Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 25. kolo

Slavia doma v poklidu porazila Olomouc 4:0. Jako klíčové se ukázalo nasazení Zafeirise a následná úvodní branka v nastaveném čase první půle.

Olomouc byla dosud na jaře neporažena, přesto hrou příliš neoslnila (což ostatně platí i pro útočníka Chytila, který se má v létě přesunout z Hané právě do Edenu). Málo kombinovala, dopředu nebyla nebezpečná a vzadu houževnatě kousala jen do první inkasované branky. Ta byla pro osud zápasu určující. Těsně před poločasovým hvizdem totiž dokázal míč do branky dostat Van Buren, takže situace nedozrála do žádné větší nervozity či snad křeče. Jak byl první poločas z naší strany dost průměrný a naši hráči nezřídka kazili i jednoduché věci, tak je vstřelená branka uklidnila a ve druhé půli těžko hledat větší vady. K následnému dominantnímu výkonu přispěl i Zafeiris, který ve 40. minutě střídal zraněného Hromadu.

A právě u mladého "Řekonora" se zastavím. Tenhle přestup totiž vypadá jako trefa do černého. Ač je mu čerstvě 20 a nově se adaptuji v jiné lize i zemi, tak hned od začátku vypadá jako rozdílový hráč. Na první pohled každý vidí, že svým přehledem, výběrem řešení i fotbalovostí dalece převyšuje upachtěnou českou ligu. Navíc je na rozdíl od bývalých zahraničních hvězd Stancia, Dannyho či Kangy kvalitní i pohybově a směrem dozadu. Otazníkem je stálost výkonů a produktivita, oboje ukáže čas. Chápu trenéra, že s blížícím se vrcholem soutěže chce více vsadit na zkušenější hráče a že je ve středu zálohy silná konkurence, nicméně tady si troufnu říct, že by byla škoda, kdyby měl Zafeiris víc sedět než hrát. Za mě už teď nejen výjimečný talent, ale i skvělý hráč, na kterého je radost chodit se dívat!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Dobře vyrazil nepříjemnou střelu soupeře v první půli. Tu by ligový brankář měl chytat, zároveň to ale nebyl jednoduchý zákrok. Jinak práci moc neměl, v první půli dvakrát trefil zámezí při rozehrávce, což se mu až tak často nestává.

Lukáš Masopust - 6 - Po zranění už vypadá připraveně a odehrál nadprůměrný zápas. Dobře si naběhl a hlavičkoval před naší první brankou. V 70. minutě střídal kvůli křečím, ale pokud vydrží zdravý, tak brzy zvládne i celý duel. Slavii by se hodil, zvlášť při stopce Olayinky. Douděra má sice větší elán, ale zkušenosti i kvalita hovoří pro Lukáše.

Igoh Ogbu - 7 - Začíná prokazovat své kvality. Je velmi silný v soubojích ať už ve vzduchu, nebo na zemi. Taktéž je velmi rychlý, takže mu jen tak někdo neuteče. Mezery jsou ještě v taktice - někdy hraje aktivně a předskakuje protihráče za každou cenu i v situacích, kdy je lepší vše jen vystát.

Tomáš Holeš - 7 - Jak v Liberci moc obranu nesrovnal, tak tentokrát jsem s ním byl spokojen. Výborně četl hru a dobrý byl i v soubojích, které většinou s Chytilem vyhrával, což bych úplně nepředpokládal. Měl, tuším, i ojedinělou slabší chvilku, když ztratil míč na vlastní polovině, ale vše se zvládlo uhasit. Teď jde o to, aby si kvalitní výkon přenesl i do venkovního zápasu, kde celá naše obrana zmatkuje mnohem více.

David Jurásek - 7 - Ukázal se v dobrém světle v reprezantaci a potvrdil to i v sobotu v Edenu. Hlavně druhá branka nese jeho podpis, když Macík neudržel jeho prudký centr a míč pohodlně dorazil do prázdné branky Lingr. Přirovnání k Bahovi je podle mě zcela odpovídající a David má zaděláno na podobně velký přestup.

David Douděra - 6 - Start do utkání se mu nepovedl. Byl sice aktivní, ale s míčem nekvalitní. Pokazil tak dvě nadějné možnosti, v šanci pak sám pálil slabě a doprostřed. Ale pak k aktivitě přidal i kvalitu a velmi dobře nacentroval do vápna před naším prvním a třetím gólem. Nadprůměrné hodnocení si tak zaslouží, ale celkově jsem z něj pořád hodně rozpačitý. Douděra je sice motorová myš, nicméně s míčem si úplně nerozumí a dozadu to také není žádná zeď.

Jakub Hromada - 6 - Než musel střídat, tak se mi celkem líbil. Získával míče a měl i akce směrem dopředu, když třeba sklepával na Van Buren, který v úhlu na malém vápně promáchl. Nicméně Zafeiris je samozřejmě mnohem kreativnější typ hráče, což bylo při naší převaze vhodnější. Pokárání si pak Hromada zaslouží za nesmyslný skluz, při kterém se zranil. Ten měl být oceněn žlutou kartou a z mého pohledu šlo až o oranžový zákrok.

Petr Ševčík - 7 - Pro naši výstavbu hry je to zásadní hráč. Zápas se Sigmou mu sedl a potvrdil, že když vydrží zdravý, tak se řadí k velmi kvalitním ligovým hráčům. V útočné třetině hřiště by si ale měl vzít příklad ze Zafeirisovy přimočarosti.

Ondřej Lingr - 7 - Tradičně bojovný výkon, v poli měl slabší momenty, ale zároveň i dost těch povedených. U vstřelené branky prokázal výbornou orientaci v pokutovém území.

Ivan Schranz - 7 - V průběhu první půle jsem zrovna říkal, že Schranz sice na jaře hraje v poli lépe než dříve, nicméně nemá čísla, což byla vždy jeho přednost. Tak v sobotu zapsal 1+1 a tentokrát plně nahradil potrestaného Olayinku.

Mick van Buren - 6 - V první půli moc platný nebyl. Souboje nevyhrával a snažil se stahovat do hloubi pole, což k ničemu nevedlo. Nicméně aspoň jednou nebezpečně střílel a pak dobře nahrál Douděrovi. V samotném závěru první půle mu pak Schranz šťastně zastavil míč a Mick skóroval do odkryté branky, což ho dost možná zachránilo před vystřídáním. Ve druhém poločase už mu to šlo stejně jako celé Slavii lépe. Zaujal trochu šťastným sólem, kdy se dostal až před Macíka.

Christos Zafeiris - 8 - Hráč zápasu, ačkoliv se na hřiště dostal až ve 40. minutě. Zafeirisovi jsem věnoval už odstavec v úvodu a zde mohu jen zopakovat, že potvrdil, že už nyní může být rozdílovým hráčem. Kromě kvalitního výkonu v poli se výrazně podílel na naší 2. a 4. brance.

Oscar Dorley - 6 - Vypadalo to, že závěr zápasu už si chce hlavně užít, takže několikrát předržel balón a hrál ho zbytečně zpátky. Nicméně za stavu 2:0 už se není až tak kam hnát a navíc jsme vedení za Oscarovo pobytu na hřišti zdvojnásobili.

Stanislav Tecl - 6 - Jednou ztratil míč na vlastní půlce, pak ho ale skluzem vybojoval zpět. Na druhé straně si naopak troufl na driblink přes 2 hráče a zastavil ho až faul. V závěru pustil míč na Jurečku, což bylo z týmového hlediska sympatické. Nicméně je otázka, jak by s takovou šancí Standa naložil, kdyby musel zakončovat. Z bohaté minulosti i třeba z víkendového zápasu béčka víme, že jde o jeho zásadní slabinu.

Václav Jurečka - 6 - Závěr zápasu jsme dohráli ve velké pohodě a s tím korespondoval i slušný výkon Jurečky zakončený brankou. Při této příležitosti mě napadlo, že má Václav dosti dobré zakončení a moc zahozených šancí si od něj nepamatuji. Na druhou stranu ale Dobiáš psal, že dle dat se do šancí dostává méně než Van Buren s Teclem, což zřejmě odpovídá, protože jinak by měl mít vstřelených branek víc.

David Pech není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

25. - Sobota 01. 04. 2023 19:00

Fortuna liga, 2022/2023
4 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

45. Mick van Buren
62. Ondřej Lingr
75. Ivan Schranz
90. Václav Jurečka

SK Sigma Olomouc
SK Sigma Olomouc

Komentáře (65)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    buri     před rokem 03.04.2023 16:19 |  
    13 5

    Až na Standu souhlas...

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      SLAVIESTA     před rokem 03.04.2023 16:54 |  
      18 5

      MvB dá gól, měl štěstí, Tecl ho nedá, měl smůlu....

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Mesiaš     před rokem 03.04.2023 18:35 |  
      12 5

      Když jsem Tecla viděl v Počernicích, tak ten nemá ani na béčko

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Karel13     před rokem 04.04.2023 11:04 |  
      2 3

      Upřesni svoje myšlení. V tomto zápase byl skutečně Standa podhodnocen ...

  2. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    coogee     před rokem 03.04.2023 16:36 |  
    18 0

    Jurečka by se asi dostával víc do šancí, kdyby byl v základu častěji!

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Alanor (admin)     před rokem 03.04.2023 16:49 |  
      15 0

      Je to pochopitelně přepočteno u všech na stejný časový úsek.

      Ale ta nedůvěra samozřejmě ve výkonech taky pravděpodobně hraje roli. Jurečky je mi líto, trenéři s ním celkem zametají.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před rokem 03.04.2023 19:00 |  
        4 0

        Taky oproti Tecla či van Burena nehrává jen na hrotu, ale nesmyslně ze strany. Když si náhodou vytáhne nejkratší sirku a musí na hrot, tak pro změnu zcela odstřihnutý od zbytku týmu. To pak je těžké, aby nějaké góly dával, natož se tak do nějakých šancí vůbec dostával.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    cvočkař Danda     před rokem 03.04.2023 16:47 |  
    3 2

    Byl to krásný fotbal všem bych mejradsi dál desiitlluov sei líbil Ognu i Zafeiris.sralta nemá šanci,!

  4. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před rokem 03.04.2023 17:12 |  
    3 0

    Zdarec, za mě pěkný zápas, kdy jsem se trochu v první půli obával, že to bude takové to unylé obehrávání, ale po příchodu Zafeirise, to bylo oku lahodící. Děkuji za pěkné fotbalové odpoledne.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    bububu (přítel SN)     před rokem 03.04.2023 17:25 |  
    19 5

    Já tedy musím říct, že se mi vysloveně nelíbil Hromada. Střed pole nám nefungoval vůbec dobře, navíc za ten nesmyslný zákrok klidně mohla přijít červená - nechápu, že to rozhodčí nechal bez žluté. Doufám, že už ho Zafeiris do základu nepustí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Ivan     před rokem 03.04.2023 17:48 |  
      15 0

      Pro mě není Zafeiris Hromadův konkurent. Já bych hrál Ševčíka se Zafeirisem a k nim bych doplnil Holeše, Oskara nebo Hromadu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        bububu (přítel SN)     před rokem 03.04.2023 22:43 |  
        1 0

        To ale zas ubere hráče do ofenzivy (Lingr). Byť v některých typech zápasů, zejména proti týmům se silným středem hřiště, to samozřejmě smysl dávat může.

  6. Inu

    první rytíř     před rokem 03.04.2023 17:37 |  
    13 2

    Jen pro pořádek, Kolář trefil dvakrát a možná i třikrát z rozehrávky zámezí na počátku utkání, tedy v první půli :-)) A MVB by si dle mého za gól i svůj "tankový" průnik vápnem Olomouce zasloužil o bod vyšší známku.

    • Re: Inu

      Alanor (admin)     před rokem 04.04.2023 09:10 |  
      1 0

      S Kolářem máš samozřejmě pravdu, opravil jsem to. Byl jsem asi duchem nepřítomen, když jsem to psal. :)

      • Re: Inu

        žbl68     před rokem 04.04.2023 16:36 |  
        0 1

        ducha vzal čert, důležité je tělo :-)

  7. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    žbl68     před rokem 03.04.2023 17:47 |  
    14 2

    MvB, Tecl, Jurečka - stejných 6?
    ne ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Slávista 51     před rokem 03.04.2023 18:30 |  
      0 0

      Tak kolik ?

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        žbl68     před rokem 04.04.2023 07:31 |  
        1 1

        7,
        5,
        5,5

  8. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Xerxes     před rokem 03.04.2023 17:55 |  
    13 0

    Trochu bych oponoval s Douderou. Přijde mi, ze se zlepšuje. Dva golovy centry, aktivita dopředu. Ano, dozadu je to průměr, ale ani D. Jirásek na druhy straně není žádná zeď. Doufám, že vzestup potvrdí ve velkých zápasech.


    Komentář byl uživatelem upraven (03.04.2023 17:56) . Zobrazit původní komentář

  9. Hodnocení slávistů - 25. kolo.

    Myšák     před rokem 03.04.2023 18:09 |  
    11 0

    Moc pěkný zápas, který měl úroveň a který pobavil. A teď něco k našemu hrdinovi. Hraje přímo na bránu, málokdy do stran nebo zpátky, prostě se nebojí! A to nám chybí, nebát se, že něco zkazím.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    soudce     před rokem 03.04.2023 18:17 |  
    5 1

    Dal bych Zafimu 9 a i Doudis by si zejména za ten milimetrový centr před třetím gólem zasloužil jako ostatní ofenzivní hráči 7.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Xerxes     před rokem 03.04.2023 18:33 |  
    8 2

    K útoku: nezdá se Vam, ze nasi útočníci jsou typologicky podobní. MvB, Jurecka i S.T. behaví hráči do pressu, nabehovy. Ale žádný poradny hlavickar, ani vyloženě rychlík typu Sorra. Prostě není tam variabilita. Měníme jen kus za kus, komu se vic daří.
    Považuji to za velkou slabinu, která může nakonec rozhodovat.


    Komentář byl uživatelem upraven (03.04.2023 18:34) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      mig52     před rokem 04.04.2023 05:47 |  
      8 6

      Místo Standy jsi tam měl napsat spíše Schranze, byť si uvědomuji, že na hrot ho JiT už dlouho nepostavil. Jinak ostatní tři narozdíl od Tecla umí dát gól, což je velká odlišnost.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      japhy     před rokem 04.04.2023 10:57 |  
      1 0

      Je to tak, ale nemyslím, že se na tom něco moc změní.
      Rychlíka typu Sora jsme tu měli. Sora :) A nevšiml jsem si, že by v lize zanechal větší stopu. Odehrál by toho strašně málo.
      A hlavičkář? Jako třeba Chorý? Já nevím, tyhle typy jsou už snad přežitý, navíc i ten Chorý začal makat nejen ve vápně. A ani si nepamatuju, kdy naposledy dal góla po jeho klasické hlavě.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Xerxes     před rokem 04.04.2023 13:17 |  
        0 0

        Nemusí to být zrovna dvoumetrovej kolohnat, ale aspoň někdo, kdo si umi najít ve vápně místo a fyzicky se prosadit. Vždyť ty tři mají všichni něco nad 180cm...


        Komentář byl uživatelem upraven (04.04.2023 13:17) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          japhy     před rokem 04.04.2023 14:01 |  
          1 0

          Už asi bžilion let na tohle máme Olayinku, ten už dal takovejch gólu nespočet. A Ivan to evidentně zvládá taky.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Xerxes     před rokem 04.04.2023 14:13 |  
            0 0

            To mas pravdu...pak ale vidíš zápasy, kdy např. ke konci potřebujeme dat gol, jsme v tlaku a centrujeme na tyhle prcky. V útoku není variabilita, to je prostě špatně. Nemyslím si, že by si toho J.T nebyl vědom, ale prostě trvá na své jedine vizi útočníka.


            Komentář byl uživatelem upraven (04.04.2023 14:14) . Zobrazit původní komentář

  12. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    wymaz     před rokem 03.04.2023 19:07 |  
    4 4

    Prvních 40 minut to byl děs, dle hodnocení jakoby se nic nestalo, trošku horší známky by jim slušeli víc, ale asi je to jen subjektivní pocit. Ovšem Ondrovi míče do auta v prvních 40 minutách a celkově za 6, opět jen subjektivní? Zafi naopak, klidně za 9.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Ivan     před rokem 04.04.2023 11:20 |  
      2 1

      Taky jsme po 40 minutách mohli vést 2:0... Já jsem měl od začátku pocit že je to jen otázka času než to tam napadá. Jurásek měl několik centrů, Olomouc se utahala. Sice 0:0 po 40 minutách, ale pro mě to byl průběh zápasu který nutně vede k výhře (i protože jsme hráli doma. Venku by to byl zápas kde dá soupeř z jediné střely gól a prohrajem 0:1 :-))

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        wymaz     před rokem 04.04.2023 12:20 |  
        1 1

        někdy ten pocit mám, ale tentokrát ne .-)

  13. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    coogee     před rokem 03.04.2023 19:49 |  
    0 0

    To sem nepatří, pardon. :-)


    Komentář byl uživatelem upraven (03.04.2023 19:50) . Zobrazit původní komentář

  14. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Lantenac     před rokem 03.04.2023 20:32 |  
    11 0

    Pochybuju, že se toho dočkám, ale chtěl bych někdy vidět střed zálohy Oscar, Zafeiris, Ševčík. Jako je mi jasný, že jsou všichni docela malí, ale věřím, že by si to aspoň v určitých zápasech dávali náramně. Pohybově jsou na tom všichni výborně.
    Naopak na křídla bych pak dal robustnější hráče jako Schranz a Jurečka, do útoku Micka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      hiker42     před rokem 03.04.2023 20:56 |  
      5 4

      Zálohu mám stejnou :-) Sestava na silnější soupeře (ideální):

      Kolář

      Holeš Ousou Ogbu

      Douděra Hromada Jurásek D.

      Ševčík Zafeiris Oscar

      Schranz

      Na průměrné a slabší soupeře pak místo Hromady druhého útočníka - MvB.

      P.S. tak jsem to měl krásně napsaný do prostoru a smrsklo se to.. Doudis a Juras samo wingbacks..


      Komentář byl uživatelem upraven (03.04.2023 20:59) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        mig52     před rokem 04.04.2023 05:41 |  
        2 1

        Podpis, dalo by se počítat i s variantou Masopust a Jurečka, ale 13 hráčů na plac nemůže a tvá sestava se mně hodně líbí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Arminius     před rokem 04.04.2023 16:45 |  
        0 2

        Já bych to dal takhle: Ondra- Masíčko, Ogbu, Ousou- Douděra, Ševčík, Holi, Zaferis, David Jurásek -Mick, Schranz

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      japhy     před rokem 04.04.2023 11:03 |  
      0 0

      Takovej střed rozhodně nemusí být utopie, stačí, když nebude na podhrot k dispozici Lingr. A výška by překážkou už neměla být vůbec, když proti Olomouci jsme hráli Ševčík - Zafeiris - Lingr, tudíž bez Oscara, kterej je z nich nejlepší hlavičkář.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    o5aradecek     před rokem 03.04.2023 23:12 |  
    5 1

    Hodnocení nehodnotím, neb každý máme jiný pohled, i když tentokrát bez výhrad. Ale co je zajímavé, že hráč zápasu podle SN, vždy koresponduje i s mým ryze laickým pohledem. Zafi byl prostě top. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      mig52     před rokem 04.04.2023 05:38 |  
      3 1

      Hodnocení nehodnotím :))))....

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Karel13     před rokem 04.04.2023 11:02 |  
      1 1

      Bez výhrad - takže ho hodnotíš ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      mig52     před rokem 04.04.2023 12:31 |  
      4 1

      Mimo Gadžiho je nářez, jak mluví Mick česky.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    IJS     před rokem 04.04.2023 10:57 |  
    20 0

    Děkuji za hodnocení, ale mám trochu výhrady. Např. Koláře jsem ještě nikdy neviděl hrát tak špatně nohama. Skoro všechny nákopy končily v autu. Za mě 5. Naopak u Douděry se jednalo o jeho asi nejlepší zápas za Slavii. Vyloženě mu vyhovuje pozice winbeka a za sebou mít Lukáše. Za mě minimálně 7. Příchod Zafiho byl asi pro hru klíčový, ale jen bych zatím nepsal takové chvalozpěvy! Potenciál má velký, ale teprve čas ukáže jak bude platný. Více ho vidím na podhrotu, kde nyní řádí Lingr. Když jsem viděl s jakou jistotou proměnil svojí šanci Jurečka ( podobně jako Spartě! ), tak je mi líto, nedostává více šancí. Myslím si, že jako koncový útočník je u nás nejlepší.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      dauby     před rokem 04.04.2023 16:16 |  
      4 2

      Souhlas s Douděrou, Poslední dobou jsem na něj byl trochu alergický, ale s Olomoucí hrál skvěle a dva góly padly po jeho centrech. Já bych mu dal známku 8. A Zafeiris za 9. Nejlepší hráč na hřišti. To, že ho Trpiš nestaví do základu, je neomluvitelné.


      Komentář byl uživatelem upraven (04.04.2023 16:17) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        pehacko     před rokem 05.04.2023 16:05 |  
        0 3

        U Doudery ten vykon byl na dve casti… do goloveho centru do satny nedal kloudny balon a vse u nej končilo. Pak mu vysel paradni centr a v druhem polocasu hral skvele. Vlastne mu pomohlo, kdyz jsem kolem ctyricate minuty napsal, ze je na stridani a nas koncový hrac. Vzdycky kdyz nekoho takhle pokaram, tak do minuty se jeho vykon otoci o 180stupnu a ja jsem za totálního blbce. Tedy az na jednoho nejmenovaneho hrace.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Taky     před rokem 04.04.2023 10:58 |  
    6 5

    K hodnocení slávistů vlastně patří ohodnotit i výkon Chytila...
    No, jestli je tohle náš útočník č.1 pro příští sezónu, tak jsem v rozpacích. Rozhodně nepresoval jako Tecl, Kuchta, Olayinka, Lingr atd, ale spíš jako Musa a jiní, se kterými nebyla spokojenost.
    Dal bych mu u nás za tohle 4, maximálně 5.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      japhy     před rokem 04.04.2023 11:09 |  
      5 0

      Chválit ho nebudu, ale presovat musí chtít nejdřív trenér a pak taky spoluhráči okolo.
      Pokud ale celej tým dřel a on na to dlabal, pak OK.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Taky     před rokem 04.04.2023 11:15 |  
        5 0

        Takhle jsem to nemyslel. Tentokrát byl neškodnej, nebyl nechutnej, nikoho nepředběhl, nepřehlavičkoval, neobešel...
        Čistě podle tohoto zápasu bych nepředpokládal zájem lepších týmů, než je Olomouc.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          wimpy     před rokem 04.04.2023 11:19 |  
          3 0

          Ono je to i o té podpoře, kterou dostane ze zálohy a musíme si říct, že Olomoučtí toho v tomto směru příliš neukázali.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Taky     před rokem 04.04.2023 12:45 |  
            1 1

            Dobrá, tak jakou známku si tedy zaslouží?
            Kolik by mu asi dal Alanor a co na to Jan Tleskač? :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              wimpy     před rokem 04.04.2023 17:40 |  
              1 0

              Samozřejmě si dobrou známku nezaslouží, ale spoluhráči mu to moc neusnadnili. Doufám, že u nás to bude o něčem jiném. :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                Taky     před rokem 05.04.2023 07:50 |  
                0 0

                Taky doufám, o tom žádná...

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Ivan     před rokem 04.04.2023 11:11 |  
      5 1

      podle mě neměl presovat. To stojí spoustu energie a tu potřeboval na souboje, protože jediné jak chtěla Olomouc útočit bylo dlouhým nákopem na Chytila který z toho měl něco vykouzlit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Alanor (admin)     před rokem 04.04.2023 13:26 |  
        6 0

        Taky myslím. Takže spíš než ten (ne)presink, který asi stejně hrát neměl, bych mu vyčítal hlavičkové souboje. Asi 2-3x míč dobře udržel, ale jinak hlavy prohrával, což bych v soubojích s Holešem, který má 180 cm, nečekal.

        Zápas Chytilovi nevyšel, o čemž svědčí o hodnocení trenéra Jílka, který říkal, že k němu bude hodně kritický.

        A co se týče Slavie, tak Chytila vidím jako posilu, která neurazí. Pořád má dobrý věk a v lize jistou kvalitu prokazuje. Ale jako terno aktuálně nevypadá - ze hry dal zatím jen 6 gólů, což není nic extra. Pro mě není lepší než Jurečka, jen je mladší a jen mu snad dá Trpiš větší šanci, když ho údajně tak chce.


        Komentář byl uživatelem upraven (04.04.2023 13:26) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          cunak     před rokem 04.04.2023 13:45 |  
          4 1

          Slovy klasika, průměr nestačí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Ivan     před rokem 04.04.2023 14:14 |  
          3 0

          Jasně, já neříkám že to byl jeho zápas, jen jsem chtěl říct že to že nepresuje nemusí být lenost. Naopak v zápase s Olomoucí to vypadalo že on sám nás porazil a celkově na mě působí jako útočník který i je cítit i bez podpory týmu a zároveň umí i týmu pomoct.

  18. 6 ZA

    Slávista 51     před rokem 04.04.2023 22:22 |  
    1 4

    nadprůměrný výkon - Masopust, trochu divné !

    • Re: 6 ZA

      Wulfstan (přítel SN)     před rokem 05.04.2023 10:53 |  
      3 0

      Co je na tom divného? Známkuje se od 1 do 10, průměrná známka je tedy 5,5.

      6 je víc než 5 a půl, čili je to nadprůměrná známka.

      • Re: 6 ZA

        hiker42     před rokem 05.04.2023 11:39 |  
        1 0

        Touto logikou by ale neexistoval průměr :-). Známka 5 by byla podprůměrná.

        • Re: 6 ZA

          Wulfstan (přítel SN)     před rokem 05.04.2023 11:51 |  
          3 0

          A to je dobře, že nemáme průměrné fotbalisty, ale buď podprůměrná kopyta, nabo nadprůměrné borce. Průměr nestačí! :-)

          • Re: 6 ZA

            hiker42     před rokem 05.04.2023 14:51 |  
            3 0

            :-)) No, já bych řekl, že máme nadprůměrné, spíš skvělé fotbalisty, z nichž někteří jsou schopni odehrát zápasy jako podprůměrná kopyta. ;-)

  19. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    kupik     před rokem 05.04.2023 16:16 |  
    1 0

    Dobrý odpoledne přátelé,
    známky rozdány,polemika vyvolána.Tak to má být,tak je to správné....
    Pouze pár vět k tomu mači.Není to tak dlouho co jsem tady psal,že bych rád viděl v mančaftu vícero plejerů se srdcem hráče Douděry.Taktéž jsem se ho zastával po masážích,kterejch bylo dosti.Tak snad teď to zlomil a bude jenom líp.Přidal fotbalovost,přesnost,dobrej timing a hle,skoro nám nám tu běhá druhej Jurásek.Chlapec potřeboval čas a důvěru,věřim,že pomohla i nominace do dresu ČR.
    Dobře hráli všichni,snad vyjma rozehrávek golmana Koláře,nepamatuju tolik zkaženejch výkopů.
    A jak se říká,všechno špatný je k něčemu dobrý.Zranění Hromady a nástup Zafeirise.Tímto se p.Hromadovi zároveň omlouvám a přeju brzký uzdravení,ovšem Zafeiris ukázal něco,co jsme potřebovali jako sůl.Přihrávky mezi 3,4 protihráče,uvolnění spoluhráče dané perfektním periferním viděním,dribling na hranici vápna a neustálý hledání volnýho prostoru k náběhům spoluhráčů.To vše s hlavou nahoře.Bude-li takhle pokračovat máme špílmachra evropský extratřídy.Klobouček,je mu jenom 20 jar.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    slavistou50let     před rokem 05.04.2023 23:44 |  
    1 1

    Kolář tragédie. Nejen ten jeho výlet , jeho rozehrávky téměř všechny soupeři . Doudera TOP zaslouženě, Tomáš Holeš není na svém místě, ovšem je lepší, než ti co tam mají být.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Tučňák     před rokem 06.04.2023 00:34 |  
      0 0

      Omlouvám se spletl jsem si vlákno :D


      Komentář byl uživatelem upraven (06.04.2023 00:35) . Zobrazit původní komentář