Jsme v dobré náladě a se současným stavem jsme spokojeni. V této chvíli první místo v tabulce je za mě famózní, zbývá ještě spousta zápasů. Dali jsme si za cíl hrát o titul a to se děje.
Hlavně, že je dobrá nálada. Rozdávání bodů týmům hrající o sestup je asi součástí plánu, aby byla liga zajímavá a dali jsme šanci vyhrát úhlavnímu nepříteli. Za mě by měl být cíl klubu vyhrát titul a ne se jen zúčastnit jeho boje. Když skončíme druzí, tak se asi nic neděje. Ano, nejde o život, ale přijde mi, že jsme hrozně rychle ustoupili od těch nejvyšších ambic a připravujeme si půdu pro případný neúspěch.
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Já bych řekl že toto bylo spíš politické vyjádření směrem k lidem co říkají jak je Slavia uvnitř strašně nervní a nezvládá to mentálně apod. Tu spokojenost bych bral s rezervou
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Klidně tady budu za negativní hovado, ale tohle už mě fakt m*dá. My jsme herně (venku) v naprostém rozstřelu, české sázkovky už na titul mírně favoriují Spartu, tak uděláme tiskovku, kde zase půjdeme hubou dávat někomu příklad a nezapomene rict, jak jsme strašně šťastní. Tohle je reálně divadlo. A naprosto zbytečné. Místo aby mlčeli a uvnitř mobilizovali a bili na poplach, vylezou s timhle. Timing tak moc mimo, jak jenom může být a ani trochu se mi to nelíbí. V sobotu nebo kdy to bylo jsme nemohli ani podat Kozlovi v Liberci ruku, ve středu už budeme zase ti, co budou udávat tón slušnosti. Mi neříkejte, že vy jste s tím ok...
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Úplně nechápu, v čem je problém, marketingové oddělení vyvine nějakou činnost, kluci se při tom občas ukážou, fotbalu se to vůbec netýká. Třikrát se venku nevyhraje a tady už lidi nasere i to, že vyjde sluníčko. :-)
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Problém je za mě minimálně v timingu. Všichni na světě (nebo co to melu, prosty MY, fanoušci Slavie) myslím rádi všem odpustíme, že se momentálně takove marketingové akce odehrávat prostě nebudou. Za mě nemají. Teď je priorita fotbal, liga, fotbal a zase liga. Jak už tady někdo psal níž, starejme se o důležité věci, starejme se o naše legendy, aby dejme tomu ve stáří měli důstojný život, rád na to přispěju. Ale proč kolem všeho furt mít tři prdel keců. To dneska fakt nikdo nemůže "páchat dobro", aniž by se to nesnažil "prodat"? Mně se to prostě nelíbí. Ale každej ať si to samozřejmě vidí po svém.
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Jasně, já jen chci říct, že ve Slávii budou sedět v nějakém oddělení lidi, co dostali za úkol ji popularizovat i na nesportovním poli a tak to prostě dělají. Hráči mají ve smlouvách, že se čas od času takových akcí účastní. Funguje to tak všude v Evropě. Tys to podal tak, jako kdyby když ne Trpišovský, tak minimálně Houšťa s Vlčkem místo toho, aby se věnovali fotbalu, vymýšlej kraviny. A jestli se tomu nějak věnuje Tvrdík je možná lepší, než když mluví do fotbalu. :-)
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Taťko, pamatuju dost na to, abych rok, kdy jsme po čtyřiadvacátém kole na skóre první a navíc byl pohárovej, považoval za podělanej. Trochu pokory by neškodilo. :-)
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Dosavadní tabulka jara 2023:
Sparta 7-1-0 22 bodů
Slavia 5-2-1 17 bodů
Slovácko 5-1-1 16 bodů
Bohemians 5-1-2 16 bodů
Jablonec 4-1-2 13 bodů
Olomouc 2-6-0 12 bodů
A např.
Plzeň 3-1-4 10 bodů
Baník 1-2-5 5 bodů
(nikdo netvrdí, že je to dobré, ale do katastrofy to má daleko ...)
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
A já to vezmu z druhé strany. Je to věc co se nevytvoří a nedohodne za 14 dní. Tiskovka ohledně oznámení je naplánovaná na reprezentační přestávku (pokud to nechtěli odložit až po skončení sezóny tak to je nejlepší termín). A vzhledem k tomu že tyto aktivity budou řešit lidi co nemají moc jak ovlivnit fotbal áčka tak nevidím próblém v tom kdy se to oznamuje
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Přečetl jsem si to dvakrát. Představte si, že já starej blbec si myslel, že hlavní starostí slavného fotbalového klubu je fotbal. Nemám nic proti osvětě, třídění odpadu, ani pomáhání potřebným, zejména našim bývalým hráčům, aby nedožívali někde napůl v chudobě a zapomnění(jak jsem si přečetl třeba o Pěničkovi), někdy stačí tak docela málo. Nedělejme z toho humbuk a reklamu (focení se šeky a další hovadiny), dělejme to v tichosti, upřímně a o to důsledněji. A nezapomínejme, že prvním naším úkolem je fotbal!
Armáda Spásy taky neusiluje o postup do první fotbalové ligy.
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Naprostý souhlas.
Navíc se mi nelíbí, když se o tyto jistě záslužné věci snaží společnosti spíše než lidé. Empatie či zodpovědnost je lidská vlastnost, a pokud se jich lidé, kteří tvoří Slavii budou držet, tím lépe.
Ale společnost, zde klub, je hnána ziskem a úspěchem. Přesvědčení či svědomí nemají zde svůj ekvivalent.
Prohlášení tohoto typu poté zní jen jako reklama, a změní se s požadavky lidí.
Hm. Asi bych, jako zjevně mnozí zde, viděl raději fotbalové úspěchy.
Opravdu nevím jak se srovnám s tím, až se Slavia začne angažovat v nějakém ideologickém směru, s kterým bytostně nesouhlasím, např. BLM, transgenderismus, ekoterorismus (třeba přilepování se k silnicím), či rovnou v politice.
No, snad tyhle mimohřišťové aktivity nepřekročí nějakou rozumnou hranici.
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Mozna je to jen priprava na nove majitele ci sponzory, kdyz jsme ted nekde u šejků, ale zase, ze by tohle zrovna lákalo šejky? Tak asi je to jen nejake vykázání prace marketingu a za me dost nepovedené… pulka témat mi je vlastne proti srsti a tu tuplem od kauzy s tema ovcomrdama
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Kdyby jste radši místo píčovin hráli totální fotbal. Loni jste darovali titul Plzni a letos to vypadá že ho dáte Spartě
Přestaňte vymýjšlet kraviny a začněte zase hrát fotbal
Původní komentář: Kdyby jste radši místo píčovin hráli totální fotbal. Loni jste darovali titul Plzni a letos to vypadá že ho dáte Spartě
Přestaňte vymýjšlet kraviny a začněte zase hrát fotbal. Buzna fotky si můžete dělat o prázdninách . Skrýt původní komentář
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Což je fajn, akorát je problém, že jsme si to nahráli hlavně na podzim. Současný trend je jasný, posledních 5 kol: buzeranti 15 bodů, skóre 15:3, my 8 bodů, skóre 7:5, v tabulce posledních 5 kol krásné 7. místo. A to fakt nemůžeme tvrdit, že bychom v těch 5 kolech měli těžší los než sparta.
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Tuto kolekci vhodně doplňuje B mužstvo na posledním místě tabulky druhé ligy a odpolední porážka žen od Sparty. Ale jak říkají zdejší věční optimisté - bylo i hůř a já dodávám, může být i hůř.
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Za hranice hriste… hezky nazev, ale spatne odvětví… my budeme třídit a rudy maji předsedu rozhodcich. My budeme resit rasizmus s rudy maji disciplinární komise. My budeme resit obnovitelne zdroje a rudy maji ispart a ides. My budeme resit diskriminace cernych homosexuálů a rudy maji o2 a dohrano. Jen jestli si nas managment neplete fotbalovy klub s neziskovou slunickovou organizaci? Jen jestli nekomu páchání samého dobra nevlezlo trosku na mozek?
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Komentáře (34)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Ados před rokem 22.03.2023 16:04 |Jsme v dobré náladě a se současným stavem jsme spokojeni. V této chvíli první místo v tabulce je za mě famózní, zbývá ještě spousta zápasů. Dali jsme si za cíl hrát o titul a to se děje.
Hlavně, že je dobrá nálada. Rozdávání bodů týmům hrající o sestup je asi součástí plánu, aby byla liga zajímavá a dali jsme šanci vyhrát úhlavnímu nepříteli. Za mě by měl být cíl klubu vyhrát titul a ne se jen zúčastnit jeho boje. Když skončíme druzí, tak se asi nic neděje. Ano, nejde o život, ale přijde mi, že jsme hrozně rychle ustoupili od těch nejvyšších ambic a připravujeme si půdu pro případný neúspěch.
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
lukas6novak před rokem 22.03.2023 16:12 |Já bych řekl že toto bylo spíš politické vyjádření směrem k lidem co říkají jak je Slavia uvnitř strašně nervní a nezvládá to mentálně apod. Tu spokojenost bych bral s rezervou
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Ados před rokem 22.03.2023 16:30 |Na mě to teda působí, že si nalhávají něco co není, ale chápu, že ne vše se řekne na veřejnost.
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
lukas6novak před rokem 22.03.2023 17:03 |To nepopírám že jsou věci co si odmítají přiznat jen tahle konkrétní věta je za mě dost divná a nevěřím že to myslel upřímně.
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Kulajs před rokem 22.03.2023 16:10 |Role pro Standu Tecla: charitativní zápasy v regionech pod vedením Stanislava Tecla.
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
pehacko před rokem 22.03.2023 18:04 |Regiony vyhraji, budou spokojeny… proc ne. Ja hlasuji pro!
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Steevee před rokem 22.03.2023 17:35 |Klidně tady budu za negativní hovado, ale tohle už mě fakt m*dá. My jsme herně (venku) v naprostém rozstřelu, české sázkovky už na titul mírně favoriují Spartu, tak uděláme tiskovku, kde zase půjdeme hubou dávat někomu příklad a nezapomene rict, jak jsme strašně šťastní. Tohle je reálně divadlo. A naprosto zbytečné. Místo aby mlčeli a uvnitř mobilizovali a bili na poplach, vylezou s timhle. Timing tak moc mimo, jak jenom může být a ani trochu se mi to nelíbí. V sobotu nebo kdy to bylo jsme nemohli ani podat Kozlovi v Liberci ruku, ve středu už budeme zase ti, co budou udávat tón slušnosti. Mi neříkejte, že vy jste s tím ok...
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
pehacko před rokem 22.03.2023 18:21 |Je to cele takove popletené a pomylene a výsledkově na to doplatime. Ale budeme mit slunce v dusi a to bude moc krasne…
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
wimpy před rokem 22.03.2023 18:31 |Úplně nechápu, v čem je problém, marketingové oddělení vyvine nějakou činnost, kluci se při tom občas ukážou, fotbalu se to vůbec netýká. Třikrát se venku nevyhraje a tady už lidi nasere i to, že vyjde sluníčko. :-)
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Steevee před rokem 22.03.2023 20:59 |Problém je za mě minimálně v timingu. Všichni na světě (nebo co to melu, prosty MY, fanoušci Slavie) myslím rádi všem odpustíme, že se momentálně takove marketingové akce odehrávat prostě nebudou. Za mě nemají. Teď je priorita fotbal, liga, fotbal a zase liga. Jak už tady někdo psal níž, starejme se o důležité věci, starejme se o naše legendy, aby dejme tomu ve stáří měli důstojný život, rád na to přispěju. Ale proč kolem všeho furt mít tři prdel keců. To dneska fakt nikdo nemůže "páchat dobro", aniž by se to nesnažil "prodat"? Mně se to prostě nelíbí. Ale každej ať si to samozřejmě vidí po svém.
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
wimpy před rokem 22.03.2023 21:40 |Jasně, já jen chci říct, že ve Slávii budou sedět v nějakém oddělení lidi, co dostali za úkol ji popularizovat i na nesportovním poli a tak to prostě dělají. Hráči mají ve smlouvách, že se čas od času takových akcí účastní. Funguje to tak všude v Evropě. Tys to podal tak, jako kdyby když ne Trpišovský, tak minimálně Houšťa s Vlčkem místo toho, aby se věnovali fotbalu, vymýšlej kraviny. A jestli se tomu nějak věnuje Tvrdík je možná lepší, než když mluví do fotbalu. :-)
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Mesiaš před rokem 23.03.2023 08:57 |Synku, tady nejde o 3 zápasy ale min. o celý rok
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
wimpy před rokem 23.03.2023 09:56 |Taťko, pamatuju dost na to, abych rok, kdy jsme po čtyřiadvacátém kole na skóre první a navíc byl pohárovej, považoval za podělanej. Trochu pokory by neškodilo. :-)
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
padre před rokem 23.03.2023 17:36 |Liga letos začala v lednu, normálně začíná v únoru. Takže slávistický duben jsme si letos vybrali v březnu. Bude líp!
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Ladislav (přítel SN) před rokem 23.03.2023 15:21 |Dosavadní tabulka jara 2023:
Sparta 7-1-0 22 bodů
Slavia 5-2-1 17 bodů
Slovácko 5-1-1 16 bodů
Bohemians 5-1-2 16 bodů
Jablonec 4-1-2 13 bodů
Olomouc 2-6-0 12 bodů
A např.
Plzeň 3-1-4 10 bodů
Baník 1-2-5 5 bodů
(nikdo netvrdí, že je to dobré, ale do katastrofy to má daleko ...)
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
ocetnik před rokem 24.03.2023 12:44 |Souhlasím s tebou, hlavně ten projekt co vím, se připravoval několik měsíců, teď byl čas a klid na jeho zveřejnění.
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
lukas6novak před rokem 23.03.2023 06:20 |A já to vezmu z druhé strany. Je to věc co se nevytvoří a nedohodne za 14 dní. Tiskovka ohledně oznámení je naplánovaná na reprezentační přestávku (pokud to nechtěli odložit až po skončení sezóny tak to je nejlepší termín). A vzhledem k tomu že tyto aktivity budou řešit lidi co nemají moc jak ovlivnit fotbal áčka tak nevidím próblém v tom kdy se to oznamuje
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
SLAVIESTA před rokem 22.03.2023 20:00 |Přečetl jsem si to dvakrát. Představte si, že já starej blbec si myslel, že hlavní starostí slavného fotbalového klubu je fotbal. Nemám nic proti osvětě, třídění odpadu, ani pomáhání potřebným, zejména našim bývalým hráčům, aby nedožívali někde napůl v chudobě a zapomnění(jak jsem si přečetl třeba o Pěničkovi), někdy stačí tak docela málo. Nedělejme z toho humbuk a reklamu (focení se šeky a další hovadiny), dělejme to v tichosti, upřímně a o to důsledněji. A nezapomínejme, že prvním naším úkolem je fotbal!
Armáda Spásy taky neusiluje o postup do první fotbalové ligy.
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
torn před rokem 23.03.2023 14:24 |Naprostý souhlas.
Navíc se mi nelíbí, když se o tyto jistě záslužné věci snaží společnosti spíše než lidé. Empatie či zodpovědnost je lidská vlastnost, a pokud se jich lidé, kteří tvoří Slavii budou držet, tím lépe.
Ale společnost, zde klub, je hnána ziskem a úspěchem. Přesvědčení či svědomí nemají zde svůj ekvivalent.
Prohlášení tohoto typu poté zní jen jako reklama, a změní se s požadavky lidí.
Asi takhle -
Slávista 51 před rokem 23.03.2023 06:41 |mecenáš se nechlubí !
Toho, případně pochválí obdarovaní.
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
pcitron před rokem 23.03.2023 10:42 |Dnešní tweet - budeme řešit i ekologii. U toho fotka klečícího Kačaraby, která by mezinárodnímu publiku mohla evokovat gesto na podporu BLM.
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Wulfstan (přítel SN) před rokem 23.03.2023 15:06 |Hm. Asi bych, jako zjevně mnozí zde, viděl raději fotbalové úspěchy.
Opravdu nevím jak se srovnám s tím, až se Slavia začne angažovat v nějakém ideologickém směru, s kterým bytostně nesouhlasím, např. BLM, transgenderismus, ekoterorismus (třeba přilepování se k silnicím), či rovnou v politice.
No, snad tyhle mimohřišťové aktivity nepřekročí nějakou rozumnou hranici.
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
pehacko před rokem 23.03.2023 16:02 |Mozna je to jen priprava na nove majitele ci sponzory, kdyz jsme ted nekde u šejků, ale zase, ze by tohle zrovna lákalo šejky? Tak asi je to jen nejake vykázání prace marketingu a za me dost nepovedené… pulka témat mi je vlastne proti srsti a tu tuplem od kauzy s tema ovcomrdama
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Slávista 51 před rokem 23.03.2023 16:12 |Stačí, že maj šejky na Západě, co by majitele klubů.
To snad nepotřebujeme !
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
wotlemburg před rokem 24.03.2023 09:25 |Kolik investuješ když víš že to nepotřebujeme.
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Slávista 51 před rokem 24.03.2023 19:50 |ISLÁM
zde nepotřebujeme !
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Osma před rokem 24.03.2023 06:46 |Kdyby jste radši místo píčovin hráli totální fotbal. Loni jste darovali titul Plzni a letos to vypadá že ho dáte Spartě
Přestaňte vymýjšlet kraviny a začněte zase hrát fotbal
Komentář byl uživatelem upraven (24.03.2023 07:01) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Kdyby jste radši místo píčovin hráli totální fotbal. Loni jste darovali titul Plzni a letos to vypadá že ho dáte Spartě
Přestaňte vymýjšlet kraviny a začněte zase hrát fotbal. Buzna fotky si můžete dělat o prázdninách .
Skrýt původní komentář
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Do_it před rokem 26.03.2023 14:56 |Jsme prvni, mame nejvic vstrelenych a nejmene obdrzenych golu, co bys jeste chtel?
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
butters před rokem 26.03.2023 15:36 |Což je fajn, akorát je problém, že jsme si to nahráli hlavně na podzim. Současný trend je jasný, posledních 5 kol: buzeranti 15 bodů, skóre 15:3, my 8 bodů, skóre 7:5, v tabulce posledních 5 kol krásné 7. místo. A to fakt nemůžeme tvrdit, že bychom v těch 5 kolech měli těžší los než sparta.
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
SLAVIESTA před rokem 26.03.2023 18:42 |Tuto kolekci vhodně doplňuje B mužstvo na posledním místě tabulky druhé ligy a odpolední porážka žen od Sparty. Ale jak říkají zdejší věční optimisté - bylo i hůř a já dodávám, může být i hůř.
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
pehacko před rokem 24.03.2023 07:23 |Za hranice hriste… hezky nazev, ale spatne odvětví… my budeme třídit a rudy maji předsedu rozhodcich. My budeme resit rasizmus s rudy maji disciplinární komise. My budeme resit obnovitelne zdroje a rudy maji ispart a ides. My budeme resit diskriminace cernych homosexuálů a rudy maji o2 a dohrano. Jen jestli si nas managment neplete fotbalovy klub s neziskovou slunickovou organizaci? Jen jestli nekomu páchání samého dobra nevlezlo trosku na mozek?
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
vlk30 (přítel SN) před rokem 24.03.2023 18:18 |Jistě je to bohulibé, ale hrajeme fotbal a v něm o titul tomu se musí věnovat veškerá pozornost.
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
choze67 před rokem 25.03.2023 11:54 |https://www.efotbal.cz/clanek-234222-Seterle-k-Olayinkove-trestu-Hrac-by-se-mel-odvolat-disciplinarka-popisuje-udalosti-nepresne-az-nepra.html
Pokud to je uz nekde v off -topic tak sorry. Jen me dost mrzi jak se za nas pan Prochazka bije (bohudik ...jeden z mala serioznich novinaru ) zatimco se nase vedeni neozve proti tomu jak byly posouzeny zakroky v utkani s Libercem a nasledne pripadne proti vysledkum Backovy komise (viz clanek)
Re: Slavia neznamená pouze fotbal. Vstupujeme „Za hranice hřiště“
Slávista 51 před rokem 25.03.2023 18:24 |NO KONEČNĚ,
se k tomu někdo vyjádřil na " plnou hubu " !