Klíma na ruku AVE určitě nejde. To je velmi slušný a dobrý rozhodčí, kterého JT bohužel hodil přes palubu. Jedinej se dokázal postavit čurákovi berkovi na bohemce.
Ne, ani trochu nezvedám varovně prst. Černý obě derby na jaře pískal dobře, správně, svědomitě. Ale jen mi vadí, že najednou nemáme žádného druhého slušného rozhodčího, který by byl "hoden" derby pískat. Nezapomnělo se trochu na Zelinku? Najednou nemáme nikoho dobrého v záloze? Správně by mělo být derby také za odměnu a za uznání kvality. Dejme tomu, že je momentálně Černý nejlepší. Ale mělo by dojít také někdy na druhého nejlepšího. Naše liga jich potřebuje bezesporu víc.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Když ještě byla ta možnost, tak Zelinku vetovala jak RB, tak i mafián ... Teď už je veto zrušené, ale jak je vidět, když jde o všechno, tak pořád mají oba dlouhé prsty ... (Zelí je pískal naposledy v únoru: Zlín - RB 2-3, Slovácko - plíseň 2-0 anebo Olomouc - RB 1-1)
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Tak jsem se naštěstí mýlil a do třetice tedy Černý ... Tak v tom prostředí v mordoru se nedá čekat úplná rovina, ale derby odpískal celkem korektně ... (na rozdíl od našeho zápasu s plísní)
Jinak Zelinka má klokany se Slováckem a třeba sestupový zápas Brno - Pardubice dostal Szikszay ... https://www.fortunaliga.cz/delegace-rozhodcich
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
No, to já rozhodně klidně nejsem. Přesně toho jsem se obával, že mají takovou taktiku, že první dva zápasy odpiská O. K., aby nás v nejdůležitějším mači totálně zařízl. Ale snad se mýlím.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Že by nás úmyslně "zařízl" si nemyslím a dokonce i odmítám, je mu 28 let, má našlápnuto velmi slušně, karieru má před sebou. Ovšem může prostě udělat chyby, může se mu zápas nevyvést. Už to někdo psal, je nesmysl takového kluka utavit.. Je navíc smutné, že po několikaměsíčním působení pana Příhody máme jediného rozhodčího, který je "schopen" pískat derby..
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
To si právě vůbec nemyslím, že by některý jiný rozhodčí nebyl schopen derby zvládnout, několik jich je určitě kvalitních. Spíše mně připadá, že komise opětovnou delegací Černého dala ostatním sudím najevo, že za nic nestojí, což je dle mne z principu špatně. Rozhodně tímhle rozhodnutím ostatní rozhodčí nemotivuje k tomu, aby na sobě více pracovali.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Souhlas, navíc teď už jde o všechno a podle nominace Černého je vidět, že i Příhoda má zájem, aby derby proběhlo bez excesů ... Ovšem vazby Příhody z minulosti na RB mu evidentně svazují ruce a nedovolí si tam dát Zelinku, který by ten zápas zvládl taky ...
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Na VARu je Petřík, kterýho dříve strašně setřeli, že nám přál v poháru se Zlínem. Tvrdík se opět omlouval. Nicméně podle mne tam žádné velké chyby neudělal (ofsajd šel za pomezním, faul na Olího byl určitě větší než na slepičáka v libe a že nevyloučil našeho za faul posledního bylo také celkem v pořádku) a vše byla zase jen hysterie medmrdek.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Černý má sklon pouštět velmi, velmi tvrdé zákroky a následně dávat žluté za kraviny. Toho bych se dost bál.
Já bych si přál Berku s Klímou a Adámkovou na VARu. Byl bych před derby podstatně klidnější.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Byl bych si jistý, do čeho jdeme. S Černým to nevím. Já z něj tak nadšený nejsem a můj favorit byl Hrubeš, dnes Zelinka a Sziksay. Černý na nás udělal několik prasáren.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Asi rozumim, ja Cernyho dvakrat taky nemusim. Ale hraci & treneri jsou s nim v pohode (alespon dle jejich vyjadreni), a to je podle me dulezitejsi nez to, co si o tom myslim ja.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
V tom je to současně dvousečné. Jasně, všichni ho chtějí. Až to v sobotu podělá a někdo Příhodovi vytkne, proč dal málo zkušeného rozhodčího na třetí takový zápas v krátké době, tak odpověď bude jednoduchá. Protože první dva zápasy zvládl a všichni jste ho přece chtěli i na ten třetí...
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Budu pesimista, ale nějak si začínám říkat, že RB není o tolik horší, aby když si řekne, že všechno podřídí tomu (a to ani nemyslim nějaký zákulisní levárny), aby v tom zápase bodovala, tak bodovat bude. Bohužel, Mechováci vlastně i ukázali cestu, jak na to.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Já teda nevím, o kolik jsou nebo nejsou horší, jejich forma je pro mě pořád záhadou a ani první letošní Derby tomu nijak nepomohlo. Každopádně platí, že ti bídáci jsou schopný vyhrát, i když hrajou neskutečnou tužku, viz Liberec, Olomouc, výjimkou byl jen Pohár.
A fascinuje mě, jak odborníci koumaj, co na nás asi Priske vymyslí, a že to půjde těžko, atd. Jestli není blbej, nebude nic vymejšlet, inspiruje se Hradcem a budou čekat na naše chyby. My přeci potřebujeme vyhrát, ne oni.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Z Černého radost nemám. On už dopředu má alibi, že odpískal "výborně" dvě derby po sobě, takže případné chyby v tom třetím budou odbyty tím, že ještě musí sbírat zkušenosti a nemůže přece nikdo chtít, aby zvládl bezchybně takto tři těžké zápasy po sobě. Těžko se vůči tomuto bude nějak argumentovat...
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
do třetice všeho dobrého.
Bylo by to vynikající jak pro rozhodčího, tak samozřejmě pro Slavii.
3vyhraná derby za sebou během měsíce - to nemůže mít chybu !
Aspoň bude mít možnost ukázat, jestli dokáže odřídit takový hodně důležitý zápas nestranně a nepodlehnout zákulisním tlakům, které určitě bolševik použije.
Pokud bude pískat "rovinu", ocením to, i když bychom nějakým řízením osudu nevyhráli.
To se ale, věřím, nestane, protože je porazíme!!!
Nejraději bych teda Zelího, ten je v pohodě, má respekt, jede si svoje, je kvalitní a má nás rád. Hrubeš je trochu posera, ale bohužel taky mezi lepšími, ten by to zvládnul asi taky. A "kometa" sezony Černý? Já si myslím, že to má pochopitelně za odměnu a je to v pořádku. Zároveň s tím si myslím, že právě proto se své role zhostí opravdu poctivě a bude to jeho nejlepší derby. Uvidíme. Každopádně smutný je, že to vůbec řešíme..
Černej poslední dva zápasy s těma smejdama odpískal celkem dobře. Tak doufám, že v tom třetím neudělá schválně nějaký nakloněný chyby, který zase ten gauner Příhoda přikryje.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Trochu bych se u takhle mladýho a nezkušenýho rozhodčího bál, aby se mu díky třetí nominaci na největší zápas za sebou nenafouklo ego a nezačal sil tam pod vlivem domácí bouřlivé atmosféry ujíždět a hrát si na pána tvorstva.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Komentáře (60)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Orwell_1892 (přítel SN) před rokem 10.05.2023 12:10 |A proč ne sudí Klíma?
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
kalex před rokem 10.05.2023 16:01 |Chceš aby to pískal někdo, kdo jde rudým ochotně na ruku? Co tak k němu dát berku a tu svini adámkovou? Cajk?
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
rakusan před rokem 11.05.2023 09:45 |Klíma na ruku AVE určitě nejde. To je velmi slušný a dobrý rozhodčí, kterého JT bohužel hodil přes palubu. Jedinej se dokázal postavit čurákovi berkovi na bohemce.
Komentář byl uživatelem upraven (11.05.2023 09:45) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Klíma na ruku AVE určitě nejde. To je velmi slušný a dobrý rozhodčí, kterého JT bohužel hodil přes palubu..
Skrýt původní komentář
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
kalex před rokem 11.05.2023 11:10 |A jo pravda. Chybička se vloudila :)
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Juventus turin před rokem 10.05.2023 13:09 |OK
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Taky před rokem 10.05.2023 13:15 |Správná a očekávaná volba, ale divil bych se, kdyby to měl tak snadné, jako v předešlých dvou případech...
Přejme mu, aby
Slávista 51 před rokem 10.05.2023 14:05 |to spolu s ostatními delegovanými, zvládl zase na výbornou.
Re: Přejme mu, aby
SKEP před rokem 10.05.2023 14:13 |Já bych si přál, by to rozhodčí zvládli na 2!
Re: Přejme mu, aby
Slávista 51 před rokem 10.05.2023 14:23 |Aj tak možno.
Za 3, už by to nebylo ono.
Re: Přejme mu, aby
kalex před rokem 10.05.2023 15:59 |Mám za to, že kolega myslel nás.
Re: Přejme mu, aby
Ladislav (přítel SN) před rokem 10.05.2023 16:08 |SKEP to myslel asi trochu jinak s lehkou dávkou ironie, dvojka je totiž v sázkařské terminologii výhra hostů :)
Komentář byl uživatelem upraven (10.05.2023 16:28) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
SKEP to myslel trochu jinak, dvojka je totiž v sázkařské terminologii výhra hostů ....
Skrýt původní komentář
Re: Přejme mu, aby
Slávista 51 před rokem 10.05.2023 17:51 |Asi si stojim na vedení, no.
Re: Přejme mu, aby
Ladislav (přítel SN) před rokem 10.05.2023 19:07 |V pohodě, dneska ty, zítra já ...
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
donford před rokem 10.05.2023 15:49 |Ne, ani trochu nezvedám varovně prst. Černý obě derby na jaře pískal dobře, správně, svědomitě. Ale jen mi vadí, že najednou nemáme žádného druhého slušného rozhodčího, který by byl "hoden" derby pískat. Nezapomnělo se trochu na Zelinku? Najednou nemáme nikoho dobrého v záloze? Správně by mělo být derby také za odměnu a za uznání kvality. Dejme tomu, že je momentálně Černý nejlepší. Ale mělo by dojít také někdy na druhého nejlepšího. Naše liga jich potřebuje bezesporu víc.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
kalex před rokem 10.05.2023 15:58 |Já bych Zelinku taky pobral. No ale asi by to nepobrali rudí. Což je mi samozřejmě u výfuku, co nějaký kanál chce.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Ladislav (přítel SN) před rokem 10.05.2023 16:20 |Když ještě byla ta možnost, tak Zelinku vetovala jak RB, tak i mafián ... Teď už je veto zrušené, ale jak je vidět, když jde o všechno, tak pořád mají oba dlouhé prsty ... (Zelí je pískal naposledy v únoru: Zlín - RB 2-3, Slovácko - plíseň 2-0 anebo Olomouc - RB 1-1)
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Ladislav (přítel SN) před rokem 10.05.2023 16:05 |Tak jsem se naštěstí mýlil a do třetice tedy Černý ... Tak v tom prostředí v mordoru se nedá čekat úplná rovina, ale derby odpískal celkem korektně ... (na rozdíl od našeho zápasu s plísní)
Jinak Zelinka má klokany se Slováckem a třeba sestupový zápas Brno - Pardubice dostal Szikszay ...
https://www.fortunaliga.cz/delegace-rozhodcich
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
guyincognito před rokem 12.05.2023 15:50 |Tři nejlepší rozhodčí, tři nejdůležitější zapasy…za mě OK
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Betynka58 před rokem 10.05.2023 17:11 |No, to já rozhodně klidně nejsem. Přesně toho jsem se obával, že mají takovou taktiku, že první dva zápasy odpiská O. K., aby nás v nejdůležitějším mači totálně zařízl. Ale snad se mýlím.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Slávista 51 před rokem 10.05.2023 17:49 |ŽE BY BYL,
až taková svi ňa ?
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
necich před rokem 10.05.2023 18:42 |Že by nás úmyslně "zařízl" si nemyslím a dokonce i odmítám, je mu 28 let, má našlápnuto velmi slušně, karieru má před sebou. Ovšem může prostě udělat chyby, může se mu zápas nevyvést. Už to někdo psal, je nesmysl takového kluka utavit.. Je navíc smutné, že po několikaměsíčním působení pana Příhody máme jediného rozhodčího, který je "schopen" pískat derby..
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Betynka58 před rokem 10.05.2023 19:11 |To si právě vůbec nemyslím, že by některý jiný rozhodčí nebyl schopen derby zvládnout, několik jich je určitě kvalitních. Spíše mně připadá, že komise opětovnou delegací Černého dala ostatním sudím najevo, že za nic nestojí, což je dle mne z principu špatně. Rozhodně tímhle rozhodnutím ostatní rozhodčí nemotivuje k tomu, aby na sobě více pracovali.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Ladislav (přítel SN) před rokem 10.05.2023 19:16 |Souhlas, navíc teď už jde o všechno a podle nominace Černého je vidět, že i Příhoda má zájem, aby derby proběhlo bez excesů ... Ovšem vazby Příhody z minulosti na RB mu evidentně svazují ruce a nedovolí si tam dát Zelinku, který by ten zápas zvládl taky ...
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
rakusan před rokem 11.05.2023 09:42 |Ale ono jich je víc, hlavně Zelinka, ale toho AVE neoficiálně vetuje a příhoda debil je poslouchá.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
ervin před rokem 11.05.2023 12:48 |Mám taky rozporuplné pocity, čeho je moc toho je příliš ale přeju rozhodčím aby jim to vyšlo, kabela v posledních kolech nespí!
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
brťas74 před rokem 10.05.2023 19:12 |Copak hlavní OK,mám lufta z VARu.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
rakusan před rokem 11.05.2023 09:41 |Na VARu je Petřík, kterýho dříve strašně setřeli, že nám přál v poháru se Zlínem. Tvrdík se opět omlouval. Nicméně podle mne tam žádné velké chyby neudělal (ofsajd šel za pomezním, faul na Olího byl určitě větší než na slepičáka v libe a že nevyloučil našeho za faul posledního bylo také celkem v pořádku) a vše byla zase jen hysterie medmrdek.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Ivan před rokem 12.05.2023 15:24 |Co si pamatuju já tak nám rozhodčí fakt pomohli, ale víc jsem za tím nehledal.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Ragnarok před rokem 10.05.2023 20:02 |Černý má sklon pouštět velmi, velmi tvrdé zákroky a následně dávat žluté za kraviny. Toho bych se dost bál.
Já bych si přál Berku s Klímou a Adámkovou na VARu. Byl bych před derby podstatně klidnější.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
ehad před rokem 10.05.2023 20:04 |tvl, Berka s Klimou a Adamkova ... a ty bys byl klidnejsi???
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Ragnarok před rokem 10.05.2023 20:39 |Byl bych si jistý, do čeho jdeme. S Černým to nevím. Já z něj tak nadšený nejsem a můj favorit byl Hrubeš, dnes Zelinka a Sziksay. Černý na nás udělal několik prasáren.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
ehad před rokem 10.05.2023 20:42 |Asi rozumim, ja Cernyho dvakrat taky nemusim. Ale hraci & treneri jsou s nim v pohode (alespon dle jejich vyjadreni), a to je podle me dulezitejsi nez to, co si o tom myslim ja.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Dennis před rokem 10.05.2023 20:49 |V tom je to současně dvousečné. Jasně, všichni ho chtějí. Až to v sobotu podělá a někdo Příhodovi vytkne, proč dal málo zkušeného rozhodčího na třetí takový zápas v krátké době, tak odpověď bude jednoduchá. Protože první dva zápasy zvládl a všichni jste ho přece chtěli i na ten třetí...
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
ehad před rokem 10.05.2023 20:53 |Jasne. Nicmene hraci a treneri by se meli soustredit na hru, ne na rozhodciho. A to bez ohledu na to, zda je bude rezat.
S tim, ze nas zariznou, vicemene pocitam. Ale rad bych byl prekvapen. ;-)
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Wulfstan (přítel SN) před rokem 10.05.2023 23:56 |Ty už jsi jak ten SKEP, člověk neví, co myslíš vážně a co ne.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Petr9608 před rokem 10.05.2023 20:14 |Budu pesimista, ale nějak si začínám říkat, že RB není o tolik horší, aby když si řekne, že všechno podřídí tomu (a to ani nemyslim nějaký zákulisní levárny), aby v tom zápase bodovala, tak bodovat bude. Bohužel, Mechováci vlastně i ukázali cestu, jak na to.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
japhy před rokem 10.05.2023 22:25 |Já teda nevím, o kolik jsou nebo nejsou horší, jejich forma je pro mě pořád záhadou a ani první letošní Derby tomu nijak nepomohlo. Každopádně platí, že ti bídáci jsou schopný vyhrát, i když hrajou neskutečnou tužku, viz Liberec, Olomouc, výjimkou byl jen Pohár.
A fascinuje mě, jak odborníci koumaj, co na nás asi Priske vymyslí, a že to půjde těžko, atd. Jestli není blbej, nebude nic vymejšlet, inspiruje se Hradcem a budou čekat na naše chyby. My přeci potřebujeme vyhrát, ne oni.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Petr9608 před rokem 11.05.2023 00:07 |A tady vyhrát nepotřebujou. Stačí, když nedostanou gól. Nemusí nic tvořit, jen destruovat naše snahy o útok. Když jim vyjde, tak to skončí 0:0.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
necich před rokem 11.05.2023 06:41 |Pokud to tak skončí po férovém zápase tak to bude prostě v pořádku a nedá se nic dělat.. Buď je porazíme naší hrou nebo titul nemůžeme mít..
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Dennis před rokem 10.05.2023 20:31 |Z Černého radost nemám. On už dopředu má alibi, že odpískal "výborně" dvě derby po sobě, takže případné chyby v tom třetím budou odbyty tím, že ještě musí sbírat zkušenosti a nemůže přece nikdo chtít, aby zvládl bezchybně takto tři těžké zápasy po sobě. Těžko se vůči tomuto bude nějak argumentovat...
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
japhy před rokem 10.05.2023 22:01 |Pořád je tu možnost, že bude chybovat v náš prospěch.
Ne, dělám si prdel :D
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Slávista 51 před rokem 10.05.2023 22:19 |No, proti Spartě by to bylo nakonec vhodné.
Alespoň by " ochutnala vlastní medicínu / poznala, zač je v Pardubicích perník ".
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
Fačín před rokem 11.05.2023 10:02 |Tak to byl jeden z nejlepších vtipů, co jsem slyšel za poslední dobu, děkuji za něj:))
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
SKEP před rokem 11.05.2023 10:24 |Jestliže udělá chybu v náš prospěch, nejvyšší Jaryn bude žádat jeho spravedlivé potrestání
TAKÉ SE ŘÍKÁ -
Slávista 51 před rokem 11.05.2023 05:35 |do třetice všeho dobrého.
Bylo by to vynikající jak pro rozhodčího, tak samozřejmě pro Slavii.
3vyhraná derby za sebou během měsíce - to nemůže mít chybu !
Re: TAKÉ SE ŘÍKÁ -
kalex před rokem 11.05.2023 09:28 |To by chybu nemělo. Až na to, že zatím byla jedna remíza a jedna výhra.
Re: TAKÉ SE ŘÍKÁ -
Slávista 51 před rokem 11.05.2023 09:37 |Ta třetí výhra = titul !
Re: TAKÉ SE ŘÍKÁ -
rakusan před rokem 11.05.2023 17:45 |Kolega nepočítal tu trefu Aihama :-)
Komentář byl uživatelem upraven (11.05.2023 17:45) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Kolega nepočítal tu trefu Aihama :-¨).
Skrýt původní komentář
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
KurdtK před rokem 11.05.2023 07:30 |Loni jsme se taky radovali, že i třetí velkej zápas bude pískat Polák, no a jak to dopadlo... :)))
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
rakusan před rokem 11.05.2023 17:45 |On není polák jako polák. Marciniak byl elita, ten poslední kamarád damkový.
Derby bude rozhodovat Černý
coogee před rokem 11.05.2023 10:11 |Aspoň bude mít možnost ukázat, jestli dokáže odřídit takový hodně důležitý zápas nestranně a nepodlehnout zákulisním tlakům, které určitě bolševik použije.
Pokud bude pískat "rovinu", ocením to, i když bychom nějakým řízením osudu nevyhráli.
To se ale, věřím, nestane, protože je porazíme!!!
Sporné, ale správné rozhodnutí
p!erreCORE před rokem 11.05.2023 11:46 |Nejraději bych teda Zelího, ten je v pohodě, má respekt, jede si svoje, je kvalitní a má nás rád. Hrubeš je trochu posera, ale bohužel taky mezi lepšími, ten by to zvládnul asi taky. A "kometa" sezony Černý? Já si myslím, že to má pochopitelně za odměnu a je to v pořádku. Zároveň s tím si myslím, že právě proto se své role zhostí opravdu poctivě a bude to jeho nejlepší derby. Uvidíme. Každopádně smutný je, že to vůbec řešíme..
Re: Sporné, ale správné rozhodnutí
japoko před rokem 12.05.2023 18:25 |Hrubeš už min. rok není v lize rozhodčím!
Re: Sporné, ale správné rozhodnutí
p!erreCORE před rokem 12.05.2023 18:48 |Dík za info. Ani mně to nějak nesere :) Já mám rád jen Zelinku, ostatní sou čuráci..
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
SLAVIESTA před rokem 11.05.2023 17:09 |Nic nesvědčí více o bídě a zoufalství tohoto cirkusu(ligy), bez ohledu na to jestli ho vyhrajeme, nebo ne.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
cheero před rokem 11.05.2023 17:39 |Černej poslední dva zápasy s těma smejdama odpískal celkem dobře. Tak doufám, že v tom třetím neudělá schválně nějaký nakloněný chyby, který zase ten gauner Příhoda přikryje.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
žbl68 před rokem 12.05.2023 06:47 |do třetice všeho dobrého ... hlavně aby mu hráči nepřerostli přes hlavu ...
Komentář byl uživatelem upraven (12.05.2023 06:48) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
do třetice všeho dobrého ...
.
Skrýt původní komentář
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
martynko před rokem 12.05.2023 17:26 |Trochu bych se u takhle mladýho a nezkušenýho rozhodčího bál, aby se mu díky třetí nominaci na největší zápas za sebou nenafouklo ego a nezačal sil tam pod vlivem domácí bouřlivé atmosféry ujíždět a hrát si na pána tvorstva.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
brťas74 před rokem 13.05.2023 08:34 |Věřím,že máme v současnosti nejlepší formu v lize,věřím, že na spartu v pohodě herně máme,ale bohužel nevěřím Křetínskýmu a Varu.
Re: Derby mezi Spartou a Slavií bude potřetí za sebou řídit sudí Černý
LukeDo před rokem 14.05.2023 12:30 |Bylo to včera tak, jak jsi napsal :-)