Krásné počasí, povedený výkon Slavie, vysoká výhra, důstojná rozlučka s Olayinkou a až zázračně získaná "last minute" koruna krále střelců pro Jurečku - od sobotní uzávěrky ročníku 2022/23 se za daných okolností nedalo čekat víc. Slovácku už také o nic nešlo, a tak hrálo poměrně otevřeně a s výše postavenou obranou. Přestárlý kádr ale při tomto způsobu hry nestíhal, zvlášť když se slávistům dařilo. Branky tak přibývaly v pravidelném intervalu a sešívaní nakonec vyhráli rozdílem třídy 4:0!
Ze sportovního hlediska bylo kromě týmového výsledku největší událostí další čtyřbrankové představení kanonýra Jurečky. Ten chytil v závěru sezony neuvěřitelnou formu, když v 5 zápasech nadstavby nasázel hned 12 gólů a na poslední chvíli předběhl zaseklého Řezníčka na čele nejlepších střelců sezony. V historii samostatné české nejvyšší soutěže tak navazuje na nedávné úspěchy Škody a Kuchty. Ti se ale o triumf dělili ještě s jedním dalším hráčem (Lafata a Hložek), takže Jurečka je paradoxně prvním samostatným vítězem tohoto ocenění.
Ze společenského pohledu pak bylo ještě významnější rozloučení se s dlouholetou oporou Peterem Olayinkou, který míří do CZ Bělehrad. Klub i fanoušci k tomu přistoupili skvěle, a Eden se tak důstojně rozloučil s významným hráčem. A možná ani nebude od věci mluvit o klubové legendě, což je u zahraničního hráče unikátní. Pokud vím, tak by byl teprve druhým cizincem s tímto neoficiálním statusem po Simonu Delim (pokud samozřejmě nepočítáme Slováky jako cizince).
Závěrem bych ještě vyzdvihl náš počet vstřelených branek během právě ukončeného ročníku. 98 gólů za 35 zápasů u nás nemá obdoby a minimálně za posledních 20 let jde o rekord. Jde o 2,8 branky na utkání a přiblížila se tomu jenom Lavičkova mistrovská Sparta, která průměrně střílela o 0,2 branky na zápas méně.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Aleš Mandous - 6 - Zápas zvládl s přehledem. Práce měl málo, dvakrát jistě zasáhl proti méně nebezpečné střele.
David Douděra - 6 - Patřil mezi méně výrazné hráče, ale stejně jako celý mančaft zahrál nadprůměrně.
Tomáš Holeš - 8 - Tentokrát se mi jeho výkon opravdu líbil a takhle bych si jeho hru představoval, pokud by měl být oporou na pozici stopera. Výborně četl hru, získával míče i vyhrával souboje. Dokonce se dostal do gólové šance po rohu, při které ale jen nechal vyniknout Nguyena.
Igoh Ogbu - 7 - Obrana nebyla pod tlakem a když už na útočné hráče Slovácka přišel míč, tak ho naši stopeři většinou jistě získali.
David Jurásek - 8 - Konečně se přiblížil svým podzimním top výkonům. Dovedl obejít soupeře, byl aktivní a nebezpečný. Navrch přidal asistenci na poslední branku Jurečky.
Christos Zafeiris - 6 - Možná je toho na něj moc, když je po zranění a má potvrzovat své výborné jarní výkony. V závěru sezony šel s formou trochu dolů. Jako kdyby trochu hledal místo na hřišti, kde by si se spoluhráči vyhověl a kde by byl pro Slavii maximálně platný. Ale i když nebyl ve hře tolik, tak většinu situací řešil dobře a v ligovém porovnání nadprůměrně.
Oscar Dorley - 8 - Svůj životní půlrok zakončil krásným sólem přes několik soupeřů, po kterém přišel penaltový zákrok. Co se týče herní stránky, tak byl na jaře dle mého názoru naším nejdůležitějším hráčem.
Lukáš Provod - 6 - Zahrál o něco lépe než při většině svých průměrných představení z poslední doby. Líbila se mi jeho přímočará akce ze začátku zápasu, kdy obešel protihráče a namířil si to k vápnu. Něco takového už dlouho nepředvedl a na jaře spíše jen zpomaloval hru.
Václav Jurečka - 10 - Co k němu říct, takovou střeleckou formu nepamatuji ani u Škody. Je vidět, že si nesmírně věří a že do čeho kopne, to spadne do branky, viz první gól z "přímáku" nebo šťastný "angličan" u penalty. Stát se nejlepším střelcem ligy je skvělý úspěch a já k němu Václavovi gratuluji!
Peter Olayinka - 6 - Při své derniéře v sešívaném to byl typický Olayinka se svými plusy i minusy z celého angažmá. Hlavním plusem, který při jeho působení v Edenu jasně převažoval, bylo hlavně maximální nasazení i nealibismus, kdy se Peter nebál chodit do kliček a do vápna za zakončením. Minusem naopak byla ne úplně dokonalá technická vyspělost, což bylo v sobotu několikrát vidět.
Stanislav Tecl - 6 - Herně to bylo dobré. Hlavně v přihrávkách se Teclovi dařilo a zapsal i jednu povedenou asistenci. Minusem jsou ale dvě mizerně řešené šance. Když mohl přihrávat před prázdnou branku, tak pálil z úhlu (nakonec se stejně mával ofsajd), a naopak když byl v tutové pozici, tak nesmyslně přihrával Olayinkovi, čímž celou akci zazdil. Doufám, že vzhledem k jeho stabilně nedostačující výkonnosti, šlo o jeden z posledních zápasů Standy v základní sestavě. Už teď byly ty dvě sezony spíš přes závit a Slavia na jeho neadekvátně časté nasazování spíše doplácela, než že by jí to přinášelo výhodu v bojích s konkurenty.
Jan Bořil, Ondřej Lingr, Dominik Pech, Daniel Šmiga a Mick van Buren nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (40)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
vlk30 (přítel SN) před rokem 29.05.2023 19:27 |Když vidím ty známky tak Oscar by měl mít devítku, jinak v pohodě, pan inženýr byl jasný za X. Dá se říct, že letos to byla jeho inženýrska odysea :-)))
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
Flame před rokem 30.05.2023 14:45 |2002/2023
Kotrba: Tak jsem vám vyhrál ligu šéfe.
Pelta: Co blbneš, celý jaro bylo cinknutý!
2022/2023
Priske: Tak jsem vám vyhrál ligu šéfe.
Křetínský: Co blbneš, celý jaro bylo cinknutý!
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
rybarmirek před rokem 29.05.2023 20:03 |Zdravím,s hodnocením souhlas,pouze jedna připomínka.Prestanme se navazet do Standy!Já také vidím, že u něho poslední dobou skoro každá akce končí,ale za své působení v našem klubu si zaslouží respekt a také nejsme na trénincích, abychom mohli posoudit jeho přínos, realizační tým to že orcite udělá za nás . Mnohokrát jsemm se na tribuně pohádal když někdo kritizoval, byť oprávněně,naše hráče,jenom vzpomeňme minulost a hned budeme nad věcí.Pokud vidím u hráčů snahu, dokážu odpustit!!!To je jen muj názor který nikomu nevnucují.
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
mats před rokem 29.05.2023 20:21 |Vždycky mě mrzí, když si tady v diskuzích přečtu od některých spoluslávistů výroky, podle kterých to vypadá, že některé hráče klubu, kterému fandí, v podstatě absolutně nesnášejí a někdy to přechází skoro až k nenávisti. Kdyby u nás hráli jen takoví, co nedělají chyby, všechny šance proměňují, všechny šance soupeře zlikvidují atd., houfně by pak odcházeli do velkoklubů z top 5 evropských lig a před stadionem by na ně zástupci špičkových týmů stáli frontu. ;-)
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
_karlik_ před rokem 30.05.2023 16:12 |matsi, respektuji váš názor. ovšem byl bych rád, kdybyste vy respektoval i ten můj. když někdo dlouhodobě hraje tužku, zaostává za zbytkem týmu (což dle mne nebyl případ tohoto zápasu) a přesto je každý týden vyslán na hřiště, je to bohužel spíš vizitka pro realizační tým, který ho do zápasu vysílá a tím tomu hráči prokazuje medvědí službu vedoucí v některých případech (jak píšete) až k nenávisti. bohužel, je to tak. a co z toho plyne? posílejte do zápasu jen hráče, kteří na to v danou chvíli mají. pak k nenávisti nebude důvod.
ps. já k žádnému hráči nenávist necítím.
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
mats před rokem 30.05.2023 21:48 |Samozřejmě respektuju. Nemám s tím problém, pokud to nesklouzne v podstatě k nadávkám apod. Pokud někdo podává dlouhodobě mizerné výkony, nebude pravděpodobně zrovna oblíbencem fanoušků a odrazí se to i tady v diskuzích. Z dlouholetého čtení debat na SN se mi ale prostě občas zdá, že prakticky v každé době má určitá část fanoušků nějakého hráče natolik "v merku", že podle nich může skoro za všechno, co se kdy v tom daném období nepovedlo. I kdyby takový hráč vychytal zápas, dal hattrick nebo zahrál v daném jednom utkání opravdu nadstandardně, myslím, že by to stejně schytal. ;-) Možná je ten dojem zkreslený. Možná to tak není. A rozhodně nechci nikomu upírat to, aby napsal, že se mu něčí výkon v zápase nelíbil. Tak to určitě míněno nebylo.
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
mig52 před rokem 29.05.2023 20:26 |Popsání reality není navážením se do hráče, zvláště, když to není vyjádřeno urážlivým způsobem. Přece když venku prší, nebudeš tvrdit, že svítí slunce.
Komentář byl uživatelem upraven (29.05.2023 20:28) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Popsání reality není navážením se do hráče, zvláště když to není vyjádřeno urážlivým způsobem. Přece když venku prší, nebudeš tvrdit, že svítí slunce..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
Betynka58 před rokem 30.05.2023 17:07 |Pokud vím, tak hodnocení hráčů se má vztahovat jen k danému zápasu. Sám Alanor uznal, že Standův sobotní výkon byl v pořádku. Ten dodatek, byť neurážlivý, byl tedy naprosto zbytečný a k hráči celkem neuctivý.
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
1zippo1 před rokem 29.05.2023 22:40 |Já to řeknu asi takto: nasazení Standy Tecla včera jsem kvitoval, bral jsem ho jako jeho poslední zápas za A tým, pěkné rozloučení. Opět žádný výjimečný výkon, ale bral jsem to tak, že hodně se hrálo (včetně Standy) na Olího, a to mi přišlo fajn.
Ale Alanorovo hodnocení bylo velice tolerantní a pravdivé, rozhodně jsem žádné navážení nezaznamenal, kritiku taktéž ne. Ale pokud bude u trenéra či Standy Tecla příští sezonu opět chybět soudnost a bude nasazován na úkor lepších a perspektivnějších hráčů, bude mi to zase hooodně vadit. A je mi úplně jedno, jak se chová na tréninku. Nekritizuji, jen věřím, že Slavia je víc než Standa Tecl.
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
voiceman (přítel SN) před rokem 30.05.2023 00:37 |Jen malá poznámka. To, co předvedl Oscar v té debilní nadstavbě, z něj dělá suverénně zcela nejlepšího záložnika ligy. Přes ty mediální tlachy okolo toho rudýho dementa, co půl sezóny nehrál, další půlku hrál na stoperu a pak se proslavil tím, že proměnil asi 8 penalt a stal se nejlepším záložníkem. Trapárna a výsměch. Osky, to je neskutečnej hráč. Ubližuje mu to, že jeho herní projev je takový, jak to říct, jako když jde náhodou kolem, ale sledovat ho je při každém zápase, pastva pro oči. Ten kluk mě vždycky dostane a neskutečně mě baví. Nejlepší záložník ligy. O parník.
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
Leksel před rokem 30.05.2023 01:07 |Oscar rostl zápas od zápasu, co si dovoluje při vedení míče, to vídám spíš v "hračičkovských" ligách Jižní Ameriky, ale svědčí to o tom, že je psychicky naprosto v pohodě a s balonem se evidentně mazlî, třeba ty jeho efektní a nečekaný patičky to je pohlazení pro oči každýho fanouška fotbalu bez rozdílu. No a ten "případ" iq37 to je kapitola sama pro sebe. Kopal sice nálož penalt, ale u mnohých už neměl bejt vůbec na hřišti, ptz ten, když je na hřišti, tak se okolo něj vzdouvá žlutý opar s nádechem do červena, neboť co si dovoluje k rozhodčímu, to je na kulomet se žlutými kartami v zásobníku. A právě penalty, které kopal v tradičním "sparťanském" nastavení 90+(dokud nepadne gól), byly zisk bodů zásadní a tenhle psychopat měl už dávno být ve sprchách, leč nebyl. Věřím, že v Evropě životnost tohodle zmetka nepřeleze 1.půli.
Komentář byl uživatelem upraven (30.05.2023 01:31) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Oscar rostl zápas od zápasu, co si dovoluje při vedení míče, to vídám spíš v "hračičkovských" ligách Jižní Ameriky, ale svědčí to o tom, že je psychicky naprosto v pohodě a s balonem se evidentně mazlî, třeba ty jeho efektní a nečekaný patičky to je pohlazení pro oči každýho fanouška fotbalu bez rozdílu. No a ten "případ" iq37 to je kapitola sama pro sebe. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
Slávista 51 před rokem 30.05.2023 06:19 |1*
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
pehacko před rokem 30.05.2023 06:28 |Oskar je nase skromna perla… opravdu uzasny hrac a co si dovoli na balonu zustava rozum stat. Musi citit duveru, tak rozkvete. Naopak točení v sestave mu nedelalo uplne dobre. To ze si odpadi zvolí jako nejlepsiho zaloznika a hrace iq37 je v poradku. Musi ty sve levarny kamuflovat a jejich bezny fanousek to tak citi, pro ne je vzor a modla brnensky krivak a podvodnik. Pro nas zase mistr mice Oskar. Nic tak nevystihuje podstatu a nasich rozdilu vic. Oskar a nebo iq37.
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
vršek před rokem 30.05.2023 11:43 |V dnešním "sparťanském zpravodaji" je uvedeno i konečné hodnocení rozhodčích dle jejich "Zlaté píšťalky".
Vítězem jest p. Černý, který získal průměrně 6,83 ve 23 zápasech - no, kdo jiný se nejvíce zasloužil o "úžasnou" sezonu Krejčího?
Když si vzpomenete na poslední derby, kdy hráč s číslem 37 již se žlutou kartou dvakrát vulgárně z metru na něj řve. Kupodivu Černý v té derby vřavě Krejčího nejen neslyší ale ani nevidí a je s podivem, že byl nejvíce oceňován za to jaký si zjednal respekt u hráčů - no, není respekt jako respekt. Navíc pan rozhodčí v obou posledních derby jaksi přehlédl fauly na Jurečku (Sorensen a Kovář). No, v klíčových momentech ligy jen potvrdil svou "jedinečnost a nestrannost". Bravo! Jen rozdíl mezi tím, jak ihned píská penaltu na Mabila, ani není třeba VAR, při srovnání faulů na Jurečku, kdy faul ani nezahlédl a VAR k vyhodnocení nepotřebuje - pan Černý je rozhodcovský génius a konečně máme po Zelinkovi dalšího výborného sudího.....
To jak výborný sudí je p. Zelinka opět dokládá Zlatá píšťalka. Obsadil druhé místo s průměrnou známkou 6,61 z 28 zápasů. No, své vysoké kvality předvedl v našem zápase v Liberci kde nenechá nejprve Olayinku zakončit akci po nesmyslném "praporku" asistenta a tím neumožnil přezkoumání u videa.... Správně vyloučí Olayinku ale kupodivu se penalta po jeho jasném přišlápnutí ve vápně nepíská a kupodivu je v nastavení zápasu zasažen "liberckou sněžnou slepotou" stejně jako ostatní přítomní sudí a nevidí brutální "sestřelení" Juráska mimo hru.....
No v zápase Sparty v Liberci již došlo k "vyjasnění herních podmínek" a slepota byla nahrazena "zázračnou jasnozřivostí" .....
Jsem alergický na to, když slavistický fanoušek mluví o tom, že jsme si "to prohráli sami".
Ano body jsme poztráceli, ale je to jen půl pravdy.
O titulu naše poztrácené body venku ani s Hradcem nerozhodly. Druhá polovina pravdy je ta, že právě tito dva rozhodčí se zásadně podíleli ve dvou resp. třech zápasech na našich bodových ztrátách, které nebyly našimi chybami, ale které nás připravili o cca 6 bodů a Spartě v těchto zápasech "skvělým rozhodováním" min, 5 bodů "přihráli"!!! Ten titul jsme si opravdu neprohráli sami a pokud budeme všichni mluvit jen o našich bodových ztrátách abychom "nehledali chyby u druhých", pak sami nabíjíme podvodníkům a umožňujeme jim říkat ono oblíbené - vidíte vždyť i slávisté říkají, že sudí pískají dobře až výborně a prohráli si to sami! Pokud budeme mlčet a jen poslouchat jak jsou Krejčí, Priske a Sparta vychvalováni nikdo si za rok dva nevzpomene jaká "neskutečná špína" byl závěr letošní "Křetínského" ligy. Nemělo by se zapomínat!!!
Jen závěrem - tipnete si kdo je třetím nejlépe hodnoceným sudím v anketě Zlatá píšťalka? je to Pavel Orel s průměrem 6,53 v 17 odpískaných zápasech, Bravo! Sparta byla nejsilnější - NE, avšak již zase "platí" a všichni musí vědět a vědí - "Sparta je Sparta"!
Komentář byl uživatelem upraven (30.05.2023 11:53) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
V dnešním "sparťanském zpravodaji" je uvedeno i konečné hodnocení rozhodčích dle jejich "Zlaté píšťalky".
Vítězem jest p. Černý, který získal průměrně 6,83 ve 23 zápasech - no, kdo jiný se nejvíce zasloužil o "úžasnou" sezonu Krejčího?
Když si vzpomenete na poslední derby, kdy hráč s číslem 37 již se žlutou kartou dvakrát vulgárně z metru na něj řve. Kupodivu Černý v té derby vřavě Krejčího nejen neslyší ale ani nevidí a je s podivem, že byl nejvíce oceňován za to jaký si zjednal respekt u hráčů - no, není respekt jako respekt. Navíc pan rozhodčí v obou posledních derby jaksi přehlédl fauly na Jurečku (Sorensen a Kovář). No, v klíčových momentech ligy jen potvrdil svou "jedinečnost a nestrannost". Bravo! Jen rozdíl mezi tím, jak ihned píská penaltu na Mabila, ani není třeba VAR, při srovnání faulů na Jurečku, kdy faul ani nezahlédl a VAR k vyhodnocení nepotřebuje - pan Černý je rozhodcovský génius a konečně máme po Zelinkovi dalšího výborného sudího.....
To jak výborný sudí je p. Zelinka opět dokládá Zlatá píšťalka. Obsadil druhé místo s průměrnou známkou 6,61 z 28 zápasů. No, své vysoké kvality předvedl v našem zápase v Liberci kde nenechá nejprve Olayinku zakončit akci po nesmyslném "praporku" asistenta a tím neumožnil přezkoumání u videa.... Správně vyloučí Olayinku ale kupodivu se penalta po jeho jasném přišlápnutí ve vápně nepíská a kupodivu je v nastavení zápasu zasažen "liberckou sněžnou slepotou" stejně jako ostatní přítomní sudí a nevidí brutální "sestřelení" Juráska mimo hru.....
No v zápase Sparty v Liberci již došlo k "vyjasnění herních podmínek" a slepota byla nahrazena "zázračnou jasnozřivostí" .....
Jsem alergický na to, když slavistický fanoušek mluví o tom, že jsme si "to prohráli sami".
Ano body jsme poztráceli, ale je to jen půl pravdy.
O titulu naše poztrácené body venku ani s Hradcem nerozhodly. Druhá polovina pravdy je ta, že právě tito dva rozhodčí se zásadně podíleli ve dvou resp. třech zápasech na našich bodových ztrátách, které nebyly našimi chybami, ale které nás připravili o cca 6 bodů a Spartě takovým "skvělým rozhodováním" min, 5 bodů "přihráli"!!! Ten titul jsme si opravdu neprohráli sami a pokud budeme všichni mluvit jen o našich bodových ztrátách abychom "nehledali chyby u druhých", pak sami nabíjíme podvodníkům a umožňujeme jim říkat ono oblíbené - vidíte vždyť i slávisté říkají, že sudí pískají dobře až výborně a prohráli si to sami!
Jen závěrem - tipnete si kdo je třetím nejlépe hodnoceným sudím v anketě Zlatá píšťalka? je to Pavel Orel s průměrem 6,53 v 17 odpískaných zápasech, Bravo! Sparta byla nejsilnější - ne "Sparta je Sparta"! .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
Flame před rokem 30.05.2023 15:08 |Na výrok prohráli jsme/jste si to sami jsem také alergický a absolutně s tebou souhlasím. Zářez v Liberci byl neskutečný, pokud se podíváme na faul na Oliho (šlapák na žlutou kartu) omluvený malou intenzitou a faulem na Slepičinec, kdy rozhodčí ten dotek nemohl vidět a Var zoufale hledal alespoň průvan který sralťana skolil.
Návštěva Taškáře v šatně rozhodčích nás vrátila do devadesátek, tohle si dovolil jenom Pelta! Údajně proběhla ve vší slušnosti:
Taškář(slušně): "Chlapi, můžete mi říct za co vás platím?"
Sudí: "Promiňte jemnostpane, uděláme všechno co si přejete."
A chudák za to dostal pokutu 50 000,-Kč
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
Karel13 před rokem 30.05.2023 15:45 |Já jsem zase alergický na neustálé házení viny na všechno kolem. Skutečně stačilo dát Hradci o jeden gól víc a všechno ostatní nám mohlo být šumafuk ...
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
_karlik_ před rokem 30.05.2023 16:22 |... a to si, skorojmenovče, myslíte, že pokud bychom dali ten gól hradci, že by bylo vše v pořádku a ligu jsme vyhráli? já tedy ne! pak by popeláři nepadli s prádelnou, nebo si to pohlídali jinde.
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
Karel13 před rokem 30.05.2023 16:27 |Vyhráli bychom základní část, Sparta by v nadstavbě hrála v Edenu (kde naposledy dostala čtyřku) a jinak by se vidělo ...
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
lantsmit před rokem 30.05.2023 07:31 |Ještě na začátku sezóny, stejně jako v minulé, jsme pro takhle mimořádnýho hráče nedokázali najít na hřišti místo. V základu nebyl v obou zápasech s Rakowem, první polovinu skupiny EKL, v lize pak např. na Slovácku (1:1) nebo v Plzni (0:3). Jediné vysvětleni pro mě je, jak říkal JiT u Haníka (podcast Přes příkop), že je pro něj nejtěžší rozhodnout a říct to těm hráčům, kteří v sestavě nebudou. Oscarovi při jeho povaze se to asi v mezních situacích, kdy tu jeho nezbytnost na hřišti JiT neviděl, říkalo relativně nejsnáz.
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
chosejn před rokem 30.05.2023 07:59 |nazor vubec nerozporuju,jen doplnim,ze proti Rakowu venku Oskar v zakladu hral,ale zranil se a prislo nestastne stridani Plavsicem
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
lantsmit před rokem 30.05.2023 09:28 |děkuju za opravu a doplnění... je to tak
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
DF007 před rokem 30.05.2023 08:04 |Kde to můžu podepsat?
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
vršek před rokem 30.05.2023 12:19 |Abych se také dostal k hodnocení hráčů....
Po vyhlášení nejlepších hráčů sezóny LFA již kolo před koncem ligy je neskutečné, že nejlepším útočníkem byl vyhlášen Řezníček (nic proti němu) zatímco Jurečka, který byl nejen nejlepším střelcem, ale i nejproduktivnějším hráčem sezony neobsadil ani třetí místo. Jakou hodnotu má takové hodnocení hráčů a jakou fotbalovou erudici mají naši fotbaloví experti a novináři, když vítězem kategorie záložníků se stane stoper a nejproduktivnější hráč neobsadí ani "bronzovou pozici.?
Už sem to psal jinde - sakra proč toho Krejčího nevyhlásili i nejlepším stoperem???? Možná i útočníkem, vždyť takhle tam sázet jednu penaltu za druhou a navíc v 8 zápasech za sebou? - to nejen unikum ale i velké umění! Právě tohle je pravý obraz českého fotbalu, když trenéři, funkcionáři a vybraní novináři dokáží hodnotit výkony ještě neskončené soutěže. No, pardon, ona vlastně už skončila čtvrtým kolem nadstavby...Sparta je první a tak je třeba potvrdit, že Sparta měla i nejlepší hráče a trenéra a proto je po právu mistrem!
A ti hráči, o kterých jsem chtěl psát v reakci na Oscara?
Já jsem na rozdíl od všech expertů a novinářů přesvědčen o tom, že když může být vyhlášen nejlepším hráčem celé sezony Krejčí, který nastoupil v 19 zápasech z 35, pak Václav Jurečka měl být vyhlášen nejlepším útočníkem, Igoh Ogbu nejlepším stoperem a Oscar Dorley nejlepším záložníkem.
Tohle je nyní jednoznačná základní osa našeho týmu, záruka kvality a jen doufám, že spolu za Slavii sehrají alespoň dvě následující a uspěšné sezóny.
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
Alanor (admin) před rokem 30.05.2023 12:25 |To pořadí útočníků bylo takové, protože samotné hlasování muselo proběhnout ještě někdy před nadstavbou. Já chápu, že hráči po sezoně letí na dovolené a organizátoři těchto anket chtějí stihnout ceremonie atd., ale ta anketa je dost pochybná, když ani nepočká na dokončení toho, o čem by se mělo pak hlasovat.
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
vršek před rokem 30.05.2023 14:00 |Pokud to bylo už před nadstavbou.....to tak a "mělo" být!
Mne zajímá kdo hlasoval a jak, a hlavně kdo byli oni vybraní novináři....
Je tam však ještě jedna rarita mimo "záložníka" Krejčího.
Vyhodnoceno bylo před posledním kolem.
Jurečka je nejproduktivnější hráč sezony 25bodů (dle Sportu) bez těch 4 gólů Slovácku by měl celkem21 bodů před posledním kolem.
Takže v době hlasování Řezníček 22, Chramosta 22, Kuchta 17 Van Buren 18 a přesto "expertům" Jurečka nestál ani za bronzový post....No, předvést se nejen střelecky, ale v podstatě výborně ve všech herních činnostech zřejmě nikdo nehodnotí jako rozhodující,,,, jako většina věcí v českém fotbale - na zvracení....
V současné mluvit o tom, že by se těžko stíhalo "vyhodnotit" výkony hráčů v průběhu cca jednoho týdne mi nějak v době internetu neladí s realitou, ale možná, že tomu tak bylo a byly zabity dvě mouchy jednou ranou.....
Výsledky ankety by odpovídaly a navíc po průběhu konce sezóny jistě možná realita....
Komentář byl uživatelem upraven (30.05.2023 14:07) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak to bylo a "mělo" být! Mne zajímá kdo hlasoval a jak, a hlavně kdo byli oni vybraní novináři....
Je tam však ještě jedna rarita mimo "záložníka" Krejčího.
Jurečka je nejproduktivnější hráč sezony 25bodů (dle Sportu) bez těch 4 gólů Slovácku by měl celkem21 bodů před posledním kolem.
Takže v době hlasování Řezníček 22, Chramosta 22, Kuchta 17 Van Buren 18 a přesto "expertům" Jurečka nestál ani za bronzový post....No, předvést se nejen střelecky, ale v podstatě výborně ve všech herních činnostech zřejmě nikdo nehodnotí jako rozhodující,,,, jako většina věcí v českém fotbale - na zvracení.....
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
žbl68 před rokem 30.05.2023 06:26 |Jurečka min. 11 :-) a s ST souhlas ...
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
DF007 před rokem 30.05.2023 08:06 |Oscar měl mít v nadstavbě vždy o 1 stupeň lepší známku. I v posledním zápase byl naprosto neskutečný. V nadstavbě se dokonce u něj objevila i čísla. Dvě asistence v Olomouci, teď nádherně získaná penalta.
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
Morb před rokem 30.05.2023 13:10 |Nestraš s číslama, ještě si ho všimnou v zahraničí.
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
Kulajs před rokem 30.05.2023 09:04 |Pech hrál jen krátce, ale všiml jsem si, že když měl míč tak to vždy vyřešil dobře bez zazmatkování.
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
Srdcar114 před rokem 30.05.2023 09:21 |Jurečkovi gratuluji,je výborný.Podle mého názoru měl hrát ve všech zápasech,ve kterých hrál,na hrotu útoku. Na hrotu útoku hrál pravidelně na Slovácku,kde dal taky hodně golů.
Král ligových střelců
lucky-pilda před rokem 30.05.2023 10:26 |"... takže Jurečka je paradoxně prvním samostatným vítězem tohoto ocenění." Mám takový pocit, že nedělený král střelců byl ještě minimáně Kuka.
Jinak objevuje se tu často názor, že Jurečka měl hrát v základu celý podzim a že by tak mnohé zápasy dokázal strhnout na naší stranu. Úplně si tím jistý nejsem. Alternativní realitu k dispozici nemáme, takže můžeme jen hádat. Pokud se na podzim dostal na hřiště, tak se mi jeho výkon většinou příliš nelíbil. Troufnu si říct, že herně měl tenkrát větší přínos Standa (neříkám velký, ale větší). Mimochodem, Standa je 5. nejlepší nahrávač a 10. nejlepší střelec ligy. Teď si představme, že i přes matné výkony by hrál v základu. Makal by na sobě stejným způsobem jako když potřeboval dokázat trenérům i sobě, že v základu má být on? Když někdo hraje v základu, tak se tím rozumí, že asi dělá něco dobře, případně líp než hráči na lavičce. Takhle se musel zaměřit úplně na všechno (= nikde nevynikám tolik, aby to stálo za to, musím na sobě makat všude).
Je skvělé, že se nakonec tak rozstřílel a doufám, že to, pořád u nás, bude potvrzovat celý příští ročník. Na druhou stranu mu to tam padalo hlavně v zápasech, kde nešlo o tolik, zatímco v těch nejdůležitějších (Hradec, poslední RB) vyšel většinou naprázdno. Pevně doufám, že příště své góly nasměruje i do "zaparkovaných autobusů" a všude, kde to bude třeba "urvat".
Re: Král ligových střelců
Alanor (admin) před rokem 30.05.2023 10:54 |Kuka králem střelců nikdy nebyl, viz:
https://www.sportovni-statistiky.cz/fotbal/gambrinus-liga/tabulka-strelcu/
https://cs.wikipedia.org/wiki/1._%C4%8Desk%C3%A1_fotbalov%C3%A1_liga
Děleným králem střelců byl i Musa, ale ten dal 7 branek na podzim za Liberec a 7 na jaře za Slavii, tak jsem ho jako ryze slávistického vítěze nebral.
Komentář byl uživatelem upraven (30.05.2023 10:56) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Kuka králem střelců nikdy nebyl, viz:
https://www.sportovni-statistiky.cz/fotbal/gambrinus-liga/tabulka-strelcu/
https://cs.wikipedia.org/wiki/1._%C4%8Desk%C3%A1_fotbalov%C3%A1_liga .
Skrýt původní komentář
Re: Král ligových střelců
lucky-pilda před rokem 30.05.2023 11:52 |Aha, díky. Já žil vždycky v domnění, že Kuka byl do Škoďáka náš poslední král kanonýrů.
Re: Král ligových střelců
kjandourek (admin) před rokem 30.05.2023 13:12 |To byl Ivo Knoflíček v roce 1985
Re: Král ligových střelců
Alanor (admin) před rokem 30.05.2023 13:43 |Ano, to je ono. Do toho úspěchu Škody čekala Slavia na krále střelců přes 30 let, což je až nečekaně vysoké číslo. V posledních letech už se daří více.
Jurečka tedy první nedělený král od Knoflíčka po 38 letech. :)
Re: Král ligových střelců
SKEP před rokem 30.05.2023 13:19 |Možná se pletu, ale posledním naším králem střelců byl v roce 1985 Knoflík s "vokem". Vzpomínám si na dobovou fotografii, na níž je Ivo s jednadvaceti balóny poskládanými do číslice 21.
Re: Král ligových střelců
pehacko před rokem 30.05.2023 19:41 |Tak kuku vím že porazil dubovský. Pamatuji si zápas posledního kola na strahově, Vykuka potřeboval dát nějaký góly a dál prd. Dokonce koupal trestňák a kopu ho úplně fantasticky jenom že do tyče. Což byl tuším jeho poslední zápas před odchodem do Kaiserslauternu
Re: Král ligových střelců
stomiro před rokem 30.05.2023 16:46 |Já mám pro Jurečku slabost ( nejsem objektivní). Není to žádný Messi, ale koncovku má skvělou. Ve srovnání např. s Teclem, Burenem a dalšími v šanci obvykle nezmatkuje. Proměnil šance i ve vypjatých zápasech ( na Panathinaikosu, dvakrát se Spartou, v semifinále poháru rozhodl s Bohemkou atd.). Dát šanci na Spartě, tak ... Pod dojmem posledních zápasů si myslím, že v příští sezóně bude stačit proti "autobusu" mít sehranou a ustálenou sestavu, která bude hrát rychle. Např. jako naposledy s Plzní, kdy za stavu 1:1 měli naši během pár minut asi 5 šancí ( víc než kdy jindy s Viktorií) a gól dali. A taky pořádnou obranu, která nezmatkuje při každém nákopu za obranu nebo dlouhém autu. Pak možná nebude nutně potřeba ani nějaký další vysoký superstřelec za bambilióny. Tahle aktuální sestava by zřejmě smetla týmy jako Kluž, Sivasspor, Legia nebo ten datový pseudozázrak pana Priskeho z Dánska.
Re: Král ligových střelců
Slávista 51 před rokem 30.05.2023 18:55 |Ono občas chvilku trvá, než si hráči na sebe zvyknou až tak, že některé situace mohou jak se říká - poslepu.
Nyní se to daří, hlavně aby to vydrželo do EP !
Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo
w8888 před rokem 01.06.2023 12:07 |Ve výčtu Králů střelců všichni pořád zapomínají na Petara Musu, který vyhrál spolu s Kozákem v ročníku 19/20. Škoda ho.