Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 27. kolo

Derby o 1. místo nabídlo nejlepší podívanou za dlouhé roky. Marodkou oslabená Slavia sahala po výhře, nakonec z toho byla remíza 3:3.

Co se týče mých vzpomínek na derby, tak to sobotní považuji po stránce kvality utkání za to nejlepší, co pamatuji. Remízu 4:4 z roku 2001 jsem nezažil, viděl ji jen zpětně. Jako slávista pak kvůli výsledku řadím výš vysoké výhry o 3 nebo 4 branky. Ale z nestranného pohledu měl největší grády poslední zápas. Za mě byl fotbalovou kvalitou ještě o kousek lepší a zajímavější než slavná remíza (a první Trpišovského derby) 3:3 z Letné, kdy jsme po poločase prohrávali 3:0 a v nastavení vyrovnal Škoda.

Tenhle zápas měl všechno. Po dlouhé době přímý souboj o první místo v tabulce, Sparta má na jaře (alespoň na české poměry) špičkovou výkonnost, Slavia už sice není hegemonem jako před pár lety, ale pořád je mimořádně silná. Skóre se přelévalo, tribuny bouřily. Navíc se hrál FOTBAL a k vidění v podstatě nebyl žádný zákeřný zákrok, ačkoliv byly emoce i nasazení na maximu. K tomu velmi kvalitním výkonem přispěl i mladý rozhodčí Černý.

Zápletku mělo derby už v týdnu před ním, kdy ze Slavie (podle mě neprofesionálně skrz Twitter předsedy Tvrdíka) prosakovaly zvěsti o chřipkové epidemii v týmu. Sobotní sestava ukázala, že nešlo o žádnou kouřovou clonu a sešívaní byli citelně oslabeni. David Jurásek, Zafeiris, Ševčík a Olayinka (který stál kvůli disciplinárnímu trestu) jsou de facto naši čtyři nejdůležitější hráči. A v poslední době se dařilo i Douděrovi. To je pět hráčů ze základu, což je fakt hodně. Slavia sice dokázala poskládat kvalitní základní sestavu i tak, ale na lavičce už kvalita citelně chyběla.

Každopádně situace nakonec měla i svou světlou stránku a svým způsobem Slavii vyhovovala. Sešívaní se celé jaro venku spíše plácají s neefektivní házenou a trenéři si se zlepšením neví rady. Tentokrát zbylo torzo týmu, které nebylo favoritem. Slavia nemusela tvořit hru, dobývat a pozice týmu, od kterého se tolik nečeká, seděla Trpišovskému a spol. v Liberci dlouhodobě. A jak si myslím, že při plné sestavě bychom měli venku předvádět mnohem lepší a efektivnější fotbal, tak tentokrát z mnohem těžších podmínek vytěžili trenéři maximum.

Slavia změnila rozestavení a hrála mnohem jednodušší a přímočařejší fotbal. Spartu tím zaskočila a po 54. minutách se dostala do zaslouženého vedení o dvě branky. Byla velká škoda, že už po pár minutách přišla chyba, penalta a brzké snížení. Domácí pak ukázali svou ofenzivní sílu a mačkali nás, dokud v 70. minutě nesrovnali. V tu dobu mi nebylo úplně nejlépe po těle. Nicméně Slavia zvedla prapor, vyrovnala hru a v závěru dokonce zvrátila stav opět na svou stranu po Ogbuově hlavičce z rohu. V nastavení ale divoký zápas přinesl poslední tečku, když si smolař Ousou vstřelil vlastní branku a srovnal na 3:3. Výhra sice byla blízko, ale i tak remízu neberu jako zklamání, spíš naopak. Sparta působila v poslední době nesmírně sebevědomě, teď ale byla ráda za domácí plichtu s oslabenou Slavií. Myslím, že jsme tím jasně ukázali, že na zisk trofeje máme. Bude ale hodně záležet, jestli při dalších dvou derby dokáží trenéři vymačkat maximum i ze zdravého a objektivně silnějšího kádru. Za sobotu ale velké díky hráčům i realizačnímu týmu!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 8 - Velmi nadstandardní výkon a 13. neprohrané derby pro Koláře, což je neskutečná bilance. Kolář zazářil při dvou tutovkách soupeře, kdy vychytal nájezd Haraslína a snad ještě lépe umístěnou hlavičku Kuchty z jasné pozice. To byl světový zákrok! Při inkasovaných brankách měl trochu smůly, protože u penalty Krejčího i zakončení Čvančary neměl daleko k zákroku.

Aiham Ousou - 3 - Bohužel potvrdil, že derby vůbec nezvládá mentálně. Nesmyslně vystoupil před penaltou, vyrovnávací gól si pak vstřelil sám, i když nebyl v nijak neřešitelné situaci. Navzdory jeho nezpochybnitelným kvalitám a velkému potenciálu bych se nedivil, kdyby v Edenu uvažovali, že v létě vyslyší nabídku na jeho prodej. Ohledně spolehlivosti u něj nedochází k žádnému posunu, i když už by měl mít zkušenosti, aby se opakujících se kiksů vyvaroval.

Igoh Ogbu - 9 - Pro mě muž zápasu! Neskutečně nám pomohl při standardkách a dlouhých autech Sparty, které jsou její zásadní zbraní. Ve vzduchu byl dominantní a dobře si vedl i jinak, ačkoliv by se občas menší okénko našlo, nicméně to je prostě dané i kvalitou a tlakem Sparty. Svůj výkon pak ještě podtrhl vstřelenou brankou po rohovém kopu. V neposlední řadě bych vyzdvihl jeho válečnictví, když nastoupil po otřesu mozku a navzdory křečím vydržel až skoro do konce.

Tomáš Holeš - 6 - Nezářil a nebyl tak nápadný jako Ogbu, na druhou stranu byl klidnou silou a nepropadl jako Ousou. Vzpomínám si na dva zkažené míče po lajně, kdy mu úplně nesedělo rozehrávat po levé straně, ale jinak podal dobrý výkon.

Lukáš Masopust - 5 - Další hodně výrazný hráč, pozitivně i negativně. Měl prsty v brankách Jurečky i Ogbua, na druhou stranu si při bránění počínal mnohem hůře než vepředu a má podíl na první a třetí inkasované brance. U první to pokazil už Ousou, ale od Masopusta byl faul ve vápně také zbytečný. Je větší pravděpodobnost, že střelec využije penaltu než samostatný nájezd, ale je mi jasné, že to je třeba mít zažité a těžko se rozhodovat v klíčové vteřině. V závěru pak vůbec nezachytil náběh soupeře, po jehož přihrávce si Ousou vstřelil vlastňák.

Oscar Dorley - 8 - Velmi kvalitní výkon. Oscar byl všude, vypomáhal ve středu zálohy i na levé straně. Skvělou přihrávkou pak v tutovce našel Hronka. Jednu výtku k němu ale mám, brankář Kovář mu namazal na půlku a Oscar se ani pak nepokusil o zakončení, které by podle mě vůbec nemělo špatnou šanci na úspěch. Místo toho přihrával a z akce nebylo ani zakončení. To je dlouhodobě jeho slabina, že nebere zakončení na sebe ani ve výhodných pozicích.

Lukáš Provod - 6 - Ve své top formě před dvěma lety, kdy mohl pomýšlet na přesun do Anglie, není ani náhodou a je vůbec otázka, jestli se jí někdy vůbec přiblíží. Ale v derby vzhledem k marodce musel nastoupit v základu a nezklamal. Odvedl dobrý výkon, který by mohl být základním kamenem pro snahu vrátit se zpět do ligové špičky. Lukášovi bych to přál, ale upřímně už tomu moc nevěřím, když hraje rok od návratu obecně hůře než bezprostředně po něm.

David Pech - 5 - Za normálních okolností hráč na pomezí nominace k zápasu se tentokrát dostal hned do základní sestavy. Obecně bylo vidět, že Pech při této úrovni zatím patří k horším hráčům, ale kritiku si tentokrát nezaslouží. Odmakal, co bylo v jeho silách a na obou stranách byli i horší hráči (Ousou, Wiesner...). Škoda zahozené tutovky, když předtím dobře získal míč v souboji. Jeho poločasové střídání bylo dopředu připravené a logické i vzhledem ke žluté kartě.

Ivan Schranz - 7 - Klíčového Olayinku při jeho absenci nahrazuje důstojně. Schranzovi se v derby celkem daří, skvělým zakončením vstřelil úvodní branku zápasu. Jinak hrál velmi dobře, i když dozadu měl i slabší chvíle. Ale to se při kvalitě Sparty dalo obecně čekat, že si šance vytvoří.

Mick van Buren - 7 - S jeho výkonem jsem byl velmi spokojen, ačkoliv nebyl hvězdou zápasu na první pohled jako Ogbu, Jurečka, Oscar či Kolář. V první půli šli na Van Burena veskrze spíše těžké míče, on si ale vedl skvěle a udržel jich velkou většinu, což obvykle nezvládá ani on, ani žádný náš další útočník. Takže za mě tentokrát dělal servis ostatním, ale jeho význam byl podobný, jako když střílí branky.

Václav Jurečka - 8 - Skvělý výkon. Druhý zápas proti Spartě, druhý gól. Kromě toho asistoval výborným centrem Schranzovi a byl i před velkou šancí Pecha. Snad svým výborným výkonem trenérům konečně otevřel oči, aby dostával s Van Buren prostor místo protežovaného Tecla. Je na to nejvyšší čas.

Matěj Jurásek - 5 - Poslední týdny se potýká s poklesem formy a výrazným žolíkem teď není. V derby se snažil, odmakal ho, měl lepší i horší momenty. Štastně se od něj odrazil míč při Jurečkově brance, ale je třeba říct, že šel dobře do vápna. Minusem byl snadno ztracený míč, tuším před penaltou.

Ibrahim Traoré - 4 - Těžko ho hodnotit, protože je mi jasné, že na hřiště vzhledem k marodce musel, i když už je spíš v pozici hráče před koncem kariéry. Bylo vidět, že na takto kvalitní utkání už úplně nestačí, zvlášť když musel do rozjetého rychlíku naskočit z lavičky. Prohrál hlavičku před brankou Zeleného, jinak ale makal a emočně tým burcoval.

Petr Hronek - 3 - Za normálních okolností by hodnocen nebyl, protože hrál krátce, ale tady se tak dlouho chodilo s hrncem pro vodu, až se ucho utrhlo. Je mi jasné, že pozice Hronka ve Slavii je těžká. Prostoru má málo a těžko se dostat do pohody. Nicméně když už minuty dostane, tak si vede víceméně strašně. Teď v derby měl možnost dát gól z jasné pozice do poloodkryté branky. Trefil brankáře, což se jednou může stát, problém ale je, že stejně trefil z malého vápna ležícího brankáře už v Teplicích a předtím doma s Brnem. Nemůže čekat, že bude ve Slavii dostávat tolik prostoru, že třeba na podesátou už napůl prázdnou branku trefí. Minusem jsou i zbytečné fauly v závěru zápasu, což je zcela kontraproduktivní a jen to přispívá ke tlaku soupeře.

Stanislav Tecl - 4 - V menší míře podobný příklad jako Hronek. Tecl do závěrečných minut pravidelně vlétne jako utržený vagón a jen zbytečně dělá hloupé fauly. Míč tím tak jen odevzdává a přispívá k tlaku soupeře. Dělá to dlouhodobě, viz zápas na Baníku, kde se dokonce nechal vyloučit a výhru jsme ztratili. V jeho letech by už měl mít trochu rozumu a taktické vyspělosti.

Ondřej Kričfaluši není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

27. - Sobota 15. 04. 2023 19:00

Fortuna liga, 2022/2023
3 - 3
0 - 1
AC Sparta Praha
AC Sparta Praha

59. Krejčí (pen.)
71. Zelený
90+3. Ousou (vl.)

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

40. Ivan Schranz
54. Václav Jurečka
85. Igoh Ogbu

Komentáře (124)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    buran     před rokem 17.04.2023 20:18 |  
    3 8

    Souhlas s hodnocením. Jenom Aihamovi bych dal čtyřku,sice ty jeho chyby jsou hrozně vidět ale podle mě ten vlastní gól byla spíše taková souhra náhod, kdyby se ten míč neodrazil od něj tak možná od Holeše. Je vidět že když hrajeme jednoduše a moc nevymýšlíme tak to jde docela dobře. Zkrátka nejsme Barca.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Alanor (admin)     před rokem 17.04.2023 20:23 |  
      12 4

      Jasně, jak jsem psal v hodnocení, tak se to 1 stát může. Ale u něj je problém, že vybouchl asi ve 3. derby ze 4. V tomhle už předtím úplně netakticky vystoupil před penaltou. A posun za 2 roky nula (ve 21 v 1. větším angažmá se to chápat dalo, teď už hůř), kiksy dělá pořád a pravidelně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        buran     před rokem 17.04.2023 20:58 |  
        5 0

        Jenom tak na okraj, koukám na jeho hodnocení fanoušky na SN , průměrná známka 4,7. To co píšeš nerozporuji , hodnotíme výkon v tomto zápase a ty jsi to pravděpodobně vzal spíše komplexně. V pohodě,co fanoušek to názor!!


        Komentář byl uživatelem upraven (17.04.2023 21:02) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          necich     před rokem 17.04.2023 21:32 |  
          6 4

          Jako že Aiham dostal nízkou známku proto, že pokazil i minulá derby přesto, že tam toho dost odřel a dostal tím pádem stejnou známku jako Hronek, který zazdil 1000% šanci a motal se tam jako Bulhar v kukuřici? Zajímavé..

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Alanor (admin)     před rokem 18.04.2023 10:58 |  
            6 1

            To bylo spíš k tomu slovnímu hodnocení, kde jsem psal, že je otázkou, jestli na něm chtít stavět do budoucna. Ke známce jsem pak doplňoval, že jsem u něj viděl i chybu před penaltou.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            vršek     před rokem 19.04.2023 12:51 |  
            0 0

            Za to předvedl před penaltou a to opakovaně... tedy nesmyslná snaha získat míč bez zajištění před vlastním vápnem je fotbalová naivity či spíše doklad jeho nevyzrálosti. O to větší jsou to chyby, které hraničí s hloupostí, když se odehrají za stavu 2:0 pro nás, ve chvíli kdy je třeba zklidnit a zápas odehrát "odzadu" a ne v té době "hrát na krásu" a nahoru dolů! On dostal "opařenou" Spartu zpět do hry a je strůjcem ztráty bodů!

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Slávista 51     před rokem 17.04.2023 21:22 |  
        3 11

        Ale za všechno může samozřejmě Tecl, proto tak nízká známka, že !

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        guyincognito     před rokem 17.04.2023 21:46 |  
        4 0

        Podle Dobiáše bylo vystupování stoperů s protihráči do meziprostorů součástí taktiky, takže to vystoupení před penaltou nebylo “netaktické”, pouze nezvladnuté…to jen tak na okraj, ono hrát proti Haraslínovi v tomhle systému bez chyby musí být fuška - jednou se ti obtočí a je to golovka.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          vršek     před rokem 19.04.2023 12:53 |  
          0 1

          Za stavu 2:0 nechápu, nechápu, nechápu.... My nehrajeme jen fotbal pro pobavení diváků. Fotbal je byznys a body rozhodují a úspěchu a dalším osudu týmu!

  2. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    domácí     před rokem 17.04.2023 20:21 |  
    5 5

    Naprostý souhlas, se vším.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    jufoun (přítel SN)     před rokem 17.04.2023 20:35 |  
    17 5

    Standovi bych dal taky 3, na hřišti už nemá týmu co dát, Jurečka a Burák jsou o dva levely výše, a to mám Stanleyho rád.
    Jinak hodnocení souhlas, Kolář má skvělou formu a týmově jsme hráli výborně, jo a Ogbu je zvíře :)

  4. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Steevee     před rokem 17.04.2023 20:42 |  
    26 7

    Víceméně souhlas. Jenom dva body, to, co nedal Hronek, to je úplně skandální. A samozřejmě faktor Tecl (pro jeho zastánce ne, tentokrát vyjímečně klíčovou roli nehrál, byť balón samozřejmě neudržel ani jeden), je vtipný, jak při Slavii v plné síle je hráčem pro základ a při lazaretu lavice na pár (zoufalých) minut. K zamyšlení...

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      vršek     před rokem 19.04.2023 12:57 |  
      0 0

      To, že nedá Hronek tutovku... stane se i nejdražším a nejlepším hráčům viz včerejší zápas LM.
      Co však popsal Alanor zcela dle fotbalové logiky a zásad hry jsou jeho dva zcela nesmyslné fauly před naším vápnem.
      Strašné, a stejně jako Ousou s předskakováním, naprosto nepochopitelné, Díky těmto zákrokům jsme zápas mohli i prohrát.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Leksel     před rokem 17.04.2023 20:50 |  
    4 7

    Chtěl bych zase někdy vidět na place ty 3 útočníky, Schranze, Jurečku a Burena, to byla ofenzivní smršť, bohužel ale tuším, že jejich společné nasazení bylo motivováno jen marodkou a virózou. Pokud jde o ty mladíky Pecha a Hronka, tak neproměnit takový tutovky, je neuvěřitelný, stáli pár metrů před zcela odkrytou brankou a oni trefí gólmana. Když jsem ty situace viděl, tak jsem se nadechoval k výkřiku v očekávání jasnýho gólu.


    Komentář byl uživatelem upraven (17.04.2023 20:52) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Alanor (admin)     před rokem 17.04.2023 20:56 |  
      19 6

      Hronkovi bude brzy 30. To má být okamžitá posila, ne hráč pro budoucnost. O to je to smutnější.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        buran     před rokem 17.04.2023 20:59 |  
        6 0

        Tak 100 % souhlas!!

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Leksel     před rokem 17.04.2023 21:10 |  
        2 1

        Tak o to je to smutnější, díky za upřesnění.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Slávista 51     před rokem 18.04.2023 06:55 |  
        3 1

        I TAKZVANÍ
        nosiči vody, jsou potřební pořád, jenom se na ně občas zapomíná při hodnocení, že !

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Lunaris     před rokem 18.04.2023 09:47 |  
        7 1

        Nesmyslný příchod z kategorie Karafiát, Ekpai apod, ale to jsem tu taky psal už při jeho příchodu. Nechápu, kde trenéři tyhle hráče berou. Jejich osudem je jít po půl roce na hostování a ve Slavii fakticky skončit. Nevím, jestli to za ten půlrok, co tady paběrkují na lavičce a kryjí záda těm lepším, stojí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Ivan     před rokem 17.04.2023 21:52 |  
      8 1

      Někdy si říkám že by trenér udělal mnoha fanouškům radost kdyby místo 4 5 1 začal sestavu psát jako 4 3 3 a my měli najednou "útočný trojzubec" :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Leksel     před rokem 17.04.2023 22:35 |  
        3 1

        :-) To já nemyslím všichni na hrotu, ale třeba na krajích jako to bylo teď. Prostě aby na hřišti byli typově 3 forwardi.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před rokem 17.04.2023 21:02 |  
    20 0

    Za mě nejlepší Oscar pak Ogbu a Jurecka. No ostatní ze základu v podstatě taky ok.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      kostelnivlajka     před rokem 17.04.2023 21:27 |  
      1 0

      Byls?

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před rokem 18.04.2023 22:44 |  
        0 0

        Nebyl neb tam zvracim..

  7. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Cross     před rokem 17.04.2023 21:08 |  
    14 0

    Nebylo to z naší strany vůbec špatné. Zajímavé bylo sledovat jak sparťanští fans, hráči, i trenéři oslavují, že spadli hrobníkovi z lopaty. A hned zase nasadili ty svoje nabubřelé tlamy. Tak doufám jim to opojení sebe samými vydrží. A čtvrtého května budeme mít pár fotbalistů navíc a taky půlku té jejich prochcané zrezavělé kolny. Těším se.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Hepi     před rokem 17.04.2023 22:07 |  
      23 0

      Priske: "Dominovali jsme naším stylem hry, hráli jsme podle představ." Místo aby byli poněkud rozpačití, že v nejsilnější sestavě s námi, který jsme dobití jak cigánský hračky, uhaluzili remízu v nastavení, když jsme si ke všemu dali gól sami, tak pláčou štěstím, slaví a jsou v extázi...

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        damade     před rokem 17.04.2023 22:19 |  
        19 0

        Pokud je tento výkon dle jeho představ, tak pevně doufám, že se mu jeho představa vyplní i v dalších dvou derby.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        soudek82 (přítel SN)     před rokem 18.04.2023 14:47 |  
        0 0

        souhlasím s tvým názorem i s Crossovým výše...tím spíš mi vrtá hlavou, proč bez lazaretu hrajeme ještě hůř než s lazaretem...podle mě je to proto, že Spartu jsme nechali hrát a mohli útočit do otevřené obrany, což se nám jinak nestává...a problém je že do plnejch hrajeme strašně...jak z toho ven...? joooo, to nevim :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Kactus     před rokem 18.04.2023 09:09 |  
      3 0

      třetího května, třetího. v sedm večer :)

  8. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    damade     před rokem 17.04.2023 21:30 |  
    21 8

    Hronek si před tou svou šancí dal sprint z poloviny hřiště až do vápna a zařídil nám tím roh, ze kterýho jsme skórovali. Spousta hráčů by do toho vápna ani nevběhla a v době přihrávky ještě někde vyklusávala. A dostane stejnou známku jako Ousou, kterej má prsty ve dvou inkasovanejch gólech? Já ten podpis Hronka taky nechápu, ale rozhodně mě zatím nijak nezklamal. Naopak, v Teplicích na něj byla v těžký situaci penalta, za který jsme vyrovnali. Proti Slovácku svou bojovností přispěl k nejdominantnějšímu výkonu naší zálohy za dost dlouhou dobu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      o-cab     před rokem 17.04.2023 22:32 |  
      10 7

      souhlasím, Hronek hraje dobře a měl by hrát víc. je to vyspělý, fyzický i technický hráč, ideální náhrada Ibry.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        damade     před rokem 17.04.2023 22:57 |  
        4 3

        Mno, zas bych nepřeháněl :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      sicilianbrno     před rokem 18.04.2023 02:09 |  
      14 4

      sprintem do vápna nám zařidil roh, z ktereho sme skorovali? Mluvil by si stejně, kdybysme z toho rohu nic nevytěžili? Nebo bys popsal to co je evidentní, že k tomu rohu vůbec nemělo dojít, kdyby Hronek proměnil 100 % šanci.
      Kdyby to bylo jednou, ale jemu se ten husarskej kousek povedl v teplákách i doma s brnem, zavře oči a kopne, snad to tam spadne...myslel jsem, že využijem víc těch jeho dlouhých autů, stejně jak sparta, která z toho dala gol na 2:2, to je totiž jeho bohužel jediná přednost, jinak je na hřišti do počtu (a to tu nezminuju jeho zbytečné naivni fauly, to už za mě udělal alanor).

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        mig52     před rokem 18.04.2023 07:28 |  
        4 1

        Navíc je třeba vzít v úvahu, že jako střídající hráč měl víc sil, než ti, co hráli od začátku. Běžet do vápna byla tedy standardní povinnost, vždyť byl na hřišti snad 1-2 minuty.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Slavistat     před rokem 18.04.2023 20:23 |  
          1 0

          No, ale uvědom si, že musel běžet do mírného kopce :o))

  9. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    dauby     před rokem 17.04.2023 23:31 |  
    16 22

    Souhlas s Ousuem. Ten kluk prostě na Slavii nemá. Pokud na něj přijde alespoň trochu slušná nabídka, okamžitě prodat. Fotbal je i o hlavě a Ousou na to prostě psychicky nemá, podobné jako Santos. Co je platné, ze jinak hraje slušně, když vždy udělá fatální kiks. Trojka je pro něj milosrdná, já bych mu dal dvojku. Ten jeho vlastňák možná rozhodne o titulu. Naopak Ogbu vypadá velmi dobře!


    Komentář byl uživatelem upraven (17.04.2023 23:31) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      záplata     před rokem 18.04.2023 01:05 |  
      17 10

      Jeho vlastňák rozhodl tak akorát o remíze, o titulu se rozhodne nebo rozhodlo v úplně jiných zápasech, chybu hledej jinde ale rozhodně ne v Ousouovi.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        kostelnivlajka     před rokem 18.04.2023 06:58 |  
        3 2

        ...tak se třeba zas ukopne příště a to rozhodne o titulu, nebo poháru

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      mig52     před rokem 18.04.2023 06:58 |  
      10 2

      Znovu jsem shlédl záznam a k Ousou jsem zaujal tento názor. Tu "Štětinovskou" minelu bych zkousl. Byť vypadala strašně a může rozhodnout o titulu. Snad se tak nestane. On i Masopust by si měl posypat hlavu popelem. Ale to podstatné!!! Daleko víc mme vadí ty chyby při předskakování soupeře, kdy to nestihne a jsou z toho fatální průšvihy. V derby situace před penaltou, repete si dal v situaci, po které šel do sóla padaslín. 2x taková krpa na "špičkového" stopera je prostě moc a je to nepřípustné. Přemýšlím, zda se tohoto neduhu může zbavit. Je to o citu pro situaci, okamžitém odhadu v setině vteřiny. Já nevím, přesně tyto minely měl i v minulosti. Přitom potenciál má a k Santosovi bych ho vůbec nepřirovnával. Tento ogar má jiný charakter. Možná by bylo dobré s ním probrat, aby v hraničních situacích hráče nepředskakoval, nevystupoval, ale atakoval ho zezadu při přebírání míče. Prostě obětovat okamžitý vývoz balónu dopředu za jistotu v defenzívě. Vím, že Jindřich má rád ten aktivnější přístup s možností okamžitého brejku po zisku míče, takže jsem zvědavý, jak to vyřeší. Vzhledem ke skvělému charakteru hráče bych ho podržel. Za mne stejně na stoperu moc možností nemáme. Patřím k těm fans, které Kačaraba nepřesvědčil a Holeš je za mne mnohem prospěšnější na DZ, na stoperu ho beru jako řešení z nouze. A Kričfalušiho bude ještě potřeba zabudovat do týmu. Ousoa bych hodil do vody u Chacharů, ať ukáže, zda to uplave či se utopí. Tento zápas se mně zdá jako ideální pro jeho "zátěžový" test. Jde o jisté riziko, ale já bych do toho šel. Co říkáte?


      Komentář byl uživatelem upraven (18.04.2023 07:03) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        kostelnivlajka     před rokem 18.04.2023 07:00 |  
        1 11

        ..měli by tě angažovat, jako dalšího "papírkáře"

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Ragnarok     před rokem 18.04.2023 08:20 |  
        17 2

        Jenže on to předskočení v 90% případů stihne a to není tolik vidět. Vzhledem k tomu, že se po něm tahle hra chce, tak to můžeme vyčítat, ale ne ho za to odstřelit. Je to špičkový stoper, extrémně rychly s vynikající rozehrávkou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          mig52     před rokem 18.04.2023 09:04 |  
          1 1

          Ok, napsal jsem, že takto to JiT chce.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Lunaris     před rokem 18.04.2023 09:41 |  
          5 5

          Ousou může mít solidní rozehrávku, což si osobně nemyslím, kvalit Kudely nebo Hovorky nedosahuje, ale hlavně nemá vůbec odhad na míč a timing na hlavičkování. Kolikrát už jsem ho viděl podskočit míč, kdy ani nebyl nikým atakován.
          Korunu svojí hlouposti nasadil v Pardubicích, kdy vběhl na hřiště a dostal druhou žk, načež ho trenéři správně vyndali ze sestavy. V létě musí přijít nový stoper.


          Komentář byl uživatelem upraven (18.04.2023 09:43) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Myšák     před rokem 18.04.2023 12:25 |  
          0 0

          S tou rozehrávkou bych se neukvapoval.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          vršek     před rokem 19.04.2023 13:07 |  
          0 1

          Je zřejmé, že onen "totální fotbal" takovou hru vyžaduje a praktikuje. Je však nezbytné také reagovat na typologii soupeřů a hlavně je třeba zajištění. A riskovat před Haraslínem ,,,,. nesmysl.
          Nejhorší však je pokud tento riskantní fotbal praktikujeme i ve chvílích kdy je třeba se případných chyb vyvarovat. V sobotu jsme v době onoho "předskakování bez zajištění " vedli 2 : 0 a Sparta byla zcela dole....

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      mig52     před rokem 18.04.2023 09:20 |  
      7 3

      A koho tam chceš dát? Kačaraba je o level níž, Kričfaluši potřebuje dozrát, zabudovat, Holeš je záplata z nouze, teď ok, ale není to perspektivní řešení. Jednak jako nejlepší DZ v týmu chybí uprostřed hřiště. Za druhé, ani on není na tomto postu (stopera) naprosto dominantní a bez chyb. Nejsou tak fatální a viditelné, ale jsou. Takže koho do příštích zápasů? Já to popsal v jiném příspěvku.


      Komentář byl uživatelem upraven (18.04.2023 13:38) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        rak (přítel SN)     před rokem 18.04.2023 10:33 |  
        3 3

        Myslím,že v průměru jsou Kacaraba a Ousou na podobné úrovni. Ve dvojici sehráli řadu dobrých utkání,když před nimi hrál Holeš.Kazdy má své přednosti i slabiny. Ogbu teď vypadá na jedničku

  10. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Ragnarok     před rokem 18.04.2023 08:18 |  
    29 2

    Hodnocení je precizní, ale u Ousoua je potřeba si uvědomit několik věcí. To, že vystupuje a hraje na riziko po něm chtějí. Sparta bohužel vepředu měla hráče, kteří to dvakrát o pár centimetrů zvládli, kdyby ta dvě vystoupení naopak vyšla jemu, byl by oslavován za skvělé čtení hry. Je to fakt hrana.
    Osouovi moc nesedí takováhle roztěkaná obrana, která hraje takhle moc vysoko a na riziko (což byl skvělý tah trenéra směreme k eliminaci extrémně nebezpečné útočné trojice Sparty) a trošku doplatil na změnu rozestavení na 3 stopery. On je naopak velmi kvalitní na rozehrávku a potřebuje trošku protoru, takže mu lépe sedí, když se hraje na 2 stopery. Jeho posazení bych chápal jako zbytečný luxus, je to hráč s obrovským potenciálem a jeho pracovitost a přístup jsou příkladné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      mig52     před rokem 18.04.2023 09:05 |  
      4 1

      Vidím to podobně, podpořil bych ho.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Lunaris     před rokem 18.04.2023 09:38 |  
      7 21

      To je zase ironie? Doufám, že ano. Tomuhle týpkovi nesedí hra na tři stopery, dva stopery, ani žádná jiná. Srovnám s Ogbu, který je tu pár týdnů a tohohle hráče, který už je tu pomalu dva roky, jasně převyšuje. Ousou už nám prohrál několik zápasů po naprosto zbytečných kiksech. To jeho hájení tady absolutně nechápu. Bych ho ze Slavie vymetl koštětem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Ragnarok     před rokem 18.04.2023 10:52 |  
        18 4

        Ne, není to ironie. Aiham Ousou je mimořádně kvalitní stoper, je velmi rychlýs, což dokládají data, je to možná náš nejrychlejší hráč, má skvělou rozehrávku.
        O jeho kvalitě svědčí to, že byl kapitánem U21, že byl již v áčku nabité švédské repre, že na něj jsou nabídky ze západních lig.
        Za mě je ideální dvoji Ousou Ogbu i kvůli komunikaci, protože mluví oba anglicky a jsou oba velmi rychlí, což při hře na riziko potřebujeme.
        Aiham Ousou je podle mne největší majstštyk našeho scoutingu, protože přišel za málo a jeho hodnota je nyní mnohem vyšší.
        Pokud mu už něco někdy vyčítat, tak skutečně debilní vyloučení v St. Pöltenu, na Spartě a v Budějovicích. Nyní rozhodně nepropadl. A musí hrát. Stejně jako třeba Oscar, což je další často podceňovaný hráč.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Lunaris     před rokem 18.04.2023 14:14 |  
          3 6

          To je jak z pera našeho PR oddělení. :)
          Já naproti tomu doufám, že Ousou tady na podzim už nebude. S Oscarem bych ho nesrovnával, to je narozdíl od něj fotbalista. A navíc umí pracovat na svých slabších stránkách, což u Ousou nevidím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      vršek     před rokem 19.04.2023 13:11 |  
      0 1

      Není však chyba v tom, že tuhle riskantní hru chceme hrát i proti takové kvalitě jakou má v útoku Sparta a hlavně proti jejich nejlepšímu a "nejvykutálenějšímu " hráči Haraslínovi.
      A opravdu si myslíte, že není chyb toto praktikovat i ve chvíli kdy vedeme 2 : 0 a nikam nemusíme spěchat ale je třeba se vyvarovat chyb?

  11. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    neuge     před rokem 18.04.2023 09:39 |  
    17 16

    nezlobte se ale zdejsi lync na Ousoua je uplne mimo,
    vlastnak neresim, prakticky vsichni experti se shodli ze to byla smula/nahoda

    co se tyce vystoupeni pred prvnim golem, jo byla to chyba, ale porad jeste v pohode resitelna,
    hlavni problem ale nastal pote a to ze Maso/Ogbu neprebrali hrace, Masuv faul pak uz byla naprosta zhovadilost protoze ten hrac byl mirne z uhlu a pod tlakem, z toho byl velmi pravdepodone gol nedal,
    podil na tomto golu bych tedy hodnotil jako Maso 70%, Ogbu 20%, Ousou 10%

    mimochodem vystoupeni/propadnuti Ogbua na pulce kdyz pak sli Spartane 2 na 1 byl mnohem vetsi kiks nez Aihamovo vysoupeni pred penaltou
    a to radsi nemluvim o Masovi ktery mel hlavni podil na dvou obdrzenych golech

    trochu soudnosti pri tom hodnoceni,
    podivejte se zpetne v klidu znovu na vsechny situace ktere zde Ousovi vycitate (resp na vsechny situace ktere smrdely obdrzenym golem), mozna pak zmenite nazor

    podle me hral Ousou dobry zapas, horsi nez vyborny Ogbu, ale urcite lepsi nez treba Maso/Jurasek kteri maji pritom hodnoceni lepsi,
    dat mu stejne hodnoceni jako Hronkovi ktery posral uplne vsechno na co sahnul je proste nesmysl

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      neuge     před rokem 18.04.2023 09:52 |  
      2 2

      btw: v dobe Ousouova vysoupeni pred penaltou bylo 5 (!) slavistu v pozici za nim, a do vapna jeste relativne daleko, to je porad jeste v pohode resitelna situace
      naopak Ogbuovo vystoupeni kdyz od pulky bezi 2 spartani v plne rychlosti uz resitelne nebylo, tam sme meli proste jenom kliku ze to Haraslim zahodil


      Komentář byl uživatelem upraven (18.04.2023 09:52) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Lunaris     před rokem 18.04.2023 09:52 |  
      5 1

      Masopust proti lepším soupeřům bránit nezvládá, to je fakt, ale vyváží to svým přínosem při tvorbě hry a v útoku. Proto je hodnocen lépe než Ousou, což Alanor vcelku jasně uvedl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      lukas6novak     před rokem 18.04.2023 09:59 |  
      9 0

      Já mám hlavně takový pocit že na Ousoua to extrémně padá. Neříkám že ty chyby neděla ale když si vezmu třeba Holeše ten taky některý chyby děla (například proti Plzni kde to za něj pak uhasil Jurásek) ale měl to štěstí že z toho nebyl gól, zatímco u Ousoua mi přijde že jemu se většinou stane to že z té chyby padne gól a o to víc to je vidět a lidi si to dýl pamatují.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Ragnarok     před rokem 18.04.2023 10:54 |  
        4 2

        Jde tomu trošku naproti, protože ty jeho červené, které byly všechny hloupé a jedna nehoráznost (ta za faul, který nebyl). Všechny naprosto zbytečné. Tím si to trošku kazí. Doufám, že proti Bohemians nastoupí, že ho podrží.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Alanor (admin)     před rokem 18.04.2023 11:01 |  
      16 5

      Hele, ty jsi přešel ten vlastňák jako smůlu/náhodu. Já jsem teda z expertů četl jen Kotala a ten řekl, že po technické stránce kopu do toho šel Ousou šíleně. Za mě to nijak neřešitelná situace nebyla a šlo podle mě o velkou chybu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Ragnarok     před rokem 18.04.2023 11:06 |  
        4 2

        Ano, hrál to druhou nohou než měl. To viděl asi každý. Řešení ve zmatku, zcela zbytečné. Stejně jako ten náběh na hřiště v Budějovicích. Podobná věc.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        japhy     před rokem 18.04.2023 11:47 |  
        0 1

        Mě se to nezdálo hned po zápase. To nebyla situace, kdy toho musíš jít na dlouhou nohu, protože je za tebou stejně soupeř nebo tě trefí nastřelenej míč. Balon letěl pomalu, on sám, neatakován.
        Fotbal (a sport obecně) je prostě o dobrým rozhodování a dělání správnejch věcí, takhle jednoduchý to je :) Pak na to ještě musíš mít fyzicky, technicky, atd. No, a u Ousoua prostě vidím, že tyhle zkraty jsou asi vlastnost.
        Nechtěl jsem to vytahovat, nemám zájem na něj rozjíždět hejt, ale když už je o něm řeč. Všímám si u něj jedný speciální "dovednosti", která mě už párkrát vyděsila. Vysokej míč za obranu, Ousou ho dobíhá s obráncem na zádech, obrana typicky vysoko a rozhozená. Přesto nemá problém s tím ten míč jen tak nazdařbůh kopnout přes hlavu za sebe, klidně jen pár metrů. Je pak loterie ke komu. Přitom to má jít buď brankáři, do autu anebo prostě doprdele :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Lunaris     před rokem 18.04.2023 14:10 |  
          2 4

          Ousou míč zpravidla vůbec netrefí, což vyústí v samostatný nájezd soupeřova hráče na našeho brankáře. Tak prosté to je. Vybavuju si náš zápas v Hradci Králové na začátku sezóny, typický příklad.


          Komentář byl uživatelem upraven (18.04.2023 14:11) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        neuge     před rokem 18.04.2023 16:13 |  
        2 2

        tak pokud se ten vlastnak bere jako chyba tak v tom pripade rozumim snizenim hodnoceni,
        nicmene snizit to na 3 mi prijde prilis, vzhledem k jinak povedenemu vykonu

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      japhy     před rokem 18.04.2023 11:29 |  
      10 2

      Nezlobím se, ale zároveň nesouhlasím. A opět předesílám, aby nedošlo k mýlce, patřím k jeho fandům.
      Jenže všechno má svoje meze. Má mnoho předností, koneckonců už v první půli min. 2x hasil nebezpečí, kdy svoji rychlostí, už dost nečekaně, dokázal navázat protihráče s míčem, to prostě byla paráda. Jenže je tu druhou sezonu a na těch svých vzpomínaných nectnostech nijak nezapracoval. Mám na mysli odhad na míč ve vzduchu a to předskakování. Což je vlastně taky odhad na míč.
      Tohle stoper nemůže pravidelně dělat, prostě nemůže. Vystupování vysoko je OK, jenže buď musíš ten míč získat nebo protihráče pokrýt, případně složit na zem.
      Penalta. Nevím, o jakým přebírání hráče mluvíš. Ogbu musel proti Čvančarovi, kterej hrál míč a Maso to měl sakra daleko. Faulovat ovšem neměl.
      Sólo Haraslína. Ogbu sice míč nezískal, svýho hráče si ale pohlídal. Naopak Ousou se zase rozhodl zachraňovat svět, opustil svýho hráče (Haraslín), šel do souboje, kde neměl co dělat, následně se míč odráží k nepřekvapivě volnýmu Haraslínovi, toho před střelou dohání Ogbu. Kdyby zůstal Ousou kde měl, museli by se přes nás dostat 1 na 1.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        neuge     před rokem 18.04.2023 16:40 |  
        1 2

        koukl sem na to pro jistotu jeste jednou a:

        penalta - Cvancara stal na miste a teprve se rozbihal, zatimco Haraslin uz byl v plne rychlosti,
        Ogbu sel naproti k Cvancarovi (ktery ale jeste nicim nehrozil, byl daleko od vapna a stihl by ho krizovat nekdo jiny), a az pozde zareagoval na Haraslina, ktery mu ale uz diky rozdilove rychlosti o kousek utek,
        za me tedy spatne vyhodnoceni situace od Ogbua,
        a Maso by to v pohode stihnul kdyby od zacatku sprintoval naplno (ale je pravda ze by ho pak krizoval hodne z boku coz je pro obrance dost nevyhodne)

        Ogbuovo propadnuti: Ogbu jde chybne dopredu do balonu kde pritom bezi jiny nas hrac, spartan je oba prekopne a diky tomu Haraslim bezi s Cvancarou sam na Ousoua,
        Ousou se pohybem snazi Haraslima trochu zpomalit a vytesnit, ale nakonec se vraci (imho spravne) ke Cvancarovi, Ogbu Haraslima nestihne a ten zakoncuje nastesti mimo,
        za me to uvodni vybehnuti Ogbua dopredu byl suverene nejvetsi obrany kiks zapasu,
        do toho souboje dopredu vubec nemusel jit a bylo by to porad naprosto v pohode, kdezte musel vedet ze kdyz to nestihne tak to je to obri pruser protoze za nim uz nikdo neni

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          neuge     před rokem 18.04.2023 17:17 |  
          0 1

          jenom pro jistotu, mluvim o situaci ze 60 minuty (za stavu 2:1 pro nas)

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          japhy     před rokem 18.04.2023 17:21 |  
          0 0

          Hezký, no, my bychom se asi neshodli ani jestli je den nebo noc.
          Navíc máš problém s identifikací našich hráčů, šli 2 na 1 a ten jeden byl Holeš.

          A jinejm vyčítáš, že nebyli stoprocentní, aby zalepili něčí minelu.


          Komentář byl uživatelem upraven (18.04.2023 17:24) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            neuge     před rokem 18.04.2023 18:12 |  
            1 1

            ok byl to Holes,
            coz je vzhledem k tomu ze ted resime kiks Ogbua naprosto irelevantni

            komu co zas vycitam ? ja merim vsem stejne
            a pouze upozornuji na to ze hazet vsechno na Aihama je nesmysl, protoze stejne nebo vetsi kiksy delaji i ostatni a navic vetsina golu je zpusobena souhrou postupnych chyb nekolika hracu a je tedy podstatne vzdy vyhodnotit kdo mel na situaci jaky podil

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        vršek     před rokem 19.04.2023 13:21 |  
        0 1

        Největší problém je v tom, že hrajeme stále stejný riskantní fotbal bez zajištění, který je jistě krásný na pohled i přináší výsledky když se vyvarujeme podobných chyb a jsme produktivní. Ale co taktika - hrajeme tak bez ohledu na soupeře, bez ohledu na vlastní sestavu, bez ohledu na stav hrací plochy a po sobotě už i bez ohledu na stav zápasu! Sakra proč musíme riskovat před vlastním vápnem ve chvíli kdy vedeme o dva góly v 55. minutě zápasu. Proč takhle riskujeme a navíc proti nejlepšímu útočníkovi soupeře Haraslínovi, který je navíc i velmi dobrým "hercem???? Velká chyba!

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Lunaris     před rokem 19.04.2023 14:47 |  
          2 0

          Trpišovský vždycky s úsměvem říká, že tým ani bránit neumí. Já mám vždycky rudo před očima, když od něj tenhle blábol slyším. Bránit tým umí, což ukázal doma se Slováckem, kdy bez problémů udržel výsledek a soupeře k ničemu nepustil. Trpišovský ale bohužel zapadl do jedné herní šablony, kterou prakticky nemění. Jaký to rozdíl oproti začátkům jeho působení ve Slavii.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    cvočkař Danda     před rokem 18.04.2023 10:12 |  
    15 1

    Myslím, že SLAVIE byla celý zápas lepší a měla jednoznačně vyhrát.Pro další zápasy se Spartou máme stále co nabídnout, minimálně 5 hráčů do základní sestavy, zatímco Sparta nás nemá čím překvapit.Verim v titul.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 18.04.2023 10:14 |  
    32 3

    Dobré dopoledne Vám všem u dobré kávy, která mi chutná moc:-))).
    Asi jsem zřejmě taky "potrhlej" slavista, ale kvůli hodnocení hráčů jsem si to dal ještě celé znovu a něco si ještě vrátil v záznamu.
    Děkuji příteli Alanorovi za jeho práci a rozbor včetně známek.
    Pokud se v něčem rozcházím, tak jsou to spíše maličkosti.
    Pro mě byl mužem zápasu Oscar. A to i přesto, že Ogbu dal nádherný gól. To byla "prda" jako hrom. Ale Oscar zahrál tak nádherně fotbalově. On s naprostou grácií vymazal jejich střed. Vůbec mě překvapilo, jak nám ten vnitřní středový trojúhelník Holeš - Oscar - Provod pokryl hřiště. Sadílek se prosadil jen autovým vhazováním a jinak nic. Kairinen krom dvou vyvedených centrů vůbec neměl čas na klidnou hru a Wiesner hrál prasárnu.
    Věřím, že Lukáš Provod je teď na dobré cestě se dostat zpět a myslím si, že se mu to povede. Pokud ho tedy někdo nezrakví, protože takových "vemen" máme v lize hned několik.... :-(((. A bohužel, u klokana takový je.
    Vůbec bych ještě nezatracoval Hronka, pořád si myslím, že se do toho dostane. Dejme mu víc herního prostoru na úkor zrovna třeba Tecla.
    A ještě k Ousouovi. Pokud jsme tým, tak všichni. Ousou zase tak špatně nehrál a tohle se stane.
    Rozhodně bych ho nevyhazoval a ani neprodával. Pokud si s Ogbuem dají víc zápasů, budou ještě lepší.
    I proto se mi Holeš na zadním halvu před stopery jeví jako fakt lepší varianta. Při té variabilitě a točení v prostorech, by tenhle zadní defenzivní trojúhelník Ogbu - Ousou a před nimi Holeš mohl fungovat dobře.
    Kolář souhlas, a kdyby úplně vyhrábnul tu pentli, tak by to bylo třeba i za 10.
    Co z toho vychází?
    Že máme sílu dopředu viz Jurečka, Schranz, Van Buren, Jurásek, a i Olayinka a možná i ten Hronek (Standa mi promine, ale bohužel...),
    že máme střed hřiště Oscar, Provod, Zafeiris, Ševčík, Lingr, Douděra, Pech, popřípadě Hromada.
    No a obrana může mít Masopusta, Ogbua, Ousoua, Juráska, Tomiče a popřípadě jsou tam i další alternativy, např. Kričfaluši.
    A když budu koukat dál (podle mého dědy za kopec....:-))), tak je tady velmi nadějný Červ, Prebls, Kinský...... a možná se ještě někdo vyvrbí, nebo jsem na někoho zapomněl.
    Pak může dojít i na ukončení v "Áčku" u Tecla, Traorého, Bořila, Kačaraby....... možná, že Vás ještě někdo napadne.
    Hlavně je teď důležité, abychom se dali do kupy zdravotně. To bude asi alfa i omega.
    Klokan bude asi opravdu těžkým soupeřem. Tak budu věřit našemu trenérovi, že je roztáhneme po hřišti do stran a pokud budeme hrát rychle a přesně, tak to snad dáme.
    Pojďme hlavně do toho, vyprdneme se na to jak hrají jiní a koukejme se sami na sebe.
    Nikdo za nás naše body, co potřebujeme, neudělá.
    S úctou a pokorou
    Sokrates55.
    "Solet esse in dubiis pro consolio temeritas" - Publilius Syrus
    Ve chvílích pochybností často unáhlenost nahrazuje rozvahu

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      žbl68     před rokem 18.04.2023 12:39 |  
      4 1

      AO bych rozhodně neprodával, dal bych mu ještě rok .... dle mě se vedle Ogbu srovná ... jinak ST nemá co promíjet , s odchody to vidím stejně - Hronek a Pech - nevím ... :-( Schranz nahrazuje VÍCE NEŽ DŮSTOJNĚ P.O. s nadějema úplný souhlas,
      hlavně ted výkon potvrdit s klokany za 3 body... ono nikdo ted nebude do konce základní části ligy 100% (tedy mimo Slavie :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      pinochet     před rokem 20.04.2023 12:55 |  
      1 2

      Respektuji, Sokrate, tvoji vlídnost, ale ve fotbale by mělo platit osvědčené, že jedině doibré výkony zajišťují hráčům místo v kádru, a tak má Alanor v případě Oussoua, Hronka a Tecla pravdu. Mohou to být milí kluci, které mají v kabině všichni rádi, ale Slavii nepomohou k titulům, pohárům a penězům „perfekt kámoši", ale co nejlepší fotbalisté, kteří jsou maximálním přínosem pro mužstvo, což všichni tři zmínění dlouhodobě nesplňují...

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 20.04.2023 18:48 |  
        4 0

        Díky za Tvůj názor příteli.
        Já to prostě u Hronka i Ousoua vidím trochu jinak a ještě bych s nimi pracoval.
        Ale je to opravdu věc názoru a možná se nakonec mýlím.
        Uvidíme.
        S úctou
        Sokrates55

  14. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Alvop     před rokem 18.04.2023 10:22 |  
    10 2

    v matchday velmi pěkný a týmový komentář Ogbua. Velká škoda, že si Ousou nedal vlastní gol třeba v první půli, to by se to lépe kousalo. Paradoxně jsem měl dojem, že nám ty absence pomohly více než uškodily.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    JohnyBeGOOD     před rokem 18.04.2023 11:29 |  
    12 16

    Bohužel opět nedokážeme vyhrát o gól. Tenhle zápas může v konečném součtu rozhodnout o titulu a přišli jsme prakticky o 3 body. Je sice fajn, že jsme opět dokázali, že na Spartu máme, ale počítají se body. Sparta jich má víc a spoléhat se na to, že bude ztrácet jinde moc nelze. Zatím totiž ztrácíme převážně my. Pokud bychom udrželi vedení v Liberci, neztratili v MB a Teplicích nebo neprohráli v Budějovicích, tak se můžeme bavit o plusovém bodu z venku. V současné situaci ale musíme vyhrávat každý zápas. Derby jsme měli pod kontrolou a měli jsme prostě vyhrát. Při pohledu na tabulku je jasné komu bod stačil, Slavia to není.
    Ta radost Sparťanů je po průběhu zápasu naprosto pochopitelná, my jsme měli vedení 0:2 a 2:3. Připravili jsme se o výhru sami penaltou a vlastňákem.


    Komentář byl uživatelem upraven (18.04.2023 11:42) . Zobrazit původní komentář

  16. HLAVNĚ ŽÁDNÝ HÁZENÍ

    Slávista 51     před rokem 18.04.2023 12:08 |  
    5 1

    flinty do žita, hergot !
    Mužstvo ukázalo, že na titul má.

    • Re: HLAVNĚ ŽÁDNÝ HÁZENÍ

      hajnej     před rokem 18.04.2023 13:01 |  
      1 2

      A navíc žito je v tomhle ročním období ještě hodně malé a bylo by to stejně k ničemu :-)


      Komentář byl uživatelem upraven (18.04.2023 15:01) . Zobrazit původní komentář

    • Re: HLAVNĚ ŽÁDNÝ HÁZENÍ

      Myšák     před rokem 18.04.2023 13:21 |  
      2 1

      Teď jsem tu flintu ze žita vytáhl (já jsem ji tam nikdy nehodil) a jen počkej zajíci!

      • Re: HLAVNĚ ŽÁDNÝ HÁZENÍ

        žbl68     před rokem 18.04.2023 14:20 |  
        2 0

        zdravíme vlka :-DDDD

  17. Můj celkový dojem.

    Myšák     před rokem 18.04.2023 13:12 |  
    26 0

    Už asi vím, co člověk cítí, když zkamení. Přesně to jsem cítil já v posledních vteřinách úchvatného derby. I přes výsledek, který bych bral na začátku všemi deseti, musím hráčům a JT vyslovit pochvalu před "nastoupenou jednotkou"! Je mi 77 let, ale takovéhle DERBY jsem ještě neviděl, takhle se bojuje za Slavii, díky!!!

    • Re: Můj celkový dojem.

      Ragnarok     před rokem 18.04.2023 13:24 |  
      5 3

      Za 11 let nechoď na oči Jakubu Železnému.

      • Re: Můj celkový dojem.

        Myšák     před rokem 18.04.2023 14:17 |  
        2 1

        Stydím se za svoji blbost, prosím napověz mi!
        Za 11 let už budu mít dřevěný sako.

        • Re: Můj celkový dojem.

          obiwan     před rokem 18.04.2023 16:54 |  
          1 1

          Buď v klidu, taky nevím, co tím autor myslel...

        • Re: Můj celkový dojem.

          fleder     před rokem 18.04.2023 18:03 |  
          5 0

          On se pan moderátor onehdá rozohnil nad tím, že si tuším Vlkanova v Plzni vzal číslo 88...protože to je přece odkaz na jeden nacistický pozdrav...
          Byla z toho pseudokauza.

    • Re: Můj celkový dojem.

      Pantagruel     před rokem 18.04.2023 16:08 |  
      6 0

      Jsem o čtyři roky mladší a nezapomenutelné pro mne bylo derby Strahově v roce 1965, kde bylo 50 tisíc diváků a skončilo 2:2, sparta sice nevyrovnala v nastavení, ale 10 minut před koncem. Zážitek na stadionu úžasný!

  18. +

    bramburek (přítel SN)     před rokem 18.04.2023 13:32 |  
    24 0

    Nejlepší hráči v zápase bezpochyby Oskar, Jurečka, Ogbu, Kolář.

    Co bych chtěl ale vyzdvihnout a hluboce smeknout, práci našich skautů pro zahraničí plus následně práci sportovního oddělení... protože vyskautovat a následně dokázat přivést do český ligy plejery jako Zafeiris a Ogbu, tak to opravdu klobouček dolu... myslím, že to za pár měsíců budou hvězdy ligy, oba ještě v mladém věku, a až se příští sezonu ještě ukážou v evropských pohárech, tak tu na ně kluby budou stát frontu

    • Re: +

      obiwan     před rokem 18.04.2023 16:20 |  
      16 0

      Já bych k těm nejlepším ještě přidal Burena... dokázal udržet míče, rozdat je, byl aktivní a nedal se rozhodit ataky rudochů...a zaťatost Ogbua, to je něco, co jsme potřebovali ( o herní kvalitě nemluvím).

      • Re: +

        pehacko     před rokem 18.04.2023 18:26 |  
        13 0

        Mick to je ukaz.. tisickrat odvrzen a nakonec se vrati v takove forme a chuti za nas bojovat a dřít i kdyz vavříny dostanou jiny! Modlim se, aby dostal smlouvu a podepsal a mohl konecne hrat v zakladni sestave a ukazat vsem, ze na to ma!

      • Re: +

        vojta66     před rokem 19.04.2023 09:09 |  
        4 0

        Přesně tak. MVB zaslouží velkej respekt za tu cestu, kterou u nás prošel. Je to úplně jiný hráč než před hostováním v Liberci. Daleko komplexnější a důležitější pro tým.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    habroš     před rokem 18.04.2023 14:59 |  
    6 0

    S některými hodnoceními nesouhlasím - především Ousoua a Masopusta. Ousou velká chyba před 1. brankou, ale vlastenec - tou ž je jen osud. Maso - souhlas u zbytečného faulu před penaltou, u 3. gólu sice náběh nezachytil, ale už měl křeče. A taky si myslím, že to bylo hodně dobře kopnuté, takže to ani zachytit dost dobře nešlo. Podstatné ale je, že nehodnotíš to, že sparťan nakopával míč, aniž by ho někdo dostával pod tlak.
    A ve výčtu chybějících jsi zapomněl na Lingra a Hromadu. :-)

  20. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    rybarmirek     před rokem 18.04.2023 16:54 |  
    5 1

    Zdravím,díky chlapci za krásný zážitek,takhle se bojuje za Slavii.Nikomu nic nevyčítám a věřím , že trenéři mají zamotanou hlavu se sestavou a že nikdo nemá místo jisté,všichni hráči ukázali své možnosti a už se těším na Bohemku! Ousoa nezatracovat,stejně jako Pecha,také bojoval jako lev.Vzdycky se říkalo,nejlepší bič na hráče není dobré slovo,na to s...... kocour,ale Konkurence.Vše už zde bylo napsáno,tak snad ten titul necháme bolševikovi!A hodnocení jako vždy super!

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      knl66 (přítel SN)     před rokem 19.04.2023 08:16 |  
      1 0

      Tu předposlední větu svého příspěvku máš správně??

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 19.04.2023 08:17 |  
        2 0

        Díky. Taky jsem se opotil.... :-))
        Sokrates55

  21. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Morb     před rokem 18.04.2023 17:30 |  
    10 8

    Naprosto souhlasím s hodnocení a k Teclovi bych byl možná ještě přísnější.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      pehacko     před rokem 18.04.2023 18:24 |  
      10 12

      Svata slova! Bohuzel standa je mor a opet se ukazalo, ze jeho jakekoliv zapojeni do zapasu je poškozením Slavie. Nepodrzel jediny mic a přispěl k tak tlaku toaletniku… nema nam co dat mimo tmeleni, na hriste uz nepatri!

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        1zippo1     před rokem 18.04.2023 20:22 |  
        4 5

        Pssst, to se neříká...

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          pehacko     před rokem 18.04.2023 20:58 |  
          5 9

          A me je to jedno.. jak napsal kolega Ragnarok, ja fyzicky trpím, kdykoliv tohodle neumeletela vidim na hristi…

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            1zippo1     před rokem 18.04.2023 21:05 |  
            3 2

            Celkem Ti závidím, já mívám i psychickou újmu...

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              pehacko     před rokem 18.04.2023 21:23 |  
              3 1

              Ja jsem uplne blbej a retardovanej a vychlastanej… tak nastesti mam jen fyzickou cast sveho žití

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                1zippo1     před rokem 18.04.2023 21:41 |  
                2 0

                Ale to je blbost. Každej má nějakej problém a nějak ho řeší. Jde jen o to, abys nemusel řešit řešení problému...-)))

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            mig52     před rokem 19.04.2023 06:51 |  
            2 2

            Já i psychicky !!!

  22. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    první rytíř     před rokem 18.04.2023 18:52 |  
    11 0

    Za to nejpodstatnější z hodnocení považuji slova z úvodního povídání. Konkrétně jde o tuto větu: Slavia změnila rozestavení a hrála mnohem jednodušší a přímočařejší fotbal. Ano, to byl také důvod proč se oboustranně, zejména v druhé půli hrál krásný fotbal. Na stole je otázka, zda tohle není lepší cesta, než tradiční házená. Jistěže záleží na soupeři, na tom kdo chce hrát, anebo parkovat autobus. Myslím si však, že jednodušší a přímočará hra je zákonitě rychlejší a tedy i proti obranné hře lepší, než pomalé obléhání ze strany na stranu a zpět. Ostatně se nabízí možnost si to vyzkoušet už v sobotu proti Bohemce, která bude hrát znovu, tedy podobně jako v poháru ze zajištěné obrany na brejky. Na naše rozestavení jsem prostě zvědavý už teď.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Alvop     před rokem 19.04.2023 07:12 |  
      2 4

      to je pravda, ale pokud si 10 hráčů stoupne na velké vápno, tak moc dalších možností než obléhání valu nezbývá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        první rytíř     před rokem 19.04.2023 11:20 |  
        2 0

        Jistěže. Jen my musíme být rychlejší, než těch 10 chlapů ten val vytvoří...

  23. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    1zippo1     před rokem 18.04.2023 20:54 |  
    35 6

    Ousoua si važme, někdy dělá hlouposti, ale je mladej, potřebuje se učit a vyzrát. A myslím si, že dvojici Ogbu-Ousou nám budou všichni závidět. A je to hráč, který má Slavii v srdci. Je tady spousta trpělivosti pro Tecla, mějte ji i pro něj.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Snivec     před rokem 19.04.2023 06:40 |  
      15 2

      Ousouovi je 23 let, to ve fotbalovem zivote uz neni vek na omlouvani nerozvazneho mladika
      Ogbu je o mesic mladsi jak Ousou


      Komentář byl uživatelem upraven (19.04.2023 06:46) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Pedro50     před rokem 19.04.2023 07:11 |  
      7 12

      To jako máme čekat do třiceti než se naučí kam se má postavit a kde se má pozičně pohybovat a že nemá tři metry od brány odkopávat do brány atd.?

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Lunaris     před rokem 19.04.2023 11:55 |  
        4 2

        Přesně tak, ať se učí někde na hostování, ve Slavii není a neměl by být prostor se něco učit, pokud nemá hráč vyloženě nadstandardní předpoklady jako třeba Zafeiris.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          1zippo1     před rokem 19.04.2023 13:15 |  
          1 4

          Nezpochybňuji to, že je tady druhým rokem a že ve23 letech už by neměl jankovatět, chci říct jen to, že když v 21 přišel, motal se na stoperu tu s Kačarabou, tu s Talovierovem, posléze i se Santosem. A asi se shodneme v tom, že to nebylo nejlepší období naší obrany. A obrovský rozdíl oproti tomu, kdyby začínal s Kúdelou či Simonem. I proto se domnívám, že s Ogbuem vytvoří dvojici, která si vyhoví a budeme na ni pyšní. Teď momentálně potřebuje důvěru, tak snad ho trenéři podrží.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Lunaris     před rokem 19.04.2023 14:37 |  
            5 14

            Pro mě je Ousou lempl a nemusím ho podobně jako jiní lidé Tecla. Od Tecla ale už nikdo žádné zázraky nečeká, ten má kariéru prakticky za sebou. Kdežto z Ousoua má stále spousta lidí tendenci dělat nějakého budoucího Beckenbauera. Pro mě je ten hráč velké zklamání, protože i v zápasech, ve kterých hraje v zásadě dobře, si neodpustí minimálně jednu kardinální hrubici, která nás zpravidla stojí body. Možná by si ho Kudela odřídil, ale ten v tom měl výjimečné schopnosti. Nemyslím, že ho podobně bude řídit Ogbu, který je tu pár týdnů a sám se ještě rozkoukává a poznává prostředí. I přesto je ale o světelné roky dál.
            Ještě mě napadá zápas s Panathinaikosem doma a čk Edy Santose. Samozřejmě si za ní mohl primárně sám Eda, ale kdo před tím naprosto nesmyslně namazal soupeři? Tady náš budoucí Beckenbauer. Když se Slavia byla schopná zbavit jednoho kiksaře, měla by se s podobnou rozhodností zbavit i druhého. Možná má Ousou lepší přístup než Santos, ale dřevák je to naprosto stejný.


            Komentář byl uživatelem upraven (19.04.2023 14:42) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Mijk     před rokem 19.04.2023 07:38 |  
      15 1

      Za celkem relevantní point považuji to, co zmiňovali chlapci ve Fotbal focus podcastu - pokud po něm trenéři tohle chtějí (hrát vysoko a předskakovat), tak ho těžko vinit, že to tak hraje.. To, že to někdy nevyjde, to se prostě nemůže nestát, pak je to zase otázka na trenéry, kdo a jak to má řešit.. Překvapilo mě, že podle statistik to měl být za minulé kolo hráč s nejvyšší absolutní rychlostí. Opticky tak nepůsobí, ale pokud je na tom rychlostně opravdu takhle dobře, o důvod víc s ním pracovat dál..

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Alanor (admin)     před rokem 19.04.2023 09:49 |  
        3 0

        Díky za info. To bych řekl, že celkem vyřešilo naši neshodu s Harveyem, který tvrdil, že Holeš je rychlejší než Ousou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Lunaris     před rokem 19.04.2023 12:00 |  
      12 15

      Je tu pomalu 2 roky, progres obří nula, stále dělá hrubky, stále dostává stupidní červené karty. Nikdo nám uvedenou dvojici závidět nebude.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Betynka58     před rokem 19.04.2023 12:52 |  
        4 0

        Myslím, že polovinu z té dvojice nám závidí už teď.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        lukas6novak     před rokem 19.04.2023 14:01 |  
        9 1

        2 ČK dostal relativně na začátku (Sparta a Lask Linz) od té doby odehrál 2800 minut a dostal 4 žk a 1 čk za fauly a 1 žk+čk za to nesmyslný vběhnutí. Zároveň ta přímá čk proti Brnu i podle komise být neměla. Takže bych to bral jako žlutou a tím pádem má od té doby jednu žlutou za 567 minut a jednu čk za blbost co ani vlastně nevím jak specifikovat. Je to věc kterou nikdo nečekal a zároveň po tomto už určitě neudělá, takže minimálně v disciplíně určitě pokrok udělal. zároveň dostává podobně nebo i míň karet než třeba Kúdela, Zima nebo Ngadeu u nás.

        Jediný vyloženě problém vidím v jeho vystupování (nebo spíš snaze předskakovat), kde dělá pořád moc chyb a propadá jinak ale ve zbytku bych řekl že se posouvá proto moc nechápu že v této jedné činnosti není schopný udělat pokrok nebo ho naučit nejít do tohoto za každou cenu a včas to radši odcouvat

  24. Trpišovský přeháněl

    rak (přítel SN)     před rokem 19.04.2023 11:43 |  
    2 2

    Hartmann se snaží na číslech ukázat, že Jindra s tou Anglií přeháněl.

    https://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-pavel-hartman/430330/trpisovsky-trochu-prehanel-derby-bylo-dobre-ale-anglie-to-nebyla-proc.html

    On ale neřekl, že to je srovnatelné se špicí Premier League. Jinak to určité srovnání snese i podle čísel.
    Loni jsem několik zápasů PL sledoval, když to nebylo na Canal+. Že bych se u toho úplně vždy dobře bavil, tak to ani náhodou.


    Komentář byl uživatelem upraven (19.04.2023 11:44) . Zobrazit původní komentář

  25. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    vršek     před rokem 19.04.2023 14:25 |  
    19 2

    Aiham Ousou
    Když jsem pročetl Vaše příspěvky a několikrát jsem reagoval na obhajobu hry tohoto stopera.
    Uznávám, že je to hráč s velkým potenciálem. Problém však vidím v jeho fotbalovém myšlení a zřejmě i v jeho přesvědčení o svých kvalitách a přehnaném sebevědomí.
    Vlastní gól nehodlám brát jako věc, která vypovídá o jeho kvalitách. I velcí hráči jsou schopni "zavěsit" do vlastní...
    Uvědomuji si jakým stylem se chce Slavia pod vedením trenérského týmu prezentovat. Problém však vidím v tom, že onen "totální fotbal" hrajeme bez ohledu na soupeře, typologii hráčů soupeře, naší sestavu, stav hrací plochy a po sobotě i bez ohledu na stav zápasu, V současné chvíli bohužel nemáme tak kvalitní obrannou řadu jakou jsme měli před odchodem Kúdeli. Stopeři Ousou a Ogbu mají velké předpoklady, ale chybí nám zkušenost a souhra i ten, kdy hru obrany diriguje. S ohledem na kvalitu krajních obránců či spíše absenci skutečně spolehlivých beků je pak naše snaha získávat míče v soubojích v prostoru celého hřiště ještě riskantnější. Jistě, bez zisku míče, který předvedl Van Buren před jedním z našich gólů by ten gól nepadl. Ale hrát vlastně stále stejným stylem bez zajištění i v prostoru před naším vápnem je nesmyslné!
    Ousou se této chyby dopustil zcela nesmyslně z několika důvodů - jde si pro balon přes nejlepšího hráče soupeře na hřišti, Navíc se snaží předskočit hráče, který je jedním z nejlepších "herců" v lize. Jde do souboje ve chvíli, kdy nikdo spoluhráčů nemůže jeho chybu napravit s ohledem na své postavení i hráče soupeře a není možné aby mohl kdokoli Haraslína atakovat ještě před vápnem. Dobrá, chceme tak hrát a asi je to jeden z prvků onoho totálního fotbalu....
    Co však nedokážu pochopit je to, proč tímto stylem hrajeme ve chvíli kdy vedeme 2 : 0 a soupeř je víceméně "na dně"! Naprosto zbytečný a nesmyslný risk. Ousou touto svou chybou "vrátil" Spartu do zápasu, Navíc strašně brzy po našem druhém gólu, což tuto chybu ještě umocňuje.
    Myslím si, že největším problémem současného týmu je nekonsolidovaná obrana našeho týmu. Chybějící schopnost dohrávat zápasy bez obdržených gólů v závěrech. Jistě, i tak máme nejméně obdržených branek v soutěži, ale kolik z těch obdržených branek rozhodlo o ztrátě bodů. Je s podivem, že ztrácíme body s týmy ze dna tabulky a opakovaně.
    Právě tyto góly a sobotní vlastenec jsou dokladem nespolehlivosti naší obranné hry a snad i chybějící variability ve chvílích, kdy je třeba reagovat na stav zápasu i dění na hřišti.
    Tohle nebyl důkaz "budločí síly" a kvality Sparty jak se všude píše a hovoří. Toto byl důkaz nedostatečné fotbalové vyzrálosti Slavie a některých našich hráčů - viz chyba Ousoa a Hronek a jeho nesmyslné fauly v závěru zápasu a dva trestňáky Sparty!

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      popin     před rokem 20.04.2023 21:38 |  
      11 3

      Všechny odborníky a velké kritiky Ousoua bych rád odkázal na zápas LM MC vs. Bayern. Stoper Upamecano, jistě s cenovkou tak 30x vyšší předvedl naprosto šílený výkon, jeden kiks za druhým, přitom francouzský reprezentant, o platu ani nechci přemýšlet. Místní by ho za toto vystoupení ukřižovali a okamžitě prodávali . To jen tak pro pořádek. Buďme rádi , že nějaký Ousou tu je, i s jeho občasnými kiksy, kdyby je nedělal, je v Realu, a i tam by je asi udělal. Ten kluk fotbalem žije, je to rozený lídr, ne jako leklý Santos, nebo zoufalec Jemelka, o kterém to odborníci básnili, že jsme ho měli koupit. Tak asi tak.