Trpišovský a reprezentace
Jindřich Trpišovský se podle informací Luďka Mádla hodlá nadále soustředit jen na Slavii a reprezentaci nepovede ani v případě nabídky "pouhého" dokončení kvalifikace.
Jindřich Trpišovský se podle informací Luďka Mádla hodlá nadále soustředit jen na Slavii a reprezentaci nepovede ani v případě nabídky "pouhého" dokončení kvalifikace.
Komentáře (37)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Trpišovský a reprezentace
Snivec před rokem 15.10.2023 19:11 |JiT a repre a to i pouhe provizorium je nesmysl od zacatku, ktere si vymysleli novinari
byl by to nesmysl z pohledu JiT, Slavie i samotne repre
urcite mohou najit vhodnou nahradu a nebude to zadne provizorium
Re: Trpišovský a reprezentace
Slávista 51 před rokem 15.10.2023 19:57 |Tak jest !
Re: Trpišovský a reprezentace
Slávista 51 před rokem 15.10.2023 19:58 |Zatím nemá dodělanou práci ve Slavii a navíc by musela nejdříve nastoupit výměna těch bafuňářů, co to nyní vedou !
Re: Trpišovský a reprezentace
dejvidovic před rokem 15.10.2023 20:47 |No ještě že tak. Tvrdík by měl radši příště mlčet.
Re: Trpišovský a reprezentace
Ivan před rokem 15.10.2023 21:11 |Tohle je samozřejmě blbost pro všechny. Franco už repre nemá co dát, ale odvolávat ho jen aby byl pryč je blbost. V tuhle chvíli by měl svaz vědět koho. Za dnešní situace by podle mě nejlepší průchozí volba byl Horejš nebo Dovalil, i když Horejš je samozřejmě nemyslitelný.
Re: Trpišovský a reprezentace
slavanda před rokem 16.10.2023 06:07 |Hoftych.
Jindra by to musel postavit jen na slávistech, současných i budoucích, které podrobně zná a kteří znají jeho hru. Fungovalo by to, ale "národ" by mu to dal sežrat. Otázka je, jestli by hrál slepičáka, fakt by mě to zajímalo ;)
Re: Trpišovský a reprezentace - slepičák
jenusp před rokem 16.10.2023 10:39 |To je přesně věc, kterou si vůbec neumím představit, když bylo po derby, tak mu prý Trpišovský ukázal, ať k němu vůbec nechodí, tak si neumím představit, že by toho člověka vůbec nominoval, Krejčí - něco podobného!
Koubek
pehacko před rokem 16.10.2023 07:13 |Do repre jako vedlejsak na dohrání kvalifikace. Ma za sebou ted dve uspesne angazma. Ma autoritu a charisma a s tymem vzdy hraje to, na co ma.
Re: Koubek
Alanor (admin) před rokem 16.10.2023 09:57 |Koubek je alespoň trenérsky relevantní jméno na rozdíl od Hoftycha, Dovalila nebo Jarošíka (fakt se nestačím divit, to už zlatý Šilhavý oproti nim). Ale v jeho věku je myslím nesmysl, že by dal dvě extrémně náročná angažmá najednou. Vždyť i o generaci mladší Trpiš to podle všeho zavrhl jako nereálné.
Re: Koubek
lantsmit před rokem 16.10.2023 10:03 |U repre už byl, Jarolímovi dělal asistenta. Víme, jak to vypadalo. Za mě špatná volba. Do repre musí zavanout svěží vítr, a to nejen směrem k áčku, ale i k U21 (Párek šílenej). Musíme vědět, jakej chceme hrát fotbal, v podstatě ve všech kategoriích a do tý koncepce dosazovat trenéry. Nesouhlasím s tezí, že repre trenér musí být v první řadě kámoš hráčů a že je nemá šanci žádný herní systémy naučit.
EDIT: vidím kolegu níže reagovat na jméno Hoftych. Ten zrovna by mi přišel jako dost zajímavá volba. Kombinace super komunikace s hráči, dostatečný náročnosti a snahy hrát moderní fotbal. Roky říkám, že by to byl super sportovní ředitel ve Slavii. Na "manažera" v repre by mi pasoval, Zvlášť kdyby měl k ruce asistenta typu třeba Hyskýho.
Komentář byl uživatelem upraven (16.10.2023 10:06) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
U repre už byl, Jarolímovi dělal asistenta. Víme, jak to vypadalo. Za mě špatná volba. Do repre musí zavanou svěží vítr, a to nejen směrem k áčku, ale i k U21 (Párek šílenej). Musíme vědět, jakej chceme hrát fotbal, v podstatě ve všech kategoriích a do tý koncepce dosazovat trenéry. Nesouhlasím s tezí, že repre trenér musí být v první řadě kámoš hráčů a že je nemá šanci žádný herní systémy naučit. .
Skrýt původní komentář
Re: Koubek
Alanor (admin) před rokem 16.10.2023 10:35 |Kde hrál Hoftych moderní fotbal, proboha? To je typický český trenér typu srdíčko a štěstíčko (samozřejmě s trochou nadsázky). Ze všech rozhovorů s ním a Medynským, kterého měl jako asistenta, tahle filosofie jen čiší.
Relativně uspěl v Liberci, kde ještě pozvolna dojížděla éra Trpišovského a kde měl kvalitní hostovačky ze Slavie, ale postupem času to pod ním šlo od 10 k 5, v čemž Liberec zdárně pokračuje dodnes. V Trnavě se šťastně podepsal pod příchod El Maestra, což byl tehdy náhodně trefený jackpot. V Bohemce, Budějovicích, Zlíně i Boleslavi to od něj byla obyčejná selanka - jednoduchý důrazný nakopávaný fotbal.
Srovnávat v taktice jeho a Koubka je jako srovnávat dělníka s profesorem.
Re: Koubek
lantsmit před rokem 16.10.2023 10:52 |Přesně tenhe jednoduchý, důrazný, nakopávaný ale TÝMOVÝ fotbal musí naše repre hrát. K tý TÝMOVOSTI musí navíc přidat SEBEVĚDOMÍ A VÍRU, ŽE TÍMHLE POJETÍM MOHOU PORAZIT KOHOKOLI. Přesně tohle by z trenérů / manažerů v ČR dokázal mimo JiT a snad ještě Svědíka ordinovat právě Hoftych.
Samozřejmě se tady bavíme primárně o hře proti soupeřům, kteří jsou kvalitativně / fotbalově lepší než my. Což je dneska bohužel minimálně polovina Evropy. Ovšem ani na horší soupeře to na žádnou tiki-taku nebude, i kdyby to trénoval JiT.
I když Hoftych nedosahuje odborných kvalit JiT, kterých ale nedosahuje široko daleko nikdo, včetně Priskeho, tak v porovnání se Šilhavým je to doslova Johan Cruijff.
Re: Koubek
Alanor (admin) před rokem 16.10.2023 11:02 |Šilhavý je teď v repre totálně ve slepé uličce a souhlasím, že jeho odvolání je nejlepší řešení. Ale jeho dehonestace je mnohdy přehnaná a v tomto případě až úsměvná.
Oproti Hoftychovi je to PAN TRENÉR. Má tituly s Libercem i Slavií, přičemž v obou případech šlo o velké překvapení a ani náhodou nešlo o nějakou formalitu s nejsilnějším mužstvem široko daleko. Kdo tohle v lize dokázal? Plus čtvrtfinále Eura, což je stejně jako u Bílka velký úspěch sám o sobě.
Takže Šilhavému sice ujel vlak a možná měl v kariéře i porci štěstí, nicméně za uplynulou dekádu je to po Vrbovi a Trpišovském zdaleka nejúspěšnější český trenér (resp. se můžeme bavit, že podobných úspěchů dosáhl ještě Bílek).
Komentář byl uživatelem upraven (16.10.2023 11:03) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Šilhavý je teď v repre totálně ve slepé uličce a souhlasím, že jeho odvolání je nejlepší řešení. Ale jeho dehonestace je mnohdy přehnaná a v tomto případě až úsměvná.
Oproti Hoftychovi je to PAN TRENÉR. Má tituly s Libercem i Slavií, přičemž v obou případech šlo o velké překvapení a ani náhodou nešlo o nějakou formalitu s nejsilnějším mužstvem široko daleko. Kdo tohle v lize dokázal? Plus čtvrtfinále Eura, což je stejně jako u Bílka velký úspěch sám o sobě.
Takže Šilhavému sice ujel vlak a možná měl v kariéře i porci štěstí, nicméně za uplynulou dekádu je to po Vrbovi a Trpišovském zdaleka nejúspěšnější český trenér..
Skrýt původní komentář
Re: Koubek
lantsmit před rokem 16.10.2023 11:26 |Jako vždy platí, čas ukáže...
Jinak je dost zarážející, jak je nakládáno s podobnými fakty, aby to zapadalo do použité argumentace. Zatímco v Trnavě se Hoftych ŠŤASTNĚ podepsal pod titul, u Šilhavýho jsou to s Libercem a Slavií jeho nepopiratelný úspěchy a zásluhy. Stejně tak ten argument s fotbalovostí projevu týmů pod Hoftychem (OBYČEJNÁ SELANKA), oproti Šilhavého úspěchům, kdy ten nekoukatelný herní projev, zdá se, vůbec na škodu nebyl.
Re: Koubek
Alanor (admin) před rokem 16.10.2023 11:33 |Jenže tobě asi uniklo, že Hoftych nebyl trenérem Trnavy, když udělala titul. Kdyby byl, tak mu patří všechna čest. Ale tam to šlo čistě za trenérem El Maestrem. A takovou trefu u angažování zahraničního trenéra beru na úrovni Trnavy opravdu jako šťastnou, když ji očividně nebyli schopni Hoftych ani Trnava zopakovat.
Co se týče kvality hry, tak není pravda, že by jeho hra byla celkově nekoukatelná. Slavia pod ním hrála ofenzivně a pohledně, v repre to také nebylo špatné, dokud měl Schicka. Spíš je u Šilhavého problém, že to funguje jen úvodní rok a není to schopen takticky posunout, když už mají jeho tým ostatní načtený. Ale rozhodně si stojím za tím, že Šilhavého týmy hrály koukatelný fotbal mnohem častěji než Hoftychovy.
Komentář byl uživatelem upraven (16.10.2023 11:37) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jenže tobě asi uniklo, že Hoftych nebyl trenérem Trnavy, když udělala titul. Kdyby byl, tak mu patří všechna čest. Ale tam to šlo čistě za trenérem El Maestrem. A takovou trefu u angažování zahraničního trenéra beru na úrovni Trnavy opravdu jako šťastné. Ostatně kdyby to nebyla náhoda a Hoftych byl opakovaně schopen najít takovou trenérskou perlu, tak tam jako sportovní ředitel neskončil a Trnava neklesla z vrcholu zpět na své místo..
Skrýt původní komentář
Re: Koubek
lantsmit před rokem 16.10.2023 11:41 |To samozřejmě vím, mj. jsi to psal hned v prvním příspěvku. A proto taky používám termín repre trenér / manažer. Zajímavý je, podívat se na další štace toho trenéra. Je to velký špatný. Takže se tady můžeme bavit o míře zásluh Hoftycha v rozmezí Tebou prezentovaného štěstí, že šel zrovna kolem, a mnou obhajovaného, že na tom měl zásluhu velikou. Podobně, jakou měl třeba Nezmar na trenérských úspěších JiT u nás i v Liberci. Což už asi dneska zpochybní málokdo.
Komentář byl uživatelem upraven (16.10.2023 11:42) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
To samozřejmě vím, mj. jsi to psal hned v prvním příspěvku. A proto taky používám termín repre trenér / manažer. Zajímavý je, podívat se na další štace toho trenéra. Je to velký špatný. Takže se tady můžeme bavit o míře zásluh Hoftycha v rozmezí Tebou prezentovaného štěstí, že šel zrovna kolem, a mnou obhajovaného, že na tom měl zásluhu velikou. Podobně, jakou měl u nás třeba Nezmar na trenérských úspěších JiT u nás i v Liberci. Což už asi dneska zpochybní málokdo. .
Skrýt původní komentář
Re: Koubek
lantsmit před rokem 16.10.2023 11:34 |Jinak k tomu výčtu úspěchů Hoftycha je třeba připočíst Evropu. Můžeš klidně doplnit pohárové úspěchy Šilhavýho.
Hoftych dostal Trnavu do skupiny Evropský ligy a s Libercem je ten úspěch dobře popsán třeba tady:
https://www.idnes.cz/fotbal/pohary/evropska-liga-slovan-liberec-pavel-hoftych-hodnoceni-reakce-rozhovor.A201211_091502_fot_pohary_vp2
Re: Koubek
Alanor (admin) před rokem 16.10.2023 11:42 |Ano, to jsou Hoftychovy relevantní úspěchy. Já neříkám, že je to trenérská nula, naopak je to v podstatě stabilní ligový trenér, což nedokáže zdaleka každý. Ale trenér repre by měl být naprostá špička. To nemůže být Hoftych nebo Páník, kterému se jednou taky podařilo Zlín dostat do Evropy.
Jinak Šilhavý udělal skupinu Evropy s Libercem i Slavií, v tom si jsou s Hoftychem kvit. Jenže Šilhavý má ještě ty 2 tituly + čtvrtfinále Eura.
Re: Koubek
lantsmit před rokem 16.10.2023 11:50 |Hoftych mít čtvrtfinále Eura nemůže, protože repre netrénoval. Bavíme se o tom, jaké měl kdo z těch dvou předpoklady být úspěšný trenér / manažer repre v době, kdy se o obsažení toho postu rozhodovalo. Šilhavý na to měl, pravda, od Berbra těch legendárních 60 vteřin, takže se ty předpoklady vlastně ani neřešily. Ale za mě byli oba, co se týká dosažených úspěchů, na poměry toho, jaké možnosti ty jimi vedené kluby v danou chvíli měly, srovnatelní. Plus, jak píšu v prvním příspěvku, u Hoftycha vidím velké plus ve schopnosti komunikace, jak směrem k hráčům, tak hlavně navenek, kdy je třeba před veřejností svá rozhodnutí přesvědčivě a sebevědomě hájit.
Co se týká komunikace směrem k hráčům, nemám na mysli tu kamarádskou, kdy si se Sukem Šilhavý povídá o tom, co děti v Anglii a jak to zejtra postavíme, ale tu vyloženě sportovní / psychologickou / motivační / předzápasovou / odbornou. Představuju si Hoftycha daleko blíž k JiT v tomto, na škále, na který je na opačným konci projev právě Šilhavýho. Jak jsme ho měli možnost vidět poměrně nedávno na kanálu české repre. Evidentně jako výběr toho nejlepšího, co se asi Šilhavýmu v tomhle směru povedlo.
Komentář byl uživatelem upraven (16.10.2023 11:51) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Hoftych mít čtvrtfinále Eura mít nemůže, protože repre netrénoval. Bavíme se o tom, jaké měl kdo z těch dvou předpoklady být úspěšný trenér / manažer repre v době, kdy se o obsažení toho postu rozhodovalo. Šilhavý na to měl, pravda, od Berbra těch legendárních 60 vteřin, takže se ty předpoklady vlastně ani neřešily. Ale za mě byly oba, co se týká dosažených úspěchů, na poměry toho, jaké možnosti ty jimi vedené kluby v danou chvíli měly, srovnatelní. Plus, jak píšu v prvním příspěvku, u Hoftycha vidím velké plus ve schopnosti komunikace, jak směrem k hráčům, tak hlavně navenek, kdy je třeba před veřejností svá rozhodnutí přesvědčivě a sebevědomě hájit.
Co se týká komuikace směrem k hráčům, nemám na mysli tu kamarádskou, kdy si se Sukem Šilhavý povídá o tom, co děti v Anglii a jak to zejtra postavíme, ale tu vyloženě sportovní / psychologickou / motivační / předzápasovou / odbornou. Představuju si Hoftycha daleko blíž JiT v tomto, na škále, na který je na opačným konci projev právě Šilhavýho, jak jsme ho měli možnost nedávno vidět na kanálu české repre, jako promo toho nejlepšího, co se asi Šilhavými v tomhle směru povedlo. .
Skrýt původní komentář
Re: Koubek
lantsmit před rokem 16.10.2023 11:58 |A trenérskou nulu nedělám ze Šilhavýho ani já. Jen jsem dával do srovnání jeho odbornost oproti Hoftychovi.
I když si myslím, že tu nulu ze sebe teď dělá především Šilhavý sám, když kvůli té jedničce či dvěma milionům na odstupném ztrácí před očima fotbalový veřejnosti zbytky své osobní a profesní cti.
Re: Trpišovský a reprezentace
witty13 před rokem 16.10.2023 07:33 |Za me je jedine reseni zahranicni trener. V soucasne situaci, i pres zavahani polakh, porad neni jasne, zda postoupime. Realne davam sance i moldavcum. Proto bych zkusil ziskat na posledni dva zapasy nekoho, komu bych automaticky prodlouzil smlouvu do eura, kdyz se tam dostane. Na nejakou neznalost bych nezehral. Bude to cisty stul pro vsechny a nova sance, a samozrejme podminka by byla cast realizacniho tymu z CR - treba asistent, nekdo z jmen ktera padaji - Horejs, Holoubek, mozna ze Suchoparek by asistenta vzal, rukama mu prosli snad vsichni aktualni reprezentanti. Musim bohuzel uznat, ze Sparte to naprostuhe vyslo a v CR nevidim jmeno, ktere by na to melo. Jedine snad Svedik. Kazdopadne, jedna kacirska myslenka proti proudu - ono to ze se trapi i polaci je ukazka take toho, ze opravdu se to neuveritelne zkvalitnuje, a myslim ze ani top zeme by albanii neprejeli dvakrat 5:0. Ano, ale asi by uhrali vic nez bod.
Re: Trpišovský a reprezentace
Steve2924 (přítel SN) před rokem 16.10.2023 14:23 |Jasný, už vidím nějakého opravdu kvalitního zahraničního trenéra jak dostane tvojí nabídku
tady máte pane smlouvy na 2 zápasy, příprava na ty dva zápasy je měsíc. Za ten měsíc si pane musíte pořádně nakoukat asi 70 hráčů, kteří mají teoreticky kvalitu reprezentovat, z nich si podle videí vybrat 25, kteří splňují vaše požadavky na váš herní systém.
Pak se vám ti hráči sejdou 2 dny před prvním zápasem, a vy je za ty dva dny naučíte váš nový herní systém a musíte oba zápasy zvládnout.
Když ty 2 zápasy zvládnete tak, že postoupíme na EURO tak vám laskavě prodloužíme smlouvu do konce turnaje. Tam uvidíme co s tou partou vesměs poprůměrných evropských hráčů dokážete. Ale jestli to nebude alespoň 1/4 finále tak stejně končíte.
A teď podmínky. Základní plat moc velký nečekejte. Za ten první cca měsíc si odnesete 20 tisíc EUR a když teda postoupíte, tak tak vám dáme 50 tisíc odměnu a prodloužíme vám kontrakt o 8 měsíců.
No to uplně vidím ty zástupy kvalitních trenérů jak zahazují svoje aktuální angažmá v klubech, kde mají dlouhodobé smlouvy a násobně vyšší platy. :D
Svaz nemá ani na to aby zaplatil Trpišovského tvl a tady někdo hledá spasitele v zahraníčí.... No tak třeba nějakej portugalec co nedávno trénoval na sever od nás je volný a asi by to vzal, když ho hodně přemluvíme. Jen teda nevim jak to dopadne podle toho posledního angažmá.
Re: Trpišovský a reprezentace
lantsmit před rokem 16.10.2023 15:44 |Přesně tak a doplním, že je na tom ta naše slavná FAČR tak "skvěle", že jednou z největších překážek k okamžitému vyhazovu Šilhavého je vyplacení ve fotbale směšného odstupného pro celý realizák ve výši cca 6 milionů korun.
Re: Trpišovský a reprezentace
witty13 před rokem 17.10.2023 09:07 |Tohle je strasne jednoduchy, shodit napad ze stolu.
Pouzivas argumentaci, ktera se hodi tobe, ale porad zapominas na nektere veci, ktere se ti nemusi libit, ale jsou pravda.
1) je to reprezentace, ktera nikdy nechybela na EURU. A naposledy hrala ctvrtfinale.
2) ne vsichni dobri treneri, s potencialem, maji v soucasne dobe angazma. Teoreticky to ani neni mozne. Existuje urcity trh prace, a ty muzes vybirat i z volnych treneru.
3) ta situace neni tak slozita jak popisujes. At prijde kdokoli, staci mu vyhrat jeden zapas aby se dostal na euro, a souperem mu bude Moldavsko a Polsko bez formy.
4) mozna se budes divit, ale hraci co reprezentuji nehraji vsichni ve svych klubech stejnym systemem, a i v tech klubech se jim ty systemy meni, viz Slavia, ktera letos presla na jiny system. Vetsina tech kluku je zvykla na zmeny rozestaveni.
5) sice bude potreba videt velke mnozstvi hracu, ale nebude jich 70. Zase plati, ze at tam bude kdokoli, cca 12-15 hracu bude 100% stejnych, takze ti zbyva max 10 hracu - vzhledem k rozdeleni podle postu, se ten dotycny bude rozhodovat mezi 2-4 variantami, z hracu kteri maji vykonost a formu na repre. Tedy realne 20-40 hracu, ale spise mene.
Tedy to co pises sice dava castecne smysl, ale zbyecne zvelicujes, v ramci hesla, kdo nechce hleda duvody.
Nebo mas snad pocit, ze v tom ceskem rybnicku trenerskem je nekdo, kdo je v tuto chvili pro repre vhodny? Nebo si myslis ze varianta se zaskokem na dva zapasy je OK?
Prosim, kdyz uz tak hezky umis “rozcupovat” navrh, co bys navrhoval ty?
Komentář byl uživatelem upraven (17.10.2023 10:15) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tohle je strasne jednoduchy, shodit napad ze stolu.
Pouzivas argumentaci, ktera se hodi tobe, ale porad zapominas na nektere veci, ktere se ti nemusi libit, ale jsou pravda.
1) je to reprezentace, ktera nikdy nechybela na EURU. A naposledy hrala ctvrtfinale.
2) ne vsichni dobri treneri, s potencialem, maji v soucasne dobe angazma. Teoreticky to ani neni mozne. Existuje urcity trh prace, a ty muzes vybirat i z volnych treneru.
3) ta situace neni tak slozita jak popisujes. At prijde kdokoli, staci mu vyhrat jeden zapas aby se dostal na euro, a souperem mu bude Moldavsko a Polsko bez smlouvy.
4) mozna se budes divit, ale hraci co reprezentuji nehraji vsichni ve svych klubech stejnym systemem, a i v tech klubech se jim ty systemy meni, viz Slavia, ktera letos presla na jiny system. Vetsina tech kluku je zvykla na zmeny rozestaveni.
5) sice bude potreba videt velke mnozstvi hracu, ale nebude jich 70. Zase plati, ze at tam bude kdokoli, cca 12-15 hracu bude 100% stejnych, takze ti zbyva max 10 hracu - vzhledem k rozdeleni podle postu, se ten dotycny bude rozhodovat mezi 2-4 variantami, z hracu kteri maji vykonost a formu na repre. Tedy realne 20-40 hracu, ale spise mene.
Tedy to co pises sice dava castecne smysl, ale zbyecne zvelicujes, v ramci hesla, kdo nechce hleda duvody.
Nebo mas snad pocit, ze v tom ceskem rybnicku trenerskem je nekdo, kdo je v tuto chvili pro repre vhodny? Nebo si myslis ze varianta se zaskokem na dva zapasy je OK?
Prosim, kdyz uz tak hezky umis “rozcupovat” navrh, co bys navrhoval ty? .
Skrýt původní komentář
Re: Trpišovský a reprezentace
Steve2924 (přítel SN) před rokem 18.10.2023 13:34 |Reagoval jsem hlavně na tvůj nápad, dát mu nejdřív smlouvu na 2 zápasy s prodloužením v případě postupu o 6 měsíců a pak se uvidí. Do toho ti žádný dobrý příčetný trenér nejspíš nepůjde. Ještě za finančních podmínek, které dokáže nabídnout náš svaz.
Ohledně Marek Papszun. To je rozhodně kvalitní trenér a u repre bych si ho dovedl představit.
Ale taky už v Rakow bral kolem 15 mega ročně a odmítl nabídku z PL takže pochybuju, že by ho svaz dokázal zaplatit. Ale bylo by to fajn.
Ale ani on by ti nekývnul na nabídku. Hele tady to máš na 2 zápasy a když jeden vyhraješ tak máš smlouvu do konce EURA... na to by kývnul jedině v případě, že by neměl zájem vést repre dlouhodobě. A to zase nepotřebujeme my.
A teda určitě si bude chtít vybrat svůj realizační tým.
Já bych si představoval. Že svaz nechá (to udělal) ty dva zápasy na stávajícím realizačním týmu. A intenzivně začnou řešit
- dlouhodobou koncepci repre, od výchovy mládeže po jednotný styl min od U16 výš.
- A následně začne intenzivně jednat s vhodnými trenéry pro tyto reprezentační výběry. S tím, že Ačko bude mít vybraného trenéra na následující kvalifikační cyklus (po EURU) nejpozději do konce listopadu. S tím, že ideálně může nastoupit v prosinci a nebo hned po EURO pokud by byl momentálně smluvně vázaný někde jinde.
cíl by měl být aby během následujících 6 měsíců došlo k případné výměně trenérů u všech reprezentací aby měli jednotnou koncepci
To následně usnadní i přechody mezi U21 a A kdy hráči budou podobně trénovat a budou vědět co v reprezentaci mají hrát.
A toto by měl pak management reprezentace umět vysvětlit i hráčům a veřejnosti ohledně nominací.
Re: Trpišovský a reprezentace
witty13 před rokem 17.10.2023 10:38 |A abych jen nekecal - tak mam i jmeno, volneho trenera, Marek Papszun. Zahranicni trener, pritom realne mentalne blizky, s osvedcenym rukopisem, ktery by aktualne mohl narodaku sedet. Plus jako bonus ma velmi dobry prehled o nasem protivnikovi. Kdyz mu das k ruce nekoho se znalosti ceskeho fotbalu (za me idealne treba Holoubek, nebo Latal/ Lavicka, kteri zvladaji polstinu) tak mas variantu, ktera nebude nedostupna, nebude zasadni problem s jazykovou barierou…
Re: Trpišovský a reprezentace
lemonade před rokem 16.10.2023 07:35 |Ano byl to totální nesmysl a vůbec, proč si nespekulují třeba o Priskem, když podává samé supervýkony? Nechte nás v klidu a netlačte na nás, vždyť bylo jasně řečeno stanovisko a Jindra nejedná v emocí, aby ho měnil.
Re: Trpišovský a reprezentace
Alanor (admin) před rokem 16.10.2023 09:58 |Tak ty spekulace rozjel a přiživoval Tvrdík, že jo. To se pak dá novinářům těžko vyčítat, že se toho chytí.
Re: Trpišovský a reprezentace
bongor před rokem 17.10.2023 21:42 |No my jsme pro ně ti praví mouřeníni.hodíme se že jo čmáralové?
Re: Trpišovský a reprezentace
Ados před rokem 17.10.2023 07:58 |Tak pisálkové z deníku sport už zase nevylučují variantu JT. Ať už někoho vyberou a nám daj klid
Re: Trpišovský a reprezentace
bongor před rokem 17.10.2023 21:40 |To by se jim hodilo sráčům.Daník by nemusel navštěvovat sudí a měl by to na pár let jistý.To by bylo slávy!
Re: Trpišovský a reprezentace
George (přítel SN) před rokem 17.10.2023 08:33 |Nejlepší volba asi Svědík - v kombinaci např. s Jílkem, Hyským..."mladí" progresivní trenéři, kteří mají budoucnost....
Ale Poláci nám nahráli, takže nevěřím, že Jardu odvolají....
Re: Trpišovský a reprezentace
MarekB98 před rokem 17.10.2023 15:56 |Šilhavý prozatím zůstává, to se asi dalo čekat. Jen bylo zrušeno to automatické prodloužení smlouvy po kvalifikaci v případě postupu na EURO, nyní je tam místo toho oboustranná opce. Varianta Trpišovský byl samozřejmě od začátku nesmysl a je dobře, že to výkonný výbor vidí podobně.
Co zmůže trenér?
Tacit před rokem 18.10.2023 12:31 |Když jsme na začátku kvalifikace jednoznačně porazili Polsko, tak hráli plus mínus ti samí hráči.
Jaký tedy má trenér podíl na tom, že ti samí hráči v neděli "převálcovali" Faeřany gólem z penalty a minulý týden prohráli v Albánii rozdílem třídy?
Podstatný, myslím!
JiT má teď dost práce vrátit Slávii do fotbalové pohody, co měla na jaře. To může ještě nějakou chvíli trvat.
A tak je nějaké jeho vypomáhání v nároďáku naprostá a kontraproduktivní pitomost.
Re: Trpišovský a reprezentace
vršek před rokem 18.10.2023 16:15 |Úspěšný trenér není jen ten, který dokáže vítězit s výbornými hráči, ale i ten, který je schopen docílit dobrých či výborných výsledků s hráči, kteří ve většině jsou v dané soutěži hráči pouze dobrými. Trenér, který upraví sestavu a taktiku právě s ohledem na stávající fotbalovou kvalitu použitelných hráčů.
Podstata problému není jen a pouze v osobě Šilhavého či jeho trenérském týmu, ať už na něj máme názor jakýkoli....
Podstatu problému přesně a jako jediný definoval myslím po zápase s Albánií zde tak nenáviděný Poborský.
On jediný je ochoten otevřeně popsat stav současného reprezentačního fotbalu či českého fotbalu vůbec.
On jediný byl ochoten popsat současnou hráčskou kvalitu z pohledu kvality evropské - když řekl, že v současné chvíli byli k dispozici jen dva skutečně kvalitní hráči - Souček a Holeš - zde má být uvedeno Coufal ne Holeš. Když k nim přiřadíme bohužel zraněného Patrika Schicka jsme na čísle 3. Všichni ostatní použitelní hráči, byť z různých důvodů, potřebnou evropskou kvalitu nemají....
Docela by mne zajímal názor bývalého výborného útočníka Luhového.... no, tohohle pána však v televizích už zřejmě neuvidíme a ve sportovních článcích v tisku i na internetu také ne. My přece nemůžeme připustit aby nám do "našeho" fotbalu kdokoli vnášel rozkol - no, dle mého spíš nikdo ze zainteresovaných nepotřebuje aby kdokoli nazýval věci pravými jmény. Ony se ty jeho názory velmi často hodně lidem nelíbily a někdy možná i po právu, ale byl to jeden z mála bývalých hráčů, který se nebál mluvit otevřeně a své názory fundovaně podat i zdůvodnit....
To jak funguje, a jaká je kvalita našeho fotbalu jsme se mohli všichni přesvědčit i v zápasech naší 21. Tohle mají být Ti, kteří budou schopni nastupovat a konkurovat v evropských soutěžích a hlavně v opravdu kvalitních evropských týmech?
Stejně jako naší reprezentaci chybí kvalitní útočník evropské úrovně Schick, opravdu kvalitní stoper a alespoň jeden tvořivý hráč středu pole se stejně ukazuje i v případě 21 kde stačí aby chyběli Karabec s Filou a Jurásek předvedl bídný výkon - a tím nemyslím jeho přidržení za rukáv a vyloučení - a na ten fotbal a individuální kvality hráčů se snad vyjma onoho "černého" útočníka a snad gólmana nedalo dívat....
Tohle je skutečná úroveň současného českého fotbalu! Tohle je ukazatel úrovně a kvality výchovy našich malých a mladých fotbalistů....
A k tomu trenérovi reprezentace - myslím, že v současné situaci je třeba, aby trenérem se stal zkušený "trenér-praktik", který bez ohledu na jakékoli "tlaky" sestaví tým, který plně využije hlavní přednosti hráčů, stanoví taktiku a posty tak, aby to nominovaným vyhovovalo a aby byli schopni si na hřišti porozumět, a aby tuto taktiku byli hráči bez ohledu na jména na hřišti schopni úspěšně plnit. Jedno jméno mne napadá - myslím, že takovým trenérem by mohl být trenér Rada - není to žádný trenérský genius, ale myslím, že tím praktikem, který je schopen vycházet z toho, co je k dispozici by být mohl.
Komentář byl uživatelem upraven (19.10.2023 16:02) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Úspěšný trenér není jen ten, který dokáže vítězit s výbornými hráči, ale i ten, který je schopen docílit dobrých či výborných výsledků s hráči, kteří ve většině jsou v dané soutěži hráči pouze dobrými. Trenér, který upraví sestavu a taktiku právě s ohledem na stávající fotbalovou kvalitu použitelných hráčů.
Podstata problému není jen a pouze v osobě Šilhavého či jeho trenérském týmu, ať už na něj máme názor jakýkoli....
Podstatu problému přesně a jako jediný definoval myslím po zápase s Albánií zde tak nenáviděný Poborský.
On jediný je ochoten otevřeně popsat stav současného reprezentačního fotbalu či českého fotbalu vůbec.
On jediný byl ochoten popsat současnou hráčskou kvalitu z pohledu kvality evropské - když řekl, že v současné chvíli byli k dispozici jen dva skutečně kvalitní hráči - Souček a Holeš.... Když k nim přiřadíme bohužel zraněného Patrika Schicka jsme na čísle 3. Všichni ostatní použitelní hráči, byť z různých důvodů, potřebnou evropskou kvalitu nemají....
Docela by mne zajímal názor bývalého výborného útočníka Luhového.... no, tohohle pána však v televizích už zřejmě neuvidíme a ve sportovních článcích v tisku i na internetu také ne. My přece nemůžeme připustit aby nám do "našeho" fotbalu kdokoli vnášel rozkol - no, dle mého spíš nikdo ze zainteresovaných nepotřebuje aby kdokoli nazýval věci pravými jmény. Ony se ty jeho názory velmi často hodně lidem nelíbily a někdy možná i po právu, ale byl to jeden z mála bývalých hráčů, který se nebál mluvit otevřeně a své názory fundovaně podat i zdůvodnit....
To jak funguje, a jaká je kvalita našeho fotbalu jsme se mohli všichni přesvědčit i v zápasech naší 21. Tohle mají být Ti, kteří budou schopni nastupovat a konkurovat v evropských soutěžích a hlavně v opravdu kvalitních evropských týmech?
Stejně jako naší reprezentaci chybí kvalitní útočník evropské úrovně Schick, opravdu kvalitní stoper a alespoň jeden tvořivý hráč středu pole se stejně ukazuje i v případě 21 kde stačí aby chyběli Karabec s Filou a Jurásek předvedl bídný výkon - a tím nemyslím jeho přidržení za rukáv a vyloučení - a na ten fotbal a individuální kvality hráčů se snad vyjma onoho "černého" útočníka a snad gólmana nedalo dívat....
Tohle je skutečná úroveň současného českého fotbalu! Tohle je ukazatel úrovně a kvality výchovy našich malých a mladých fotbalistů....
A k tomu trenérovi reprezentace - myslím, že v současné situaci je třeba, aby trenérem se stal zkušený "trenér-praktik", který bez ohledu na jakékoli "tlaky" sestaví tým, který plně využije hlavní přednosti hráčů, stanoví taktiku a posty tak, aby to nominovaným vyhovovalo a aby byli schopni si na hřišti porozumět, a aby tuto taktiku byli hráči bez ohledu na jména na hřišti schopni úspěšně plnit. Jedno jméno mne napadá - myslím, že takovým trenérem by mohl být trenér Rada - není to žádný trenérský genius, ale myslím, že tím praktikem, který je schopen vycházet z toho, co je k dispozici by být mohl. .
Skrýt původní komentář
Re: Trpišovský a reprezentace
wimpy před rokem 18.10.2023 16:23 |Minimálně v Albánii Holeš pověst kvalitního hráče nenaplnil.
Re: Trpišovský a reprezentace
vršek před rokem 19.10.2023 16:00 |Moje velká chyba a omluva!
Jednalo se o Součka a Coufala - to řekl Poborský - a já jsem truhlík a přání otcem myšlenky, asi, a Holeš skutečně hráčem na úrovni Schicka, Součka a Coufala bohužel v současnosti není a už asi nebude...