Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Komentáře (52)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

    kalex     před rokem 19.07.2023 18:25 |  
    7 10

    Určitě je dobře, že prodloužil. Až se Kinský otříská v lize a já věřím, že na to bude sezóna stačit, tak za něj Slavia ještě něco trhne.

    • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

      NevímCo     před rokem 19.07.2023 19:31 |  
      21 17

      Ano, jsem si jistý, že až Evropě poskytneme třicetiletého Ondru, tak bude zájem tak obrovský, že už jen jeho pivní bříško prodáme za víc, než jsme dostali za Juráska...

      • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

        žbl68     před rokem 20.07.2023 09:51 |  
        2 3

        i když tam vidím ty velké úvozovky :-DDD , tak - tenhle příspěvek si uložím :-DDD ono stačí 1 povedená sezona - a začne v edenu rojení scoutů :-) nikdo netvrdí a nemluví o realu bayernu PSG benfice ac milan apod.... ale každá z těch lig má i další týmy a každý posun tam mu (a nejen jemu) prospěje po všech stránkách ... :-)

        • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

          lukas6novak     před rokem 20.07.2023 10:10 |  
          6 1

          Je jasný že za něj nedostaneme nějakou pálku ale i v 30 si ho teoreticky může vzít nějaký tým jako jedničku na 3-4 roky úplně v pohodě. Brankaři mají výhodu že mají věk kdy se láme výkonnost oproti hráčům z pole docela posunutý.

          • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

            žbl68     před rokem 20.07.2023 10:25 |  
            2 0

            přesně tak jsem to myslel :-) stačí si vzpomenout na čaroděje Vaniaka v kolika letech perlil v bráně :-)


            Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2023 10:25) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

              Hesmir (přítel SN)     před rokem 20.07.2023 10:35 |  
              9 2

              Rui Patricio. do 30 v Sportingu, pak tři roky Premier League a teď AS Roma. Z Portugalska šel za baj voko dnešní cenu Juráska... Povedená sezona v Evropě a Ondra klidně může se třema křížkama na krku někam na francouzskou riviéru, kde by se nemusel učit jazyky a malej Sebík bude moc stavět bábovičky na pláži kousek od měst mody, kde bude maminka vynášet nové modely ;)

  2. Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

    Slávista 51     před rokem 19.07.2023 18:48 |  
    12 6

    Doufám, že se bude patřičně snažit, aby přesvědčil nejenom fanoušky, že si to zaslouží a není to z protekce.

    • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

      polpik     před rokem 19.07.2023 18:52 |  
      15 21

      O tom, že to není z protekce snad nikdo nevěří!

  3. Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

    Radek097 (přítel SN)     před rokem 19.07.2023 18:56 |  
    25 11

    Čtyřletá smlouva je nesmysl.

    • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

      žbl68     před rokem 20.07.2023 09:41 |  
      2 0

      ne mnoho smluv bývá 100% dodrženo ... :-) spíš mi tam chybí info na kolik CZK je nastavená výstupní klauzuje ? ví někdo ?

      • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

        Radek097 (přítel SN)     před rokem 20.07.2023 10:31 |  
        2 4

        Proč by tam dávali klauzuli? Tu měla naposled dvojice Deli, Ngadeu. Zrovna tady si myslím, že nikdo na odchod tlačit nebude a smlouva bude dodržena. :-)

        • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

          žbl68     před rokem 20.07.2023 12:00 |  
          1 0

          a proč ne? myslím že tlak bude a ne malý .... HUvidíme do roka a do dne Lamingere ... :-)

    • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

      Lunaris     před rokem 20.07.2023 10:11 |  
      9 1

      To teda vůbec nechápu proč. Brankář může klidně chytat do čtyřiceti.

      • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

        Radek097 (přítel SN)     před rokem 20.07.2023 10:37 |  
        5 6

        Jeho výkonnost neodpovídá délce smlouvy, já bych prodloužil tu stávající (06/2024) maximálně o rok (06/2025). Doufal jsem, že nás brzo čeká výměna generací v brankářském poli, ale obávám se, že k tomu nedojde.

        • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

          Lunaris     před rokem 20.07.2023 11:45 |  
          3 1

          Nejsem přesvědčen o tom, že by taková výměna v brankářském poli byla tak snadná, jak usuzuješ. Do Mandouse spousta lidí vkládal svoje naděje, ale ve finále to vlastně nijak dramaticky lepší nebylo. V rozehrávce to bylo horší. Kolář naopak už přišel na to, že může v nouzi i míč odkopnout, což je velký posun oproti jeho prvním rokům ve Slavii.

  4. Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

    lukas6novak     před rokem 19.07.2023 19:40 |  
    17 7

    1) To že prodloužil beru jako pozitivní věc
    2) To že to je na 4 roky se dá relativně skousnout taky a nevidím v tom vyloženě průser
    3) Ale alfa a omega celý debaty je o penězích. Kolik teď bere nevím ale řekl bych že kdyby podepsal na 4 roky za 800 tisíc tak by to mělo úplně jiný ohlas než když má být údajně nejlépe placený hráč ligy

    Jestli je pravda že je nejlépe placený hráč ligy tak vidím jediný dvě možnosti kdy z toho nebude průser
    1) Buď bude mít fakt top sezónu a po ní odejde do zahraničí ale tomu vůbec nevěřím
    2) Vychytá titul+ velký úspěch letos v evropě a příští sezónu Slavia postoupí do LM. Nechci být pesimista ale k toto taky není úplně pravděpodobné

    Ve shrnutí nemám problém že zůstavá jako jednička protože ho neberu jako nějakou slabinu Slavie ale bojím se toho že jeho plat může nadělat dost problémů

    • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

      Lantenac     před rokem 19.07.2023 20:03 |  
      33 0

      Tady je tweet JT:

      "Ondra akceptoval vyrazne snizeni platu a jeho podminky jsou nyni na urovni jeho spolupracu. Spolecne s odchodem Petera (a predtim Nica) tak klub dokoncil transformaci platove struktury."

      Já teda osobně z prodloužení o tři roky moc velkou radost nemám. Doufal jsem, že pokud to Kinskému půjde letos v Pardubicích, tak že se porve příští rok o post jedničky u nás a ukáže, proč se o nem mluví jako o jednom z největších talentů.

  5. Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

    vokky     před rokem 19.07.2023 19:40 |  
    7 8

    Nebudu Koláře adorovat, ale pořád je pro mě jednička.Po vraždě v Glasgow, jsem myslel že dochytal, ale vrátil se.Jestli ve stejné formě, to nechci soudit.A to že tchán, hraje velký karty, je holt život...

  6. Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

    Ados     před rokem 19.07.2023 19:56 |  
    21 14

    Jsem za Koláře rád. Je to kvalitní gólman, který si prošel těžkým obdobím. Loňskou sezónu už chytal dobře a věřím, že letos to bude zase o kus lepší. Mrzí mě, kolik je mezi fans lidí, co mu to nepřejou a řeší kolik bude brát. Když prodloužíme Lingra, tak jsem přesvědčen, že jeho plat se řešit nebude. Ano, je v jiném věku a ještě za něj můžeme něco vyinkasovat, ale rozhodně to nebudou stovky milionů.

    Klidně to může být tak, že si tu dá dvě sezóny a zamíří někam za exotikou a pak nastoupí Kinský. Po tu dobu budeme mít kvalitní gólmanskou jedničku.

    • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

      Arya     před rokem 19.07.2023 21:28 |  
      5 12

      Navy jako insider o tom přeci jen asi ví o trošku více než my ostatní.

    • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

      wimpy     před rokem 20.07.2023 00:16 |  
      11 2

      Dám ještě jeden pohled. Kdyby se u Koláře podařilo udržet motivaci a výkonnost, může tu chytat ještě deset let. Kinský může za zářit a jako Pavlenka chtít jít za štěstím.

      • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

        mig52     před rokem 20.07.2023 05:46 |  
        6 6

        Kdyby.....

        • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

          wimpy     před rokem 20.07.2023 09:44 |  
          4 2

          Jednou budeme na jeho období minel s úsměvem vzpomínat a mladší nám to nebudou věřit. :-)

  7. Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

    Cross     před rokem 19.07.2023 20:04 |  
    21 16

    Já už ty jeho řeči znám. Teď ještě dítě mu pomůže, Mandous mu pomůže, hrát bude lepší z nás... navíc bylo hezké jak se v rozhovoru přehoupl přes tu svou poslední klíčovou minelu s Hradcem. Jiný gól nám prostě v tom utkání dát nemohli.
    Já bych byl rád, kdyby se Ondra už opravdu soustředil na to chytání a přestal opakovat drahé kiksy.

    • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

      wimpy     před rokem 20.07.2023 00:14 |  
      5 12

      Ale už se to tu probíralo, los vyhranej tak, aby se druhou půli hrálo směrem k TS, výkop ve tři, takže v inkriminovaném momentu slunce do očí. Jen chci říct, že ta minela nebyla jen a pouze jeho...

      • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

        Narmer     před rokem 20.07.2023 00:29 |  
        16 14

        A od čeho tam brankář je,wimpy?
        Snad aby minely spoluhráčů neskončily gólem...
        Ale za ním jde tolik gólů a to ještě před Glasgowem,že je neskutečný,že tu ještě je.
        Teď se to omlouvá sluncem,v Příbrami ledem,ale co ty další kiksy?
        Doufám,že se nenaplní to,co tu psal jeden člověk,že tu má Kolář jistý místo do svých 35let.


        Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2023 00:34) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

          wimpy     před rokem 20.07.2023 09:29 |  
          4 0

          Ano, kiksů měl hodně. Chytat ale umí. Takže úkolem trenérů je ty kiksy eliminovat. Kdyby se to povedlo, mohlo by být výhrou mít tu frajera, kterej nechce odejít.

          • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

            _karlik_     před rokem 20.07.2023 10:57 |  
            5 4

            pokud hráč (jakýkoli) dělá kiksy, mají trenéři dvě možnosti. buď, jak píšeš, eliminovat jeho kiksy (což se v tomto případě dlouhodobě nedaří), nebo eliminovat hráče (což, bohužel, v tomto případě z všeobecně známých důvodů také nejde). takže, babo raď!

            • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

              wimpy     před rokem 20.07.2023 11:04 |  
              2 3

              Optimisticky říkám, že kiksy pomůže eliminovat zkušenost. :-)

              Styl hry, kterej je po něm vyžadován, bude nutně kiksy generovat. Mě nejvíc štvou ty, kdy gólman nelogickým a naprosto zbytečným vyběhnutím dá soupeři možnost ho přelobovat, přestože jinak by žádnou možnost zakončit neměl. A pak hra na riziko v době, kdy je to samoúčelné. A tady bych té zkušenosti věřil.

              • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

                slaviator     před rokem 20.07.2023 12:54 |  
                0 0

                Souhlasím.

        • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

          Morb     před rokem 20.07.2023 15:00 |  
          1 1

          Zapomněl jsi na drn.

  8. Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

    Do_it     před rokem 20.07.2023 02:47 |  
    14 15

    Posledni rok to byl nejlepsi brankar sezony, ale chapu ze hodne lidi to tady nerada vidi podobne jako dobry veci u kacharaby nebo tecla, maji totiz "pocit" ze jsou spatny a asi by praskli kdyby nemeli si na co stezovat

    • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

      mig52     před rokem 20.07.2023 05:44 |  
      4 8

      :))), :))))

    • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

      pehacko     před rokem 20.07.2023 07:11 |  
      6 8

      Na muj vkus pustil hodne golu, kterym se dalo zabránit a v jarni casti sezony predvedl dost malo zakroku navic a vlastne si zadny nevybavuji. Ten gol doma s Hradcem nas mozna stal titul a ted boje o ligu mistru. Rozehravka nohama mu taky moc nesla… vlastne je tak na 60% sve výkonnosti na vrcholu. Ted v priprave chytal ale dobre a treba nam vsem vytre zrak a ja budu jen rad.

      • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

        Mijk     před rokem 20.07.2023 09:27 |  
        8 3

        Nevybavuješ? Tak doporučím sestřih z toho derby na Letné, výsledek 3:3 a chycená hlavička tuším Čvančary. Naprosto fantastickej zákrok. Myslím, že by toho bylo i víc, ale tohle si vybavím na první dobrou. Jsem přesvědčen, že kdyby ten gól padnul, tak jsme v tom zápase prohráli..
        https://www.youtube.com/watch?v=ABKix3sLUAo

  9. Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

    Merlinus (přítel SN)     před rokem 20.07.2023 08:29 |  
    22 4

    Člověk je půl dne pryč a po návratu se nestačí divit, co se tady děje ohledně Koláře. Za mě je Kolář pořád jeden z nejlepších brankářů ligy a má mojí důvěru. Jasně, před tím zraněním ta forma byla ještě lepší, ale i teď je to TOP brankář. Ale hlavně, při vší úctě k Mandousovi, já mám z Koláře lepší pocit a rozhodně si nemyslím, že by byl Mandous lepší. Formu ostatních brankářů neznám, ale předpokládám, že trenér a realizák ano. Mně prostě pořád přijde Kolář jako jednička. A vyčítat mu jednu slabší chvilku ze zápasu z Hradcem mi přijde úplně přehnané. Za prvé zase takový kiks to nebyl a hlavně, jde o jeden gól za sezónu. Hráči jsou jen lidi a dělají chyby. To je normální. Kolik chyb udělali obránci, z kterých pak byli góly "které rozhodly o titulu"? Budeme hatovat každého z nich? Kolik šancí zahodili útočníci, z kterých mohli být góly "které by rozhodly o titulu"?

  10. Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

    lukas6novak     před rokem 20.07.2023 08:36 |  
    21 3

    Docela by mě zajímal argument kde se bere to že je Kolář naše největší slabina. To že jeho výkony jsou o dost horší než když tu byla LM je sice pravda a je otázka jestli není možnost najít lepšího brankaře (nebo že třeba příští rok bude Kinský o úroveň lepší) ale rozhodně není tak špatný jak se z něj dělá

    Chápu že inkasovaný góly/nuly nejsou jen o brankaři ale i obraně atd. Ale když si vlastně vezmu jakou kritiku dostává naše obrana tak má 33 zápasů, 28 inkasovaných gólů a 14 čistých kont (Kovář který podle všech Spartě vychytal titul má 32/34/11). Nechci se hádat kdo chytal líp ale občas z toho mám i pocit že u jiných brankařů vidíme jen ty super zákroky (to že třeba Kovář byl kritizovaný za góly ze střel za vápnem po zemi k tyči už nikdo neřeší) a u Koláře vidíme jen góly za který může (a to že někde zase naopak chytil tutovku nebereme). Takhle zpětně se to bez shlédnutí rozšířených sestřihů nedá brát protože u většiny sestřihů jsou jen gól a tak vidíme tu špatnou stránku

    Jinak trošku podrobněji letošní sezóna
    3 inkasovaný góly - ve dvou jarních derby a neřekl bych že za nějaký gól mohl
    2 inkasovaný góly - 5x - Bohemka v poháru, Cluj venku, Olomouc 2x venku, Liberec venku. Z těchto zápasů mi přišel divný výkon proti Bohemce jinak tam nebyl žádný gól který by šel vyloženě za ním
    1 inkasovaný gól - 12x - jeho góly co si vybavím jsou proti Jablonci doma a Hradci doma.
    14x čisté konto

    Jestli někdo najdete nějaký jeho hrubky klidně to napište ale tohle prostě za mě není post kde máme slabinu. Rozehrávka by mohla být lepší (a tady mi přijde že má často o jeden zbytečný dotek navíc) ale taky to není problém co by nás limitoval. Proto si myslím že to nejlepší volba do doby než se prosadí Kinský. Debata jestli má být stále jednička je zbytečná a řešil bych to až příští rok kde to může být zajímavý (právě Kolář vs Kinský)

  11. Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

    lantsmit     před rokem 20.07.2023 08:48 |  
    16 11

    Ke Kolářovi a příčinám hysterie kolem prodloužení jeho smlouvy...

    - Kolář je pro mě hráč s klíčovým přínosem pro hru a výsledky Slavie v historicky nejlepším období její existence
    - Nikdo úplně nevíme, jak to bylo s jeho možným odchodem po tomto veleúspěšném období, ve smyslu, jestli mu nejsme za rozhodnutí neodejít něco dlužni spíš my než on nám.
    - Zároveň byl v souvislosti s výkonem špičkový práce pro náš klub v ohrožení života, a to v podstatě s trvalými následky
    - Na základě toho všeho jsem přesvědčený, že si takový hráč zaslouží trochu speciální přístup ze strany Slavie a mimořádnou podporu ze strany nás fanoušků
    - To znamená, že si zasloužil namísto tuctového zacházení (např. jeho odstřelením v období, kdy se mu právě i v důsledku šílenýho zranění od Roofa sportovně tolik nedařilo) intenzivní a trpělivou práci od našeho realizáku; prostě si zasloužil podržet
    - Tento přístup se jednoznačně vyplatil, protože Kolář je sportovně do velké míry zpět, loni byla jeho výkonnost opět velmi vysoká a stabilní; některé laciné góly, které dostal a které by šly spočítat na prstech jedné ruky (a to ještě přidávám), dostával i v období, kdy jsme mu byli připraveni tesat sochu před stadiónem

    Tolik k jeho dosavadnímu působení v rámci dosavadní smlouvy.

    Nyní se ale situace změnila:

    - Kolář už pro nás nemá potenciál vysokého výdělku v případě jeho prodeje
    - Je tu mladej Kinský, o kterém samo vedení opakovaně prohlašuje, že s ním speciálně pracuje, aby byl v hodně brzké budoucnosti naší jedničkou (v tuhle chvíli mu zbývají poslední dva roky smlouvy, ze kterých ten nejbližší stráví v Pardubicích)
    - Nemáme zdaleka tak vysoké sportovní ambice a přiznaně jdeme cestou naplňování rozpočtu primárně obchodováním s hráči; i z tohoto pohledu se jeví jako jediná rozumná varianta vsadit co nejdříve na "levného" Kinského s potenciálem výdělku za jeho odchod do zahraničí (v horizontu dvou/tří let)

    Pokud jsme se tedy nyní rozhodli Koláře prodlužovat o čtyři roky, tak samozřejmě dává smysl jenom varianta výrazné změny jeho postavení v klubu - tzn. snížení platu, předpoklad toho, že z něho bude dlouhodobě spíš dvojka (za Kinským), stále velmi slušně zaplacená a s velmi slušnou výkonností a mimořádnými zkušenostmi

    Teoreticky ale samozřejmě nelze vyloučit ani variantu opačnou, jak se o ni i tady na fóru spekuluje (viz Navy a hysterie v reakcích na jeho příspěvky k tomuto tématu).

    Co mi hlava nebere je fakt, jakým způsobem Slavia informaci o prodloužení Koláře prezentovala.

    Někdy po páté hodině byly zveřejněny informace o prodloužení na čtyři roky (bez jakýchkoli podrobností a vysvětlení) a společně s tím rozhovor s Kolářem, jak je nadšenej, kterej samozřejmě pro všechny indikoval myšlenku, že se na jeho platu ani postavení nic nemění.

    Teprve za další dvě hodiny přispěchal Tvrdík (jako jeho tchán v pozici nejvyššího představitele klubu), aby to zásadní veřejnosti vysvětlil a Kolářovo prodloužení tak obhájil.

    Za mě je to naprosto neprofesionální a nezvládnutá komunikace ohledně záležitosti, jejíž citlivost byla velmi snadno předvídatelná, co se týká vnímání prosté informace o prodloužení Koláře o další čtyři roky ze strany fotbalové veřejnosti.

    Proč se to nekomunikovalo rovnou, jako hlavní výhoda (pro Slavii) toho prodloužení? Proč to v rámci krizové komunikace vysvětluje Tvrdík a ne kdokoli jinej? Kde je Bílek? Viděl ho někdo vůbec v médiích, třeba v posledním roce? Nikdo se pak nemůže divit tomu, jaké spekulace se všude kolem toho prodloužení rozjely.


    Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2023 08:51) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

      Lunaris     před rokem 20.07.2023 09:58 |  
      15 2

      A nebo prostě ta tvoje vytoužená konstrukce, že na úkor sportovních ambic upřednostňujeme obchodování s hráči, pokulhává.
      Jinak od kdy se v rozhovoru s hráčem, když prodlouží smlouvu, řeší jeho plat?
      A ještě k tomu, že je to čtyřletá smlouva. Kolik bylo Vaniakovi, když tady čaroval? Nebo Stejskalovi?


      Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2023 10:07) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

        lantsmit     před rokem 20.07.2023 10:16 |  
        3 7

        Kde píšu, že by to měl vysvětlovat Kolář? Samozřejmě to měl být někdo z vedení. Vzájemně souladným výstupem obou aktérů toho prodloužení by pak bylo sdělení, že jsou obě strany spokojené. Kolář za vyjádření důvěry, byť za podstatně změněných podmínek. A Slavia za pokračující věrnost Koláře a dokončení transformace platů, jak to Tvrdík včera žehlil na Twitteru


        Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2023 10:18) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

          Lunaris     před rokem 20.07.2023 11:33 |  
          12 2

          A proč by měl někdo vůbec něco vysvětlovat? Prostě hráč prodloužil smlouvu a tečka. Že se tady rozjede hysterie, kdy najednou každý ví, kolik kdo v lize bere peněz a kdo je tím pádem nejlépe placenej, je sice typické, ale to neznamená, že je to méně debilní. Tebou navrhovaný postup bych chápal v případě Komrskové, kdy plat jejího manžela jde z veřejných peněz, ale Kolář z veřejných peněz placený není.

          • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

            lantsmit     před rokem 20.07.2023 12:00 |  
            4 9

            Proč by to měl někdo vůbec vysvětlovat? Třeba protože je tahle hysterie nepříjemná i samotnému klubu. Na což pak musel Tvrdík reagovat tím dovysvětlujícím tweetem, který ale z důvodů, jak je vypočítávám výše, už moc přesvědčivě nevyhlíží. Klub si i ústy JiT v rámci posledního rozhovoru zakládá na kultivaci značky, vztahu s fanoušky (ve směru větší sounáležitosti, pospolitosti - viz https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/jindrich-trpisovsky-slavia-trener-muzstvo-rozhovor.A230716_185232_fotbal_mama) , a proto má určitou vysvětlovací povinnost ve vztahu ke svým rozhodnutím, ačkoli nenakládá s veřejnými penězi. Přesně takhle se totiž ta identita a sounáležitost buduje. Ztotožnění (s klubem) přichází ve chvíli, kdy jeho krokům, rozhodnutím, filozofii rozumím, víceméně s nimi souhlasím, přijímám je za své a tím vším se s tím klubem víc a víc ztotožňuju. Proto je i pro Slavii důležité vyvrátit ta podezření o tom, že je to v případě Koláře "malá domů", projev nepotismu, nebo dokonce "sabotáž" (slovy, jež použil zdejší admin Alanor ve vztahu k loňskému, obdobně ne zcela dobře vysvětlenému prodeji Tijanyho do Plzně).


            Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2023 12:02) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

              Lunaris     před rokem 20.07.2023 21:44 |  
              3 0

              Žádná vysvětlení zde nepomohou, většina už si evidentně názor udělala. Tvrdík k tomu napsal své, lidi stejně věří tomu, čemu věřit chtějí.

    • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

      SLAVIESTA     před rokem 20.07.2023 13:15 |  
      4 6

      Nevím, pro mě strašně dlouhý.

  12. ...

    Ferguss     před rokem 20.07.2023 09:33 |  
    23 3

    A právě proto co se tady odehrává je špatně když, v takhle velké organizaci, tvůj blízký příbuzný zároveň tvůj nadřízený. Protože i kdyby 100x nebyla pravda, že má v klubu nadstandardní postavení, stejně se o tom bude spekulovat.
    Že se o tom bavíme my tady je jedna věc, co asi běží mezi hráči je věc druhá a mnohem závažnější.

  13. Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

    žbl68     před rokem 20.07.2023 09:37 |  
    13 1

    jak jsem už psal vedle - titul a za rok prodej někam na západ, sever, jih (pro rejpaly - nemyslím tím Plzeˇ, Liberec a Budějky ...), každopádně bez nějakého rejpání - je těžké být mladým nadějným brankařem ve Slavii... howgh

  14. Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

    Taky     před rokem 20.07.2023 11:42 |  
    11 0

    Tak snad bude víc zeď, než zeť a snad odejde včas, aby mohl přijít Kinský, tedy pokud se Kinský předvede v lize...

    V generálce i celé přípravě se mi Kolář líbil.

  15. Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

    Jarda66     před rokem 20.07.2023 12:17 |  
    3 0

    Podpisy smluv u klíčových hráčů bývaly součástí předsezónních tiskových konferencí. Ale Ondru oznámili mimo.

    Nevíte někdo, jestli letos bude předsezónní tisková konference? Nebo to bylo zabaleno s tím utkáním s Drážďany a představením dresů?

    P.S. Ondrovi přeju u nás jen to nejlepší a doufám, že všem pochybovačům ukáže, že si novou smlouvu zaslouží.

    • Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

      jirkag5     před rokem 20.07.2023 12:26 |  
      7 0

      Tisková konference je v pátek v 15:00.

  16. Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

    Fačín     před rokem 20.07.2023 12:37 |  
    16 6

    Mám k tomu jednu poznámku. My si tady malujeme, jak si připravujeme Kinskýho na to, že u nás bude brzo jedničkou, ale garantuju vám, že už teď je kolem něj spousta skautů a po vydařený sezoně v Pardubicích (na to bych vsadil barák) o něj bude ještě větší zájem (v zahraničí pochopitelně, je to golman světový špičky - resp.velmi brzo bude). I kdyby v našem dresu Kinský někdy nastoupil, tak to nebude na dlouho a půjde o dům dál. Chci tím říct, že když teď Tonda uvidí, že místo ve Slavii je na další 4 roky zablokovaný, tak žádnou velkou chuť jít sem dělat dvojku mít asi nebude. A to nemluvím ani o dalších potenciálních mladých brankářích z akademie.

    Takže jediný řešení, který za současný konstelace vidím - příští sezonu si Kinského stáhneme jako jedničku, Kolář mu bude chvíli krýt záda jako zkušenej parťák, Kinského pak prodáme a Kolář se vrátí na pozici jedničky. Pak tam jsou samozřejmě drobné otázky jako - jak by Kolář snesl být dvojkou (už když ho na chvíli nahradil Mandous, tak to úplně nedával), co další golmani, co máme - Mandous, Stejskal, všichni ty mladý, který taky čekaj na šanci?

    Obecně proti prodloužení smlouvy nic nemám, trochu mě snad překvapuje délka kontraktu, ale budiž. Ale byl bych rád, kdyby si to místo Kolář vychytal čistě sportovní cestou a byl tak skvělý, že jednoduše před sebe nikoho nepustí, ale upřímně, tak výborně tedy nechytá - těch kiksů už předvedl tolik, že bych to ani nespočítal a bohužel to často bylo v důležitých zápasech.

  17. Re: Ondřej Kolář prodloužil smlouvu: Volba číslo jedna.

    vlk30 (přítel SN)     před rokem 20.07.2023 18:17 |  
    4 1

    Jen aby se nám kluk nestal pohodlným, má svy jistý nic ho vlastně nebude nutit se honit na krev. No třeba se ta pohoda a klid přenese do jeho vykonů.

  18. Ondřej Kolář prodloužil smlouvu

    Mesiaš     před rokem 20.07.2023 20:36 |  
    9 11

    To není dobrá zpráva