Aktuality z médií

Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

Komentáře (48)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

    Slávista 51     před rokem 10.08.2023 18:52 |  
    5 2

    SLAVIA bude ještě dlouho " přestupní stanice " pro dobré hráče do TOP lig. To jenom zvýší její prestiž, kterou však musí potvrzovat umístěním doma, tak i v EP.
    Odchovanci by mohli/měli v klubu vydržet vždy pár let.

    • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

      Radek097 (přítel SN)     před rokem 11.08.2023 07:59 |  
      13 2

      Slavia bude VŽDY přestupní stanicí.

      • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

        spravnej_jezedak     před rokem 11.08.2023 10:20 |  
        17 0

        Já s tím vůbec nemám problém.. Když budeme přestupní stanice pro přední kluby z TOP5 + Portugalska, tak proč ne.. Ale do Genku, Gentu a podobných týmů vidím odcházet naše kluky nerad..

        • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

          Radek097 (přítel SN)     před rokem 11.08.2023 13:35 |  
          9 0

          Tak on je problém v tom, že ty kluby jsou ekonomicky silnější… i když třeba máme lepší výsledky v Evropě.
          My nedáme za hráče 3, 4M €. Oni toho schopní jsou a my i na nabídku za 3, 4M € jsme schopni naslouchat. I pro hráče jsou takové kluby atraktivní po všech směrech a nedivím se jim, že se tam rozhodnou jít. Ale vlastně ani nám, že na to kývneme.
          Teď tu máme konečně dobu, kdy jsme schopni do TOP lig prodat hráče, ale i ti hráči se v nich prosazují, což je klíčové směrem do budoucna a do dalších prodejů.
          Jinak ono je taky rozdíl prodat hráče do TOP5 anebo do TOP5. Určitě je zvučnější prodat hráče do Série A a ne do Jupiler Pro League, jenže mezi prodejem do Lecce a Genku nemusí být přece až tak velký rozdíl. Tak proč belgickým celkem opovrhovat? Do toho Genk je stejně exportní klub jako my, takže ty % z dalšího prodeje může klub inkasovat poměrně brzy.
          Oproti tomu do TOP5 lig - jsme prodali od sezóny 2017/18 9 hráčů, sedm působí stále ve stejných týmech(!), Zmrhal se s nepořízenou vrátil “domů” a pak tam je Barák, který zvládl 2 přestupy. Takže když do TOP5 lig někoho prodáme, nemůžeme se moc spoléhat na to, že se prodá dál a nám přijdou ještě další €. I když jde do týmu, který patří mezi ty slabší týmy ligy a doufá se v to, že by šel časem do kvalitnějšího týmu, ať už v rámci ligy anebo do jiné z TOP5 lig.

      • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

        Juventus turin     před rokem 12.08.2023 00:17 |  
        10 9

        Jsme ekonomicky slabý stát, což nám tvrdě vybojovali komunisti

        • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

          wimpy     před rokem 12.08.2023 00:29 |  
          11 2

          To máš sice pravdu, ale kupříkladu prestiž portugalské ligy vůči naší lze těžko srovnávat s prestižemi ekonomik. Jen o tom to není...

          • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

            nobiczek (přítel SN)     před rokem 15.08.2023 09:20 |  
            1 0

            Portugalská liga má ovšem tu výhodu, že byla a je, i když už možná ne v takové míře, díky jazyku přestupní stanicí do Evropy pro brazilské fotbalisty.

            • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

              wimpy     před rokem 15.08.2023 10:29 |  
              2 0

              Ano, to je pravda. Ale je to i o tom, že Portugalci fotbalem žijí mnohem více, než Češi, a reklama tam má širší záběr.

        • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

          Slávista 51     před rokem 12.08.2023 07:31 |  
          15 16

          A " demokrati " v tom pokračují - vesele !

        • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

          bongor     před rokem 17.08.2023 16:35 |  
          1 0

          Jak to říkají Chorvati: Komunista?Komu sve i komu ništa.

      • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

        Cross     před rokem 14.08.2023 15:51 |  
        1 1

        Přestupní stanicí je každý klub, kromě několika predátorů z vrcholu fotbalového potravního řetězce. Jde o to, zdali! hrajeme roli Benfiky, Ajaxu, Salzburgu, anebo se od nás přestupuje za pár šupů do Czestochové, do CZ Beograd, či do Linze…

      • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

        bongor     před rokem 17.08.2023 16:32 |  
        0 0

        Nemusíme být jenom přestupní stanicí.Závisí to hlavně na ekonomické situaci ne jen Slavie,ne jen fotbalu jako takového,ale hlavně celého státu.Kdybychom po válce přistoupili na Marshalův plán,mohli jsme už dnes mít ve světě úplně jinou ekonomickou vážnost.Jméno má Slavia pořád zvučné,vždyť jsme vítězi Středoevropského poháru,což byla před válkou Liga mistrů,Praha je taky přitažlivá destinace,tradice je dlouhá,ale holt ty peníze to je potíž.Snad naše děti nebudou tak pitomé,jako jsme byli my,nebo spíš naši rodiče a prarodiče aby se nechaly znovu zblbnout z východu.A bacha,teď ty tendence tady jsou.Ti co hlásali třídní rovnost dneska serou do zlatých záchodů a mužik a my s ním máme problémy se svačinou.

        • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

          Karel13     před rokem 18.08.2023 15:29 |  
          0 0

          Sice máš v podstatě pravdu, ale kdyby byly v prdeli ryby ... Babrat se v minulosti je nesmysl. To ti říká dědek narozený ještě před protektorátem ...

  2. Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

    SKSKali     před rokem 11.08.2023 17:22 |  
    2 3

    Mě překvapilo to navýšení kapacity stadionu až na 35 000. Myslel jsem si, že je to překlep. Když jsem dříve poslouchal architekta stadionu, tak říkal, že ta horní část by navýšila kapacitu o cca 5 000 míst. To je jako stadion Budějovic, nebo Karviné. To by tak odpovídalo velikosti, přecijen to druhé patro vůdči současným tribunám by mělo být menší. Navýšit to na 35 000, to je skoro dvakrát tolik.

      • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

        SKSKali     před rokem 11.08.2023 18:00 |  
        1 0

        Aha, tak je možný že jsem to bud blbě zaslech a nebo se přeřekl. Už totiž nevim, zda to byl rozhovor ve videu, nebo tenkrát při dnu otevřených dveří přímo v Edenu.

      • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

        slaviator     před rokem 12.08.2023 22:05 |  
        3 0

        Na 35 by to šlo rozšířit tak, že je to předpřipravené, ale s nějakými dalšími úpravami a zásahy do okolí stadionu by to šlo navýšit i více. Při navýšení na 35 tis bychom museli jednu sezonu odehrát jinde.

        Ale zajímá mě, kdy se dostaví ve východní části to co se vlastně před 15 lety osekalo kvůli krizi? Měl tam být nějaký další hotel a garážové stání, pokud si pamatuju?

        • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

          SKSKali     před rokem 13.08.2023 08:52 |  
          2 0

          Hochtief tam chtěl pak stavět bytový dům a vedl se kvůli tomu pozemku soudní spor. Když o tom posledně mluvil Tvrdík, říkal něco, že Hochtief to přenechal snad Sekyra Group a že s nima už je domluva lepší, nevim, nepamatuju už si to přesně.
          On je i ten Jih nevyžívanej. Patří jiné společnosti která spadá pod miliardáře Karla Pražáka (majitel hokejové Sparty), aspoň tohle jsou tak cca tři roky staré informace. Jsou tam byty a komerční prostory. Je to škoda, patřit to celý "nám", dalo by se to lépe využít jak pro klub, tak pro komerční využití. Zvlášť, když je to lokalizovaný směrem k zastávce Eden.

          • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

            slaviator     před rokem 15.08.2023 01:23 |  
            1 0

            Jo, takhle si to tak nějak taky vybavuju + sám architekt p. Kotík v roce 2016 říkal, že stadion by šel rozšířit i na 50.000, ale bylo by to tak drahé a kompromisní řešení, kdy by i bylo vidět že tomu tak nebylo zamýšleno, že by bylo lepší stadion zbourat a postavit nově. Navýšení na 35 tis by vizuálně ladilo a vypadalo by, že tak bylo zamýšleno od začátku.

            Výhoda navýšení by byla kromě vyšší návštěvnosti taky v tom, že by se lépe odhlučnil stadion a bylo by možné pořádat více koncertů a událostí a déle do noci než nyní.

            Jinak ohledně Sekyra Group je v souvislosti s okolí stadionu zajímavé toto:

            https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/nova-ctvrt-s-vyhledem-na-eden-radni-chteji-bydleni-pro-desit/r~7a9bbcfa8bfe11e7b4dc0025900fea04/

    • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

      Slávista 51     před rokem 11.08.2023 20:06 |  
      12 0

      Pomalu aby začali pracovat na přípravách na rozšíření, na maximální možnou kapacitu.
      Když chce Sparta stavět stadion na Strahově.

      • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

        Jople     před rokem 12.08.2023 12:27 |  
        2 16

        Ať si Sparta staví co chce kde chce. 19 000 na Dnipro-1 bylo kouzelných. Jsem pro komornější stadion než za nějaké megalomanské stavby. I přesto, že nějaké finále evropské ligy se v Edenu už nikdy hrát nebude. Stačily koncerty pana Miroslava Slodičáka a vidíme, jak to dopadlo. Obnova trávníku přijde na víc než příjem z koncertů tohoto umělce.


        Komentář byl uživatelem upraven (12.08.2023 12:28) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

      Lunaris     před rokem 12.08.2023 22:26 |  
      3 0

      Fakticky by se přistavělo patro nad 3/4 stadionu, tj. bez hlavní tribuny. Takže stávajících 20k by se navýšilo o 3/4 na těch 35k. Není to teda přesně, hlavní tribuna má zřejmě vyšší kapacitu, i když to zase sežere ta vipka, ale pro představu to stačí.


      Komentář byl uživatelem upraven (12.08.2023 22:28) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

        mig52     před rokem 13.08.2023 09:05 |  
        2 4

        Dotaz. Brali byste variantu, kterou popsal Lunaris? Ve mně se to pere, ten stadion by ztratil svůj půvab. Ale pokud bychom byli schopni chodit na ligu ve 22 000, stálo by to za to. Kladu si otázku, proč by nešel zvednou i západ. Pak by se to nemuselo hnát tak nahoru a staďák by mohl být zase "uzavřený". Tož dík za názory.

        • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

          lukas6novak     před rokem 13.08.2023 11:39 |  
          2 0

          Tak hlavně bych řekl že cokoliv jiného než bylo v původním plánu na případné rozšíření by bylo o dost složitější a otázka jestli i dražší

        • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

          Lunaris     před rokem 14.08.2023 13:23 |  
          4 1

          Tak hlavní tribuna už dvě patra má, navíc je tam i zázemí pro TV, komentátorské stanoviště a podobné záležitosti. Tady by se druhé patro postavilo nad zbytkem stadiónu, přičemž by to bylo větší patro než na hlavní tribuně. Těžko říct, jak by to ve finále půspbilo esteticky, minimálně by to na české poměry byl stadión jako kráva. Klub by tak měl ambici neustále zvyšovat návštěvnost a mohl by si pořád stanovovat vyšší cíle a následně je překonávat. Osobně ale nevidím, jak by takový stavební záměr mohl projít bez pořádného parkoviště před stadiónem. Na to by musela být sakra pořádná politická lobby, aby to protlačila.


          Komentář byl uživatelem upraven (14.08.2023 13:24) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

            wimpy     před rokem 14.08.2023 15:02 |  
            3 0

            Parkoviště by bylo samozřejmě super, ale nějak by muselo fungovat i plynulé vyjíždění z něj, čili následná infrastruktura. Na druhou stranu hodně zajímavá by mohl být ta vlaková zastávka, tam vidím solidní potenciál odvézt davy lidí celkem rychle do centra (případně i na druhou stranu).

            • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

              Lunaris     před rokem 14.08.2023 18:00 |  
              2 0

              Ok, máš pražské stavební předpisy, podle kterých musíš nějak zajistit určitý počet parkovacích míst pro konkrétní druh stavby a její využití. Vlak je jedna věc, ale abys dostal výjimku z dopravy v klidu, musíš mít politickou podporu. Vyjíždění z parkoviště je samozřejmě druhá věc, taky by muselo mít patřičnou kapacitu, ideálně víc vjezdů, aby to nebylo jak v Tescu. Ale to fakt nevím, jak by se tam nacpalo.

  3. Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

    Jople     před rokem 12.08.2023 07:26 |  
    4 7

    zajímavý rozhovor. Jen se mi nezdá názor na to neprodat Juráska . Hráč co naskočí na 5 minut a lze jej prodat za 200 milionů pro mne není ani k přemýšlení.

      • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

        Jople     před rokem 12.08.2023 12:21 |  
        2 3

        tak to musela být kachna.

        • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

          Wulfstan (přítel SN)     před rokem 12.08.2023 12:39 |  
          12 3

          Koukám, že jsi tu nový. Tak vítej! :-)))

          • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

            Cygnus     před rokem 12.08.2023 13:47 |  
            5 0

            SN mají tak věrné fandy ;)

            • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

              Edenjejenjeden     před rokem 12.08.2023 14:20 |  
              4 0

              Které nic nezastaví :-)))

              • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

                Arya     před rokem 12.08.2023 22:36 |  
                6 1

                Jejich tempo je vražedné.

          • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

            Edenjejenjeden     před rokem 12.08.2023 14:19 |  
            5 2

            9.8. dostal Colin další černou v řadě , ten samý den se zaregistroval tenhle . Náhoda , nemyslím si :-)))

            • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

              fleder     před rokem 12.08.2023 14:44 |  
              4 1

              Ano,to jeho pravopisné poznávací znamení je celkem jednoznačné...

              • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

                Wulfstan (přítel SN)     před rokem 12.08.2023 15:00 |  
                5 3

                Já bych ho snad poznal, i kdyby napsal jen tečku. :-)

            • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

              Sherudan     před rokem 12.08.2023 15:41 |  
              5 0

              "že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou..."

  4. Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

    Karel13     před rokem 12.08.2023 15:26 |  
    4 2

    Tak je to naprosto jasné. 4 dny a tyto příspěvky. Blokuji bez dalších odezev .../Patří pod Japle z 12:27, nějak to přeskočilo nahoru ...


    Komentář byl uživatelem upraven (12.08.2023 15:29) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

    Cygnus     před rokem 13.08.2023 13:34 |  
    12 5

    Proč má Ajax průměrně přes 53 tis diváků na zápas? Feyenoord 47 tis? PSV 31tis ? Twente 29 tis? Dokonce i Heerenveen 21 tis?

    Dobře, Nizozemsko má téměř o 7 mil obyvatelů více než Česko, ale Slavie si podle mne zaslouží a také našla více diváků než nynějších cca 18 - 19 tis, kde stadion je opakovaně téměř vyprodaný.

    Snad každý uzná že vedení dělá vše pro to, aby divákům nabídla co největší komfort. Připomínám fan-zónu a různé aktivity.

    Že by se doopravdy nenašlo v milionové Praze nějakých 30 tis fandů, kteří stojí o to svůj klub živě podpořit? Jen připomínám že regio Twente má jen něco přes 600 tis obyvatel, Heerenveen dokonce jen skromných 30 tis.

    Jedná cesta k navýšení počtu diváků je určitě snaha prodeje televizních práv za podstatně vyšší cenu než teď. Je logické že tím by se automaticky zvedla i cena pro fanoušky, kteří teď z jakého možného důvodu nenajdou cestu do Edenu. Buď kvůli vzdálenosti, což je určitě důležitý faktor který plně respektuji, nebo věku, nebo protože jsou časově omezení, atd. Ale řada fandů také preferuje zdarma stream, který jim nabízí z pohodlí domova bezplatně sledovat zápasy.

    Proč by si pořídili nějakou permanentku či platili vstupné, když teď můžou zdarma sledovat zápas? V okamžiku kdy se zdraží možnost sledování zápasu Slavie z pohodlí domova, bude automaticky znamenat že více fandů najde cestu na stadion.

    Je vydat nějakých 300 Kč za zápas doopravdy tak smrtící, když vezmu cenu piva, cigaret atd? Samozřejmě jsem si plně vědom toho, že pro seniory kteří mají jen minimální důchod ale také pro pracující kteří nemají moc peněz nadbyt, je možné vstupné velká přepážka.
    Ale fotbal je produkt za který se musí platit, ať to chceme, či nikoliv. Časy kdy vše bylo zdarma na ČT, jsou za námi.

    S permanentku se dostaneme na stadion za nějakých 200 Kč za zápas.

    Vstupné je, ať to chceme či nikoliv, jediný zdroj příjmu pro klub, vedle televizních práv, sponzoringu, reklamy a z prodeje našich hráčů do západních lig.

    Průměrně jen 5 tis extra znamená za sezónu 70 - 90 tis, možná 100,000 diváků navíc. S cenou jen 200 Kč za zápas, mluvíme o 20 mil Kč extra do rozpočtu. Teď pronajímáme stadion na koncerty za nějakých 15 mil Kč extra.

    Více diváků znamená, že budeme také více atraktivní pro naše sponzory a že reklama se bude prodávat za vyšší cenu.

    Pevně věřím že časem bude zapotřebí stadion rozšířit. A že na top zápasy v lize a evropské zápasy by se pravidelně dostavilo přes 30 tis diváků.





    • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

      Radek097 (přítel SN)     před rokem 13.08.2023 14:33 |  
      4 5

      Proč by zvýšení kapacity o 75 % mělo mít nějaký dopad na sponzoring? Sponzorům by mělo jít o dosah a jestli zápas sleduje o 10 tisíc více lidí na stadiónu místo v TV... to přece nemá žádný vliv.
      Před 7 lety by rozšíření stálo dle architekta Kotíka do 700M Kč, v dnešní době by to mohlo stát klidně dvojnásobek. Jinak by mne docela zajímalo, kde bychom ten rok hráli, kdyby k navýšení kapacity opravdu došlo.
      Stadión nespadá pod klub, takže klub nemá žádný zisk z koncertů, které jsou v Edenu.

      • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

        Cedar     před rokem 13.08.2023 23:27 |  
        1 5

        Stadion patří klubu, klub ho kupoval během vlastnictví prvním čínským majitelem (CEFC).

        • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

          Karel13     před rokem 13.08.2023 23:53 |  
          5 0

          Stadion je samostatná akciovka (Stadion Eden?), která má stejného majitele jako SKS (CITIC) ...

        • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

          DF007     před rokem 14.08.2023 14:58 |  
          1 0

          Stadion je samostatný subjekt se stejným vlastníkem jako má Slavia. Problém, proč to podle mého dosud není jeden subjekt jsou soudní pře, které se kolem stadionu neustále vedou se společností HOCHTIEF

      • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

        wimpy     před rokem 13.08.2023 23:57 |  
        4 0

        Samozřejmě, že to má vliv. Prestiž klubu návštěvnost ovlivňuje, je rozdíl, jestli chodí šest, dvacet nebo třicet pět tisíc. A za tu prestiž sponzoři platí.

    • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

      Lunaris     před rokem 14.08.2023 12:02 |  
      3 0

      Já tom uteda vůbec ale vůbec nerozumím a nevidím do hlavy lidí, kteří na stadiony nechodí. nicméně tak nějak věřím, že s tím má co dělat celkové vnímání fotbalu ve společnosti a samozřejmě taky kvalita produktu. Když se u nás bude hrát zajímavý fotbal a zodpovědné osoby ho budou umět kvalitně prodat veřejnosti, tak se návštěvnost bude zvedat. Je to o dlouhodobé práci a o penězích, které se do fotbalu investují. Když v Polsku udělají Mistrovství Evropy, když Orbán cpe miliardy do zázemí fotbalu, tak to udělá určitý rozdíl ve vnímání fotbalu jako celku. To se u nás neděje, tady je problém postavit akademii, aby děti měly kde rozvíjet pohybové aktivity. Že by se někdy naši politici, ať už to byl Babiš nebo teď Fiala, zajímali o fotbal, jsem nezaznamenal. Přitom si myslím, že investice veřejných peněz do sportu nejsou špatnou investicí, protože je to investice do prospěšné aktivity, která ve finále ovlivní děti, jestli se budou hýbat a nebo dřepět doma na gauči a tloustnout.

    • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

      slaviator     před rokem 15.08.2023 01:27 |  
      1 0

      Lístek do kina stojí víc než na fotbal. A oboje dvoje je kultura.

    • Re: Zažíváme fotbalovou horečku. Ředitel Slavie o plánech i přestupech. Odejde Lingr?

      SLAVIESTA     před rokem 15.08.2023 12:46 |  
      1 2

      Vysvětleno téměř politicky. Vstupné není ani zdaleka jediný zdroj příjmu, jak sám toto tvrzení popíráš ve zbytku svojí věty. A není to ani co se týká velikosti první příjmový zdroj. Nelíbí se mi jako platícímu, když se zbytečně plýtvá penězi. A příkladů by se našlo víc než dost! Jinak souhlasím s tím co říkáš, platí to obecně.