Tak nakonec snad prestup aspon zaplati plat a bonus co ve Slavii dostal… za pokus to urcite stalo, nevyslo, ale nakonec se prodal a mozna i s drobným ziskem pokud sel aspon za mega a pul ecek.
Původní komentář: Tak nakonec snad prestup aspon zaplatil cast jeho platu a bonusu co ve Slavii dostal… za pokus to urcite stalo, nevyslo, ale nakonec se prodal a mozna i s drobným ziskem pokud sel aspon za mega a pul ecek. . Skrýt původní komentář
Plavšíč se ziskem pro Slavii? To vážně?:-) Si nejsem jistý, že dostatečné množství lidí chápe, že přestup hráče po smlouvě "zadarmo" reálně fakt není zadarmo. Konkrétně Plavšič mohl dostat klidně 10 milionů do kapsy. Tomu klubu se to ve chvíli, kdy ví, že hráč má "papírovou" hodnotu řekněme 30, pořád má vyplatit. Leč tady se nestalo. Připočtěme milion korun základního platu a přínos po sportovní stránce nula nula nic. Ne. Tohle pro Slavii fakt nebyl dobrej deal. A jak někdo správně píše, že není uveřejněná žádná částka, to mluví za vše. Dostali jsme na zmrzlinu. Při nejlepším. Reálně jsme se ale klidně mohli fakt zadarmo jenom zbavit jeho platu a pořád to vnímat jako vlastně oukej obchod.
Tak krom Juráska (ale tam to kluby musí zveřejňovat) se žádná částka u nás nezveřejnila. Rigo, Markovič nebo Blecha taky absolutní nula informací o tom za kolik jdou
Jinak s tím že to pro Slavii nebyl výhodný deal souhlasím na 100% ale počkal bych ještě pár dní jestli se neukáže za kolik šel a pak si můžeme říct že šel za drobný na zmrzlinu nebo alespoň "bolestný" (slušná částka někde mezi 500-800K euro což si nemyslím že ale bude)
Byl u nas dva roky? Na platu mohl
Ročně stat 12, druhy rok pulku to byl v baniku. Nejaky podpisovy bonus… tak dejme tomu maximalne 25 mega. Takze jestli odesel aspon za 1,5 mega ecek, coz si myslim je cena za kterou se chodi do Polska… tak to nakonec skoncilo s drobným ziskem.
Me se strasne libi to ohaneni podposivym bonusem a milionovym platem, pritom to jsou taky cire spekulace, stejna jako za kolik odesel.
Shodou okolnosti jsem mel moznost prochazet jednu hracskou smlouvu (posila ze stejneho prestupniho obdobi) a uprimne si myslim ze ten milion je blbost.
Ty informace jsou dost citlivy a nemam pravo je sdilet ani rict o koho slo, ale podpisovy bonus (ten hrac nesel zadarmo) byl v nizsich jednotkach milionu/ vyssich jednotkach statisicu, a zakladni plat v nizsich statisicich v Kc (ale ve smlouve bylo vse uvedeno v €, nikoli v korunach). Ovsem pak tam bylo ohromne mnozstvi penez bokem - zakladni prispeni na byt a pote premie - podle odehranych zapasu/ minut/ nominaci. Na derby dvojnasobna odmena. A pote to same na evropske pohary… a premie za dosazeni faze.
Tenhle borec by vsak na milion mesicne musel hrat porad, muselo by se vse vyhrat a vsude postoupit a pak z rozpocitanim podpisoveho bonusu by se priblizil milionu (na rozdil treba 150-200 tisic).
Takze za me je ten milion kachna, a podpisovy bonus vidim do 5 milionu.
ok, beru, rozumně popsáno. Čili ten střední flop nemusí dělat kolem 30 milionů ale "jenom" 20. Nebo klidně i 15. Za mě jde ale v téhle diskusi a obecně ve všech diskusích ohledně nakládání s hráči o to, abychom byli většinově schopni brát v potaz veškeré náklady spojené s jeho získáním, "provozem" a následným prodejem. Hlavně to, že ani hráč bez smlouvy k nám nepřichází zadarmo, nebo že ani hráč jako Tijani (za 5 milionů) při následném prodeji do Plzně (za 10 milionů) pro nás nepředstavuje žádný zisk, ale spíš takovej menší flop.
Původní komentář: Máš pravdu, místo Ewertona jsem měl napsat částku: minus třicet milionů, abych tu střední úroveň flopu vysvětlil. Skrýt původní komentář
K tomuhle žádnej inside vážně není třeba. Stačí sledovat nominace, sestavy, výkony na hřišti, vyjádření relevantních lidí, mít základní znalosti o fungování fotbalovýho prostředí (jak to velmi dobře vysvětluje dole kolega Steevee) a konečně taky znalosti o filozofii a přístupu JiT, Houšti a spol.
1) Já teda žil v přesvědčení že přišel za cca 20M korun (a i na Transfermarktu je 800k Euro)
2) Jak můžeš napsat kolik jsme v mínusu na daným hráči když nevíme za kolik teoreticky odejde pokud se s ním teda už nepočítá
3) To že Ewerton si u nás dost možná nekopne je docela pravděpodobný ale problém byl u toho příspěvku spíš ta finanční část
Ano, přišel za 20, na platu mu bylo vyplaceno dalších pět. Další vedlejší náklady (v souvislosti s jeho transferem, část platu v Ostravě, další plat, až nám ho vrátěj, náklady, abychom ho někam udali, náklady na jeho léčení, náklady ztracený příležitosti, že jsme s ním marnili čas). Oproti tomu jeho sportovní přínos, který se limitně blíží nule. A budoucí transfer ve stropu za 10. Suma sumárum, kolem 30 mil se bude pohybovat i tenhle flop
Díky, takto jsem to myslel, finančně. Plavšič přišel zadarmo, jestli se nepletu. Těžko říct, za kolik teď odešel, někdo říkal 0.8 M Eur. Jestli je to pravda, tak by to bylo super.
Máš tam chybu, a to podstatnou hned na začátku. Plavšič v žádném případě ZADARMO nepřišel (opět viz Steevee dole). Pravděpodobnost inkasa 800K je taky zcela na vodě. Z toho přece nejde dělat žádný hodnocení, a to ani v kondicionálu.
Já pořád nerozumím tý sveřepý snaze za žádnou cenu si nepřiznat flopy nebo jiný nesprávný rozhodnutí. Jak od vedení, tak od nás fanoušků. Za Bahy, Jurásky apod. se ocenit krásně umíme (stejně tak to sem píšu i já), ale o neúspěších mlžíme nebo je okecáváme. Je to přitom přirozená součást fungování jakýkoli organizace
Beru příchod tohoto hráče jako nepovedený a řekněme střední flop. Těžko říct, kolik ten podpisový bonus byl, bohužel se to asi nedozvíme přesně. Jen jsem rád, že odchází na přestup a ne na další hostování a předpokládám, že nějaké odstupné by z něj přece jen být mohlo. Tzn. spekulace o podpisovém bonusu a o nynější částce za přestup jsou obě bez zdrojů a těžké určit.
ok, oceňuju Tvojí reakci. Čtu jí tedy jako shodu na tom, že se jedná o střední flop, který neskončil větším flopem právě díky tomu, že se nám jej podařilo na přestup do Rakowa udat.
Já měl Srdka rád, jeho suverénně nejlepší zápas byl s Linzem, kdy hrál levého beka a neuvěřitelně to tam větral, radost pohledět! Myslel jsem, že po odchodu dvou zleváků se pro něj najde místo, žel ne. Důvody, proč nehrál neřeším.. a sice nerad, ale musím dodat - ještě že to takhle dopadlo! Nejvíc jsem se totiž bál, že bude do konce smlouvy hostovat a my ho platit.. věřím, že se v Polsku okamžitě chytne a stane oporou. A i kdyby šel zadarmo - plat ušetřený na hráči, který by nehrál ani minutu, beru jako zisk.. Hodně štěstí!
Původní komentář: Já měl Srdka rád, jeho suverénně nejlepší zápas byl s Linzem, kdy hrál levého beka a neuvěřitelně to tam větral, radost pohledět! Myslel jsem, že po odchodu dvou zleváků se pro něj najde místo, žel ne. Důvody, proč nehrál neřeším.. a sice nerad, ale musím dodat - ještě že to takhle dopadlo! Nejvíc jsem se totiž bál, že bude do konce smlouvy hostovat a my ho platit.. věřím, že se v Polsku okamžitě chytne a stane oporou. Hodně štěstí!. Skrýt původní komentář
Trochu škoda, že jsme ho nedokázali využít víc, kvalitu na to rozhodně má. Ale než aby dostával obří plat a lítal někde po hostováních, tak je dobře, že jsme ho prodali. Ta částka asi nebude nijak závratná, když jsme se s ní nepochlubili, ale co už, kádr zredukovat potřeboval (a ještě stále potřebuje).
Přečetl jsem si některé komentáře většinou o úsporách Slávie při jeho odchodu. Nebudu se strefovat do dalších hráčů, kteří měli už dávno ve Slávii skončit. Spíš by bylo na místě Plavšičovi poděkovat a popřát mu hodně zdraví a štěstí na jeho další fotbalové pouti.
Má nějaký insider info o přestupové částce? Já bych tedy úplně nečekal, že se Plavšiče za každou cenu zbavíme jen "za zmrzlinu", jak tu někdo psal. Přeci jen v Baníku odehrál dobrou sezonu a nějaký zájem o něj byl, takže bych očekával nějakých 500-800k euro, díky čemuž by to aspoň po finanční stránce nebyl větší provar.
On si kupující taky asi našel nějaké info - hráč mimo kádr, chceme se ho zbavit, už minulou sezónu hostoval, věčně zraněný, za rok konec smlouvy. To pak položí na stůl fakt tu "zmrzlinu". Možná se dá vyjednáváním něco přidat, ale moc výhodná startovní pozice to není.
Přiznám se, že jak jsem před těmi dvěma roky jeho příchod vůbec nechápal, tak teď jsem vlastně docela smutný, že odchází (i když samozřejmě je přestup lepší než další hostování). Podle mne by pořád měl Slavii co dát, když má den, je schopen být naprosto rozdílový hráč (viz přípravný zápas s Maccabi Haifa). Připadá mi, že za jeho odchodem budou asi jiné než ryze sportovní důvody.
Žel, Plavšič se stal ekonomickým problémem a byl potopen před výkonnostním. Ale pozor, měl v tom prsty asi i on. Nechtěl zřejmě prodloužit za jistých podmínek, no.
Uff, ja teda smutny z jeho odchodu nejsem, ja jsem si poradne oddechl ... a to poradne ... ja vim, makal, mel pekne akce, ale pomohl nam snad jenom v zapase s Linzem, kde se v odvete zase nechal zcela zbytecne vyloucit ... prijde mi, ze on je typ, co muze hrat za odpady, protoze tam mu pisknou jako faul vzdycky kdyz upadne ... ale u nas mu totez nepisknou a navic z toho je brejk soupere ... a proto se u nas do zakladni sestavy v podstate nemel sanci prosadit ...
Nojo, nikomu tu asi moc chybět nebude. Nějaké světlejší chvíle měl, ale celkově byl jeho přínos minimální.
Ale určitě mu přeju, ať se mu tam daří. A ze sparty už prosím nikoho, nebo leda nějakého mlaďocha.
Budu upřimný. Plavšič se mi nikdy nelíbil, ani jako člověk, ani jako fotbalista. Ze začátku to vypadalo, využívá svoji malé postavy k simulování, které nesnáším. Co se týče fotbalovosti, tak v Baníku se trochu zlepšil, ale jinak žádná hitparáda. Preji mu hodně štěstí v novém působišti.
Zůstaň u té upřímnosti. Kolik zápasů Baníku v sestavě s Plavšičem jsi viděl? Já ani jeden a přestože reference byly vesměs skvělé, nikdy bych si netroufl napsat, jaké výkony tam podával.
Komentáře (38)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
Snivec před rokem 25.07.2023 19:39 |dobra zprava, vyreseni situace kolem hrace s vysokym platem, se kterym se do zakladu nepocitalo
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
Gordo před rokem 25.07.2023 19:45 |Doufám že nešel zadarmo.
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
pehacko před rokem 25.07.2023 19:58 |Tak nakonec snad prestup aspon zaplati plat a bonus co ve Slavii dostal… za pokus to urcite stalo, nevyslo, ale nakonec se prodal a mozna i s drobným ziskem pokud sel aspon za mega a pul ecek.
Komentář byl uživatelem upraven (25.07.2023 19:58) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak nakonec snad prestup aspon zaplatil cast jeho platu a bonusu co ve Slavii dostal… za pokus to urcite stalo, nevyslo, ale nakonec se prodal a mozna i s drobným ziskem pokud sel aspon za mega a pul ecek. .
Skrýt původní komentář
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
Steevee před rokem 25.07.2023 21:17 |Plavšíč se ziskem pro Slavii? To vážně?:-) Si nejsem jistý, že dostatečné množství lidí chápe, že přestup hráče po smlouvě "zadarmo" reálně fakt není zadarmo. Konkrétně Plavšič mohl dostat klidně 10 milionů do kapsy. Tomu klubu se to ve chvíli, kdy ví, že hráč má "papírovou" hodnotu řekněme 30, pořád má vyplatit. Leč tady se nestalo. Připočtěme milion korun základního platu a přínos po sportovní stránce nula nula nic. Ne. Tohle pro Slavii fakt nebyl dobrej deal. A jak někdo správně píše, že není uveřejněná žádná částka, to mluví za vše. Dostali jsme na zmrzlinu. Při nejlepším. Reálně jsme se ale klidně mohli fakt zadarmo jenom zbavit jeho platu a pořád to vnímat jako vlastně oukej obchod.
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
lukas6novak před rokem 26.07.2023 06:39 |Tak krom Juráska (ale tam to kluby musí zveřejňovat) se žádná částka u nás nezveřejnila. Rigo, Markovič nebo Blecha taky absolutní nula informací o tom za kolik jdou
Jinak s tím že to pro Slavii nebyl výhodný deal souhlasím na 100% ale počkal bych ještě pár dní jestli se neukáže za kolik šel a pak si můžeme říct že šel za drobný na zmrzlinu nebo alespoň "bolestný" (slušná částka někde mezi 500-800K euro což si nemyslím že ale bude)
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
pehacko před rokem 26.07.2023 06:46 |Byl u nas dva roky? Na platu mohl
Ročně stat 12, druhy rok pulku to byl v baniku. Nejaky podpisovy bonus… tak dejme tomu maximalne 25 mega. Takze jestli odesel aspon za 1,5 mega ecek, coz si myslim je cena za kterou se chodi do Polska… tak to nakonec skoncilo s drobným ziskem.
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
witty13 před rokem 26.07.2023 12:52 |Me se strasne libi to ohaneni podposivym bonusem a milionovym platem, pritom to jsou taky cire spekulace, stejna jako za kolik odesel.
Shodou okolnosti jsem mel moznost prochazet jednu hracskou smlouvu (posila ze stejneho prestupniho obdobi) a uprimne si myslim ze ten milion je blbost.
Ty informace jsou dost citlivy a nemam pravo je sdilet ani rict o koho slo, ale podpisovy bonus (ten hrac nesel zadarmo) byl v nizsich jednotkach milionu/ vyssich jednotkach statisicu, a zakladni plat v nizsich statisicich v Kc (ale ve smlouve bylo vse uvedeno v €, nikoli v korunach). Ovsem pak tam bylo ohromne mnozstvi penez bokem - zakladni prispeni na byt a pote premie - podle odehranych zapasu/ minut/ nominaci. Na derby dvojnasobna odmena. A pote to same na evropske pohary… a premie za dosazeni faze.
Tenhle borec by vsak na milion mesicne musel hrat porad, muselo by se vse vyhrat a vsude postoupit a pak z rozpocitanim podpisoveho bonusu by se priblizil milionu (na rozdil treba 150-200 tisic).
Takze za me je ten milion kachna, a podpisovy bonus vidim do 5 milionu.
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
lantsmit před rokem 26.07.2023 14:30 |ok, beru, rozumně popsáno. Čili ten střední flop nemusí dělat kolem 30 milionů ale "jenom" 20. Nebo klidně i 15. Za mě jde ale v téhle diskusi a obecně ve všech diskusích ohledně nakládání s hráči o to, abychom byli většinově schopni brát v potaz veškeré náklady spojené s jeho získáním, "provozem" a následným prodejem. Hlavně to, že ani hráč bez smlouvy k nám nepřichází zadarmo, nebo že ani hráč jako Tijani (za 5 milionů) při následném prodeji do Plzně (za 10 milionů) pro nás nepředstavuje žádný zisk, ale spíš takovej menší flop.
Tak ať se
Slávista 51 před rokem 25.07.2023 20:00 |se mu tam daří.
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
lantsmit před rokem 25.07.2023 20:07 |Hodnocení přestupu až při odchodu, jak říká JiT - flop. Míra flopu - střední (kategorie Ewerton)
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
lemonade před rokem 25.07.2023 21:37 |Aneb přestup při odchodu hodnotím porovnáním s někým, kdo ještě neodešel :)
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
lantsmit před rokem 25.07.2023 22:04 |Máš pravdu, místo Ewertona jsem měl napsat částku: minus třicet milionů, abych tu střední úroveň flopu vysvětlil.
I když Ewewrton je v očích realizáku fakticky už taky ukončenej
Komentář byl uživatelem upraven (25.07.2023 22:05) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Máš pravdu, místo Ewertona jsem měl napsat částku: minus třicet milionů, abych tu střední úroveň flopu vysvětlil.
Skrýt původní komentář
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
lemonade před rokem 25.07.2023 22:12 |Máš inside info o tom, proč -30 mega a o tom, že je Ewerton ukončenej?
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
lantsmit před rokem 25.07.2023 23:07 |K tomuhle žádnej inside vážně není třeba. Stačí sledovat nominace, sestavy, výkony na hřišti, vyjádření relevantních lidí, mít základní znalosti o fungování fotbalovýho prostředí (jak to velmi dobře vysvětluje dole kolega Steevee) a konečně taky znalosti o filozofii a přístupu JiT, Houšti a spol.
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
lukas6novak před rokem 26.07.2023 06:33 |1) Já teda žil v přesvědčení že přišel za cca 20M korun (a i na Transfermarktu je 800k Euro)
2) Jak můžeš napsat kolik jsme v mínusu na daným hráči když nevíme za kolik teoreticky odejde pokud se s ním teda už nepočítá
3) To že Ewerton si u nás dost možná nekopne je docela pravděpodobný ale problém byl u toho příspěvku spíš ta finanční část
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
lantsmit před rokem 26.07.2023 07:30 |Ano, přišel za 20, na platu mu bylo vyplaceno dalších pět. Další vedlejší náklady (v souvislosti s jeho transferem, část platu v Ostravě, další plat, až nám ho vrátěj, náklady, abychom ho někam udali, náklady na jeho léčení, náklady ztracený příležitosti, že jsme s ním marnili čas). Oproti tomu jeho sportovní přínos, který se limitně blíží nule. A budoucí transfer ve stropu za 10. Suma sumárum, kolem 30 mil se bude pohybovat i tenhle flop
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
lemonade před rokem 26.07.2023 09:26 |Díky, takto jsem to myslel, finančně. Plavšič přišel zadarmo, jestli se nepletu. Těžko říct, za kolik teď odešel, někdo říkal 0.8 M Eur. Jestli je to pravda, tak by to bylo super.
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
lantsmit před rokem 26.07.2023 09:58 |Máš tam chybu, a to podstatnou hned na začátku. Plavšič v žádném případě ZADARMO nepřišel (opět viz Steevee dole). Pravděpodobnost inkasa 800K je taky zcela na vodě. Z toho přece nejde dělat žádný hodnocení, a to ani v kondicionálu.
Já pořád nerozumím tý sveřepý snaze za žádnou cenu si nepřiznat flopy nebo jiný nesprávný rozhodnutí. Jak od vedení, tak od nás fanoušků. Za Bahy, Jurásky apod. se ocenit krásně umíme (stejně tak to sem píšu i já), ale o neúspěších mlžíme nebo je okecáváme. Je to přitom přirozená součást fungování jakýkoli organizace
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
lemonade před rokem 26.07.2023 11:58 |Beru příchod tohoto hráče jako nepovedený a řekněme střední flop. Těžko říct, kolik ten podpisový bonus byl, bohužel se to asi nedozvíme přesně. Jen jsem rád, že odchází na přestup a ne na další hostování a předpokládám, že nějaké odstupné by z něj přece jen být mohlo. Tzn. spekulace o podpisovém bonusu a o nynější částce za přestup jsou obě bez zdrojů a těžké určit.
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
lantsmit před rokem 26.07.2023 12:50 |ok, oceňuju Tvojí reakci. Čtu jí tedy jako shodu na tom, že se jedná o střední flop, který neskončil větším flopem právě díky tomu, že se nám jej podařilo na přestup do Rakowa udat.
Přestup
Donald před rokem 25.07.2023 21:01 |Jelikož nikde neuvádějí částku, čekám že šel za pakatel.
Re: Přestup
Slavistat před rokem 25.07.2023 21:32 |No jo, asi to bude za pakatel, protože o ceně ani muk a vůbec se s cenou nechlubí. Ale aspoň už je to vyřešené.
Evropská liga
Gordo před rokem 25.07.2023 21:49 |Dnipro- Panat. 0:3 .Zatim dobrý.
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
p!erreCORE před rokem 26.07.2023 08:13 |Já měl Srdka rád, jeho suverénně nejlepší zápas byl s Linzem, kdy hrál levého beka a neuvěřitelně to tam větral, radost pohledět! Myslel jsem, že po odchodu dvou zleváků se pro něj najde místo, žel ne. Důvody, proč nehrál neřeším.. a sice nerad, ale musím dodat - ještě že to takhle dopadlo! Nejvíc jsem se totiž bál, že bude do konce smlouvy hostovat a my ho platit.. věřím, že se v Polsku okamžitě chytne a stane oporou. A i kdyby šel zadarmo - plat ušetřený na hráči, který by nehrál ani minutu, beru jako zisk.. Hodně štěstí!
Komentář byl uživatelem upraven (26.07.2023 08:17) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já měl Srdka rád, jeho suverénně nejlepší zápas byl s Linzem, kdy hrál levého beka a neuvěřitelně to tam větral, radost pohledět! Myslel jsem, že po odchodu dvou zleváků se pro něj najde místo, žel ne. Důvody, proč nehrál neřeším.. a sice nerad, ale musím dodat - ještě že to takhle dopadlo! Nejvíc jsem se totiž bál, že bude do konce smlouvy hostovat a my ho platit.. věřím, že se v Polsku okamžitě chytne a stane oporou. Hodně štěstí!.
Skrýt původní komentář
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
Fačín před rokem 26.07.2023 09:29 |Trochu škoda, že jsme ho nedokázali využít víc, kvalitu na to rozhodně má. Ale než aby dostával obří plat a lítal někde po hostováních, tak je dobře, že jsme ho prodali. Ta částka asi nebude nijak závratná, když jsme se s ní nepochlubili, ale co už, kádr zredukovat potřeboval (a ještě stále potřebuje).
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
DF007 před rokem 26.07.2023 09:37 |Jsem rád, že je pryč. Jediné pozitivum jeho působení u nás bylo vytrolení těch z druhého břehu řeky. Pro nás absolutně nevyhovující hráč.
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
profesor před rokem 26.07.2023 10:07 |Přečetl jsem si některé komentáře většinou o úsporách Slávie při jeho odchodu. Nebudu se strefovat do dalších hráčů, kteří měli už dávno ve Slávii skončit. Spíš by bylo na místě Plavšičovi poděkovat a popřát mu hodně zdraví a štěstí na jeho další fotbalové pouti.
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
Alanor (admin) před rokem 26.07.2023 12:31 |Má nějaký insider info o přestupové částce? Já bych tedy úplně nečekal, že se Plavšiče za každou cenu zbavíme jen "za zmrzlinu", jak tu někdo psal. Přeci jen v Baníku odehrál dobrou sezonu a nějaký zájem o něj byl, takže bych očekával nějakých 500-800k euro, díky čemuž by to aspoň po finanční stránce nebyl větší provar.
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
jiras před rokem 27.07.2023 08:10 |On si kupující taky asi našel nějaké info - hráč mimo kádr, chceme se ho zbavit, už minulou sezónu hostoval, věčně zraněný, za rok konec smlouvy. To pak položí na stůl fakt tu "zmrzlinu". Možná se dá vyjednáváním něco přidat, ale moc výhodná startovní pozice to není.
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
Betynka58 před rokem 26.07.2023 13:09 |Přiznám se, že jak jsem před těmi dvěma roky jeho příchod vůbec nechápal, tak teď jsem vlastně docela smutný, že odchází (i když samozřejmě je přestup lepší než další hostování). Podle mne by pořád měl Slavii co dát, když má den, je schopen být naprosto rozdílový hráč (viz přípravný zápas s Maccabi Haifa). Připadá mi, že za jeho odchodem budou asi jiné než ryze sportovní důvody.
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
mig52 před rokem 26.07.2023 13:23 |Žel, Plavšič se stal ekonomickým problémem a byl potopen před výkonnostním. Ale pozor, měl v tom prsty asi i on. Nechtěl zřejmě prodloužit za jistých podmínek, no.
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
jiras před rokem 27.07.2023 10:26 |Když má den, když není zrovna zraněný - reálně z toho je jeden dva zápasy za sezónu. To je drahá sranda a marginální přínos pro klub.
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
mig52 před rokem 27.07.2023 19:46 |No, vyjmenoval bych ti pár jiných našich hráčů, kteří byli či jsou dražší srandou.
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
ehad před rokem 26.07.2023 21:54 |Uff, ja teda smutny z jeho odchodu nejsem, ja jsem si poradne oddechl ... a to poradne ... ja vim, makal, mel pekne akce, ale pomohl nam snad jenom v zapase s Linzem, kde se v odvete zase nechal zcela zbytecne vyloucit ... prijde mi, ze on je typ, co muze hrat za odpady, protoze tam mu pisknou jako faul vzdycky kdyz upadne ... ale u nas mu totez nepisknou a navic z toho je brejk soupere ... a proto se u nas do zakladni sestavy v podstate nemel sanci prosadit ...
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
Wulfstan (přítel SN) před rokem 27.07.2023 10:31 |Nojo, nikomu tu asi moc chybět nebude. Nějaké světlejší chvíle měl, ale celkově byl jeho přínos minimální.
Ale určitě mu přeju, ať se mu tam daří. A ze sparty už prosím nikoho, nebo leda nějakého mlaďocha.
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
mig52 před rokem 27.07.2023 19:43 |Tak nikoho nebo leda.....?
Komentář byl uživatelem upraven (27.07.2023 19:43) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tsk nikoho nebo leda......
Skrýt původní komentář
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
Myšák před rokem 27.07.2023 14:49 |Budu upřimný. Plavšič se mi nikdy nelíbil, ani jako člověk, ani jako fotbalista. Ze začátku to vypadalo, využívá svoji malé postavy k simulování, které nesnáším. Co se týče fotbalovosti, tak v Baníku se trochu zlepšil, ale jinak žádná hitparáda. Preji mu hodně štěstí v novém působišti.
Re: Srdjan Plavšič přestupuje do Rakówa
mig52 před rokem 27.07.2023 19:42 |Zůstaň u té upřímnosti. Kolik zápasů Baníku v sestavě s Plavšičem jsi viděl? Já ani jeden a přestože reference byly vesměs skvělé, nikdy bych si netroufl napsat, jaké výkony tam podával.