nijak neomezuješ svobodu druhých a není k tomuhle nařízení objektivní racionální důvod.

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        Slavistat     před 11 měsíci 06.12.2023 12:51 |  
        0 0

        Rozdíl je v tom, že jejich náboženství ty bikiny zakazuje (z dávných věků a z různých historických důvodů), naše náboženství a spíše módní a společenské konvence, protože u nás je věřících pramálo to nezakazují.

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      mis3     před 11 měsíci 05.12.2023 14:38 |  
      23 3

      twl, tak se podívej na jeho ženu, taková blonďatá rajda, fakt v tomhle problém nebude...

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        mig52     před 11 měsíci 05.12.2023 14:44 |  
        4 3

        Kdo je to rajda?

        • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

          mis3     před 11 měsíci 05.12.2023 15:09 |  
          9 2

          takový typ slečy, která hodně sází na exaltované části těla, které oslovují muže a využívá toho k zabezpečení svého života

          • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

            kostelnivlajka     před 11 měsíci 05.12.2023 16:10 |  
            3 2

            Je vidět, že se vyznáš...

        • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

          kostelnivlajka     před 11 měsíci 05.12.2023 15:12 |  
          6 1

          omáčka, zahušťuje se perníkem...

          • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

            kostelnivlajka     před 11 měsíci 05.12.2023 16:11 |  
            5 3

            Normální mladá holka

          • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

            mig52     před 11 měsíci 05.12.2023 16:40 |  
            2 2

            Bohužel, tam se nevloupám a ani nechci. :)). Ale díky za snahu.

          • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

            obiwan     před 11 měsíci 06.12.2023 08:03 |  
            1 0

            Můj typ to není,ale taky to není baba v černým prostěradle:-)

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        Pantagruel     před 11 měsíci 05.12.2023 15:06 |  
        4 2

        Tak to jsem neviděl, ta na hidžáb, natož na burku opravdu nevypadá. Možná ani na vycházky pěšky po Praze.

          • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

            Lunaris     před 11 měsíci 05.12.2023 16:36 |  
            5 11

            Ta přifouknutá huba... co na tom kdo vidí? Na sání dicka to nemá vliv, tak to prostě nechápu.

            • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

              Harvey     před 11 měsíci 05.12.2023 16:44 |  
              7 1

              • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

                ehad     před 11 měsíci 05.12.2023 19:05 |  
                6 1

                tvl, tak jsem kvuli vam dvema poprskal monitor ... debilove a prasata :-) ... a zena se pta, cemu se tak tlemim, ted poradte, co mam rict? ;-)

                • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

                  kalex     před 11 měsíci 05.12.2023 19:34 |  
                  4 5

                  Že ses díval, jak Krejčí kuchtovi líže prdel. Ale to už jinde jsme. :D

                  • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

                    ehad     před 11 měsíci 05.12.2023 19:46 |  
                    2 0

                    to ne, jen jsem reagoval na ty dva nade mnou ... a to co pises mi prijde kapet prehnany ... ani nepremyslim, jak te to napadlo ... :-)

                    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

                      kalex     před 11 měsíci 05.12.2023 20:03 |  
                      3 2

                      Takový hodně blbý fór.

                • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

                  Lunaris     před 11 měsíci 05.12.2023 19:44 |  
                  2 6

                  Zaplať jí botox do pusinky a pak napiš, jestli se něco zlepšilo.

                  • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

                    ehad     před 11 měsíci 05.12.2023 19:48 |  
                    3 0

                    vedel bych o levnejsich zpusobech, jak to vyzkouset ... ;-) jinak v tehle situaci pouzivam hlasku z cimrmanu: "To bys nepochopil!" (Afrika)

                • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

                  dalislavista     před 11 měsíci 05.12.2023 20:02 |  
                  8 0

                  Pravdu.
                  A budeš mít krásný večer sám pro sebe...

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      mig52     před 11 měsíci 05.12.2023 18:59 |  
      2 1

      V Praze je blaze.

  44. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    Radek097 (přítel SN)     před 11 měsíci 05.12.2023 18:20 |  
    7 2

    Šance, že se prosadí, moc velká asi není. S ohledem na jeho minulost. Ale riskujeme jednotky miliónů korun, což s ohledem na klub beru jako akceptovatelné riziko. Kvituji i délku smlouvy, konečně u toho někdo začal přemýšlet.
    Kdyby se Ihattaren vzpamatoval a nastartoval tady svou kariéru, tak bychom mohli sledovat střed pole v takové kvalitě, jakou už bychom nikdy nemuseli zažít. (Ihattaren - Oscar, Zafeiris)

  45. PŘIŠEL JAKO VOLNÝ HRÁČ,

    Slávista 51     před 11 měsíci 05.12.2023 18:57 |  
    8 1

    takže vlastně zadarmo.
    Když ho JT srovná do latě, tak by to byl nakonec dobrej kšeft při prodeji, že.

  46. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    p!erreCORE     před 11 měsíci 05.12.2023 20:25 |  
    19 1

    Byl jsem pro jeho příchod pod podmínkou typu smlouvy, jakou dostal, takže z tohoto pohledu jsem spokojen. Čím víc nad tím přemýšlím, tím víc si přeju, aby to vyšlo. Jestliže měl klučina v 17 letech hodnotu 12 mega euro, a pokud ho dokážeme dostat do formy a do pohody a on se nám odvděčí svým fotbalovým uměním, ukáže se a za těch dvacet se střelí se ziskem z dalšího prodeje, tak to bude za á) kauf jako prase, a za bé, a to hlavně) neuvěřitelná mega-hyper reklama pro Jindru a jeho tým a celou slavnou Slavii. Je to vlhkej sen, ale představa, že za tři roky bude díky nám hrát v Miláně nebo Barce a naváže na největší oranžový legendy.. jo, za ten risk to stojí. Velice velmi!


    Komentář byl uživatelem upraven (05.12.2023 20:28) . Zobrazit původní komentář

  47. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    PetCC     před 11 měsíci 05.12.2023 20:47 |  
    6 3

    200 příspěvků?
    To je skoro už víc než k zápasům.
    A to ani nevíme, jestli si u nás někdy kopne.

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      mig52     před 11 měsíci 06.12.2023 08:23 |  
      2 3

      Měl jsi být u zápasů aktivnější. Všecko jsem nestačil přečíst, ale že by ses přetrhl?!:))))

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        Cygnus     před 11 měsíci 06.12.2023 15:52 |  
        3 1

        Ne každý zvládá napsat 80 komentářů za posledních 7 dnů jako ty. Naštěstí, protože jinak bychom tady měli za týden tisícovky příspěvků. Možná je to tím, že kolegové se ozvou jen když mají něco podstatného na mysli, a nedělají si z SN svůj soukromý blog. Myslím že ohodnocení tvých příspěvků mluví za sebe.

  48. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    cunak     před 11 měsíci 05.12.2023 21:10 |  
    5 13

    Tak to je po dlouhé době přestup, na který jsem opravdu zvědavý. Žádný Hronek, Zmrzlý, či Dumitresku.

  49. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    obiwan     před 11 měsíci 06.12.2023 08:11 |  
    24 1

    To co jsem viděl na videu (a chápu, že se tam dává jen to povedené), tak vypadá, že je to hráč, kterého jsme v lize ještě neviděli. Míč mu nenafackuje, zrychlení, klička, střela...luxus. Jen pochybuju, že v naší lize bude dělat blbečky ze tří hráčů za sebou, podle mě ho sundá už ten druhej. A na O2 řeknou, že se hráči soupeře nebojí hrát do těla a podávají statečný výkon. No a o přístupu rozhodčích snad nemusím psát:-(

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      mig52     před 11 měsíci 06.12.2023 09:04 |  
      2 2

      Tak věřit tomu, že si že šesti hráčů udělá slalomové branky, tož to se probuďme. To i Maradona zmákl párkrát za kariéru. Já bych od něj chtěl zrychlení hry, průnikové přihrádky, narážet si to se spoluhráči, střelbu z vápna a ano, občas i obejít 2-3 hráče když to dává smysl a vystřelit či to šoupnout parťákovi do loženky a zvednout diváky ze sedaček. Hlavně hrát účelně pro tým a ne na sebe. To by ho někteří v týmu nemuseli brát.

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        obiwan     před 11 měsíci 06.12.2023 17:52 |  
        1 0

        Já nepsal, že to od něj chci, jen že to umí...a jestli je týmový hráč, to se teprve uvidí, já nečekám zázraky, ale to, co v něm je, by bylo fajn probudit...

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      Morb     před 11 měsíci 06.12.2023 11:54 |  
      1 1

      Na hodně starém videu. Poslední zápas odehrál minulý rok v červenci za rezervu Ajaxu.

      • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

        obiwan     před 11 měsíci 06.12.2023 17:50 |  
        1 0

        Ano, určitě nemá fyzičku, ale ty technický dovednosti neztratil...i tak má technické dovednosti o parník lepší, než kdokoli z našeho kádru...dobrá, tak možná Zafi...

  50. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    Pedro50     před 11 měsíci 06.12.2023 15:57 |  
    2 0

    Houšťa si ho vezme do parády a za rok v LM!

  51. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    Qope     před 11 měsíci 07.12.2023 12:32 |  
    0 0

    Jestli se Mohamed opět "probudí" a naplni to, co v něm je, těžko se bude tady držet nejen on, ale i trenerský štáb, co to dokáže. Neb to před nimi nedokázali v Juventusu, Ajaxu ...

  52. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    brťas74     před 11 měsíci 07.12.2023 13:35 |  
    1 0

    No pokud vím Miňa taky nepředcházela kdovíjaká pověst.Tak bych byl v tomhle směru v klídku.

  53. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    amon     před 11 měsíci 07.12.2023 18:58 |  
    3 0

    když jsem viděl tu jeho manželku a že se ženil nedávno, tak mu nic jiného, než být úspěšný, nezbývá. On musí vydělávat spoustu peněz, ta princezna na něj vsadila a když to podělá ted, tak už asi nebude cesty zpět. Takže si myslím, že jsme blíž jeho úspěšného návratu než Juve, či Ajax. Má manželku (modelínu, která chce chodit na nehty a ne pracovat) a ona mu servis dá, když bude dostávat fufně a hodně si slibuju od atmosféry a kabiny našeho relativně malého, "rodinného" klubu. V neposlední řadě je tady burák, s kterým si může pokecat v mateřštině, který je věčně pozitivně naladěný..
    Já se vsadím, že v příští sezoně už bude stálý člen áčka, brzy přeroste ligu a půjde za ranec ven. Howgh!

    • Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

      kostelnivlajka     před 11 měsíci 08.12.2023 10:12 |  
      1 2

      Jak poznáš, že je to princezna? To by dávala peníze ona jemu a třeba to tak je?

  54. Re: Mohamed Ihattaren podepsal smlouvu ve Slavii

    Edak39     před 11 měsíci 12.12.2023 09:36 |  
    2 0

    https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2023/12/teamgenoot-heeft-hoge-verwachtingen-van-ihattaren-hier-schitteren-en-zijn-carriere-een-herstart-geven

    Ihattaren se setkává s novým holandským spoluhráčem: 'Jaký mám z něj dojem?'
    Frank Hoekman
    6. prosince 2023, 15:27 Aktualizováno: 6. prosince 2023, 15:58
    Foto: © ProShots

    Mohameda Ihattarena ve Slavii Praha vřele přivítal jeho nový spoluhráč Mick van Buren. Bývalý hráč Excelsioru hraje v České republice od roku 2016 - s výjimkou šesti měsíců v ADO - a uvědomuje si, že jeho zaměstnavatel má s padlým top talentem jedinečnou příležitost.

    Pravý křídelník Van Buren už čtyřikrát vyhrál se Slavií mistrovství republiky a aktuálně je druhý v české lize za městským rivalem Spartou Praha. Slavia navíc bude v Evropské lize hibernovat: zbývá jedno kolo do konce, Van Buren a jeho spoluhráči vedou ve skupině G i před AS Řím Josého Mourinha. Slavia minulé pondělí překvapila svého přítele a nepřítele, když oznámila, že nabízí Ihattarenovi (jeho již několikátou) druhou šanci s výkonnostní smlouvou do konce sezony s opcí na další tři sezony.
    Článek pokračuje pod videem

    Van Buren potkal svého nového spoluhráče ten samý den, řekl v rozhovoru pro Algemeen Dagblad. "Můj dojem? Je velmi motivovaný vrátit se a dosáhnout své staré úrovně," říká. "Potřebuje nějaký čas, aby se dostal do formy, ale všiml jsem si, že je ochoten pro to tvrdě pracovat," pokračuje Van Buren.

    Van Buren jako Nizozemec přirozeně dostává od svých spoluhráčů mnoho dotazů na postavení Ihattarena, který ve svých 21 letech hrál již za čtyři kluby: PSV, Juventus, Sampdoria a Ajax. V srpnu tohoto roku se zdálo, že k Samsunsporu přibyl pátý zaměstnavatel, ale klub se s útočníkem rozešel dříve, než padlý top talent odehrál minutu, protože se „pokoušel změnit dříve dohodnuté podmínky a vznesl nepřijatelné požadavky“, uvedlo. turecký klub ví.

    Na dotaz Van Buren svým spoluhráčům a dalším lidem ze Slavie řekl, co ví: "Řekl jsem jim, že v minulosti byl vnímán jako jeden z největších talentů v Nizozemsku, což samozřejmě o něčem vypovídá. Technický ředitel se mě také zeptal podle mého názoru ano. Mohu ho hodnotit pouze jako fotbalistu, v tomto ohledu je prostě top.“ Van Buren si myslí, že může svému nejnovějšímu spoluhráči pomoci se startem v jeho prvním období v české metropoli: "Doufám, že mu budu moci pomoci najít cestu sem v nadcházejících týdnech."

    Mimo záři reflektorů
    To, že Ihattaren skončil v Česku, byl podle Van Burena moudrý tah. "Bude pro něj příjemné, že je teď na chvíli mimo záři reflektorů, že může v klidu pracovat na své kondici." Pokud uspěje, sekne to na obě strany: "Je to skvělá příležitost pro něj, ale samozřejmě i pro klub. Pokud se dostane zpět do špičkové kondice a dokáže dosáhnout své staré úrovně, může zde zazářit a restartovat svou kariéru. "Dej," doufá Van Buren.