Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

Slavia představila strategii svých CSR aktivit, tedy činností souvisejících se svou firemní společenskou odpovědností. Projekt s názvem Za hranice hřiště představila na svém webu.

Komentáře (36)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

    pehacko     před rokem 03.08.2023 12:37 |  
    29 13

    Ja nevim, asi jsem divnej, ale bylo by lepsi se venovat tomu hlavnímu a to fotbalu. Pohlidat sudi, tydyta, kretenskeho a lfa. Nechci treti sezonu bez titulu a ne byt nejslunickovejsi klub ve vesmiru. Prijde mi, ze se věnuje vsemu okolo a tomu dulezitemu ne. Travnik na zacatku sezony na maderu. Nemame nahradu za Juraska. Lingr vypada, ze odejde zadarmo. vyborny system na sikanu permanetkaru nefunguje a z klubu reakce nula. V koridorech se diky kuřákům neda kloudne projit… ale my budeme radsi delat charitu.


    Komentář byl uživatelem upraven (03.08.2023 12:43) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

      vokky     před rokem 03.08.2023 13:05 |  
      16 2

      Tleskám kazdemu, kdo přispívá na charitu.Jen je mi trochu bližší ten, kdo to dělá anonymně...

      • Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

        mig52     před rokem 03.08.2023 14:29 |  
        8 3

        Jj., též se mně zdá, že jsme rádi okázalí.

      • Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

        Merlinus (přítel SN)     před rokem 03.08.2023 15:02 |  
        8 0

        Obecně, ono tohle je dvousečné. Na jednu stranu je trochu "divné" se charitou "chlubit". Na druhou stranu to může být vždy inspirací a "pošťouchnutím" pro mnoho dalších lidí. Takže když je to s rozumnou mírou, tak to může být ku prospěchu.

    • Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

      _karlik_     před rokem 03.08.2023 13:31 |  
      14 7

      taky si myslím, že celá to nová knížka je v podstatě zbytečná - přinese nám byť i jen jeden jediný bod do tabulky? nejspíš ne. posílí to naši pozici v lfa? nejspíš zase ne. takže proč? byl bych opravdu raději na tiskovce slyšel o útoku na ligový titul (po dvou letech provalu v posledních 5 - 6 kolech) než o strategii csr.

      • Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

        lassiter     před rokem 03.08.2023 14:54 |  
        7 6

        A nějaké ty kecy na tiskovce o útoku na titul nám byť i jen jediný bod do tabulky přinesou?

        • Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

          _karlik_     před rokem 04.08.2023 13:58 |  
          3 2

          ne, nepřinesou. ale alespoň ukážou jistou míru nepředposranosti.
          kdo sám nevěří ve vlastní síly, nemůže očekávat, že se ho ostatní budou bát.

    • Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

      SLAVIESTA     před rokem 05.08.2023 13:27 |  
      3 3

      100% souhlas. Něco podobného už jsem tady před časem vyjádřil také. Chápal bych, když budeme pravidelně vyhrávat ligu, zabydlíme se v pohárech, že se budeme ohlížet i po mimofotbalových aktivitách.
      Dnes máme starostí s fotbalem až dost. Věnujme se především jim. Třídění odpadu(při vší úctě k němu) nám ve fotbalovém světě ostruhy nevyslouží!

  2. Obavy

    Merlinus (přítel SN)     před rokem 03.08.2023 13:07 |  
    23 5

    Nic proti charitě a dobrým úmyslům. Ale už to někdo četl? Trochu mám obavy, aby to nebyly nějaké progresivistické cancy...

    • Re: Obavy

      Merlinus (přítel SN)     před rokem 03.08.2023 14:58 |  
      8 0

      Tak jsem si to přečetl a musím říct, že to není špatné. Je jasné, že podobné aktivity všichni ti novodobí progresivističtí dobroserové, neziskovky, woke magoři, apod. v poslední době značně zdiskreditovali. A tak je těžké s něčím takovým přijít. Ale musím říct, že to je moc hezky zpracované (třeba graficky fakt super) a i obsahově docela hezké se spoustou zajímavých aktivit. Jen si říkám, že až si tohle (třeba tu část o fair play, nulové toleranci ke korupci, apod.) přečte takový Křéťa nebo Śádek, tak ti se potrhají smíchy. Ale i tak klobouk dolů za snahu a odvážné průkopnictví.

  3. Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

    Slávista 51     před rokem 03.08.2023 13:07 |  
    12 3

    Chybí tam - pokud jen trochu možné, hrát vždy v tradičních slávistických dresech a venkovní dresy/žádné experimenty, ale raději jednobarevné ( modré, černé ) s jasně viditelnou hvězdou Slavie ( a větší než logo Pumy ) !

  4. Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

    záplata     před rokem 03.08.2023 14:12 |  
    14 6

    Já si nejvíc cením toho, jak se pan Tvrdík jednoznačně vyjádřil, že chceme být lídrem ve společensky odpovědném přístupu k nevím čemu. Žádné zbabělé,, zůstáváme pokorní, pokusíme se zabojovat, naším cílem je být alespoň druhý". Jasná řeč chlapa.
    Nad některými pojmy opravdovému slávistovi srdíčko radostí poskočit, tak např., udržitelný fotbalový ekosystém( tím je asi myšlen náš trávník), Mírové hřiště, kampaň NoHate ( tady si zatím nejsem úplně jistý ale asi to bude něco jako - tři body pro soupeře s láskou - ), no uvidíme, ale tato publikace má ambici, aby se pro místní Dušíny stala opravdovou Biblí.
    Tak sportu zdar a společenskému přesahu zvlášť.

    • Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

      pehacko     před rokem 03.08.2023 14:29 |  
      16 10

      Zase bude spousta pozic pro vsechny hrace, co ukonci karieru a dokonce muzeme zaměstnat o jejich rodiny a kamarady. Sice se treba za ty prachy mohl udrzet Peter nebo Nico, ale tyhle presahy jsou dulezitejsi!

      • Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

        záplata     před rokem 03.08.2023 16:39 |  
        6 1

        No vždyť je na to celé oddělení CSR, jedno místo sem, jedno místo tam, ono se něco najde.

        • Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

          pehacko     před rokem 03.08.2023 16:46 |  
          3 1

          Tam by mohl dostat i nejakou funkci kvope a vlajka! Mozna i colin, ten by mohl páchat dobrocinnost v Rusku

  5. Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

    Lunaris     před rokem 03.08.2023 14:28 |  
    12 10

    Vy si tady, pánové, neuvědomujete, že je to právě o tom mít přesah mimo hřiště. Slavia samozřejmě udělá vše pro to, aby byla úspěšná na hřišti, ale chce být vidět i mimo hřiště, chce ukazovat směr a být společensky odpovědnou organizací. Mně se to jako starému chujovi, který chodil mezi vlajkonoše v starém Edenu, v srdci taky nezdá, ale doba si to žádá a rozum to bere.

    • Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

      pehacko     před rokem 03.08.2023 16:48 |  
      18 1

      Bolsevik ma presahy mimo hriste teda vyrazne úspěšnější nez my… a jeste kolem toho nedela zadne tanecky a reklamu. Pritom ma lfa, facr, komise vsec sudich, delegátů, odvolací a revizni a jeste tem smejdum patri vsechny skládky odpadu!

  6. strategie fajn, ale důležité bude její naplňování

    Highland_JD     před rokem 03.08.2023 15:26 |  
    10 15

    Jsem za tohle krok rád, ale uvidíme, jak to půjde v realitě. A samozřejmě, že je to důležité - pokud by to fungovalo tak jak má, tak to bude zvyšovat prestiž Slavie a jejich fanoušků. A vlastně mě mrzí, že jsem tady některé ty komentáře četl, udělalo se mi z toho docela smutno.

  7. Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

    belmis (přítel SN)     před rokem 03.08.2023 20:01 |  
    14 10

    Mně se tyhle "nápady" ani trochu nelíbí. Co mě na fotbale zajímá je jen ten fotbal a atmosféra. Všechny možné progresivistické nesmysly a politika do fotbalu nepatří. Spoustu lidí to akorát naštve. Mně nikdo ani Slavia určovat směr nebude. Ve fotbale to jsou jednou duhová páska a praporky, klekání před zápasy, teď bezemisní stroje, multiočkovací stadion a další nesmysly. Za tohle se u Slavie spíš stydím než abych to podporoval. Slavia měla zůstat u charity bez dalších opičáren.

    • Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

      Ondráš     před rokem 03.08.2023 22:51 |  
      5 1

      Tebe nerajcuje udržitelný fotbalový ekosystém?:D

      • Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

        belmis (přítel SN)     před rokem 03.08.2023 23:49 |  
        12 4

        Těším se v rámci mírového hřiště a nohate na to, až naše převážně nebinární TS přivítá květinami kluky z Letné a vymyslí chorál pro LK37. A pokud snížíme čas při sledování dat posil, abychom snížili spotřebu elektřiny o 0,001 % a budeme tak evropskými průkopníky, budu plakat dojetím. Čeká nás krásná doba.

        • Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

          Slávista 51     před rokem 04.08.2023 06:23 |  
          0 3

          Všeho moc - škodí !

  8. Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

    p!erreCORE     před rokem 03.08.2023 23:23 |  
    13 9

    Přečetl jsem si celou brožurku a nerozumím, co vám na ní vadí, s čím nesouhlasíte? Je tam spousta správných a hezkých slov a dobrých myšlenek. Vadí vám snad slušnost, tolerance, ekologie, nadační fond? Mluvíte tu dále závistivě o dalších místech pro bývalé hráče, a já se ptám, no a co? Je vám do toho hovno a kolos jako Slavia těch pár duší navíc uživí. A že se o tom všem dobrém má mlčet a dělat to potichu? Proč proboha by se mělo o správných věcech mlčet, jste padlí na hlavu? Někdo tady v tý špíně tu dobrou cestu přeci razit musí.

    A kdyby si pan pehacko přečetl to, k čemu se vyjadřuje, věděl by, že kouření na stadionu vedení velmi trápí a snaží se najít řešení.. a jak to souvisí s tím, že pomáháme Terezce, Pepíkovi, Míšovi a desítkám a stovkám dalších dětí, to mi taky hlava nebere. Se tyvole proberte.

    • Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

      taubi63     před rokem 04.08.2023 03:44 |  
      8 8

      Souhlas, je treba zacit nas fotbal kultivovat. Velmi dobra inciativa, ve svete je tohle naprostej standard.

    • Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

      honzam     před rokem 04.08.2023 08:32 |  
      9 8

      Naprostý souhlas! Já jsem za tuhle iniciativu na Slavii naopak hrdej - i pro mě je Slavia víc než klub! Jak psal výše už kolega Highland_ID - z některých komentářů je člověku opravdu smutno.

    • Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

      Merlinus (přítel SN)     před rokem 04.08.2023 12:46 |  
      7 0

      Jak jsem psal níže. Mně se to líbí. Za prvé je to moc hezky zpracované. Za druhé je tam spousta dobrých věcí. Takže palec nahoru. Jediné s čím mám tedy konkrétně trochu problém je str. 50-51 "Úspěch se neměří pouze trofejemi". Konkrétně s textem "Jsme jedna rodina a naším posláním je pomáhat druhým". + "Zejména ale pomáhat tomu, aby se generace dalších slávistů rodily do ještě lepšího světa, než je ten náš. Odkaz, který po sobě zanecháme, je pro nás daleko víc než skóre nebo postavení v tabulce". No nevím. Tyhle proklamace jsou jak z učebnice nějaké dobroser neziskovky. Souhlasím, že fandit Slavii je i něco víc, než jen fotbal. Je to životní filozofie. Ale na druhou stranu jsme pořád především sportovní klub a "posláním" sporotvního fotbalového klubu je především dělat radost dobrým fotbalem a s tím spojenými úspěchy. "Pomáhat druhým" je sice určitě správné, ale podle mého to není tedy primárním posláním fotbalového klubu.

      • Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

        SLAVIESTA     před rokem 05.08.2023 15:35 |  
        1 4

        Já Tvému příspěvku rozumím asi takhle: Je to moc hezký, ale ještě hezčí by bylo, kdyby to nebylo vůbec!

        • Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

          Merlinus (přítel SN)     před rokem 06.08.2023 11:39 |  
          1 0

          :-) Ale vůbec ne. Kromě té jedné "patos" stránky je to dobrý.

    • Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

      Lunaris     před rokem 04.08.2023 17:16 |  
      7 0

      Tohle je přesně o tom, že tyhle věci jsou zdiskreditované různými potrhlými aktivisty, kteří to vedou leckdy ad absurdum, takže k tomu běžný člověk chová nedůvěru. Samo o sobě to ale problémem není, problémem jsou ti aktivisté.

    • Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

      Fačín     před rokem 09.08.2023 12:21 |  
      0 3

      Třeba proto, že většinu lidí (fanoušků) zajímá hlavně fotbal a kroky spojené s ním, všechno ostatní je pro ně (nás) jaksi navíc.

      A ano, osobně mi třeba ekoteroristi vadí hodně a nevím, proč by se k nim měla Slavia připojovat. Totéž řeči o jakési toleranci, co to jako je?


      Komentář byl uživatelem upraven (09.08.2023 12:27) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

        p!erreCORE     před rokem 09.08.2023 16:38 |  
        0 2

        Tolerancí může být například to, že i když s tebou nesouhlasím, respektuji právo na tvůj názor, nedávám ti palce dolů :) a nedávám.. kdybys chtěl vysvětlit ještě nějaké slovo, piš klidně SZ.

        A abych nebyl jen ironický: ekoteroristi jsou svoloč.. třídit odpad ok


        Komentář byl uživatelem upraven (09.08.2023 18:42) . Zobrazit původní komentář

  9. Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

    DKNL     před rokem 04.08.2023 16:46 |  
    2 11

    Vy, co toto hejtujete, měli by jste se nad sebou trochu zamyslet.

  10. Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

    záplata     před rokem 04.08.2023 19:18 |  
    0 0

    Tak jsem si přečetl 10 cílů CSR na aktuální sezonu. Rozhodně nemám nic proti bohulibým aktivitám našeho klubu, jenom spíš přemýšlím jak dalece jsou tyto aktivity bohulibé, když už se na ně vynakládá energie a peníze. Na rozdíl od těch pohoršených, smutných a zamyšlených lidiček budu konkrétní ke každému bodu, jejich znění si bohužel budete muset najít sami. Jsou to jen a pouze mé názory se kterými můžete ale také samozřejmě nemusíte souhlasit.
    1) Elegantní řešení
    2) Tleskám, otázkou bude realita
    3) Nikoho to neurazí, jinak k hovnu
    4) Studie jestli máme dát sud pod okap
    5) Nelze nic vytknout, opět, záleží co z toho bude v reálu
    6) Souhlas, hlavně nezapomenout na tragickou dlažbu
    7) Kluci budou jezdit Teslama a dobíječky samozřejmě u staďáku, jen zírám, neuvěřitelné
    8) Jako bych se doma chystal našroubovat první LED žárovku, směšné
    9) Dobrý nápad
    10) Tento bod mě spíš děsí, jestli tak nějak nespějeme k otlačování kolen a k duhovým trenkám, pokud to ještě bude in samozřejmě.
    Když jsem si v brožurce odškrtl těchto deset bodů tak už tam toho moc nezbylo, samozřejmě mimo mnoha hezkých slov.
    Jako reakci, pokud nějaká, očekávám spíše konkrétní názory.

  11. Re: Za hranice hřiště: Představujeme strategii CSR

    SLAVIESTA     před rokem 05.08.2023 15:27 |  
    3 2

    Jejich skvělé přesahy mimo hřiště se potom ještě skvěleji projeví na hřišti, zejména na konci zápasu! Kdo umí, umí! Ostatní sepisují brožury. Ostatně na vojně toho bylo vždycky plno.